Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:21
Ik ben anders zeer content met mijn kippenkostuum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:14:
@Mu.siQ geen probleem, voor wat, hoort wat.

@kleefei auto heb ik alweer terug. Lenen kost je dus (tijdelijk) 1.2 miljoen.

Was wel ineens goed gaar / dipje om 23:00...
Was die Bugatti SS zeker? Haal ik wel een keer als ik eindelijk het landgoed aan het strand heb bemachtigd :)

Hier ging het rustig door tot 01.00 en @Opuske en Bambeakz (weet naam hier niet) gingen daarna nog door tot 3 :+

Vanavond maar weer even achievements binnenharken want dat wilde dus niet helemaal gisteravond door de hoeveelheid lol in de stunstseries met die andere 2 _O- net zoals dat het maandagavond ook al misging met de snelle story _O- _O-

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
Yup maar vanwege de minder financiele middelen van @Mu.siQ had ik de SS gekocht en getuned en daarna in snel overleg via AH verwisseld van eigenaar, cheevo gehaald en weer teruggewisseld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:03:
[...]

Yup maar vanwege de minder financiele middelen van @Mu.siQ had ik de SS gekocht en getuned en daarna in snel overleg via AH verwisseld van eigenaar, cheevo gehaald en weer teruggewisseld.
Ah ja. Die doe ik van het weekend wel. Dan heb ik vast genoeg credits en kan dan ook gelijk terug de marketplace op :+

Had gisteren ook een M6 FE gekocht voor 2 ton en @Mu.siQ vind zijn prijs van 3 ton al netjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
timmie271 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Was die Bugatti SS zeker? Haal ik wel een keer als ik eindelijk het landgoed aan het strand heb bemachtigd :)

Hier ging het rustig door tot 01.00 en @Opuske en Bambeakz (weet naam hier niet) gingen daarna nog door tot 3 :+

Vanavond maar weer even achievements binnenharken want dat wilde dus niet helemaal gisteravond door de hoeveelheid lol in de stunstseries met die andere 2 _O- net zoals dat het maandagavond ook al misging met de snelle story _O- _O-
Oh nu is het ineens onze schuld :) Kan me herinneren dat er nog een 3e schuldige was aan het eind :+

En het helpt ook niet dat archievements mij helemaal niets doen dus misschien is er wat mis met je selectie procedure :D

Je had de Titan cross country race aan het eind moeten zien ...Kijken of die in de winter beter gaat 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 04-10-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:26:
@Cuqebaqer Ben online van nu tot iets voor half 3. Nog wel ff tussendoor wat kleine dingetjes doen

De rest, het was even wat gekloot, maar hierbij de eerste mock-up van een ~~~[GOT] Tweakers Horizon 4 club auto. Het gaat om de Subaru Impreza WRX STI '05. Waarom? Die heeft sowieso iedereen (of makkelijk te krijgen). Verder is het nog vrij simpel. Ik vind het clean wel prettig, maar wellicht dat er andere ideeën zijn. Feedback hoor ik graag, maar wel constructief. Zo nodig kan er altijd wat aangepast worden. Mocht er een nieuwe versie komen dan post ik die hier. Als men andere (veelgebruikte) auto's zou willen sta ik hier ook open voor.

De livery is in-game te vinden onder mijn gamertag: MusiQ2. Verder onder auto- en modelnaam uiteraard en iets met de naam als GOT Tweakers Car. Jullie vinden m wel :)

Hieronder wat plaatjes. Ik haal ze nu van forzamotorsport.net af maar kan ze zo te zien beter print screenen vanaf mijn pc (of xbox one x). Enfin, de photo mode vraagt nog wat oefening :+
[Afbeelding: GOT Subaru Links]
[Afbeelding: GOT Subare Rechts]
[Afbeelding: GOT Subaru Midden]
PS: Yes, it's a moustache and a melon suit 8)7
Nice! Zal deze in-game opzoeken. Kan ik die dan zelf ook aanpassen? En kan ik tweakers logo apart op andere auto's plaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@ProfaNe Dankjewel :)

Nee aanpassen gaat niet lukken. Wel heb ik mijn logo's geshared, dus je kunt ze wel overnemen en zelf gebruiken. Echter kun je dan je design niet delen met anderen omdat mijn content er op zit. Als je dat wil (zoals nu) dan is het dus ff zelf prutsen ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:48
Leuk spel, maar je krijgt wel absurd snel heel veel geld. Ik ben bijna op het einde van de eerste herfst en heb al > 1M aan credits.
Dat haalt voor mij de lol er een beetje af moet ik bekennen. Je racet niet echt ergens voor want binnen no time kan je alles kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@mike0001 euh? Speel je ander spel dan ik? Afgezien van de Wheelspins, is de algemene consensus dat de races zelf aanzienlijk minder betalen dan in FH3.

Als je hardcore doorrijdt, kan je ongeveer 500K/uur binnensprokkelen. Hoef je maar 20 uur te rijden voor 1 huisje. Dus nee, ik deel je mening helaas niet dat het spel goed betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:48
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:44:
@mike0001 euh? Speel je ander spel dan ik? Afgezien van de Wheelspins, is de algemene consensus dat de races zelf aanzienlijk minder betalen dan in FH3.

Als je hardcore doorrijdt, kan je ongeveer 500K/uur binnensprokkelen. Hoef je maar 20 uur te rijden voor 1 huisje. Dus nee, ik deel je mening helaas niet dat het spel goed betaalt.
Het komt inderdaad door de wheelspins. Had ik misschien even wat moeten nuanceren.
Dus het spel betaalt nog steeds heel goed maar inderdaad niet door de races. Hoe dan ook vind ik wel dat je te snel heel veel credits hebt.
Ik zou het fijner vinden om minder wheelspins te hebben en credits verdienen met races (ik zou geen wheelspins kunnen doen, maar hey, dat gokken blijft natuurlijk leuk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Na de eerste paar easy super wheel spins word het toch knap lastig sparen zoals @MAX3400 al zegt. In het begin krijg je snel een paar super wheelspins en daarna droogt het toch snel op en moet je sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Cuqebaqer schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Ga jij als Gran Turismo man nu lopen klagen over het geluid van auto's? 😋 Maar het klopt wat je zegt en volgens mij stond er op het Turn10 Fh4 forum dat ze dit gaan verhelpen met een patch. De geluiden in FH3 waren beter van bepaalde auto's en die kunnen ze dus zo overzetten.
Denk dat jij gt sport niet gespeelt hebt ;) die geluiden zijn echt geniaal ;)( hebben ook minder autos dus meer focus per auto )
Maar mooi om te lezen dat ze ermee bezig zijn.
Ga denk mijn gamepass door laten lopen tot november. Dan beslis ik of ik serieus ga dus ultimate edition en mogelijk zelfs xox. Of dat ik het laat voor wat het is. Maar tot nu toe zoals eerder gezegd heb het echt naar mijn zin ermee!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:35:

Nee aanpassen gaat niet lukken. Wel heb ik mijn logo's geshared, dus je kunt ze wel overnemen en zelf gebruiken. Echter kun je dan je design niet delen met anderen omdat mijn content er op zit. Als je dat wil (zoals nu) dan is het dus ff zelf prutsen ;)
Oke thnx voor de info! Zal van het weekend is prutsen als ik daar tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Cuqebaqer schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:49:
Na de eerste paar easy super wheel spins word het toch knap lastig sparen zoals @MAX3400 al zegt. In het begin krijg je snel een paar super wheelspins en daarna droogt het toch snel op en moet je sparen.
Vergeet ook niet; na level 200, ga je niet meer per 15K influence een level omhoog maar 25K. Oftewel, 60% meer "je best doen" per level...

* MAX3400 is level 12+1 ster

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2018 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
timmie271 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Ahummmmm, het was wel weer lachen ja :)
Maareeeuuuhhhhh ik kan me toch wel een zekere timmie271 herinneren die er ook niet veel van bakte hoor. En ik ramde deze keer tenminste geen 10 keer tegen hetzelfde huis he lol. Zat wel een keertje weer vast in hetzelfde water war ik ook al vastzat toen ik met octa reed.

Iets van de ezel stoot zich geen twee keer ofzo lol , gelukkig ben ik dan geen ezel haha.

Vanaaf weer vol erin dus met zen allen, kan je met mij en bam de titan doen rofl die hebben we ook kapot mee gelachen

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

Mu.siQ schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:35:

Jij hebt dus logo's gemaakt die anderen kunnen gebruiken in hun liveries. Persoonlijk vind ik het idioot dat een livery met decals van een ander direct gelocked worden. Waarom delen niet mogelijk maken en er dan bij zetten dat bepaalde decals van iemand anders af komen en die mee rekenen in hoe vaak een decal gebruikt is? Heb ook van meerdere personen die decals hebben gemaakt gelezen dat ze de manier hoe Horizon het aanpakt onzinnig vinden. Je maakt decals zodat anderen ze gebruiken, maar op deze manier beperk je de verspreiding aanzienlijk. Hoe kijk jij daar tegenaan?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@SomerenV Zo is het gewoon geregeld in Horizon. Van mij mag iedereen ze gebruiken en dan weer delen, maar dat kan gewoon niet in het spel. Het is dus niet zo dat ik daar bewust voor gekozen heb ;)

Die optie zou wel prettig zijn. Zoals met mijn logo's ofzo maakt het me geen drol uit dat mensen ze over nemen en zouden sharen als 'eigen'. Daarentegen als je 10u in een logo hebt zitten snap ik wel dat je die voor jezelf wilt. Maar geef dan de optie. Helaas is die er niet nu en is het gewoon of compleet eigen werk of lenen van anderen maar daarmee wel behouden tot privé gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
@Beakzz en @Opuske
Mij hoor je niet klagen hoor verder :9
Het is dat m'n ouders sliepen en ik daardoor wat zachter moest zijn, maar ook ik lag gewoon in een deuk _O- _O-

En op zo'n moment hoor je mij ook niet meer klagen hoor :) Dan is de lol erin belangrijker voor mij :) of ik hem nou zaterdag of zondag uitspeel is niet zo boeiend (gaat niet lukken maar voor het idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Mu.siQ schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:24:
@SomerenV Zo is het gewoon geregeld in Horizon. Van mij mag iedereen ze gebruiken en dan weer delen, maar dat kan gewoon niet in het spel. Het is dus niet zo dat ik daar bewust voor gekozen heb ;)

Die optie zou wel prettig zijn. Zoals met mijn logo's ofzo maakt het me geen drol uit dat mensen ze over nemen en zouden sharen als 'eigen'. Daarentegen als je 10u in een logo hebt zitten snap ik wel dat je die voor jezelf wilt. Maar geef dan de optie. Helaas is die er niet nu en is het gewoon of compleet eigen werk of lenen van anderen maar daarmee wel behouden tot privé gebruik
Ja, ik doelde er ook op wat jij van zo'n optie zou vinden. Volgens mij vinden de meeste makers van de decals het idioot dat die optie er niet in zit. Maar wat niet is kan nog komen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:26:
[...]

Ja, ik doelde er ook op wat jij van zo'n optie zou vinden. Volgens mij vinden de meeste makers van de decals het idioot dat die optie er niet in zit. Maar wat niet is kan nog komen uiteraard :)
Kort maar krachtig: ja graag, laat maar komen. Mensen zijn creatiever dan ik, ga maar aan de haal met die logo's haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Laatst online: 18-09 18:50
SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Jij hebt dus logo's gemaakt die anderen kunnen gebruiken in hun liveries. Persoonlijk vind ik het idioot dat een livery met decals van een ander direct gelocked worden. Waarom delen niet mogelijk maken en er dan bij zetten dat bepaalde decals van iemand anders af komen en die mee rekenen in hoe vaak een decal gebruikt is?
Ik kan me herinneren dat in een eerder deel van Forza (ik meen Motorsport 4) het mogelijk was om een decal te locken of juist niet. Ja, mensen konden dan je decal ook bewerken maar wat je zelf al aangeeft zullen er mensen zijn die daar niet veel om geven...

Vind het zelf ook ontzettend jammer dat dit nu niet meer kan :/ .

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
Stoksbrood schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:34:
[...]

Ik kan me herinneren dat in een eerder deel van Forza (ik meen Motorsport 4) het mogelijk was om een decal te locken of juist niet. Ja, mensen konden dan je decal ook bewerken maar wat je zelf al aangeeft zullen er mensen zijn die daar niet veel om geven...

Vind het zelf ook ontzettend jammer dat dit nu niet meer kan :/ .
Dat was als laatste in FM4, in sinds FM5 was dat al niet meer mogelijk, buiten nog een kleine glitch waarmee je decals van anderen in je livery kon zetten, en alsnog deze kon sharen.

Deels omdat je nu zelf credits krijgt voor wat je maakt, zou beetje 'scheef' zijn als je decals van een ander in je livery gebruikt en daar credits mee verdien, en neem aan dat T10 geen zin heeft daar een complex systeem achter te hangen dat de makers ook vergoed worden voor gebruik en door-delen van decals in liveries.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
SinergyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Dat was als laatste in FM4, in sinds FM5 was dat al niet meer mogelijk, buiten nog een kleine glitch waarmee je decals van anderen in je livery kon zetten, en alsnog deze kon sharen.

Deels omdat je nu zelf credits krijgt voor wat je maakt, zou beetje 'scheef' zijn als je decals van een ander in je livery gebruikt en daar credits mee verdien, en neem aan dat T10 geen zin heeft daar een complex systeem achter te hangen dat de makers ook vergoed worden voor gebruik en door-delen van decals in liveries.
Snap ik ook goed, alleen waarom voor de maken geen vinkje maken dat het ze niets interesseert dat ze gedeeld worden en ze er niets aan verdienen :) . Opgelost :P

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

SinergyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Hoeft niks complex aan te zijn. Stel ik maak een decal en iemand gebruikt die.
Gebruikers = 1

Vervolgens deelt die persoon zijn livery en die wordt gebruikt door 100 man.
Gebruikers = 101

Stel dat hij naast mijn decal ook nog de decals van 5 anderen gebruikt dan krijgen die er ook 100 gebruikers bij. Het is nog steeds mijn decal ook al zit die op een andere livery. Of iemand de decal nou direct bij mij wegplukt of dat de decal op een livery zit doet er niet toe.

Het is gewoon eeuwig zonde want de community maakt echt hele vette decals. Laat de community lekker samenwerken om tot vette liveries te komen. Maakt de community alleen maar sterker en de liveries vetter. Ik probeer nu juist niks van de community te gebruiken omdat ik vervolgens die livery niet meer kan delen. Is ook niet echt wat je wilt denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 04-10-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Livery-discussie = I can haz Paint e-peen = in-game centjes en "dus" locked.

Tis jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

Hoeft niks complex aan te zijn. Stel ik maak een decal en iemand gebruikt die.
Gebruikers = 1

Vervolgens deelt die persoon zijn livery en die wordt gebruikt door 100 man.
Gebruikers = 101

Stel dat hij naast mijn decal ook nog de decals van 5 anderen gebruikt dan krijgen die er ook 100 gebruikers bij. Het is nog steeds mijn decal ook al zit die op een andere livery. Of iemand de decal nou direct bij mij wegplukt of dat de decal op een livery zit doet er niet toe.

Het is gewoon eeuwig zonde want de community maakt echt hele vette decals. Laat de community lekker samenwerken om tot vette liveries te komen. Maakt de community alleen maar sterker en de liveries vetter.
Gros van decal makers zijn ook gewoon livery makers, maar het is geen simpel systeem, omdat je ook zit met doordelen van liveries waar misschien wel 20+ gebruikte decals in zitten, welke likes krijgen en dus ook weer verdeeld moeten worden over die gebruikers. Vervolgens zijn er best veel decals die achteraf verwijderd worden wegen claims etc, moet je dat 'hard' doorvoeren bij iedereen die dus via-via op een livery die decal heeft zitten. Terwijl de gebruiker van die livery niet eens weet dat die decal niet van de livery maker komt, maar van een compleet andere decal maker.

In FM6 is daar hele discussie over geweest, dit is de safe-way om simpel geen gezeur te krijgen. Elk systeem erachter van eventueel delen heeft nadelen, van credits jatten van andermans werk tot verdeling van de credits (en niet te vergeten eventuele achievements). Zeker toen in FM5 dit via een glitch mogelijk was, merkte dat er veel meer 'easy copy&paste' mensen waren dan dat er 'community driven' gezamelijke ontwerpen kwamen.

Als je al een beetje liveries kan bouwen, is het een kleine moeite decals te bouwen. De huidige top-liveries zijn volledig gemaakt door de maker, niet een halfbakken ontwerper die goed is met het in elkaar slingeren van andermans werk. En natuurlijk is het dan onpraktisch als 1 persoon bv een GoT logo maakt en anderen deze niet in hun te-willen-delen liveries kunnen gebruiken, maar dat is part of the game (en zo moeilijk was het T-net logo niet om te maken om deze zelf na te bouwen).

Ik merk dat FH4 weer aanzienlijk groter is dan FM7, dat ik m'n design ook weer volledig oppak, mede doordat ik al m'n werk uit FM5/6 kwijt ben, had ik in FH3 en FM7 niet zoveel zin opnieuw te beginnen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

@SinergyX Ja, dat hele gedoe rondom claims en likes in inderdaad wel weer een hoop gedoe. Maar blijft toch zonde dat het zo moet.

Ik zal een Tweakers-livery maken. Iemand hier een voorstel voor welke auto('s)? Kan er lekker als team rondgescheurd worden in de UK tussen de races door :+ En wat moet er in de livery zitten? Uiteraard het Tweakers-logo, Henk en het gaming-icoon van het forum, maar wat nog meer?

Ik bedenk me dat ik ook vrij eenvoudig persoonlijke liveries kan maken. Basis Tweakers-livery + naam van de speler. Who's in?

[ Voor 13% gewijzigd door SomerenV op 04-10-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
De laatste livery die ik heb gemaakt in een Forza game was nog voor een Tweakers contest. Audi Q7 heb ik toen gekozen geloof ik, maar dat was denk ik voor Forza 2 of 3? jammer dat ik niks terug kan vinden in het fronpage nieuws history. Misschien ook maar beter aangezien het ook mijn eerste ontwerp was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:37:
@SinergyX Ja, dat hele gedoe rondom claims en likes in inderdaad wel weer een hoop gedoe. Maar blijft toch zonde dat het zo moet.

Ik zal een Tweakers-livery maken. Iemand hier een voorstel voor welke auto('s)? Kan er lekker als team rondgescheurd worden in de UK tussen de races door :+ En wat moet er in de livery zitten? Uiteraard het Tweakers-logo, Henk en het gaming-icoon van het forum, maar wat nog meer?

Ik bedenk me dat ik ook vrij eenvoudig persoonlijke liveries kan maken. Basis Tweakers-livery + naam van de speler. Who's in?
Ik kan wel een base-design livery maken, maar jij kan er vervolgens geen eigen naam op plakken omdat die livery gelocked is, andersom kan ik wel alle decals maken die jij vrij kan gebruiken, je hoeft hem dan toch niet te delen omdat het je eigen auto wordt.

Workaround is nog steeds goed te doen, per kant gewoon alle layers als 1 decal delen, kan je in principe alle 5 decals los downloaden en op je auto zetten, vervolgens vrij je eigen naam en finishing touches erop gooien. Zo werkte wij in FM6 altijd met raceclub, iemand maakte 5 vaste decals van de hele auto (links/rechts/voor/achter/boven) met aantal markers dat het precies op de auto past, jij gooit je eigen tintje erop en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@SomerenV er is er dus al een gemaakt voor de subaru :)

@SinergyX dat klinkt ook wel als een handig en bruikbaar idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Robolokotobo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:31:
[...]

Ik wist helemaal niet dat je wheelspins kon kopen in de Forzathon shop. Bedankt!. Net 6 normale wheelspins gekocht en 1 keer 250K gekregen :)
Ze zijn met het herfst seizoen duurder geworden van 10FP naar 40FP per wheelspin. Nu scheelt het dus niet zo veel meer (30FP) t.o.v. een Super Wheelspin.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
timmie271 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:24:
@Beakzz en @Opuske
Mij hoor je niet klagen hoor verder :9
Het is dat m'n ouders sliepen en ik daardoor wat zachter moest zijn, maar ook ik lag gewoon in een deuk _O- _O-

En op zo'n moment hoor je mij ook niet meer klagen hoor :) Dan is de lol erin belangrijker voor mij :) of ik hem nou zaterdag of zondag uitspeel is niet zo boeiend (gaat niet lukken maar voor het idee)
Lol ik denk dat op sommige momentjes jij juist de luidruchtigste was van ons drietjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 18:08
Ik heb de groep ook maar eens gejoint. Als er iemand binnenkort een keer tijd en zin heeft voor de multiplayer achievements of gewoon een gezellige race je me toevoegen.

Gamertag: BinkieSmalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:53
Ik weet het even niet meer: Forza Horizon 3 heb ik met heel veel plezier gespeeld (ruim 90 uur!), maar Forza Horizon 4 lijkt mij niet te kunnen bekoren. Nu, na 12 uur lijk ik het spel al aardig beu te zijn. En waar het precies aan ligt? Geen idee.

Misschien is het de té uitgebreide proloog, het redelijk snel unlocken van (speciale) events en showcases met niet echt een duidelijk doel, het hoge tempo in het spel, de avatars customization of misschien is het toch de focus op vooral online play - nieuwe #Forzathon opzet vind ik best ruk. I don't know.

Eén ding weet ik wel: ik baal hier een beetje van ...

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 04-10-2018 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

fml
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IQDTFY6.png

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bij mij staat ie op 529 :)
Wel met achievements. Dus ga er vanuit dat jij die ook gewoon hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

timmie271 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:16:
[...]

Bij mij staat ie op 529 :)
Wel met achievements. Dus ga er vanuit dat jij die ook gewoon hebt.
Ah heb de achievement indd wel 8)7

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Ik heb ondertussen alle wegen gevonden. Zijn een paar bruine stukken die niet helemaal goed aansluiten (dus loop die na) maar ik had uiteindelijk een stuk in de stad gemist op een hele normale weg. Wat helpt is gewoon even wat anders doen en een dag later nog eens kijken.

Overigens nog een leuk detail gemerkt: Als je een tunnel binnen rijdt in free roam en je hebt de radio aan, dan gaat die uit om het geluid van de auto nog beter te horen :D

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Martinspire schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:22:
Ik heb ondertussen alle wegen gevonden. Zijn een paar bruine stukken die niet helemaal goed aansluiten (dus loop die na) maar ik had uiteindelijk een stuk in de stad gemist op een hele normale weg. Wat helpt is gewoon even wat anders doen en een dag later nog eens kijken.

Overigens nog een leuk detail gemerkt: Als je een tunnel binnen rijdt in free roam en je hebt de radio aan, dan gaat die uit om het geluid van de auto nog beter te horen :D
Is dat niet gewoon het wegvallen van het bereik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Pro tip voor bij Team Adventure wanneer je in de sneeuw moet racen op een stratencircuit: rallywagen pakken. Zojuist S2-class gehad en mijn Lancia 037 trok zo'n beetje iedere hypercar er met gemak uit :D Daarvoor deed m'n Subaru 22 het in Class A hetzelfde O-)

[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 04-10-2018 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Lekker bezig, @SomerenV maar we hadden sowieso wel een winning streak, tbh 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:18:
Lekker bezig, @SomerenV maar we hadden sowieso wel een winning streak, tbh 👍
Zeker! Gaat lekker zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Grootste probleem; ik blijf checkpoints missen... Nou ja, dan maar mijn best doen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Grootste probleem; ik blijf checkpoints missen... Nou ja, dan maar mijn best doen *O*
Naja, in één race miste de helft een checkpoint :+ Geen idee wat daar mis ging (was zelf ook een van de ongelukkige).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Naja, in één race miste de helft een checkpoint :+ Geen idee wat daar mis ging (was zelf ook een van de ongelukkige).
Dat was 'm ff voor mij; goed gereden!!! Ik moet nog ff wat auto's tunen, merk ik. Gaaf die Team Adventures; zeker iets voor @Yonix om online te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:41:
[...]

Dat was 'm ff voor mij; goed gereden!!! Ik moet nog ff wat auto's tunen, merk ik. Gaaf die Team Adventures; zeker iets voor @Yonix om online te doen!
Ja, ik vind 't ook wel welletjes geweest. Maar ging inderdaad lekker vanavond :) Moet ook wel zeggen dat offroad me het beste af gaat. Maar had je nog geen Team Adventure gespeeld hiervoor? Ik vind het echt heerlijk. Niet nadenken, gewoon een playlist aan races. Het enige vervelende is het vele gebeuk (ook van teamgenoten). Maar verder een chille gamemodus O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opuske
Wij zijn met zen allen ook net gestopt.
Het was wederom lachen.
Tot moggeuh !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:30
Hoe zit het met verschillende classes als je online gaat race. Hebben jullie voor elke soort race een A,B,C,D S1 ,S2 auto ?

Vandaag een event gejoind dit betreft A auto's ik join de event en er zijn gewoon online mensen met een S1 auto.
We kunnen dit nooit bijhouden waardoor de teller ook ging aflopen terwijl we de race niet kunnen voltooien.

Is dit een fout van Forza of?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Opuske schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:18:
Wij zijn met zen allen ook net gestopt.
Het was wederom lachen.
Tot moggeuh !!!!
Was zeker gezellig. Heb de familiewagen maar gedumpt :D

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@CallmeGod als het Coop online is, kan het zijn dat je multiclass rijdt. Dan maakt je plek ten opzichte van de snellere wagens niet uit; je moet in je eigen klasse zo hoog mogelijk eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/4a370de8e48e/77c86136-2a93-4743-8c26-4de8ea40f4bc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/5079c9ddb3f5/f1e8a429-d11e-41ab-b29e-996d8d821e89.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Vermaak me nog steeds super met het spel, gisteren weer een leuk avondje gehad.
Toch zie ik heel veel mensen die connectie problemen hebben, dit mogen ze van mij wel snel oplossen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:30
MAX3400 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:39:
@CallmeGod als het Coop online is, kan het zijn dat je multiclass rijdt. Dan maakt je plek ten opzichte van de snellere wagens niet uit; je moet in je eigen klasse zo hoog mogelijk eindigen.
Was PvP , vreemd dat van de 12 maar 3 de finish hebben gehaald en de rest niet gehaald omdat timer afliep.

Kon btw alleen de James bond auto kiezen omdat ik de rest deze auto niet hadden konden ze dus met zn eigen auto race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

Gister eindelijk even voor kunnen zitten. Het ziet er super gelikt uit, speelt als vanouds maar 1 ding kan ik nog niet echt los laten en dat is het rubberbanding. Dat eerste event ook. Ik zei nog on stream, zul je zien dat het hele tijd stuivertje wisselen is en dat ik nipt win. En dat je wel heel slecht moet zijn om zulke events te verliezen.

Later ook nog in een race. Tegenstander staat op gegeven moment gewoon letterlijk stil.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Gisteren the gauntlet rally race gedaan. Was lange en snelle race. Deed hem met mijn nieuwe favo auto de tvr speed 12 4wd twinturbo racing v12 op rally suspension en rally banden :P
Ding is een beest. Maar wat me opviel is dat de stukken met asfalt ik het afleg tegen unbeatable ai. Maar op dirt ik ze hellemaal zoek reed. Het laatste stuk naar finish is dirt en reed ze in dat stukje op 11sec voorsprong terwijl ik als 3e begon aan dit stuk.
Dus denk dat de ai op straat/race banden rijd, wat vreemd is voor een rally/dirt proef.
Maar gaat lekker heb naar mijn zin( op de wheelspins na... Word hellemaal gaar van die cosmetische onzin...)
Ben nu wat meer afgestapt van realisme zoeken. En meet naar plezier aan het zoeken. Denk dat dit het hem doet voor mij. Vroeger zou ik nooit een speed 12 bouwen met 4wd onzin. Maar het bevalt me wel.
Heb ook de driftclub afgerond was echt mega makkelijk. Alles in 1x gehaald.
Heb ook alle driftzones op 3 sterren.
Dus ja ben nu ergens in de level 60. Gaat lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
Pfoe, met de 1,5 dag die ik heb kunnen spelen zal ik na verloop van tijd flink achter raken ben ik bang. Stelletje fanatiekelingen hier :) !

Hopelijk vanavond/morgen (overdag) niet teveel op de planning zodat ik weer wat uurtjes kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:06
SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:17:
Pro tip voor bij Team Adventure wanneer je in de sneeuw moet racen op een stratencircuit: rallywagen pakken. Zojuist S2-class gehad en mijn Lancia 037 trok zo'n beetje iedere hypercar er met gemak uit :D Daarvoor deed m'n Subaru 22 het in Class A hetzelfde O-)
Goeie tip idd. Met m'n Zonda R en Reventon is het idd bijna niet te doen. Vanmiddag ff die 037 naar S2 tillen dan d:)b

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Het kán wel, een hele goede super spin :p
Goede wheelspin

Overigens wel ook gelijk een demonstratie van connectie problemen, hoop inderdaad dat ze dat op weten te lossen...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
Onmogelijk, je moet wel aan het cheaten zijn 8)7 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:44
Stoksbrood schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

Onmogelijk, je moet wel aan het cheaten zijn 8)7 !
Met die kleding kan je hem niet serieus nemen :)

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Finraziel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:55:
[Afbeelding: Goede wheelspin]

Overigens wel ook gelijk een demonstratie van connectie problemen, hoop inderdaad dat ze dat op weten te lossen...
Lucky bastard !! :o
Had er 10 achter mekaar ( super wheelspin) en 2x toe gewoon alleen maar kleren of toeters enz..
Zo frustrerend... }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Die had ik ook, 400k, dacht een GTR en een ford F150.

Mocht eerste super spins doen (had er 6 ofzo), berg nieuwe auto's, 1.8miljoen en nog wat animaties/toeters.

Heb nu de game op performance gezet, hoewel eyecandy leuk is, voelt die performance met 60fps toch iets lekkerder rijden.

Daarna nog wat potjes online gedaan met Fer, toch leuk dat je met 2 man gewoon tegen de AI rijd, je hoeft dus geen volle lobby te hebben :)

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2018 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:48:
[...]

Lucky bastard !! :o
Had er 10 achter mekaar ( super wheelspin) en 2x toe gewoon alleen maar kleren of toeters enz..
Zo frustrerend... }:|
Heb ik meestal ook hoor, daarom viel deze zo op...
Ben mijn poppetje juist zo belachelijk mogelijk gaan kleden als soort van mini protest tegen dit systeem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

Ergste van die spins is dat ze gewoon zelf keihard toegeven dat het een slecht idee was om cosmetische dingen en toeters toe te voegen 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Player1S schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:37:
Ergste van die spins is dat ze gewoon zelf keihard toegeven dat het een slecht idee was om cosmetische dingen en toeters toe te voegen 8)7
Gingen ze dit er niet uit halen? Of ben ik nu abuis?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Player1S schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:37:
Opzich niet erg dat die dingen erin zitten, maar stop dan alleen de 'rare' exemplaren erin en laat ons de rest gewoon kopen met credits. Nu is de verhouding een beetje zoek. Mij persoonlijk boeit het niet heel erg wat er uit een wheelspin komt maar ook ik heb liever credits of een leuke auto dan cosmetische items en toeters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wom schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Gingen ze dit er niet uit halen? Of ben ik nu abuis?
Nee, die commentator ingame zegt dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 08:21

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Die cosmetische troep had ik liever gezien in inrichting van je huis / garage zoals bij gta . Het viel me op dat als je in een lobby zit met vrienden (ben nu nog level 16) , kan je sommige races niet alleen spelen als er vrienden in de lobby zitten ? Was ultiem gaaf , al had ik er niet op gerekend, ik heb helaas issues met mijn controller connectie waardoor ik vanavond maar mijn xbone maar op de zelfde etage ga plaatsen als waarop ik game .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Finraziel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:55:
[Afbeelding: Goede wheelspin]

Gisteren had ik zelfs 3 auto's (waarvan een FE edition), weet alleen even niet meer welke.
Maar overgrote deel van de superspins zijn toeters of nieuwe blazers/chino's :F
De gewone spins lijken meer op te leveren is mijn gevoel :)
SomerenV schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:37:
@SinergyX

Voor FH3 heb ik ook eentje gemaakt.
Wellicht kan ik de decals importeren. Zal het wel laten weten, dan kan ik hem delen hier :)

[ Voor 35% gewijzigd door kevlar01 op 05-10-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Fe® schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:28:
ik heb helaas issues met mijn controller connectie waardoor ik vanavond maar mijn xbone maar op de zelfde etage ga plaatsen als waarop ik game .
Ik heb dit ook vaak; terwijl ik dit met andere spellen nooit heb... Ik ging ervan uit dat mijn controller aan het sterven was! Toch eens opzoeken of het geen bug is!

FYI: Ik heb vaak dat mijn controller niet meer respond en hij dus gewoon in rondjes blijft rijden. Of dat hij plots zegt: reconnect your controller. (PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Dubbbelllee achievement gehaald met @Opuske dus de Season dingetjes zijn weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ik heb een nieuwe favoriete auto.
De Nissan GT-R LM FE, S2 997 out of the box en rijd superstrak !

Je unlocked deze vanuit de skilltree van de Nissan R390.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Livery gemaakt voor de 2014 Porsche 918 Spyder:
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/a662a0da-7e31-4d20-82d0-51219a765c7d
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/be3b519b-a0a6-4f5a-93b8-928e2e716693
GT: Bassie0087
Decal is ook geshared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Edit: is inmiddels gelukt. :)

Die barns vind ik wel erg moeilijk te vinden overigens. :/

[ Voor 83% gewijzigd door HollowGamer op 05-10-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

@MAX3400 @timmie271 @Mu.siQ Iemand van jullie zin in de Goliath? Heb die zelf nog niet vrijgespeeld namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
Heb een request voor de club ingediend, Kohaku69.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SomerenV schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:39:
@MAX3400 @timmie271 @Mu.siQ Iemand van jullie zin in de Goliath? Heb die zelf nog niet vrijgespeeld namelijk :P
Die moeten @Mu.siQ en ik ook nog unlocken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

timmie271 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:42:
[...]

Die moeten @Mu.siQ en ik ook nog unlocken :P
Oh :+ Wie heeft 'm wel al? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Zo. De hele avond op de pc gespeeld en op 3 crashes na heeft het soepel gedraaid.
Gebruik de PC voortaan maar voor FH4 die laadtijden en graphics zijn gewoon heerlijk <3 <3
8gb ram is alleen net even te weinig voor het mooie

Ga waarschijnlijk weer met een bug te maken krijgen qua achievements..... Had bij FH3 al dat er 1 exhibition niet geteld werd en ik dus op een omslachtige manier het spel opnieuw mocht starten, maar wel mijn save wilde behouden.
Nu klopt het percentage niet meer met het aantal barnfinds dat ik heb gevonden. Hopelijk trekt dit nog bij... en anders zal ik die hopelijk tijdens of anders na de expansions halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:45
Gisteren op de XOX crashte de game precies op het moment dat de Forzathon bijna afgelopen was :'( . Ook wordt ik bij het starten van de game iedere keer in een Ford focus gezet ,ongeacht in welke wagen ik zit als ik de game afsluit.
Verder vermaak ik me prima met FH4, is precies wat ik ervan had verwacht.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
timmie271 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 03:06:
Gebruik de PC voortaan maar voor FH4 die laadtijden en graphics zijn gewoon heerlijk <3 <3
Op welke Xbox speelde je het? Zelf vind ik de meeste games niet echt goed meer draaien op de vanilla xbox door de vele framedrops.
Dit is ook grotendeels de schuld van mijn pc met 144hz scherm, Horizon 4 draaid minimaal 90 FPS op 1440P wat simpelweg om te smullen is.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:37

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Psychoot schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:32:
Ik heb een nieuwe favoriete auto.
De Nissan GT-R LM FE, S2 997 out of the box en rijd superstrak !

Je unlocked deze vanuit de skilltree van de Nissan R390.
Ik heb die auto ook, maar ik heb die gekocht op de auction. helaas wel voor de volle pond. Heerlijk knetterhard de bochten door met Goliath race. Wat ik ineens raar vind, ik was eerst level 180 en de volgende dag was ik 23 - 1 met een sterretje. Wie o wie weet dat wat dat betekent. Weet iemand een bron waar je kan zien welke auto's forza editions zijn. Ik wil ze weer gaan verzamelen. Deed ik met FH3 ook, gewoon omdat ik het mooi vind zo'n collectie.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. De hele avond op de pc gespeeld en op 3 crashes na heeft het soepel gedraaid.
8gb ram is alleen net even te weinig voor het mooie

Ga waarschijnlijk weer met een bug te maken krijgen qua achievements..... Had bij FH3 al dat er 1 exhibition niet geteld werd en ik dus op een omslachtige manier het spel opnieuw mocht starten, maar wel mijn save wilde behouden.
Nu klopt het percentage niet meer met het aantal barnfinds dat ik heb gevonden. Hopelijk trekt dit nog bij... en anders zal ik die hopelijk tijdens of anders na de expansions halen...
Schijnt te gebeuren als je er twee gelijk doet. Het spel registreert maar 1 nieuwe auto ipv de 2 die tegelijk unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Schijnt te gebeuren als je er twee gelijk doet. Het spel registreert maar 1 nieuwe auto ipv de 2 die tegelijk unlocken.
Vreemd; geen idee wat je met "tegelijk" bedoelt maar tot nog toe heb ik alle barnfinds gekregen en die tellen naar de cheevo. Terwijl ik 3 wagens bijna binnen 2 minuten gevonden en daarna allemaal achter elkaar collect had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft de game lange laadtijden op een gewone Xbox dan? Ik kan me niet herinneren dat ik ergens echt heb moeten wachten (buiten van die irritante animaties die ze zo nodig er tussen moeten duwen voor je weer de controle terug krijgt maar dat heeft weinig met laadtijden te maken). Maar goed ik ben dan ook gelijk op de one x met ssd begonnen dus weet niet hoe de game zonder die dingen is (wel even Destiny 1 gespeeld en laadtijden zijn daar echt véél beter dan het op de one s met externe hdd was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Bij mij ging het al fout bij de eerste barn find. De tracker ging pas werken bij de tweede, die ik pas zocht na het herstellen en toevoegen aan de garage van de eerste.

Het herstellen van die tweede unlockte ook pas de Auto Barn achievement ("Find and restore your first Barn Find").

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Poeh gisteren XoneX besteld voor Forza Horizon 4, wat een geweldige game het is voor het eerst sinds Forza Motorsport 4 dat ik op werk al zit te denken " ik heb zin in Forza". Verder wel alle games gekocht maar Horizon 4 is gewoon een heel andere game dan de voorgaande Horizon's.

Denk dat de volgende stap is om alle games 1 voor 1 100% te gaan behalen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Wat is het lastig om naar die Ranked Adventurer toe te werken. Verplicht moeten er dus 12 human players meedoen. En het gaat helemaaaaal nergens over qua duw- en trek-werk ongeacht welke klasse je rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Earzz schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:22:
[...]

Op welke Xbox speelde je het? Zelf vind ik de meeste games niet echt goed meer draaien op de vanilla xbox door de vele framedrops.
Dit is ook grotendeels de schuld van mijn pc met 144hz scherm, Horizon 4 draaid minimaal 90 FPS op 1440P wat simpelweg om te smullen is.
Speel opde VCR formaat xbox oftewel dat oude ding. Vind hem opzich prima draaien qua framerate alleen duurt het laden overal zo lang :+
[...]

Had zoiets ook gelezen op TA. Alleen heb ik er 2x 2 gelijk opgehaald en een keer 3 tegelijk opgehaald. De rest dus los denk ik. Echter klopt het dat nog niet als ik kijk naar de tracker 8)7
Finraziel schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:52:
[...]

Heeft de game lange laadtijden op een gewone Xbox dan? Ik kan me niet herinneren dat ik ergens echt heb moeten wachten (buiten van die irritante animaties die ze zo nodig er tussen moeten duwen voor je weer de controle terug krijgt maar dat heeft weinig met laadtijden te maken). Maar goed ik ben dan ook gelijk op de one x met ssd begonnen dus weet niet hoe de game zonder die dingen is (wel even Destiny 1 gespeeld en laadtijden zijn daar echt véél beter dan het op de one s met externe hdd was).
Als ik je zeg dat het menu en de map laadtijden hebben dan heeft ie echt wel laadtijden :P
Vaak is iedereen ook nog op mij aan het wachten omdat ik er bijna 4-5x zo lang over doe een race of de freeroam in te laden.... Fast travellen duurt nu nog maar 5 seconden ipv 20 seconden
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:52:
Wat is het lastig om naar die Ranked Adventurer toe te werken. Verplicht moeten er dus 12 human players meedoen. En het gaat helemaaaaal nergens over qua duw- en trek-werk ongeacht welke klasse je rijdt.
Misschien kan ik je zo wel lastig vallen :9 :9
Eerst even stofzuigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@timmie271 ik ga ff boodschappen doen enzo. Daarna nog geen idee; wil evenvkijken of ik die 20 forzathons kan combineren met ranked adventure en vandaag de laatste 2 cheevos binnentrekken.

Nu lekker het zonnetje in op weg naar de supert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de mediamarkt even de Logitech g g290 geprobeerd met de FH4 demo. Reed echt voor geen meter. Stuur was veel te gevoelig voor kort werk en je moest te veel sturen voor grotere bochten. Heb even met de instellingen zitten pielen maar snapte het denk ik te weinig. Wilde eigenlijk een stuur kopen maar heb het idee dat het te veel moeite gaat kosten steeds om in te stellen en dat FH4 niet echt top gaat zijn met stuurtje. Hebben jullie andere ervaringen?
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:47:
[...]

Vreemd; geen idee wat je met "tegelijk" bedoelt maar tot nog toe heb ik alle barnfinds gekregen en die tellen naar de cheevo. Terwijl ik 3 wagens bijna binnen 2 minuten gevonden en daarna allemaal achter elkaar collect had.
Ik bedoel dat er twee tegelijk klaar zijn om opgehaald te worden. Op trueachievements.com zie ik mensen die zeggen dat de tracker dan niet goed meeloopt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:22:
@timmie271 ik ga ff boodschappen doen enzo. Daarna nog geen idee; wil evenvkijken of ik die 20 forzathons kan combineren met ranked adventure en vandaag de laatste 2 cheevos binnentrekken.

Nu lekker het zonnetje in op weg naar de supert
Ik kan ze ook hopelijk allemaal halen vandaag op de farzathon en de barn finds na.....
Zie je wel verschijnen als je uitgewinkeld bent :9

En bij deze alvast de vraag aan iedereen om mij vanavond niet vol te spammen met party-invites want ik ben hopelijk de laatste 2 achievements van H3 Odst aan het halen..
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:40:
Net bij de mediamarkt even de Logitech g g290 geprobeerd met de FH4 demo. Reed echt voor geen meter. Stuur was veel te gevoelig voor kort werk en je moest te veel sturen voor grotere bochten. Heb even met de instellingen zitten pielen maar snapte het denk ik te weinig. Wilde eigenlijk een stuur kopen maar heb het idee dat het te veel moeite gaat kosten steeds om in te stellen en dat FH4 niet echt top gaat zijn met stuurtje. Hebben jullie andere ervaringen?
Euhm. Stuur en FH is een no-go bij mij :+ als je fb ietsje te sterk staat heb je na een uur last van je polsen op de onverharde wegen. Met controller vind ik het een heeeel stuk fijner. FM daarentegen is wel prima met stuurtje te doen (maar daar ben jij niet meer zo van geloof ik :P)
Ik bedoel dat er twee tegelijk klaar zijn om opgehaald te worden. Op trueachievements.com zie ik mensen die zeggen dat de tracker dan niet goed meeloopt.
Er zijn echter ook mensen die ze 1 voor 1 hebben opgehaald en de tracker alsnog achter begon te lopen.. Heb zelfs medelijden met die persoon die het spel opnieuw heeft gestart om het te verhelpen en het achteraf toch niet gelukt is...Ik vertouw dan maar op de 2 barn finds in de expansions..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@exactor it ik heb geeeeen stuurtje maar raad persoonlijk is FH4 te drukjes; zeker als je constant wordt geramd of over heuvels gaat, blijf je corrigeren met force feedback.

Weet wel dat aps volgend jaar FM8 uitkomt, dat ik wel een goed setje stuur & pedalen ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MAX3400 @timmie271 Misschien is FH inderdaad gewoon niet de serie ervoor. Ga hem nog wel eens testen met Dirt Rally of een ander iets serieuzere racer. Thanks voor de bevestiging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Klopt het dat je in de singleplayer wel heel snel door de seizoenen heen vliegt? Ik heb denk ik 4/5 races gedaan in de winter, en de lente is al beschikbaar. En klopt het dat je na deze cycle in een 4 daagse real life cycle terecht komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:21
swoutr schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:35:
Klopt het dat je in de singleplayer wel heel snel door de seizoenen heen vliegt? Ik heb denk ik 4/5 races gedaan in de winter, en de lente is al beschikbaar. En klopt het dat je na deze cycle in een 4 daagse real life cycle terecht komt?
Je loopt eerst de 4 seizoenen door, hierna is het 1 seizoen per week. Met de daarbij behorende races

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
kleefei schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Je loopt eerst de 4 seizoenen door, hierna is het 1 seizoen per week. Met de daarbij behorende races
En barnfinds... En Forzathon events... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:45
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:52:
Het hele matchmaking systeem is waardeloos voor ranked team adventure, het duurt al erg lang voordat je een sessie kan joinen en vlak voordat t begint krijg je de melding" not enough players" 8)7 . Ik heb er nu 2 gedaan en na elk adventure werd ik weer in freeroam teruggezet en begint het gedonder weer opnieuw.
Waarom niet hetzelfde systeem als de gewone team adventure aangezien dat volgens mij prima werkt.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kleefei schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Reallife week? Dus het is nu voor iedereen herfst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:17:
[...]

Reallife week? Dus het is nu voor iedereen herfst?
Yes sir!

Pagina: 1 ... 13 ... 46 Laatste