Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
SomerenV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:58:
[...]
Tja, dat is wat nu populair is. Voor de wat oudere generatie is het onzin maar de jongere generatie smult ervan. Kijk bijvoorbeeld naar hoe populair cosmetische items zijn in Fortnite en Overwatch. Moet trouwens zeggen dat ik het wel een grappige toevoeging vind dat je je poppetje wat kan personaliseren met dansjes en kleding. Het minpunt is wel dat wheelspins daar vol mee zitten.
In mijn optiek ben je in fortnite en overwatch, net als in The division, het poppetje dus dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden. In een race game echter..

Het grootste probleem zijn inderdaad de wheelspins "Win 150.000 Credits een prachtige Porsche of een fucking onderbroek". Het is de eerste game met een random reward systeem vol met "jammer pech dan voor niets geraced". Dat laatste zou nog beter zijn.

Zal geen nut hebben maar zal er eens 5 minuten aan besteden om ze te schrijven dat een optie aan het begin een idee zou zijn. Wil je deze game spelen met of zonder poppetje en toeters ?

Misschien heb ik het helemaal mis en is de gemiddelde speler leeftijd voor deze game onder de 20 ? En wie weet komt het door mijn eigen leeftijd, ik ben de 20 al meer dan 2x voorbij.

[ Voor 7% gewijzigd door HaseMike op 03-10-2018 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Lees hier vaak dat het vanaf lvl 20 echt begint. Wat is er anders op lvl 20? Ik kon vanaf lvl 9 of eerder al online spelen tegen anderen of met anderen. Zit nu nog in winter en ben net toegelaten op een of andere event (150k influence oid). En wat is een showcase?

edit: Dit is de eerste keer dat ik Forza speel :9

[ Voor 9% gewijzigd door ProfaNe op 03-10-2018 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gister mijn one x pakket met fh4 mogen ophalen en er gisteravond de eerste uurtjes in mogen steken. Eerste indruk is dat hij weer lekker rijdt, zoals fh3...

De omgeving is mooi en duidelijk Engels, maar ik vind het toch minder inspirerend dan de afwisselende omgeving van Australië in fh3... Maar ik ging heel snel van zomer naar herfst en heb daar bijna al mijn speeltijd in omdat ik toen wat meer ging rond rijden en borden stuk rijden. Wellicht dat het grauwe van de herfst mijn beeld nu ook wat negatief kleurt. Ben wel al level 13 volgens mij dus denk dat als ik me even op de races focus ik zo door de intro heen moet zijn.

Heb hem op performance staan en draait heerlijk soepel, maar om eerlijk te zijn had ik geen klachten over de framerate van fh3 op mijn one s vroeger. Wel heb ik inderdaad ook een enkele keer iets wat op pop in leek gezien, specifiek leek het af en toe een auto te zijn die niet goed op tijd ingeladen was of zo... Maar is maar een of twee keer gebeurd dus weet nog niet precies wat er eigenlijk gebeurt. Game staat op een externe ssd dus dat mag het probleem ook niet zijn.

Ik was verder benieuwd of ze de traditie van een Chvrches nummer op Pulse voort gingen zetten, ben niet teleurgesteld :). Ben best een beetje fan van hun geworden na ze ontdekt te hebben dankzij fh2, dus leuk om ze steeds weer tegen te komen... Tot nu toe gaan de horizon games mooi gelijk op met hun nieuwe albums :P

Verder ben ik ook geen fan van dat gedoe met die poppetjes, maar dan vooral omdat ik het er echt slecht uit vind zien... De rest van de game is prachtig, maar de mensen zijn verschrikkelijk. Wellicht dat het ook niet helpt dat ik in de maand dat ik geen Xbox had op de PS4 games met geweldige gezichtsanimaties gespeeld heb (als er iets is wat die Sony studios kunnen... :+) maar wat mij betreft hadden ze het beter er uit kunnen laten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik moet zeggen dat de "story line" me een beetje ontgaat omdat ik veel online races doe. De 4 seizoenen waren bij mij in no time voorbij na een avondje online races, verder zit er na mijn smaak iets te veel of road in. Ondanks dat is het een heerlijk spel, tot vanavond weer luitjes (hopelijk nu met wat minder driften stelletje profiteurs :P)

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:21
Ik ben de 20jaar ook al even voorbij, en al die toeters en bellen hoefden van mij ook niet echt. Tot ik uit een super wheelspin het kip costuum won.... :+

Verder gisteravond de hele lange intro uitgespeeld en kwam in het online gedeelte.
Dit was vlak voor 12 uur. Echter kwam ik er 3 minuten voor het live event achter dat er een live event was.
Racen als een malle (fantastisch, door die bergen, asfalt optioneel) maar helaas toch te laat.

Om nu weer te wachten tot 1 uur werd mij te gek, dus vanavond nog maar een poging wagen.

Wel de Halo Race nog even gedaan, leuke extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
HaseMike schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 06:34:
[...]
In mijn optiek ben je in fortnite en overwatch, net als in The division, het poppetje dus dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden. In een race game echter..

Het grootste probleem zijn inderdaad de wheelspins "Win 150.000 Credits een prachtige Porsche of een fucking onderbroek". Het is de eerste game met een random reward systeem vol met "jammer pech dan voor niets geraced". Dat laatste zou nog beter zijn.

Zal geen nut hebben maar zal er eens 5 minuten aan besteden om ze te schrijven dat een optie aan het begin een idee zou zijn. Wil je deze game spelen met of zonder poppetje en toeters ?

Misschien heb ik het helemaal mis en is de gemiddelde speler leeftijd voor deze game onder de 20 ? En wie weet komt het door mijn eigen leeftijd, ik ben de 20 al meer dan 2x voorbij.
Meh ik ben zelf 20, maar van mij hoeven die emotes enzo ook niet :) Gisteren 5x Ultimate Wheelspin, 1x 10.000CR en verder enkel emotes en clothing... :/

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

JSchut

.....

kleefei schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:06:
Ik ben de 20jaar ook al even voorbij, en al die toeters en bellen hoefden van mij ook niet echt. Tot ik uit een super wheelspin het kip costuum won.... :+

Verder gisteravond de hele lange intro uitgespeeld en kwam in het online gedeelte.
Dit was vlak voor 12 uur. Echter kwam ik er 3 minuten voor het live event achter dat er een live event was.
Racen als een malle (fantastisch, door die bergen, asfalt optioneel) maar helaas toch te laat.

Om nu weer te wachten tot 1 uur werd mij te gek, dus vanavond nog maar een poging wagen.

Wel de Halo Race nog even gedaan, leuke extra.
Gisteravond ook voor het eerst zo'n live event gedaan. Moet zeggen dat ik het stiekem best wel leuk vond :)

Ga niet zo hard als sommige hier. Ben nu ergens in de level 50 en m'n geld is toch wel redelijk op. Krijg zowat niks meer uit alle spins. Heb wel een aantal huizen gekocht dus opzich heb ik het geld niet echt nodig maar goed. Wil alle huizen hebben haha.

Ook even een auto (1 van de james bond auto's) gemaxed. Nu is het wel erg makkelijk skill points farmen. Skil multiplier kan nu tot x7 en dan zo'n 70k score pakken x 7 en dan heb je weer 10 skill points. Tussen de events door af en toe even puntjes farmen.

Kwam er trouwens achter dat je nu overal gewoon van auto kan wisselen. Kon dat in Horizon 3 ook? Daar miste ik het heel erg maar twijfel nu of ik de optie gewoon nooit gevonden heb :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Laatst online: 16:47
Op dit moment ben ik er nog niet echt mee aan de slag gegaan. Maar ik mag altijd graag met de photomode spelen, en voor de details in de foto's vind ik die verschillende kleding opties wel leuk.

In een klassieke cabrio wil je toch iemand anders zien dan in een verlaagd Golfje of een Koenigsegg.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
JSchut schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:31:
[...]
Kwam er trouwens achter dat je nu overal gewoon van auto kan wisselen. Kon dat in Horizon 3 ook? Daar miste ik het heel erg maar twijfel nu of ik de optie gewoon nooit gevonden heb :D
Ja alleen koste dat als ik me niet vergis 10000 credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

AtlAntA schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

De texture pop in is op de pc net zo erg. Is ook nergens een setting voor. Had best gekund want op een 1080ti op 1440p met alles op ultra/extreme (msaa 4x) haal ik nog met gemak 90+fps. Dan wil ik wel wat frames inleveren voor wat verdere draw distance van foliage en dergelijke.

Maar zoals je al zei zal het wel engine gerelateerd zijn.
Bij mij wilt hij niet harder lopen dan 60fps, load op de kaart blijft daarom ook maar rond de 50% hangen, heb trouwens geen last van texture pops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
edit: Dit is de eerste keer dat ik Forza Horizon speel :9
Ik speel Forza Motorsport sinds deel 1, maar ik amuseer mij ook wel met Horizon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hmm, 530/531 roads driven maar wel de achievement 'The Noisy Cartographer' gekregen, iemand dit ook meegemaakt? Heb echt een half uur de kaart nagelopen maar kon nergens een ontbrekend stukje vinden. :S

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26
Ik wou dat ik dat had gehad in FH3. Moet nog steeds 1 stukje vinden, nooit gevonden :9 |:( . Hopelijk heb ik straks hetzelfde als jou. Iets meer dan 400 wegen gereden nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:50
Voor de Waze gebruikers onder ons is er nu een icon pack beschikbaar. Dit houd in dat je auto de McLaren Senna wordt 8) ! Tevens is de stem van Maurice LaMarche (de persoon welk de stem was onder de reclames) beschikbaar als voice pack!

Daarnaast is er ook een FH4 Soundtrack beschikbaar binnen Spotify bij het gebruik van Waze :D .

Screenshotje (even klikken):
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/m69FJe/Waze_Change_Car_2.png

Linkje met volledige info: https://news.xbox.com/en-...c_xbo_fb_Photo_lrn_10.2.6

Edit: Meh... Volgens mij is het alleen in de US (of misschien iOS) beschikbaar op dit moment 8)7

Edit 2: Jep... US only :(

[ Voor 8% gewijzigd door Stoksbrood op 03-10-2018 11:22 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Oh ja, deel 3 ook lang zitten zoeken naar 1 weg, bleek ergens een heel klein grijs streepje van de hoofdweg af te zitten, maar die zag je duidelijker op de minimap dan de kaart zelf. Ik denk dat het hier ook het geval is, dat de minimap nauwkeuriger is, er zal ergens nog wel en heel klein stukje (met verloop) grijs zichtbaar zijn.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 10:01
Ik vind hem weer heel lekker weg spelen!
Hier gaan nog de nodige uren in zitten 🙂

Zojuist club request verstuurd: R0nster76

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik moet nodig eens die club mensen persoonlijk gaan uitnodigen. Maar 't groeit exponentieel lijkt t haha

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
AstralizeR schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:25:
Hmm, 530/531 roads driven maar wel de achievement 'The Noisy Cartographer' gekregen, iemand dit ook meegemaakt? Heb echt een half uur de kaart nagelopen maar kon nergens een ontbrekend stukje vinden. :S
Bij 529 had ik 'm al. Sommige bugs... :+

Nou ja, je hebt er ook geen klap aan want wie rijdt er nou OP de weg??

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MAX3400 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Bij 529 had ik 'm al. Sommige bugs... :+

Nou ja, je hebt er ook geen klap aan want wie rijdt er nou OP de weg??
Haha. For once eens geen vervelende bug. Maar sommige weggetjes zijn ook wel echt heeeeel lastig te zien hoor. Man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:47
Gisteren ook mijn eerste kilometers gemaakt in Horizon... Ziet er weer schitterend uit en genoeg redenen om mijn controler van de Xbox weer onder het stof vandaan te halen. Top ook dat het spel gelijk met Gamepass beschikbaar is. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 03-10-2018 11:12 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Gisteren eerste 10 minuten willen spelen, m'n stuur gaat direct in ADHD modus :( Zelfs alles op 0 gezet, nog steeds compleet uit z'n dak. Demo opgestart, alles draait daar normaal, maar lees er nog niets over het op forum. Hoop toch niet dat m'n stuurtje aan het einde van z'n rit zit :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Mu.siQ schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

Haha. For once eens geen vervelende bug. Maar sommige weggetjes zijn ook wel echt heeeeel lastig te zien hoor. Man man
4K HDR extra groooot beeld. Scheelt een stuk met zoeken.

Speaking of; er was van de week de vraag of je Performance of Quality ging spelen. Mijn XOX doet de Quality-setting zonder enige hiccups en, wat mij en Mw. MAX3400 betreft, ook zonder merkbaar verschil tussen 30 en 60 fps.

/edit: vanmiddag laat en vanavond even grinden; kijken of ik Road level 20, player level 200 en Goliath in 1x kan doen. En dan meteen Castle kopen en meer barnfinds krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
MK_ schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:29:
[...]

Meh ik ben zelf 20, maar van mij hoeven die emotes enzo ook niet :) Gisteren 5x Ultimate Wheelspin, 1x 10.000CR en verder enkel emotes en clothing... :/
Tja ik word er zo langzamerhand mal van, net nog een wheelspin net naast de Audi R8 special, maar nee een zwart t shirt fantastisch zeg. Lijkt wel of we van de makers van Forza een grote middelvinger krijgen.

Doe mee met de lotterij hoofdprijs : Aud R8, 150.000 Euro, of een zwart t-shirt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
HaseMike schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:45:
[...]

Tja ik word er zo langzamerhand mal van, net nog een wheelspin net naast de Audi R8 special, maar nee een zwart t shirt fantastisch zeg. Lijkt wel of we van de makers van Forza een grote middelvinger krijgen.

Doe mee met de lotterij hoofdprijs : Aud R8, 150.000 Euro, of een zwart t-shirt !
Ach, we hebben in ieder geval geen loot crates meer :F

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Stoksbrood schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
Ach, we hebben in ieder geval geen loot crates meer :F
Zou dit hun wraak zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
MAX3400 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

Speaking of; er was van de week de vraag of je Performance of Quality ging spelen. Mijn XOX doet de Quality-setting zonder enige hiccups en, wat mij en Mw. MAX3400 betreft, ook zonder merkbaar verschil tussen 30 en 60 fps.

/edit: vanmiddag laat en vanavond even grinden; kijken of ik Road level 20, player level 200 en Goliath in 1x kan doen. En dan meteen Castle kopen en meer barnfinds krijgen.
Player level nu al op 200? Meen je? hoe dan?!

Heb er zelf nu pas 4 uurtjes opzitten, maar ben al van de herfst naar de winter gesprongen. Wel erg snel naar mijn mening? Weet niet hoe snel de rest van de seizoenen voorbij komen. Of speel je meerdere jaren?

Speel zelf overigens op Quality, performance is wel lekker, maar na 4k OLED hdr gewend te zijn kan ik moeilijk terug naar 1080p.

[ Voor 20% gewijzigd door swoutr op 03-10-2018 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MAX3400 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

Zolang ik geen afspraken over het hoofd zie of er wat tussen schiet: count me in. Doe graag met je mee voor die road levels en Goliath :)

@MAX3400 Hieronder: prima, ik gooi er effe een kww in: kiek'n wat wordt

[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 03-10-2018 12:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
swoutr schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:04:
[...]

Player level nu al op 200? Meen je? hoe dan?!
Gewoon mijn ding doen. Vanaf vrijdag heb ik het spel al; bijna 75% van alle achievements en VIP. Geloof dat ik gister geeindigd ben op level 170 maar ga vanaaf ff grinden met een bepaalde race doen.

@Mu.siQ ik hou je op de hoogte maar waarschijnlijk wordt het voor mij en de planning thuis ff van half 5 tot half 6 en van 7 tot half 9 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vandaag het spel gekocht.. wat een intro! :D

Er zijn trouwens geruchten dat het volgend deel in Nederland gaat plaatsvinden. Racen over de landschappen en het rijden in tunnels. :)

Ik speel trouwens op de PC en gebruik foxgamer2019 als nick, voeg mij graag toe, zal ook leden toevoegen die staan in OP. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
HollowGamer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:08:
Vandaag het spel gekocht.. wat een intro! :D

Er zijn trouwens geruchten dat het volgend deel in Nederland gaat plaatsvinden. Racen over de landschappen en het rijden in tunnels. :)

Ik speel trouwens op de PC en gebruik foxgamer2019 als nick, voeg mij graag toe, zal ook leden toevoegen die staan in OP. :D
Japan oid zou me een stuk vetter lijken, waar heb je dit vandaan? Bron? Ik ga eerst maar eens van deze game genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
Sorry voor de misbruik @Earzz :)
Maar wel nogmaals bedankt.

En convoy werkt het fijnst met 6 personen. Anders worden er dingen geblokkeerd.. of je kunt alleen tegen elkaar racen.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:31:
Dat vond ik inderdaad ook een erg fijne wijziging ja... Vond het erg irritant om bijvoorbeeld een off road race te doen of anderszins een race waar je voor in een bepaalde auto moest zitten, en dan niet meer terug in je favoriete cruise auto te komen. En ik vind het dan vervelend om er voor te moeten betalen dus dat deed ik ook niet. Nu gewoon hop terug de wrx sti in (voor nu) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
swoutr schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Japan oid zou me een stuk vetter lijken, waar heb je dit vandaan? Bron? Ik ga eerst maar eens van deze game genieten.
Eigen bron. :9

Was maar een grapje, al zou ik het leuk vinden, we hebben immers genoeg afwisselingen en leuke plaatsen hier in NL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:12:
[...]

Dat vond ik inderdaad ook een erg fijne wijziging ja... Vond het erg irritant om bijvoorbeeld een off road race te doen of anderszins een race waar je voor in een bepaalde auto moest zitten, en dan niet meer terug in je favoriete cruise auto te komen. En ik vind het dan vervelend om er voor te moeten betalen dus dat deed ik ook niet. Nu gewoon hop terug de wrx sti in (voor nu) >:)
@JSchut

Kon in FH3 ook al tegen een betaling van 10k credits. Is gelukkig aangepast nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
MAX3400 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:08:
[...]

Gewoon mijn ding doen. Vanaf vrijdag heb ik het spel al; bijna 75% van alle achievements en VIP. Geloof dat ik gister geeindigd ben op level 170 maar ga vanaaf ff grinden met een bepaalde race doen.

@Mu.siQ ik hou je op de hoogte maar waarschijnlijk wordt het voor mij en de planning thuis ff van half 5 tot half 6 en van 7 tot half 9 ofzo.
Ik meld me ook aan! :D
Die van 7 tot half 9 red ik sowieso.
Half 5 tot half 6 even kijken.

Edit: Ik heb goliath race al. Kan ik jullie dan niet met mij mee laten doen en zo snel levelen om hem vervolgens zelf te kunnen doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Ryst op 03-10-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@Ryst wat betaalt Goliath normaal? Ik heb nu een race waar ongeveer 500K/uur credits verdiend worden (VIP erbij inbegrepen). Het is mij om het even maar ben wel op zoek naar geld vandaag ivm de komende seizoenswisseling en barnfinds.

/edit: betaling lijkt hetzelfde dus dat maakt niet zoveel uit. Skills / perks zijn wel beter te scoren op Goliath.

@Ryst @Mu.siQ 6 of 7 laps doen vanavond? Is met een beetje wagen dus minder dan 60 minuten werk.

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Mu.siQ schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:58:
Ik moet nodig eens die club mensen persoonlijk gaan uitnodigen. Maar 't groeit exponentieel lijkt t haha
Zit in er al in? Xbox gamer tag: Notorious Jos
Gaat het hier om de Club in FH4 of de Club op Xbox ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
MAX3400 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:30:
@Ryst wat betaalt Goliath normaal? Ik heb nu een race waar ongeveer 500K/uur credits verdiend worden (VIP erbij inbegrepen). Het is mij om het even maar ben wel op zoek naar geld vandaag ivm de komende seizoenswisseling en barnfinds.
Ik haal rond de 93k per rondje. Elke ronde doe ik met een Mclaren Senna en daar doe ik max 9 minuten over.
Dus zeg maar 10k per minuut oftewel 600k in het uur afgerond.

Andere berekening van mij: ik doe er 26 minuten en 30 seconden over 3 laps meestal. Dat betekend dat je 7 +/- laps per uur zou kunnen spelen oftewel 630k per uur.

Ook influence is 30k per ronde, dus rond de 200k per uur zou dat ook zijn. Je krijgt dus ook rond de 10 wheelspins daarmee per uur. Je krijgt vanaf level 20 elk level road racing erbij een wheelspin. Bij 3 rondjes ga je al 2/3 levels omhoog en ook je normale levels stijgen zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Joshua... schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Zit in er al in? Xbox gamer tag: Notorious Jos
Gaat het hier om de Club in FH4 of de Club op Xbox ?
Beide zijn dezelfde club sinds een paar dagen. Hadden er eerst een los aangemaakt, maar FH4 gebruikt normal xbl clubs. Dus werd de mijne overbodig en is er nog maar eentje :)

Zal zo thuis wel even kijken of je er al in zit. En anders stuur ik alsnog een uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Beide zijn dezelfde club sinds een paar dagen. Hadden er eerst een los aangemaakt, maar FH4 gebruikt normal xbl clubs. Dus werd de mijne overbodig en is er nog maar eentje :)

Zal zo thuis wel even kijken of je er al in zit. En anders stuur ik alsnog een uitnodiging.
Wil je mij ook meenemen dan? :9
Zat gisteren al even te kijken maar vond alleen iets met 2 van 25 mogelijke leden... Denk dat ik op de verkeerde plek zat te kijken of zo, vind het ook eigenlijk wat ingewikkeld opgezet (al zal dat ongetwijfeld meevallen als je het eenmaal snapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Wil je mij ook meenemen dan? :9
Zat gisteren al even te kijken maar vond alleen iets met 2 van 25 mogelijke leden... Denk dat ik op de verkeerde plek zat te kijken of zo, vind het ook gelijk ontwikkeld opgezet (al zal dat ongetwijfeld meevallen als je het eenmaal snapt).
Euhm. Ik snap geen ene snars van de clubs in FH4 :P ik doe het allemaal in de Xbox app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
... sorry, ruzie met editor op mobiel...

Edit @timmie271 club al gevonden in de app en geaccepteerd (geen idee of jij me accepteerde :p)

[ Voor 137% gewijzigd door Finraziel op 03-10-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood

/edit: betaling lijkt hetzelfde dus dat maakt niet zoveel uit. Skills / perks zijn wel beter te scoren op Goliath.

@Ryst @Mu.siQ 6 of 7 laps doen vanavond? Is met een beetje wagen dus minder dan 60 minuten werk.
Met een beetje geluk kwart over 6 thuis, snel wat eten in m'n gezicht stoppen... Misschien dat ik ook aanhaak!
*Stuurt vriendinlief een berichtje of ze het eten klaar kan hebben als ik thuiskom :+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
@MAX3400 @Mu.siQ @Stoksbrood
Klinkt goed :)
Ben zelf vooral benieuwd nu wat het verschil gaat zijn met solo en coop verdiensten. Zowel op XP als Credits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Stoksbrood schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:54:
[...]

Met een beetje geluk kwart over 6 thuis, snel wat eten in m'n gezicht stoppen... Misschien dat ik ook aanhaak!
*Stuurt vriendinlief een berichtje of ze het eten klaar kan hebben als ik thuiskom :+ *
Zou het gewoon in je mond stoppen hoor :+

Ben zelf ingepland eerder thuis dus dan maar gezellig met @Mu.siQ bordjes/weggetjes/beauty spots wegrijden :)

@MAX3400 Zolang we voor 20.15 klaar zijn vind ik het ook prima om mee te doen :)

@Finraziel toevallig net ook een uitnodiging gestuurd :9 kan zijn dat @MK_ hem geaccepteerd heeft net.

[ Voor 15% gewijzigd door timmie271 op 03-10-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz

@Ryst @Mu.siQ @Earzz 6 of 7 laps doen vanavond? Is met een beetje wagen dus minder dan 60 minuten werk.
:*)
timmie271 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:57:
[...]
@MAX3400 Zolang we voor 20.15 klaar zijn vind ik het ook prima om mee te doen :)
Hoop dat @MAX3400 ook een beetje goede "rentals" heeft ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Earzz op 03-10-2018 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Earzz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:59:
[...]

[...]

Iron Knight voor de win toch? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
timmie271 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:02:
[...]

Iron Knight voor de win toch? 😂
Verassend goed rijdende truck ondanks zijn onderstuur en gedwongen cockpit/bumper cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Earzz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Verassende goed rijdende truck ondanks zijn onderstuur en gedwongen cockpit/bumper cam.
En heerlijk rap als je eindelijk door alle versnellingen heen bent :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Earzz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:59:
[...]

[...]

Waarom nou weer rentals? Heb een Vulcan, Zenvo en een Zonda; hard zat toch qua snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
MAX3400 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

Waarom nou weer rentals? Heb een Vulcan, Zenvo en een Zonda; hard zat toch qua snelheid?
Peel P50 met het l4 motorblokje erin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
[...]

Een goede rental is fijn aangezien ik nog niet in alle klassen wat heb, gisteren goed mee kunnen komen met een aantal rentals van @timmie271 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Earzz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:12:
[...]

Een goede rental is fijn aangezien ik nog niet in alle klassen wat heb, gisteren goed mee kunnen komen met een aantal rentals van @timmie271 O-)
Maar ik denk dat @Ryst moet hosten... #Goliath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
timmie271 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:57:
[...]

Zou het gewoon in je mond stoppen hoor :+

Ben zelf ingepland eerder thuis dus dan maar gezellig met @Mu.siQ bordjes/weggetjes/beauty spots wegrijden :)

@Finraziel toevallig net ook een uitnodiging gestuurd :9 kan zijn dat @MK_ hem geaccepteerd heeft net.
Ik had net een invite geaccepteerd, dus zou kunnen :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

SomerenV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Je eerste racegame ooit? :o Ik ben 'maar' 7 jaar ouder maar ik speelde m'n eerste racegame al in 92 ofzo (STUNTS voor DOS) :D

Ik ben overigens wel benieuwd wat je heeft doen besluiten om Horizon 4 te kopen/spelen als je nog nooit een 'echte' racegame gehad/gespeeld hebt.
Nja ik heb nooit echt racegames gespeeld naast een paar uurtjes Trackmania.
Vandaar dat dit mn eerste 'echte' racegame is.

Ik heb een aantal videos bekeken op youtube en het valt mij op dat het racen gewoon ontzettend leuk en lekker aanvoelt, vooral de cross country races zijn HEERLIJK om te doen!
Ookal denk ik dat ik dit nooit online ga spelen, de singleplayer vind ik tot noch toe helemaal top!
Daarnaast het aantal aan echte auto merken en modellen, zodat je je droom autos kunt rijden.

Ik denk dat het woordje 'echte' een beetje uit zn context wordt gehaald.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
[...]

HIj bedoelt dat wij die dan als rental kunnen gebruiken :P

Alle overige berichtjes gemist die al geplaatst waren 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 03-10-2018 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zit nu op lvl 43 en vind dit deel toch leuker spelen dan de vorige. Vooral mooi om te zien hoe ze alles hebben gemaakt, aangezien ik in mei naar Edinburgh ben geweest.

Kunnen jullie mij ook toevoegen aan de club voor FH4? Ik speel op de Xbox met gamertag: MOTABEATZ

@timmie271 Ik heb een club request gestuurd

[ Voor 8% gewijzigd door Motabeatz op 03-10-2018 21:23 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
@MAX3400, ik ben er vanavond bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
Wat is nou de snelste manier om in het begin te lvl'en naar lvl 20? Je kunt uiteraard zo snel mogelijk de 'tutorial' proberen te spelen, maar valt er nog tijd te winnen? Dacht ergens gelezen te hebben dat je veel influence punten kunt scoren door het crossen in de duinen van de map? Nog andere tips?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:32
Rossi46 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:54:
Wat is nou de snelste manier om in het begin te lvl'en naar lvl 20? Je kunt uiteraard zo snel mogelijk de 'tutorial' proberen te spelen, maar valt er nog tijd te winnen? Dacht ergens gelezen te hebben dat je veel influence punten kunt scoren door het crossen in de duinen van de map? Nog andere tips?
Met crossen door de duinen kan het heel snel gaan want dan verdien je veel sneller voldoende influence mee om naar het volgende seizoen te gaan dan met racen. Enige nadeel is dat je daar geen cr mee verdiend, behalve wat je uit wheelspins haalt.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37
Potverdorie, die landweggetjes zijn toch wel erg mooi gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:30
Pas nieuw met Forza op dit moment level 15 en probeer ik alle new race maps te doen.Daar gaat het toch om ? om alle races te winnen en vrij te spelen ?

Wat gebeurd er op level 20 , ben nu bij seizoen spring ,,maar geen idee wat het inhoudt .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
Da's de lente...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:30
Dat begrijp ik , maar als je seizoen klaar hebt en level 20?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
CallmeGod schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Dat vraag ik mij ook af :P En vind het wel raar dat het niets uit maakt of je eerste of laatste wordt. Had graag gezien dat je bij een race op de map kan zien of je eerste bent geworden (brons, zilver, goud icoontje oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dat ontgaat mij ook een beetje.. het 'doel' er achter. Snap dat het Free Roam is. Maar het is mij soms iets té vrijblijvend.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
Waarom zijn de Super Wheelspins in de Forzathon shop zoveel duurder eigenlijk? Een losse wheelspin kost 10pts, en een super wheelspin kost 150pts. Intussen de ervaring dat een Super Wheelspin niet meer kans geeft op duurdere items, maar gewoon 3 dingetjes ontgrendelt, maar ook vaak genoeg rommel. Dan zou je dus beter 15x een normale wheelspin kunnen kopen voor dat geld.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:42:
Dat ontgaat mij ook een beetje.. het 'doel' er achter. Snap dat het Free Roam is. Maar het is mij soms iets té vrijblijvend.
Ik heb ook zo langzamerhand het idee dat de finish positie bijzonder weinig uitmaakt, zowel in geld als fans.... vreemd. En alweer een superwheel spin met deze keer een emote, een toeter en een legging ! WOW

Ondertussen een mail geschreven aan het Forza team of ze daar wel goed bij het hoofd zijn met LEGGINS in een race game, leggings... (maar dan wat netter geformuleerd zeg maar)

[ Voor 6% gewijzigd door HaseMike op 03-10-2018 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

CallmeGod schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Dan is het eerste jaar voorbij en ben je gekwalificeerd voor het Horizon Festival waarna je los kunt gaan met jan en alleman. Dient verder nergens voor. De eerste twintig levels/proloog is puur bedoeld als tutorial. Rustig in de game komen en de mogelijkheden ontdekken voordat ze je los laten in de online wereld.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Mij lukt het nog niet om online te spelen. Terwijl ik wel het ‘aantal punten’ heb😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@HaseMike heb je wel gebruikt gemaakt van de aanhef "Dear leg ends" ipv "Dear legends"? ;)

@Ryst level 197 geworden. Net geen 200 maar zie je graag zometeen online voor een race. Wat mij betreft geen debiel snelle wagens maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb best vaak last van "unable to join session". (pc versie) Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
@MAX3400 en de rest, omw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Even checken, hebben jullie het ook dat soms je super wheelspins verdwijnen? Ik zou zweren dat ik net, voor ik aan de adventures begon, er nog meerdere had. Nu opeens niets meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
darkkingll schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:55:
Even checken, hebben jullie het ook dat soms je super wheelspins verdwijnen? Ik zou zweren dat ik net, voor ik aan de adventures begon, er nog meerdere had. Nu opeens niets meer. :(
hmm nee, zoiets is mij nog niet opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Klopt het dat je nu niet meer bij races kan zien wat je er voor krijgt qua credits enzo? Bij FH3 kon je zien hoeveel je kon verdienen als je bijvoorbeeld 10 of 28 rondjes instelt. Nu zie ik die info nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Froggle schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:14:
Waarom zijn de Super Wheelspins in de Forzathon shop zoveel duurder eigenlijk? Een losse wheelspin kost 10pts, en een super wheelspin kost 150pts. Intussen de ervaring dat een Super Wheelspin niet meer kans geeft op duurdere items, maar gewoon 3 dingetjes ontgrendelt, maar ook vaak genoeg rommel. Dan zou je dus beter 15x een normale wheelspin kunnen kopen voor dat geld.
Ik wist helemaal niet dat je wheelspins kon kopen in de Forzathon shop. Bedankt!. Net 6 normale wheelspins gekocht en 1 keer 250K gekregen :)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14

Entity

9000rpm

Zojuist ook nog een vage bug gezien: tijdens een seasonal championship deed in de 2e race een drivatar 2x mee en scoorde daardoor meer punten dan mogelijk. Gevolg: na 2 races heb ik 40 punten (beide gewonnen) en de drivatar 46 punten 8)7

Gelukkig eindigde hij in de 3e race ver genoeg naar achteren zodat ik het kampioenschap nog kon winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Entity schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:56:
Zojuist ook nog een vage bug gezien: tijdens een seasonal championship deed in de 2e race een drivatar 2x mee en scoorde daardoor meer punten dan mogelijk. Gevolg: na 2 races heb ik 40 punten (beide gewonnen) en de drivatar 46 punten 8)7

Gelukkig eindigde hij in de 3e race ver genoeg naar achteren zodat ik het kampioenschap nog kon winnen...
Goh, dat zat ook al in fh3... Maar zelfs als hij wel meer punten had gehad dan jij had je nog gewonnen hoor (althans, als hij meer punten had alleen omdat de punten van twee drivatars opgeteld werden). Het is alleen een bug in de weergave die het niet snapt als twee drivers dezelfde naam hebben.
Tenminste, als het hetzelfde werkt als in fh3, maar dat lijkt me wel aannemelijk, waarschijnlijk is het nog exact dezelfde code.

Edit: had zelfs nog een screenshot van dit issue in fh3 in mijn Tweakers album staan... FH3 bug

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 03-10-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Hoe kan ik nu mijn voortgang meten met die van clubgenoten? Heb het idee dat dit aspect toch beter georganiseerd was in FH3.

Trouwens, heb sowieso het idee dat ik nog het maximale haal uit het online/session gebeuren van FH4. Maar goed, kan ook niet anders met max 1,5 uur FH4 per dag - en dan oom voornamelijk in de avonden. Iemand tips? Besides meer spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

darkkingll schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:55:
Ik had een keertje iets van 6 super wheelspins opgespaard en opeens waren ze ook weg. sindsdien gebruik ik ze nu elke keer dat ik ze krijg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MAX3400
@Yonix als je anderhalf uur alleen online wil/kan racen; join een random Team Adventure, speel Forzathon Live of probeer wat Rivals.

Voor "career" spelen; focus jezelf op 1 discipline zoals Road Race of Danger Sign. Hiermee unlock je meer en meer totdat je kaart helemaal vol staat met icoontjes.

@Ryst @Mu.siQ @Earzz @Stoksbrood @kleefei (en anderen die ik vergeten ben); was gister even een produktief stukje rijden! Lekker paar cheevos en "Prestige" gehaald, huisje en barnfind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zo, tutorial doorlopen en toegetreden tot Horizon Roster. Ben nu ook een [GoT] member. :+

Vanavond maar eens wat online klooien.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Hell yeah! Vind ik even een porsche 911 GTS, wat een lekkere bak! Zelfs al ga ik 200 is de handling nog uitstekend!

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:27:
@Ryst @Mu.siQ @Earzz @Stoksbrood @kleefei (en anderen die ik vergeten ben); was gister even een produktief stukje rijden! Lekker paar cheevos en "Prestige" gehaald, huisje en barnfind.
Was effe productief inderdaad! Overigens wellicht dat er een keer komt dat ik de vraag heb om mij effe te helpen. Soort return of the favour :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:21
Mu.siQ schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:48:
[...]

Was effe productief inderdaad! Overigens wellicht dat er een keer komt dat ik de vraag heb om mij effe te helpen. Soort return of the favour :9
Had je die auto al teruggegeven ? O-)

Haha was gezellig gisteravond, leuke kennismaking met horizon 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:27:
Stapte een beetje laat in dus zodoende maar 1x de 3 laps kunnen doen op die lange track waar ik de naam niet van weet, volgende keer hoop ik er wat vroeger bij te zijn zodat er wat meer geraced kan worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Mu.siQ geen probleem, voor wat, hoort wat.

@Earzz ongetwijfeld komen we elkaar weer tegen of spreken we wat af.

@kleefei auto heb ik alweer terug. Lenen kost je dus (tijdelijk) 1.2 miljoen.

Was wel ineens goed gaar / dipje om 23:00...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Iemand vanmiddag even een potje cruisen rond half 4 ? Heb mijn mic maar even uit de verhuisdoos gehaald hehe. Ben ook op discord rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Hoi!
Is er nog ruimte in het of GoT team? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Sk313t0r altijd. Gewoon aanmelden!

@kleefei ja zeker, direct hoor. Bedragen weet @MAX3400 zoals je leest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
Gisteren toch soort van stuur kunnen laten werken, verre van FM7 style, maar moet er maar even mee doen. Nu nog 18 lvls voordat ik kan joinen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

SinergyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:36:
Gisteren toch soort van stuur kunnen laten werken, verre van FM7 style, maar moet er maar even mee doen. Nu nog 18 lvls voordat ik kan joinen :P
Gaat niet om de levels he. Gaat om totaal influence (oké, zorgt weer voor levels), dus gewoon zorgen dat je shit doet met meeste influence eerst. Rest komt later wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
@Mu.siQ
Ik zie dat ik nog eerst wat influence moet scoren, maar ik ben er al bijna!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo moet zeggen dat ik steeds meer erinkom en steeds meer naar mijn zin krijg.
Heb alle stunt races gedaan. 30 sterren, heb alle drag races gedaan, heb mega veel dirt races gedaan.
Heb een leuke roster aan autos.
Een s15 met een 4rotor erin voor driften.( Al klinkt de 4 rotor echt heel jammerlijk).
Zo ben ik er helaas wel achter gekomen en met mij velen dat de geluiden van auto's echt soms niet eens matig maar gewoon slecht zijn.
Moest met een mercedes g wagon amg bak en die klinken in het echt gewoon bizar. Hier klonk het als een civic met lekke uitlaat...
Zijn wat filmpjes online te vinden dat er autos zijn met zelfde geluid en niet zelfde motor hebben..
Helaas, maar je moet iets opofferen als je elke 2 jaar iets wilt uitbrengen blijkt wel.
Naja hopelijk doen ze het gewoon patchen. Deze game kan een hele lange levensduur tegemoet met juiste patches en juiste dlc/content in toekomst.
Voor mij voelt deze echt beter dan fh2/3, completer en leuker.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cuqebaqer
v8power67 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:48:
Zo moet zeggen dat ik steeds meer erinkom en steeds meer naar mijn zin krijg.
Heb alle stunt races gedaan. 30 sterren, heb alle drag races gedaan, heb mega veel dirt races gedaan.
Heb een leuke roster aan autos.
Een s15 met een 4rotor erin voor driften.( Al klinkt de 4 rotor echt heel jammerlijk).
Zo ben ik er helaas wel achter gekomen en met mij velen dat de geluiden van auto's echt soms niet eens matig maar gewoon slecht zijn.
Moest met een mercedes g wagon amg bak en die klinken in het echt gewoon bizar. Hier klonk het als een civic met lekke uitlaat...
Zijn wat filmpjes online te vinden dat er autos zijn met zelfde geluid en niet zelfde motor hebben..
Helaas, maar je moet iets opofferen als je elke 2 jaar iets wilt uitbrengen blijkt wel.
Naja hopelijk doen ze het gewoon patchen. Deze game kan een hele lange levensduur tegemoet met juiste patches en juiste dlc/content in toekomst.
Voor mij voelt deze echt beter dan fh2/3, completer en leuker.
Ga jij als Gran Turismo man nu lopen klagen over het geluid van auto's? 😋 Maar het klopt wat je zegt en volgens mij stond er op het Turn10 Fh4 forum dat ze dit gaan verhelpen met een patch. De geluiden in FH3 waren beter van bepaalde auto's en die kunnen ze dus zo overzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
Cuqebaqer schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:31:
Iemand vanmiddag even een potje cruisen
Er zitten geen geile tankstations met bosjes in het spel O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Er zitten geen geile tankstations met bosjes in het spel O-)
Verdomme je verpest het weer he. Iedereen maar denken dat het ging om een typo maar helaas. :+ :P
Nu is het Suprise effect er ook gelijk vanaf als er met een cabrio opeens iets langs komt slingeren. _O-

[ Voor 75% gewijzigd door Cuqebaqer op 04-10-2018 12:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Cuqebaqer Ben online van nu tot iets voor half 3. Nog wel ff tussendoor wat kleine dingetjes doen

De rest, het was even wat gekloot, maar hierbij de eerste mock-up van een [GOT] Tweakers Horizon 4 club auto. Het gaat om de Subaru Impreza WRX STI '05. Waarom? Die heeft sowieso iedereen (of makkelijk te krijgen). Verder is het nog vrij simpel. Ik vind het clean wel prettig, maar wellicht dat er andere ideeën zijn. Feedback hoor ik graag, maar wel constructief. Zo nodig kan er altijd wat aangepast worden. Mocht er een nieuwe versie komen dan post ik die hier. Als men andere (veelgebruikte) auto's zou willen sta ik hier ook open voor.

De livery is in-game te vinden onder mijn gamertag: MusiQ2. Verder onder auto- en modelnaam uiteraard en iets met de naam als GOT Tweakers Car. Jullie vinden m wel :)

Hieronder wat plaatjes. Ik haal ze nu van forzamotorsport.net af maar kan ze zo te zien beter print screenen vanaf mijn pc (of xbox one x). Enfin, de photo mode vraagt nog wat oefening :+
GOT Subaru Links
GOT Subare Rechts
GOT Subaru Midden
PS: Yes, it's a moustache and a melon suit 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cuqebaqer
@Mu.siQ Helaas ben ik pas rond half 4 thuis.

Kunnen we met die wheelspins niet beter de club naam veranderen naar Gathering of Tshirts ( en andere kleding ). Ik kan me makkelijk kleden als een travestiet maar vette heren kleding stelt nog niks voor helaas.
Pagina: 1 ... 12 ... 46 Laatste