In mijn optiek ben je in fortnite en overwatch, net als in The division, het poppetje dus dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden. In een race game echter..SomerenV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:58:
[...]
Tja, dat is wat nu populair is. Voor de wat oudere generatie is het onzin maar de jongere generatie smult ervan. Kijk bijvoorbeeld naar hoe populair cosmetische items zijn in Fortnite en Overwatch. Moet trouwens zeggen dat ik het wel een grappige toevoeging vind dat je je poppetje wat kan personaliseren met dansjes en kleding. Het minpunt is wel dat wheelspins daar vol mee zitten.
Het grootste probleem zijn inderdaad de wheelspins "Win 150.000 Credits een prachtige Porsche of een fucking onderbroek". Het is de eerste game met een random reward systeem vol met "jammer pech dan voor niets geraced". Dat laatste zou nog beter zijn.
Zal geen nut hebben maar zal er eens 5 minuten aan besteden om ze te schrijven dat een optie aan het begin een idee zou zijn. Wil je deze game spelen met of zonder poppetje en toeters ?
Misschien heb ik het helemaal mis en is de gemiddelde speler leeftijd voor deze game onder de 20 ? En wie weet komt het door mijn eigen leeftijd, ik ben de 20 al meer dan 2x voorbij.
[ Voor 7% gewijzigd door HaseMike op 03-10-2018 06:36 ]