v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:42:
Meer mensen hier met een og x1 die wat frame hickups hebben tijdens rally races ?
Gebeurt niet vaak maar meestal in een bocht waar je veel rijders bijmekaar hebt.
Plus moet echt even kwijt :
Fuck cross country races!!
Die showcase tegen die hovercraft... Meh de off road physics irriteren me dan echt.
De rest bevalt goed. Win tot op heden alles op unneatable( wel rewind aan ivm k.u.t ai die je vaak naait).
Graphics zijn okay voor og x1, lijkt wel minder motion blur dan demo( dikke plus vind ik!!)
Heb denk 2 uurtjes gespeeld. Heb 2 huizen geloof 12 autos en 1.5mil op de bank.
Maar tot nu toe nog niet weggeblazen door de game. Lijkt allemaal echt gigantisch op voorgangers. Opzich niks mis mee maar krijg daardoor niet echt gevoel van speel een nieuwe game.
Tja, wat verander je zonder de formule compleet om zeep te helpen? Ze hebben genoeg vernieuwd en veranderd in het vierde deel wat mij betreft. En kijk voor de gein naar The Crew 2. Hetzelfde genre, maar qua ideeën veel meer vernieuwend. Het probleem met die game is echter de uitwerking want die is gewoon slecht. Dan liever wat meer vernieuwing maar wel de verfijning die Horizon 4 biedt. Wie weet gaan ze met deeltje vijf weer een stap verder. Meer vernieuwing, dezelfde verfijning.
Juist omdat Horizon 4 in de basis veel op de voorgaande delen lijkt vind ik het een goede game. Horizon 3 was zo goed omdat alles goed uitgewerkt was. Horizon 4 doet hetzelfde maar dan iets uitgebreider en beter.
Als ik een minpuntje moet noemen is dat je véél te snel véél te veel krijgt. Credits zijn prima want dan kun je zelf keuzes maken maar zeker in het begin word je doodgegooid met auto's en andere extra's. Voor je het weet heb je een garage die vele miljoenen waard is, puur door wat te racen en rond te rijden; wagens waar je waarschijnlijk nooit wat mee gaat doen. Van mij mogen er ook wat minder wagens in de wheelspins en wat meer credits. Iets meer eigen keuze en iets meer gevoel van progressie.
Vandaag wat potjes Team Adventure gespeeld. Leuk om te doen, mits je een oké team hebt

Al meermaals gehad dat mensen stoppen als ze merken dat hun wagen niet mee kan met de rest. Het ergste was een cross country event in de winter. Ik had m'n Lancia 037 (S2) en de rest reed met hypercars rond. Gevolg was dat ik een aantal gradaties sneller was en dat van de 10 mensen die mee deden er binnen één ronde 7 waren gestopt

Ook lijken nogal wat mensen het 'team' aspect niet te snappen. Al een paar keer gehad dat ik in de kopgroep reed maar vervolgens lomp aan de kant gebeukt werd, of in de muur werd geramd in een bocht door een teamgenoot. Ik snap dat dus écht niet. Je wint er niks mee op individueel vlak maar je loopt zo wel de kans dat je beiden van de baan schiet waardoor je team verliest.
[
Voor 16% gewijzigd door
SomerenV op 02-10-2018 01:38
]