Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:48

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:47:
Level 135 ofzo maar een chronisch knakentekort. Zal wel iets niet goed doen ofzo?
Als je op level 135 bent doe je toch niets fout. _O- :+
Knaken tekort past bij de realiteit. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 01-10-2018 13:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:04
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zhGXIYS.jpg?1

Goed nieuws voor game pass / standard edition. Nieuw Zeeland mag 'm binnenhalen dus ben ik zojuist even verhuisd. Zowel op Xbox One als PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
sigmundfreund schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:22:
[Afbeelding]

Goed nieuws voor game pass / standard edition. Nieuw Zeeland mag 'm binnenhalen dus ben ik zojuist even verhuisd. Zowel op Xbox One als PC :)
Hier is ie sinds 13:00 al aan het binnenharken. PC was ie om 12:00 al mee begonnen maar dat ging mij te traag dus geannuleerd en vol aan de download op de xbone :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
sigmundfreund schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:22:
[Afbeelding]

Thanks voor de reminder! Direct aangezet op de Xbox. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Hopelijk hoor ik vandaag ook nog wat van Game Mania dat ik mijn bundel af kan halen. Scheelt weer wachten morgen.

Edit:
Balen, kan 'm morgen pas afhalen. Ook tegen sluitingstijd krijg ik 'm niet mee. Lomp gedaan van MS want zo kun je niet preloaden. Krijg er wel een ingame DB11 bij en FIFA19 is er ook nog aan toegevoegd.

[ Voor 48% gewijzigd door Lekker Ventje op 01-10-2018 14:40 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
Welke wagen(s) gebruiken jullie voor de danger signs? Ik heb nu een Ariel Nomad met een S1 tune maar ik kom vaak toch de nodige meters te kort.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:42:
Welke wagen(s) gebruiken jullie voor de danger signs? Ik heb nu een Ariel Nomad met een S1 tune maar ik kom vaak toch de nodige meters te kort.
Tot nu toe een Bugatti Chiron en een Subaru :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:18
Ik gebruik die Fiesta RX die je ook in de demo kan rijden. Beetje aanpassen met Rally onderstel en GOANNN!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-02 00:17
Ik gebruik mijn s2 tune RS6 of mijn vw t2 forza edition (s1 tune). Dat busje gaat niet door de bochten maar trekt zo snel op dat iedereen zijn nek breekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
Veel gedaan met een opgefokte Urus... En anders een Agera... De eerste voor het betere offroad werk, de ander voor wat meer rechtuit jumps.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
mr.DJ95 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Ik gebruik die Fiesta RX die je ook in de demo kan rijden. Beetje aanpassen met Rally onderstel en GOANNN!!
Snelheid komt wel wat tekort bij de Fiesta, maar verder wel echt een heerlijke bak. Veruit de meeste races mee gedaan. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:15
Met de radio op Hospital is het heerlijk vertoeven in Horizon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Froggle schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Snelheid komt wel wat tekort bij de Fiesta, maar verder wel echt een heerlijke bak. Veruit de meeste races mee gedaan. :)
Ja maxed standaard wel een beetje out bij 230km/h, gelukkig kan je veel tunen :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik doe voorlopig alles wat ik kan met een F40 Competizione (enige auto die ik al gekocht op de auction).
Amai, plakt echt op de weg vanaf je hem AWD geeft!

En uiteraard alles qua drag met de P50 Peel; blijft hilarisch dat je daar bijna iedereen mee naar huis kan rijden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
mr.DJ95 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Ja maxed standaard wel een beetje out bij 230km/h, gelukkig kan je veel tunen :9~ _/-\o_
Ik heb 'm uiteraard direct getuned tot 280km/h met extra winst in de acceleratie. :) Maar dat is voor danger signs vaak nog te weinig.

[ Voor 7% gewijzigd door Froggle op 01-10-2018 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

de koennigsegg agera is ook belachelijk snel. doe er de drag races mee. Jammere is dat hij slipt van de 1ste tot de 3e versnelling. TCR zet ik daarbij wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 07:47
Iedereen heeft een mixer stream aanstaan op audio only en het tabblad gemute? Je krijgt 6000 influence per uur zolang je maar bent ingelogd op mixer met hetzelfde account waar je Forza mee speelt. Dit werkt ook al voor je de game hebt gekocht/geinstalleerd. Je krijgt de punten pas nadat je het eerste jaar volledig hebt doorgespeeld.

https://mixer.com/TheLetslook

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 01-10-2018 15:51 . Reden: Influence opgezocht en aangepast. ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Lol @AtlAntA 500 per uur? Gister 75K per uur door te spelen in het spel. 500 is wel heeeeel weinig op het grote plaatje; zit op bijna 2 miljoen Influence sinds vrijdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
MAX3400 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:44:
Lol @AtlAntA 500 per uur? Gister 75K per uur door te spelen in het spel. 500 is wel heeeeel weinig op het grote plaatje; zit op bijna 2 miljoen Influence sinds vrijdag.
Heb het even opgezocht en het is 6000 per uur als je kijkt en 15000 per uur als je streamt. Mocht je een paar dagen niet kunnen spelen dan kan je de stream gewoon laten draaien. Lijkt me wel dat het de progressie wat verknoeit maar het is in ieder geval een optie als je wat vlotter door de game wilt zonder er veel tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vanmiddag de Game Pass versie gedownload vanuit Nieuw-Zeeland en net aantal races gedaan. Speelt erg lekker weg. Speel op Quality mode (4K HDR) maar zie toch nog wel wat jaggies her en der. Met name tijdens de streetrace in de avond (na de rally stage) zie je wat jaggies op de Ferrari F50.

Maar verder helemaal top!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Toch maar 14 dagen trial gedaan gamepass, is immers gratz. En via nieuw Zeeland de download aangezet. Ben benieuwd. Ben effe niet in de mood om een singelplayer story game te doen( Spiderman en detroit) dus dacht dan maar effe horizon4. Lekker beetje rond karren.
Vind het een hele mooie service van Microsoft btw dit. Mits dit bevalt, en de game ook. Eens kijken voor een xox aanbieding ergens rond black friday.
Heb toch 1080p tv dus zou de 60fps modus echt perfect zijn voor mij!!

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 01-10-2018 17:00 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Zo, eindelijk lvl 20 dus ook maar even aangemeld voor de Tweakers FH4 Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
MAX3400 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:47:
Level 135 ofzo maar een chronisch knakentekort. Zal wel iets niet goed doen ofzo? Amper auto's gekocht. Krijg het wel voor elkaar grofweg 500K/uur bij elkaar te racen door Road Race te grinden op 1 baantje.

Vanavond FM7 competitie met een aantal Tweakers; heel misschien daarna nog ff FH4 spelen. Even zien of ik ergens een kaartje / video kan vinden met de bordjes en hoe sommige te bereiken. Heeft Mw. MAX3400 weer wat te zoeken / doen in het spelletje.
Volgens mij is de truc om heel veel verschillende dingen te doen en daar levels mee omhoog te gaan. Op die manier bereik je vaak een nieuw level waar soms een wheelspin mee te krijgen is. Heb je een item op level 10 (of wat max is) dan krijg je volgens mij geen wheelspins meer. Dus op die manier forceren ze ook om wat meer verschillende zaken te doen.

Ben zelf nog op zoek naar fijne auto's om de speedtraps/zones mee te doen. Zowel op verharde als onverharde grond. En ook nog welke van de drift-auto's een beetje goed is voor die challenges. Races e.d. lukt allemaal wel (of je zet gewoon de difficulty omlaag :> ) maar de rest is toch wel een beetje aankloten met zoeken welke wagens nou geschikt zijn (en eventueel met welke tune).

Overigens vind ik het bij races inderdaad hinderlijk dat er telkens 1 of 2 vandoor gaan die je uiteindelijk niet of nauwelijks meer in kunt halen, terwijl je de rest gewoon keihard voorbij rijdt. Alles wat voor je zit, lijkt wel 2x zo hard te gaan als achter je.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2018 18:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Goede tip, ben ook verhuisd naar Nieuw Zeeland _/-\o_ FH4 wordt nu binnengetrokken. Straks de eerste races doen. oOo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Genieten! Eindelijk weer een spel om veel uurtjes in te stoppen. Lekkere soundtrack! Benieuwd naar online! Voor wie interesse heeft. Mijn gamertag is Astaroth NL. Mag ook in het lijstje en je mag me gerust toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:58
Vraagje, heeft iemand al FH4 gespeelt via de Xbox game pass op PC. (of kan iemand dat bevestigen met bron?)
Kan nog nergens vinden of hij enkel in de XBox versie van de Game pass zit.

Als dat het geval is, dan krijg ik wel wat maten mee om het spel te gaan spelen anders niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Ithric op 01-10-2018 19:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mag ik in de Xbox club? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Request voor de [GOT] Tweakers Forza club verzonden.

Als ik nu online speel zonder jullie toe te voegen als friend, maar zit wel in de club, join ik dan wel met jullie in de server?

[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 01-10-2018 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:58
Ithric schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:38:
Vraagje, heeft iemand al FH4 gespeelt via de Xbox game pass op PC. (of kan iemand dat bevestigen met bron?)
Kan nog nergens vinden of hij enkel in de XBox versie van de Game pass zit.

Als dat het geval is, dan krijg ik wel wat maten mee om het spel te gaan spelen anders niet.
heb zelf gekeken en geprobeerd, ben dus nu gewoon aan het downloaden met een Game Pass op PC.
Dus voor mensen die zich het afvragen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bwoh level 20 road circuits halen duurt laaaaaaaaaaaang. Net 40 rondes gedaan, 102000 influence maar dat levert maar 1 level op :D Bijna level 18 though, nog maar ff volhouden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Apple schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:19:
Bwoh level 20 road circuits halen duurt laaaaaaaaaaaang. Net 40 rondes gedaan, 102000 influence maar dat levert maar 1 level op :D Bijna level 18 though, nog maar ff volhouden.
agree, het gaat heel langzaam. Ik ben 13de en had ook een dikke race waarbij ik maar 1 lvl up ging. Welke race is het beste te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Meer mensen hier met een og x1 die wat frame hickups hebben tijdens rally races ?
Gebeurt niet vaak maar meestal in een bocht waar je veel rijders bijmekaar hebt.
Plus moet echt even kwijt :
Fuck cross country races!!
Die showcase tegen die hovercraft... Meh de off road physics irriteren me dan echt.
De rest bevalt goed. Win tot op heden alles op unneatable( wel rewind aan ivm k.u.t ai die je vaak naait).
Graphics zijn okay voor og x1, lijkt wel minder motion blur dan demo( dikke plus vind ik!!)
Heb denk 2 uurtjes gespeeld. Heb 2 huizen geloof 12 autos en 1.5mil op de bank.
Maar tot nu toe nog niet weggeblazen door de game. Lijkt allemaal echt gigantisch op voorgangers. Opzich niks mis mee maar krijg daardoor niet echt gevoel van speel een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:42:
Meer mensen hier met een og x1 die wat frame hickups hebben tijdens rally races ?
Gebeurt niet vaak maar meestal in een bocht waar je veel rijders bijmekaar hebt.
Die showcase tegen die hovercraft... Meh de off road physics irriteren me dan echt.
De rest bevalt goed. Win tot op heden alles op unneatable( wel rewind aan ivm k.u.t ai die je vaak naait).
Graphics zijn okay voor og x1, lijkt wel minder motion blur dan demo( dikke plus vind ik!!)
Maar tot nu toe nog niet weggeblazen door de game. Lijkt allemaal echt gigantisch op voorgangers. Opzich niks mis mee maar krijg daardoor niet echt gevoel van speel een nieuwe game.
Hier ook een OG x1 speler, merk het niet tijdens races meer wel tijdes wacht schermen en dingen waar ze de auto langzaam tonen. Beeld schokt dan even.

Ik ben ook nog niet helemaal overtuigt van FH4 en bezorgd me voorlopig een MEH! gevoel.... wellicht komt het nog.

Hoop wel dat ze iets gaan doen aan het compleet kwijtraden van de auto is overstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mr.DJ95 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:51:
[...]

Hier ook een OG x1 speler, merk het niet tijdens races meer wel tijdes wacht schermen en dingen waar ze de auto langzaam tonen. Beeld schokt dan even.

Ik ben ook nog niet helemaal overtuigt van FH4 en bezorgd me voorlopig een MEH! gevoel.... wellicht komt het nog.

Hoop wel dat ze iets gaan doen aan het compleet kwijtraden van de auto is overstuur.
Even steering van simulation naar normal zetten tenzij je met stuurtje rijd. Controller is niet te doen met simulation steering aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Je speelt op unbeatable maar met rewind? Oké. Ik vind het ook juist knap hoe ze na Forza Horizon 3 een nog betere iteratie hebben kunnen maken. Maar misschien is dat ook persoonlijk: ik vind visueel en ‘wegtechnisch’ deze map veel aantrekkelijker en uitdagender dan Australië. Genoeg variatie door de vier seizoenen, meer endurance races en heb ook zin in de Route Creator die 25 oktober komt. Natuurlijk is het meer van hetzelfde. Het is én het vierde deel én een racegame. Maar zeg eens: wat had het voor jou een ‘nieuwe’ game gemaakt?

[ Voor 5% gewijzigd door NvM op 01-10-2018 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
* darkkingll aka Dutch_Bones heeft zich ook aangemeld voor de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

aangemeld (Astr4lizeR).. see you in game!

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

j0ppie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:27:
[...]

agree, het gaat heel langzaam. Ik ben 13de en had ook een dikke race waarbij ik maar 1 lvl up ging. Welke race is het beste te grinden?
Heb net de laatste 1.5 lvl gegrind met 50 rondes Horizon Festival Circuit, ging best snel nog in 30 minuutjes.

Gelijk daarna ff de Goliath gedaan en die vind ik wel wat lastiger dan die in FH3. Maar ook een stukje gewenning natuurlijk. Overigens wel ff die Goliath gedaan met een Reventon FE die je kunt unlocken in de mastery tree van de Lamborghini Miura, altijd fijn :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Wow. Werd gewoon het spel uitgeknikkerd voor een update. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
darkkingll schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:48:
* darkkingll aka Dutch_Bones heeft zich ook aangemeld voor de club :)
Zeker? Ik zie je er niet tussen staan, heb ook geen request.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

NvM schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:44:
[...]

Je speelt op unbeatable maar met rewind?
Ik snap dat sowieso niet.•
Een maat van mij is in race games een slag beter dan ik ben. Toch speelt hij met rewind aan.

Ik leer liever van een “fout” dan dat ik de Y knop induw (Xbox).

Verder wel grappig want meneer speelt met stoel, pedalen en stuur maar in het echt zijn de “skills” andersom, ik zal we teveel fortnite spelen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MK_ schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:24:
[...]

Hij zit er al in :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Bij mij staat hij anders niet in de ledenlijst?

Xbox app, working as intended... Not :p
Famous schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:34:
[...]

Ik snap dat sowieso niet.•
Een maat van mij is in race games een slag beter dan ik ben. Toch speelt hij met rewind aan.

Ik leer liever van een “fout” dan dat ik de Y knop induw (Xbox).

Verder wel grappig want meneer speelt met stoel, pedalen en stuur maar in het echt zijn de “skills” andersom, ik zal we teveel fortnite spelen :+
Ik speel ook met rewind, al is dat voornamelijk voor de AI die mij van de weg ramt :p

[ Voor 56% gewijzigd door MK_ op 02-10-2018 00:49 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MK_ schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:47:
[...]

Bij mij staat hij anders niet in de ledenlijst?

Xbox app, working as intended... Not :p

[...]

Ik speel ook met rewind, al is dat voornamelijk voor de AI die mij van de weg ramt :p
Jij je zin. Heb hem nog een keer uitgenodigd :P

Zal vanavond ook nog even de laatste 3 PM'tjes verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

SomerenV

It's something!

Tja, wat verander je zonder de formule compleet om zeep te helpen? Ze hebben genoeg vernieuwd en veranderd in het vierde deel wat mij betreft. En kijk voor de gein naar The Crew 2. Hetzelfde genre, maar qua ideeën veel meer vernieuwend. Het probleem met die game is echter de uitwerking want die is gewoon slecht. Dan liever wat meer vernieuwing maar wel de verfijning die Horizon 4 biedt. Wie weet gaan ze met deeltje vijf weer een stap verder. Meer vernieuwing, dezelfde verfijning.

Juist omdat Horizon 4 in de basis veel op de voorgaande delen lijkt vind ik het een goede game. Horizon 3 was zo goed omdat alles goed uitgewerkt was. Horizon 4 doet hetzelfde maar dan iets uitgebreider en beter.

Als ik een minpuntje moet noemen is dat je véél te snel véél te veel krijgt. Credits zijn prima want dan kun je zelf keuzes maken maar zeker in het begin word je doodgegooid met auto's en andere extra's. Voor je het weet heb je een garage die vele miljoenen waard is, puur door wat te racen en rond te rijden; wagens waar je waarschijnlijk nooit wat mee gaat doen. Van mij mogen er ook wat minder wagens in de wheelspins en wat meer credits. Iets meer eigen keuze en iets meer gevoel van progressie.

Vandaag wat potjes Team Adventure gespeeld. Leuk om te doen, mits je een oké team hebt :+ Al meermaals gehad dat mensen stoppen als ze merken dat hun wagen niet mee kan met de rest. Het ergste was een cross country event in de winter. Ik had m'n Lancia 037 (S2) en de rest reed met hypercars rond. Gevolg was dat ik een aantal gradaties sneller was en dat van de 10 mensen die mee deden er binnen één ronde 7 waren gestopt :X Ook lijken nogal wat mensen het 'team' aspect niet te snappen. Al een paar keer gehad dat ik in de kopgroep reed maar vervolgens lomp aan de kant gebeukt werd, of in de muur werd geramd in een bocht door een teamgenoot. Ik snap dat dus écht niet. Je wint er niks mee op individueel vlak maar je loopt zo wel de kans dat je beiden van de baan schiet waardoor je team verliest.

[ Voor 16% gewijzigd door SomerenV op 02-10-2018 01:38 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
SomerenV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:31:
[...]

Als ik een minpuntje moet noemen is dat je véél te snel véél te veel krijgt. Credits zijn prima want dan kun je zelf keuzes maken maar zeker in het begin word je doodgegooid met auto's en andere extra's. Voor je het weet heb je een garage die vele miljoenen waard is, puur door wat te racen en rond te rijden; wagens waar je waarschijnlijk nooit wat mee gaat doen. Van mij mogen er ook wat minder wagens in de wheelspins en wat meer credits.
Dat vind ik ook wel een minpunt. Het liefst zou ik zoals in Test drive unlimited 2 met een oude gare bak beginnen en sparen voor wat beters en dat je dan echt moet kiezen voor welke auto je gaat. Maarja zo werken games nowadays niet meer. Alles moet voor iedereen bereikbaar zijn en het zou echt klachten regenen als je max 10% van de auto’s in het spel kon vrijspelen.

Het nadeel is nu dat je wel een irl speciale auto hebt, maar in het spel heeft iedereen die ook of kan hem makkelijk verkijgen.

Naja al met al weer buikpijn van het lachen na een avondje Forza met wat Tweakers dus uiteindelijk doet het wat het moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Moet je een bepaald level hebben of is de club op de Xbox open om te joinen? Kon nergens stuur verzoek vinden. Zou er graag bij willen :) Astaroth NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

NAV de de bronnen een Miura op AH gekocht voor 600k ... was de reventon al unlocked. Weer terug op AH gegooid voor 700k :+ (binnen 10 mins verkocht)

Vind eigenlijk dat je op de AH ook de perk tree van de auto's moet kunnen bekijken eerlijk gezegd.
In ieder geval koop ik geen auto's van AH waar een FE edition in de perk tree zit, want die zal er in 9 van de 10 gevallen al uitgehaald zijn

Zelfde voor de auto's waar 300K Credits in de skilltree zitten.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Apple schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:53:
[...]

Heb net de laatste 1.5 lvl gegrind met 50 rondes Horizon Festival Circuit, ging best snel nog in 30 minuutjes.

Gelijk daarna ff de Goliath gedaan en die vind ik wel wat lastiger dan die in FH3. Maar ook een stukje gewenning natuurlijk. Overigens wel ff die Goliath gedaan met een Reventon FE die je kunt unlocken in de mastery tree van de Lamborghini Miura, altijd fijn :+
Ja hij is echt even wennen indd! Je moet ook gewoon wat auto's proberen om er lekker doorheen te rijden. Ik heb de Regera RS geprobeert en die reed wel oke. De Pagani was wat minder. En de Senna met juiste instellingen rijd hem heerlijk.

Misschien binnenkort even samen racen? Ben benieuwd hoeveel je krijgt met coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Een club joinen kan pas vanaf Level 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gamepass versie is inmiddels beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Rivanov schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:58:
Een club joinen kan pas vanaf Level 20?
Ja. Eigenlijk begint het spel pas vanaf lvl 20. Daarvoor is gewoon een uitgebreide tutorial met alle seizoenen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

Psychoot

1337n00b^

Bij nog meer mensen waarbij de game opeens opnieuw gedownload wordt ?

Ik heb de ultimate edition en van het weekend gespeeld.
Wou nu inloggen en hij zei dat er een update was.
Grote update dan van 64GB XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:52

JSchut

.....

Psychoot schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:32:
Bij nog meer mensen waarbij de game opeens opnieuw gedownload wordt ?

Ik heb de ultimate edition en van het weekend gespeeld.
Wou nu inloggen en hij zei dat er een update was.
Grote update dan van 64GB XD
Ik had ook een update. Maar die was maar 700-800 mb (Xbox)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
AtlAntA schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:08:
[...]

Ja. Eigenlijk begint het spel pas vanaf lvl 20. Daarvoor is gewoon een uitgebreide tutorial met alle seizoenen erin.
Ah oké :)! Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
MK_ schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:24:
[...]

Vaag. zal vanavond weer eens kijken, had wel request pending staan.

Edit, rest van de posts had ik nog niet gelezen :+

[ Voor 9% gewijzigd door darkkingll op 02-10-2018 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:21
Zo, gisteravond na de FM7 race eindelijk aan de slag gegaan met Horizon 4.
Wat speelt het heerlijk weg zeg!! In horizon 1 2 en 3 was ik niet zo weg van offroad rally's, maar in 4 heb ik nauwelijks anders gedaan in de Impreza.
Na middernacht gelijk nog even de VIP aangeschaft, dat is voor mij nu voldoende. Toen ik vannacht stopte zag ik dat er al ruim 2 miljoen op t bankje stond en de garage is al lekker gevuld.

Ik wist alleen niet dat de Adventures zo lang duren, maar dat was wel heel gaaf!
Maar toch een vraag; Als je eenmaal met een adventure bent begonnen, dan begrijp ik dat je niet zo makkelijk kunt leaven. Maar als je alle 5 de races hebt gedaan (zeker omdat het inmiddels half 2 was) zou ik toch graag gestopt zijn ipv de volgende adventure aan gaan. Ik kon alleen met geen mogelijkheid vinden hoe ik terug moest naar de free roam. Iemand een idee?

Nu alweer zin in vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Daar zat ik gisteravond ook mee. De enige optie is volgens mij wachten tot het 1e event en dan leaven.. :(

Maar wat een spel. _/-\o_ Draait ook stukken beter dan deel 3 op mijn pc(Horizon 3 wil niet eens opstarten..)

[ Voor 34% gewijzigd door darkkingll op 02-10-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
Dat dus. Verplicht auto kiezen, wachten totdat de game alles en iedereen geladen heeft. Ben je zo weer 2 minuten verder. Een van de weinige minpuntjes van de game dit.

En het lullige is, als je dan toch weer in de nieuwe Adventure zit denk je van hmmm toch wel vet ik doe gewoon weer mee. Hup, weer een klein half uurtje verder :9

[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Is er vanmiddag om 16:15 / 16:30 iemand thuis om even die 5 PvP races te doen? Wil die achievement er even doorheen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DutchOwnage schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:46:
Dat dus. Verplicht auto kiezen, wachten totdat de game alles en iedereen geladen heeft. Ben je zo weer 2 minuten verder. Een van de weinige minpuntjes van de game dit.

En het lullige is, als je dan toch weer in de nieuwe Adventure zit denk je van hmmm toch wel vet ik doe gewoon weer mee. Hup, weer een klein half uurtje verder :9
Nog lulliger is dat er een kans is je er gewoon een ban krijgt voor het leaven (zag ik toen ik de oplossing zocht om te leaven). geen idee hoe lang, maar dit mogen ze wel snel fixen.

Ook heb ik geen geluk met team adventure tot nu toe. Kan me meestal ergens in de top 5 rijden om de rest van mijn team achteraan te zien eindigen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MAX3400 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:15:
Is er vanmiddag om 16:15 / 16:30 iemand thuis om even die 5 PvP races te doen? Wil die achievement er even doorheen hebben
Ik misschien. Kan dan wel helpen :)

Gisteren twee liveries in elkaar gezet. Eentje van een Police Interceptor uit de UK en eentje van een werkgever waar ik wel eens ritjes voor rij :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IXyJbF9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OkzaeSd.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZJbHBkD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5YujMeb.jpg
Bovenstaande wagen zou eigenlijk een Spinter moeten zijn maar die zit helaas niet in de game :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Ik kan vanavond pas.. als je dan nog niet gedaan hebt/nog kan laat maar iets weten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F6fuBAv.jpg
Ik ben letterlijk alle races aan het doen met één auto _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:39
Bijna door de tutorial heen en ook maar even op de discord gejoind.

Gamertag is Akadyson1 , is er nog een tweakers team die gejoint kan worden na de tut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
tdm850ed schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:10:
Bijna door de tutorial heen en ook maar even op de discord gejoind.

Gamertag is Akadyson1 , is er nog een tweakers team die gejoint kan worden na de tut?
Startpost? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik zou er moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Ik heb me ook weer aangesoten bij de Club net als bij FH3.

Game speelt heerlijk weg, inmiddels alle wegen gereden en beauty spots bezocht.
Alle huizen op de kastelen na, dus nog ffies sparen.
Nu op naar lvl 20 van de road races voor de Goliath..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond zo gretig om met de game pass trial en als Nieuw Zeelander al te kunnen racen, had ik maar een half uur tijd. Dus slechts een paar races gedaan en als vanouds weer tunes/setups gemaakt voor de offline races.
Opvallend dat op unbeatable P1 gewoon heel hard weg rijdt en nauwelijks is bij te houden en ook op Pro vind ik het behoorlijk werken om te winnen. P1 op pro rijdt ook heel hard weg.

Dacht dat FH3 en Forza 7 ook te spelen waren maar heb me vergist in die aanbieding waarbij je een jaar-abo neemt op de game pass en daarbij FH3 en Forza7 krijgt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter

Zeer realistische physics heeft Horizon weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Kon gisteren via een andere regio ook al spelen, wat ontzettend gaaf!
Het is overigens m'n eerste Forza ooit, daarmee ook mijn eerste echte race game ooit.

Tot noch toe ongelofelijk mooi en leuke gameplay.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wist niet dat autos ook konden breakdancen :P

Vandaag weer even aan het spelen.
Wat me goed bevalt in deze vs fh3 is dat offroad nu echt off road is. En je dus niet met een lambo met 200 makkelijk kan jakkeren door de modder. Je hebt nu echt off road banden nodig voor grip. Plus zit nu in de winter. En in dikke sneeuw zonder goede banden ben je echt aan het glibberen en glijden! Erg gaaf.
Net mn eerste barnfind gevonden.
Nu de winter afmaken en naar de lente.

Owh 1 ding wat me minder bevalt is dat het lijkt alsof de bug van de nr1 ai rijder die weer wegrijd bij je alsof je stil staat er weer in zit op unbeatable.
Heb een max tuned gt350r met s900 rating. Hellemaal afgesteld op grip maar nergens kom ik in de buurt.
Jammer en frustrerend.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Glibberen doe ik sowieso al veel.
Heb de Subaru nog, getuned maar s2 892 met goede banden. Het lichtste tikje op de controller zorgt gelijk dat ik even de controle kwijt ben.

Ach, houd de races spannend :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Luukwa schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:02:
Het is overigens m'n eerste Forza ooit, daarmee ook mijn eerste echte race game ooit.

Je eerste racegame ooit? :o Ik ben 'maar' 7 jaar ouder maar ik speelde m'n eerste racegame al in 92 ofzo (STUNTS voor DOS) :D

Ik ben overigens wel benieuwd wat je heeft doen besluiten om Horizon 4 te kopen/spelen als je nog nooit een 'echte' racegame gehad/gespeeld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Luukwa schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:02:

Als je Forza Horzion een echte racegame noemt ben ik toch wel benieuwd wat je als niet echte racegame gespeeld hebt, want dit is toch echt een arcade racer die je vooral niet te serieus moet nemen. Leuk is het zeker :)
v8power67 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:12:
[...]

Vandaag weer even aan het spelen.
Wat me goed bevalt in deze vs fh3 is dat offroad nu echt off road is. En je dus niet met een lambo met 200 makkelijk kan jakkeren door de modder. Je hebt nu echt off road banden nodig voor grip. Plus zit nu in de winter. En in dikke sneeuw zonder goede banden ben je echt aan het glibberen en glijden! Erg gaaf.
Net mn eerste barnfind gevonden.
Nu de winter afmaken en naar de lente.
Vind zelf het verschil nog te klein tussen een offroad bak en een supercar eigenlijk. Kan nog steeds redelijk meekomen tegen echte offroad bakken en kan me ook niet voorstellen dat je in het echt met 300 over een akker kan rijden met een Lambo :D

[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 02-10-2018 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

@MAX3400 @timmie271 Weet iemand van jullie toevallig waar ik in kan stellen dat ik mensen in mijn party gewoon kan horen? Of waar ik in kan stellen dat ik kan praten? Kan er namelijk nergens iets over vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SomerenV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:49:
@MAX3400 @timmie271 Weet iemand van jullie toevallig waar ik in kan stellen dat ik mensen in mijn party gewoon kan horen? Of waar ik in kan stellen dat ik kan praten? Kan er namelijk nergens iets over vinden :P
De XBL party joinen :)

Wij maken geen gebruik van de ingame chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SomerenV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:49:
Op de pc? Dan uit de party gaan en de juiste uitgang en input kiezen bij de sound settings in de Xbox app. Stond bij mij gisteren ook verkeerd en het is niet te veranderen als je al in een party zit. Als het op de Xbox is heb ik geen idee :)

Edit : Snelheid van Tim weer onderschat..

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 02-10-2018 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beakzz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:53:
[...]

Op de pc? Dan uit de party gaan en de juiste uitgang en input kiezen bij de sound settings in de Xbox app. Stond bij mij gisteren ook verkeerd en het is niet te veranderen als je al in een party zit. Als het op de Xbox is heb ik geen idee :)

Edit : Snelheid van Tim weer onderschat..
Werd getagd toen de browser openstond dus dan kan ik snel reageren tussen de races door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook dat sommige auto's gewoon echt traction control moeten activere omdat ze ander niet te bereiden zijn? Soms gebruik ik de beste banden en maak ze zo breed mogelijk, de auto maat ik licht en dan nog is er niet genoeg tractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
j0ppie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:27:
Hebben jullie ook dat sommige auto's gewoon echt traction control moeten activere omdat ze ander niet te bereiden zijn? Soms gebruik ik de beste banden en maak ze zo breed mogelijk, de auto maat ik licht en dan nog is er niet genoeg tractie.
Je bent zeker niet de enigste hoor,ik heb het ook bij een aantal wagens zoals bijv. de Koenigsegg Agera en de Pagani Zonda.
Ik denk dat mijn rechter vinger niet gevoelig genoeg is om zulke wagens zonder TC te besturen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:04
Kwam het T2 busje op de auction tegen, kreeg meteen wat inspiratie.

4 8 15 16 23 42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G9EN9izc2Bne6BmhZCGAkeHT/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eAypXRVuksLAJXxy0XYMjQoI/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mzzbnsoS4TaoVBFVZgaGzX20/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W7vVEwb80XLZfQywcTdk7KKK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zqv4kEuCqDKa34LTXxiMpxh6/thumb.jpg

Vanzelfsprekend klopt het model niet, en de details zijn ook maar een fantasieversie, maar dat komt meer omdat het VW logo niet aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben nu aanbeland in Horizon Winter Festival en ben level 8. Zit er nog structuur of volgorde in de races die ik moet doen? Of is het gewoon alle races voltooien die op de map staan tot ik level 20 ben en de game dus blijkbaar pas echt begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Rivanov schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:55:
Ben nu aanbeland in Horizon Winter Festival en ben level 8. Zit er nog structuur of volgorde in de races die ik moet doen? Of is het gewoon alle races voltooien die op de map staan tot ik level 20 ben en de game dus blijkbaar pas echt begint?
Gewoon alle races doen die beschikbaar zijn tot je level 20 bent :)
Vanaf dat moment kom je in de online wereld en kan je bijna alles. Alleen moet je voor de racetypes alle races zelf vrijspelen door die te levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ryst schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:01:
[...]

Gewoon alle races doen die beschikbaar zijn tot je level 20 bent :)
Vanaf dat moment kom je in de online wereld en kan je bijna alles. Alleen moet je voor de racetypes alle races zelf vrijspelen door die te levelen.
Het gaat er toch om dat je genoeg influence punten bemachtigd zodat je door de eerste vier seizoenen loopt? Ik ben vrij snel naar de winter gegaan door te stunten over het duinachtige strand bij het kasteel aan de oost kust.

Ik zit helemaal niet te wachten op al die races. Ik wil gewoon de autos kopen die ik graag wil hebben en over de map cruisen en andere spelers tegen komen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Robolokotobo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:15:
[...]

Het gaat er toch om dat je genoeg influence punten bemachtigd zodat je door de eerste vier seizoenen loopt? Ik ben vrij snel naar de winter gegaan door de stunten over het duinachtige strand bij het kasteel aan de oost kust.

Ik zit helemaal niet te wachten op al die races. Ik wil gewoon de autos kopen die ik graag wil hebben en over de map cruisen en andere spelers tegen komen
Klopt, maar in het begin is niet alles beschikbaar dacht ik. Zijn vraag was of er een bepaalde volgorde was of gewoon doen. Zit in level 180 dus al even geleden ook 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Toch een aantal kleine dingen waar ik mij aan erger:
• Texture pop-in/slechte draw distance op Xbox One X (4K/HDR). Best zichtbaar en haalt mij af en toe even uit de game, want het valt op. Op PC nog niet kunnen checken, maar lijkt mij engine related.
• Dat overdreven 'plons-geluid' als je een plasje water raakt. Het lijkt net of je auto te water raakt met 200 km/u ...
• Clubpagina ('Club Overview') is summier en brengt je naar de 'Xbox Clubpagina'. Kan mij herinneren dat FH3 een uitgebreide in-gane clubpagina had.

Vermaak mij nog steeds prima met de game hoor, don't get me wrong, maar het zijn wel zaken die mij soms (teveel) opvallen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ryst schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:29:
[...]

Klopt, maar in het begin is niet alles beschikbaar dacht ik. Zijn vraag was of er een bepaalde volgorde was of gewoon doen. Zit in level 180 dus al even geleden ook 8)7
Level 180!!? Hoelang speel jij deze game al? Heb jij al enkele weken een review exemplaar? ;)

Is Winter het laatste Horizon seizoen als introductie of komt er nog een? Want eerst stond er telkens onderin; nog X aantal influencer points voor Horizon Summer, Winter etc. En nu staat er; nog X aantal punten voor de volgende showcase race.

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 02-10-2018 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Rivanov schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:36:
[...]
Is Winter het laatste Horizon seizoen als introductie of komt er nog een? Want eerst stond er telkens onderin; nog X aantal influencer points voor Horizon Summer, Winter etc. En nu staat er; nog X aantal punten voor de volgende showcase race.
Volgorde is: Summer - Autumn - Winter - Spring (en uiteindelijk Forzathon/toelating Horizon). Ieder seizoen heeft een Showcase, gevolgd door een seizoenswissel (bij voldoende Influence).

Ben nu level 19 en bezig met mijn laatste Influence-punten om toegelaten te worden tot Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:40:
[...]

Volgorde is: Summer - Autumn - Winter - Spring (en uiteindelijk Forzathon/toelating Horizon). Ieder seizoen heeft een Showcase, gevolgd door een seizoenswissel (bij voldoende Influence).

Ben nu level 19 en bezig met mijn laatste Influence-punten om toegelaten te worden tot Horizon.
Lijkt wel een proefperiode op het werk. Had van mij niet gehoeven zo aan het handje. Maar goed, is maar even.

___

De details zijn echt top uitgewerkt tot nu toe. De kraampjes, versieringen, reclames etc ademen echt Engeland uit.

Wat me als Engelsman alleen stoort is mezelf. Ik rij constant rechts. Terwijl ik toch anders opgevoed ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Wat zijn nou de verschillen tussen Spring en Summer behalve hier en daar een plas op de weg en wat verdorde bomen? En wat is jullie favoriete seizoen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

NvM schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:08:
Wat zijn nou de verschillen tussen Spring en Summer behalve hier en daar een plas op de weg en wat verdorde bomen? En wat is jullie favoriete seizoen en waarom?
Summer en Spring zijn niet heel verschillend. Zomer is wat groener en lente is wat natter. In de lente regent het ook wat meer. Eigenlijk net als in het echt :+

Favoriete seizoen? Geen idee. Heb alles nog maar kort voorbij zien komen in de proloog dus kan er niet echt een goede mening over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Entity

9000rpm

Vanochtend terug gekomen uit de UK en er gelijk weer virtueel ingedoken voor m'n eerste FH4 kilometers. Het is toch een erg lekker spel geworden zeg! Rijdt lekker en de wereld is erg mooi gevarieerd en heel herkenbaar UK!

Inmiddels bijna de 'proloog' klaar, ben nu in de lente en heb de Motorcross-showcase net gedaan, dus nog wat influencers scoren en dan klaar voor het echte werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnboot
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-05 20:08
Ondertussen heb ik er ook al redelijk wat uur in zitten en zojuist de proloog uitgespeeld. Wat mij vooral tegen valt op de PC is dat deze met zeer grote regelmaat vast loopt en weer terug komt op de desktop. Na de update van gisterenavond heb ik er gelukkig nog geen last van gehad.

Al met al is het een mooie update van FH3 met als leuke toevoeging de seizoenen.

Ook heb ik mij net aangemeld voor de [GOT] Tweakers club, ik speel zowel op de pc als xbox onder de gamertag totalkillzor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

Lijkt wel een proefperiode op het werk. Had van mij niet gehoeven zo aan het handje. Maar goed, is maar even.

___

De details zijn echt top uitgewerkt tot nu toe. De kraampjes, versieringen, reclames etc ademen echt Engeland uit.

Wat me als Engelsman alleen stoort is mezelf. Ik rij constant rechts. Terwijl ik toch anders opgevoed ben. :)
Zo denk ik er ook over. Ik vind al die races doen voordat je echt aan de game mee mag doen een hele worsteling. Ik doe dan ook af en toe een race terwijl ik influence borden kapot rijd en af en toe naar de duinen bij het strand ga om influence te scoren. Ik kreeg ook 10K influence uit de skill tree van de BMW M4 Coupe. Oh ja en de Beauty hot spots zijn ook 3000 influence

[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 02-10-2018 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Yonix schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:33:
Toch een aantal kleine dingen waar ik mij aan erger:
• Texture pop-in/slechte draw distance op Xbox One X (4K/HDR). Best zichtbaar en haalt mij af en toe even uit de game, want het valt op. Op PC nog niet kunnen checken, maar lijkt mij engine related.
• Dat overdreven 'plons-geluid' als je een plasje water raakt. Het lijkt net of je auto te water raakt met 200 km/u ...
• Clubpagina ('Club Overview') is summier en brengt je naar de 'Xbox Clubpagina'. Kan mij herinneren dat FH3 een uitgebreide in-gane clubpagina had.

Vermaak mij nog steeds prima met de game hoor, don't get me wrong, maar het zijn wel zaken die mij soms (teveel) opvallen. :)
De texture pop in is op de pc net zo erg. Is ook nergens een setting voor. Had best gekund want op een 1080ti op 1440p met alles op ultra/extreme (msaa 4x) haal ik nog met gemak 90+fps. Dan wil ik wel wat frames inleveren voor wat verdere draw distance van foliage en dergelijke.

Maar zoals je al zei zal het wel engine gerelateerd zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit is een dress-em-up, ik heb nu meer shorts, sneakers en petjes dan auto's ! Misschien heb ik pech maar elke wheelspin krijg ik rommel voor mijn poppetje. Ik wil geen schoentjes, ik wil een auto, of zaken die daar mee te maken hebben.

Echt hoor dat poppetje is een verschrikking, ik heb een auto race spel gekocht niet een Ken Doll met kleertjes

Wat denken ze daar bij Microsoft in hemelsnaam.

Stel je voor dat je in The Division zaken krijgt voor een auto die je nooit kan rijden ipv wapens en uitrusting voor je mannetje...

[ Voor 14% gewijzigd door HaseMike op 02-10-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Rivanov schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:36:
[...]

Level 180!!? Hoelang speel jij deze game al? Heb jij al enkele weken een review exemplaar?
Haha nee hoor. Rustig weekend de tijd gehad met UE. Dat heb ik gehaald in 1 dag en 13 uur spelen volgens de statistieken van XBL :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Na level 200 "prestige" je net zoals in Call of Duty.
Ben nu level 7 met prestige 1.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

HaseMike schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:24:
Dit is een dress-em-up, ik heb nu meer shorts, sneakers en petjes dan auto's ! Misschien heb ik pech maar elke wheelspin krijg ik rommel voor mijn poppetje. Ik wil geen schoentjes, ik wil een auto, of zaken die daar mee te maken hebben.

Echt hoor dat poppetje is een verschrikking, ik heb een auto race spel gekocht niet een Ken Doll met kleertjes

Wat denken ze daar bij Microsoft in hemelsnaam.

Stel je voor dat je in The Division zaken krijgt voor een auto die je nooit kan rijden ipv wapens en uitrusting voor je mannetje...
Tja, dat is wat nu populair is. Voor de wat oudere generatie is het onzin maar de jongere generatie smult ervan. Kijk bijvoorbeeld naar hoe populair cosmetische items zijn in Fortnite en Overwatch. Moet trouwens zeggen dat ik het wel een grappige toevoeging vind dat je je poppetje wat kan personaliseren met dansjes en kleding. Het minpunt is wel dat wheelspins daar vol mee zitten.

Je kunt nooit alle kampen tevreden houden maar volgens mij hebben ze wel een goede middenweg gevonden. Ik kom om in de gratis wagens en ik heb genoeg cash ondanks dat ik ook flink wat kleding, dansjes en toeters gewonnen heb. Vergeet ook nier dat Forza alleen een racegame is. Het is een sociale game gericht op online play en online personages. Niet alleen je wagen laat zien wie je bent dat doet je personage ook. Het is niet alleen racen maar ook de beleving daar omheen en met wat personalisatie wordt die ervaring beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zo, level 20 en de proloog zit er op. Ik heb een getunede BMW M4 2014 en een X999 zwarte Ferrari 458 Speciale. Laat het free roamen maar beginnen! :)

Edit: Ongelovelijk wat ziet deze game er mooi uit

[ Voor 15% gewijzigd door Robolokotobo op 03-10-2018 01:47 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste