Als eerste wil ik opmerken dat mijn opmerking puur mijn eigen persoonlijke mening / gevoel is. Natuurlijk mogen er positieve zaken worden geplaatst. Ik vind de topicstart echter meer lijken op recruitment door de opbouw en de informatie die je geeft waarvan sommige mensen een beetje de kriebels zullen krijgen verwacht ik. Dit ook door gebruik van namen als Gatekeeper, het beschrijven van een recruitment proces welke, wanneer ik de andere reacties lees, niet geheel overeenkomt met de realiteit. De topicstart komt op mij over als een copy paste van company materiaal waarbij wellicht wat teksten zijn aangepast; een grote schreeuw om aandacht.Gertjuhjan schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:06:
[...]
Wat ik dus begrijp is dat als het over bedrijven gaat alleen maar negatieve geluiden mogen geplaatst worden op Tweakers, maar als er een positieve mening getoond word, dan mag dat niet. Want dan zou het werving/recruitment zijn?
Als ik naar de website kijk krijg ik nog steeds het idee dat men vooral starters zoekt; ik zie bijna alleen jonge jongens en de vacature pagina richt zich vooral op juniors en studenten. Nu kan de soort recruitment daar misschien prima passen maar mij stoot het een beetje af.
Wat ik mij verder afvraag; op de website zie ik bij projecten grote namen staan als Bol.com en ABN. De site doet het idee dat de projecten geheel door Team Rockstars IT worden uitgevoerd. Is dat daadwerkelijk zo of zijn de weergegeven medewerkers onderdeel van een groter team en min of meer gedetacheerd?Member Gets Member (PROFESSIONAL & JUNIOR)
Vacatures (JUNIOR)
Inschrijven (STUDENT)
Hoe werkt de recruiment verder? Op de site staat een test: "CHECK OF JIJ IT ROCKSTAR KAN WORDEN " Nog maar 28 plaatsen vrij!" Wanneer je vervolgens de check wilt doen blijkt deze alleen te bestaan uit een zeer beperkt contactformulier
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

:fill(white):strip_exif()/f/image/1yoa318Ty5SkD6YeAKJE8836.png?f=user_large)