Vanavond geprobeerd met de gekregen code.

Meh. Dat is het gevoel bij mij vooral. Begin was leuk.
Kwam uit de vault, onderweg naar het eerste punt, maar ook een beetje verkennen. Bij een huisje aangekomen, aangevallen door meer dan 5 hounds. Ik was er na 2 seconden achter dat ik dit nooit zou overleven. Kwamen er ineens 2 man aan, die vielen de honden ook aan, en daardoor heb ik het overleefd. Dat was wel heel gaaf.
Maar de domper kwam eigenlijk al snel, toen ik er achter kwam dat er voor zo ver ik weet, geen manier was om met ze te communiceren. (ik heb geen microfoon)
Je kan dan wel je duimpje opsteken oid, maar dat is natuurlijk niet het zelfde.
Dan kom je bij een punt aan waar je wapens en armor moet upgraden. Daar was al 10 man, en dan kom je er achter dat je die dingen niet tegelijkertijd kan gebruiken.
Oke, we gaan verder, heb wat wapens, en kom nu echt wat vijanden tegen. 50% van de schoten die zeker weten raak zaten, missen.
Schoten waar van ik weet dat ze moeten raken, niks. Vooral op langere afstanden, maar dichtbij komt het ook voor.
Niet leuk. Vooral als je maar beperkte kogels hebt.
Voor de rest voelt het eigenlijk ook helemaal niet zo goed. De ene keer is het te langzaam, de andere keer is het te snel.
Nee, ligt niet aan framerate of internet, beide zijn prima. (instellingen moeten wel erg laag, maar goed)
Voor de rest best een hoop grafische dingen. Ziet er op zich redelijk uit, maar de schaduwen die op 30 meter afstand inladen is behoorlijk lelijk/raar.
Een molshoop 2 meter hoog in de lucht. Een vuurtoren die knipperend verdwijnt en weer terug komt.
En het is natuurlijk een "beta". Maar bij een goede beta hebben ze tenminste nog tijd om dingen te repareren. In 2 weken kan je natuurlijk praktisch niets doen.
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb toch echt wel een hele hoop bugs en problemen. Zo veel dat het eigenlijk niet leuk te spelen is.
De omgeving vond ik wel weer mooi. Het voelt een stuk minder leeg, (qua gebouwen, bomen, planten, enz) en het is niet zo plat. In fo4 vloog je overal zo overheen, hier moet je echt een beetje klimmen.