Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Mad-Matt schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:02:
Ik heb 1 missie gedaan met waves van Scorched, daar ging al m'n munitie. Dus wees er toch maar zuinig op ;)
Ja klopt wel maar tot nu toe melee ik de meeste dingen met de heated pitchfork :)

Hoeveel bullets heb je er door gejaagd dan wel met die event?

Zoek ook best even naar een laser wapen want die clips krijg je met hopen van de robots die ronddolen...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Ik loop voornamelijk rond met een hunting rifle (daar krijg je er honderden van super mutants). En heb daar nu iets van 700 bullets voor. Hou ook wel van shotgun maar daarvoor zijn er toch een stuk minder bullets voor te vinden. (behalve dan craften/kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:10:
[...]

Ja klopt wel maar tot nu toe melee ik de meeste dingen met de heated pitchfork :)

Hoeveel bullets heb je er door gejaagd dan wel met die event?

Zoek ook best even naar een laser wapen want die clips krijg je met hopen van de robots die ronddolen...
ca. 200.

Hoe laat live morgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 02-11-2018 21:27 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
Bethesda heeft er net een tweet uitgedaan dat iedereen Beta codes heeft gekregen voor vrienden https://twitter.com/Fallout/status/1058466023656095744

De codes werken alleen voor het platform waar je nu al op speelt.

Ik heb 3 PC codes dus mocht iemand het willen proberen stuur maar een DM. Aaaand It's Gone
Mad-Matt schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:41:
[...]

ca. 200.

Hoe laat live morgen?
Morgen van 22.00 - 2.00 en Zondag 20.00 - 3.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook op de valreep nog een code gescoord. Van het weekend eens proberen.

[ Voor 60% gewijzigd door NukaWorldNL op 02-11-2018 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
NukaWorldNL schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:44:
Ook op de valreep nog een code gescoord. Van het weekend eens proberen.
Volgende week zijn er ook nog beta momenten hoor ze zijn alleen nog niet aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:57
(heb al een code verkregen)

is er een verschil tussen de pc code eu of us?

[ Voor 125% gewijzigd door Zagre op 03-11-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Is er nou om 22:00 weer een beta voor de Xbox One ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
is er nog iemand die een code over heeft? Door omstandigheden lig ik de komende tijd verplicht op bed en het zou leuk tijdverdrijf zijn voor mij. (pc)

Thanks @LordLuc

[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 03-11-2018 17:54 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Code verstuurd naar Webgnome. Heb er nog 1 over.

[ Voor 14% gewijzigd door LordLuc op 03-11-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Maar deze game is dus volledig solo te spelen zolang je maar connected bent? Beetje ala Destiny ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
flugelisoke schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:45:
Maar deze game is dus volledig solo te spelen zolang je maar connected bent? Beetje ala Destiny ofzo?
Ja ongeveer. Game is gewoon alleen door te lopen nog niks tegen gekomen waar ik perse een team nodig voor had. Maar het is wel leuker met een groep. Maar heb me ook prima alleen vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLuc schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:43:
Code verstuurd naar Webgnome. Heb er nog 2 over.
PS4 of Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Codes voor PC only helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:21
Die codes zijn voor tijdelijke toegang tot de beta? Tot hoe lang duurt die nog precies? Ik dacht dat het (bijna) afgelopen was? Heb wel interesse!

[ Voor 17% gewijzigd door WEBGAMING op 03-11-2018 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
WEBGAMING schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:49:
Die codes zijn voor tijdelijke toegang tot de beta? Tot hoe lang duurt die precies? Heb wel interesse!
Beta duurt tot aan de release op de 14e. Deze week zijn er nog 2 sessie's. Vanavond van 10 tot 2 en morgen van 8 tot 3. En dan nog volgende week maar die tijden zijn nog niet aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Aha, oke, ik heb me er niet echt in verdiept, pre orderen is hoe dan ook geen optie, ;) dus ik dacht dat ik gewoon niet mee kon doen. Ik heb wel interesse in een code! :)

Bedankt! @LordLuc

[ Voor 3% gewijzigd door WEBGAMING op 03-11-2018 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik logde net eventjes in en kreeg een melding dat ik niet de juiste entitlements heb. Is dat omdat de servers uit staan? (volgens een bepaalde website die ik gevonden heb is dat wel zo maar wil het ff zeker weten)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLuc
De servers gaan rond 22:00 online. Soms wat eerder. Dus het wordt wel avond/nachtwerk.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/6qX2ggx0/45249926-299147227596691-5833317486417674240-n.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door LordLuc op 03-11-2018 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
Webgnome schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:55:
ik logde net eventjes in en kreeg een melding dat ik niet de juiste entitlements heb. Is dat omdat de servers uit staan? (volgens een bepaalde website die ik gevonden heb is dat wel zo maar wil het ff zeker weten)
Ja ik zou het proberen vanaf een half uur ofzo van te voren. Dinsdag was ik een half uur voor de start al aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog een goede code gekregen voor de Xbox One. Gisteren was een verkeerde. Was juist voor de PC :+

Morgen eens na het werk gaan proberen. Dan begint het toch pas 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Als iemand nog een xbox code wil, stuur maar een DM.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
MichaelvD schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:03:
[...]

Ja ik zou het proberen vanaf een half uur ofzo van te voren. Dinsdag was ik een half uur voor de start al aan het spelen.
Inderdaad. En in de launcher kun je zien of de servers aanstaan (icoontje rechtsboven). Die is nu rood, straks groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Klopt het dat je je character kan remaken later?
Ik had gelezen van wel maar vroeg me af hoe ver dit gaat (kan je gender swappen etc).
Dan maak ik snel een char aan namelijk straks :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Gender swaps weet ik niet, maar je kunt ter allertijde je character veranderen. Gisteren kon ik het niet (mogelijk beta issue) maar ik stond in een Camp (niet de mijne) en de optie was ergens beschikbaar.

Waarom zijn de servers nog niet up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

22:00 toch pas?
Ik zal wel even randomizen tot er iets leuks voorbij komt voor de zekerheid.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Haha ik begreep dat vaak de beta ong. een half uur eerder al online was.

Ik hoopte nu op 't zelfde, zit als 'n mongool de launcher opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Volgens de reageerders bij de oxhorn livestream zijn vooral console servers nu online

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zit er in :) Ben benieuwd wat deze game brengt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damn zit wel echt gelijk helemaal in die fallout vibe :)
Gewoon lekker die radio zender aan met de classic fallout tunes en exploren maar :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
De meningen zijn nogal verdeeld. Van 'I want a refund' tot 'Im loving this'.
Ik kan er zo 8 uur mee bezig zijn dus voor mij werkt het wel.
Ben nu even bezig met een mod, retexture van de fishermans hat. Maar wil nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Weer een sessie achter de rug.

Poseidon Power Plant event solo gedaan, het was zowaar goed te doen en leuk. Stel je de Corvega factory voor, vol met Scorched, en taken die je binnen een (ruime) timer moet oplossen.

De ontbrekende perk cards packs waar sommigen last van hebben lijkt voor mij nu ook gerepareerd: toen ik level 10 werd kon ik meteen 3 packs achter elkaar openen. Moet nog even checken of het allemaal klopt.

Ik heb nu via .ini tweaks motion blur, depth of field en bokeh uitgezet, het is nu een stuk minder blurry.

Blue screen gehad bij een fast travel naar een event. Zou heel misschien nog aan nieuwe nVidia drivers kunnen liggen in dit geval, maar denk het eigenlijk van niet (eerder gepruts van Bethesda).

Ik vermaak mij prima, ookal vind ik dat Bethesda flinke steken laten vallen op veel vlakken. Mijn pre-order blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Wat doen jullie op het gebied van basis bouwen? Heb ergens een paar kleine dingen neergekwakt (stash, cooking pot, armor en weapon benches), maar heb nog niks groots gebouwd. Weet ook niet of ik dat al ga doen gezien de ervaringen van veel mensen met het slopen van basissen door medespelers. Staan ook overal genoeg benches om je dingen mee te doen, is niet echt nodig.
Cascade schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:59:
Ik vermaak mij prima, ookal vind ik dat Bethesda flinke steken laten vallen op veel vlakken. Mijn pre-order blijft staan.
Zelfde hier. Denk dat ze wel een jaartje nodig hebben om 'm helemaal te krijgen zoals het moet. Vermaak me in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Vanavond geprobeerd met de gekregen code. :)
Meh. Dat is het gevoel bij mij vooral. Begin was leuk.

Kwam uit de vault, onderweg naar het eerste punt, maar ook een beetje verkennen. Bij een huisje aangekomen, aangevallen door meer dan 5 hounds. Ik was er na 2 seconden achter dat ik dit nooit zou overleven. Kwamen er ineens 2 man aan, die vielen de honden ook aan, en daardoor heb ik het overleefd. Dat was wel heel gaaf.
Maar de domper kwam eigenlijk al snel, toen ik er achter kwam dat er voor zo ver ik weet, geen manier was om met ze te communiceren. (ik heb geen microfoon)
Je kan dan wel je duimpje opsteken oid, maar dat is natuurlijk niet het zelfde.
Dan kom je bij een punt aan waar je wapens en armor moet upgraden. Daar was al 10 man, en dan kom je er achter dat je die dingen niet tegelijkertijd kan gebruiken. :?
Oke, we gaan verder, heb wat wapens, en kom nu echt wat vijanden tegen. 50% van de schoten die zeker weten raak zaten, missen.
Schoten waar van ik weet dat ze moeten raken, niks. Vooral op langere afstanden, maar dichtbij komt het ook voor.
Niet leuk. Vooral als je maar beperkte kogels hebt.
Voor de rest voelt het eigenlijk ook helemaal niet zo goed. De ene keer is het te langzaam, de andere keer is het te snel.
Nee, ligt niet aan framerate of internet, beide zijn prima. (instellingen moeten wel erg laag, maar goed)
Voor de rest best een hoop grafische dingen. Ziet er op zich redelijk uit, maar de schaduwen die op 30 meter afstand inladen is behoorlijk lelijk/raar.
Een molshoop 2 meter hoog in de lucht. Een vuurtoren die knipperend verdwijnt en weer terug komt.

En het is natuurlijk een "beta". Maar bij een goede beta hebben ze tenminste nog tijd om dingen te repareren. In 2 weken kan je natuurlijk praktisch niets doen.
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb toch echt wel een hele hoop bugs en problemen. Zo veel dat het eigenlijk niet leuk te spelen is.

De omgeving vond ik wel weer mooi. Het voelt een stuk minder leeg, (qua gebouwen, bomen, planten, enz) en het is niet zo plat. In fo4 vloog je overal zo overheen, hier moet je echt een beetje klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Heb zojuist de beta afgesloten voor vandaag en eigenlijk kan ik mij wel aansluiten voor een beetje bij @WEBGAMING . Het voelt in het begin heel erg als van joepie yay wouw maar na ruim 3 uur spelen begon het toch eigenljk een beetje te vervelen. Ik had het plan opgevat om naar boven te gaan in plaats van naar onderen.

Links boven in het hoekje zit een kermis en een paar huisjes. Op zich hartstikke leuk gemaakt allemaal maar daar is niks te doen? Wat quests die net zo goed gemist hadden kunnen worden. Iets met het verdedigen van een workshop en eentje met het uitroeien van wolven. Beide niet gedaan.. althans.De eerste eigenlijk per ongeluk gestart waardoor ik midden in de pit stond met ineens 10 ghouls... grappig..

Bethesda heeft daar trouwens niet eens de moeite genomen om het mooi in te kleden je staat daar en ineens spawnen er 10 ghouls recht voor je neus. Laat ze dan op zijn minst het gebied bestormen of zo.

Dan maar verder naar het dorpje verder op. Hartstikke leuk en mooi neer gezet maar ook daar.. niks te doen? Ik heb in die drie uur die ik gespeeld heb 1 holotape gehoord.. juist die van de overseer.
Morgen nog maar eens proberen maar ik denk dat ik wacht tot dat deze in de budget bak komt te liggen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MichaelvD
Nou ik heb alle pc beta's doorgelopen. In totaal een uur of 14 denk ik en ik vermaak me nog steeds heb nog niet eens een kwart van de map gezien. Game ging ik sowieso halen (Omdat ik graag je collectors edition wilde hebben) maar ik ga hier nog veel plezier mee hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik sluit me aan bij Michael, na ca. 7 uur spelen vermaak ik me prima.
Tuurlijk de game heeft wat issues, maar ik heb er veel plezier in.

Wie een beta key (ik heb er 1) wil moet mij ff een berichtje sturen, de eerste krijgt hem.
(Enige regel die ik heb is dat je hem voor jezelf gebruikt en niet voor een vriend ofzo,daar moet je ze al voor gekregen hebben)

Have fun Tr!gger.

[ Voor 48% gewijzigd door Mad-Matt op 04-11-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Gisteren lekker gespeeld! Kan niet wachten voor vanavond. Paar issues en 1 CTD bij een Event bij de Thea pot nog iets.

Heb nog 3 keys. Voor als mensen vanavond mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
1900CET vanavond ipv 2000 zoals eerder vermeld. Eindelijk kan ik weer eens proberen :) Pas 2 uurtjes gelukt helaas. Lekker geroamed zonder te questen, zo eens wat quests proberen.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Hopelijk doen ze nog wel een push to talk... volgens mij is het nu always on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
nickko schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:38:
1900CET vanavond ipv 2000 zoals eerder vermeld. Eindelijk kan ik weer eens proberen :) Pas 2 uurtjes gelukt helaas. Lekker geroamed zonder te questen, zo eens wat quests proberen.
Hij is nog niet online though... ik weet niet hoe precies ze de vorige betas waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

8 uur pas voor zover ik weet, misschien dat ze wat vroeger online gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ah yes... ik ben nog steeds verward door de zomer tijd kennelijk D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Ja de beta is om 8 uur. Tijdzones in de US zijn vannacht veranderd. Het is nu weer 6 uur verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Hij is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Heb vandaag weer eventjes gespeeld en toch moet ik nu toch echt concluderen dat het niks voor mij is. Is het misschien te moeilijk? Geen idee maar het is niet grappig als je keer op keer ineens bestormd wordt door 5+ vijanden tegelijk en je terug moet rennen.

Verder vind ik het er echt niet goed uit zien en dat begint mij te irriteren waardoor ik toch niet in het verhaal kan komen. Tel daarbij op dat ik nog steeds geen audio tapes gevonden heb, alleen wat briefjes, en het is gewoon een saaie boel. Helaas.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Webgnome schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:30:
Heb vandaag weer eventjes gespeeld en toch moet ik nu toch echt concluderen dat het niks voor mij is. Is het misschien te moeilijk? Geen idee maar het is niet grappig als je keer op keer ineens bestormd wordt door 5+ vijanden tegelijk en je terug moet rennen.

Verder vind ik het er echt niet goed uit zien en dat begint mij te irriteren waardoor ik toch niet in het verhaal kan komen. Tel daarbij op dat ik nog steeds geen audio tapes gevonden heb, alleen wat briefjes, en het is gewoon een saaie boel. Helaas.
Main quest niet gevold ? Stuk of 10 holotapes in flatwoods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
MichaelvD schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:49:
[...]

Main quest niet gevold ? Stuk of 10 holotapes in flatwoods
Nee dat is misschien dan ook mijn fout. Ik ben eigenlijk even tegen de stroom ingerend naar boven. Zit nu na veel pijn en moeite in Grafton. Via de weg daar heen gelopen. Dus de nodige super mutants al gezien en gedag gezegd ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Webgnome schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:52:
[...]

Nee dat is misschien dan ook mijn fout. Ik ben eigenlijk even tegen de stroom ingerend naar boven. Zit nu na veel pijn en moeite in Grafton. Via de weg daar heen gelopen. Dus de nodige super mutants al gezien en gedag gezegd ;)
Zou je toch willen aanraden om in ieder geval tot en met flatwoods the main quest te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
MichaelvD schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:02:
[...]

Zou je toch willen aanraden om in ieder geval tot en met flatwoods the main quest te doen.
Bij de volgende pc beta ga ik dat denk ik doen inderdaad. Al krijg ik nu het gevoel dat je toch niet teveel buiten de lijntjes mag kleuren in dit spel. Wat weer jammer is .

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vanavond weer lekker gespeeld. Op level 11 uitgekomen. Wat highlights van mijn kant:

- Events zijn leuk, leveren ook lekkere loot op.
- Kun je ff geen loot vinden? No worries, zo'n beetje alles respawnet na een aantal ingame dagen.
- Controller en muis/keyboard kun je niet tegelijk gebruiken; sluit je controller aan dan gaat je tobo/muis uit. Grrr.
- Controller werkt veel beter dan muis/keyboard in het build en andere menus.
- Sommige robots hebben best morbide humor, hahaha!
- Sommige scorched doen petrified corpses na, zodat je soms wordt verrast.

Verkennen is gewoon top, maar de main quest is wel belangrijk omdat je dan automatisch op de plekken komt waar allerlei plans/recipes liggen. Die kan je natuurlijk ook wel zelf vinden, maar daar doe je dan wel ff over.

Kijk al uit naar de volgende test en de release!

[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 04-11-2018 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Webgnome schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:08:
[...]

Bij de volgende pc beta ga ik dat denk ik doen inderdaad. Al krijg ik nu het gevoel dat je toch niet teveel buiten de lijntjes mag kleuren in dit spel. Wat weer jammer is .
Dat is zeker niet waar. Ik heb een paar zeer leuke quest gevonden die niet eens in de buurt van de main quest liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Goede sessie weer.

Ik snap de levels van NPCs niet. Ik ben zelf level 10 / 12 , je komt meestal level 1 scorched of level 5 supermutants tegen, echt kannonenvoer, en opeens een level 18 'elite' er tussen en dan merk je dat jouw wapens helemaal niet sterk zijn en nog geen deuk in pak boter slaan. Gelukkig is het wel op te lossen met een granaat of een black powder pistol... >:)

Vandaag geleerd: bouw je kamp niet in het zicht van een weg of point of interest.

Ik was rustig bezig met upgrades in mijn kamp langs een weg, komt er opeens een speler voorbij rennen met een horde supermutants er achter aan. Natuurlijk was ik aan de beurt, 7 mutants + 2 van hun schoothonden allen tegelijk op mij (achterlijke AI). Niet overleefd vooral dankzij domme maar effectieve molotov actie en na respawn uiteindelijk alle mutants kunnen afmaken. Blijkt dat de andere speler ook nog eens op mijn kamp geschoten heeft (?), misschien per ongeluk, maar hij had wanted status en dacht na de slacht wel even van mijn werkbanken gebruik te kunnen maken. Ik had een andere mening. Bij gebrek aan communicatie hem toen maar afgemaakt.

Anyway, volgende keer zal ik iets beter met het kamp uit het zicht en uit de weg van logische routes blijven.

Eerste (diseased) snallygaster gezien. En toen hard weggerend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch even nog 2 uurtjes gespeeld. Zat er gelijk in haha. Meteen op automatische piloot looten en ronddwalen. Muziek is trouwens wel echt 10x beter man. Kwaliteit zoals in Far Harbor. Hopelijk deze week nog een keertje spelen als ze dat nog doen en anders wachten tot 14 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Vandaag een beetje pvp gedaan. Normaal niet mijn ding maar soms moet je uit je comfort zone.

In een gebouw op de 1e verdieping was iemand aan het craften.
Ik had nog 2 fragmentation mines. Eentje onderaan de trap. De andere voor de deur van het gebouw.
Buiten zitten wachten. Even later hoorde ik 2x BAM.

Een geclaimde workshop aangevallen. Mensen kwamen achter me aan. Geprobeerd te ontsnappen door een stuk te zwemmen maar helaas.

Zag in een wc iemand bezig met zn pipboy. Ik een paar scorched naar binnen gelokt. Hij rende naar naar buiten, ik wachten op de wc totdat het afgelopen was.

[ Voor 4% gewijzigd door LordLuc op 05-11-2018 03:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
NLxAROSA schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:25:
- Events zijn leuk, leveren ook lekkere loot op.
Een beetje meer variatie mag wel. En er moet ook vooruitgang in zitten. Niet tig keer farmrobots killen.
Anders krijg je het gevoel dat je geen invloed op de wereld hebt.
Cascade schreef op maandag 5 november 2018 @ 01:15:
Vandaag geleerd: bouw je kamp niet in het zicht van een weg of point of interest.
Bouwen op een klif of berg? Moelijk bereikbaar, makkelijk te verdedigen.
NukaWorldNL schreef op maandag 5 november 2018 @ 02:07:
Muziek is trouwens wel echt 10x beter man.
Is niet slecht. Maar ik heb de classical radio songs vervangen door mn eigen tracks.

[ Voor 5% gewijzigd door LordLuc op 05-11-2018 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
MichaelvD schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:47:
[...]

Dat is zeker niet waar. Ik heb een paar zeer leuke quest gevonden die niet eens in de buurt van de main quest liggen.
Dan verschillen we daar dus over van mening. Ik denk dat het ook komt door de plekken waar je komt. In omgeving grafton is er niet heel veel te doen behalve wat events die, zoals ik eerder al aangaf, nogal slecht geïmplementeerd zijn. (dan doel ik op het spawnen van veel enemies in een keer in een klein gebied dat mag iets organizer)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Iets verder lopen en je krijgt missies als het repareren van een kerncentrale of andere gave dingen. Als je blijft hangen in een gebied krijg je dezelfde events, da's nogal logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zelfs die hebben meestal nog wel dat je plots *plonk* weer midden in groep enemies staat die uit het niets komen.

Zelf hou ik het denk ik voor gezien tenzij er nieuws komt dat de stash limit zwaar aangepast word. Misschien dat ik tegen de volgende beta sessie wel weer zin krijg (want ik wil het graag leuk vinden omdat het fallout is) maar het is elke keer hetzelfde voor mij, na een paar uur heb ik het wel weer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
NLxAROSA schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:50:
Iets verder lopen en je krijgt missies als het repareren van een kerncentrale of andere gave dingen. Als je blijft hangen in een gebied krijg je dezelfde events, da's nogal logisch.
Grafton was natuurlijk een voorbeeld. Ik ben van de vault naar wheeling via de weg naar grafton gelopen en weer terug naar de vault. Dat is toch aardige wandeling en toch is daar dan bar weinig te doen. Ik had iets meer verhaal verwacht. Verder begon voor mij een overseer quest toen ik in Grafton aan kwam maar vervolgens heb ik daar niks gevonden. Ik moest de mayor vinden maar die was kwijt? Kwam wel het Grafton monster tegen dat was wel weer even grappig en ook de dialog van de robotron in het 'stadhuis' was goed gedaan. Maar verder vrij desolaat. En ja het is een post apocalyptische wereld maar ik had in een dorpje toch wel iets meer verwacht dan een paar dicht getimmerde huizen. Het voelde daardoor heel geforceerd aan je moest en zou naar die 3 huisjes in het centrum gaan.

Maar hopelijk komt er deze week nog een sessie en dan ga ik eens naar het zuiden verkassen. Wat dan wel weer leuk was.. ik vond zo maar een power armor in de buurt van Grafton... en toen was de batterij leeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Webgnome op 05-11-2018 08:39 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Na een aantal dagen gespeeld te hebben kan ik nu mijn oordeel doen:

Erg fijn van bethesda om friend beta codes te sturen zodat ik niet alleen hoef te spelen :P.

Ik ben begonnen in mijn eentje en heb een beetje de quests gevolgd. ik vind het erg leuk opgezet met de responders en de story. Ik had al snel geinvesteerd in luck zodat ik niet zonder ammo en meds zat. Het tutorial stukje was goed gemaakt omdat het snel en leerzaam was. ik heb het tot level 8 gehaald donderdag.

Zaterdag kreeg ik de friend beta codes. ik heb deze gelijk aan 3 van mijn vrienden gestuurd en zaterdagavond zaten we met een volle party te spelen. Ik moet wel zeggen dat het voor een eerste multiplayer game wel erg goed werkt met de servers, party en andere zaken. 1 van mijn vrienden heeft nooit fallout gespeeld dus die was even bezig om alles te leren. Wat me wel opviel is dat de radio gesynchroniseerd is over de server heen dus iedereen heeft dezelfde muziek(het meezingen in discord als resultaat :+ ).

Zondag opnieuw met z'n vieren gespeeld. Dit keer meer quests gedaan en richting het noorden gegaan. Uiteindelijk een paar events gedaan waarbij we een supply drop als reward kregen. Ik ben op level 11 uitgekomen en mijn eerste legendary armor en weapon gevonden.

Een aantal minpunten:
- Performance is echt niet goed. Een GTX 960(4Gb) haalt geen stabiele framerates(zelf heb ik een 1080Ti en nog steeds niet perfect).
- Stabiliteit van de game is nog niet optimaal. Op mijn PC crashen bijna alle applicaties die chromium gebruiken(chrome, discord en blijkbaar ook fallout 76). De game loopt soms vast en heeft een memory leak.
- AI is wat stroef.
- Niet duidelijk wanneer je wat unlockt bij het craften en upgraden van wapens.
- UI mag wel wat duidelijke en stabieler(waarschijnlijk een alt/tab probleem met het social scherm waardoor ik het social scherm niet met de muis kon bedienen).
- Voor nieuwe players mag de tutorial wel iets uitgebreider.

De game heeft veel potentie en wordt hopelijk nog beter. Ik mis de npc's niet, ik mis de RPG elementen niet en multiplayer voegt wel echt wat toe. Waar ik normaal een uur over doe(quests, looten etc), doe ik nu 2 a 3 uur over omdat je met vrienden toch net wat andere dingen wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

morgenavond en donderdagavond weer beta.

Gister even in mn uppie gespeeld, dan is het net ff wat pittiger dan met z'n 2en.
Was wel weer leuk, de NPC's mis ik een beetje, maar ook weer niet enorm erg.

Alleen met het laatste half uur zat ik in een groot gebouw wat enorm slecht laadde en m'n framerate dropte enorm, heel vaag. Daarvoor geen last van gehad.

[ Voor 28% gewijzigd door Mad-Matt op 05-11-2018 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Na me sessies van dit weekend besloten om me preorder te annuleren. Ben grote fan van de Fallout serie maar ik heb nu alle sessie al gehad dat ik er na 2 uur wel klaar mee was.
Een opsomming wat me vooral frustreerde:

- Onzichtbare vijanden
- Rond dwalen loont niet echt zoals in voorgaande niet multiplayer delen (ik weet het is een spinoff maar toch)
- Continu water drinken en eten. Ik was zo door me provisie heen, de drain mag wel wat langzamer
- 100 keer schieten met 50 kogels om iets neer te krijgen
- Scourged die ALTIJD raak schieten waar ook vandaan
- instabiele framerates zo sta je stil heb je strak 60 (vsync) fps en zo valt het opeens naar 35 zonder ook maar bewogen te hebben
- Overseer verhaal beetje MEH misschien dat het later wel tof wordt
- Boven op je spawnende vijanden terwijl je al in gevecht bent
- Events die je "per ongeluk" start en dan 5-6 vijanden op je krijgen
En zo zijn er nog wel meer kleine ergernissen.

Al met al kan dit een super spel worden mits ze in mijn ogen een hoop aan passen. Dit gaat ze nooit lukken in de 9 dagen die nog er zijn tot de launch vandaar mijn besluit om het spel te annuleren en het voorlopig maar even op RDR2 te houden.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Joenino
Klinkt niet zo best.
In 9 dagen kunnen ze idd weinig doen maar het kan zijn dat Bethesda een code heeft die tijdens release beter is.

Heb zelf jammer genoeg nog geen tijd gehad voor de Beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
jori040 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:01:
@Joenino
Klinkt niet zo best.
In 9 dagen kunnen ze idd weinig doen maar het kan zijn dat Bethesda een code heeft die tijdens release beter is.

Dat kan prima zijn maar mensen zoals ik baseren hun mening over wat ze NU kunnen spelen. En in mijn ogen is de basis er maar er dient voor mij nog heel veel gefixt te worden mocht het 50 euro waard zijn voor me.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

jori040 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:01:
@Joenino
Klinkt niet zo best.

Ze hebben gezegd dat het de volle game was en hoewel het me niet zal verbazen dat er nog een verbeterde versie aan komt met bug patches ("1.0") hebben ze sinds 30 oktober nog geen zak verandert aan de beta build. Waarom zitten we dan nog met die belachelijk korte sessies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:04:
[...]

Ze hebben gezegd dat het de volle game was en hoewel het me niet zal verbazen dat er nog een verbeterde versie aan komt met bug patches ("1.0") hebben ze sinds 30 oktober nog geen zak verandert aan de beta build. Waarom zitten we dan nog met die belachelijk korte sessies?
Tja ik vind heel dit Fallout traject raar lopen.Als ik zo al die dingen lees dan denk ik dat deze game nog 6 maanden ontwikkeling nodig heeft.

Na financieel gezien drie slecht verkopende games uitgebracht te hebben dacht Bethesda natuurlijk dat ze met een Fallout game wel weer zouden scoren.

Ze hadden veel beter Rage 2 eerst kunnen uitbrengen.Bij die game heb ik meer de indruk dat die af is dan bij Fallout76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Joenino schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:51:
Na me sessies van dit weekend besloten om me preorder te annuleren. Ben grote fan van de Fallout serie maar ik heb nu alle sessie al gehad dat ik er na 2 uur wel klaar mee was.
Een opsomming wat me vooral frustreerde:

- Onzichtbare vijanden
- Rond dwalen loont niet echt zoals in voorgaande niet multiplayer delen (ik weet het is een spinoff maar toch)
- Continu water drinken en eten. Ik was zo door me provisie heen, de drain mag wel wat langzamer
- 100 keer schieten met 50 kogels om iets neer te krijgen
- Scourged die ALTIJD raak schieten waar ook vandaan
- instabiele framerates zo sta je stil heb je strak 60 (vsync) fps en zo valt het opeens naar 35 zonder ook maar bewogen te hebben
- Overseer verhaal beetje MEH misschien dat het later wel tof wordt
- Boven op je spawnende vijanden terwijl je al in gevecht bent
- Events die je "per ongeluk" start en dan 5-6 vijanden op je krijgen
En zo zijn er nog wel meer kleine ergernissen.

Al met al kan dit een super spel worden mits ze in mij ogen een hoop aan passen. Dit gaat ze nooit lukken in de 9 dagen die nog er zijn tot de launch vandaar mijn besluit om het spel te annuleren en het voorlopig maar even op RDR2 te houden.
Ik snap je, maar mijn ervaring is toch anders;

Vijanden spawnen laat, maar altijd wel zichtbaar.
Ronddwalen vind ik juist erg leuk, holotapes vinden en een kleine sidemission vinden. Leuke gear tegen komen (een powerarmor waar ik nog geen gebruik van kon maken)
De hitboxen zijn niet perfect, maar werken voldoende.
Scourged schieten wel bijna altijd raak ja, erg irritant.
Maar 1x een merkbare framerate drop gehad.
Overseer verhaal is idd meh, maar is denk ik meer om je op gang te helpen.
Spawnrate is irritant idd. Ik was gister een groot gebouw aan het clearen en voordat ik klaar was waren de "dode" alweer terug gespawned.
Events zijn random, dus dat is te verwachten.

Ik laat mijn pre-order gewoon staan, ik vermaak me genoeg om die 36 euro te verantwoorden (via Kinguin gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:04:
[...]

Ik denk dat de beta vooral bedoelt is voor de multiplayer. Tussen de sessies door kunnen ze omgeving finetunen. De bugs zullen ze wel verzamelen en eventueel al opgelost hebben. Ik denk dat ze op deze manier te werk zijn gegaan. Morgen is er een erg korte sessie waarmee ze denk ik pieken willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:36:
[...]

Ik denk dat de beta vooral bedoelt is voor de multiplayer. Tussen de sessies door kunnen ze omgeving finetunen. De bugs zullen ze wel verzamelen en eventueel al opgelost hebben. Ik denk dat ze op deze manier te werk zijn gegaan. Morgen is er een erg korte sessie waarmee ze denk ik pieken willen testen.
Hoe laat is die sessie ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichaelvD
Dinsdag van 19.00 tot 21.00 en donderdag van 20.00 tot 2.00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
volgensmij van 19:00 tot 21:00 en donderdag van 20:00 tot 2:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Thanks jongens.Probeer mogen om 19:00 een check te doen.

Ik hoop dat er een goede reden is waarom die Beta steeds in korte sessies gehouden wordt.

Is de game op de One X mooier dan Fallout 4 ?
Op Youtube beelden vind ik dat altijd moeilijk te beoordelen.

[ Voor 27% gewijzigd door jori040 op 05-11-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
jori040 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:45:

Ik hoop dat er een goede reden is waarom die Beta steeds in korte sessies gehouden wordt.
Ze willen denk ik gewoon de launch zo goed mogelijk laten verlopen met multiplayer. Dit is pas hun eerste multiplayer game dus tot nu toe gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
jori040 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:45:

Waarschijnlijk omdat men naar een einde toe wil werken maar ook dat men per beta andere dingen wil testen die blijkbaar niet veel tijd hoeven te kosten. Het is eigenlijk ook niet meer dan een extra voor ons beta testers. En stel je voor dat ze nu een aantal weken de beta servers open zouden houden dan zit je bij release met een aantal mensen die alles al gezien en gestreamed hebben.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Webgnome schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:47:
[...]
dan zit je bij release met een aantal mensen die alles al gezien en gestreamed hebben.
Als dat een issue is wat heeft het Games as a service model voor deze game dan voor nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:49:
[...]

Als dat een issue is wat heeft het Games as a service model voor deze game dan voor nut?
ik snap je vraag niet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Punt is dat het geen issue zou moeten zijn dat er al mensen zijn die wat gevorderd zijn in de game of dat er youtubers zijn die al meer gespeeld hebben als het model gebaseerd is op het idee dat spelers langdurig blijven spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Heeft iemand de scorchbeast al gespot? Ik heb hem gisteren gezien en ik moet zeggen dat ik best wel aan het oppassen was om hem niet te triggeren. Wij waren in gevecht met de scorched op het vliegveld met een event. Toen zagen we hem vliegen: level 50 en rondjes aan het draaien boven het hoofd van 3 players(wij dus: level 10, 8 en 7). Denk niet dat wij hem neer konden halen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:08:
Heeft iemand de scorchbeast al gespot?
Yup. Leek me geen strak plan om op level 11 zijn aandacht te trekken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:47:
[...]

Ze willen denk ik gewoon de launch zo goed mogelijk laten verlopen met multiplayer. Dit is pas hun eerste multiplayer game dus tot nu toe gaat het goed.
ESO?
Ok, dat deed Zenimax, maar daar kunnen ze toch wel info van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Scorchbeast nog niet tegengekomen. Gisteren wel mijn eerste deathclaw gespot en verslagen. (Was wel 1 keer doodgegaan maar was pas mijn 1e dead.(was toen level 15))

Gisteren ook het flatwoods monster gespot maar na 1 keer schieten was hij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Mad-Matt schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:26:
[...]

ESO?
Ok, dat deed Zenimax, maar daar kunnen ze toch wel info van hebben?
Ja klopt maar zoals de documentaire ook al aangaf:
- de engine is bijna compleet herschreven om multiplayer mogelijk te maken
- iedereen moest anders gaan denken en programmeren

Het is voor de developers een nieuwe denkwijze en dat kunnen ze deels bij zenimax leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

duidelijk.
MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:29:
Scorchbeast nog niet tegengekomen. Gisteren wel mijn eerste deathclaw gespot en verslagen. (Was wel 1 keer doodgegaan maar was pas mijn 1e dead.(was toen level 15))

Gisteren ook het flatwoods monster gespot maar na 1 keer schieten was hij weg
Scorchbeast heb ik 1x gezien, lekker laten gaan, die was veel te hoog voor mij.
Deathclaw heb ik dan (gelukkig) nog niet gezien.

[ Voor 96% gewijzigd door Mad-Matt op 05-11-2018 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:30:
[...]

Ja klopt maar zoals de documentaire ook al aangaf:
- de engine is bijna compleet herschreven om multiplayer mogelijk te maken
- iedereen moest anders gaan denken en programmeren

Het is voor de developers een nieuwe denkwijze en dat kunnen ze deels bij zenimax leren.
@Mad-Matt ESO is wel degelijk een totaal ander systeem. Zou inderdaad echt even 'The making of fallout 76' kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Mad-Matt schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:32:
duidelijk.

[...]

Scorchbeast heb ik 1x gezien, lekker laten gaan, die was veel te hoog voor mij.
Deathclaw heb ik dan (gelukkig) nog niet gezien.
Deathclaw was 'maar level 25' en wij waren met 2 van 15 dus dat ging pirma 8) behalve allebei een keer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:35:
[...]

Deathclaw was 'maar level 25' en wij waren met 2 van 15 dus dat ging pirma 8) behalve allebei een keer dood.
Waar ben je deze tegen gekomen? Ben wel benieuwd in welke regio ze zitten. De scorchbeast was bij de airport in morgantown(volgensmij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:41:
[...]

Waar ben je deze tegen gekomen? Ben wel benieuwd in welke regio ze zitten. De scorchbeast was bij de airport in morgantown(volgensmij).
Bij mij zat hij in de Whiterun Resort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb afgelopen weekend bijna de 8 uur kunnen spelen.

Pluspunten:

Grafisch erg mooi.
- Geen probleem met performance op mijn 1070.
- Zelf vind ik het verhaal wel interresant. Echter veel plezier aan de sidemissions.
- Loot bij het finishen van een quest.
- Melee combat voelt erg lekker aan.
- Nog niet gegriefed. :-)
- Voice kwaliteit is erg goed.
- Geen warping player gezien en servers lieten ons niet in de steek.
- De scenery is awwwww beautifull.
- Photomode is wel grappig. Goed dat je niet bij elke foto XP krijgt.
- Solo erg genoten. Soms heb je in eens een horde Super Mutants achter je aan. Dan moet je even beraden wat je keuze zal zijn.
- Multiplayer ging ook wel lekker. Echter nog niet met 4 man gedaan, wel met 2.
- Eenmaal verder in de beta zie je steeds minder mensen terwijl er 24 online zijn. En das wel lekker. (vind ik)
- Perkcard systeem. Vind ik erg vernieuwd. Hopelijk kun je geen Perk cards kopen straks. (Of een perk box)
- Crafting. Lekker pipe guns maken vanaf het begin en nieuw armor en gun level per 5 levels xp.
- Fast Travel kost geld!! YES! Maar ik denk dat je op den duur genoeg geld hebt dat het niet uitmaakt.

Minpunten:
- 1x een CTD gehad tijdens de Teahouse event.
- Sommige events zijn echt voor veel spelers. Probeerde er 1 bij de energie centrale. Geen success.
- Op een paar enkele momenten FPS drop. Echter nog niet tijdens combat.
- Afsluiten duurt bijna 3 minuten.
- Atomic Shop, geen fan van alles wat met microtransacties geboost kan worden.
- Geen Push To Talk.
- Had ook graag keyboard chat gezien.
- Speed exploit, maar nog niemand in game zien gebruiken.
- Onzichtbare vijanden of gewoon parts on the map waar ik schade op loop. Want daarna word ik niet aangevallen. (Het kan ook zijn dat die Super Mutant van ver nog even een Rifle shot nam).
- Soms missen er sound effects bij het aanvallen. Vooral opgemerkt toen ik net m'n Armor Suit kreeg.

Wat me vooral opvalt op streams en beta reviews is dat heel veel mensen klagen met performance. Standaard start het spel op in Window Borderless mode. Toen dacht ik ook even dat het niet lang ging duren. De enige tweak die ik heb gedaan het gezet naar Fullscreen (net als in FO4) en alles was soepel. Al mijn opties staan voluit op Ultra. Terwijl ik niet meer de beste systeem heb.

Alleen C.A.M.P. is wel ff wennen zeg. Hele settlements gebouwd in FO4... en nu een huisje boompje beestje voor je zelf. Ik heb nog niet getraded met de Robots. Volgens mij nog niet nodig geweest. De overseer missions geeft je veel plans en loot. Ook raid ik alle huizen die ik tegen kom van waarde volle scrap items.

Ja er is nog werk te doen. (When is it not in this era). Ik heb het erg naar m'n zin gehad in de game en kijk uit naar release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:42:
I- Atomic Shop, geen fan van alles wat met microtransacties geboost kan worden.
Tot nu toe zijn het dingen voor C.A.M.P icons en emotes.
Wat voor boost vind je storend? Ik vind het niet erg als het minimale xp boosts zijn (die zijn er overigens nog niet). En perk cards zou ik niet erg vinden (stel dat je veel ongeluk hebt), zolang je die dan met atoms koopt welke je in game verdient vind ik 't eigenlijk wel netjes.

Op het begin had mijn vriendin best leuke perk cards (level 3/4 ofzo) ikzelf had allemaal kaarten voor lvl 7 + gekregen dus ik kon niet zo veel invullen :-). Nu is alles wel netjes echter!

Camp is even wennen overigens, maar uiteindelijk is het wel een leuk systeem. Voor een paar caps verplaats je alles en dan heb je gewoon je workbenches e.d. bij de hand.

Zorg er overigens voor dat je alle junk e.d. scrapt voor je het in je storage gooit. Ik heb gisteren een voor een alle items er uit gehaald en dan scrap all gedaan, scheelde 200 lbs ong.).

Betr. Borderless, scheelt dat veel? Ik speel nu borderless windowed 1440p op mijn 1070 ti. Soms merk ik wel een groot verschil in FPS. Dat word morgen ff full screen proberen!

Ik heb echt veel plezier met het spel tot nu toe, Het valt me overigens op dat het klagen over games overal nu hip is, ik zou het echt met een blik zout nemen en zelf ondervinden!

Ook soms klachten over geen text chat. Maar het idee van alleen voice vind ik eigenlijk wel mooi, naast dat het sneller is, krijg je een veel meer immersive gevoel :-). Voor de RPers vast een plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Toen ik net de vault uit kwam was het allemaal erg hakkeling.. Te lui om een FPS counter aan te zetten maar ik kan me voorstellen dat het niet hoog was. Eenmaal op Full Screen was alles vloeiend, maar helaas nog steeds te lui om de counter aan te zetten. Het verschil was echt wel merkbaar. Ik speel ook op 1440P

VOIP Only is leuk. Als mensen ook VOIP gebruikte. Maar ik hoor van velen dat ze het direct uitzetten(?) of iedereen muten. Dus sta je daar als twee doofstomme mensen naar elkaar te zwaaien.

Ik heb idd mijn CAMP al een keer moeten verplaatsen voor wat geld. Kennelijk zat ie op een spawn punt voor van alles. Dus iets verplaatst. Turrets er op.. en lekker veilig voelen min of meer.

[ Voor 33% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 05-11-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Ik heb pas 1 keer pvp mee gemaakt: de game was geminimized omdat ik wat in discord aan het doen was en ik hoorde schoten. De player die mij beschoot was level 8 en ik ook. Omdat ik niet begon kreeg hij een wanted level. Dus ik begon terug te schieten met mijn 10mm terwijl hij een pipe pistol had. Hij had geen kans van winnen O-). Ik kreeg de wanted caps en zelf geen wanted level. Hij nam geen revenge omdat hij wist dat hij niet kon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Gopher schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:54:
[...]

Tot nu toe zijn het dingen voor C.A.M.P icons en emotes.
Wat voor boost vind je storend? Ik vind het niet erg als het minimale xp boosts zijn (die zijn er overigens nog niet). En perk cards zou ik niet erg vinden (stel dat je veel ongeluk hebt), zolang je die dan met atoms koopt welke je in game verdient vind ik 't eigenlijk wel netjes.
@NinjaTrek2891 Er zijn helemaal geen boosters in de game en ze hebben aangegeven dat het alleen cosmetics zijn en blijven (moeten we natuurlijk nog maar zien)

Maar wat emotes, kleren, pictureframes en skins voor sommige items voor je camp mag van mij allemaal prima je krijgt genoeg Atom points en je hoeft die dingen helemaal niet te gebruiken om 'beter' te zijn dan andere. XP boosters and card packs ben ik dan weer wel op tegen want dan wordt het weer een soort Pay-to-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
@MichaelvD gelukkig!, ik zag al wel een 'Clean' Generator voor in je hut. Geen voordeel. Enkel Geen rook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:11:
@MichaelvD gelukkig!, ik zag al wel een 'Clean' Generator voor in je hut. Geen voordeel. Enkel Geen rook :)
Is inderdaad gewoon een skin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Dropte gister wat stuf in de inventory case in de kerk... even later kwam ik terug was die leeg.... is dat shared of hoe moet ik dat zien?

Moet ik een C.A.M.P opzetten om daar mn shit in kwijt te kunnen?

Gister voor het eerst aan geslingerd maar heb me wel vermaakt! Geen gekke dingen tegen gekomen, heel af en toe een kleine stutter maar niets ernstigs! Fallout 4 heb ik compleet maar nooit heul ver gekomen...

Deze ziet er lekker fris en fruitig uit (in ieder geval het begin) en dat spreekt me zeer zeker aan! Alles minder grauw! Gevoel dat het meer dens is ook...

Enige waar ik me aan stuurde is de motion blur/view distance... maar had al op een google gevonden dat je die in de config kan uitzetten, wat ik dus vanavond even doe voor morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
mfneed schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:13:
Dropte gister wat stuf in de inventory case in de kerk... even later kwam ik terug was die leeg.... is dat shared of hoe moet ik dat zien?

Moet ik een C.A.M.P opzetten om daar mn shit in kwijt te kunnen?
Je kan alleen spullen in een stash doen. Deze kan je met je kamp plaatsen maar je vind ze ook in Red Rockets en Treinstations.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb gewoon een vaste procedure.

Collect, Scrap, Store.

Oh en wat je in je Vault-Tec Stash box doet kan een ander niet bij. (Alleen ervaring met de CAMP niet in het begin van de Kerk)

[ Voor 52% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 05-11-2018 11:17 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1