Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:15:
[...]

Je kan alleen spullen in een stash doen. Deze kan je met je kamp plaatsen maar je vind ze ook in Red Rockets en Treinstations.
Ja, bij die kerk daar stond ook zown stash als bij red rockets... daar heb ik het in gedropped maar was even later helemaal leeg... dus maar niets meer in gedropped...

C.A.M.P is volledig personal? heb namelijk het gevoel dat iemand anders mijn shit kon looten in die kerk box (zown vault tech box wat ook bij het eerste C.A.M.P stond)

Gelijk een vraag over die box bij C.A.M.P, kan die ook "geraid" worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
mfneed schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:22:
[...]

Ja, bij die kerk daar stond ook zown stash als bij red rockets... daar heb ik het in gedropped maar was even later helemaal leeg... dus maar niets meer in gedropped...

C.A.M.P is volledig personal? heb namelijk het gevoel dat iemand anders mijn shit kon looten in die kerk box (zown vault tech box wat ook bij het eerste C.A.M.P stond)

Bij de Red rocket zou het moeten werken. Die grote blauwe box idd

Camp en Stash zou volledige personal moeten zijn. Voor mij en de rest is het wel zo.

CAMP kan niet worden geraid. ze kunnen hooguit je workbenches gebruiken maar niet gebruik maken van je loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
[...]

Bedoel jij je eigen CAMP of die van de Overseer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

[...]

In de kerk was een overseer box of zo toch, geen Stash dacht ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:25:
[...]

Alle stashboxen zijn aan elkaar gelinkt. Ook die bij de overseer. Er is wel een verschil tussen een stashbox en de overseers cache.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:26:
[...]

In de kerk was een overseer box of zo toch, geen Stash dacht ik?
Inderdaad maar de Red Rocket in flatwoods heeft wel een normale stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Klopt! Allemaal onderdeel van de Overseer missie en de first responders.

Mijn advies is om die quest te doen in de Firehouse... (vergeten hoe hij heet.) Leuke reward aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:25:
[...]

Bedoelde wat @MichaelvD zei, over die blauwe box met gele vault teck text/symbol er op. Had ik mijn spul gedropped in de vault tech box in de kerk, waar je in het begin naar toe moet voor volentering enzo... even later helemaal leeg.

Ga dus voorlopig maar gewoon C.A.M.P gebruiken hiervoor...

Heb ik waarschijnlijk een overseers stash gehad en geen vault tech box... dus wss leeg geraid door iemand xD

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 05-11-2018 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik moet toegeven dat ik veel Fast Travel gebruikt heb naar mn camp. Opgegeven moment kon ik niet meer meenemen en dan ga ik terug. Wat ik loot alles kaal.

Een OCD die ik heb opgelopen in Fallout 4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:29:
Ik moet toegeven dat ik veel Fast Travel gebruikt heb naar mn camp. Opgegeven moment kon ik niet meer meenemen en dan ga ik terug. Wat ik loot alles kaal.

Ik zit continue vol en dan wil ik eigenlijk de locatie blijven om nog te blijven looten. altijd zoeken naar een workbench om mijn junk te scrappen zodat ik weer even verder kan met looten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:30:
[...]

Ik zit continue vol en dan wil ik eigenlijk de locatie blijven om nog te blijven looten. altijd zoeken naar een workbench om mijn junk te scrappen zodat ik weer even verder kan met looten 8)7
Dat is ook mijn speel stijl. CAMP gebruik ik weinig aangezien dat toch weer caps kost om op te zetten..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
mfneed schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:27:
[...]

Bedoelde wat @MichaelvD zei, over die blauwe box met gele vault teck text/symbol er op. Had ik mijn spul gedropped in de vault tech box in de kerk, waar je in het begin naar toe moet voor volentering enzo... even later helemaal leeg.

Ga dus voorlopig maar gewoon C.A.M.P gebruiken hiervoor...

Heb ik waarschijnlijk een overseers stash gehad en geen vault tech box... dus wss leeg geraid door iemand xD
Alle loot is personal. Dus je ziet geen loot die andere krijgen. Ze kunnen dit ook niet raiden waarschijnlijk is het gewoon gedespawned omdat de game dacht dat je het niet nodig had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:30:
[...]

Soms kom ik er wel 1 tegen :)

Maar die gedachte had ik gisteren ook met mijn DORST :) ... Ik dacht oh ben bij een ziekenhuis. Vast wel wat medboxjes met Water. Ik zet 1 stap naar binnen. VOL Scorched. 10 minuten aan het vechten geweest met m'n 2 bijlen (ging er 1 kapot).

Oh dat vind ik ook wel mooi. Voor de survivors. Item condition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Daar ga je snel mee ophouden want je stash zal binnenkort vol zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
@Pheace volgens mij valt dat wel mee, ik scrap alles.

En als hij vol zit.. zit ie vol. maar ik scrap ook alle wapens en armor die ik niet gebruik. Tenzij het een speciale spec heeft. Zoals een armor voor Left Arm met auto stimpak bij 25%HP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48

Haha ken het. Dat heb ik mezelf ook aangeleerd door de FO jaren heen. Ik betrap me zelf er ook steeds met een glimlach op dat als ik wil questen en ergens langs loop toch 'ff' ga kijken. En voor je het weet ben je een locatie ingegaan rad-x ingenomen om langs een radioactieve zone te komen en vind je ineens een treasuremap. Dan kijk je op de map en denk je ohja ik ging daarheen.. en ben je weer 30 minuten verder :+

En voor water.. Soms heb je een kraan op locatie waar je 'dirty water' kunt tappen. (volgens mij eindeloos) Met wat hout kun je dan boiled water maken, om vervolgens ze weer om te toveren tot soepjes e.d. Goed voor de DORST :)

[ Voor 13% gewijzigd door nickko op 05-11-2018 11:37 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:34:
[...]

Daar ga je snel mee ophouden want je stash zal binnenkort vol zitten
Paar dingen die ik doe.

-Geen power armor in stash. Zeker als je laag level bent is het niet waard om dit te behouden. Ze spawnen steeds op dezelfde plekken
- AID items kunnen vaak 1 of 1,5 lbs wegen. Als je 5 super stimpacks hebt is dat als 7.5 lbs (volgens mij zijn ze 1,5)
-Alle junk eerst scrappen voordat je het in je stash doet (neemt dan veel minder gewicht in)
-Oud armor scrappen.
-Wapens scrappen todat je alle blueprints hebt en daarna verkopen. (is toch weer een paar caps extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:35:
@Pheace volgens mij valt dat wel mee, ik scrap alles.

En als hij vol zit.. zit ie vol. maar ik scrap ook alle wapens en armor die ik niet gebruik. Tenzij het een speciale spec heeft. Zoals een armor voor Left Arm met auto stimpak bij 25%HP.
Ja zelfs als je scrapt. Ik scrap en bulk en scrap alle wapens die ik niet gebruik en hij is nog vol. En ik had nog maar net 1 power armor met een paar pieces gevonden. Ik heb nog geen eens zware wapens in mijn inv zitten.

Punt blijft, alles kaal looten kan in het begin maar is binnen no time geen optie meer

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 05-11-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Trouwens wel een welkome verandering dat ze die siringer in het begin als craftable gemaakt hebben... Ding in Fallout 4 nooit gehad/tegen gekomen... juist een wapen wat leuk is te gebruiken lijkt me! (nog steeds niet gebruikt wegens ammo... xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allarick63
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik vind het tot nu toe, tegenvallen. Na een gevecht heb ik vaak moeite met het terug vinden van mijn slachtoffers om ze te ontdoen van loot, het beeld oogt dan erg druk. Bij het opzetten van mijn eerste camp op een ovehangende rots werd ik aangevallen door hordes padden? wat het bouwen onmogelijk maakte.Ergens anders een nieuwe poging gewaagd, maar toen kwamen de kleine robots ( met de rode ster ) en die bleven maar komen, wat het bouwen weer onmogelijk maakte. Ik ben gek op Fallout 3 en 4, en ik vraag me af of ik dit nu echt wel wil spelen. Ik heb de Power Armor editie voor pc preorderd bij Bol, en ik begin nu toch iets van spijt te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
allarick63 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:47:
Ik vind het tot nu toe, tegenvallen. Na een gevecht heb ik vaak moeite met het terug vinden van mijn slachtoffers om ze te ontdoen van loot, het beeld oogt dan erg druk. Bij het opzetten van mijn eerste camp op een ovehangende rots werd ik aangevallen door hordes padden? wat het bouwen onmogelijk maakte.Ergens anders een nieuwe poging gewaagd, maar toen kwamen de kleine robots ( met de rode ster ) en die bleven maar komen, wat het bouwen weer onmogelijk maakte. Ik ben gek op Fallout 3 en 4, en ik vraag me af of ik dit nu echt wel wil spelen. Ik heb de Power Armor editie voor pc preorderd bij Bol, en ik begin nu toch iets van spijt te voelen.
Mijn tip. Speel met vrienden of gewoon randoms. Wij lopen niet achter elkaar aan maar doen gewoon allemaal een beetje ons eigen ding. Leukste momenten zijn als iemand bijvoorbeeld een level 25 grafton monster ziet en dan schreeuwt van de schrik dat we daar dan met z'n alle naar toegaan om te helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
mfneed schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:13:
Dropte gister wat stuf in de inventory case in de kerk... even later kwam ik terug was die leeg.... is dat shared of hoe moet ik dat zien?
Volgens mij bedoel je inderdaad de shared storage. Als je de lore volgt gaat dat over dingen achterlaten voor andere survivors etc. dus lijkt me wel.

Moet ik een C.A.M.P opzetten om daar mn shit in kwijt te kunnen?
In de My Storage in Camp, echter komen ze ook random op andere lokaties voor, deelt hetzelfde uiterlijk en naam. Maar de storage boxes die de Overseer achterlaat hebben ook dezelfde style geloof ik zo.

Volgens mij kun je verder nog custom style storage boxen voor je camp vinden. Ik vraag me echter ook af hoe het zit met griefen. Gebeurt dat ook als je helemaal niet in de buurt zit? dan is het namelijk wel lame, kan iemand van 100 meter afstand je turrets neer snipen of met een missile launcher ofzo.

Anyways ik heb echt weer zin in die 2 uur morgen. Jammer geen beta tijden volgende week. Woensdag moet ik nog mijn disc ontvangen lijkt me, vrijdag moet ik helaas naar een Conferentie :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Gopher schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:25:
[...]

Volgens mij bedoel je inderdaad de shared storage. Als je de lore volgt gaat dat over dingen achterlaten voor andere survivors etc. dus lijkt me wel.

Moet ik een C.A.M.P opzetten om daar mn shit in kwijt te kunnen?
In de My Storage in Camp, echter komen ze ook random op andere lokaties voor, deelt hetzelfde uiterlijk en naam. Maar de storage boxes die de Overseer achterlaat hebben ook dezelfde style geloof ik zo.

Volgens mij kun je verder nog custom style storage boxen voor je camp vinden. Ik vraag me echter ook af hoe het zit met griefen. Gebeurt dat ook als je helemaal niet in de buurt zit? dan is het namelijk wel lame, kan iemand van 100 meter afstand je turrets neer snipen of met een missile launcher ofzo.

Anyways ik heb echt weer zin in die 2 uur morgen. Jammer geen beta tijden volgende week. Woensdag moet ik nog mijn disc ontvangen lijkt me, vrijdag moet ik helaas naar een Conferentie :'(.
Er is niet echt raiden of griefen van je basis. Ze kunnen wel schade aanbrengen maar alles is via je camp en dan kiezen voor repair base weer makkelijk te fixen.

Items kunnen ze niet van je stelen alleen junk dat je bij je draagt en je wordt vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:27:
[...]

Er is niet echt raiden of griefen van je basis. Ze kunnen wel schade aanbrengen maar alles is via je camp en dan kiezen voor repair base weer makkelijk te fixen.

Items kunnen ze niet van je stelen alleen junk dat je bij je draagt en je wordt vermoord.
Ik heb wel gezien dat je locks kunt aanbrengen op containers in je camp. dus als je items wilt sorteren in bepaalde containers dan kun je er een lock op aanbrengen om ze zo te beveiligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:31:
[...]

Ik heb wel gezien dat je locks kunt aanbrengen op containers in je camp. dus als je items wilt sorteren in bepaalde containers dan kun je er een lock op aanbrengen om ze zo te beveiligen
Voor zover ik weet zijn alle containers die je in je camp plaatst gelocked aan je stash. Die lock is waarschijnlijk om dat je blueprint daarvoor niet hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mfneed
Zou je eerlijk vertellen, was in de veronderstelling dat ik deze game (na fallout 4) compleet links zou laten liggen... Na de beta van gister denk ik er toch wel iets anders over... De omgeving heeft me aardig gemotiveerd! Ben alleen nog in het eerste deel geweest, niet echt andere locaties gehad maar het ziet er in ieder beter uit als 4 als je het aan mij vraagt!

Kan me ook wel verheugen op de komende 2 beta momenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfneed schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:41:
Zou je eerlijk vertellen, was in de veronderstelling dat ik deze game (na fallout 4) compleet links zou laten liggen... Na de beta van gister denk ik er toch wel iets anders over... De omgeving heeft me aardig gemotiveerd! Ben alleen nog in het eerste deel geweest, niet echt andere locaties gehad maar het ziet er in ieder beter uit als 4 als je het aan mij vraagt!

Kan me ook wel verheugen op de komende 2 beta momenten!
Ik wou hem juist top vinden, maar ik kan me niet in genoeg bochten wringen om mijn dure power armor pre order (voor een prijs waar ik op voorhand al de nodige reserveringen had, maargoed Fallout fan...) in stand te houden. Ik ga dit spel gewoon niet veel spelen. Misschien pak ik hem later mee als hij wat goedkoper is.

Ik heb mezelf enige tijd geleden naar de console verplaatst vanaf de PC maar daarmee heb ik wel de meeste game vrienden achter me gelaten. (en dat is prima want ik game bijna niet meer online)
Ik moet de pret dus vooral uit de solo ervaring van deze game halen en Fallout 76 overtuigt (mij) niet als competente Fallout game als je hem op de "klassieke" fallout manier wil spelen.
Het kan wel, dus in principe hebben ze bij de aankondiging niet gelogen, maar deze game is er overduidelijk niet op ingericht en kan je bij die "use case" beter links laten liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:52:
[...]

Ik wou hem juist top vinden, maar ik kan me niet in genoeg bochten wringen om mijn dure power armor pre order (voor een prijs waar ik op voorhand al de nodige reserveringen had, maargoed Fallout fan...) in stand te houden. Ik ga dit spel gewoon niet veel spelen. Misschien pak ik hem later mee als hij wat goedkoper is.

Ik heb mezelf enige tijd geleden naar de console verplaatst vanaf de PC maar daarmee heb ik wel de meeste game vrienden achter me gelaten. (en dat is prima want ik game bijna niet meer online)
Ik moet de pret dus vooral uit de solo ervaring van deze game halen en Fallout 76 overtuigt (mij) niet als competente Fallout game als je hem op de "klassieke" fallout manier wil spelen.
Het kan wel, dus in principe hebben ze bij de aankondiging niet gelogen, maar deze game is er overduidelijk niet op ingericht en kan je bij die "use case" beter links laten liggen.
Heb zelf ook nog steeds geen preorder staan. ga eerst een week of 2 afwachten.. Dat gaat me vast en zeker lukken:) Daarna even kijken wat er allemaal naar voren is gekomen... Om vervolgens de keuze te maken om het nu al aan te schaffen of niet.

Zoals de beta nu is heeft het me in ieder geval verrast, en zoals gezegd kan ik me wel verheugen op de komende 2 beta's! Maar of het daar bij blijft, dat weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nou, bulken doet blijkbaar in de meeste gevallen weinig anders dan je items verkoopbaar maken (kost je wel plastic om te bulken)

https://docs.google.com/s...urmNyudPZM/htmlview#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Qua materials is het denk ik goed puzzelen wat je veel nodig gaat hebben en dan de rest gewoon negeren.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
Mad-Matt schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:17:
Qua materials is het denk ik goed puzzelen wat je veel nodig gaat hebben en dan de rest gewoon negeren.
Ik neem nog steeds mijn gewoonte van fallout 4 over door alle ductape en wonderglue mee te nemen 8)7. Ik merk wel van de mensen waarmee ik speel dat ze vaak schroeven te kort komen. Geen idee of dat een van de resources is die veel gebruikt wordt maar dat is wel een trend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ook niet, maar ik doe exact hetzelfde.

Wat ik nu ook meeneem zodra ik het zie is lood, munitie is voor mij toch wel een issue, dus probeer altijd zo veel mogelijk lood mee te zeulen.

Had trouwens ook een special Sky Sword gevonden, mag hem alleen pas bij lvl 15 gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:19:
[...]

Ik neem nog steeds mijn gewoonte van fallout 4 over door alle ductape en wonderglue mee te nemen 8)7. Ik merk wel van de mensen waarmee ik speel dat ze vaak schroeven te kort komen. Geen idee of dat een van de resources is die veel gebruikt wordt maar dat is wel een trend.
Screws en Gears is wat ik het meeste tekort kom. Idd ook hier een sniperoog voor ducktape and wonderglue dus genoeg adhesives

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLuc schreef op maandag 5 november 2018 @ 03:52:
[...]

Een beetje meer variatie mag wel. En er moet ook vooruitgang in zitten. Niet tig keer farmrobots killen.
Anders krijg je het gevoel dat je geen invloed op de wereld hebt.

[...]

Bouwen op een klif of berg? Moelijk bereikbaar, makkelijk te verdedigen.

[...]

Is niet slecht. Maar ik heb de classical radio songs vervangen door mn eigen tracks.
Bedoelde meer de ambient music. De radio heb ik nog niet veel aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Ik heb gisteren wel een mooie hunting rifle gevonden. Compleet geupgrade met scope en betere reciever. wel zwaar met 16 weight. Ik heb ook een scoped .44 magnum die legendary is(geen idee welk effect).

Ik was best wel verbaast dat je geupgrade wapens kunt vinden. Dit is vooral fijn omdat je zelf de upgrades nog niet kan maken. Door exploration kun je dus een voordeel krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door kkbizz op 05-11-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
NukaWorldNL schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:28:
[...]

Bedoelde meer de ambient music. De radio heb ik nog niet veel aan gehad.
Ambient muziek krijg ik vaak meer de creeps van dat ik zou willen. Dus ik heb meestal Classical aan staan. Sommige nummers zijn echt wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@MichaelvD Je kunt blijkbaar wel deuren met sloten craften later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo donderdag kan ik wel heel de avond spelen. Dat ga ik dus ook lekker doen 8)

Zat er gisteren toch wel meteen in. En ik was in eerst instantie bang als je mensen tegenkomt dat ze je gelijk willen killen. Nee ik liep gewoon ergens en zat een beetje rond te kijken. Komt er ineens iemand aan lopen en groet me gewoon normaal en deed zijn ding weer verder. Dan vind ik het wel leuk om in zo'n online wereld te lopen als mensen gewoon normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Gopher schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:43:
@MichaelvD Je kunt blijkbaar wel deuren met sloten craften later.
Aha daar zijn die sloten dus voor 8)7. Kun je dus je huis op slot doen zodat je niet onverwachte bezoekers krijgt als je thuiskomt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Groeten in Fallout 76.

Je komt elkaar tegen, staart elkaar 20 min aan. Dan zie je een emote. Zoek je de knop voor emotes en kies jij je eigen. 60 seconden later. Ben je weer weg... want niet iedereen heeft VoIP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@NinjaTrek2891 Ik heb ook geen zin in zo'n rare zone chat met Trade bots en spammers. Mensen die contstant /yell spammen omdat ze 12 zijn.

Doe mij maar lekker emotes en Voip, een mic is niet duur en het speelt superfijn.

Zo heb ik met een wildvreemde canadese italliaan gespeeld. En gisteren ook gewoon thanx en no problems gedeeld met random mensen. Voip maakt 't leuker!

[ Voor 25% gewijzigd door Gopher op 05-11-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Je hebt helaas ook streamers rond lopen. Die houden hun mond niet dicht. :D

Mijn Vault ervaring.... zit een gast te streamen... in NL.. constant lullen. Kon hem helaas niet vinden op Twitch :) ... dus heb hem maar gemuted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:49:

Mijn Vault ervaring.... zit een gast te streamen... in NL.. constant lullen. Kon hem helaas niet vinden op Twitch :) ... dus heb hem maar gemuted.
Ik had precies hetzelfde. Alleen ik heb voicechat gelijk uitgezet(hou er niet zo van in game). Praten met vrienden doe ik via discord en om dat te combineren met de in game voice chat vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:46:
[...]

Aha daar zijn die sloten dus voor 8)7. Kun je dus je huis op slot doen zodat je niet onverwachte bezoekers krijgt als je thuiskomt :P.
Handiger als je een workshop overgenomen hebt zodat je de resource machines kan locken zodat niet jan en alleman langs kan komen en je resources kan meenemen. Als het goed is worden ze wanted getagged als ze je slot proberen te breken (en dus agro van turrets dan)
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:49:

Mijn Vault ervaring was ook twee duitsers die tegen elkaar aan het praten waren. Die voicechat zou gewoon uit moeten staan tot je uit de vault bent, je hoort de laatste persoon te zijn...

[ Voor 34% gewijzigd door Pheace op 05-11-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Ik loop in Fo76 tegen een groot probleem aan en dat is de opslag grote, binnen een paar uur was deze vol. Gisteren een uur of zo alleen al bezig geweest om mijn opslag te managen, o.a het gewicht van stimpacks en super stimpacks is echt teveel. Ik ben in de Bethesda Fallout games altijd een super verzamelaar geweest maar dit deel is dat "momenteel" niet mogelijk. Ik weet niet hoe ik dit spel kan spelen met enkel 400lb's in opslag.
Ander probleem is, power armor is zo erg zwaar. Ik heb bijna een setje T-45 compleet, mis nog het rechter been. Maar ik heb de T-51 armor aan een vriend gegeven omdat ik dat gewoon niet kan opslaan. +/- 10 ~ 15lb per stukje. Nu zou het fijn zijn dat ze misschien de opslag opdelen in stukken of zo om dat te adresseren, 100lb voor wapens, 100lb voor armor, 100lb voor medicatie en 200lb (of meer) voor scrap of zo zou mij erg helpen.
Ik lees dat veel mensen tegen dit probleem aan lopen dus hoop dat Bethesda dit probleem voor het eind van de B.E.T.A adresseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:51:
[...]

Handiger als je een workshop overgenomen hebt zodat je de resource machines kan locken zodat niet jan en alleman langs kan komen en je resources kan meenemen. Als het goed is worden ze wanted getagged als ze je slot proberen te breken (en dus agro van turrets dan)
Oja dat kan ook nog. Ik heb wel gisteren per ongelijk bij iemand ingebroken omdat ik niet wist dat het van iemand was 8)7. Kreeg er ook een wanted level door. Een van mijn vrienden heeft me maar neergeschoten omdat je met een wanted level alle players niet meer op de map kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik ben nog niet tegen een limiet aangelopen. Maar het zou fijn zijn als we verschillende containers kunnen plaatsen voor verschillende loots.

Ik hou wel van sorteren. Dat helpt erg bij het horden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Helaas zou ik op het moment niet echt aanraden een workshop over te nemen tenzij je minsters een paar uur kan spelen. Kost veel resources om op te zetten en je bent het allemaal kwijt zodra je uitlogged of gedisconnect word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
HyBridLaN schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:52:
Ik lees dat veel mensen tegen dit probleem aan lopen dus hoop dat Bethesda dit probleem voor het eind van de B.E.T.A adresseert.
Voor het eind van de beta (lees donderdag) nee dat zal niet gebeuren. Ik verwacht dat ze wel enigzinds gehoor geven. Ik mis vooral sortering in de storage, bij mij zit die nog lang niet vol. Mijn karakter zelf met name, inderdaad chems en voedsel is zwaar. Zorg dat je een power armor meeneemt anders, weegt MET pieces 10lbs in je eigen inventory en kan handig zijn als je net wat te veel gehoard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:57:
Helaas zou ik op het moment niet echt aanraden een workshop over te nemen tenzij je minsters een paar uur kan spelen. Kost veel resources om op te zetten en je bent het allemaal kwijt zodra je uitlogged of gedisconnect word.
Heb 1x een workshop overgenomen. Maar daar niets gebouwd, behalve de personal-stash. Was handig om alles even in te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Mad-Matt schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:45:
[...]

Heb 1x een workshop overgenomen. Maar daar niets gebouwd, behalve de personal-stash. Was handig om alles even in te droppen.
Ik ben wel benieuwd hoe dat nu gaat als de game uitkomt. Worden de workshops een war zone of een trade zone? Ikzelf zou een trade zone maken en de spullen verkopen/ruilen aan players.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Mad-Matt schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:45:
[...]

Als je geen extractors gaat bouwen heeft het waarschijnlijk weinig nut om er 1 over te nemen :p

Ik hoor wel net dat workshops met een basis hoeveelheid aan resources komen om mee te bouwen dus dat is wel een plus, daar was ik iet van op de hoogte. Als je dan meer bouwt dan dat begin je je eigen resources te gebruiken
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:48:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe dat nu gaat als de game uitkomt. Worden de workshops een war zone of een trade zone? Ikzelf zou een trade zone maken en de spullen verkopen/ruilen aan players.
Ik verwacht weinig gevecht over workshops tenzij er echt een paar extreem essentiele workshops tussen zitten die iedereen wil hebben. Maar zelfs dan is het waarschijnlijk slimmer om even uit te loggen en in te loggen tot je op een server komt waar hij nog vrij is.

Traden weet ik niet zo. Misschien legendaries op later niveau. Of als je je echt gegimped hebt dat je bepaalde dingen niet goed kunt maken (geen 5 guncraft of zo). Misschien dat sommige mensen graag dogfood willen verzamelen voor de perk.

Belangrijkste endgame lijken me de perks die endurance/conditie van wapens bepalen. Dus of degene die dat verhoogt voor craften (int?) of die die het verhoogt voor gedropte loot (luck denk ik). Dan hangt het er van af of je vergelijkbare loot kan craften als dat je in drops kan krijgen.

[ Voor 49% gewijzigd door Pheace op 05-11-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Gopher schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:25:
[...]

Voor het eind van de beta (lees donderdag) nee dat zal niet gebeuren. Ik verwacht dat ze wel enigzinds gehoor geven. Ik mis vooral sortering in de storage, bij mij zit die nog lang niet vol. Mijn karakter zelf met name, inderdaad chems en voedsel is zwaar. Zorg dat je een power armor meeneemt anders, weegt MET pieces 10lbs in je eigen inventory en kan handig zijn als je net wat te veel gehoard hebt.
Ze gaan een klein weekje gebruiken om alle data en feedback af te ronden zodat de meeste dingen gefixt zijn voor de main release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MichaelvD schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:52:
[...]

Ze gaan een klein weekje gebruiken om alle data en feedback af te ronden zodat de meeste dingen gefixt zijn voor de main release
Je zou denken dat 2 games en wat, meer als een decennia lang sorting mods als 1 van de meest populaire mods hebben wel genoeg feedback geweest zou zijn maar blijkbaar nog niet. Ik verwacht geen verandering in 1 week in dat opzicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:54:
[...]

Je zou denken dat 2 games en wat, meer als een decennia lang sorting mods als 1 van de meest populaire mods hebben wel genoeg feedback geweest zou zijn maar blijkbaar nog niet. Ik verwacht geen verandering in 1 week in dat opzicht ;)
De sorting misschien niet maar wel de stash limit bijvoorbeeld en opties voor 21:9 aspect ratio's waar ik veel mensen over hoor. En ze zitten natuurlijk niet sinds 30 okt stil (wanneer de laatste update was voor de beta)

[ Voor 8% gewijzigd door MichaelvD op 05-11-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
Gopher schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:25:
[...]

Ik zie het helaas dat het er naar uit ziet dan aanstaande donderdag de laatste beta ronde zal zijn :-(. Ik kwam er zelf achter dat medicatie en voeding zo zwaar was naar dat ik uit de vault kwam en 50x schoon water had verzameld via een "Workshop". Momenteel loop ik met 180lb rond en altijd voedsel buff van 20 extra lbs. Ik moet toe geven dat ik alles dat los en vast zit mee neem. Dus het probleem licht bij mij. Die tip over power armor ga ik zeker proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
@HyBridLaN er is een perkcard die er voor zorgt dat het allemaal lichter word. Maar ook in FO4 zette ik altijd veel AID in containers en nam ik alleen stimpacks, rad-x, radaway en water mee. Nu moet er wel wat eten mee. Maar meeste dumpte ik in een container om later te koken.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Heb Fallout76 nog voor dat ik Red Ded 2 kocht op m'n One X staan maar wegens die game niet aan de beta toegekomen.Uiteindelijk kan ik mijn ei niet goed kwijt in Red Ded 2 dus morgen rap aan die Fallout76 beta.

Als men het over open-wereld games heeft dan zijn Fallout 3/4 & Elder Scrolls nog altijd de top voor mij.

Op basis van Youtube filmpjes zie ik dat er nog veel moet gebeuren aan Fallout76 maar ondanks dat verlang ik gewoon naar die wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:35:
@HyBridLaN er is een perkcard die er voor zorgt dat het allemaal lichter word. Maar ook in FO4 zette ik altijd veel AID in containers en nam ik alleen stimpacks, rad-x, radaway en water mee. Nu moet er wel wat eten mee. Maar meeste dumpte ik in een container om later te koken.:)
Ik gooi ook alles eruit en dan Stimpack-Diluted, Radaway en Purified Water mee. Voedsel vind ik onderweg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:49:
[...]

Als je geen extractors gaat bouwen heeft het waarschijnlijk weinig nut om er 1 over te nemen :p

Ik hoor wel net dat workshops met een basis hoeveelheid aan resources komen om mee te bouwen dus dat is wel een plus, daar was ik iet van op de hoogte. Als je dan meer bouwt dan dat begin je je eigen resources te gebruiken

[...]

Ik verwacht weinig gevecht over workshops tenzij er echt een paar extreem essentiele workshops tussen zitten die iedereen wil hebben. Maar zelfs dan is het waarschijnlijk slimmer om even uit te loggen en in te loggen tot je op een server komt waar hij nog vrij is.

Traden weet ik niet zo. Misschien legendaries op later niveau. Of als je je echt gegimped hebt dat je bepaalde dingen niet goed kunt maken (geen 5 guncraft of zo). Misschien dat sommige mensen graag dogfood willen verzamelen voor de perk.

Belangrijkste endgame lijken me de perks die endurance/conditie van wapens bepalen. Dus of degene die dat verhoogt voor craften (int?) of die die het verhoogt voor gedropte loot (luck denk ik). Dan hangt het er van af of je vergelijkbare loot kan craften als dat je in drops kan krijgen.
Joh, we hadden geen idee wat we aan het doen waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Waar/hoe kan je in Fallout76 je spullen verkopen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
jori040 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:55:
Robot vendors. (zijn het makkelijkste te vinden in treinstations) Wandering merchants of andere spelers. Kopen kan ook van ammo of medical vending machines.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
Zo ver ik weet bij elke train station en sommige gebouwen. ook heb ik een super mutant gezien die rondloopt waar je spullen kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
De enige super mutants die ik heb gezien willen me enkel omleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:58:
De enige super mutants die ik heb gezien willen me enkel omleggen.
Er lopen er een paar rond met een brahmen. Lvl 50 en z'n balkje is geel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ga ik voor uitkijken dan. Heb er al weer zin in morgen. Mooi avond tijd block. Na het eten hoppa... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ze lopen vaste routes denk ik, hij kwam regelmatig langs bij de junkyard waar ik de workshop over had genomen (in de buurt van die nuka cola factory in het zuidwesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Of lopen ze er misschien vaker als trade route als de workshop claimed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:47:
Heb Fallout76 nog voor dat ik Red Ded 2 kocht op m'n One X staan maar wegens die game niet aan de beta toegekomen.Uiteindelijk kan ik mijn ei niet goed kwijt in Red Ded 2 dus morgen rap aan die Fallout76 beta.

Als men het over open-wereld games heeft dan zijn Fallout 3/4 & Elder Scrolls nog altijd de top voor mij.

Op basis van Youtube filmpjes zie ik dat er nog veel moet gebeuren aan Fallout76 maar ondanks dat verlang ik gewoon naar die wereld.
Yep hier ook. Ook al is Bethesda vaak lui met het oplossen van de vele bugs en mogen ze de engine echt een keer vernieuwen. Toch blijf ik hun werelden en zeker de Fallout wereld het tofst vinden om uren in te spenderen. Het verveelt mij tenminste echt nooit. Zeker Fallout 3 betreft. Die game heb ik echt in de jaren zoveel gespeeld.

Ik moet helaas tot donderdag wachten om weer te spelen. Morgen pas te laat thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
NukaWorldNL schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:05:
[...]

Yep hier ook. Ook al is Bethesda vaak lui met het oplossen van de vele bugs en mogen ze de engine echt een keer vernieuwen. Toch blijf ik hun werelden en zeker de Fallout wereld het tofst vinden om uren in te spenderen. Het verveelt mij tenminste echt nooit. Zeker Fallout 3 betreft. Die game heb ik echt in de jaren zoveel gespeeld.

Ik moet helaas tot donderdag wachten om weer te spelen. Morgen pas te laat thuis.
Engine is wel een beetje verwaarloosd. Voor fallout 76 kan het nog net vooral omdat het natuurlijk sterk gebaseerd is op Fallout 4.

Mag toch hopen dat ze vanaf Starfield een compleet nieuwe engine maken. Maar dat zal wel niet.

Elke keer dingen toevoegen is goed maar de core is al meer dan 10 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Ga naar Flatwoods, stukje naar beneden. Eventjes lopen en je komt een trading post tegen met een vendor
In dit gebouw zitten ook crafting stations.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/g2n260Xw/000685.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Pheace schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:57:
Even verduidelijkens :

-Je krijgt een hele resem aan materials die je kan gebruiken om je workshop te maken en verdedigen
- Elke workshop heeft materialen die later zeldzamer zullen blijken (goud , uranium, mest,...). Die kan je via speciale miners minen en leveren tot 50 units per uur op. Zeker niet niks voor de kleine instap kost
- In het begin en ongeveer elk half uurtje komt er een event waarbij een hoard je workshop aanvalt. Deze events leveren een sloot aan mats en chems op. De hoardes zijn meestal doenbaar met melee en je turretjes.

De workshops zijn letterlijk goudmijnen die je beter zo veel mogelijk uitbuit in mijn ogen!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

sleepwalkerbe schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:31:
[...]

Even verduidelijkens :

-Je krijgt een hele resem aan materials die je kan gebruiken om je workshop te maken en verdedigen
- Elke workshop heeft materialen die later zeldzamer zullen blijken (goud , uranium, mest,...). Die kan je via speciale miners minen en leveren tot 50 units per uur op. Zeker niet niks voor de kleine instap kost
- In het begin en ongeveer elk half uurtje komt er een event waarbij een hoard je workshop aanvalt. Deze events leveren een sloot aan mats en chems op. De hoardes zijn meestal doenbaar met melee en je turretjes.

De workshops zijn letterlijk goudmijnen die je beter zo veel mogelijk uitbuit in mijn ogen!
Thanks voor de info.

Helaas is mijn stash vol |:(

Kom op Bethesda, pas het aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
sleepwalkerbe schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:31:
[...]

Even verduidelijkens :

Gisteren liep ik tegen een workshop aan waar ik goud ore kon omsmelten tot iets anders van goud (exacte benaming ff kwijt :+ ) x3, en nog wat andere meuk x2. Meteen gedaan :).

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
nickko schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:41:
[...]

Gisteren liep ik tegen een workshop aan waar ik goud ore kon omsmelten tot iets anders van goud (exacte benaming ff kwijt :+ ) x3, en nog wat andere meuk x2. Meteen gedaan :).
Ore kun je met acid ? omsmelten naar een crafting mat. scheelt ook weer ruimte in je inventory /stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Volgens mij was dat em ja, maar de uitkomst was dan x3 of x2 op sommige ores. Dus leek me vrij zinvol.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
nickko schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:41:
[...]

Gisteren liep ik tegen een workshop aan waar ik goud ore kon omsmelten tot iets anders van goud (exacte benaming ff kwijt :+ ) x3. Meteen gedaan :).
Dat moet de Tinkering workbench zijn. Wrs had je gold ore en Acid nodig om tot gold flakes ofzo te maken.

Wat betreft de space in onze stash denk ik dat het specifiek voor de BETA iets meer beperkt is.
We kunnen nu namelijk letterlijk alles looten en houden zonder dat er veel anderen zijn. Er is een workshop bijvoorbeeld die Fusion Cores maakt. Als je deze een paar uur uitbaat heb je letterlijk genoeg Fusion cores om de rest van je game in power armor te lopen.

Ik kijk rustig de kat uit de boom.

Gisteren op 7 uur ongeveer het eiland tussen Ash heap en the forest gedaan (en nog niet volledig ook!). Na level 5 wou ik exploren en heb ik de main quest laten links liggen. Nu terug op weg naar het vliegveld om deel 3 van de main quest te vervolgen.

Na 7 uur ben ik er nog steeds niet geraakt door de typische : oh daar even gaan kijken , lijkt me een leuk huis/gebouw/fabriek. En dat is voor mij 100000% de bevestiging dat dit net als FO3 is waar ik dagen ga ik rondlopen en niet eens beseffen dat ik de quests links laat liggen.

Ik ben er klaar voor !

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
sleepwalkerbe schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:47:
[...]

Dat moet de Tinkering workbench zijn. Wrs had je gold ore en Acid nodig om tot gold flakes ofzo te maken.

Wat betreft de space in onze stash denk ik dat het specifiek voor de BETA iets meer beperkt is.
We kunnen nu namelijk letterlijk alles looten en houden zonder dat er veel anderen zijn. Er is een workshop bijvoorbeeld die Fusion Cores maakt. Als je deze een paar uur uitbaat heb je letterlijk genoeg Fusion cores om de rest van je game in power armor te lopen.

Ik kijk rustig de kat uit de boom.

Gisteren op 7 uur ongeveer het eiland tussen Ash heap en the forest gedaan (en nog niet volledig ook!). Na level 5 wou ik exploren en heb ik de main quest laten links liggen. Nu terug op weg naar het vliegveld om deel 3 van de main quest te vervolgen.

Na 7 uur ben ik er nog steeds niet geraakt door de typische : oh daar even gaan kijken , lijkt me een leuk huis/gebouw/fabriek. En dat is voor mij 100000% de bevestiging dat dit net als FO3 is waar ik dagen ga ik rondlopen en niet eens beseffen dat ik de quests links laat liggen.

Ik ben er klaar voor !
Super om zo'n enthousiaste ervaring te lezen! Ik ga deze game absoluut ook spelen, dat de graphics niet top notch zijn.... ach.. Het is Fallout met een gigantische immersive map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Milde spoiler misschien.

Weet iemand het verhaal achter dit ding?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ltfFQHNbO47jY6yzT80qCpTa/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Die is uit de lucht komen vallen denk ik ;)

Waar ligt dat ding?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Kwam eens kijken hier hoe de beta ontvangen is en dat is nog redelijk positief als ik de reacties lees?

In mijn watchfeed op YouTube zie ik alleen maar negativiteit dus of ze overdrijven daar of hier zitten de grootste fans.

Dingen als framerate gekoppeld aan loopsnelheid. Graphics, ontbrekende widescreen support, levensloze wereld zonder npc’s, luie spawns van enemy’s, geen doel voor de mp. Het is nogal wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Webgnome schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:06:
Die is uit de lucht komen vallen denk ik ;)

Waar ligt dat ding?
Gheghe.

Dat... is een probleem, ik weet niet meer goed waar dat was. Ik dacht bij de Tyler County Fairgrounds in de buurt, in het noordwesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik heb daar een hele tijd rond gehangen maar heb die niet gezien. Zou die niet in de pit liggen? Dat is daar ook in de buurt. Misschien toch maar morgen weer terug gaan om te kijken of ik dat bommetje kan vinden

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Staat mij iets van bij dat het een verhoogde picknickplaats was vlak bij de Fairgrounds. Ik was op weg naar het noorden, richting het lab van de Darling sisters. Ik kwam voor eerst Supermutants tegen onderweg.

Morgen ook eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Is er vanavond of morgen nog een ps4 beta? Heb de game net gepre-ordered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
Beakzz schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:11:
Kwam eens kijken hier hoe de beta ontvangen is en dat is nog redelijk positief als ik de reacties lees?

In mijn watchfeed op YouTube zie ik alleen maar negativiteit dus of ze overdrijven daar of hier zitten de grootste fans.

Dingen als framerate gekoppeld aan loopsnelheid. Graphics, ontbrekende widescreen support, levensloze wereld zonder npc’s, luie spawns van enemy’s, geen doel voor de mp. Het is nogal wat :?
-Framerate is gekoppeld aan framerate maar als je in de .ini files niks veranderd maakt het niks uit. Loopsnelheid is alleen hoger als de game boven de 60 fps komt.
-Widescreen support is er niet maar voor PC's zijn er al instellingen beschikbaar om dit alsnog te regelen. (Vind wel dat Bethesda dit moet supporten. (zelf geen last van.)
-Wereld heeft geen npc's maar er zijn wel robots en een Super mutant trader. Wereld voelt niet levenloos aan imo.
-Enemy spawns kunnen beter maar dit is zeker nog te fixen.
-Doel van multiplayer is vooral het samen kunnen exploren. Er zit PvP is maar het is niet verplicht en je hoeft niet te engagen als je dit niet wilt (Ik speel eigenlijk alleen maar PvE)

Ik vermaak met prima met een paar vrienden lekker knallen en exploren. Er is genoeg te doen en te verkennen imo.
flugelisoke schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:32:
Is er vanavond of morgen nog een ps4 beta? Heb de game net gepre-ordered.
Morgen van 19.00 tot 21.00 en donderdag van 20.00 tot 2.00.

Daarna waarschijnlijk geen beta's meer tot aan release.

[ Voor 10% gewijzigd door MichaelvD op 05-11-2018 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Is het niet zo dat de servers offline gaan binnen 2 jaar als het te weinig gespeeld wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@flugelisoke

Bethesda: Fallout 76-servers blijven 'voor altijd' online:

https://gamer.nl/artikele...ijven-voor-altijd-online/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Dat is wel een fijn iets, ik ga deze game toch lonewolf spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichaelvD
Update voor de Beta is live.

- PC : 29.5 GB
- Xbox One : 37 GB
- PS4 : 38,5

Start de downloads voordat je de beta mist morgen *O*

Patchnotes volgen Soon TM

[ Voor 9% gewijzigd door MichaelvD op 05-11-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkere clickbait titel. Staat nergens dat het voor altijd is. Het is gewoon zolang mogelijk. Als er uiteindelijk heel weinig mensen nog maar spelen dan wordt de stekker er gewoon uit getrokken hoor. Ze moeten ook gewoon betalen voor de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allarick63
Fallout 76 is net weer begonnen met een extra download van 29,50 GB totale grote op schijf is nu 79 GB is dit normaal ? of gaat er weer wat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
allarick63 schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:07:
Fallout 76 is net weer begonnen met een extra download van 29,50 GB totale grote op schijf is nu 79 GB is dit normaal ? of gaat er weer wat mis?
Denk dat het normaal is, en tijdelijk. De patch wordt er even naast gezet, en pas geinstalleerd als het klaar is met downloaden. Zou straks weer kleiner moeten zijn.

Installing 52%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allarick63
Ok, dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
No problem.

Hier is ie inmiddels klaar: het is 49,3 GB in totaal (PC).

Benieuwd naar de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Ook al klaar met downloaden. Hier ook 49.3 GB :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
ik ben erg benieuwd naar de fixes en dergelijken. Hopelijk hebben ze de memory leak gefixt en het crashen van chromium dan ben ik al blij. Beetje meer performance zou ook wel mogen :P

[ Voor 6% gewijzigd door kkbizz op 05-11-2018 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
kkbizz schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:38:
ik ben erg benieuwd naar de fixes en dergelijken. Hopelijk hebben ze de memory leak gefixt en het crashen van chromium dan ben ik al blij. Beetje meer performance zou ook wel mogen :P
Waar gebruiken ze chromium Dan?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
NinjaTrek2891 schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:35:
Hehe, dat klopt en die heb ik al actief :P. Zo als ik al zei, het licht aan mij. Maar in FO4 was ik level 200 ish dus ik had alle perks om te kunen fast travelen met over-bepakking en alles dat je meer kon mee nemen. In FO4 was je als een god onder de stervelingen als je hoog genoeg level werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
NukaWorldNL schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:01:
[...]

Lekkere clickbait titel. Staat nergens dat het voor altijd is. Het is gewoon zolang mogelijk. Als er uiteindelijk heel weinig mensen nog maar spelen dan wordt de stekker er gewoon uit getrokken hoor. Ze moeten ook gewoon betalen voor de servers.
Dure, maar ze zullen eerder gewoon de capaciteit downscalen. Als t echt faalt (wat ik eigenlijk niet geloof, ESO had ook super veel bugs). Dan zal uiteraard ook verdere ontwikkeling niet gefinancierd worden. Misschien houden ze dan een server up ;-).
Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1