Beakzz schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:11:
Kwam eens kijken hier hoe de beta ontvangen is en dat is nog redelijk positief als ik de reacties lees?
In mijn watchfeed op YouTube zie ik alleen maar negativiteit dus of ze overdrijven daar of hier zitten de grootste fans.
Dingen als framerate gekoppeld aan loopsnelheid. Graphics, ontbrekende widescreen support, levensloze wereld zonder npc’s, luie spawns van enemy’s, geen doel voor de mp. Het is nogal wat

-Framerate is gekoppeld aan framerate maar als je in de .ini files niks veranderd maakt het niks uit. Loopsnelheid is alleen hoger als de game boven de 60 fps komt.
-Widescreen support is er niet maar voor PC's zijn er al instellingen beschikbaar om dit alsnog te regelen. (Vind wel dat Bethesda dit moet supporten. (zelf geen last van.)
-Wereld heeft geen npc's maar er zijn wel robots en een Super mutant trader. Wereld voelt niet levenloos aan imo.
-Enemy spawns kunnen beter maar dit is zeker nog te fixen.
-Doel van multiplayer is vooral het samen kunnen exploren. Er zit PvP is maar het is niet verplicht en je hoeft niet te engagen als je dit niet wilt (Ik speel eigenlijk alleen maar PvE)
Ik vermaak met prima met een paar vrienden lekker knallen en exploren. Er is genoeg te doen en te verkennen imo.
Morgen van 19.00 tot 21.00 en donderdag van 20.00 tot 2.00.
Daarna waarschijnlijk geen beta's meer tot aan release.
[
Voor 10% gewijzigd door
MichaelvD op 05-11-2018 18:35
]