Ga nu slapen. Donderdag weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 31-10-2018 00:34 ]

Buiten gaat het soms richting de 35 fps. Beetje jammer, maar verwacht. Ik heb een oud systeem, i5 4690K, GTX 970 4GB.
[ Voor 123% gewijzigd door LordLuc op 31-10-2018 04:13 ]
Je kunt de audio van anderen uitzetten in settingsPheace schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:33:
Game net begonnen, hoor je de speaker mooi tegen je praten, kan je het bijna niet horen omdat er een paar mensen met slechte mic in het duits tegen elkaar zitten te praten. En ik zit vast in character generator zonder opties. 1 heeft gewoon continu mic open... Niet de beste eerste ervaring
Eerste wat ik heb gedaan in de game. Hoe zit het met je eigen audio eigenlijk, kon niet echt wat vinden om dat aan/uit/push-to-talk te zetten?Webgnome schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 06:42:
[...]
Je kunt de audio van anderen uitzetten in settings
Thanks, dat heb ik ook direct daarna gedaan inderdaad maar die optie had ik niet toen het spel net starte want dan word je in character creation gegooid en je hebt geen optie om in options te belanden tot je er mee klaar bent. Dus beter doen voor je het spel start.Webgnome schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 06:42:
[...]
Je kunt de audio van anderen uitzetten in settings
Voor zover ik weet is er geen push-to-talk. Ook geen FOV, en die staat laag denk ik, ben halverwege naar third person view geswitched omdat ik het begon te merken, vooral als je een groot wapen in je handen hebt
[ Voor 19% gewijzigd door Pheace op 31-10-2018 07:32 ]
FUMES et CARNES
- FOV staat vast op 80, die kan je niet wijzigen
- Alleen support voor 16:9 aspect ratio
- De snelheid van je spel is gekoppeld aan de framerate (!), als je hogere FPS hebt loop je sneller etc. Ben benieuwd hoe dit gaat werken in multiplayer.
- Geen push-to-talk, je kan het geluid van andere spelers uitzetten maar volgende keer dat je het opstart staat het weer aan
Ben ik 4 uur enkel 1 speler tegen gekomen en heb mijn uiterste best gedaan om zo veel mogelijk spullen te verzamelen. Wat erg veel hielp was de luck perk cards met extra kans op medicijnen en munitie. Werkt wel een klein beetje anders als vorige delen.
Vandaag maar eens denken over welke special stats ik ga gebruiken.
Leuk die fps en FoV enzo. Maar iedereen wil natuurlijk weten hoe het speelt enzo. Iemand? Ik heb zelf niet meer gespeeld. Moest weer 50GB downloaden en ben maar naar bed gegaan want ja er moet ook gewoon gewerkt worden. Gelukkig start ie morgen om 1900u weer (als ik 't goed heb).
Forever raver!
Specs: Workstation Server
UI voelde in het begin wat ongemakkelijk, maar dat is wennen. Ik hoop dat Bethesda wat meer opties gaan invoeren voor de graphics. Speel zelf op 1080p dus was niet echt een probleem
Heb sowieso geen haast overal mee, ga dit nog maanden spelen, dus ik hoef niet zo snel.
Ga morgen eerst ff graphics opties zo zetten dat ik op 60FPS zit (er vanuit gaande dat GPU de bottleneck is en niet de CPU of netwerk/streaming
Toen ik uit de vault kwam lag er een lichaam met een machete. Nice! Voor het betere hakwerk.
Stukje verder gelopen, bloempjes geplukt. Paar ratten afgemaakt en opgegeten. Weggespoeld met wat drankjes gecraft in een shack.
Even later lekker aan de diarree. Ik moest hierdoor vaker drinken.
Verder richting het oosten. Wat pistols gevonden in de Landview Lighthouse en Gorge junkyard. Kon niet alles gebruiken vanwege te laag level.
Bij Mama Dolce's Food Processing werd ik begroet door een paar protectrons. Dit meteen beantwoord met een regen van kogels. Door de benen te targetten zijn ze makkelijk uit te schakelen .
Ter afsluiting nog even gekeken in de Atom shop. Nog geen vrouwelijke kleding te vinden. Heb mezelf maar getrakteerd op een nieuw shirt en broek voor 200 atoms:

Dingetjes:
- Soms lage fps, 60 binnen, 35 buiten. Setting high, 1920x1080. Intel i5 4690K @ 3.50GHz, 16GB DDR3, EVGA GTX970 4GB.
- Character creator morphs zijn een beetje te beperkt. Je kan niet een bizar freakish hoofd maken.
- Ik had leather armor pieces, maar zag ze niet bovenop mijn kleding.
Dit is een feature. Sommige outfits ondersteunen geen armor boven op de kleding. In fallout 4 werden de armor pieces dan weggehaald maar nu blijven ze actief maar blijf je de outfit zien.LordLuc schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:22:
Ik had leather armor pieces, maar zag ze niet bovenop mijn kleding.
Nu even mijn eigen ervaringen
Zelf ongeveer 2,5 uur gespeeld (Heb om half 12 op play gedrukt en toen kon ik gelijk inloggen en spelen).
Vault een beetje gerushed en daarna de mainquest gevolgd en flatwoods helemaal uitgekamd. Ik was van plan samen met iemand het een en andere te verkennen maar we konden geen groep voor elkaar krijgen. Zelf na het opnieuw opstarten van de game. ( kon wel fast travelen ) Voor de rest heb ik mij wel prima vermaakt maar Donderdag ga ik er echt even goed voor zitten.

[ Voor 60% gewijzigd door MichaelvD op 31-10-2018 13:11 ]
Die 4 uur extra op donderdag is voor mij niet zo nuttig
Morgen kans 2
Morgen in verlengd tot 0400...NinjaTrek2891 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:56:
Morgen is het vanaf 7 uur dacht ik. Lekker spelen tot slapen gaan. Gisteren heb ik het opgegeven. Timer zei 22 uur... maar bleek dus 24 uur te zijn
Morgen kans 2
Niet klikken als je zelf alles wil ontdekken. Link:
https://www.reddit.com/r/...304/datamining_new_perks/
Gisteravond en nacht ongeveer 2 uur kunnen spelen. Ik ben nog steeds verdeeld.
Begin was ok. Groepje gemaakt met een stel anons en gewoon al experimenterend op pad gegaan naar het eerste kamp. Zoals verwacht is communicatie best wel een groot probleem als niemand een mic gebruikt en je alleen wat vage emotes kunt doen. Gevolg is dat je soms doelloos om elkaar heenzwermd totdat iemand er genoeg van heeft en de groep verlaat. Gebeurde ook na het eerste kamp, bam, iedereen weg.
Snap het wel, het is nog vroeg, alles moet nog bekeken worden.
Laat Bethesda daar alsjeblieft een eenvoudige text chat voor maken.
Daarna een stuk solo gedaan, dan komt eigenlijk de oude Fallout 3/NV/4 om de hoek kijken. Dit beviel goed.
Er zijn wel wat problemen.
Graphics
Ik vond het een ramp. Ik speel op 1440p, alles max, maar het is een grote wazige bende. Alles is blurry, onscherp, wat heb je dan aan 4 x meer detail? Ik heb net 100 uur AC:Odyssey achter de rug, vergeleken met dat loopt Fallout 76 grafisch een aantal jaren achter. Ik moet nog de .ini settings nog tweaken, maar dit kan zo echt niet. Het gebrek aan instellingen is belachelijk anno 2018: geen FOV slider, geen 21:9 support, geen filtering en AA. Weet niet of dat een beta 'leuk voor later' ding is.
Gameplay
- geen gesprekken met NPCs; ik mis dit (nog) niet. Holo tapes en berichten ontdekken heeft wel wat.
- beweging - helemaal ruk. Alsof je door drijfzand loopt, het gaat te traag, te laggy.
- gunplay - matig. Zelfde met richten, gaat ook niet lekker. Als er een ghoul met 50km/uur op je afstormt, heb je gewoon geen tijd om fatsoenlijk te mikken. Ik snap niet hoe je schieten en melee een core element van je game kan maken en het dan zo meh laten aanvoelen.
- solo. Het kan prima en geeft extra spanning. Survival speelt daar ook een rol, je moet opletten wat je doen (geen buddy die weer overeind helpt) en er is een chronisch tekort aan eten/drinken/ammo/stimpaks.
- perk card systeem. Leuk, dit gaat wel werken denk ik.
- base building. Nog niet uitgebreid gedaan en hoeft ook niet. Een verplaatsbare plek om je junk te dumpen en dingen te repareren is erg handig, dus denk dat ik het voorlopig bij een stash + workbenches houd.
Wereld
Tja, mooi. Er is veel te zien en ontdekken, in dat opzicht goed. Maar... ik heb nog maar een klein stukje gezien.
Zo eens verder spelen. Er is een update 0.9.0.15 zie ik.
Succes?Cascade schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:25:
Zo eens verder spelen. Er is een update 0.9.0.15 zie ik.
Het is waarschijnlijk een geweldig map ,maar qua spel zit ik meer te wachten op een single play game dan deze multiplay wacko shit.
Ik ga morgen het nog een kans geven, maar de kans is nu al 99% dat ik het niet ga kopen. Ik ben blij dat ik een beta key heb gekocht van 1,20 en zo er even aan kan ruiken
[ Voor 8% gewijzigd door Noresponse op 31-10-2018 21:31 ]
Verwijderd
Ik ben ook niet super onder de indruk tot nog toe. Hetgene wat me meest interesseert is het perk systeem.Noresponse schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:26:
Ik ga morgen het nog een kans geven, maar de kans is nu al 99% dat ik het niet ga kopen. Ik ben blij dat ik een beta key heb gekocht van 1,20 en zo er even aan kan ruiken.
Het is dat de game zo goedkoop te verkrijgen is online (niet bij Bethesda) want voor 60 zou het bijna zeker een pass zijn op het moment. Maar wie weet met wat meer beta tijd klikt het misschien beter.
Niet zo denigrerend doen dan krijg je wat meer menselijke responses.Noresponse schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:26:
Ik heb de game tot 2 uur 's nacht gespeeld en zie het nut niet in van groepjes als iedereen zijn eigen kant op gaat. Er was ook opeens een enorm gevecht tussen 12-14 man op een enkele locatie en alleen maar chaos en enorm doelloos.
Het is waarschijnlijk een geweldig map ,maar qua spel zit ik meer te wachten op een single play game dan deze multiplay wacko shit.
Sommige mensen zitten wel te wachten op Multiplayer Bethesda games, vandaar Multiplayer mods voor skyrim etc.
Ikzelf speel samen met mijn vriendin. Ik vond het uiterst vermakelijk
En zou je hard achter lopen als je ondertussen nog andere games zou spelen ?
Zoiezo eerst Fallout 4, dat lijkt me wel een betere ervaring. Is vast ook wel goedkoop te krijgen.Bieren89 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
Ik denk dat 'achter lopen' niet echt een issue zal zijn bij Fallout 76, je kan PVP gewoon negeren als je wilt. Misschien dat je weinig mensen gaat vinden voor de events in de start areas na een tijdje maar dat kan ook een pro zijn afhankelijk van wat je van de game wilt.
heb me tot nu toe voornamelijk afgeschermd van alle berichtgeving omdat vooral een aantal youtubers graag uber negatief willen zijn over de game.
Vooralsnog heb ik er zin in. Misschien mn vaultboy mask maar eens opzetten tijdens het streamen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je moet dit niet zien als hoe de game is. Iedereen begint net en gaat allemaal naar dezelfde area. Zodra iedereen wat verder is en zijn eigen ding gaat doen ga je niet vaak ander spelers tegenkomen. Dan wordt het meer een spel alleen of met je groep. Andere spelers kom je dan steeds minder tegen.Noresponse schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:26:
Ik heb de game tot 2 uur 's nacht gespeeld en zie het nut niet in van groepjes als iedereen zijn eigen kant op gaat. Er was ook opeens een enorm gevecht tussen 12-14 man op een enkele locatie en alleen maar chaos en enorm doelloos.
Thnx staat hier in de dreamland voor 15,50 met alle uitbreidingen. Dat wordt dus de volgende aankoop na rdr2 uitgespeeld te hebben.Pheace schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:38:
[...]
Zoiezo eerst Fallout 4, dat lijkt me wel een betere ervaring. Is vast ook wel goedkoop te krijgen.
Ik denk dat 'achter lopen' niet echt een issue zal zijn bij Fallout 76, je kan PVP gewoon negeren als je wilt. Misschien dat je weinig mensen gaat vinden voor de events in de start areas na een tijdje maar dat kan ook een pro zijn afhankelijk van wat je van de game wilt.
Mocht je mensen hebben waarmee je kan spelen dan zou ik zeggen Fallout 76. Anders is Fallout 4 GOTY minder dan 20 euro en kun je je zo 100 uur mee vermaken (zeker met mods op PC)Bieren89 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
Vraagje twijvel nog tussen deze en fallout 4, heb nog nooit een fallout game gespeeld welke zouden jullie aanraden?
Ik denk toch dat de uiteindelijk gameplay loop tegen endgame hoofdzakelijk farmen van events voor nucleaire codes zal zijn, zodat je de nuke kan launchen om zo een high level radioactive area te creeeren zodat je die kan farmen voor betere loot. Dat zal meer groep gericht zijn dan solo gericht dus ik verwacht dat je tegen die tijd juist weer vaker met andere spelers zal spelen, ook al is het maar omdat die random bij elkaar komen om dezelfde events te doen en dan in dezelfde radioactive area gaan farmen.MichaelvD schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:19:
[...]
Je moet dit niet zien als hoe de game is. Iedereen begint net en gaat allemaal naar dezelfde area. Zodra iedereen wat verder is en zijn eigen ding gaat doen ga je niet vaak ander spelers tegenkomen. Dan wordt het meer een spel alleen of met je groep. Andere spelers kom je dan steeds minder tegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 01-11-2018 10:27 ]
Tuurlijk als er een Nuked area is gaan alle high levels daar heen. Maar de codes zijn vrij zeldzaam en volgens mij is er niet elk half uur een groep met een nuke.Pheace schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:26:
[...]
Ik denk toch dat de uiteindelijk gameplay loop tegen endgame hoofdzakelijk farmen van events voor nucleaire codes zal zijn, zodat je de nuke kan launchen om zo een high level radioactive area te creeeren zodat je die kan farmen voor betere loot. Dat zal meer groep gericht zijn dan solo gericht dus ik verwacht dat je tegen die tijd juist weer vaker met andere spelers zal spelen.
Ik weet nog niet hoe lang een nuked area blijft, is dat een half uur? Dan nog verwacht ik wel dat events de betere rewards zullen hebben maar goed, kan me vergissen. Daar hoef je dan wel geen 'groep' voor te hebben want iedereen in de area helpt automatisch mee maar dat betekent wel spelers om je heen.MichaelvD schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:27:
[...]
Tuurlijk als er een Nuked area is gaan alle high levels daar heen. Maar de codes zijn vrij zeldzaam en volgens mij is er niet elk half uur een groep met een nuke.
Ik weet niet precies hoelang een zone blijft. Maar een half uur of een uur lijkt me logisch. Misschien dat events in de moeilijkere zones in de game meer opleveren ? Endgame is zeker een van de vage gebieden van de game. Maar we gaan het zien.Pheace schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:30:
[...]
Ik weet nog niet hoe lang een nuked area blijft, is dat een half uur? Dan nog verwacht ik wel dat events de betere rewards zullen hebben maar goed, kan me vergissen. Daar hoef je dan wel geen 'groep' voor te hebben want iedereen in de area helpt automatisch mee maar dat betekent wel spelers om je heen.
We zullen 't zien lijkt me? Vanavond weer!, denk alleen niet meer dan 3 uur
Aan de ene kant als het korter is is het ook weer extra speciaal.Gopher schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:35:
@MichaelvD Lijkt me leuker als 't wat langer is, dan zou je ook wat meer content er in kunnen stoppen.
We zullen 't zien lijkt me? Vanavond weer!, denk alleen niet meer dan 3 uur
Ik ga vanavond denk ik zo lang mogelijk door dus van 7 tot een uur of 2. Vrijdag toch de avonddienst dus begin ik pas laat
Overigens heeft de game inmiddels ook zijn eerste mod
Is dat zo of geven die slechts hun mening, net zoals jij nu doet?Player1S schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:18:
heb me tot nu toe voornamelijk afgeschermd van alle berichtgeving omdat vooral een aantal youtubers graag uber negatief willen zijn over de game.
Have fun!
Voordat er echt wat bekend was had je een aantal youtubers die elk gerucht als waarheid aannamen en er op in hakten. Was er wel klaar mee en besloten mezelf gewoon af te sluiten en blind het spel in te gaan.l0n3w012ph schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:55:
[...]
Is dat zo of geven die slechts hun mening, net zoals jij nu doet?
Have fun!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
nu dat er beta al een tijdje onderweg is merk ik inderdaad ook dat er mensen zijn die op elke slak zout gaan leggen. Zo had ik vanmorgen een filmpje gezien van iemand die het vervelend vond dat er in Fallout 76 geen NPC's zijn. En dan vervolgens een heel gescheld want dat kan niet etc. Ik denk dan bij mezelf jongens het is een post apocalyptische wereld! Er zullen vast plekken zijn in deze wereld waar mensen overleeft hebben maar blijkbaar in dit stuk van de wereld is iedereen gewoon keihard weggevaagd. Dat lijkt mij op zich een vrij logische verklaring. De mening van bepaalde mensen dat de performance gewoon niet goed is en dat de Graphics er inderdaad niet goed uitzien dat kan ik wel enigszins mee eens zijn.l0n3w012ph schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:55:
[...]
Is dat zo of geven die slechts hun mening, net zoals jij nu doet?
Have fun!
Ik heb hetzelfde. Al heb ik wel wat gekeken. Iedereen speelt fallout op zijn/haar eigen manier. Ik ben ook van plan om vanavond te gaan spelen en gewoon te zien wat ik kan ontdekkenPlayer1S schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:57:
[...]
Voordat er echt wat bekend was had je een aantal youtubers die elk gerucht als waarheid aannamen en er op in hakten. Was er wel klaar mee en besloten mezelf gewoon af te sluiten en blind het spel in te gaan.
Met multiplayer spellen heb ik overigens wel altijd dat met je medespelers niet vaak gerespecteerd word dat je moet wachten op elkaar. Door middel van veel gebruik van Holotapes heb je dan weer wel dat je tijdens 't neerknuppelen van Ghouls weer wat verhaal mee krijgt.
Het is nu nog zeker te vroeg om een conclusie te trekken of NPC's de game beter maken.
Hoop dat ze hier een optie voor maken in de settings. Dat je de character naam niet ziet snap wel dat ze het zo hebben gedaan. Zo kun je makkelijker iemand toevoegen als vriend of muten in de voipPheace schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:05:
Misschien handig voor sommigen om te weten. De handle voor je character ingame die andere mensen gaan zien is je *account* naam, niet de naam die je je character in game geeft.
[ Voor 3% gewijzigd door MichaelvD op 01-11-2018 14:14 ]
Ik sluit niet uit dat er in toekomstige uitbreidingen toch NPC's zitten. Maar ik verwacht dat dan in een nieuw gebied zit wat je pas na een bepaalde level kunt unlocken.MichaelvD schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:53:
Denk dat het zeker had gekund en misschien wel gewenst was om toch NPC te hebben om een story en quests te hebben in bijvoorbeeld steden. Nu krijg je rewards van een terminal, robot of door een stash te vinden. Maar raiders zouden door de multiplayer features misschien weer overbodig worden.
Het is nu nog zeker te vroeg om een conclusie te trekken of NPC's de game beter maken.
Het kan best verklaarbaar zijn dat er geen mensen overleefd hebben in dat gebied. Dat maakt het nog geen leuk spel om te spelen als er geen NPC's zijn.Webgnome schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:07:
[...]
nu dat er beta al een tijdje onderweg is merk ik inderdaad ook dat er mensen zijn die op elke slak zout gaan leggen. Zo had ik vanmorgen een filmpje gezien van iemand die het vervelend vond dat er in Fallout 76 geen NPC's zijn. En dan vervolgens een heel gescheld want dat kan niet etc. Ik denk dan bij mezelf jongens het is een post apocalyptische wereld! Er zullen vast plekken zijn in deze wereld waar mensen overleeft hebben maar blijkbaar in dit stuk van de wereld is iedereen gewoon keihard weggevaagd. Dat lijkt mij op zich een vrij logische verklaring. De mening van bepaalde mensen dat de performance gewoon niet goed is en dat de Graphics er inderdaad niet goed uitzien dat kan ik wel enigszins mee eens zijn.
Dat is waar en ook voor iedereen om zelf te bepalen. Maar ik had bij dat filmpje het gevoel van als je maar vaak genoeg herhaald dat iets k*t is dan is het dat op den duur ook.Mirved schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:20:
[...]
Het kan best verklaarbaar zijn dat er geen mensen overleefd hebben in dat gebied. Dat maakt het nog geen leuk spel om te spelen als er geen NPC's zijn.
FUMES et CARNES
Omdat je nu echt niet weet of iemand friendly is of niet. Op een gegeven moment wist je wel in FO4 dat bepaalde mensen je zouden aanvallen en anderen weer niet. Nu is het elke sessie maar weer de vraag als je iemand tegen komt.Iusedto schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:27:
Wat is eigenlijk de reden waarom er geen NPC's in de game zijn ?
En dan vaak ook nog van die clickbait titles. Spel was amper aangekondigd en je zag al "WHY FALLOUT 76 WILLL KILL OFF BETHESDA!!!!!11111111oneoneoneoneone" titels.Webgnome schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:25:
[...]
Dat is waar en ook voor iedereen om zelf te bepalen. Maar ik had bij dat filmpje het gevoel van als je maar vaak genoeg herhaald dat iets k*t is dan is het dat op den duur ook.
[ Voor 36% gewijzigd door Player1S op 01-11-2018 16:40 ]
Compleet logisch dat mensen die 25 jaar samen in een bunker het einde van de mensheid overleeft hebben naar buiten rennen en allemaal elkaar negeren, hun eigen ding doen en/of elkaar beginnen te vermoorden want 'who knows' wie die gek is die daar rondloopt.Player1S schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:38:
[...]
Omdat je nu echt niet weet of iemand friendly is of niet. Op een gegeven moment wist je wel in FO4 dat bepaalde mensen je zouden aanvallen en anderen weer niet. Nu is het elke sessie maar weer de vraag als je iemand tegen komt.
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 01-11-2018 17:13 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Krijg wel het originele Fallout gevoel hierbij hoor, alles is lekker desolaat en vijandig. Verder lekker scavengen en dan bouwen. De missies boeien me eigenlijk nog niet eens zoveel.
[ Voor 36% gewijzigd door NLxAROSA op 01-11-2018 21:08 ]
ik zou zeggen kijk bovenstaande livestreamflugelisoke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:32:
Is deze game een aanrader als je van Fallout 4 houdt? Ik ben niet echt een online teamgamer, kun je deze game prima alleen spelen ala Fallout 4 of is er dan weinig aan?
Ik zou het in elk geval niet voor 60 euro doen. Ben zelf de moed aan het kwijt raken om eerlijk te zijn. Denk dat het het multiplayer gehalte is en het feit dat alles gewoon respawned. Het is niet echt mijn wereld, ik ben niet systematisch alles af aan het gaan en leeg aan het looten en zo coole dingen aan het vinden.flugelisoke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:32:
Is deze game een aanrader als je van Fallout 4 houdt? Ik ben niet echt een online teamgamer, kun je deze game prima alleen spelen ala Fallout 4 of is er dan weinig aan?
Ik vind fallout een leuke RPG maar als ik dan de multiplayer van deze game zie, en weer eens geen idee heb waar een enemy is die op me schiet omdat het zo slecht te volgen/zien is en de gunplay is ook niet echt bijzonder, en alles is way grijs/bruin en meh wat betreft resources en zo. Geen animaties voor hout hakken of minen of zo, gewoon klik, slurp. Als ik dat vergelijk met de gemiddelde klassieke MMORPG's was dat zelfs toen al veel beter.
De holo tapes pullen me ook niet echt in. Lastig om favoriete chars te hebben als ze allemaal maar stemmen op een tape zijn. In FO4 maak je keuzes wanneer je iemand wel of niet mag of zo bijvoorbeeld of meer voordeel ziet om te helpen of niet.
Helpt ook niet dat ik in het begin van de sessie compleet alleen in een lokatie met een claimable workshop zat, geen ziel in de buurt. Eindelijk uitgevogeld hoe je zo'n workshop claimed. Al de mobs vermoord die daar voor nodig zijn, en dan net nadat ik eindelijk de laatste kill zie ik een speler een sprint trekken naar de workshop en claimt ie hem, was zelfs klaar om zichzelf te verdedigen. En dan daarnet 3 minuten achter elkaar twee man die op me aan het slaan waren. Ik heb ze gewoon fijn genegeerd maar interessant spelen was het niet.
Ik vind van wel. Maar ik denk dat je dat echt pas kunt zeggen als je er wat meer uren in hebt zitten. Nu vermaak ik me nog, maar geen idee of ik straks tegen verveling of grinding aan ga lopen.flugelisoke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:32:
Multiplay loop ik sporadisch tegenaan, meeste spelers zijn voor zichzelf bezig. Na het claimen van de workshop kwamen twee andere spelers mij helpen met verdedigen. Daarna heb ik hen de workshop laten claimen. Zo kan het dus ook.
Gunplay is wel sterk afhankelijk van framerate, en in mindere mate FOV. Lage FPS = trage reactie en smalle FOV maakt richten/orienteren lastig. Als je zorgt dat je FPS hoog blijft en de FOV op 95+ zet, dan speelt het ineens veel beter.
Ik kwam in het begin een Tsjech tegen waar ik mee samengewerkt heb en quests ben gaan doen. Het werkt prima
Maar hier heb je 'n voorbeeld van 'n rare mutation. Ik kan verrekes hoog springen.
Ik merk wel dat een Mic leuk is want ik kwam toenstraks twee belgen tegen en ik kon ze niets vertellen haha.
YouTube: Mutations in Fallout 76
[ Voor 15% gewijzigd door Gopher op 01-11-2018 23:03 ]
Ik heb mezelf er toe gedwongen om niet na een uurtje te stoppen, maar gewoon door te gaan op zoek naar een highlight in de game (biertje erbij) . Alleen maar holotapes en me druk maken om voedsel en wat gebieden opruimen van beesten en zombies. Ik mis een bepaald doel en die staat wel in mijn scherm ,maar dat is ook geen highligt op zoek naar die gele stippen dan maar en dan is het een kudde afknallen, een zooi honden ,etc. .
Ik weet niet of dit normaal is zoals warcraft of andere multiplayer open wereld games, maar dit is geen spel voor mij blijkbaar Fallout 3, Skyrim ,etc geen probleem en hou ik wel van ,maar dit is het net niet voor mij. Het is niet slecht en ziet er allemaal redelijk goed uit. De server draait netjes de hele avond, maar kom niet in de game en ben niet eens teleurgesteld. Ik vindt het geen klap aan.
Moet ik de game dan afraden, NEE. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die de game wel tof vinden en een ander doel of belevenis vinden in de game. Ik ga zelf morgen maar RDRD spelen of AC Odessey en wie weet gebruiken ze de map ooit nog voor een single player. Eerlijk is eerlijk de map is best wel groot

[ Voor 9% gewijzigd door Noresponse op 02-11-2018 01:45 ]
- Er zijn grafische glitches. Mole rats worden gewoon onzichtbaar en daarna komen ze uit de grond. Ik ging op een rotsblok staan, daar ben ik veilig dacht ik. Maar daar kwamen ze ook door.
- Dezelfde beesten respawnen steeds op plekken. Bijv. de Moonshiner's shack, ik weet dat ik daar morgen weer blood ticks moet afmaken.
- Je hebt hout nodig voor craften. Je loopt door een bos maar kan niet gewoon wat takken afbreken. Nee je kan alleen een log gebruiken.
Misschien de over over grootvader van Three Dawg awooo~!.
Ik kreeg na het spelen van de beta eigenlijk zin om Fallout 4 weer zelf te gaan spelen. Het spel voelt erg leeg aan en de quests zijn erg standaard en best wel saai. Ik zou dit spel net snel in mijn eentje gaan spelen, dan speel ik liever fallout 4 nog een keer uitflugelisoke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:32:
Over de mutations.. Maat van mij kon een stuk harder lopen alleen heel kort rennen. Ik kon meer tillen dan normaal. Het is wel random.
Maar ik ben blij dat ik een BETA key gekocht heb voor een paar cent, ik wacht nog wel tot de game modsupport heeft voordat ik hem aanschaf
[ Voor 19% gewijzigd door rhodium op 02-11-2018 01:06 ]
BUGS:
- geen water texture, ik zie geen wateroppervlakte maar meteen de bodem van een rivier (en nee, die stond niet droog
- vastloper bij afsluiten.
- niet alle perk card packs ontvangen...
- motion blur uitgezet via de .ini's, nog steeds wazig. Volgende keer gaat DoF er ook aan, blijft alleen matige AA over.
Dan de A.I....

Nog eens goed over nadenken of het wel een preorder waard is in deze toestand. Het zal vast verbeterd worden allemaal (Game as a Service, yeah right), maar moet je daar blind vertrouwen in hebben? Ik weet het niet.
Ik heb denk ik zo'n 40 holotapes en heb geen zin om elke keer dat te gaan beluisteren. Ik wil spelen en anders koop ik wel een luisterboek online.jlena schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 00:16:
Als je naar die holotapes had geluisterd dan kwam je helemaal in het verhaal. De holotapes zijn de NPC's van deze Fallout en vertellen je wat er gebeurd was en vragen je om verder te gaan om zo dingen te gaan ontrafelen. Ik zit er echt helemaal in en voor mij is het echt een Bethesda Fallout game met goede story en fun gameplay. Kan niet wachten op de volgende keer om verder te spelen.
Ik had soms dat ze bevroren waren in een pose:Cascade schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 01:05:
BUGS:
Dan de A.I....Complete bagger. Groepjes van 3 tot 6 die allemaal tegelijk dom recht op je af stormen

Pas als je vlak voor hun neus stond reageerden ze.
Maar goed, het is beta.
Enkel rare clippings bij uit stapelbed stappen en NPC's welke nog in design modus staan (echt ook maar 1 a 2 keer). Ik had wel een inleveren Quest welke ondergronds leek te zijn zonder trap naar beneden.
Het bouwen lijkt wat meer gepolished dan Fallout 4 maar nog niets raars gepoogd.
Voor wildvreemden raad ik wel een mic aan. Die twee Belgen die ik tegenkwam kon ik niets vertellen.
Dan is dit spel dus duidelijk niet voor jouNoresponse schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 01:46:
[...]
Ik heb denk ik zo'n 40 holotapes en heb geen zin om elke keer dat te gaan beluisteren. Ik wil spelen en anders koop ik wel een luisterboek online.
Hmm vind t wel iets hebben dat je enigszins moet nadenken over wat je meeneemt. Ik zie trouwens niet in waarom hoarden bij fallout hoort, in 4 was dat een dingetje maar in alle andere games was daar niets aan.Pheace schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 06:57:
Blijkbaar heeft de stash in je basis een limiet van 400 pond... je power armor zou al 100 innemen. Mag hopen dat dat een beta iets is want dat gaat compleet tegen Fallout gameplay in als je niet kan hoarden
Ik had gisteren overigens ook mijn eerste power armoe gevonden. Helaas nog niet hoog genoeg level voor de armor pieces. Die zit nu in mijn stash weliswaar. Ik dacht daar eigenlijk al lang over de 400 pond te zitten.
Plus:
- Ziet er gelikt uit
- Andere spelers tegenkomen valt nu nog reuze mee.
- Leuke variatie vijanden.
- Ik heb wel echt een Fallout gevoel bij de game.
min:
- Door multiplayer kan ik niet alle terminals lezen, wil niet dat m'n maatje lang staat te wachten, twijfel wat ik hiermee do in de live-versie.
- Door het geschiet van anderen raak je soms wat afgeleid.
- craften gaat niet als iemand anders de bench gebruikt, best irritant.
- Controls anders als in F04, ff flink wennen.
- Je buddy niet op je radar, waardoor het lastig is elkaar steeds te vinden als je een dorpje in duikt en allemaal huizen inrent.
bugs:
- Mijn E-knop stopte regelmatig met werken, dan moest ik eerst R gebruiken, esc. en dan deed hij het weer.
- Lijken half in de grond gespawnd.
- Tijdens afsluiten crashte de game.
Al met al toch goed vermaakt, geen spijt dat ik hem gepre-ordered heb.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik sluit mij volledig aan bij jou beoordling, ik heb ook 3.5 uur gespeeld, exact dezelfde dingen tegen gekomen en meegemaakt en als dusdanig ervaren.Mad-Matt schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:15:
bugs:
- Mijn E-knop stopte regelmatig met werken, dan moest ik eerst R gebruiken, esc. en dan deed hij het weer.
- Tijdens afsluiten crashte de game.
Al met al toch goed vermaakt, geen spijt dat ik hem gepre-ordered heb.
Kwam ook nog een groep scorched tegen, niks bijzonder. Behalve dat deze onzichtbaar was en ook nog met een rifle! Het is dat een level 10 persoon in het rond begon te schieten waar die vermoedelijk stond anders was iik ook
Wat wel leuk is is dat er nu echt groen is
Zoals in dit topic eerder aangegeven, je moet wel echt die holotapes luisteren anders wordt het een saaie boel.
Holotapes moet je idd wel luisteren, dit deed ik ook. (Alleen alle terminals lezen sloeg ik over)
Eigenlijk grootste gemis vind ik dat je niet fatsenlijk favorieten kunt instellen zoals in FO4. Daar kon je meerdere wapens onder de favorieten zetten en zo snel switchen. Gister paar keer dat mn kogels opwaren voor wapen 1 en ik helemaal mn pipboy in moest om te kunnen switchen. Neemt beetje snelheid weg.
Of mis ik hier iets?
Tot nu toe positieve ervaring met anderen. Genoeg tegen gekomen maar niemand die mij aanviel. Zal ongetwijfeld wel gaan gebeuren maar het dramatische beeld wat sommige negative nancy youtubers schetsten is het vooralsnog niet.
Switchen naar een server waar een vriend op zit is ook erg makkelijk.
Voicechat, daar is al genoeg over gezegd denk ik. Moet echt aangepast worden. Gister had iemand de mic vol open staan en keek ook nog iets anders volgens mij. Maar volgens mij moet ik ook gewoon voice chat op team only instellen.
Qua gameplay is het gewoon even wennen. Het is Fallout maar dan net even anders.
Ik ben zelf positief. Ik zie schoonheidsfoutjes, ik zie verbeterpunten maar ik zie ook wel dedication bij Bethesda om dit project tot een succes te brengen. Ik denk dat ik me hier heel lang mee kan gaan vermaken.
Wel denk ik dat dit spel er bij gebaat is om met 1 of meer vrienden te spelen. Denk dat dat het net iets leuker maakt.
In je weapons menu in pipboy kan je ze toevoegen aan favorieten met C als ik me niet vergis. Dan staan ze ook op je scroll wiel en de numerieke toetsen denk ik.Player1S schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:19:
Gister ruim 2,5 uur gespeeld. Het is net even anders dan Fallout 4 qua besturing dus flink wennen.
Eigenlijk grootste gemis vind ik dat je niet fatsenlijk favorieten kunt instellen zoals in FO4. Daar kon je meerdere wapens onder de favorieten zetten en zo snel switchen. Gister paar keer dat mn kogels opwaren voor wapen 1 en ik helemaal mn pipboy in moest om te kunnen switchen. Neemt beetje snelheid weg.
Of mis ik hier iets?
Ik speel op de xboxPheace schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:23:
[...]
In je weapons menu in pipboy kan je ze toevoegen aan favorieten met C als ik me niet vergis. Dan staan ze ook op je scroll wiel en de numerieke toetsen denk ik.
Je kunt ook dat scrollwiel openen een leeg vak selecteren en dan op C duwen. In dat geval kun je posities kiezen wat voorheen in de pip boyiiiiiiieee moest.Pheace schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:23:
[...]
In je weapons menu in pipboy kan je ze toevoegen aan favorieten met C als ik me niet vergis. Dan staan ze ook op je scroll wiel en de numerieke toetsen denk ik.
Is het nou puur sandbox of zit er toch nog een beetje essentie in?
Krijg zo'n gevoel dat ik hier heel snel klaar mee ben, helaas.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Grafisch is het niet bijzonder, de AI is echt heel heel slecht.. ik versloeg als lvl 4 een lvl 30 monster, door 15 minuten rondjes om een gebouwtje heen te rennen, en elke keer om het hoekje een keer te schieten.
En ergens… is het allemaal… traag.. en schokkerig, en houterige bewegingen van zowel monsters als spelers. Ook bleven veel monsters hangen achter kratjes en muurtjes waardoor het soms zoeken was waar ze nou zaten om een event af te maken.
Op dit moment was het het gewoon nog niet voor mij.
Er zaten wel leuke dingen in ook, want die public events, hoewel gejat uit Warhammer MMO, zijn wel erg leuk, en het craftern is ook wel goed gedaan. Het was allemaal gewoon net wat te simpele gameplay.
En vooral grafisch dus… Als je het vergelijkt met een HZD op de PS4, of red dead redemption ziet het er eigenlijk gewoon niet uit op de pc.
[ Voor 8% gewijzigd door ActualFantasy op 02-11-2018 10:59 ]
Dat is het voor mij ook in principe. Als ik het me even terugtrek uit de game en objectief naar de game kijk zou ik de game waarschijnlijk geeneens een tweede kans hebben gegeven als het geen Fallout was geweest.Sluw schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:40:alleen dat Fallout sfeertje is zo leuk.
(Ik dacht namelijk tot gisteravond)
Oh ja, nog een jammer puntje.
Je kan maar 1 char aanmaken, dus niet met meerdere vriendengroepjes spelen zonder verder te zijn dan de ander
Ik zag wel de optie tot new char? Maar niet geprobeerd, dus weet niet of dan de vorige blijft bestaan.Mad-Matt schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:09:
Is het bekend hoe lang de beta live is?
Je kan maar 1 char aanmaken, dus niet met meerdere vriendengroepjes spelen zonder verder te zijn dan de ander
Beta is pas 3 november weer vanaf 10 uur 's avonds onze tijd of zo.
[ Voor 8% gewijzigd door ActualFantasy op 02-11-2018 11:11 ]
Gisteren keek ik nog een stream en het zag er daar wel "leuk" uit. Ik moet zeggen de dingen die je beschrijft doet mij al gelijk denken aan de andere Fallout games. Bathesda is nooit erg goed geweest in graphics/performance van games, AI, animaties etc. Ook het verslaan van een level 30 monster op level 4 is een bekend ding. Bij Fallout is heel erg het ding van als je niet je eigen verhaal maakt (dus het jezelf tegen een level 30 monster moeilijk maakt) dan kan de game behoorlijk saai en eenvoudig overkomen.ActualFantasy schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:58:
Gisteren een paar uur beta gespeeld, en het valt mij een beetje tegen.
Grafisch is het niet bijzonder, de AI is echt heel heel slecht.. ik versloeg als lvl 4 een lvl 30 monster, door 15 minuten rondjes om een gebouwtje heen te rennen, en elke keer om het hoekje een keer te schieten.
En ergens… is het allemaal… traag.. en schokkerig, en houterige bewegingen van zowel monsters als spelers. Ook bleven veel monsters hangen achter kratjes en muurtjes waardoor het soms zoeken was waar ze nou zaten om een event af te maken.
Op dit moment was het het gewoon nog niet voor mij.
Er zaten wel leuke dingen in ook, want die public events, hoewel gejat uit Warhammer MMO, zijn wel erg leuk, en het craftern is ook wel goed gedaan. Het was allemaal gewoon net wat te simpele gameplay.
En vooral grafisch dus… Als je het vergelijkt met een HZD op de PS4, of red dead redemption ziet het er eigenlijk gewoon niet uit op de pc.
Wat ik heb gemerkt is dat als mensen Fallout 4 niet heel erg tof vonden, dat Fallout 76 ook tegenvalt. De mensen die de Fallout sfeer erg tof vinden hebben waarschijnlijk ook veel plezier met Fallout 76. Natuurlijk is het grote verschil dat er geen NPC's waarmee je kan communiceren. De area's die ik op de stream zag zagen er wel interessant uit (zelfde opzet als Fallout 4).
Ik ben ook erg benieuwd hoe deze game zich gaat uitpakken. Ik verbaas mij altijd nog weer over de games van Bethesda en hoe populair ze zijn. Terwijl de meeste games (met name de Fallout en Elder Scrolls franchise) er grafisch niet het mooist uit zien (graphics maken ook niet altijd uit) en de animaties vaak slecht zijn. De engine die wordt gebruikt is ook al weer behoorlijk oud en dat ze de game niet uitbrengen voor de Switch zegt ook al genoeg.
Zelf kan ik zeker wel plezier hebben met deze game en als meer vrienden hem gaan kopen dan koop ik hem waarschijnlijk ook wel
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Als ik me niet vergis kan je 5 characters maken, alleen geen idee of die je stash en zo delen, waarschijnlijk niet.Mad-Matt schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:09:
Is het bekend hoe lang de beta live is?
Dat heeft toch niet zozeer met de kwaliteit van de AI te maken, maar eerder met jouw vermogen om de omgeving te ge/misbruiken? Dat zoiets kan vind ik juist een pluspunt. Is een beloning voor je geduld en creativiteit. Er zit dus geen kunstmatige cap op om te voorkomen dat je die enemies kan killen. Als je het echt wilt en geduld (en ammo, meds, etc.) hebt dan kan het ook.ActualFantasy schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:58:
de AI is echt heel heel slecht.. ik versloeg als lvl 4 een lvl 30 monster, door 15 minuten rondjes om een gebouwtje heen te rennen, en elke keer om het hoekje een keer te schieten.
In de originele FOs zaten tal van mogelijkheden om mechanics te misbruiken in bossfights etc. Kan me in FO2 nog herinneren dat je de Frank Horrigan kon verslaan door naar 'm toe te rushen, 'm vol te pompen met alcohol en drugs waardoor zijn accuracy toast was en 'm daarna op je gemak killen.
Pathfinding is bijvoorbeeld wel een echt probleem met de AI. Of vijanden die onzichtbaar zijn.
oh mooi.Pheace schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:28:
[...]
Als ik me niet vergis kan je 5 characters maken, alleen geen idee of die je stash en zo delen, waarschijnlijk niet.
Stash niet delen vind ik niet erg.
Na het werk nog 4 uurtjes kunnen spelen en toch wel weer genoten van de Fallout omgeving en het Fallout gevoel.
Ik heb het rustig aan gedaan en ben nu bijna level 7 geworden door de main questline te volgen voor een paar quests. Daarna even verhaal line van Responders aangetikt en beginnen dolen door de wereld.
Solo vs Multi
De game lijkt mij gemaakt voor beide soorten gameplay en door de events kan je vrij simpel met randoms samen werken.
Door wat ik nu gezien heb denk ik gewoon de hele boel solo te clearen (en elke inch van de map te verkennen) om nadien meer in groep te gaan spelen voor endgame content.
Ik heb het idee dat Bethesda de game wou maken zodat er een enorm lange levensduur aan zit. Speel het eerst solo uit en als je de map echt leeg hebt getrokken kan je gaan extremere dingen doen zoals Scorchbeast of Nuked areas.
De standaard trolls kwam ik gisteren ook tegen maar die zijn vrij makkelijk te muten. Doordat je ook 23 andere spelers in je wereld hebt voelt hij 'voller' , op dit moment toch nog. Je hoort echt gevechten aan de horizon en dat hoort in mijn ogen wel bij Fallout. Dat is iets wat ik miste in de pure solo omgevingen zoals FO4 , FO3 en NV
Loot en wapens
Tot nu toe heb ik echt een overvloed aan alles. Ik zit natuurlijk nog in het begin maar heb al tientallen stimpacks , van de meeste ammo al honderden bullets en genoeg building materials.
Ik heb nog geen enkele perk genomen ivm extra dingen te vinden dus dat zit volgens mij ook wel weer goed.
Ik ben dan ook iemand die rustig (al luisterend naar holotapes) de hele buurt uitkamt en geloof me, Beth heeft overal dingetjes verstopt van loot. Het doet mij persoonlijk denken aan Fallout 3 wanneer ik aan het rondzoeken ben en aangezien dat de eerste in de reeks was die ik speelde (intussen vroegere games ook gespeeld) kan ik alleen maar zeggen dat het spot on is.
Story
Aangezien ik nog niet ver ben in de verhaal lijn valt alles nog wel mee. De responder surviror stories zijn leuk, de main quest lijkt me ook duidelijk (als je in de vault wat rondleest) wat er gaat gebeuren, alleen weet ik nog niet waarom
Er zijn echt ongelofelijk veel dingen te horen en te lezen. Wie dat niet wil en echt zelf wil spreken met NPCs gaat hier zowiso niet blij mee zijn.
Een beetje terug naar de vroegere Fallout series waar je veel moest lezen in mijn ogen...
Wereld
De opbouw doet mij denken aan Fallout 3 maar dan met gras en groene dingen , kleuren en veel meer variatie in de monsters.
De quest plekken of dorpjes zijn tot nu toe vol gestouwd met dingen en geven je meestal verschillende verhaal lijnen. Gevaarlijk in mijn ogen omdat te veel informatie mensen gewoon doet afsluiten van de verhalen.
De ontdekbare plekken die geen quests hebben of geen events hebben zijn dan weer leger en teleurstellender.
Ik heb al verschillende plekken gedaan waar eigenlijk niks was behalve loot en vijanden. (en dan geen loot reward op het einde van je 'dungeon'.
Dit was voornamelijk op plekken die wel op de kaart stonden (i.e. hotdog huis). Dit heeft Beth verkeerd aangepakt omdat mensen dingen verwachten daar.
Character
De opbouw van het characted in combinatie met perk cards is veel beter voor mij dan Fallout 4 was. Fallout 3 en NV hadden een heel goed system qua perks en leveling en het lijkt nu alsof FO76 daar bij aansluit.
Wat ik wel mis is de percentages zodat je het als number cruncher iets meer kan naar je hand zetten (kan ook zijn dat ik gewoon niet snap waar te kijken)
Wat mij wel opviel is dat de bewegingssnelheid echt stroperig aanvoelt. Ben ik de enige hierin of hebben anderen daar ook last van.
Ook heb ik gemerkt dat de hit detection nog niet op punt staat als je over melee wapens spreekt. Mijn machete was echt niet goed omdat ik regelmatig gewoon geen damage deed. (ook al zag je bloed vliegen).
De heated pitchfork heeft dan weer geen problemen en gunplay heeft ook geen echte problemen voor mij.
Overall
Ik vind het een rasechte Fallout game waar ik veel plezier ga aan beleven en zonder twijfel een paar honderd uur ga in verloren lopen.
De endgame is mij nog niet duidelijk maar dat zie ik later wel weer.
[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 02-11-2018 16:04 ]
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1