“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Haha ik had ff iemand nodig om iets te googlen, maar werkte slecht.Fraggert schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:17:
[...]
WTF, krijg ik een notificatie, zit ik ineens in het RDR2 topickon me al niet herinneren dat ik daarin gepost had
![]()
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ze waren me voorFlagg schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:19:
[...]
Haha ik had ff iemand nodig om iets te googlen, maar werkte slecht.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Ik zit zelf dagelijks op de Discord van BuG Community waar ook meerdere Fallout liefhebbers zitten. We kijken de kat nog even uit de boom maar als een en ander goed uitpakt en er meerderen de game aanschaffen zullen we zeker een Fallout 76 kanaal aanmaken.BlaSfem0n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:12:
Is er eigenlijk een Tweakers lijst voor mensen om samen te spelen (PC)? Of gaat het langs Discord?
Voorlopig mij nog af en toe amuseren met Fallout 4 VR. Draait redelijk goed voorlopig, maar zit nog maar net in Sanctuary.
Ben benieuwd naar de BETA maar moet de code nog gaan ophalen in de winkel als ik die wil proberen.
En dan inderdaad maar hopen dat we leuke groepjes kunnen maken....
Ik ben dus niet de enige.Maverick! schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:55:
Iemand toevallig geprobeerd om de beta te starten? Begin van de avond 2 keer geprobeerd. Hij probeert in te signen, dan melding dat je credentials ongeldig zijn en na een paar tellen crashed de xbox.
Bij opstarten krijg ik dan de melding dat de xbox zichzelf uitschakelt om zich te beschermen tegen onvoldoende ventilatie. Ik heb de x sinds de release en heb dit nog nooit gehad.
Hierna maar (probleemloos) de hele avond andere spellen gedaan. Nu net nog eens geprobeerd en weer hetzelfde. Heel vreemd dit...
Vreemd dit.
Verwijderd
- Saturday, Oct. 27 - 5pm ET to 7pm ET
- Sunday, Oct. 28 - 12pm ET to 2pm ET
We'll have more sessions featuring extended hours to share soon. Thank you for your support!
Wie is er goed met tijdzones en kan vertellen wat de NL tijden zijn?
Ik ben wel redelijk goed met Google. Telt dat ook?Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 05:50:
We’re excited you’re excited to play more #Fallout76. We hope to see you in our next two sessions:
- Saturday, Oct. 27 - 5pm ET to 7pm ET
- Sunday, Oct. 28 - 12pm ET to 2pm ET
We'll have more sessions featuring extended hours to share soon. Thank you for your support!
Wie is er goed met tijdzones en kan vertellen wat de NL tijden zijn?
https://www.google.com/search?q=blabla
https://www.google.com/search?rls=blabla
Niet om jullie te stangen, maar ik ben stiekem blij dat Xbox eerst mag.Maverick! schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:14:
[...]
Ik ben dus niet de enige.
Vreemd dit.
[YouTube: Fallout 76 Beta Shutdown Crashes Xbox One X Everytime (Apparantly It Overheats?!)]
Hahaha, ik ookGopher schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:20:
[...]
Niet om jullie te stangen, maar ik ben stiekem blij dat Xbox eerst mag.
Verwijderd
En dan hebben we zondag ook nog dat de wintertijd ingaat.Maverick! schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:01:
[...]
Ik ben wel redelijk goed met Google. Telt dat ook?![]()
https://www.google.com/search?q=blabla
https://www.google.com/search?rls=blabla
Ik denk dat het echt afhangt van wat je verwacht als speler.NLxAROSA schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:48:
Mijn verwachtingen zijn redelijk laag gespannen voor deze game, maar heb 'm toch besteld voor PC. Benieuwd of het wat is. Zie het zelf meer als een tussendoortje voor de volgende 'echte' Fallout. We gaan het zien vanaf de 30e.
Ik ben nooit echt super gedreven om main quest af te werken, in tegenstelling ga ik liever de wereld rond en zie ik later wel wat de main quest in houdt als ik klaar ben met verkennen.
Voor mensen zoals ik denk ik dat de game zeker leuk gaat worden, ik krijg echt zin als ik de beelden zie om de wereld in te duiken zoals ik t wil.
Echter als je nood hebt aan een story driven experience (en daarbij niet veel wil lezen) dan denk ik dat het een teleurstelling wordt.
De meeste verhalen die er zijn, zijn een soort post mortem verhalen die je via terminals en documenten aan elkaar kan reigen.
Breng daar nog wat multi player bij en je hebt het hele pakketje in mijn ogen.
Multiplayer is dan nog is onder te verdelen in ARGP achtige raids en PVP.
Ik verwacht in ieder geval geen game zoals een 'normale' Fallout. Denk dat als je dat wel doet je teleurgesteld gaat zijn.sleepwalkerbe schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:19:
[...]
Ik denk dat het echt afhangt van wat je verwacht als speler.
Zeker benieuwd hoe dit gaat spelen, beetje wereld verkennen, wat coop en PvP hier en daar. Heb zeker interesse om met wat mensen van hier samen te spelen.
En tjsa, bugs, 't is en blijft een Bethesda game.
Ben heel benieuwd, als FO-fan heb ik twijfels, maar stiekem toch ook heel enthousiast.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb een hoop lol beleefd met vele tweakers tijdens de Diablo 3 dagen !
Nog maar een paar dagen en we kunnen eindelijk van de game proeven... can't wait!
EDIT: PS4 ook.
EDIT2: Hier wat tijden.

[ Voor 78% gewijzigd door NLxAROSA op 26-10-2018 18:41 ]
Voor de xbox mensen is het dus nachtwerk vandaag

[ Voor 36% gewijzigd door nickko op 27-10-2018 11:31 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ow, goed dat je het zegt, ik zat nog met 6 te rekenennickko schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:29:
Ow nog tijdgebonden ook. Deze tijdzone is UTC -4. Dus even goed in het achterhoofd houden. Wat vandaag +6u inhoudt, morgen +5
Geen geweldige tijden hier in de EU helaas.
Zo speel ik ook alleen voor mij zijn andere spelers meer vergelijkbaar met de main quest. Situaties die je niet kan ontkomen of je dwingen iets te doen terwijl je eigenlijk andere dingen probeert te doen.sleepwalkerbe schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:19:
[...]
Ik denk dat het echt afhangt van wat je verwacht als speler.
Ik ben nooit echt super gedreven om main quest af te werken, in tegenstelling ga ik liever de wereld rond en zie ik later wel wat de main quest in houdt als ik klaar ben met verkennen.
Ik facepalm nog steeds wanneer ik terug denk aan 1 van de FO76 designers die met een glimlach een 'geweldig' voorbeeld gaf van wat ze in gedachten hadden bij 'emergent gameplay' met de andere spelers. Beschrijft hij een situatie waar jij met mutants aan het vechten bent en er plotseling een andere speler over de heuvels komt rennen met een groep monsters achter hem aan. "Leuk!" ... voor een stel Youtuber/Twitch spelers om meer views te krijgen misschien, maar niet voor iemand die gewoon wil spelen.
[ Voor 65% gewijzigd door Pheace op 27-10-2018 12:09 ]
Vond dit erg informatief
WTB Friends
FUMES et CARNES
Had hij vroeg access of zo? De meeste mensen hebben nog maar een paar uur beta kunnen spelen toch?Iusedto schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:53:
[YouTube: Fallout 76 HONEST Review from the perspective of a SOLO Player.]
Vond dit erg informatief
WTB Friends
Edit: Lol, vind een shotgun, nope! Je level is te laag om het te gebruiken. Je moet level 15 zijn (hij had net 1 uur gespeeld...)
[ Voor 14% gewijzigd door Pheace op 27-10-2018 17:04 ]
Al die dingen die die opnoemt zijn precies de dingen waarom ik nou niet echt sta te springen om hem meteen aan te schaffen. Even rustig een terminal doornemen, maar je wordt ondertussen alweer onder schot genomen (of in dit geval een respawn van een enemy). Ik kan me voorstellen dat de PvP mensen hierop zitten te wachten, maar zelf wil ik in het verhaal gezogen worden, dat het een indruk achterlaat.Iusedto schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:53:
Vond dit erg informatief
WTB Friends
"No NPCs, so no dialogue wheel to interact which makes the world seem empty and lifeless."Iusedto schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:53:
Vond dit erg informatief
WTB Friends
Daarmee haal je dus alle RPG elementen eruit en is het totaal geen Fallout meer.
Het enige dat je kunt is opdrachten krijgen bij een terminal (en hopen dat je dan niet vermoord wordt toevallig, zoals hij) en die uitvoeren. Eeeennnn... weer opnieuw.
Doodzonde...
Het zijn geen human NPCs maar volgens mij is er wel degelijk interactie met robots.l0n3w012ph schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:30:
[...]
"No NPCs, so no dialogue wheel to interact which makes the world seem empty and lifeless."
Daarmee haal je dus alle RPG elementen eruit en is het totaal geen Fallout meer.![]()
Het enige dat je kunt is opdrachten krijgen bij een terminal (en hopen dat je dan niet vermoord wordt toevallig, zoals hij) en die uitvoeren. Eeeennnn... weer opnieuw.
Doodzonde...
Voor zover ik dingen gezien heb lijkt het er toch op dat er vele verhalen zijn die je kan verkennen, maar goed sommige mensen geven blijkbaar graag op voor ze uberhaupt de boel zelf spelen.
Ik ben benieuwd of iemand me dan kan uitleggen waarom ik in een "shooter" als deze nog moeite moet doen om skill points in o.a. Charisma te gooien voor Speech en Barter etc, zonder dialogue wheel en andere échte RPG elementen... Of moet ik gewoon voor een robot gaan staan, zijn halve kop eraf knallen en dan toevallig te horen krijgen: "Hey man, that's not nice. Let's trade!"sleepwalkerbe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:09:
[...]
Het zijn geen human NPCs maar volgens mij is er wel degelijk interactie met robots.
Voor zover ik dingen gezien heb lijkt het er toch op dat er vele verhalen zijn die je kan verkennen, maar goed sommige mensen geven blijkbaar graag op voor ze uberhaupt de boel zelf spelen.
In de categorie Charisma zitten vooral perks die betrekking hebben op het spelen in een groep.l0n3w012ph schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:29:
[...]
Ik ben benieuwd of iemand me dan kan uitleggen waarom ik in een "shooter" als deze nog moeite moet doen om skill points in o.a. Charisma te gooien voor Speech en Barter etc,
Dit is een aardige build planner: https://www.falloutbuilds.com/fo76/planner (nog niet alle perks zijn bekend, maar je kan er vast mee spelen)
Ook de omgevingen die ik gisteren voorbij heb zien komen lijken mij erg de moeite waard om verder in te duiken. Waar ik echter minder over te spreken ben zijn de graphics. Deze zijn echt heel erg belabberd op bepaalde punten in de game. Zelfs een game als Witcher 3 of GTA 5 doen het op dit vlak toch echt beter.
Niet wat ik graag zou willen, maar helder. Thnx!NLxAROSA schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 01:42:
[...]
In de categorie Charisma zitten vooral perks die betrekking hebben op het spelen in een groep.
Dit is een aardige build planner: https://www.falloutbuilds.com/fo76/planner (nog niet alle perks zijn bekend, maar je kan er vast mee spelen)
[ Voor 4% gewijzigd door l0n3w012ph op 28-10-2018 11:34 ]
Dit viel mij ook op, maar vooral tijdens bewegen dus ik vermoed dat dit aan de stream kwaliteit lag. Los daarvan waren de textures niet van heel hoge kwaliteit, gegeven dat veel streamers op een Xbox One X spelen en dus voldoende power/geheugen hebben lijkt me.Webgnome schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:18:
Waar ik echter minder over te spreken ben zijn de graphics. Deze zijn echt heel erg belabberd op bepaalde punten in de game. Zelfs een game als Witcher 3 of GTA 5 doen het op dit vlak toch echt beter.
Ik kreeg pas zin in dit spel toen ik afstapte van het idee dat dit een 'normale' Fallout is. Het is een spin-off zoals Tactics of Shelter. Denk dat je weinig plezier gaat beleven als je erin gaat met het idee een zelfde soort ervaring te krijgen als FO3/4. Da's echt niet zo, dit is echt heel anders. Wil je dat wel, dan zou ik deze lekker overslaan.l0n3w012ph schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:30:
[...]
Niet wat ik graag zou willen, maar helder. Thnx!
Ik heb FO4 nooit gespeeld door dus kan ik niet over oordelen maar als ik naar FO3 kijk en dit vergelijk met FO76 dan is het toch aardig vergelijkbaar. Ok, geen NPC's (genoeg over gezegd) maar verder is het toch redelijk hetzelfde liedje?NLxAROSA schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:53:
[...]
Dit viel mij ook op, maar vooral tijdens bewegen dus ik vermoed dat dit aan de stream kwaliteit lag. Los daarvan waren de textures niet van heel hoge kwaliteit, gegeven dat veel streamers op een Xbox One X spelen en dus voldoende power/geheugen hebben lijkt me.
[...]
Ik kreeg pas zin in dit spel toen ik afstapte van het idee dat dit een 'normale' Fallout is. Het is een spin-off zoals Tactics of Shelter. Denk dat je weinig plezier gaat beleven als je erin gaat met het idee een zelfde soort ervaring te krijgen als FO3/4. Da's echt niet zo, dit is echt heel anders. Wil je dat wel, dan zou ik deze lekker overslaan.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Mensen moet echt eens ophouden met denken dat dit een volwaardig nieuw deel is en/of vergelijken met andere Fallout games. Dit is een losstaand iets wat ze al een lange tijd wilde doen (zelfs toen ze net bezig waren aan Fallout 4 gingen ze hier al mee aan de slag). Dat is echt al zo vaak gezegd, maar toch blijven mensen het vergelijken en het als een nieuw deel beschouwen. Ik ga hem zeker wel spelen, maar ik weet allang dat dit niet het gevoel gaat geven wat ik bij de andere Fallout games had. Ik ga gewoon zoals altijd lekker rond lopen en en de wereld tot me in laten nemen, en ja dit keer kom je dan echte mensen tegen. Ik deed sowieso de main quest in die games pas veel later, omdat ik juist gewoon rond ging lopen en vanzelf wel een quest of wat dan ook tegen kwam.
Al heb ik de game nog niet gekocht en ga de BETA ook niet spelen. Heb ook geen Xbox One en wil hem toch wel daarop spelen.
Nee, dit speelt echt compleet anders dan een offline RPG. Dit is meer een online FPS met RPG elementen (en base building). Zal wat dat betreft veel meer op The Division lijken dan op FO3/4. Wat ik zelf geen probleem vind.Webgnome schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:01:
[...]
Ik heb FO4 nooit gespeeld door dus kan ik niet over oordelen maar als ik naar FO3 kijk en dit vergelijk met FO76 dan is het toch aardig vergelijkbaar. Ok, geen NPC's (genoeg over gezegd) maar verder is het toch redelijk hetzelfde liedje?
Bethesda geeft daarnaast zelf al aan dat dit een startpunt is en geen eindpunt. Dus ik ga ervan uit dat de game over een jaar iets heel anders is (rijker, beter gebalanceerd) dan wat je nu krijgt.
Livestream?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:41:
[Afbeelding]
Ziet er goed uit en ik ga het spel zo verkennen.
Verwijderd
Nee, ik heb de beta net zelf geprobeerd op de Xbox One X en een screenshot gemaakt.
De eerste indrukken zijn goed en ik ga straks pas echt los als het spel uit is volgende maand.
Verwijderd
Je kunt zelf een naam en uiterlijk kiezen, al is het uiterlijk in de BETA beperkter gemaakt.
Is die ook weer te wijzigen, of nog niet momenteel?
https://twitter.com/Fallout/status/1056712323367403521
We gaan het morgen zien! dan begint de PC beta om 11 uur in de avond.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:38:
Ik weet niet of je na het kiezen van de naam de naam nog kan veranderen.
Middernacht toch? (Da's wat google me vertelt als ik 7pm et in cet zoek)Gopher schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:16:
[...]
We gaan het morgen zien! dan begint de PC beta om 11 uur in de avond.
[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 29-10-2018 13:25 ]

Bethesda geeft verschillende tijden. Volgens het kaartje woensdagnacht 0:00.
Maar... de timer in bethesda launcher zegt 1:07:54. Dus morgenavond om 22:00.
Ach we zullen het zien.
Als je de launcher opent is er een countdown, dan moet ik wel zeggen dat ik deze bekeken voor de klok verzet was :-). Vanavond ff checken.LordLuc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:11:
[Afbeelding]
Ach we zullen het zien.
Niet mijn ding, maar spot ik daar nu de ouderwetse SMG?HyBridLaN schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:14:
De nieuwe Fallout 76 (live action) trailer ziet er wel leuk uit.
https://twitter.com/Fallout/status/1056712323367403521
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb 't filmpje niet bekeken, maar bedoel je die uit F1 and F2?
Vond dat vroeger wel 'n pareltje, alleen Burst was zo slecht i.c.m. companions
Fallout 4 had zeer zeker niet dezelfde 10mm SMG als in 1/2/3/NV.Gopher schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:59:
SMG? Die zat ook in Fo4 toch? Gewoon 10MM pistool automatisch?
Ik heb 't filmpje niet bekeken, maar bedoel je die uit F1 and F2?
Vond dat vroeger wel 'n pareltje, alleen Burst was zo slecht i.c.m. companions
Automatic pistol van 4:

3/NV:

1/2:

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zin in, zie dat de meeste beta data bij mijn schema passen. Hoop wel dat ik een baard kan hebben :-).
Waar komt dit kaartje uberhaupt vandaan? Beetje vreemd, tenzij ze de tijden sinds het laatste kaartje hebben aangepast. Het is +5 dus middernacht zou moeten kloppen als de oude tijden nog kloppen, maar de laatste beta begint op de nederlandse een uur later dan die twee dagen daarvoor terwijl ze op de oude tijdstippen op hetzelfde moment beginnen.LordLuc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:11:
[Afbeelding]
Ach we zullen het zien.
https://twitter.com/bethesda_nl/status/1056871174578278401
Is consistent met de ET tijden. Gok dat de launcher brak is en niet zo goed om kan gaan met tijdzones/wintertijd.
[ Voor 20% gewijzigd door NLxAROSA op 29-10-2018 18:04 ]
Consistent is het dus niet want in de ET versie beginnen 1 en 4 november op hetzelfde tijdstip.NLxAROSA schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:02:
[...]
https://twitter.com/bethesda_nl/status/1056871174578278401
Is consistent met de ET tijden. Gok dat de launcher brak is en niet zo goed om kan gaan met tijdzones/wintertijd.
Moet wel toegeven dat het me helemaal ontgaan was dat er nog een week beta achter aan komt. Ben benieuwd naar die tijden.
[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 29-10-2018 18:10 ]
Nice! Goed gezien, ik had geen idee.Anakha schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:13:
ET timezone wisselt op 4 november van EDT naar EST (wintertijd), dus een week later dan wij. Het tijdverschil tussen Nederland en ET is op 1 november dus anders dan op 4 november.
Jep, op 4 november passen wij hier het uur idd pas aan!
Opgelet voor EU maar basically is alles voor zondag op 5 uur verschil voor NL en vanaf zondag weer 6u tijdsverschil.
Rest van de punten kunnen in endurance en charisma wat mij betreft!
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

@nickko
[ Voor 79% gewijzigd door Gopher op 30-10-2018 16:31 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Launcher is broken met de wintertijden...Gopher schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:51:
@Pheace ik snap t nu niet de launcher telt af tot 2200
Is wel degelijk middernacht CET.

Forever raver!

Na 20x proberen nu wel gelukt. Krijg ik Preparing te zien en daarna Failed to download due to error on the server.

[ Voor 57% gewijzigd door Techno Overlord op 30-10-2018 22:06 ]
Forever raver!
Krijg hem nog niet geunlocked. Hij is al gedownload.
Denk dat PS4 + PC + XB(X) base 'iets' groter is dan alleen de XB(X) base.
Zal dus pas om 00:00 werken.

https://help.bethesda.net/app/answers/detail/a_id/43836
[ Voor 30% gewijzigd door starfight op 30-10-2018 22:14 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Noresponse op 30-10-2018 22:18 ]
Asus G501
Ik snap dat echt niet. Ja het is 'beta'-ish, maar na een Xbox beta start en 2 weken voor de release heb ik wel een verwachting dat zij het enigzins onder controle horen te hebben. Geeft niet echt vertrouwen.
Break it very early.
Afwachten maar weer.
Check status hier: https://bethesda.net/en/status
Misschien toch maar niet tot middernacht opblijven.Cascade schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:19:
Bethesda forums ook plat. Wat een gepruts weer. Launcher web service overspannen.
Ik snap dat echt niet. Ja het is 'beta'-ish, maar na een Xbox beta start en 2 weken voor de release heb ik wel een verwachting dat zij het enigzins onder controle horen te hebben. Geeft niet echt vertrouwen.

*update* Oe, beweging.
[ Voor 8% gewijzigd door Cascade op 30-10-2018 22:31 ]

Denk dat dit gewoon de laatste versie is, in zijn geheel. XB had ook een 50GB 'update' gehad.Cascade schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:33:
Sorry voor de slow chat: maar echt nog een 50 GB download. Waar was die preload dan goed voor?
Asus G501
Ik las het, ja. Goed, half uurtje downloaden, half uurtje unlocken. Tijd voor koffie.NLxAROSA schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:34:
[...]
Denk dat dit gewoon de laatste versie is, in zijn geheel. XB had ook een 50GB 'update' gehad.
Zo te zien nietLordLuc schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:38:
Hoop wel dat het er gewoon overheen gedownload wordt. Ik heb geen 100 GB vrij.
Asus G501
@starfight, jij kon meteen unlocken zie ik? Nice.
Controls in rdr2 zijn zo...uhm.... "speciaal"
Nou ja ik zie het straks wel met de full game.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Yup, maar ik had hem ook gepreload naar mn D: schijf, misschien dat ik daarom geen bug had van missende files.Cascade schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:52:
Ik las op https://bethesda.net/comm...ry/263/pc-b-e-t-a-support dat klikken op de pre-load knop de eerdere download kapot kan maken, vandaar dat alles opnieuw gedownload moet worden...
@starfight, jij kon meteen unlocken zie ik? Nice.
Spelen lukt nog altijd niet though
Jammer van die wekker die om 6:30 gaat.
Morgen thuiswerken, 08:55 maar de wekkerCascade schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:17:
Installed. Bring it.
Jammer van die wekker die om 6:30 gaat.

Morgen nog maar een keer downloaden dan.
[ Voor 45% gewijzigd door Cascade op 30-10-2018 23:31 ]
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1