Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
Mij spreekt zoiets ook niet meteen aan maar ik geef het wel een kans (als het spel een keer in de aanbieding is).

Vraag mij alleen nu even af of het nog zin heeft om fallout 4 te kopen.. heb die nooit gespeeld

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:30

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Webgnome schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:41:
Vraag mij alleen nu even af of het nog zin heeft om fallout 4 te kopen.. heb die nooit gespeeld
Ik vond het een supergame _/-\o_

en met FO76 nu bijna in de schappen zou ik die gewoon kopen (incl de DLC's is aan te raden), dat spel kost nu geen drol en voor jij daar mee klaar bent kost FO76 ook de hoofdprijs misschien niet meer en kun je gerust nog eens alle ervaringen checken of die game je nog steeds aanstaat :)

Ik raad je FO4 met een gerust hardt nog aan :Y

edit: tiepvaut 8)7

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Mij spreekt zoiets ook niet meteen aan maar ik geef het wel een kans (als het spel een keer in de aanbieding is).

Zeker! Inderdaad goedkoop en nog steeds erg leuk. Mocht je Fallout 76 gaan spelen zou ik het bouwen wel lekker links laten liggen en dat bewaren voor de nieuwe game (anders krijg je er misschien genoeg van en het zal vast verder uitgewerkt zijn in de nieuwe game).
Fraggert schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:40:
Eindelijk verlost van die achtelijke Preston Garvey *O* lekker baas in eigen C.A.M.P. d:)b
Haha ja dat is sowieso een mega(ton) positief punt! Wat was die gast irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:18

Gewoon kopen, uren aan versleten, je zal het je niet beklagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Nou is mijn enthousiasme toch wel echt tot een dieptepunt gezakt. Een video van hoe het VATS systeem eruit komt te zien:

YouTube: Here's how VATS works in Fallout 76

bron: https://www.pcgamer.com/fallout-76-vats/

Oftewel je wapen trackt niet eens je enemies en je schiet gewoon wat in de lucht en je kogels raken magisch het lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
Mirved schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:58:
Nou is mijn enthousiasme toch wel echt tot een dieptepunt gezakt. Een video van hoe het VATS systeem eruit komt te zien:

Oftewel je wapen trackt niet eens je enemies en je schiet gewoon wat in de lucht en je kogels raken magisch het lichaam.
Ik vind het systeem niet perse slecht maar die animatie moet toch echt wel beter kunnen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Op zich is het VATS systeem gelijk aan het oude, alleen werkt het nu in real-time. Zoals @SHFT en jijzelf zeggen, het ziet er wel vreemd/onrealistisch uit zo.

Aan de andere kant, het is immers ook niet goed mogelijk om het beeld en het richten van de speler tijdens VATS over te nemen. Je zou wel het wapen kunnen laten meedraaien naar het VATS richtpunt, terwijl de rest van het beeld wel de muis van de speler volgt. Misschien kun je zo snel switchen tussen wel of geen VATS, dat het op de manier zoals ze in het filmpje laten zien het soepelst verloopt. Het maakt uiteindelijk niet echt uit hoe je wapen er bij hangt, in een spel kun je de kogel alle kanten op laten gaan :)

Edit; filmpje nog eens bekeken en ergens komt het wel 'lame' over. Ergens krijg je toch het gevoel dat het hele VATS (a.k.a. aimbot) er misschien beter niet in had kunnen zitten. Het is ook duidelijk dat de coole killcam er nu ook niet bij zit. Wat is de meerwaarde nog? We zullen het eerst misschien moeten ervaren om te kunnen oordelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Playa del C. op 09-10-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Tsja, mij jeukt het niet. Ik heb welgeteld in die honderden uren slechts éénmaal ge-VATS-dt en ik vond het niks, daarna nooit meer gebruik van gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jesus, 25 minuten naar zo'n kutterminal zitten kijken, what the fuck |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 14:53
De serie van Oxhorn is nou wel een van de beste die ik tot nu toe heb bekeken. Hij geeft aan wat er staat maar ook wat de references zijn met voorgaande delen en wat consequenties zouden kunnen zijn. Erg goed gedaan vond ik zefl.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
Fraggert schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:12:
[...]

Tsja, mij jeukt het niet. Ik heb welgeteld in die honderden uren slechts éénmaal ge-VATS-dt en ik vond het niks, daarna nooit meer gebruik van gemaakt.
Melee blitz build vond ik wel leuk hoor,natuurlijk online gaat blitz nooit werken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Webgnome schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:41:
De serie van Oxhorn is nou wel een van de beste die ik tot nu toe heb bekeken. Hij geeft aan wat er staat maar ook wat de references zijn met voorgaande delen en wat consequenties zouden kunnen zijn. Erg goed gedaan vond ik zefl.
daar heb je ook zeker gelijk in, hij refereert leuk en het verslag zelf is gewoon goed. Ik had alleen verwacht dat hij wat meer liet zien. Ik hoef niet, om een indruk te krijgen van de gameplay, al die entry's in die terminal voorgelezen te hebben.

Ik bedoel er wordt hier flink afgegeven op youtubers die van 45 seconden gameplay en 5 min persco van al maanden oud een "nieuwe" clip maken van 20 minuten en Oxhorn doet hier haast hetzelfde.

En geraakt hij dan uiteindelijk uit de Vault, mept 3 robotjes stuk en gaat dan zijn zelfgebreide geitenwollentruien-shop zitten pluggen. :+

ik denk dat het aan mijn verwachtingen lag ;) ik ben benieuwd naar het vervolg. Ik hoef niet een hele walkthrough maar krijg graag even idee van 76 als een geheel.

Ik denk dat Bethesda een topper heeft d:)b
SHFT schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:05:
Melee blitz build vond ik wel leuk hoor,natuurlijk online gaat blitz nooit werken natuurlijk.
ik weet niet wat dat is :X Melee gebruik ik ook nooit, of er moest toevallig een raider het voor elkaar ineens voor mijn snufferd te staan of een ghoul in me rug ofzo. Dan krijgt 'ie een kolf op zijn kanus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SHFT
Fraggert schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:29:
ik weet niet wat dat is :X Melee gebruik ik ook nooit, of er moest toevallig een raider het voor elkaar ineens voor mijn snufferd te staan of een ghoul in me rug ofzo. Dan krijgt 'ie een kolf op zijn kanus :P
Check Fudgemuppets assassin build op youtube, erg leuke manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

SHFT schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:07:
[...]

Check Fudgemuppets assassin build op youtube, erg leuke manier van spelen.
will do d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de volledige map van Fallout 76:

Afbeeldingslocatie: https://www.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/10/3448358-fallout76_map-1.jpg

En om in de BETA eerder te komen moet je in de U.S. wonen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Webgnome schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:41:
Gister deeltje 2 even gezien, Oxhorn lult de boel wel aardig aan elkaar zeg, hoe droog kun je zijn _O-

Ik heb niet alles gekeken omdat ik dat zo vind spoileren, maar met wat ik nu gezien heb weet ik genoeg, '76 staat op de wenslijst :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Ik heb de power armor edition al vanaf de 1e dag in de pre-order staan. Was aan het begin wat sceptisch maar naar alles video's ben ik wel tevreden. Tuurlijk het is niet een echte fallout game. Maar altijd al een game in de fallout universe met vrienden willen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik ga deze skippen, de game lijkt me singleplayer geen klap aan. En helemaal geen npc's en continue door andere players uit de game worden gehaald zijn voor mij reden genoeg om af te halen. Jammer, had gehoopt hem als een gewone singleplayer Fallout game te kunnen spelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:43:
Ik ga deze skippen, de game lijkt me singleplayer geen klap aan. En helemaal geen npc's en continue door andere players uit de game worden gehaald zijn voor mij reden genoeg om af te halen. Jammer, had gehoopt hem als een gewone singleplayer Fallout game te kunnen spelen ...
Er zitten gewoon NPC's in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:43:
Ik ga hem gewoon als single player spelen hoor. Brengt een stukje extra realisme met zich mee dat je net als irl domme mensen moet negeren. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Flagg schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Ik ga hem gewoon als single player spelen hoor. Brengt een stukje extra realisme met zich mee dat je net als irl domme mensen moet negeren. :P
Hmmmm, ja, ik wacht de reviews wel af en dan specifiek de comments over hoe de game als singlplayer is. En wellicht dat ik hem dan ooit toch ga spelen. Maar vooralsnog heb ik een grote lijst met games om te spelen, dus nu ff niet :9

En ik lees hier graag je ervaringen straks :)

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 11-10-2018 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Poulske schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:20:
[...]

Geen levende NPC's waarmee je kan communiceren en die deel uitmaken van het verhaal toch?
Een ghoul wordt niet als NPC gezien.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Maverick! schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Geen levende NPC's waarmee je kan communiceren en die deel uitmaken van het verhaal toch?
Een ghoul wordt niet als NPC gezien.
Ik heb in gameplay video's robots gezien waar je mee kon praten. Geen keuzes, wat wel jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Hmmmm, ja, ik wacht de reviews wel af en dan specifiek de comments over hoe de game als singlplayer is. En wellicht dat ik hem dan ooit toch ga spelen. Maar vooralsnog heb ik een grote lijst met games om te spelen, dus nu ff niet :9

En ik lees hier graag je ervaringen straks :)
Komt goed, heb geen hele hoge verwachtingen en heb een bloedhekel aan multiplayer. Dus als ík het zelfs leuk vind uiteindelijk... :+

Als ik de hele tijd van die malloten met lollige icoontjes om me heen heb rennen dan ben ik er gauw klaar mee ws.

Maar zo'n huge map en maar 24 mafkezen, die moeten toch makkelijk te ontwijken zijn me dunkt. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Poulske schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:20:
[...]

Heb je deze gezien? Ik heb nog geen NPC's voorbij zien komen en ook de preview van Tweakers staat dat er geen NPC's in de game zitten. Dat je voornamelijk van terminal naar terminal gaat. Ik baal daar ook wel van maar kan niet echt een bron voor vinden waar ik NPC's zie lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Psies. De game bevat geen traditionele NPCs voor quests/verhaallijn etc. Alles gaat via (terminal) messages enzo. En de personen (geen monster) die je wel ziet zijn human players ...

@Flagg Ik ben benieuwd :) Proof me wrong! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:20

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
@JobRapati Oh joy! Een Merchant! Dat maakt nog geen levendige wereld vol met NPCs om mee te praten, questen, etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Flagg schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:38:
Hear, hear!!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:20
Haalt niet weg dat er wel degelijk personen zijn (geen monster) die niet human players zijn. @-SaveMe-

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nope

Ignore! Ignore!

:)

Mensen maken zich ruimschoots te druk over een ffing spelletje imnsho. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Zoek het allemaal maar uit! Ik heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Gopher

Iedereen moet het zelf weten inderdaad. Ik heb mijn Xbox One X klaar staan voor de B.E.T.A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 15:42
Vanochtend ook de code ontvangen om de B.E.T.A. aan te vragen.

Kan niet wachten om aan het spel te beginnen.
Ook erg benieuwd hoe het zal lopen met het online spelen. Mij lijkt het tenminste een positieve verandering.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
Heb ook mn code voor de pc ontvangen. Twijfel of ik aan de beta meespeel.. zit met download”limiet” met tmobile 4g voor thuis.. dus dat maakt het weer suboptimaal :'(

Bewust de dvd besteld :D

[ Voor 7% gewijzigd door nickko op 14-10-2018 10:06 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
nickko schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:06:
Heb ook mn code voor de pc ontvangen. Twijfel of ik aan de beta meespeel.. zit met download”limiet” met tmobile 4g voor thuis.. dus dat maakt het weer suboptimaal :'(
dan hang je je computer even bij een vriend met kabel aan het internet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Heeft iemand digitaal gepreordered in de MS store en een BETA code gekregen?
Ik heb nog niets ontvangen, maar ik ik vraag me af of je bij digitale pre order ook een downloadcode krijgt of dat je dan automatisch in de BETA zit.
Er is wel al iets gedownload, maar geen idee wat dit nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:13:
Psies. De game bevat geen traditionele NPCs voor quests/verhaallijn etc. Alles gaat via (terminal) messages enzo. En de personen (geen monster) die je wel ziet zijn human players ...

@Flagg Ik ben benieuwd :) Proof me wrong! :9
De game bevat wel robot NPC's. Zie de nieuwe bethesda.net post: https://bethesda.net/en/a...-what's-new-in-fallout-76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick! schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:46:
Heeft iemand digitaal gepreordered in de MS store en een BETA code gekregen?
Ik heb nog niets ontvangen, maar ik ik vraag me af of je bij digitale pre order ook een downloadcode krijgt of dat je dan automatisch in de BETA zit.
Er is wel al iets gedownload, maar geen idee wat dit nu is.
Ik heb em digitaal gepreordered op de Xbox One X en volgens mij komt de beta automatisch bij de games te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Oh wat ben ik jaloers op de XBox One X bezitters, ik heb een PS4, en kan pas een week later starten met de BETA.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
kkbizz schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:14:
[...]

De game bevat wel robot NPC's. Zie de nieuwe bethesda.net post: https://bethesda.net/en/a...-what's-new-in-fallout-76
Ik wordt wel vrolijk van wat ik hier lees :)
Ook hoe MP is vormgegeven stemt me hoopvol dat griefers weinig voldoening zullen halen uit F76.
Maar goed, het blijft natuurlijk afwachten. Er zullen altijd overpowered eikels zijn die er een sport van maken om zo lang mogelijk te overleven in Wanted status en die toch meer dan zat caps hebben zodat de bounty hen niet interesseert.
Dan maar hopen dat je makkelijk kan switchen van server of dat private servers snel mogelijk worden.
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

Ik heb em digitaal gepreordered op de Xbox One X en volgens mij komt de beta automatisch bij de games te staan.
Alright thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Maverick! schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:41:
[...]

Ik wordt wel vrolijk van wat ik hier lees :)
Ook hoe MP is vormgegeven stemt me hoopvol dat griefers weinig voldoening zullen halen uit F76.
Maar goed, het blijft natuurlijk afwachten. Er zullen altijd overpowered eikels zijn die er een sport van maken om zo lang mogelijk te overleven in Wanted status en die toch meer dan zat caps hebben zodat de bounty hen niet interesseert.
Dan maar hopen dat je makkelijk kan switchen van server of dat private servers snel mogelijk worden.

[...]

Alright thanks!
Klopt, ik ben ook benieuwd naar de public workshops. Je kunt het namelijk op twee manieren zien:
1: Players maken een base en delen/verkopen de resources aan andere players.
2: Players houden de base voor zichzelf/groep en zijn arrogant erover.

In de gameplay van Juicehead is ook te zien dat een van deze publieke workshops fusion cores genereerd. Handig voor veel players en denk ik ook goed om te verkopen. Er zullen altijd wel players zijn die niks willen delen maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
kkbizz schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Klopt, ik ben ook benieuwd naar de public workshops. Je kunt het namelijk op twee manieren zien:
1: Players maken een base en delen/verkopen de resources aan andere players.
2: Players houden de base voor zichzelf/groep en zijn arrogant erover.

In de gameplay van Juicehead is ook te zien dat een van deze publieke workshops fusion cores genereerd. Handig voor veel players en denk ik ook goed om te verkopen. Er zullen altijd wel players zijn die niks willen delen maar we zullen zien.
Tja, je kunt altijd wachten tot ze uitloggen of een andere server hoppen. Het is namelijk zo dat die basissen tijdelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Ben je gebonden aan de gekozen server? Zoals bij WoW.. Of (gezien er maar 24 spelers op een server mogelijk zijn) word je voortgang anders bewaard en maakt het niet uit op welke server je inlogt? (Hoewel me dat lastig lijkt i.v.m. bezette locaties bijv)
Private server is ook iets waar ik erg naar uit kijk..

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
nickko schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:19:
Ben je gebonden aan de gekozen server? Zoals bij WoW.. Of (gezien er maar 24 spelers op een server mogelijk zijn) word je voortgang anders bewaard en maakt het niet uit op welke server je inlogt? (Hoewel me dat lastig lijkt i.v.m. bezette locaties bijv)
Private server is ook iets waar ik erg naar uit kijk..
Als je dit googled krijg je ook antwoord.

Momenteel is 't zo (geloof ik) dat als je plek niet ingenomen is op de server waar je inlogd; dat je basis neergezet word. Elders kun je je C.A.M.P. op een nieuwe plek plaatsen, en alle gebouwen er om heen zijn dan beschikbaar in je C.A.M.P.

Ditzelfde geld als je je basis wilt verhuizen, dan kun je je C.A.M.P. gewoon inpakken.
(Nu weet ik alleen niet 100% zeker of bij inloggen je basis direct geplaatst word of dat je dit telkens moet herbouwen).

Private / PW protected lijkt me inderdaad ook interessant (of whitelisting want passwords zijn nooit veilig).
Maar dat is afhankelijk van hoeveelheid griefers, van de ene kant vind ik het wel grappig om mensen tegen te komen, zeker ook met de manier hoe merchanting werkt (Je geeft aan wat je verkoopt en voor hoeveel, dan is traden hetzelfde als in fallout 4, best grappig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Gopher schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Als je dit googled krijg je ook antwoord.

Momenteel is 't zo (geloof ik) dat als je plek niet ingenomen is op de server waar je inlogd; dat je basis neergezet word. Elders kun je je C.A.M.P. op een nieuwe plek plaatsen, en alle gebouwen er om heen zijn dan beschikbaar in je C.A.M.P.

Ditzelfde geld als je je basis wilt verhuizen, dan kun je je C.A.M.P. gewoon inpakken.
(Nu weet ik alleen niet 100% zeker of bij inloggen je basis direct geplaatst word of dat je dit telkens moet herbouwen).

Private / PW protected lijkt me inderdaad ook interessant (of whitelisting want passwords zijn nooit veilig).
Maar dat is afhankelijk van hoeveelheid griefers, van de ene kant vind ik het wel grappig om mensen tegen te komen, zeker ook met de manier hoe merchanting werkt (Je geeft aan wat je verkoopt en voor hoeveel, dan is traden hetzelfde als in fallout 4, best grappig).
Googlen is echter minder interessant :).. plus een beetje een no-brainer antwoord als je wel bereid bent om antwoord te geven ;)

Bedankt voor je uitleg desalniettemin. Plekje bezet houden op een server waar je op hebt gezeten lijkt me dan nog steeds een lastig vraagstuk. Wel leuk voor andere spelers omdat ze jouw C.A.M.P. dan wel kunnen bezoeken. Maar een 'fijne(ste)' plek kan dan geclaimed worden door de eerste speler die het op die betreffende server blijft.

Private servers gewoon op slot en op basis van invites/whitelist toestaan lijkt mij ook de beste optie. Hopelijk wordt dit op deze manier aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik weet toch echt niet wat ik van deze game moet gaan vinden. Na diverse filmpjes gezien te hebben wordt ik niet echt enthousiast.
Aan de andere kant wil ik de game wel leuk vinden want ik speel deze serie al sinds Fallout 1.
En multiplay kan best wel leuk zijn/worden als je met bekenden speelt zeg maar. Krijg dan een soort van lichte MMO gevoelens en daar heb ik dan weer wel zin in :)

Denk dat ik de launch (en reviews ) afwacht en dan maar bepaal of ik ga spelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@nickko Ik gaf 't ook meer aan omdat er veel nu online te vinden is over het hoe en wat, niet om passief aggressief te zijn.

@Iusedto Tja, ik wil ook graag alles van een genre leuk vinden, heb 't ook vaak gehad met muziek.
Echter moet ik dan vragen, heb je de PS game ook gespeeld? Die trekt me echt niet. En tactics moet ik ook nog spelen! Van 't weekend nog even FO1 uitgespeeld en FO2 met Restoration Project geinstalleerd :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Volgens mij als je FA4 goed vind, niet compleet anti MP bent en kan leven met het feit dat er geen interactie is met survivor NPC's, komt het wel goed met FA76.
Ik ga er in ieder geval open-minded in. Ik houd in mijn achterhoofd dat er een aantal aspecten zijn die tov eerdere delen ten nadele veranderd zijn, maar heb wel het gevoel dat ik hier de nodige uren plezier aan ga beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Gopher schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:51:

@Iusedto Tja, ik wil ook graag alles van een genre leuk vinden, heb 't ook vaak gehad met muziek.
Echter moet ik dan vragen, heb je de PS game ook gespeeld? Die trekt me echt niet. En tactics moet ik ook nog spelen! Van 't weekend nog even FO1 uitgespeeld en FO2 met Restoration Project geinstalleerd :-).
De PS game heb ik niet gespeeld, Fallout tactics wel.
Tactics vond ik (toen) ontzettend leuk en is na FA3 mijn favoriet.

FA76 is inderdaad iets heel anders en iets waar ik wel voor open wil staan maar het concept is iets als Conan Exciles als ik het goed begrijp toch ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
Maverick! schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:25:
Volgens mij als je FA4 goed vind, niet compleet anti MP bent en kan leven met het feit dat er geen interactie is met survivor NPC's, komt het wel goed met FA76.
Ik ga er in ieder geval open-minded in. Ik houd in mijn achterhoofd dat er een aantal aspecten zijn die tov eerdere delen ten nadele veranderd zijn, maar heb wel het gevoel dat ik hier de nodige uren plezier aan ga beleven.
Ik heb precies dezelfde gedachte. Je gaat wat dingen missen op RPG niveau maar je krijgt wel weer meer dingen voor terug zoals weapon degradation, meer survival opties zoals ziektes en mutaties, grotere map en uitgebreide customisation opties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Al kijk ik nog steeds erg uit naar de gameplay van FO76 ben ik er wel bang voor dat Bethesda de al bestaande lore op een nog lager pitje gaat zetten dan dat ze al deden in FO4.

Er word naar mijn mening erg weinig interesse getoond voor de al bestaande lore en er word veel geretconned alleen maar omdat bepaalde elementen van voortgaande spellen erg populair zijn maar origineel helemaal niet thuishoren in dat tijdframe. In FO4 werd dit al veel gedaan met de kleinere dingen, jet zou bijvoorbeeld opeens pre-war zijn, Vertibirds waren volgens de oudere games pas net in de prototype fase en werden nog niet ingezet door het leger (en toch vind je er tientallen gecrashed in de map). X01 power armour wat door de Enclave ontwikkeld is (Advanced Power Armor) kan je opeens terugvinden in pre-war plekken. Het bestaan van T-60 Power Armor. Ghouls die schijnbaar niks hoeven te eten.

Misschien gaat het heel erg meevallen, en heeft Bethesda daadwerkelijk interessante lorestukken bedacht voor retcons in FO76. We moeten het nog gaan zien, maar FO4 was voor mij een afknapper betreffende lore en de gameplay footage van de afgelopen week belooft wat dat betreft geen verbetering in FO76.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 15-10-2018 15:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Ik heb nu al een hele week filmpjes gezien en moet zeggen dat er wel over nagedacht is zoals dat je pas bij level 5 iemand kan vermoorden en als iemand je vermoord zonder dat je wat doet dat deze persoon op de kaart te vinden is al killer en dus kan iedereen de jacht op de persoon openen. Zo zijn er nog wel meer dingen zoals de real time vats.

Wat ook veel voorkomt is dat er blijkbaar nu al veel lag is als er verschillende spelers in het zelfde gebied zitten. Dit gaat wat worden als het spel vrijkomt. . Het valt me op dat de oversea blijkbaar allemaal kisten heeft achtergelaten in verschillende gebieden met spulletjes. Het lijkt erop dat in veel gebieden steeds het zelfde weer zal terugvinden qua objecten etc.. Erg saai.

Het doel van het spel bestaat uit voornamelijk opdrachten/verhalen en meer niet volgens mij en heb het idee dat het na een paar dagen doelloos gaat worden. er schijnt wel een bepaalde rode draad qua verhaallijn te lopen, maar hoor/lees daar weinig over. Ik keek eerst erg uit naar dit spel, maar weet niet of ik deze ga kopen. Mischien als die onder de 30 euro komt, maar dan nog twijfel ik.

Het was mooier geweest als je single player had met een co-op functie, maar mischien zit ik fout en is dat uit de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Noresponse schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:59:
Ik heb nu al een hele week filmpjes gezien en moet zeggen dat er wel over nagedacht is zoals dat je pas bij level 5 iemand kan vermoorden en als iemand je vermoord zonder dat je wat doet dat deze persoon op de kaart te vinden is al killer en dus kan iedereen de jacht op de persoon openen. Zo zijn er nog wel meer dingen zoals de real time vats.

Wat ook veel voorkomt is dat er blijkbaar nu al veel lag is als er verschillende spelers in het zelfde gebied zitten. Dit gaat wat worden als het spel vrijkomt. . Het valt me op dat de oversea blijkbaar allemaal kisten heeft achtergelaten in verschillende gebieden met spulletjes. Het lijkt erop dat in veel gebieden steeds het zelfde weer zal terugvinden qua objecten etc.. Erg saai.

Het doel van het spel bestaat uit voornamelijk opdrachten/verhalen en meer niet volgens mij en heb het idee dat het na een paar dagen doelloos gaat worden. er schijnt wel een bepaalde rode draad qua verhaallijn te lopen, maar hoor/lees daar weinig over. Ik keek eerst erg uit naar dit spel, maar weet niet of ik deze ga kopen. Mischien als die onder de 30 euro komt, maar dan nog twijfel ik.

Het was mooier geweest als je single player had met een co-op functie, maar mischien zit ik fout en is dat uit de tijd :)
Ik ben wel benieuwd naar de rode draad zoals je zegt. Het is en blijft een spin-off en daarom hebben ze ook de keuze gemaakt voor multiplayer. De volgende fallout wordt ook single player denk ik(hopelijk met co-op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
D4NG3R schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:27:
Al kijk ik nog steeds erg uit naar de gameplay van FO76 ben ik er wel bang voor dat Bethesda de al bestaande lore op een nog lager pitje gaat zetten dan dat ze al deden in FO4.
Nou ja, ik verwacht dat het wel meevalt, ik geloof dat bij alle fallout games de Lore nogal flakey was.

Zolang ze het niet helemaal op de schop gooien is 't prima, je moet er ook rekening mee houden dat veel van de Lore gebaseerd is op kennis van partijen in het Fallout universum. Heel veel is stiekem nog onbekend en dat houd het flexibel.

Ik hoorde wel dat er wat dingen incorrect waren betr. Brotherhood of Steel. Dat zou enigzinds jammer zijn, maar mogelijk is de bekende historie ook niet helemaal waterdicht? Toevallig vorige week nog even de holotapes in Fo1 (glow) ff goed doorgenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Gopher schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Nou ja, ik verwacht dat het wel meevalt, ik geloof dat bij alle fallout games de Lore nogal flakey was.

Zolang ze het niet helemaal op de schop gooien is 't prima, je moet er ook rekening mee houden dat veel van de Lore gebaseerd is op kennis van partijen in het Fallout universum. Heel veel is stiekem nog onbekend en dat houd het flexibel.

Ik hoorde wel dat er wat dingen incorrect waren betr. Brotherhood of Steel. Dat zou enigzinds jammer zijn, maar mogelijk is de bekende historie ook niet helemaal waterdicht? Toevallig vorige week nog even de holotapes in Fo1 (glow) ff goed doorgenomen...
Juicehead had gisteren ook nog een video over de lore inconsistentie met de Brotherhood. Ik snap waarom bethesda het heeft gedaan(populaire facties). Ik had liever nieuwe facties gezien die het net niet gehaald hebben en daar de lore op baseren. Zo houden ze de lore correct en het voor meer spelers interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
kkbizz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:30:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar de rode draad zoals je zegt. Het is en blijft een spin-off en daarom hebben ze ook de keuze gemaakt voor multiplayer. De volgende fallout wordt ook single player denk ik(hopelijk met co-op)
Ik vermoed dat de oversee de rode draad is als verhaallijn of quest en er schijnt ook veel info te zijn over de brotherhood en wellicht een uitbreiding in de toekomst die over de early days gaat van de brotherhood.

[ Voor 15% gewijzigd door Noresponse op 16-10-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@kkbizz
The Brotherhood of steel is uiteraard wel echt een factie die gewoon in elke Fallout game moet zitten.

Ik denk dat het anders gewoon niet als een FO game voelt!

Inderdaad verder wel jammer, want ze zouden pas wat later ontstaan (60 jaar later ofzo?) maar ik kan me ook voorstellen dat misschien de Broken Hill vestiging een onofficiele aftakking zou zijn van een eerdere?

We zullen zien, ik hoop dat ze het nog enigzinds verklaarbaar maken, maar ik zou ze echt missen als ze er niet zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Gopher op 16-10-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Gopher schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:16:
@kkbizz
The Brotherhood of steel is uiteraard wel echt een factie die gewoon in elke Fallout game moet zitten.

Inderdaad verder wel jammer, want ze zouden pas wat later ontstaan (60 jaar later ofzo?) maar ik kan me ook voorstellen dat misschien de Broken Hill vestiging een onofficiele aftakking zou zijn van een eerdere?

We zullen zien, ik hoop dat ze het nog enigzinds verklaarbaar maken, maar ik zou ze echt missen als ze er niet zijn.
Klopt deels, maar fallout 76 speelt zich af in een tijd waar de brotherhood eigenlijk niet actief is volgens de lore(al is de lore wel schaars). Ze hadden ook de restanten van het leger kunnen pakken of the enclave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Brotherhood zat qua periode aan de andere kant van de US en niet in dit gebied en nog sterker ze waren toen nog heel klein met een enkele kamp ( Fallout 1). W

Wel zijn er aanwijzingen over de brotherhood in Fallout 76 maar dan meer als verkenningseenheden en ook mensen in burgerkledig van de brotherhood > ik denk dat ze daar op door kunnen borduren met een add-on dat je een lid van de brotherhood gaat helpen met een quest om het gebied te verkennen.

[ Voor 38% gewijzigd door Noresponse op 16-10-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@Noresponse Sterker nog, ze begonnen 32 jaar later pas :-). Ik hoop echter dat ze daar iets van kunnen vouwen. Als in dat Maxon (niet uit Fo4 overigens) daar juist op in gehaakt is, nare man dat 't ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik las ook zoiets, maar de mensen die te maken hebben met de brotherhood in fallout 76 zijn mensen in burgerkleding. Dus het kan zijn dat de beweging zoals wij die kennen er eerder was. Dus wie weet komt er nog een goede quest of add-on zoiets als the early days before the brotherhood we know ;)

Het blijft speculatie en ben wel benieuwd naar een aantal dingen die ik online heb gezien en toch twijfel ik over de game of het wel leuk is.

Je kan het single spelen, maar schijnt dat je maar 75% kan doen van de verhaallijn. Ik vraag me nog steeds af welke verhaallijn gok dat het gaat om de oversee die eerder de vault is uitgegaan. Doet me ook denken aan fallout 3 waar je op zoekt moet naar je vader.

Ik denk na al die filmpjes zoiezo gaat om die oversee en de brotherhood als een extra addon in de toekomst wordt angeboden

[ Voor 50% gewijzigd door Noresponse op 16-10-2018 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gopher schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:16:
@kkbizz

Ik heb een diepgewortelde haat jegens de BoS en zou het liefst die pakjes van ze dichtlassen en de plomp in gooien. Stelletje aanmatigende arrogante, typisch Amerikaanse bevel is bevel autoritaire klootzakken.

/Rant

Ze zouden het de Brothers of Trump we make America great again factie moeten noemen.

/Nabrander.

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 16-10-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Hmm, het is voor mij van twee kanten. Sowieso waren ze in Fallout 3 toch iets meer de knuffelaars (nog steeds niet zo vriendelijk voor wasters).

In 1 waren 't gewoon mietjes, 2 waren ze amper aanwezig; Maar het thema van BoS vind ik wel leuk. Sure iets te millitair.

We zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de BoS altijd wel de tofste factie vind. Fallout 3 vond ik ze tof en in Fallout 4 kies ik er ook vaak voor als factie (ook al zijn ze in 4 toch iets minder vriendelijk :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Flagg schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Ik heb een diepgewortelde haat.......
Adem in, adem uit......... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Fraggert op 19-10-2018 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Fraggert schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Adem in, adem uit......... :P
Hahaha roleplaying he roleplaying. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Be prepared! The #Fallout76 B.E.T.A. is now available to pre-load on @Xbox One. Download it today to be ready for the first session planned for October 23 from 7pm ET to 11pm ET.

Visit our FAQ on how to download:

https://fallout.bethesda.net/faq

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dp4aN7UXQAA1HAT.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 15:42
Cool! Ik ben hem meteen aan het downloaden!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:47:
Be prepared! The #Fallout76 B.E.T.A. is now available to pre-load on @Xbox One. Download it today to be ready for the first session planned for October 23 from 7pm ET to 11pm ET.

Visit our FAQ on how to download:

https://fallout.bethesda.net/faq

[Afbeelding]

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stelletje vieze vuile Xbox mazzelaars. :P

Al heb ik het idee dat rdr2 er wel eens voor zou kunnen zorgen dat ik fo76 nog ff niet aanraak.

Of ik heb die tegen die tijd al uitgespeeld natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:54
Is die beta morgen voor iedereen beschikbaar die een pre-order doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Flagg schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:59:

Of ik heb die tegen die tijd al uitgespeeld natuurlijk. :+
The Division 2 al op je wishlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:25:
Is die beta morgen voor iedereen beschikbaar die een pre-order doet ?
Xbox is morgen en de andere systemen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:36:
[...]

Xbox is morgen en de andere systemen later.
Misschien is het voor mij beter om morgen de eerste ervaringen hier af te wachten.Ben een Fallout liefhebber maar super veel vertrouwen heb ik niet in dit project.

Als ik de gameplay videos op het web zie dan hink ik nog steeds op 2 gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jori040

Dan kun je bijvoorbeeld wachten tot de game over een paar maanden met korting te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:47:
@jori040

Dan kun je bijvoorbeeld wachten tot de game over een paar maanden met korting te verkrijgen is.
Nou als ik hier morgen goede berichten ga lezen dan kan dat genoeg zijn tot aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Fraggert schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:31:
[...]

The Division 2 al op je wishlist?
Ik was in de veronderstelling dat dat vooral multiplayer was, maar net even snel gekeken en er is ook een volledige sp game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Flagg schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:54:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat dat vooral multiplayer was, maar net even snel gekeken en er is ook een volledige sp game?
let me google the fuck out of that for you :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hehe goedzo als ik voortaan nog andere vragen heb stel ik ze wel aan jou. :P

Straks maar eens kijken of het wat is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
jori040 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Misschien is het voor mij beter om morgen de eerste ervaringen hier af te wachten.Ben een Fallout liefhebber maar super veel vertrouwen heb ik niet in dit project.

Als ik de gameplay videos op het web zie dan hink ik nog steeds op 2 gedachten.
Ik zou nog een week wachten. Gameplay is allemaal Xbox, en dan nog vaak PC spelers op xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Gopher schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:01:
[...]

Ik zou nog een week wachten. Gameplay is allemaal Xbox, en dan nog vaak PC spelers op xbox
Ja en ik heb begrepen dat als je een pre-order plaatst het ook op een later moment kan zijn tot je die beta code krijgt.
Waar werk je nou precies naar toe in deze Fallout76 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de Nederlandse Facebook pagina. Weet niet of het klopt hoor, maar het zou wel een rot tijd zijn hoor voor mensen die de BETA willen proberen.

Bereid je voor! De B.E.T.A. van #fallout76 is nu beschikbaar als pre-download op Xbox One.

Download nu en zorg dat je klaar bent voor de eerste sessie op 24 oktober van 01:00-05:00.

Let op: Meer informatie over de B.E.T.A. tijden volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
NukaWorldNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:57:
Via de Nederlandse Facebook pagina. Weet niet of het klopt hoor, maar het zou wel een rot tijd zijn hoor voor mensen die de BETA willen proberen.

Bereid je voor! De B.E.T.A. van #fallout76 is nu beschikbaar als pre-download op Xbox One.

Download nu en zorg dat je klaar bent voor de eerste sessie op 24 oktober van 01:00-05:00.

Let op: Meer informatie over de B.E.T.A. tijden volgt.
Klopt wel degelijk. Is een BETA dag die gericht is op de North America players. Ik kijk al uit om straks na het werk de recaps van streams te kunnen kijken :*)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Iemand toevallig geprobeerd om de beta te starten? Begin van de avond 2 keer geprobeerd. Hij probeert in te signen, dan melding dat je credentials ongeldig zijn en na een paar tellen crashed de xbox.
Bij opstarten krijg ik dan de melding dat de xbox zichzelf uitschakelt om zich te beschermen tegen onvoldoende ventilatie. Ik heb de x sinds de release en heb dit nog nooit gehad.
Hierna maar (probleemloos) de hele avond andere spellen gedaan. Nu net nog eens geprobeerd en weer hetzelfde. Heel vreemd dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Maverick! schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:55:
Iemand toevallig geprobeerd om de beta te starten? Begin van de avond 2 keer geprobeerd. Hij probeert in te signen, dan melding dat je credentials ongeldig zijn en na een paar tellen crashed de xbox.
Bij opstarten krijg ik dan de melding dat de xbox zichzelf uitschakelt om zich te beschermen tegen onvoldoende ventilatie. Ik heb de x sinds de release en heb dit nog nooit gehad.
Hierna maar (probleemloos) de hele avond andere spellen gedaan. Nu net nog eens geprobeerd en weer hetzelfde. Heel vreemd dit...
De BETA begint pas morgen dus je zal hem nog niet kunnen starten.
De andere dingen heb ik geen idee over.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dat gaat nacht werk worden voor de beta gasten: https://gamersnet.nl/506413/fallout-76-beta-sessie-tijden/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Bethesda heeft op Twitter bevestigd dat er ook B.E.T.A's komen voor Europese spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
sleepwalkerbe schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

De BETA begint pas morgen dus je zal hem nog niet kunnen starten.
De andere dingen heb ik geen idee over.
Yes, I know. Had hem gewoon even gestart om te zien wat er zou gebeuren. Een XBX crash was wel het laatste wat ik verwachte.
Puur om te zien of de crash door de BETA veroorzaakt werd heb ik het nog 2 keer geprobeerd.
Het gebeurde 3 keer, dus de conclusie lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Waar kan je nu de spullen laten die je niet meer mee kan dragen ? terug naar je vault ?

Dit nog:Stel een gast valt mij aan en ik win het gevecht ben ik dan op de map toch de sjaak ?

[ Voor 48% gewijzigd door jori040 op 23-10-2018 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

jori040 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:24:
Waar kan je nu de spullen laten die je niet meer mee kan dragen ? terug naar je vault ?

Dit nog:Stel een gast valt mij aan en ik win het gevecht ben ik dan op de map toch de sjaak ?
junk sla je op in je C.A.M.P., die werkt als stash en kan ook niet geraid worden en, iirc, ik heb ook gelezen (maar weet dus niet hoe actueel dat nog is) dat er stashes verspreid zijn waar je spullen in kan opbergen.

https://wccftech.com/fallout-76-workshops-crate/

Nee, als jij een griefer dood dan ontvang je gewoon je bonus, je wordt dan dan niet zelf een griefer, dat zou een beetje zinloos zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 23-10-2018 08:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

aaargh!!! Wat een kut tijd zeg!!! :(

Keek er zo naar uit om vanavond thuis te komen, snel me gezicht vol te proppen met eten, stream aan slingeren en Fallout 76 te streamen en spelen..... En dat kan dus niet :(
Ja tussen 1 en 5 maar dan slaap ik dus want morgen moet er gewoon weer gewerkt worden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Fraggert schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:49:
[...]

junk sla je op in je C.A.M.P., die werkt als stash en kan ook niet geraid worden en, iirc, ik heb ook gelezen (maar weet dus niet hoe actueel dat nog is) dat er stashes verspreid zijn waar je spullen in kan opbergen.

https://wccftech.com/fallout-76-workshops-crate/

Nee, als jij een griefer dood dan ontvang je gewoon je bonus, je wordt dan dan niet zelf een griefer, dat zou een beetje zinloos zijn.
Thx.

Net tegoed gehaald dus ik ga hem op de X nu in pre-order zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Laatst online: 13-09 12:09
Hoop dat het meevalt maar 3 weken voor de release en dan dit bericht.

https://www.pcgamer.com/b...ctacular-bugs-and-issues/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

kimone66 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:27:
Hoop dat het meevalt maar 3 weken voor de release en dan dit bericht.

https://www.pcgamer.com/b...ctacular-bugs-and-issues/
Oud nieuws.

Ten eerste staat Bethesda er om bekent dat hun games in het begin veel bugs heeft. Todd Howard grapte hier zelf al over tijdens E3.
Daarnaast gaven ze ook al heel duidelijk aan dat de beta bedoelt is om de boel stuk te maken en dat dat ook veel zou gebeuren (is ook een specifieke Todd quote van).

Ze zijn tenminste eerlijk en ze zijn van plan het spel ook lang te ondersteunen. Is nog wel iets anders dan een studio die elk jaar of elke 2 jaar een nieuw deel moet uitpoepen. Dan weet je dat de ondersteuning redelijk snel stopt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
En al zeer zeker bij een nieuw concept als deze kan je die verwachten.Nou ja voor hun is het nieuw.

Als ik dan zo wat preview beelden check dan zie je toch vaak dat mensen wel graag in een groepje van vier spelen.Ik wil best met een paar man een beest of zo neerhalen maar daarna wil ik denk toch het liefst solo op pad.

Vraagje:Omdat ik 9 van de 10 keer SP games speel is voice chat dan een must bij een game als deze ?

[ Voor 83% gewijzigd door jori040 op 23-10-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Player1S schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Ze zijn tenminste eerlijk en ze zijn van plan het spel ook lang te ondersteunen. Is nog wel iets anders dan een studio die elk jaar of elke 2 jaar een nieuw deel moet uitpoepen. Dan weet je dat de ondersteuning redelijk snel stopt.
Gelukkig brengt Bethesda spellen uit met een lange tijd er tussen en is Fallout 4 toch wel drie jaar geleden gereleased! :X

[ Voor 25% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-10-2018 18:48 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
l0n3w012ph schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:47:
[...]

Gelukkig brengt Bethesda spellen uit met een lange tijd er tussen en is Fallout 4 toch wel drie jaar geleden gereleased! :X
In gameland is 3 jaar toch al best wel weer een lange tijd, en vergeleken met andere Bethesda games is er in 76 veel meer gerecycled en heeft de engine een minimale poetsbeurt gehad op grafisch gebied.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Is er eigenlijk een Tweakers lijst voor mensen om samen te spelen (PC)? Of gaat het langs Discord? :)

Voorlopig mij nog af en toe amuseren met Fallout 4 VR. Draait redelijk goed voorlopig, maar zit nog maar net in Sanctuary :P.

Ben benieuwd naar de BETA maar moet de code nog gaan ophalen in de winkel als ik die wil proberen.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:05
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar of het mogelijk is met je vrienden op één server te zitten. Of bepaald bethesda dat bij aanmelding?
Pagina: 1 ... 7 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1