Webgnome schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:41:
De serie van Oxhorn is nou wel een van de beste die ik tot nu toe heb bekeken. Hij geeft aan wat er staat maar ook wat de references zijn met voorgaande delen en wat consequenties zouden kunnen zijn. Erg goed gedaan vond ik zefl.
daar heb je ook zeker gelijk in, hij refereert leuk en het verslag zelf is gewoon goed. Ik had alleen verwacht dat hij wat meer liet zien. Ik hoef niet, om een indruk te krijgen van de gameplay, al die entry's in die terminal voorgelezen te hebben.
Ik bedoel er wordt hier flink afgegeven op youtubers die van 45 seconden gameplay en 5 min persco van al maanden oud een "nieuwe" clip maken van 20 minuten en Oxhorn doet hier haast hetzelfde.
En geraakt hij dan uiteindelijk uit de Vault, mept 3 robotjes stuk en gaat dan zijn zelfgebreide geitenwollentruien-shop zitten pluggen.
ik denk dat het aan mijn verwachtingen lag

ik ben benieuwd naar het vervolg. Ik hoef niet een hele walkthrough maar krijg graag even idee van 76 als een geheel.
Ik denk dat Bethesda een topper heeft

ik weet niet wat dat is

Melee gebruik ik ook nooit, of er moest toevallig een raider het voor elkaar ineens voor mijn snufferd te staan of een ghoul in me rug ofzo. Dan krijgt 'ie een kolf op zijn kanus
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison