Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Natuurlijk geven ze zo een bericht, maar als FO:76 goed meevalt (want dit soort games zijn gewoon hip op dit moment) is er geen garantie dat FO:5 ook niet gewoon online is. Gamingstudio's zijn nu eenmaal niet bekend om zich aan hun woord te houden. Daarnaast, hoe lang wacht men nu al op die nieuwe offline elder scrolls? 7 jaar geloof ik? Online is alleen maar belangrijker geworden om geld binnen te brengen dmv. microtransacties dus of we voor Fallout een kortere periode gaan zien betwijfel ik.

Ik verwacht ook een nieuwe Fallout op termijn die hopelijk inderdaad SP is. Maar dat kan dus makkelijk 5+ jaar duren en dan snap ik niet dat mensen anderen die een afkeer van online gaming hebben altijd afdoen als onnodige klagers :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vnze op 28-08-2018 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Dat doe ik omdat er ook velen zijn die graag een multiplayer fallout zien, hoewel misschien liever meer co-op.

Zolang de inhoud niet tegenvalt blijf ik blij. Tot nu toe ziet de gameplay er leuk uit.

En geef toe er worden toch nog voldoende single player games uitgebracht, er is ook altijd gezeur over die games. Zoals Fallout 4, zelfs 3 was geen echte fallout game (vond ik wel meevallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Co-op geloof ik en zou ik geweldig gevonden hebben (bv Borderlands stijl) maar de groep estaande Fallout spelers die multiplayer wou is volgens mij toch eerder klein, dat past vind ik niet eens in de Fallout setting.

Je kan jouw stelling ook omdraaien, er komen genoeg multiplayer games uit, waarom moet een van de klassieke single player franchises er nu ook voor buigen? Sterker zelfs, multiplayer is haast de norm en single player de uitzondering.

Stel je bent fan van Game of Thrones. De publisher cancelt GoT om plaats te maken voor Gossip Girls. Dan heb je toch ook geen boodschap aan "er zijn genoeg series voor mannen"?

Mensen klagen inderdaad snel, maar dit is de eerste keer dat ik me bij de groep klagers aansluit, dit is geen grafische update of het soepeler maken van de gunplay meer he. Ik vind het jammer dat je die groepen over één kam scheert.

Edit: Je moet het van mij niet eens zijn met de klagers over multiplayer, maar dat je ze niet begrijpt vind ik een beetje vreemd. Lijkt mij nog steeds perfect begrijpbaar dat sommigen teleurgesteld zijn als iets waar ze naar uitkijken ineens verdwijnt in ruil voor iets waar ze geen boodschap aan hebben. Ik heb de reflexen niet en speel veel te casual om een online game fijn te houden dus FO:76 is haast per definitie niets voor mij in zijn huidige vorm. Mag ik dan niet teleurgesteld zijn als Fallout mijn favoriete franchise is?

[ Voor 23% gewijzigd door Vnze op 28-08-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Hoe weet jij dat die groep een minderheid is? Ik scheer het niet over een kam, ik hoopte een punt duidelijk te maken. Ik heb het gevoel dat er nog prima veel single player games zijn, maar inderdaad er is minder geld aan te verdienen, en de ontwikkeling van story en design duurt ook langer, dus ik begrijp het wel.

We zullen het zien, maar ik verwacht rond 2020 wel weer een Single player fallout announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Bestaande Fallout spelers die vragende partij waren voor dit soort (dus niet co-op) Multiplayer mét PvP? Ik heb inderdaad geen harde cijfers dus je hebt wel een punt, maar zo ver gezocht vind ik mijn stelling niet. FO:76 is een heel ander concept dan alle eerdere Fallout games. Zodra je er andere spelers bij betrekt verdwijnt het hele "het Wasteland in je eentje verkennen" gevoel toch een beetje. Zeker, de map is gigantisch maar als je één keer een schreeuwende pre-puber tegenkomt in power-armor tijdens een serieus moment in een quest verdwijnt de immersie toch?
En geef toe er worden toch nog voldoende single player games uitgebracht, er is ook altijd gezeur over die games. Zoals Fallout 4, zelfs 3 was geen echte Fallout game (vond ik wel meevallen).
Ik interpreteerde dat als over één kam scheren, mijn excuses :) je vergelijkt de klachten over FO:4 ("dit is geen RPG maar een shooter!!!!11!!1") met die over FO:76, maar dit keer gaan ze van zuivere SP naar verplichte MP (je kan bepaalde quests blijkbaar nauwelijks in je eentje doen). Dat is toch een heel ander verhaal dan de houterige actie van FO:3 verbeteren? Ik ga het misschien zelfs niet kunnen spelen (ik speel nu op PC met een controller in de zetel en moet erg frequent pauzeren voor mini-me. Een nachtmerrie in een MP wereld).

Ik begrijp de beweging naar MP ook maar het zint mij niet. En als ik al niet mag klagen in het FO:76 topic, waar dan nog wel ;-) mijn vriendin is blij dat ze mij niet weer 300+ uren ziet verdwijnen in de game room dus daar moet ik helemaal niet zijn :D er zijn inderdaad genoeg SP games maar geen één die me al maar half zoveel interesseert als Fallout, vandaar mijn geklaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:30

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vnze schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:02:
Ik begrijp de beweging naar MP ook maar het zint mij niet. En als ik al niet mag klagen in het FO:76 topic, waar dan nog wel ;-) mijn vriendin is blij dat ze mij niet weer 300+ uren ziet verdwijnen in de game room dus daar moet ik helemaal niet zijn :D er zijn inderdaad genoeg SP games maar geen één die me al maar half zoveel interesseert als Fallout, vandaar mijn geklaag.
ik deel je mening, ik speel nooit online met anderen. Dat heb ik vroeger wel eens gedaan met Counterstrike maar dat was ik gauw zat met alle campers, cheaters en ander, in miijn ogen, onwelkom gespuis. Kijk naar DayZ.......precies hetzelfde liedje, snipers, backstabbers noem maar op.

Zelf ben ik ook heel erg kritisch in wat ik leuk vind, GTA V vond ik kansloos, Call of Duty III veel te scripted, .

FO4 is gewoon een heerlijke FPS/TPS.....en of je het nou wel of niet een RPG noemt....in elke game speel je een rol, lekker boeien welke naam het beestje heeft.
FO4 bied gewoon de perfecte mix qua gameplay, sfeer, muziek, ik vind de hele beleving van FO4 op grote hoogte staan.

Ik ga zeker FO76 spelen alhoewel ik geen fan ben dat er andere users in mijn wasteland rondhobbelen, we gaan wel zien hoe het gaat lopen.

precies wat @Flagg eerder zei.........er is een kans dat het je niet bevalt, geen man overboord dan toch?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Ik heb het nog niet uitgesloten dat ik ook ga spelen maar ik wacht zeker eerst af om in te schatten of ik er iets aan ga hebben (iets als invite-only kan me al over de streep trekken), ik ben het zeker met je eens met je observaties en dat is ook mijn schrik. Ik kijk de kat wel uit de boom maar omdat het Fallout is vind ik het moeilijk stil te blijven. Net omdat ik de vorige delen zo geweldig vind en geen een deel me echt tegenviel tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik vind dat mensen nog wel eens kunnen overdrijven dat singelplayer de heilige schaal is. Soms is het toch echt leuker om te spelen tegen echte mensen ipv voorgeprogrammeerde vijanden. Mensen zijn veel onvoorspelbare en ze zitten op het zelfde niveau als jou als speler ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 76 beschikt niet over een offline optie:

“it’s a server based game. I don’t see us completely re-engineering it to somehow be an offline game that is entirely client based.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja dat wisten we toch allang. Het is gewoon geen echte Fallout game, maar gewoon een online game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@FalloutVATS

Afbeeldingslocatie: https://pmcvariety.files.wordpress.com/2018/07/fallout-players.jpg?w=1000&h=563&crop=1

Bij dit plaatje krijg ik wel een echt Fallout gevoel.
Alleen nu met extra multiplayer elementen erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:28:
Ik vind dat mensen nog wel eens kunnen overdrijven dat singelplayer de heilige schaal is. Soms is het toch echt leuker om te spelen tegen echte mensen ipv voorgeprogrammeerde vijanden. Mensen zijn veel onvoorspelbare en ze zitten op het zelfde niveau als jou als speler ongeveer.
Dat is niet overdreven, dat is gewoon mijn persoonlijke mening.
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 07:26:
@FalloutVATS

[afbeelding]

Bij dit plaatje krijg ik wel een echt Fallout gevoel.
Alleen nu met extra multiplayer elementen erin.
_/-\o_

Hier ook het voordeel van de twijfel, misschien is online gaming tegenwoordig al zo anders.

Nou hielp het ook niet dat ik vroegah........jaartje of 25 terug.... tenenkrommend traag internet had en door lag de gemiddelde online game-experience meer weg had van de diashow van Tante Tiny haar vakantiekiekjes dan een adembenemend fragfest. :P

Voor de rest zie ik in de screenshots en de video's al weg echt de Fallout-beleving, prachtige settings, sfeervol, je kent het wel........ _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Fraggert op 29-08-2018 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:28:
Ik vind dat mensen nog wel eens kunnen overdrijven dat multiplayer de heilige schaal is. Soms is het toch echt leuker om te spelen tegen voorgeprogrammeerde vijanden met goede AI zonder randoms. Mensen zijn veel onvoorspelbare en er zitten dus altijd wel een aantal bij die er enkel op uit zijn jouw ervaring te verzieken.

See what i did there? Je gaat er van uit dat jouw mening voor iedereen geldig is maar ik vind dus 100% van de tijd niets aan (PvP) multiplayer. Mensen zitten niet op hetzelfde niveau als ik maar bijna steenvast ruim boven mij omdat ik zoals ik al zei erg casual (= easy mode +/- 1 uur per week) speel met controller in de bank op PC tegen mensen met toetsenbord + muis en ik moet dan ook nog vaak pauzeren omdat een klein iemand hier iedere vijf minuten aandacht nodig heeft. Probeer dan maar eens ergens te raken in een PvP game, dus ja, voor mij is SP de heilige schaal als ik toch nog eens wil gamen. Er komen in verhouding al weinig sp games uit, zeker in dit soort setting.

Ik blijf erbij dat er al genoeg PvP survival games zijn en dat Fallout best wel SP of Co-op had kunnen blijven/worden of tenminste de PvP optioneel gehouden hebben. Ik vind het jammer dat mensen maar blijven doen alsof je onredelijk en moeilijk bent als je terechte klachten hebt. Deze game zal waarschijnlijk helemaal niks voor mij zijn en gezien ik al fan ben sinds deeltje 1 ben ik dus zwaar teleurgesteld maar kan ik het niet laten dat nog op te volgen.

Ik trek me maar beter terug uit deze thread want blijkbaar mag je alleen maar positief zijn over de game of toch geen sterke mening tegen het PvP gedeelte hebben en deze ook nog eens uiten als er nieuwe details over naar buiten komen.

Edit: @Fraggert ik wou dat ik kritisch-optimistisch kon zijn als jij ipv pessimistisch :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vnze op 29-08-2018 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vnze schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:13:
[...]

Ik vind dat mensen nog wel eens kunnen overdrijven dat multiplayer de heilige schaal is. Soms is het toch echt leuker om te spelen tegen voorgeprogrammeerde vijanden met goede AI zonder randoms. Mensen zijn veel onvoorspelbare en er zitten dus altijd wel een aantal bij die er enkel op uit zijn jouw ervaring te verzieken.

See what i did there? Je gaat er van uit dat jouw mening voor iedereen geldig is maar ik vind dus 100% van de tijd niets aan (PvP) multiplayer. Mensen zitten niet op hetzelfde niveau als ik maar bijna steenvast ruim boven mij omdat ik zoals ik al zei erg casual (= easy mode +/- 1 uur per week) speel met controller in de bank op PC tegen mensen met toetsenbord + muis en ik moet dan ook nog vaak pauzeren omdat een klein iemand hier iedere vijf minuten aandacht nodig heeft. Probeer dan maar eens ergens te raken in een PvP game, dus ja, voor mij is SP de heilige schaal als ik toch nog eens wil gamen. Er komen in verhouding al weinig sp games uit, zeker in dit soort setting.

Ik blijf erbij dat er al genoeg PvP survival games zijn en dat Fallout best wel SP of Co-op had kunnen blijven/worden of tenminste de PvP optioneel gehouden hebben. Ik vind het jammer dat mensen maar blijven doen alsof je onredelijk en moeilijk bent als je terechte klachten hebt. Deze game zal waarschijnlijk helemaal niks voor mij zijn en gezien ik al fan ben sinds deeltje 1 ben ik dus zwaar teleurgesteld maar kan ik het niet laten dat nog op te volgen.

Ik trek me maar beter terug uit deze thread want blijkbaar mag je alleen maar positief zijn over de game of toch geen sterke mening tegen het PvP gedeelte hebben en deze ook nog eens uiten als er nieuwe details over naar buiten komen.

Edit: @Fraggert ik wou dat ik kritisch-optimistisch kon zijn als jij ipv pessimistisch :)
verrek, daar zeg je wat, waar ik uren ongestoord kan gamen vliegen bij jou je de Lego om de oren :+

Mijn eega verliest zich uren in photoshop dus dan ben ik ruim in de gelegenheid het wasteland te saneren van ongewenste creaturen :P

Mijn tips voor jou:

product: Metro Redux
product: Metro Exodus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gopher
Afbeeldingslocatie: https://newfallout.com/images/fallout-1/play-fallout-1-on-windows-7.png

Het echte fallout gevoel? 3 t/m4 voelde al veel anders, 2 voelde al veel anders.
Dingen veranderen, als ik zo de gameplay zag van 76, denk ik wat ik vooral ga missen de interactie met NPC's zal zijn, dat is jammer maar mogelijk geeft het een net zo'n dikke ervaring als voor het eerst de brotherhood betreden in Fallout 1.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Gopher schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 07:58:
[afbeelding]

Het echte fallout gevoel? 3 t/m4 voelde al veel anders, 2 voelde al veel anders.
Dingen veranderen, als ik zo de gameplay zag van 76, denk ik wat ik vooral ga missen de interactie met NPC's zal zijn, dat is jammer maar mogelijk geeft het een net zo'n dikke ervaring als voor het eerst de brotherhood betreden in Fallout 1.
Ja daar zeg je wat, ik kan heel niet oordelen over voorgaande titels. Mijn "Fallout-gevoel" bevat alleen de game-experience van FO4 op de PS4 :)

Fraggert schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Ja daar zeg je wat, ik kan heel niet oordelen over voorgaande titels. Mijn "Fallout-gevoel" bevat alleen de game-experience van FO4 op de PS4 :)
Man dan mis je toch echt de betere Fallout games hoor als 4 de eerste is voor je ;) . Fallout 3 is voor mij persoonlijk nog steeds veel beter en leuker dan deel 4. Fallout New Vegas had je echt heel veel keus qua interactie, maar Fallout 3 blijft voor mij nog steeds de beste. Hell als Fallout fan heb ik deel 4 al bijna 2 maanden niet meer gespeeld. Heb de neiging ook niet meer echt wat toch best wat zegt.. Terwijl ik Fallout 3 nog steeds weleens oppak.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

NukaWorldNL schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:33:
Man dan mis je toch echt de betere Fallout games hoor als 4 de eerste is voor je ;) . Fallout 3 is voor mij persoonlijk nog steeds veel beter en leuker dan deel 4. Fallout New Vegas had je echt heel veel keus qua interactie, maar Fallout 3 blijft voor mij nog steeds de beste. Hell als Fallout fan heb ik deel 4 al bijna 2 maanden niet meer gespeeld. Heb de neiging ook niet meer echt wat toch best wat zegt.. Terwijl ik Fallout 3 nog steeds weleens oppak.
Nou weet je, ik heb overwogen om eens een oude PS3 te scoren voor FO3 zelfs.

Alleen de beeldkwaliteit van wat ik op YT zag hield me een beetje tegen :+ en dacht dat ik beter even andere PS4 titels kon bekijken zoals de Metro-games.

allicht me buurman eens lief aankijken, die heeft baby #2 inmiddels dus die zie ik zo gauw niet aan gamen toekomen :P _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fraggert schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:48:
[...]
https://store.steampowere...Game_of_the_Year_Edition/

19,99€ voor de Game of the Year Edition en betere graphics.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Eeuujjjjj d:)b .....ook al "geremastered" zelfs....net als Metro:Redux

Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha nee hoor die goty is geen opgepoetste versie. Is gewoon een bundel met alle dlc. Weet niet waar die dat vandaan heeft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraggert schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Alleen de beeldkwaliteit van wat ik op YT zag hield me een beetje tegen :+ en dacht dat ik beter even andere PS4 titels kon bekijken zoals de Metro-games.

allicht me buurman eens lief aankijken, die heeft baby #2 inmiddels dus die zie ik zo gauw niet aan gamen toekomen :P _O-
Bethesda games moet je al helemaal niet op de PS3 kopen, aangezien die echt bagger lopen daarop. Dan kan je ze beter op de Xbox 360 kopen of beter nog op de pc. Kan je ze nog modden ook ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl9p6yeU8AAjd3J.jpg

Mooie special edition van de Xbox One X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

FYI: Vanavond rond 20:00 is er een update te lezen met schijnbaar nieuwe info op gameinformer.com , las ik op Reddit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
New Fallout 76 details in Game Informer article

Some notes.

The Overseer left the vault before everyone else. The main quest is long, longer than in other games because it takes you across the entire map, and at the end the player is expected to be of a higher level. The quest finale has to do with launching your first nuclear bomb. After that you can search for access codes for other nuclear silos.

Similarly to Skyrim, some quests are immediately given to a player when they approach a location or point of interest. For example, you come close to a mine, and a quest pops up telling you to explore the mine. The goal is to have the player full of tasks as soon as possible. Again, this design philosophy is similar to the "gamey" approach Bethesda took with Skyrim.

The map is divided into six regions, but even the regions are divided into level zones. The Cranberry Bogs offer the most difficult areas in the game (aside from the radiation-generated zones that the player creates using nuclear warfare). The game does scale with the player that enters a zone, but it's in favor of the world, not the player. What that means is that if a level 40 player enters a zone, the world will be around level 40-60. However, the game does have some levers in place for solo players to succeed as well.

There is no dialogue in the game and your character is voiceless. The NPC robots still speak, and you can still barter with some of them, but no "real" dialogue trees or choices.

There are side quests as well as new world events in which PvP is turned off. These world events are more geared towards groups, and as such everyone in the server will get them. You can fast travel to them. An example of an event is a mission where you need to escort a group of robots to different locations, and they will make comments on the locations you take them to. If they're alive at the end you get a reward. World events give some of the best loot in the game.

There will be hundreds of perk cards available on release, but Bethesda is planning to add even more in the future, as well as themed-cards (probably for Holidays and the like). Perk packs are given each 5 levels and cannot be purchased with real money.

The cap is 24 players per game, and 4-player squads. However, Bethesda implied that it's possible that the limit may be raised for special servers some time down the road. You can fast travel to your teammates.

Not all robot NPCs are generic vendors or fillers. There are some actual characters in the game with defined personas, but no details were given. Regardless, they are not the focus of the game.

You can build harvesters to harvest special resources near your camp, like aluminium deposits. If you're playing in a group, the four players can connect their camps together so they can form bigger settlements, but after a player logs out their segment will be gone with them. Technically speaking, if all the players in the server somehow coordinate to build their camps together, they actually can. There are public settlements that are bigger and offer more resources, but are also raided by battalions of hostile mobs.

If you take lesser valuable resources from another player's settlement, like fruit or vegetables, you'll get in trouble.

As the map is four times the size of Fallout 4, it's less dense with a bigger focus on distance between points of interests. However, it is still more packed with content than any other Bethesda game. "It has a scary amount of content", said the game lead, Jeff Gardiner.

You can now pick up Power Armor frames in your inventory after you run out of battery in your fusion core.

Aside from thirst and famine, you also need to watch out for radiation and toxic air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:22:
New Fallout 76 details in Game Informer article

Some notes.

The Overseer left the vault before everyone else. The main quest is long, longer than in other games because it takes you across the entire map, and at the end the player is expected to be of a higher level. The quest finale has to do with launching your first nuclear bomb. After that you can search for access codes for other nuclear silos.

Similarly to Skyrim, some quests are immediately given to a player when they approach a location or point of interest. For example, you come close to a mine, and a quest pops up telling you to explore the mine. The goal is to have the player full of tasks as soon as possible. Again, this design philosophy is similar to the "gamey" approach Bethesda took with Skyrim.

The map is divided into six regions, but even the regions are divided into level zones. The Cranberry Bogs offer the most difficult areas in the game (aside from the radiation-generated zones that the player creates using nuclear warfare). The game does scale with the player that enters a zone, but it's in favor of the world, not the player. What that means is that if a level 40 player enters a zone, the world will be around level 40-60. However, the game does have some levers in place for solo players to succeed as well.

There is no dialogue in the game and your character is voiceless. The NPC robots still speak, and you can still barter with some of them, but no "real" dialogue trees or choices.

There are side quests as well as new world events in which PvP is turned off. These world events are more geared towards groups, and as such everyone in the server will get them. You can fast travel to them. An example of an event is a mission where you need to escort a group of robots to different locations, and they will make comments on the locations you take them to. If they're alive at the end you get a reward. World events give some of the best loot in the game.

There will be hundreds of perk cards available on release, but Bethesda is planning to add even more in the future, as well as themed-cards (probably for Holidays and the like). Perk packs are given each 5 levels and cannot be purchased with real money.

The cap is 24 players per game, and 4-player squads. However, Bethesda implied that it's possible that the limit may be raised for special servers some time down the road. You can fast travel to your teammates.

Not all robot NPCs are generic vendors or fillers. There are some actual characters in the game with defined personas, but no details were given. Regardless, they are not the focus of the game.

You can build harvesters to harvest special resources near your camp, like aluminium deposits. If you're playing in a group, the four players can connect their camps together so they can form bigger settlements, but after a player logs out their segment will be gone with them. Technically speaking, if all the players in the server somehow coordinate to build their camps together, they actually can. There are public settlements that are bigger and offer more resources, but are also raided by battalions of hostile mobs.

If you take lesser valuable resources from another player's settlement, like fruit or vegetables, you'll get in trouble.

As the map is four times the size of Fallout 4, it's less dense with a bigger focus on distance between points of interests. However, it is still more packed with content than any other Bethesda game. "It has a scary amount of content", said the game lead, Jeff Gardiner.

You can now pick up Power Armor frames in your inventory after you run out of battery in your fusion core.

Aside from thirst and famine, you also need to watch out for radiation and toxic air.
Hier ben ik trouwens wel blij mee. De game is 4x zo groot en bestaat uit 6 gebieden. Zou betekenen dat er per gebied maar 6 mensen te vinden zijn (of ze moeten uiteraard allemaal in 1 gebied zijn :+ ) en je gelukkig niet steeds om de haverklap iemand tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Annuleert Bol.com gewoon de power armor editie omdat ze vanaf nu niet meer afleveren bij een UPS afhaalpunt. Heb maar even gevraagd of ze wel helemaal goed zijn daar. Dan vraag je toch gewoon of ik een andere verzendoptie wil? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meesterlijk NUKEN...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
Voor zij die interesse hebben, de Power Armor Edition is terug te reserveren bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ik had getwijfeld, vond 'm toch net wat duur voor wat je er voor kreeg. Zo'n helm zou wel leuk staan in mijn (thuis) kantoor straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vnze schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:13:
[...]

In zo'n setting kun je beter geen Fallout games spelen. Met dat tempo kom je toch nooit ergens, ook niet in een singleplayer game van tegenwoordig.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
jeey ik mag mij ook melden in het topic.

Ik heb hem gepreorderd.
Ik kijk er erg naar uit.

waar ik me wel zorgen over maak is, als je minder tijd hebt om te spelen, dat je dan te ver achter raakt en een soort van easy target word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Techno Overlord schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:28:
[...]

In zo'n setting kun je beter geen Fallout games spelen. Met dat tempo kom je toch nooit ergens, ook niet in een singleplayer game van tegenwoordig.
Dus omdat het niet snel genoeg gaat kan je het maar beter niet spelen? Zelf heb ik ook niet alle tijd, en persoonlijk hoef ik een spel ook niet meteen uit te spelen, over Fallout 4 heb ik ook zeker 8 maanden gedaan.

Ik wacht met Fallout 76 tot er een editie komt met alle dlc’s, tegen die tijd zijn de meeste kinderziektes er uit. En zijn de meeste online haters al weer vertrokken naar een andere game, zodat ik rustig het spel kan doorlopen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
cable-one schreef op zondag 16 september 2018 @ 11:59:
jeey ik mag mij ook melden in het topic.

Ik heb hem gepreorderd.
Ik kijk er erg naar uit.

waar ik me wel zorgen over maak is, als je minder tijd hebt om te spelen, dat je dan te ver achter raakt en een soort van easy target word.
Ik denk dat dat wel mee moet vallen, utieraard zijn er altijd mensen die verder zijn dan jij. Maar er zijn er genoeg die niet de hele dag willen griefen etc, zal me ook niet verbazen als er een systeem komt waarbij sterkere "raider" types meer benadeeld gaan worden (als in op de zwakkeren gaan steeds), we zullen het zien, ik zal uiteindelijk ook niet zo super veel kunnen spelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Nogne schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:24:
Ik wacht met Fallout 76 tot er een editie komt met alle dlc’s, tegen die tijd zijn de meeste kinderziektes er uit. En zijn de meeste online haters al weer vertrokken naar een andere game, zodat ik rustig het spel kan doorlopen.
+1

Slim plan, ik liep daar met FO4 ook tegenaan. Kon ik dus een GOTY kopen voor de DLC's, gelukkig was ik met een aanbieding nog goedkoop uit.

Tegenwoordig kijk ik sowieso naar games die al een tijdje uit zijn. Nog geen 2 tientjes waar je bij de release tussen de 40 en de 60 voor kwijt zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Zojuist mijn BETA code ontvangen via bol.com. Ben benieuwd wanneer deze van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geruchten gaan 8 oktober. Maar kom op zeg er mag echt wel een keer wat echte nieuwe gameplay (laatste is volgens mij van de E3) getoond worden. Niet alleen maar die vault boy filmpjes. Nog maar 2 maanden en dan is de game er. Ik weet het gewoon echt nog niet met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout

What do you use Paddle Ball String for? You can find out in B.E.T.A. next month
#Fallout76

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnUPdyxWsAEozsn.jpg

Volgende maand de BETA inderdaad, ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Nogne schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:24:
[...]

Dus omdat het niet snel genoeg gaat kan je het maar beter niet spelen? Zelf heb ik ook niet alle tijd, en persoonlijk hoef ik een spel ook niet meteen uit te spelen, over Fallout 4 heb ik ook zeker 8 maanden gedaan.

Als je elke week een uurtje speelt dan zou ik het persoonlijk nix vinden. Je geraakt helemaal niet in de game op die manier. Tenminste, zo werkt dat bij mij. Ik houd ervan om toch minimaal 2 uur aan één stuk te spelen en dat dan een paar keer per week. Zo wordt je meer in de game gezogen en heb je meer immersie. Dat is waar een game als Fallout bij uitstek voor bedoeld is imo.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Techno Overlord schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:36:
[...]

Als je elke week een uurtje speelt dan zou ik het persoonlijk nix vinden. Je geraakt helemaal niet in de game op die manier. Tenminste, zo werkt dat bij mij. Ik houd ervan om toch minimaal 2 uur aan één stuk te spelen en dat dan een paar keer per week. Zo wordt je meer in de game gezogen en heb je meer immersie. Dat is waar een game als Fallout bij uitstek voor bedoeld is imo.
Ik zou graag willen dat ik de tijd had om meerdere uren achter elkaar te gamen, maar dat past niet in mijn planning. Bij mij gaat het bij Fallout juist om het ontdekken en de dialogen, dit was al bij Fallout 1 zo. En dit is bij mij niet veranderd in F3, NV en F4. Daarom heb ik ook niet echt haast om Fallout 76 zo snel te halen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik zie dat de systeemeisen ook nog niet bekend zijn, hopelijk draait ie fatsoenlijk met m'n 8GB RAM en GTX960.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 06:03:
Fallout

What do you use Paddle Ball String for? You can find out in B.E.T.A. next month
#Fallout76

[Afbeelding]

Volgende maand de BETA inderdaad, ik ben er klaar voor.
Snap sowieso niet waarom ammo crafting niet standaard in Fallout 4 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 23:34
Poulske schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:16:
Ik zie dat de systeemeisen ook nog niet bekend zijn, hopelijk draait ie fatsoenlijk met m'n 8GB RAM en GTX960.
Hoe liep Fallout 4 bij je? Zal niet heel erg veel afwijken neem ik aan.

• Poulske
sigmundfreund schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:23:
[...]

Hoe liep Fallout 4 bij je? Zal niet heel erg veel afwijken neem ik aan.
Geen idee, heb deze nooit gespeeld.

• Joenino
  • Laatst online: 31-08 18:49
Van de week ook me B.E.T.A code ontvangen van bol.com. Nu wachten op Bethesda om me te mailen met de toegangscode/uitnodiging.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Poulske schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:12:
[...]

Geen idee, heb deze nooit gespeeld.
Snelheid van Ram en CPU zijn met name heel belangrijk, ik denk dat de GPU niet zo'n probleem zou zijn. (dan kun je altijd wat textures downscalen ofzo.

Ik heb zelf van die 3ghz rambankjes, hoop dat ze wat optimalisatie doorvoeren voor meer cores want ik heb zo'n ryzen apparaat nu, en die is nou eenmaal single core niet super snel. 1070 Ti zou voldoende mogen zijn voor 60fps op 1440p hopelijk

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:55

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Gopher schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:19:
[...]

Ik heb zelf van die 3ghz rambankjes, hoop dat ze wat optimalisatie doorvoeren voor meer cores want ik heb zo'n ryzen apparaat nu, en die is nou eenmaal single core niet super snel. 1070 Ti zou voldoende mogen zijn voor 60fps op 1440p hopelijk
Doel je nu op FO 4? Ik heb een Logitech 910 toetsenbord met een mooi tooltje erbij: ARX Control, wat dan op je telefoon je system load laat zien. Als ik dat aanzet tijdens het spelen van FO 4 zie ik alle 6 cores van mijn CPU gebruikt worden.

Dus dan zou Fallout 76 ook gewoon multi threaded moeten zijn lijkt me.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
bvk schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 19:00:
[...]

Doel je nu op FO 4? Ik heb een Logitech 910 toetsenbord met een mooi tooltje erbij: ARX Control, wat dan op je telefoon je system load laat zien. Als ik dat aanzet tijdens het spelen van FO 4 zie ik alle 6 cores van mijn CPU gebruikt worden.

Dus dan zou Fallout 76 ook gewoon multi threaded moeten zijn lijkt me.
Hmm zou kunnen, keer weer checken ik kijk meestal gewoon history in MSI afterburner.

Het is ook weer ff geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Get ready for Reclamation Day with this new selection of official #Fallout76 accessories, available now at PlayStation Gear:

https://www.playstation-g...e=42&page=1&sf197928179=1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnyBbS6X0AAELHt.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hoe vroeg je de beta ook speelt, vroeger dan deze jongen gaat je niet lukken, hoewel de reden afschuwelijk is...

Vind het wel een heel mooi gebaar van Bethesda!

https://www.eurogamer.net...ish-of-playing-fallout-76

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Bethesda

What’s the best bit of loot you’ve ever found in a Fallout Game? What do you think you might find in #Fallout76? Art by @FabioAlencarArt

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoAZmCXXcAEeSQw.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
l0n3w012ph schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:59:
Hoe vroeg je de beta ook speelt, vroeger dan deze jongen gaat je niet lukken, hoewel de reden afschuwelijk is...

Vind het wel een heel mooi gebaar van Bethesda!

https://www.eurogamer.net...ish-of-playing-fallout-76
Mooi gebaar van ze. Nintendo heeft dit vorige week gedaan bij iemand die ook kanker had en heel graag super smash bro's wilde spelen. 2-3 dagen nadat nintendo hem de game heeft laten spelen is hij overleden.
Dit soort mooie gebaren van grote bedrijven vind ik persoonlijk erg mooi.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Baelrog schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:36:
[...]

Mooi gebaar van ze. Nintendo heeft dit vorige week gedaan bij iemand die ook kanker had en heel graag super smash bro's wilde spelen. 2-3 dagen nadat nintendo hem de game heeft laten spelen is hij overleden.
Dit soort mooie gebaren van grote bedrijven vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik vind het er vooral erg dik bovenop liggen doordat ze er zo duidelijk publiek mee gaan..

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:42
De Rikster schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:01:
[...]

Ik vind het er vooral erg dik bovenop liggen doordat ze er zo duidelijk publiek mee gaan..
Helaas verkoopt er niets zo goed als sympathie.
Ook al is het gebaar leuk, het zou een beetje kortzinnig zijn om te denken dat ze het alleen voor die jongen zouden hebben gedaan.
Als ze er niet mee naar buiten zouden mogen gaan, dan had die jongen het niet gespeeld

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/x8rC9Kw2/Clipboard01.jpg

Twee weekjes eerder spelen. :-(
Ben toch een beetje teleurgesteld. Dit is de 1e en laatste keer dat ik preorder.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

LordLuc schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:23:
[Afbeelding]

Twee weekjes eerder spelen. :-(
Ben toch een beetje teleurgesteld. Dit is de 1e en laatste keer dat ik preorder.
Is wat kort misschien ja, kans is groot dat ik het straal vergeet of net ff geen tijd/zin heb.

Ach ja that's life. :)

Zag net toevallig wat op de frontpage over FO76 vandaar dat ik er weer ff aan dacht, was het hele spel alweer vergeten. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Hmm het is ook geen BETA die heel de tijd speelbaar blijft. Schijnbaar 4 tot 8 uur op een dag dat die te spelen is.

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
"In preparation for B.E.T.A., we have already begun hosting smaller, timed stress tests. These tests include randomly selected players who are under NDA playing in top secret vaults."

Schandalig. Ik voel mij onheus bejegend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Mja, ze beginnen eerst met het invliegen van een aantal bekende social influencers. Vloggers als Juicehead en MrMatty, je weet wel, die van een enkel twitter bericht van Bethesda een video van 20 min weten te maken met daarin 5 seconden informatie en de rest speculatie.

Dat is verre van random. Verwacht binnenkort verslag van hun B.E.T.A. beleving.

Niet blij met de relatief korte duur van de beta (2 weken voor release op PC) in combinatie met het niet 24/7 live zijn. Bethesda moet echt binnenkort fatsoenlijke gameplay laten zien, ik vind dit zo niets.

We zien het wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
LordLuc schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:54:
"In preparation for B.E.T.A., we have already begun hosting smaller, timed stress tests. These tests include randomly selected players who are under NDA playing in top secret vaults."

Schandalig. Ik voel mij onheus bejegend.
Je kan ook overdrijven hè.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
FrankoNL schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:35:
[...]

Je kan ook overdrijven hè.... :?
Ik weet niet, ik ben het wel deels eens. Het maakt me echter niet boos op Bethesda of minder geinteresseerd in het spel.

Voorheen werd vrijwel geen informatie gegeven over de B.E.T.A (De beta is blijkbaar al langer bezig maar niet voor ons simpel volk :-)). Dus je kreeg wel het idee dat je echt kon meedoen aan een beta, waarbij ik verwachtte af en toe downtime te hebben en grote bugs. Nu blijkt het meer een stresstest, dat vind ik wel een beetje rare communicatie inderdaad en dus wel een beetje misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Gopher schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:37:
[...]

Ik weet niet, ik ben het wel deels eens. Het maakt me echter niet boos op Bethesda of minder geinteresseerd in het spel.

Voorheen werd vrijwel geen informatie gegeven over de B.E.T.A (De beta is blijkbaar al langer bezig maar niet voor ons simpel volk :-)). Dus je kreeg wel het idee dat je echt kon meedoen aan een beta, waarbij ik verwachtte af en toe downtime te hebben en grote bugs. Nu blijkt het meer een stresstest, dat vind ik wel een beetje rare communicatie inderdaad en dus wel een beetje misleiding.
Ik denk zelf dat ze intern de meeste bugs er al uit hebben gehaald. Volgens de documentaire op youtube zijn ze al een lange tijd aan het spelen intern. De B.E.T.A. is dus eigenlijk een server stress test geworden om de launch zo goed mogelijk te laten verlopen. Beetje jammer maar we zien wel hoe stabiel het is. Fallout 4 was een van de eerste bethesda game studios games die weinig tot geen game breaking bugs had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bethesda kondigt gameplaybeelden aan voor Fallout 76:

https://twitter.com/DCDeacon/status/1045313832887963651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:26
Nu volg ik het laatste nieuws niet zo van Fallout 76, maar ik speel wel sinds een maand of 2/3 Elder Scrolls Online en ik had altijd zoiets van: dat online in groepen spelen is niks voor mij (en speel nog steeds liever alleen). En vraag me nu af waarom ik niet eerder ESO ben gaan spelen. Dus als het enigszins vergelijkbaar is met ESO dan doe ik graag mee.
In ESO kan je (althans ik) veel dingen alleen doen maar bij sommige quests/dungeons is het beter om met meerdere mee te gaan, anders wordt het te lastig. Om vervolgens weer je eigen gang te gaan.
En als dan ook nog het (uitgebreider) craften van b.v. wapens erin zit, dan kom ik erop terug dat ik het niet zie zitten.
Van wat ik lees op dat twitter bericht van Peter Hines is dat hij voornamelijk quests zit te doen nu ze aan het testen zijn ipv. anderen uitschakelen. De persoon die daarop reageert vind het fijn dat er voor de anti sociale figuren zoals hij ook genoeg te doen is...daar kan ik me, op momenten, ook wel in vinden. :)

Hmm als ik een beetje rond google schijnt het toch exclusief PvP te worden, als het iets als Fortnite of een andere Battlefield/CoD dan haak ik waarschijnlijk af.

[ Voor 7% gewijzigd door Tadream op 02-10-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:18
Hoe gaan de tweakers hier spelen? Ik twijfel tussen mij xbox en mijn pc.
Lekker op de bank is gezelliger maar die moet ik wel delen met de rest van het gezin, de pc niet.

Die laatste is niet meer van de snelste dus dat is ook een factor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tadream schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:10:
Nu volg ik het laatste nieuws niet zo van Fallout 76, maar ik speel wel sinds een maand of 2/3 Elder Scrolls Online en ik had altijd zoiets van: dat online in groepen spelen is niks voor mij (en speel nog steeds liever alleen). En vraag me nu af waarom ik niet eerder ESO ben gaan spelen. Dus als het enigszins vergelijkbaar is met ESO dan doe ik graag mee.
In ESO kan je (althans ik) veel dingen alleen doen maar bij sommige quests/dungeons is het beter om met meerdere mee te gaan, anders wordt het te lastig. Om vervolgens weer je eigen gang te gaan.
En als dan ook nog het (uitgebreider) craften van b.v. wapens erin zit, dan kom ik erop terug dat ik het niet zie zitten.
Van wat ik lees op dat twitter bericht van Peter Hines is dat hij voornamelijk quests zit te doen nu ze aan het testen zijn ipv. anderen uitschakelen. De persoon die daarop reageert vind het fijn dat er voor de anti sociale figuren zoals hij ook genoeg te doen is...daar kan ik me, op momenten, ook wel in vinden. :)

Hmm als ik een beetje rond google schijnt het toch exclusief PvP te worden, als het iets als Fortnite of een andere Battlefield/CoD dan haak ik waarschijnlijk af.
Mwah Pete Hines geloof ik eerlijk gezegd niet echt (Todd Howard geloof ik veel meer als ze het over hun games hebben). Volgens mij gamed die gast ook niet echt. Het is echt zo'n typische PR guy. En ik ben niet de enige die dat denkt als ik internet zo lees. Hij kan wel zeggen dat je prima solo kan spelen, maar lees veel meer verhalen dat het toch echt alleen online is. Je moet gewoon echt met mensen samenspelen. Het is gewoon geen echte Fallout ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 23:34
Binnenkort meer info bekend, er is pers en youtube volk uitgenodigd.

YouTube: Jon's West Virginian Vault-Tec Experiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
SHFT schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:38:

Die laatste is niet meer van de snelste dus dat is ook een factor...
Zou ik het lekker vanaf de bank op de xbox doen. Ut zal geen twitch shooter worden maar juist een game met veel rustige momenten waarbij je ook moet genieten van de sfeer. :)
Max graphics zou nog een reden kunnen zijn om voor de pc te gaan, maar aangezien je pc al ouder is, valt die reden af.

Voor mij is de keuze makkelijk. Kheb een high-end game pc maar geen console dus word het de pc. 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Fallout 76 Footage Coming Monday:

https://gamerant.com/fallout-76-gameplay-october/

En wel 400 uur gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja leuk dat ze dat zo zeggen, maar dat is gewoon een combi van alle gameplay bij elkaar van dat event. Je zult heel vaak dezelfde gameplay zien. Ze hebben veel youtubers uitgenodigd en dan kom je zo makkelijk aan 400 uur gameplay. Desalniettemin wel heel erg benieuwd naar alle gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
NukaWorldNL schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:53:
Ja leuk dat ze dat zo zeggen, maar dat is gewoon een combi van alle gameplay bij elkaar van dat event. Je zult heel vaak dezelfde gameplay zien. Ze hebben veel youtubers uitgenodigd en dan kom je zo makkelijk aan 400 uur gameplay. Desalniettemin wel heel erg benieuwd naar alle gameplay
Inderdaad allemaal wat overroepen, al hebben sommige youtubers wel aangekondigd dat ze hun integrale speelsessie gaan uploaden.

Los van het aantal uren, werd het wel eens tijd dat we iets van gameplay te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Jezus , dan krijgen we eindelijk een boel gameplay door streamers, youtubers en mensen die vrije toegang tot alles in de game hebben en gaan jullie zeggen dat 400 uur overroepen is ?!?!

Het is duidelijk dat er 200 mensen uitgenodigd zijn ofzo waarbij ze 2 3 uur gameplay mochten recorden.
Wat voor mij vooral interessant is daaraan is dat er geen guided demos zijn of on rails tryouts.
De streamers kunnen gewoon zelf beslissen wat ze doen en hoe ze het doen. Verschillende (ongeleide) oogpunten op een game zoals :
- hoe speelt het nu echt als singleplayer
- hoe goed is het anti griefing
- speelt het als RPG of FPS
- ...

Allemaal dingen die nu ongezouten kunnen bekeken worden door de streamers.

Ik vind dit veel beter dan een geleide salesy demo , blijkbaar nog niet genoeg voor sommigen!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
15:00 uur morgen gaan we gameplay zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:36:
Jezus , dan krijgen we eindelijk een boel gameplay door streamers, youtubers en mensen die vrije toegang tot alles in de game hebben en gaan jullie zeggen dat 400 uur overroepen is ?!?!

Het is duidelijk dat er 200 mensen uitgenodigd zijn ofzo waarbij ze 2 3 uur gameplay mochten recorden.
Wat voor mij vooral interessant is daaraan is dat er geen guided demos zijn of on rails tryouts.
De streamers kunnen gewoon zelf beslissen wat ze doen en hoe ze het doen. Verschillende (ongeleide) oogpunten op een game zoals :
- hoe speelt het nu echt als singleplayer
- hoe goed is het anti griefing
- speelt het als RPG of FPS
- ...
Allemaal dingen die nu ongezouten kunnen bekeken worden door de streamers.

Ik vind dit veel beter dan een geleide salesy demo , blijkbaar nog niet genoeg voor sommigen!
Begrijp me ook niet verkeerd, ik kijk er enorm naar uit, met overroepen bedoel ik dat er nooit 400u zal vrijgegeven worden, die 200 genodigden gaan niet integraal hun gameplay dumpen, de geschreven pers was ook aanwezigheid dus die gaan ook amper footage tonen.

soit we zijn eigenlijk naast de kwestie bezig, morgen eindelijk beeldmateriaal _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

SHFT schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:50:
morgen eindelijk beeldmateriaal _/-\o_
en dat is waar het mij om draait :) eens zien of het een waardige opvolger is.

Voorlopig vermaak ik me met The Division.......dat speel je deels PVE maar er is ook een zone die je PVP kan spelen. Daar lopen "roque" agents rond die je gear proberen te stelen, in vergelijk is griefing in FO76 een lachertje verwacht ik :P

Ik ben benieuwd hoe FO76 ervaren wordt zodra de eerste survivors hun eerste uurtjes echte gameplay erop hebben zitten.

FO76 past prima onder de kerstboom denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:18
Fraggert schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:45:
[...]

en dat is waar het mij om draait :) eens zien of het een waardige opvolger is.

Voorlopig vermaak ik me met The Division.......dat speel je deels PVE maar er is ook een zone die je PVP kan spelen. Daar lopen "roque" agents rond die je gear proberen te stelen, in vergelijk is griefing in FO76 een lachertje verwacht ik :P

Ik ben benieuwd hoe FO76 ervaren wordt zodra de eerste survivors hun eerste uurtjes echte gameplay erop hebben zitten.

FO76 past prima onder de kerstboom denk ik :P
The Division d:)b

Kijk wel uit naar FO76, al zal ik zeker geen pre-order plaatsen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

NukaWorldNL schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:39:
15:00 uur morgen gaan we gameplay zien
Ik heb op Twitter, YouTube en Twitch nog nix gezien/gehoord.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

Zal wel verkeerd begrepen hebben qua tijd. Ik zie ook nog niks, maar het zou echt vandaag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22
Techno Overlord schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

Met 15 minuten, om 4u dus. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
Oehh even pauze inlassen om 1600 uur. Sorry werkgever.

Hoop dat ik als fallout fanboy nu straks weet of dit nou wel of niet wat voor mij is

[ Voor 57% gewijzigd door endechaos op 08-10-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah 16:00 dus :+

Ik zit ook klaar en ga die van Oxhorn kijken.

Naja ik ben ook een groot Fallout fan, maar ik weet allang dat dit geen echte (geen echte singleplayer ervaring) Fallout game gaat zijn. Maar ga het zeker een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Never mind :P

[ Voor 86% gewijzigd door mvds op 08-10-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Hoppa daar gaan we :D

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeadmith
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-04-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:01
Tja het lijkt wel heeeel erg op Fallout 4.
Gezien mijn focus nu eerst naar Red Ded 2 uitgaat moet ik nog maar eens zien of ik hier überhaupt aan ga beginnen.

Krijg er nog niet de kriebels van zoals bij Fallout 3 & 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit hebben ze ook gemaakt toen ze nog met Fallout 4 bezig waren. Het is ook gewoon Fallout 4, maar dan met online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ziet er wel leuk uit hoor. Zit nu even wat te kijken van MrMattyPlays en zie dat je zoals gewoonlijk locaties kan ontdekken en loot is er ook veel om gepakt te worden.

Ik zeg ook eerlijk en heb dat vaker gezegd, maar ik speel Bethesda games ook niet echt voor het verhaal, Ik speel die games echt puur voor het exploren en spullen vinden. Ok nu speel je wel met andere mensen, maar wat ik zo zie speelt het toch echt nog steeds als een Fallout game. Je komt genoeg normale enemies tegen en genoeg locaties en huizen om te ontdekken. Ghouls zijn trouwens wel tof gedaan haha. Ze hebben nu ook echt andere kleding aan :+

Dus ja des te meer ik nu zie des te meer ik toch wel zin krijg hoor in de game :$ Ik moest gewoon meer echte gameplay zien om overtuigd te raken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SHFT
Op reddit is er een verzamel thread gestart met allerlei youtube linke:

https://www.reddit.com/r/...ier_event_footage_thread/

edit:

Na een hoop beeldmateriaal bekeken te hebben, ben ik toch nog niet overtuigd. Bethesda heeft overduidelijk moeite gedaan of quests op een originele manier uit te delen maar een interessante NPC kan toch niet tippen aan een holotape of een notitie op een deur geprikt. Zeker als je solo speelt komt de wereld toch erg levenloos over.

Globaal lijkt het me wel een leuk spel maar ik ben iemand die graag in een verhaal 'verdrinkt' en dat lijkt me hier toch niet aan de orde.

[ Voor 59% gewijzigd door SHFT op 08-10-2018 21:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:48
Same. Ik speel Fallout al sinds deel 1 en heb sinds die tijd altijd met smart uitgekeken naar een nieuw deel. Heb dan ook alle delen helemaal grijs gespeeld. Wat ik van Fallout 76 heb gezien en gelezen zorgt er nu voor het eerst voor dat ik totaal niet warm loop voor een nieuwe Fallout game.

Multiplayer ben ik op zich niet eens zo zeer op tegen, mits er geen grieving aan te pas kan komen, wat volgens mij niet echt aan de orde is. Geen NPC’s echter, dat gaat er bij mij toch echt niet in. Fallout moet het juist hebben van de leuke verhaallijnen. Een NPC is hier een vereiste in. Quests krijgen van een holotype? Nee dank je, Fallout is verdomme geen MMORPG...

Feit dat er dit jaar zoveel toppers uitkomen (RDR2 iemand?) helpt ook niet echt mee. Kortom, dit wordt de eerste Fallout game die ik (initieel) ga skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SparksNL schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:32:
Same. Ik speel Fallout al sinds deel 1 en heb sinds die tijd altijd met smart uitgekeken naar een nieuw deel. Heb dan ook alle delen helemaal grijs gespeeld. Wat ik van Fallout 76 heb gezien en gelezen zorgt er nu voor het eerst voor dat ik totaal niet warm loop voor een nieuwe Fallout game.

Multiplayer ben ik op zich niet eens zo zeer op tegen, mits er geen grieving aan te pas kan komen, wat volgens mij niet echt aan de orde is. Geen NPC’s echter, dat gaat er bij mij toch echt niet in. Fallout moet het juist hebben van de leuke verhaallijnen. Een NPC is hier een vereiste in. Quests krijgen van een holotype? Nee dank je, Fallout is verdomme geen MMORPG...

Feit dat er dit jaar zoveel toppers uitkomen (RDR2 iemand?) helpt ook niet echt mee. Kortom, dit wordt de eerste Fallout game die ik (initieel) ga skippen.
Kan hier niets aan toevoegen...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Na het zien van de gameplay kan ik me de kritiek van veel FA fans wel voorstellen.
Toch ben ik wel enthousiast.
Het lijkt heel veel op FA4, maar dat vind ik alleen maar een plus.
Geen NPC's en daarmee minder in het verhaal worden gezogen is jammer, al spreekt het idee van een redelijk uitgestorven wereld die je op je gemak kan verkennen op zoek naar clues waar je enkel ghouls, monsters, mutants, dieren en ander gespuis tegen komt en (hopelijk) incidenteel een ander persoon me wel aan.
De sfeer is weer prima in orde en ook het samen kunnen spelen lijkt me leuk en een extra dimensie toevoegen.
Ik heb hem gepreordered :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Ik heb gisteren ook naar gameplay zitten te kijken en ik was best verbaast over de diversiteit in lokaties. De ene keer was de persoon(juicehead) in een nucleare reactor en de andere keer in de heuvels/bergen bij een kleine hut. De game zag er goed uit, wat kleine bethesda bugs zoals AI die vastloopt op een open deur, optimalisaties die misten(alleen de gebieden rondom vault 76 waren geoptimised) en wat ragdoll bugs. Waar ik wel bang voor ben is dat de hogere level players te machtig worden. Wel ben ik blij dat andere players niet veel voorkomen. Juicehead zei dat hij alleen er op uit is gegaan en gewoon niemand tegen is gekomen in de 1,5 uur dat hij er alleen op uit ging. Ben benieuwd naar de B.E.T.A. en om zelf die wereld te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Kan mij niet voorstellen hoe dit een leuke game is als je alleen maar beesten en mutants tegenkomt. Holotapes, audiotapes en briefjes zijn misschien leuk 1 of 2 keer maar constant daar je quests van krijgen lijkt mij niks. Het is juist leuk om interactie te hebben met de NPC"s om naar stadjes te gaan en je loot te verkopen/betere wapens te kopen. Om iemand zijn kind te redden en daar een beloning voor te ontvangen etc. Om een raiders kamp uit te moorden of je juist aan te sluiten. Alleen al de radio dj die constant dingen aan het vertellen was had enorme meerwaarde nu is het gewoon een dood gebies exploren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Mirved schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:15:
Kan mij niet voorstellen hoe dit een leuke game is als je alleen maar beesten en mutants tegenkomt. Holotapes, audiotapes en briefjes zijn misschien leuk 1 of 2 keer maar constant daar je quests van krijgen lijkt mij niks. Het is juist leuk om interactie te hebben met de NPC"s om naar stadjes te gaan en je loot te verkopen/betere wapens te kopen. Om iemand zijn kind te redden en daar een beloning voor te ontvangen etc. Om een raiders kamp uit te moorden of je juist aan te sluiten. Alleen al de radio dj die constant dingen aan het vertellen was had enorme meerwaarde nu is het gewoon een dood gebies exploren.
ik heb in de vorige FO genoeg gehandeld met robots en quests gekregen via briefjes en holotapes. Heeft me niet gestoord, een quest is een quest. Dat er helemaal geen NPC's in zitten is jammer maar ik denk niet dat het mij gaat storen. We gaan het zien, nog een paar weken _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
Heb vanmorgen en gister avond een aantal uren aan gameplay van verschillende mensen bekeken en het ziet er echt afwisselend uit. Heel dorre en Wasteland waardige onderdelen maar ook stukken waar alles groeit en bloeit etc. Heel goed gedaan als ik het zo zie.

Dit lijkt mij wel een toffe game. Wat ik mij wel afvraag is waarom dat de radiaton level zo laag is in de spelwereld. Er is een nucleaire oorlog geweest en volgens mij blijft straling nog best lang hangen.. iemand een idee?

[ Voor 24% gewijzigd door Webgnome op 09-10-2018 11:57 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
De map ziet er inderdaad wel een stuk toffer uit met meer diversiteit. Maar ben het ook wel met een veelgehoorde klacht eens, ik mis NPCs en meer leven in de wereld. Voor m'n gevoel is het een lege map met hier en daar enemies in tegenstelling tot singleplayer fallout games waar wat meer gaande is verspreid over de map. Ben zelf ook iemand die meer van het verhaal en sfeer is. Ik ga gewoon RDR2 spelen en kijk dan een beetje de kat uit de boom, spreekt me nog niet aan. Kijk qua fallout vibe veel meer uit naar Wasteland 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
Ik kijk ook de kat uit de boom. Dat doe ik eigenlijk altijd bij Bethesda games. Over het NPC vraagstuk. Deze design keuze kan ik zeker wel snappen. Immers er is een dikke oorlog geweest en alles is weg geblazen / kapot. Dus ik kan mij goed voorstellen dat je als je uit de vault komt er helemaal niks is.

Als je de filmpjes bekijkt zie je dat er veel , heel veel, quests zijn op diverse manieren. Briefjes, audio logs, etc etc. en dat is zover ik nu kan beoordelen toch echt goed gedaan. Het geeft je als speler ook een beetje de vrijheid om je fantasie te gebruiken. Hoe zou persoon x er uit hebben gezien etc. Het is een andere manier van spelen maar zou best eens goed uit kunnen pakken.

Waar ik het meest bang voor ben is dat het op ten duur een pvp feest gaat worden.... en dat lijkt mij heel vervelend

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Webgnome schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:29:
Ik kijk ook de kat uit de boom. Dat doe ik eigenlijk altijd bij Bethesda games. Over het NPC vraagstuk. Deze design keuze kan ik zeker wel snappen. Immers er is een dikke oorlog geweest en alles is weg geblazen / kapot. Dus ik kan mij goed voorstellen dat je als je uit de vault komt er helemaal niks is.

Als je de filmpjes bekijkt zie je dat er veel , heel veel, quests zijn op diverse manieren. Briefjes, audio logs, etc etc. en dat is zover ik nu kan beoordelen toch echt goed gedaan. Het geeft je als speler ook een beetje de vrijheid om je fantasie te gebruiken. Hoe zou persoon x er uit hebben gezien etc. Het is een andere manier van spelen maar zou best eens goed uit kunnen pakken.

Waar ik het meest bang voor ben is dat het op ten duur een pvp feest gaat worden.... en dat lijkt mij heel vervelend
Ja je kunt het natuurlijk wel verklaren maar dat zet voor mij niet perse een leuke gamewereld neer. Ik heb vooral briefjes, van die computerlogs en tapes gezien? Zoals ook in deze preview:
De belofte van menselijke personages die altijd echte spelers zijn, zorgt voor een beetje onwennigheid. Zo moest ik op zoek naar een Settler die onderweg was naar water. Deze quest werd me gegeven door een geluidsopname, de Settler was een lijk en de loot werd gegeven door een computer terminal.
Ik denk dat het verder weghalen van RPG en sfeer elementen mij wat tegenstaat. Daarnaast hoef ik ook niet perse met andere mensen dit soort quests te doen. Dus misschien valt het allemaal best mee maar is het niet wat mij aanspreekt in fallout games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Eindelijk verlost van die achtelijke Preston Garvey *O* lekker baas in eigen C.A.M.P. d:)b

Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1