Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:30

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Luukwa @bvk

Hahaha, leuk juist zo'n gevarieerde groep, leuk topic ook trouwens, als ik zie hoe dat hier (en vele andere fora) soms gaat, man man man wat een haantjes |:(

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ik doe pas mee met Fallout '73. :)
Maar of wij 'oudjes' van grauw houden weet ik niet hoor, ik vind wel veel spellen te licht kwa kleuren, doe er vaak een ENB of Reshade over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Tadream schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:04:
Ik doe pas mee met Fallout '73. :)
Maar of wij 'oudjes' van grauw houden weet ik niet hoor, ik vind wel veel spellen te licht kwa kleuren, doe er vaak een ENB of Reshade over.
Even voor deze senior..... :+ ......dat zijn PCmods?

Ik vind de PS4 echt goed qua controller en lekker stabiel want gamen was vroeger doorspekt met vastlopers, BSOD's, tienrallen patches etc en zo'n console is gewoon heerlijl probleemloos.

Het enige wat ik mis zijn al die om eens met onuitputtelijke voorraden eens te gaan lopen kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

ik weet niet wat je vroeger dan precies hebt gedaan (of wat je vroeger vind :P) maar ik doe mee sinds half life ongeveer en heb bijna nooit dat soort problemen gehad. het meeste geklooi heb je als je heel oude spellen wilt spelen op het nieuwste OS maar dat is dan sowieso niet mogelijk op een ps4 ;)

sowieso staat dat grauwe mij ook wel aan en ik ben van 87 dus weet niet of je daarvoor per se uit de jaren 70 moet komen :P (hint: stalker spellen heb ik nog niet langs zien komen)

[ Voor 23% gewijzigd door superwashandje op 04-07-2018 21:22 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 10:11
Fraggert schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:19:
@Luukwa @bvk

Hahaha, leuk juist zo'n gevarieerde groep, leuk topic ook trouwens, als ik zie hoe dat hier (en vele andere fora) soms gaat, man man man wat een haantjes |:(
Hahaha... Meer schoolmeesters dacht ik zo...
Foei Jantje had je kunnen weten, belachelijk dat je die vraag stelt :-P

Enfin ik ben van 1974 :-)
Grappig, gamen is al lang niet meer voor de jonkies

Over het spel... Misschien wat sceptisch maar is het niet veel van hetzelfde met deze nieuwste fallout?
Praten, opdracht, neerknallen, praten opdracht, neerknallen etc
Behalve dat bob de bouwer verhaal erbij dan

Grafisch vast weer mooi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Harribo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:50:
[...]
Enfin ik ben van 1974 :-)
hier nog een :)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Fraggert schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:19:
@Luukwa @bvk

Het enige forum waar ik gebruik van maak is dat van Tweakers, dat heeft er voornamelijk mee te maken dat er hier een gemoedelijke zweer heerst.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Gemoedelijke sfeer wel, maar als je geen zin hebt in een discussie en soms gewoon even snel wat kwijt wil kun je het in sommige topics maar beter laten omdat daar personen zitten die blijkbaar de gehele dag niks beters te doen hebben dan de topics afstruinen of ze nog iemand op een foutje kunnen betrappen en dat je dan zo een uur van je vrije tijd kwijt bent alleen maar om dat bepaalde mensen blijven doordrammen omdat ze per se hun gelijk willen hebben, krijgen ze weer plusjes van hun faste groepje "fans" en kunnen ze weer :+

Fallout 71 hier, vond persoonlijk New Vegas de beste game van de serie, ga deze game wel in de gaten houden maar of dat multiplayer wat voor mij is weet ik nog niet, we gaan het zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Ik kom uit Vault 80 :+

Heb er zin in. Ondertussen flink bezig met EIN-DE-LIJK mijn zoon te vinden in Fallout 4. Ik hou heel veel van mijn zo......oh sidequest....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

L1nt schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:23:
Ik kom uit Vault 80 :+

Heb er zin in. Ondertussen flink bezig met EIN-DE-LIJK mijn zoon te vinden in Fallout 4. Ik hou heel veel van mijn zo......oh sidequest....
welkom :)

_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
Fraggert schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:25:
[...]

Even voor deze senior..... :+ ......dat zijn PCmods?
Vaak als mods te vinden inderdaad op nexus mods, maar je kan het zelf ook naar je smaak inrichten.
Even googlen hoe je dit kan doen mocht je geinteresseerd zijn. Vooral met ENB's kan je soms mooie resultaten krijgen, maar het kan wel wat performance kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Tadream schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:11:
Vaak als mods te vinden inderdaad op nexus mods, maar je kan het zelf ook naar je smaak inrichten.
Even googlen hoe je dit kan doen mocht je geinteresseerd zijn. Vooral met ENB's kan je soms mooie resultaten krijgen, maar het kan wel wat performance kosten.
ok, dus niet voor de console-crew, ik heb een PS4.

ik zag laatst een FO4-clipje waarin iemand met een H&K MP5 incl laser rondliep :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FalloutVATS

Ik heb er snel doorheen geskipped om niet teveel te spoilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hier ook uit 76 dus kon hem idd niet overslaan. :)

Maar ben ik de enige die stiekem hoopt dat de beta nog een week of 3 op zich laat wachten?

De mancave is wel erg warm met dit weer. En ik moet zeggen dat ik het met dit weer toch wel zonde vind om ergens in een verduisterde kamer te gaan zitten. :+

Dus doe maar tijdens een regenachtig weekje over een week of wat. :P

Moet wel zeggen dat ik weer zin heb aan dat gevoel wat je alleen bij fallout hebt. Je hebt de intro gehad, vault waar je begint uitgeplozen en dan het moment dat je buiten komt en werkelijk geen idee hebt. Echt zo van "nou, waar zullen we eens gaan beginnen" *wrijft in zijn handen* _/-\o_

Werkt ook alleen bij de eerste playthrough.

[ Voor 31% gewijzigd door Flagg op 05-07-2018 14:05 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 14:28
Flagg schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:56:
Hier ook uit 76 dus kon hem idd niet overslaan. :)

Maar ben ik de enige die stiekem hoopt dat de beta nog een week of 3 op zich laat wachten?

De mancave is wel erg warm met dit weer. En ik moet zeggen dat ik het met dit weer toch wel zonde vind om ergens in een verduisterde kamer te gaan zitten. :+

Dus doe maar tijdens een regenachtig weekje over een week of wat. :P

Moet wel zeggen dat ik weer zin heb aan dat gevoel wat je alleen bij fallout hebt. Je hebt de intro gehad, vault waar je begint uitgeplozen en dan het moment dat je buiten komt en werkelijk geen idee hebt. Echt zo van "nou, waar zullen we eens gaan beginnen" *wrijft in zijn handen* _/-\o_

Werkt ook alleen bij de eerste playthrough.
Ik gok dat de Beta eind Augustus pas gaat beginnen.
Die map die er te zien is in Fallout76 nodigt wel heel erg uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Flagg schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:56:

Moet wel zeggen dat ik weer zin heb aan dat gevoel wat je alleen bij fallout hebt. Je hebt de intro gehad, vault waar je begint uitgeplozen en dan het moment dat je buiten komt en werkelijk geen idee hebt. Echt zo van "nou, waar zullen we eens gaan beginnen" *LOCKS AND LOADS* _/-\o_
Fixed it for ya :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 21:22
Tjee, ben ik dan de oudste ? Vault 70........

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Akemi schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:08:
Zou best kunnen.

DAT ZOU BEST KUNNEN JA!

DAT! ZOU! BEST! KUNNEN! ZEG IK!!

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
Wijsheid komt met de jaren....... hoe slim moet ik dan wel niet zijn inmiddels ???

Momenteel eindelijk tijd voor New Vegas. Daarna maar eens nummertje 4 bekijken. Tot nu toe blijft dit type spel wel mijn favoriet. MMO heb ik niet zo veel mee. Zit geen einde aan. Zelfs nog Earth and Beyond van westwood gespeeld. Ver voor jullie tijd natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Akemi schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:08:
Nope :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
Proof or it didn't happen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

ghehehehehe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Luukwa schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:12:
[...]

Het enige forum waar ik gebruik van maak is dat van Tweakers, dat heeft er voornamelijk mee te maken dat er hier een gemoedelijke zweer heerst.
Ehh ben je al bij de dokter geweest daarmee? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.animals-toys.nl/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/c/schleich-dinosaurus-4582-utahraptor.png

Zo zien de meeste oudjes er hier uit.

:+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:45:
[afbeelding]

Zo zien de meeste oudjes er hier uit.

Dat kan niet. jou dino is in HD dat was er toen nog niet.
Dus meer zo:"

Afbeeldingslocatie: https://previews.123rf.com/images/maryvalery/maryvalery1703/maryvalery170300095/73918153-dinosaur-pixel-art-tyrannosaurus-pixelated-dino-retro-games-8-bit-prehistoric-pangolin-monster-repti.jpg

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadream
Oh ik heb Zoids voor de C64 ook nog gespeeld, dat waren nog eens dino's.
En was toen al een tiener. (en nog steeds wel een beetje).
We dwalen lekker af in ieder geval.
Ben benieuwd hoe de ervaringen zijn zo direkt met de beta, ik wacht het rustig af, heb niet meteen het gevoel om hem gelijk te halen, maar ja het is wel Fallout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

luigi87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:28:
[...]

Dat kan niet. jou dino is in HD dat was er toen nog niet.
Dus meer zo:"
Oh for fucks sake :P _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29

Vault 73 hier.

Zo lang wachten nog... ik maak elke dag wel een rondje /r/fo76, de Bethesda forums, youtube en GoT maar het uitblijven van 'echt' nieuws is tergend :)

Ik hoop dat ze op QuakeCon (9 t/m 12 augustus) wat meer laten zien en daarna meteen de B.E.T.A. starten.

Fingers Crossed.

Helaas nog geen sleutel (regel dat Bol).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 10:11
Echt super grappig al die leeftijden hier.
Fallout voor de wat oudere gamer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
Vault 83 gaat pas weer open om deeltje 5 in ontvangst te nemen.
Ik begrijp het enthousiasme wel (yay, meer Fallout), maar dit is echt niks voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Kwistnix schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 11:32:
Vault 83 gaat pas weer open om deeltje 5 in ontvangst te nemen.
Ik begrijp het enthousiasme wel (yay, meer Fallout), maar dit is echt niks voor mij.
Volgens mij wordt het vreselijk opgeblazen, als je het Bethesda forum doorleest is het volop cringen geblazen met de "echte" :') fallout fans die Bethesda the devil reincarnated vinden.

Je hebt een bleeding huge map met max 32 players erin die je amper tegen gaat komen. En mocht je er eentje tegenkomen dan is er nog maar een klein gedeelte die meteen gaat lopen schieten en irriteren. En het enige dat er kan gebeuren is dat je dood gaat, jij verliest niks en zij winnen er niks mee, want looten is er niet bij, en je respanwned een stukje verder weer en gaat weer door. Datzelfde gebeurd me in fo4 met ghouls die me af en toe volledig verrasten als ze onder een bus uit kwamen of omdat ik op een mijn stond te dansen.

Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat je de andere players niet volledig kan negeren als je wil. En je bent alleen op de map te zien als je loopt, als je crouched verdwijn je ook van de map.

Die zogenaamde fallout fans op het Bethesda forum zijn nu al veel irritanter dan PVP ooit zou kunnen zijn, en dat zegt iemand die al 15 jaar geen multiplayer gedaan heeft omdat ik al die online kleuters vreselijk vind. :+

Maar ik vermoed dat je ze prima kan negeren,en anders heb ik een paar tientjes uitgegeven aan een spel wat ik niet leuk vind, oh teh horror.

En ik vind het bijzonder dat mensen het nodig vinden om te vertellen dat ze een spel niet kopen, ik koop echt vrij veel spellen niet, maar heb niet de behoefte omdat op alle betreffende fora te gaan melden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedevil1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 11:06
Ik heb wel weer uitgekeken naar een nieuwe fallout. Hoe het "multiplay" aspect zal zijn zie ik wel op YouTube. Dan kan ik altijd nog de keuzen maken om het te kopen of niet. Ik vind het ontdekken het leuks in dit soort games.

We gaan het zien hopelijk binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
Ik heb inderdaad niks met multi-player, maar het feit dat je andere spelers kan (zal) tegenkomen, is maar een van de redenen waarom ik Fallout 76 niet interessant vind. Als het in aanvulling daarop een voor mij volwaardig single player ervaring zou bieden, dan zou ik het een kans geven. Dat is niet zo en dat komt door de sterke multi-player focus. Een grote map op zich vind ik matig interessant en base building vind ik niet leuk. Een RPG is voor mij interessant als er een goed verhaal in zit, je interactie hebt met interessante NPCs en je keuzes kan maken die er toe doen. Fallout 4 viel al tegen op dat gebied en hier zijn de aspecten (zo goed als) helemaal afwezig. Ieder z'n ding verder, maar mijn ding is 't niet en waarom zou dat niet gehoord mogen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Persoonlijk wacht ik het af, ik wil het wel een kans geven. Multiplayer in de vorm van gedwongen PvP staat mij totaal niet aan, maar dat lijkt er op dit moment niet te zijn. Bethesda is karig met informatie op dat gebied, dingen zijn nog helemaal niet 100% concreet.

Ik gebruik de beta om zien of het wat is, zo nee dan gaat die pre-order geannuleerd worden (misschien niet helemaal netjes, maar soit).

Verder heb ik de indruk dat Fallout 76 een 'Game-as-a-service' ding is; er zal nog maanden aan gesleuteld worden na de release, het kan daardoor nog veel kanten op... als zij ook nog luisteren naar hun community (en dan niet alleen naar die minderheid van schreeuwers) dan komt het vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Kwistnix schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:44:
[...]

Ik heb inderdaad niks met multi-player, maar het feit dat je andere spelers kan (zal) tegenkomen, is maar een van de redenen waarom ik Fallout 76 niet interessant vind. Als het in aanvulling daarop een voor mij volwaardig single player ervaring zou bieden, dan zou ik het een kans geven. Dat is niet zo en dat komt door de sterke multi-player focus. Een grote map op zich vind ik matig interessant en base building vind ik niet leuk. Een RPG is voor mij interessant als er een goed verhaal in zit, je interactie hebt met interessante NPCs en je keuzes kan maken die er toe doen. Fallout 4 viel al tegen op dat gebied en hier zijn de aspecten (zo goed als) helemaal afwezig. Ieder z'n ding verder, maar mijn ding is 't niet en waarom zou dat niet gehoord mogen worden?
Je claimt dat erg geen singleplayer ervaring is en dat ze multiplayer focussed zijn. Waar heb je dat vandaan, want volgens mij is er gewoon een volledige singleplayer ervaring maar lopen er ook andere rond en is er zeer zeker geen focus op mp. En tuurlijk mag je dat zeggen, mooie is dat iemand anders daar dan ook wat van mag vinden.

Maar dit bedoel ik dus, mensen doen allemaal aannames en gaan roepen dat ze het niks vinden, maar niemand heeft een idee hoe het gaat werken.

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de franchise fallout gaan verkrachten door er een mp slaughterfest van te gaan maken.

Nou is de vocale gaming community sowieso erg zuur en lijkt klagen soms wel de (inter)nationale sport, maar bij deze launch lijkt het wel een zooitje toddlers die geen snoep krijgen in de supermarkt.

Bethesda heeft hun fanbase wat overschat en kunnen ze beter wat openheid gaan geven, hun fanbase kan heel slecht tegen onverwachte wendingen en verrassingen zo lijkt het. Wat wel raar is als je van rpg's houdt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:57:
... of omdat ik op een mijn stond te dansen.
Zijn daar ook beelden van ?? :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
Voor iedereen die bij Bol.com besteld heeft:
B.E.T.A. toegang!
Word één van de eerste om de wereld te ontdekken. Pre-order en krijg toegang tot de Fallout 76 B.E.T.A. Alle edities ontvangen de B.E.T.A. code. B.E.T.A, echter is nog niet bekend wanneer de B.E.T.A. live gaat. De codes worden in batches verstuurd. De eerste batch wordt op 30 juli verstuurd voor 13:00uur 's middags. Let op je mailbox!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Cascade schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:40:
Voor iedereen die bij Bol.com besteld heeft:

[...]

:9
dat is enkel de code die je in kan lossen op Bethesda.net, de BETA duurt nog wel even (nog geen nieuws over de startdatum)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Fallout '82 reporting for duty. Weer stevig bezig met Fallout 4, maar dit keer (na 6x uitspelen) met een berg aan Nexusmods.

Kan niet wachten tot Fallout 76, erg blij dat ze toch voor online kiezen, in tegenstelling tot vele andere meningen op het internet. Hopelijk maken ze ook gewoon een co-op deel waarbij je met 2 tot 4 man PvE kan doen met NPC's zoals Fallout 4 nu.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gbjP08-kr-E]

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Flagg schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:16:
[...]

Je claimt dat erg geen singleplayer ervaring is en dat ze multiplayer focussed zijn. Waar heb je dat vandaan, want volgens mij is er gewoon een volledige singleplayer ervaring maar lopen er ook andere rond en is er zeer zeker geen focus op mp. En tuurlijk mag je dat zeggen, mooie is dat iemand anders daar dan ook wat van mag vinden.

Maar dit bedoel ik dus, mensen doen allemaal aannames en gaan roepen dat ze het niks vinden, maar niemand heeft een idee hoe het gaat werken.

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de franchise fallout gaan verkrachten door er een mp slaughterfest van te gaan maken.

Nou is de vocale gaming community sowieso erg zuur en lijkt klagen soms wel de (inter)nationale sport, maar bij deze launch lijkt het wel een zooitje toddlers die geen snoep krijgen in de supermarkt.

Bethesda heeft hun fanbase wat overschat en kunnen ze beter wat openheid gaan geven, hun fanbase kan heel slecht tegen onverwachte wendingen en verrassingen zo lijkt het. Wat wel raar is als je van rpg's houdt. :P
En daar mag dus ook iemand anders weer op reageren die een andere mening heeft.

Waar hij dat vandaan heeft? Van de grote aankondigingen van Howard himself. Er is geen volledige SINGLE player ervaring, het is een SOLO player ervaring. Daar is hij meer dan duidelijk over geweest en voor mij is dat niet hetzelfde als in mijn eentje de wereld verkennen in een single player game. Dan loop jij er bijvoorbeeld rond, Flagg, en ik wil jou gewoon helemaal niet tegen komen, hoe aardig je misschien ook bent. Enkel NPC's wil ik tegenkomen zoals in alle vorige Fallouts.

Je zegt dat mensen allemaal aannames doen en vervolgens zeg je dat je je niet kunt voorstellen dat ze de franchise gaan verkrachten... Neem je dat soms aan? ;)

Onverwachte wendingen houden we allemaal van in RPG's denk ik maar dit raakt de kern van deze spellen en dat vind ik zonde.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat ik me net zat te bedenken. In Fallout 4 stoorde ik me er geregeld aan dat je een quest accepteerde en de quest giver dan schaapachtig vraagt of je wel voorbereid bent voor zo'n pittige quest waar je wel 5 raiders die amper armor dragen en bewapend met pipe pistols moet ombrengen.
En dat jij dan schaapachtig naar je tv staart en hardop afvraagt of hij wel gezien heeft dat jij een volledig geupgrade X-01 power armor draagt met een gatling laser als wapen

In 76 weet je vrijwel zeker dat wanneer jij heerlijk in je power armor rond huppelt door de wasteland een andere speler die enkel een Vault suit heeft en een simpel pistooltje zich niet aan jou gaat wagen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
L1nt schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:47:
In 76 weet je vrijwel zeker dat wanneer jij heerlijk in je power armor rond huppelt door de wasteland een andere speler die enkel een Vault suit heeft en een simpel pistooltje zich niet aan jou gaat wagen.
juist wel, beetje uitdaging is mooi :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Svennie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:04:
[...]

juist wel, beetje uitdaging is mooi :9 :+
Mja, je houd altijd idioten die het willen proberen maar het bleef wel altijd beetje vreemd dat een raider denkt jou eventjes om te leggen terwijl hun kogels gewoon van je af ketsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
L1nt schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:08:
[...]
Mja, je houd altijd idioten die het willen proberen maar het bleef wel altijd beetje vreemd dat een raider denkt jou eventjes om te leggen terwijl hun kogels gewoon van je af ketsen.
Laat het ze lekker proberen, 1 schot en weg zijn ze _/-\o_

Dat hadden ze beter kunnen programmeren ja maar als een raider wegrent als je veel sterker bent dan houdt je weinig/minder quests over. Ze kunnen de sterkte van je tegenstanders natuurlijk ook aanpassen aan jouw sterkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Svennie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:11:
[...]

Laat het ze lekker proberen, 1 schot en weg zijn ze _/-\o_

Dat hadden ze beter kunnen programmeren ja maar als een raider wegrent als je veel sterker bent dan houdt je weinig/minder quests over. Ze kunnen de sterkte van je tegenstanders natuurlijk ook aanpassen aan jouw sterkte.
Ze hadden het al met audio kunnen aanpakken. Nu roepen ze bijvoorbeeld "I'm gonna kill you!!" en dat had in zo'n geval ook iets kunnen zijn van "Oh shit!! he's wearing a power armor!"

Maar je ziet het ook wel in Skyrim bijvoorbeeld. Je hebt net in je eentje een dragon verslagen en een NPC guard zegt letterlijk "hey you are the dragonborn". 5 tellen later schop je per ongeluk een kip weg en staat die zelfde guard opeens voor je met z'n zwaardje. We weten allemaal dat elk weldenkend mens dan fluitend weg loopt en zegt "heb niks gezien hoor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:11:
Naar mijn weten gebeurde dat al in Fallout 4. Hetzelfde als met het niveau aan Power Armor dat je vindt: hoe hoger de level, hoe beter de Armor (T60, X01 en zo) . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 76 heeft geen CPU-personages, alle personages zijn online spelers:

In een interview met Gamesindustry.biz vertelt Pete Hines, Senior VP Global Marketing bij Bethesda, dat Fallout 76 nog steeds een RPG is waarin je quests kunt doen, maar dat het wel heel anders gaat zijn.

“In our previous games, if you’re walking up a hill and there’s an enemy NPC we’ve placed there, there’s a little red thing that shows up on your compass to say ‘that guy’s a bad guy’. We cheated for you. You already know. But [in Fallout 76] you don’t know anything about that person or what their motives are, unless you’ve come across them before.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat vinden jullie eigenlijk? Moet de B.E.T.A. gewoon de volledige game zijn of moet het een op zichzelf staand verhaal zijn zodat we het echte verhaal pas te zien krijgen als de game daadwerkelijk gereleased is?

Voor beide is wat te zeggen IMHO. Je loopt het theoretische risico dat iemand de main quest al uit speelt tijdens de B.E.T.A. maar als je enkel wat side-quests erin stopt heb je weer kans dat men gaat roepen dat er niks te doen is en hele ladingen mensen de pre-order annuleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
L1nt schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:40:
Wat vinden jullie eigenlijk? Moet de B.E.T.A. gewoon de volledige game zijn of moet het een op zichzelf staand verhaal zijn zodat we het echte verhaal pas te zien krijgen als de game daadwerkelijk gereleased is?

Voor beide is wat te zeggen IMHO. Je loopt het theoretische risico dat iemand de main quest al uit speelt tijdens de B.E.T.A. maar als je enkel wat side-quests erin stopt heb je weer kans dat men gaat roepen dat er niks te doen is en hele ladingen mensen de pre-order annuleert.
Lastig, dit zal denk ik afhankelijk zijn van wanneer de B.E.T.A. werkelijk beschikbaar is. Als dit 2 weken voor release is of minder dan kan het best de hele game zijn. Is het langer dan denk ik dat ze niet alles moeten vrijgeven, echter kun je dan ook niet alles testen. De vraag is denk ik meer is de B.E.T.A. wel een BETA, of gewoon een "play early bonus" voor pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

naar eigen zeggen is het echt een Beta om de boel goed te stress testen.

Wat ook mee zal spelen is of je je progress mee kunt nemen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
L1nt schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:02:
naar eigen zeggen is het echt een Beta om de boel goed te stress testen.

Wat ook mee zal spelen is of je je progress mee kunt nemen of niet.
Dat zeker, een voortgang-reset laat meteen zien of het spel goed herspeelbaar is. Ik verwacht dat dit soort dingen wel goed zitten. Stress testen kan ook alleen bedoeld zijn om de server kant te testen, ik verwacht dat dit mogelijk belangrijker is in dit geval dan het spel zelf testen. Genoeg releases gezien waarbij server issues de eerste paar weken de playerbase ernstige schade toe brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 00:42
L1nt schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:40:
Geen van beide, gewoon de openworld geven maar de storyline en quests verborgen houden. Ze zouden er een paar side quests in kunnen stoppen die bijv player to player interactie vereisen zodat ze dat grootschalig kunnen testen.

Persoonlijk maakt het mij niks uit, ik doe de BETA vooral voor de feeling van de game en de wereld alvast een beetje verkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Een regio van de wereld is toch afdoende, dan heeft men nog wat om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Dave schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:12:
Een regio van de wereld is toch afdoende, dan heeft men nog wat om naar uit te kijken.
Een beetje vergelijkbaar met het Bruma gedeelte van het Beyond Skyrim mod . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Vincent Dave schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:12:
ja precies, niet meteen de volledige wereld open, er moet wel iets over blijven voor na de BETA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Om te BETA testen kunnen ze toch ook gewoon een dedicated map maken :?

Dan wordt er niks van de game gespoilert maar kan er wel goed getest worden, of roep ik nou iets doms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fraggert

Je kunt niks doms roepen en het is maar afwachten hoe de BETA gaat worden.
Ik hoop snel meer info te krijgen over de start datum van de Xbox versie van de BETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:05:
@Fraggert

Je kunt niks doms roepen en het is maar afwachten hoe de BETA gaat worden.
Ik hoop snel meer info te krijgen over de start datum van de Xbox versie van de BETA.
ik bedoel daar mee eigenlijk te vragen of als je BETA test in een dedicated map/omgeving je dan voldoende kunt testen om de boel vrij te kunnen geven.

het lijkt mij sterk dat je per se moet BETA-en in de uiteindelijke spelomgving/map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:47
dan kun je toch ook niet fatsoenlijk testen??
Doen ze een aparte map in de beta, dan kunnen ze de echte map niet testen.
geen quests erin? dan kunnen die ook niet getest worden.
als het er niet in zit, kan het ook niet getest worden, en laat dat nu net de bedoeling zijn van de beta.

Wil je geen spoilers, speel de beta dan niet, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Fraggert schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:48:
Om te BETA testen kunnen ze toch ook gewoon een dedicated map maken :?

Dan wordt er niks van de game gespoilert maar kan er wel goed getest worden, of roep ik nou iets doms :P
ze gaan echt geen nieuwe map maken, dat kost veel te veel tijd, dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jbk23 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:58:
dan kun je toch ook niet fatsoenlijk testen??
Doen ze een aparte map in de beta, dan kunnen ze de echte map niet testen.
geen quests erin? dan kunnen die ook niet getest worden.
als het er niet in zit, kan het ook niet getest worden, en laat dat nu net de bedoeling zijn van de beta.

Wil je geen spoilers, speel de beta dan niet, zo simpel is het.
vandaar dat ik er ook maar even naar vroeg, ik weet niet precies wat dan wel en niet allemaal kan.

ben het zeker met je eens, er zijn er zat die willen testen, moet je alleen ff geduld op brengen nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 76 B.E.T.A. Confirmed for October

https://mobile.twitter.co...tatus/1021429408006057989

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel laat hoor voor een Beta. Tenminste dat vind ik dan. Bedoel klein maandje later komt de game al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Starting in October we'll be selecting people who have pre-ordered the game from a participating retailer to enter our B.E.T.A. We'll start small and grow over time as we prepare for launch.

...

EDIT: To clarify, everyone who pre-orders at a participating retailer will be included in the B.E.T.A.
Dus:
- BETA in oktober
- 'selected people' eerst, meer dichter bij de release.
- eerst Xbox One, dan PS4 en PC.

Vanwege de formulering en omdat max. 6 weken erg krap is verwacht ik niets anders dan een stress test van hun infrastructuur. (was al min of meer aangegeven), en gameplay veranderingen niet bij launch maar later.

Rijkelijk laat. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik ben bang dat het allemaal niet zo loopt zoals ze voor ogen hadden want als de game gewoon staat dan had de beta makkelijk in Augustus van start kunnen gaan.

Mensen die nu betaald hebben voor hun pre-order hebben zelfs nog geen zekerheid bij de 1ste club te zitten.
Sowieso te zot voor woorden dat mensen voor iets gaan betalen waar nog een hoop vragen onbeantwoord zijn door Bethesda zelf.

Sorry ik kan nu even niet positief zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 24-07-2018 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Volgens de post op beth.games/2JMBVHZ:
- meer info op QuakeCon
- QuakeCon Fallout 76 panel te volgen via een live stream op Mixer.
- vragen worden vooraf verzameld van de forums, /r en social media. Dus DOEN, stel die vragen!

Ik vind dat er nu veel onduidelijkheid is over hoe de gameplay nu gaat worden, vooral hoe PvP gaat werken. Antwoorden van Bethesda zijn vaag of ontwijkend alsof zij het zelf nog niet 100% weten. Misschien ligt dat in de aard van het product (een SaaS oplossing?).

Hoop dat QuakeCon het kan ophelderen.

Verder, mijn mening: een BETA achter een preorder verstoppen is bullshit. Ik snap de noodzaak dat je wil testen (vooral met multiplayer en een softwaredienst die 'nieuw' is voor de developer), maar om het nou als een 'incentive' te gebruiken is heel erg mager. Desalniettemin wil je wel meedoen en doe je toch die pre-order (ik ook).

Zien het wel, eerst nog een tijdje bakken in de hitte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

jori040 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:57:
Ik ben bang dat het allemaal niet zo loopt zoals ze voor ogen hadden want als de game gewoon staat dan had de beta makkelijk in Augustus van start kunnen gaan.

Mensen die nu betaald hebben voor hun pre-order hebben zelfs nog geen zekerheid bij de 1ste club te zitten.
Sowieso te zot voor woorden dat mensen voor iets gaan betalen waar nog een hoop vragen onbeantwoord zijn door Bethesda zelf.

Hoe kun je dat nou weten? Er is nagenoeg nog helemaal niets bekend betreft progressie.. hier kun je dus helemaal niet van uit gaan.

Ik denk dat we met z'n allen überhaupt blij mogen zijn met een beta, ze hadden er net zo goed voor kunnen kiezen om geen beta te houden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Luukwa schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:55:
[...]

Hoe kun je dat nou weten? Er is nagenoeg nog helemaal niets bekend betreft progressie.. hier kun je dus helemaal niet van uit gaan.

Ik denk dat we met z'n allen überhaupt blij mogen zijn met een beta, ze hadden er net zo goed voor kunnen kiezen om geen beta te houden.
Dat zal moeten blijken bij release/beta of daar een kern van waarheid in zit.

Denk dat zij blij mogen zijn dat men nu al überhaupt een pre-order/betaald doet.Sowieso was gezegd dat iedereen met een pre-order meteen aan de beta mee kon doen en niet in delen.

Aangezien ik in Oktober Horizon 4 & Red Dead 2 wil gaan spelen ga ik helemaal geen pre-order[niet mee aan beta doen] meer plaatsen.

Als de game straks positief ontvangen gaat worden dan trek ik m'n beurs wel. ;)

Hoop dat ze tijdens Quakecon minder vaag gaan doen rondom Fallout76.[en dat zeg ik als Bethesda fan]

Geen Beta houden ? Gezien de oude engine & assets kunnen ze er ook voor kiezen de game gratis uit te brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 25-07-2018 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er zal een kleinere Fallout 76 beta plaatsvinden voor de officiële beta:

https://twitter.com/DCDeacon/status/1021544656537116685

Ik hoop dat ik bij de eerdere gelukkigen zit.
Ik krijg em al sneller door mijn preorder op
de Xbox One X versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:37:
Er zal een kleinere Fallout 76 beta plaatsvinden voor de officiële beta:

https://twitter.com/DCDeacon/status/1021544656537116685

Ik hoop dat ik bij de eerdere gelukkigen zit.
Ik krijg em al sneller door mijn preorder op
de Xbox One X versie.
laat het ons maar weten mocht je bij de gelukkigen zitten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 00:42
Heb zojuist de key ontvangen van Bol.com voor de pc editie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

jori040 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:57:

Hoe erg is het nou? Je geeft een paar tientjes uit en het ergste wat er kan gebeurenis dat je het spel niet leuk vindt. Big deal. Mensen reageren alsof hun eerstgeborene ontvoerd, gegijzeld en gewurgd wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:50:
[...]

Hoe erg is het nou? Je geeft een paar tientjes uit en het ergste wat er kan gebeurenis dat je het spel niet leuk vindt. Big deal. Mensen reageren alsof hun eerstgeborene ontvoerd, gegijzeld en gewurgd wordt. :P
Moest het eens één spel zijn zou er veel minder commotie zijn, maar mensen hebben nog steeds schrik dat hun offline gaming in gevaar is. Niet dat alles wat nu uitkomt een online Battle Royale grieffest met randoms is maar toch een groot percentage van nieuwe games. Dat net Fallout toch wel een van de single player classics, daar nu ook in mee lijkt te gaan zit velen wat hoog dus ik begrijp het zeker.

Ik ben zelf wel al voorbij de woedefase en zit nu in de acceptatiefase 😛 ik wacht wel op FO:5 en als dat nog steeds MP is zoek ik een andere franchise. Moest FO:76 onverhoopt toch meevallen dan koop ik die in de tussentijd misschien ook nog. Er zal vast wel een GoT-clan ontstaan die een ganse server kan vullen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 76 B.E.T.A. progress will carry over to the full game:

https://fallout.bethesda.net/faq

Zin in Fallout 76.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Waarom rept men bij T.net nu weer over single player ervaring? Dat is er niet. Je kunt hooguit solo rond gaan lopen.

Ik ben er overigens klaar voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.dewals.nl/images/controller.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Player1S op 07-08-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh dan ga je dus al mensen krijgen die veel verder zijn als de game uitkomt. Ze moeten het gewoon resetten zodat iedereen op 0 begint.

Er zit geen singleplayer in nee. Ja je kan het solo spelen (wel altijd met andere mensen in die wereld), maar dan nog kom je na een tijd op een punt dat je toch echt samen moet spelen. Dat heeft Todd en Pete ook al vaker gezegd tijdens E3 interviews.

Ik voel deze game echt nog niet. Ik ga hem heus wel spelen en een goede kans geven, maar ik denk dat ik tegen die tijd een nieuwe pc heb en lekker weer de oudere Fallout games ga modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

NukaWorldNL schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:00:
Meh dan ga je dus al mensen krijgen die veel verder zijn als de game uitkomt. Ze moeten het gewoon resetten zodat iedereen op 0 begint.
Ja en nee. Op zich heb je gelijk maar ik denk dat het merendeel de game sowieso al in preorder heeft of pas na 14-11 gaat kopen.
Het clubje dat op de 14-11 de game koopt zal relatief klein zijn verwacht ik.

Iemand die op 24-11 pas koopt heeft ook een achterstand. Iemand die in 2019 pas koopt helemaal.
Ik denk dat het bij dit soort games niet echt uit maakt omdat iemand altijd wel een achterstand zal hebben op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inon Zur doet de soundtrack weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
New Details

SPECIAL and Perk Cards

Players able to share Perk Cards in their group but diverse groups of characters with different Perk Cards are encouraged

On your first level-up, you pick a SPECIAL you want to increase and pick a Perk Card within that SPECIAL

Every SPECIAL is a pool of points for the Perk Cards you want to equip

Each Perk Card has a point cost for how powerful that card is

You can level-up Perk Cards for more powerful bonuses

You can pick any Perk Card you meet the requirements for, no randomness

SPECIAL cap is now at 15, not 10

Perk Cards can go up to level 5 in power

Mutation Perks with benefits and drawbacks

Charisma allows your party to share more Perk Cards with each other - encourages people to spend points in Charisma

Perk Card Packs are awarded every two levels and every five levels after level 10; you get a pack of four random Perk Cards

Gum from Perk Card Packs reduces Hunger need

You can swap out your active Perk Cards at any time

One Perk Card per level

Perk Card Packs can also give you Perk Cards you'd otherwise need to be a higher level for

When you hit level 50 you don't get SPECIAL points anymore but you still get to pick Perk Cards

Characters and Mechanics

You wake up in the Vault on Reclamation Day

Improved character customiser

You take your profile picture of your character with Photo Mode

Photo Mode has multiple settings and filters, can be used both inside the Vault and out

Few loading screens in the game, uses photos as loading screen slides

Completely customisable characters, including sex, at any time in the game

Increased Rads gives you greater chance of mutating

Gameplay

No saves

No PvP until level 5

You can ignore and block players to avoid them seeing you on the map

Pacifist flag to prevent you damaging other players

Community Questions

Why can't we play the B.E.T.A. sooner?

Things still need fixing, stress testing, need to get ready for crashing, getting ready to get it fixed ASAP

PvP; how does it work? What's the deal with griefing?

We want this element of danger but without griefing; when you shoot someone it does lower damage, acts as an invitation to combat - full damage when in full, mutual combat - more Caps rewarded on kill if higher level. If you are killed you can get revenge on your killer and get double rewards.

People who kill unwilling combatants become 'wanted' with a bounty - a known murderer. Visible on map to all players. There is no reward for killing unwilling combatants. Bounty comes out of the wanted persons Caps pool. They can't see the bounty hunters who come after them.

What happens when you die?

You only drop Junk items when you die, taking away important resources for crafting/building. There are stashes around the map to keep Junk safe.

If in PvP, you can take other people's Junk items as a reward.

How does respawning work?

You can respawn anywhere; Vault 76 is free to respawn but you can pay Caps to spawn elsewhere

If you're a higher level character with better armor, weapons etc. how do I engage with lower players?

Power curve; weapons are balanced between players bringing them to average level / damage dealt

What happens if I / a place gets nuked? What about my C.A.M.P.?

When you nuke a C.A.M.P. it does destroy structures but you can blueprint your camps and replace it and move it if needed. Easy to repair destroyed structures, players can destroy walls to prevent getting stuck or trapped

How does communication work?

Emote wheel, voice chat for teammates and optional voice chat for other players that is vicinity-based. You can mute other players.

VATS; how does it work if it's online and real-time?

You target the whole body, you can't target body parts without a perk. Perception based, can invest in it to improve it for those that struggle with gunplay

Who is scoring Fallout 76 and what's the music in the game?

Inon Zur. Lots of licensed songs, radio stations confirmed.

What about private servers?

Definitely going to happen, as is modding.

Live game; there is a roadmap, it'll be a very different game a year and years after launch. B.E.T.A. is the first step to those changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

deze al bekend? Het filmpje zie ik al gelinkt maar het Tweakers nieuwsbericht niet geloof ik

nieuws: Bethesda gaat onvriendelijke spelers in Fallout 76 flink straffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
@Bounty comes out of the wanted persons Caps pool.

Geef al je caps aan andere speler (een vriend bijvoorbeeld) ga on killspree... gezien je caps komen van jezelf aka de wanted person. Van een kale kip kan je niet plukken... klinkt alsof je dat nog wel kan exploiten...

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Verwijderd

Samenwerken.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

SMD007 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:36:
@Bounty comes out of the wanted persons Caps pool.

Geef al je caps aan andere speler (een vriend bijvoorbeeld) ga on killspree... gezien je caps komen van jezelf aka de wanted person. Van een kale kip kan je niet plukken... klinkt alsof je dat nog wel kan exploiten...
ik zou eerst maar eens uitzoeken dan of je dan niet gewoon dik in de min komt te staan :+

Krijg je je caps terug van je mattie, flikkeren ze eerst een groot, diep, zwart gat in :P

• Vnze
  • Niet online
Maar als iemand je aanvalt is je eerste reactie je verdedigen. Maar als je terug schiet krijgt de andere de wanted status niet. Als "unwilling" kan je dus eigenlijk zodra je beschoten word kiezen tussen weglopen of niets doen maar je proberen te verdedigen = uitdaging aanvaarden? Dat is toch ook niet echt intuïtief.

Edit: en wapens doen minder schade tot iemand de uitdaging aan gaat? Ik zie al een hele meute vervelende ventjes die met 9mm iedereen gaan lastig vallen maar net niet doden. Toffe manier van griefen :(
Photo Mode has multiple settings and filters
Ok ik word te oud voor games, Fallout heeft filters voor selfies ingebouwd 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Vnze op 16-08-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vnze schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:44:
Maar als iemand je aanvalt is je eerste reactie je verdedigen. Maar als je terug schiet krijgt de andere de wanted status niet. Als "unwilling" kan je dus eigenlijk zodra je beschoten word kiezen tussen weglopen of niets doen maar je proberen te verdedigen = uitdaging aanvaarden? Dat is toch ook niet echt intuïtief.

Edit: en wapens doen minder schade tot iemand de uitdaging aan gaat? Ik zie al een hele meute vervelende ventjes die met 9mm iedereen gaan lastig vallen maar net niet doden. Toffe manier van griefen :(

[...]

Ok ik word te oud voor games, Fallout heeft filters voor selfies ingebouwd 8)7
mjah.........maar als ik ineens een schot hoor en merk dat ik geraakt wordt dan moet ik me toch echt eerst omdraaien en eerst maar eens zien of ik dat stuk onverlaat in mijn vizier krijg, pas vanaf dat moment beslis ik of ik de trekker overhaal.

Of draai jij je al meteen om met een brullende minigun? :+

Je ziet dan toch wel of het een player is of zo'n grote groene hufter.

Als ik tussen de settlers ren om mijn dorp te verdedigen moet ik ook goed kijken wie ik neermaai voor ik triggerhappy mijn eigen volkje decimeer.

Dit gebeurde per ongeluk afgelopen weekend, ik snapte er geen fuck van waarom die aanval zo lang duurde en ik werdt aan alle kanten te grazen genomen, tot ik ineens het woord "settler" in rood zag staan toen ik iemand naderde die mij onder vuur nam _O-

Blijkbaar per ongeluk een inboorling teveel geraakt in de waanzin van de belegering :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Fraggert schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:20:
[...]

mjah.........maar als ik ineens een schot hoor en merk dat ik geraakt wordt dan moet ik me toch echt eerst omdraaien en eerst maar eens zien of ik dat stuk onverlaat in mijn vizier krijg, pas vanaf dat moment beslis ik of ik de trekker overhaal.

Of draai jij je al meteen om met een brullende minigun? :+

Je ziet dan toch wel of het een player is of zo'n grote groene hufter.

Als ik tussen de settlers ren om mijn dorp te verdedigen moet ik ook goed kijken wie ik neermaai voor ik triggerhappy mijn eigen volkje decimeer.

Dit gebeurde per ongeluk afgelopen weekend, ik snapte er geen fuck van waarom die aanval zo lang duurde en ik werdt aan alle kanten te grazen genomen, tot ik ineens het woord "settler" in rood zag staan toen ik iemand naderde die mij onder vuur nam _O-

Blijkbaar per ongeluk een inboorling teveel geraakt in de waanzin van de belegering :P
Goed punt, al ben ik eerder van de shotgun to the face aanpak ipv de minigun :p als je helemaal geen mensen wil aanvallen is het natuurlijk niet zo moeilijk maar als je als pakweg level 25 een eerlijke uitdaging wel ziet zitten heb je geen seconde te verliezen als er een level 28 je uitdaagt met een melee aanval. Als dat echter een level 70 is die je al de hele dag aan het lastigvallen is wil je je waarschijnlijk niet verdedigen. Daarnaast is het verschil tussen de ghouls (scorched of zoiets in FO:76?) en een mens is ook niet meteen duidelijk, als je weinig HP over hebt in ghoul gebied kan ik me ook voorstellen dat je eerst schiet en dan pas vragen stelt als jij schade krijgt. Of als je op zo'n boos groen ding aan het schieten bent en de griefer plaatst zich "ineens" ergens in de baan van je kogels. Of...

Ik zie genoeg problemen met dit systeem maar ik ben al blij dat ze er toch serieus aan werken. Die 9mm-grief zoals ik beschrijf in mijn vorige post is imo zeker iets wat gaat gebeuren, level 1337 griefer valt low-level players aan met wapens die net genoeg schade doen om irritant te zijn zonder te doden tot de low-level speler uit frustratie eens met een wapen reageert en natuurlijk een halve seconde later een mini-nuke tegen zijn virtueel gezicht krijgt. Ik ben benieuwd wat de beta brengt.

En rode settles, been there, done that, loaded a 7 hours older save file :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hee grappig ik kreeg vanmorgen mijn beta code. Wist niet eens meer dat ik de game besteld had 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The American Dream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vnze schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:13:
[...]

Goed punt, al ben ik eerder van de shotgun to the face aanpak ipv de minigun :p als je helemaal geen mensen wil aanvallen is het natuurlijk niet zo moeilijk maar als je als pakweg level 25 een eerlijke uitdaging wel ziet zitten heb je geen seconde te verliezen als er een level 28 je uitdaagt met een melee aanval. Als dat echter een level 70 is die je al de hele dag aan het lastigvallen is wil je je waarschijnlijk niet verdedigen. Daarnaast is het verschil tussen de ghouls (scorched of zoiets in FO:76?) en een mens is ook niet meteen duidelijk, als je weinig HP over hebt in ghoul gebied kan ik me ook voorstellen dat je eerst schiet en dan pas vragen stelt als jij schade krijgt. Of als je op zo'n boos groen ding aan het schieten bent en de griefer plaatst zich "ineens" ergens in de baan van je kogels. Of...

Ik zie genoeg problemen met dit systeem maar ik ben al blij dat ze er toch serieus aan werken. Die 9mm-grief zoals ik beschrijf in mijn vorige post is imo zeker iets wat gaat gebeuren, level 1337 griefer valt low-level players aan met wapens die net genoeg schade doen om irritant te zijn zonder te doden tot de low-level speler uit frustratie eens met een wapen reageert en natuurlijk een halve seconde later een mini-nuke tegen zijn virtueel gezicht krijgt. Ik ben benieuwd wat de beta brengt.

En rode settles, been there, done that, loaded a 7 hours older save file :+
"level 1337 griefer" _O-

ja, je zet wel wat punten neer die nogal vervelend zouden kunnen gaan uitpakken ja, zeker als het FO:76 algoritme besluit dat jij als murderer op de kaart moet omdat een of andere 8-jarige Noob zonodig voor jouw loop moet gaan staan. |:(

we gaan het zien :)
Donstil schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:33:
Hee grappig ik kreeg vanmorgen mijn beta code. Wist niet eens meer dat ik de game besteld had 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Fraggert op 22-08-2018 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
Tegen 'per ongeluk' iemand schieten is er een pacifist flag die je kan aanvinken, werd verteld in het Q&A panel op QuakeCon. Hoop wel dat er een hotkey voor is. Verder is er nivelering tussen low en high level bij PvP; je zou theoretisch wel een kans hebben als low-level met mes tegen een high-level met power armor en gatling (ik zie de "p0wned" streams wel verschijnen).

Ik denk dat er nog genoeg griefing gaat gebeuren. Groepen van 4 of meer high level minderjarige etterjes die het een sport vinden om de 'murderer' status te hebben en zo lang mogelijk in stand te houden. Daar is als solo speler weinig tegen te doen behalve samenwerken of uit de buurt blijven. Gelukkig is de kaart groot, maar misschien is het goed te doen en geeft het wat extra spanning. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Cascade :

Een clubje puisterige, van RedBull doordrenkte, fanatici waarvan er om toerbeurten 1 de murderer gaat uithangen met een zwikje beschermelingen eromheen |:(

Ik moet wel lachen om de humor weer van de Bethesda-crew hoor :)

"There is no i in nuclear wasteland" _O-

Heerlijk d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Fraggert schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:12:
@Cascade :

Een clubje puisterige, van RedBull doordrenkte, fanatici waarvan er om toerbeurten 1 de murderer gaat uithangen met een zwikje beschermelingen eromheen |:(
Dit is waar ik ook een beetje huiverig voor ben.
Nu krijg je gelukkig de optie om mensen te blokken zodat je niet meer in dezelfde lobby/instance terecht komt, maar toch. En ik ben van mening dat het "de raider uithangen" er wel in hoort, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die bepaalde mechanieken gaan misbruiken.

Ik heb helaas niet zoveel mensen om me heen die fanatiek gamen, dus ik hoop op vriendelijke randoms. :P

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Ghostley schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:20:
[...]

Dit is waar ik ook een beetje huiverig voor ben.
Nu krijg je gelukkig de optie om mensen te blokken zodat je niet meer in dezelfde lobby/instance terecht komt, maar toch. En ik ben van mening dat het "de raider uithangen" er wel in hoort, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die bepaalde mechanieken gaan misbruiken.

Ik heb helaas niet zoveel mensen om me heen die fanatiek gamen, dus ik hoop op vriendelijke randoms. :P
Dat is het ding, mij lijkt het grappig om ook enkele Raider achtige groepen te hebben. Maar je moet dan uiteraard op zoek naar meer lotgenoten die hetzelfde willen als jij. Dan zou je in principe prima moeten kunnen verdedigen.

Waar je niet veel tegen zou kunnen doen zijn nukes, maar zoals ik begrijp gebruik je die niet zo maar.

Ik en m'n vriendin hebben ons in elk geval aangemeld voor de beta, ik heb er gruwelijk veel zin in. Sinds Fallout 1 op tactics na, alle games plat gespeeld. Wat me wel lastig lijkt is dat dit de eerste game word zonder NPC's en juist die maakten vaak de Fallout experience. Ik hoop dat het online aspect goed ontwikkeld word.

Ik verwacht wel veel negatieve ervaringen op het begin die bijgeslepen worden.
Vnze schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:46:
[...]

Moest het eens één spel zijn zou er veel minder commotie zijn, maar mensen hebben nog steeds schrik dat hun offline gaming in gevaar is. Niet dat alles wat nu uitkomt een online Battle Royale grieffest met randoms is maar toch een groot percentage van nieuwe games. Dat net Fallout toch wel een van de single player classics, daar nu ook in mee lijkt te gaan zit velen wat hoog dus ik begrijp het zeker.
Dat begrijp ik juist niet. Naast de announcement van 76 is juist duidelijk aangegeven dat ook de Elder scrolls niet bij ESO gestopt is, ik verwacht nog wel eens een Fallout Single player game!

Betreft GoT clans, dit heeft mij nooit zo getrokken, ik weet niet of dit komt omdat het allemaal nederlanderts zijn of wat. Maar we zullen zien, misschien ben ik game.
Cascade schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:51:
Tegen 'per ongeluk' iemand schieten is er een pacifist flag die je kan aanvinken, werd verteld in het Q&A panel op QuakeCon.
Vraag me precies af wat dat inhoud, er is namelijk een perk genaamd Friendly fire (specs nog niet bekend)

[ Voor 7% gewijzigd door Gopher op 28-08-2018 07:58 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1