Hmm je moet wel meteen geld inleggen en fotos maken van je id en gezicht.nightraven79 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:37:
[...]
er gaan geruchten de ronde dat Fallout 1st binnekort komt met een gratis test voor een korte periode. maar zijn wel geruchten.
Ikzelf heb via Revolut een prepaid CC aangeschaft, 1 fysieke en 2 digitale,
1 van de digitale kaarten is zodanig ingesteld dat na elke transactie het kaartnr verandert: die gebruik ik voor online aankopen.
Mss.. een idee?
Dat moet je tegenwoordig voor elk bankproduct hoor, is Europese wetgeving tegen fraude.NukaWorldNL schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:45:
[...]
Hmm je moet wel meteen geld inleggen en fotos maken van je id en gezicht.
Anderzijds moet Revolut, gezien ze een Europese bankenlicentie hebben, ook dezelfde regels en wetten respecteren mbt de gegevens als banken
Ik zal het eens bekijken, danknightraven79 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:40:
[...]
Als ik goed begrijp bedoel je gewoon je volledige kamp behouden zoals het nu is?
Want je loot (wat in je stash zit) blijf je behouden.
Wanneer je je kamp gewoon verplaatst heb je onder "stored" normaal gezien ook de optie om je vorige gebouw (met alles er in) opnieuw te plaatsen, indien er plaats is natuurlijk.
Let ook wel op: het is per onderdeel, waarmee ik bedoel:
indien je gebouw uit 1 stuk bestaat zal dat 1 plan zijn, met alles er in.
alles buiten het gebouw zal wel apart verschijnen en zal je dus weer zelf moeten neerpoten.
Ressources-miners verschijn ook als apart plan.
In feite is het gebouw zelf (heb er nog maar 1),ook loot he?
Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben toch weer begonnen met dit spel. Ik blijf het gewoon leuk vinden om in deze werelden rond te lopen, omdat ik de werelden van Fallout gewoon interessant vind
Hoezo schaam je om te zeggen?NukaWorldNL schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:08:
Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben toch weer begonnen met dit spel. Ik blijf het gewoon leuk vinden om in deze werelden rond te lopen, omdat ik de werelden van Fallout gewoon interessant vind![]()
![]()
Ik speel dit spel nu voor het eerst een paar maanden. De eerdere fallouts heb ik ook gespeeld. Blijf het gewoon toch een goed spel vinden nu na de updates ondanks het missen van de human npc's. (die trouwens alsnog begin 2020 worden toegevoegd).
Genoeg te exploreren, te ontwikkelen en te beleven. En de sfeer... Daar tipt een outer worlds mi niet aan
Ja je weet hoe mensen over deze game denken.
Is er trouwens al wat bekend wanneer Fallout 76 naar Steam komt? Begin dit jaar hadden ze gezegd dat er een boel games van Bethesda weer naar Steam komen. Maar rond Fallout 76 blijft het nog stil terwijl Rage 2 etc al wel naar Steam zijn gekomen.
Is er trouwens al wat bekend wanneer Fallout 76 naar Steam komt? Begin dit jaar hadden ze gezegd dat er een boel games van Bethesda weer naar Steam komen. Maar rond Fallout 76 blijft het nog stil terwijl Rage 2 etc al wel naar Steam zijn gekomen.
Dit wil ik ook wel weten, wou het vndaag kopen op steam maar was een tegenvallerNukaWorldNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:55:
Waarom op steam?
Ik draai hem wel al op steam, gewoon selecteren als non steam game, daarna via de steam link naar tv. Werkt prima.
Heb aan een ini bestand mijn user/ww toegevoegd anders ging inloggen wat onhandig
Ik draai hem wel al op steam, gewoon selecteren als non steam game, daarna via de steam link naar tv. Werkt prima.
Heb aan een ini bestand mijn user/ww toegevoegd anders ging inloggen wat onhandig
was oorspronkelijk de bedoeling dat dat samen met Wastelanders zou gebeuren, WL is ondertussen verplaatst van Q4 2019 naar Q1 2020, maar ze hebben wel laten weten dat de steamlaunch NIET samen met WL zou zijn.NukaWorldNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:55:
Verder is Patch 16 aangekondigt.. hierin valt vooral te onthouden:
van 12-16 december is er voor PC, Xbox en PS4 een free trial weekend, je kan het spel dus gratis proberen.
voor mensen die het spel reeds hebben (en voor de trialmensen): dubbel xp weekend.
van 12-26 december: Holiday scorched verschijnen, als je ze doodt krijg je pakjes... met extra's in, sommige zeldzaam, nieuwe recepten etc... ook krijg je inpakpapier, waarmee je pakjes voor andere spelers kan maken
Santatron: gratis Scavatron die speelgoed (te scrappen) en pakjes verzameld
volledig overzicht: https://bethesda.net/en/a...ault-update-16-highlights
Denk niet dat het op Steam gaat komen. Fallout 76 is mega slecht ontvangen en het zou meteen leiden tot slechte reviews op Steam. Daarnaast zit je ook nog met refunds en afdrachten aan Valve zelf.NukaWorldNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:55:
Als dit op voorhand al allemaal bekend is, ga je als Bethesda echt geen kosten maken om het op Steam uit te brengen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Officiele mededeling Bethesda: (zoals ik dus reeds zei: samen met WL)MazeWing schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:04:
[...]
Denk niet dat het op Steam gaat komen. Fallout 76 is mega slecht ontvangen en het zou meteen leiden tot slechte reviews op Steam. Daarnaast zit je ook nog met refunds en afdrachten aan Valve zelf.
Als dit op voorhand al allemaal bekend is, ga je als Bethesda echt geen kosten maken om het op Steam uit te brengen...
Steam Update
Earlier this year, we had announced that Fallout 76 would be coming to Steam in 2019. Since then, we’ve received questions from some of you who are curious about when this will happen. Our launch on Steam is still on the way, but we’ve moved it closer to Wastelanders release in 2020. We don’t have additional details to share on this right now, but we will let you know as soon as we do.
Nieuwe hack ingame (zelf meegemaakt) komt er op neer: je bent ingame, een andere user (meestal low level) komt naar je toe en plots ben je alle spullen die je op je hebt kwijt...
dacht aan een bug, dus op community gezocht: honderden meldingen...
En op Youtube ook:
YouTube: This is Actually Fallout 76's Worst Problem Yet - Hackers Can Steal ...
TIPS? niet spelen, of als je FO 1st hebt: op private server blijven
En op Youtube ook:
YouTube: This is Actually Fallout 76's Worst Problem Yet - Hackers Can Steal ...
Echt dit kan toch niet meer. Stop gewoon met deze game en ga echt voor een nieuwe engine. Dit is echt te erg voor woorden hoelang Bethesda hier nog mee doorgaat.
Zie de video. Ik moest wel even lachen hoe snel het gaat, maar eigenlijk is dit om te janken dat dit zo makkelijk gaat in een onlinegame. Stel je bent zo lang bezig geweest voor je spullen en hoppa binnen een paar seconden alles weg door een hacker. Echt wordt wakker Bethesda en stop gewoon met Fallout 76.
Zie de video. Ik moest wel even lachen hoe snel het gaat, maar eigenlijk is dit om te janken dat dit zo makkelijk gaat in een onlinegame. Stel je bent zo lang bezig geweest voor je spullen en hoppa binnen een paar seconden alles weg door een hacker. Echt wordt wakker Bethesda en stop gewoon met Fallout 76.
[ Voor 10% gewijzigd door NukaWorldNL op 23-12-2019 21:46 ]
ik had ook gelezen dat hackers redelijk makkelijk in prive servers konden komen dus zelf dan nog niet helemaal veilig.nightraven79 schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:14:
....
servers waren gisteren wel even offline maar ik kan nergens een patch notes o.i.d vinden of het nu opgelost is of niet. ergens mag ik hopen van wel het zou bespottelijk zijn om de servers weer online te zetten terwijl er nog steeds mensen de dupe worden. maar ja het blijft Bethesda dus het zou zomaar kunnen.
volgens mij is new winter of nuclear winter, hoe het ook heet het enige wat nog veilig is.
Steam: Evert
Het is opgelost, zie het forum.Evert134 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:40:
[...]
ik had ook gelezen dat hackers redelijk makkelijk in prive servers konden komen dus zelf dan nog niet helemaal veilig.
servers waren gisteren wel even offline maar ik kan nergens een patch notes o.i.d vinden of het nu opgelost is of niet. ergens mag ik hopen van wel het zou bespottelijk zijn om de servers weer online te zetten terwijl er nog steeds mensen de dupe worden. maar ja het blijft Bethesda dus het zou zomaar kunnen.
volgens mij is new winter of nuclear winter, hoe het ook heet het enige wat nog veilig is.
Vooralsnog geen berichten of gestolen items ook kunnen worden herstelt. Ik ga er vanuit dat ik kan fluiten naar mijn gear, Bethesda kennende.
Privé servers kunnen ze enkel in als ze in je vrienden lijst staan én je niet de nieuwe optie (Teams Only) aanstaan hebtEvert134 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:40:
[...]
ik had ook gelezen dat hackers redelijk makkelijk in prive servers konden komen dus zelf dan nog niet helemaal veilig.
De hack was óók in NW.
De patch van gisternacht heeft de boel opgelost. Blijkbaar zijn er een 500-tal mensen geraakt, redelijk wat zijn hun volledige inventory kwijt, bij anderen (zoals ik) is het blijkbaar alleen de uitrusting die ze droegen die weg is.
Maar misschien is dat ook omdat zodra ik mijn armor zag verdwijnen afgelogd heb en het spel herstart heb
Vang 17/01 gaan Wastelanders Private Test Servers live, alleen voor diegenen die zich inschreven (kan nog tot 14/01).
Het doel is blijkbaar betatesting
Het doel is blijkbaar betatesting
Moet wel eerlijk zeggen dat de crashes voorlopig echt voorbij zijn voor mij. Kan nu uren spelen zonder dat de game crasht. Ook wel lekker nu die dubbele xp. Ben vrijdag begonnen en ben nu level 15.
Ahh dubbel xp vergeten 😒. Vanavond maar is aanknallen en kijken voor een plek om een basis neer te knallen.NukaWorldNL schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:25:
Moet wel eerlijk zeggen dat de crashes voorlopig echt voorbij zijn voor mij. Kan nu uren spelen zonder dat de game crasht. Ook wel lekker nu die dubbele xp. Ben vrijdag begonnen en ben nu level 15.
Ps speel je op ps4? Misschien dat ik je opweg kan helpen? Of gewoon even events doen. Ik heet op psn endechaos
[ Voor 11% gewijzigd door endechaos op 13-01-2020 13:44 ]
Beginnend Fallout 76 dweller hier
Ik kwam zojuist ergens een verlaten kampje tegen met een water purifier. Ik heb er een generator naast gezet en deze verbonden. Gaat dat werken?
(Ik ben pas net begonnen, dus heb nog geen purifier plans)
Edit:
Volgens mij ben ik er al achter en werkt de purifier niet. Ik kan 'm namelijk ook niet scrappen of verplaatsen. Wel raar dat je 'm wel kan aansluiten, dat doet verwachten dat het ook zou werken.
Ik baal er trouwens een beetje van dat ik al die building plans eerst moet vinden, want ik vind dat bouwen een van de leukste dingen aan Fallout (lekker m'n creativiteit erop botvieren
). Als iemand nog tips heeft om daar een beetje rap mee aan de gang te kunnen gaan, hoor ik het graag
Ik kwam zojuist ergens een verlaten kampje tegen met een water purifier. Ik heb er een generator naast gezet en deze verbonden. Gaat dat werken?
Edit:
Volgens mij ben ik er al achter en werkt de purifier niet. Ik kan 'm namelijk ook niet scrappen of verplaatsen. Wel raar dat je 'm wel kan aansluiten, dat doet verwachten dat het ook zou werken.
Ik baal er trouwens een beetje van dat ik al die building plans eerst moet vinden, want ik vind dat bouwen een van de leukste dingen aan Fallout (lekker m'n creativiteit erop botvieren
[ Voor 53% gewijzigd door Bloedvat op 19-01-2020 15:05 ]
PC, PS4 of Xbox? mijn ingame naam is Kheyvaert
Ter info voor iedereen mbt the inventory hack. Heb net een mail gehad van Bethesda...
Komt er op neer: ze hebben een versie van mijn character van VOOR de hack gecloned onder een andere naam (maw heb dus nu 2 keer hetzelfde character), indien ik wil kan ik met support regelen dat de 2 worden samengevoegd via een secure trade.
de mail:
Message Log:
Bethesda Customer Support response on 01/22/2020 02:58 PM
Greetings,
We are happy to provide you an update regarding your Fallout 76 character’s stolen/hacked inventory. A clone of your character (with a modified name) will be restored on January 22, 2020. Once restored, this character will have the entire inventory of items, gear and scrap (100% of your stuff) that it possessed on December 20, 2019. In addition we will be providing you with 8,250 ATOMS to help you in your adventures. Note: When you launch the game and hit "Play" it will default to the newly cloned character. In order to play the non-cloned version of your character, go to the Character section on the Main Menu. There you will find your currently played character alongside the cloned character.
Additionally, Bethesda Customer Support will be offering a “Secure Trade” service to assist you in merging your character(s) inventories and safely trading items between your characters should you require assistance:
If you would like to take advantage of this service, please respond to this ticket and request a “Secure Trade” transfer service. A CS Agent will then work with you to arrange a time for you to login to Fallout 76 and join them on a private server to facilitate the “Secure Trade.
We appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue.
Regards,
Bethesda Customer Support
Als je op ps4 speelt, voeg me dan even toe. Ik heb wel plans voor je. Ik heet op psn endechaos ook. Vanavond ben ik er wel weer. Meestal wel later in de avond.Bloedvat schreef op zondag 19 januari 2020 @ 11:15:
Beginnend Fallout 76 dweller hier![]()
Edit:
Ik baal er trouwens een beetje van dat ik al die building plans eerst moet vinden, want ik vind dat bouwen een van de leukste dingen aan Fallout (lekker m'n creativiteit erop botvieren). Als iemand nog tips heeft om daar een beetje rap mee aan de gang te kunnen gaan, hoor ik het graag
Ik speel op de PS4 onder naam: Sirrahendechaos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 11:53:
[...]
Als je op ps4 speelt, voeg me dan even toe. Ik heb wel plans voor je. Ik heet op psn endechaos ook. Vanavond ben ik er wel weer. Meestal wel later in de avond.
Echter ben ik niet zo vaak en meestal maar kort online i.v.m. social life (lees: dochtertje dat niet altijd even goed slaapt en aandacht nodig heeft
Ik begrijp je, dat is de reden dat ik wat later bent als die van mij goed slaapt. Haha, voeg me maar toe als we dan tegelijk online zin kan ik je even op weg helpen.Bloedvat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:12:
[...]
Ik speel op de PS4 onder naam: Sirrah
Echter ben ik niet zo vaak en meestal maar kort online i.v.m. social life (lees: dochtertje dat niet altijd even goed slaapt en aandacht nodig heeft)
net iets leuk tegen gekomen in Darling Sister's Lab
Het personage zou nederlandstalig kunnen zijn
Het personage zou nederlandstalig kunnen zijn
[ Voor 39% gewijzigd door nightraven79 op 27-01-2020 12:01 ]
Effe een vraagje over het bouwen van Camps
Ik had een huisje gebouwd met een mooi uitzicht, om er vervolgens achter te komen dat het door lvl25 mole rats gesloopt wordt
En ik ben pas lvl12, dus heb ze ook niet snel dood.
Anyways, ik wilde zojuist m'n camp verplaatsen. Dus ik had een blueprint van m'n huisje gemaakt, een nieuwe locatie gezocht en vervolgens m'n camp verplaatst. Ik ging ervan uit dan mijn bouwwerk stored zou worden en dat ik dan in een keer mijn blueprint kon (her)bouwen. Blijkt nu dat ik de blueprint niet kan bouwen omdat ik de materialen niet heb
Ben ik de materialen uit mijn huisje nu kwijt?
Ik had een huisje gebouwd met een mooi uitzicht, om er vervolgens achter te komen dat het door lvl25 mole rats gesloopt wordt
Anyways, ik wilde zojuist m'n camp verplaatsen. Dus ik had een blueprint van m'n huisje gemaakt, een nieuwe locatie gezocht en vervolgens m'n camp verplaatst. Ik ging ervan uit dan mijn bouwwerk stored zou worden en dat ik dan in een keer mijn blueprint kon (her)bouwen. Blijkt nu dat ik de blueprint niet kan bouwen omdat ik de materialen niet heb

Ik had eerder hetzelfde probleem. Ook in dit topic besproken.Bloedvat schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:19:
Effe een vraagje over het bouwen van Camps
Ik had een huisje gebouwd met een mooi uitzicht, om er vervolgens achter te komen dat het door lvl25 mole rats gesloopt wordt![]()
Anyways, ik wilde zojuist m'n camp verplaatsen. Dus ik had een blueprint van m'n huisje gemaakt, een nieuwe locatie gezocht en vervolgens m'n camp verplaatst. Ik ging ervan uit dan mijn bouwwerk stored zou worden en dat ik dan in een keer mijn blueprint kon (her)bouwen. Blijkt nu dat ik de blueprint niet kan bouwen omdat ik de materialen niet heb![]()
Ik vind het zelf ook wat wazig maar ik vrees dat je je goedje kwijt bent.
Wat ik ervan begrepen heb, is dat de blueprint het ontwerp is en de stored de eigenlijke bouwonderdelen. En dat je ze beide moet opslaan.
Ik heb er toen even naar gekeken maar ik vond dat dat nog niet zo eenduidig en simpel was. Zou het wel moeten zijn
Ik heb het gevondenHarribo schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:28:
[...]
Ik had eerder hetzelfde probleem. Ook in dit topic besproken.
Ik vind het zelf ook wat wazig maar ik vrees dat je je goedje kwijt bent.
Wat ik ervan begrepen heb, is dat de blueprint het ontwerp is en de stored de eigenlijke bouwonderdelen. En dat je ze beide moet opslaan.
Ik heb er toen even naar gekeken maar ik vond dat dat nog niet zo eenduidig en simpel was. Zou het wel moeten zijn
Moest kijken onder tab "stored" i.p.v. onder blueprint
[ Voor 7% gewijzigd door Bloedvat op 28-01-2020 21:24 ]
Dus je hebt alleen een blueprint gemaakt en dan stored hij ze dus wel automatisch? Ok nuttige info dan.Bloedvat schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:17:
[...]
Ik heb het gevonden
Moest kijken onder tab "stored" i.p.v. onder blueprint
Succes
InderdaadHarribo schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:28:
[...]
Dus je hebt alleen een blueprint gemaakt en dan stored hij ze dus wel automatisch? Ok nuttige info dan.
Succes
Hij gebruikt de blueprint niet eens, want hij slaat alles op. Ik kan dus in een klap alles terugplaatsen
Nope klopt niet volledig:Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:28:
[...]
Dus je hebt alleen een blueprint gemaakt en dan stored hij ze dus wel automatisch? Ok nuttige info dan.
Succes
De blueprint die je maakt slaat hij op onder blueprints, indien je echter de ressources niet hebt zal je die niet kunnen bouwen.
Je CAMP echter is anders:
indien je van locatie verandert vindt je zowiezo je volledige camp onder STORED met een blueprint icoontje, maar het is dus géén blueprint maar je CAMP.
Wil je dan hetzelfde camp gebruiken, dan moet je gewoon op dat icoontje drukken (afhankelijk, indien je camp uit meerdere apparte gebouwen bestond, ga je zelfs meerdere blueprint iconen zien onder STORED, maar elk is dus in feite geen blueprint maar het gebouw in kwestie (met inhoud)).
Echter: alle ressources die in dat camp zaten zitten er dus nog steeds in: maw: die ressources kan je pas recupereren als je onder STORED je camp vernietigt, dan verschijnt elk onderdeel (bijv. een muur, een turret,...) apart.
Als je die onderdelen dan weer vernietigd krijg je ressources. LET WEL OP: een turret bijv. heeft een Circuit en steel nodig, maar als je de turret scrapped krijg je enkel steel terug, je krijgt er dus niet uit terug wat je er in stak.
Na het terug lezen doet me dit ergens denken aan de South Park aflevering (world of Warcraft )nightraven79 schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:14:
Nieuwe hack ingame (zelf meegemaakt) komt er op neer: je bent ingame, een andere user (meestal low level) komt naar je toe en plots ben je alle spullen die je op je hebt kwijt...
En op Youtube ook:
psn: taker-mart
En er is alweer een nieuwe hack. Het zal mij echt benieuwen hoor hoe Wastelanders gaat zijn. Als dit zo doorgaat dan gaat Wastelanders de game echt niet redden zover dat nog mogelijk is.
Ik lees veel over de hacks, gelukkig nog niet meegemaakt,,!! Ik zelf kan iig niet wachten op de wastelanders update!
Het speelt ook op de pc af. Consoles hebben er weinig last van. Weet niet waarop je speelt
7 april lees ik, duurt nog wel evenendechaos schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:11:
Ik zelf kan iig niet wachten op de wastelanders update!
Ik speel op ps4, vandaar datt het mij onbekend was! Ja wastelanders duurt nog 2 maanden, maar dat zie ik als mooie gelegenheid om ff caps te maken en een nieuwe build. Ik zit zelfs te twijfelen om dan opnieuw te beginnen ivm verhaallijnen.
zijn er weer nieuwe hacks of nog steeds de oude van de kerst?
1 nieuwtje, maar niet echt gevaarlijk voor andere spelers op de mainserver, iets mbt het farmen van scrapEvert134 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:22:
zijn er weer nieuwe hacks of nog steeds de oude van de kerst?
ohh valt mee als ik er maar geen last van heb,nightraven79 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:08:
[...]
1 nieuwtje, maar niet echt gevaarlijk voor andere spelers op de mainserver, iets mbt het farmen van scrap
ik ben nu bezig met een nieuw karakter voor een bloodied rifle build. heeft iemand hier ook nog een bloodied handmade te koop?(PC) ik zoek nu telkens alle vendors af maar geen succes

bloodied handmade?Evert134 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:41:
[...]
ohh valt mee als ik er maar geen last van heb,
ik ben nu bezig met een nieuw karakter voor een bloodied rifle build. heeft iemand hier ook nog een bloodied handmade te koop?(PC) ik zoek nu telkens alle vendors af maar geen succes.
Bloodied zal je al niet veel te koop vinden (ik heb bijv. enkel de bloodied iron tire te koop)
handmades vind je ook al moeilijk te koop...
Ik snap trouwens niet waarom iedereen zoveel caps vraagt voor legendaries... ik vindt ze om de haverklap en, om mijn stash niet vol te krijgen, verkoop ik ze voor max 50 caps, ongeacht het type...
De Weapons waar mijn character mee rondloopt zijn:
Anti-Amor Gatling Gun
Bloodied Precise .50 Hunting Rifle
Ghoul Slayer's Refined Lever Action Rifle
Instigating 50 cal Machine Gun
Mutant's Hardened Lever Action Rifle
Vampire's Deathclaw Gauntlet
Het enige wat ik nu nog van plan ben is op mijn 50cal wapens de prime receiver te zetten.
De prijzen lopen heel erg uiteen per server/ camp. Zelf probeer k 't zo goedkoop mogelijk te houden maar met jouw prijzen zal je wel veel' opkopers' hebben.nightraven79 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:20:
[...]
bloodied handmade?
Bloodied zal je al niet veel te koop vinden (ik heb bijv. enkel de bloodied iron tire te koop)
handmades vind je ook al moeilijk te koop...
Ik snap trouwens niet waarom iedereen zoveel caps vraagt voor legendaries... ik vindt ze om de haverklap en, om mijn stash niet vol te krijgen, verkoop ik ze voor max 50 caps, ongeacht het type...
De Weapons waar mijn character mee rondloopt zijn:
Anti-Amor Gatling Gun
Bloodied Precise .50 Hunting Rifle
Ghoul Slayer's Refined Lever Action Rifle
Instigating 50 cal Machine Gun
Mutant's Hardened Lever Action Rifle
Vampire's Deathclaw Gauntlet
Het enige wat ik nu nog van plan ben is op mijn 50cal wapens de prime receiver te zetten.
Moet wel, farm gemiddeld een 30tal legendaries op een avond.endechaos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:02:
[...]
De prijzen lopen heel erg uiteen per server/ camp. Zelf probeer k 't zo goedkoop mogelijk te houden maar met jouw prijzen zal je wel veel' opkopers' hebben.
Moet soms wel opletten want ben al een paar keer op de 30k caplimiet gekomen..
Wanneer dat gebeurt ontvang je dus geen caps meer van je sales
ik zoek vooral de wapens die ik goed kan gebruiken. De rest gaat voor scripts weg of als ik er heil in zie verkoop ik het, Mijn andere account heeft vooral instigating explosive wapens en daar is die build wat omheen gemaakt. voor mijn nieuwe account moet het bloodied zijn maar net een wapen vinden wat fijn werkt is lastignightraven79 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 17:09:
[...]
Moet wel, farm gemiddeld een 30tal legendaries op een avond.
Moet soms wel opletten want ben al een paar keer op de 30k caplimiet gekomen..
Wanneer dat gebeurt ontvang je dus geen caps meer van je sales
Zet deze game nu op pauze. Niet moeilijk voor mij aangezien ik nu volop in ESO zit. Wacht echt weer tot wastelanders er is en dan begin ik weer van voor af aan. Ben benieuwd hoe de wereld dan aanvoelt nu je echt npc's hebt rondlopen.
Wat is de reden datt je opnieuw begint als ik vragen mag? Ik zit ook heel erg te twijfelen om dat de doen, maar been bang dat ik de missies die je toen had weer opnieuw moet doen plus de 'npc quest'. Die er in komt.NukaWorldNL schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:02:
Zet deze game nu op pauze. Niet moeilijk voor mij aangezien ik nu volop in ESO zit. Wacht echt weer tot wastelanders er is en dan begin ik weer van voor af aan. Ben benieuwd hoe de wereld dan aanvoelt nu je echt npc's hebt rondlopen.
ik ben onlangs ook opnieuw begonnen omdat mijn main account gewoon een build van niets had en het teveel moeite kost om zoveel levels omhoog te gaan zodat ik al mijn punten kan verdelen en de benodigde perk kaarten kan krijgen. het duurde eerst ellendig lang om scorched beast te verslaan. omdat mijn build alleen een sterke melee had en verder niets. nu heb ik een bloodied build en kost het me 3 kogelsendechaos schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:11:
[...]
Wat is de reden datt je opnieuw begint als ik vragen mag? Ik zit ook heel erg te twijfelen om dat de doen, maar been bang dat ik de missies die je toen had weer opnieuw moet doen plus de 'npc quest'. Die er in komt.
ik heb mijn 2e account nu op level 80 en heb nog steeds de overseer missie niet gedaan alleen de scouting missies zijn vervelend die heb je weer nodig voor de rugtas.
Ik zit op de PTS... en kan alleen maar zeggen: van 0 beginnen is aan te raden...endechaos schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:11:
[...]
Wat is de reden datt je opnieuw begint als ik vragen mag? Ik zit ook heel erg te twijfelen om dat de doen, maar been bang dat ik de missies die je toen had weer opnieuw moet doen plus de 'npc quest'. Die er in komt.
Oké dan ga ik dat doen! Ik zal vanavond me shop dan maar vol gooien met mega deals in Appalachia! Ik zit direct bij de uitgang van vault 76 dus dwellers gaan blij met me zijnnightraven79 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:51:
[...]
Ik zit op de PTS... en kan alleen maar zeggen: van 0 beginnen is aan te raden...
😜🤫
Bedoel je Grahm?Evert134 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:55:
weet iemand ook of er iets is gebeurd met de Vendor die waar je de Cuckoo clock en hunters long coat ect. kan kopen. ik ben al 3 dagen aan het server hoppen maar hij is er nooit meer.
Die loopt nog rond, maar wanneer je wil traden krijg je “vendor is busy”
Bethesda heeft zijn trader ”tijdelijk” uitgezet omdat men hem kon misbruiken voor een duping glitch. Het probleem met de glitch was dat je ook de server kon crashen.
Met “tijdelijk” bedoel ik: vermoedelijk tot na Wastelanders en Steam-release (7/4/2020)
Maar kan niet bevestigen, heb hem nog niet op PTS tegengekomen
nee ik kwam Grahm eergister nog tegen die werkt weer tenminste ik kon weer traden met hem en dat kon ik vandeweek niet. ik bedoelde de robot die samen met 2 eyebots en een pack brahmin spawned. Toevallig kwam ik gister kort na het posten 2 andere spelers tegen die hem hadden gevonden en aan het farmen waren. Dus ik heb weer wat voorraad gekocht voor in mijn storesnightraven79 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 00:00:
[...]
Bedoel je Grahm?
Die loopt nog rond, maar wanneer je wil traden krijg je “vendor is busy”
Bethesda heeft zijn trader ”tijdelijk” uitgezet omdat men hem kon misbruiken voor een duping glitch. Het probleem met de glitch was dat je ook de server kon crashen.
Met “tijdelijk” bedoel ik: vermoedelijk tot na Wastelanders en Steam-release (7/4/2020)
Maar kan niet bevestigen, heb hem nog niet op PTS tegengekomen
om eerlijk te zijn.. nog nooit tegengekomenEvert134 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:42:
[...]
nee ik kwam Grahm eergister nog tegen die werkt weer tenminste ik kon weer traden met hem en dat kon ik vandeweek niet. ik bedoelde de robot die samen met 2 eyebots en een pack brahmin spawned. Toevallig kwam ik gister kort na het posten 2 andere spelers tegen die hem hadden gevonden en aan het farmen waren. Dus ik heb weer wat voorraad gekocht voor in mijn storesdie Cuckoo clock en Nuka cola clock zijn een stabiele bron van inkomen zo langzamerhand.

en ik heb toch al zo een 1800u op te de teller
[ Voor 3% gewijzigd door nightraven79 op 08-03-2020 19:08 ]
Ik ook niet ben benieuwd waar ik deze vendor kan treffen!nightraven79 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:07:
[...]
om eerlijk te zijn.. nog nooit tegengekomen
en ik heb toch al zo een 1800u op te de teller
het gaat om deze Vendor_bot_Responder_(random_encounter) hij spwaned bij het Charleston station. je moet als je er heen fast traveled even over de rode brug heen en weer terug dan trigger je de random spawn. en dan net zo lang server hoppen tot hij er een keer is. hier ben ik Grahm ook al 2x tegen gekomen.endechaos schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:31:
[...]
Ik ook niet ben benieuwd waar ik deze vendor kan treffen!
Thx maar eens proberen voor de clock!Evert134 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:41:
[...]
het gaat om deze Vendor_bot_Responder_(random_encounter) hij spwaned bij het Charleston station. je moet als je er heen fast traveled even over de rode brug heen en weer terug dan trigger je de random spawn. en dan net zo lang server hoppen tot hij er een keer is. hier ben ik Grahm ook al 2x tegen gekomen.
Even ter info. wat voor resources geven die clocks? Of hoe zie ik dit?Evert134 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:42:
[...]
nee ik kwam Grahm eergister nog tegen die werkt weer tenminste ik kon weer traden met hem en dat kon ik vandeweek niet. ik bedoelde de robot die samen met 2 eyebots en een pack brahmin spawned. Toevallig kwam ik gister kort na het posten 2 andere spelers tegen die hem hadden gevonden en aan het farmen waren. Dus ik heb weer wat voorraad gekocht voor in mijn storesdie Cuckoo clock en Nuka cola clock zijn een stabiele bron van inkomen zo langzamerhand.
het de clocks geven geen resources het is puur voor de sier. ik vind ze persoonlijk niet heel mooi maar ik verkoop de plans voor 450 C voor de nuka cola clock en 550 C voor de Cuckoo clock. en raar genoeg ik verkoop ze altijd.mike0001 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 07:22:
[...]
Even ter info. wat voor resources geven die clocks? Of hoe zie ik dit?
nog een tip als je met iemand speel zorg dat je met zijn tweeën bent op het moment dat je de trader vind. dan kun je hem farmen door de server opnieuw te joinen dan reset zijn inventory.
zit op PTS, mag niets zeggen over wat er daar op doet, maar kan wél dit zeggen:
Spaar zoveel mogelijk steel, Stimpaks en SCRIP tegen 7 april
Spaar zoveel mogelijk steel, Stimpaks en SCRIP tegen 7 april
Heb m ook aangeschaft voor de pc , 10€ was een koopje 😂😂 iemand die samen wil verkennen ??
Ingame naam is kheyvaerttaker1987 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:27:
Heb m ook aangeschaft voor de pc , 10€ was een koopje 😂😂 iemand die samen wil verkennen ??
late reactie maar ik zal je later vandaag even toevoegen
Belangrijk nieuws: diegenen die FO76 reeds hebben, kunnen FO76 GRATIS krijgen op steam indien ze VOOR 12 april hun Bethesda Account aan hun steamaccount linken
https://bethesda.net/arti...er&utm_content=Fallout_76
Hmm misschien toch maar Fallout 76 op cdkeys (key gaat wel via Bethesda Launcher) kopen voor 9,09 euro. Dan even linken en de gratis versie op Steam selecteren en hoppa kan hem gewoon op Steam spelen. Ze hebben veel fout gedaan, maar dit is dan wel weer netjes dat je niet 2x het spel hoeft te kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door NukaWorldNL op 03-04-2020 13:00 ]
Ter info. het is nu triple xp (ik weet alleen niet tot wanneer)
Dus als mensen nog flink willen stijgen voor wastelanders uitkomt. nu is de tijd
Dus als mensen nog flink willen stijgen voor wastelanders uitkomt. nu is de tijd
Thx. Is tm 6 april zie ik. Nog even gauw levelen en testen met wapens voor een nieuwe build als wastelanders uit is. Ga dan een nieuwe character maken met betere keuzes!mike0001 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:25:
Ter info. het is nu triple xp (ik weet alleen niet tot wanneer)
Moet ik hem dan nog een keer downloaden en installeren zeker? Mmm gedoe. Welke mooi dat ze dit aanbieden.nightraven79 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:50:
Belangrijk nieuws: diegenen die FO76 reeds hebben, kunnen FO76 GRATIS krijgen op steam indien ze VOOR 12 april hun Bethesda Account aan hun steamaccount linken
Moeten niet, maar staat vanaf dan wel in je Steamlibrary waardoor je, indien je ooit van pc switcht, de Bethesda installer niet nodig hebtHarribo schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:50:
[...]
Moet ik hem dan nog een keer downloaden en installeren zeker? Mmm gedoe. Welke mooi dat ze dit aanbieden.
Heb mijn steam account gekoppeld aan mijn Bethesda account. Moet ik nog iets anders doen?
P.S. Zijn er nog wat beginnertips om snel te levelen? Ben nu level 10.
Ik meld hem wel aan maar download hem dan niet. Moet kunnen lijkt me?nightraven79 schreef op zondag 5 april 2020 @ 17:24:
[...]
Moeten niet, maar staat vanaf dan wel in je Steamlibrary waardoor je, indien je ooit van pc switcht, de Bethesda installer niet nodig hebt
Heb ik hem in elk geval geregistreerd in steam
Ik vermoed wel dat hij op de een of andere manier geregistreerd te zien moet zijn in steam? Moet het zelf ook nog uitzoeken.Smit260 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 02:19:
Heb mijn steam account gekoppeld aan mijn Bethesda account. Moet ik nog iets anders doen?
Veel quests doen voor zover ik weetP.S. Zijn er nog wat beginnertips om snel te levelen? Ben nu level 10.
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 07-04-2020 11:16 ]
Om sneller XP te winnen: slapen tot je uitgerust bent, geeft bonus, muziek spelen tot wel tuned, geeft bonus.Smit260 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 02:19:
Zodra je kan:cranberry relish maken\eten , geeft bonus
enkele levelup locations tips:nightraven79 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:39:
[...]
Om sneller XP te winnen: slapen tot je uitgerust bent, geeft bonus, muziek spelen tot wel tuned, geeft bonus.
Zodra je kan:cranberry relish maken\eten , geeft bonus
https://www.youtube.com/watch?v=23sWdJUTjH4
deze is ook goed, alleen moet je al wat hoger leveled zijn, je kan wel haar kanaal checken, staan redelijk veel goede tips in, zoals farmingroutes voor ressources, recipies, legendaries etc...
Alleen... ze is Portugees, dus haar Engels is soms wat minder...
https://www.youtube.com/watch?v=aOrz90wFsjk
https://www.youtube.com/watch?v=eFIJWkZ5BIM
Is hierover al meer te vinden? Heb nl. zelf het spel aan Steam verlinkt, maar het staat vooralsnog niet in mijn bibliotheek daar.Harribo schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:13:
Ik vermoed wel dat hij op de een of andere manier geregistreerd te zien moet zijn in steam? Moet het zelf ook nog uitzoeken.
Tis nu wachten volgens mij. Totdat de steam versie verkrijgbaar is.theroman schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:00:
[...]
Is hierover al meer te vinden? Heb nl. zelf het spel aan Steam verlinkt, maar het staat vooralsnog niet in mijn bibliotheek daar.
Er staat en ik quote:
link your Steam account to your Bethesda.net account before 11:59pm ET, April 12. When the Steam version is available, you will automatically receive your Fallout 76 entitlement.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-04-2020 20:16 ]
Ah, die had ik even gemist. Komt mooi uit met de Paasmaandag danHarribo schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:15:
[...]
Tis nu wachten volgens mij. Totdat de steam versie verkrijgbaar is.
Er staat en ik quote:
eerder de dag erna.theroman schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:48:
[...]
Ah, die had ik even gemist. Komt mooi uit met de Paasmaandag dan
Er is vandaag een Inside The Vault verschenen met gameplay door devs.
ook belangrijk om weten: indien je tussen november 2018 en 14 april 2020 minstens 1 maal inlogt in het spel krijg je een gratis outfit.
https://bethesda.net/en/a...-vault-prepare-for-launch
Man krijg er toch wel weer zin in hoor van wat ik allemaal lees en zie. Het is gewoon zoveel toffer nu er weer human npc's in zitten. Krijg je meteen het gevoel dat die wereld echt leeft.
Ja ik kan ook niet wachten, zeker nu de nieuwere trailer uitgekomen is! Word een nieuwe single shot build denk met combinatie van heavy guns! Laat de raiders maar komen!
Daar ben ik inmiddels ook achter. Is dan niet anders.nightraven79 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:56:
[...]
eerder de dag erna.
Er is vandaag een Inside The Vault verschenen met gameplay door devs.
ook belangrijk om weten: indien je tussen november 2018 en 14 april 2020 minstens 1 maal inlogt in het spel krijg je een gratis outfit.
https://bethesda.net/en/a...-vault-prepare-for-launch
Nu zie ik op Steam het spel wel beschikbaar in de store, maar heb het nog niet in de bibliotheek.
Ik dacht vanaf dinsdagtheroman schreef op zondag 12 april 2020 @ 08:28:
[...]
Daar ben ik inmiddels ook achter. Is dan niet anders.
Nu zie ik op Steam het spel wel beschikbaar in de store, maar heb het nog niet in de bibliotheek.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
ik heb de kopie op steam gekregen en ik heb fallout, fallout tactics en fallout 2 ook gekregen. begin nu wel benieuwd te worden wat wastlanders gaat inhouden.
Ik kon al wel downloaden op steam zei hij.
Nu doe ik dat met de besthesda launcher, wil geen 2 installaties
Te laatnightraven79 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:50:
Zo even de xbox aanzetten en Fallout 76 starten.... Oh wacht. Wastelanders update staat klaar.
58 Gig downloaden, laat ik Fallout maar even wat later spelen vandaag haha.
had ik ook en dan installeer je het zijn de servers offline voor onderhoud zal vandaag wel weer niets wordenmike0001 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:44:
Zo even de xbox aanzetten en Fallout 76 starten.... Oh wacht. Wastelanders update staat klaar.

ik hou voorlopig beide installaties zodat ik de Atom punten van bethesda launcher nog kan gebruiken die gaan niet mee naar steamHarribo schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:27:
Ik kon al wel downloaden op steam zei hij.
Hier op de pc 48 gb, nu aan het downloaden met 4,4 mb/s. Via Besthesda launcher.
Dat is via xbox wel iets sneller gelukkig. zit zo rond de 150. Maar ben toch maar weer aan het werk gegaan. kijk later vandaag wel weer evenHarribo schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:21:
Hier op de pc 48 gb, nu aan het downloaden met 4,4 mb/s. Via Besthesda launcher.
ik kijk net even op mijn steam en zie dat ik daar fallout 1-2 en tactics heb staan , maar ook fallout 76 , ik heb laatst fallout 76 gekocht via bethesda , maar betekent dit dat ik nu fallout 76 kan spelen via steam ? of zie ik dit verkeerd, snap het namelijk even niet helemaal
Jep, waarschijnlijk heb jij je Bethesda acc. gekoppeld aan Steam. Daarom heb je nu F76 graties op steam gekregentaker1987 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:04:
ik kijk net even op mijn steam en zie dat ik daar fallout 1-2 en tactics heb staan , maar ook fallout 76 , ik heb laatst fallout 76 gekocht via bethesda , maar betekent dit dat ik nu fallout 76 kan spelen via steam ? of zie ik dit verkeerd, snap het namelijk even niet helemaal
Volgens de update is crossplay tussen Steam en Bethesda mogelijk. Alleen wel opletten dat je Atoms en Fallout 1st niet mee gaan naar Steam.
--
Ik heb 'm al doorgegeven in de TS maar mijn ingame naam (op PC) is Verwarde_Man
[ Voor 6% gewijzigd door Kenackwurst op 14-04-2020 12:55 . Reden: ingame naam toevoegen. ]
Kwaed weer...
haha het zal ook niet anders maar als ik Fallout 76 opstart via steam krijg ik een melding dat mijn free trail beëindigd is en ik het spel moet kopen
ik speel eerst wel via bethesda launcher dat werkt nog wel in ieder geval.
Zijn de servers weer in de lucht?Evert134 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:45:
haha het zal ook niet anders maar als ik Fallout 76 opstart via steam krijg ik een melding dat mijn free trail beëindigd is en ik het spel moet kopenik speel eerst wel via bethesda launcher dat werkt nog wel in ieder geval.
Nog even vergaderen tot half 4 en dan kan ik eens kijken wat de nieuwe DLC inhoudt.
yep alles werkt weer voor zover het is wat een aparte verhaallijn als je niet net opnieuw begonnen bent maar het heeft ook wel weer wat dat er npcs in het spel zijn.mike0001 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:53:
[...]
Zijn de servers weer in de lucht?
Nog even vergaderen tot half 4 en dan kan ik eens kijken wat de nieuwe DLC inhoudt.
gezien ik al een deel van de lijn ken van op PTS benik ingelogd op mijn Private Server... kwestie van wat sneller te gaan zonder te veel volk voor de voeten te hebben
[ Voor 4% gewijzigd door nightraven79 op 14-04-2020 15:53 ]
Ok werkende. Heb de eerste npc gesproken.
Maar mijn CAMP is foetsie blijkbaar.
er zijn een 20tal plaatsen bijgekomen waar je niet meer mocht bouwen, vermoedelijk daardoor verdwenen.Harribo schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:27:
Ok werkende. Heb de eerste npc gesproken.
Anyway, indien iemand af en toe op een Private wil rondlopen zonder al te veel volk: voeg maar toe ingame tag voor PC/Steam: Kheyvaert
Er zijn toch behoorlijk veel veranderingen aangebracht. En ik akn zeggen, ten goede.
Je ziet nu waar actieve en niet actieve quest zitten bijvoorbeeld.
Ook al nieuwe monsters tegen gekomen. Erg leuk deze eerste stapjes
Je ziet nu waar actieve en niet actieve quest zitten bijvoorbeeld.
Ook al nieuwe monsters tegen gekomen. Erg leuk deze eerste stapjes
Nieuwe patch notes:
https://fallout.bethesda....pdate-notes-april-14-2020
Iets kleins maar toch wel vet hoor:
Radio Host: A new arrival named Julia has taken to the airwaves to host Appalachia Radio. Tune in to catch her quips in between tracks.
Van wat ik zo lees uit die lijst met veranderingen dan begint het eindelijk echt ergens op te lijken. Nu zeker met npc's ga ik me heel wat langer vermaken met deze game
https://fallout.bethesda....pdate-notes-april-14-2020
Iets kleins maar toch wel vet hoor:
Radio Host: A new arrival named Julia has taken to the airwaves to host Appalachia Radio. Tune in to catch her quips in between tracks.
Van wat ik zo lees uit die lijst met veranderingen dan begint het eindelijk echt ergens op te lijken. Nu zeker met npc's ga ik me heel wat langer vermaken met deze game
Man voelt toch meteen veel leuker nu. Ik was opnieuw begonnen en zelfs in Vault 76 heb je wat nieuwe dialoog met die robots. Toen uit de Vault naar Anchor Farm en dat was ook aardig veranderd en er liepen ook mensen
Dit maakt het echt meteen veel leuker om zo'n locatie te doorzoeken en er een tijdje te zijn. Echt het gevoel alsof de wereld nu leeft en je daar veilig bent. Normaal was er geen ruk te doen daar los van wat enemies.
Uiteindelijk ging ik weg en ineens zag ik ergens 2 random npc's discussiëren over wie ze moeten joinen (Setllers of Raiders). Ook zeer tof dat er nu meer random encounters zijn met npc's. Nee dit is voor mij al zoveel beter dan dat Fallout 76 eerst was. Krijg nu veel meer een normale Fallout gevoel hierbij
Uiteindelijk ging ik weg en ineens zag ik ergens 2 random npc's discussiëren over wie ze moeten joinen (Setllers of Raiders). Ook zeer tof dat er nu meer random encounters zijn met npc's. Nee dit is voor mij al zoveel beter dan dat Fallout 76 eerst was. Krijg nu veel meer een normale Fallout gevoel hierbij
vreemd... kreeg zonet een friend request en kreeg de tijd niet om te accepten...
Nu de Wastelanders update er is, wil ik ook gaan starten op de PS4 Pro. Heeft iemand ervaringen met de performance? Is het nog steeds zo slecht als in het begin?
Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1