Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:24
nightraven79 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:37:
[...]

er gaan geruchten de ronde dat Fallout 1st binnekort komt met een gratis test voor een korte periode. maar zijn wel geruchten.

Ikzelf heb via Revolut een prepaid CC aangeschaft, 1 fysieke en 2 digitale,
1 van de digitale kaarten is zodanig ingesteld dat na elke transactie het kaartnr verandert: die gebruik ik voor online aankopen.
Mss.. een idee?
Hmm je moet wel meteen geld inleggen en fotos maken van je id en gezicht.

• nightraven79
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 28-03 21:20
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:45:
[...]

Hmm je moet wel meteen geld inleggen en fotos maken van je id en gezicht.
Dat moet je tegenwoordig voor elk bankproduct hoor, is Europese wetgeving tegen fraude.
Anderzijds moet Revolut, gezien ze een Europese bankenlicentie hebben, ook dezelfde regels en wetten respecteren mbt de gegevens als banken

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:03
nightraven79 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:40:
[...]

Als ik goed begrijp bedoel je gewoon je volledige kamp behouden zoals het nu is?
Want je loot (wat in je stash zit) blijf je behouden.
Wanneer je je kamp gewoon verplaatst heb je onder "stored" normaal gezien ook de optie om je vorige gebouw (met alles er in) opnieuw te plaatsen, indien er plaats is natuurlijk.
Let ook wel op: het is per onderdeel, waarmee ik bedoel:
indien je gebouw uit 1 stuk bestaat zal dat 1 plan zijn, met alles er in.
alles buiten het gebouw zal wel apart verschijnen en zal je dus weer zelf moeten neerpoten.
Ressources-miners verschijn ook als apart plan.
Ik zal het eens bekijken, dank
In feite is het gebouw zelf (heb er nog maar 1),ook loot he?

• TheGreatWar2077
Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben toch weer begonnen met dit spel. Ik blijf het gewoon leuk vinden om in deze werelden rond te lopen, omdat ik de werelden van Fallout gewoon interessant vind :$ :$ :$

• Harribo
TheGreatWar2077 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:08:
Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben toch weer begonnen met dit spel. Ik blijf het gewoon leuk vinden om in deze werelden rond te lopen, omdat ik de werelden van Fallout gewoon interessant vind :$ :$ :$
Hoezo schaam je om te zeggen?
Ik speel dit spel nu voor het eerst een paar maanden. De eerdere fallouts heb ik ook gespeeld. Blijf het gewoon toch een goed spel vinden nu na de updates ondanks het missen van de human npc's. (die trouwens alsnog begin 2020 worden toegevoegd).

Genoeg te exploreren, te ontwikkelen en te beleven. En de sfeer... Daar tipt een outer worlds mi niet aan

• TheGreatWar2077
Ja je weet hoe mensen over deze game denken.

Is er trouwens al wat bekend wanneer Fallout 76 naar Steam komt? Begin dit jaar hadden ze gezegd dat er een boel games van Bethesda weer naar Steam komen. Maar rond Fallout 76 blijft het nog stil terwijl Rage 2 etc al wel naar Steam zijn gekomen.

• retchet4
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21-02 01:33
TheGreatWar2077 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:55:

Is er trouwens al wat bekend wanneer Fallout 76 naar Steam komt? Begin dit jaar hadden ze gezegd dat er een boel games van Bethesda weer naar Steam komen. Maar rond Fallout 76 blijft het nog stil terwijl Rage 2 etc al wel naar Steam zijn gekomen.
Dit wil ik ook wel weten, wou het vndaag kopen op steam maar was een tegenvaller :p

• Harribo
Waarom op steam?
Ik draai hem wel al op steam, gewoon selecteren als non steam game, daarna via de steam link naar tv. Werkt prima.

Heb aan een ini bestand mijn user/ww toegevoegd anders ging inloggen wat onhandig

• nightraven79

was oorspronkelijk de bedoeling dat dat samen met Wastelanders zou gebeuren, WL is ondertussen verplaatst van Q4 2019 naar Q1 2020, maar ze hebben wel laten weten dat de steamlaunch NIET samen met WL zou zijn.

Verder is Patch 16 aangekondigt.. hierin valt vooral te onthouden:
van 12-16 december is er voor PC, Xbox en PS4 een free trial weekend, je kan het spel dus gratis proberen.
voor mensen die het spel reeds hebben (en voor de trialmensen): dubbel xp weekend.
van 12-26 december: Holiday scorched verschijnen, als je ze doodt krijg je pakjes... met extra's in, sommige zeldzaam, nieuwe recepten etc... ook krijg je inpakpapier, waarmee je pakjes voor andere spelers kan maken
Santatron: gratis Scavatron die speelgoed (te scrappen) en pakjes verzameld

volledig overzicht: https://bethesda.net/en/a...ault-update-16-highlights

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:23

MazeWing

passionate & cynical

Denk niet dat het op Steam gaat komen. Fallout 76 is mega slecht ontvangen en het zou meteen leiden tot slechte reviews op Steam. Daarnaast zit je ook nog met refunds en afdrachten aan Valve zelf.
Als dit op voorhand al allemaal bekend is, ga je als Bethesda echt geen kosten maken om het op Steam uit te brengen...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• nightraven79
MazeWing schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:04:
[...]

Denk niet dat het op Steam gaat komen. Fallout 76 is mega slecht ontvangen en het zou meteen leiden tot slechte reviews op Steam. Daarnaast zit je ook nog met refunds en afdrachten aan Valve zelf.
Als dit op voorhand al allemaal bekend is, ga je als Bethesda echt geen kosten maken om het op Steam uit te brengen...
Officiele mededeling Bethesda: (zoals ik dus reeds zei: samen met WL)
Steam Update
Earlier this year, we had announced that Fallout 76 would be coming to Steam in 2019. Since then, we’ve received questions from some of you who are curious about when this will happen. Our launch on Steam is still on the way, but we’ve moved it closer to Wastelanders release in 2020. We don’t have additional details to share on this right now, but we will let you know as soon as we do.

• nightraven79
Nieuwe hack ingame (zelf meegemaakt) komt er op neer: je bent ingame, een andere user (meestal low level) komt naar je toe en plots ben je alle spullen die je op je hebt kwijt...

dacht aan een bug, dus op community gezocht: honderden meldingen...
En op Youtube ook:
YouTube: This is Actually Fallout 76's Worst Problem Yet - Hackers Can Steal ...

TIPS? niet spelen, of als je FO 1st hebt: op private server blijven

• TheGreatWar2077
Echt dit kan toch niet meer. Stop gewoon met deze game en ga echt voor een nieuwe engine. Dit is echt te erg voor woorden hoelang Bethesda hier nog mee doorgaat.

Zie de video. Ik moest wel even lachen hoe snel het gaat, maar eigenlijk is dit om te janken dat dit zo makkelijk gaat in een onlinegame. Stel je bent zo lang bezig geweest voor je spullen en hoppa binnen een paar seconden alles weg door een hacker. Echt wordt wakker Bethesda en stop gewoon met Fallout 76.

[Voor 10% gewijzigd door TheGreatWar2077 op 23-12-2019 21:46]

• Evert134
  • Laatst online: 14:27
nightraven79 schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:14:
....

ik had ook gelezen dat hackers redelijk makkelijk in prive servers konden komen dus zelf dan nog niet helemaal veilig.
servers waren gisteren wel even offline maar ik kan nergens een patch notes o.i.d vinden of het nu opgelost is of niet. ergens mag ik hopen van wel het zou bespottelijk zijn om de servers weer online te zetten terwijl er nog steeds mensen de dupe worden. maar ja het blijft Bethesda dus het zou zomaar kunnen.

volgens mij is new winter of nuclear winter, hoe het ook heet het enige wat nog veilig is.

• Brahman
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-03 23:46

Brahman

Hoogbevaagd

Evert134 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:40:
[...]

ik had ook gelezen dat hackers redelijk makkelijk in prive servers konden komen dus zelf dan nog niet helemaal veilig.
servers waren gisteren wel even offline maar ik kan nergens een patch notes o.i.d vinden of het nu opgelost is of niet. ergens mag ik hopen van wel het zou bespottelijk zijn om de servers weer online te zetten terwijl er nog steeds mensen de dupe worden. maar ja het blijft Bethesda dus het zou zomaar kunnen.

volgens mij is new winter of nuclear winter, hoe het ook heet het enige wat nog veilig is.
Het is opgelost, zie het forum.

Vooralsnog geen berichten of gestolen items ook kunnen worden herstelt. Ik ga er vanuit dat ik kan fluiten naar mijn gear, Bethesda kennende.

-=Ik ben niet labiel!! Ik ben emotioneel flexibel=-

• nightraven79
Evert134 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:40:
[...]

Privé servers kunnen ze enkel in als ze in je vrienden lijst staan én je niet de nieuwe optie (Teams Only) aanstaan hebt
De hack was óók in NW.
De patch van gisternacht heeft de boel opgelost. Blijkbaar zijn er een 500-tal mensen geraakt, redelijk wat zijn hun volledige inventory kwijt, bij anderen (zoals ik) is het blijkbaar alleen de uitrusting die ze droegen die weg is.
Maar misschien is dat ook omdat zodra ik mijn armor zag verdwijnen afgelogd heb en het spel herstart heb

• nightraven79
Vang 17/01 gaan Wastelanders Private Test Servers live, alleen voor diegenen die zich inschreven (kan nog tot 14/01).
Het doel is blijkbaar betatesting

• TheGreatWar2077
Moet wel eerlijk zeggen dat de crashes voorlopig echt voorbij zijn voor mij. Kan nu uren spelen zonder dat de game crasht. Ook wel lekker nu die dubbele xp. Ben vrijdag begonnen en ben nu level 15.

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 07:59
TheGreatWar2077 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:25:
Moet wel eerlijk zeggen dat de crashes voorlopig echt voorbij zijn voor mij. Kan nu uren spelen zonder dat de game crasht. Ook wel lekker nu die dubbele xp. Ben vrijdag begonnen en ben nu level 15.
Ahh dubbel xp vergeten 😒. Vanavond maar is aanknallen en kijken voor een plek om een basis neer te knallen.

Ps speel je op ps4? Misschien dat ik je opweg kan helpen? Of gewoon even events doen. Ik heet op psn endechaos

[Voor 11% gewijzigd door endechaos op 13-01-2020 13:44]

• Bloedvat
  • Laatst online: 06:50
Beginnend Fallout 76 dweller hier :)

Ik kwam zojuist ergens een verlaten kampje tegen met een water purifier. Ik heb er een generator naast gezet en deze verbonden. Gaat dat werken?
(Ik ben pas net begonnen, dus heb nog geen purifier plans)

Edit:
Volgens mij ben ik er al achter en werkt de purifier niet. Ik kan 'm namelijk ook niet scrappen of verplaatsen. Wel raar dat je 'm wel kan aansluiten, dat doet verwachten dat het ook zou werken.

Ik baal er trouwens een beetje van dat ik al die building plans eerst moet vinden, want ik vind dat bouwen een van de leukste dingen aan Fallout (lekker m'n creativiteit erop botvieren :9 ). Als iemand nog tips heeft om daar een beetje rap mee aan de gang te kunnen gaan, hoor ik het graag

[Voor 53% gewijzigd door Bloedvat op 19-01-2020 15:05]

• nightraven79
Bloedvat schreef op zondag 19 januari 2020 @ 11:15:
PC, PS4 of Xbox? mijn ingame naam is Kheyvaert

Ter info voor iedereen mbt the inventory hack. Heb net een mail gehad van Bethesda...
Komt er op neer: ze hebben een versie van mijn character van VOOR de hack gecloned onder een andere naam (maw heb dus nu 2 keer hetzelfde character), indien ik wil kan ik met support regelen dat de 2 worden samengevoegd via een secure trade.
de mail:
Message Log:
Bethesda Customer Support response on 01/22/2020 02:58 PM
Greetings,

We are happy to provide you an update regarding your Fallout 76 character’s stolen/hacked inventory. A clone of your character (with a modified name) will be restored on January 22, 2020. Once restored, this character will have the entire inventory of items, gear and scrap (100% of your stuff) that it possessed on December 20, 2019. In addition we will be providing you with 8,250 ATOMS to help you in your adventures. Note: When you launch the game and hit "Play" it will default to the newly cloned character. In order to play the non-cloned version of your character, go to the Character section on the Main Menu. There you will find your currently played character alongside the cloned character.

Additionally, Bethesda Customer Support will be offering a “Secure Trade” service to assist you in merging your character(s) inventories and safely trading items between your characters should you require assistance:

If you would like to take advantage of this service, please respond to this ticket and request a “Secure Trade” transfer service. A CS Agent will then work with you to arrange a time for you to login to Fallout 76 and join them on a private server to facilitate the “Secure Trade.

We appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue.

Regards,
Bethesda Customer Support

• endechaos
Bloedvat schreef op zondag 19 januari 2020 @ 11:15:

Ik kwam zojuist ergens een verlaten kampje tegen met een water purifier. Ik heb er een generator naast gezet en deze verbonden. Gaat dat werken?
(Ik ben pas net begonnen, dus heb nog geen purifier plans)

Edit:
Volgens mij ben ik er al achter en werkt de purifier niet. Ik kan 'm namelijk ook niet scrappen of verplaatsen. Wel raar dat je 'm wel kan aansluiten, dat doet verwachten dat het ook zou werken.

Ik baal er trouwens een beetje van dat ik al die building plans eerst moet vinden, want ik vind dat bouwen een van de leukste dingen aan Fallout (lekker m'n creativiteit erop botvieren :9 ). Als iemand nog tips heeft om daar een beetje rap mee aan de gang te kunnen gaan, hoor ik het graag
Als je op ps4 speelt, voeg me dan even toe. Ik heb wel plans voor je. Ik heet op psn endechaos ook. Vanavond ben ik er wel weer. Meestal wel later in de avond.

• Bloedvat
endechaos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 11:53:
[...]

Als je op ps4 speelt, voeg me dan even toe. Ik heb wel plans voor je. Ik heet op psn endechaos ook. Vanavond ben ik er wel weer. Meestal wel later in de avond.
Ik speel op de PS4 onder naam: Sirrah

Echter ben ik niet zo vaak en meestal maar kort online i.v.m. social life (lees: dochtertje dat niet altijd even goed slaapt en aandacht nodig heeft :P )

• endechaos
Bloedvat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:12:
[...]

Ik speel op de PS4 onder naam: Sirrah

Echter ben ik niet zo vaak en meestal maar kort online i.v.m. social life (lees: dochtertje dat niet altijd even goed slaapt en aandacht nodig heeft :P )
Ik begrijp je, dat is de reden dat ik wat later bent als die van mij goed slaapt. Haha, voeg me maar toe als we dan tegelijk online zin kan ik je even op weg helpen.

• nightraven79
net iets leuk tegen gekomen in Darling Sister's Lab

Het personage zou nederlandstalig kunnen zijn >:)

https://photos.app.goo.gl/uxyRM2YwJVAQsSSJ7

[Voor 39% gewijzigd door nightraven79 op 27-01-2020 12:01]

• Bloedvat
Effe een vraagje over het bouwen van Camps

Ik had een huisje gebouwd met een mooi uitzicht, om er vervolgens achter te komen dat het door lvl25 mole rats gesloopt wordt :P
En ik ben pas lvl12, dus heb ze ook niet snel dood.

Anyways, ik wilde zojuist m'n camp verplaatsen. Dus ik had een blueprint van m'n huisje gemaakt, een nieuwe locatie gezocht en vervolgens m'n camp verplaatst. Ik ging ervan uit dan mijn bouwwerk stored zou worden en dat ik dan in een keer mijn blueprint kon (her)bouwen. Blijkt nu dat ik de blueprint niet kan bouwen omdat ik de materialen niet heb :F

Ben ik de materialen uit mijn huisje nu kwijt?

• Harribo
Bloedvat schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:19:
Effe een vraagje over het bouwen van Camps

Ik had een huisje gebouwd met een mooi uitzicht, om er vervolgens achter te komen dat het door lvl25 mole rats gesloopt wordt :P
En ik ben pas lvl12, dus heb ze ook niet snel dood.

Anyways, ik wilde zojuist m'n camp verplaatsen. Dus ik had een blueprint van m'n huisje gemaakt, een nieuwe locatie gezocht en vervolgens m'n camp verplaatst. Ik ging ervan uit dan mijn bouwwerk stored zou worden en dat ik dan in een keer mijn blueprint kon (her)bouwen. Blijkt nu dat ik de blueprint niet kan bouwen omdat ik de materialen niet heb :F

Ben ik de materialen uit mijn huisje nu kwijt?
Ik had eerder hetzelfde probleem. Ook in dit topic besproken.
Ik vind het zelf ook wat wazig maar ik vrees dat je je goedje kwijt bent.

Wat ik ervan begrepen heb, is dat de blueprint het ontwerp is en de stored de eigenlijke bouwonderdelen. En dat je ze beide moet opslaan.

Ik heb er toen even naar gekeken maar ik vond dat dat nog niet zo eenduidig en simpel was. Zou het wel moeten zijn

• Bloedvat
Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:28:
[...]

Ik had eerder hetzelfde probleem. Ook in dit topic besproken.
Ik vind het zelf ook wat wazig maar ik vrees dat je je goedje kwijt bent.

Wat ik ervan begrepen heb, is dat de blueprint het ontwerp is en de stored de eigenlijke bouwonderdelen. En dat je ze beide moet opslaan.

Ik heb er toen even naar gekeken maar ik vond dat dat nog niet zo eenduidig en simpel was. Zou het wel moeten zijn
Ik heb het gevonden
Moest kijken onder tab "stored" i.p.v. onder blueprint :P

[Voor 7% gewijzigd door Bloedvat op 28-01-2020 21:24]

• Harribo
Bloedvat schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:17:
[...]

Ik heb het gevonden
Moest kijken onder tab "stored" i.p.v. onder blueprint :P
Dus je hebt alleen een blueprint gemaakt en dan stored hij ze dus wel automatisch? Ok nuttige info dan.
Succes

• Bloedvat
Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:28:
[...]

Dus je hebt alleen een blueprint gemaakt en dan stored hij ze dus wel automatisch? Ok nuttige info dan.
Succes
Inderdaad
Hij gebruikt de blueprint niet eens, want hij slaat alles op. Ik kan dus in een klap alles terugplaatsen (y)

• nightraven79
Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:28:
[...]

Succes
Nope klopt niet volledig:
De blueprint die je maakt slaat hij op onder blueprints, indien je echter de ressources niet hebt zal je die niet kunnen bouwen.
Je CAMP echter is anders:
indien je van locatie verandert vindt je zowiezo je volledige camp onder STORED met een blueprint icoontje, maar het is dus géén blueprint maar je CAMP.
Wil je dan hetzelfde camp gebruiken, dan moet je gewoon op dat icoontje drukken (afhankelijk, indien je camp uit meerdere apparte gebouwen bestond, ga je zelfs meerdere blueprint iconen zien onder STORED, maar elk is dus in feite geen blueprint maar het gebouw in kwestie (met inhoud)).
Echter: alle ressources die in dat camp zaten zitten er dus nog steeds in: maw: die ressources kan je pas recupereren als je onder STORED je camp vernietigt, dan verschijnt elk onderdeel (bijv. een muur, een turret,...) apart.
Als je die onderdelen dan weer vernietigd krijg je ressources. LET WEL OP: een turret bijv. heeft een Circuit en steel nodig, maar als je de turret scrapped krijg je enkel steel terug, je krijgt er dus niet uit terug wat je er in stak.

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 28-03 18:15
nightraven79 schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:14:
Nieuwe hack ingame (zelf meegemaakt) komt er op neer: je bent ingame, een andere user (meestal low level) komt naar je toe en plots ben je alle spullen die je op je hebt kwijt...

dacht aan een bug, dus op community gezocht: honderden meldingen...
En op Youtube ook:
YouTube: This is Actually Fallout 76's Worst Problem Yet - Hackers Can Steal ...

Na het terug lezen doet me dit ergens denken aan de South Park aflevering (world of Warcraft )

psn: taker-mart

• TheGreatWar2077
En er is alweer een nieuwe hack. Het zal mij echt benieuwen hoor hoe Wastelanders gaat zijn. Als dit zo doorgaat dan gaat Wastelanders de game echt niet redden zover dat nog mogelijk is.

• endechaos
Ik lees veel over de hacks, gelukkig nog niet meegemaakt,,!! Ik zelf kan iig niet wachten op de wastelanders update!

• TheGreatWar2077
Het speelt ook op de pc af. Consoles hebben er weinig last van. Weet niet waarop je speelt ;)

• Harribo
endechaos schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:11:
Ik zelf kan iig niet wachten op de wastelanders update!
7 april lees ik, duurt nog wel even

• endechaos
Ik speel op ps4, vandaar datt het mij onbekend was! Ja wastelanders duurt nog 2 maanden, maar dat zie ik als mooie gelegenheid om ff caps te maken en een nieuwe build. Ik zit zelfs te twijfelen om dan opnieuw te beginnen ivm verhaallijnen.

• Evert134
zijn er weer nieuwe hacks of nog steeds de oude van de kerst?

• nightraven79
Evert134 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:22:
zijn er weer nieuwe hacks of nog steeds de oude van de kerst?
1 nieuwtje, maar niet echt gevaarlijk voor andere spelers op de mainserver, iets mbt het farmen van scrap

• Evert134
nightraven79 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:08:
[...]

1 nieuwtje, maar niet echt gevaarlijk voor andere spelers op de mainserver, iets mbt het farmen van scrap
ohh valt mee als ik er maar geen last van heb,

ik ben nu bezig met een nieuw karakter voor een bloodied rifle build. heeft iemand hier ook nog een bloodied handmade te koop?(PC) ik zoek nu telkens alle vendors af maar geen succes |:( .

• nightraven79
Evert134 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:41:
[...]

ohh valt mee als ik er maar geen last van heb,

ik ben nu bezig met een nieuw karakter voor een bloodied rifle build. heeft iemand hier ook nog een bloodied handmade te koop?(PC) ik zoek nu telkens alle vendors af maar geen succes |:( .
bloodied handmade?
Bloodied zal je al niet veel te koop vinden (ik heb bijv. enkel de bloodied iron tire te koop)
handmades vind je ook al moeilijk te koop...

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zoveel caps vraagt voor legendaries... ik vindt ze om de haverklap en, om mijn stash niet vol te krijgen, verkoop ik ze voor max 50 caps, ongeacht het type...

De Weapons waar mijn character mee rondloopt zijn:
Anti-Amor Gatling Gun
Bloodied Precise .50 Hunting Rifle
Ghoul Slayer's Refined Lever Action Rifle
Instigating 50 cal Machine Gun
Mutant's Hardened Lever Action Rifle
Vampire's Deathclaw Gauntlet

Het enige wat ik nu nog van plan ben is op mijn 50cal wapens de prime receiver te zetten.

• endechaos
nightraven79 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:20:
[...]

bloodied handmade?
Bloodied zal je al niet veel te koop vinden (ik heb bijv. enkel de bloodied iron tire te koop)
handmades vind je ook al moeilijk te koop...

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zoveel caps vraagt voor legendaries... ik vindt ze om de haverklap en, om mijn stash niet vol te krijgen, verkoop ik ze voor max 50 caps, ongeacht het type...

De Weapons waar mijn character mee rondloopt zijn:
Anti-Amor Gatling Gun
Bloodied Precise .50 Hunting Rifle
Ghoul Slayer's Refined Lever Action Rifle
Instigating 50 cal Machine Gun
Mutant's Hardened Lever Action Rifle
Vampire's Deathclaw Gauntlet

Het enige wat ik nu nog van plan ben is op mijn 50cal wapens de prime receiver te zetten.
De prijzen lopen heel erg uiteen per server/ camp. Zelf probeer k 't zo goedkoop mogelijk te houden maar met jouw prijzen zal je wel veel' opkopers' hebben.

• nightraven79
endechaos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:02:
[...]

De prijzen lopen heel erg uiteen per server/ camp. Zelf probeer k 't zo goedkoop mogelijk te houden maar met jouw prijzen zal je wel veel' opkopers' hebben.
Moet wel, farm gemiddeld een 30tal legendaries op een avond.
Moet soms wel opletten want ben al een paar keer op de 30k caplimiet gekomen..
Wanneer dat gebeurt ontvang je dus geen caps meer van je sales

• Evert134
nightraven79 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 17:09:
[...]

Moet wel, farm gemiddeld een 30tal legendaries op een avond.
Moet soms wel opletten want ben al een paar keer op de 30k caplimiet gekomen..
Wanneer dat gebeurt ontvang je dus geen caps meer van je sales
ik zoek vooral de wapens die ik goed kan gebruiken. De rest gaat voor scripts weg of als ik er heil in zie verkoop ik het, Mijn andere account heeft vooral instigating explosive wapens en daar is die build wat omheen gemaakt. voor mijn nieuwe account moet het bloodied zijn maar net een wapen vinden wat fijn werkt is lastig :P. ik heb nu een lever action maar zoek nog een semi automatisch geval voor erbij. handmade het liefst maar jah die zal ook al snel 25k caps kosten.

• TheGreatWar2077
Zet deze game nu op pauze. Niet moeilijk voor mij aangezien ik nu volop in ESO zit. Wacht echt weer tot wastelanders er is en dan begin ik weer van voor af aan. Ben benieuwd hoe de wereld dan aanvoelt nu je echt npc's hebt rondlopen.

• endechaos
TheGreatWar2077 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:02:
Zet deze game nu op pauze. Niet moeilijk voor mij aangezien ik nu volop in ESO zit. Wacht echt weer tot wastelanders er is en dan begin ik weer van voor af aan. Ben benieuwd hoe de wereld dan aanvoelt nu je echt npc's hebt rondlopen.
Wat is de reden datt je opnieuw begint als ik vragen mag? Ik zit ook heel erg te twijfelen om dat de doen, maar been bang dat ik de missies die je toen had weer opnieuw moet doen plus de 'npc quest'. Die er in komt.

• Evert134
endechaos schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:11:
[...]

Wat is de reden datt je opnieuw begint als ik vragen mag? Ik zit ook heel erg te twijfelen om dat de doen, maar been bang dat ik de missies die je toen had weer opnieuw moet doen plus de 'npc quest'. Die er in komt.
ik ben onlangs ook opnieuw begonnen omdat mijn main account gewoon een build van niets had en het teveel moeite kost om zoveel levels omhoog te gaan zodat ik al mijn punten kan verdelen en de benodigde perk kaarten kan krijgen. het duurde eerst ellendig lang om scorched beast te verslaan. omdat mijn build alleen een sterke melee had en verder niets. nu heb ik een bloodied build en kost het me 3 kogels >:) weer een hele andere manier van spelen in dit spel ik wil nooit weer anders.
ik heb mijn 2e account nu op level 80 en heb nog steeds de overseer missie niet gedaan alleen de scouting missies zijn vervelend die heb je weer nodig voor de rugtas.

• nightraven79
endechaos schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:11:
[...]

Ik zit op de PTS... en kan alleen maar zeggen: van 0 beginnen is aan te raden...

• endechaos
nightraven79 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:51:
[...]

Ik zit op de PTS... en kan alleen maar zeggen: van 0 beginnen is aan te raden...
Oké dan ga ik dat doen! Ik zal vanavond me shop dan maar vol gooien met mega deals in Appalachia! Ik zit direct bij de uitgang van vault 76 dus dwellers gaan blij met me zijn
😜🤫

• Evert134
weet iemand ook of er iets is gebeurd met de Vendor die waar je de Cuckoo clock en hunters long coat ect. kan kopen. ik ben al 3 dagen aan het server hoppen maar hij is er nooit meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:55:
weet iemand ook of er iets is gebeurd met de Vendor die waar je de Cuckoo clock en hunters long coat ect. kan kopen. ik ben al 3 dagen aan het server hoppen maar hij is er nooit meer.
Bedoel je Grahm?
Die loopt nog rond, maar wanneer je wil traden krijg je “vendor is busy”
Bethesda heeft zijn trader ”tijdelijk” uitgezet omdat men hem kon misbruiken voor een duping glitch. Het probleem met de glitch was dat je ook de server kon crashen.
Met “tijdelijk” bedoel ik: vermoedelijk tot na Wastelanders en Steam-release (7/4/2020)
Maar kan niet bevestigen, heb hem nog niet op PTS tegengekomen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evert134
nightraven79 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 00:00:
[...]

Bedoel je Grahm?
Die loopt nog rond, maar wanneer je wil traden krijg je “vendor is busy”
Bethesda heeft zijn trader ”tijdelijk” uitgezet omdat men hem kon misbruiken voor een duping glitch. Het probleem met de glitch was dat je ook de server kon crashen.
Met “tijdelijk” bedoel ik: vermoedelijk tot na Wastelanders en Steam-release (7/4/2020)
Maar kan niet bevestigen, heb hem nog niet op PTS tegengekomen
nee ik kwam Grahm eergister nog tegen die werkt weer tenminste ik kon weer traden met hem en dat kon ik vandeweek niet. ik bedoelde de robot die samen met 2 eyebots en een pack brahmin spawned. Toevallig kwam ik gister kort na het posten 2 andere spelers tegen die hem hadden gevonden en aan het farmen waren. Dus ik heb weer wat voorraad gekocht voor in mijn stores :) die Cuckoo clock en Nuka cola clock zijn een stabiele bron van inkomen zo langzamerhand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:42:
[...]

nee ik kwam Grahm eergister nog tegen die werkt weer tenminste ik kon weer traden met hem en dat kon ik vandeweek niet. ik bedoelde de robot die samen met 2 eyebots en een pack brahmin spawned. Toevallig kwam ik gister kort na het posten 2 andere spelers tegen die hem hadden gevonden en aan het farmen waren. Dus ik heb weer wat voorraad gekocht voor in mijn stores :) die Cuckoo clock en Nuka cola clock zijn een stabiele bron van inkomen zo langzamerhand.
om eerlijk te zijn.. nog nooit tegengekomen 8)7
en ik heb toch al zo een 1800u op te de teller

[Voor 3% gewijzigd door nightraven79 op 08-03-2020 19:08]

• endechaos
nightraven79 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:07:
[...]

om eerlijk te zijn.. nog nooit tegengekomen 8)7
en ik heb toch al zo een 1800u op te de teller
Ik ook niet ben benieuwd waar ik deze vendor kan treffen!

• Evert134
endechaos schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:31:
[...]

Ik ook niet ben benieuwd waar ik deze vendor kan treffen!
het gaat om deze Vendor_bot_Responder_(random_encounter) hij spwaned bij het Charleston station. je moet als je er heen fast traveled even over de rode brug heen en weer terug dan trigger je de random spawn. en dan net zo lang server hoppen tot hij er een keer is. hier ben ik Grahm ook al 2x tegen gekomen.

• endechaos
Evert134 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:41:
[...]

het gaat om deze Vendor_bot_Responder_(random_encounter) hij spwaned bij het Charleston station. je moet als je er heen fast traveled even over de rode brug heen en weer terug dan trigger je de random spawn. en dan net zo lang server hoppen tot hij er een keer is. hier ben ik Grahm ook al 2x tegen gekomen.
Thx maar eens proberen voor de clock!

• mike0001
Evert134 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:42:
[...]

Even ter info. wat voor resources geven die clocks? Of hoe zie ik dit?

• Evert134
mike0001 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 07:22:
[...]

Even ter info. wat voor resources geven die clocks? Of hoe zie ik dit?
het de clocks geven geen resources het is puur voor de sier. ik vind ze persoonlijk niet heel mooi maar ik verkoop de plans voor 450 C voor de nuka cola clock en 550 C voor de Cuckoo clock. en raar genoeg ik verkoop ze altijd.
nog een tip als je met iemand speel zorg dat je met zijn tweeën bent op het moment dat je de trader vind. dan kun je hem farmen door de server opnieuw te joinen dan reset zijn inventory.

• nightraven79
zit op PTS, mag niets zeggen over wat er daar op doet, maar kan wél dit zeggen:
Spaar zoveel mogelijk steel, Stimpaks en SCRIP tegen 7 april

• taker1987
Heb m ook aangeschaft voor de pc , 10€ was een koopje 😂😂 iemand die samen wil verkennen ??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
taker1987 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:27:
Heb m ook aangeschaft voor de pc , 10€ was een koopje 😂😂 iemand die samen wil verkennen ??
Ingame naam is kheyvaert

• taker1987
late reactie maar ik zal je later vandaag even toevoegen :)

Pagina: 1 ... 34 35 36 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True