Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:24:
[...]

of weg rennen ;)
Kwam via een quest bij de golfbaan uit als level 12 ofzo. Daar liepen level 63 ghouls rond.
Sniperen en keihard wegrennen was de enige optie.
Dat had ik daar de eerste keer ook :o Nu ik mijn build zo goed als af heb is het een eitje :D

Als je pc speelt kan je mij ook toevoegen hoor, altijd leuk om wat questen samen te doen. Wellicht kan ik ook wat spullen voor je maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 14:25
Ik heb het weer geinstalleerd. Ik heb destijds toch meer gedaan had dan ik dacht.
Ik kan adhesive farmen, purified water, fusion generator, decontamination arc.
Mijn huis staat in gebied waar ik glowing resin en bloodleaf kan farmen.

Toch maar weer eens wat meer gaan spelen.

We kunnen binnenkort even als team spelen?
Ik ben 94. Moet wel heel eerlijk zeggen dat dit gekomen is in de periode dat je blast zones nog goed kon farmen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan dat nu niet meer dan? Gisteren nog een nuke gegooid. Ik was alleen een beetje TE optimistisch, als lvl 66 is het geen goed plan om te gaan vechten tegen de queen (lvl 95 scorchbeast) Mijn Radaways en Stimpacks vlogen er doorheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

@D4NG3R wanneer ga je de lijst met spelers updaten? :) Ik had mijn naam al een tijdje geleden doorgegeven maar ik zie vooral oude (niet meer actieve?) spelers erin staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 14:25
mvds schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:13:
Kan dat nu niet meer dan? Gisteren nog een nuke gegooid. Ik was alleen een beetje TE optimistisch, als lvl 66 is het geen goed plan om te gaan vechten tegen de queen (lvl 95 scorchbeast) Mijn Radaways en Stimpacks vlogen er doorheen :+
Farmen van de blast zones kan idd nog steeds naar mijn weten. Maar destijds dropte er mega veel loot.
Soms wel 6 of 7 legendary items.
Geen idee hoe het nu is overigens.
Ik heb niet meer gespeeld sinds er in de patch notes stond dat de loot naar beneden gebracht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen idee, dit was mijn eerste nuke en we hebben de queen niet dood gekregen.

Ik vond het oude systeem met perks wel fijner werken, ik ben nu steeds ook kaarten aan het wisselen. Ga ik mijn zooi repareren, kaarten wisselen. Ga ik ammo maken, kaarten wisselen. Ga ik spullen craften, kaarten wisselen. Ga ik weer questen, kaarten wisselen. Dat vind ik echt enorm omslachtig.

Zou een stuk fijner zijn als ik gewoon een build kan opslaan en daar naartoe kan switchen. Blijft dan nog steeds wel een issue dat je voor sommige perks een x aantal punten moet hebben terwijl je die punten dan alleen voor het craften nodig hebt, maar niet tijdens het questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:45
chubby- schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:22:
[...]

Farmen van de blast zones kan idd nog steeds naar mijn weten. Maar destijds dropte er mega veel loot.
Soms wel 6 of 7 legendary items.
Geen idee hoe het nu is overigens.
Ik heb niet meer gespeeld sinds er in de patch notes stond dat de loot naar beneden gebracht is :)
voor echte legendaries moet je tegenwoordig de dungeon onder Arktos Pharma doen..
Alleen moet je daar niet aan beginnen onder lvl 50 (boss is level 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:00
nightraven79 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:49:
[...]

voor echte legendaries moet je tegenwoordig de dungeon onder Arktos Pharma doen..
Alleen moet je daar niet aan beginnen onder lvl 50 (boss is level 100)
O tof bedankt voor de tip. Ik ga er nu nog niet heen. Ben dan wel lvl48 maar heb bout wapens, ik ga binnenkort bij die legendary vendor een gokje wagen. Misschien in een groepje dan durf ik wel haha.

Heb gister het geluk gehad dat iemand bijna me hele stash heeft opgekocht nadat ik de prijzen flink lager had gezet

Ook een newbie geholpen met een level 2. Veel food en purified water gegeven en disease cure. Bleef daarna plakken bij me haha.

Weet iemand waar ik trouwens een lege dary kan halen met die additional bullit of iets? Die ontploft ben overal al aan 't zoeken geweest, ook bij vendors maar kon nog niet vinden.

Nog een vraag, zo een nuke lunchen gaat dat vanzelf met de main quest of iets? Ben er nog niet helemaal achter hoe of wat en met bijna level 50 wil ik dat toch wel doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat je het hebt over een two shot? Schiet een (gratis) extra tweede kogel voor elke keer dat jij schiet. Dat is een legendary dus daarvoor moet je geluk hebben. Ik heb toevallig een two-shot lvl 50 combat shotgun gekregen van de week. Dus die heb ik nu als close combat wapen bij mij.

Ik ga nu spelen, dus add mij maar :) (MvdS74)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
mvds schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:25:
Ik denk dat je het hebt over een two shot? Schiet een (gratis) extra tweede kogel voor elke keer dat jij schiet. Dat is een legendary dus daarvoor moet je geluk hebben. Ik heb toevallig een two-shot lvl 50 combat shotgun gekregen van de week. Dus die heb ik nu als close combat wapen bij mij.

Ik ga nu spelen, dus add mij maar :) (MvdS74)
Net terug van werk zo naar verjaardag dus nog niet online, wel toegevoegd. Wellicht later online.
En ja die bedoelde ik. Al die benamingen ook haha.

[ Voor 4% gewijzigd door endechaos op 13-07-2019 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 14:33
Vers geinstalleerd. Eerst maar eens inlezen om geen beginnersfouten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Welkom! Als je op ps4 speelt, voeg gerust toe. Misschien kan ik je ergens mee helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 14:33
endechaos schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:31:
Welkom! Als je op ps4 speelt, voeg gerust toe. Misschien kan ik je ergens mee helpen!
Thanks, speel het op de laptop. Zal eens uitvogelen wat m'n id is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Sosua schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:46:
[...]
Thanks, speel het op de laptop. Zal eens uitvogelen wat m'n id is.
het is geen cross-play kan je dan niet helpen! (voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:47

luigi87

Domotica Fanaticus

Gekke vraag misschien. Maar ik ben een hele tijd terug gestopt met spelen wegens het te laat spawnen van enemies om je heen in een lokatie. Is dit nog steeds zo?

Moet de game namelijk nog steeds uitspelen, maar was het zo zat met die klote enemies spawns.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

te laat spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan me ook toevoegen als je wilt. Fallout-NL. Wie weet zien we elkaar weleens in een potje Nuclear Winter o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
luigi87 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:58:
Gekke vraag misschien. Maar ik ben een hele tijd terug gestopt met spelen wegens het te laat spawnen van enemies om je heen in een lokatie. Is dit nog steeds zo?

Moet de game namelijk nog steeds uitspelen, maar was het zo zat met die klote enemies spawns.
Wanneer je de game start duurt het altijd even voordat de enemies zichtbaar zijn.
De golfclub bij whitesprings is het nar mijn idee het ergst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:32
Het gebeurde me overal. Vooral als je aan het rennen bent en denkt veilig te zijn "spawnt" ineens een hele groep om je heen. Het lijkt in mijn geval meer op enorme lagg. Inderdaad vervelend als je nog niet erg hoge leven bent.

De laatste tijd is het juist andersom. Sneak ik naar enemies toe. Een heel camp vol. Kom ik iets dichterbij, droppen ze allemaal tegelijk dood neer zonder enige reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft er iemand nog een ECHT goede (sniper) rifle "over"? Ik doe nu soms mee met het jagen op de queen en ik doe echt VEEL te weinig schade. (max 20 per schot) Op de PC graag!

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 16-07-2019 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
mvds schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:50:
Heeft er iemand nog een ECHT goede (sniper) rifle "over"? Ik doe nu soms mee met het jagen op de queen en ik doe echt VEEL te weinig schade. (max 20 per schot) Op de PC graag!
ben vanavond niet online (+ het is de update) zal dus morgen (na de verplichte fitness-sessie :r ) eens kijken.
Misschien zelfs eentje maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
Flinke lijst in de update patch. Vanavond alle verschillen maar eens in praktijk bekijken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 06-07 09:27
Net de update geïnstalleerd maar krijg nu de melding: login failed. This account lacks the required entitlements.

Iemand een idee wat dit is?

Oh was dat de servers plat lagen.... Nu weer back online. Servers doen het weer

[ Voor 22% gewijzigd door mike0001 op 16-07-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ik heb sinds de update vaak last van disconnects dat ik de server uit word gegooid. Ook dat ik bij een event geen punten en rewards krijgt. Hebben meerdere dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil echt net zeggen ja. Deze game blijft echt dat probleem houden met die kut servers. Speel sinds een tijdje ook Elder Scrolls Online en daar kan ik als ik wil blijven spelen zonder dat ik steeds uit word gekickt. Maar deze game blijft maar instabiel als ik weet niet wat. Bijna een jaar verder en nog steeds man man man.

Edit: en als ik Reddit mag geloven is Patch 11 weer een hele leuke patch die wederom vele bugs met zich mee brengt en zelfs terug zijn. Eigenlijk is het toch gewoon te zielig voor woorden dat een groot bedrijf als Bethesda hun games gewoon niet goed kunnen maken.

[ Voor 29% gewijzigd door NukaWorldNL op 17-07-2019 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:47:
Wil echt net zeggen ja. Deze game blijft echt dat probleem houden met die kut servers. Speel sinds een tijdje ook Elder Scrolls Online en daar kan ik als ik wil blijven spelen zonder dat ik steeds uit word gekickt. Maar deze game blijft maar instabiel als ik weet niet wat. Bijna een jaar verder en nog steeds man man man.

Edit: en als ik Reddit mag geloven is Patch 11 weer een hele leuke patch die wederom vele bugs met zich mee brengt en zelfs terug zijn. Eigenlijk is het toch gewoon te zielig voor woorden dat een groot bedrijf als Bethesda hun games gewoon niet goed kunnen maken.
zijn inderdaad ee paar oude bugs terug en zelfs een "intressante" nieuwe.
Deze ochtend verschillende malen proberen aanloggen, steeds melding dat er een reeds een kamp op mijn plaats staat en of ik dus wil blijven of veranderen van wereld.
18 (!!!) keer verandert.. nog steeds melding, dus denk ik F it..
Ga ter plaatse kijken: geen kamp te bespeuren in de hele omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
nightraven79 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 07:45:
[...]

zijn inderdaad ee paar oude bugs terug en zelfs een "intressante" nieuwe.
Deze ochtend verschillende malen proberen aanloggen, steeds melding dat er een reeds een kamp op mijn plaats staat en of ik dus wil blijven of veranderen van wereld.
18 (!!!) keer verandert.. nog steeds melding, dus denk ik F it..
Ga ter plaatse kijken: geen kamp te bespeuren in de hele omgeving
Helaas ervaar ik hetzelfde. Ik word om de haverklap uit de wereld gegooid.
Mag hopen dat dit probleem snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

endechaos schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:26:
Ik heb sinds de update vaak last van disconnects dat ik de server uit word gegooid. Ook dat ik bij een event geen punten en rewards krijgt. Hebben meerdere dit?
Dit heb ik al sinds dat ik het spel speel en voor mij is het dus niet nieuw sinds de update. Erg vervelend, heb je net een paar workshops overgenomen en verdedigd (soms idd zonder beloningen) en dan gooit de server je eruit voordat je de grondstoffen en ammo kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
mvds schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:20:
[...]

Dit heb ik al sinds dat ik het spel speel en voor mij is het dus niet nieuw sinds de update. Erg vervelend, heb je net een paar workshops overgenomen en verdedigd (soms idd zonder beloningen) en dan gooit de server je eruit voordat je de grondstoffen en ammo kan ophalen.
dat heb ik niet zo vaak voor.
wat ik nu echter wel voor heb is dat alle caps stashes leeg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

nightraven79 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:21:
[...]

dat heb ik niet zo vaak voor.
wat ik nu echter wel voor heb is dat alle caps stashes leeg zijn
Ik heb het elke speelsessie wel een keer dat ik eruit gegooid word. Soms zelfs meerdere keren. Vooral wanneer ik vrijwel direct voor de workshops ga. Ga ik eerst wat quests doen of looten ofzo en ga ik dan pas workshops overnemen, dan kan ik vaak meer dan een uur spelen voordat ik een disconnect krijg. Het lijkt dus echt met de workshops te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:29:
[...]

Ik heb het elke speelsessie wel een keer dat ik eruit gegooid word. Soms zelfs meerdere keren. Vooral wanneer ik vrijwel direct voor de workshops ga. Ga ik eerst wat quests doen of looten ofzo en ga ik dan pas workshops overnemen, dan kan ik vaak meer dan een uur spelen voordat ik een disconnect krijg. Het lijkt dus echt met de workshops te maken te hebben.
ik heb het echt heel random. Gisterenavond zo'n 4 keer in anderhalf uur. Toen maar besloten de game echt te sluiten.
Bij mij was het bij het binnenlopen van een dorp, het openen van een kast en gewoon tijdens het lopen in de waste land. Dus echt heel random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
mvds schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:29:
[...]

Heb het zelf gisteren ook een paar keer gehad na het overnemen van de ammo factory. Zodra ik de rewards krijg freezed de game en crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Promaxhunter schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:03:
[...]

Heb het zelf gisteren ook een paar keer gehad na het overnemen van de ammo factory. Zodra ik de rewards krijg freezed de game en crash
Yep, heel herkenbaar! Daarom doe ik eerst de power plant event van die regio en neem ik daarna pas de workshop over. Dat lijkt te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
mvds schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:20:
[...]

Bij mij was de disconnects voor de update verwaarloosbaar. Maargoed 'Bethesda zegt' dat ze snel met hotfixes komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 16:49:
[...]

Bij mij was de disconnects voor de update verwaarloosbaar. Maargoed 'Bethesda zegt' dat ze snel met hotfixes komen.
Heb gisteren na de patch geen disconnects meer gehad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:21:
[...]

Heb gisteren na de patch geen disconnects meer gehad. _/-\o_
Niet? dat is wel vreemd. Ik juist na de patch heel veel server fouten.
Of is er gisteren een nieuwe patch geweest? Heb fallout nog niet meer gestart na eergisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:10:
[...]

Niet? dat is wel vreemd. Ik juist na de patch heel veel server fouten.
Of is er gisteren een nieuwe patch geweest? Heb fallout nog niet meer gestart na eergisteren.
Er is gisteravond een hotfix geweest en heeft het 1 en ander opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 14:38:
[...]

Er is gisteravond een hotfix geweest en heeft het 1 en ander opgelost
Top. hopelijk zijn die random server crashes nu verleden tijd. weekend maar weer eens opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

923789

NukaWorldNL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:47:
En het leuke is: er word hun geen stroobreed in de weg gelegd om deze dubieuze praktijken een halt toe te roepen. Als software developer/publisher heb je domweg 'carte blanche' gekregen (of genomen) om producten op de markt te pleuren die totaal niet af zijn en vol met microtransacties zitten, waarop menig developer/publisher lekker op binnen loopt.

Zolang de politiek (of wie dan ook) geen keiharde regels stelt mbt software titels en mensen zo gek blijven om 60 euro neer te leggen om een béta product te 'testen', dan zullen wij dit geneuzel blijven houden en veranderd er helemaal niets! Hetzelfde kan ook gezegd worden over lootboxes: als EA niet zo hebberig was geweest om Battlefront II destijds pay2win te maken, dan zou het concept 'lootboxes' nooit door de niche bubbel heen geweest en door de mainstream media zo opgepikt te worden. Wat dat betreft is het jammer dat de technische staat waarin Fallout76 en andere games die zo aan het rammelen zijn vanaf de eerste, nooit door die bubbel zijn gekomen.

De 16 euro die ze er nu voor vragen, vind ik nog veel te veel geld voor dit wanproduct. Voor de helft van de prijs (8 euro) kan je nu de laatste Prey aanschaffen met de Mooncrash uitbreiding, welke voor mij meer plezier gaat brengen dat deze stronthoop . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 14:45:
[...]

Top. hopelijk zijn die random server crashes nu verleden tijd. weekend maar weer eens opstarten :)
Die heb ik niet meer gehad, wel volledige freezes, UI crashes of een vreemde, het spel loopt door, je kan rondlopen, alleen kan je geen interactie hebben met spullen. Heel fijn als je bijna zover bent dat je een nuke kan gooien. Kan je dus de computers niet bedienen om een doel te kiezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Hm eritand. Had gehoopt dat na de update mijn artillerie het wel weer zou doen. Niet dus, ik krijg nog steeds de melding no artillerie is available. Heb werkelijk heel het internet afgestruind en nog geen oplossing die werkt kunnen vinden. Artillery staat 100 procent onder genoeg stroom en ben ook niet te ver of te dichtbij er vanaaf. Is er niet een soort van zwarte zone rond whitespring waar die het niet doet of iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat je de ene keer in een wereld loopt waar bij gebouw X de Ghouls level 12 tot 20 heeft en de speelsessie erop bij zelfde gebouw ineens level 62?
Ik ben zelf level 28 en dan is level 62 een beetje te hoog gegrepen.

Gisteren trouwens voor het eerst in een blastzone geweest na een nuke ontploffing. Dat is wel erg leuk zeg.
Klein vraagje, ik kan daar allemaal nieuwe plantjes plukken zoals de red berries. Maar kan er niks mee maken. Kan je ergens recipes vinden van red berries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mike0001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:34:

Klein vraagje, ik kan daar allemaal nieuwe plantjes plukken zoals de red berries. Maar kan er niks mee maken. Kan je ergens recipes vinden van red berries?
deze bessen?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:34:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat je de ene keer in een wereld loopt waar bij gebouw X de Ghouls level 12 tot 20 heeft en de speelsessie erop bij zelfde gebouw ineens level 62?
Ik ben zelf level 28 en dan is level 62 een beetje te hoog gegrepen.
De enemies worden geschaald naar de persoon die er in de buurt komt.
Wanneer je over een bepaald level bent zullen er bijvoorbeeld geen level 12-22 gouls meer spawnen maar alleen leven 62.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Nee dat zijn de normale bessen die je kan vinden. Als je de blastzone ingaat worden blackberries, rad berries. Ik kan alleen geen recept vinden om hier iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mike0001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:11:
[...]

Nee dat zijn de normale bessen die je kan vinden. Als je de blastzone ingaat worden blackberries, rad berries. Ik kan alleen geen recept vinden om hier iets mee te maken.
Vandaar de vraag, ik wist niet welke je precies bedoelt, dat zoekt wat makkelijker op google.

Met Rad Berries vind ik ook niks nuttigs, vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:11:
[...]

Radberries zijn raw yellowcake flux.
Wanneer je er hier 10 van hebt en 1 Hardened Mass+Glowing Mass+High Radiaton Fluid kun je 1 stable Yellowcake flux maken.

Flux wordt gebruikt in bijvoorbeeld mutation serums of bepaalde Power Armor upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 07:56:
[...]

Radberries zijn raw yellowcake flux.
Wanneer je er hier 10 van hebt en 1 Hardened Mass+Glowing Mass+High Radiaton Fluid kun je 1 stable Yellowcake flux maken.

Flux wordt gebruikt in bijvoorbeeld mutation serums of bepaalde Power Armor upgrades
Aah oke dus het heeft wel zin ze te plukken.
Gisteren weer een blastzone ingegaan (best een uitdaging met level 30). Wat zijn nog andere zaken die nuttig zijn in de blastzone? Behalve dan punten sprokkelen met het killen van iets te sterke tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
mike0001 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:17:
[...]

Aah oke dus het heeft wel zin ze te plukken.
Gisteren weer een blastzone ingegaan (best een uitdaging met level 30). Wat zijn nog andere zaken die nuttig zijn in de blastzone? Behalve dan punten sprokkelen met het killen van iets te sterke tegenstanders?
Ik gebruik blast zones om zoveel mogelijk legendary te pakken voor de punten, maar zeker de wapens te sprokkelen. Veel verkoop ik weer om de portomonee te vullen. Legendary wapens doe ik vaak ook weleens 'kado' voor een paar caps bij de vending machine als ik die dubbel heb of daar gewoon zin in heb.

Vanmiddag even verder in de storyline waar ik door de lift moest voor bos. Een zeer eritante bug daar dat een legendary glowing vliegend insect niet dood te krijgen was op geen enkele manier! (weet de naam van 't beesie even niet meer) vanavond na werk maar weer eens proberen in een andere server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Vanavond ga ik zoveel mogelijk events langs met ps4, als mensen zin hebben om te joinen voeg me toe. Zelfde naam als hier heb ik op psn! Lkkr avondje vrij vandaag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:57
Ik zit toch te twijfelen of ik Fallout 76 niet eens moet gaan oppikken. Inmiddels is er toch aardig wat aangepast en gezien de zomer roadmap zit er ook nog wel wat leuks aan te komen.

Alleen ben ik bang dat de game op sommige momenten voor mij wat te omslachtig is, als ik lees over die radberries, cake, flux en dergelijke, dan schrikt dat weer een beetje af. Terwijl het ontdekken van de wereld mij dan wel weer interessant lijkt :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7P9n2TQ.png

[ Voor 52% gewijzigd door Nol_NL op 29-07-2019 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Nol_NL schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:57:
Ik zit toch te twijfelen of ik Fallout 76 niet eens moet gaan oppikken. Inmiddels is er toch aardig wat aangepast en gezien de zomer roadmap zit er ook nog wel wat leuks aan te komen.

Alleen ben ik bang dat de game op sommige momenten voor mij wat te omslachtig is, als ik lees over die radberries, cake, flux en dergelijke, dan schrikt dat weer een beetje af. Terwijl het ontdekken van de wereld mij dan wel weer interessant lijkt :)

[Afbeelding]
Het verzamelen van radbessen komt vanzelf. Daar ben je de eerste 20 levels niet mee bezig hoor. Dan is het exploreren en proberen te overleven.
Ik ben nu lvl 35 en begin nu pas echt te kijken wat er nog meer mogelijk is. Tot lvl 20 had het geen nut een blastzone in te gaan. Vijanden waren veel te high level voor me.
Ik heb fallout nu een maand en start hem bijna dagelijks op. Voor 16 euro absoluut geen miskoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:46:
[...]

Ik heb fallout nu een maand en start hem bijna dagelijks op. Voor 16 euro absoluut geen miskoop
Zelf de tricentennial editie van Fallout voor launch gekocht. Dagelijks ben ik online wel te vinden.
Zelfs na 1000+ uur en level 453 kan ik me zeker nog vermaken :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79

[Afbeelding]
Ik hou me nog steeds niet bezig met radberries, cakes en fluxes.. hooguit verzamel ik de ressources voor disease cures te maken en die te verkopen voor caps...
en voor de rest natuurlijk voedsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

[Afbeelding]
Heb je FO4 gespeeld? :)

Als je die even eerst doet, dan heb je in elk geval een hele leuke game (voor amper geld) te spelen en kun je ervaring opdoen met zooi craften in het Wasteland. In 4 kan dat namelijk een stuk minder noodzakelijk zijn (e.a. afhankelijk van je settings, van easy <>survival).

Je kunt, samen met de DLC's, heel wat uurtjes rondstekkeren op de ruïnes van een compleet weggevaagde beschaving en ook is 4 natuurlijk een leuke intro voor 76.

Er zullen mensen zijn die zeggen dat 76 na 4 een tegenvaller* zal zijn, maar goed, dat is in de game-wereld niet uitzonderlijk :+

Ik zou het in elk geval zo doen d:)b

*ik heb 76 nog niet gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:20:
[...]

Zelf de tricentennial editie van Fallout voor launch gekocht. Dagelijks ben ik online wel te vinden.
Zelfs na 1000+ uur en level 453 kan ik me zeker nog vermaken :Y :Y
Level 453.... Mijn god dan moet ik nog even haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Uiteindelijk toch maar gekocht op cdkeys voor 11:50. Nu nog een vrij avondje vinden om een beginnetje te maken en misschien nog even een guide doornemen :)

In ieder geval bedankt voor de reacties.

[ Voor 13% gewijzigd door Nol_NL op 31-07-2019 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pfff kunnen ze aub stoppen met patchen? Elke patch gaat er meer kapot. Nu steeds vaker random freezes... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:56:
[...]

Level 453.... Mijn god dan moet ik nog even haha
Met dubbel XP dit weekend proberen level 500 aan te tikken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:26:
[...]

Met dubbel XP dit weekend proberen level 500 aan te tikken :Y)
Gaat nu ook snel met de nieuwe events. Ben vandaag van 35 naar 42 gegaan. Dat schiet lekker op. Kan alleen die primal meat cook niet vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:28:
[...]

Gaat nu ook snel met de nieuwe events. Ben vandaag van 35 naar 42 gegaan. Dat schiet lekker op. Kan alleen die primal meat cook niet vinden
De Primal Meat cook is elk uur in de buurt van Vault 76

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
Wel jammer dat sommige niet weten wat ze moeten doen met meat cook aangezien het event elk uur is. Vaak ben ik later op de avond waardoor ik soms 1 of 2 kansen maar heb. Als de rest dan als een kip zonder kop loopt heb je
totaal geen kans.

Edit: het is wel heerlijk levelen met prime meat, let er wel op dat je snel genoeg bij de legend bent voordat die dood is anders mis je toch flink wat xp

[ Voor 25% gewijzigd door endechaos op 03-08-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
2x exp is gisteren geëindigd. Heb helaas leven 500 niet kunnen halen omdat ik zondag eigenlijk niet heb gespreeld.
Gestrand op level 486 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Promaxhunter schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:10:
2x exp is gisteren geëindigd. Heb helaas leven 500 niet kunnen halen omdat ik zondag eigenlijk niet heb gespreeld.
Zo dan wat een tijd zit daarin om dat level te halen. Respect, ben zelf nog maar 56 dus heb nog wat te gaan.

Weet iemand of deze events erin blijven van meat weak? Ik vind deze wel leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:29:
[...]

Zo dan wat een tijd zit daarin om dat level te halen. Respect, ben zelf nog maar 56 dus heb nog wat te gaan.

Weet iemand of deze events erin blijven van meat weak? Ik vind deze wel leuk!
De meat-week blijft tot en met donderdag-avond. Is wel jammer dat deze maar een week is, is inderdaad een leuk event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow ook eindelijk een keer dat Flatwoods monster gezien haha. Hoorde een rare brom/zoom achtige geluid en dacht dat zal wel ergens in de verte iets zijn. Zie ik ineens een paars mannetje heen en weer zweven en hopp weg toen die me zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:10:
Respect voor level 486. ik ben toch van level 35 naar level 65 geklommen dit weekend. Is toch een stukkie relaxter om hoger i level te zijn.
Inmiddels ook een aardig huisje gemaakt en de verkoop gestart van goods. Cashflow gaat ook aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
I'm heb van de week gespeeld en wilde verder met de main story omdat daar er 1 openstond nog. Nu log ik in is die missie weg en staat dat de main story is afgelopen! Kan natuurlijk dat ik me heb vergist hoor maar wel raar.

Hoe kan ik een nuke afschieten. Nog steeds niet gedaan (level 60plus nu.)?
En is dat te doen alleen? Heb verschillende nuclear codes nog dus dat moet goed zitten!

En ik kan nog steeds artillerie niet gebruiken. Sterker nog als ik de artillery smoke grenades uit het kistje haalt verschijnen ze ook niet meer in me inventory?

Edit: zojuist ingelogd waarbij ik de Main quest 'uncle Sam' terug heb, ik ga hem maar even doen voordat die weer weg is!

[ Voor 10% gewijzigd door endechaos op 08-08-2019 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Ik moet de nuke missie ook nog doen, die moet je ofwel dien via de enclave-missie (Whitesprings bunker) of via de tadpole-missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ahh thx vanavond even op onderzoek dan!

Er is nieuwe info over patch 12 voor later deze maand. Ik zal als ik op computer ben en ik denk eraan even een copy paste doen over wat tot nu bekend is en er in staat.

edit: hier verwijzing naar patch 12 details. https://fallout.bethesda....vault-patch-12-highlights

[ Voor 27% gewijzigd door endechaos op 12-08-2019 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
nightraven79 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:55:
Ik moet de nuke missie ook nog doen, die moet je ofwel dien via de enclave-missie (Whitesprings bunker) of via de tadpole-missies
Is die trouwens een keer mogelijk of kan je meerdere keren nuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
mike0001 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Is die trouwens een keer mogelijk of kan je meerdere keren nuken?
Normaal zo vaak je wil... is ook een YT-kanaal waar ze vanalles uitproberen (wat zijn de beste nukelocaties, wat gebeurt er als je de Scorched Queen meermaals nuked enz....) soms wel interessant. Die gasten doen soms 3 nukes simultaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
nightraven79 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:30:
[...]

Normaal zo vaak je wil... is ook een YT-kanaal waar ze vanalles uitproberen (wat zijn de beste nukelocaties, wat gebeurt er als je de Scorched Queen meermaals nuked enz....) soms wel interessant. Die gasten doen soms 3 nukes simultaan...
Er zit wel een cooldown op van 3 uur per silo.
Wanneer je vanaf Silo Alpha een nuke hebt gelaunched kun je de volgende uit Alpha pas 3 uur later doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Promaxhunter schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:24:
[...]

Er zit wel een cooldown op van 3 uur per silo.
Wanneer je vanaf Silo Alpha een nuke hebt gelaunched kun je de volgende uit Alpha pas 3 uur later doen.
Ik ben momenteel druk met the brotherhood storyline. Vind die wel een beetje suf. Constant op en neer om je te registreren.... Maar goed na deze de nuke missies eens opstarten.
Heb je level 500 al gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
mike0001 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:51:
[...]

Ik ben momenteel druk met the brotherhood storyline. Vind die wel een beetje suf. Constant op en neer om je te registreren.... Maar goed na deze de nuke missies eens opstarten.
Heb je level 500 al gehaald?
Level 499 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Haha dan nu vast wel 500 haha
Kom ik aan met mijn 72

• nightraven79
mike0001 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:36:
[...]

Haha dan nu vast wel 500 haha
Kom ik aan met mijn 72
Ik zal normaal gezien vanavond aan 90 raken... maar doe enkel nog events die oppompen, geen storylines

• endechaos
nightraven79 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:48:
[...]

Ik zal normaal gezien vanavond aan 90 raken... maar doe enkel nog events die oppompen, geen storylines
Ja ik ook voornamelijk, wel jammer dat er weinig mensen de events joinen op ps4. Af en toe heb je wel hett geluk dat er in een server een paar gasten zijn die ze continu af gaan, maar dat is meer een uitzondering.

• mike0001
Is er ook ergens een plek waar je ammo kan verkopen?

• endechaos
mike0001 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:02:
Is er ook ergens een plek waar je ammo kan verkopen?
Voor zover ik weet alleen bij je eigen vendor in je camp.

• mike0001
endechaos schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:53:
[...]

Voor zover ik weet alleen bij je eigen vendor in je camp.
Ja daar staat alles al te koop. Maar geen externe vendor dus? Dat is jammer want heb iets teveel ammo momenteel. Neemt veel ruimte in beslag. Net als mini nukes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
mike0001 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Ja daar staat alles al te koop. Maar geen externe vendor dus? Dat is jammer want heb iets teveel ammo momenteel. Neemt veel ruimte in beslag. Net als mini nukes
Dan geef je het weg aan een low-level. Bij jou zit 't nu in de weg kan je beter in plaats van spullen van waarde in je inventory hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Iemand zin vanavond om events te hoppen? (Ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
endechaos schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:59:
Iemand zin vanavond om events te hoppen? (Ps4)
Helaas xbox speler hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Jammer geen cross play had toch wel met dit soort games ideaal geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Niemand hier die enthousiast is over de raid ? Lees er weinig over. Die zou op PC toch de 20e uitkomen of is dat uitgesteld ?

• endechaos
Nol_NL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:10:
Niemand hier die enthousiast is over de raid ? Lees er weinig over. Die zou op PC toch de 20e uitkomen of is dat uitgesteld ?
Heb 't op YouTube even bekeken, ben momenteel in bulgarije dus kan ik nog niet weten of de update voor ps4 er al is.

Ik vindt het er tof uit zien. Hopen dat wanneer ik terug ben en de update er is dat er een paar mensen zijn die willen joinen. Random spelers is nogal een dingetje vaak met events . Deze raid zal moeilijk zijn in je eentje denk ik.

Ps ben nog steeds op zoek naar mensen die willen spelen op ps4. Voeg me maar gewoon toe! Psn: endechaos.

• mike0001
Raid ziet er inderdaad leuk uit. Ik heb alleen iets te weining tijd om het nu te gaan doen. Zal het weekend eens kijken of er tijd is voor een raid en of er mensen mee willen doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
Nol_NL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:10:
De nieuwe raid is best leuk om te doen. Het kost je een klein vermogen aan stimpacks en radaway maar is zeker een aanrader.

Tip:
Doe het eerst een paar keer op 'Novice' Hier zit geen timelimit aan en kun je er zo lang over doen als je wilt.
De overige 2 niveau's zijn best lastig.

• mike0001
Promaxhunter schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:45:
[...]

De nieuwe raid is best leuk om te doen. Het kost je een klein vermogen aan stimpacks en radaway maar is zeker een aanrader.

Tip:
Doe het eerst een paar keer op 'Novice' Hier zit geen timelimit aan en kun je er zo lang over doen als je wilt.
De overige 2 niveau's zijn best lastig.
Als jij op level >500 het al lastig vind dan zal het op level 72 wel onmogelijk zijn :+

• Promaxhunter
mike0001 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:46:
[...]

Als jij op level >500 het al lastig vind dan zal het op level 72 wel onmogelijk zijn :+
Zelf ben ik een Bloodied build. Dat + veel radiation is niet altijd even leuk ;)
Als je geen bloodied build hebt is het na 50+ zeker te doen.

• endechaos
Promaxhunter schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

Zelf ben ik een Bloodied build. Dat + veel radiation is niet altijd even leuk ;)
Als je geen bloodied build hebt is het na 50+ zeker te doen.
Sorry is misschien dom. Maar wat versta jij of is een bloodied build. Mijn god zit op level 68 ongeveer en heb het gevoel dat ik deze moet weten🤔.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
endechaos schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 23:28:
[...]

Sorry is misschien dom. Maar wat versta jij of is een bloodied build. Mijn god zit op level 68 ongeveer en heb het gevoel dat ik deze moet weten🤔.
met je perks kan je bepaalde builds maken.
Even googlen op Fallout 76 builds en dan zie je ook hoe je een bloodied build kan worden.
Ik heb me niet zo aan builds vastgehouden en heb een mengelmoes van alles.

Gisteren alleen vault 94 binnen gegaan op level 73 en stond na 5 minuten al weer buiten.... Is toch best wel pittig (moet erbij zeggen dat ik ook niet echt goed voorbereid erin ging. Kapotte armor en te weinig stimpaks)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 23:28:
[...]

Je hebt bepaalde weapons die meer damage doen hoe lager je HP.
Zit eigenlijk altijd op 20% HP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ah zo, ik heb juist veel hp en die mutation dat die 300% generate. Zit momenteel heel veel te switchen tussen alle perks en ga nu eerst voor one shot weapons perks icm mêlee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Zit te denken aan een build waarbij je voornamelijk solo onderweg bent en zo nu en dan met anderen. Ik had mij helemaal niet zo in die builds verdiept, tot ik nu lees over dat bloodied gebeuren. Op Google zie ik door de bomen het bos niet meer.

Wat is een beetje een redelijke site of YouTube kanaal ?

[ Voor 23% gewijzigd door Nol_NL op 23-08-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ik denk dat je voor een build het beste kan kijken wat bij jou past. Heb zelf nog niet op internet gekeken dus dat dat weet ik niet. Op YouTube zijn vast wel meerdere goeie kanalen te vinden.

Denk dat het belangrijkste in je build moet kijken of je sneakt of juist keihard wil schieten, wat voor armor je heb en of je solo of voornamelijk in groep speelt. Aan de hand daarvan je alles opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Bedankt. Maar gewoon lekker gaan gamen dus en nog niet al teveel bezighouden met een build. In het begin komt er ook zoveel op je af. Soms best verwarrend en het komt mijn keuze stress niet ten goede ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
Juist. Gewoon lekker je ding doen en kijken wat voor jou het beste speelt. Zelf ben ik na level 50 pas gaan kijken welke build bij me past. Ik deed er simpelweg niks mee. En nu lvl 60plus kan je toch wel merken welke voordelen het je kan brengen.
Een vaste build heb ik nog niet, maar dat kom wel.

• endechaos
Iemand vanavond wat later tijd voor een raid? Gister met random persoon geprobeerd level 35. Niet te doen hahaha
Pagina: 1 ... 34 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1