Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Dave schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:56:
Hoezo? Om de kritiek kan je nauwelijks heen en ik lees enkel de typische Howard 'lullen om de hete brij heen' mooipraat.
... en specifiek al gericht op de toekomstige titels die momenteel nog in ontwikkeling zijn (Starfield, Elder Scrolls VI). Zou hij nu 'niks' hebben gezegd over het drama dat Fallout 76 heet, dan had het hem zo erg in zijn kont gebeten als SF/TES6 zouden hebben gelanceerd, dat zijn positie domweg onhoudbaar was geworden . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Hilarisch _O- d:)b

Dat is goed in elkaar gestoken zeg, geinig om te zien, best wat dingen die ik niet eens heb meegekregen zoals de Duffle Kerfuffle en dat Nuka Dark-verhaal 7(8)7

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:39
Aankondiging dat ze tuch human npc's vond ik toch wel verrassend. Denk dat ik hem maar weer uit de la ga halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endechaos schreef op maandag 10 juni 2019 @ 06:45:
Aankondiging dat ze tuch human npc's vond ik toch wel verrassend. Denk dat ik hem maar weer uit de la ga halen!
Ik denk niet dat je daar wat van moet gaan voorstellen, men probeert nu te redden wat er te redden valt en de enige reden waarom men de stekker er niet uit trekt, is de 'Atom Shop' waarmee ze hopen dat mensen er gek genoeg voor zijn om rare en hoge prijzen te betalen voor hetgeen wat daarin zit.

Wat dat betreft blijf ik het jammer vinden dat software niet onder enige consumenten bescherming valt, want tegenwoordig is het scheer en inslag met buggy releases waarbij wel de hoofdprijs van 60 euro/dollar wordt voor gevraagd en jammer genoeg blijven er mensen die er gewoon intuinen, zodat er niets veranderd!

Ergens had ik de hoop dat dit fenomeen zou doorschemeren naar de mainstream media, net zoals destijds met de lootboxen/pay2win van Battlefront II, waarmee menig balletje wereldwijd is gaan rollen. Dit komt helaas niet door de 'niche' bubbel heen, waardoor developers/publishers op dat vlak 'carte blanche' krijgen . . . :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk voor tussendoor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AX2jvlyPRZiUMSrsca4wKN6j/full.png

Battle Royale Fallout style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endechaos schreef op maandag 10 juni 2019 @ 06:45:
Dit moet nog vorm krijgen dus ik kijk voorlopig de kat uit de boom.

Ik geloof er niet zo veel van dat ze nu opeens dik budget hebben gemaakt om dat allemaal door VA's in te laten spreken en daar lore wise hele zware dingen mee te doen, maar misschien gaan ze verrassen.
Ik vermoed dat dat stopt met de toevoeging van kanonvoer als raiders.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Raiders mis ik wel. Ben ook wel benieuwd hoe het uiteindelijk zal wezen. Ik wacht het af.
Heb fallout gisteren weer eens aangeslingert en heb me wel vermaakt, vooral met een basis bouwen. Gewoon verder gegaan met me character en net lvl 40 gehaald. Vanavond maar eens rondwandelen als ik optijd uit werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ik zoek een fallout maat om mee te gamen. Ik doe eigenlijk van alles wat. Exploren, missies, slenteren. Ben nu level 40. Voeg me gerust toe. Endechaos op psn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 13:47
Zit op pc 😞
endechaos schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:36:
Ik zoek een fallout maat om mee te gamen. Ik doe eigenlijk van alles wat. Exploren, missies, slenteren. Ben nu level 40. Voeg me gerust toe. Endechaos op psn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Jammer! Hoop ik iig snel te hebben 🤔. Heb er geen verstand van zoals de tweakers hier maar dat komt goed. Mocht ik het binnen kort termijn hebben dan laat ik het weten. Heet op steam ook endechaos (dacht ik).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Net aangeschaft, komende week maar eens even ronddwalen in de wereld en wat quests doen. (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Baelrog schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:02:
Net aangeschaft, komende week maar eens even ronddwalen in de wereld en wat quests doen. (pc)
Leuk, laat even weten wat je er van vind.

Ik zelf heb 76 ook nog niet aangeschaft, heb nog wat games op de plank liggen die ik nog wil oppakken, dus hoor graag wat je bevindingen zijn.

have fun! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:16
Is Fallout 76 in je eentje nog een beetje te doen? Of heb je quest die je in teams moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
t mac schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:44:
Is Fallout 76 in je eentje nog een beetje te doen? Of heb je quest die je in teams moet doen?
Ikzelf ben nog geen quest tegen gekomen die dat vereist. Ben nu pas level 40 dus heb natuurlijk niet alles gedaan al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Zeker te doen! Misschien nog wel leuker dan in een team.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Durf het haast niet te zeggen, maar vind die Battle Royale mode toch stiekem best wel leuk hoor :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
NukaWorldNL schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:42:
Durf het haast niet te zeggen, maar vind die Battle Royale mode toch stiekem best wel leuk hoor :$
Hoor er meer over. Zelf nog niet aangeraakt en heb gezworen van alle battle royal af te blijven. Toch kom ik steeds meer in de verleiding na alle feedback.
Maar eens kijken als ik de main quest af heb. Ben namelijk eindelijk door een bug dat ik verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je met de PS4-versie de foto's die je maakt in de photo mode kan downloaden? De enige manier die ik tot nu toe heb gevonden is door via de Share-knop op de ps4 controller weer een screenshot te nemen, en die te delen op m'n Playstation wall. Dan gaat er echter best wat compressie overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd

Ik zet mijn screenshots altijd op mijn USB stick en heb bij de share instellingen staan dat screenshots in PNG gemaakt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd bedankt voor de tip! Goed om te weten, wist niet dat dit kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 14:47

mvds

Totally awesome!

Baelrog schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:02:
Ga je geen spijt van krijgen denk ik. Ik ben ook pas begonnen met spelen en nu er wat bugs geplet zijn is het prima te spelen. Kom nog wel wat bugs tegen hoor maar vooral de disconnects vind ik het meest irritant. Zeker wanneer je net een aantal workshops hebt overgenomen en een disconnect krijgt voordat je de spullen hebt kunnen incasseren.
Prima te doen :) Al zijn er delen van de main quest die je door behoorlijk pittige delen van de map heenleiden. Dan heb je echt wel een stevig wapen nodig, veel geduld (in stealth modus kom je best ver) of iemand die je helpt :)

Ik raad je wel aan om meteen vanaf het begin goed om je stats te letten als je alleen wilt gaan spelen. Daar bedoel ik mee... wanneer je level up gaat mag je punten gaan verdelen (één per level up) die niet meer te veranderen zijn. Kies het type speelstijl die bij je past en pas daarop je puntenverdeling op aan. Als je voor de stealth gaat, is Perception en Agility belangrijk, dus dan is het zonde als je veel punten in Strength of Charisma gaat pompen, enz
Luukwa schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:43:
[...]

Zeker te doen! Misschien nog wel leuker dan in een team.
Vind ik stiekem ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

mvds schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:13:
[...]

Ga je geen spijt van krijgen denk ik. Ik ben ook pas begonnen met spelen en nu er wat bugs geplet zijn is het prima te spelen. Kom nog wel wat bugs tegen hoor maar vooral de disconnects vind ik het meest irritant. Zeker wanneer je net een aantal workshops hebt overgenomen en een disconnect krijgt voordat je de spullen hebt kunnen incasseren.
[...]

Prima te doen :) Al zijn er delen van de main quest die je door behoorlijk pittige delen van de map heenleiden. Dan heb je echt wel een stevig wapen nodig, veel geduld (in stealth modus kom je best ver) of iemand die je helpt :)

Ik raad je wel aan om meteen vanaf het begin goed om je stats te letten als je alleen wilt gaan spelen. Daar bedoel ik mee... wanneer je level up gaat mag je punten gaan verdelen (één per level up) die niet meer te veranderen zijn. Kies het type speelstijl die bij je past en pas daarop je puntenverdeling op aan. Als je voor de stealth gaat, is Perception en Agility belangrijk, dus dan is het zonde als je veel punten in Strength of Charisma gaat pompen, enz
[...]

Vind ik stiekem ook ;)
Hihi, dit weekend nog wat gespeeld en ben nu level 32.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Luukwa schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:38:
[...]

Hihi, dit weekend nog wat gespeeld en ben nu level 32.
Ja, ging goed met double xp weekend :D Ik heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt. Nu lvl 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

mvds schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:39:
[...]

Ja, ging goed met double xp weekend :D Ik heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt. Nu lvl 42
Had een nieuw poppetje gemaakt omdat ik tijdje niet gespeeld had, maar merkte al snel dat het heel herkenbaar aanvoelde dus maar mn level 25 gepakt.

Had een level action rifle gevonden en een super sledge, erg fijne wapens.
Verder nog niet veel echte goede items/wapens gevonden, maarja dat zal nog wel komen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Luukwa schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:52:
[...]

Had een nieuw poppetje gemaakt omdat ik tijdje niet gespeeld had, maar merkte al snel dat het heel herkenbaar aanvoelde dus maar mn level 25 gepakt.

Had een level action rifle gevonden en een super sledge, erg fijne wapens.
Verder nog niet veel echte goede items/wapens gevonden, maarja dat zal nog wel komen.
Je kan ervoor kiezen om wat legendary monsters op te zoeken (bijvoorbeeld door mee te doen aan events zoals Leader of the pack) en dan de drops te scrappen als je ze niet kan gebruiken en bij de Purveyor een gok te wagen op een superwapen :) De kans dat je iets goeds krijgt is niet echt groot, maar beter dan niets.

Lever action is erg goed, zeker met de goede attachments. Het vinden van voldoende wapens om de attachments vrij te spelen is wel een opgave. Die vind je niet zomaar (of je moet in best moeilijke regio's gaan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

mvds schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:05:
[...]

Je kan ervoor kiezen om wat legendary monsters op te zoeken (bijvoorbeeld door mee te doen aan events zoals Leader of the pack) en dan de drops te scrappen als je ze niet kan gebruiken en bij de Purveyor een gok te wagen op een superwapen :) De kans dat je iets goeds krijgt is niet echt groot, maar beter dan niets.

Lever action is erg goed, zeker met de goede attachments. Het vinden van voldoende wapens om de attachments vrij te spelen is wel een opgave. Die vind je niet zomaar (of je moet in best moeilijke regio's gaan spelen)
Ahja, gewoon spelen zeg ik altijd maar zo.. zat gisteren nog wat videos te kijken wat potentieel goede farm locaties, mocht ik vandaag tijd hebben ga ik daar even kijken.

Was ook iemand die probeerde me continu te killen en bleef maar irritant doen, ik lekker negeren en meneer was zo vertrokken.
Doorgans vind je trouwens aardig mensen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Luukwa schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:17:
[...]
Doorgans vind je trouwens aardig mensen.
Dat idee heb ik ook idd, van het weekend ook met twee hele aardige Duitsers zitten spelen. Gast (is zelf 67) speel samen met zijn zoon (van 47) :D Was echt lachen man! Zijn lvl 160 (pa) en 90 (zoon) ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik kom wel steeds vaker (en sneller) in de problemen met mijn stash die continue vol zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Poeh kan merken dat ik achter ben gaan lopen met goede wapens en gear. Iemand nog tips waar ik mooie spullen kan vinden om mijn karakter weer wat sterker te maken. Ben level 42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Workshop overnemen voor (Black) Titanium, dan kan je sparen voor Excavator (Power) Armor lvl 35, oh en zorg dat je veel gears hebt, die heb je ook nodig om hem te kunnen craften. Plans ervoor krijg je met een quest, moet je even opzoeken welke quest dat is.

Welke klasse/build speel je?

[ Voor 38% gewijzigd door mvds op 24-06-2019 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
endechaos schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:29:
Poeh kan merken dat ik achter ben gaan lopen met goede wapens en gear. Iemand nog tips waar ik mooie spullen kan vinden om mijn karakter weer wat sterker te maken. Ben level 42
Screws & Gears : radiowekkers, typemachines, desktopfans
Oil er zijn verschillende Oilwells, maar verder alle zaken die op olie werken, waar olie in zat en verf.
Adhessive: alle soorten plakband/lijm
Adhessive kan je ook zelf maken via Vegetable Starch.
hiervoor moet je het volgende nodig: Fertilizer, Purified water, Corn, Mutfruit en Tato
De planten zelf kan je bij je base zetten, purified water plaats je gewoon een waterpufirier.
de Fertiliser vindt je rond boerderijen.
de Vegetable starch maak je aan via je Cooking station.
Wanneer je Vegetable Starch scrapt krijg je adhessive
Plastic: Morgantown School : de meloenmandjes en plastiek borden (ook in Wattoga High School)
Rubber: Grafton High school: kickballs en basketballen in de gym

Verder: probeer daily quests te doen, vooral de horde zaken: als je pakweg een quest doet met een Ghoul horde zal je enorm veel Ghouls tegen komen: probeer vooral de legendary eerst neer te leggen, zolang hij leeft blijven er ghouls respawnen. Een andere voordeel van een legendary is dat ze meestal een Legendary wapen achterlaten.
+ Quests geven ook vaak plannen

[ Voor 23% gewijzigd door nightraven79 op 25-06-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ah top van die adhesive was k alweer vergeten, thx. Oil wells Ga ik vanavond even zoeken in de map. Black titanium sla ik vanaf nu op. Toch apart als je al bijna level 40 was dat het zo snel vervaagt in dit spel, uiteindelijk is er ook zoveel te doen. Heb de halve map nog niet doorkruist zonder af en toe sporadisch bij een Camp travelen dus kan me lol nog op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
indien je wil : er is online een map met alle ressources
https://fo76map.com/

je tikt links gewoon uit wat je niet moet zien

[ Voor 24% gewijzigd door nightraven79 op 27-06-2019 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

nightraven79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:05:
indien je wil : er is online een map met alle ressources
https://fo76map.com/

je tikt links gewoon uit wat je niet moet zien
Er zijn er meer hoor ;)

Deze vind ik persoonlijk beter/fijner/vollediger:
https://www.falloutmaps.com/#!/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 17-09 07:46
Voor 19 euro over stag gegaan en ook maar Fallout aangeschaft. Weekend maar eens aanslingeren.Ik ben altijd een erg grote fan geweest van fallout. Speel zelfs nu nog regelmatig even fallout 4 dus ben benieuwd.

Nog tips voor als je voor het eerst de wereld in stapt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
mike0001 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:10:
Voor 19 euro over stag gegaan en ook maar Fallout aangeschaft. Weekend maar eens aanslingeren.Ik ben altijd een erg grote fan geweest van fallout. Speel zelfs nu nog regelmatig even fallout 4 dus ben benieuwd.

Zodra je de vault uit komt ligt rechts naast de grote deur een dead body.
Hierin stoppen spelers (waaronder ikzelf) regelmatig wapens / aid / junk in voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:10:

Volg in het begin gewoon even de main quest en dan krijg je genoeg mee van het verhaal en kan je rustig aan je char uitbouwen :) Verder is het zoals bij andere fallouts in het begin alle loot meenemen en in de shredder doen :) Huisje bouwen kan vrijwel meteen al als je hout verzameld maar dat is niet noodzakelijk. Werkbanken enzo zijn redelijk verspreid te vinden dus je kan best zonder huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Zo fallout is binnen. In de bluray speler en 55 gig installeren.... Na de installatie 66 gig downloaden voor updates haha.
Nog paar procent en eens kijken of dit 19 euro waard was 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Promaxhunter schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:19:
[...]

Zodra je de vault uit komt ligt rechts naast de grote deur een dead body.
Hierin stoppen spelers (waaronder ikzelf) regelmatig wapens / aid / junk in voor beginners.
Wat cool d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
mike0001 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:17:
Zo fallout is binnen. In de bluray speler en 55 gig installeren.... Na de installatie 66 gig downloaden voor updates haha.
Nog paar procent en eens kijken of dit 19 euro waard was 😜
Zodan dat is best veel in 1x👀. Hopelijk voor jou vind je het de moeite. Moet zeggen dat ik het even stof heb laten happen en nu weer helemaal erin zit. En met het zicht op toekomstige npc's, hoe klein of groot dan ook blijf ik het lekker spelen. Op naar de volgende updates!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nightraven79
als beginner is de kans groot dat er plots een higher level op je afkomt en wat raar begint te doen, wanneer hij zich dan verplaatst staat er een paper bag waar hij stond met resources...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

nightraven79 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:04:
[...]

als beginner is de kans groot dat er plots een higher level op je afkomt en wat raar begint te doen, wanneer hij zich dan verplaatst staat er een paper bag waar hij stond met resources...
Gaaf, die kant van '76 is vrij weinig belicht hier ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
Ik ben toch best aangenaam verrast door fallout.

Ik ben inmiddels level 8 en pas begonnen maar het speelt opzich best lekker.
Tot nu toe nog geen crashes gehad en een enkele (niet vervelende) bug. De bug was dat een ghoul ineens in de grond verdween en niet meer terug kwam.
Grafisch is het idd een iets opgepoetste fallout 4 en dat was al geen grafisch hoogstandje.

Wat mij het meest verrast en ook meewerkt aan het speel plezier, alle mede spelers zijn aardig en men helpt elkaar. Nog geen enkele keer gehad dat ik werd aangevallen door een mede speler. Super leuk dit mee te maken

Puntje van kritiek is dat het quest overzicht irritant is. Er staan prominent 4 open rechts bovenin beeld waar bij het onduidelijk is aan welke je nou was begonnen.

Ik heb fallout 76 gevolgt vanaf de eerste aankondiging en bewust gewacht tot nu om te kopen. Heb er zeker geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Idd al vaak gehad idd. Dat maakt het wel weer een leuk spel. Mensen die je echt willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Iemand op PC die in gelukkig kan maken met een Mutants Explosive Pump shotgun (lv.45) ?
Gekocht via een vendor voor 99 caps... >:)

Wat kost het jou??
Helemaal niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]
Het is wel jammer dat je niet makkelijk aan een beginner kan laten zien dat ie even moet wachten. Soms heb ik best veel spullen weg te geven (zoals plans/recepten) maar dat kost wel even wat tijd om uit te zoeken en neer te gooien. Al een paar keer voorgekomen dat degene voor wie ik het neergooide dan weggelopen is of weg geteleport is.
mike0001 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 07:31:
Ik ben toch best aangenaam verrast door fallout.

Ik ben inmiddels level 8 en pas begonnen maar het speelt opzich best lekker.
Tot nu toe nog geen crashes gehad en een enkele (niet vervelende) bug. De bug was dat een ghoul ineens in de grond verdween en niet meer terug kwam.
Dat komt regelmatig voor idd, wat wel vervelend is wanneer het tijdens een quest of event gebeurd. Bijvoorbeeld bij het verdedigen van een workshop, dat een van de vijanden uit de wave op een plek vast komt te zitten waar jij niet kan komen (zonder dood te gaan) zodat die wave zowat oneindig open blijft. Bij het verdedigen van de power station workshop komt dat vaak voor. Dat een van de vijanden de koeltoren inloopt en vast komt te zitten terwijl de power plant actief is. Ga jij naar binnen, dan ben je erg snel dood.
Grafisch is het idd een iets opgepoetste fallout 4 en dat was al geen grafisch hoogstandje.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zowat bij elk spel zeurenzeggen dat het jammer is dat het er niet uitziet als Crysis x. Veel spellen, zoals ook FO, moeten het hebben van sfeer en fotorealistische beelden vind ik daar weinig aan bijdragen. Liever graphics zoals nu bij FO76 en dat het fatsoenlijk draait dan Crysis graphics en dat het niet vooruit te branden is. Ik vind het er prima uitzien!
Wat mij het meest verrast en ook meewerkt aan het speel plezier, alle mede spelers zijn aardig en men helpt elkaar. Nog geen enkele keer gehad dat ik werd aangevallen door een mede speler. Super leuk dit mee te maken

Puntje van kritiek is dat het quest overzicht irritant is. Er staan prominent 4 open rechts bovenin beeld waar bij het onduidelijk is aan welke je nou was begonnen.

Ik heb fallout 76 gevolgt vanaf de eerste aankondiging en bewust gewacht tot nu om te kopen. Heb er zeker geen spijt van.
Haha, ja of dat je bezig bent met quest A en dat je dan steeds een marker ziet op de deur, omdat je voor quest B buiten moet zijn. Ik ben ook vaak bezig met het aan of uit zetten van de questmarkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Eindelijk een toffe plek kunnen bemachtigen nabij whitespring. Tussen whitespring en whitespring station. Vanavond deze uitbreiden. Ga denk maar eerst de goede generator plannen halen alvorens ik alles neerzet. Hopelijk kan ik hier wat verkopen nog voor caps. Ben flink blut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
endechaos schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:50:
Eindelijk een toffe plek kunnen bemachtigen nabij whitespring. Tussen whitespring en whitespring station. Vanavond deze uitbreiden. Ga denk maar eerst de goede generator plannen halen alvorens ik alles neerzet. Hopelijk kan ik hier wat verkopen nog voor caps. Ben flink blut!
Wat is in fallout nou het nut van een uitgebreid kamp? Ik heb nu ook bij de kerncentrale een werkstation geclaimd maar zie ook hier niet echt het nut van in.
Kamp is vooralsnog alleen om mijn stuff te droppen haha. En kogels maken of guns repareren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
Ik vind het makkelijk doordat je er alles kan maken. Heb bijvoorbeeld ook zo een artillerie kanons ding, dat als ik een flare gooit, deze het aimt en bommen schiet.

Ook vind ik het persoonlijk gewoon tof om te maken met een bar, loungeruimte en bijv Pooltafel. Beetje bezig zijn.

Oja sinds kort kan je natuurlijk ook spullen verkopen als trader, alleen daarvoor zouden vele het al doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Voor een groot deel is het idd gewoon voor de leuk, je hebt wat ruimte nodig voor een stash, werkbanken en eventueel wat shops. Meer niet. Een groot huis heeft wel een nadeel, wanneer je huis door een bug weer eens niet te voorschijn komt, is het meer werk om hem weer op te bouwen ;) (maar gelukkig kan je dat oplossen door blueprints te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ik vind het dat het na de update langer duurt voordat je huis weer staat terwijl het sneller had moeten wezen volgens de patch notes. Geef niet opzich maargoed.

Een tweaker vanavond zin om een event quest te doen? Wil graag de fusion generator. Als het goed is kan ik die krijgen als ik een nucleaire fabriek repair!?
Event is makkelijk te doen hoor alleen. Echter is het met 2 of meerdere wel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:38:
Ik vind het dat het na de update langer duurt voordat je huis weer staat terwijl het sneller had moeten wezen volgens de patch notes. Geef niet opzich maargoed.

Een tweaker vanavond zin om een event quest te doen? Wil graag de fusion generator. Als het goed is kan ik die krijgen als ik een nucleaire fabriek repair!?
Event is makkelijk te doen hoor alleen. Echter is het met 2 of meerdere wel leuker!
Wil je rustig joinen :)
IGN: BrahminMilk

Heb voor de liefhebber onderstaande weapons in de aanbieding:
- Furious Explosive Gatling Gun
- Mutants Explosive Pump Shotgun
- Bloodied + faster reload M79 grenade Launcher
- Junkies + faster reload .50cal Machinegun

Bij mij af te halen voor 1 cap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Promaxhunter schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:21:
[...]

- Bloodied + faster reload M79 grenade Launcher

Kan echt niet vinden hoe ik je ign kan toevoegen. Ik speel op ps4 trouwens!

Op ps4 heb ik dezelfde naam als hier voeg gerust toe.

Ps alles verkocht 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:42:
[...]

Kan echt niet vinden hoe ik je ign kan toevoegen. Ik speel op ps4 trouwens!

Op ps4 heb ik dezelfde naam als hier voeg gerust toe.

Ps alles verkocht 😜
Had ik er misschien bij moeten vermelden dat ik op PC speel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]

Die wil ik wel :D Mijn ign (ook PC) is MvdS74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:39:

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zowat bij elk spel zeurenzeggen dat het jammer is dat het er niet uitziet als Crysis x. Veel spellen, zoals ook FO, moeten het hebben van sfeer en fotorealistische beelden vind ik daar weinig aan bijdragen. Liever graphics zoals nu bij FO76 en dat het fatsoenlijk draait dan Crysis graphics en dat het niet vooruit te branden is. Ik vind het er prima uitzien!
Volgens mij begrijp je me niet precies. Ik kon me vinden in het commentaar dat het er wat outdated uitziet. Neemt niet weg dat het redelijk lekker speelt hoor. Maar voor een spel waarvan de voortganger al outdated was, mag je best wat verwachten kwa eye candy. Dat heet ook een stukje vooruitgang.
In jouw opvatting zouden we nog steeds in 2D zitten "Als het maar goed speelt" ;)

Maar ik ben nog steeds aangenaam verrast door fallout 76. Speel het met veel plezier en ben lekker aan het ontdekken. Wat ik ik nog wel een beetje jammer vind is dat ik al behoorlijk wat levels met dezelfde wapens rond ren (shotgun, 10mm pistol en hunting rifle) omdat ik niet echt andere vind (of schematics)
Ik ben nu level 14. Iemand tips waar leuke wapens te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik begrijp je wel hoor ;) Maar ik vind een spel er niet zo snel outdated uitzien. Ik verwacht en hoef ook niet zo nodig state of the art graphics. Dat hele raytracing kan mij ook gestolen worden bijv... Maar laten we er geen discussie van maken :D

Wat noem jij leuke wapens? Veel wapens kan je zelf craften op hogere levels als je eenmaal een plan ervoor hebt. Hunting rifle bijvoorbeeld kan je zelf als lvl 15 craften als je zelf lvl 15 ben, enz :) En ik heb ook heel erg lang met de hunting rifle gedaan, zeker tot ergens in de lvl 40 range. Toen ben ik de lever action gaan gebruiken. Ik speel alzo vrijwel alleen met ballistic wapens en dan de niet automatische versies. Daar heb ik ook mijn perks uitgezocht, dus rifleman bijv voor de extra dmg wanneer je non auto rifles gebruikt.

Maar ik blijf mijn lever action voorlopig nog wel gebruiken, tot ik een mooie Dragon vind (two shot explosive zou fijn zijn :P)

De beschikbare ammo is ook wel iets om mee te nemen in je keuze. .308 ammo vind je in overvloed en daar zijn best mooie wapens voor. Maar de 10mm wapens doen te weinig dmg om echt bruikbaar te zijn. De zwaardere wapens (minigun bijv) gebruiken vaak 5mm kogels, dus die kan je ook beter bewaren. Fusion cells verkoop ik omdat ik geen laser wapens gebruik. Raketten vind ik te zwaar om mee te nemen. Ik gebruik ook niet zo heel vaak mijn power armor, ik vertrouw vaak op sneak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Promaxhunter schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:38:
[...]

Had ik er misschien bij moeten vermelden dat ik op PC speel |:(
Vanavond ga ik niet online kunnen komen, maar wees niet verrast als je een van de volgende dagen een friend request krijgt van kheyvaert

Wat betreft het laden na een update:
Ik heb uit verschillende YouTubes begrepen dat na een update alles laadt naar gelang leeftijd, dwz: de content die al het langste ingame zit verschijnt eerst, en dan de rest.
Het is daardoor dat sommigen bijv in Berckely Springs station konden voor de Legendary Vendor verscheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ah shit me kamp is obgeblazen nadat er een nuke op whitespring gevuurd is. Dacht dat ik nog net in de safe zone zat. Niet dus. Sta nu pal achter whitespring trainstation, hopelijk overleeft het kamp het daar. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57

Gem

[...]

Heb je deze toevallig nog? Ik ben met een shotgun build bezig en kan 'm goed gebruiken. Zoek je zelf nog iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Gem schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:17:
[...]

Heb je deze toevallig nog? Ik ben met een shotgun build bezig en kan 'm goed gebruiken. Zoek je zelf nog iets ?
Onderstaande zijn nog beschikbaar :)

De shotgun is helaas naar iemand anders gegaan :(

Kan overigens elke serum maken in game (pc) mocht iemand iets nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Promaxhunter schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:08:
[...]

Onderstaande zijn nog beschikbaar :)
Die wil ik wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

endechaos schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:34:
Ah shit me kamp is obgeblazen nadat er een nuke op whitespring gevuurd is. Dacht dat ik nog net in de safe zone zat. Niet dus. Sta nu pal achter whitespring trainstation, hopelijk overleeft het kamp het daar. 😅
Gewoon met je kamp in het bos rond Vault 76 gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Had je me al toegevoegd op Fallout?

Ben tegen 17:00 online (iets met werk enzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Promaxhunter schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:36:
[...]

Had je me al toegevoegd op Fallout?

Ben tegen 17:00 online (iets met werk enzo ;) )
Daar heb ik ook last van :P Ik zal iets later online zijn (rond 19u denk ik) maar ik heb je nog niet toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Best vervelend iets tegengekomen. Ik heb zo een artillery op mijn basis staan. Elke keer als ik zo een smoke grenade goi voor Het doel geeft die aan no artillery available.

Ik ben zeker niet buiten bereik en hij staat op stroom aangesloten. Bij mijn (oude) andere kamp 50 meter verderop deed die het wel gewoon. Heb ook al een x in store gedaan en opnieuw neergezet wat niet mocht baten net als opnieuw inloggen!

Meerdere dit gehad. Kan vrij weinig via Google of YouTube vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
mvds schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:11:
[...]

Gewoon met je kamp in het bos rond Vault 76 gaan zitten ;)
mijn kamp staat ofwel tussen overseers camp - Green county lodge (op de iron ore)
ofwel vlakbij Cow Spots Creamery in de bergen, op een oil spot.
qua prijzen probeer ik meestal niet te overdrijven, want anders is je stash snel vol omdat ze niets kopen.
zelfs de legendaries zet ik max 50-100caps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Heb besloten full shot-gun te gaan, ben nu level 36.
Mocht er iemand nog een leuke legendary shotgun over hebben dan houd ik mij aanbevolen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Luukwa schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:32:
Heb besloten full shot-gun te gaan, ben nu level 36.
Mocht er iemand nog een leuke legendary shotgun over hebben dan houd ik mij aanbevolen.
Zal de shops voor je in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Promaxhunter schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:54:
[...]

Zal de shops voor je in de gaten houden :)
Awesome! Speel op PC trouwens.

Mijn vakantie begint na volgende week (voordeeltje van werken in 't onderwijs) dus dan heb ik 5 weken de tijd om flink wat tijd in fallout te pompen!
Ik kan trouwens wel wat tips gebruiken voor stim packs en lead..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Luukwa schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:34:
[...]

Awesome! Speel op PC trouwens.

Mijn vakantie begint na volgende week (voordeeltje van werken in 't onderwijs) dus dan heb ik 5 weken de tijd om flink wat tijd in fallout te pompen!
Ik kan trouwens wel wat tips gebruiken voor stim packs en lead..
Legendary Shotguns: ik heb een 3star Furious Hardened Double-barrel Shotgun (faster movement speed while aiming, damage increased after each consecutive it on the same target, 25% faster fire rate), maar wel een lvl 45 (damage 157) en een kleine 2395 shotgun shells, als je wil hou ik die opzij (IGN: Kheyvaert)
Lead: de Workshop aan Lakeside Cabins nemen, je plaats er 1 fundament met turrets vlak naast (je kan eventueel met trap en stairs ook de turrets in de hoogte plaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

nightraven79 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 17:35:
[...]

Legendary Shotguns: ik heb een 3star Furious Hardened Double-barrel Shotgun (faster movement speed while aiming, damage increased after each consecutive it on the same target, 25% faster fire rate), maar wel een lvl 45 (damage 157) en een kleine 2395 shotgun shells, als je wil hou ik die opzij (IGN: Kheyvaert)
Lead: de Workshop aan Lakeside Cabins nemen, je plaats er 1 fundament met turrets vlak naast (je kan eventueel met trap en stairs ook de turrets in de hoogte plaatsen).
Klinkt interessant die shotgun, de shells helemaal (heb er nog 80).
Probleem met lead ore is dat je ook acid en andere componenten nodig hebt, ik ben best lui in dat opzicht, haha.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
grappig, ben nu wel een heel gul iemand tegengekomen. kreeg een fusion generator van hem (zaten in team dus hij kan ook CAMP aanpassen. en kreeg heel veel 'goede' scrap.
zelf heb ik nog niet de plans voor fusion generator maar ga vanavond weer proberen bij een van de events.

heb nu een mutation gekocht dat ik hoog kan springen en 2x een serum als back-up . heb nog niet de perk dat ik echt vrij ben dat de mutation blijft met radaway oid daar moet ik nog 1 perk voor, heb echter wel minder kans door de eerste perk.

vanavond weer online misschien tot dan!
het geeft toch een andere immensie als je zo hoog kan springen en je heb moeilijke vijanden tegenover je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik had gisteren juist een heel triest figuur... Een lvl 228 die mij meerdere malen heeft gekillt omdat hij mijn workshops wilde hebben (ik ben lvl 62) Ik weet het, het spel maakt pvp mogelijk bij workshops. Maar je kan ook vrij simpel een andere server joinen als je ziet dat workshops bezet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

mvds schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:54:
Ik had gisteren juist een heel triest figuur... Een lvl 228 die mij meerdere malen heeft gekillt omdat hij mijn workshops wilde hebben (ik ben lvl 62) Ik weet het, het spel maakt pvp mogelijk bij workshops. Maar je kan ook vrij simpel een andere server joinen als je ziet dat workshops bezet zijn
Vraag me dan vaak af wat voor een treurig figuur er achter zon character zit..
Als je ziet dat een beduidend lager gelevelde mede speler een workshop aan t verdedigen is, dan ga je toch of een andere workshop zoeken of eventjes server hoppen?

Kansloze figuren.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ja dat soort hou je niet tegen. Ook al paar keer meegemaakt, maar dan dat ze me hele camp aan flarden schoten. Net als gister! Kan nu weer gaan zoeken voor gear om mijn camp weer in orde te krijgen. Ik kots van die lui!
Gelukkig zie je ze niet heel veel en zijn de meeste wel teamplayer of vriendelijk!

Er is ook iets meer info overde update van volgende week! Zal snel even een linkje plaatsten of copy pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan je dan niet snel de server leaven? Of mag dat niet wanneer je aangevallen word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

@Promaxhunter ik heb per ongeluk een van de underarmors gescrapped, zou je heel misschien...? :P (volgens mij is het de protective lining versie, in elk geval die met de meeste +stats)

Kan je underarmor trouwens niet favo maken? Dat voorkomt bij mijn wapens dat ik ze scrap, maar bij underarmor lukt dat niet. Of mag je maar een bepaald aantal items favo maken? :?

[ Voor 32% gewijzigd door mvds op 10-07-2019 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:37
mvds schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:36:
@Promaxhunter ik heb per ongeluk een van de underarmors gescrapped, zou je heel misschien...? :P (volgens mij is het de protective lining versie, in elk geval die met de meeste +stats)

Kan je underarmor trouwens niet favo maken? Dat voorkomt bij mijn wapens dat ik ze scrap, maar bij underarmor lukt dat niet. Of mag je maar een bepaald aantal items favo maken? :?
Volgens mij van 1 tot + op je keyboard. Of je "wiel". Als het vol zit kan je inderdaad niets meer toevoegen.
Ik dacht dat underarmour wel favo kon zijn maar ben niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
mvds schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:36:

Ben vanavond weer online. Zal je er nog 1 maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:23:
Ja dat soort hou je niet tegen. Ook al paar keer meegemaakt, maar dan dat ze me hele camp aan flarden schoten. Net als gister! Kan nu weer gaan zoeken voor gear om mijn camp weer in orde te krijgen. Ik kots van die lui!
Gelukkig zie je ze niet heel veel en zijn de meeste wel teamplayer of vriendelijk!

Er is ook iets meer info overde update van volgende week! Zal snel even een linkje plaatsten of copy pasten.
Er is een veel makkelijkere manier om je base te rebuilden.
Verplaats je base 10cm naar links of rechts. Je gehele base word dan in je stash gezet. Dit kost je wel 40 caps maar alles is weer repaired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Promaxhunter schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:45:
[...]

Er is een veel makkelijkere manier om je base te rebuilden.
Verplaats je base 10cm naar links of rechts. Je gehele base word dan in je stash gezet. Dit kost je wel 40 caps maar alles is weer repaired :)
Jaa kwam ik helaas te laat achter! Zit nu pal achter trainstation waar altijd wel mensen lopen! En dus meer kans om spullen te verkopen als vendor.

Wat verkoopt bij jullie nou goed? Ik zie soms prijzen bij vendors van 3000plus voor simpele kledingstukken bijvoorbeeld 🤔.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:56:
[...]

Jaa kwam ik helaas te laat achter! Zit nu pal achter trainstation waar altijd wel mensen lopen! En dus meer kans om spullen te verkopen als vendor.

Wat verkoopt bij jullie nou goed? Ik zie soms prijzen bij vendors van 3000plus voor simpele kledingstukken bijvoorbeeld 🤔.
Ik verkoop voornamelijk mutation serums voor 275 each. Loopt echer zo goed dat ik regelmatig mijn store moet sluiten omdat ik weer tegen max caps aan zit. Moet een extra character aanmaken om de caps te transferren.

Verder koop ik alle 5.56 ammo die ik kan vinden tegen 1cap each.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Promaxhunter schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:43:
[...]
Ben vanavond weer online. Zal je er nog 1 maken :)
Ik zat gisteren bij de film (Anabelle, bespaar je het bezoek aan de bios voor die film ;)) Ben je er vanavond ook weer? :)
Promaxhunter schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:30:
[...]
Ik verkoop voornamelijk mutation serums voor 275 each. Loopt echer zo goed dat ik regelmatig mijn store moet sluiten omdat ik weer tegen max caps aan zit. Moet een extra character aanmaken om de caps te transferren.

Verder koop ik alle 5.56 ammo die ik kan vinden tegen 1cap each.
Ik gebruik vrij weinig caps dus je mag best wat bij mij stallen hoor :)

[ Voor 44% gewijzigd door mvds op 11-07-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Ik ben nogal een enorme verzamelaar. Nu heb ik al dat ik tig keer naar mn camp moet om mijn zakken te legen, maar gisteren kwam ik er achter dat je bij je camp ook maar 600 items kan opslaan. Shit dat was even sorteren wat er wel en niet weg kan.
Is er een optie om je opslag van je camp te vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:38:
Ik ben nogal een enorme verzamelaar. Nu heb ik al dat ik tig keer naar mn camp moet om mijn zakken te legen, maar gisteren kwam ik er achter dat je bij je camp ook maar 600 items kan opslaan. Shit dat was even sorteren wat er wel en niet weg kan.
Is er een optie om je opslag van je camp te vergroten?
800 ;)

En nee, dat kan je niet verhogen. Wat je zelf kan dragen wel, door je armor de optie deep pocketed mee te geven en de quest te doen waarmee je een rugzak kan verdienen en perks. Maar uiteindelijk zal je gewoon selectief moeten zijn in wat je wilt bewaren en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:14:
[...]

800 ;)

En nee, dat kan je niet verhogen. Wat je zelf kan dragen wel, door je armor de optie deep pocketed mee te geven en de quest te doen waarmee je een rugzak kan verdienen en perks. Maar uiteindelijk zal je gewoon selectief moeten zijn in wat je wilt bewaren en wat niet.
Oh ja i stand corrected. Ik had het inderdaad terug kunnen brengen naar 600 :)
Deep pocketed moet ik nog een beetje groeien in rang. Ben pas level 20 en mag nog niet zoveel maken van mijn perks :)
Loop net rond in full metal jacket. thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:18:
[...]

Oh ja i stand corrected. Ik had het inderdaad terug kunnen brengen naar 600 :)
Deep pocketed moet ik nog een beetje groeien in rang. Ben pas level 20 en mag nog niet zoveel maken van mijn perks :)
Loop net rond in full metal jacket. thats it
Waar je rekening mee moet houden is dat uitbreidingen aan je harnas ook per type harnas zijn. Dus wanneer je een plan hebt voor deep pocketed leather, dan kan je geen deep pocketed maken op metal armour :) Dus het is soms een beetje afwegen wat je belangrijker vind. Veel dmg reduction of veel zooi meeslepen.

Ik zit veel in sneak dus is shadowed fijn. Dat kan ik niet op alles doen dus ik draag nu shadowed heavy leather terwijl ik ook een full set Marine Armor heb. Want daar kan ik geen shadowed op doen, maar dat heeft wel meer dmg reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:24:
[...]

Waar je rekening mee moet houden is dat uitbreidingen aan je harnas ook per type harnas zijn. Dus wanneer je een plan hebt voor deep pocketed leather, dan kan je geen deep pocketed maken op metal armour :) Dus het is soms een beetje afwegen wat je belangrijker vind. Veel dmg reduction of veel zooi meeslepen.

Ik zit veel in sneak dus is shadowed fijn. Dat kan ik niet op alles doen dus ik draag nu shadowed heavy leather terwijl ik ook een full set Marine Armor heb. Want daar kan ik geen shadowed op doen, maar dat heeft wel meer dmg reduction.
I know. Ik sneak zelf ook veel, maar zit nu in een gebied met wat zwaardere tegenstanders waarbij mijn "one shot, one kill" niet meer opgaat. Dus even switchen van armor.
Wat ik wel weer wennen vind is dat er andere resources in junk zit dan ik gewend was van andere fallouts. Ook de benodigheden zijn erg verschillend (zo heb ik structureel aluminium tekort door dat ik mijn wapens en armor vaak moet repareren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:39:
[...]

I know. Ik sneak zelf ook veel, maar zit nu in een gebied met wat zwaardere tegenstanders waarbij mijn "one shot, one kill" niet meer opgaat. Dus even switchen van armor.
Wat ik wel weer wennen vind is dat er andere resources in junk zit dan ik gewend was van andere fallouts. Ook de benodigheden zijn erg verschillend (zo heb ik structureel aluminium tekort door dat ik mijn wapens en armor vaak moet repareren)
Sommige zaken kan je oplossen door perks (minder slijtage op wapens en harnas) alleen heb je daar best een aardig level voor nodig. Workshops overnemen kan helpen bij het grondstoffenprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:42:
[...]

Sommige zaken kan je oplossen door perks (minder slijtage op wapens en harnas) alleen heb je daar best een aardig level voor nodig. Workshops overnemen kan helpen bij het grondstoffenprobleem.
En workshops kosten tijd. Ik ben een traveller en blijf meestal niet zo lang op een plek. Voor een workshop moet je toch wachten tot er weer wat geharvest is.
Ik heb ook nooit een camp opgebouwd. verplaats die echt heel erg vaak. Kost wel wat caps, maar het zorgt er wel voor dat ik niet de hele tijd het halve scherm over hoef om mijn junk weer te droppen.
Ik bouw even snel mijn werkbanken op, maak wat ik nodig heb, store ze dan weer en bouw ze dan later weer op ergens anders op de map.

Ik beleef toch erg veel plezier aan deze fallout. Alleen het perk systeem vind ik iets minder overzichtelijk. Ik had gisteren de ninja perk toegevoegd (voor sneaken en dan 2.33x kill volgens het kaartje) maar de kills in sneak blijven 2.00x. heel apart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je hoeft ook helemaal niet te wachten :) Je kan gratis snelreizen naar workshops die van jou zijn net zoals je gratis kan snelreizen naar je eigen C.A.M.P. en naar Vault 76. Dus eens in de zoveel tijd even er naartoe om je grondstoffen op te halen kan prima. Als je dan ook even een stash neerzet op de workshop kan je daar ter plekke ook je zooi dumpen.

Vergeet dan ook niet de extractors op slot te doen omdat anders andere spelers je grondstoffen kunnen jatten. Zodra ze het slot proberen open te maken worden ze automatisch gezien als vijand en zou de aanwezige verdediging ze moeten gaan beschieten. Je hebt altijd spelers wie dat niks interesseert maar voor het grote gros zou dat voldoende moeten zijn om ze van jouw workshops weg te houden.

Je C.A.M.P. kan je heel simpel houden door een paar funderingen aan elkaar te plakken (2 x 2 bijv) en dan je werkbanken erop te zetten. Zodra jij je C.A.M.P. verplaatst kan je dat hele bouwwerk ineens plaatsen, zolang je het maar klein genoeg houd zou je het vrijwel overal kwijt moeten kunnen. Hoe groter je kamp, hoe meer ruimte je nodig hebt, hoe lastiger het is om te verplaatsen. Ik kan mijn kamp maar op enkele plaatsen kwijt aangezien die 4 funderingen diep en 5 funderingen breed is.

[ Voor 18% gewijzigd door mvds op 11-07-2019 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:48:
[...]
Ik beleef toch erg veel plezier aan deze fallout. Alleen het perk systeem vind ik iets minder overzichtelijk. Ik had gisteren de ninja perk toegevoegd (voor sneaken en dan 2.33x kill volgens het kaartje) maar de kills in sneak blijven 2.00x. heel apart
Dat is volgens mij alleen wanneer je een melee kill maakt toch? Heb je dan ook wel een melee wapen (mes/knuppel/pijp/enz) in je hand en voer je dan ook een melee attack uit? Je hebt een kaartje voor melee attacks en een aparte voor ranged attacks, voor beiden moet je in sneak zijn maar het hangt af van het wapen die je gebruikt of je kaartje een of kaartje twee nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
mvds schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:03:
Je hoeft ook helemaal niet te wachten :) Je kan gratis snelreizen naar workshops die van jou zijn net zoals je gratis kan snelreizen naar je eigen C.A.M.P. en naar Vault 76. Dus eens in de zoveel tijd even er naartoe om je grondstoffen op te halen kan prima. Als je dan ook even een stash neerzet op de workshop kan je daar ter plekke ook je zooi dumpen.

Vergeet dan ook niet de extractors op slot te doen omdat anders andere spelers je grondstoffen kunnen jatten. Zodra ze het slot proberen open te maken worden ze automatisch gezien als vijand en zou de aanwezige verdediging ze moeten gaan beschieten. Je hebt altijd spelers wie dat niks interesseert maar voor het grote gros zou dat voldoende moeten zijn om ze van jouw workshops weg te houden.

Je C.A.M.P. kan je heel simpel houden door een paar funderingen aan elkaar te plakken (2 x 2 bijv) en dan je werkbanken erop te zetten. Zodra jij je C.A.M.P. verplaatst kan je dat hele bouwwerk ineens plaatsen, zolang je het maar klein genoeg houd zou je het vrijwel overal kwijt moeten kunnen. Hoe groter je kamp, hoe meer ruimte je nodig hebt, hoe lastiger het is om te verplaatsen. Ik kan mijn kamp maar op enkele plaatsen kwijt aangezien die 4 funderingen diep en 5 funderingen breed is.
Grappig, zo heb ik hele huizen gebouwd in de lucht. Zoals je zegt een kleine fundering, ik deed dan altijd een trap naar boven en van daaruit een grote vloer, muren etc. Je 'mobiele villa'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 08:03
mike0001 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:48:
[...]

Vindt Bethesda vast leuk om te horen dat er mensen zijn die er plezier aan hebben.
Ik ook, maar ik vond het wat TE grindy worden om mezelf aan de gang te houden:
Fusion cores, eten, repareren (wapens & armor) & repeat.... daardoor speel ik het nu wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
endechaos schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:56:
[...]

ik verkoop men plannen redelijk goedkoop, sta ook in forest, dus beginnerszone.
meestal verkoop ik plans aan 10 caps, recepies aan 5 caps.
Wat héél goed verkoopt bij mij zijn disease cures (5 caps) ik maak er elke dag een 50tal en verkoop ze.
Voor de rest verkoop ik zelden dingen aan hogere prijzen dan 50 caps, zelfs legendaries... en die gaan er snel door hoor.
Mijn vermoeden is wel dat andere vendors mijn shop komen leegkopen om het bij hen dan aan winst te verkopen, maar daar maal ik niet om

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:31:
[...]

Dat is volgens mij alleen wanneer je een melee kill maakt toch? Heb je dan ook wel een melee wapen (mes/knuppel/pijp/enz) in je hand en voer je dan ook een melee attack uit? Je hebt een kaartje voor melee attacks en een aparte voor ranged attacks, voor beiden moet je in sneak zijn maar het hangt af van het wapen die je gebruikt of je kaartje een of kaartje twee nodig hebt :)
Oh die heb ik dan gemist. Het was de ninja perk en ik dacht sneak ook voor ranged gelde. Melee doe ik weinig mee. Ben meer van het laffe sniperen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
chubby- schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:37:
[...]

Vindt Bethesda vast leuk om te horen dat er mensen zijn die er plezier aan hebben.
Ik ook, maar ik vond het wat TE grindy worden om mezelf aan de gang te houden:
Fusion cores, eten, repareren (wapens & armor) & repeat.... daardoor speel ik het nu wat minder.
Ik vind het eten en drinken juist wel leuk ten opzichte van fallout 4 (ja in de survival modes in fallout 4 was dat ook zo, maar dat heb ik nooit gedaan)
Het geeft toch meer noodzaak aan eten en drinken zoeken. Dat deed ik in fallout 4 bijna nooit. alles met een stimpack, nooit met eten en drinken. het maakt het rpg ook iets levendiger. Ik ben nu ook bezig met verzamelen van fruit enzo voor de drinks die je hiermee kan maken. Dat deed ik in andere fallouts dus nooit.

En ik ben pas level 21 ofzo. Dus dat grinden vind ik nog wel meevallen. Ik speel deze versie niet echt heel anders dan ik fallout 3 of 4 heb gespeeld (op eten en drinken na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

nightraven79 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:27:
[...]
ik verkoop men plannen redelijk goedkoop, sta ook in forest, dus beginnerszone.
meestal verkoop ik plans aan 10 caps, recepies aan 5 caps.
Wat héél goed verkoopt bij mij zijn disease cures (5 caps) ik maak er elke dag een 50tal en verkoop ze.
Voor de rest verkoop ik zelden dingen aan hogere prijzen dan 50 caps, zelfs legendaries... en die gaan er snel door hoor.
Mijn vermoeden is wel dat andere vendors mijn shop komen leegkopen om het bij hen dan aan winst te verkopen, maar daar maal ik niet om
Ik merk dat wanneer je spullen tegen meer dan 10 caps erin zet, je het gewoon niet kwijtraakt. Dus ze mogen het dan proberen voor winst te verkopen, maar de kans dat hun stash vol raakt omdat zij het dan weer niet kwijt raken lijkt mij waarschijnlijk dan dat ze er werkelijk winst op maken.

Ik krijg dagelijks vele plannen en recepten die ik al ken, vaak doe ik die in postbussen op treinstations. Ze vervuilen alleen mijn shops en niemand wil ze toch kopen.
mike0001 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:09:
[...]
Oh die heb ik dan gemist. Het was de ninja perk en ik dacht sneak ook voor ranged gelde. Melee doe ik weinig mee. Ben meer van het laffe sniperen haha
Sneak werkt idd ook voor beide, alleen is ninja alleen voor melee (in sneak) en covert operation (dacht ik) voor ranged attacks (in sneak). En ik sniper ook meestal hoor. Als de target dan niet in een keer neer gaat heb je meestal nog wel tijd voor een extra schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mvds schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:53:
[...]
En ik sniper ook meestal hoor. Als de target dan niet in een keer neer gaat heb je meestal nog wel tijd voor een extra schot.
of weg rennen ;)
Kwam via een quest bij de golfbaan uit als level 12 ofzo. Daar liepen level 63 ghouls rond.
Sniperen en keihard wegrennen was de enige optie.
Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1