Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 17:41

MazeWing

passionate & cynical

Het is toch logisch dat dit meteen volledig de grond in wordt geboord. Als ze terecht de grond in worden geboord met hun nylon bag en het spel aanzienlijke problemen heeft, is het toch ronduit vreemd dat ze met een cheap, plastic-look leren jasje aankomen zetten, die gezien de prijs nooit van echt leer gemaakt kan zijn.

Het stomste wat Bethesda, gezien de huidige staat van Fallout 76, kan doen is wel merchandise uitbrengen voor dit spel. Laat staat merchandise met dit uiterlijk en deze prijs...

Ik ben echt benieuwd naar de besluitvorming om dit product uit te brengen. Daarnaast ziet het er niet echt uit als een product dat al maanden in de maak is en niet meer geannuleerd kon worden.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: Galaxy Note 8 Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• Thunderwing
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 17:09

Thunderwing

Mighty pirate!

TheGreatWar2077 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:58:
Begint toch wel zielig te worden hoor voor Bethesda. Ze hebben nu weer een nieuw artikel, maar die wordt compleet de grond ingeboord (zie de reacties).

https://twitter.com/Fallout/status/1088179616358064131

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Duh !! Lijkt mij niets meer dan logisch en verdiend ook! Dan hadden ze maar geen "quick cash grab" moeten maken, maar een echt spel!
Webgnome schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:37:
Ik vraag mij dan wel weer af waarom dat Bethesda nog moeite doet om Fallout 76 tot een succes te maken. Het kan misschien wel in de pijplijn zitten van de marketing afdeling maar diezelfde marketing afdeling zou toch moeten inzien dat dit een verloren product is. Hoe vervelend ook.
Heel simpel: hun "cash grab" moet eigenlijk doen waarvoor het gemaakt is: cash grabben. Niets meer en zeker niets minder. Zeker wanneer de microtransacties helemaal hun intrede gaan doen, was het de bedoeling dat het geld binnen zou komen. Nu wordt dat een heel ander verhaal dus om de aandacht voor andere zaken af te leiden, gaat met "onverschrokken" door met Fallout76 . . .

Take my love, take my land, take me where I cannot stand -- I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me -- Take me out to the black, tell them I ain't comin' back -- Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:46
Webgnome schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:37:
Maar ze kunnen dus blijkbaar niks meer goed doen volgens half internet. Dat is aan een kant heel erg begrijpelijk maar aan de andere kant moet je ook een keer snappen dat het geen zin meer heeft om ergens tegen aan te schoppen.

Ik vraag mij dan wel weer af waarom dat Bethesda nog moeite doet om Fallout 76 tot een succes te maken. Het kan misschien wel in de pijplijn zitten van de marketing afdeling maar diezelfde marketing afdeling zou toch moeten inzien dat dit een verloren product is. Hoe vervelend ook.
Het is toch een duidelijk teken dat de verkoopcijfers zwaars tegenvallen, dan zou je denken doe je best om je game op orde te krijgen, maar in plaats daarvan maken ze een ''leren'' jas in de hoop dat ze daar nog wat centen mee kunne verdienen, werkelijk waar te triest voor woorden.

Game fixen heeft totaal geen prio en zie ik ook niet meer gebeuren. :+

Ambition88 wijzigde deze reactie 25-01-2019 11:29 (3%)

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-04 18:05

luigi87

Domotica Fanaticus

Naast al die negativiteit vermaak ik me nog steeds prima in de game.
Ik ga er doorheen net zoals fallout 4, alle lokaties gevonden en geloot hebben. zit nu net over de helft van het gebied.
De bus die nog ingame zijn op te lossen door ff een server swap te doen, en nemen voor het spel plezier niet echt meer af. oke het spawnen van enemies gaat nog soms vreemd, maar ja dat neem ik dan maar voor lief.

En lees ik wekelijks wel de updates.
https://fallout.bethesda....the-vault-january-24-2019

En nu maken ze me helemaal blij:
A “(Known)” tag will now appear next to recipes and plans you’ve already learned in Vendor and player inventories, and trade menus.
eindelijk geen verspilde caps meer aan plans die ik al heb voor wapens :D

Was er niet een max lvl van 45? en dat je hierna niet meer aan die plans kon komen?

luigi87 wijzigde deze reactie 25-01-2019 13:12 (23%)

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:34
''Duh'' heb ik echt allang niet meer gehoord zeg. Wat een kut woord. Was vergeten de smiley :') te gebruiken.

Tuurlijk is het logisch dat Bethesda dit nu krijgt. Hebben ze helemaal aan hun zelf te danken, maar vind het toch zielig worden dat ze het maar blijven proberen en weer die backlash krijgen. Durf te wedden dat er gewoon weer wat mis is met die jas :+

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:52
luigi87 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:09:
Naast al die negativiteit vermaak ik me nog steeds prima in de game.
Ik ga er doorheen net zoals fallout 4, alle lokaties gevonden en geloot hebben. zit nu net over de helft van het gebied.
De bus die nog ingame zijn op te lossen door ff een server swap te doen, en nemen voor het spel plezier niet echt meer af. oke het spawnen van enemies gaat nog soms vreemd, maar ja dat neem ik dan maar voor lief.

En lees ik wekelijks wel de updates.
https://fallout.bethesda....the-vault-january-24-2019

En nu maken ze me helemaal blij:
A “(Known)” tag will now appear next to recipes and plans you’ve already learned in Vendor and player inventories, and trade menus.

Was er niet een max lvl van 45? en dat je hierna niet meer aan die plans kon komen?
Ben blij dat ze dit aanpassen maar zoals met veel dingen. Waarom nu pas?

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Webgnome schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:28:
[...]

Ben blij dat ze dit aanpassen maar zoals met veel dingen. Waarom nu pas?
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Dit hadden ze ook wel eerder kunnen bedenken lijkt mij.
Maar goed ik ben allang blij dat het er in komt.

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• Loev
  • Laatst online: 19-04 16:02
luigi87 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:09:

Eindelijk! :D Hoe is dit niet gevonden tijdens play testing? Of domweg geen tijd gehad om dit te implementeren.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Loev schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:06:
[...]

Eindelijk! :D Hoe is dit niet gevonden tijdens play testing? Of domweg geen tijd gehad om dit te implementeren.
Denk het laatste, denk dat er gewoon niet is over nagedacht en ze dit een lage prio hebben gegeven na de launch.

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:26

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gelukkig krijgen we nu een...

PvP focused Survival mode! _O-

https://www.rockpapershot...pvp-focused-survival-mode

Steam || Diablo 3

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13:53
Fallout 76 vind ik opzich een leuke game maar ze moeten echt met die quests aan de gang dat de levels van de enemies vele malen groter is dan jij zelf.
Ik ben lvl 15 en dan tegen level 42.. ik snap dat het komt omdat er even daarvoor een idioot met zijn level er door heen is geraast maar hier moet toch een oplossing voor zijn?

Om iedere keer opnieuw in te loggen schiet ook niet op (duurt ook te lang)

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Origins schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:38:
Fallout 76 vind ik opzich een leuke game maar ze moeten echt met die quests aan de gang dat de levels van de enemies vele malen groter is dan jij zelf.
Ik ben lvl 15 en dan tegen level 42.. ik snap dat het komt omdat er even daarvoor een idioot met zijn level er door heen is geraast maar hier moet toch een oplossing voor zijn?

Om iedere keer opnieuw in te loggen schiet ook niet op (duurt ook te lang)
Ik log dan ff opnieuw in. Duurt wel ff maar ja tegen een lvl 60 ingaan werkt ook niet bevorderlijk.

Wat ik irritant blijf vinden (zojuist weer gehad) ik speel op een lokatie. Alle enemies neer en in eens staan ze allemaal weer op uit de dood. Ja hoor een andere speler op de lokatie en dan reset alles. Gelukkig maar scorched en geen mutants want dan was ik een paar stimpacks kwijt om er weg te komen

• Origins
  • Laatst online: 13:53
luigi87 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:20:
[...]

Ik log dan ff opnieuw in. Duurt wel ff maar ja tegen een lvl 60 ingaan werkt ook niet bevorderlijk.

Wat ik irritant blijf vinden (zojuist weer gehad) ik speel op een lokatie. Alle enemies neer en in eens staan ze allemaal weer op uit de dood. Ja hoor een andere speler op de lokatie en dan reset alles. Gelukkig maar scorched en geen mutants want dan was ik een paar stimpacks kwijt om er weg te komen
Ja opnieuw inloggen doe ik ook wel, maar als ze vervolgens ook weer level 25 zijn (nog 10 boven me niveau) dan raak ik het plezier snel kwijt.
Ik begrijp niet waarom ze hier niets aan doen, het moet toch mogelijk zijn dat de enemies toch wel geschaald worden aan je niveau (of blijven aan de omgeving) Ik heb ook niet het idee dat ze hier echt iets aan gaan doen.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Origins schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:25:
[...]

Ja opnieuw inloggen doe ik ook wel, maar als ze vervolgens ook weer level 25 zijn (nog 10 boven me niveau) dan raak ik het plezier snel kwijt.
Ik begrijp niet waarom ze hier niets aan doen, het moet toch mogelijk zijn dat de enemies toch wel geschaald worden aan je niveau (of blijven aan de omgeving) Ik heb ook niet het idee dat ze hier echt iets aan gaan doen.
Ja als je beneden lvl 25 bent moet je wel opletten welke gebieden je in gaat. Sommige gebieden schalen vanaf een lvl.
https://www.eurogamer.net...t-76-map-level-zones-5076
Dus daar moet je dan ff weg blijven.

Maar de schaling werkt soms niet lekker. Deed nef ff wendigo cave, maar moest ff reloaden want lvl 40 king mirelurks zijn niet leuk als tegenstander en zeker niet 3 tegelijk.

• xxxMaverick
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 13-04 18:11
Groot fan van fallout al sinds het eerste deel. Deze toch maar links laten liggen gezien alle reacties. Ik zie nu echter dat hij voor zo'n 8 euro al te koop is op key sites. Is het voor die prijs leuk om te proberen?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

xxxMaverick schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:45:
Groot fan van fallout al sinds het eerste deel. Deze toch maar links laten liggen gezien alle reacties. Ik zie nu echter dat hij voor zo'n 8 euro al te koop is op key sites. Is het voor die prijs leuk om te proberen?
Nee, zelfs dat is nog te veel.

Steam || Diablo 3

• TheGreatWar2077
Nee zou er ook niet meer aan beginnen. Ik ben ook groot van de serie, maar dit deel pakt me totaal niet meer. Gewoon te saai voor woorden dit spel.

• NicoPHZ
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 18-04 17:24
Als je groot fan bent en je kunt hem voor 8 euro kopen zou ik het zelf een kans geven. Ik heb alle fallouts sinds 3 gespeeld en ik vermaak me ondanks alles al 80 uur met Fallout 76. Ja er zijn nog steeds bugs maar ik heb toch veel plezier aan het spel. Het ergste vind ik dat ik hem voor 53 euro (PC) heb gepre-ordered en dat hij daarna zo snel in prijs gedaald is.

• Promaxhunter
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-04 13:31
NicoPHZ schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:14:
[...]

Als je groot fan bent en je kunt hem voor 8 euro kopen zou ik het zelf een kans geven. Ik heb alle fallouts sinds 3 gespeeld en ik vermaak me ondanks alles al 80 uur met Fallout 76. Ja er zijn nog steeds bugs maar ik heb toch veel plezier aan het spel. Het ergste vind ik dat ik hem voor 53 euro (PC) heb gepre-ordered en dat hij daarna zo snel in prijs gedaald is.
Zelf had ik de tricentennial edition gepro-ordered voor €90. Nu heb ik alleen al 380 uur in het spel zitten.
Voor mij is die €90 het helemaal waard.

Mocht iemand trouwens hulp nodig hebben, laat het even weten :)

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:24
Van de week de gratis fallout 1 maar weer eens gespeeld (in mijn gaming jaren volgens mij al 5x gedaan). Dit keer maar als doel gesteld dat ik eerst een powerarmor regel en daarna wel zie. Lang verhaal kort, het was eigenlijk best wel saai dat je binnen een uurtje al OP bent met hardened powerarmor en een turbo plasma rifle. Zelfs een minigun deed 0 dmg op mijn karakter :P.

12 uur verder was het spel uit.

Fallout 76 al weken niet meer gespeeld, moet ik maar weer eens aan beginnen na dit korte oude avontuurtje. Niet dat het verveelde, maar had wat andere dingen te doen. En nu heb ik gisteren ook nog RE2 gekocht.... pff... what a time to be alive...

Litebit.eu voorraad check :).

• Henkie_NtA
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19-04 13:59
Als je groot fan bent zou ik het juist niet doen eigenlijk, ongeacht de prijs.

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:58
voor zulks geld, hoe groot is dan de buil die je eraan kan vallen :)

ik zeg: doen d:)b

• ShDT
  • Laatst online: 09-03 20:21
De volgende update wordt momenteel gedownload, maar liefst 3.5 GB. Ik ben benieuwd! Tot nu toe vermaak ik me prima met de game!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:59
ShDT schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:22:
De volgende update wordt momenteel gedownload, maar liefst 3.5 GB. Ik ben benieuwd! Tot nu toe vermaak ik me prima met de game!
Goed dat je het zegt. Laat ik die update vast downloaden voor straks.

Hier vermaken we ons (speel vooral met een vriend samen) ook uitstekend hoor. Had het beter gekund? Stukken! Maar toch is het tof om met z'n tweetjes door de Wasteland te lopen.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Evert134
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 19-04 21:17
Het is nog even afwachten wat The Outer Worlds gaat doen natuurlijk mischien drukt het bethesda wel weer de goede richting in.

Ik heb fallout 76 een paar dagen geleden gekocht via een key site. Maar het is inderdaad ondermaats vooral grafish lijkt het wel veel slechter dan fallout 4. Maar ach voor dat geld is het leuk om te proberen interacties met andere spelers is ook wel grappig.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:43
Ben overstag gegaan voor 8,89 euro bij cdkeys. Die schade kan ik wel lijden en quests deed ik in FO4 toch al niet. Dus waarom ook niet, hoop dat de gevreesde bugs meevallen.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-04 21:53
Vincent Dave schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Ben overstag gegaan voor 8,89 euro bij cdkeys. Die schade kan ik wel lijden en quests deed ik in FO4 toch al niet. Dus waarom ook niet, hoop dat de gevreesde bugs meevallen.
Het is echt niet zo zwart wit als de media het wil voorstellen...

Ik heb 50 uur ingame en ik heb nog bijna niks van de main quest gedaan , heb ongeveer 50%? van de locaties denk ik. Speel het langzaam aan door job maar is zeker een leuke discovery game. Tientallen plekken waar teddy beren en skeletten een verhaal vertellen :*)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• TheGreatWar2077
Man man man echt die Bethesda is te triest voor woorden zeg. Gisteren dus die patch gekomen en ja hoor en zijn weer een boel dingen kapot gegaan. Oude bugs die eigenlijk gefixt waren met oudere patches zijn toch weer terug gekomen met deze patch. Zie deze topics.

https://www.reddit.com/r/..._a_disaster_bethesda_now/
https://www.reddit.com/r/...leadership_in_fallout_76/

Echt ben blij dat ik dit spel niet meer speel (nogmaals ben een heel groot fan van de serie, maar dit deel slaat echt nergens meer op). Het blijft gewoon een zooitje dit spel. Dit spel gaat echt niet meer te redden zijn. Ik wacht trouwens echt op reviews tegen de tijd dat de nieuwe games van Bethesda Game Studios uitkomen. Ik vertrouw die studio echt niet meer met wat ze allemaal doen en gedaan hebben. Was zo'n top studio voor mij met Fallout 3, Fallout New Vegas en Skyrim, maar het vertrouwen is bij mij ook echt gezakt nu.

• HyBridLaN
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:30
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:32:
Was zo'n top studio voor mij met Fallout 3, Fallout New Vegas en Skyrim, maar het vertrouwen is bij mij ook echt gezakt nu.
Ik heb het tot de TSE patch gespeeld, super veel "gefarmd" om dat wapen te krijgen. Nu is het zo erg generfed, ik spreek hier over ipv 3 schoten voor een super mutant moet ik nu 25 kogels schieten. Dus ik sluit mij aan met wat jij zegt. Voor mij ga ik de komende jaren geen Bethesda game meer halen, en als ik het doe koop ik hem wel (veel) later wel. Ik vertrouw de studio voor geen reet meer, veel beloftes en nog meer teleurstelling.
Heb onlangs die Skyrim Together geïnstalleerd, hoewel hij buggy is is het altijd nog beter dan de multiplayer van Bethesda.

• Evert134
HyBridLaN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:38:
[...]

Ik vertrouw de studio voor geen reet meer, veel beloftes en nog meer teleurstelling.
Ik merk ook dat hoe meer uur ik in fallout 76 zit hoe slechter het spel is. Ik heb de arma 2 dayz mod gespeeld en zelfs dat speelde een stuk soepeler. Hier is het constand frame freezes, veel last van lag als ik bij een andere speler ben, crashes van hun servers en dan nog de oude vertrouwde bugs die al in FO3 zaten.

En dan komt tes 6 en rage 2 ook nog met dezelfde engine uit. Dit is uitknijpen op een nieuw niveau.

Wat dat aangaat niet alleen Bethesda alle AAA uitgevers lopen er de kantjes vanaf zacht gezegt. Je kan wel merken dat studios groter worden en meer naar winst werken. Maar hoe slecht de meeste nieuwe spellen zijn hoop ik dat een groot deel de komende jaren over de kop gaan. En ruimte maken voor indie studios. Daar mankeert ook vaak genoeg aan maar er is nog wel wat passie in voor een spel.

• Thunderwing

Thunderwing

Mighty pirate!

Evert134 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:31:
En dan komt tes 6 en rage 2 ook nog met dezelfde engine uit. Dit is uitknijpen op een nieuw niveau.

Wat dat aangaat niet alleen Bethesda alle AAA uitgevers lopen er de kantjes vanaf zacht gezegt. Je kan wel merken dat studios groter worden en meer naar winst werken. Maar hoe slecht de meeste nieuwe spellen zijn hoop ik dat een groot deel de komende jaren over de kop gaan. En ruimte maken voor indie studios. Daar mankeert ook vaak genoeg aan maar er is nog wel wat passie in voor een spel.
Daarom hoop ik ook dat Tweakers en andere gamemedia eens een 1 gaan geven ipv steeds maar weer magere 5,5jes, maar dat gaat niet gebeuren. TES VI en Rage 2 krijgen straks weer de volledige 'praise' met kanttekeningen (ook vanuit Tweakers) en met hakken over de sloot, "slaagt" zo'n wanproduct weer.

Tja, waarom zal een developer/publisher anders gaan doen, als ze toch al de gamemedia in de pocket hebben ?? :/ :/

Take my love, take my land, take me where I cannot stand -- I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me -- Take me out to the black, tell them I ain't comin' back -- Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me.

• MazeWing
  • Laatst online: 19-04 17:41

MazeWing

passionate & cynical

Ehm.... Rage 2 maakt absoluut geen gebruik van de Creation Engine! Rage 2 maakt gebruik van de Apex engine van Avalance. Dezelfde engine die voor Just Cause (en Mad Max) is gebruikt.
Het is qua engine dus 38282837 tot de 294847e macht beter dan de clusterfuck genaamd Creation Engine...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: Galaxy Note 8 Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• Thunderwing

Thunderwing

Mighty pirate!

MazeWing schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 01:37:
Ehm.... Rage 2 maakt absoluut geen gebruik van de Creation Engine! Rage 2 maakt gebruik van de Apex engine van Avalance. Dezelfde engine die voor Just Cause (en Mad Max) is gebruikt.
Het is qua engine dus 38282837 tot de 294847e macht beter dan de clusterfuck genaamd Creation Engine...
* Thunderwing mompelt iets over microtransacties in full-priced games . . .

• Rexcore
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:27

Rexcore

Alvestêdetocht!!

sleepwalkerbe schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:46:
[...]

Het is echt niet zo zwart wit als de media het wil voorstellen...

Ik heb 50 uur ingame en ik heb nog bijna niks van de main quest gedaan , heb ongeveer 50%? van de locaties denk ik. Speel het langzaam aan door job maar is zeker een leuke discovery game. Tientallen plekken waar teddy beren en skeletten een verhaal vertellen :*)
Inderdaad, en vergeet niet menig tweaker hier. Begrijpelijk dat sommige mensen teleurgesteld zijn, maar het krijgt nu meer de vorm dat je fallout 76 niet meer leuk mag/kunt vinden..

voor mij persoonlijk zit de sfeer er goed in. weinig last van bugs, en verhalen worden mooi verteld als je maar de tijd neemt om alles te lezen. heerlijk om even een uurtje of twee wat rond de trekken en wat verhalen op te doen. als fan zou ik zeker aanraden om ook fallout 76 te gaan spelen

PERFECTENSCHLAG!!!!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Rexcore schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Inderdaad, en vergeet niet menig tweaker hier. Begrijpelijk dat sommige mensen teleurgesteld zijn, maar het krijgt nu meer de vorm dat je fallout 76 niet meer leuk mag/kunt vinden..

voor mij persoonlijk zit de sfeer er goed in. weinig last van bugs, en verhalen worden mooi verteld als je maar de tijd neemt om alles te lezen. heerlijk om even een uurtje of twee wat rond de trekken en wat verhalen op te doen. als fan zou ik zeker aanraden om ook fallout 76 te gaan spelen
Ik stond er ook zo in, heb nu alles rechts van 'the mire" en "Cranberry bog" gezien, geloot, gequest. Maar ik ben nu toch wel gestopt omdat ik echt nu niet meer om een paar dingen heen kan werken:
Building cap:
Stach Cap:
Carry weight Cap:
en dan de leveling van enemies. Ik ben lvl 40 en krijg nu constant lvl 65 enemies voor me kiezen in die gebieden omdat er in veel (lees: alle) servers speler met lvl 160 rond lopen. Die bepalen dat het lvl van de enemies en dit werkt gewoon niet soepel.

Ik heb dus een pauze in gelast en ben begonnen met AC odyssey, erna kijk ik wel of er content is toegevoegd en de caps verder vergroot zijn. Anders denk dat ik hem niet ga uitspelen.

Geniet er dus van, zolang je kan :D en je niet ergert aan dingen.

luigi87 wijzigde deze reactie 06-02-2019 11:41 (10%)

• MadRed
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13:02
Waar ik momenteel telkens tegenaan loop is dat ik uren lang op zoek moet naar schroeven en ballistic fiber om mijn repairs bij te kunnen houden. Ik loop regelmatig met een kapot stuk armor rond omdat ik gewoon niet genoeg van die zooi tegen kom. En farmen van ballistic fiber schiet sowieso niet op.

Verder vermaak ik me best met het spel maar ik loop ook te hikken tegen het wel of niet doorgaan.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

MadRed schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:58:
Waar ik momenteel telkens tegenaan loop is dat ik uren lang op zoek moet naar schroeven en ballistic fiber om mijn repairs bij te kunnen houden. Ik loop regelmatig met een kapot stuk armor rond omdat ik gewoon niet genoeg van die zooi tegen kom. En farmen van ballistic fiber schiet sowieso niet op.

Verder vermaak ik me best met het spel maar ik loop ook te hikken tegen het wel of niet doorgaan.
Maak ff je armor opnieuw aan in de workbench. Dan kost het je geen balastic fibers :+ :+

• MadRed
luigi87 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Maak ff je armor opnieuw aan in de workbench. Dan kost het je geen balastic fibers :+ :+
Oh das een mooie tip. Moet ik de armor wel zelf kunnen maken maar voor een paar delen kan dat zeker.

• Gopher
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 28-03 17:40
MadRed schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:58:

Probeer ook ff het White Knight perk asap te nemen.

Is misschien niet meer zo goed als een patch of 2 geleden, maar in de snelheid dat je armor kapotgaat zonder 't perk. Is het eigenlijk wel een must.

Ikzelf heb meer issues in dat het spel eigenlijk echt hard content updates nodig heeft om nog interessant te zijn. Al moet ik wel zeggen, dat ik niet alle locaties momenteel bezocht heb. Maar de map afkammen met deze grote is ook niet triviaal, quests die me er langs sturen maken het zeker interessanter.

Als er een interessante nieuwe game langskomt leg ik deze ook op pauze, als ik tenminste klaar ben met Mr. Fuzzy tokens farmen :-).

• MadRed
Gopher schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:31:
[...]

Probeer ook ff het White Knight perk asap te nemen.
Ah nog 2 levels en dan kan ik die nemen. Thanks.

• BLACKfm
Zucht... weken.. maanden niet gespeeld en mijn hoofdkarakter zit weer eens vol in de storage. Start ik mijn mule account erbij, staat er ineens een [MAX] achter mijn gewicht.

Die kan dus niks meer oppakken. Ok, dan dump ik die 50.000 frag-grenades wel, nog <2500 storage, nog steeds [MAX]...

Ik heb geen zin om meer bende te droppen met het risico dat ik deze niet meer kan oppakken.
Op internet lees ik zo snel niks over dit nieuwe limiet. Maar zelfs voor een mule vind ik 2500 storage al zeer beperkt.

Edit: Met een normaal carryweight van 175 kan ik op de mule nu maximaal 1675 meedragen.

Dat is ongeveer 9,57x de basis.

Mijn strenght is 5, dus 25 extra carry weight. Als ik een drankje neem dan heb ik 180 base en is de max 1680. Dus het schaalt niet mee in de berekening.

Dan is de basis carryweight 150, en 1650 max. Dan is het precies 11x.

Het feit dat ik niet meer letterlijk onbeperkt loot kan bewaren is wederom weer een kick in the nuts van bethesda.

BLACKfm wijzigde deze reactie 09-02-2019 17:08 (31%)

• Rexcore
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:27

Rexcore

Alvestêdetocht!!

BLACKfm schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:51:
Zucht... weken.. maanden niet gespeeld en mijn hoofdkarakter zit weer eens vol in de storage. Start ik mijn mule account erbij, staat er ineens een [MAX] achter mijn gewicht.

Die kan dus niks meer oppakken. Ok, dan dump ik die 50.000 frag-grenades wel, nog <2500 storage, nog steeds [MAX]...

Ik heb geen zin om meer bende te droppen met het risico dat ik deze niet meer kan oppakken.
Op internet lees ik zo snel niks over dit nieuwe limiet. Maar zelfs voor een mule vind ik 2500 storage al zeer beperkt.
  • Carry Weight: Is now capped to an absolute limit of 1,500 pounds over the character’s current maximum carry weight.
  • For example: If your carry weight limit is 210 pounds, then your maximum limit is 1,710 pounds.
  • Characters will be unable to exceed this new weight limit moving forward.
  • Characters who already exceed this limit will be unable to add any additional items or caps to their inventories until they have reduced their carry weight below the cap.
  • Dev Note: These limits exist primarily to keep servers from performing poorly, which can happen when we have too many items in the game world. They also play role in helping to regulate the in-game economy. We do recognize the desire to be able to own more of the cool items that we have in the game, and we are looking into a variety of solutions, including increasing the stash size. We will be sure to talk more about this when they are ready.
dus nog maar even door droppen ;)

PERFECTENSCHLAG!!!!

• BLACKfm
Rexcore schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:07:
[...]
  • Carry Weight: Is now capped to an absolute limit of 1,500 pounds over the character’s current maximum carry weight.
  • For example: If your carry weight limit is 210 pounds, then your maximum limit is 1,710 pounds.
  • Characters will be unable to exceed this new weight limit moving forward.
  • Characters who already exceed this limit will be unable to add any additional items or caps to their inventories until they have reduced their carry weight below the cap.
  • Dev Note: These limits exist primarily to keep servers from performing poorly, which can happen when we have too many items in the game world. They also play role in helping to regulate the in-game economy. We do recognize the desire to be able to own more of the cool items that we have in the game, and we are looking into a variety of solutions, including increasing the stash size. We will be sure to talk more about this when they are ready.
dus nog maar even door droppen ;)
Wat een geouwehoer is dat dan weer. Server performance. Eerst is het het dupliceren een probleem en nu zou de opslag een probleem veroorzaken?
Gisteren nog weer eens random uit de server gepleurd, dus niks van al die beperkingen helpt in de stabiliteit.

Daarbij is dat muleaccount in principe niet speelbaar en doet dan ook niet mee aan de serverbelasting.

Dan nu nog maar meer micromanagement en niet zo veel shit meer oprapen, dit is echt niet leuk meer...

• Webgnome
BLACKfm schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:12:
[...]

Wat een geouwehoer is dat dan weer. Server performance. Eerst is het het dupliceren een probleem en nu zou de opslag een probleem veroorzaken?
Gisteren nog weer eens random uit de server gepleurd, dus niks van al die beperkingen helpt in de stabiliteit.

Daarbij is dat muleaccount in principe niet speelbaar en doet dan ook niet mee aan de serverbelasting.

Dan nu nog maar meer micromanagement en niet zo veel shit meer oprapen, dit is echt niet leuk meer...
Dat muleaccount daar log je toch wel eens op in neem ik aan? Dan is dat toch speelbaar -> zit in de gameworld? Je probeert hier iets kroms recht te praten ;)

• BLACKfm
Webgnome schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:26:
[...]

Dat muleaccount daar log je toch wel eens op in neem ik aan? Dan is dat toch speelbaar -> zit in de gameworld? Je probeert hier iets kroms recht te praten ;)
Die is, als deze online en zonder limiet is, hooguit een half uur tot een uur online in pakweg een maand tijd (in mijn geval), ik denk niet dat dit enige impact heeft als die offline is.

En ik denk niet dat er veel mensen zijn met een 2e mule account. Dus niks 'recht wat krom is', het slaat gewoon nergens op.

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:39

Geteisem

Tech cvlt

MediaMarkt Duitsland bundelt Fallout 76 nu ook met harde schijven voor de PS4 https://www.psx-sense.nl/...GREuJ1DrBEAWvz0in20M71ukY :X

Geteisem wijzigde deze reactie 11-02-2019 17:24 (17%)

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• Thunderwing

Thunderwing

Mighty pirate!

Geteisem schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:24:
MediaMarkt Duitsland bundelt Fallout 76 nu ook met harde schijven voor de PS4 https://www.psx-sense.nl/...GREuJ1DrBEAWvz0in20M71ukY :X
Dan kunnen ze nog iets eraan verdienen en tegelijk hun fysieke voorraad slijten . . .

• TheGreatWar2077
Het is toch wel echt te lachwekkend voor worden hoor met dit spel. Godallemachtig zeg.

Echt hoor als Bethesda dit jaar op de E3 (dat weten we nu nog niet) staat dan moeten ze echt gaan knallen. Heel hun reputatie is verknald met deze game. Trouwens die Pete Hines hoor je ook helemaal niet meer.

• Loev
Van de week mijn eerste nuke gelanceerd, ging best makkelijk als melee build en met dank aan reddit wist ik ook de code voor de week. Scheelt weer een hoop heen en weer gewandel. Alle quests nu gedaan, behalve de overseer's mission die uiteraard bugged is :+ De huidige staat van de game hadden ze eigenlijk moeten launchen, dat was een stuk beter geweest, de game voelt nog erg doods aan, er zijn zat interessante locaties maar die zijn allemaal zo leeg. Op een aantal locaties vind je hartverscheurende verhalen van overlevenden, het voelt echter voor mij echt totaal onlogisch dat alle mensen dood zijn.

Uninstall en over een 6 maanden kom ik eens terug ;w

Loev wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:55 (5%)

• Fraggert
Loev schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:41:
Uninstall en over een 6 maanden kom ik eens terug ;w
Dat is mischien niet eens een gek plan, ik ben vorig jaar gestart met, het in 2015 uitgekomen, Ubisoft's The Division, dat was na de launch al net zo een bugfest, nu echter is daar geen enkele sprake meer van, loopt als een tierelier.

Ik blijf dit topic mooi even volgen want wie weet krijgen ze het net zo voor elkaar als Ubisoft.

• Loev
Fraggert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:11:
[...]

Dat is mischien niet eens een gek plan, ik ben vorig jaar gestart met, het in 2015 uitgekomen, Ubisoft's The Division, dat was na de launch al net zo een bugfest, nu echter is daar geen enkele sprake meer van, loopt als een tierelier.

Ik blijf dit topic mooi even volgen want wie weet krijgen ze het net zo voor elkaar als Ubisoft.
Ha das toevallig, ben ook van de week gestart met the Division (1). Loopt inderdaad soepeltjes.

• Geteisem

Geteisem

Tech cvlt

Thunderwing schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:54:
[...]

Dan kunnen ze nog iets eraan verdienen en tegelijk hun fysieke voorraad slijten . . .
Ja, logisch, het bewijst alleen keer op keer hoe dramatisch deze Bethesda release is.

• Fraggert
Loev schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:19:
[...]

Ha das toevallig, ben ook van de week gestart met the Division (1). Loopt inderdaad soepeltjes.
cool d:)b

Nou weet ik niet of Bethesdôh ook het licht gaat zien zoals Ubisoft, voor zover ik het begrepen heb, zijn de Dev's van Ubisoft aan de slag gegaan met de gamers community, ging natuurlijk ook niet zonder slag of stoot natuurlijk maar als je ziet wat er nu staat, dan is dat is een geslaagde exercitie geweest.

• Promaxhunter
BLACKfm schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:12:
[...]

Elk item wat iemand bij zich heeft moet de server contant bijhouden e.d. Het is naar mijn idee logisch, hoe meer items iemand heeft, hoe meer de server moet werken om dit allemaal bij te houden

In een bericht vanuit Bethesda waren er mensen met tientallen miljoenen (dezelfde) items.

• Webgnome
Promaxhunter schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Elk item wat iemand bij zich heeft moet de server contant bijhouden e.d. Het is naar mijn idee logisch, hoe meer items iemand heeft, hoe meer de server moet werken om dit allemaal bij te houden

In een bericht vanuit Bethesda waren er mensen met tientallen miljoenen (dezelfde) items.
Het is natuurlijk giswerk want we weten niet hoe de engine / game intern werkt maar het is natuurlijk een bak met tabellen waarin staat welk item waar zich bevind en wat de status is van dat item. In het simpelste geval is het een query als

voor huidige speler vind alle items binnen een straal van x waarbij items die horen bij een uitgelogde gebruiker niet mee worden gerekend. Maar goed.. het is giswerk en als Bethesda aangeeft dat het impact heeft op de performance dan durf ik dat wel te geloven. En het gaat natuurlijk niet om die ene speler die een mule account heeft dat nooit is ingelogged. Het gaat om die spelers die vrachtwagens vol troep op hun schouders dragen.

Webgnome wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:13 (8%)

• BLACKfm
Webgnome schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Het is natuurlijk giswerk want we weten niet hoe de engine / game intern werkt maar het is natuurlijk een bak met tabellen waarin staat welk item waar zich bevind en wat de status is van dat item.
Ik ben geen gamedesigner, maar als ik een useraccount en alle inventory items zou moeten bewaren dan zou dat toch een aparte database zijn. Een lokaal savebestand bij fallout 4 is hooguit een MB of 5-50 en dat zal in een database niet veel anders zijn.
Voor fallout 76 kan dat een stuk kleiner zijn omdat de server altijd 'standaard' is, en serverside wordt bijgehouden of bepaalde items al geloot zijn of niet.

Bij een lokale savefile moet elke locatie en objectrichting worden vastgelegd. Als ik in Fallout 4 een paar granaten drop in een ruimte moet in principe in de savefile elke aanpassingen van objecten worden opgeslagen. Re-log je in fallout 76 dan staat alles weer op de oude plek (als je op een andere server komt. En deze wordt zo mogelijk om de zoveel tijd gereset, of is zelfs persoonlijk en wordt helemaal niet opgeslagen buiten je huidige gamesessie om).

Een basis (C.A.M.P.) is ook maar beperkt kwa grootte en de rest van de gegevens is gewoon "Hoeveel X heb je van welk Y" en wat varianten op wapens met diverse mods.
Die database lijkt mij dus heel beperkt, en het kost geen extra moeite om 1 granaat te 'bewaren' of 500.000. Dat is bitjes-werk.

Dus zodra ik inlog in de game wordt tijdens het laden even de database op de bewuste server ingeladen en heb ik vervolgens al mijn inventory spullen en mijn C.A.M.P., meer is er niet nodig en dat kan mag gewoon geen probleem zijn.

Met die gedachten heb ik dus niet het idee dat het hoarden van items nou zo'n grote belasting kan zijn op de server, en zeker niet als deze niet online is.

Daarbij geloof ik ook niet dat je met het slakkengangetje van +1000 carry weight nou lekker de game kunt spelen, dus dat kunnen in mijn optiek nooit actieve spelers zijn.

Maar misschien moet ik er maar een 2e mule-account bij zetten. Voor die paar euro dat het tegenwoordig kost kan ik het ook maar beter zien als DLC content voor extra opslagmogelijkheden...

BLACKfm wijzigde deze reactie 12-02-2019 12:36 (10%)

• Webgnome
BLACKfm schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:33:
[...]

Ik ben geen gamedesigner, maar als ik een useraccount en alle inventory items zou moeten bewaren dan zou dat toch een aparte database zijn. Een lokaal savebestand bij fallout 4 is hooguit een MB of 5-50 en dat zal in een database niet veel anders zijn.
Voor fallout 76 kan dat een stuk kleiner zijn omdat de server altijd 'standaard' is, en serverside wordt bijgehouden of bepaalde items al geloot zijn of niet.

Bij een lokale savefile moet elke locatie en objectrichting worden vastgelegd. Als ik in Fallout 4 een paar granaten drop in een ruimte moet in principe in de savefile elke aanpassingen van objecten worden opgeslagen. Re-log je in fallout 76 dan staat alles weer op de oude plek (als je op een andere server komt. En deze wordt zo mogelijk om de zoveel tijd gereset, of is zelfs persoonlijk en wordt helemaal niet opgeslagen buiten je huidige gamesessie om).

Een basis (C.A.M.P.) is ook maar beperkt kwa grootte en de rest van de gegevens is gewoon "Hoeveel X heb je van welk Y" en wat varianten op wapens met diverse mods.
Die database lijkt mij dus heel beperkt, en het kost geen extra moeite om 1 granaat te 'bewaren' of 500.000. Dat is bitjes-werk.

Met die gedachten heb ik dus niet het idee dat het hoarden van items nou zo'n grote belasting kan zijn op de server, en zeker niet als deze niet online is.

Daarbij geloof ik ook niet dat je met het slakkengangetje van +1000 carry weight nou lekker de game kunt spelen, dus dat kunnen in mijn optiek nooit actieve spelers zijn.
je vergeet even in je verhaal het locatie stuk.. Oftewel voor elke gebruiker moet je bepalen welke items er op dat moment in een straal om de user heen beschikbaar zijn. Daarnaast moet je van een gebruiker zijn inventory gaan uitzoeken of er items zijn verananderd etc etc.. Dus in jou verhaal als je aangeeft staat alles weer op de oude plek betekent dat op het moment dat jij inlogged dat er voor andere gebruikers een heleboel veranderen zijn. PER GEBRUIKER. Maar nogmaals , we weten niet hoe het werkt dus we weten ook niet waarom dat Bethesda aangeeft dat het performance kost. En we kunnen dus ook onmogelijk bepalen dat het dat niet kost.. want blijkbaar is de waarheid anders.

Webgnome wijzigde deze reactie 12-02-2019 12:39 (6%)

• Promaxhunter
We’re planning to bring Fallout 76 offline for maintenance around 9:00 a.m. EST on February 14, and anticipate that downtime will last several hours. During this time, we’re planning to remove items that have been created through duplication exploits from player inventories and stashes.

These item removals are part of our ongoing efforts to address exploit abuse and make positive changes for the overall in-game economy. These removals are highly-targeted at a specific list of items. Players who have used an exploit to dupe items, or acquired duped items from other players, may find those items removed from their accounts once maintenance is complete. It’s also important to note that only a small percentage of accounts currently have duped items, which means the vast majority of players will not be affected by this action.

Additionally, during downtime, we’re going to roll out a server-side fix to reduce the frequency that players might experience disconnects from game servers.

We’ll post a follow-up thread with more details once tomorrow’s maintenance is complete.

Link:
https://bethesda.net/comm...14-2019?language%5B%5D=en

Heb via Fo76Market regelmatig wapens / armors gekocht waarvan ik de herkomst niet weet.
Als deze geduped zijn... rip |:(

• HyBridLaN
Promaxhunter schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:24:
Heb via Fo76Market regelmatig wapens / armors gekocht waarvan ik de herkomst niet weet.
Als deze geduped zijn... rip |:(
Je was niet de enige, we zullen zien. Zelf had ik het spel al verwijderd maar ben erg nieuwsgierig om te zien of ik wat kwijt ben. (verwacht wel wat kwijt te zijn)

• Promaxhunter
HyBridLaN schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:41:
[...]

Je was niet de enige, we zullen zien. Zelf had ik het spel al verwijderd maar ben erg nieuwsgierig om te zien of ik wat kwijt ben. (verwacht wel wat kwijt te zijn)
Ik heb alles nog. Zowel in inventory als in stash <3

• HyBridLaN
Promaxhunter schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:36:
[...]

Ik heb alles nog. Zowel in inventory als in stash <3
Zelfde hier, of ze hebben nog niets gedaan of ze hebben enkel mules aangepakt of al mijn spullen waren niet gedupliceerd.

Ah, heb even wat zitten zoeken en dit is de reden: https://bethesda.net/comm...d-feb-14-2019?language=en

"if a player had multiple copies of duped items removed as part of today’s actions, we also performed a follow-up search of their account for very large amounts of Nuka-Cola and removed those, as well."

HyBridLaN wijzigde deze reactie 15-02-2019 11:37 (36%)

• TheGreatWar2077
Dit is niet de eerste wave die ze doen. Komen er nog meer aan. En je houdt 1 item van alle gedupliceerde items die je hebt.

• TheGreatWar2077
Hmm dit begint me toch weer een klein beetje een goed gevoel te geven. Toch moet je het ze wel nageven hoor dat ze niet opgeven en toch door blijven gaan om de game beter te maken.

Fallout 76 - 100 Days, Roadmap for 2019

We’ve just passed 100 days since the launch of Fallout 76!

There’s nothing like the start of something new - for you and for us, and having millions of you join us on this new adventure is humbling for our studio. Thank you for sticking with us as we figure this online experience out together, and we do mean “together.”

Thanks to your continuous feedback, we have been able to fix many of the top issues and have made numerous improvements to the game. We also make scores of changes under the hood that aren’t as visible. These include changes to improve performance, detect new exploits, and make the experience smoother for everyone. There’s still work to do, but we’re happy to report that game and server stability has increased over 300% since launch. We’re thrilled by how much everyone is playing, with an average time of 4 hours a day.

However, we know the game had a difficult launch, and we’ve made mistakes along the way. We share in your frustrations when we do. We’ll probably make a few more, and when we do, we will work to correct them as quickly as possible. Know that we’re fully dedicated to making this game the best it can be - and even more so, a platform for endless Fallout adventures for years to come.

To that end, we’re excited to announce some of the new free content we’ve been working on for Fallout 76 in 2019.

Thanks again for sticking with us. It’s a privilege to have such passionate and caring fans. We have big plans for 2019 and we’d love to hear your continued feedback on everything we’re doing. We hope you’ll keep sharing your thoughts with us on the forums, Reddit, in videos, and streams. Your voices push us to do better and your support has meant everything to us. We’ll do our best to earn it.

WILD APPALACHIA
RELEASE: SPRING 2019

A mythical beast, a lost generation of scouts, and the strongest brew this side of the wasteland. Welcome to Wild Appalachia – a series of new quests, features, events, crafting systems and more starting on March 12 and appearing over several weeks. Wild Appalachia includes:

New Quests: Shear Terror! – Uncover the ‘encryptid’ secrets of Appalachia in a new series of quests and encounters to separate monsters from myths.
New Quests: Ever Upwards – Journey to the deepest reaches of the woods with new stories for the legendary Pioneer Scouts. Earn merit badges, climb the ranks, and earn a customizable backpack for increased utility.
New Features: Legendary Vendor and Scrapping – Locate the mysterious Purveyor to exchange and scrap your unwanted legendary items for new legendary gear. For every star rating on a legendary item you scrap, increase your chances to get the legendary weapon or armor of your dreams.
New Features: C.A.M.P. Decorating, Player Vending, Functional Camera – Use items from your stash to decorate your C.A.M.P. Build vending machines and flag items for sale. Simply set your prices and walk away to continue your adventures in Appalachia, being sure to capture all your favorite memories using the new functional camera. The vending machines do all the work, you just need to count the caps.
New Features: Brewing and Distilling – Go on a new quest to discover the secrets of the forbidden brew Nukashine and bring the party back to your C.A.M.P with new brewing and distilling systems and recipes.
New Seasonal Event: Fasnacht Parade – Chase away Old Man Winter and quicken the coming of spring with the ancient festival of Fasnacht! Join the celebration and complete this new limited-time event to earn unique rewards in the form of festive Fasnacht Masks.
New Game Mode: Survival – This all-new game mode brings a higher-stakes PvP experience with fewer restrictions, increased rewards, and new challenges plus all the original content of Adventure Mode.

NUCLEAR WINTER
RELEASE: SUMMER 2019

Summer will bring another series of major updates to Fallout 76, including Nuclear Winter - an entirely new way to play that changes the rules of the wasteland.

New Game Mode: Nuclear Winter – An entirely new way to play Fallout 76, completely changing the rules of the Wasteland.
New Vault Raids: Vaults 96 and 94 Opening – For our most seasoned players, test your strength in all new high-level group Vault Raids.
New Feature: Legendary Players – An all-new prestige system will allow players above level 50 to become Legendary, resetting their characters with all new more powerful abilities.

WASTELANDERS
RELEASE: FALL 2019

Embark on a tale with true choice and consequences in Wastelanders – our biggest and most ambitious update for 76. Wastelanders will include a new main questline, new factions, new events, new features and even more surprises.

• Thunderwing

Thunderwing

Mighty pirate!

TheGreatWar2077 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:19:
Hmm dit begint me toch weer een klein beetje een goed gevoel te geven. Toch moet je het ze wel nageven hoor dat ze niet opgeven en toch door blijven gaan om de game beter te maken.
Ik denk zelf van niet. Eerder dat ze op deze manier proberen spelers nog binnen te houden en eventueel nieuwe spelers aan te trekken die de voorgaande maanden met andere titels bezig waren bijvoorbeeld Fortnite. Aan de andere kant, gaan ze het niet zomaar opgeven met deze game. Dat zou echt een blamage zijn en helemaal door denderen in de Bethesda titels die nog moeten gaan komen, hoe goed die games dan ook mogen zijn . . .

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-04 19:53
Is dit nog de moeite voor 15 euro (PS4) als je gewoon de wereld een beetje wil verkennen en solo de campaign wil doorspelen?

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:09
@doobieters

Voor die 15 Euro is het het wel waard als je van Fallout spellen kan genieten.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:18
doobieters schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:02:
Is dit nog de moeite voor 15 euro (PS4) als je gewoon de wereld een beetje wil verkennen en solo de campaign wil doorspelen?
Ik heb het spel voor 15 euro op de kop getikt, maar ben er na een uur al helemaal klaar mee. En dat terwijl ik een groot Fallout fan ben. Ik ga liever (weer) Fallout 4 spelen dan deze MMO in een Fallout jasje.

• PascalvE
  • Laatst online: 19-04 13:08
Gisteren met een vriend de eerste uurtjes erin gestopt. So far valt het me mee (ik had hele lage verwachtingen ;) ).

Heb wel direct een vraag, mogelijk is het een bug, maar als ik met een vriend in een groep zit worden de quests bij mij niet geregistreerd. En bij hem wel. Hij is de partyleader.

Is dit een bug, of kun je niet samen questen?

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

doobieters schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:02:
Nee.

Steam || Diablo 3

• sluggha
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17-04 15:02
pffft, ik wach met smart op de dag dat ze het lvl probleem van mobs aanpakken.
het is toch o zo leuk om als lvl35 door whitespring te huppelen voor je quests als er weer is een lvl250+ xp aan het farmen is... zucht

• MadRed
sluggha schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:45:
pffft, ik wach met smart op de dag dat ze het lvl probleem van mobs aanpakken.
het is toch o zo leuk om als lvl35 door whitespring te huppelen voor je quests als er weer is een lvl250+ xp aan het farmen is... zucht
Inderdaad. Daar ben ik ook al vaak tegenaan gelopen. Whitespring kan ook super easy level zijn. Ik liep er pas een keer rond op een bijna lege server en bijna alles was L12. Behalve een L31 deathclaw die ik maar naar de bots ge-kite heb.

Waar ik me vaak aan stoor is de snelle respawn. Ben er nu wel achter dat het komt omdat ik van te ver snipe. Als ze dan dood zijn en ik dichterbij kom reset alles weer.

De afgelopen week meerdere keren door onzichtbare enemies aangevallen. 1 keer was het een scorchbeast. Erg irritant.

• sluggha
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17-04 15:02
MadRed schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 07:03:
[...]

Inderdaad. Daar ben ik ook al vaak tegenaan gelopen. Whitespring kan ook super easy level zijn. Ik liep er pas een keer rond op een bijna lege server en bijna alles was L12. Behalve een L31 deathclaw die ik maar naar de bots ge-kite heb.

Waar ik me vaak aan stoor is de snelle respawn. Ben er nu wel achter dat het komt omdat ik van te ver snipe. Als ze dan dood zijn en ik dichterbij kom reset alles weer.

De afgelopen week meerdere keren door onzichtbare enemies aangevallen. 1 keer was het een scorchbeast. Erg irritant.
die respawn idd..... maar ergens vind ik dat nog niet zo erg.... wel dat er juist 5 nukes zijn afgegaan in whitespring en dat er (weer eens) een queen rondsjeest... de servers die ik krijg heb ik dus steeds dit probleem.

• Geteisem

Geteisem

Tech cvlt

Dennis585 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:38:
@doobieters

Voor die 15 Euro is het het wel waard als je van Fallout spellen kan genieten.
Probleem is dat dit geen Fallout spel mag heten. Dit is een veredelde zombie mob bug tester.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:09
@Geteisem

FO76 is naast The Culling II voor mij de flop van 2018.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• TheGreatWar2077
Gaat een gerucht en is ergens ook gelekt dat Bethesda voor al hun studio´s een monetization designer zoekt. Kortom ze willen dus al hun games ondersteunen met microtransacties. Oh oh oh hoe ver Bethesda is gezakt zeg het laatste jaar. Tja ze zien dat er ook veel geld mee te verdienen valt :/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Webgnome
En dat baseer je op een gerucht? goed bezig...

• Akemi
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:32
Het is geen gerucht, gewoon op de Zenimax jobsite kijken. Er zijn een paar studio's die een dergelijk iemand zoeken. Dus niet voor AL hun studio's. In dit geval vooral voor Elder Scrolls online:

https://jobs.zenimax.com/requisitions/view/2343

En deze die niet specifiek naar een titel refereert:

https://jobs.zenimax.com/requisitions/view/2301

Lijkt mij ook niet meer dan normaal. Er wordt obsceen veel geld verdient met monitization. Welk bedrijf wil dit nou niet?

• TheGreatWar2077
Akemi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:26:
Het is geen gerucht, gewoon op de Zenimax jobsite kijken. Er zijn een paar studio's die een dergelijk iemand zoeken. Dus niet voor AL hun studio's. In dit geval vooral voor Elder Scrolls online:

https://jobs.zenimax.com/requisitions/view/2343

En deze die niet specifiek naar een titel refereert:

https://jobs.zenimax.com/requisitions/view/2301

Lijkt mij ook niet meer dan normaal. Er wordt obsceen veel geld verdient met monitization. Welk bedrijf wil dit nou niet?
Die site bedoelde ik idd. Ik had het weer gezien via een user op YouTube, maar daar gaf die meer jobs aan wat betreft monitization designers. Misschien dat die alweer verwijderd zijn.

Ja natuurlijk is het normaal. Ook al blijf ik het nog steeds een beetje kut vinden dat Bethesda nu ook deze richting op gaat het blijft tenslotte een bedrijf wat ook geld wil verdienen, en als je er zo meer mee kan verdienen dan doe je dat.

• Webgnome
Er staat toch voor 'our next AAA title' ? Dat is dus per definitie niet FA76

• TheGreatWar2077
Met de nieuwe update toch weer even begonnen. Maarja uiteindelijk wordt het toch weer saai. Ik was gisteren ook aangekomen in Whitesprings en man wat valt dat tegen zeg als je binnenkomt. Het is gewoon een te groot gebouw met een hoop robots en wat aankleding. Als ze nou echt NPC's erin hadden gedaan met ieder een achtergrond dan was het al meteen veel vetter om er doorheen te lopen. Traden is ook maar gaar, omdat iedere robot waarmee je kan traden allemaal dezelfde caps delen.

Ik wilde het toch nog een kans geven met die nieuwe update, maar dit is gewoon echt niet mijn Fallout game. In begin vond ik het nog wel leuk om die locaties af te gaan, maar eigenlijk is het gewoon steeds hetzelfde wat je aan het doen bent. Locatie doorzoeken voor junk dan een note lezen of een holotape beluisteren en weer naar de volgende. Missies zijn nog steeds geen ruk aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evert134
ik ben het onlangs ook weer begonnen met spelen vooral omdat ik eerst nooit tot level 25 was gekomen en het spel met sprongen beter word wanneer je power armor kan gebruiken. Wat in FO76 voor het eerst een gebalanceerde armor is geworden.
ik hoop alleen dat met komende DLC's er ook weer NPC's komen. Het spel en alle missies beginnen snel te vervelen als alles via holotapes of robots gaat. hoe langer ik het speel hoe meer het spel voelt als een samenvoeging van overblijfsels van FO4 die hier en daar wat matig aan elkaar geplakt zijn.

• TheGreatWar2077
Lol met dat fasnacht event kan je wel heel makkelijke mini nukes farmen. Even uurtje spelen en je kan er zo 30 hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Promaxhunter
TheGreatWar2077 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:17:
Lol met dat fasnacht event kan je wel heel makkelijke mini nukes farmen. Even uurtje spelen en je kan er zo 30 hebben.
Nadeel van die dingen is dat ze hardstikke zwaar zijn ;)
Zelf speel ik weinig met de Fatman of de MIRV, maak mezelf steeds dood met die dingen :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Toch kan het spel wel leuk zijn als je met meerdere mensen speelt. Merk dat ik die fasnacht mode echt wel leuk vind om te doen. Het is uiteraard super simpel, maar omdat juist meerdere mensen joinen is het al meteen veel leuker om te spelen.

En vanavond ook met een stel vreemden gespeeld. Ik zag op de map 2 spelers die level 2 waren en ze bleven telkens samen. Ik dacht ik ga eens kijken wat ze aan het doen waren. Even zwaaien en ze liepen me steeds achterna. Dus ik een beetje een tourguide spelen haha en zo kwamen we meerdere mensen tegen met wie we een beetje verder speelde. Dat maakt dit spel wel weer leuk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fraggert
TheGreatWar2077 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:02:
Toch kan het spel wel leuk zijn als je met meerdere mensen speelt. Merk dat ik die fasnacht mode echt wel leuk vind om te doen. Het is uiteraard super simpel, maar omdat juist meerdere mensen joinen is het al meteen veel leuker om te spelen.

En vanavond ook met een stel vreemden gespeeld. Ik zag op de map 2 spelers die level 2 waren en ze bleven telkens samen. Ik dacht ik ga eens kijken wat ze aan het doen waren. Even zwaaien en ze liepen me steeds achterna. Dus ik een beetje een tourguide spelen haha en zo kwamen we meerdere mensen tegen met wie we een beetje verder speelde. Dat maakt dit spel wel weer leuk.
Ik speel nog niet maar dit lijkt me ook wel een leuke kant, het want wat ongedwongener samen spelen.
Nu met The Division moet ik een PS+ account hebben, een headset en andere ongein voor ik uberhaupt kan gaan denken aan multi.

edit: tiepvaut.

• TheGreatWar2077
Wow wat een vriendelijke mensen lopen er toch rond. Was vandaag toch even met een nieuw character begonnen. Ik liep gewoon rond tot ik iemand van level 100 naar me toe zag rennen van een afstand. Hij zwaaien en wilde traden en gaf me allemaal spullen gratis en voor niets. Toen een tijdje wat locaties afgegaan met hem en later vroeg die of die een camp voor me kon bouwen. Ik zeg ok is prima en dat deed die toen ook gewoon. Dat is wel weer tof aan dit spel hoor dat de meeste die dit spelen echt andere willen helpen en niet alleen maar mensen willen doden of irriteren.

Dit is toch wel de reden dat ik het spel ietsje leuker vind de laatste paar dagen. Als je echt mensen hebt die je helpen dan is het toch wel leuk.

• HyBridLaN
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:44:
Wow wat een vriendelijke mensen lopen er toch rond. Was vandaag toch even met een nieuw character begonnen. Ik liep gewoon rond tot ik iemand van level 100 naar me toe zag rennen van een afstand. Hij zwaaien en wilde traden en gaf me allemaal spullen gratis en voor niets. Toen een tijdje wat locaties afgegaan met hem en later vroeg die of die een camp voor me kon bouwen. Ik zeg ok is prima en dat deed die toen ook gewoon. Dat is wel weer tof aan dit spel hoor dat de meeste die dit spelen echt andere willen helpen en niet alleen maar mensen willen doden of irriteren.

Dit is toch wel de reden dat ik het spel ietsje leuker vind de laatste paar dagen. Als je echt mensen hebt die je helpen dan is het toch wel leuk.
Mijn ervaring is 100% het tegen tegenovergestelde, heb al meerdere keren gehad met laag level karakters dat ik door middel van slap damage dood was gemaakt, meerdere keren kamp volledig overhoop geschoten(verschillende mensen) en ander gedonder. En dat alles zonder enige vorm van provocatie. En dan spreek ik nog niet eens over pvp exploiters.

Meest recente ervaring was tijdens het tijdelijke evenement, op mijn level 18ish had ik mijn kamp in de buurt voor mensen die snel hun spullen willen repareren of andere dingen. Gegeven moment komt er een level 418 speler mijn huis binnen en maakt gebruik van de middelen zo als de wapen werkbank en zo. Naar dat hij klaar is, was hij ook klaar met mijn volledige kamp want die heeft hij binnen 2 minuten volledig met de grond gelijk gemaakt. Vervolgens heeft hij 200 bounty en probeert hij via audio mij verder te provoceren om hem aan te vallen, dit lukte hem niet dus toen ging hij maar weg.

• TheGreatWar2077
HyBridLaN schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:12:
[...]

Mijn ervaring is 100% het tegen tegenovergestelde, heb al meerdere keren gehad met laag level karakters dat ik door middel van slap damage dood was gemaakt, meerdere keren kamp volledig overhoop geschoten(verschillende mensen) en ander gedonder. En dat alles zonder enige vorm van provocatie. En dan spreek ik nog niet eens over pvp exploiters.

Meest recente ervaring was tijdens het tijdelijke evenement, op mijn level 18ish had ik mijn kamp in de buurt voor mensen die snel hun spullen willen repareren of andere dingen. Gegeven moment komt er een level 418 speler mijn huis binnen en maakt gebruik van de middelen zo als de wapen werkbank en zo. Naar dat hij klaar is, was hij ook klaar met mijn volledige kamp want die heeft hij binnen 2 minuten volledig met de grond gelijk gemaakt. Vervolgens heeft hij 200 bounty en probeert hij via audio mij verder te provoceren om hem aan te vallen, dit lukte hem niet dus toen ging hij maar weg.
Ja zulke mensen zijn niks nee. Puur om te trollen of de ervaring van een andere speler te bederven.

Ik heb volgens mij echt iemand ontmoet die mij steeds wil helpen. Hij komt elke dag als ik ook speel even meespelen en dingen geven en craften en na een tijd gaat die weer weg. Heb dat nog nooit meegemaakt dat iemand zo behulpzaam is in een onlinewereld. Hij heeft een deel van mijn kamp gemaakt, kleding gemaakt en beter gemaakt, wapens gemaakt en beter gemaakt, heel veel dingen gratis gegeven. Echt hoor ik was echt klaar met deze game, maar sinds een week toch weer helemaal verkocht aan het spel. Het blijft ook gewoon lekker om in die Bethesda werelden te lopen. Ik mis wel een beetje dat Fasnacht event hoor. Dat vond ik toch wel leuk om elke dag even te spelen en heel de community kwam dan bij elkaar.

Die stash blijft trouwens wel kut hoor haha. Hij zit nu alweer helemaal vol :+

• TheGreatWar2077
En ja hoor daar gaan we weer. Net nu het leek alsof Bethesda beter wilde zijn komen ze weer met dit pfff. Ze hadden verzekerd dat er nooit pay to win (ok je wordt er niet veel beter van dan een ander persoon, maar dit is niet cosmetisch meer) dingen naar de Atom shop komen en alleen cosmetisch, maar het komt er toch nu echt aan.

Repair Items Anytime Using Repair Kits

Repair Kits are new utility items that will help you spend more time looting and shooting, and less time toiling away at a workbench fixing your gear. We’ve received lots of requests for Repair Kits, and we’re excited to add them in the weeks following Patch 8.

These will come in two forms: Basic Repair Kits and Improved Repair Kits. Repair Kits cannot be dropped, sold to vendors, or traded with other players.

Here’s a rundown of how they work, and how you can get a few of your own.

Basic Repair Kits

Basic Repair Kits are single-use consumables that immediately restore one of the items in your inventory to 100% condition. So long as you have a Repair Kit in your inventory, you can use it to fix up a piece of gear anytime, anywhere, and without spending any of your own crafting materials. Once you’ve got a Repair Kit, open your Pip-boy to find an item you want to repair, hit “Inspect”, select the new “Repair Kit” option, and then leap right back into the action. You can also use Repair Kits at any workbench in your C.A.M.P., at Workshops, or those you find in the world.

Basic Repair Kits will be unlockable in the Atomic Shop using Atoms you’ve purchased or those you’ve earned for free by completing in-game challenges.

Improved Repair Kits

You can use Improved Repair Kits in all the same ways as Basic Repair Kits and they are also single-use consumables. However, Improved Kits buff the selected item’s condition up to 150%, giving it an even longer lifespan against the trials of Wasteland combat.

Improved Repair Kits are rare items that we plan to award to you for free as you take on various types of in-game content. As an example, you will receive them as loot when you take down the Scorchbeast Queen.

Basic Repair Kits in the Atomic Shop

We read tons of feedback and suggestions from the Fallout 76 community, and Repair Kits were a popular request that we wanted to get into players’ hands. We also felt we could try out something new with these, both in-game and in the Atomic Shop. As we look to the future, we’re exploring ways we can bring other community-driven ideas to the game as well, such as refrigerators for C.A.M.P.s, ammo and food converters, and even the ability to send scrap to your stash without having to head home. Repair Kits are our first attempt at a utility item like this, and we plan to make adjustments based on your feedback, so we hope you’ll share your thoughts with us when they go live later this month.

• Evert134
Zon repair kit lijkt me vrij nuttelooz als ze tot 100% repareren. Ik gebruik nu de "black diamond" omdat ik die tot 200% kan repareren en dan een meduim zwaart met 230 dmg krijg. Zo heb je meer wapens die eigelijk alleen maar nuttig worden wanneer ze 200% zijn.
Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True