Ik krijg redelijke resultaten met Perfect Storm (of molotovs/frags spammen). Anders PA + melee.
Beetje afhankelijk van het level van de bewoners van Harpers Ferry. Het is goed te doen als ze iets hoger zijn dan jouw level, maar doe het langzaam en met beleid: er zijn er nogal wat... Kan wel alles meteen gaan spoilen, maar als tip: bekijk het stadje eens rustig van verschillende kanten zonder meteen in conflict te raken.
Hier soortgelijk en ik krijg een steeds grotere tegenzin om nog door te spelen. Ene kant helemaal zat van compleet onnodig resource management (stash space, ammo, repairs, om de 10 minuten dorst

), ongebalanceerde wapens en mobs, de bugs). Aan de andere kant kom je als solo ontdekker dan wel leuke dingen tegen (Rose, Free States quests, Enclave, echt mooie maar lege locaties).
Iedere keer is het weer hetzelfde, je begint optimistisch met plannen van ik ga daar en daar kijken, zus en zo doen en na een kwartier spelen is alweer duidelijk dat het spel er alles aan doet (bewust of onbewust) om het niet leuk te maken om te doen.
Laatst ook weer: voor een quest moet je naar Sugar Cove om een holo tape te uploaden... lang gevecht in dat gebouw, blijkt elke willekeurige holo tape wel te uploaden
behalve die ene die nodig is voor de #%$ quest. Blijkt een bug te zijn. Dan heb ik echt zoiets van Alt + F4, zoek het maar uit met je spel, geen zin meer voor de rest van de week.
Niet blij. Ik laat het een tijdje rusten, denk ik. Kijken hoe het over een paar patches gaat, maar ik ben bang dat het niet heel erg veel beter gaat worden.
Ok, genoeg gezeurd voor nu.
Beetje laat, maar: iedereen alsnog
fijne feestdagen!