Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Servers zijn down! Hopelijk deze keer geen stealth nerfs ;(
Flagg schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:21:
Vind ook dat vanaf lvl 50 al geen special punten meer krijgen wat vroeg naar mijn smaak. Maar kan aan mij liggen.
Helemaal nu je SPECIAL door kan naar 15 punten. Ik mis eigenlijk de balans, je kan eigenlijk net geen Jack-of-all-trades karakter maken. Het doel zal wel zijn om COOP te forceren. Ik kom nu redelijk ver door constant mijn kaarten aan te passen aan het geen waar ik mee bezig ben.

Er is all een mod die je perk cards met 1 druk op de knop laat switchen, ik heb deze nog niet geïnstalleerd maar denk er wel aan dit te gaan doen (ik switch nu kaarten voor PA-mode, melee mode/range mode, eten/drugs/mutations lockpick en hacken etc).

[ Voor 86% gewijzigd door Zeph op 11-12-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13

tha_crazy

Mafketel

Patch notes: https://www.reddit.com/r/...h_notes_december_11_2018/

Moet zeggen, niet slecht _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nog steeds weinig bijzonders, en weer zoveel GB. :F

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:01
21:9 Resolution Support: On PC, you can catch an even wider view from those gorgeous Appalachian vistas, because Fallout 76 now supports monitors that use 21:9 aspect ratios.

Ben benieuwd hoe zich verhoud tot de 3440x1440 resolutie :)...

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Servers zijn up, ze hebben helaas die carryweight bug gepatched ;( ik zit een beetje vol, en de vendors, die nemen zo weinig gear af dat ik gewoon niet kan farmen zonder van alles weg te gooien. Bah, legendaries weggooien zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zeph schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:57:
Servers zijn up, ze hebben helaas die carryweight bug gepatched ;( ik zit een beetje vol, en de vendors, die nemen zo weinig gear af dat ik gewoon niet kan farmen zonder van alles weg te gooien. Bah, legendaries weggooien zuigt.
Hoarder detected!! :)

Ik gooi alles vrijwel direct op de grond als ik er op dat moment (of in de nabije toekomst) niks aan denk te hebben.

En ik gebruik mijn stash alleen voor nutteloze holotapes en notes. Waarom ik die niet gewoon weggooi...geen idee. :+

Dus heb alleen wat ik daadwerkelijk bij me heb, dan wordt het een stuk makkelijker om dingen achter te laten die niet daadwerkelijk iets toevoegen. ;) als je tenminste af en toe wil kunnen sprinten.

Maar ik zie me niet het verhaal uitspelen solo, teveel underpowered maar eens kijken hoever ik kom.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Geteisem schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:06:
[...]

waarschijnlijk kunnen ze simpelweg het spel niet anders patchen.. helaas maar we moeten er mee zien te leven.
Caps are guaranteed loot on Super Mutants until level 16.
mmmm dat is dus minder. Nog minder mogelijkheid tot het farmen van Caps..

Heb nog niet gespeeld maar als ik de changelog zo bekijk dan zie ik niks terug komen over een overcumbered bug.. dus die zit er nog in? Kan iemand dat verifiëren?

[ Voor 35% gewijzigd door Webgnome op 11-12-2018 17:37 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Loop nu tegen de 'invincible enemy' bug aan. Minigun is nutteloos zo. Wilde naast een sneaky sniper build ook nog een PA/Heavy build maken, maar zit er voorlopig niet in zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice dat die AFK optie nu 30 minuten is. Nu kan je tenminste even wat anders doen zonder zorgen te maken dat je de game uitgegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Servers zijn up, ze hebben helaas die carryweight bug gepatched ;(
Dat zou echt naadje zijn, ik heb geen zin om mijn 45000 granades weg te gooien... anders dan naar vijanden natuurlijk. Ik zou er bijna een account naast willen gebruiken (voor die 20 euro die het tegenwoordig kost) als onbeperkte storage, maar heb het gevoel dat het traden daarin niet zo soepel gaat (tenzij je alles als 'wil ik hebben' kan aanmerken en zo kan overhevelen in 1x).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik moet zeggen dat ik dat toch wel een van de meest irritante dingen vind in F76: dat je zo snel te veel gewicht draagt. Tuurlijk: ik heb 7 guns bij, dat kan een normaal mens ook niet dragen. En allerlei zooi aan junk. Maar toch: het is vervelend om steeds weer te moeten scrappen e.d..

Ik snap het wel hoor. Zeker met het online gebeuren moeten ze daarin een keuze maken. Maar het zou fijn zijn als het wat minder snel zou gebeuren.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 08:39
Ik vind vooral irritant dat ik mijn "cloth" niet kan droppen. Zo zijn er nog dingen die ik niet kan stashen, verkopen of droppen. Enkel gebruiken voor armor werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:56

luigi87

Domotica Fanaticus

Is het weer leuker spelen geworden na de update van gisteren?
Heb de game denk al 3 weken niet meer gespeeld omdat het zat was met de bugs die me het speel plezier ontnamen.

@NukaWorldNL Ben je zo klaar met de game dat je guide verkoopt?

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:20:
Ik vind vooral irritant dat ik mijn "cloth" niet kan droppen. Zo zijn er nog dingen die ik niet kan stashen, verkopen of droppen. Enkel gebruiken voor armor werkt...
Je kan de cloth bulken en deze aan vendors verkopen ;)
Gister eindelijk na 161 levels een explosive weapon (Assault Rifle) gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Promaxhunter schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:44:
[...]

Ik hoop nog steeds een legendary double shot dragon tegen te komen. :) Iets van 400 base damage x2 sneak x2 bullets. :Y)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Flagg schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:35:
[...]

Ik hoop nog steeds een legendary double shot dragon tegen te komen. :) Iets van 400 base damage x2 sneak x2 bullets. :Y)
Gisteren een verkocht geloof ik, was lvl 45. Of ik heb 'm nog maar dmg was maar meh, 250 base damage ofzo (heb er geen perks in).

Ik doe ondertussen wel meer dan 400 damage met m'n super sledge. (Herd mentality +3 alle perks met bufs blijkbaar?, str op power armor chest, twisted Muscles, alle slugger perks). Zit ik toch op 92% meer two handed melee damage :-), en vreemdgenoeg gisteren op 22 strength, maar dat moet een bug zijn.
luigi87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:33:
Heb de game denk al 3 weken niet meer gespeeld omdat het zat was met de bugs die me het speel plezier ontnamen.

De meeste van die bugs zijn naar mijn weten al opgelost. Ik heb vrijwel nergens last van behalve soms crashes. Maar bij mij zijn ze nu wel zeldzaam.
Peter_Aragorn schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:54:
Ik moet zeggen dat ik dat toch wel een van de meest irritante dingen vind in F76: dat je zo snel te veel gewicht draagt. Tuurlijk: ik heb 7 guns bij, dat kan een normaal mens ook niet dragen. En allerlei zooi aan junk. Maar toch: het is vervelend om steeds weer te moeten scrappen e.d..

Ik snap het wel hoor. Zeker met het online gebeuren moeten ze daarin een keuze maken. Maar het zou fijn zijn als het wat minder snel zou gebeuren.
Ik weet niet of het echt aan het online ligt wat dat betreft. Het idee is meer dat het 'n softcore survival game is. Daarbij moet je die keuze's nou eenmaal maken. Misschien moet je er aan wennen, misschien past 't spel niet zo bij je. Ik persoonlijk vind het enigzinds wel verademend dat ik maar twee wapens heb (wel ff brak als er een kapot gaat). En ik heb nog steeds geen goede ranged voor Scorchbeasts en Nuke Carts.
Geteisem schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:06:
[...]
Op PC was het iets van 1,8gb. Niet weinig perse, maar ook niet ongekend groot. Naar mijn gevoel zaten er met name ook redelijk wat goede changes in zeker ook redelijk wat fixes .

[ Voor 84% gewijzigd door Gopher op 12-12-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Gopher schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:09:
[...]

Ik weet niet of het echt aan het online ligt wat dat betreft. Het idee is meer dat het 'n softcore survival game is. Daarbij moet je die keuze's nou eenmaal maken. Misschien moet je er aan wennen, misschien past 't spel niet zo bij je. Ik persoonlijk vind het enigzinds wel verademend dat ik maar twee wapens heb (wel ff brak als er een kapot gaat). En ik heb nog steeds geen goede ranged voor Scorchbeasts en Nuke Carts.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Het komt volgens mij deels wel door het online gebeuren. Dit vraagt een andere speelstijl denk ik. In F4, F3 en FNV had ik er namelijk nooit problemen mee. Deels ook omdat ik toen veel minder zooi hoefde te verzamelen én eten/drinken was niet zo belangrijk. En de wapens konden niet kapot (dacht ik).

Dit is in 76 wel allemaal van toepassing en het zorgt er (bij mij in ieder geval) voor dat ik veel te vaak te veel bij me heb.

Maar misschien moet ik inderdaad ook over naar twee/drie wapens... :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Peter_Aragorn schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:00:
[...]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Het komt volgens mij deels wel door het online gebeuren. Dit vraagt een andere speelstijl denk ik. In F4, F3 en FNV had ik er namelijk nooit problemen mee. Deels ook omdat ik toen veel minder zooi hoefde te verzamelen én eten/drinken was niet zo belangrijk. En de wapens konden niet kapot (dacht ik).

Dit is in 76 wel allemaal van toepassing en het zorgt er (bij mij in ieder geval) voor dat ik veel te vaak te veel bij me heb.

Maar misschien moet ik inderdaad ook over naar twee/drie wapens... :+
In 3 en NV gingen wapens kapot, maar je kon ze veel te gemakkelijk ook repareren. Also geen legendaries.

Als je 4/NV Survival had gespeeld merkte je misschien overigens wel dat gewicht van wapens significant werd. Dan waren de perks zoals pack rat e.d. echt super nuttig. En eten en drinken was daarbij af en toe nog lastiger, radaway nog zeldzamer. In 4 kon je standaard niet eens fast travelen.

Of het met online te maken heeft betwijfel ik, mogelijk de engine; ik bedoel in ESO kan ik ook gemakkelijk 40 wapens of armor pieces in m'n rugzak hebben en nog niet halfvol zitten ;-). (150 item slots op het moment geloof ik).

(Als je wel de survival modes zonder mods gespeeld hebt, oke dan heb ik niets gezegd, die waren best hc).

[ Voor 5% gewijzigd door Gopher op 12-12-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luigi87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:33:

Nee ik dacht dat ik hem wel veel zou gebruiken, maar juist in deze game spawnt alles random. En dan heeft het niet heel veel zin qua collectibles etc. En achteraf is het toch wel veel leuker om alles zelf te ontdekken. Dan is het nog een verassing voor je in plaats van dat het al in het boek is te lezen waar je iets kan vinden.

Maar met de game helemaal klaar zijn gaat bij mij toch niet gebeuren haha. Ik vind die werelden gewoon zo tof en ook is er veel mis met de game toch blijf ik het nog steeds leuk vinden om doorheen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

NukaWorldNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:55:
[...]

Nee ik dacht dat ik hem wel veel zou gebruiken, maar juist in deze game spawnt alles random. En dan heeft het niet heel veel zin qua collectibles etc. En achteraf is het toch wel veel leuker om alles zelf te ontdekken. Dan is het nog een verassing voor je in plaats van dat het al in het boek is te lezen waar je iets kan vinden.

Maar met de game helemaal klaar zijn gaat bij mij toch niet gebeuren haha. Ik vind die werelden gewoon zo tof en ook is er veel mis met de game toch blijf ik het nog steeds leuk vinden om doorheen te lopen.
Hehe oke, laatste tijd was je wat negatiever. Maar herken het wel. ik heb de game al 3 weken niet aangeraakt, en begin het te missen dus ga vanaaf denk maar weer eens spelen :P
Het is idd gewoon leuk te verkennen en dan te bezoeken en looten wat je tegenkomt. quests doen doe ik eigenlijk bijna niet, tenzij ik in de buurt ben.
Ik baal er wel van dat de collectibles nu niet meer collectibles zijn. zo blij als je eerder was met de bobbleheads kom je ze nu tegen en laat ik soms gewoon staan. zelfde met de tijdschriften.

In FA4 had ik paar van die displays staan met al die blaadjes en bobbleheads, en nu is het gewoon common goods.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Jep, het snel equipten van pocketed armor lijkt niet meer te werken. Toen het nog wel werkte had ik het ook eens geprobeerd met AP points. Toen kon ik wel onbeperkt blijven rennen (de 'snelle' loopsnelheid), maar nooit meer sprinten. Maar ook dat werkt niet meer.

Net even een half uurtje bezig mijn inventory op orde te krijgen, maar als ik mijn 40.000 grenades drop, heb ik nog steeds een gewicht van over de 1000+, en dan heb ik alleen de kleren om het lijf en enkele wapens op zak.Met 50 fusion cores a 3 gewicht is dat al 150, een shotload aan ammo en aid zal de rest wel zijn.

Maar F*ck that, ik ga niet voor elke tocht kijken welke zooi ik wel en niet mee ga nemen, om vervolgens met onderpresterend armor (want lichter) en 3 wapens met een paar clips op zak en 10 stimpacks op pad te gaan om na elk half uur weer concessies te doen op wat ik wel en niet bewaar.

Je wilt het spel toch spelen, maar raakt door dit soort dingen gewoon zo gefrustreerd dat ik er gewoon geen zin meer in heb... En dan kun je wel perk-cards gaan zetten op weight management (spullen die daardoor minder gaan wegen, maar ik wil ook de wel-nuttige perks kunnen gebruiken. Met maximaal 60 punten te verdelen over je S.P.E.C.I.A.L. punten is dat ook niet te doen.

En dat alleen maar omdat je de stash niet vol kunt proppen zoals in alle voorgaande 3D fallout games.

Edit: En wat vele waarschijnlijk met mij gaan doen: een 2e account gekocht. Kan prima op 1 pc (je moet dan wel fallout.exe openen in de map, en niet via bethesda (weet niet of dat ook werkt, maar met fallout.exe kun je direct inloggen). Heb nog niet getrade, ik denk dat ik eerst level 5 moet zijn, of het was weer een bug :P.

[ Voor 8% gewijzigd door BLACKfm op 12-12-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Gopher schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:09:
[...]

Gisteren een verkocht geloof ik, was lvl 45. Of ik heb 'm nog maar dmg was maar meh, 250 base damage ofzo (heb er geen perks in).
293 blijkbaar. Met een 2-shot en standaard sneak zit je dan op 1200 damage. Das toch niet slecht voor een opener, explosive er op nog beter. En dan misschien een +xxx DR tijdens reloaden, dan ben je een wandelende tank voor al die tijd dat je aan het herladen bent xD Hoewel het slimmer is om te switchen naar een ander wapen waarschijnlijk, als dat uberhaupt nog nodig is.
Here we go again

https://www.reddit.com/r/...sically_just_an_ini_edit/

Ik speel dan niet op de pc, maar kom op Bethesda houd het dan nooit op |:( 8)7 :N

• Gopher
@NukaWorldNL Tja spel is stabieler, ze hebben een low effort menu optie toegevoegd. Het internet blijft haten.

Valt me overigens op dat dit tegenwoordig de standaard lijkt te zijn, ik zie in de borderlands community constant haattopics voor Randy Pitchfork, omdat zijn irrelevante tweets blijkbaar geen teases zijn.

Ach ja, ik ben bang dat Bethesda zichzelf in de voet geschoten heeft met de BETA

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Is het niet logisch dat men gaat haten als ze al ruim een maand beloven met "goede" 21:9 support te komen en uiteindelijk komen ze met zoiets aanzetten.

Beloof dan niets zou ik zeggen....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Ik begin het echt schandalig en triest te vinden hoeveel oude bugs die ook in Fallout 3, NV en Fallout 4 zaten in deze game terug komen EN hoeveel nieuwe bugs elke patch ronde weer aan de enorme lijst worden toevoegt.

Worden er geen testen meer gedaan tegenwoordig? Na de patch van deze week hebben bizar veel mensen (waaronder ikzelf) last van de "quit to desktop lock" hoe kun je zo'n patch ooit goedkeuren??

De MOD community heeft voor zo'n 90% van de vervelende bugs, glitches, en kansloze aanpassingen in het verleden al eigen fixes gemaakt... Pas hier in godsnaam wat reverse engineering op toe en breng eens wat knappe fixes uit ipv elke keer nog meer te slopen.

Nu weet ik niet of elk level boven level 51 evenveel exp vraagt of dat dit per level steeds meer wordt maar de nieuwe respec optie vindt ik echt volkomen RUK... ik moet dus eerst level 51 zien te raken... dan een x aantal special punten verplaatsen en dan nog eens een x aantal kaarten gaan levelen. Tegen de tijd dat ik dus level 90 ben ofzo heb je mogelijk een goede build en dan nog maar hopen dat er geen rare wijzigingen meer worden doorgevoerd of bepaalde cards weer bugged zijn zodat deze onbruikbaar worden.

Misschien moet ik deze game maar even een tijdje aan de kant gaan zetten in de hoop dat het over een maand of 6 eindelijk wat beter is geworden maar ik heb er een hard hoofd in. :'(

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Cowamundo schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:09:
Ik begin het echt schandalig en triest te vinden hoeveel oude bugs die ook in Fallout 3, NV en Fallout 4 zaten in deze game terug komen EN hoeveel nieuwe bugs elke patch ronde weer aan de enorme lijst worden toevoegt.

Worden er geen testen meer gedaan tegenwoordig? Na de patch van deze week hebben bizar veel mensen (waaronder ikzelf) last van de "quit to desktop lock" hoe kun je zo'n patch ooit goedkeuren??

De MOD community heeft voor zo'n 90% van de vervelende bugs, glitches, en kansloze aanpassingen in het verleden al eigen fixes gemaakt... Pas hier in godsnaam wat reverse engineering op toe en breng eens wat knappe fixes uit ipv elke keer nog meer te slopen.

Nu weet ik niet of elk level boven level 51 evenveel exp vraagt of dat dit per level steeds meer wordt maar de nieuwe respec optie vindt ik echt volkomen RUK... ik moet dus eerst level 51 zien te raken... dan een x aantal special punten verplaatsen en dan nog eens een x aantal kaarten gaan levelen. Tegen de tijd dat ik dus level 90 ben ofzo heb je mogelijk een goede build en dan nog maar hopen dat er geen rare wijzigingen meer worden doorgevoerd of bepaalde cards weer bugged zijn zodat deze onbruikbaar worden.

Misschien moet ik deze game maar even een tijdje aan de kant gaan zetten in de hoop dat het over een maand of 6 eindelijk wat beter is geworden maar ik heb er een hard hoofd in. :'(
Die quit to desktop lock heb ik sinds de 2de patch. Ik ga naar main menu, en doen dan Alt F4 om te kunnen afsluiten.

Ik heb de game gisteren weer eens opgestart na 3 weken. Het Fallout concept blijft leuk en heerlijk om gewoon te verkennen.
Waar ik alleen helemaal gestoort van wordt is die enemy spawning. Kom op een lokatie loop het kamp rustig binnen, geen Enemies doe nog een stap "location Discoved" en ze spawnen gewoon om je heen... ga ik een mijn in .... ga ik dood...... respawnen op de lokatie .... naar me papieren zakje toe.... loop nog een beetje rond en weer in eens alle Enemies gerespwaned om mij heen..... Dit is zo ruk!

Deed bijna een Rage Quit

- leeg -

• Webgnome
MazeWing schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:07:
Is het niet logisch dat men gaat haten als ze al ruim een maand beloven met "goede" 21:9 support te komen en uiteindelijk komen ze met zoiets aanzetten.

Beloof dan niets zou ik zeggen....
ik denk dat het deels het klimaat is. Oftewel het is tegenwoordig hip om te haten maar bij dit product is het ook elk klein foutje wordt heel groot uitgemeten omdat het gewoon weer een fout is die niet had gehoeven. Als ik Bethesda was zou ik de ontwikkeling staken, aan de community overhandigen en de komende 100 jaar met hun poten van Fallout af blijven.

heb net een ticket ingeschoten met de vraag voor een refund..
I want to get a refund for the product that you call Fallout 76. I'm an early adopter, played the beta and hoped that things would have settled after the beta. But we are almost 1 month after the release date and still you can't seem to get the product working as intended. I don't mind the lack of npcs or the maximum carry weight etc because I get the story/feeling you want to create but due to the many bugs it is just no fun and just a bad piece of software. Things like sudden spawn of a lot of enemies at once, the bug that someone left overcumbered even when in PA. Cause them to logout, login again with a chance of being killed due to the respawn of enemies.

Enemies that are nowhere to be seen but still can kill you because they are on the wrong z-axis position. Graphics that are not correct such as a enemy shooting at you with a energy weapon but there is no laser animation.

Therefore I want to have a refund of the product because I'm completely unsatisfied and even angry that a company like yours can put such a monstrosity on the market..
update 13-12-2018 10:00. Krijg nu een automatische reply dat digitale aankopen geen refund kunnen krijgen. Heb ze een mail terug gestuurd met de vraag wat het verschil is, in een online only game, tussen een fysieke aankoop en een digitale. Beide hebben een code die je moet activeren. Bij een refund deactiveren ze die code dus dan kun je het spel niet meer spelen. Hopelijk krijg ik daar antwoord op.

[ Voor 56% gewijzigd door Webgnome op 13-12-2018 10:09 ]

Strava | AP | IP | AW

• Promaxhunter
Promaxhunter schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:44:
[...]

En weer een level later een explosive shotgun en 2shot explosive gatling laster :Y)
Kan ik iemand gelukkig maken met een Explosive Gatling laser?

• Cowamundo
Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:51:
[...]
update 13-12-2018 10:00. Krijg nu een automatische reply dat digitale aankopen geen refund kunnen krijgen. Heb ze een mail terug gestuurd met de vraag wat het verschil is, in een online only game, tussen een fysieke aankoop en een digitale. Beide hebben een code die je moet activeren. Bij een refund deactiveren ze die code dus dan kun je het spel niet meer spelen. Hopelijk krijg ik daar antwoord op.
Ik heb inderdaad een fysieke aankoop en daarbij zat er alleen een kartonnen "cdtje" in de hoes met daarop een link naar de website van bethesda en een key.

Durf te wedden dat als ik om een refund zou vragen dat ze zeggen ga maar naar de Mediamarkt.
Komen ze daar vervolgens met het verhaal dat ze geen refund geven op producten die digitaal geactiveerd zijn en moet ik ze gaan overtuigen dat bethesda mijn account al disabled heeft of iets? :+

Heb ook al verhalen op het Bethesda forum gelezen dat mensen een reactie kregen in de richting van:
"Je hebt het spel ondertussen al 50+ uur gespeeld en dat is teveel om nog een refund aan te kunnen vragen omdat we niet kunnen vaststellen of problemen met het spel daadwerkelijk uw ervaring hebben beinvloed". 8)7

Maja of dat ook echt waar is kan ik natuurlijk niet controleren... Ik had zelf nog een oude mediamarktbon liggen van 25 euro die ik hieraan gespendeerd heb met zelf nog 20 euro moest bijleggen naja... voor dat geld zie ik wel of er ooit in de toekomst nog iets knaps van gemaakt gaat worden.

Vindt het gewoon zo ontzettend zonde dat ik Fallout 1,2 en tactics zelf echt prachtig vond maar dat het daarna alleen maar slechter is geworden wat mij betreft en dan vooral door de vele game breaking bugs.

[ Voor 6% gewijzigd door Cowamundo op 13-12-2018 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:16
Cowamundo schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:50:
[...]

...
Heb ook al verhalen op het Bethesda forum gelezen dat mensen een reactie kregen in de richting van:
"Je hebt het spel ondertussen al 50+ uur gespeeld en dat is teveel om nog een refund aan te kunnen vragen omdat we niet kunnen vaststellen of problemen met het spel daadwerkelijk uw ervaring hebben beinvloed". 8)7
....
Vind je dat echt raar?
Als iets zo slecht bevalt dat je je geld terug wil, dan besteed je er toch geen 50+ uur aan?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Jbk23 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:04:
[...]

Vind je dat echt raar?
Als iets zo slecht bevalt dat je je geld terug wil, dan besteed je er toch geen 50+ uur aan?
Mijn vriendin had een familielid die vroeger rustig terug ging naar de winkel met een klok die na 10 jaar kapot ging en eiste haar geld terug. Winkeliers doken onder de toonbank als zij de winkel in kwam, deed ze ook met snoep bijvoorbeeld, eerst een paar proeven en als ze het niet lekker vond bracht ze het weer terug. 8)7

Verschil is dat zij wél een diagnose had voor een geestelijke beperking. :P

• Webgnome
[...]

Vind je dat echt raar?
tot het moment dat het echt niet meer te spelen is door dat er gewoon dingen nog verder kapot gaan? Dat heeft niets te maken met het aantal uren dat je er aan hebt gespendeerd?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
[...]

Vind je dat echt raar?
Nee, maar ik begrijp het ook niet helemaal.. de " 8)7 " was ook meer omdat er zo altijd wel iets te verzinnen is waardoor je geen refund zou kunnen aanvragen.

Er zijn bijvoorbeeld ook veel klachten over items en gear die ineens verdwijnen.. en als je dan 50+ uur in een game hebt gestopt om bepaalde gear te behalen en ineens kom je er bij het inloggen achter dat een deel van je gear etc. is verdwenen dan snap ik wel dat je er klaar mee bent en je geld terug wil.

Zeker als deze mensen dan als reactie krijgen dat ze als "support" geen tools hebben om verdwenen items terug te halen.. Tja, lekker makkelijk maar de spelervaring is wel zwaar verziekt.

Ik snap dat het dan ook misbruikt kan worden maar het is altijd een touwtrek wedstrijd op deze manier.
A zegt mijn spullen zijn weg, B zegt misschien heb je het expres verwijderd om refund te krijgen, A zegt dat het legit ineens weg was. B zegt bewijs het maar... En dan?

Als een spel nou amper problemen had dan kan ik me voorstellen dat je als support zijnde terughoudend bent met dit soort claims maar het is al sinds de launch een stormvloed van klachten. Het spel is niet voor niks ineens overal zo snel in prijs gezakt.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:16:
[...]

tot het moment dat het echt niet meer te spelen is door dat er gewoon dingen nog verder kapot gaan? Dat heeft niets te maken met het aantal uren dat je er aan hebt gespendeerd?
Nee maar is dat het geval dan? Is de game nu slechter dan op release? Volgens mij niet. Ook niet veel beter geworden volgens mij overigens. En als iemand al 50+ uur erin heeft zitten en blijkbaar 40 uur frustratie gehad heeft is tie nog hardnekkiger dan een bug bij Bethesda. :P

Enige nuttige is is om je verlies te pakken en met je voeten te stemmen, geen Bethesda games kopen of iig de fallout franchise achter je laten.

Als je een account hebt vriendelijk verzoeken je gegevens volledig te verwijderen geeft ook een redelijk signaal. :)

En ik was gisteren mij BP rifle weer kwijt... :( Kreeg binnen 5 minuten in game wel een tweede Dragon uit een random kluisje, volgens mij zitten ze express met mij te fucken. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 13-12-2018 11:42 ]

• Webgnome
Flagg schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:40:
[...]

Nee maar is dat het geval dan? Is de game nu slechter dan op release? Volgens mij niet. Ook niet veel beter geworden volgens mij overigens. En als iemand al 50+ uur erin heeft zitten en blijkbaar 40 uur frustratie gehad heeft is tie nog hardnekkiger dan een bug bij Bethesda. :P

Enige nuttige is is om je verlies te pakken en met je voeten te stemmen, geen Bethesda games kopen of iig de fallout franchise achter je laten.
Als je een account hebt vriendelijk verzoeken je gegevens volledig te verwijderen geeft ook een redelijk signaal. :)

En ik was gisteren mij BP rifle weer kwijt... :( Kreeg binnen 5 minuten in game wel een tweede Dragon uit een random kluisje, volgens mij zitten ze express met mij te fucken. :P
Ja?
De overcumbered bug zag er tijdens beta/release niet in.
De bug met je camp dat na inloggen ineens compleet andere items bevat zat er tijdens beta/release niet in.
De bug dat mensen spullen kwijt zijne zat er tijdens beta/release volgens mij niet in.

En het simpele feit dat men zaken als vijanden die onder de grond zitten simpelweg niet fixt..

Strava | AP | IP | AW

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:45:
[...]

Ja?
De bug met je camp dat na inloggen ineens compleet andere items bevat zat er tijdens beta/release niet in.
De bug dat mensen spullen kwijt zijne zat er tijdens beta/release volgens mij niet in.

En het simpele feit dat men zaken als vijanden die onder de grond zitten simpelweg niet fixt..
Dan moet je dat als reden opgeven voor een refund.

Ik ben overigens al sinds dag 1 steeds dingen kwijt maar dacht in het begin dat het aan mij lag. :P en tja dingen niet fixen is geen reden om na 50 uur te rufenden dan moet je dat meteen doen.

Niet een game kopen erachter komen dat ie stuk is vervolgens wel blijven spelen en dan willen refunden. Meteen refunden en opnieuw kopen wanneer de game wel goed genoeg is.

Maar ja snap ook wel dat fo76 een beetje een apart gevalletje is. Maar mensen laten zich ook wel een beetje een trauma aanpraten.

Vraag me af hoeveel mensen die het nu allemaal ruk vinden straks net zo hard weer bij release fo5/fo77 direct kopen... :P

Fallout 4 kreeg de eerste periode ook genoeg shit over zich heen, het is niet zo dat Bethesda met deze franchise niet een reputatie laag te houden had.

Moet ook zeggen dat ik de helft van het spel niet gebruik (geen camp, en geen pa) dus ik heb ook geen enkele last van veel bugs. Loopt eigenlijk als een zonnetje met wat random verdwijnende (blijf met je tengels van mijn bp rifles af Bethesda!!!!!) spullen. Of loot die niet meer te recovered is na een aantal keer achter elkaar door zwelgjes afgemaakt te zijn. Maar ja das nog wel een "grappige frustratie" en zorgt ervoor dat je niet onbezonnen overal in duikt en op begint te knallen.

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 13-12-2018 11:59 ]

• NLxAROSA
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:45:
[...]

Ja?

Post ook even het lijstje met dingen die gefixt zijn. Voor een eerlijke vergelijking.

• Webgnome
NLxAROSA schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:55:
[...]

Post ook even het lijstje met dingen die gefixt zijn. Voor een eerlijke vergelijking.
Die zullen er vast zijn maar dat neemt niet weg dat ik er persoonlijk klaar mee ben. Als er dingen gefixed worden maar tegelijkertijd vallen er andere dingen om dan doe je gewoon iets grandioos fout.

Het gaat er om dat er dingen fout gaan en opnieuw fout gaan en dat maakt dat ik na zoveel uur spelen moet concluderen dat het het vooral de onkunde van Bethesda is om dingen te repareren.
Niet een game kopen erachter komen dat ie stuk is vervolgens wel blijven spelen en dan willen refunden.
Dat is niet de situatie? Het gaat er om dat men dingen gedurende de tijd kapot maakt. Structureel.

[ Voor 16% gewijzigd door Webgnome op 13-12-2018 12:01 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:59:
[...]

Dat is niet de situatie? Het gaat er om dat men dingen gedurende de tijd kapot maakt. Structureel.
Keur het niet goed uiteraard, maar dat verbaast je? Gezien Bethesda's historie? FO3, Skyrim, FO4, allemaal bakken met bugs en unofficial patches van vele gigabytes omdat de community heeft gefixt wat Bethesda in 3-10 jaar heeft laten liggen? Waarom zou dat nu ineens anders zijn? Waarom zouden ze ineens het licht hebben gezien?

Bij iedere Bethesda game tot nu toe is het beter om niet op release datum te kopen, maar een paar maanden te wachten. Dat is niet goed en hoort niet, maar is nu eenmaal de realiteit, al meer dan 10 jaar.

Heb al een paar keer gezegd in dit topic, zelfs al tijdens de beta: game heeft gewoon nog een jaar nodig voordat het helemaal af is. Dus nu kopen en de bugs voor lief nemen (wel rapporteren), of nu niet kopen en een (half) jaartje wachten.

En voor de toekomst: Er komen straks grote content- en balans-updates met enorme impact en dus nieuwe game-breaking issues. Thou hast been warned. :+

• Gopher
Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:59:
[...]

Die zullen er vast zijn maar dat neemt niet weg dat ik er persoonlijk klaar mee ben. Als er dingen gefixed worden maar tegelijkertijd vallen er andere dingen om dan doe je gewoon iets grandioos fout.

Het gaat er om dat er dingen fout gaan en opnieuw fout gaan en dat maakt dat ik na zoveel uur spelen moet concluderen dat het het vooral de onkunde van Bethesda is om dingen te repareren.

[...]

Ik ben het met je eens, het proces is nog zeker niet goed.

Maar laten we ook eerlijk zijn op de PC is net de derde patch geweest, het spel is nog geen maand uit. Als we er van uit mogen gaan dat het een divisie is binnen Bethesda die nu voor het eerst met een online game bezig is kun je verwachten dat het proces in de loop der tijd verbeterd.

Wil je dan echt nu die refund, of zou je het later in 2019 nog even willen proberen.

Ga je gang uiteraard, spelers komen en gaan. Ik heb met de huidige patch in elk geval geen nieuwe bugs gezien of van gehoord. Ik kijk dagelijks op Reddit en in de fallout 76 Reddit gaat het nu met name over bestaande bugs, of bugs die niet gefixt moesten worden.

Ook de notes waren deze keer heel verboden, goed om te zien. Ze lijken echt toch in die 4 weken wel te luisteren naar de community. Volgend jaar komt ook nieuwe content, daar begin ik al bijna aan toe te raken, hoewel ik nog steeds genoeg quests open heb staan.

Wel merk ik nog steeds stabiliteits issues met travelen, logins en soms een random boot.

Echter ook niet onbelangrijk, het spel liep smooth tijdens mijn gevecht gisteren met de Scotch queen. En dan bedoel ik duidelijk merkbaar. Framedrops kom ik nog tegen, maar ik merk dat ze afnemen.

Wel vind ik wachten op lootweergave kneuterig irritant.

Ach ja, ik kan nu tenminste op gebouwen springen omdat marsupial mutation met veel strength op is. (21 str).

• Webgnome
NLxAROSA schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:15:
[...]

Keur het niet goed uiteraard, maar dat verbaast je? Gezien Bethesda's historie? FO3, Skyrim, FO4, allemaal bakken met bugs en unofficial patches van vele gigabytes omdat de community heeft gefixt wat Bethesda in 3-10 jaar heeft laten liggen? Waarom zou dat nu ineens anders zijn? Waarom zouden ze ineens het licht hebben gezien?
Het is toch raar dat dat mij niet zou moeten verbazen? Heb zelf in FO3 nooit echt veel problemen gehad , FO 4 overgeslagen dus was niet echt op de hoogte van de kneuterigheid van Bethesda.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:20:
Het is toch raar dat dat mij niet zou moeten verbazen? Heb zelf in FO3 nooit echt veel problemen gehad , FO 4 overgeslagen dus was niet echt op de hoogte van de kneuterigheid van Bethesda.
Geloof mij, het is echt kneuterigheid !! Een hoop van die bugs zaten ook in Oblivion en Skyrim, wat dan “even” tussendoor uitkwam.

Overigens, het gaat goed: 29 euro nu voor de PC en drie weken nu officieël uit ??
Nog even en met oud & nieuw is ‘ie te krijgen voor net onder een tientje . . . :D

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:24:
[...]

Geloof mij, het is echt kneuterigheid !! Een hoop van die bugs zaten ook in Oblivion en Skyrim, wat dan “even” tussendoor uitkwam.

Overigens, het gaat goed: 29 euro nu voor de PC en drie weken nu officieël uit ??
Nog even en met oud & nieuw is ‘ie te krijgen voor net onder een tientje . . . :D
dan is ie toch omhoog gegaan :P ik had hem vorige week voor 20 euro meegenomen.

Voor de 20 euro die ik eraan heb uitgegeven is het hem wel waard IMO.
tot nu toe ook nog geen last van bugs gehad die echt gamebreaking waren ofzo.

was volgens mij gisteren in een parkeergarage ofzo met wat super mutants erin die op een heli aan het schieten waren, ik die super mutants neer halen. uiteindelijk sta ik op de 3e verdieping ofzo, spring naar buiten door een gat in de muur maar blijkbaar was er nog eentje over die mij schoot op het moment dat ik sprong, eenmaal weer op mn voeten kijk ik om, bleek er helemaal geen gat in de muur te zitten! 8)7

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Promaxhunter schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:04:
[...]

En weer een level later een explosive shotgun en 2shot explosive gatling laster :Y)
Kan ik iemand gelukkig maken met een Explosive Gatling laser?
Als je hem nog steeds hebt zou ik hem erg graag willen hebben.

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Nou, anderhalf uur verder en ik kan eindelijk weer lopen :). Alle shit over gezet naar een 2e account, maar wat gaat dat traden langzaam. De server kan het niet eens bijhouden...

• Gopher
Bah niet kunnen spelen vandaag, ik moest sociaal doen :-( morgen word ook al een latertje, zo kan ik toch niet farmen voor meer mutations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 15:34
De Game is nu te koop voor 18 euro en gaat sneller nu sneller naar beneden dan ik verwacht.

ik heb de beta gespeeld en vond het enorm saai, maar zijn er nu al verbeteringen zichtbaar tov de beta. Ik lees alleen dat er meer issues zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Noresponse schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:23:
De Game is nu te koop voor 18 euro en gaat sneller nu sneller naar beneden dan ik verwacht.

ik heb de beta gespeeld en vond het enorm saai, maar zijn er nu al verbeteringen zichtbaar tov de beta. Ik lees alleen dat er meer issues zijn.
Tja, wat zijn issues. Een perfecte game is het zeker niet. Maar ik kan mij er nog genoeg mee vermaken.
Voor mij 'verbetert' het in ieder geval niet de goede kant op (en dan is opslag mijn grootste probleem). Heel veel dingen die andere wel ervaren en je zelf bijna nooit last van hebt.

Ik ben wel redelijk 'bug-resistent', op 1 ragequit na zijn er genoeg dingen waar ik wel de wenkbrauw voor frons, maar zoals Marco Borsato ooit zong "even slikken en weer doorgaan".

Voor dát geld is het zeker geen slechte game, niks anders dan andere 'early access' games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57

Gem

Ik kon het zo snel niet vinden maar is er een lijst van legendaries die men op Tweakers wil traden ? Ik heb voor de PC nog 2 items waar ik niets mee doe en wellicht iemand blij mee kan maken. Ik zoek overigens zelf 2-shot, anti-armor, exposive of furious level 45-50 Heavy Weapons (.50 cal / Gatling laser of plasma).

Screenshots hieronder.
Level 35 Explosive Gauss
Level 50 anti armor Assault Rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
HyBridLaN schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:24:
[...]

Als je hem nog steeds hebt zou ik hem erg graag willen hebben.
Speel je PC?
Zo ja, voeg me even toe.

ign: SemiPotent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Gem schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:15:
Ik kon het zo snel niet vinden maar is er een lijst van legendaries die men op Tweakers wil traden ? Ik heb voor de PC nog 2 items waar ik niets mee doe en wellicht iemand blij mee kan maken. Ik zoek overigens zelf 2-shot, anti-armor, exposive of furious level 45-50 Heavy Weapons (.50 cal / Gatling laser of plasma).

Screenshots hieronder.
Level 35 Explosive Gauss
Level 50 anti armor Assault Rifle
Er is geen lijst naar mijn weten

Die Level 35 Explosive Gauss is wel dik, maar ja ik ben geloof lvl 25 dus laat hem aan me voorbij gaan aan iemand die er wel wat mee kan.

@D4NG3R
Miss wel leuk om in de TS een lijst te maken met de nicks van de tweakers hier.

Mijne is Luigi8723

[ Voor 9% gewijzigd door luigi87 op 14-12-2018 13:54 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Promaxhunter schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:46:
[...]

Speel je PC?
Zo ja, voeg me even toe.

ign: SemiPotent
Ga ik doen, even ter informatie, mijn is Varivy-Xis.

Wijziging: Heb je toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door HyBridLaN op 14-12-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Top. Net in Harper's Ferry alles uitgeroeid met wat moeite. Bam, server disconnect. Waarschijnlijk mag ik dan alles nog een keer doen. Ondertussen wel veel resources verbruikt, die zijn weg.

Het komt me de keel uit dit soort onzin. Quests zijn al zinloos, nu is het ook nog eens *crash* doe nog maar een keer.... *server disconnect* aah, doe nog maar een keer. Leuk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57

Gem

luigi87 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:23:
[...]

Er is geen lijst naar mijn weten

Die Level 35 Explosive Gauss is wel dik, maar ja ik ben geloof lvl 25 dus laat hem aan me voorbij gaan aan iemand die er wel wat mee kan.

@D4NG3R

Mijne is Luigi8723
Wat mij betreft kun de Gauss gewoon krijgen. Bewaar deze anders in je stash ? Mijn nick is Mjacobs85 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luigi87 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:23:
@D4NG3R

Mijne is Luigi8723
Geen verkeerd plan, ik heb even een formulier gemaakt waar mensen hun nicks in kunnen vullen en zal later even aan een mod vragen of deze als topicwaarschuwing kan worden toegevoegd. :)

https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1

Verrassend genoeg heb ik als TS het spel zelf nog steeds niet gehaald, alle negativiteit maakt het spel er niet echt aantrekkelijk op - zelfs voor een groot Fallout fan. ;(

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 14-12-2018 17:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
D4NG3R schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:04:
[...]

Geen verkeerd plan, ik heb even een formulier gemaakt waar mensen hun nicks in kunnen vullen en zal later even aan een mod vragen of deze als topicwaarschuwing kan worden toegevoegd. :)

Verrassend genoeg heb ik als TS het spel zelf nog steeds niet gehaald, alle negativiteit maakt het spel er niet echt aantrekkelijk op - zelfs voor een groot Fallout fan. ;(
Tja, ik speel 't sinds de BETA, en ik heb nog geen enkel moment issues gehad dat ik niet kon spelen door bugs, of dat het ruk was. Wel wat dingen die ik niet vond kunnen in zo'n dure game.

Maar wel de moeite waard. Als je 't idee van fallout online leuk vind, zou ik 'm nou 'n keer als die 20/25 is gewoon kopen. Even spelen, en als je het tegen valt, het spel even in de kast duwen en na een paar maanden nogmaals proberen.

Ik vermaak me kostelijk.

Betreft je formulier, ik heb net 't dingetje ingevuld, ik bedenk me wel net dat ik het niet altijd leuk vind om zo maar met iedereen te spelen. Dus ik weet niet of ik hier goed aan gedaan heb :-).

[ Voor 8% gewijzigd door Gopher op 14-12-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Gopher schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:01:
[...]
Maar wel de moeite waard. Als je 't idee van fallout online leuk vind, zou ik 'm nou 'n keer als die 20/25 is gewoon kopen. Even spelen, en als je het tegen valt, het spel even in de kast duwen en na een paar maanden nogmaals proberen.
Pecies mijn planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Gopher schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:01:
[...]

Tja, ik speel 't sinds de BETA, en ik heb nog geen enkel moment issues gehad dat ik niet kon spelen door bugs, of dat het ruk was. Wel wat dingen die ik niet vond kunnen in zo'n dure game.

Ik vermaak me kostelijk.

Betreft je formulier, ik heb net 't dingetje ingevuld, ik bedenk me wel net dat ik het niet altijd leuk vind om zo maar met iedereen te spelen. Dus ik weet niet of ik hier goed aan gedaan heb :-).
Daar ben je zelf bij toch.
Als je er geen zin in hebt kan je dat ook gewoon zeggen op dat moment.
Ik zelf ook niet altijd maar je hebt wel de mogelijkheid zo

Desnoods kunnen we in de lijst even een opmerking maken. (alleen traden) ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door luigi87 op 14-12-2018 19:46 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik dus vaak ja. Is echt zeer irritant. Bederft echt het speelplezier. Ben je lekker bezig en hop uit het niets wordt je er weer uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan vrolijk verder met alle onzin van Bethesda. Sorry hoor als dit heel pessimistisch klinkt, maar ik begin nu toch ook echt wel klaar te zijn met Bethesda zelf hoor. De laatste tijd zijn ze zo aan het liegen. Ze hebben maanden geleden gezegd dat er geen lootboxen kwamen en dat de MTX alleen cosmetic zijn.

Nou is dit weer verschenen:

https://www.reddit.com/r/..._fallout_76_esm_files_no/

Pete Hines heeft gereageerd tegen Gamespot:

The criticism of the often unchaste methods of loot-boxes and pay to win has been completely unscrupulous, and gaming communities seem to really disgust these features. Bethesda seems to be happy to know about this and, according to Bethesda Softworks header Pete Hines, none of this feature can be expected from Fallout 76.

It is in an interview with Gamespot he says:

"If you do not want to spend money at the Atomic store for cosmetic items that you do not need. We give you a shampoo of Atomics just to play the game. People who want to spend money on anything in hell are because they do not have enough Atomics , they can, but it's not, "I'm playing better against other players because I spent money." It's not pay-to-win. And it's not loose boxes. "

Hines continues the rent with to say that Bethesda always wants to be on the side of players on this issue and give an example of this with free DLC and cosmetic microtransactions:

"All Content We Ever Put Out for Fallout 76 ̵
1; All DLC, All Post- launch things – will be gray tis. That's important. And saying the Atomic store is cosmetic stuff. To make sure people understand – see there is a line. There are people who have crossed it, but we will stay on the right side of what you can spend money on and how these things work and what you get for your $ 60. As you know, when they post new content or features or anything, I get those stuff for free. It feels right. "

Mag toch hopen dat ze er echt aan houden, maar de laatste lijd geloof ik Bethesda echt voor geen meter meer na alle onzin.

Dit is ook wel interessant:

It seems that one of the writers of Nuka-world tried to warn Bethesda

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QJHO1Tr.jpg

Full transcription:

"8 years now since the last plant overhaul. That is before Galactic Zone even opened and we all know what a power hog that is.

Saunders says the last inspection was a joke. That the guy never even really took a good look at the equipment. Just sat in the control room jawing with the executives, then signed the paperwork and went on his way.

We’re gonna have some massive problems really soon. Wouldn’t the company rather spend a little money now on upgrades than a ton of money on fixes and PR later???"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

NukaWorldNL schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:14:
Dat heb ik dus vaak ja. Is echt zeer irritant. Bederft echt het speelplezier. Ben je lekker bezig en hop uit het niets wordt je er weer uitgegooid.
Zojuist ook voor het eerst meegemaakt. Sla een supermutant op zijn neus... 'Disconnected from server'.

Ik had verder voor een periode van 30 seconden weer onbeperkte storage. Waarschijnlijk was een effect van extra gewicht kunnen dragen afgelopen (ik moest wat gewicht kwijt en heb een zooi AID dingen genomen), en toen was ik weer overencoumbered. Ik kon niet rennen, maar mijn AP ging ook niet naar beneden. Na 30 seconden kreeg ik toch het overgewicht icoontje te zien en liep mijn AP ook af...

Of de server liep een beetje achter, of er zit toch nog een glitch in om te kunnen exploiten... helaas heb ik niet de tijd en zin daar moeite in te steken. Nadeel is wel dat je dan niet meer kunt sprinten. Maar met de 20% sneller rennen met een pistool in de handen zou zo'n effect nog te overzien kunnen zijn áls je ook nog kan fasttravelen.

Verder merk ik dat bij het craften van dingen het staal en hout hoeveelheid erg hoog is, terwijl ik bijna niks op zak heb. Ik vraag mij af of bij een willekeurige craftingtafel dan toch niet bepaalde items op telepatische wijze uit je stashbox komen. Want zo kan ik net zo goed al het Wood en Steel weggooien als ik aan de wandel ben. Iemand die het kan verklaren?

Of, en de hang-to-desktop quit krijg ik ook de hele tijd. Maar Alt+4 voor het afsluiten of control+alt+del en dan afmelden.

[ Voor 4% gewijzigd door BLACKfm op 14-12-2018 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
BLACKfm schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:17:
[...]
Of, en de hang-to-desktop quit krijg ik ook de hele tijd. Maar Alt+4 voor het afsluiten of control+alt+del en dan afmelden.
Ik doe altijd quit to main menu en dan alt-tab, taakbeheer openen en proces beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
keystores raken de game aan de straatstenen niet kwijt, nu 17 euro op de bekende grijze keysites. (cdkeys.com)
Wellicht eens halen als hij onder de 10 euro zakt, zal niet lang duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Jaaa en weer een nieuwe bug.. ga uit je power armor. Doe iets zoals ammo craften. Ga je power armor weer in vlak voor het moment dat die gerecalled wordt.

Resultaat: geen power armor, pip boy kwijt, kleding kwijt..

Enige oplossing reloggen. Met als resultaat. Je power armor chasis bevat niks meer en moet weet alles toevoegen..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

unfor schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:16:
keystores raken de game aan de straatstenen niet kwijt, nu 17 euro op de bekende grijze keysites. (cdkeys.com)
Wellicht eens halen als hij onder de 10 euro zakt, zal niet lang duren. :)
Das meer omdat ie half prijs was of zo kort geleden als ik me niet vergis. Dat is de helft van wat het koste toen de game uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

BLACKfm schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:17:
[...]

Zojuist ook voor het eerst meegemaakt. Sla een supermutant op zijn neus... 'Disconnected from server'.

Ik had verder voor een periode van 30 seconden weer onbeperkte storage. Waarschijnlijk was een effect van extra gewicht kunnen dragen afgelopen (ik moest wat gewicht kwijt en heb een zooi AID dingen genomen), en toen was ik weer overencoumbered. Ik kon niet rennen, maar mijn AP ging ook niet naar beneden. Na 30 seconden kreeg ik toch het overgewicht icoontje te zien en liep mijn AP ook af...

Of de server liep een beetje achter, of er zit toch nog een glitch in om te kunnen exploiten... helaas heb ik niet de tijd en zin daar moeite in te steken. Nadeel is wel dat je dan niet meer kunt sprinten. Maar met de 20% sneller rennen met een pistool in de handen zou zo'n effect nog te overzien kunnen zijn áls je ook nog kan fasttravelen.

Verder merk ik dat bij het craften van dingen het staal en hout hoeveelheid erg hoog is, terwijl ik bijna niks op zak heb. Ik vraag mij af of bij een willekeurige craftingtafel dan toch niet bepaalde items op telepatische wijze uit je stashbox komen. Want zo kan ik net zo goed al het Wood en Steel weggooien als ik aan de wandel ben. Iemand die het kan verklaren?

Dat telepatisch craften was mij ook opgevallen. Lijkt er idd op dat bij het craften de materialen ook uit je stash worden gehaald. Ik vindt het wel beter zo. Minder gezeik met dat ik dingen mis.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Pheace schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 07:02:
[...]

Das meer omdat ie half prijs was of zo kort geleden als ik me niet vergis. Dat is de helft van wat het koste toen de game uit kwam.
De game is nu € 15,89 op cdkeys.. Met een voucher van 5% heb je de game voor 15,09. Ik heb de game maar eens gekocht en lees op veel forums wat tegenstrijdige berichtgevingen en vermoed dat de laatste update voor een beppalde groep veel goed heeft gedaan. Ik zal het meemaken. Was na 3 dagen wel klaar met het spel, maar denk dat ik wat op onderzoek ga om de map te verkennen :) en voor dat geld ga ik het een een nieuwe kans geven.

[ Voor 40% gewijzigd door Noresponse op 15-12-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:37
Net een vage. Overencumbered aan het wandelen. Hoor ik een soort metaal gerinkel en mijn AP bar loopt weer vol. Zit ik ineens 4 onder mijn max. Nergens iets op de grond te vinden en ook niets belangijks kwijt lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
MadRed schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:56:
Net een vage. Overencumbered aan het wandelen. Hoor ik een soort metaal gerinkel en mijn AP bar loopt weer vol. Zit ik ineens 4 onder mijn max. Nergens iets op de grond te vinden en ook niets belangijks kwijt lijkt het.
Fusion core?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Die hebben maar een weight van 3. Dus dan zou je niet 4 onder je max uit kunnen komen tenzij er ook nog ammo is verschoten of een food/drink/med/chem oid. is gebruikt.
Zucht...

[ Voor 30% gewijzigd door Cowamundo op 15-12-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@Cowamundo Hmm vraag me af wat 't inhoud. Maar voor nu rustig blijven er is nog niets actief :-). Het zou kunnen dat het met een event of iets dergelijks te maken heeft. Dat is momenteel ook weer in ESO (100% xp boost voor iedereen die meedoet aan 't event).

Als het koopbare dingen zijn is 't afhankelijk van wat voor soort xp boost. de ESO + Boost is ook geen probleem.

Ook overigens wel iets om te overwegen, als je in /Fallout zit op reddit is er heel weinig positiefs te lezen. Check ook af en toe Fo76 subreddit. /Fallout is hetzelfde niveau als Youtube :-).

Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit inderdaad iets met een kerst event te maken kan hebben, Bethesda heeft hopelijk wel door dat lootboxes op die manier niet zo interessant zijn als ze goodwill willen ontwikkelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Gopher op 15-12-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Gopher schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:34:
@Cowamundo Hmm vraag me af wat 't inhoud. Maar voor nu rustig blijven er is nog niets actief :-). Het zou kunnen dat het met een event of iets dergelijks te maken heeft. Dat is momenteel ook weer in ESO (100% xp boost voor iedereen die meedoet aan 't event).

Als het koopbare dingen zijn is 't afhankelijk van wat voor soort xp boost. de ESO + Boost is ook geen probleem.

Ook overigens wel iets om te overwegen, als je in /Fallout zit op reddit is er heel weinig positiefs te lezen. Check ook af en toe Fo76 subreddit. /Fallout is hetzelfde niveau als Youtube :-).

Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit inderdaad iets met een kerst event te maken kan hebben, Bethesda heeft hopelijk wel door dat lootboxes op die manier niet zo interessant zijn als ze goodwill willen ontwikkelen.
Lets hope so...
Na alle negativiteit en de snel dalende verkoopprijzen zou het toevoegen van pay-to-win lootboxes een messteek in hun eigen rug zijn! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Noresponse schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:30:
[...]

De game is nu € 15,89 op cdkeys.. Met een voucher van 5% heb je de game voor 15,09. Ik heb de game maar eens gekocht en lees op veel forums wat tegenstrijdige berichtgevingen en vermoed dat de laatste update voor een beppalde groep veel goed heeft gedaan. Ik zal het meemaken. Was na 3 dagen wel klaar met het spel, maar denk dat ik wat op onderzoek ga om de map te verkennen :) en voor dat geld ga ik het een een nieuwe kans geven.
On release was ie iets over 30, vandaar. Dus deze prijs is waarschijnlijk gewoon het resultaat van een 50% sale in welke regio ze deze goedkope keys uberhaupt vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Pheace schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:11:
[...]

On release was ie iets over 30, vandaar. Dus deze prijs is waarschijnlijk gewoon het resultaat van een 50% sale in welke regio ze deze goedkope keys uberhaupt vandaan halen.
Fallout 76 was bij de mediamarkt een maand geleden nog €49,99 en kost daar nu ook nog maar €29,-
Denk niet dat die goedkope keys uit rusland oid opkopen om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ze hebben 't zelf verpest met de release, de game is nu voor mij compleet stabiel (behalve soms crashes join player (serverhop)).

Ze hadden veel beter moeten beta testen, daarna nog wat grove fouten daarna. Nu is het me soms wel duidelijk dat bepaalde mensen het gewoon kapot willen maken. Als je gaat aangeven dat de hele fanbase Boos is vanwege de "Feed the people" quest (en ja er zijn artikelen van vrij populaire gameblogs) die dat beweren. Dan lijkt het alsof er gewoon mensen zijn met een agenda om boos te doen. Echter als ik zo het topic lees begrijp ik dat er toch mensen zijn die echt tegen issues aanlopen (Zoals @Webgnome ). Geen idee of hij raar speelt, pech heeft of dat het voor velen gewoon ruk is momenteel, maar ik merk dit nu niet.

Ik merk dat wij gewoon de avond kunnen vullen met 'n nuke card verzamelen en 'n nuke gooien (en dat het niet tedious voelt). Ik ging vandaag wel even met 'n karakter solo spelen. Vind 't bizar dat je op lvl 7 al tegen 8 scorched moet vechten, binnen is dat best wel lastig als je geen melee char hebt.

Mijn main is echter hilarisch, in een groep heb ik 21 str, Super sledge met 450 damage. Ik heb ook redeliijk wat mutations, inclusief marsupal, het lijkt alsof str. invloed heeft op de spronghoogte, ik kan gewoon op gebouwen springen e.d. ben alleen nog niet overtuigd of het nou wel zo immersive is, maar het scheelt weer 'n jetpack aanschaffen zodat ik mooi +2 str op m'n torso piece kan zetten :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Woops, verkeerde thread

[ Voor 90% gewijzigd door Pheace op 15-12-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Al wat gekke dingen gezien een vent zit in een stoel blijkbaar, maar geen stoel te zien. Hij zweeft :). In herberg zijn er drie honden en allemaal gedood, maar steeds hoor ik ze nog steeds grommen. Hele gebied doorzocht, maar geen hond te vinden :) Al heel wat bugs gezien op mijn route :) ik ben bij een gevangenis met die grote groene mutanten.

[ Voor 11% gewijzigd door Noresponse op 16-12-2018 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Noresponse schreef op zondag 16 december 2018 @ 00:06:
Al wat gekke dingen gezien een vent zit in een stoel blijkbaar, maar geen stoel te zien. Hij zweeft :). In herberg zijn er drie honden en allemaal gedood, maar steeds hoor ik ze nog steeds grommen. Hele gebied doorzocht, maar geen hond te vinden :) Al heel wat bugs gezien op mijn route :) ik ben bij een gevangenis met die grote groene mutanten.
De eerste keer dat ik bij die gavangenis/inrichting was hadden de mutants geen loop animaties en kwamen als statische poppetjes met hun armen horizontaal op mij af zweven... :+

@Gopher
Ik heb het idee dat melee momenteel zwaar OP is... ik ben level 35 met een level 35 rifle en shotgun maar ik moet toch echt wel 4-5x schieten om een normale vijand dood te krijgen.
Als er een legendary tussen zit en ze komen met 6 tegelijk is het soms wel even flink knokken.
En dan zie ik weer iemand met melee aankomen die de meeste mobs gewoon 1-hitten.
Ik zou nu gewoon niet weten hoe ik mijn guns sterker kan maken dan ze al zijn.

Heel erg vind ik het trouwens niet want het zorgt voor uitdaging maar het voelt soms moeizamer gaan dan misschien nodig is.

Dus tips zijn welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
@Cowamundo
Ik heb 't gevoel dat 't gewoon exact zo is. Zorg dat je in elk geval een goed melee wapen als backup hebt lijkt me. Melee is of Overpowered, of Guns zijn underpowered.

Elke keer als ik naar guns ga switchen voelt het meh, melee is inderdaad veel sterker momenteel. Echter als je zo'n doubleshot explosive hebt, dan worden guns ineens veel sterker. Ik zag al laatst een pipe rifle van 2,4k damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Gisteren ook weer ff gespeeld. En kwam eigenlijk weinig bugs tegen. Tot ik bij het waterpark kwam daar in de buurt staat een tinker workbench in een caravan. Alle ghouls dood maar tot tot 2 keer toe dood gegaan nadat ik aan die workbench heb gewerkt. Weer zo lekkere bug dat. Of dat er radscorpions gewoon in eens voor je neus staan terwijl je mort snipen om ze te raken. Nog nooit gezien dat ze zo snel konden lopen. Volgens mij misde daar de graaf in de grond animatie.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
luigi87 schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:46:
Gisteren ook weer ff gespeeld. En kwam eigenlijk weinig bugs tegen. Tot ik bij het waterpark kwam daar in de buurt staat een tinker workbench in een caravan. Alle ghouls dood maar tot tot 2 keer toe dood gegaan nadat ik aan die workbench heb gewerkt. Weer zo lekkere bug dat. Of dat er radscorpions gewoon in eens voor je neus staan terwijl je mort snipen om ze te raken. Nog nooit gezien dat ze zo snel konden lopen. Volgens mij misde daar de graaf in de grond animatie.
Lullig, radscorpions zijn inderdaad net als molerats (alleen dan sneller) aan het teleporteren. Je hoort dan wel een soort van graafanimatie te zien uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Cowamundo schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:39:
[...]
Ik heb het idee dat melee momenteel zwaar OP is... ik ben level 35 met een level 35 rifle en shotgun maar ik moet toch echt wel 4-5x schieten om een normale vijand dood te krijgen.
Als er een legendary tussen zit en ze komen met 6 tegelijk is het soms wel even flink knokken.
En dan zie ik weer iemand met melee aankomen die de meeste mobs gewoon 1-hitten.
Ik zou nu gewoon niet weten hoe ik mijn guns sterker kan maken dan ze al zijn.
[...]
Exact hetzelfde probleem hier. Rifle build, shotgun voor dichtbij, maar het gaat erg moeizaam.

Zit nu op +20% rifle damage via normale en Expert Rifleman. De Master versie krijg ik maar niet. Via die weg kun je naar +60% uiteindelijk. Of dat genoeg is, geen idee (betwijfel het). En dan is er nog een legendary four barrel black powder rifle ding, maar ik vind dat je geen legendary nodig moet hebben om een build (in de basis) viable te maken.

Zelfde met shotguns... ik met level 40 combat shotgun level 40 tegen een level 25 ant, 5 tot 6 schoten nodig point blank. Voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. Het is krom, niet in balans. Zal de stats eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Gopher schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:49:
[...]

Lullig, radscorpions zijn inderdaad net als molerats (alleen dan sneller) aan het teleporteren. Je hoort dan wel een soort van graafanimatie te zien uiteraard.
Ja zeker in je verwachting patroon. Nu stond die in eens voor me neus terwijl ik nog aan het scopen was. Maar dit soort bugs vindt ik niet heel erg.

Wel als je uit het niets dood gaat tot 2 keer toe. Terwijl je iets daar moet doen voor een quest.

Hoop dat er in de komende patch nog een zooitje van dit soort fixes komen.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Cascade schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:15:
[...]
Zelfde met shotguns... ik met level 40 combat shotgun level 40 tegen een level 25 ant, 5 tot 6 schoten nodig point blank. Voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. Het is krom, niet in balans. Zal de stats eens opzoeken.
Modificeer je je wapens wel? Want er zijn natuurlijk ook mods die een hogere damage output hebben. Helaas kun je met een 'stinging' clip niet zien wat de extra schade is en hoeveel armor er wordt genegeerd, maar ook dat kan helpen.

Ik doe met 60% extra shotgun dmg met een combat shotgun nu iets van 180dmg. Vind het nog steeds beroerd, maar het is beter dan niks. En als ik alleen maar headshots maak is elke (high level) mutant met 1 clip wel tegen de vlakte te krijgen. Een double-barrel zal nog wel wat meer schade doen, maar ik hou niet zo van dat trage herladen.

Ik loop nu alleen vaak tegen het probleem aan dat ik geen kogels meer heb. Denk je met 150 kogels wel even vooruit te komen, maar als je geen vijanden treft die met shotguns rondlopen dan ben je er zo doorheen :(.

Als alternatief heb ik een legendary Handmade met explosive rounds. Dan zijn met een beetje AOE-dmg ook die kleine roaches niet meer zo'n probleem :).

[ Voor 6% gewijzigd door BLACKfm op 16-12-2018 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/506916237167689770/523824503160307712/ScreenShot12.png

Net even een nieuw wapentje gevonden. doet wel wat minder ruwe damage dan mijn all rise (die heeft 403 met huidige buffs). maar die extra legendary stats lijken me zeker de moeite waard.

Ik speel overigens net ff alleen, normaal doe ik uiteraard meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:21
Iemand een oplossing voor onderstaande bug?

Ik kan mijn main character (level 58 melee) niet meer inloggen. Ik crash na 3 seconden in het spel.

Eerste keer was gisterenavond, ik was met een vriend aan het spelen en wou even snel naar mijn camp porten. Daar aangekomen crashte ik. Kan dus sindsdien niet meer spelen met dat character.

Troubleshoot die ik al gedaan heb:

- Ander character is geen enkel probleem
- Scan and repair via bethesda.net bracht geen oplossing
- Het is trouwens vrijwel zeker niet mijn computer of installatie zelf want op mijn laptop doet ie het ook.
- Google brengt ook niet direct soelaas, ik kom niet echt bruikbare oplossingen tegen, wel lees ik her en der dat er in mijn camp of inventory een item corrupt zou kunnen geraakt zijn waardoor ik nu crash.

Ik heb een ticket aangemaakt maar ik lees overal dat hun ondersteuning echt dramatisch is dus ik vrees een beetje dat het momenteel over and out is... Ik heb eigenlijk ook geen zin om een ander character te levellen, zou niet nodig moeten zijn eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:12
Zelf speel ik Fallout vanaf deel 3.

Elk van dit spel uit deze serie heeft een eigen charme opgebouwd bij mij. We kunnen met recht zeggen dat Bethesda in de loop der jaren een flinke fanbase heeft opgebouwd.
Oke nátuurlijk houdt niet iedereen van dit genre, dat kan ook niet.

Toen kwam Fallout 76.
Ik denk dat er nog nooit een spel van Bethesda zoveel commentaar heeft gehad. Dit heeft me tegengehouden om het day one te kopen. Gek eigenlijk want ik laat me er eigenlijk nooit in mee gaan en daarbij het is een nieuwe fallout! Toen had ik de keuze om een ´sinterkerst´ cadeau uit te kiezen, en heel eerlijk ik ben blij dat ik Fallout 76 heb gekozen nu ik het zelf speel )level 21-22.

De eerste stappen in het spel had ik niet de echte Fallout vibe, ook niet toen Vault 76 open ging.
Het voelde ´kaler´ en dat kwam enkel omdat ik eigenlijk in de wereld andere NPC´s wilde zien om mij te vertellen wat ik voor quest zou moeten doen. Puur om het feit dat interactie in het spel een deel van de beleving is, natuurlijk wist ik dat ze er niet waren omdat ze vrij duidelijk erin waren maar toch is het een gemiste kans.

Eenmaal verder in fallout werd het gevoelsmatig toch een stuk beter, mede door de grote wereld met diverse nieuwe vijanden en dat ik dan toch eindelijk iemand zag lopen, die tevens ook vriendelijk was.
Gelukkig geeft het ronddwalen in de wereld, nu ik meer van het land heb gezien het ´echte´ Fallout gevoel.

C.A.M.P. geeft een heerlijke toevoeging voor mij. Soms ben ik net zo lang aan het bouwen van het perfecte C.A.M.P. op de perfecte lokatie als dat ik in de wereld rond loop of een quest aan het doen ben. Ik verwacht dan ook dat ik dit spel lang zal spelen en dus heb ik niet zoveel haast of behoefte snel te levellen. Daarbij heb ik stiekem toch een beetje vertrouwen dat bethesda met patches en DLC´s (dan wel gratis DLC´s) het spel uiteindelijk op het goede niveau voor iedereen in het spel brengt.

Voor het échte online gedeelte kan ik nog niet veel zeggen aangezien ik nog maar 1 avond samen met een ander 1 keer een quest heb gedaan, wat het toch leuker maakte. Gelukkig haalt een maat van me het spel ergens deze maand waarbij ik hem kan helpen aangezien die nog niet (heel) bekend in in dit genre, en dat is toch leuk in een fallout wereld.

Natuurlijk heeft fallout echt veel commentaar 'verdient ' omdat het spel verre van goed was toen het uitkwam, maar heb toch het idee na mijn eigen ervaring dat het meer een 'trend' is om te klagen.
Gelukkig heb ik zelf maar 2 keer een crash gehad dat ik uit de server werd gezet, en 1 keer opnieuw moeten inloggen omdat mijn quest weg was uit me lijst.

Vanavond start ik het weer op en ga weer lekker dwalen in deze wereld. Toch stiekem een 7/10, natuurlijk is dit mijn persoonlijk oordeel.

Voeg me gerust toe op PS4 zelfde naam als dat ik hier heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Afuni schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:16:
Iemand een oplossing voor onderstaande bug?

Ik kan mijn main character (level 58 melee) niet meer inloggen. Ik crash na 3 seconden in het spel.

Eerste keer was gisterenavond, ik was met een vriend aan het spelen en wou even snel naar mijn camp porten. Daar aangekomen crashte ik. Kan dus sindsdien niet meer spelen met dat character.

Troubleshoot die ik al gedaan heb:

- Ander character is geen enkel probleem
- Scan and repair via bethesda.net bracht geen oplossing
- Het is trouwens vrijwel zeker niet mijn computer of installatie zelf want op mijn laptop doet ie het ook.
- Google brengt ook niet direct soelaas, ik kom niet echt bruikbare oplossingen tegen, wel lees ik her en der dat er in mijn camp of inventory een item corrupt zou kunnen geraakt zijn waardoor ik nu crash.

Ik heb een ticket aangemaakt maar ik lees overal dat hun ondersteuning echt dramatisch is dus ik vrees een beetje dat het momenteel over and out is... Ik heb eigenlijk ook geen zin om een ander character te levellen, zou niet nodig moeten zijn eh?
Staat jouw c.a.m.p. ongeveer hier?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TVMxlr7.jpg

Er is namelijk een known bug:
The eastern section of the map near the river in The Mire may cause the game to crash and players will not be able to load back in to the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net wat missies gedaan in Camp McClintock. Best grappig gedaan zo met die robots. En mag ook wel in de krant dat ik vandaag geen 1 keer een crash heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Het spel draait wel beter en ben al extreem zware jongens tegengekomen van rond de 60 en ghouls van rond de 50. Ik ben maar terug gegaan naar de Vault en richting Noorden gegaan :) Ik wil gewoon alles verkennen en wat ook handig is als je niet zo sterk bent in gebieden met sterke vijanden meelopen met zo;n reizende verkoper met een Brahim vol goederen. Het doel is mij niet duidelijk nog, maar ben ook meer aan het rondlopen en zuip me elke keer klem met vodka en wijn _/-\o_ De personage krijgt wel heel snel dorst :X

[ Voor 21% gewijzigd door Noresponse op 17-12-2018 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:21
Cowamundo schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:05:
[...]

Staat jouw c.a.m.p. ongeveer hier?
[Afbeelding]

Er is namelijk een known bug:
The eastern section of the map near the river in The Mire may cause the game to crash and players will not be able to load back in to the game.
Neen, spijtig genoeg niet. Mijn Camp staat onmiddelijk onder blackwater mine en whitespring station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Hoe krijgen jullie radiation weg zonder dat je mutatie weg gaat? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
endechaos schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:16:
Hoe krijgen jullie radiation weg zonder dat je mutatie weg gaat? Of kan dat niet?
Lv.2 Starched Genes in de Luck-catagory
Gaan je mutations nooit meer weg, nadeel is wel dat je geen mutations van Rads meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13

tha_crazy

Mafketel

endechaos schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:16:
Sun kissed, maar dan is het alleen overdag.
Wel lekker in combinatie met Photosynthetic trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
tha_crazy schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:28:
[...]

Sun kissed, maar dan is het alleen overdag.
Wel lekker in combinatie met Photosynthetic trouwens.
Gisteren gespeeld met iemand met rad sponge, hele Scorcqueen event geen radaway hoeven slikken, mogelijk heel interessant met een groep om 't te jongleren :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Gopher schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:32:
[...]

Gisteren gespeeld met iemand met rad sponge, hele Scorcqueen event geen radaway hoeven slikken, mogelijk heel interessant met een groep om 't te jongleren :-).
Rad sponge + Ghoulish = Geen stimpacks meer gebruiken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Promaxhunter schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:18:
[...]

Rad sponge + Ghoulish = Geen stimpacks meer gebruiken :9~
Maar wel radaways. Weet jij toevallig of dit lekker werkt met perk share? dat je elkaars radiation opheft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Promaxhunter schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:27:
[...]

Lv.2 Starched Genes in de Luck-catagory
Gaan je mutations nooit meer weg, nadeel is wel dat je geen mutations van Rads meer krijgt.
Ook niet als je die kaart weghaald en dan in een sprayer gaat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
endechaos schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:56:
[...]

Ook niet als je die kaart weghaald en dan in een sprayer gaat staan?
Beetje rare vraag, het gaat er om dat je perk actief is, zorgen dat je die kaart altijd actief hebt. Anders ben je al je dure mutations kwijt. Of wil jij ze allemaal gratis :P dan abused iedereen dat systeem!

Nee je raakt ze dan kwijt, maar raak je uberhaubt mutaties kwijt in een spray? Ik dacht enkel met radaway.
Sowieso krijg je volgens mij geen tweede mutation als je daarna weer rads krijgt. Dus lekker die perk actief houden.
Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in: