Genoeg te vinden op o.a. YouTube. Zou ik zelf nooit gebruiken, want dan blijft er helemaal weinig over van toch al een redelijke kale / saaie game.Mad-Matt schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:49:
Oh ik wist niet dat die er waren.
Precies, ik ga ook niets opzoeken. Vermaak me prima met de game.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik heb de afgelopen 4 dagen best veel gespeeld (ziek thuis) en ben maar 10 levels omhoog gegaan tot nu level 30.Geteisem schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:01:
[...]
Genoeg te vinden op o.a. YouTube. Zou ik zelf nooit gebruiken, want dan blijft er helemaal weinig over van toch al een redelijke kale / saaie game.
Zelf ben ik elk gebied helemaal 100% aan het ontdekken en alle huisjes etc. helemaal doorzoeken voor ik verder ga naar het volgende gebied dus daar gaat wel veel tijd in zitten zonder dat het vaak xp oplevert en ik weet dat als je non-stop gaat killen dat het dan veel sneller had gekund.
Maar ik zat gister met iemand op een server die ging in iets van 2-3 uur van level 37 naar 49 en dat kan in mijn ogen niet op een normale manier gegaan zijn.
Nu moeten mensen dat lekker zelf weten want ik speel toch voor 99% solo dus mijn ervaring wordt er amper door beinvloed. Maar zelf zou ik het net als hierboven al vermeld nooit expres doen. Dan weet ik zeker dat mijn plezier in deze game heel snel voorbij is.
Er zijn helaas genoeg manieren om te voor exp, loot, items, wapens etc. etc. maar ik laat het lekker langs mij heen gaan. Als ik merk dat ik een bugged weapon oid heb vervang ik deze snel door een ander wapen want aan one-shote everything is geen hol aan!
Even trouwens nog een vraagje over de perk cards... ik weet dat je maar tot level 50 S.P.E.C.I.A.L points krijgt maar kun je na level 50 nog wel bestaande cards levelen en nieuwe blijven kiezen?
In het begin heb ik een paar slechte keuzes gemaakt kwa kaarten en wil die graag later nog kunnen rechtzetten
[edit] foutje, heb een nieuwe post gemaakt ipv mijn oude gewijzigd.. stom!
In het begin heb ik een paar slechte keuzes gemaakt kwa kaarten en wil die graag later nog kunnen rechtzetten
[edit] foutje, heb een nieuwe post gemaakt ipv mijn oude gewijzigd.. stom!
[ Voor 11% gewijzigd door Cowamundo op 07-12-2018 09:26 ]
@Cowamundo Elk level is een nieuwe kaart kiezen. Je kunt overigens ook sommige kaarten pas vanaf lvl 48/50 ofzo dus je zou ze niet kunnen behalen.
BIj de volgende patch zou je ook je specials kunnen wijzigen als 't goed is. Ik heb ondertussen al een 2e karakter geleveld omdat ik m'n special niet goed vond :-)
BIj de volgende patch zou je ook je specials kunnen wijzigen als 't goed is. Ik heb ondertussen al een 2e karakter geleveld omdat ik m'n special niet goed vond :-)
0 Gegliched ik heb een lvl 60 en 72, helemaal niet super veel gespeeld. Maar voor de patch kreeg je van simpele mobs (wel lvl 68 enzo) 700xp per enemy, xp farmen was super easy dus.Mad-Matt schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:10:
Gister kreeg ik de melding "Nuclear missile inbound" (of zoiets).
Dus ik op de map kijken waar het was, helemaal rechtsonderin. Staan er 3 spelers bij;
lvl 125
lvl 153
lvl 161
WTF!!!!
Hebben die 24/7 zitten spelen ofzo?
Zag gisteren nog een lvl 248 :-).
Zonder team waren de level68 mobs in Whitesprings 348exp per stuk (zonder well rested e.d.) Wanneer je in een team zat met alle EXP bonussen ga je inderdaad richting de 600exp eachGopher schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:34:
[...]
0 Gegliched ik heb een lvl 60 en 72, helemaal niet super veel gespeeld. Maar voor de patch kreeg je van simpele mobs (wel lvl 68 enzo) 700xp per enemy, xp farmen was super easy dus.
Zag gisteren nog een lvl 248 :-).
Gister level 140 bereikt
De afgelopen patch hebben ze de EXP glitches volgens mij ook gefixed. Het vermoorden van mobs levert meer op dan het doen van quests (helaas). Dus als jij naar een gebied gaat waar je veel mobs hebt kun je best hard farmen (helemaal als je respawns hebt).
Je krijgt geen SPECIAL points maar je kan nog wel steeds perk cards toevoegen?Promaxhunter schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:26:
[...]
Zonder team waren de level68 mobs in Whitesprings 348exp per stuk (zonder well rested e.d.) Wanneer je in een team zat met alle EXP bonussen ga je inderdaad richting de 600exp each![]()
Gister level 140 bereikt]
Wat bedoel je met deze laatste zin?Gopher schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:33:
Je kunt overigens ook sommige kaarten pas vanaf lvl 48/50 ofzo dus je zou ze niet kunnen behalen.
Ik weet dat kaarten pas vrijkomen bij een bepaald level en sommige idd pas op level 48-50
Maar NA level 50 kun je nogsteeds kaarten blijven kiezen en upgraden toch?
Het enige voordeel voor mensen die level 100+ zijn is dan dat ze meer kaarten beschikbaar hebben of krijg je nog meer bonussen beschikbaar?
Ik ben trouwens echt super dom... ik zit wat informatie in te lezen en ik kom er nu pas achter dat als je wapens etc. craft dit in stappen op een hoger level kan...
In het begin leven 8 ofzo een wapen proberen te crapten en toen kreeg ik steeds een level 1 item met bagger stats.
Dus heb het craften maar gelaten voor wat het is en gebruik al 30 levels alleen de wapens en armors die ik als loot gedropped krijg!
Nu snap ik wel dat ik omkom in de scraped items...
Lees dus nu pas dat wapens, armor etc. in stappen van 5-10 levels omhoog gaan tot max 45-50.

Thuis toch maar even de crafting bench uitpluizen.
Bij elk level wat je omhoog gaat krijg je weer de optie om een kaart te kiezen (dus eventueel de kaart upgraden als je er 2 hebt)Cowamundo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:51:
[...]
Wat bedoel je met deze laatste zin?
Ik weet dat kaarten pas vrijkomen bij een bepaald level en sommige idd pas op level 48-50
Het enige voordeel voor mensen die level 100+ zijn is dan dat ze meer kaarten beschikbaar hebben of krijg je nog meer bonussen beschikbaar?
Ik ben trouwens echt super dom... ik zit wat informatie in te lezen en ik kom er nu pas achter dat als je wapens etc. craft dit in stappen op een hoger level kan...
In het begin leven 8 ofzo een wapen proberen te crapten en toen kreeg ik steeds een level 1 item met bagger stats.
Dus heb het craften maar gelaten voor wat het is en gebruik al 30 levels alleen de wapens en armors die ik als loot gedropped krijg!![]()
Lees dus nu pas dat wapens, armor etc. in stappen van 5-10 levels omhoog gaan tot max 45-50.![]()
Het enige verschil is dat je geen SPECIAL punt meer krijgt.
Ik bedoelde, dat als je geen kaarten zou krijgen na lvl 50, het heel lastig zou zijn om bepaalde perks op max t e krijgen.Cowamundo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:51:
[...]
Wat bedoel je met deze laatste zin?
Dus heb het craften maar gelaten voor wat het is en gebruik al 30 levels alleen de wapens en armors die ik als loot gedropped krijg!![]()
Lees dus nu pas dat wapens, armor etc. in stappen van 5-10 levels omhoog gaan tot max 45-50.![]()
Dus uiteindeijk bij level weet ik het hoeveel heb je alle perk cards maxed en kun je deze onderling blijven wisselen?Promaxhunter schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:59:
[...]
Bij elk level wat je omhoog gaat krijg je weer de optie om een kaart te kiezen (dus eventueel de kaart upgraden als je er 2 hebt)
Het enige verschil is dat je geen SPECIAL punt meer krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door Cowamundo op 07-12-2018 13:21 ]
YepCowamundo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:20:
[...]
Dus uiteindeijk bij level weet ik het hoeveel heb je alle perk cards maxed en kun je deze onderling blijven wisselen?
Mits je natuurlijk genoeg punten in die SPECIAL hebt om de kaart te kunnen equippen.
Beetje offtopic, maar die nieuwe game van Obsidian ziet er toch wel tof uit hoor. Zoals we gewend zijn van Fallout New Vegas heeft deze game wederom echte keuzes qua dialoog. Kreeg toch wel een beetje een gevoel qua Fallout en Borderlands.

Dat plaatje: intimidate optie = behoorlijk gelijk aan falloutNukaWorldNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:26:
Beetje offtopic, maar die nieuwe game van Obsidian ziet er toch wel tof uit hoor. Zoals we gewend zijn van Fallout New Vegas heeft deze game wederom echte keuzes qua dialoog. Kreeg toch wel een beetje een gevoel qua Fallout en Borderlands.
[Afbeelding]
Wanneer komt het uit?
Eerste wat ik dacht nadat ik de trailer zag; Bethesda dropped the ball and obsidian just picked it up.NukaWorldNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:26:
[Afbeelding]
Maar ben wel benieuwd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hoe kan ik mn powerarmor delen op een frame laten zonder dat ze om de minuut gerecalled worden naar mn stash?
Had vandaag opeens 7 Industrial Purifiers, 12 turrets en 8 small generators in mijn CAMP storage zitten. Toen ik gisteren uitlogde had ik niks. Is dit gewoon een dupe-bug of heb ik spullen van een ander gekregen?
EDIT: Deze gast heb ik helemaal medelijden mee.
[ Voor 25% gewijzigd door NLxAROSA op 08-12-2018 00:27 ]
Echt mijn game bugged vanavond man. Begin er nu ook wel een beetje klaar mee te zijn. Random server crashes en nu weer vast in een terminal waar ik niet meer uit kom pfff. Echt fix je game Bethesda.
Dat is dus een bug die ook door iemand anders in dit topic al is gemeld. Helaas. Ik ga maar eens een refund aanvragen..NLxAROSA schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:21:
Had vandaag opeens 7 Industrial Purifiers, 12 turrets en 8 small generators in mijn CAMP storage zitten. Toen ik gisteren uitlogde had ik niks. Is dit gewoon een dupe-bug of heb ik spullen van een ander gekregen?
Wat ik altijd jammer vind is dat als je naar de patch notes kijkt dat het lijkt alsof er amper wat gefixed is. En bizar dat het spel in deze staat door een beta fase heen komt. Zeker omdat veel bugs al in vorige fallout versies zaten...
Ik zou meer respect hebben voor ontwikkelaars die een spel uitstellen en het in orde maken dan het op deze manier te doen.
Nu heeft alles boven level 50 niet bijzonder veel nut maar als je in de eerste week online komt en meteen al mensen van level 150+ tegen komt is er toch wel iets mis.
Helaas ben ik een sucker voor fallout games en speel ik dus rustig verder en heb ik zelf gelukkig nog niet heel veel bugs ervaren behalve de camp duplicaties en shops die zeggen 0 caps te hebben terwijl als je iets verkoopt het dan pas zichtbaar wordt.
Zullen er verder vast meer zijn maar die zijn me dan niet opgevallen.
Ik zou meer respect hebben voor ontwikkelaars die een spel uitstellen en het in orde maken dan het op deze manier te doen.
Nu heeft alles boven level 50 niet bijzonder veel nut maar als je in de eerste week online komt en meteen al mensen van level 150+ tegen komt is er toch wel iets mis.
Helaas ben ik een sucker voor fallout games en speel ik dus rustig verder en heb ik zelf gelukkig nog niet heel veel bugs ervaren behalve de camp duplicaties en shops die zeggen 0 caps te hebben terwijl als je iets verkoopt het dan pas zichtbaar wordt.
Afgelopen patch is er juist heel veel gedaan, maar vanwege "readability" is 90% niet vermeld. Er waren tijdens de beta al mensen met level 100+Cowamundo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:32:
Wat ik altijd jammer vind is dat als je naar de patch notes kijkt dat het lijkt alsof er amper wat gefixed is. En bizar dat het spel in deze staat door een beta fase heen komt. Zeker omdat veel bugs al in vorige fallout versies zaten...
Nieuwe DLC? youtube video
Andersom ook: mensen die dingen kwijt raken. V.w.b. refund: ken de refund policy niet, maar er zijn weinig bedrijven die je een refund gaan geven als je de hele quest line al hebt uitgespeeld en level 50 bent. (Maar weet niet hoever jij bent natuurlijk)Webgnome schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:17:
[...]
Dat is dus een bug die ook door iemand anders in dit topic al is gemeld. Helaas. Ik ga maar eens een refund aanvragen..
Als ik mag hopen dat het gewoon upgrades zijn for free.. Bethesda heeft zoveel kapot gemaakt dat ze wel wat goodwill mogen kwekenZeph schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:36:
[...]
Afgelopen patch is er juist heel veel gedaan, maar vanwege "readability" is 90% niet vermeld. Er waren tijdens de beta al mensen met level 100+
Nieuwe DLC? youtube video
Energydrank meldt zich bij de club!
Net een key gekocht en aan het downloaden...
Voor 20 euro dacht ik, laat ik hem toch s proberen dus we gaan het zien!
Net een key gekocht en aan het downloaden...
Voor 20 euro dacht ik, laat ik hem toch s proberen dus we gaan het zien!
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Hoort niet echt in dit Topic natuurlijk, maar kijk zeker uit naar deze game. Verre van verkeerd van wat ik er tot nu toe van heb gezien. Flinke middelvinger naar Bethesda de reclame voor deze game, maar die verdienen zij ook wel momenteel.NukaWorldNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:26:
[Afbeelding]
Blegh, ben al een dag bezig voldoende screws en black titanium te krijgen voor dat klote excavator armor.
In je powerarmor gaan, dan eruit zodat alles geactiveerd is.Mad-Matt schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:25:
Hoe kan ik mn powerarmor delen op een frame laten zonder dat ze om de minuut gerecalled worden naar mn stash?
Het hele ding gaat dan nog wel naar je inventory maar daar kan je niks aan doen.
Weet het nog niet. Wel companions maar geen romance. FO76, Anthem, allemaal geen romance.NukaWorldNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:26:
[Afbeelding]
Where is the love??
Ik heb in het echte leven al geen liefde, dan wil ik het toch zeker in game wel hebben.
Iemand die dit voorheeft?

Kan hem zelfs niet voltooien nu. Heb 5 locaties afgerond gedaan en staan er maar 9 in totaal op de lijst...

Kan hem zelfs niet voltooien nu. Heb 5 locaties afgerond gedaan en staan er maar 9 in totaal op de lijst...
hmm, wat een gedoe. Dan maar lekker zonder powerarmor spelen. (speelde FO4 ook zonder, behalve in Glowing Sea)LordLuc schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:23:
[...]
In je powerarmor gaan, dan eruit zodat alles geactiveerd is.
Het hele ding gaat dan nog wel naar je stash maar daar kan je niks aan doen.
Ben nu een klein weekje bezig, vermaak me echt prima met de game.
Doe lekker rustig aan (level 10) maar man wat een bitch was de missie In to the fire (laatste gedeelte van de quest), iedere keer crash gehad (ik denk wel 10x) Playstation is hierdoor ook een aantal keer goed vast gelopen.
Vage dingen ook bij deze quests, enemies zijn ineens nadat ik de game opstart in die missie level 30 of soms 35.. en dan ineens weer level 6.
Vandaag nog een keer geprobeerd en de missie zonder crash gehaald, blij dat dat voorbij is maar stond wel op het punt om de game maar even te laten. ( ik moet die missie dan ook halen, ik kan me focus dan niet op een andere missie hebben)
Doe lekker rustig aan (level 10) maar man wat een bitch was de missie In to the fire (laatste gedeelte van de quest), iedere keer crash gehad (ik denk wel 10x) Playstation is hierdoor ook een aantal keer goed vast gelopen.
Vage dingen ook bij deze quests, enemies zijn ineens nadat ik de game opstart in die missie level 30 of soms 35.. en dan ineens weer level 6.
Vandaag nog een keer geprobeerd en de missie zonder crash gehaald, blij dat dat voorbij is maar stond wel op het punt om de game maar even te laten. ( ik moet die missie dan ook halen, ik kan me focus dan niet op een andere missie hebben)
Crashes hebii echt op momenten wanneer je ze verwacht (met 12 man bij de scorched). De bugs die geïntroduceerd worden geven me wel steeds meer een pannenkoek gevoel over Bethesda. Ze zullen vast wel t een en ander proberen. Maar ze missen echt een goede beta...
Vandaag zo goed als niet gespeeld. Morgen gelukkig n vrije dag. Dan gaan we denk ik wel weer n scorched queen doodmaken. Of gewoon mond farmen in whitespring. We zien wel.
Ik heb t recept voor die radiation showr. Maar daar heb je veel loot nodig uit nukes zones!!
Vandaag zo goed als niet gespeeld. Morgen gelukkig n vrije dag. Dan gaan we denk ik wel weer n scorched queen doodmaken. Of gewoon mond farmen in whitespring. We zien wel.
Ik heb t recept voor die radiation showr. Maar daar heb je veel loot nodig uit nukes zones!!
[ Voor 34% gewijzigd door Gopher op 08-12-2018 23:01 ]
Net voor het eerst Coop gespeeld met een vriend samen. Daarvoor ook nog niet gespeeld, dus nieuw in de game gegaan.
De kritieken over NPC's snap ik volkomen. Een gemiste kans. Maar verder is het toch wel tof om zo samen te spelen hoor! Beetje ouwehoeren, wat quests doen, etc.
Enig nadeel: een handeling in een Quest, zoals op de computer iets doen, moet je beiden doen. Zou handiger zijn als een van de twee voldoende zou zijn.
De kritieken over NPC's snap ik volkomen. Een gemiste kans. Maar verder is het toch wel tof om zo samen te spelen hoor! Beetje ouwehoeren, wat quests doen, etc.
Enig nadeel: een handeling in een Quest, zoals op de computer iets doen, moet je beiden doen. Zou handiger zijn als een van de twee voldoende zou zijn.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Okay nu is de maat vol..... Mijn bajonetted blackpowder rifle spontaan verdwenen nadat ik respawnde...
Dit zijn geen grapjes meer, had ik natuurlijk mijn tweede rifle net gescrapped want het begon allemaal wel wat te wegen.
Is ie gewoon pleite, lekker dan. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe, I need my blackpowder rifle!!
Dit zijn geen grapjes meer, had ik natuurlijk mijn tweede rifle net gescrapped want het begon allemaal wel wat te wegen.
Is ie gewoon pleite, lekker dan. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe, I need my blackpowder rifle!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
@Gopher
Als je nog een Auto Grenade Launcher zoekt.. ik heb net een legendary omgelegd die een level 50 auto launcher met +30% dmg tegen mutants..
Als je behoefte hebt kun je me ingame treffen:
En verder mijn nieuwste ervaring... een Assaultron hoofd die er in 1 schot 3000 energycells doorheen jaagt. Tot zover het horden van ammo
Als je nog een Auto Grenade Launcher zoekt.. ik heb net een legendary omgelegd die een level 50 auto launcher met +30% dmg tegen mutants..
Als je behoefte hebt kun je me ingame treffen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En verder mijn nieuwste ervaring... een Assaultron hoofd die er in 1 schot 3000 energycells doorheen jaagt. Tot zover het horden van ammo
[ Voor 24% gewijzigd door BLACKfm op 09-12-2018 20:29 ]
Bij mij begint het ook wel een beetje minder te worden. Komt ook deels wat Bethesda aan het doen is. Nu ook weer die stiekeme veranderingen in hun patch zonder dat aan te geven. Al die dingen bij elkaar helpen dat ook niet om echt met liefde die game te spelen. Het is dat ik Fallout fan ben maar anders was ik toch echt even klaar met Bethesda.
Danks voor 't bod, maar ik kan ze nu zelf craften. Dus op het moment ben ik hier tevreden mee!BLACKfm schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:28:
@Gopher
Als je behoefte hebt kun je me ingame treffen:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Enige wat ik te zeggen heb is dat Assaultrons een speciaal plekje in de hel verdienen.
Oh, het was er 1 met 3 mods overigens, ik heb het nu pas door (dat zijn die ruitjes bij de specs van een geweer/armor). Maar mooi dat je het nu zelf kan maken.Gopher schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:11:
[...]
Danks voor 't bod, maar ik kan ze nu zelf craften. Dus op het moment ben ik hier tevreden mee!
Verder weer een geslaagd avondje gamen. Behalve dat die assaultron-head mij mijn hele voorraad aan ammo heeft gekost (altijd fijn die bugs) voor het eerst 'meegedaan' bij een Nuke. Ik moest van ver komen (had nog geen fasttravel daar), en eenmaal aangekomen ook even een clip er door gejaagd en net op tijd, want toen was die dood
Geprobeerd om marine armor plans te vinden, maar daar helaas niet in geslaagd. Wel mijn armor en wapens even opgeschoond en weer gemod voor maximum performance!
On the downside waren de servers weer lekker bezig. Een paar keer lagg dat de controls weer stopgezet worden, ben een keer zomaar uit de server gepleurd en ben er achter gekomen dat ik toch niet helemaal van adamantium ben tegenover 3 turrets met vuur-kogels, dan wil je geen lag hebben dus...
De extra storage in de box doet verder nog helemaal niks voor mijn humeur, behalve dat ik in een eerdere sessie al mijn loot ben kwijtgeraakt zit die nu alweer bijna vol met alleen maar gescrapte junk minus staal en hout. Dus hup, op naar de infinite storage box!
Fuck deze game man. Wilde toch weer even spelen en ja hoor 5 minuten in de game en de fucking server crasht weer. Ben er nu echt klaar mee.
Hmm server crashes heb ik recentelijk 0 gehad . Zit jij op PC?NukaWorldNL schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:32:
Fuck deze game man. Wilde toch weer even spelen en ja hoor 5 minuten in de game en de fucking server crasht weer. Ben er nu echt klaar mee.
Ik vind wel dat Bethesda toch beter kan communiceren je merkt dat het niet melden van caps-farm-nerfs niet in goede aarde valt. Ik word vooral moe van m'n camp herbouwen, met name omdat je dan ineens 20 water purifiers hebt en alles moet scrappen in je stored items.
Kwa bepaalde bugs/exploits die ze gefixed hebben of doel je op iets anders?NukaWorldNL schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:04:
Bij mij begint het ook wel een beetje minder te worden. Komt ook deels wat Bethesda aan het doen is. Nu ook weer die stiekeme veranderingen in hun patch zonder dat aan te geven.
Niet zo raar toch dat ze dit niet aan de grote klok hangen... Je probeert een bepaald geld systeem in een spel in te bouwen zodat het mensen een bepaalde inspanning kost om verschillende doelen te halen.Gopher schreef op maandag 10 december 2018 @ 06:45:
[...]
Ik vind wel dat Bethesda toch beter kan communiceren je merkt dat het niet melden van caps-farm-nerfs niet in goede aarde valt.
Door het misbruiken van alle exploits is dit binnen een maand al om zeep geholpen.
Wat ik nog steeds dom vind is dat dit soort bugs en exploits door een alpha/beta test zijn gekomen... bijna iedere oen kan toch bedenken dat als je opnieuw inloged en loot voor jouw dan weer reset is dat mensen gaan server hoppen.
Voor dit soort games moeten exp, geld en duplicatie bugs z.s.m. gefixed worden.
@Cowamundo Het hoeft niet als primaire notes gemeld te worden. Maar iets van inzichten in de changes, zeker die de gameplay beinvloeden, mogen zeker wel gemeld te worden. Caps farmen is nu uiterst moeilijk (tenminste snel). Het enige wat ik nu als optie zie is alle vendor factions afgaan elke dag.
Ik wil nog steeds iets van 4/5 mutations meer, dat is 15k caps :-).
Ik wil nog steeds iets van 4/5 mutations meer, dat is 15k caps :-).
PS, plan is makkelijk te kopen in WhitespringFlagg schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:50:
Okay nu is de maat vol..... Mijn bajonetted blackpowder rifle spontaan verdwenen nadat ik respawnde...![]()
Dit weekend maar mijn eerste 1800 atoms uitgegeven in de shop voor de black power armor skin!
Was het eerste boeiende dat ik in die shop voorbij heb zien komen.
Alle overige zaken is absoluut niet interessant.
Gelukkig draait het spel niet om de atom shop maar ook daar hebben ze nou niet echt een handig iets van gemaakt.
Was het eerste boeiende dat ik in die shop voorbij heb zien komen.
Alle overige zaken is absoluut niet interessant.
Gelukkig draait het spel niet om de atom shop maar ook daar hebben ze nou niet echt een handig iets van gemaakt.
De bajonetmod? Rifle Kan je namelijk ook ophalen bij de cemetery in het noorden.Pheace schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:26:
[...]
PS, plan is makkelijk te kopen in Whitespring
Ook grappig, ik log in en mis de helft van mijn spullen (wapens/armor). Alles dat enigszins goed was is weg. 
Kan een hoop negeren, maar dit gaat niet lang meer door. De stealth nerfs zijn ook behoorlijk irritant.
Kan een hoop negeren, maar dit gaat niet lang meer door. De stealth nerfs zijn ook behoorlijk irritant.
Nerfs? ik mis even wat dit inhoud.
Sinds Just cause 4 uit is ben ik even gepauzeerd met Fallout 76, lees over te veel bugs na de patches die van kwaad tot erger gaan momenteel.
Sinds Just cause 4 uit is ben ik even gepauzeerd met Fallout 76, lees over te veel bugs na de patches die van kwaad tot erger gaan momenteel.
- leeg -
na een weekendje wat tijd te storten in de game moet ik toch zeggen dat ik het meeste gezeik van reviewers niet zo goed snap, ik vermaak me prima met de game (zelfs zonder mn camp ook maar 1 keer te bouwen omdat ik er geen zak van snap waarom ik hem nooit kan plaatsen XD)
Nou hou ik sws wel van gewoon rondlopen door de grote wildernis en een beetje te verkennen en looten echt heerlijk, de paar keer dat ik een speler tegenkwam even zwaaien, hij/zij zwaait terug en we gaan weer verder.
af en toe heb je er ook eentje tussen die hun Microfoons nog open hebben staan.
Was gisteren met een maat bezig en we kwamen bij een of ander ski resort waar een gast met open mic vol stond te schreeuwen dat hij werdt verkracht door de Scorched, nadat we kapot gingen van het lachen toch maar even deze vriendelijke man geholpen.
Nou hou ik sws wel van gewoon rondlopen door de grote wildernis en een beetje te verkennen en looten echt heerlijk, de paar keer dat ik een speler tegenkwam even zwaaien, hij/zij zwaait terug en we gaan weer verder.
af en toe heb je er ook eentje tussen die hun Microfoons nog open hebben staan.
Was gisteren met een maat bezig en we kwamen bij een of ander ski resort waar een gast met open mic vol stond te schreeuwen dat hij werdt verkracht door de Scorched, nadat we kapot gingen van het lachen toch maar even deze vriendelijke man geholpen.
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
is helaas een bekend probleem. Lijkt een beetje op het probleem met de camps die ineens compleet anders zijn/dingen missen.Zeph schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:02:
Ook grappig, ik log in en mis de helft van mijn spullen (wapens/armor). Alles dat enigszins goed was is weg.
Er waren methodieken om geld te verdienen, bijv serverhoppen en caps storages farmen. Reloggen voor vendors. Maar dat kan allemaal niet meer. Vendors resetten elke dag alleen nog maar. En Die storages zijn vrijwel altijd weg. Je kunt op minder servers etc.luigi87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:30:
Nerfs? ik mis even wat dit inhoud.
Ik heb nu wel ook 't gevoel dat 't soms ook wat minder stabiel is. Desondanks nog veel plezier en gisteren 2 nukes gegooid weer.
Serieus ik heb dus net me hut in whitespring staan om daar eens die cap storages te verzamelen, maar dat is nu kansloos eigenlijk.Gopher schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:00:
[...]
Er waren methodieken om geld te verdienen, bijv serverhoppen en caps storages farmen. Reloggen voor vendors. Maar dat kan allemaal niet meer. Vendors resetten elke dag alleen nog maar. En Die storages zijn vrijwel altijd weg. Je kunt op minder servers etc.
Ik heb nu wel ook 't gevoel dat 't soms ook wat minder stabiel is. Desondanks nog veel plezier en gisteren 2 nukes gegooid weer.
Dan kom je dus ingame ook zeer moeizaam aan caps, hmmm ....balen.
Dat server hoppen deed ik ook wel eens om aan goede plans te komen, maar dat heeft dus allemaal geen zin meer.
Begin steeds meer te hopen dat ze hoop opgeven en er een offline versie van maken, met multiplayer mogelijkheden. ipv van andersom.
Zeker gisteren avond, mijn soms wat Brakke internet provides had weer eens een storing, dan kan je het spel gewoon niet eens spelen omdat je geen verbinding krijgt. Is toch wel een beetje balen.
[ Voor 9% gewijzigd door luigi87 op 10-12-2018 14:23 ]
- leeg -
@luigi87 Woon je afgelegen? anders gewoon 'n andere provider nemen.
Ach in whitespring word je camp toch snel weggehaald doordat anderen er bouwen. Maar inderdaad ik kon daar ook bijna geen caps vinden.
Als je caps wilt verzamelen is 't aan te raden om de locaties van alle verschillende vendors ff uit je hoofd te leren, en dan daar 'n berg rommel steeds verkopen. Zo maak ik expres te veel water zodat ik dat daar kan verpatsen. Is toch 1400 caps per dag.
Ach in whitespring word je camp toch snel weggehaald doordat anderen er bouwen. Maar inderdaad ik kon daar ook bijna geen caps vinden.
Als je caps wilt verzamelen is 't aan te raden om de locaties van alle verschillende vendors ff uit je hoofd te leren, en dan daar 'n berg rommel steeds verkopen. Zo maak ik expres te veel water zodat ik dat daar kan verpatsen. Is toch 1400 caps per dag.
Zou een prachtige oplossing zijn maar ik ben bang dat dit er nooit zal gaan komen.luigi87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:21:
[...]
Begin steeds meer te hopen dat ze hoop opgeven en er een offline versie van maken, met multiplayer mogelijkheden. ipv van andersom.
Wat mij is opgevallen aan water purifiers en andere collector machines is dat de rate die erop staat van geen kant klopt.
De grootste water purifier zegt 60/h (dus 1 per minuut), wat crafting dingen 1 per 5 mins etc.
Knal dat ding neer, stroom erop en ga lekker mijn camp opbouwen.
Na 30 mins rommelen, craften, stashen etc kijk ik in mijn purifier... 2 purified water
Ook bij andere machines lijkt er niks van de x per uur ratio te kloppen.

Zelfs al weet ik zeker dat er niemand in de buurt is geweest of er een level 3 lock op heeft gezeten heb ik vaak veel minder items dan ik zou moeten hebben.
[ Voor 49% gewijzigd door Cowamundo op 10-12-2018 14:37 ]
Volgens mij klopt de rate wel, maar is er ook een capaciteit per machine wat die vast kan houden. Dus je krijgt wel elke minuut een purified water, maar je krijgt er tegelijk maximaal twee. Dus je moet elke twee minuten je water eruit halen zodat die verder gaat.Cowamundo schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:31:
[...]
Dit had overigens inderdaad beter gedocumenteerd kunnen worden
Hmm tja woon niet afgelegen, maar ga bij een ander al snel 25% extra betalen. Heb nu glasvezel verbinding via een lokale ISP tegen een erg schappelijk tarief.Gopher schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:31:
@luigi87 Woon je afgelegen? anders gewoon 'n andere provider nemen.
Denk inderdaad dat ik dan ook maar Purified water ga maken en verkopen. en dan maar travelen naar de vendors. die zijn wel makkelijk te onthouden.
- leeg -
Zelf plunder ik altijd alle 10 Golf-outfits in Whitesprings.luigi87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:44:
[...]
Hmm tja woon niet afgelegen, maar ga bij een ander al snel 25% extra betalen. Heb nu glasvezel verbinding via een lokale ISP tegen een erg schappelijk tarief.
Denk inderdaad dat ik dan ook maar Purified water ga maken en verkopen. en dan maar travelen naar de vendors. die zijn wel makkelijk te onthouden.
Zijn met Hard Bargain 25 caps per stuk
Dit weekend level 155 geworden
Thanks voor de tip.Promaxhunter schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:50:
[...]
Zelf plunder ik altijd alle 10 Golf-outfits in Whitesprings.
Zijn met Hard Bargain 25 caps per stuk
Dit weekend level 155 geworden![]()
blijven die wel liggen dan? en waar vindt deze?
Cowamundo schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:31:
[...]
Zou een prachtige oplossing zijn maar ik ben bang dat dit er nooit zal gaan komen.
Wat mij is opgevallen aan water purifiers en andere collector machines is dat de rate die erop staat van geen kant klopt.
De grootste water purifier zegt 60/h (dus 1 per minuut), wat crafting dingen 1 per 5 mins etc.
Knal dat ding neer, stroom erop en ga lekker mijn camp opbouwen.
Na 30 mins rommelen, craften, stashen etc kijk ik in mijn purifier... 2 purified water![]()
Zelfs al weet ik zeker dat er niemand in de buurt is geweest of er een level 3 lock op heeft gezeten heb ik vaak veel minder items dan ik zou moeten hebben.
Hier kan je wat info terug vinden, alleen niks over de max hoeveelheid.Yankovic schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:40:
[...]
Volgens mij klopt de rate wel, maar is er ook een capaciteit per machine wat die vast kan houden. Dus je krijgt wel elke minuut een purified water, maar je krijgt er tegelijk maximaal twee. Dus je moet elke twee minuten je water eruit halen zodat die verder gaat.
Dit had overigens inderdaad beter gedocumenteerd kunnen worden
http://fallout.wikia.com/wiki/Water_purifier_(Fallout_76)
[ Voor 76% gewijzigd door luigi87 op 10-12-2018 14:53 ]
- leeg -
Elke keer dat ik er langs kom liggen ze er allemaal nog.luigi87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:52:
[...]
Thanks voor de tip.
blijven die wel liggen dan? en waar vindt deze?
[...]
[...]
Hier kan je wat info terug vinden, alleen niks over de max hoeveelheid.
http://fallout.wikia.com/wiki/Water_purifier_(Fallout_76)
Ze liggen, zodra je binnen komt, links naast de trap in de display. De rest ligt allemaal beneden (trap af en 1e ruimte rechts)
Eventueel ligt er nog 1 in de bus buiten.
Ze liggen overigens bij de Golf Course
Ook in de huisjes!
Betreft water, de productie daarvan is tevens generfed. Volgens mij moet je nu meer in de buurt zijn of iets derglijks. Ik merk ook vaak dat een apparaat vol zit (5 stuks) en de ander nog 0 gemaakt heeft. Ik had er gisteren 7 staan.
Betreft water, de productie daarvan is tevens generfed. Volgens mij moet je nu meer in de buurt zijn of iets derglijks. Ik merk ook vaak dat een apparaat vol zit (5 stuks) en de ander nog 0 gemaakt heeft. Ik had er gisteren 7 staan.
[ Voor 86% gewijzigd door Gopher op 10-12-2018 15:15 ]
Maar vanwaar die liefdenvoor caps eigenlijk? Waar gebruiken jullie ze voor?
Ik heb meestal zo rond de 1000 caps, gisteren wat bulk ballistic fiber kunnen kopen voor 350c maar voor de rest koop ik vrij weinig.
White springs was bij mij wel net ff iets té gezellig. Werd besprongen door 8 glowing putrified scorched.... Meerdere malen dood gegaan om te proberen mijn stash te redden, uiteindelijk mbv het whitespring personeel overleefd, maar helaas stash wederom pleite (incl mijn aangekochte ballistic fiber).
Dus kon weer opnieuw beginnen met verzamelen.
Ik heb meestal zo rond de 1000 caps, gisteren wat bulk ballistic fiber kunnen kopen voor 350c maar voor de rest koop ik vrij weinig.
White springs was bij mij wel net ff iets té gezellig. Werd besprongen door 8 glowing putrified scorched.... Meerdere malen dood gegaan om te proberen mijn stash te redden, uiteindelijk mbv het whitespring personeel overleefd, maar helaas stash wederom pleite (incl mijn aangekochte ballistic fiber).
1000 caps? Ik mag blij zijn als ik er gemiddeld 200 heb..Flagg schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:31:
plans...plans.... plans.... en nog meer plansFlagg schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:31:
wauw, ik heb er denk 40Webgnome schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:33:
[...]
1000 caps? Ik mag blij zijn als ik er gemiddeld 200 heb..
[ Voor 12% gewijzigd door luigi87 op 10-12-2018 16:40 ]
- leeg -
De betere plans (als je ze wilt kopen) zijn zo (zonder charisme en andere dingen dat het goedkoper wordt) 500+ caps. En blijkbaar kun je ook mutations kopen, en die kosten een klap meer caps.
Eeeeen wederom disconnect server. Echt die kut servers kunnen het gewoon allemaal niet aan man als het eenmaal wat te druk wordt. Ik ben bezig met wat super mutants killen en tussendoor komt er ook een vertibot langs en die bemoeit zich ermee. Ja hoor het wordt gewoon allemaal teveel voor de server en hoppa weer eruit. Wat een in en in triest spel is dit Bethesda om het zo uit te brengen.
Veel fasttravellen dan ofzo, dat doe ik vrijwel niet tenzij ik van a-->b-->a moet dan wil ik het nog wel eens doen. Fasttravellen kost je dubbel geld natuurlijk, en je moet lappen en alles wat je onderweg kan tegenkomen mis je natuurlijk ook.Webgnome schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:33:
[...]
1000 caps? Ik mag blij zijn als ik er gemiddeld 200 heb..
Nu kan ik vaak ook niet ft'en omdat ik teveel meesleep.
De "armour weighs 25% less" perk was dan ook erg welkom. Kan weer rennen nu.
Oh ja das waar zag idd tijdens een quest ergens die Mutations Zonder Nadelen te koop staan voor 4700 caps, die was ik alweer vergeten.BLACKfm schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:40:
De betere plans (als je ze wilt kopen) zijn zo (zonder charisme en andere dingen dat het goedkoper wordt) 500+ caps. En blijkbaar kun je ook mutations kopen, en die kosten een klap meer caps.
Ik heb dat misschien 1x gehad buiten de "over 10 minuten gooien we je eruit" melding. En heb toch al heel wat uren geleden de melding gekregen dat ik 76 uur door Appalachia heb gewandeld.NukaWorldNL schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:40:
Eeeeen wederom disconnect server. Echt die kut servers kunnen het gewoon allemaal niet aan man als het eenmaal wat te druk wordt. Ik ben bezig met wat super mutants killen en tussendoor komt er ook een vertibot langs en die bemoeit zich ermee. Ja hoor het wordt gewoon allemaal teveel voor de server en hoppa weer eruit. Wat een in en in triest spel is dit Bethesda om het zo uit te brengen.
Zeker weten dat je internet/lokale netwerk wel deugd?
PS heb wel eens een paar seconden dat de controls het niet doen vanwege brakke verbinding, maar helemaal eruit gebeurd vrijwel nooit hier.
[ Voor 40% gewijzigd door Flagg op 10-12-2018 16:54 ]
Servers zijn zeer matig, maar denk dat het weinig/niets te maken heeft met waar jij het nu over hebt. Disconnects zijn meestal gewoon 'random', op de Nukes na dan.NukaWorldNL schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:40:

Ik heb gewoon een 100mbit verbinding en heb zelden problemen. Met deze game heb ik juist te vaak een disconnect gehad.
Echt WTF is er met mijn game aan de hand dan. Nu ga ik telkens weer dood, omdat er steeds stukken hp af gaan terwijl ik helemaal niks raars heb. Echt wordt nu helemaal gefrustreerd door deze game hoor
Echt WTF is er met mijn game aan de hand dan. Nu ga ik telkens weer dood, omdat er steeds stukken hp af gaan terwijl ik helemaal niks raars heb. Echt wordt nu helemaal gefrustreerd door deze game hoor

Wat een onzin dan om de duurste water purifier te bouwen als de slechtste ook gewoon 2 per x minuten geeft.Gopher schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:15:
Ook in de huisjes!
De duurdere versie lijkt naar mijn idee net zoveel water te geven.
Misschien, maar de grotere heeft meer storage, dus kan 5 items bevatten. waarbij de kleinere max 2 items heeft. Dus ik kom terug tot max 45 tegenover max 14 water :-).Cowamundo schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:50:
[...]
Wat een onzin dan om de duurste water purifier te bouwen als de slechtste ook gewoon 2 per x minuten geeft.
De duurdere versie lijkt naar mijn idee net zoveel water te geven.
Gooi even 350 crafting materials op de grond voor mijn andere account, en poof het is weg. Het is wel klaar, ik denk dat ik ga wachten op mods/private servers.
Gebeurt inderdaad soms op andere locaties, wat je kunt proberen is dan 'n stuk bewegen en daar in de buurt nog 'n ding op de grond gooien. Zakje verplaatst dan.Zeph schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:11:
Gooi even 350 crafting materials op de grond voor mijn andere account, en poof het is weg. Het is wel klaar, ik denk dat ik ga wachten op mods/private servers.
Zakje verplaatsen helpt niet, direct geprobeerd het kwam niet terug.Gopher schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:12:
[...]
Gebeurt inderdaad soms op andere locaties, wat je kunt proberen is dan 'n stuk bewegen en daar in de buurt nog 'n ding op de grond gooien. Zakje verplaatst dan.
EDIT: Join een server is mijn camp weg, naja dan is dat gebied bezet? Nope. CAMP geplaatst op exact dezelfde plaats, nu werkt mijn blueprint natuurlijk niet. ugh. Als het tegen zit, gaat meteen alles mis?

[ Voor 23% gewijzigd door Zeph op 10-12-2018 18:50 ]
Tijdje terug ook gehad bij een uitkijktoren.. werd om de 5 seconden 'gehit' met 20% dmg en ging de hele tijd dood. Geen idee waar het aan lag, maar vast een geclipte vijand die geen geluid maakte ofzo.NukaWorldNL schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:39:
Echt WTF is er met mijn game aan de hand dan. Nu ga ik telkens weer dood, omdat er steeds stukken hp af gaan terwijl ik helemaal niks raars heb. Echt wordt nu helemaal gefrustreerd door deze game hoor![]()
![]()
Bajonetmod zal je in een store moeten vinden denk ik. Zoiezo altijd goed om altijd even voor goede mods te kijken als je in de store bent. White Springs heeft enkel plans voor de Black Powder Pistol/Rifle, geen mods.Flagg schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:41:
[...]
De bajonetmod? Rifle Kan je namelijk ook ophalen bij de cemetery in het noorden.
Als ikzelf een wapen wilt craften kom ik niet verder dan een level 1 wapen. Nu ben ik er niet echt nog mee bezig geweest maar vinden waar het aan ligt is me nog niet gelukt. Iemand tips?
De game zit nu onder de 20 euro bij cdkeys.
Had ik regelmatig bij Whitespring. Was een of ander onzichtbaar gedrocht idd. Melee of guns helpen dan niet, gelukkig een paar mijnen welBLACKfm schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:40:
[...]
Tijdje terug ook gehad bij een uitkijktoren.. werd om de 5 seconden 'gehit' met 20% dmg en ging de hele tijd dood. Geen idee waar het aan lag, maar vast een geclipte vijand die geen geluid maakte ofzo.
T-60/Excavator PA combo

Dacht eerst dat de T-60 parts vernietigd waren bij het craften, maar ze waren er nog.
Nu junk voor de rest van het excavator armor bij elkaar zoeken.
Nog een paar bugs:
-Mijn camp werd aangevallen door mijn eigen shotgun turret.
-Mijn missile turret vond het nodig mn machinegun turret kapot te schieten.
-Whitesprings Hotel: binnen zag ik 2 robots spontaan kapot vallen.
Maar verder gaat alles goed.

Dacht eerst dat de T-60 parts vernietigd waren bij het craften, maar ze waren er nog.
Nu junk voor de rest van het excavator armor bij elkaar zoeken.
Nog een paar bugs:
-Mijn camp werd aangevallen door mijn eigen shotgun turret.
-Mijn missile turret vond het nodig mn machinegun turret kapot te schieten.
-Whitesprings Hotel: binnen zag ik 2 robots spontaan kapot vallen.
Maar verder gaat alles goed.
Toxic Valley
Hier brengt het me weer terug naar Fallout 3. Gewoon een depri kapotte wasteland. Ben alleen level 6 en heb zo'n idee dat ik daar nog niet echt moet rondlopen
Hier brengt het me weer terug naar Fallout 3. Gewoon een depri kapotte wasteland. Ben alleen level 6 en heb zo'n idee dat ik daar nog niet echt moet rondlopen
Als 't goed is rollen ze daar vandaag 'n fix voor uit. We zullen zien hoe goed dat werkt.Zeph schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:13:
[...]
Zakje verplaatsen helpt niet, direct geprobeerd het kwam niet terug.
EDIT: Join een server is mijn camp weg, naja dan is dat gebied bezet? Nope. CAMP geplaatst op exact dezelfde plaats, nu werkt mijn blueprint natuurlijk niet. ugh. Als het tegen zit, gaat meteen alles mis?
Als 't goed is kun je vrij vroeg al wat hoger lvl wapens maken. Heb je al geprobeerd het item te craften? Dan krijg je de keuze voor welk level je het wilt craften.endechaos schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:01:
Als ikzelf een wapen wilt craften kom ik niet verder dan een level 1 wapen. Nu ben ik er niet echt nog mee bezig geweest maar vinden waar het aan ligt is me nog niet gelukt. Iemand tips?
Ik ga er tenminste van uit dat je net pas begonnen bent.
Welke bug is dat? Heeft dat te maken met de power armor mod op benen die niet werkt ofzo? Ik begreep dat je daar niet voor hoefde uit te loggen, enkel uit en in armor stappen zou genoeg moeten zijn.Webgnome schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:44:
zucht.. ik denk ik ga even nog wat questen.. Ik spawn, heb de overcumbered bug dus ga uit mijn PA en log uit. Kom weer terug.. scorchebeast en het hele oerwoud in groot gevecht.. => dood
Alt-f4.. ben er klaar mee.
Ik heb 'n paar weken terug redelijk vaak 3 scorchbeasts tegen gehad, heb gisteren een targeting computer mod gevonden voor de missile launcher. n's kijken of dat voor scorchbeasts werkt want ik loop vaak zo heen en weer te huppelen met m;n hamer tot ze eens landen. (dan zijn ze vrij snel dood dat wel).
Vervelend dat iedereen zo veel bugs heeft steeds, voor mij valt het nog steeds heel erg mee. Maar ik heb ook nooit PA met extra carry weight gehad (behalve misschien excavator maar die vind ik niet mooi.
[ Voor 49% gewijzigd door Gopher op 11-12-2018 06:40 ]
De wapens/armors gaan in stappen van 5, 10 of 15 levels omhoog. Sommige tot max level 50 en sommige met een max van 45.endechaos schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:01:
Dus zodra je level 20 bent kunt je een level 1,5,10,15 en 20 weapon/armor maken maar van sommige alleen level 1,10,20 en andere weer alleen level 1,15.
In het main craft menu staat alleen level 1 maar zodra je er op klikt kun je kiezen op welk level je een wapen of armor wilt craften.
Hoe het per wapen/armor is ingedeeld is vast wel ergens te vinden.
Hogere level items vragen wel steeds meer materials en zijn duurder om te repareren.
Patch dag, ben benieuwd welke nieuwe ongemerkte feature er worden geintroduceerd 
En hoop ook wel dat ze nu de bug beetje onder controle gaan krijgen. speel al een 2 weken niet meer omdat ik te veel bug tegen kwam die mij tijdens het spelen echt irriteerde.
En hoop ook wel dat ze nu de bug beetje onder controle gaan krijgen. speel al een 2 weken niet meer omdat ik te veel bug tegen kwam die mij tijdens het spelen echt irriteerde.
- leeg -
Verwijderd
Ik hoop (tegen beter weten in) dat ze mensen in staat stellen om hun eigen servers te starten, zodat wij Tweakers lekker op een eigen server kunnen hobbelen zonder dat we druk hoeven te maken over wat anderen doen . . .luigi87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:21:
Serieus ik heb dus net me hut in whitespring staan om daar eens die cap storages te verzamelen, maar dat is nu kansloos eigenlijk.
Dan kom je dus ingame ook zeer moeizaam aan caps, hmmm ....balen.
Dat server hoppen deed ik ook wel eens om aan goede plans te komen, maar dat heeft dus allemaal geen zin meer.
dat is de bug dat wanneer je in PA zit je extra carry weight niet wordt geteld. Oftewel je bent altijd overcumbered tot dat je uit de PA gaat, deze stashed, uitlogged, inlogged en weer in je PA gaat..Gopher schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 06:37:
[...]
Als 't goed is kun je vrij vroeg al wat hoger lvl wapens maken. Heb je al geprobeerd het item te craften? Dan krijg je de keuze voor welk level je het wilt craften.
Ik ga er tenminste van uit dat je net pas begonnen bent.
[...]
Welke bug is dat? Heeft dat te maken met de power armor mod op benen die niet werkt ofzo? Ik begreep dat je daar niet voor hoefde uit te loggen, enkel uit en in armor stappen zou genoeg moeten zijn.
Ik heb 'n paar weken terug redelijk vaak 3 scorchbeasts tegen gehad, heb gisteren een targeting computer mod gevonden voor de missile launcher. n's kijken of dat voor scorchbeasts werkt want ik loop vaak zo heen en weer te huppelen met m;n hamer tot ze eens landen. (dan zijn ze vrij snel dood dat wel).
Vervelend dat iedereen zo veel bugs heeft steeds, voor mij valt het nog steeds heel erg mee. Maar ik heb ook nooit PA met extra carry weight gehad (behalve misschien excavator maar die vind ik niet mooi.
Alleen uit je PA en weer er in heeft geen zin helaas.
p.s. gisteren ook weer een mooie.. log in heb ik ineens onzettend veel wapens waar ik niks mee kan... wel gratiz materials... dat dan weer wel
Dit gaat zeker niet gebeuren, de game is juist gemaakt voor online 'multi'player.luigi87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:21:
[...]
Al een aantal dagen niet gespeeld, bevalt goed moet ik zeggen

Tot op heden nog steeds elke dag lekker aan het spelen.
Wel gisterenavond weer een crash gehad, maar ach.
Morgen weer een patch geloof ik, ben benieuwd naar de patch notes
Die start vanmiddag als t goed is. Zouden paar fixes in moeten zitten.tha_crazy schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:44:
Tot op heden nog steeds elke dag lekker aan het spelen.
Ja dat hoop ik ook. maar ja ze zullen dat voorlopig nog niet doen, het spel is niet eens stabiel, helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:46:
[...]
Ik hoop (tegen beter weten in) dat ze mensen in staat stellen om hun eigen servers te starten, zodat wij Tweakers lekker op een eigen server kunnen hobbelen zonder dat we druk hoeven te maken over wat anderen doen . . .
ben bang van niet, maar heb de hoop wel. Denk dat zo ook wel serieus het aantal actieve spelers zien dalen.Geteisem schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:18:
[...]
Dit gaat zeker niet gebeuren, de game is juist gemaakt voor online 'multi'player.
Al een aantal dagen niet gespeeld, bevalt goed moet ik zeggen
[ Voor 30% gewijzigd door luigi87 op 11-12-2018 11:12 ]
- leeg -
Las sowieso dat de repair perk van 200% gefixt zou moeten zijn.Gopher schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:02:
[...]
Die start vanmiddag als t goed is. Zouden paar fixes in moeten zitten.
Dat zou wel mooi meegenomen zijn in ieder geval
Waar blijven de patch notes Bethesda......
Hi everyone,
We're planning to bring the PC version of Fallout 76 offline for maintenance and updates on Tuesday, December 11, starting at 9:00 a.m. EST (14:00 UTC). During this time, you will be unable to log into or play Fallout 76.
As mentioned here, we've adjusted our schedule to allow for further testing on console versions of the game. We're currently planning for console maintenance to take place on Thursday, December 13.
We'll post patch notes during tomorrow's maintenance and will keep you updated as necessary in this forum thread as downtime progresses. Once maintenance is complete, a new patch will be available for download.
Thank you very much!
We're planning to bring the PC version of Fallout 76 offline for maintenance and updates on Tuesday, December 11, starting at 9:00 a.m. EST (14:00 UTC). During this time, you will be unable to log into or play Fallout 76.
As mentioned here, we've adjusted our schedule to allow for further testing on console versions of the game. We're currently planning for console maintenance to take place on Thursday, December 13.
We'll post patch notes during tomorrow's maintenance and will keep you updated as necessary in this forum thread as downtime progresses. Once maintenance is complete, a new patch will be available for download.
Thank you very much!
Pff gisteren die quest gevolgd door de glass? (oid) caves waar je het Brotherhood signaal moet volgen, maar da's meer hard wegrennen geworden. In je uppie zonde pa lvl 55 is niet voldoende iig om er vechtend doorheen te komen. De scorched lukt allemaal wel maar complete scorchebeasts in een cave is wat lastig.
Uiteindelijk wel alles kunnen doen en vinden, maar uiteraard wel alle stash weer pleite zoals gewoonlijk.
Vind ook dat vanaf lvl 50 al geen special punten meer krijgen wat vroeg naar mijn smaak. Maar kan aan mij liggen.
Uiteindelijk wel alles kunnen doen en vinden, maar uiteraard wel alle stash weer pleite zoals gewoonlijk.
Vind ook dat vanaf lvl 50 al geen special punten meer krijgen wat vroeg naar mijn smaak. Maar kan aan mij liggen.
Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1