Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:33

luigi87

Domotica Fanaticus

Denk ga vandaag wven whitesprings verkennen. Nou dat heb ik geweten. Een vledermous van lvl 80 boven me kop. Ben maar weg gerend. Toen massas ghouls. En als kers op de taart schoot ik op een robot per ongeluk. Dus toen was het robot wars.. En ik het lijdent voorwerp. Wel ff in 10 minuten een lvl erbij :+
Of gebruiken die robots je altijd als schietschijf?

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:41
luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:51:
Denk ga vandaag wven whitesprings verkennen. Nou dat heb ik geweten. Een vledermous van lvl 80 boven me kop. Ben maar weg gerend. Toen massas ghouls. En als kers op de taart schoot ik op een robot per ongeluk. Dus toen was het robot wars.. En ik het lijdent voorwerp. Wel ff in 10 minuten een lvl erbij :+
Of gebruiken die robots je altijd als schietschijf?
Die robots zijn friendly.. tenzij je ze beschiet natuurlijk.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Mm, server disconnected :(

Ik had een plekje gevonden waar ik legendary feral ghouls kon spawnen! Hard gefarmed, weinig moois gekregen helaas.

Nu nog bedenken wat ik met de legendaries moet doen...

[ Voor 16% gewijzigd door Zeph op 03-12-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:21:
Voor de PA gebruikers, hoelang doe je ongeveer op 1 fusion core?
Drie uur? Give or take.

[ Voor 20% gewijzigd door LordLuc op 03-12-2018 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hoe was de patch nog wat leuks gemerkt?
Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:21:
uitloggen als je in power armor zit "laadt" de core die er inzit volledig op. :X
Tss power armor is voor little girls! :P

[ Voor 75% gewijzigd door Flagg op 03-12-2018 23:09 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe patch is morgen pas hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://twitter.com/Bethe...tatus/1069713890806849536

We are finalizing manufacturing plans for replacement canvas bags for the Fallout 76: Power Armor Edition. If you purchased the CE, please visit https://beth.games/2QDropM and submit a ticket by Jan. 31, 2019. We’ll arrange to send you a replacement as soon as the bags are ready.

Nou nou Bethesda toch maar wat doen na alle commotie. Dit kon natuurlijk ook totaal niet. Dan betaal je 200 euro en verwacht je een mooie tas, maar dan krijg je achteraf een veel mindere kwaliteit tas. Wat dat betreft netjes dat ze dit weer doen. Oplossen in plaats van niks doen en het maar vergeten.

[ Voor 6% gewijzigd door NukaWorldNL op 03-12-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pff ik ben verkeerd geïnformeerd hier. :( :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:51:
Denk ga vandaag wven whitesprings verkennen. Nou dat heb ik geweten. Een vledermous van lvl 80 boven me kop.
Maar 1 vledermous? Ik had er laatst 2.
Er wordt trouwens teveel genuked daar. Kan leuk zijn maar mn hutje ging steeds kapot. Heb het nu maar verhuist naar de Ash Heap. Leuk plekje gevonden aan een giftig meertje. Die waterpurifiers moeten keihard werken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
LordLuc schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:56:
[...]

Er wordt trouwens teveel genuked daar. Kan leuk zijn maar mn hutje ging steeds kapot. Heb het nu maar verhuist naar de Ash Heap. Leuk plekje gevonden aan een giftig meertje. Die waterpurifiers moeten keihard werken daar.
That whitespring nuken is gewoon belonend, er zitten al veel ghouls, Dan worden ze flink sterker en goede xp/loot. Kreeg daar laatst 700 xp per ghoul, reken maar ff uit op een groep van 20 ;-).

Overigens steeds minder moeite met Scotch raars, als ze landen nep ik ze vlot in elkaar. Helaas alleen nog steeds geen gun op m'n karakter. Ik wil die auto grenade launcher!

Goede mods voor je PA vinden lijkt ook nog lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:05:
Eensch. Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat (PA + juiste perks) t.o.v. (andere armor + juiste perks) de PA altijd superieur is in PVE?

Loop zelf meestal in leather trouwens + tan suit + fedora.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Webgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 22:20:
[...]

Die robots zijn friendly.. tenzij je ze beschiet natuurlijk.
Ben nog in discussie gegaan met de robot dat ik niet op hem schoot maar daar had die maling aan, en toen brak de hell los. Vooral toen die sentrybots zich ermee gingen bemoeien. Damn eentje schiet gewoon mini nukes ofzo.
LordLuc schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:56:
[...]

Ja was er maar 1, maar ik hem met rust. Alleen mijn (Gilles de la) turrets die boven op mijn pallethuisje staan dachten schieten!!!
En ik erna Rennen...... schuilen in een ander huisje maar die groene smurrie die hij schiet gaat gewoon door muren heen. en zat er ook nog een lvl 50 glowing Ghoul in het zelfde huisje..... ik hou van dit spel _/-\o_

Ik ga wel zien wat er van me huisje over is, denk weinig want er ging heel wat los op me aan elkaar getapete pallets huisje.

[ Voor 5% gewijzigd door luigi87 op 04-12-2018 08:43 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
luigi87 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:42:
[...]

Ben nog in discussie gegaan met de robot dat ik niet op hem schoot maar daar had die maling aan, en toen brak de hell los. Vooral toen die sentrybots zich ermee gingen bemoeien. Damn eentje schiet gewoon mini nukes ofzo.
De assaultrons zijn toch een tikkie lastiger. Van de SentryBot kun je nog weg rennen maar de assaultron..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Webgnome schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:56:
[...]

De assaultrons zijn toch een tikkie lastiger. Van de SentryBot kun je nog weg rennen maar de assaultron..
Ja die kwam ik later nog weer tegen, die kon ik niet afschudden dus toen heb ik het spel maar afgesloten.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Flagg schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:05:
Hoe was de patch nog wat leuks gemerkt?

[...]

Ja of voor hoarders zoals ik die net even wat meer carryweight nodig hebben ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Even mijn legendary farm ronde nagelopen. Toch wel een paar leuke drops gekregen. De beste is een radium rifle van level 50 met 3 mods (+30% dmg vs mirelurks & bugs, Explosive bullets en Vats crit meter vult 15% sneller) :9

Edit: Servers zijn zojuist offline gegaan, update tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeph op 04-12-2018 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Als fan van het Fallout universum kan ik mij prima vermaken met dit spel.
Momenteel level 23 en even wat ervaringen spuwen.

+ Het is fijn dat je alles prima solo kan doen!
+ Er is genoeg te ontdekken!
+ Ik vind het er mooi uit zien.

- Geen NPC's
- Helaas is het online en ben je dus afhankelijk van servers.
- Vandaag meerdere server crashes en/of random disconnects gehad. |:(
- Stash limit is erg laag (na de patch gelukkig 50% extra).
- Shops caps limit (snap hier echt geen * van en ik moet dus vaak spullen weggooien om ruimte te maken). :|
- Shops kunnen niet items voor items traden alleen item -> geld -> item wat erg inefficiënt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wordt gelukkig maar een kleine patch vandaag. 3GB op de consoles en 36MB op de pc.

Upcoming Patches

While “Inside the Vault” articles won’t always include information about upcoming patches, we want to continue to share details about our current schedule and what you can expect through the end of this year.

December 4

Our latest patch will be released today, bringing a 50% increase to your stash storage limit, and applying a number of bug fixes, balance changes, and other improvements. If you haven’t already, be sure to check out the patch notes before you head back in-game following today’s maintenance. At approximately 3GB on consoles and 36 MB on PC, today’s patch is significantly smaller than the prior update on November 19.

December 11

We’re still on track to release the features and improvements we discussed in last week’s article, including new settings for PC players, C.A.M.P. improvements, and the ability to respec your SPECIAL points after level 50. This update will also include a new C.A.M.P. feature we’ve been referring to as “Bulldozing”. Any actual bulldozers that once existed in Appalachia have long since become useless hunks of metal. However, you can still use this feature to clear out rocks, small trees, and other debris to help make building objects easier than ever. This will happen automatically as you build on top of, or very near, these obstructions. We hope this patch will help your C.A.M.P.s feel more like home.

December 18

We hope to provide one more patch mid-December. This patch will continue our focus on stability and other concerns raised by the community. We’ll keep you updated about the status of this patch as we close in on December 18.

As always, please continue to share your feedback about the game with us. At the risk of sounding like a broken record, your thoughts and discussions have, and will continue to be, incredibly helpful as we make Fallout 76 the best and most fun experience possible.

We’ll see you in the Wasteland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ik trouwens wel een beetje mee zit is die AFK modus. Ik vind het juist fijn om soms even de controller weg te leggen en wat anders te doen en pak je het later weer op, maar nu heb je maar 10 min en wordt je uit de game gegooid. Dat is wel weer een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hoe laat gaat de boel hier plat eigenlijk?

Edit hmm Als het goed is ligt het al plat of is het al klaar begrijp ik.

[ Voor 47% gewijzigd door Flagg op 04-12-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Maintenance smaintenance.
Waarom kunnen servers zichzelf niet maintenancen. Dan maar Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Grappig het downloaden van de patch duurde 150 seconden ongeveer.

Het kopiëren van de patch daarna duurt nu al langer en is pas op 10%. 8)7

En straks nog installeren zeker, ben er bang voor hoe lang dat gaat duren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
En dan gaan mensen daar natuurlijk weer over zeuren op YouTube.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Update is binnen en geïnstalleerd. Servers nog down zo lijkt het? :X Ik moet m'n fix hebben!

[ Voor 17% gewijzigd door Zeph op 04-12-2018 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Webgnome schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:14:
En dan gaan mensen daar natuurlijk weer over zeuren op YouTube.
En terecht!! Slechte game!!! Saai!! Leeg!! Bugs!!!!

Oh wacht ff... Got a bit carried away just now. :+

47% inmiddels. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo patch is weer binnen. Wil ook spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Installeren....

0.00002 1000ste van een seconde... Je verwacht het niet hé... :)

En nou maar hopen dat het niet de rest van de avond gaat duren.

Ik vraag me wel af hoe de sfeer daar nu is, servers down brengen voor een update is meestal niet zo gek interessant.

Maar weer up brengen is toch altijd wel even een momentje. Maar vraag me af hoe dat voelt bij een wereldwijde server waar "iedereen" met je mee aan het kijken is. Als ie het straks weer doet zal er wel een biertje open gemaakt worden hoop ik. :)

PS hoe lang staat die filtermogelijkheid al bovenin de pagina bij GoT? :) [Edit] sinds vandaag dus. :+

[ Voor 91% gewijzigd door Flagg op 04-12-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Patch van nog geen 40MB op de PC en de servers zijn al bijna 5 uur down.
Hopelijk is er flink wat memory en CPU power bijgeplaatst om de disconnects te verhelpen.

2 woorden 9 letters... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Cowamundo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:01:
Patch van nog geen 40MB op de PC en de servers zijn al bijna 5 uur down.
Hopelijk is er flink wat memory en CPU power bijgeplaatst om de disconnects te verhelpen.

2 woorden 9 letters... :O
Bijna klaar denk ik, ik krijg alweer de "this account lacks the required entitlements"

Dat was de vorige keer tegen het eind van de downtime ook zo.

[Edit] resultaten verleden garantie toekomst ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 04-12-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

BLACKfm

o_O

Duurt lang...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
En ik moet over iets meer dan een uurtje al weer naar bed :'(. Lange dag met alleen meetings, dan krijg je dit! Blij dat ik met de fiets was en die 2.5 uur iets sportiefs gedaan heb. Inloggen kon toch niet.

Huil huil
Flagg schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:42:
Maar weer up brengen is toch altijd wel even een momentje. Maar vraag me af hoe dat voelt bij een wereldwijde server waar "iedereen" met je mee aan het kijken is. Als ie het straks weer doet zal er wel een biertje open gemaakt worden hoop ik. :)
Ik maak 'm wel alvast open, anders mis ik het hele gebeuren. Morgenavond dan maar. Als iemand op PC trouwens 'n Jetpack mod kan kopen voor X-01 doe ff ik koop 'm wel over? Gisteren 'n uur lang in en uitloggen om shops te checken 8-)

Hier nog een thumbs up van 'n scorchbeast gisteren. Kom nu ook random 65's tegen als ik ga winkelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BVHYpCWuRY1LZsOuE67XPdhD/full.png

[ Voor 74% gewijzigd door Gopher op 04-12-2018 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Okay dus maar even in de psn store zitten kijken, heb ik blijkbaar zojuist Just cause 4 gekocht. Hmm moment van zwakte.. :P

Dure ffing update geworden. }:| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Found world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Veel plezier, op PC kan ik nog niet inloggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Ik crash dus elke keer als de game klaar is met laden.. meer mensen last van aldus Twitter.. schiet op dit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck die AFK optie man. Vind het nu al kut. Even een boterham smeren en naar toilet en hoppa weer terug naar main menu pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:13

tha_crazy

Mafketel

Welp, mijn eerste echte vervelende bug.
In Pa heb ik ineens geen increased weight meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
If you are experiencing an issue with your Carry Weight, we are actively investigating. Please try the following to see if this resolves the issue: 1. Unequip anything that increases your carry weight 2. Log out 3. Log back in 4. Re-equip your gear/power armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:51

Gem

Mijn game crashte steeds bij het laden van de wereld. Na het wijzigen van de optie "Borderless windowed" naar "fullscreen" bij display options werkt het weer. Wellicht een tip voor anderen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Mijn C.A.M.P was bij inloggen volledig verdwenen,

Bij het bouwen van een nieuw C.A.M.P. zag ik dat ik verschillende food plants: corn (100x), carrot (80x), muttfruit (220x !) en blueberry (120x) in mijn stored items heb staan.
Evenals al mijn crafting stations die allemaal 4x in mijn stored items zitten.

Ook is mijn build limit maxed en kan ik geen stroomkabels tussen apparaten verbinden.

Na het scrappen van alle extra items krijg ik steeds een disconnect en bij het opnieuw inloggen is alles weet terug... zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Nee geweldig... als passive player (in ieder geval ingesteld op een andere pc, zelfde account) val ik een huisje binnen met een level 3 lock er op. Geen probleem voor deze keymaster, alles nog koek en ei en begint die knakker op mij te schieten. Ook allemaal prima, 'want zolang ik niet terugschiet is er niks aan de hand'.
Vervolgens wil ik op de G drukken, maar druk zoals wel vakker op de H om mijzelf te healen en ineens valt die hele base mij aan (dood in 1 seconden).

Die player logged vervolgens gelijk uit na het looten van mijn junk, waarschijnlijk had die geen inventory glitch, want toen ik aan kwam leek er nog genoeg in te zitten (ik kon springend bij mijn zak). Vervolgens wil ik de shit weer terug pakken en ontving ik enkel nog maar een 'soeplepel' en despawned mijn zak.

Dus of die andere player heeft toch alles kunnen looten (dan waarschijnlijk toch inventory hack, want dat is een hoop), of de server loopt gewoon te laggen...

Maar het belangrijkste vind ik dus, waarom werd ik toch gekilled ondanks dat ik passive ben. Ik heb geen gun getrokken en ook niet teruggeschoten.
Komt het mogelijk dat de player mij aanviel en daardoor de base defense mij als vijand markeerde?
Vond het wel weer even een buzzkill, en dat alleen maar door die beperkte inventory :P. #Ragequit

Verder werden schoten niet direct geregistreerd. Dus schieten, en een (halve) seconde later dat pas de hit werd geregistreerd. Heel veel random spawns van groepjes mutants en Scourged. Leuk voor de loot, minder leuk voor de voortgang van het spel.

Ik hoop dat ik gewoon even een bagger server te pakken had, maar als dit de 'patch' moet voorstellen dan vind ik het maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wen er maar aan. Het is zeer vervelend ja, maar bij Bethesda komen altijd weer bugs bij met nieuwe patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh oh oh hier ook weer een bug ja. Man oh man Bethesda.

Zit in Gauley Mine en die lockpad werkt niet. Kan geen code invoeren om die deur te openen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46
BLACKfm schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:58:
Nee geweldig... als passive player (in ieder geval ingesteld op een andere pc, zelfde account) val ik een huisje binnen met een level 3 lock er op. Geen probleem voor deze keymaster, alles nog koek en ei en begint die knakker op mij te schieten. Ook allemaal prima, 'want zolang ik niet terugschiet is er niks aan de hand'.
Vervolgens wil ik op de G drukken, maar druk zoals wel vakker op de H om mijzelf te healen en ineens valt die hele base mij aan (dood in 1 seconden).

Die player logged vervolgens gelijk uit na het looten van mijn junk, waarschijnlijk had die geen inventory glitch, want toen ik aan kwam leek er nog genoeg in te zitten (ik kon springend bij mijn zak). Vervolgens wil ik de shit weer terug pakken en ontving ik enkel nog maar een 'soeplepel' en despawned mijn zak.

Dus of die andere player heeft toch alles kunnen looten (dan waarschijnlijk toch inventory hack, want dat is een hoop), of de server loopt gewoon te laggen...

Maar het belangrijkste vind ik dus, waarom werd ik toch gekilled ondanks dat ik passive ben. Ik heb geen gun getrokken en ook niet teruggeschoten.
Komt het mogelijk dat de player mij aanviel en daardoor de base defense mij als vijand markeerde?
Vond het wel weer even een buzzkill, en dat alleen maar door die beperkte inventory :P. #Ragequit

Verder werden schoten niet direct geregistreerd. Dus schieten, en een (halve) seconde later dat pas de hit werd geregistreerd. Heel veel random spawns van groepjes mutants en Scourged. Leuk voor de loot, minder leuk voor de voortgang van het spel.

Ik hoop dat ik gewoon even een bagger server te pakken had, maar als dit de 'patch' moet voorstellen dan vind ik het maar niks...
Als je een slot 'picked' van iemand anders krijg je een wanted status. Daarom kon hij op je schieten. Ik heb het zelfs gehad met een kistje dat er al was, maar binnen een workbench-area viel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Nee geweldig... als passive player (in ieder geval ingesteld op een andere pc, zelfde account) val ik een huisje binnen met een level 3 lock er op. Geen probleem voor deze keymaster, alles nog koek en ei en begint die knakker op mij te schieten.
Je verdiende loon, smerige Raider :P ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cvzFy3t1dTfyk2JC4AsUjznv/full.jpg
ArisB schreef op woensdag 5 december 2018 @ 06:53:
Als je een slot 'picked' van iemand anders krijg je een wanted status. Daarom kon hij op je schieten. Ik heb het zelfs gehad met een kistje dat er al was, maar binnen een workbench-area viel.
+1

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webgnome

Dus je breekt bij iemand zijn huis in en vind het gek dat je beschoten wordt ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Maar het belangrijkste vind ik dus, waarom werd ik toch gekilled ondanks dat ik passive ben.
Er is geen passive mode in FO76. Pacifist mode zorgt alleen dat jij geen schade doet aan andere spelers zodat je ze niet per ongeluk kan taggen (en zo onbedoeld in PVP terecht kan komen als ze terug schieten). Andere spelers kunnen je nog steeds taggen en killen. Andermans eigendom beschadigen en/of lockpicken? -> Wanted. Als je Wanted bent werkt stealth voor jou niet meer volledig (iedereen kan je op de kaart zien) en staat PVP aan (dus als iemand op je schiet doen ze gelijk full damage).

De bug/missing feature hier is dat je niet kan zien dat je iets van een andere speler aan het openen/looten/beschadigen bent. In FO4/FO3 waren items van een ander gemarkeerd in het rood, in FO76 kun je dit niet zien. Indirect kun je het natuurlijk wel zien aan de manier waarop iets is gebouwd (mijn CAMP kun je zo herkennen als iets dat niet door Bethesda is neergezet). (Overigens laat ik alles lekker open, je mag van mij rustig mijn benches gebruiken en water uit mijn purifier pakken).

Last but not least: PVP damage is genormaliseerd. Dat houdt in dat als ik level 105 bent en jij level 5, ik geen damage voordeel heb als gevolg van level/SPECIAL. Perks tellen wel voor zover ik weet (?). Dus je bent niet bij voorbaat kansloos. Zelf totaal geen moeite gehad om high-level wanted spelers in Power Armor om te leggen met een combat shotgun.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 05-12-2018 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

@Alloftheabove

Ah, Ik zie eigenlijk helemaal geen nut in het wanted maken als je ergens inbreekt. Natuurlijk wel realistisch, maar er valt niks te jatten. Ik vind het altijd wel handig dat ik in een huis van een ander wat benches kan gebruiken. En als je de boel wilt slopen dan houd een houten wandje natuurlijk ook niks tegen als je met wat explosieven aan komt zetten.
Dat je de deur op slot kan zetten vind ik dan meer zinvol zodat vijanden niet zomaar naar binnen kunnen komen, maar voor normale players totaal overbodig. In ieder geval in een spelwereld waarin grieven/aanvallen sowieso niet echt gebeurt

Maar het is weer een lesson learned zullen we maar zeggen. Niet inbreken als ik niet dood wil :P.

Tenzij dat inmiddels al is gefixed vind ik het bouwen van een uitgebreid huis zonde van de tijd als je dat elke keer weer opnieuw moet doen. En met die stabiele servers is het maar de vraag of je er lang van kunt genieten. Voor resources is het wel handig als je vele uren achter elkaar speelt.
Is het dan wel te hopen dat je niet langer dan 10 minuten weg gaat, anders kun je weer gedag zeggen tegen je bouwwerk.
Of kan je misschien middels de auto-walk in je eigen huis de AFK-kick... ontlopen (badum pats).

[ Voor 26% gewijzigd door BLACKfm op 05-12-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoojaa
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-07-2024
BLACKfm schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:05:
@Alloftheabove

Ah, Ik zie eigenlijk helemaal geen nut in het wanted maken als je ergens inbreekt. Natuurlijk wel realistisch, maar er valt niks te jatten. Ik vind het altijd wel handig dat ik in een huis van een ander wat benches kan gebruiken. En als je de boel wilt slopen dan houd een houten wandje natuurlijk ook niks tegen als je met wat explosieven aan komt zetten.
Dat je de deur op slot kan zetten vind ik dan meer zinvol zodat vijanden niet zomaar naar binnen kunnen komen, maar voor normale players totaal overbodig. In ieder geval in een spelwereld waarin grieven/aanvallen sowieso niet echt gebeurt

Maar het is weer een lesson learned zullen we maar zeggen. Niet inbreken als ik niet dood wil :P.

Tenzij dat inmiddels al is gefixed vind ik het bouwen van een uitgebreid huis zonde van de tijd als je dat elke keer weer opnieuw moet doen. En met die stabiele servers is het maar de vraag of je er lang van kunt genieten. Voor resources is het wel handig als je vele uren achter elkaar speelt.
Is het dan wel te hopen dat je niet langer dan 10 minuten weg gaat, anders kun je weer gedag zeggen tegen je bouwwerk.
Of kan je misschien middels de auto-walk in je eigen huis de AFK-kick... ontlopen (badum pats).
Waarom zou je iedere keer weer opnieuw moeten bouwen? Ben nog niet zo hoog maar heb nu de questen gedaan dat je een C.A.M.P moet bouwen ten noorden van het vliegveld. Leek me wel tof om later in een regio een grotere te bouwen, als dit een doel heeft en niet elke keer dat ik inlog opnieuw moet namelijk.

PSN: whoojaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

whoojaa schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:26:
[...]

Waarom zou je iedere keer weer opnieuw moeten bouwen? Ben nog niet zo hoog maar heb nu de questen gedaan dat je een C.A.M.P moet bouwen ten noorden van het vliegveld. Leek me wel tof om later in een regio een grotere te bouwen, als dit een doel heeft en niet elke keer dat ik inlog opnieuw moet namelijk.
Nou dat is dus de vraag die ik stel, maar ik heb mij er nooit echt in verdiept. Ik lees op internet dat je wel een blueprint van je camp kan maken, en daarmee dus kunt verhuizen / snel weer opbouwen. Ik weet alleen nog niet of je dat na elke relog weer moet doen. Je c.a.m.p. zelf blijft wel bestaan, maar het bouwwerk verdwijnt volgens mij elke keer als je weer inlogt.

Maar ik hoor graag als dat niet meer zo is (of nooit zo is geweest), heb behalve heel in het begin, een keer een camp gebouwd, maar dat ik ergens las/hoorde dat het steeds weer pleite gaat heb ik er geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoojaa
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-07-2024
BLACKfm schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:47:
Maar ik hoor graag als dat niet meer zo is (of nooit zo is geweest), heb behalve heel in het begin, een keer een camp gebouwd, maar dat ik ergens las/hoorde dat het steeds weer pleite gaat heb ik er geen zin meer in.
Zou zonde zijn als je iedere keer alles opnieuw moest doen inderdaad, lijkt niet echt reel.

Ik wacht toch nog even met bouwen tot het helder is. Als fallout newbie heb ik toch erg moeite met overleven en verzamelen uberhaupt. Zou het erg zonde vinden van mn zuur verdiende rescources.

PSN: whoojaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
@BLACKfm Je CAMP blijft gewoon op de positie staan (ook als je uilogt en daarna weer inlogt). Je kunt er ook gratis naartoe fasttravelen. Soms is het handig je CAMP ergens anders weer neer te zetten, waar veel loot, quests of materialen die je vaak nodig bent, zijn.

Zelf vind ik het makkelijk voor de workbenches etc.
Indien je vlakbij water zit, kun je een water purifier maken, deze genereert dan purified water en zo kun je meer dingen maken die handig kunnen zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door JMaster op 05-12-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
BLACKfm schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:47:
[...]

Nou dat is dus de vraag die ik stel, maar ik heb mij er nooit echt in verdiept. Ik lees op internet dat je wel een blueprint van je camp kan maken, en daarmee dus kunt verhuizen / snel weer opbouwen. Ik weet alleen nog niet of je dat na elke relog weer moet doen.
Voor de patch van gisteren verdween je camp als je inlogt op een server en er staat al een camp van iemand anders waar jouw oude camp stond (camp areas mogen niet overlappen). Of er lopen toevallig mobs rond waardoor je camp niet kan worden geplaatst. Je camp wordt dan automatisch als blueprint opgeslagen zodat je 'm makkelijk weer kan terugplaatsen. Maar met de patch van gisteren zou je nu de vraag moeten krijgen als je weer inlogt en er staat al iemand anders; dan kun je kiezen of je naar andere server wil of op deze wil blijven (en dan je camp verhuizen of eerst de mobs uitroeien). Zelf nog niet meegemaakt trouwens, dus geen idee of echt werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Dat het CAMP (dus dat kleine basis dingetje) blijft staan is mij wel bekend en hier heb ik ook nog geen problemen mee ervaren. Waar ik mij voornamelijk 'druk' om maak is dat als je iets gebouwd hebt, dat je uitlogt en weer terugkomt je bouwwerken weg zijn. Ook als er verder niks in de buurt is.

Ik heb dit nog nooit getest (kan ik dus vanavond wel eens proberen), maar als dat het geval is zou dat mogelijk met een blueprint verholpen kunnen worden. Ik lees dan echter ook weer verhalen dat het je steeds opnieuw je grondstoffen kan kosten als je de blueprint niet op de juiste manier gebruikt (dus eigenlijk een kopie maakt ipv je oude basis hergebruikt).

Ik heb wel vaker bij werkplaatsen een 'basis' (vooral turrets) gebouwd die ik een volgende keer gewoon opnieuw moet bouwen. Dus die werden/worden dan blijkbaar niet automatisch opgeslagen als je uitlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:25
Je camp blijft gewoon bestaan op de plek waar jij het heb gebouwd.

Mijnvraag is wel als je een workshop heb geclaimd en je bouwt daar wat moois blijft dat bestaan? Je heb daarmee de ruimte om te bouwen dus lijkt mij wel leuk om een camp en workshop gebied te hebben.
Maar bij een workshop iets bouwen wat weg gaat is weer nutteloos in mijn aanziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
NLxAROSA schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:10:
[...]

Voor de patch van gisteren verdween je camp als je inlogt op een server en er staat al een camp van iemand anders waar jouw oude camp stond (camp areas mogen niet overlappen). Of er lopen toevallig mobs rond waardoor je camp niet kan worden geplaatst. Je camp wordt dan automatisch als blueprint opgeslagen zodat je 'm makkelijk weer kan terugplaatsen. Maar met de patch van gisteren zou je nu de vraag moeten krijgen als je weer inlogt en er staat al iemand anders; dan kun je kiezen of je naar andere server wil of op deze wil blijven (en dan je camp verhuizen of eerst de mobs uitroeien). Zelf nog niet meegemaakt trouwens, dus geen idee of echt werkt. :P
Ik heb 'm gisteren op nieuw moeten plaatsen, mogelijk dat deze al weg was voor gisteren maar ik dacht dat dat volgende week zou komen? Weet ik niet precies zeker though.

Betr. de blueprint; alles wat gesnapped it met elkaar en enigzinds op een vloer staat (die jij gebouwd hebt) word als blueprint gestored, (dus 2 connected floors is een blueprint). Echter kun je vaak niet zomaar je kamp ergens neerdonderen, om die reden heb ik ook een kamp welke in principe maar 2 tiles nodig heeft. Met de update kan het interessant worden om wat luxer te bouwen. Ik zou ook een wat exotischere plek aanraden, want je zult niet de enige zijn met het idee om dicht bij whitesprings ofzo te bouwen (bijv.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
endechaos schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:50:
Je camp blijft gewoon bestaan op de plek waar jij het heb gebouwd.

Mijnvraag is wel als je een workshop heb geclaimd en je bouwt daar wat moois blijft dat bestaan? Je heb daarmee de ruimte om te bouwen dus lijkt mij wel leuk om een camp en workshop gebied te hebben.
Maar bij een workshop iets bouwen wat weg gaat is weer nutteloos in mijn aanziens.
Nee, zodra je uitlogt wordt de workshop weer vrijgegeven en gaan de spullen als het goed is in je stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen, dus maar even zo. Als ik de hele game in coop met een vriend wil spelen. Kan dit dan?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeph
Peter_Aragorn schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:23:
Misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen, dus maar even zo. Als ik de hele game in coop met een vriend wil spelen. Kan dit dan?
Ja dat kan, max 4 spelers in een team/party. Als je solo speelt is het wel beter om dan geen quests te doen of even op een ander character te spelen (max is 5 characters per account meen ik).

Edit: Ik heb een build gemaakt op Nukes and Dragons: Melee build Ik heb nog wat punten open gelaten bij int omdat 8 minimum voor crafting is. En strength 3 punten aanvullen met 10% boost voor het gekozen melee wapen? Of iets anders dat belangrijk is (pack rat/strongback etc). Geen vats gebruiker (of te weinig om er perks voor te kiezen). De overige kaarten kun je wisselen wanneer er noodzaak is. Extra PA perks zouden ook moeten passen voor wanneer je PA gebruikt.

Edit op mijn edit: Als STR max moet kan er bij INT geknipt worden en dan lager level makeshift warrior (weapon crafting) te nemen.

De behoefte om kaarten "onzichtbaar" te maken en zichtbaar middels een extra toets maakt switchen van kaarten breder toepasbaar. Helaas zit dit niet in het spel ;(

[ Voor 54% gewijzigd door Zeph op 05-12-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Zeph schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:37:
[...]
Ja dat kan, max 4 spelers in een team/party. Als je solo speelt is het wel beter om dan geen quests te doen of even op een ander character te spelen (max is 5 characters per account meen ik).
Tof! Dat lijkt me dan wel weer tof :)!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Zeph schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:37:
[...]

Edit: Ik heb een build gemaakt op Nukes and Dragons: Melee build Ik heb nog wat punten open gelaten bij int omdat 8 minimum voor crafting is. En strength 3 punten aanvullen met 10% boost voor het gekozen melee wapen? Of iets anders dat belangrijk is (pack rat/strongback etc). Geen vats gebruiker (of te weinig om er perks voor te kiezen). De overige kaarten kun je wisselen wanneer er noodzaak is. Extra PA perks zouden ook moeten passen voor wanneer je PA gebruikt.

Edit op mijn edit: Als STR max moet kan er bij INT geknipt worden en dan lager level makeshift warrior (weapon crafting) te nemen.

De behoefte om kaarten "onzichtbaar" te maken en zichtbaar middels een extra toets maakt switchen van kaarten breder toepasbaar. Helaas zit dit niet in het spel ;(
Voor crafting heb je Max 5 nodig toch? Je kunt perks at will aan en uitzetten. Str zal ik altijd maxen, is meteen extra str. Vergeet mutations niet, daarmee kun je melee DMG met nog eens 32% verhogen (zonder team 25÷). Als je niet alleen speelt is herd mentality een must, alle specials +2 5 punten in luck nodig voor starched genes en de 75% minder negatieve effecten. Dat haalt overigens meteen de -2 van herder mentality helemaal weg. Mutations kun je meerdere.

Ik zal mijn build weer eens maken ik heb volledige melee DMG mutations iets van PA perks (maar hoef je eigenlijk niet in combat). Daarnaast heb ik dubbele explosie groote en max explosion damage, voor nades en auto grenade launcher. Verder dan lichtere explosive ammo is het plan misschien lichtere fusion cores. Dan heb je redelijk wat ruimte voor looten.

Met magnetic personality en herd mentality heb ik overigens altijd +4 charisma. Ik kan dus met 5 lvl 3 kaarten delen. Met 7 charisma en 4 man lvl 5 kaarten (ik speel echter met 2 of 3 en deel 3 ster).

Ik gebruik de All rise sledge hammer voor melee, maar de build is prima te switchen met one handed.

Mogelijk heb je gezien dat melee maxen 15 str vereist, de swing speed is het minst interessant, die negeer ik maar mijn vriendin deelt die, ik deel incisie welke 75% armor negeert.

Verder heb ik 1 in agility, maar m'n vriendin speelt zonder PA dus zij kan goede home defense maken (3 agility voor White Knight perk armor gaan slomer kapot).

Endgame moet je wel iets doen met ranged helaas (scorchbeasts). Niks meer irritant dan geen loot krijgen in de Nuke zones ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb uiteindelijk maar deze build genomen. Gewoon een beetje hetzelfde als wat ik de voorgaande Fallout games deed. Zo speelt het voor mij toch altijd wel lekker.

Meestal toch een mix van merendeel Speech (helaas in 76 niet veel aan haha), Lockpicken, Hacken en dan voor erbij Guns/Energy Weapon Crafting en Repair, Scrapper (wapens scrappen) en Stealth (Sneak attacks)

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/15g8lug.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch kan er volgens mij dingen gepakt worden uit je stash hoor. Has gisteren allemaal ammo en bobbleheads erin gedaan en ik net weer kijken is alles eruit. Heel mijn stash is leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:17:
Toch kan er volgens mij dingen gepakt worden uit je stash hoor. Has gisteren allemaal ammo en bobbleheads erin gedaan en ik net weer kijken is alles eruit. Heel mijn stash is leeg.
Iedereen ziet zijn eigen stash, dus dat lijkt me sterk. Denk eerder een bug. Ik mis af en toe ook items uit mijn inventory/stash. (En nee geen bederfelijke waar) Power Armor Chassis en inventory is ook buggy trouwens, vooral met Fusion Cores.

Je kan nog een Strength en een Luck perk inzetten trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Het is echt ontzettend buggy geworden nu. Moet elke keer opnieuw uit power armor uitloggen en opnieuw in te loggen..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Zucht, Disconnect tijdens scorchqueen event. Zelf genuked, weer zelf gekict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gopher schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:03:
Zucht, Disconnect tijdens scorchqueen event. Zelf genuked, weer zelf gekict
Same here net eruit gekicked, nou ja was toch al tijd om te kappen. :)

Betekend bugfixen bij Bethesda dat ze kapotte bugs weer werkend maken? :P

Nu ineens last van questmarkers die verdwijnen, en een framerate als je net inlogged die de eerste 5 minuten niet onderdoet voor een magic lantarn uit 1870 ongeveer. :P

Nou ja we worstelen door. Begint soms wel een beetje op zelfkastijding te lijken. *Slaat met bos twijgen op zijn rug* I REPENT!! Self-flaggelation is real.

Pff ik word flauw, sorrie. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Flagg op 05-12-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mooie tijd om te stoppen haha. Is weer maintenance gepland over 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister geen echte problemen gehad gelukkig, het enige wat me echt wel heel erg stoort is het buggy samen quests doen. (We zijn nog niet zover).

We mosten gister explosive bait maken, daarna friends worden met een Deathclaw en een Super Mutant camp bestelen. Dit hebben we met z'n 2en gedaan en we moesten het dus ook gewoon allemaal 2x doen.
Beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Gopher schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:18:
[...]

Voor crafting heb je Max 5 nodig toch? Je kunt perks at will aan en uitzetten. Str zal ik altijd maxen, is meteen extra str. Vergeet mutations niet, daarmee kun je melee DMG met nog eens 32% verhogen (zonder team 25÷). Als je niet alleen speelt is herd mentality een must, alle specials +2 5 punten in luck nodig voor starched genes en de 75% minder negatieve effecten. Dat haalt overigens meteen de -2 van herder mentality helemaal weg. Mutations kun je meerdere.

Ik zal mijn build weer eens maken ik heb volledige melee DMG mutations iets van PA perks (maar hoef je eigenlijk niet in combat). Daarnaast heb ik dubbele explosie groote en max explosion damage, voor nades en auto grenade launcher. Verder dan lichtere explosive ammo is het plan misschien lichtere fusion cores. Dan heb je redelijk wat ruimte voor looten.

Met magnetic personality en herd mentality heb ik overigens altijd +4 charisma. Ik kan dus met 5 lvl 3 kaarten delen. Met 7 charisma en 4 man lvl 5 kaarten (ik speel echter met 2 of 3 en deel 3 ster).

Ik gebruik de All rise sledge hammer voor melee, maar de build is prima te switchen met one handed.

Mogelijk heb je gezien dat melee maxen 15 str vereist, de swing speed is het minst interessant, die negeer ik maar mijn vriendin deelt die, ik deel incisie welke 75% armor negeert.

Verder heb ik 1 in agility, maar m'n vriendin speelt zonder PA dus zij kan goede home defense maken (3 agility voor White Knight perk armor gaan slomer kapot).

Endgame moet je wel iets doen met ranged helaas (scorchbeasts). Niks meer irritant dan geen loot krijgen in de Nuke zones ;-)
Je hebt gelijk, minimaal 5 INT voor craften (ik had de repair erbij opgeteld). Voor een pure melee build werkt dit. Nadeel is wel dat je minder Power armor related perks kan gebruiken (Power user lijkt mij vrij handig maar dan moet je nerd rage/first aid opgeven). Ik speel vooral solo dus charisma doet mij niet zo veel, ik heb wel een poppetje dat ik vooral duo, en ik heb nu 2 accounts dus ik kan wel een duo doen maar veel van die charisma perks worden pas echt "sterk" als je 2-3 spelers hebt (buiten jezelf om zeg maar).

Ik ben ook voor continue spel niet erg blij met perception/endurance/charisma/Intelligence perks. Agility heeft veel leuke perks die survivability ten goede komen (weg rennen betekend soms wel leven!). Strength, heeft het zelfde veel bruikbare perks die je eigenlijk altijd aan wilt hebben staan. Als laatste vind ik Luck ook wel leuk, er zitten een paar perks bij voor meds waar ik altijd tekort van heb. Ook al kan je ook gewoon farming runs hiervoor doen en dus kijken naar wat echt goed is in gebruik, dan zijn die mutation kaarten wel weer interessant. Ik ben ook groot fan van survivability kaarten (STR/AGI hebben kaarten voor iedere punt in), en endurance heeft hier een goede bijdrage, verder vind ik zat eten en drinken om me daar geen zorgen over te maken.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo gekeken naar mutations, ik heb ook nog geen goede mutations gekregen helaas. Misschien eens even uitzoeken hoe ik ze kan managen want dat lijkt mij het meest vervelende aan de mutations.

De reden voor melee is dat het STR je dmg output verhoogd. Als er ranged nodig is kan je altijd een ranged wapen gebruiken, je bent er gewoon niet zo goed in :P

Ik ga in ieder geval nog eens terug naar de teken tafel. Eigenlijk ben ik niet overtuigd van meeste perk cards, iedere keer als ik iets bouw zie ik veel dezelfde kaarten terug komen. Ik denk ook dat het meetelt wat je vindt aan wapens en armor (vooral legendary). Ik vind de meeste legendary armor stats niet super helaas ;( wapens daar in tegen, ik heb al een paar hele leuke gevonden! :P

De limieten op de perkcards zijn wel leuk, nu moet ik echt nadenken over wat ik wil en zoals ik hier lees heb ik mijn eerste character al "verkeerd gespecialed" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:08:
Nou ja we worstelen door. Begint soms wel een beetje op zelfkastijding te lijken. *Slaat met bos twijgen op zijn rug* I REPENT!! Self-flaggelation is real.

Pff ik word flauw, sorrie. ;)
Ik zou het in het Latijn doen of je vriendin de hele tijd 'shame' laten roepen en haar lekker laten meppen . . . ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:18:
[...]

Ik zou het in het Latijn doen of je vriendin de hele tijd 'shame' laten roepen en haar lekker laten meppen . . . ;)
Ik spetter wel eens water in d'r gezicht en roep dan "the power of god compels you!!"

:+

* Flagg maakt kruis in de lucht. Et nomino Patri et Fili er spiritu Sancti. (Spelling?) :P

et nomine patris et filii et spiritus sancti

Pff close enough.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 06-12-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Mad-Matt schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:00:
Gister geen echte problemen gehad gelukkig, het enige wat me echt wel heel erg stoort is het buggy samen quests doen. (We zijn nog niet zover).

We mosten gister explosive bait maken, daarna friends worden met een Deathclaw en een Super Mutant camp bestelen. Dit hebben we met z'n 2en gedaan en we moesten het dus ook gewoon allemaal 2x doen.
Beetje irritant.
Ieder moet zijn eigen spullen pakken en zelf een terminal gebruiken als een quest daarom vraagt. In meeste co-op games is het voldoende als 1 persoon het doet, in FO76 moet iedereen de handeling voor de quest uitvoeren voor zover mij bekend (volgens mij zijn er een paar quests waar dit niet zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:23:
Ik spetter wel eens water in d'r gezicht en roep dan "the power of god Christ compels you!!"

}:| :F

Zo ging The Exorcist . . . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Flagg schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:23:
[...]

Ik spetter wel eens water in d'r gezicht en roep dan "the power of god compels you!!"

* Flagg maakt kruis in de lucht. Et nomino Patri et Fili er spiritu Sancti. (Spelling?) :P

et nomine patris et filii et spiritus sancti

Pff close enough.. :+
fyi: in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verrek ja, dat zeg ik ook altijd hoor maar typen is soms raar wat dat betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Jeetje die mutations zijn best heftig. En voor zover ik zie is er geen max, dus je kan in feite alle mutations (behalve mutations die niet samen kunnen) krijgen? 7(8)7

Mutations fallout wiki

Ik heb de melee build aangepast: Melee build

Het neemt niet weg dat met de juiste mutations bepaalde perks misschien niet nodig zijn. Tevens kun je volgens mij altijd energy weapons gebruiken, daar zijn geen perk cards voor? Of vallen ze onder pistols/rifles/heavy weapons? Als je ze toch niet kan "verbeteren" dan maakt het niet zoveel uit zeg maar. Als je perse ranged moet kun je altijd heavy weapons/shotguns gaan, dat is namelijk toch STR based (Shotguns hebben alleen "beperkt" range! :') ).

Tot dus ver vind ik Melee wel zeer sterk, ik kan met een beperkte melee build al mobs 1-hitten waar mijn ranged wapens dat niet kunnen, zelfs niet van uit sneak mode :( (tenzij powder rifle maar dit geeft matige dps voor multi targets).

Eens zoeken over een min-max'ers actief info delen.

EDIT: Het is jammer dat je een bepaalde PERK build niet kan hot-keyen en snel kan switchen. Dat zou echt een uitkomst zijn ipv steeds alle kaarten om te gooien. Zal wel weer zo zijn vanwege die verdomde consoles O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Zeph op 06-12-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Zeph schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:32:
[...]

Ieder moet zijn eigen spullen pakken en zelf een terminal gebruiken als een quest daarom vraagt. In meeste co-op games is het voldoende als 1 persoon het doet, in FO76 moet iedereen de handeling voor de quest uitvoeren voor zover mij bekend (volgens mij zijn er een paar quests waar dit niet zo is maar).
Ligt inderdaad aan de objective. Als iets gekilled moet worden soms niet, zoals de Kill Evan quest die is gedeeld :-).
Zeph schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:05:
Jeetje die mutations zijn best heftig. En voor zover ik zie is er geen max, dus je kan in feite alle mutations (behalve mutations die niet samen kunnen) krijgen? 7(8)7

Mutations fallout wiki

Ik heb de melee build aangepast: Melee build

Het neemt niet weg dat met de juiste mutations bepaalde perks misschien niet nodig zijn. Tevens kun je volgens mij altijd energy weapons gebruiken, daar zijn geen perk cards voor? Of vallen ze onder pistols/rifles/heavy weapons? Als je ze toch niet kan "verbeteren" dan maakt het niet zoveel uit zeg maar. Als je perse ranged moet kun je altijd heavy weapons/shotguns gaan, dat is namelijk toch STR based (Shotguns hebben alleen "beperkt" range! :') ).

Tot dus ver vind ik Melee wel zeer sterk, ik kan met een beperkte melee build al mobs 1-hitten waar mijn ranged wapens dat niet kunnen, zelfs niet van uit sneak mode :( (tenzij powder rifle maar dit geeft matige dps voor multi targets).

Eens zoeken over een min-max'ers actief info delen.

EDIT: Het is jammer dat je een bepaalde PERK build niet kan hot-keyen en snel kan switchen. Dat zou echt een uitkomst zijn ipv steeds alle kaarten om te gooien. Zal wel weer zo zijn vanwege die verdomde consoles O-)
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_76_weapons hier zijn categorieën. Dus het een valt onder 'n andere categorie etc.

Mijn plan is dus explosive, want die vallen ook onder int. Ik heb nu wel 12 int op mijn character en moet wat consessies maken :P.

Wanneer melee niet zou werken zou ik inderdaad graag switchen naar heavy weapons. Helaas kan dat niet gemakkelijk. Ik heb overigens nu wel mijn automatic grenade launcher kunnen maken. Doet rond de 270 dmg per schot.

[ Voor 66% gewijzigd door Gopher op 06-12-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Gopher schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:18:
[...]

Ligt inderdaad aan de objective. Als iets gekilled moet worden soms niet, zoals de Kill Evan quest die is gedeeld :-).

[...]

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_76_weapons hier zijn categorieën. Dus het een valt onder 'n andere categorie etc.

Mijn plan is dus explosive, want die vallen ook onder int. Ik heb nu wel 12 int op mijn character en moet wat consessies maken :P.

Wanneer melee niet zou werken zou ik inderdaad graag switchen naar heavy weapons. Helaas kan dat niet gemakkelijk. Ik heb overigens nu wel mijn automatic grenade launcher kunnen maken. Doet rond de 270 dmg per schot.
Ik heb en legendary grenade launcher, maar heeft een slechte stat en weinig van die grenades. Is misschien ook wel leuk een explosive build, werken die explosive perks ook voor fat man en mirvs? :D Dat zou wel cool zijn. Jammer dat er niet een volledige respec is, als dat nou kan voor 500 caps ofzo (of x caps + x caps per level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wil niet weten hoe het er nu bij Bethesda aan toe gaat. De problemen blijvem maar komen voor ze jesus zeg. Nu zijn er weer gegevens gelekt van users.

Echt wat zijn ze tegenwoordig toch allemaal aan het doen daar. Het is echt heel zielig om dit te zeggen, maar volgens mij is echt alles daar een bug of glitch wtf man haha. Telkens gaat er wel weer wat mis daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Yes klopt.

Ik zou trouwens mijn build nog even delen. Helaas heb je niet meer special punten :-).
Het doel is dus volop damage doen met melee, en goed gebruik van explosies (max damage) e.d. (serieus die assault grenades worden echt dik met deze perks ook). Daarnaast gaat 't er van uit dat ik in een team zit en gebruik maak van mutations. Deze heb ik momenteel al 3. Wapens met name nu Super Sledge & Automatic Grenade Launcher.

https://nukesdragons.com/...2ce0ib4s12l71lu2lt2&w=&n=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Gopher schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:39:
Yes klopt.

Ik zou trouwens mijn build nog even delen. Helaas heb je niet meer special punten :-).
Het doel is dus volop damage doen met melee, en goed gebruik van explosies (max damage) e.d. (serieus die assault grenades worden echt dik met deze perks ook). Daarnaast gaat 't er van uit dat ik in een team zit en gebruik maak van mutations. Deze heb ik momenteel al 3. Wapens met name nu Super Sledge & Automatic Grenade Launcher.

https://nukesdragons.com/...2ce0ib4s12l71lu2lt2&w=&n=
Coole build, ik zou eigenlijk altijd born survivor (agility) gebruiken. Zolang ik stimpacks heb ga ik eigenlijk niet dood, autostim legendary helpt hierbij ook wel (field surgeon, is wel belangrijk dan). Serendipity zou wel kunnen helpen voor het zelf tijdig gebruiken van stimpacks, dus het lost elkaar misschien wel "op".

Luck of the draw schijnt bugged te zijn (in ieder geval level 2 aldus reddit mogelijk ook level 3), en de kans dat het triggerd schijnt 1% te zijn (dit is niet zeker). Maar het is meer iets voor automatische wapens. Ik vind repareren van wapens niet erg, als je ze 200% overrepaired krijgen ze ook nog meer dmg output >:)

Werkt batteries included ook voor fusion cores? Ik snap niet helemaal waarom je die anders zou gebruiken.
Als het niet nodig is Nerd Rage + Serendipity + bloodied legendary wapen + health bar vol met rads? :D
In combinatie met field surgeon autostim en born survivor misschien wel leuk, of deze armor en perk proberen constant je stim packs te gebruiken afhankelijk of de rads meetelt in de totaal HP of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Batteries included is inderdaad ook voor Fusion cores (zijn zwaar). Luck of the draw triggert best vaak voor mij.

Reparatie relevante dingen switch ik wel in als ik ga craften.

born survivor (agility) <- gaf ik eerder aan, kan ook op je armor! (hoewel ik er nu +2 str op heb zitten).
Ik merk echter dat ik echt heel langsaam dmg krijg en gemakkelijk zelf kan stimmen indien nodig.

Uiteraard zijn er bepaalde dingen uitwisselbaar en je kunt niet alle perks. Misschien ga ik nog overwegen om makeshift warrior te droppen voor iets anders en een tweede hamer mee te nemen ofzo. (Scheelt wel echt veel in weight zo als je er maar 1 moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Ja, jij loopt ook meestal in PA toch? Dat verschilt wel, ik loop zelden in mijn PA. Sneaken in PA werkt volgens mij ook niet :P of Deathclaws luisteren te goed.

Auto stim legendary op armor kan, maar gaat maar 1x per minuut af (geen idee of stacken helpt) vs. 20 sec bij die perk, als je in de "shit" zit/komt wil dit zonder PA niet voldoen, ondanks ruim 300 damage en energy resist :(

Ik heb een paar armor pieces met 3 mods erin, maar zijn niet bijster goed helaas, wel eentje met auto-stim, geen idee of het echt helpt. Misschien moet ik een meer "glass-canon" build maken, kaarten heb ik zat.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeph op 06-12-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Zeph schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:09:
Sneaken in PA werkt volgens mij ook niet :P of Deathclaws luisteren te goed.
werkt aardig goed hoor. Laatst nog een deathclaw met blackpowder gun afgeschoten zonder dat ie mij in de gaten had. Dat vervolgens een hele kudde super mutants op dat geluid af kwam was dan weer minder grappig..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Webgnome schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:13:
[...]

werkt aardig goed hoor. Laatst nog een deathclaw met blackpowder gun afgeschoten zonder dat ie mij in de gaten had. Dat vervolgens een hele kudde super mutants op dat geluid af kwam was dan weer minder grappig..
Ja, ik doe vooral Hamer time, en had een aantal deathclaws zelfs slapende die wakker werden voor ik binnen bereik was. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Webgnome schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:13:
[...]

Blackpowder guns... O+ dragon. O+ O+ :P

Was even afgehaakt met de Rosie Quest vanwege 2 of 3 mirelurkings en glowing wendigo's in een cave. (Was level 25 toen ongeveer)

Gisteren in de buurt van die cave (ben inmiddels ook 20+ lvls verder overigens ;) )

Heul voorzichtig door die cave, met de Dragon doorgeladen te wachten. Kom de eerste mirelurk king tegen, en knal met 1 schot 99% van zijn health af. Afgemaakt met de silenced 10mm ( het stilste en zwakste wapen wat ik heb, vond ik leuk).

Wendigo was 1x dragon, 1x bp rifle en afgemaakt met 2x bp pistol.

Dat was dus niet meer zo lastig nu. :P

Blackpowder wapens zijn echt fantastisch met een beperkte (lees: 1, misschien 2) tegenstanders. Als je vaker dan 1x moet herladen hou maar op. :P

Heb ook wel alle perks zoveel mogelijk richting non auto rifles en pistols tot nu toe.

Maar moet iedere keer weer grijnzen als ik die Dragon gebruik. Herladen duurt gelukkig lang (13 seconden) en gaat snel kapot anders was tie zwaar OP geweest. Maar die knal die je weg hoort rollen blijft briljant. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 06-12-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Hebben jullie ook wat problemen met de laatste patch bij het verplaatsen van je camp?

Ik heb zojuist mijn camp wat dichter bij mij quest lines geplaatst en ik kreeg opeens 6 water purification apparaten, een aantal generators en honderden veggies (zoals corn etc,) gratis en voor niets. Mijn camp budget was meteen vol en kon geen elektriciteitskabels meer plaatsen.

Handig zal je misschien wel denken, wanneer je ze afbreekt dan krijg je gratis resources, maar dit voelt toch als onbewust cheaten; en je stash raakt zo wel erg snel vol op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yankovic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Reuzekabouter schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:32:
Hebben jullie ook wat problemen met de laatste patch bij het verplaatsen van je camp?

Ik heb zojuist mijn camp wat dichter bij mij quest lines geplaatst en ik kreeg opeens 6 water purification apparaten, een aantal generators en honderden veggies (zoals corn etc,) gratis en voor niets. Mijn camp budget was meteen vol en kon geen elektriciteitskabels meer plaatsen.

Handig zal je misschien wel denken, wanneer je ze afbreekt dan krijg je gratis resources, maar dit voelt toch als onbewust cheaten; en je stash raakt zo wel erg snel vol op deze manier.
Misschien heb je de mijne gekregen.. kreeg een server waar iemand mijn plek had. Daarna camp opnieuw neergezet en alle generators, fruit/vegetables, water purifier en copper extractor weg :/ en nee, ze staan niet in het lijstje stored items.
Leuke is dat hij ook vind dat mn huis waar best wel wat tijd in was gestoken (gelukkig wel als blueprint bewaard gebleven) nergens neergezet mag worden.

Verder vermaak ik me nog best prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Yankovic schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:59:
[...]

Misschien heb je de mijne gekregen.. kreeg een server waar iemand mijn plek had. Daarna camp opnieuw neergezet en alle generators, fruit/vegetables, water purifier en copper extractor weg :/ en nee, ze staan niet in het lijstje stored items.
Leuke is dat hij ook vind dat mn huis waar best wel wat tijd in was gestoken (gelukkig wel als blueprint bewaard gebleven) nergens neergezet mag worden.

Verder vermaak ik me nog best prima :+
Oei, dat is wel raar en vervelend dan ja.
Duidelijk is in ieder geval dat er wat problemen mee zijn momenteel. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Zo, eerste Schorch Beast Queen meegedaan. Helaas was ik level 44 en de rest 100+ dus dat was er één van Level 95. Deed echt nul damage. :+

Dan maar beetje adds opruimen. Was met een mannetje of 10-12 dus ging redelijk vlot. Daarna nog twee normale Scorch Beasts er achteraan, die vielen uiteindelijk wel mee.

Wel baggerperformance tijdens het gevecht zeg, lag en FPS alle kanten op.

Off-topic: iemand de nieuwe Far Cry trailer gezien? Gaat ook op de post-apocalyptische toer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
NLxAROSA schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:28:
Zo, eerste Schorch Beast Queen meegedaan. Helaas was ik level 44 en de rest 100+ dus dat was er één van Level 95. Deed echt nul damage. :+

Dan maar beetje adds opruimen. Was met een mannetje of 10-12 dus ging redelijk vlot. Daarna nog twee normale Scorch Beasts er achteraan, die vielen uiteindelijk wel mee.

Wel baggerperformance tijdens het gevecht zeg, lag en FPS alle kanten op.

Off-topic: iemand de nieuwe Far Cry trailer gezien? Gaat ook op de post-apocalyptische toer.
Die is altijd 95 en niemand doet die echt veel DMG. Level is niet super belangrijk, ben nu 72 en een van bijvoorbeeld. 80 is met n zwaai of tien dood. Net weer een gedaan, hij liep wel vast dus bleef die stil op de grond staan, iets te makkelijk (op 70% van z'n hp). Wederom gamecrash, deze keer alleen bij mij. Moet ff kijken welk plan ik nou geloot had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:13

tha_crazy

Mafketel

Dacht dat je tegewoordig (afgezien van lead) alleen nog maar ores kreeg, maar ik kreeg uit mijn grafton steel extrators gewoon steel scraps.
Is dat teruggedraaid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Jeuh level 50

*Gooit handvol daytrippers het topic in.

Ik trakteer!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Reuzekabouter schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:32:

Ja, super irritant ik had gisteren 390 Coen en 160 Melon.

Die moet je allemaal, 1 voor 1 scrappen! Ze hebben overigens ook allerlei perks waarmee je caps kunt verzamelen generfed. Voorheen kon je bijvoorbeeld. Server hoppen en caps stadjes farmen (ong. 7k caps per uur). Nu is dat ongeveer 10%.

Zucht, en ik moet nog zo veel caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister kreeg ik de melding "Nuclear missile inbound" (of zoiets).

Dus ik op de map kijken waar het was, helemaal rechtsonderin. Staan er 3 spelers bij;
lvl 125
lvl 153
lvl 161

WTF!!!!
Hebben die 24/7 zitten spelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Mad-Matt schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:10:
Gister kreeg ik de melding "Nuclear missile inbound" (of zoiets).

Dus ik op de map kijken waar het was, helemaal rechtsonderin. Staan er 3 spelers bij;
lvl 125
lvl 153
lvl 161

WTF!!!!
Hebben die 24/7 zitten spelen ofzo?
Zat XP Glitches, dus denk eerder dat. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Oh ik wist niet dat die er waren.

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1