Nee geweldig... als passive player (in ieder geval ingesteld op een andere pc, zelfde account) val ik een huisje binnen met een level 3 lock er op. Geen probleem voor deze keymaster, alles nog koek en ei en begint die knakker op mij te schieten. Ook allemaal prima, 'want zolang ik niet terugschiet is er niks aan de hand'.
Vervolgens wil ik op de G drukken, maar druk zoals wel vakker op de H om mijzelf te healen en ineens valt die hele base mij aan (dood in 1 seconden).
Die player logged vervolgens gelijk uit na het looten van mijn junk, waarschijnlijk had die geen inventory glitch, want toen ik aan kwam leek er nog genoeg in te zitten (ik kon springend bij mijn zak). Vervolgens wil ik de shit weer terug pakken en ontving ik enkel nog maar een 'soeplepel' en despawned mijn zak.
Dus of die andere player heeft toch alles kunnen looten (dan waarschijnlijk toch inventory hack, want dat is een hoop), of de server loopt gewoon te laggen...
Maar het belangrijkste vind ik dus, waarom werd ik toch gekilled ondanks dat ik passive ben. Ik heb geen gun getrokken en ook niet teruggeschoten.
Komt het mogelijk dat de player mij aanviel en daardoor de base defense mij als vijand markeerde?
Vond het wel weer even een buzzkill, en dat alleen maar door die beperkte inventory

. #Ragequit
Verder werden schoten niet direct geregistreerd. Dus schieten, en een (halve) seconde later dat pas de hit werd geregistreerd. Heel veel random spawns van groepjes mutants en Scourged. Leuk voor de loot, minder leuk voor de voortgang van het spel.
Ik hoop dat ik gewoon even een bagger server te pakken had, maar als dit de 'patch' moet voorstellen dan vind ik het maar niks...