Als je nederlanders zoekt lijkt me dit een logisch platform, maar er bestaat wel zo iets weet alleen de naam niet zo. Ik speel alleen met m'n vriendin, meer is wel beter (daar zijn chille perks voor). en het maakt menig sterke vijand iets beter handelbaar.Roybs schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:33:
Kan zijn dat ik helemaal op de verkeerde plek ben, maar is er ergens een platform om (snel) mensen te vinden voor een team te maken? Speel op de ps4 en loop soms wel eens vast op plekken waar ik wel wat mankracht kan gebruiken
Zijn er meer mensen die dingen bijhouden wat ze in bijvoorbeeld deze games doen= Ik ben sinds deze week toch een beetje bezig met dingen bijhouden qua collectibles, junk, welke locatie ik helemaal heb gedaan. Ik merk gewoon de laatste jaren, omdat ik ook veel verschillende open wereld rpg´s speel dat het soms teveel wordt en ik dingen vergeet. Merk dat het toch wel handig is om dingen bij te houden zodat je weet waar en wat je al hebt gedaan.
Misschien een beetje raar hoor haha
Verwijderd
Wat dat betreft vind ik het jammer dat je niet je eigen server kan starten/hebben, net als de oudere idtech3 engine games (waarvan een hoop servers nog online zijn). Op die manier kan je als groepje Tweakers gewoon op ‘onze’ server lekker bezig zijn en weet je wie er nog meer in de wereld zich bevindt . . .Gopher schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:36:
Als je nederlanders zoekt lijkt me dit een logisch platform, maar er bestaat wel zo iets weet alleen de naam niet zo. Ik speel alleen met m'n vriendin, meer is wel beter (daar zijn chille perks voor). en het maakt menig sterke vijand iets beter handelbaar.
We leven in 'n wereld qua gemak, en waar uitgegaan word dat de gebruiker dom is. Dit soort dingen worden dus steeds minder ontwikkeld. Voor sommige mensen is het echter ronduid vervelend :-), ze gaven echter aan dat dit misschien iets zou worden in de toekomst, dus wie weet.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:40:
[...]
Wat dat betreft vind ik het jammer dat je niet je eigen server kan starten/hebben, net als de oudere idtech3 engine games (waarvan een hoop servers nog online zijn). Op die manier kan je als groepje Tweakers gewoon op ‘onze’ server lekker bezig zijn en weet je wie er nog meer in de wereld zich bevindt . . .
Nu snap ik de term; when you go black, you can't go back.
* Flagg heeft de black powder rifle nu.
Nu zag ik dat er ook een Dragon is... WANT!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het herladen duurt alleen zo lang .Flagg schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 23:28:
Nu snap ik de term; when you go black, you can't go back.
Eigenlijk is dat best old Skool. Oudere RPG games of zelfs D&D tabletop hadden geen automatische logs. Veel games hebben add-ons die onthouden waar je dingen kunt komen of zo. Nu houd je een eigen log bij, op zich helemaal niet raar.NukaWorldNL schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:08:
Zijn er meer mensen die dingen bijhouden wat ze in bijvoorbeeld deze games doen= Ik ben sinds deze week toch een beetje bezig met dingen bijhouden qua collectibles, junk, welke locatie ik helemaal heb gedaan. Ik merk gewoon de laatste jaren, omdat ik ook veel verschillende open wereld rpg´s speel dat het soms teveel wordt en ik dingen vergeet. Merk dat het toch wel handig is om dingen bij te houden zodat je weet waar en wat je al hebt gedaan.
Ik onthoud vaak al die dingen (tenminste dat denk ik), of dat slim is weet ik niet.
Straks weer inloggen, op naar tweede keer lvl 50. En caps farmen voor mutations! (Kun je kopen en stacken).
Who cares ze zijn toch al dood na het eerste schot.
Maar eerste schot met de rifle met sneak bonus en daarna switchen van wapen mochten ze niet dood zijn en afmaken. Als het om een of twee gaat switchen naar bp pistool natuurlijk.
Ik ga me voorlopig iig richten op black powder, het knalt zo lekker, lekkere rookwolk en dodelijk en lekker eenvoudig. Alleen die .50mm balls moet je wel craften want je vindt ze volgens mij nergens.
Is er overigens een manier om te achterhalen (PS4) welke holotape je als laatste hebt opgepakt? Ik druk iedere keer op play, kom er dan achter dat ie niet gaat afspelen en weet ik niet meer hoe de tape heette.
En ja iedere keer doe ik dat weer.

[ Voor 46% gewijzigd door Flagg op 01-12-2018 09:35 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit heeft er mee te maken dat je niet op dezelfde server terug komt voor zover ik weet. Het is heel irritant maar als je kort weg moet gewoon even "AFK" zonder uitloggen, zolang je veilig staat natuurlijk.nickko schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:48:
Sjongejonge, had ik me ff vergist in het settlement systeem. Met moeite 8 hogere level creatures gekilled, 30min in gestoken. Kort daarna moest ik even uitloggen. Kom ik terug kon ik hetzelfde riedeltje nog eens doen.
Het lijkt me goed als ze dat gaan aanpassen.
Ik heb .50 ball gevonden, volgens mij in weapon containers. Er zijn ook een aantal vaste spawns voor BP wapens dus daar zijn waarschijnlijk ook kogels te vinden lijkt mij.Flagg schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:28:
[...]
Who cares ze zijn toch al dood na het eerste schot.![]()
Maar eerste schot met de rifle met sneak bonus en daarna switchen van wapen mochten ze niet dood zijn en afmaken. Als het om een of twee gaat switchen naar bp pistool natuurlijk.
Ik ga me voorlopig iig richten op black powder, het knalt zo lekker, lekkere rookwolk en dodelijk en lekker eenvoudig. Alleen die .50mm balls moet je wel craften want je vindt ze volgens mij nergens.
Is er overigens een manier om te achterhalen (PS4) welke holotape je als laatste hebt opgepakt? Ik druk iedere keer op play, kom er dan achter dat ie niet gaat afspelen en weet ik niet meer hoe de tape heette.![]()
En ja iedere keer doe ik dat weer.Of maar gewoon alle tapes wegflikkeren?
Holotapes na luisteren weg gooien, of storen in je stash ze wegen niets

spelen ze niet af omdat je ze al eens geluisterd hebt? Ik dacht dat een bug was.Flagg schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:28:
[...]
Who cares ze zijn toch al dood na het eerste schot.![]()
Is er overigens een manier om te achterhalen (PS4) welke holotape je als laatste hebt opgepakt? Ik druk iedere keer op play, kom er dan achter dat ie niet gaat afspelen en weet ik niet meer hoe de tape heette.![]()
Druk bezig met een quest, daarvoor moet ik bij de golfcourt zijn, alleen daar zitten alleen maar lvl 62 ghouls, helaas ben ik pas 19. Dus ik kan niet verder
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Haha ja ik weet. Ik vergeet het gewoon snel weer aangezien ik best veel open wereld rpg's speel. Het wordt begeven moment zoveel dat het voor mij lastig word om echt alles te onthouden wat ik nou heb gedaan qua locatie en wat ik heb gevongen qua collectible. Voorbeeld zijn die holotapes van een user hierboven. Ik weet dat na een tijdje ook echt niet meer welke ik dan beluisterd heb als ik ze niet meteen beluister. Nu maak ik een aantekening als ik ze gevonden heb en beluister ik ze ook meteen. Zou trouwens best handig zijn als Bethesda dat zou implementeren. Gewoon een vinkje achter een holotape of magazine wat je hebt beluisterd/gelezen. Zijn ook zoveel dingen die je in die werelden kan vindenGopher schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:25:
[...]
Eigenlijk is dat best old Skool. Oudere RPG games of zelfs D&D tabletop hadden geen automatische logs. Veel games hebben add-ons die onthouden waar je dingen kunt komen of zo. Nu houd je een eigen log bij, op zich helemaal niet raar.
Ik onthoud vaak al die dingen (tenminste dat denk ik), of dat slim is weet ik niet.
Straks weer inloggen, op naar tweede keer lvl 50. En caps farmen voor mutations! (Kun je kopen en stacken).
Fallout 76 bijna een week niet aangeraakt. Ben weer even met Fallout 4 bezig. Straks wellicht weer even verder met Fallout 76.
Nee idd een bug, en een hele vervelende voor mij.Webgnome schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:56:
[...]
spelen ze niet af omdat je ze al eens geluisterd hebt? Ik dacht dat een bug was.
@Zeph klopt bij het museum en begraafplaats in het noorden oosten spawnen 2 BP rifles en 2 BP pistols. Daar ligt ook ammo... Al gauw een stuk of 10...
Ik loop nu dus met 2 rifles en 2 pistols rond.
2 rifles doorgeladen en wel dus eerste leegschieten dan switchen naar de tweede, als het dan nog niet dood is naar de Pistols toe. En daarna een halve minuut wachten om alles weer geladen te krijgen.
[ Voor 55% gewijzigd door Flagg op 01-12-2018 15:51 ]
Voor mij ook. Heel irritantFlagg schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:44:
[...]
Nee idd een bug, en een hele vervelende voor mij.
Dan zit er waarschijnlijk een andere speler met hoger level daar in de buurt. Even uitloggen en opnieuw inloggen op een andere server zou nog wel eens kunnen helpenMad-Matt schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:07:
Druk bezig met een quest, daarvoor moet ik bij de golfcourt zijn, alleen daar zitten alleen maar lvl 62 ghouls, helaas ben ik pas 19. Dus ik kan niet verder
Ja is populaire plek, sowieso vanwege endgame, merchants (zowel in de bunker als in whitesprings zelf) en alle mobs komen op je af dus goed voor xp.Yankovic schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:04:
[...]
Dan zit er waarschijnlijk een andere speler met hoger level daar in de buurt. Even uitloggen en opnieuw inloggen op een andere server zou nog wel eens kunnen helpen
Dat gezegd te hebben, op lvl 30 kon ik al redelijk gemakkelijk level 62 ghouls aan, zijn zeer fragiel.
[ Voor 10% gewijzigd door Gopher op 01-12-2018 16:13 ]
Reloggen werkt inderdaad, zul je zien dat ze daarna ineens level 5 zijn.
Wat goed werkt bij Whitespring is de enemies richting de bots kiten. Je hoeft een enemy maar met 1 hit te taggen voor de volle XP en loot. Dus 1x aantikken, dan de bots af laten maken.
Wat goed werkt bij Whitespring is de enemies richting de bots kiten. Je hoeft een enemy maar met 1 hit te taggen voor de volle XP en loot. Dus 1x aantikken, dan de bots af laten maken.
Edit: Ik weet het al
, zie onderaan
Ik hoor op diverse plekken in de game altijd een herhalend 'piepje' alsof er ergens een beacon ofzo staat waar je naar toe moet. Er is echter nooit iets wat ik kan vinden, al sta ik heel dicht in de buurt van het geluid.
Ik heb het idee dat ik het snachts vaker hoor dan overdag (ingame tijd), waardoor ik denk dat het ook gewoon ambient geluid van één of ander nachtdier kan zijn. Maar het is nu 'overdag' en kan het steeds maar niet plaatsen.
Ik heb het idee dat het ook kan zijn dat je in de buurt van een workshop locatie bent, maar die zit in dit geval bij de grote machine op de achtergrond, en het geluid wordt 'harder' als je in een andere richting kijkt dan die workshop.
Ik heb het even gefilmt met de telefoon, had even geen recording software paraat, maar je kan het goed horen.
Het geluid is het beste te horen in de kijkrichting op het einde van het filmpje.
Iemand die weet wat het voor moet stellen? Op google kan ik het geluid, of vragen er over, niet terugvinden.
Edit: Nou, na 'lang' zoeken zag ik eindelijk ergens iets roods knipperen, ik dacht dat het een trap ofzo was, maar blijkt het zo'n officier te zijn met een apparaat met een stukje launchcode ofzo. Die gasten die je nodig hebt om nukes af te schieten. Weet ik dat ook weer, kan ik wat gerichter gaan zoeken.
Ik hoor op diverse plekken in de game altijd een herhalend 'piepje' alsof er ergens een beacon ofzo staat waar je naar toe moet. Er is echter nooit iets wat ik kan vinden, al sta ik heel dicht in de buurt van het geluid.
Ik heb het idee dat ik het snachts vaker hoor dan overdag (ingame tijd), waardoor ik denk dat het ook gewoon ambient geluid van één of ander nachtdier kan zijn. Maar het is nu 'overdag' en kan het steeds maar niet plaatsen.
Ik heb het idee dat het ook kan zijn dat je in de buurt van een workshop locatie bent, maar die zit in dit geval bij de grote machine op de achtergrond, en het geluid wordt 'harder' als je in een andere richting kijkt dan die workshop.
Ik heb het even gefilmt met de telefoon, had even geen recording software paraat, maar je kan het goed horen.
Het geluid is het beste te horen in de kijkrichting op het einde van het filmpje.
Iemand die weet wat het voor moet stellen? Op google kan ik het geluid, of vragen er over, niet terugvinden.
Edit: Nou, na 'lang' zoeken zag ik eindelijk ergens iets roods knipperen, ik dacht dat het een trap ofzo was, maar blijkt het zo'n officier te zijn met een apparaat met een stukje launchcode ofzo. Die gasten die je nodig hebt om nukes af te schieten. Weet ik dat ook weer, kan ik wat gerichter gaan zoeken.
[ Voor 16% gewijzigd door BLACKfm op 01-12-2018 20:33 ]
Dat zijn enemies met een transponder op de rug. Die dragen een code voor de nuke silos die in de game zitten. Deze zijn over algemeen vrij simpel te killen.BLACKfm schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:24:
Edit: Ik weet het al, zie onderaan
[YouTube: Fallout 76 beep, what is it?]
Niet te veel over blijven frustreren, het komt soms voor dat de mob in de grond of in de muur zit. een van de wonderen van de engine. Soms kun je ze gewoon niet vinden (of bijna niet) dus volgende keer als je echt niets ziet gewoo negeren :-).BLACKfm schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:24:
Edit: Ik weet het al, zie onderaan
[YouTube: Fallout 76 beep, what is it?]
Misschien leuk voor sommigen, een topic waar ik na enkele minuten lezen weinig negatiefs heb gelezen, dat kan ook!
https://www.reddit.com/r/...nely_enjoying_fallout_76/
Ik heb echt de laatse dagen zo weinig issues gehad met de game, ik vermaak me echt heel goed.
Heb nu juist om de haverklap disconnectsGopher schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:16:
[...]
Niet te veel over blijven frustreren, het komt soms voor dat de mob in de grond of in de muur zit. een van de wonderen van de engine. Soms kun je ze gewoon niet vinden (of bijna niet) dus volgende keer als je echt niets ziet gewoo negeren :-).
Misschien leuk voor sommigen, een topic waar ik na enkele minuten lezen weinig negatiefs heb gelezen, dat kan ook!
Ik heb echt de laatse dagen zo weinig issues gehad met de game, ik vermaak me echt heel goed.
Ik gooi ze persoonlijk maar weg, in fallout 4 liep ik vaak met 80 holotapes rond. Nee doe maar gewoon af en toe wegflikkeren, dan weet je 't tenminste te vinden.Flagg schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:28:
[...]
Ik heb constant dat issue dat de holotape niet afspeelt, mijn vriendin (die direct naast me zit) heeft het echter nog geen enkele keer gehad
Ik vraag me trouwens wel af waar je alle power armor mods kunt vinden, ik zag een keer 'n gast van lvl 104 met 'n jetpack (zat ook in Fallout 4) kun je echt leuke dingen mee doen zoals op gebouwen komen e.d.
Ik wil die. ben wel pas lvl 45 met m'n 2e char though.
Nog een tip voor mensen die niet alleen spelen, ik heb 7 charisma en Magnetic personality, daardoor heb ik effectief 9 charisma en kan ik 3 ster kaarten delen. Ook heb ik nu Starched genes perk waardoor mutations niet weg kunnen. Nou heb ik 2 mutations:
Herd mentality:
Alle S.P.E.C.I.A.L +2 als ik in een groep zit
Alle S.P.E.C.I.A.L -2 als ik in NIET een groep zit
Healing Factor Health Regeneration +300%
Chem Effects -55%
+2 voor alle special is best wel OP, altijd harder meppen, meer carry weight, meer HP, meer scrap, meer luck etc. Je moet wel altijd in een groep zitten want -2 is dus uiteraard super naar.
Met die perk en magnetic personality heb ik echter al 11 charisma, dat betekend met 4 spelers dat ik 15 charisma krijg (magnetic personality geeft dus 2 cha per team member). En kan ik dus 5 ster kaarten delen. Met maar 7 char!
Je kunt uiteindelijk in luck ook nog de negatieve effecten van mutations met 75% verminderen, en je kunt er zo veel nemen als je wilt (5k per item bij de Enclave, kan flink omlaag met hoge charisma en trade perks).
Nog veel te doen met mijn karakters in elk geval :-).
Dat is ruk, ik heb er wel een gehad vandaag, speel je op PC ook?Webgnome schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:22:
[...]
Heb nu juist om de haverklap disconnects
[ Voor 5% gewijzigd door Gopher op 01-12-2018 21:24 ]
Ik lees die negatieve dingen niet meer. Is gewoon niet leuk. Tuurlijk Bethesda is de laatste tijd wel een beetje raar aan het doen, maar ik vermaak me ook echt prima met dit spel en idd weinig problemen tot nu toe.Gopher schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:16:
[...]
Niet te veel over blijven frustreren, het komt soms voor dat de mob in de grond of in de muur zit. een van de wonderen van de engine. Soms kun je ze gewoon niet vinden (of bijna niet) dus volgende keer als je echt niets ziet gewoo negeren :-).
Zag iemand die zij dat dat gebeurde als je die transparante view gebruikte in plaats van de pipboy. Niet zelf getest, zit ik te veel voor in Power armorGopher schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:24:
[...]
Ik heb constant dat issue dat de holotape niet afspeelt, mijn vriendin (die direct naast me zit) heeft het echter nog geen enkele keer gehad.
Toch wel leuk om te zien dat mensen je willen helpen. Ik loop gewoon rond en ineens hoor ik een schot achter me. Ik dacht die wilt me neerschieten ofzo, maar nee hij wilde gewoon traden. Ok even kijken wat hij wilt. Geeft die me allemaal wapens voor niets haha. Vind dat wel grappig. Bij andere onlinegames is het meestal andere zitten ergeren, maar in deze game willen de meeste mensen je juist helpen.

Met een halve power armor (enige die ik had) de scorchbeast queen verslagen. Was een flinke battle en de loot was echt 1 stukje armor.... wel een grappig want ik word nu onzichtbaar als ik stil zit. Wel humor om speler te laten schrikken ermee.
Kist zit nu vol met stable flux, geen idee wat ik daarmee kan nog. Maar eigenlijk heb ik het spel wel een beetje gezien nu. Paar keer een nuke meegemaakt en bijna alles op de map bezocht. Erg jammer dat het zo weinig content heeft en alles mega beperkt is.
P.s. ik gebruik pocketed armor glitch vandaar dat er -65 staat. Maakte voor mij het spel een stuk leuker. Mijn username is mild3r (pc versie) voor de gene die de fallout76 vriendenlijst wilt uitbreiden
[ Voor 14% gewijzigd door rhodium op 02-12-2018 07:19 ]
Ik zit nu altijd in power armoe, heb je daar die view ook? M'n pip boy staat zo wel ingesteld, zal t eens proberen.Pheace schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:31:
[...]
Zag iemand die zij dat dat gebeurde als je die transparante view gebruikte in plaats van de pipboy. Niet zelf getest, zit ik te veel voor in Power armor
Maar volgens mij gebruikt m'n vriendin die ook.
Maak er alsjeblieft niet te veel gebruik van, daarvan crashen servers geloof ik.rhodium schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:12:
P.s. ik gebruik pocketed armor glitch vandaar dat er -65 staat. Maakte voor mij het spel een stuk leuker. Mijn username is mild3r (pc versie) voor de gene die de fallout76 vriendenlijst wilt uitbreiden.
Nu al alles gezien? Dat doe je wel snel. Opzich had ik dat ook wel al kunnen doen, maar dan ben je wel van plek naar plek aan t rushen lijkt me. Er is best veel ondergronds en dingen die niet op de map staan.
Anders kun je lekker wachten op nieuwe content of andere builds proberen (ander karakter?)
[ Voor 44% gewijzigd door Gopher op 02-12-2018 07:59 ]
Weinig content? Mmm misschien ligt het aan mijn speelstijl maar ik heb nog bijna alles rechts van de tip of the world om te bezoeken en ben level 42.rhodium schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:12:
[Afbeelding]
Met een halve power armor (enige die ik had) de scorchbeast queen verslagen. Was een flinke battle en de loot was echt 1 stukje armor.... wel een grappig want ik word nu onzichtbaar als ik stil zit. Wel humor om speler te laten schrikken ermee.
Kist zit nu vol met stable flux, geen idee wat ik daarmee kan nog. Maar eigenlijk heb ik het spel wel een beetje gezien nu. Paar keer een nuke meegemaakt en bijna alles op de map bezocht. Erg jammer dat het zo weinig content heeft en alles mega beperkt is.
P.s. ik gebruik pocketed armor glitch vandaar dat er -65 staat. Maakte voor mij het spel een stuk leuker. Mijn username is mild3r (pc versie) voor de gene die de fallout76 vriendenlijst wilt uitbreiden.
Question:
Als je junk items tot bulk items craft, zijn deze dan nogsteeds bruikbaar tijdens het craften van bijvoorbeeld wapens en armor?
Mijn storage puilt namelijk uit van de junk waar ik tot nu toe weinig nut voor heb gevonden
Als je junk items tot bulk items craft, zijn deze dan nogsteeds bruikbaar tijdens het craften van bijvoorbeeld wapens en armor?
Mijn storage puilt namelijk uit van de junk waar ik tot nu toe weinig nut voor heb gevonden
[ Voor 25% gewijzigd door Cowamundo op 02-12-2018 13:49 ]
Yes, Gooi vooral ook dingen die je te veel hebt, weg. Meestal is dat ook 'n teken dat het totaal niet zeldzaam is. Zoals Steel.Cowamundo schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:44:
Question:
Ook bepaalde dingen gebruik je juist weer alleen bij bepaalde speelwijze, Ballistic scrap is heel zeldzaam, maar zover ik kan zien alleen relevant voor normale armor pieces (ik zit altijd in power armor, dus ik gebruik die momenteel niet). Aan de andere kant heb ik dan wel veel springs enzo nodig, die zijn weer zeldzaam.
Maar dus, heb je iets te veel, gewoon wegflikkeren. Ik geef ook constant stimpacs aan mijn vriendin want ik gebruik er ongeveer 3 per week
Fallout 76 nu voor 20,79 bij cdkeys. Hij was vanmorgen iets goedkoper, maar de prijs gaat al weer wat omhoog. Nog een week en dan heb je de game voor 17,50 is mijn voorspelling in dit tempo
En dat dan hopelijk ook voor de PS4. heb hem op mijn lootjeslijst gezet, bedrag max 20. ben benieuwd of dat lukt.
Eigenlijk heeft het met deze game totaal geen zin om die guide naast je te hebben. Alle collectibles zijn in deze game juist random heb ik al gemerkt en ook liggen ze er vaak niet eens, omdat een ander persoon het dan al gepakt heeft. Dan moet je weer een andere keer kijken. Met Fallout 3 en Fallout 4 die ik ook heb staat wel alles juist in de guide waar alles ligt qua collectibles. Dat is gewoon handig als je iets gemist hebt. Maar hier is het totaal random jammer genoeg.
Ondanks ik verre van enthousiast ben over de game, start ik het nog welleens op de laatste dagen.Roybs schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:33:
Kan zijn dat ik helemaal op de verkeerde plek ben, maar is er ergens een platform om (snel) mensen te vinden voor een team te maken? Speel op de ps4 en loop soms wel eens vast op plekken waar ik wel wat mankracht kan gebruiken
Je kan mij toevoegen op PSN: Amoebe. Speel op de PS4 en PS4 Pro, als ik beneden speel heb ik alleen helaas geen mic. Maar goed dit hoeft niet altijd een issue te zijn natuurlijk.
[verwijderd]
[ Voor 97% gewijzigd door Nin10do op 05-04-2023 15:49 . Reden: [verwijderd] ]
Man wat ga ik morgen blij zijn met de stashupgrade. Helemaal ruk dit.
wat doe ik eigenlijk met de verschillende ores?
[ Voor 26% gewijzigd door Mad-Matt op 02-12-2018 17:31 ]
Ores omsmelten tot bruikbaar spul. Dit doe je bij een Chemistry Station.Mad-Matt schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:29:
Dat blijft wel echt schijt irritant hoor dat je zomaar ineens uit de server gegooid wordt. Ben je lekker bezig en ineens hoppa eruit.
Heb je nog wat toe te voegen? waarom het bijvoorbeeld ruk is behalve dat het er niet uit ziet? Of was dit gewoon een poging om weer eens een negatiefje neer te kwakken in dit topic?Nin10do schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:27:
Fallout 76 is één van de kutste spellen die ik ooit heb gezien, en dat zegt wat.
-Watch_Dogs? Vond ik eigenlijk best tof.
-Marvel Vs. Capcom: Infinite? Veel plezier uit gehaald!
-Destiny 2? Urenlang plezier van gehad.
-Fallout 76?
Man man man, hoe hard ik het ook probeer, ik kan er gewoon geen plezier uithalen. Ik wíl wel, maar het lúkt gewoon niet. Na Fallout 3 zit de serie in een neerwaartse spiraal, maar waar Fallout 4 nog steeds een degelijke RPG was, heeft Fallout 76 een wonderbaarlijke prestatie neergezet:
Het is nóg lelijker dan zijn voorganger.
Waar er in 2015 al kritiek was op de waardeloze engine van Bethesda, is deze luie cashgrab nóg afgeraffelder. Net als het schrijfwerk, trouwens.
Nee, laat mij nog maar gewoon even cowboytje spelen in Red Dead Redemption II.
Omsmelten en dan kun je er wat mee.Mad-Matt schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:29:
p.s. ik snap niet waarom iedereen zo nodig een grotere stash nodig heeft. Level 46 en heb zo nu en dan wel wat problemen maar dat komt omdat ik dan ammo heb liggen voor 6 jaar voor een wapen dat ik niet gebruik. Dat gooi ik dan gewoon weg.
Allemaal horders, die er niet voor durfen uit te komen. Maar ik ben lvl 20 en zit nu ook vol. Ik durf niks weg te gooien want stel je voor dat je het nog nodig hebt. Het is je enige stukje houvast is een vergane wereld.Webgnome schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:22:
[...]
Omsmelten en dan kun je er wat mee.
p.s. ik snap niet waarom iedereen zo nodig een grotere stash nodig heeft. Level 46 en heb zo nu en dan wel wat problemen maar dat komt omdat ik dan ammo heb liggen voor 6 jaar voor een wapen dat ik niet gebruik. Dat gooi ik dan gewoon weg.
Ik snap het wel
[ Voor 13% gewijzigd door luigi87 op 02-12-2018 21:47 ]
- leeg -
Ik ben gewoon verpest door Fallout 4. Normaal had ik echt totaal niks met junk (in Fallout 3/NV en The Elder Scrolls serie had het tot nu toe totaal geen nut, maar nu moet ik gewoon telkens alles pakken wat ik pakken kan. Gewoon puur omdat je het later toch wel een keertje nodig hebt en je alvast een voorraad kan maken. Nadeel is dat je elke seconden wel weer overbeladen bent pffff haha.
Trouwens een Black Powder Pistol gevonden. Lekker dingetje hoor met 150dmg. Deathclaw level 21 king ging met een paar schoten neer
Trouwens een Black Powder Pistol gevonden. Lekker dingetje hoor met 150dmg. Deathclaw level 21 king ging met een paar schoten neer
[ Voor 15% gewijzigd door NukaWorldNL op 02-12-2018 22:16 ]
Hehe me is happy puppy, heb de dragon rifle...
Ergens rond de 375 base damage, en met sneak bonus vallen level 45 supermutants met 1 schot gewoon om.
En wat een heerlijke knallen, je hoort de knal gewoon over het landschap wegrollen. Dat ie 15 seconden nodig heeft om te herladen is wel een dingetje net als dat ie met een schot of 10/12 defect is. Maar met 2 BP rifles als backup...
Moet nu wel weer ff ammo zien te craften want de .50 balls zijn op wat dus betekent dat mijn halve favowheel onbruikbaar is nu.
Nu nog eens de legendary double shot dragon rifle vinden.
Moet nu nog steeds hard wegrennen voor zwelgjes namelijk.
Ergens rond de 375 base damage, en met sneak bonus vallen level 45 supermutants met 1 schot gewoon om.
En wat een heerlijke knallen, je hoort de knal gewoon over het landschap wegrollen. Dat ie 15 seconden nodig heeft om te herladen is wel een dingetje net als dat ie met een schot of 10/12 defect is. Maar met 2 BP rifles als backup...
Moet nu wel weer ff ammo zien te craften want de .50 balls zijn op wat dus betekent dat mijn halve favowheel onbruikbaar is nu.
Nu nog eens de legendary double shot dragon rifle vinden.
Wie gebruikt er hier robot armor? Het is zo klote repareren met ballistic fibre en circuits.
Ik heb gewoon zin om alles te dumpen en gewoon voor puur leather te gaan.
power armor all the way babyLordLuc schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:13:
Wie gebruikt er hier robot armor? Het is zo klote repareren met ballistic fibre en circuits.
Voorheen had ik een mengelmoes van armor, het helpt als je ammo bags weet te vinden (power plants).LordLuc schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:13:
Maar ik ben ook om met power armor, uiterst efficiënt. Heb na gisteren ook meteen 2 pieces ultracite, online vriend heeft recept voor de helm maar is nog geen 50.
Gisteren de scorchbeast queen gekilled, dat was een gevecht van 15 minuten ofzo met 12 mensen of meer.
Wat een chaos constant random adds, mirelurk queens, krabben in bussen, scorched meer scorchbeast. Ook een aantal van 65 en 80. Ben ook gewoon 20 levels gestegen bijna.
Game is wel gecrashed, maar er zaten ook exploiters bij het gevecht, misschien relevant, was er wel gewoon weer ingekomen.
We hadden zelf de Nuke hiervoor gelanceerd, best leuke daily is dat.
Nu twijfel ik of ik het ultracite of de x-01 armor ga dragen, beiden zijn ze goed, de een alleen meer voor fysieke damage de ander voor energy.
Ook heb ik nu 3 mutations en maar 25% van de negatieve effects. Well duur, kosten nu tegen de 3700 per piece.
over die nukes. Kun je die alleen maar op een bepaald deel van de map droppen? Of is dat een vrije keuze?Gopher schreef op maandag 3 december 2018 @ 06:52:
[...]
Voorheen had ik een mengelmoes van armor, het helpt als je ammo bags weet te vinden (power plants).
Maar ik ben ook om met power armor, uiterst efficiënt. Heb na gisteren ook meteen 2 pieces ultracite, online vriend heeft recept voor de helm maar is nog geen 50.
Gisteren de scorchbeast queen gekilled, dat was een gevecht van 15 minuten ofzo met 12 mensen of meer.
Wat een chaos constant random adds, mirelurk queens, krabben in bussen, scorched meer scorchbeast. Ook een aantal van 65 en 80. Ben ook gewoon 20 levels gestegen bijna.
Game is wel gecrashed, maar er zaten ook exploiters bij het gevecht, misschien relevant, was er wel gewoon weer ingekomen.
We hadden zelf de Nuke hiervoor gelanceerd, best leuke daily is dat.
Nu twijfel ik of ik het ultracite of de x-01 armor ga dragen, beiden zijn ze goed, de een alleen meer voor fysieke damage de ander voor energy.
Ook heb ik nu 3 mutations en maar 25% van de negatieve effects. Well duur, kosten nu tegen de 3700 per piece.
Heb nog nooit pa gebruikt tenzij het verplicht was voor een missie.
Ik ga het nog heel zwaar krijgen denk ik.
Moet ook eens wat tijd steken in armor, de helft wat ik heb is stuk en het enige waar ik zo'n beetje op gelet heb is of het pocketed is of de mogelijkheid heeft. Geloof dat mijn carryweight nu op 290 zit op lvl 47.
Mijn volgende perks gaan in armor crafting iig.
Ik gebruik geen PA. Heb met mijn huidige build het niet echt nodig, ook al ga ik wel hard door mijn stimpacks heen. Waarschijnlijk heb ik PA wel nodig voor de scorchbeast. Het hebben van de "juiste" legendaries helpt ook erg veel.
Wat ik mij afvraag is, is perception nu zo waardeloos? Er zijn letterlijk maar 3-4 perks die goed zijn (zonder lockpick perks).
Een optie om kaarten uit je perk cards onzichtbaar te zetten en dan met een knop zichtbaar te maken zou erg fijn zijn. Ik heb teveel kaarten die ook nooit gebruik uit perk card packs gekregen en ze zitten in de weg, ik switch regelmatig kaarten die ik alleen ter plekke gebruik voor kaarten die ik meer constant gebruik (lockpick/hacker/crafting perks etc.).
Wat ik mij afvraag is, is perception nu zo waardeloos? Er zijn letterlijk maar 3-4 perks die goed zijn (zonder lockpick perks).
Een optie om kaarten uit je perk cards onzichtbaar te zetten en dan met een knop zichtbaar te maken zou erg fijn zijn. Ik heb teveel kaarten die ook nooit gebruik uit perk card packs gekregen en ze zitten in de weg, ik switch regelmatig kaarten die ik alleen ter plekke gebruik voor kaarten die ik meer constant gebruik (lockpick/hacker/crafting perks etc.).
Flagg schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:54:
[...]
Heb nog nooit pa gebruikt tenzij het verplicht was voor een missie.
Ik ga het nog heel zwaar krijgen denk ik.![]()
Moet ook eens wat tijd steken in armor, de helft wat ik heb is stuk en het enige waar ik zo'n beetje op gelet heb is of het pocketed is of de mogelijkheid heeft. Geloof dat mijn carryweight nu op 290 zit op lvl 47.
Mijn volgende perks gaan in armor crafting iig.
Heb ook nog geen PA gebruikt, bij voorgaande delen ook zeer weinig. Vindt spelen met de PA niet leuk. je kan niet meer goed bewegen ( zit tussen de oren, weet ik). je beeld komt voor met allemaal icoontjes. en die dingen zuipen van die licht gevende staven die ik dan altijd drastisch te kort heb. Speel gewoon altijd eerst zonder PA, en pas als ik hem echt nodig heb gebruik ik hem pas.Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:31:
Ik gebruik geen PA. Heb met mijn huidige build het niet echt nodig, ook al ga ik wel hard door mijn stimpacks heen. Waarschijnlijk heb ik PA wel nodig voor de scorchbeast. Het hebben van de "juiste" legendaries helpt ook erg veel.
- leeg -
PA wordt interessant als je een gebied in wil waar een nuke is afgegaan om te farmen. Daar kun je eigenlijk niet zonder. Fusion cores, mja ze zijn over het algemeen wel te vinden maar als ik zie dat ik er 10 heb vind ik dat ook meteen te weinig. Beste optie is om junk te verzamelen en een power plant missie te doen: Power up "x" power plant, deze missies geven ook de plans voor de betere energiebronnen voor je camp. Vervolgens pak je de workstation die bij de power plant hoort en die maakt Fusion cores (zo heb ik het begrepen). Random fusion core loot gebeurd, maar veel spots zullen geloot zijn voor je er bent, volgens mij dropte een mutant gisteravond voor mij 2 fusion cores (kan ook een kist geweest zijn)luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:56:
[...]
[...]
Heb ook nog geen PA gebruikt, bij voorgaande delen ook zeer weinig. Vindt spelen met de PA niet leuk. je kan niet meer goed bewegen ( zit tussen de oren, weet ik). je beeld komt voor met allemaal icoontjes. en die dingen zuipen van die licht gevende staven die ik dan altijd drastisch te kort heb. Speel gewoon altijd eerst zonder PA, en pas als ik hem echt nodig heb gebruik ik hem pas.
Overigens kun je volgens mij gewoon lopen in een power armor zonder fusion cores, niet rennen of sprinten. In tegenstelling tot FO4.
Voor de PA gebruikers, hoelang doe je ongeveer op 1 fusion core?
[ Voor 9% gewijzigd door Zeph op 03-12-2018 10:23 ]
Ja voor het farmen bij een nuke was mij bekend, wat kan je daar farmen dan? heb nog geen nuke meegemaakt, ja 1 keer aan de andere kant van de map.Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:21:
[...]
PA wordt interessant als je een gebied in wil waar een nuke is afgegaan om te farmen. Daar kun je eigenlijk niet zonder. Fusion cores, mja ze zijn over het algemeen wel te vinden maar als ik zie dat ik er 10 heb vind ik dat ook meteen te weinig. Beste optie is om junk te verzamelen en een power plant missie te doen: Power up "x" power plant, deze missies geven ook de plans voor de betere energiebronnen voor je camp. Vervolgens pak je de workstation die bij de power plant hoort en die maakt Fusion cores (zo heb ik het begrepen). Random fusion core loot gebeurd, maar veel spots zullen geloot zijn voor je er bent, volgens mij dropte een mutant gisteravond voor mij 2 fusion cores (kan ook een kist geweest zijn). Technisch gezien kan je denk ik server hoppen om ze te vinden, ook al weet ik dit niet zeker.
Overigens kun je volgens mij gewoon lopen in een power armor zonder fusion cores, niet rennen of sprinten. In tegenstelling tot FO4.
Ik spaar ze wel, geen idee hoeveel ik er heb, maar als ik zo grote machine tegen kom die draait, neem ik altijd ff de Fusion core mee.
En heb inderdaad ook wel paar gehad dat een Mutant fusion cores dropt. Dus dat klopt wel.
Ow serieus dus je PA komt niet stil te staan zonder Fusion cores? dat is wel nieuw idd ten opzichte van fallout 4.
Ik wordt serieus moe van dat ik niet kan zien welke plans ik al wel heb, en dat die stomme vendors nooit geld hebben. Hierdoor kan ik me shit niet verkopen en de weapons plans kopen.
- leeg -
Niet 100% maar het is wel een slakkengang. Fusion cores gaan best lang mee, en zijn ook makkelijk te verkrijgen (je kan ze zelfs farmen bij een workshop). Daar bovenop ververst een fusion core zich tot 100% als je opnieuw inlogt dus ze kunnen best lang mee gaan.luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:45:
[...]
Ow serieus dus je PA komt niet stil te staan zonder Fusion cores? dat is wel nieuw idd ten opzichte van fallout 4.
Ik doe zelf best lang met mn fusion cores moet ik zeggen.
Maar ik gebruik M'n PA ook niet zoveel, vind de interface daarvan teveel van het scherm innemen.
Dus ik gebruik hem alleen in de wat zwaardere momenten.
Tevens, gisteren een 50 cal machine gun plan gekocht, ding doet niet fantastisch veel damage, de accuracy is niet geweldig en hij vreet kogels. Maar ik vind het geweldig
Kan toch de handmade rifle plans niet meer krijgen, te hoog level.
En volgens mij zijn de plans niet account wide, dus moet ik een 3rd party zien te vinden die ze dan van een alt over kan zetten.
Maar ik gebruik M'n PA ook niet zoveel, vind de interface daarvan teveel van het scherm innemen.
Dus ik gebruik hem alleen in de wat zwaardere momenten.
Tevens, gisteren een 50 cal machine gun plan gekocht, ding doet niet fantastisch veel damage, de accuracy is niet geweldig en hij vreet kogels. Maar ik vind het geweldig
En volgens mij zijn de plans niet account wide, dus moet ik een 3rd party zien te vinden die ze dan van een alt over kan zetten.
Ha chill, dus als je Fusion core bijna op is. een nieuwe erin en gaan. Dit een paar keer doen en als je door je voorraad heen bent even reloggen en je kan weer?Pheace schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:48:
[...]
Niet 100% maar het is wel een slakkengang. Fusion cores gaan best lang mee, en zijn ook makkelijk te verkrijgen (je kan ze zelfs farmen bij een workshop). Daar bovenop ververst een fusion core zich tot 100% als je opnieuw inlogt dus ze kunnen best lang mee gaan.
Als dit zo werkt heb je met 10 van die dingen dus infinity power?
- leeg -
Nuked gebieden hebben een hoop sterkere wezens, radiated varianten etc. Veel spul om te doden en te looten dus. Alleen radiation is er hoog.luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:45:
[...]
Ja voor het farmen bij een nuke was mij bekend, wat kan je daar farmen dan? heb nog geen nuke meegemaakt, ja 1 keer aan de andere kant van de map.
Ik wordt serieus moe van dat ik niet kan zien welke plans ik al wel heb, en dat die stomme vendors nooit geld hebben. Hierdoor kan ik me shit niet verkopen en de weapons plans kopen.
Als een vendor 0 caps heeft gewoon even iets proberen te verkopen. Soms is er een visual bug die 0 caps bij en vendor laat zien terwijl er wel caps zijn.
Echt ververst een core zich? Ik heb zat cores die niet vol zittenPheace schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:48:
[...]
Niet 100% maar het is wel een slakkengang. Fusion cores gaan best lang mee, en zijn ook makkelijk te verkrijgen (je kan ze zelfs farmen bij een workshop). Daar bovenop ververst een fusion core zich tot 100% als je opnieuw inlogt dus ze kunnen best lang mee gaan.
Gister ook een 50cal gevonden maar heb er te weinig kogels voor. Denk dat ik .50 liever in een sniper gooi, ook al doet die minder dmg per schot met de .50 mod die ik heb, dan een (volgens mij) hardend mod met .308. Heb wel een paar miniguns, en ammo craften voor die dingen is BULK! Met de bijbehorende perks gaat dat best hard.tha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:52:
Ik kan misschien wel helpen met de handmade rifle plans als je op PC speelt. Ik ben dit probleem ook aan het tackelen alleen heb ik de plans nog niet gevonden bij de merchants

Helaas, krijg constant de melding dat die niet genoeg caps heeft om mijn shit te kopen. (hij wilt het gewoon niet, die rommel die hem aansmeer).Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:04:
[...]
Nuked gebieden hebben een hoop sterkere wezens, radiated varianten etc. Veel spul om te doden en te looten dus. Alleen radiation is er hoog.
Als een vendor 0 caps heeft gewoon even iets proberen te verkopen. Soms is er een visual bug die 0 caps bij en vendor laat zien terwijl er wel caps zijn.
Server hoppen vult zijn Caps ook niet aan kwam ik achter. Dus moet dan toch echt naar een andere Vendor van een andere Faction.
- leeg -
Als je de ammo crafting perks neemt, dan krijg je per craft 180 kogels.Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:04:
[...]
Gister ook een 50cal gevonden maar heb er te weinig kogels voor. Denk dat ik .50 liever in een sniper gooi, ook al doet die minder dmg per schot met de .50 mod die ik heb, dan een (volgens mij) hardend mod met .308. Heb wel een paar miniguns, en ammo craften voor die dingen is BULK! Met de bijbehorende perks gaat dat best hard.
Ik kan misschien wel helpen met de handmade rifle plans als je op PC speelt. Ik ben dit probleem ook aan het tackelen alleen heb ik de plans nog niet gevonden bij de merchantsOndanks level 15 personage.
Nadeel is alleen dat je die er als je je best doet, die ook weer in 2 minuten kwijt bent
Ik ga m'n camp dus vanavond weer verplaatsen, deze keer naar een Lead deposit, want dat begint nu aardig op te raken.
Maar ik speel op Pc, dus dat zou wel mooi zijn.
Neem aan dat je bij de 2 vendors kijkt bij Watoga en Harpers Ferry?
Probleem loop ik ook steeds tegenaan om m;n zooi te verkopen (purified water levert best veel op)luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:13:
[...]
Helaas, krijg constant de melding dat die niet genoeg caps heeft om mijn shit te kopen. (hij wilt het gewoon niet, die rommel die hem aansmeer).
Server hoppen vult zijn Caps ook niet aan kwam ik achter. Dus moet dan toch echt naar een andere Vendor van een andere Faction.
Echter gisteren maar eens even een cap run gedaan bij whitesprings, dat leverde ook wel aardig op.
[ Voor 21% gewijzigd door tha_crazy op 03-12-2018 11:15 ]
Andere faction zoeken, er zijn kaarten op Google te vinden. Iedere groep moet dagelijks 200caps hebben voor je. Eerst die 200 caps vangen en dan spullen kopen aan ze zodat je daar ook wat caps van terug kunt verdienen door weer te verkopen.luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:13:
[...]
Helaas, krijg constant de melding dat die niet genoeg caps heeft om mijn shit te kopen. (hij wilt het gewoon niet, die rommel die hem aansmeer).
Super duper level 3 popt bij mij behoorlijk vaak tijdens craften van kogelstha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:14:
[...]
Als je de ammo crafting perks neemt, dan krijg je per craft 180 kogels.
Nadeel is alleen dat je die er als je je best doet, die ook weer in 2 minuten kwijt bent
Ik ga m'n camp dus vanavond weer verplaatsen, deze keer naar een Lead deposit, want dat begint nu aardig op te raken.
[...]
Probleem loop ik ook steeds tegenaan om m;n zooi te verkopen (purified water levert best veel op)
Echter gisteren maar eens even een cap run gedaan bij whitesprings, dat leverde ook wel aardig op.
Watoga en Harpers ferry ja. Ik zag wel andere wapen plans maar niet de handmade. Vanavond even een paar keer proberen met serverhopen zien of het lukt.
Cap runs moet ik ook gaan doen. Naast legendaries farmen en questen. Eigenlijk moet ik ook nog opzoek naar wapen craft plans etc. Nog zoveel te doen...
Dat hangt er vanaf of je ook de nodige perks hebt die het leven van de FC verlengen. Verder is het goed zoeken. Heb een tijdje terug van @Pheace een aantal FC's mogen overnemen en heb er nu nog steeds een stuk of 16 in mijn stash. Je komt ze in veel gebouwen gewoon tegen (bij de dam bijvoorbeeld helemaal onder in )Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:21:
[...]
PA wordt interessant als je een gebied in wil waar een nuke is afgegaan om te farmen. Daar kun je eigenlijk niet zonder. Fusion cores, mja ze zijn over het algemeen wel te vinden maar als ik zie dat ik er 10 heb vind ik dat ook meteen te weinig. Beste optie is om junk te verzamelen en een power plant missie te doen: Power up "x" power plant, deze missies geven ook de plans voor de betere energiebronnen voor je camp. Vervolgens pak je de workstation die bij de power plant hoort en die maakt Fusion cores (zo heb ik het begrepen). Random fusion core loot gebeurd, maar veel spots zullen geloot zijn voor je er bent, volgens mij dropte een mutant gisteravond voor mij 2 fusion cores (kan ook een kist geweest zijn). Technisch gezien kan je denk ik server hoppen om ze te vinden, ook al weet ik dit niet zeker.
Ikzelf heb de nuke niet gegooid dus ik heb de interface niet kunnen zien. Hopelijk weet ik daar vanavond of morgen meer over te zeggen. ik begreep dat er sowieso limitaties zijn, kan bijv. niet op 76; heb 'm gisteren op Whitesprings gehad en rechtsonder (waar de queen zit).Webgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 07:01:
[...]
over die nukes. Kun je die alleen maar op een bepaald deel van de map droppen? Of is dat een vrije keuze?
Ikzelf heb de nuke niet gegooid dus ik heb de interface niet kunnen zien. Hopelijk weet ik daar vanavond of morgen meer over te zeggen. ik begreep dat er sowieso limitaties zijn, kan bijv. niet op 76; heb 'm gisteren op Whitesprings gehad en rechtsonder (waar de queen zit).Webgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 07:01:
[...]
over die nukes. Kun je die alleen maar op een bepaald deel van de map droppen? Of is dat een vrije keuze?
Ik geloof dat ik in een hele dag spelen misschien 2 a 3 cores gebruikt heb. Ondertussen heb ik er ook 20 weggegeven omdat ik er veel te veel had. Ook zijn vaak die cores geen 100%. en dan zijn er ook nog perks waardoor ze langer meegaan :-).Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:21:
[...]
Dus maak je daar niet druk om, als je ze over 't algemeen gewoon opraapt (en ze ook ziet) moet je gemakkelijk meer kunnen rapen dan gebruiken. Het scheelt wel wanneer je in een groep zit, dan zul je er totaal minder vinden (mits anderen ze dus ook willen mijn vriendin speelt liever zonder armor, dus meer cores voor mij).
Je zult af en toe ook gebieden vinden met robobrains (die zitten ook in de kelders waar je de nuke gaat activeren). Deze droppen zover ik weet ALTIJD 'n fusion core p.p. dus daar kun je ze ook "farmen" als je ze nodig hebt.Webgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:33:
[...]
Dat hangt er vanaf of je ook de nodige perks hebt die het leven van de FC verlengen. Verder is het goed zoeken. Heb een tijdje terug van @Pheace een aantal FC's mogen overnemen en heb er nu nog steeds een stuk of 16 in mijn stash. Je komt ze in veel gebouwen gewoon tegen (bij de dam bijvoorbeeld helemaal onder in )
Ik vind zonder armor spelen eigenlijk leuker omdat je karakter dan ook wat meer kan tonen, nu ziet iedereen op hoog level hetzelfde er uit! Zeker in nuke zones, een paar met Hazmat suit, maar dan heb je meteen weer weinig armor, dus meh.
Je vind sowieso ultracite (zeldzaamste power armor) op Scorchbeasts welke daar wat meer zijn, bij de fissure site rechtsonder heb je dus de queen waar je recepten kunt vinden voor dat armor (max .1 per keer dus moet je vaak doen). Ook crafting items voor bijv. die boog waarmee je radiation kunt clearen in je kamp. Moet je goed looten want die zaken moet je meteen omzetten, want ze bederven snel (planten, samen met dingen die op enemies zit).luigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:45:
[...]
Ja voor het farmen bij een nuke was mij bekend, wat kan je daar farmen dan? heb nog geen nuke meegemaakt, ja 1 keer aan de andere kant van de map.
Verder betere loot vanwege veel legendaries van lvl 60+ etc. Ik heb zin om naar huis te gaan nu...
Betreft kogels, noorden van de map, berg gebied zit een workshop waar een ammo factory in zit, zeer gewild maar daar kun je dus kogels laten genereren!
[ Voor 90% gewijzigd door Gopher op 03-12-2018 11:48 ]
Ik vind persoonlijk de .50 cal machine gun een beter wapen dan de minigun. De minigun is veel te snel leeg (kost dus ook veel ammo) en met de .50 maai ik mutants en scorched een stuk makkelijk neer.tha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:52:
Het is alleen jammer dat deze guns (of die mods heb ik nog niet) geen visier hebben. Een targeting laser ofzo zou wel fijn zijn, een tactical sight zal wel niet werken op die wapens
Zijn er nog meer van die heavy weapons met kogels? Dus niet de gatling laser of plasma gevallen.
De minigun heeft ook een sight!BLACKfm schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:54:
[...]
Het is alleen jammer dat deze guns (of die mods heb ik nog niet) geen visier hebben. Een targeting laser ofzo zou wel fijn zijn, een tactical sight zal wel niet werken op die wapens.
Overigens vind ik het nadeel de enorme spread, en de kogel/dmg ratio is meh. Overigens wordena automatische guns gebuffd in de patch van vandaag (als 't goed is).
Je hebt sowieso een langsamere variant van de minigun, die vind ik alleen net iets te zwak, wel rond de 80 dmg per kogel (wat zeker nice is voor 5mm).
De 50Cal vind ik wel een van de coolste.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_76_weapons
Hier staan er meer, als iemand 'n goede automatic grenade launcher lvl 50 heeft, moet je ff "mathijssegers" toevoegen :-) ik wil die wel. Heb er tot nu toe geen meer gevonden na dat ik er een op de grond heb geflikkerd 'n tijdje terug.
Er schijnt ook nog een mg42 te zijn, maar ik vind de 250 ammo clip van de .50 cal wel een stuk fijnerGopher schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:24:
Hier staan er meer, als iemand 'n goede automatic grenade launcher lvl 50 heeft, moet je ff "mathijssegers" toevoegen :-) ik wil die wel. Heb er tot nu toe geen meer gevonden na dat ik er een op de grond heb geflikkerd 'n tijdje terug.
De MG42 moet het met een stuk minder doen als ik die wiki's mag geloven.
Wat betreft je auto grenade launcher had ik daar gisteren een plan voor gevonden bij een vendor. Maar die moest 1600+ caps kosten. Vond ik net wat te gortig, zeker gezien de ammo ook behoorlijk duur is om te maken met die adhesive...
Ik dacht bij de vendor bij 'top of the world'. Ergens in het eerste huis bij die rode zweef-ding zit een vendor.
Maar ik weet niet of die plans random zijn.
offtopic:
Ik heb wel plans voor een railway rifle, even kijken of dat wat is... Kan ik in ieder geval genoeg steel scrap voor de ammo aan besteden
.
Ik heb wel plans voor een railway rifle, even kijken of dat wat is... Kan ik in ieder geval genoeg steel scrap voor de ammo aan besteden
[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 03-12-2018 12:33 ]
Die zijn random, maar dat is de moeite waard om elke dag te checken. Hoeveel charisma heb je?BLACKfm schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:29:
[...]
Er schijnt ook nog een mg42 te zijn, maar ik vind de 250 ammo clip van de .50 cal wel een stuk fijner.
De MG42 moet het met een stuk minder doen als ik die wiki's mag geloven.
Wat betreft je auto grenade launcher had ik daar gisteren een plan voor gevonden bij een vendor. Maar die moest 1600+ caps kosten. Vond ik net wat te gortig, zeker gezien de ammo ook behoorlijk duur is om te maken met die adhesive...
Ik dacht bij de vendor bij 'top of the world'. Ergens in het eerste huis bij die rode zweef-ding zit een vendor.
Maar ik weet niet of die plans random zijn.
offtopic:
Ik heb wel plans voor een railway rifle, even kijken of dat wat is... Kan ik in ieder geval genoeg steel scrap voor de ammo aan besteden.
Ik heb zelf 7 + 2 + 2 t/m 6. (11 t/m 15 afhankelijk van teamgrootte). En m'n vriendin heeft de max barter perk die ze kan delen, dus ik krijg rond de 30% korting bij vendors momenteel, misschien iets beter betaalbaar.
De railway schiet van die spijkers voor de Rails, die ammo is dus echt cheap om te maken!
[ Voor 3% gewijzigd door Gopher op 03-12-2018 12:42 ]
Zijn er meer mensen die spelen met de infinity inventory glitch? Heeft het spel echt 1000x leuker gemaakt voor mij.
Vermaak me overigens top, ben enkel nog maar links onderin/middenin de map geweest.. dus nog een boel content te gaan.
Continu opzoek naar nieuwe plans voor wapens en betere attachments verkrijgen door te salvagen.
Bugs kom ik helemaal niet vaak tegen, althans dat denk ik..
Met een aantal patches en wat meer mid tot endgame content heeft het opzich nog best wat potentie.
Vermaak me overigens top, ben enkel nog maar links onderin/middenin de map geweest.. dus nog een boel content te gaan.
Continu opzoek naar nieuwe plans voor wapens en betere attachments verkrijgen door te salvagen.
Met een aantal patches en wat meer mid tot endgame content heeft het opzich nog best wat potentie.
Nee, ik vind de inventory limitatie iets toevoegen aan het spel, meer keuze en tact toepassen. Ook maakt het 't spel instabieler, in elk geval voor jou, mogelijk ook voor anderen. Daarnaast heb ik 17 strength dus ik kan redelijk wat dragen :-).Luukwa schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:42:
Zijn er meer mensen die spelen met de infinity inventory glitch? Heeft het spel echt 1000x leuker gemaakt voor mij.
Ja, inventory glitch wel, niet de stash glitch. Ik ruim op als ik klaar ben en kom dan meestal wel weer positief met m'n inventory maar ik ben een hoarder en raap alles op wat los zit tijdens een loot run!Luukwa schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:42:
Ach beetje instabiliteit houd 't spannend! Dat t voor andere impact is laatst ontkracht in een reddit post.Gopher schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:43:
[...]
Nee, ik vind de inventory limitatie iets toevoegen aan het spel, meer keuze en tact toepassen. Ook maakt het 't spel instabieler, in elk geval voor jou, mogelijk ook voor anderen. Daarnaast heb ik 17 strength dus ik kan redelijk wat dragen :-).
@Luukwa dat vind ik dan prettig om te horen. Ik ben zelf verre van voorstander, maar als 't verder mijn game niet beinvloed vind ik dat allemaal prima.
Ze zullen het echter vast wel 'ns gaan nerfen, je hebt trouwens ook nog een mutation met 20 extra carry weight, die moet ik nog (Marsipual ofzo). -1 int vind ik niet erg om er voor op te offeren! (en achterlijk hoog springen). Daar heb ik nog 'n filmpje van van de beta haha.
Ze zullen het echter vast wel 'ns gaan nerfen, je hebt trouwens ook nog een mutation met 20 extra carry weight, die moet ik nog (Marsipual ofzo). -1 int vind ik niet erg om er voor op te offeren! (en achterlijk hoog springen). Daar heb ik nog 'n filmpje van van de beta haha.
Die 2 vendors in Watoga en Hapers Ferry hebben veel rifle plans? Het ligt jammer genoeg een heel eind uit mijn buurt. Ben momenteel in Grafton. Misschien ga ik eens een uitstapje maken naar Harpers Ferry. waarschijnlijk kost me dat weer 2 speel sessies om daar te komentha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:14:
[...]
[...]
Probleem loop ik ook steeds tegenaan om m;n zooi te verkopen (purified water levert best veel op)
Cap run bij whitesprings?
- leeg -
Yep, alleen moet je niet te hoog level zijn anders kan je de handmade rifle plans niet meer krijgenluigi87 schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:35:
[...]
Die 2 vendors in Watoga en Hapers Ferry hebben veel rifle plans? Het ligt jammer genoeg een heel eind uit mijn buurt. Ben momenteel in Grafton. Misschien ga ik eens een uitstapje maken naar Harpers Ferry. waarschijnlijk kost me dat weer 2 speel sessies om daar te komen![]()
Cap run bij whitesprings?

Ik heb wel het plan voor die andere rifle, ben even de naam kwijt
Betreffende cap run, er is een filmpje van maar zit op m'n werk dus....
https://www.reddit.com/r/...uide_for_the_whitespring/
Mijn charisma is 3 of 4, genoeg voor lone wander op max, de rest heb ik toch niks aan. Helaas kwam ik er bij level 50 achter dat je dan geen SPECIAL punten meer krijgtGopher schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:42:
[...]
Die zijn random, maar dat is de moeite waard om elke dag te checken. Hoeveel charisma heb je?
Het spel wordt wel een stuk leuker (voor mij) na level 50. Voor het eerst dat ik op een plek kom waar eerst magere mutants zaten en als ik er terugkom de turrets ineens op een minigun achtige manier schieten en de raketten mij om de oren vliegen. Gezien ik veel perks op DMG resistance heb overleef ik wel een paar raketten, maar daarvoor was ik er met 1 direct dood
Inventory glitch is ook het eerste wat ik (moet) doen om in beweging te komen. Gelukkig een deep pocketed stukje armor zodat het wat sneller gaat. Macro op 1 van de muisknoppen en binnen een halve minuut kan het spel beginnen. Alles oppakken wat je tegenkomt is toch een stuk 'leuker' dan elke keer maar weer niet de wapens oppakken en alleen de caps en munitie. Het scrappen van wapens zorgt immers ook voor nieuwe mods, dus daar heb ik er het liefst zoveel van.Luukwa schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:42:
In eerdere fallouts vond ik het helemaal niet erg om per 'missie' even terug te gaan naar de base en daar de boel even goed te ordenen, maar met maar 1 kist die vol zit met junk (want de rest verlies je niet als je dood gaat) én een weight cap is dat gewoon niet te doen. Met bepaalde perk kaarten is dat vast beter te managen, maar als je na 15 levels nog niet zover bent gaat zoiets snel vervelen als je voor een random wandeltocht van A naar B al encumbered bent, terwijl je voor je gevoel niks bij je hebt.
Dat ammo gewicht heeft is vast heel realistisch, maar daar zit helemaal niemand op te wachten. Ik wil gewoon 999 ammo van alles en niet een half uur bezig zijn met maar 1 wapen uitzoeken en net genoeg ammo voor 10 vijanden.
Het probleem van gewicht wordt dus steeds groter hoe verder je in het spel komt.
Ik hoop dus ook dat die bug niet gefixed wordt voordat ze daar een goede oplossing voor hebben. En die oplossing is niet elke keer weer opnieuw je base bouwen om in je kist(en) te komen.
En het gewicht van sommige items slaat ook nergens op..BLACKfm schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:07:
[...]
Mijn charisma is 3 of 4, genoeg voor lone wander op max, de rest heb ik toch niks aan. Helaas kwam ik er bij level 50 achter dat je dan geen SPECIAL punten meer krijgt... Ik meende dat ze in de aankomende patch die dingen ook konden resetten, sommige skills zijn alleen handig om mee te levelen (home defence voor de XP hack), en als ik wat meer aandacht had besteed die XP hack had ik geweten dat ik beter tot level 50 mijn specials goed had kunnen kiezen en na level 50 de kaarten verzamelen die ik wou hebben.
Het spel wordt wel een stuk leuker (voor mij) na level 50. Voor het eerst dat ik op een plek kom waar eerst magere mutants zaten en als ik er terugkom de turrets ineens op een minigun achtige manier schieten en de raketten mij om de oren vliegen. Gezien ik veel perks op DMG resistance heb overleef ik wel een paar raketten, maar daarvoor was ik er met 1 direct dood.
[...]
Inventory glitch is ook het eerste wat ik (moet) doen om in beweging te komen. Gelukkig een deep pocketed stukje armor zodat het wat sneller gaat. Macro op 1 van de muisknoppen en binnen een halve minuut kan het spel beginnen. Alles oppakken wat je tegenkomt is toch een stuk 'leuker' dan elke keer maar weer niet de wapens oppakken en alleen de caps en munitie. Het scrappen van wapens zorgt immers ook voor nieuwe mods, dus daar heb ik er het liefst zoveel van.
In eerdere fallouts vond ik het helemaal niet erg om per 'missie' even terug te gaan naar de base en daar de boel even goed te ordenen, maar met maar 1 kist die vol zit met junk (want de rest verlies je niet als je dood gaat) én een weight cap is dat gewoon niet te doen. Met bepaalde perk kaarten is dat vast beter te managen, maar als je na 15 levels nog niet zover bent gaat zoiets snel vervelen als je voor een random wandeltocht van A naar B al encumbered bent, terwijl je voor je gevoel niks bij je hebt.
Dat ammo gewicht heeft is vast heel realistisch, maar daar zit helemaal niemand op te wachten. Ik wil gewoon 999 ammo van alles en niet een half uur bezig zijn met maar 1 wapen uitzoeken en net genoeg ammo voor 10 vijanden.
Het probleem van gewicht wordt dus steeds groter hoe verder je in het spel komt.
Ik hoop dus ook dat die bug niet gefixed wordt voordat ze daar een goede oplossing voor hebben. En die oplossing is niet elke keer weer opnieuw je base bouwen om in je kist(en) te komen.
Het gewicht voegt voor mij juist extra dimensie toe. Je moet echt opletten wat je op pakt en je wordt op den duur gewoon kritisch. Zi weet ik nu wat ik wel en niet nodig heb voor bepaald zaken. Ook met die tag functie.
Nu weet ik ook meer waar wat te halen is. Als ik lood nodig heb ga ik naar het begin stuk, heb ik caps nodig ga ik naar whitesprings, heb ik schroeven nodig , whitesprings etc.
Dat maakt dat je echt moet opletten wat je doet en mee sleurt. Dat voelt gewoon beter in dit spel waar alles draait om het feit dat er niks meer zo maar voor handen is.
Nu weet ik ook meer waar wat te halen is. Als ik lood nodig heb ga ik naar het begin stuk, heb ik caps nodig ga ik naar whitesprings, heb ik schroeven nodig , whitesprings etc.
Dat maakt dat je echt moet opletten wat je doet en mee sleurt. Dat voelt gewoon beter in dit spel waar alles draait om het feit dat er niks meer zo maar voor handen is.
Ach, de T-figuren heb ik nog maar weinig gezien (kan het mij niet eens herinneren), maar wel genoeg scorched die lijken op die verstijfde lichamen en pas wat doen als je ze aanvalt. Af en toe eens een vijand die 'out of bounds' ergens onder de vloer rondloopt, niks wat een paar granaten niet verhelpt.Luukwa schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:21:
Prettig om te zien dat er toch ook anderen zijn die het wél een leuk spel vinden ondanks de glitches.
Verder nog eens wat honden gezien die wat uitgetrokken poten hadden (en dus met een metershoge texture door de spelwereld lopen)
Af en toe zie ik niet meer dat ik iets oppak of een mod heb vrijgespeeld (de teksten linksbovenin) of hangt het spel zo nu en dan, dingen die je eigenlijk alleen tegenkomt in een online wereld die met de communicatie met de server te maken hebben (dat het soms zo lang duurt om de inhoud van een object te zien)
Ik heb nog geen gamebraking shit gezien in ieder geval. Zelfs iets als altijd maar metershoog kunnen springen of die persoon die aangeeft onsterfelijk te zijn lijkt mij alleen maar mooi
Dat maakt je dan op een bepaalde manier toch uniek.
Dit is een gecreëerd probleem, hier had ik in fallout 4 nooit last van, zeker niet zo vroeg in het spel.Webgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:32:
Het gewicht voegt voor mij juist extra dimensie toe. Je moet echt opletten wat je op pakt en je wordt op den duur gewoon kritisch. Zi weet ik nu wat ik wel en niet nodig heb voor bepaald zaken. Ook met die tag functie.
Om het vervolgens nog beperkter te maken voegt voor mij alleen (met kennis van vorige series in het achterhoofd) alleen maar ergernis toe. Het 'nadeel' van het alternatief is dat je nu helemaal niks meer hoeft te ordenen.
Bij Fallout 4 gooide ik onderweg nog wel eens de echt overbodige en zware spullen weg bij een rondje looten/questen, maar dat is nu helemaal niet meer nodig.
Onbeperkt hoeft het voor mij ook echt niet te zijn, maar zoals het nu is is het gewoon waardeloos.
Zelfs in een wereld waar het zogenaamd niet altijd voor handen is zijn er wel genoeg kisten die je kunt bouwen om shit in te bewaren, dat is nu gewoon niet goed geregeld.
[ Voor 37% gewijzigd door BLACKfm op 03-12-2018 14:36 ]
Snap ook niet dat elk item individueel getracked wordt.. het is toch veel makkelijker om een float aan een bepaald item te hangen dat dan in waarde kan arriveren? Het is dan 1 item met een bepaalde waarde, die waarde is dan 't aantal.
Lijkt me ook makkelijker programmeren.
Yep, tot je met een variable condition aankomt.Luukwa schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:49:
Snap ook niet dat elk item individueel getracked wordt.. het is toch veel makkelijker om een float aan een bepaald item te hangen dat dan in waarde kan arriveren? Het is dan 1 item met een bepaalde waarde, die waarde is dan 't aantal.
Dan moet elk item wel apart getracked worden.
Hier the same, ik vindt de exploit niet leuk. nu moet selectief zijn in wat ik meeneem. en als ik iets nodig heb ik ga lekker dwalen en kom je het vaak toch wel tegen.Webgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:32:
ik horder nu alleen alumium, adhesive, e.d rest kom je toch wel tegen.
thanks ik ga ff kijken. en ga dan toch maar eens naar die vendor. ben nu lvl 20+ dus kan nog.tha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:45:
[...]
Yep, alleen moet je niet te hoog level zijn anders kan je de handmade rifle plans niet meer krijgen![]()
Ik heb wel het plan voor die andere rifle, ben even de naam kwijt
Betreffende cap run, er is een filmpje van maar zit op m'n werk dus....
https://www.reddit.com/r/...uide_for_the_whitespring/
Ik ook destemeer tijd ik in dit topic heb, haha
[ Voor 43% gewijzigd door luigi87 op 03-12-2018 15:11 ]
- leeg -
Maar alsnog kun je toch elk item als object maken met een variable waarde? Of snap ik dat niet goed?tha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:57:
[...]
Yep, tot je met een variable condition aankomt.
Dan moet elk item wel apart getracked worden.
Nee, voor objecten zonder condition is het makkelijk, die geef een id en geef je aan hoeveel je ervan hebt.Luukwa schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:18:
[...]
Maar alsnog kun je toch elk item als object maken met een variable waarde? Of snap ik dat niet goed?
Echter voor objecten met een conditie moet je per object bij gaan houden welke conditie het heeft.
Dus normaal is het
ID - Hoeveelheid
Maar het zal waarschijnlijk zijn
ID - Hoeveelheid - Condition
items met dezelfde condition zijn wel stackable
Dus als jij een fusion core oppakt met 60% lading zal die ID 1 krijgen, 1 stuks, 60%
Als jij er dan nog 1 oppakt met 70% lading zal die niet erbij kunnen, dus zal het ID 2 worden, 1 stuks met 70% lading
Beetje plat uitgelegd, en nee, niet optimaal gemaakt
[ Voor 31% gewijzigd door tha_crazy op 03-12-2018 15:39 ]
Hier hadden we het een paar pagina's terug nog over. Op een holotape hoor je dat men langzaam verstijft en dan van binnenuit op brand. De theorie is dan ook dat ze bewust zo staan.BLACKfm schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:32:
[...]
Ach, de T-figuren heb ik nog maar weinig gezien (kan het mij niet eens herinneren), maar wel genoeg scorched die lijken op die verstijfde lichamen en pas wat doen als je ze aanvalt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Laten we het er maar op houden dat een game maken moeilijker is dan een paar getalletjes bij houden.tha_crazy schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:37:
[...]
Nee, voor objecten zonder condition is het makkelijk, die geef een id en geef je aan hoeveel je ervan hebt.
Echter voor objecten met een conditie moet je per object bij gaan houden welke conditie het heeft.
Dus normaal is het
ID - Hoeveelheid
Maar het zal waarschijnlijk zijn
ID - Hoeveelheid - Condition
items met dezelfde condition zijn wel stackable
Dus als jij een fusion core oppakt met 60% lading zal die ID 1 krijgen, 1 stuks, 60%
Als jij er dan nog 1 oppakt met 70% lading zal die niet erbij kunnen, dus zal het ID 2 worden, 1 stuks met 70% lading
Beetje plat uitgelegd, en nee, niet optimaal gemaakt
Beste perks Charisma: Bloodsucker, lone wanderer (of team DMG kaartje) en Field Surgeon (niet zeker naam). Vooral die laatste is zeer sterk in combinatie met de agility perk dat je auto stimed by low healthBLACKfm schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:07:
[...]
Mijn charisma is 3 of 4, genoeg voor lone wander op max, de rest heb ik toch niks aan. Helaas kwam ik er bij level 50 achter dat je dan geen SPECIAL punten meer krijgt... Ik meende dat ze in de aankomende patch die dingen ook konden resetten, sommige skills zijn alleen handig om mee te levelen (home defence voor de XP hack), en als ik wat meer aandacht had besteed die XP hack had ik geweten dat ik beter tot level 50 mijn specials goed had kunnen kiezen en na level 50 de kaarten verzamelen die ik wou hebben.
YepWebgnome schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:46:
[...]
Laten we het er maar op houden dat een game maken moeilijker is dan een paar getalletjes bij houden.
Werk zelf in software development (backend veelal) en weet zelf hoe moeilijk het soms kan zijn om een bug te fixen zonder dat de rest omflikkert.
Lone wandered uiteraard niet als je altijd in squad zit, in squad zijn er baas achtig goede voor mutations ook.Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:48:
[...]
Beste perks Charisma: Bloodsucker, lone wanderer (of team DMG kaartje) en Field Surgeon (niet zeker naam). Vooral die laatste is zeer sterk in combinatie met de agility perk dat je auto stimed by low health
Blood sucker -1. Je kunt beter het stimpack recept kopen, 1 blood pack = stimpack met niet zeldzame junk.
Auto stimpack is er voor armor en power armor, Dan werkt die vanaf 50. Lijkt me betere investering :-). Nu in de trein naar huis, zo ff snel de merchants checken.
Ben zelf, als totale newbie in de fallout serie, op de ps4 begonnen aan fallout 76 en vindt het toch best vermakelijk om eerlijk te zijn. Hoopte alleen iets meer om samen te spelen. Mensen wat je nu tegenkomt teamen vaak niet of maken je direct dood. Ben zelf level 8 nu, verwacht dat dit op hogere levels ook wel beter wordt.
Heb gezocht op een eventuele "Drop je psn tag" forum maar niet gevonden dus vandaar hier mn post. Mocht je keer samen willen met een fallout newb voeg maar toe op psn: whoojaa.
Heb gezocht op een eventuele "Drop je psn tag" forum maar niet gevonden dus vandaar hier mn post. Mocht je keer samen willen met een fallout newb voeg maar toe op psn: whoojaa.
PSN: whoojaa
waar kun je die kopen?Gopher schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:03:
[...]
Lone wandered uiteraard niet als je altijd in squad zit, in squad zijn er baas achtig goede voor mutations ook.
Blood sucker -1. Je kunt beter het stimpack recept kopen, 1 blood pack = stimpack met niet zeldzame junk.
Auto stimpack is er voor armor en power armor, Dan werkt die vanaf 50. Lijkt me betere investering :-). Nu in de trein naar huis, zo ff snel de merchants checken.
Is er vanavond ook een patch dan? Las wel iets over 11 december maar vandaag dus ook.Mad-Matt schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:30:
[...]
goede vraag!
Hoe laat gaat de patch live?
Komt goed uit ben toch niet thuis.
Vandaag een patch, morgen serveronderhoud en de 11e weer een patch.Flagg schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:54:
[...]
Is er vanavond ook een patch dan? Las wel iets over 11 december maar vandaag dus ook.
Komt goed uit ben toch niet thuis.
Daar gaan m'n speelbare uurtjes

Hoho niks morgen serveronderhoud, ja morgenvroeg ofzo maar niet 's avonds.Mad-Matt schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:02:
[...]
Vandaag een patch, morgen serveronderhoud en de 11e weer een patch.
Daar gaan m'n speelbare uurtjes
Tijd niet nagetrokken, morgen toch uit eten, maar gaat om principe
pssst.. dat is een geheim en dat mag niet worden gefixedZeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:21:
uitloggen als je in power armor zit "laadt" de core die er inzit volledig op.
Geef!Zeph schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:06:
Lol, random drop: Plan auto grenade launcher, uit een safe
Al gebruikt. Random drop tijdens het farmen in Harpers Ferry. Het huisje waar de BP wapens liggen, safe in de grond.
Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1