Dit is onzin natuurlijk. Misschien afhankelijk van je OS maar op de PC hier heb ik al honderd(en?) uren er in zitten en het is gewoon goed speelbaar. Ja, er zijn bugs, en dat valt onder 'reasonable expectations' bij software. Het is echt niet zo slecht dat het compleet onspeelbaar is (tenminste, niet voor mij. Helemaal niet zelfs). Zelfs dan hoor je ze nog tijd te geven om het recht te zetten en ze zijn ook fixes aan het uitbrengen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:54:
Wat ik mij nu zoal afvraag, is of Fallout76 in zijn huidige staat als een 'ondeugdelijk product' bestempeld kunnen worden (non conformiteit) ?? Zou er wet- en regelgeving bestaan die Bethesda verplicht dit product van de markt af te halen en/of dat Nederlandse retailers dit product niet meer mogen verkopen op basis van de gammele technische staat van de game (lees: product) ??
Ik weet dat er jaren geleden een voorstel vanuit Brussel kwam om software gelijkwaardig te maken aan andere consumenten producten, zoals wasmachines en ander huishoudelijk spul die gewoon degelijk op de markt moeten worden gebracht. Ik weet niet hoe dat is afgelopen en hoe software in het algemeen in dat plaatje valt, want minimaal 60 euro uittrekken voor ondeugdelijk product dat rammelt aan alle kanten, zeg nou zelf ??
Een rechtzaak gaat echt niet zeggen dat je geen bugs mag hebben. Je spel moet echt onspeelbaar zijn (geen slechte ervaring maar letterlijk onspeelbaar) wil je recht hebben op een (volle) refund wegens deugdelijkheid.
Nou zijn er vast wel mensen voor wie dit het geval geweest is maar voor heel veel mensen absoluut niet. Die zijn hoofdzakelijk gewoon niet tevreden met wat de game is (en dat is ook teleurstelllend, voor Bethesda) en dat er veel bugs zijn (ja... again, Bethesda... wat verwacht je?)