• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Fraggert schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:21:
[...]

Laat staan die horde Fork/knife-jokers :P
Ja, dat ken ik allemaal amper. Kan je nagaan maar ook die 'doelgroep'.

www.gevoeligeplaten.nl

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Oops dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Flagg op 22-11-2018 17:05 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Player1S schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:45:
Vergeet niet dat het kopen van Atoms mee helpt in het uitbrengen van gratis DLC. Zo hebben ze het tenminste gebracht.

De mensen die straks honderden uren in het spel steken en het de bee's knee's vinden zullen gretig atoms kopen want "dat is in feite toch hetzelfde als de DLC kopen?"

Heel eerlijk gezegd denk ik dat het clubje hier niet representatief is mbt het kopen van atoms.
Ik betaal ook liever voor de DLC's dan dat het via dit soort vreemde omwegen zou moeten.

Doe ik ook met Android games als er een "gratis" en betaalde versie is koop ik altijd de betaalversie. Maar ik weiger om virtueel goud/coins of digitale hoedjes aan te schaffen. :)

Met heel af en toe een uitzondering op een game die enkel gratis te spelen is, als ik er dan 50 uur ingestoken hebt (en het niet om pay to win gaat uiteraard) koop ik iets van een tientje voor de developer. Zeker de kleinere developers.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
De game heeft slechte cijfers gekregen, maar ik vertrouw de meeste sites niet meer. De meeste cijfers hangen samen met de hoeveelheid geld die er is geboden voor het cijfer. Ik kijk alleen nog Angry Joe Show en wat andere youtubers.

Fallout moet je van houden. Gaande weg voegen ze steeds meer dingen toe en fixen ze ook meer. Fortnite was dag 1 ook ruk. Nu wordt het elke dag kapot gespeeld door de meeste.

Stadia: 7unkrat#5173

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Loop ik net lekker rond, staat er een papieren zak op de grond.

Raar...

Dus ik kijk er in, 21000 fuel, 1300 aluminium scraps en 3200 rubber...
Geloof niet dat dit helemaal goed gaat. wat van mee genomen, maar stash zat snel vol natuurlijk :/

Battle.net Spud#2543

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
TepelStreeltje schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:57:

Raar...

Geloof niet dat dit helemaal goed gaat. wat van mee genomen, maar stash zat snel vol natuurlijk :/
Haha, ik had laatst ook een zakje laten staan met een hoop junk omdat mijn stash vol zat. Voor de ongelukkige vinder :P

• Dennis de Vries
  • Laatst online: 16-09 10:04

Dennis de Vries

Redacteur
Vandaag weer een paar uur gespeeld, en erg goed vermaakt. Tot ik voor het eerst een geclaimde workshop moest verdedigen dan, man man man wat is PvP een bende zeg.

Waren 2 lui in een team van level 3 en een van level 11, en PvP damage wordt dus geschaald zodat het 'eerlijker' is. Met als resultaat dat die knaap van level 3 me constant kon 1-shotten met een hunting rifle of iets dergelijks als hij een headshot kreeg. Ik ben level 22.

Elke keer als ik een van hen doodde respawnden ze meteen een paar meter verderop. Echt tof wel. /s

Nadat ik ze beide een keer of 10 had neergehaald en zij mij 2-3 keer gedood hadden gaven ze op en gingen ze het ergens anders proberen.

De PvP vind ik dus waardeloos. De waarde van workshops snap ik nu overigens wel, echt een goede manier om caps te verdienen.

Verder een vraagje: Zijn ALLE merchants in het spel verbonden qua hoeveelheid caps die ze hebben? Ik heb drie verschillende merchants geprobeerd, maar na de eerste hadden de twee andere net zo weinig caps over als de eerste waar ik mijn stuff aan verkocht.

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dennis de Vries schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:53:
Verder een vraagje: Zijn ALLE merchants in het spel verbonden qua hoeveelheid caps die ze hebben? Ik heb drie verschillende merchants geprobeerd, maar na de eerste hadden de twee andere net zo weinig caps over als de eerste waar ik mijn stuff aan verkocht.
Vendors zijn raar -> Vender heeft 200 caps. Ik verkoop wat spul. Vendor heeft nog 51 caps. Ik koop een plan van 150. Vendor heeft nog steeds 51 caps. Veel vendors hebben nul. Of max. Heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Ik heb ergens gelezen dat een bepaald aantal vendors aan elkaar gekoppeld is. De originele link heb ik niet, maar heb wel de afbeelding opgeslagen waar het zichtbaar is.
https://cdn.discordapp.co...62870784/Vendorsfixed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TepelStreeltje schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:57:

Raar...

Haha ik laat ook overal zakjes achter ws. Iedere keer gooi ik alle ammo die ik niet gebruik weg, of resources die je werkelijk overal steeds kan vinden. Net zoals wapens.

Is ook hard nodig als je geen camp of stashes of pa gebruikt. Carryweight is dan echt wel een uitdaging als je tenminste ooit nog wil sprinten of fasttravellen. Wel grappig.

Wapens achterlaten doet soms wel pijn, maar ja dan moet je ook extra ammo gaan hoarden en dus meer gewicht.

Heb nu een sniper rifle, hunting rifle(beide .308, desert storm (10mm), blade of basset, een Legendary shotgun, de Voice of Set en Sommerset, beide .44 revolvers, weet nog niet welke ik ga houden. En dan wil ik eigenlijk de 4 loops black powder rifle nog wel hebben. :P

Nu is het dus zaak om zoveel mogelijk perks in te zetten op strength/weight reduction en non-automatic wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Waren 2 lui in een team van level 3 en een van level 11, en PvP damage wordt dus geschaald zodat het 'eerlijker' is. Met als resultaat dat die knaap van level 3 me constant kon 1-shotten met een hunting rifle of iets dergelijks als hij een headshot kreeg. Ik ben level 22.
Als dat schaalt is dat best lame, je kunt best wel goede perks hebben rond lvl 30, dan doe je meer als iemand van lvl 50.

Ik had gisteren hetzelfde was met m'n vriendin niew karaketer begonnen omdat de specials niet ideaal waren, een gastje van lvl 5 ging van afstand staan schieten dus ik terug, kwam iemand van lvl 35 me neerslaan. Dat was dan wel weer triest.

Ach, gewoon pacifist aanzetten en negeren tenzij je zelf wilt peeveepeeeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
[quote]Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:00:
[...]
Heb nu een sniper rifle, hunting rifle(beide .308, desert storm (10mm), blade of basset, een Legendary shotgun, de Voice of Set en Sommerset, beide .44 revolvers, weet nog niet welke ik ga houden. En dan wil ik eigenlijk de 4 loops black powder rifle nog wel hebben. :P
/quote]

Ben je level 50? Anders kun je ze net zo goed weggooien, die scalen niet mee namelijk. Ook handig om te weten, want je krijgt best leuke items voor quests die zijn dan op level gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gopher schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:18:
[quote]Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:00:
[...]
/quote]

Ben je level 50? Anders kun je ze net zo goed weggooien, die scalen niet mee namelijk. Ook handig om te weten, want je krijgt best leuke items voor quests die zijn dan op level gebaseerd.
Level 25 komt eerst. :) Maar hoe bedoel je scalen niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Vind het toch wel heerlijk dat je gewoon lekker kunt doen wat je wilt. Gister een side quest gedaan maar moest daarvoor helemaal onderin de map zijn terwijl ik in mijn kamp (bovenin) begon. Had natuurlijk stuk kunnen fast travelen maar ben lekker gaan lopen en zie wel wat ik onderweg tref.

Kom langs Vault 76 dus even gestopt want de map gaf aan dat er een level 1 iemand rond liep daar. Kom ik daar, staat er iemand (level 60) in full power armor niks te doen. Ik eerst beetje power armor checken en zwaaien. Hij nodigt mij uit voor voor een team wat ik decline maar nodig hem uit om foto te maken. Begint ie op mij te schieten.
Hem schaapachtig aangekeken (was zelf level 16/17) rent ie snel weg.

Vervolgens komt die nieuweling naar buiten. Ik drop wat ammo, water en eten voor hem maar hij rent bij mij weg. Nog wel geprobeerd terug te wenken maar kwam niet terug.
heb het maar laten liggen voor de volgende.

Onderweg ook die hutjes met dat gegil tegen gekomen. Even aangekeken maar voor nu laten liggen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33

luigi87

Domotica Fanaticus

De PvP vind ik dus waardeloos. De waarde van workshops snap ik nu overigens wel, echt een goede manier om caps te verdienen.
Hoe verdien je Caps dan? door die grondstoffen op te boren? en dan moet je die grondstoffen weer verkopen zeker?
Gopher schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:17:
[...]

Als dat schaalt is dat best lame, je kunt best wel goede perks hebben rond lvl 30, dan doe je meer als iemand van lvl 50.

Ik had gisteren hetzelfde was met m'n vriendin niew karaketer begonnen omdat de specials niet ideaal waren, een gastje van lvl 5 ging van afstand staan schieten dus ik terug, kwam iemand van lvl 35 me neerslaan. Dat was dan wel weer triest.

Ach, gewoon pacifist aanzetten en negeren tenzij je zelf wilt peeveepeeeen
Wat is het voordeel van het Pacifist aanzetten dan?
kan je dan niet meer worden aangevallen?

[ Voor 48% gewijzigd door luigi87 op 23-11-2018 12:56 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
In principe krijg je geen damage als je Pacifist aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:21:
[...]

Level 25 komt eerst. :) Maar hoe bedoel je scalen niet mee?
Items kun je hebben van verschillende levels. Zo had ik eerst een Super Sledge van lvl 30. Maar een van lvl 50 doet veel meer dmg (dat is het gebruiken vanaf level). Dus een legendary van lvl 25 of zelfs lager, is op lvl 50 niet boeiend meer, dan is een Non legendary al heel snel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Iemand al wel eens gemerkt dat alle enemies respawnen als er een andere speler op de lokatie komt waar je aan het spelen bent.
Ik was lekker bezig, bijna alle Ghouls door en daarna lekker te gaan looten. Komt een andere speler in de buurt van me lokatie. Zie ik werkelijk 8 Ghouls uit het niets in eens in de zelfde kamer staan.
Net aan overleeft, maar heeft me wel een paar stimpact gekost.
Gopher schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:11:
Toppie dan ga ik dan ff aanzetten, ben nu wel eens bang om aangevallen te worden en heb ik nu geen zin in.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Euh, juist andersom toch? Jij kan nog wel schade ontvangen maar niet andere spelers beschadigen, tenzij ze dat hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Nou ja,

Pacifist mode can help ensure you do not become flagged as hostile or wanted. It will also reduce the risk of being killed by other players.
Note: Players will still be able to damage you while pacifist mode is activated but this damage will be reduced and that player will be flagged as hostile.
Any player that does kill you will be marked as wanted; other players will be able to hunt and kill them for a reward.
You can set Pacifist Mode to On / Off by opening the Game Menu and changing the setting after you reach level 5.

Je krijgt echt misschien maar 'n hondertste dmg ofzo

[ Voor 165% gewijzigd door Gopher op 23-11-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ook eens naar kijken die Pacifist functie, nog niet mee bezig geweest. Wel een paar keer tijdens verschillende sessies zomaar aangevallen door een (high) level grapjas.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

YouTube: What People DON'T Understand About Fallout 76 #Fallout76

Zowaar ook goede video's op YouTube met goede inzichten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 15:49

Luukwa

o/

Ik lees al dat gezeik van reviews niet eens meer, kan heel goed mijn eigen conclusies trekken.
Vermaak me er uitermate mee, mis NPC's niet en vind de gameplay erg leuk.

Meer mensen zouden dat trouwens een moeten proberen, geen reviews lezen.
Wordt je game ervaring een stuk leuker en verrassender van.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
luigi87 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:17:
Iemand al wel eens gemerkt dat alle enemies respawnen als er een andere speler op de lokatie komt waar je aan het spelen bent.
Ik was lekker bezig, bijna alle Ghouls door en daarna lekker te gaan looten. Komt een andere speler in de buurt van me lokatie. Zie ik werkelijk 8 Ghouls uit het niets in eens in de zelfde kamer staan.
Net aan overleeft, maar heeft me wel een paar stimpact gekost.

[...]

Toppie dan ga ik dan ff aanzetten, ben nu wel eens bang om aangevallen te worden en heb ik nu geen zin in.
Yep. Ook al een paar keer gehad. Ben ik bijna klaar met die locatie looten op mijn gemak hoor ik ineens weer allemaal enemiies. Ja hoor nieuwe player is daar dan en dan spawnt alles weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Luukwa schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:12:
Ik lees al dat gezeik van reviews niet eens meer, kan heel goed mijn eigen conclusies trekken.
Vermaak me er uitermate mee, mis NPC's niet en vind de gameplay erg leuk.

Meer mensen zouden dat trouwens een moeten proberen, geen reviews lezen.
Wordt je game ervaring een stuk leuker en verrassender van.
Ik lees nooit reviews van Games. Is de vorige game titel goed dan koop ik de volgende game vaak van ze. valt die tegen (assassins creed) dan let ik wel even op. Maar kom op als je goed zoekt vindt je altijd een nieuwe game tussen de 30-40 euro.
ik vermaak me uitstekend met deze fallout, soms wat kleine bugs maar kan me hier niet aan irriteren.
Ben bang dat deze fallout mijn record wel kan verbreken zoveel te zien in deze wereld :D

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gopher schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:12:
[...]

Items kun je hebben van verschillende levels. Zo had ik eerst een Super Sledge van lvl 30. Maar een van lvl 50 doet veel meer dmg (dat is het gebruiken vanaf level). Dus een legendary van lvl 25 of zelfs lager, is op lvl 50 niet boeiend meer, dan is een Non legendary al heel snel beter.
Maar als ik die quests had gedaan als level 50 waren de wapens ook een hoger level geweest? Neem ik aan van niet toch?

Maar dan zijn de meeste Legendary wapens vrij snel vrij waardeloos.

Gisteren mijn eerste scorchebeast tegengekomen, zijn die krengen allemaal level 50 onverslaanbaar? :+ Probeerde nog weg te rennen maar een andere malloot was al op hem aan het schieten (volledig zinloos overigens) dus het beestje was een beetje bozig. :P

Misschien moet ik de oostkant maar een beetje met rust laten nog eigenlijk... Begrepen dat alles ten westen van de Divide makkelijker is. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 23-11-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ja je krijgt level based loot. Scorgebeast meestal 50+. Heb in beta 1x 38 gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:07:
[...]

Maar als ik die quests had gedaan als level 50 waren de wapens ook een hoger level geweest? Neem ik aan van niet toch?

Maar dan zijn de meeste Legendary wapens vrij snel vrij waardeloos.

Gisteren mijn eerste scorchebeast tegengekomen, zijn die krengen allemaal level 50 onverslaanbaar? :+ Probeerde nog weg te rennen maar een andere malloot was al op hem aan het schieten (volledig zinloos overigens) dus het beestje was een beetje bozig. :P

Misschien moet ik de oostkant maar een beetje met rust laten nog eigenlijk... Begrepen dat alles ten westen van de Divide makkelijker is. :)
in het zuidwesten zitten de scorchebeast voornamelijk als ik de informatie van morgantown airport moet geloven.
ben er tot nu toe pas 1 tegen gekomen op dat airport bij een event. dat beest maar met rust gelaten aangezien die zo groot is en ik nog maar lvl 15 ben.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

luigi87 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:40:
[...]

in het zuidwesten zitten de scorchebeast voornamelijk als ik de informatie van morgantown airport moet geloven.
ben er tot nu toe pas 1 tegen gekomen op dat airport bij een event. dat beest maar met rust gelaten aangezien die zo groot is en ik nog maar lvl 15 ben.
Ik kwam die van mij in het oosten redelijk centraal tegen, maar level 25 tegen lvl50 zwelgje is niet echt handig. Maar ben bezig met de Mysterious Mistress quest en moet naar dat ski resort. Als ik die af heb ga ik de oostkant maar eens volledig uitpluizen, heb het mothman museum nog niet eens gezien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar die hardcover strategy guide gekocht. Blijft gewoon leuk om doorheen te bladeren en leuk om te hebben. Heb die van Fallout 4 ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Reclamation Day has come!

Step out of the vault and explore the new world for less this weekend with #Fallout76 as part of the PS Store #BlackFriday sale:

https://store.playstation...MTN0000000000#sf202865478

FO76 voor €39,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:46:
[...]

Ik kwam die van mij in het oosten redelijk centraal tegen, maar level 25 tegen lvl50 zwelgje is niet echt handig. Maar ben bezig met de Mysterious Mistress quest en moet naar dat ski resort. Als ik die af heb ga ik de oostkant maar eens volledig uitpluizen, heb het mothman museum nog niet eens gezien. :+
zwelgje ..... (nostalgie :+ , als je begrijpt wat ik bedoel) bedoel je met skiresort dan "the top of the world" of dat " WHITE POWDER WINTER SPORTS" want daar ben ik er geen tegengekomen, maar ik ben dan ook in het groene deel (the forest) gebleven.
Ik heb de westkant ook nog niet gehad. ik ben begonnen aan een rondje "the forest" om te eindigen in de regio van grafton. best veel te zien al in alleen the forest.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch wel een beetje triest hoor dat die nog geen 2 weken oud al zo goedkoop te koop staat. Tuurlijk tis Black Friday, maar bij grote nieuwe games gaat er meestal maar een 10tje vanaf en nu al 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
NukaWorldNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:31:
Toch wel een beetje triest hoor dat die nog geen 2 weken oud al zo goedkoop te koop staat. Tuurlijk tis Black Friday, maar bij grote nieuwe games gaat er meestal maar een 10tje vanaf en nu al 30 euro.
Vind dit ergens best wel lullig, iedereen heeft de volle mep betaald, en 2 weken later is hij al sterk afgeprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoolz14 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:38:
[...]

Vind dit ergens best wel lullig, iedereen heeft de volle mep betaald, en 2 weken later is hij al sterk afgeprijst.
Yep dat ook nog eens ja. Ik heb er gewoon 60 euro voor betaald. Ok ik lig er niet helemaal wakker van aangezien ik een groot Fallout fan ben en me er prima mee vermaak, maar het blijft nu idd een beetje lullig ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Ikke 120 (2x). Vind ik helemaal prima (heb ook 2 perception bobbleheads er bij though). Krijg je bij die 40 euro ook nog iets extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hoolz14 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:38:
[...]

Welnee heb vrijwel direct gepreordered dus da's al zo lang geleden, allang vergeten. :+

En heb er een bobblehead bij gekregen!! (Which is pretty useless... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar hebben jullie een bobblehead erbij gekregen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

NukaWorldNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:55:
Waar hebben jullie een bobblehead erbij gekregen dan?
Gamemania normale preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Zit met een probleem. Er is een quest in top of the world dat je rosy moet helpen. Dan moet je een mod op een geweer zetten. Ik heb echter met mijn domme kop die mod gescrapped.. Weet iemand waar je die mod nog meer vandaan kan halen want Rosy weigerd mij het nogmaals te verstrekken.

Dit is een quest die ik MOET doen anders kan ik niet verder met de overseer quests

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:54:
[...]

Welnee heb vrijwel direct gepreordered dus da's al zo lang geleden, allang vergeten. :+

En heb er een bobblehead bij gekregen!! (Which is pretty useless... :P )
Stuur maar op hoor die bobblehead. :9 Heb er nog een van mijn Fallout 4 pre-order.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Vooral dat. Het klagen op een game is makkelijk als je niet van het genre houd. Maar geef het dan wel het respect die het verdient en ken het verhaal van de developer (welke dit op voorhand al hadden aangegeven dat F76 een uitdaging is, eerste Fallout met online).

Ik vind Fifa 10,11,12,13,14,15,16,17,18 niks, maar dan ga ik het ook niet kapot maken. Als mensen het een slechte game vinden, prima, maar move the fak on.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Fallout 76 PC €26,86
https://www.cjs-cdkeys.co...8Digital-Download%29.html

Ook ik heb er 60 voor neergelegd. Ach ik zie het maar als investering voor Starfield, TES VI etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Webgnome schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:57:
Zit met een probleem. Er is een quest in top of the world dat je rosy moet helpen. Dan moet je een mod op een geweer zetten. Ik heb echter met mijn domme kop die mod gescrapped.. Weet iemand waar je die mod nog meer vandaan kan halen want Rosy weigerd mij het nogmaals te verstrekken.

Dit is een quest die ik MOET doen anders kan ik niet verder met de overseer quests
Kan je geen nieuwe craften?
Firecracker Berry 2 (Heuvels rond Arktros Pharma, Solomon's Pond)
Glowing Resin 1 (Whitespring Station, op bomen)
Psycho 1
Steel 1

[ Voor 11% gewijzigd door LordLuc op 23-11-2018 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat is de beste bron voor aluminium?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Komt er nog een Tweakers review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Wat gebeurt er dan als je Pacifist aan hebt staan en lui vallen je workshop aan? Moet je het dan maar gewoon laten gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Mad-Matt schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:58:
Sorry voor de double post!

In het beginstadje van de Responders heb je iets naar het oosten die Vault-Tec farm research zooi waar al die farmbots rondhangen, zij droppen heel vaak aluminium. Verder kan je op je map bij die workshops kijken welke bronnen ze hebben, als er aluminium bij staat kan je er een extractor op plaatsen die dan kei veel aluminium voor je uit de grond slurpt. Gewoon aanzetten en verder gaan met je avontuur, na een uurtje even terug naar fast travellen en tadaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Mad-Matt schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:58:
Het beste wat je kunt doen, is wanneer je iets niet kunt maken door ontbrekende items, even op Tag for search aanklikken. Telkens als je nu een junk item ziet (hoveren of in loot), dan komt er een vergroot glas bij te staan als het een item is wat je nodig hebt. Ook als je genoeg hebt blijft dit dan staan, als je zo wat zeldzamere of vaak benodigde spullen tagt, zul je ze sneller meenemen tijdens het rondwaggelen.

Verder kun je indd een workshop overnemen, mijn ervaring daarmee is echter dat 't best langzaam gaat en verzamelen door rondlopen sneller gaat. Onderschat ook het Scrapper perk niet (int) bij het scrappen van wapens voor wat zeldzamere scrap!

Ik heb persoonlijk alleen moeite met ballistic fiber vinden, die zitten bijna alleen in ammo bags en Jangles the moon monkey ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Thanks, heb een hoop dinner trays gevonden, hielp goed.

Ook deze gevonden, super blij, tot ik zag dat ik lvl 45 moet zijn :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IhOsazk.jpg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ik vind de damage van guns zo ontzettend laag. Met m'n lvl 60 char heb ik zo'n quest reward sledge hammer en die mept voor iets over de 200 (wel met alle dmg perks).

Had alleen te weinig charisma dus ben op nieuw aan 't levelen (7 char +2 van magnetic personality dan kan ik lvl 3 perk cards delen, speel met 2). Ik wil ook met mutations gaan spelen, blijkbaar kun je die meerdere, dan de luck tree in voor -75% negatieve effects +25% positief in charisma. Dan kun je nog eens 62% extra melee dmg vinden :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Lol ik ben gisteren terug gegaan naar de westkant van de map.

Voel me redelijk overpowered daar, ook wel ff lekker. Ga daar eens kijken of ik alle lokaties kan opsnorren.

[Edit] vanmorgen de westkant eens onderzocht, maar ik moet bekennen dat het een beetje saai wordt. Weinig briefjes/holotapes of enkel 2 zinnen, maar geen follow up of reden iets te onderzoeken.

En geen idee hoe die gunsmith perks werken, 2 cards gecombineerd, kon dan tier 2 wapens craften. En bij het craften is level 2 nog gelocked.

[ Voor 49% gewijzigd door Flagg op 24-11-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Hey, ik ben op zoek naar iemand die me zou kunnen helpen met wat spullen overzetten van 1 char naar de andere. Iemand die toevalling nu aan het spelen is op de pc versie die een minuutje of twee tijd heeft?

name is craidt

[ Voor 4% gewijzigd door Ashilh op 24-11-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zit nu weer met een bug, de Quest Personal Matters.
spoiler: title
Kill Evan - wordt lastig als ik een levenloze Ghoul aantref.
Grrrr.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Geteisem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:14:
Grrrr.
Probleem met die quest is dat die kelder ook items bevat die men graag farmt, dus je hebt mensen die een farm rondje doen en er langs komen en de mensen die de quest aan het doen zijn. Als je pech hebt is dat een heel stel keer reloaden.

[ Voor 27% gewijzigd door Ashilh op 24-11-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ashilh schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:19:
[...]

Probleem met die quest is dat die kelder ook items bevat die men graag farmt, dus je hebt mensen die een farm rondje doen en er langs komen en de mensen die de quest aan het doen zijn. Als je pech hebt is dat een heel stel keer reloaden.
Handig gekozen van Bethesda om dat zo te doen dan, maar goed volgens mij ligt de server er weer uit. Begin het nu toch ook wel een beetje zat te worden al dat geklooi.

Ok, kan er toch nog in. Account session error oid. Expired. Gaat lekker weer. :F

[ Voor 7% gewijzigd door Geteisem op 24-11-2018 16:36 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:56
FALLOUT 76 nu voor 22,79 op cdkeys voor de pc.. Ik koop het spel zelf niet, voornamelijk dat ik het spel op een bepaald moment doelloos en saai vindt. Wel is het een mooie prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gunsmith perks is dus een bug meerdere mensen hebben er last van.

Ondanks dat je wel de level 2 (of hoger) perk in gebruik hebt, blijft het gelocked als je wil craften. Een herstart schijnt soms te helpen, maar bij mij so far nog niet.

Wel jammer want ik heb alles volledig geüpgraded en kom zo nu niet echt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ineens een vage bug lijkt het. Heel soms krijg ik ineens 5 rads per seconde en dan blijft dat maar doorgaan tot ik dood ben. Terwijl er helemaal geen radstorm is, geen mutatie, geen andere rare dingen die heb. Zeer irritant want het kan ineens op elk moment gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wijker76
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-08 22:15
Ik kan niet lockpicken...ben lvl 5 , 1 punt in picklock, keurig scherm waar je kan draaien, maar kan alleen de pin bewegen het daadwerkelijk draaien lukt niet. Kan nergens iets vinden dat andere daar last van hebben.

of je gebruikt de letter W, nevermind niks gezegt

[ Voor 10% gewijzigd door Wijker76 op 24-11-2018 21:30 . Reden: dom dom dom ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou de sleur slaat hier een beetje toe en ben pas level 29.

Ben nu bezig met de personal journal van de overseer, maar kan me niet echt boeien, geen zin om locaties uit te pluizen, loop er ff langs om te discoveren kijk even of er gescrapt kan worden en ga weer door.

Dat er een gebrek aan NPC's merk ik niet, het gebrek aan verhalen an sich wel kom maar weinig holotapes meer tegen of briefjes met meer dan een paar zinnen.

Ben benieuwd hoe lang ik het nog ga volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:59:

Ben nu bezig met de personal journal van de overseer, maar kan me niet echt boeien, geen zin om locaties uit te pluizen, loop er ff langs om te discoveren kijk even of er gescrapt kan worden en ga weer door.

Dat er een gebrek aan NPC's merk ik niet, het gebrek aan verhalen an sich wel kom maar weinig holotapes meer tegen of briefjes met meer dan een paar zinnen.

Niet lang ben ik bang. Ik ben echt het tegenovergestelde (ook al vind ik de normale Fallout game met een goed verhaal en npc's 10x leuker hoor). Ik vind het juist relax om gewoon rond te lopen met de radio aan of gewoon de game soundtrack en lekker op gemakkie al die locaties afgaan. Heb ook een guide naast me voor iets meer info per locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Geteisem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:14:
Grrrr.
Dit is dan eigenlijk ook geen bug, wel gruwelijk irritant. Die mob respawnt niet snel, wij zijn al zo'n 20x daar naar toe gelopen om te zien of die er was. Ik ga er wel van uit dat bethesda daar iets aan gaat doen.

Dat is het dingetje, als je alleen speelt dan heb je veel sneller door hoe ontzettend weinig er eigenlijk gebeurd. Soms kun je 5 a 10 minuten lopen zonder 'n vijand tegen te komen. Als je dan met 'n maatje rondloopt dan is 't best ok allemaal, je bent wss toch aan 't buurten ofzo.

Fallout 76 heeft duidelijk nog issues, en ik snap alle frustraties!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

NukaWorldNL schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:07:
[...]

Niet lang ben ik bang. Ik ben echt het tegenovergestelde (ook al vind ik de normale Fallout game met een goed verhaal en npc's 10x leuker hoor). Ik vind het juist relax om gewoon rond te lopen met de radio aan of gewoon de game soundtrack en lekker op gemakkie al die locaties afgaan. Heb ook een guide naast me voor iets meer info per locatie.
Tja met de kans doodsbedreigingen te krijgen...

Maar de wereld van rdr2 was een stuk leger, maar leefde een stuk meer. Stuk minder herhaling van items en gebouwen en omgeving.

Fallout 4 was ook een stuk afwisselender vind ik, en gek genoeg voelde die map veel groter aan dan deze.

Lekker wandelen doe ik ook, nog niet eens met een muziekje erbij zelfs. Fast travellen doe ik vrijwel niet tenzij ik echt heen en weer moet, dan ga ik fast terug. Ik heb met rdr2 misschien 5x gefasttravelled in de hele game.

Ik denk dat ik fallout moe ben. Het is vanaf fo3 vrijwel hetzelfde voor mijn gevoel, en ik denk dat dat de spellen zijn waar ik toch de meeste uren in heb zitten. (Samen met rdr2)

Voor mij mogen ze er wat meer jaren tussen de ontwikkeling doen en wat grotere stappen maken.

Ik ga de volgende fallout 5 iig met wat meer reserve bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het trouwens wel raar dat Bethesda zo stil is nu. Mag best wat excuses gemaakt worden of wat dan ook. Laat even iets weten na alle commotie rondom de game nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Flagg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:20:
[...]

Maar de wereld van rdr2 was een stuk leger, maar leefde een stuk meer. Stuk minder herhaling van items en gebouwen en omgeving.

Fallout 4 was ook een stuk afwisselender vind ik, en gek genoeg voelde die map veel groter aan dan deze.

Lekker wandelen doe ik ook, nog niet eens met een muziekje erbij zelfs. Fast travellen doe ik vrijwel niet tenzij ik echt heen en weer moet, dan ga ik fast terug. Ik heb met rdr2 misschien 5x gefasttravelled in de hele game.

Ik denk dat ik fallout moe ben. Het is vanaf fo3 vrijwel hetzelfde voor mijn gevoel, en ik denk dat dat de spellen zijn waar ik toch de meeste uren in heb zitten. (Samen met rdr2)

Voor mij mogen ze er wat meer jaren tussen de ontwikkeling doen en wat grotere stappen maken.

Ik snap die Fallout (76)vermoeidheid volledig want dat heb ik ook, maar...

Ik denk dat als deel 5 aangekondigd wordt, ook al zou dat al volgend jaar zijn, we met zijn allen (ook jij Flagg :) ) niet weten hoe snel we hem moeten preorderen en op die trein stappen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartis
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:36
NukaWorldNL schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:32:
Vind het trouwens wel raar dat Bethesda zo stil is nu. Mag best wat excuses gemaakt worden of wat dan ook. Laat even iets weten na alle commotie rondom de game nu.
Ze kunnen gewoon niks goed zeggen op dit moment, ze zouden enkel olie op het vuur gooien. Zoveel mogelijk verkopen, daarna met oplossingen komen lijkt het motto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome

Ik herken dit beeld volkomen. Ben nu level 35 volgens mij en heb dit gevoel al een level of 3. De quests lijken nu opeens op te drogen en het lijkt net of ze na level 25 geen inspiratie meer hadden. En dat is best frustrerend aangezien het zo leuk / goed begon.

Hopelijk heb ik binnenkort de rosy quest klaar (maar daar mis ik een verplichte perk voor..) en dan hoop ik weer verder te kunnen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Anders neem je een break, even wat anders. En kom je over een maand weer terug en is FO76 weer fris.
  • No Man's Sky heeft weer een update gekregen
  • Darksiders 3 (27 nov.)
  • The 9th gate (horror, pc)
  • Scum (survival, pc)
  • NeonCode (gratis cyberpunk adventure, pc)
Aan games geen gebrek. Ik zou mn hele leven kunnen gamen en verder niks. Maar ja er is ook nog zoiets als werken om de huur etc te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 16:08

Momenteel wissel ik het af met andere games te spelen en moet zeggen dat ik minder snel "moe" word van FO 76. Alleen wat me wel tegenstaat is het sub spel in FO76 wat inventaris management heet. Ik hoop echt dat Bethesda snel de cap omhoog gooit van de hoeveelheid junk die je kan bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

LordLuc schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:10:
[...]

Anders neem je een break, even wat anders. En kom je over een maand weer terug en is FO76 weer fris.
  • No Man's Sky heeft weer een update gekregen
  • Darksiders 3 (27 nov.)
  • The 9th gate (horror, pc)
  • Scum (survival, pc)
  • NeonCode (gratis cyberpunk adventure, pc)
Aan games geen gebrek. Ik zou mn hele leven kunnen gamen en verder niks. Maar ja er is ook nog zoiets als werken om de huur etc te betalen.
Haha da's ook waar, maar ik vind maar een beperkt aantal spellen leuk. Ik zou niet weten welk spel ik na fallout zou willen doen. Ik heb helaas geen backlog. Speel misschien 5/6 spellen per jaar. En alleen singleplayer, 76 is het enige online spel dat ik speel wat gelukkig nauwelijks online is. :P

Dus de kans is aanwezig dat de PS4 uitgaat voor een x periode tot ik weer wat opvang over een leuk spel. Volgens mij is Days Gone de eerstvolgende die ik zo weet. Da's ergens in april, of Metro, geen idee of er voor die tijd nog iets komt, vast wel.

Nu ik erover nadenk is dat ook een punt van meh. Ik heb niet het idee dat ik iets bewerkstellig in de wereld, heb het gevoel dat de wereld iedere 5 minuten reset (wat het ook doet) en wat ik ook doe, het maakt niks uit.

Nou ja ik wil de rosie Quest nog ff afmaken.

No man's sky is misschien nog wel een leuke, bij launch een poosje gespeeld, daarna niet meer is volgens mij een compleet nieuwe game geworden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Flagg schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:44:

Nu ik erover nadenk is dat ook een punt van meh. Ik heb niet het idee dat ik iets bewerkstellig in de wereld, heb het gevoel dat de wereld iedere 5 minuten reset (wat het ook doet) en wat ik ook doe, het maakt niks uit.
Ja weinig progressie. En die random servers helpen ook niet. Je kan zo niet echt een gemeenschap opbouwen. De spelers zijn de NPCs maar we kunnen geen quests uitgeven of shops beginnen.
Veel andere mmos hebben een marketplace.
Ik wilde ooit een eettentje beginnen maar ik blijf natuurlijk niet de hele dag op 1 plek staan. Eten bederft te snel ook. Rondlopen in een power armor is geen probleem maar een koelkast fixen ho maar.

Ach ja hopelijk zijn ze ermee bezig en komen er nog mooie updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Ook een beetje Fallout 76 zat. De complete zinloosheid van missies, rare of slecht uitgewerkte gameplay mechanics, de inbalans.

Main story missies volgen vind ik wel leuk, het verhaal, exploratie vind ik leuk. Beloningen voor missies zijn erg mager op een enkele legendary na, maar daarna ook meteen bam, inventory vol. Top, geeft een stukje voldoening (not).

Zinloosheid... als je met veel pijn en moeite Poseidon of de andere plants opstart om vervolgens een uur later hetzelfde te kunnen doen, wat heeft het voor zin allemaal? Je hebt geen invloed op de wereld. Zelfs het resultaat van een nuke is tijdelijk. Why bother?

Balans.... kom je als level 30 een level 63 charred diseased feral ghoul met stagger tegen (of nou ja, 'tegen', deze kwam spontaan uit de grond zetten net als een mole rat...). Wapens, granaten, mijnen halen niets uit, wegrennen kan niet want hij is sneller. Einde oefening. Dan denk ik, waarom zo? Het is niet leuk, het is geen uitdaging (want je bent compleet kansloos), dit is gewoon een heel goedkoop trucje.

Maar goed, even kijken wat Bethesda gaat doen de komende maanden. In tegenstelling tot No Man's Sky zijn er niet echt beloftes gedaan over hoe de game zou moeten zijn. Wat moet Bethesda doen om dit weer goed te krijgen? Ik denk niet dat zij het kunnen.

Ondertussen maar eens kijken naar andere games. Just Cause 4 binnenkort, en ik heb Divinity Original Sin 2 ook nog liggen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:20:
Beste <naam>,

Hierbij ontvangt U uw doodsbedreiging. Geheel in stijl van de game zult U <noem hier een specifiek element/gebeurtenis van de game> gaan ondervinden.

Getekend,
<afzender of afzenders, groeperingen of anderzijds>

8) :+
...

Daar ben je niet de enige in. Vergeleken met Fallout3 'zit' er ook meer in Fallout4. Ben je dolen/quests afhandelen even zat, dan kan je wat aan je settlements gaan doen, derhalve zit er meer variatie in de game dan alleen maar dienstbode spelen voor alles en iedereen om aan je XP punten te komen.

Eén van de grote nadelen van Fallout4 (ook wel New Vegas, Skyrim en de Fallout 3 DLC's), is dat er een 'strijd' op achtergrond speelt, maar op een gegeven moment gaat die strijd niet verder omdat JIJ (als speler) een keuze moet maken. Zolang die keuze niet gemaakt wordt, dan zal de strijd niet verder gaan. Wat kan mij nou de strijd tussen de NCR/Stormcloaks en Ceasar's Legion/Imperials nou schelen ?? Als ze willen knokken, dan knokken ze maar en het lieft met grote veldslagen waar jij als speler lekker bovenop een berg op een stoeltje kan zitten. Mooi toch (??), maar helaas . . . :/ :/

Los van de 'strijd', vind ik de wereld van Fallout 3 en 4 niet echt dynamisch, zeker bij deel 3. Had je in deel 3 een hele hoge goeie karma en was je the next best thing after Jesus Christ, dan zag je dat zeker niet in de omgevingen terug als in settlements dat meer mensen kreeg, gebouwen opgeknapt dus meer ging 'leven' of dat die zelfde settlements gingen verloederen omdat je ervoor koos om de meest slechtste persoon ooit te worden daar. Ik had gehoopt dat Fallout4 dat enigszins wel zou hebben (de engine kan het wel, kijk maar naar Oblivion's Cropsford), maar helaas daar werd het concept niet echt toegepast. Hopelijk zal het wel in deel 5 zitten, tezamen met de settlement building.

Sinds Oblivion speel ik Bethesda Games (Oblivion, Fallout3, Skyrim, Fallout4) en ik ben bang dat straks met Elder Scrolls 6 en (mogelijke) Fallout 5, Bethesda wederom weer in dezelfde valkuilen blijven vallen en dat we weer meer van hetzelfde krijgen. Jammer, want de games zijn best leuk en ik heb echt genoten van Oblivion, die ik ook het langste van allemaal (dik 4 jaar) heb gespeeld. Ik blijf hoop houden . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel pessimistisch ik weet.

Als ik heel heel heel eerlijk moet zijn als Bethesda fan zie ik het echt niet gebeuren dat ze dit spel nog kunnen redden (kijk alleen al naar de Metacritic critics score van PC 55, PS4 50 en XONE 48 die bar en bar slecht zijn). Je weet sowieso al hoe Bethesda is qua bugs en dat het grote merendeel er altijd in zal blijven. En veel dingen zitten al zo erg in die engine dat ze die er echt niet meer makkelijk kunnen veranderen.Tja dit was ook een soort experiment voor ze en helaas is het niet helemaal geworden wat het is. Ik hoop van harte dat ze dit project niet al heel snel laten vallen, maar ik denk dat deze game niet heel lang meer ondersteunt gaat worden. Tenminste zo´n gevoel krijg ik gewoon bij alle ervaringen die ik bij Bethesda games heb gehad. Zolang ondersteunen ze namelijk hun games niet. Paar patches en daarna moeten/gaan modders het merendeel vaak oplossen met mods.

Ik hou echt van Fallout, maar deze game zie ik niet echt een lange toekomst hebben. Bethesda moet ook gewoon echt wakker geschud worden nu met die scores en een nieuwe engine maken. Het is gewoon op die engine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

MazeWing

The plot thickens...

Nu de meeste mensen hier weer met beide voetjes op de grond staan en de laatste 2 dagen de algemene opinie 180 graden is gedraaid, denk ik dat we kunnen concluderen dat Fallout 76 gewoon een waardeloos spel is (in zijn huidige staat)!

Gezien de recente ontwikkelingen van de laatste week:
- uitermate slechte reviews (xbox: 48%, ps4: 50% en pc: 55%)
- substantiële prijsverlagingen zo kort na release
- patches met een absurde grootte die uiteindelijk nog geen 200MB toevoegen en zeer weinig verbetering brengt
- complete stilte vanuit Bethesda

Denk ik dat we wel kunnen stellen dat Fallout 76 een product is dat niet meer te redden is. Het feit dat Bethesda, ondanks de shitload aan kritiek van zowel de pers als de spelers, helemaal niets van zich laat horen spreek boekdelen en zegt eigenlijk al genoeg. Ook die pief van Bethesda die altijd op Twitter de boel gaat verdedigen als men negatief is over Bethesda houdt zich volledig stil.

Ik vind het oprecht zuur voor de mensen die tot enkele dagen braaf €60 voor dit spel hebben neergelegd, binnen 2 weken na de release al genaaid worden met kortingen die op kunnen lopen tot meer dan 50%
Ik had op internet gelezen dat, indien het spel gekocht is bij Bethesda zelf, er mensen zijn die een refund hebben gekregen. Zelf wanneer er 20+ uur gespeeld is. Misschien een idee voor mensen die er de volle mep voor hebben betaald; zij kunnen het spel daarna opnieuw kopen met een flinke korting.

Zelf denk ik niet dat Bethesda dit product , zonder flinke investeringen, nog goed kan krijgen. De technische staat is dusdanig abominabel dat dit niet snel te verhelpen is. Qua content dient met zo veel te maken dat dit gewoon te kostbaar wordt.
Indien het nu Bethesda's enige game was (zoals Hello Games' No Man's Sky) dan zat er nog een kans is. Met 2 grote AAA-games in ontwikkeling (Starfield en ES6) gaan ze echt geen resources verspillen aan Fallout 76.

Daarnaast is het imago van Fallout 76 dusdanig beschadigd dat je dit ook niet meer goed krijgt. Het feit dat ze het spel zo snel afprijzen geeft aan dat de verkopen (zwaar) tegenvallen. Daarnaast is natuurlijk de zeer slechte word to mouth die ook niet echt een rooskleurig toekomstbeeld schetst.

Benieuwd wat Bethesda hier van gaat leren...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Zestig euro valt mee. Avondje uit is net zo duur en daar heb je maar 1 keer plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18

RoamingZombie

Watching the sheeple...

LordLuc schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:11:
Zestig euro valt mee. Avondje uit is net zo duur en daar heb je maar 1 keer plezier van.
Dat is natuurlijk kul. Een avondje uit kies je voor. Een avondje uit is niet het zelfde en niet iedereen geeft 60 euro uit met stappen.

Op zo'n manier kan je alles wel bagatelliseren.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

LordLuc schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:11:
Maar kan net zo goed een onvergetelijke avond worden waar je lang en veel aan terugdenkt terwijl je een spel wat niet bevalt wel snel vergeet.

Ik ben als ik alles zo lees in ieder geval blij dat ik geen pre-order gedaan heb en de kat even uit de boom gekeken heb. Wel ontzettend jammer dat het nu zo loopt, ik had de hoop dat FO 76 een hit zou worden en ik spijt zou krijgen van geen pre-order aankoop.

Nu maar wachten of zaken aangepakt worden die nu niet echt voldoen en of er misschien toch nog NPC's ingebakken gaan worden. Want het ontbreken daarvan (en een doel/verhaallijn) was voor mij het grootste struikelblok.

Afwachten dus maar en ondertussen vermaak ik me nog steeds met FO 4, ook al heb ik daar al honderden uren inzitten en het meeste wel gezien.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MazeWing schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:55:
Nu de meeste mensen hier weer met beide voetjes op de grond staan en de laatste 2 dagen de algemene opinie 180 graden is gedraaid, denk ik dat we kunnen concluderen dat Fallout 76 gewoon een waardeloos spel is (in zijn huidige staat)!

Gezien de recente ontwikkelingen van de laatste week:
- uitermate slechte reviews (xbox: 48%, ps4: 50% en pc: 55%)
- substantiële prijsverlagingen zo kort na release
- patches met een absurde grootte die uiteindelijk nog geen 200MB toevoegen en zeer weinig verbetering brengt
- complete stilte vanuit Bethesda

Denk ik dat we wel kunnen stellen dat Fallout 76 een product is dat niet meer te redden is. Het feit dat Bethesda, ondanks de shitload aan kritiek van zowel de pers als de spelers, helemaal niets van zich laat horen spreek boekdelen en zegt eigenlijk al genoeg. Ook die pief van Bethesda die altijd op Twitter de boel gaat verdedigen als men negatief is over Bethesda houdt zich volledig stil.

Ik vind het oprecht zuur voor de mensen die tot enkele dagen braaf €60 voor dit spel hebben neergelegd, binnen 2 weken na de release al genaaid worden met kortingen die op kunnen lopen tot meer dan 50%
Ik had op internet gelezen dat, indien het spel gekocht is bij Bethesda zelf, er mensen zijn die een refund hebben gekregen. Zelf wanneer er 20+ uur gespeeld is. Misschien een idee voor mensen die er de volle mep voor hebben betaald; zij kunnen het spel daarna opnieuw kopen met een flinke korting.

Zelf denk ik niet dat Bethesda dit product , zonder flinke investeringen, nog goed kan krijgen. De technische staat is dusdanig abominabel dat dit niet snel te verhelpen is. Qua content dient met zo veel te maken dat dit gewoon te kostbaar wordt.
Indien het nu Bethesda's enige game was (zoals Hello Games' No Man's Sky) dan zat er nog een kans is. Met 2 grote AAA-games in ontwikkeling (Starfield en ES6) gaan ze echt geen resources verspillen aan Fallout 76.

Daarnaast is het imago van Fallout 76 dusdanig beschadigd dat je dit ook niet meer goed krijgt. Het feit dat ze het spel zo snel afprijzen geeft aan dat de verkopen (zwaar) tegenvallen. Daarnaast is natuurlijk de zeer slechte word to mouth die ook niet echt een rooskleurig toekomstbeeld schetst.

Benieuwd wat Bethesda hier van gaat leren...
Hadden al die YouTubers die hier zo genadeloos werden afgemaakt omdat ze het spel op vele fronten bekritiseerden, dan toch niet een klein beetje gelijk...?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem ook even een kleine pauze van dit spel. Even weer terug naar Fallout 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:42
Ik vind het ook wel heel grappig om te zien dat de stemming hier zo omgeslagen is. Bijna iedereen was ZO positief. Nu heeft iedereen het een tijdje gespeeld, en zelfs de mensen die het echt heel graag een leuke game willen vinden, zeggen nu al meh.
Goh, het is net alsof het gewoon een slechte game is. Natuurlijk kan je er wat plezier mee hebben, maar dat wil niet zeggen dat het een goede game is.

@l0n3w012ph Jup. Die hadden heel erg gelijk. ;)

60 euro betalen voor een game die een week later maar de helft kost vind ik ook nogal wat, eigenlijk ook niet een punt wat je zomaar kan negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
RoamingZombie schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:26:
[...]

Dat is natuurlijk kul. Een avondje uit kies je voor. Een avondje uit is niet het zelfde en niet iedereen geeft 60 euro uit met stappen.

Op zo'n manier kan je alles wel bagatelliseren.
Hij heeft toch deels n punt? Ik heb er nu 80 uur inzitten, en ondanks alles nog steeds plezier. Evan heb ik gisteren ook neergeknuppeld.

Ik zie wel in dat het snel op kan houden, endgame is vrij beperkt (ik zit nog steeds niet bij de enclave).

Wat ik jammer vind zijn comments zoals die van Maze, dit is een persoon die alleen alle negatieve reviews bekijkt en het spel komt afkraken, vanaf dag 0. Op Twitter zie je een veel meer wisselende stemming.

Waarom Bethesda so still is? Dit spel is inderdaad instabiel, ze zijn nu nog bugs aan het verhelpen waardoor mensen niet kunnen inloggen/spelen. Verbeteringen komen pas later.

Het gevoel wat ik deels krijg is soortgelijk aan Diablo III waarbij na het bereiken van Inferno gewoon te weinig te doen was in de game. Zolang ze nog patchen (kom op het is 12 dagen uit) is er gewoon hoop.

Veel plezier in andere games zou ik zeggen en houd het stilletjes in de gaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Gopher op 26-11-2018 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@Gopher natuurlijk is het "€60 euro voor aan avondje uit" argument wel (deels) kul. Een beter vergelijk zou zijn om voor de €60 uit eten te gaan, met uiteindelijk zwaar teleurstellend eten. Je hebt gegeten, maar dat is dan ook alles...

Daarnaast ben jij de uitzondering op de regel, die het spel, zelfs na 80 uur, nog leuk vindt. Je ziet zelf hopelijk toch ook wel dat de meeste mensen hier inmiddels er achter komen dat het gewoon een slecht en niet zo'n leuk spel is.

Wat betreft de positieve reviews: het is nogal lastig zoeken als praktisch alle reviews negatief zijn. Zo heeft de PS4 versie maar 1 positieve review. Dat is ook nog eens van een site die zeer veel spellen een 10 geeft en er eigenlijk een compleet gestoord score systeem op nahoudt.

Maar ik ben oprecht blij voor je dat je je goed vermaakt voor je €60 euro. Ik denk wel dat dit meer zegt over jou (en je standaarden) dan het spel zelf...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Zeggen dat je je geld slechter kan uitgeven is natuurlijk altijd een kul argument.

Je had ook 60 euro uit kunnen geven aan een letterlijke drol. Wil dat dan zeggen dat Fallout 76 ineens een goede deal is, omdat het veel leuker is als een drol? Natuurlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Ik geef enkel aan dat ik, en meerdere mensen gewoon veel plezier beleven tot op heden. Ik zie ook in dat er dingen mis zijn in de game. Maar om het te gaan vergelijken met een drol en aangeven dat het "gewoon slecht" is. Heeft 0 toevoeging aan dit topic, het enige wat je hier mee bereikt is dat je op de tenen van mensen gaat staan (ja die van mij ook inderdaad).

Ik geef al meermaals toe dat het spel niet af is, maar ik zie hier een klein groepje mensen welke het spel niet gespeeld hebben, en telkens alles in de grond aan het boren zijn op basis van reviews.

Yes het spel is niet goed, maar het is nog niet afgeschreven. Jullie punt is duidelijk, maar ga dan alsjeblieft jezelf ergens anders mee bezig houden. Wist je dat door wat positiever over dingen te spreken je ook gelukkiger gaat worden?
MazeWing schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:05:
Wat betreft de positieve reviews: het is nogal lastig zoeken als praktisch alle reviews negatief zijn. Zo heeft de PS4 versie maar 1 positieve review. Dat is ook nog eens van een site die zeer veel spellen een 10 geeft en er eigenlijk een compleet gestoord score systeem op nahoudt.
Ik kan dan hetzelfde zeggen over de slechte reviews, hoewel jij het vast met ze eens zal zijn. Het spel is meer waard dan een 0 of 1, (waar het op metacritic mee gebombed is), ik weet niet wat er mis is met mensen die hun tijd daar in stoppen, en constant doordreunen dat een andere opinie verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Gopher schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:42:
Ik kan dan hetzelfde zeggen over de slechte reviews, hoewel jij het vast met ze eens zal zijn. Het spel is meer waard dan een 0 of 1, (waar het op metacritic mee gebombed is), ik weet niet wat er mis is met mensen die hun tijd daar in stoppen, en constant doordreunen dat een andere opinie verkeerd is.
Volkomen mee eens. Reviews met dit soort cijfers zijn meer een statement dan wat anders Als ik kijk naar de gemiddelde scores die Fallout 76 nu heeft (zo rond de 50%) dan denk ik dat dit een realistische score is voor het product dat er NU is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Het is gewoon geen goede game. Middelmatig at best. En ja, ik heb het zeker gespeeld. Ik was er gewoon na 2 uurtjes al klaar mee, om meerdere redenen.
En voordat iemand het vraagt, ik ben een ontzettende fan van FO4, met duizenden uren. Dus dat is het probleem ook niet.

Het drol voorbeeld was een voorbeeld. Beetje extreem, maar zo gaat dat soms als je een punt wil maken.
Het ging er gewoon om dat zeggen dat je je geld slechter kan uitgeven, geen goed argument is.

En ik vind dat je een game van zo'n grote ontwikkelaar, met zo veel fouten en bugs, best een slechte game mag noemen. Nee, een 0 of 1 is het natuurlijk niet. Maar een 5 is ook gewoon een slechte game. Helemaal voor zo'n grote ontwikkelaar.
En inderdaad, een 5 lijkt me een realistisch cijfer.

[ Voor 36% gewijzigd door WEBGAMING op 26-11-2018 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ik speel zo ook jaarlijks nog fallout 1 en 2.
3 en NV durf ik niet meer aan door alle bugs, 4 had een (wat) slap verhaal, maar de gameplay liet plezier toe, hetzelfde wat ik in 76 heb.

Maar ik ik snap je punt van fallout 4 spelen niet zo, volgens mij zijn de meeste mensen met "haat" of onmacht gevoel (hoe je het ook wilt noemen) jegens 76, Juist grote fans van NV en 4.

Betreft de 5: daar kan ik het wel mee eens zijn, voor nu. Ik denk alleen dat ik heel tactisch het pijnpunt vermeden heb en daar pas later tegen aan loop. In dat geval switch ik weer naar ESO en wacht ik een aantal patches af. Het spel hoeft van mij daarom nog niet afgebrand te worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Gopher op 26-11-2018 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Ik zie het punt nog wel eens voorbij komen dat mensen die 76 niet leuk vinden, fallout gewoon niet leuk vinden.
Maar ik denk dat jou idee meer bij de realiteit zit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Als Bethesda slim is laten ze de Fallout Franchise de komende decenia voor wat ie is en focussen ze zich op compleet andere zaken. De Fallout magie is duidelijk uitgewerkt.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
WEBGAMING schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:55:
Ik zie het punt nog wel eens voorbij komen dat mensen die 76 niet leuk vinden, fallout gewoon niet leuk vinden.
Maar ik denk dat jou idee meer bij de realiteit zit inderdaad.
Uiteraard, er waren ook beperkte klachten bij F3 omdat het bijv. veel anders was dan Fallout 1 & 2 :-).
Bij 4 leek het niet genoeg op 3 (ik misde het karma en conversatiesysteem ook wel 'n beetje).

76 heeft nog potentie, maar ze zullen inderdaad flink door moeten pakken, de vraag is of dat lukt maar ik blijf positief voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb geen enkel medelijden met mensen die nu lopen te zeuren dat dit geen echte Fallout is en dat er bugs zijn en dat het spel niet af is. Er is ruimschoots waarschuwing geweest vooraf, zowel van Bethesda zelf als van spelers in de beta. Zat mensen die hebben gezegd dat als je een game wilt die af is je een half/heel jaar moet wachten.

Als mensen dan toch het spel kopen en dan teleurgesteld zijn over de dingen die je vooraf al had kunnen weten omdat ze zijn aangekondigd, tsja.

Wat niet handig is van Bethesda is dat ze dit als 'normale' game hebben verkocht en alleen in hun eigen launcher. Ook de aanloop naar de beta vond ik heel slecht, er was geen enkele gameplay bekend totdat de beta begon (en nee, die E3 filmpjes waren niet genoeg). Had dit gewoon als 'early access' uitgebracht, en ook in Steam, had er veel minder ophef geweest. Nu heb je een NMS gevalletje. :+ (om positief te eindigen: NMS eindigde meer dan prima :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:10
Webgnome schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:57:
Als Bethesda slim is laten ze de Fallout Franchise de komende decenia voor wat ie is en focussen ze zich op compleet andere zaken. De Fallout magie is duidelijk uitgewerkt.
De fallout franchise in een online wereld is gewoon niet goed uitgedacht. Dat is iets anders dat de gehele magie weg is.
Ik ben het dus niet eens met je statement dat ze fallout moeten laten voor wat het is. Ze moeten zich focussen op wederom een goede single player zoals new vegas was (al vond ik fallout 3 en 4 ook gewoon erg vermakelijke games) en niet een slap online aftreksel die duidelijk nog niet af is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Gopher schreef op maandag 26 november 2018 @ 05:52:
Waarom Bethesda so still is? Dit spel is inderdaad instabiel, ze zijn nu nog bugs aan het verhelpen waardoor mensen niet kunnen inloggen/spelen. Verbeteringen komen pas later.

Het gevoel wat ik deels krijg is soortgelijk aan Diablo III waarbij na het bereiken van Inferno gewoon te weinig te doen was in de game. Zolang ze nog patchen (kom op het is 12 dagen uit) is er gewoon hoop.

Veel plezier in andere games zou ik zeggen en houd het stilletjes in de gaten.
Ik vind dat we dit eigenlijk niet normaal mogen vinden. €60 voor een Beta release die misschien ooit nog wel wat zou kunnen worden. Een dev-team dat geen woord geeft over de stand van zaken omdat ze druk bezig zijn met bugfixes.

Zouden we als consument onze lat eens niet wat hoger gaan leggen? Ik bedoel maar, vroeger werden beta-testers betaald ipv dat ze moesten betalen en werd een release desnoods uitgesteld als een game niet klaar was. Of dat er tenminste communicatie was over de problemen. FO 76 is zelfs naar Bethesda standaarden een bugfest en het doodzwijgen is kul, een tweet opstellen is in een paar minuten gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Vnze op 26-11-2018 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
De beslissing om geen NPC in FO76 te stoppen is imo niet slim. Ik mis echt de conversaties die je kan hebben met NPC. Er zitten hart verscheurende recordings over het leed nadat de bommen zijn ingeslagen. De wereld voelt wat kaal aan al is die groot zat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Vnze schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:29:
[...]
Zouden we als consument onze lat eens niet wat hoger gaan leggen? Ik bedoel maar, vroeger werden beta-testers betaald ipv dat ze moesten betalen en werd een release desnoods uitgesteld als een game niet klaar was. Of dat er tenminste communicatie was over de problemen. FO 76 is zelfs naar Bethesda standaarden een bugfest en het doodzwijgen is kul, een tweet opstellen is in een paar minuten gedaan.
Doe je ding, ik denk dat het bericht richting Bethesda al zeer duidelijk aangekomen is.
Ook een insteek, je geeft aan dat je de lat hoger wilt leggen, de meeste populaire games zijn tegenwoordig zo uitgemolken en saai. Fortnite en Pubg zijn nog steeds het meest populair (en winstgevend?). Een open world game is gewoon moeilijk om (goed) te maken, zeker multiplayer. Ik ben overigens eens dat ze het nog niet hadden moeten releasen en dat de "stable" kwaliteit om te huilen is voor 60 euro, maar nogmaals dit is nog steeds geen uitzondering voor Bethesda, zelfs niet dit niveau aan bugs bij release hebben ze al vaker gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door Gopher op 26-11-2018 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Omg... ik had gisteravond Pinata time! of zoiets. Logde in bij Whitespring en overal waren er van die groene Ghouls die je normaal bij een blast zone ziet maar er was geen blast meer. En ik was echt de enige daar. Ik heel Whitespring door, veel legendaries. En daarna respawnden ze weer! Helaas dat het al zo laat was... heb het tot middernacht gestrekt maar daarna moest ik helaas toch echt gaan slapen. In elk geval een aantal gebruikbare legendaries gevonden. Vampire Baseball bat en Vampire Polehook waren vooral handig aangezien ik op den duur zonder Stims zat maar dat was net goed genoeg om me vol te houden :p

Het blijkt dat het Perk sharen van een groep echt gewoon bovenop wat je al hebt is, dus ik kan een perk van mijn alt sharen aan mijn main, zelfs als die niet meer perks kan hebben (net als mijn luck 15 maar dan toch nog een 3* perk er bij). Tot nog toe hoofdzakelijk gebruikt om Home Defense 3 te sharen omdat ik die en alle craft dingen op mijn main niet heb. Met Home Defense 3 en Contractor? (-50% workshop build cost) kan je nog best een goede workshop op zetten, zeker de moeite waard.

[ Voor 28% gewijzigd door Pheace op 26-11-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Scorchbeast attack haha. Klotebeest maakt mn hutje helemaal kapot.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/w63PDmZ/Screen-Shot59-small.jpg

Dit zijn wel leuke momenten, brengt leven in de brouwerij.
En ik heb mn 1e launchcode binnen, nu wil ik de andere ook. Dus ik blijf nog even spelen.

Pro tip: Log uit terwijl je in power armor bent. Als je weer inlogt is je fusion core helemaal opgeladen.

[ Voor 13% gewijzigd door LordLuc op 26-11-2018 09:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Gopher schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:34:
[...]

Doe je ding, ik denk dat het bericht richting Bethesda al zeer duidelijk aangekomen is.
Ook een insteek, je geeft aan dat je de lat hoger wilt leggen, de meeste populaire games zijn tegenwoordig zo uitgemolken en saai. Fortnite en Pubg zijn nog steeds het meest populair (en winstgevend?). Een open world game is gewoon moeilijk om (goed) te maken, zeker multiplayer. Ik ben overigens eens dat ze het nog niet hadden moeten releasen en dat de "stable" kwaliteit om te huilen is voor 60 euro, maar nogmaals dit is nog steeds geen uitzondering voor Bethesda, zelfs niet dit niveau aan bugs bij release hebben ze al vaker gehad.
Gelukkig laat Rockstar zien dat ook een absurd goed uitgewerkte open world game zeer populair kan zijn (kijk maar RDR2 en GTA5). Rockstar is echter wel de uitzondering op de regel.
Maar kijk je naar bijvoorbeeld The Witcher 3, een game die toch ook behoorlijk populair is, dan zie je dat goede spellen GELUKKIG nog steeds beloond worden met goede verkopen.

Ik ben het met je eens dat Bethesda niet echt een goede staat van dienst heeft qua bugs op release date. We moeten wel een aantal punten in beschouwing nemen:
- vroeger was Bethesda 1 van de weinige developers die zo'n formaat (qua open world) game ontwikkelde. Kijkend naar wat voor die tijd allemaal mogelijk was, was men een stuk meer vergevingsgezind.
- anno 2018 is zijn er legio voorbeelden van games die een stuk groter zijn qua opzet, veel meer mogelijkheden hebben, etc. en een fractie van de bugs hebben vergeleken met Bethesda games
- Zowel Morrowind, Oblivion, Skyrim, Fallout 3 en Fallout 4 hadden een duidelijke visie en opbouw qua game. Ik doel hiermee op quests, verhaal, interactie met de wereld, de vele NPC's en noem maar op. Fallout 76 heeft geen van dit alles.

Ik ben echt benieuwd als we over 10+ jaar het verhaal achter de development van Fallout 76 te lezen krijgen, want ik weet toch echt bijna zeker dat Fallout 76 OOIT iets anders had moeten worden en men er later een slap online-aftreksel van heeft gemaakt.

Puur kijkend naar content is Fallout 76 compleet anders dan welke Bethesda game ooit! Juist dat is niet zo 1-2-3 te fixen. Zeker niet wanneer zo'n beetje alle recensies slecht zijn, het spel compleet afgeslacht wordt op youtube en fora en de prijs 2 weken na release reeds flink afgeprijsd is.

Afbeeldingslocatie: https://memorphosis.files.wordpress.com/2016/07/lifeboat.jpg

Dit geeft volgens mij een behoorlijk realistisch beeld hoe Bethesda op dit moment naar Fallout 76 kijkt...

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1