l0n3w012ph schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:22:
Ik snap dat je dit eigenlijk niet wilt lezen want het staat je niet aan dat er van verschillende kanten kritiek wordt geleverd op een spel dat jij geweldig vindt. Niet iedereen maakt zich druk om bugs en allerlei andere dingen. Ik ook niet, maar ik lees ook de negatieve reviews en deze reviewer heeft het beslist voor het grootste gedeelte spot-on beschreven als je het gewoon eens objectief bekijkt.
Ik ga negatieve reviews niet afkeuren, ik vind het gewoon irritant dat mensen die hier steeds delen in de vorm van: "Zie je wel, het spel is kut zoals ik al zei" (dat word hier steeds gedaan met iets andere woorden).
Deze reviews zien we allemaal online, we wonen in een wereld waarbij nieuws op ons word aangepast, ik word gewoon moedeloos van de constante herhaling hiervan.
Bethesda heeft aangegeven dat het een bumpy ride zou worden, je kunt argumenteren dat ze 't niet hadden moeten releasen. Ik vind hier ook iets van, maar ook vind ik 't voordeel dat ze nu in een eigenlijk alpha/beta stadium zitten (want zo voelt het, de endgame is veel te snel behaald, niet door mij overigens na 60 uur ofzo, en veel te veel bugs voor een stable release). Nu hebben ze wel de kans om heel goed naar de gebruikers kunnen luisteren.
Het zou fijn zijn als ze dit naar iedereen zouden communiceren, de visie van 76 is dat het in de toekomst verder doorontwikkeld word. Het kan worden waar menig Fallout/Bethesda speler al jaren van droomt (Ja veel ook niet, maar veel mensen WILLEN die multiplayer functionaliteit).
Ik hoop daarom op gemengde reviews, en opbouwende kritiek richting Bethesda, en dat ze deze ten harte nemen. Haatreacties (niet perse op Tweakers) waarbij gezegd word dat Bethesda evil is en dat ze dood moeten bloeden vind ik dan een beetje jammer (maar besef me ook dat mensen nou eenmaal zo reageren dezer dagen, zie Sinterklaasintocht).
Dus alsjeblieft, laten we het enigzins leuk houden voor elkaar, en niet af en toe in het thread droppen om een "Het is allemaal kut" comment achter te laten.
[
Voor 3% gewijzigd door
Gopher op 21-11-2018 09:17
]