Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Gisteren mijn eerste Power Armor bemachtigd (was zelf level 16) bij de achtbaan. Leuk toch wel zo, wel even moeten wachten tot ie weer spawnde en al een paar plekken af waar geen armor meer te bekennen was geweest. Daardoor wel minder kunnen questen dan gewenst.

Kijk dat het geen super ervaring / game is nog ben ik het mee eens, toch vermaak ik mij wel. Daarbij hou ik gewoon van verkennen en spullen verzamelen (hoard simulator!) en heb ik ook nog eens een hele grote fantasie.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Zoals ik al aangaf is het een tutorial quest. Ja die zijn saai, ja die zijn simpel maar essentieel om nieuwe spelers de basics te leren.
Dat jij niet leest moet je niet afschuiven op mij. Ik geef zelfs nog aan dat hij wel degelijk goede punten aanhaalt. Hij doet die punten alleen teniet door een extreem slecht voorbeeld te pakken om de quests af te zeiken. Daarmee zet hij mij mij extreem grote vraagtekens over zijn kwaliteiten en intenties.
Geteisem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:01:
Gisteren mijn eerste Power Armor bemachtigd (was zelf level 16) bij de achtbaan. Leuk toch wel zo, wel even moeten wachten tot ie weer spawnde en al een paar plekken af waar geen armor meer te bekennen was geweest. Daardoor wel minder kunnen questen dan gewenst.

Kijk dat het geen super ervaring / game is nog ben ik het mee eens, toch vermaak ik mij wel. Daarbij hou ik gewoon van verkennen en spullen verzamelen (hoard simulator!) en heb ik ook nog eens een hele grote fantasie.
Heb jij hem voor mijn neus weg gepikt dan? Ik was op weg daar naar toe maar er stond er geen. Gelukkig kwam ik onderweg nog 2 tegen waarvan 1 T-45 armor erop had zitten.
Daarna nog even naar een andere locatie gegaan waar je Raider power armor kon vinden. Heb nu 3 frames, Raider left & right leg en chestpiece. 2x T60 stukken en 4 T-45 stukken. Alleen die laatste 2 ben ik nog te laag level voor.

Overigens ook bug hiermee tegen gekomen. Liep rond in een frame.Stapte er uit om even ergens te koken maar kon er niet meer in. Liep behoorlijk vast. Na 60s verdween mijn frame (naar inventory) maar daarna kon ik mijn pipboy niet meer lezen want die stond pokke-eind van me af opeens. Een fast travel fixte het ook niet dus maar even uitgelogd en weer ingelogd.

[ Voor 53% gewijzigd door Player1S op 21-11-2018 09:09 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
l0n3w012ph schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:22:
Ik snap dat je dit eigenlijk niet wilt lezen want het staat je niet aan dat er van verschillende kanten kritiek wordt geleverd op een spel dat jij geweldig vindt. Niet iedereen maakt zich druk om bugs en allerlei andere dingen. Ik ook niet, maar ik lees ook de negatieve reviews en deze reviewer heeft het beslist voor het grootste gedeelte spot-on beschreven als je het gewoon eens objectief bekijkt.
Ik ga negatieve reviews niet afkeuren, ik vind het gewoon irritant dat mensen die hier steeds delen in de vorm van: "Zie je wel, het spel is kut zoals ik al zei" (dat word hier steeds gedaan met iets andere woorden).

Deze reviews zien we allemaal online, we wonen in een wereld waarbij nieuws op ons word aangepast, ik word gewoon moedeloos van de constante herhaling hiervan.
Bethesda heeft aangegeven dat het een bumpy ride zou worden, je kunt argumenteren dat ze 't niet hadden moeten releasen. Ik vind hier ook iets van, maar ook vind ik 't voordeel dat ze nu in een eigenlijk alpha/beta stadium zitten (want zo voelt het, de endgame is veel te snel behaald, niet door mij overigens na 60 uur ofzo, en veel te veel bugs voor een stable release). Nu hebben ze wel de kans om heel goed naar de gebruikers kunnen luisteren.

Het zou fijn zijn als ze dit naar iedereen zouden communiceren, de visie van 76 is dat het in de toekomst verder doorontwikkeld word. Het kan worden waar menig Fallout/Bethesda speler al jaren van droomt (Ja veel ook niet, maar veel mensen WILLEN die multiplayer functionaliteit).

Ik hoop daarom op gemengde reviews, en opbouwende kritiek richting Bethesda, en dat ze deze ten harte nemen. Haatreacties (niet perse op Tweakers) waarbij gezegd word dat Bethesda evil is en dat ze dood moeten bloeden vind ik dan een beetje jammer (maar besef me ook dat mensen nou eenmaal zo reageren dezer dagen, zie Sinterklaasintocht).

Dus alsjeblieft, laten we het enigzins leuk houden voor elkaar, en niet af en toe in het thread droppen om een "Het is allemaal kut" comment achter te laten.

[ Voor 3% gewijzigd door Gopher op 21-11-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Helemaal mee eens, alleen helaas leven we in een maatschappij waar bashen populairder is dan daadwerkelijk opbouwende kritiek leveren. Ik kan Youtube niet op starten of ik zie minstens 4 "aanraders" met waarom deze game helemaal kut is en iedereen z'n geld terug moet vragen.

Ik heb nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar ik vermaak me prima. Natuurlijk is de game niet perfect, maar dit kan je denk ik ook niet verwachten.

De enige echt vervelende is de spawnrate. Ik heb moeten kiten om een aantal super mutants af te maken en vervolgens terug kwam en alles alweer opnieuw gespawned was.
Nadeel: exploren stagneert flink.
Voordeel: Veel exp.
Reden: Ik snap het wel dat ze tijdig moeten spawnen voor nieuwe spelers, maar het kan irritant zijn. (Hetzelfde meegemaakt met alle Scorched in de mainquest, bloodsamples)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Mad-Matt schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:16:
Reden: Ik snap het wel dat ze tijdig moeten spawnen voor nieuwe spelers, maar het kan irritant zijn. (Hetzelfde meegemaakt met alle Scorched in de mainquest, bloodsamples)
Ik vind dit een typisch voorbeeld van wat in een Beta moet zitten, zoals ik ook hierboven aanhaalde. Het is af en toe frustrerend, maar tevens ook stiekem wat leuk vanwege de uitdaging en dynamiek in dit geval (pro tip sla de kerel dood met kroontje, dan respawnt het niet meer zo snel allemaal).

De game heeft nog tijd nodig, maar heeft veel potentie en ondanks dat nu al veel vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01

tha_crazy

Mafketel

Gisteren maar eens een nieuw C.A.M.P. gemaakt.
Wel op basis van deze video: YouTube: Fallout 76 CAMP Build Showcase - Maximally Mobile: Full Budget Base ...

Gelijk een fusion reactor in geplaatst, wat nog wel wat gemorrel was, en daarna richting buiten wat electra aangelegd.
Nu kan ik teminste ook zonder workshop een extractor plaatsen overal :P
dus gisteren opgezet bij een junk pile en die even aan het leeghalen geweest.

Ben er ook gelijk achter gekomen dat je je extractors op slot kan zetten, evenals water purifiers trouwens (blijkbaar ook je crop)

Gisteren trouwens met 3 level 19-22's een scorchbeast weten af te maken.
Was wel even vechten (kwartiertje bezig :P) maar was wel leuk
De loot was alleen niet top jammer genoeg

[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 21-11-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33

luigi87

Domotica Fanaticus

sleepwalkerbe schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:25:
[...]

Inderdaad bergopwaarts.
Als je het niet vindt kijk dan onder de spoiler tag.

spoiler:
Er is een boomhut te vinden in die buurt waar je zelf de geluiden kan aanpassen.
Ah dan heb ik het dus al weg gevonden.

spoiler:
want dan kan je die Ghouls lokken. Alleen wat is het verhaal dan achter die campsite en die geluiden?

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Schreeuwen verkoopt helaas. Negatief zijn verkoopt helaas.

Een inslag als "het spel zit nu nog vol met kinderziektes maar buiten dat is het vermakelijk en kijk naar ESO en hoe dat spel zich ontwikkeld heeft" scoort niet en word afgebrand door de haatgroep.

Bethesda heeft mij gewaarschuwd voor de bumpy start en dat neem ik voor lief aan. Dat ze binnen een week een gigantische patch uit brengen geeft ook aan dat ze er wel degelijk bovenop zitten. Dat kun je negatief uitleggen of positief.

Als het soort spel je niet ligt moet je hem links laten liggen. Als je niet voorbij de startup problemen kunt kijken moet je het voorlopig links laten liggen. Ligt het spel je wel en ben je bereid om af en toe een bug tegen te komen, kopen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gopher schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:19:
[...]

Ik vind dit een typisch voorbeeld van wat in een Beta moet zitten, zoals ik ook hierboven aanhaalde. Het is af en toe frustrerend, maar tevens ook stiekem wat leuk vanwege de uitdaging en dynamiek in dit geval (pro tip sla de kerel dood met kroontje, dan respawnt het niet meer zo snel allemaal).

De game heeft nog tijd nodig, maar heeft veel potentie en ondanks dat nu al veel vermaak.
Thanks, dat maar ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Player1S schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:04:
[...]

[...]

Heb jij hem voor mijn neus weg gepikt dan? Ik was op weg daar naar toe maar er stond er geen. Gelukkig kwam ik onderweg nog 2 tegen waarvan 1 T-45 armor erop had zitten.
Geen idee, speel wel op de PS4 btw. Merk zeker op de normale PS4 een grote verbetering met de laatste patch. Op de Pro boven nog niet gespeeld na de laatste update.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Geteisem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:42:
[...]

Geen idee, speel wel op de PS4 btw. Merk zeker op de normale PS4 een grote verbetering met de laatste patch. Op de Pro boven nog niet gespeeld na de laatste update.
Ik zit op de xbox dus dan kan het niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Vanmorgen maar weer eens verder gegaan met het zoeken naar materialen voor de excavator power armor. Jeetje wat gaan daar veel schroeven in zeg! Ik denk dat ik level 40 ben als ik alles bij elkaar heb.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met de diverse soorten power armor? Ik scrap meestal de zaken die ik nog niet kan dragen of al heb maar ik lees ook iemand die meerdere pwer armor chasis heeft. Dat neemt toch erg veel gewicht in beslag?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ja alle soorten is per type 10lbs (op zich valt dat nog wel mee). Zorg in elk geval dat de pieces op 't frame zitten. Je kunt 'm dan misschien niet collecten, maar dat gaat lekker toch vanzelf na 'n minuut zonder interactie.

Ik zelf scrap meerdere frames en heb er een die ik probeer top of the line te houden.
Je hebt perks waardoor je minder schroeven enzo nodig hebt geloof ik, ik had voor excavator toch stiekem best snel alles bij elkaar destijds (was wel al lvl 45 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

:9
Webgnome schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:18:
Vanmorgen maar weer eens verder gegaan met het zoeken naar materialen voor de excavator power armor. Jeetje wat gaan daar veel schroeven in zeg! Ik denk dat ik level 40 ben als ik alles bij elkaar heb.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met de diverse soorten power armor? Ik scrap meestal de zaken die ik nog niet kan dragen of al heb maar ik lees ook iemand die meerdere pwer armor chasis heeft. Dat neemt toch erg veel gewicht in beslag?
Pieces bewaren is echt niet te doen maar power frames kan nog wel. Dat is 10 lb per stuk, en de armor pieces die op zo'n frame zitten voegen geen gewicht toe. Dus je kan een vol power armor meedragen voor 10 lb. Grote caveat is dan wel dat je geen armor op een frame kan zetten voordat je het benodigde level daarvoor heb, dus daar voor zou ik persoonlijk gewoon scrappen als je iets vind.

ps: Als je armor breekt gaat het denk ik naar je inventory en dan schiet je gewicht dus wel plots omhoog dus let wel op :p

[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 21-11-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:10
Pheace schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:36:
[...]

Des te dommer dat hij 'boiling water' als een slecht opbrengt. Het is tutorial om je uit te leggen hoe het werkt for crying out loud. 1 klein flutstapje in een quest voor een water purifier.

[...]
Ten eerste ik heb de game niet ik lees hier alleen even door het topic heen om te kijken of mensen het nu wel of niet iets vinden deze game.

hier wil ik toch even op inspringen. Je kan tutorials natuurlijk om meerdere manieren doen en als ik het zo lees kiezen ze in deze game voor naar mijn mening 1 van meest waardeloze manieren.

aantal voorbeelden hoe je de tutorial kan doen:

1. Gewoon als tip geven in laadscherm. You can boil water to purify it.

2. de speler het lekker zelf laten uitzoeken (tegenwoordig stuk minder populair alles moet uitgekauwd worden voor de spelers)

3. de manier waarop het nu in de game zit (wederom als ik het zo lees) als een quest die je wel "moet" uitvoeren om verder te komen. Naar mijn mening 1 van de meest waardeloze tutorials die je kan hebben.
Het feit dat je dus gewoon een quest hebt waarin je "leert" water koken 8)7

De manier waarop het dus verwerkt zit in deze game bevestigt ook voor mij weer dat Fallout steeds meer en meer dumbed down wordt gemaakt om maar zoveel mogelijk spelers aan te spreken. IMO een probleem dat je steeds meer ziet en dus niet specifiek aan Fallout of de makers ervan ligt.

Voor de genen die zich vermaken met deze game succes natuurlijk! Ik denk echter nog steeds dat deze niet voor mij is weggelegd. :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SMD007 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:29:
[...]

Purified water is weer wat anders, boilen van water geeft je boiled water.
3. de manier waarop het nu in de game zit (wederom als ik het zo lees) als een quest die je wel "moet" uitvoeren om verder te komen. Naar mijn mening 1 van de meest waardeloze tutorials die je kan hebben.
Dit is enkel een probleem voor de main quest, als je daar echt achter aan wil, en zelfs daar ben ik niet zeker van want je kan nog steeds overal overseer holotapes vinden zelfs als je dit nooit doet. In elk geval *elk* ander ding in de game is te doen zonder dat ooit te doen, inclusief water boilen.

Het word dan net gepaard met een holo uitleg dat water boilen niet goed genoeg was en dat er dus een purifier nodig was. Dat mensen daar nou een probleem van maken...
Ik denk echter nog steeds dat deze niet voor mij is weggelegd. :)
Waarschijnlijk niet dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:29

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Pheace schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:52:
ps: Als je armor breekt gaat het denk ik naar je inventory en dan schiet je gewicht dus wel plots omhoog dus let wel op :p
dat deden ze in FO4 anders.....beschadigt/kapot armor weegt niks maar doordat je ineens de extra draagkracht die je aan die items ontleende kwijtraakte, werd je langzaam kon je langzaam worden als je meer rommel bij je hebt dan je dragen kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 21-11-2018 13:39 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SMD007 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:29:
[...]

Ten eerste ik heb de game niet ik lees hier alleen even door het topic heen om te kijken of mensen het nu wel of niet iets vinden deze game.

hier wil ik toch even op inspringen. Je kan tutorials natuurlijk om meerdere manieren doen en als ik het zo lees kiezen ze in deze game voor naar mijn mening 1 van meest waardeloze manieren.

aantal voorbeelden hoe je de tutorial kan doen:

2. de speler het lekker zelf laten uitzoeken (tegenwoordig stuk minder populair alles moet uitgekauwd worden voor de spelers)

Het feit dat je dus gewoon een quest hebt waarin je "leert" water koken 8)7

De manier waarop het dus verwerkt zit in deze game bevestigt ook voor mij weer dat Fallout steeds meer en meer dumbed down wordt gemaakt om maar zoveel mogelijk spelers aan te spreken. IMO een probleem dat je steeds meer ziet en dus niet specifiek aan Fallout of de makers ervan ligt.

Voor de genen die zich vermaken met deze game succes natuurlijk! Ik denk echter nog steeds dat deze niet voor mij is weggelegd. :)
Hoe zoiets uitgelegd word is te betwisten en je hebt zeer zeker een punt dat dit mee gaan in het dumbing down van games is. Maar dat gebeurd in elk spel tegenwoordig en is niet beperkt tot FO76.

En als de reviewer het op jou manier had geschreven had ik het ook als terechte kritiek beschouwd mits hij de kanttekening erbij zette dat het een algemeen probleem is in de gamewereld.

Echter betrekt hij een tutorial missie erbij om de quests af te kraken. En dat is gewoon goedkoop en vooral slecht scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Fraggert schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:38:
[...]

dat deden ze in FO4 anders.....beschadigt/kapot armor weegt niks maar doordat je ineens de extra draagkracht die je aan die items ontleende kwijtraakte, werd je langzaam kon je langzaam worden als je meer rommel bij je hebt dan je dragen kan.
Ow, nou je het zegt heb je daar misschien wel gelijk in. Zeker ben ik er niet van en ik had Excavator Armor aan dus misschien heb ik me vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pheace schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:35:
[...]

Purified water is weer wat anders, boilen van water geeft je boiled water.

[...]

Dit is enkel een probleem voor de main quest, als je daar echt achter aan wil, en zelfs daar ben ik niet zeker van want je kan nog steeds overal overseer holotapes vinden zelfs als je dit nooit doet. In elk geval *elk* ander ding in de game is te doen zonder dat ooit te doen, inclusief water boilen.

Het word dan net gepaard met een holo uitleg dat water boilen niet goed genoeg was en dat er dus een purifier nodig was. Dat mensen daar nou een probleem van maken...

[...]

Waarschijnlijk niet dan
Het is ook het werkwoord "to purify". Het restultaat is idd boiled water, maar dat is wel purified. Waardoor je er niet ziek van wordt. Purified water is nog beter ingame idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Merk trouwens wel een veel betere performance op de PS4 na de laatste (giga) patch.
Op de PS4 Pro boven nog niet gespeeld, maar dat draaide sowieso al een stuk soepeler.

Heb wel het idee dat je door die overload aan (vooral) Scorched soms te snel gaat levellen zonder al veel te questen. Of dat een issue is durf ik ook niet te zeggen, maar ben er wel bang voor.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Geteisem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:00:
Heb wel het idee dat je door die overload aan (vooral) Scorched soms te snel gaat levellen zonder al veel te questen. Of dat een issue is durf ik ook niet te zeggen, maar ben er wel bang voor.
In principe past het spel zich aan aan je level, hoewel de fluctuatie van enemies op max lvl wel iets verschilt. zo kom ik nu vaak lvl 62 enemies tegen (welke overigens geen probleem zijn meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
LordLuc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:21:
[...]

Level 15

[...]

Level 15: Raider parts
Level 25: T-45
Level 30: T-51
Level 40: T-60

Zit nou bij Alpine River Cabins. Vrouwengegil in de verte en een aardbeving. Scary shit man.
Gisteravond toevallig lvl15 behaald. Meteen de Cannibal perk geselecteerd.

Gisteravond was echter wel drama, ik ben 5x uit de server gegooid door connectie failure.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Laatst online: 10:04

Dennis de Vries

Redacteur
Wat heeft het eigenlijk precies voor consequenties als je doodgaat? Wat voor spullen verlies je precies? Ik heb altijd nog al mijn wapens en armor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dennis de Vries schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:19:
Wat heeft het eigenlijk precies voor consequenties als je doodgaat? Wat voor spullen verlies je precies? Ik heb altijd nog al mijn wapens en armor namelijk.
Alleen je junk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
tha_crazy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:28:
Ben er ook gelijk achter gekomen dat je je extractors op slot kan zetten, evenals water purifiers trouwens (blijkbaar ook je crop)
Crops zijn toch instanced? Ik kan een crop in de natuur looten als mn teammates die ook al hebben geloot.
Webgnome schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:18:
Jeetje wat gaan daar veel schroeven in zeg! Ik denk dat ik level 40 ben als ik alles bij elkaar heb.
In mijn ervaring zijn Super Mutants een goede bron van Screws. Summersville en Grafton hebben een goeie voorraad van Super Mutants.

[ Voor 33% gewijzigd door Dartillus op 21-11-2018 15:55 . Reden: Doublepost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
Doublepost: excuses.

[ Voor 96% gewijzigd door Dartillus op 21-11-2018 15:55 . Reden: Doublepost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Schroeven vind je in fans, speelgoedautos/trucs,bezems en nog heel veel meer. Fans vind je overal. Gebruik ook de tag functie, dan kun je junk markeren en zie je in loot of je dat er uit kan scrappen.

Met de scrapper perk kaart krijg je ook vaak schroeven uit wapens bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Gopher schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:02:
Schroeven vind je in fans, speelgoedautos/trucs,bezems en nog heel veel meer. Fans vind je overal. Gebruik ook de tag functie, dan kun je junk markeren en zie je in loot of je dat er uit kan scrappen.

Met de scrapper perk kaart krijg je ook vaak schroeven uit wapens bijvoorbeeld.
Heb al een lijstje van items waar schroeven in zitten maar zoals altijd. Als je gericht zoekt dan vind je het nergens.. Heb je het niet nodig dan kom je het overal tegen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Als je tagt heb je geen lijst nodig dan komt overal een loepje bij staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Dartillus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:50:
[...]

Crops zijn toch instanced? Ik kan een crop in de natuur looten als mn teammates die ook al hebben geloot.
Ik heb het dan over crops die je zelf plaatst.
Ik heb het alleen nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
tha_crazy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:41:
[...]

Ik heb het dan over crops die je zelf plaatst.
Ik heb het alleen nog niet geprobeerd.
Ik nam aan dat die hetzelfde werkten, maar ik heb het eerlijk gezegd ook niet geprobeerd. Zal straks eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
7unkrat schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:16:
Gisteravond was echter wel drama, ik ben 5x uit de server gegooid door connectie failure.
Kreeg disconnects tijdens mijn camp bouwen.
En een paar keer was mijn camp verdwenen. Terwijl er niemand op die plek zat.
Toen ik het weer terug wilde plaatsen "object is floating". Terwijl het gewoon groen was. Grrr.

Maar goed, eerst even lekker chinees eten en daarna levellen naar 25.
Eindelijk mn power armor gebruiken. Daarna mijn revanche halen bij de Whitespring Golf Club.
Ben er een paar keer afgemaakt door glowing wendigos en andere onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Nou heb de excavator armor binnen hoor. Het was de ultieme farm quest, niveautje WOW maar de looks zijn natuurlijk het helemaal waard. Denk dat ik nu maar weer over ga tot de orde van de dag door overseer quest te volgen.

Wat ik mij wel af vraag. Begin in het spel kom je een paar holotapes tegen met de survivor stories. Zijn die alleen daar te vinden? Of zijn er verder in het spel nog van dat soort tapes?

Ben vandaag wel tegen een irritante bug aangelopen. Als je de excavator armor hebt gemaakt krijg je ook de plans om je power armor workbench te kunnen bouwen. Wilde die dus maken in mijn camp. Dat lukte dus niet dus besloot het spel om die maar op het dak te maken... kun je er dus niet bij. Moest er weer een trap bij.

[ Voor 28% gewijzigd door Webgnome op 21-11-2018 18:12 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:07:
Of zijn er verder in het spel nog van dat soort tapes?
Net een missie gedaan waarin je aantal tapes vindt van mensen die in eerste instantie hebben overleefd. Zal niet spoilen.

Iemand West Tek al verkend? Mooi stuk lore op die lokatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Wtf... net een Ghoul geloot, die had wel 5 stuk armor, an m79 grenade launcher, combat shotgun, assaultron head, cryolator, 2 crossbows, pole hook...

Ik was echt ... wat gebeurd er?!

Het lijkt echt vreselijk op een player inventory maar dat moet niet kunnen xD

[ Voor 17% gewijzigd door Pheace op 21-11-2018 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Pheace schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:26:
Wtf... net een Ghoul geloot, die had wel 5 stuk armor, an m79 grenade launcher, combat shotgun, assaultron head, cryolator, 2 crossbows, pole hook...

Ik was echt ... wat gebeurd er?!
Was het misschien een boss? Dat heb ik ook wel eens gehad. Een 40+ maul miner (of hoe heten die dingen) met een kroontje en dan een bak loot waar je bang van wordt.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Webgnome schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:34:
[...]
Was het misschien een boss? Dat heb ik ook wel eens gehad. Een 40+ maul miner (of hoe heten die dingen) met een kroontje en dan een bak loot waar je bang van wordt.
Ja dat wel ja maar nog niet eerder meegemaakt, even schrikken. Allemaal te hoog level ook terwijl hij volgens mij toch niet zo'n hoog level was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hier zegt ie dat de server down gaat voor maintanence over 5 minuten.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Daar gaat mijn avond :( Fuck it, ik werk vrijdag gewoon niet. Ik maak er een lang weekend van :p

[ Voor 61% gewijzigd door Pheace op 21-11-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pheace schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:39:
Daar gaat mijn avond :( Fuck it, ik werk vrijdag gewoon niet. Ik maak er een lang weekend van :p
Ja lol was net weer begonnen, gaat ie aftellen. Ben benieuwd hoelang het duurt. :)

Bethesda community forum ook maar meteen een herstart... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 21-11-2018 19:48 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Ben benieuwd waar ze aan werken terwijl de servers down zijn. Kan er in ieder geval niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update voor servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Twitter, maar de link die ze geplaatst hebben verwijst naar t forum, welke down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dus niet bekend hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Iemand heeft 3 nukes op het serverpark gegooid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Net zolang de server blijven hameren tot ze ons weer binnen laten!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ik gok dat het wel iets met Thanksgiving zal te maken hebben , misschien willen ze wat nieuwe critters ofzo toevoegen tijdelijk.

Mutated Turkeys :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
sleepwalkerbe schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:02:
Ik gok dat het wel iets met Thanksgiving zal te maken hebben , misschien willen ze wat nieuwe critters ofzo toevoegen tijdelijk.

Mutated Turkeys :)
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze zich druk maken om speciale events terwijl het spel in deze staat verkeerd en Bethesda zwaar onder vuur ligt. Tenzij ze het al klaar hadden liggen natuurlijk, wat op zich ook wel waarschijnlijk is.

Laten we lekker speculeren, mijn wensenlijstje voor server-side stuff is:

- Minder vaak events, die meer opleveren (bijna alle events doe ik solo omdat er niemand op af komt)
- Stash size en carry weight vergroot met 20%
- Player cap verhoogd naar 50

[ Voor 20% gewijzigd door Dennis de Vries op 21-11-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik denk dat de modellers niet echt bezig zijn met troubleshooten, dus dat zou gewoon samen kunnen, bugs oplossen en nieuwe models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Godver, wil ik net lekker even een potje starten... Becoming scorched! B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Word gek van dat deuntje...

Waarom zet je dat dat niet uit?

DAT WEET IK NIET!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Zou een uurtje moeten duren. Dus over 10 min. weer online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Greetings Vault Dwellers!

We’re planning to bring Fallout 76 offline in about 1 hour, around 1:30 p.m. EST (18:30 UTC), in order to apply an update to improve performance across some of our servers. We are not making any changes to the game with this update, so there will be no patch notes to share once maintenance is over. We’ll keep you updated in this forum thread and will let you know as soon as Fallout 76 is back online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Tsja, een ‘uurtje’. Eerst zien...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geteisem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:23:
Tsja, een ‘uurtje’. Eerst zien...
Een uurtje in ICT termen kan snel 3 dagen worden. :P

Zijn wat mensen heul zenuwachtig nu daar denk ik... :+

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 21-11-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Joehoe!!!!!

Found world.

[ Voor 42% gewijzigd door Flagg op 21-11-2018 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:44
Duurt lang!

Wil net gaan spelen, is de boel down. :/

O wacht, werkt weer?

Nee, werkt niet.

Mooi ook he: 'server offline' -> retry or quit? -> 'unknown error occurred' -> vervolgens helemaal niets kunnen doen, alleen Alt + F4.

Ach ja, foutsituaties en normaal afsluiten voor een MMO zal geen prioriteit zijn. :(

[ Voor 81% gewijzigd door Cascade op 21-11-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Yes, still getting my fix tonight oOo

Wtf. Was ik bezig gaat die shut down teller ineens lopen... man, man, man ;(

[ Voor 51% gewijzigd door Geteisem op 21-11-2018 20:40 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geteisem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:33:
Yes, still getting my fix tonight oOo
Nope toch niet.

En weer down.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Flagg schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:39:
[...]

Nope toch niet.

Dat dus... Aaarrgghhhh

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Flagg schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:39:
[...]

Nope toch niet.

Nog een dikke 2 uur werken te gaan hier voor mij. Toch wel duidelijk dat ze hard inzetten op US timezones en EU mag aansluiten.

Goed testen he mensen , ik heb mijn fix nodig tijdens het Thanksgiving weekend :> :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Shortest fix in gaming history.. evah. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
Waarom zijn de Bethesda forums ook uit de lucht? Draait Fallout 76 op de forum servers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik denk dat half Bethesda hatend gameland nu die forums aan het spammen zijn met 'zie je wel ze zijn aan het prutsen' posts.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een tijden voor Bethesda nu man haha. Gaat allemaal niet lekker en ook nu hun forums.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Ach ja laat ik het zo zeggen. Toen WOW net uit was ging de eerste tijd ook niet alles 100% perfect. Uiteindelijk is dat allemaal glad gestreken en kwamen de patch woensdagen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Flagg schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:46:
[...]

Shortest fix in gaming history.. evah. ;)
Lekker stukje gerend met de Mol miners :/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
Aaah, dat gepiep dat langzaam dichterbij komt. Suiciders en die mole rats. Trauma's van, ik schrik nog wel eens wakker midden in de nacht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Cascade schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:56:
Aaah, dat gepiep dat langzaam dichterbij komt. Suiciders en die mole rats. Trauma's van, ik schrik nog wel eens wakker midden in de nacht.
Heb op het werk al eens met een schuin oog naar een bureau ventilator gekeken.

schroefjessssss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Flagg schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:02:
[...]

schroefjessssss
Je kan beter even naar de Hornbach rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Duurt lang... Had dik een uur geleden al weer online moeten zijn toch? Jammer, had er wel weer zin in vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan maar wat Rocket Leageu spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Hier maar even wat Diablo 3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19:47
De PC versie van Fallout 76 gaat om de dag een euro naar beneden. De game is nu al rond de 29 euro. Ik denk dat de game met black Friday als cdkey wel eens rond de 25 euro kan liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33

luigi87

Domotica Fanaticus

Mad-Matt schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:18:
[...]

Je kan beter even naar de Hornbach rijden ;)
Ik ben ff naar de hornbach duct tape en schroeven halen....server is toch plat
Flagg schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:02:
[...]

schroefjessssss
Lol... Herkenbaar. Had ik op een moment wel toen ik fallout 4 speelde

[ Voor 41% gewijzigd door luigi87 op 21-11-2018 22:25 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Duurt laaaaaaaaaaaang

Dan maar even nominaties doen voor de Steam Awards (maar waarom eigenlijk).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordLuc
Om de tijd te doden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Krijg nu de melding dat mijn account de required entitlements lacks...

Oh oh back to level 1. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

En het is weer up. PC dan tenminste

[ Voor 34% gewijzigd door tha_crazy op 21-11-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Als iemand op PC nog een Greaser outfit wil hebben (die in de store 400 atoms kost) geef het dan even aan, ik heb toevallig net mijn tweede setje gevonden.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dennis de Vries schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:16:
Als iemand op PC nog een Greaser outfit wil hebben (die in de store 400 atoms kost) geef het dan even aan, ik heb toevallig net mijn tweede setje gevonden.
Is dat wel dezelfde dan? Lijkt me eigenlijk sterk IMHO. Verwacht dat alle Atom store items uniek zijn en niet te delen. Ik heb bijvoorbeeld de tricentenial editie en kon niet dat pak en masker delen.
Noresponse schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:48:
De PC versie van Fallout 76 gaat om de dag een euro naar beneden. De game is nu al rond de 29 euro. Ik denk dat de game met black Friday als cdkey wel eens rond de 25 euro kan liggen.
Heel stiekem denk ik dat Bethesda hier niet teveel wakker van ligt. Lagere prijs trekt de twijfelaars over de streep. Die vinden het uiteindelijk stiekem toch wel leuk en ondertussen word het spel ook beter. En vervolgens gaat iedereen zich suf kopen in de Atom store en verdient Bethesda daar flink mee.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Player1S schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:38:

[...]

Heel stiekem denk ik dat Bethesda hier niet teveel wakker van ligt. Lagere prijs trekt de twijfelaars over de streep. Die vinden het uiteindelijk stiekem toch wel leuk en ondertussen word het spel ook beter. En vervolgens gaat iedereen zich suf kopen in de Atom store en verdient Bethesda daar flink mee.
Denk juist dat het overgrote deel van het Fallout 76 publiek niets in de Atom store koopt. Maar ik kan er natuurlijk ook finaal naast zitten.

www.gevoeligeplaten.nl

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Geteisem schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:58:
[...]

Denk juist dat het overgrote deel van het Fallout 76 publiek niets in de Atom store koopt. Maar ik kan er natuurlijk ook finaal naast zitten.
Dat is heel normaal bij Games as a Service modellen. Het gaat hoofdzakelijk om de 'whales' die wel gewoon snel geld uitgeven. Dat is vaak maar een klein percentage van de spelers.Nou zal dat bij de Atom Store niet zo erg zijn als bij een Gacha game maar bij Fallout Shelter hebben ze het daar ook zeer goed mee gedaan, ondanks dat je die echt niet nodig had om de game te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 22-11-2018 09:05 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Geteisem schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:58:
[...]

De spullen die ze aanbieden geven je het gevoel uniek te zijn. Een mooie paint for je power armor of een bijzonder kostuum. Je hebt net niet genoeg bij elkaar gesprokkeld dus koop je er een paar bij.
Dan komt er weer een leuke weapon skin of item voor je base waar je al uren aan hebt zitten werken en het net iets unieker maakt dus koop je weer wat.

Over langere tijd zal de Atom store ze meer opbrengen dan de verkoop van het spel zelf. Zie ook een GTA online en straks RDR2 Online.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben absoluut geinteresseerd in die Nuka Cola stash box skin maar ik ben nog wat huiverig dat ze straks misschien een respec of iets dergelijks in de atom store gooien dus wil mijn atoms nog niet gebruiken. Als ik straks genoeg heb om het duurste te kopen + over heb voor de nuka cola stash, dan koop ik hem wel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Wilde deze wel halen:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iBqjpq/000706.jpg

Maar de kosten hè, 2400 Atoms €20. Deze skin is dan €11. Zoveel betaal ik niet eens voor een echte pot verf, laat staan digitale.
Dus ik blijf rustig grinden met challenges.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Hoop vooral dat het voornamelijk cosmetisch blijft. Maar goed.

Gisteren niet meer kunnen spelen mede door de 'maintenance', vanavond een herkansing.

www.gevoeligeplaten.nl

• LordLuc
Player1S schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:38:
Is dat wel dezelfde dan? Lijkt me eigenlijk sterk IMHO. Verwacht dat alle Atom store items uniek zijn en niet te delen.
Yep dezelfde. De skiing outfit van 300 atoms heb ik ook gevonden.
Misschien is de rest wel gewoon uniek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Player1S schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:04:
[...]

De spullen die ze aanbieden geven je het gevoel uniek te zijn. Een mooie paint for je power armor of een bijzonder kostuum. Je hebt net niet genoeg bij elkaar gesprokkeld dus koop je er een paar bij.
Dan komt er weer een leuke weapon skin of item voor je base waar je al uren aan hebt zitten werken en het net iets unieker maakt dus koop je weer wat.

Over langere tijd zal de Atom store ze meer opbrengen dan de verkoop van het spel zelf. Zie ook een GTA online en straks RDR2 Online.
Als ik naar mijzelf kijk, als solo player zal het me een worst zijn hoe ik er voor anderen uit zie. :) En als ik het zo eens zie kom ik vrijwel enkel solo players tegen, als ik al iemand tegenkom. En die supermutant is niet onder de indruk van een uniek pakje. Nou gebruik ik C.A.M.P ook niet dus misschien dat het voor de bouwers nog wel kan toevoegen.

De kans dat ik dus iets in die store ga kopen is nihil. Ik heb een paar dingetjes aangeklikt met de inmiddels verkregen atoms maar heb ze nog niet eens toegepast.

De fallout spelers zijn denk ik niet zo makkelijk te vergelijken met de Fortnite of gtaV spelers.

Tenzij PVP echt van de grond komt en ze andere spelers aan zich binden.

@Pheace da's wel waar er is maar een heel klein percentage mensen die grof geld uitgeven dus als ze mzzl hebben, lopen die er wel rond. Maar dan, nog hoeveel mensen kom je tegen, en hoeveel kijken überhaupt welk pakje je aan hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 22-11-2018 09:33 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LordLuc schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:09:
Wilde deze wel halen:

[Afbeelding]

Maar de kosten hè, 2400 Atoms €20. Deze skin is dan €11. Zoveel betaal ik niet eens voor een echte pot verf, laat staan digitale.
Jup die staat ook op mijn lijstje. En zodra ik hem heb komen ze zeker met een matzwarte paint die ik dan ook weer wil hebben.
Flagg schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:27:
[...]

Als ik naar mijzelf kijk, als solo player zal het me een worst zijn hoe ik er voor anderen uit zie. :) En als ik het zo eens zie kom ik vrijwel enkel solo players tegen, als ik al iemand tegenkom. En die supermutant is niet onder de indruk van een uniek pakje. Nou gebruik ik C.A.M.P ook niet dus misschien dat het voor de bouwers nog wel kan toevoegen.

De kans dat ik dus iets in die store ga kopen is nihil. Ik heb een paar dingetjes aangeklikt met de inmiddels verkregen atoms maar heb ze nog niet eens toegepast.

De fallout spelers zijn denk ik niet zo makkelijk te vergelijken met de Fortnite of gtaV spelers.

Tenzij PVP echt van de grond komt en ze andere spelers aan zich binden.
De tijd zal het leren. Ik denk dat wij Nederlanders daarin nog te nuchter zijn en niet zoveel geven om een skin.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Player1S schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:32:
[...]

Jup die staat ook op mijn lijstje. En zodra ik hem heb komen ze zeker met een matzwarte paint die ik dan ook weer wil hebben.

[...]

De tijd zal het leren. Ik denk dat wij Nederlanders daarin nog te nuchter zijn en niet zoveel geven om een skin.
Ja das ook waar ik ben geen gemiddelde gamer ws.

Maar ik heb het idee dat fallout een ouder publiek heeft en die weten wat beter wat geld waard is.

Mooi voorbeeld hierboven dat mensen geen geld gaan uitgeven aan een beetje digitale verf welke duurder is dan een echte pot verf.

Wat ik me wel afvraag is of een gamemaker op deze manier een waarde geeft aan Atoms (in dit geval) en in hoeverre mensen het hard kunnen maken dat Bethesda andersom dezelfde waarde moet erkennen aan deze "munt". Oftewel je verworven Atoms voor echt geld inwisselen. Zal vast iets in een disclaimer staan maar het is de vraag of die bij een rechter stand houdt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vergeet niet dat het kopen van Atoms mee helpt in het uitbrengen van gratis DLC. Zo hebben ze het tenminste gebracht.

De mensen die straks honderden uren in het spel steken en het de bee's knee's vinden zullen gretig atoms kopen want "dat is in feite toch hetzelfde als de DLC kopen?"

Heel eerlijk gezegd denk ik dat het clubje hier niet representatief is mbt het kopen van atoms.

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
LordLuc schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:03:
[...]

Kreeg disconnects tijdens mijn camp bouwen.
En een paar keer was mijn camp verdwenen. Terwijl er niemand op die plek zat.
Toen ik het weer terug wilde plaatsen "object is floating". Terwijl het gewoon groen was. Grrr.

Maar goed, eerst even lekker chinees eten en daarna levellen naar 25.
Eindelijk mn power armor gebruiken. Daarna mijn revanche halen bij de Whitespring Golf Club.
Ben er een paar keer afgemaakt door glowing wendigos en andere onzin.
Whitesprings Resort is een mooie plek voor je CAMP. Als het te heet onder de voeten word kan je altijd naar de gate rennen waar protectrons en mr. handy's zijn om te helpen.

Ik ben na die connection 2 turrets kwijt geraakt. Game is wel buggy, maar ik vermaak me prima. Bethesda wil de game tot een succes maken iig, dus mijn steun krijgen ze dan wel. Blijft ook lastig als developer als dit je eerste online ervaring is, voor de Fallout franchise.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Flagg schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:39:
[...]

Ja das ook waar ik ben geen gemiddelde gamer ws.

Maar ik heb het idee dat fallout een ouder publiek heeft en die weten wat beter wat geld waard is.
Niet alleen zozeer leeftijd mijn inziens, maar voornamelijk ook een ander soort publiek. De 'doorsnee' Fifa speler of Candy crush lover zie ik geen Fallout 76 spelen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:29

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Geteisem schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:59:
[...]

Niet alleen zozeer leeftijd mijn inziens, maar voornamelijk ook een ander soort publiek. De 'doorsnee' Fifa speler of Candy crush lover zie ik geen Fallout 76 spelen.
Laat staan die horde Fork/knife-jokers :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Verwijderd

LordLuc schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:09:
Wilde deze wel halen:

[Afbeelding]

Dit en tezamen met de hoeveelheid aan 'slechte' reviews maken dat ik twijfel of ik de game wel moet gaan aanschaffen en of er straks wel een community nog is als deze voor 15 euro in de budgetbak ligt.

Ergens hoop ik toch wel dat straks rond de kerst een gratis weekend, maar ja de game is niet op Steam te krijgen, dus in hoeverre dat een succes gaat worden, blijft de vraag . . . :/ :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:26:
[...]

Dit en tezamen met de hoeveelheid aan 'slechte' reviews maken dat ik twijfel of ik de game wel moet gaan aanschaffen en of er straks wel een community nog is als deze voor 15 euro in de budgetbak ligt.

Ergens hoop ik toch wel dat straks rond de kerst een gratis weekend, maar ja de game is niet op Steam te krijgen, dus in hoeverre dat een succes gaat worden, blijft de vraag . . . :/ :/
Ik zou hem lekker uit de budgetbak halen en even wachten. Het is echt geen must play game.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

7unkrat schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:49:
[...]

Whitesprings Resort is een mooie plek voor je CAMP.
NEE, Nee... Nee dat is het niet ... ;) moet nu al de hele tijd mijn camp opnieuw bouwen omdat iemand anders in de buurt een camp had. Ik heb een ander plekje in de buurt voor mijn alt die gewoon netjes blijft staan maar dan word je soms wel gemauled door een Yao Guai als je spawned xD

Heb ik al gezegd hoe heerlijk missile turrets zijn? Nog een keer dan :p Met mijn alt wat missile turrets bij mijn main gebouwed en dat was een wereld van verschil. Zelfs 60+ worden afgemaakt >:) Goed, moet je ze wel een beetje kiten en misschien een paar keer dood gaan maar daar store je je junk dan ook eerst voor

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 22-11-2018 10:43 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sluw schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:40:
[...]

Ik zou hem lekker uit de budgetbak halen en even wachten. Het is echt geen must play game.
^^ met @Sluw

Als je een backlog hebt, zou ik hem lekker laten liggen voorlopig, als ze 4 patches verder zijn wordt de game alleen maar beter uiteindelijk en om dan weer helemaal opnieuw te beginnen als je al level 80 bent lijkt mij helemaal niks.

Ik heb zelf geen backlog en had rdr2 in 100+ uur net uitgespeeld dus tja voor de rest geen spel waar ik aan zou willen beginnen en dan is fo76 een meer dan prima spel. :)

Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1