http://tinyurl.com/5sdar8p
Serieus?NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:10:
Hoppa weer 50GB downloaden haha
Wou dat teamviewer hier werkte
Ik heb 4GB over of zo op mijn alt account's computer, heb geen zin om aan de computer te sleutelen dus ik hoop dat het op PC niet zo snel uit de hand loopt xDIenni1983 schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:11:
[...]
Serieus?
Wou dat teamviewer hier werkte(op de zaak)
Yep geeft Xbox One aan. Bijna 50GB aan update.Ienni1983 schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:11:
[...]
Serieus?
Kan je niet de web variant gebruiken?Ienni1983 schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:11:
[...]
Serieus?
Btw, Op mobiel werkt het ook prima
Pc geeft hier nog steeds 1.0.0.6 aan trouwens.
Geeft nu wel aan offline
[ Voor 19% gewijzigd door tha_crazy op 19-11-2018 15:17 ]
Tja hij moet zijn game ook zien te verkopen. Kijk hij zal heus wel aardig zijn, maar ik vind hem stiekem ook een beetje een gluiperd hoortweaker29789 schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:57:
Dit spel is toch een beetje raar in de markt gezet vind ik. Tot nu toe speelt het als een uitgeklede FO 4 met multiplayer.
- Geen quest NPC met hun dag/nacht ritme en dit maakt niet alleen de quests een stuk minder interessant maar ook de wereld.
- Geen menselijke raiders, alles is scorched. Scorched missen persoonlijkheid.
- Uitgekleed crafting system.
- Ik zie zelf geen verbetering van de graphics.
- Character creation lijkt een exacte kopie van FO 4.
Dan heb je wel dus multiplayer, maar ik begrijp niet goed wat 't punt is van PVP? Wat zijn de beloningen? De meeste willen niet eens tegen je vechten. En als t gebeurt, dan heeft de persoon die pvp uitnodigt door te schieten een duidelijk nadeel. De andere kan nl het exact moment kiezen wanneer er echt damage kan worden toegebracht. Dit is erg slecht ontworpen.
Nu ik het spel heb gezien maar ook de presentaties en interviews van die Todd Howard, vind ik die gast toch wel een gluiperd. Overdrijven is ook een vak zeg. Zgn. meeste Bethesda studios hebben hieraan meegewerkt. Ik geloof er helemaal niks van.
De patch is vast geen 50GB, das even groot als het spel. Ik gok dat je alle bestanden opnieuw moet downloaden omdat er overal wel wat is veranderd.NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:10:
Kan me er grotendeels hier wel in vinden ja. Ze hadden dit als de beste DLC ooit voor fallout 4 moeten noemen, en dan voor 30€ en je kon het ook spelen zonder fo4 te hebben.tweaker29789 schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:57:
Dit spel is toch een beetje raar in de markt gezet vind ik. Tot nu toe speelt het als een uitgeklede FO 4 met multiplayer.
- Geen quest NPC met hun dag/nacht ritme en dit maakt niet alleen de quests een stuk minder interessant maar ook de wereld.
Dan heb je wel dus multiplayer, maar ik begrijp niet goed wat 't punt is van PVP? Wat zijn de beloningen? De meeste willen niet eens tegen je vechten. En als t gebeurt, dan heeft de persoon die pvp uitnodigt door te schieten een duidelijk nadeel. De andere kan nl het exact moment kiezen wanneer er echt damage kan worden toegebracht. Dit is erg slecht ontworpen.
Nu ik het spel heb gezien maar ook de presentaties en interviews van die Todd Howard, vind ik die gast toch wel een gluiperd. Overdrijven is ook een vak zeg. Zgn. meeste Bethesda studios hebben hieraan meegewerkt. Ik geloof er helemaal niks van.
Dan een disclaimer erbij van we gaan hier proberen om mp coop pvp te introduceren in fallout, mocht het achteraf niet goed ontvangen worden dan blijft het hierbij, maar we willen het wel proberen.
Klopt idd wel dat het pvp gedeelte bij mij nonexistent is heb 1x (eerste sessie) 2 mafklappers achter me aan gehad en dat was meteen de laatste keer. En daarna nog 1x een team verzoek gehad.
Maar moet wel zeggen dat ik het best grappig vind andere spelers te zien rondbanjeren. Werd iemand van achteren aangevallen door 2 scorched terwijl hij op een andere aan het inhakken was. Dus ik leg die 2 om en krijg nog een duimpje mee.
Misschien dat ik nog een keertje iemand zwijgzaam ga volgen en help als toe in de problemen komt en reviven waar nodig.
Soort mysterious stranger spelen.
Moet nog ff een lange regenjas en fedora score.
[Edit] Mysterious Mistress natuurlijk, moet nog een galajurk oid vinden dus. Was daar trouwens een hilarisch stukje in een terminal over een nerd lore fanaat. "We are your biggest fan, BUT..."
Mooi, hopen dat het veel oplost. Er zullen heel wat mensen niet vrolijk van worden vermoed ik, hier in NL niet zo'n punt, duurt hoogstens te lang. Maar zijn nog genoeg amerikanen bijvoorbeeld die alleen met fallout deze maand al over hun maandelijkse limiet gaan en moeten gaan bijbetalen hiervoor, op hun landlijn welteverstaan.NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:10:
[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 19-11-2018 15:32 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De mega update die vandaag uit zou komen is dus al live?NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:10:
Ik ga hem namelijk toch maar van CDkeys plukken heb ik besloten, want na deze patch wil ik wel eens kijken wat ik er van vind. (ja ik ga er wel kei negatief in dus het kan me alleen maar positief verrassen lijkt me)
[ Voor 34% gewijzigd door Dennis de Vries op 19-11-2018 15:23 ]
PC versie hier en update is 15.18GB. Zit dus schijnbaar vershil in updaten tussen de verschillende platforms.NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:10:
Verwijderd
https://gamer.nl/artikele...fallout-4-hitman-2-flopt/
Gamer.nl doet aan open deuren intrappen, wat is hun volgende nieuws item? Fallout 4 schrijf je met een 4, en fallout 76 met een 76?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:32:
Fysieke verkoop Fallout 76 slechter dan Fallout 4 in VK:
https://gamer.nl/artikele...fallout-4-hitman-2-flopt/
Iedereen was fully hyped voor 4, en iedereen was fully pissed voor 76.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
15GB patch op de PC
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 19-11-2018 15:39 ]
Hou eens op hiermee zeg, dit soort reacties zijn echt te makkelijk. Heb je het artikel uberhaupt gelezen? 82% minder fysieke verkopen vind ik nou niet niks.Flagg schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:34:
[...]
Gamer.nl doet aan open deuren intrappen, wat is hun volgende nieuws item? Fallout 4 schrijf je met een 4, en fallout 76 met een 76?
Iedereen was fully hyped voor 4, en iedereen was fully pissed voor 76.
'Mensen waren niet hyped genoeg' is echt complete onzin, ik en bijna iedereen in mijn vriendengroep waren razend enthousiast tot de eerste mensen het spel in hun bezit hadden.
Hoezo makkelijk lees jij iets wat er niet staat?Dennis de Vries schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:37:
[...]
Hou eens op hiermee zeg, dit soort reacties zijn echt te makkelijk. Heb je het artikel uberhaupt gelezen? 82% minder verkopen vind ik nou niet niks.
'Mensen waren niet hyped genoeg' is echt complete onzin, ik en bijna iedereen in mijn vriendengroep waren razend enthousiast tot de eerste mensen het spel in hun bezit hadden.
Iedereen was razend enthousiast over een nieuwe fallout 4.
En de hele wereld viel over fallout 76 ruim voor de launch wil je zeggen dat dat niet zo was?
Heel toevallig heb je niks gelezen over fo76 voor de launch en hen je alleen je vriendengroepen gesproken in die periode.
Tuurlijk gingen de verkopen tegenvallen, welk percentage logisch zou zijn weet ik niet.
Wie is precies te makkelijk?
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 19-11-2018 15:43 ]
Hier baal ik toch wel een beetje van. Wordt waarschijnlijk niet spelen vanavond voor mij.Hoolz14 schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:39:
Bijna 43GB op de PS4. Ben benieuwd naar de logs.
Das één derde van mijn maand quotaGeteisem schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:43:
[...]
Hier baal ik toch wel een beetje van. Wordt waarschijnlijk niet spelen vanavond voor mij.

Wat? Een paar uurtjes spelen?
Aha Belgie zeker. Daar dan weer geen last van...
General
Performance: Several issues have been addressed to resolve hitches during gameplay and other performance issues.
Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
Xbox: Fixed an issue that could lead to instability on certain menus.
Bug Fixes
Art and Graphics
Ambient Occlusion: Placed items no longer leave behind shadow outlines after being picked up.
Camera: The game camera now pans more smoothly when the player enters furniture.
Graphics: The cover of Tesla Science magazine Issue 9 no longer appears solid red on pickup, or when inspected.
Enemies
General: Fixed an issue in which some enemies could chase the player farther than intended.
Loot: Ghoul and Scorched Officers now correctly drop nuke code pieces upon being killed by a player.
C.A.M.P., Workshops, and Crafting
Blueprints: Fixed an issue that could cause Blueprints to break into smaller parts after logging out and back into Fallout 76.
Plans: Paints applied to Power Armor during the Fallout 76 B.E.T.A. will now appear correctly on the items that were painted, and those paints can now be applied to additional sets of Power Armor.
Repair: Fixed an issue that could cause an item to return to a broken state after being repaired.
Quests
**Bureau of Tourism:**The Prickett’s Fort Token Dispenser can now be repaired, and players can no longer walk through it.
PVP
Pacifist Mode: Players with Pacifist Mode enabled who engage in PVP by contesting a Workshop owned by another player will now correctly deal full damage to that player as long as they remain hostile.
Respawn: Choosing the “Respawn” option after dying during PVP combat will now correctly clear any active hostile status toward other players.
Seek Revenge: Cap rewards will now display correctly when choosing the “Seek Revenge” respawn option after being killed by another player.
Seek Revenge: When targeted by another player who is seeking revenge, the reward amount will now display the correct number of Caps that can be earned by killing that player.
User Interface
Languages: Korean fonts will now be displayed correctly in game menus.
Hotkeys: The “Take Photo” hotkey can no longer be rebound and is now tied to the space bar on PC and the A button on controllers.
Hotkeys: Fixed an issue that could cause the “Take Snapshot” button in Photomode to display an incorrect hotkey.
Social: Fixed an issue that could cause players to disappear from each other’s social menus if two players each sent a friend invite to one another.
Social: Fixed an issue that prevented newly equipped Player Icons from displaying to other players in the Social Menu.
[ Voor 174% gewijzigd door tha_crazy op 19-11-2018 16:10 ]
Na de patch is de installatie 49.4 GB groot, maar tijdens het installeren van de patch steeg dit tot 88GB .Pheace schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:12:
Crap, iemand toevallig een idee hoeveel extra ruimte de game inneemt na de patch installatie? ou hem opnieuw kunnen downloaden als het weinig scheelt maar patchen gaat niet lukken zonder beiden computers open te gooien en een hard disk te verplaatsen xD
Valt wel een klein beetje tegen hoor de hoeveelheid fixes. Had toch wel iets meer verwacht van deze grote patch. Ze hadden ook gezegd dat dit de grootste zal zijn en de volgende patches steeds kleiner.tha_crazy schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:08:
Patch notes: https://bethesda.net/en/a...ch-notes-november-20-2018
General
Performance: Several issues have been addressed to resolve hitches during gameplay and other performance issues.
Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
Xbox: Fixed an issue that could lead to instability on certain menus.
Bug Fixes
Art and Graphics
Ambient Occlusion: Placed items no longer leave behind shadow outlines after being picked up.
Camera: The game camera now pans more smoothly when the player enters furniture.
Graphics: The cover of Tesla Science magazine Issue 9 no longer appears solid red on pickup, or when inspected.
Enemies
General: Fixed an issue in which some enemies could chase the player farther than intended.
Loot: Ghoul and Scorched Officers now correctly drop nuke code pieces upon being killed by a player.
C.A.M.P., Workshops, and Crafting
Blueprints: Fixed an issue that could cause Blueprints to break into smaller parts after logging out and back into Fallout 76.
Plans: Paints applied to Power Armor during the Fallout 76 B.E.T.A. will now appear correctly on the items that were painted, and those paints can now be applied to additional sets of Power Armor.
Repair: Fixed an issue that could cause an item to return to a broken state after being repaired.
Quests
**Bureau of Tourism:**The Prickett’s Fort Token Dispenser can now be repaired, and players can no longer walk through it.
PVP
Pacifist Mode: Players with Pacifist Mode enabled who engage in PVP by contesting a Workshop owned by another player will now correctly deal full damage to that player as long as they remain hostile.
Respawn: Choosing the “Respawn” option after dying during PVP combat will now correctly clear any active hostile status toward other players.
Seek Revenge: Cap rewards will now display correctly when choosing the “Seek Revenge” respawn option after being killed by another player.
Seek Revenge: When targeted by another player who is seeking revenge, the reward amount will now display the correct number of Caps that can be earned by killing that player.
User Interface
Languages: Korean fonts will now be displayed correctly in game menus.
Hotkeys: The “Take Photo” hotkey can no longer be rebound and is now tied to the space bar on PC and the A button on controllers.
Hotkeys: Fixed an issue that could cause the “Take Snapshot” button in Photomode to display an incorrect hotkey.
Social: Fixed an issue that could cause players to disappear from each other’s social menus if two players each sent a friend invite to one another.
Social: Fixed an issue that prevented newly equipped Player Icons from displaying to other players in the Social Menu.
PS4 in rustmodus staan, pikt hij het automatisch opGeteisem schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:43:
[...]
Hier baal ik toch wel een beetje van. Wordt waarschijnlijk niet spelen vanavond voor mij.
Gemengde verwachtingen bij deze game...mede door de narigheid die ik links en rechts gelezen heb.
We zullen zien, mocht er iemand samen willen spelen, dan sta ik daarvoor open, laat maar weten!
Maar dus nog niet te spelen. Server is nog steeds down.
[ Voor 54% gewijzigd door NukaWorldNL op 19-11-2018 16:54 ]
Ik ga niet beide PS4's hier in huis continu in rustmodus zetten, maar goed morgen weer een dag.Hoolz14 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:35:
[...]
PS4 in rustmodus staan, pikt hij het automatisch op
Hoeft ook niet continu, het is voldoende op de dag dat er een patch is.Geteisem schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:48:
[...]
Ik ga niet beide PS4's hier in huis continu in rustmodus zetten, maar goed morgen weer een dag.
Heb hem overigens vrijwel altijd in rust staan.
Haha lol zelfs een update installeren lukt ze niet zonder bugs?Pheace schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:20:
Nou, update gaat hem niet worden, dan maar opnieuw downloaden, kijken of dat werkt
Sorrie... Die was wel te makkelijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 19-11-2018 17:31 ]
Haha. Nee niks met bugs te maken hoor, gewoon niet genoeg ruimteFlagg schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:30:
[...]
Haha lol zelfs een update installeren lukt ze niet zonder bugs?![]()
Sorrie... Die was wel te makkelijk.
Verwijderd
Ik doe een wilde gok: Police Quest ??Player1S schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:58:
Maar zelf kom ik uit de tijd dat dit gameplay was![]()
[Afbeelding]
Game opnieuw downloaden omdat ik te weinig ruimte had is ook gelukt. Who needs a patch!
[ Voor 82% gewijzigd door Pheace op 19-11-2018 18:16 ]
Correct, have an internet cookie
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar nu speel ik niks kapot want caiway is weer stom bezig
Lol ik zet de PS4 aan, start fo76 staat het installeren van de patch op 4% en loopt langzaam op, ik denk mooi zo hoort dat.Pheace schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:15:
Ow, ik log net in
Game opnieuw downloaden omdat ik te weinig ruimte had is ook gelukt. Who needs a patch!
Stopt bij 50% en gaat daarna de download voorbereiden...
Zo hoort het dus niet.
Nou ja ik moet dus nog 40 minuten wachten nu en hopen dat het straks wel goed gaat.
Edit nog 16 minuten 28GB is binnen. Pffff
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 19-11-2018 18:59 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Flagg op 19-11-2018 18:42 ]
Geen NPC's in de wereld is een zeer raar en gemakkelijk besluit. Ze zouden zo ontzettend meer met het principe kunnen doen. Je maakt mij niet wijs dat in zo'n situatie in het echt niemand maar dan ook niemand dit zou overleven. Er zijn altijd mensen die wel wisten te schuilen, echter niet in een officiële shelter. Uiteindelijk zullen dit de mensen zijn die als eerste het gebied weer betreden met alle gevolgen van dien.tweaker29789 schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:57:
Maarja, NPC's zou betekenen dat er:
- meer mensen op dit project gezet moesten worden vanwege het schrijven van dialoog
- voice actors ingehuurd moesten worden (alhoewel Bethesda een gemiddeld spel met een handjevol actors weet te vullen
- deze NPC's gestript moesten worden
Niets, maar dan ook niets wijst er op dat Fallout 76 vanaf het begin zo had moeten worden. Het lijkt er echt op dat het ooit een volwaardige Fallout had moeten worden (misschien a la New Vegas) maar men in het proces de prioriteiten heeft verplaatst naar Starfield en ES6. Vervolgens zaten ze met een praktisch lege wereld. Wat doe je dan? Alles vullen met terminals om toch maar wat content te krijgen...

Maar ik zal dit topic verder met rust laten. Misschien kom ik volgend jaar nog een keer langs met een post in de trant van: "zie je wel..."
Voor nu wens ik iedereen geluk met het downloaden van opnieuw een shitload aan data voor relatief zeer kleine verbeteringen. Maarja... Als je begint over de technische staat van dit spel (in de breedste zin van het woord) schieten sommige mensen in de verdediging.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 20:18 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 20:19 ]
De engine is technisch duidelijk aan zijn einde maar zoals ik al meermaals zei, mij maakt het weinig uit ik geniet gewoon van de Fallout game. Doordat ik rustig speel heb ik meeste bugged quests nog niet eens gedaan dus komt mooi uit, maar je kan zijn gelijk moeilijk ontkennen qua de engine.
EDIT : merendeel van de post reageer ik niet op, enkel technische beperkingen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 20:21 ]
Nee was van mijn kant uit eerder een stab naar de gekende NV community die alles wat Beth doet moet gaan afkraken tot op het bot.l0n3w012ph schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:58:
[...]
Daar is ook niks mis mee. Die was/is superieur vergeleken met andere edities![]()
Mijn mening hè...
Niks te maken met NV want het was een goeie game in mijn ogen
niet bij de releasel0n3w012ph schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:58:
[...]
Daar is ook niks mis mee. Die was/is superieur vergeleken met andere edities![]()
Mijn mening hè...
Verwijderd
En back on-topic graag.
De nadruk lijkt veel meer op survival te liggen, en de pace van de game is wat lager. Een level omhoog gaan voelt gek genoeg een stuk meer rewarding dan in andere Fallout games.
Het gemis van de NPC's heb ik tot nu toe nog niet, dankzij voice acting van holotapes en NPC's in de vorm van robots, vind ik ook prima.
Wel had ik net al een leuk momentje waar ik per ongeluk een groep super mutants aanviel, en er een wat hogere level speler op mijn schoten afkwam en me uit de brand hielp. Lachen joh.
De graphics zijn wel echt matig trouwens.
[ Voor 9% gewijzigd door Dennis de Vries op 19-11-2018 21:38 ]
Moet zeggen dat het nog steeds erg leuk is. Vandaag ook een eerste nuke launch mee gemaakt. Moet zeggen dat is wel een dingetje.
Tell me lies, tell me sweet little liestha_crazy schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:08:
General
Me beeld staat inmiddels ook aardig vol met open Quests.
Vindt de verhalen die je tegen komt op brieven en in huizen ook erg goed.
[ Voor 12% gewijzigd door luigi87 op 19-11-2018 22:33 ]
- leeg -
Die vox syringer quest is trouwens ook briljant, die radrat had attitude.
stond er na zoveel jaar in dat park weer een wachtrij bij de token machine?Flagg schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:06:
Jeuh mayor graftak tourism quest... Check!
Die vox syringer quest is trouwens ook briljant, die radrat had attitude.
Zo begon het voor ons ook, uiteindelijk zo veel quests open staan dat we die even gingen afronden, uiteindelijk is het prima te doen, volgens mij hebben we nu 5/6 quests open. En de meeste gaan goed, soms wat horten en stoten nog, performance haperingen zagen we gisteren inderdaad een stuk minder!luigi87 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:32:
Ben ook weer een klein stukje verder. Vermaak me echt goed heerlijk ronsdolen in een wereld waar zo veel te ondekken valt. Iedere keer denk ik weer. Wat is dat? En wat is dat? Quests doen kom ik niet aan toe.
Me beeld staat inmiddels ook aardig vol met open Quests.
Vindt de verhalen die je tegen komt op brieven en in huizen ook erg goed.
Iemand al in die trein gezeten waarbij je een ellenlange trap op moet klimmen :-)?
Best wel creepy
PS: Sommige outfits zijn goed geld waard en wegen bijna niks, zeker de moeite om bij je te houden voor de vendors. Ik was ze tot nog toe gewoon aan het scrappen

[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 20-11-2018 08:46 ]
Is die mothman wat speciaals ? Dat ding stond gisteren echt naast de uitgang van vault 76 toen ik eruit kwam lopen.tha_crazy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:40:
Gisteren Mothman voor het eerst tegengekomen.
Best wel creepy
Ik had juist gisteren me eerste vastloperGopher schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:59:
[...]
Zo begon het voor ons ook, uiteindelijk zo veel quests open staan dat we die even gingen afronden, uiteindelijk is het prima te doen, volgens mij hebben we nu 5/6 quests open. En de meeste gaan goed, soms wat horten en stoten nog, performance haperingen zagen we gisteren inderdaad een stuk minder!
Iemand al in die trein gezeten waarbij je een ellenlange trap op moet klimmen :-)?
Ga denk binnenkort eerst maar eens de quests afronden, maar ja vindt het verkennen eigenlijk nog leuker
Serieus hij bestaat dus echttha_crazy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:40:
Gisteren Mothman voor het eerst tegengekomen.
Best wel creepy
Nog niet in het museum geweest is die toevallig daar ook?
[ Voor 18% gewijzigd door luigi87 op 20-11-2018 09:02 ]
- leeg -
Ik heb geen idee, schoot er 1 keer op met m'n sniper en weg was die.Marshalty schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:54:
[...]
Is die mothman wat speciaals ? Dat ding stond gisteren echt naast de uitgang van vault 76 toen ik eruit kwam lopen.
Daar ben ik ook nog niet binnen geweest, maar kwam hem tegen vlakbij de junkyard workshop.luigi87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:01:
[...]
Serieus hij bestaat dus echtben al meerdere links ernaar toe tegen gekomen.
Nog niet in het museum geweest is die toevallig daar ook?
Hmm ben hem nog niet tegen gekomen en daar liep ik wel rond.tha_crazy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:16:
[...]
Ik heb geen idee, schoot er 1 keer op met m'n sniper en weg was die.
[...]
Daar ben ik ook nog niet binnen geweest, maar kwam hem tegen vlakbij de junkyard workshop.
Maar dat ding doet dus eigenlijk gewoon niks.
Ben gisteren wel een kerstboom tegengekomen op een balkon volledig groen en versiert (wonderbaarlijk dat die de fallout heeft overleeft). Of zou daar nog een verstopte menselijke NPC leven
- leeg -
Gister niet kunnen spelen. Download duurde helaas langer dan gehoopt en ben uiteindelijk blijven plakken bij iemand die Farming Simulator 2019 streamde (had review copy ontvangen en mocht wel streamen maar had wel review embargo dus mocht niet zeggen wat hij er van vond

Vanavond maar even weer oppakken.
Vanavond even kijken of ik recipe heb voor pockted/deep pocketed leather en een level 15 setje maken (als dat kan), dan heb je nog net geen Ballistic fiber nodig voor reparatie denk ik. Anders kijken of ik iemand kan vinden die het heeft.
Mijn "alt" is eindelijk mule waardig, bijna level 40. Beetje uit de hand gelopen, mijn main is nu weer level 10 omdat ik opnieuw begonnen was. Nog twee levels voor Batteries included zodat die fusion cores niet meer zo zwaar wegen en dan zit het wel goed. Ik dacht plots "Hey! ik kan natuurlijk ook wat betere perks sharen... maar helaas dat is 3!! charisma per perk point op de kaart... nu heeft ie nog 1 Charisma... kan nog wel 9 er in pompen maar ben me dan nog aan het afvragen of er veel perks zijn die nut zouden hebben om te sharen.
Wat wel handig was is dat ik mijn alt kon gebruiken om het camp van mijn main op te bouwen, dus gewoon mijn alt's blueprint geplaatst in mijn main's camp. Gelijk een fusion reactor er bij en boem, klaar
Nou had ik de fusion reactor wel al unlocked voor mijn main want je hoeft enkel buiten bij de workshop te staan en als de reactor dan gerepareerd word krijg je nog steeds de rewards. Als je iemand de reactor ziet repareren zeker de moeite waard even te wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 20-11-2018 10:08 ]
Kwam van het weekend ook al een kerstboom tegen met mooie lampjes, stond ergens in een duister gebouw.luigi87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:45:
[...]
Ben gisteren wel een kerstboom tegengekomen op een balkon volledig groen en versiert (wonderbaarlijk dat die de fallout heeft overleeft). Of zou daar nog een verstopte menselijke NPC leven
Introvert NPC's FTW.
Mijn target is nog altijd 60fps dus maakt voor mij nog niet veel uitPlayer1S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:38:
De PC-spelers dit gezien? https://www.reddit.com/r/...4_fps_and_experiences_no/
Zelf in het bezit van een 144 hz monitor. Vsync uitgezet in Nvidia Control Panel en in de prefs.ini ook vsync uitgezet.Player1S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:38:
De PC-spelers dit gezien? https://www.reddit.com/r/...4_fps_and_experiences_no/
Spel een herstart gegeven en loopt geweldig soepel, helaas zo nu en dan wel een fps dipje van 2 seconden.
Weet in het verleden dat Fallout 3/4 en zelfs Skyrim moeite had met >100fps.
Is er al een Tweakers-Groep in F76?
Stadia: 7unkrat#5173
Die redenen voor NPC's die jij noemt, zijn onzin.MazeWing schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:04:
[...]
Geen NPC's in de wereld is een zeer raar en gemakkelijk besluit. Ze zouden zo ontzettend meer met het principe kunnen doen. Je maakt mij niet wijs dat in zo'n situatie in het echt niemand maar dan ook niemand dit zou overleven. Er zijn altijd mensen die wel wisten te schuilen, echter niet in een officiële shelter. Uiteindelijk zullen dit de mensen zijn die als eerste het gebied weer betreden met alle gevolgen van dien.
Maarja, NPC's zou betekenen dat er:
- meer mensen op dit project gezet moesten worden vanwege het schrijven van dialoog
- voice actors ingehuurd moesten worden (alhoewel Bethesda een gemiddeld spel met een handjevol actors weet te vullen
- deze NPC's gestript moesten worden
Niets, maar dan ook niets wijst er op dat Fallout 76 vanaf het begin zo had moeten worden. Het lijkt er echt op dat het ooit een volwaardige Fallout had moeten worden (misschien a la New Vegas) maar men in het proces de prioriteiten heeft verplaatst naar Starfield en ES6. Vervolgens zaten ze met een praktisch lege wereld. Wat doe je dan? Alles vullen met terminals om toch maar wat content te krijgen...![]()
Maar ik zal dit topic verder met rust laten. Misschien kom ik volgend jaar nog een keer langs met een post in de trant van: "zie je wel..."
Voor nu wens ik iedereen geluk met het downloaden van opnieuw een shitload aan data voor relatief zeer kleine verbeteringen. Maarja... Als je begint over de technische staat van dit spel (in de breedste zin van het woord) schieten sommige mensen in de verdediging.
- Er is nog steeds een heleboel tekst geschreven voor terminals en holotapes en voor interactie met NPC's (Robots, en andere AI, mensen via communicatieapparatuur)
- Voice actors hebben ze weer in moeten huren voor het inspreken van de holo tapes en voor de interactie met NPC's
- Gestirpt moeten worden?

Niets, maar dan ook niets wijst erop dat jij Fallout 76 überhaupt gespeeld hebt. Allemaal aannames. Ja, lekker vanaf de zijlijn bij een twitch stream liggen kijken. Je weet zelf ook dat dat heel anders is dan daadwerkelijk zelf de game spelen. Verder snap ik niet wat jouw motivatie is om in dit topic keer op keer je gal te spuwen over issues en de staat van deze game. Schrijf anders een review, misschien wordt je wel reviewer van de maand hier op Tweakers.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Moet hij wel eerst de game spelen, maar goed...Techno Overlord schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:39:
[...]
Schrijf anders een review, misschien wordt je wel reviewer van de maand hier op Tweakers.

Mijn telefoon heeft auto-correctie toegepast, gestript moet uiteraard gescript zijn.Techno Overlord schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:39:
[...]
Die redenen voor NPC's die jij noemt, zijn onzin.
- Er is nog steeds een heleboel tekst geschreven voor terminals en holotapes en voor interactie met NPC's (Robots, en andere AI, mensen via communicatieapparatuur)
- Voice actors hebben ze weer in moeten huren voor het inspreken van de holo tapes en voor de interactie met NPC's
- Gestirpt moeten worden?![]()
Niets, maar dan ook niets wijst erop dat jij Fallout 76 überhaupt gespeeld hebt. Allemaal aannames. Ja, lekker vanaf de zijlijn bij een twitch stream liggen kijken. Je weet zelf ook dat dat heel anders is dan daadwerkelijk zelf de game spelen. Verder snap ik niet wat jouw motivatie is om in dit topic keer op keer je gal te spuwen over issues en de staat van deze game. Schrijf anders een review, misschien wordt je wel reviewer van de maand hier op Tweakers.
Eurogamer heeft inmiddels een review online staat die volgens mij behoorlijk uiteenzet wat van dit spel te vinden: https://www.eurogamer.net...re-boring-and-broken-mess
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
is al te vinden, want blijkbaar staan er kerstbomen op meedere plekkenPlayer1S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:47:
Ben stiekem wel benieuwd of ze nog wat doen voor Kerst.
Gister niet kunnen spelen. Download duurde helaas langer dan gehoopt en ben uiteindelijk blijven plakken bij iemand die Farming Simulator 2019 streamde (had review copy ontvangen en mocht wel streamen maar had wel review embargo dus mocht niet zeggen wat hij er van vond). Dat spel staat ook nog op mijn lijstje.
Vanavond maar even weer oppakken.
hehe introvert .... lol, zolang je er in gelooft zijn ze er tochGeteisem schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:30:
[...]
Kwam van het weekend ook al een kerstboom tegen met mooie lampjes, stond ergens in een duister gebouw.
Introvert NPC's FTW.
En ik geloof haha
[ Voor 46% gewijzigd door luigi87 op 20-11-2018 12:54 ]
- leeg -
Ach, fijn voor ze.MazeWing schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
[...]
Mijn telefoon heeft auto-correctie toegepast, gestript moet uiteraard gescript zijn.
Eurogamer heeft inmiddels een review online staat die volgens mij behoorlijk uiteenzet wat van dit spel te vinden: https://www.eurogamer.net...re-boring-and-broken-mess
Ik zal blij zijn als ik weer thuis ben en Fallout 76 kan spelen.
Gisteren dacht ik even wat quests af te ronden, heb er 1 gedaan in 3 uur, en nee, dat was niet omdat die te moeilijk was.
Er is gewoon zoveel te doen dat je snel afgeleid bent.
reviewers trek ik al jaren bar weinig van aan. De ene keer prijzen ze een middelmatig spel de hemel in en de andere keer branden ze een spel helemaal af terwijl dat niet terecht is. Ook hier bij T.net kunnen ze er wat van.tha_crazy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:05:
[...]
Ach, fijn voor ze.
Gisteren dacht ik even wat quests af te ronden, heb er 1 gedaan in 3 uur, en nee, dat was niet omdat die te moeilijk was.
En als ik dan dit lees:
Dan vraag ik mij serieus af of deze persoon wel geschikt is voor dit vak? Dit is helemaal in het begin. Waar je nog beetje aan de hand word gehouden en het spel je leert hoe je beter eten en drinken kunt bereiden. Voor de diehard Fallout speler is dit gesneden koek maar niet voor beginnende spelers. Dus dit is een hele logische quest.One early quest had me boil water.
Kannibaal worden. Vlees genoeg.7unkrat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:28:
Gisteren de 2e speelsessie gehad. Het blijft even wennen dat ik rekening moet houden met voedsel en water,

Lang heb je het topic in ieder geval niet met rust gelaten. Maar goed zou zeggen speel het eens.MazeWing schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
[...]
Mijn telefoon heeft auto-correctie toegepast, gestript moet uiteraard gescript zijn.
Nou ja... ieder z'n ding toch? Ik was sceptisch over de game maar heb hem als trouwen Fallout fan toch gekocht. Moet er echt nog inkomen en heb eigenlijk een beetje spijt van de koop. Het hele gevoel van een ontdekkingstocht op zoek naar vreemde verhalen in een twisted geruïneerde wereld zit er voor mij niet in.tha_crazy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:05:
[...]
Ach, fijn voor ze.
Ook dat hele multiplayer heeft voor mij nul toegevoegde waarde, iemand aanvallen heeft geen zin en dat samenwerken is ook niet meer dan samen op een sterk monster schieten. Ik vind het eigenlijk een slechte Fallout mod.
Bij welk level unlock je Cannibal?LordLuc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:53:
[...]
Kannibaal worden. Vlees genoeg.![]()
[Afbeelding]
Ik heb nu wel een healing vest, wat rete handig is aangezien ik bij Whitesprings Resort mijn CAMP heb opgezet met mijn level 13.
Stadia: 7unkrat#5173
Frame kan altijd. De onderdelen die er op kunnen verschilt per onderdeel.Geteisem schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:24:
Welk level kom je in aanmerking voor Power Armor trouwens? Of is dat puur Quest bound?
Ok, ga ik nog eens goed induiken dan letterlijk en figuurlijkPlayer1S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:30:
[...]
Frame kan altijd. De onderdelen die er op kunnen verschilt per onderdeel.
Verwijderd
https://www.eurogamer.net...re-boring-and-broken-mess
Level 157unkrat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:15:
Bij welk level unlock je Cannibal?
Ik heb nu wel een healing vest, wat rete handig is aangezien ik bij Whitesprings Resort mijn CAMP heb opgezet met mijn level 13.
Level 15: Raider partsGeteisem schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:24:
Welk level kom je in aanmerking voor Power Armor trouwens? Of is dat puur Quest bound?
Level 25: T-45
Level 30: T-51
Level 40: T-60
Zit nou bij Alpine River Cabins. Vrouwengegil in de verte en een aardbeving. Scary shit man.
[ Voor 7% gewijzigd door LordLuc op 20-11-2018 16:24 ]
Ik kon in beide echter niet instappen, powercores zijn toch niet verplicht? Ik heb er wel 2, maar kan zijn dat ik die daarvoor in de opslag had gestopt (je kan zo weinig shit meenemen, elke 5 minuten kun je de boel weer scrappen).
[ Voor 4% gewijzigd door LordLuc op 20-11-2018 16:28 ]
Hogere levels laten vaak frames achter bij newbies, daar kan je verder toch niet zo veel mee (behalve scrappen)BLACKfm schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:25:
Dat powerarmor stond spontaan bij een ingang van een gebouw waar ik 30 seconden daarvoor nog niks zag. Ik was mogelijk wel net geleveld (weet ik niet meer zeker), maar '500 meter verderop' kwam ik er weer 1 tegen.
Ik kon in beide echter niet instappen, powercores zijn toch niet verplicht? Ik heb er wel 2, maar kan zijn dat ik die daarvoor in de opslag had gestopt (je kan zo weinig shit meenemen, elke 5 minuten kun je de boel weer scrappen).
Ik vertrouw er op dat je de sfeer van het topic nog een paar keer meer komt verzieken als je meer negatieve reviews vind. Het is overigens waarschijnlijk ook betere clickbait om dit soort reviews te schrijven.MazeWing schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
[...]
Ach maakt mij niet zoveel uit. Als hij er blij van wordt.Gopher schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:33:
[...]
Ik vertrouw er op dat je de sfeer van het topic nog een paar keer meer komt verzieken als je meer negatieve reviews vind. Het is overigens waarschijnlijk ook betere clickbait om dit soort reviews te schrijven.
Ik vermaak me so far prima met het spel dus geen idee of ik na die reviews nog wel door moet spelen, schijnt niks aan te zijn namelijk.
Als je van exploren houdt en leuke quests is het wmb een aanrader.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 20-11-2018 17:47 ]
Daar ben ik in de beta geweest. Begreep alleen niks van de reden van die aardbeving en dat gegil. Heb ik wat gemist?LordLuc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:21:
[...]
Level 15
[...]
Level 15: Raider parts
Level 25: T-45
Level 30: T-51
Level 40: T-60
Zit nou bij Alpine River Cabins. Vrouwengegil in de verte en een aardbeving. Scary shit man.
- leeg -
Mja, die review is ook nog eens slecht. Haalt een tutorial quest aan om de quests af te kraken. Dan heb je als reviewerGopher schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:33:
[...]
Ik vertrouw er op dat je de sfeer van het topic nog een paar keer meer komt verzieken als je meer negatieve reviews vind. Het is overigens waarschijnlijk ook betere clickbait om dit soort reviews te schrijven.
1: Het spel te kort gespeeld om goed beeld te kunnen vormen
2: niet de kwaliteiten voor het vak
3: Op zoek gegaan naar dingen om over te kunnen zeiken stiekem te weinig kunnen vinden
4: all the above.
Hij haalt ook wel terechte zaken aan maar met dat soort zaken haal je wel je geloofwaardigheid onderuit.
Jep je hebt iets gemist.luigi87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:10:
[...]
Daar ben ik in de beta geweest. Begreep alleen niks van de reden van die aardbeving en dat gegil. Heb ik wat gemist?
Hoe counterintuitive het ook is , volg de geluiden en je zal zien wat je gemist hebt. Dat heb ik gisteren zelf ook gedaan
oke zal eens gaan doen dan. Is het berg opwaarts? Want die kant ben ik toen niet op gegaan.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:11:
[...]
Jep je hebt iets gemist.
Hoe counterintuitive het ook is , volg de geluiden en je zal zien wat je gemist hebt. Dat heb ik gisteren zelf ook gedaan
- leeg -
bovenop vault 76
Inderdaad bergopwaarts.luigi87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:44:
[...]
oke zal eens gaan doen dan. Is het berg opwaarts? Want die kant ben ik toen niet op gegaan.
Als je het niet vindt kijk dan onder de spoiler tag.
- Bijna oneindige stroom aan scorched, echt holy shit ik kon geen drie meter lopen of er waren weer 5 nieuwe scorched op me aan het schieten
- Enemies die zulke slecht animaties hebben dat ze soms stukjes over de grond heen 'gliden'
- In een van de reactors kreeg ik constant damage zonder duidelijke reden waardoor ik twee keer ben doodgegaan: geen rads, geen honger, geen dorst, er werd niet op me geschoten, geen diseases.
- Een van de quest markers voor het event verwees mij en een andere guy constant door naar een muur die doodliep, waardoor we het de eerste keer niet gehaald hebben. De tweede keer zat hij op een andere plek en konden we het gelukkig wel halen.
- Meerdere graphics bugs waarbij textures heel erg pixelig werden
- Framerate die soms opeens inkakte tot 35-40. Niet het einde van de wereld, maar met deze verouderde engine en graphics zou dat echt niet moeten vind ik
En dan ga ik niet zeiken over dat mijn inventory steeds snel vol zat, want ik vind het juist wel tof dat je daar omheen moet denken, niet alles op moet pakken en er perks/strength voor moet pakken.
Al met al ben ik zo'n 2-3 uur in de buurt van die Poseidon reactor geweest en heb ik me eigenlijk alleen maar lopen irriteren. Op dat soort momenten denk je wel echt van 'Tja, de reviews (nee ik bedoel niet de youtubers) hebben eigenlijk wel gelijk, misschien moet ik een paar weken wachten voor ik het weer opstart'.
Toch is er iets aan het spel wat me wel aanspreekt, kan alleen m'n vinger er niet precies op leggen.
Maar ik zie wel in waarom men 't vaak TE leeg noemt, als je alleen speelt is het soms gewoon wat karig. Nu moet ik ook zeggen dat je soms ook echt weinig random mobs tegen komt, de andere keer hangen er ineens 3 scorchbeasts boven je hoofd en moet je rennen. (Ik ben met name melee, en landen doen ze niee).
Als dit over de reactor gaat, al die dingen zitten op vaste plaatsen dus dat kan niet in een muur vastraken of zo, dan zal je in een andere ruimte geweest moeten zijnDennis de Vries schreef op woensdag 21 november 2018 @ 02:12:
- Een van de quest markers voor het event verwees mij en een andere guy constant door naar een muur die doodliep, waardoor we het de eerste keer niet gehaald hebben. De tweede keer zat hij op een andere plek en konden we het gelukkig wel halen.
Je hebt (witte) Koeltorens (cooling 1 en 2 of zo) buiten waar je lekkende buizen moet dichten en 1 of 2 consoles per toren moet repareren. Dan de Turbine room binnen met buizen en consoles. En dan de Reactor ruimte met buizen en consoles. En als dat klaar is zet je in de control room de reactor weer aan (die zit tussen de turbine room en de reactor (1 verdieping lager van waar ik meestal naar binnen ga, waar je die terminal moet gebruiken om de reactor room binnen te komen).
[ Voor 31% gewijzigd door Pheace op 21-11-2018 08:32 ]
Wederom heb je ook met dit artikel de moeite niet genomen het te lezen. Dat schreef ik de vorige keer ook al toen iemand anders enkel een review postte die je niet aan stond. Ook toen bleef het oorverdovend stil van jouw kant want kritiek (gefundeerd of niet) is denk ik erg moeilijk te handelen. Dit MOET een goed spel zijn en er is geen andere weg.Player1S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:20:
[...]
Mja, die review is ook nog eens slecht. Haalt een tutorial quest aan om de quests af te kraken. Dan heb je als reviewer
1: Het spel te kort gespeeld om goed beeld te kunnen vormen
2: niet de kwaliteiten voor het vak
3: Op zoek gegaan naar dingen om over te kunnen zeiken stiekem te weinig kunnen vinden
4: all the above.
Hij haalt ook wel terechte zaken aan maar met dat soort zaken haal je wel je geloofwaardigheid onderuit.
Dat is prima dat dat jouw mening is. Dat jij je ermee vermaakt is ook perfect. Ik ook, voor een deel...
Maar als je het artikel nu eens een keer zou lezen, zou je lezen dat:
1. Hij er reeds "tens of hours" in gestoken heeft, dat is echt niet te kort om een (voorlopig) oordeel te geven.
2. Hij een game journalist is die zijn vak echt wel verstaat als je het artikel leest. Goed geschreven qua opbouw, grammatica, tekst, inhoud etc.
3. Als je het artikel leest, lees je waar hij allemaal tegenaan gelopen is. Daar hoefde hij niet voor te zoeken. Dat zegt vrij veel over de staat van de game.
4. Je vierde punt is daarmee geen punt meer.
Ik snap dat je dit eigenlijk niet wilt lezen want het staat je niet aan dat er van verschillende kanten kritiek wordt geleverd op een spel dat jij geweldig vindt. Niet iedereen maakt zich druk om bugs en allerlei andere dingen. Ik ook niet, maar ik lees ook de negatieve reviews en deze reviewer heeft het beslist voor het grootste gedeelte spot-on beschreven als je het gewoon eens objectief bekijkt.
Des te dommer dat hij 'boiling water' als een slecht opbrengt. Het is tutorial om je uit te leggen hoe het werkt for crying out loud. 1 klein flutstapje in een quest voor een water purifier.l0n3w012ph schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:22:
[...]
1. Hij er reeds "tens of hours" in gestoken heeft, dat is echt niet te kort om een (voorlopig) oordeel te geven.
Een goed opgebouwde tekst vind ik geen argument voor een goede game journalist. inhoud misschien, afhankelijk van wat je daar mee bedoeld. Genoeg goed geschreven, opgebouwde artikels gezien van mensen die duidelijk geen idee hadden waar ze het over hadden.2. Hij een game journalist is die zijn vak echt wel verstaat als je het artikel leest. Goed geschreven qua opbouw, grammatica, tekst, inhoud etc.
Game heeft problemen, daar zal je weinig mensen anders over horen zeggen. Dan kan het nog wel leuk zijn. Mijn grootste argument is dat het geen 60 euro leuk is maar daar heb ik hem dan ook niet voor gekocht (tenminste niet per account)3. Als je het artikel leest, lees je waar hij allemaal tegenaan gelopen is. Daar hoefde hij niet voor te zoeken. Dat zegt vrij veel over de staat van de game.
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1