Acties:
  • +4 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Flagg schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:08:
[...]

Fallout is voor mij ook geen FPS en dat moet het ook niet gaan worden, ik ben bang dat dit de eerste stap is om FO een zoveelste 13 in dozijn FPS te laten worden. Dat VATS was juist nog een klein beetje het "turn-based" gevoel van weleer en naar mijn smaak erg goed gedaan, en ook echt kenmerkend voor Fallout.
De eerste stap??? Die zijn ze n.m.m. al lang voorbij. Sterker nog: dit is de grote tweede stap. Fallout 4 had al bijna geen RPG elementen meer, een totaal verkracht conversatie systeem en de volledige nadruk op FPS. Zowel in de base game als Far Harbour. Nuka Cola was gewoon "Counterstrike in The Wasteland" bij wijze van spreken...

Ik had het al eerder geschreven maar alle trailers laten geen enkel RPG element zien, althans niets overtuigends. Enkel gunplay... En gunplay zul je krijgen met een stel van die krijsende kleine idioten op public servers. Oh ja, volgens Howard krijgen we niet meer dan 24-32 players per server en misschien ook wel (lees: nooit) private servers. Als je dit nog wel gelooft, ben je wel erg naïef. En die krijsende jochies op 24 player servers zullen het als hun heilige doel zien om jou af te schieten en je settlements te gronde te richten.

Dus nee, dit is de volgende stap en als het succesvol blijkt omdat de gamers van nu dit geweldig vinden denk ik dat we in de toekomst van Indie studio's afhankelijk zijn om weer RPG kwaliteit af te leveren in een Wasteland omgeving. Ik baal daar echt van want ik doe niets liever dan juist in die setting in mijn eentje alles verkennen. Maar volgens Howard kunnen we wel solo spelen. Helaas, dat is niet single player/alone. En aangezien Elder Scrolls 6 Is aangekondigd verwacht ik zeker geen Fallout 5 die wel aan mijn verwachtingen voldoet op redelijke termijn.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

l0n3w012ph schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:24:
[...]

De eerste stap??? Die zijn ze n.m.m. al lang voorbij. Sterker nog: dit is de grote tweede stap. Fallout 4 had al bijna geen RPG elementen meer, een totaal verkracht conversatie systeem en de volledige nadruk op FPS. Zowel in de base game als Far Harbour. Nuka Cola was gewoon "Counterstrike in The Wasteland" bij wijze van spreken...

Ik had het al eerder geschreven maar alle trailers laten geen enkel RPG element zien, althans niets overtuigends. Enkel gunplay... En gunplay zul je krijgen met een stel van die krijsende kleine idioten op public servers. Oh ja, volgens Howard krijgen we niet meer dan 24-32 players per server en misschien ook wel (lees: nooit) private servers. Als je dit nog wel gelooft, ben je wel erg naïef. En die krijsende jochies op 24 player servers zullen het als hun heilige doel zien om jou af te schieten en je settlements te gronde te richten.

Dus nee, dit is de volgende stap en als het succesvol blijkt omdat de gamers van nu dit geweldig vinden denk ik dat we in de toekomst van Indie studio's afhankelijk zijn om weer RPG kwaliteit af te leveren in een Wasteland omgeving. Ik baal daar echt van want ik doe niets liever dan juist in die setting in mijn eentje alles verkennen. Maar volgens Howard kunnen we wel solo spelen. Helaas, dat is niet single player/alone. En aangezien Elder Scrolls 6 Is aangekondigd verwacht ik zeker geen Fallout 5 die wel aan mijn verwachtingen voldoet op redelijke termijn.
Lol lees je post nou nog eens en vraag jezelf dan af of je je niet een klein beetje té druk maakt om een spelletje. :P

FO 3 en 4 vond ik leuk en zou het nog leuker vinden als ze die gameplay verder zouden uitdiepen en gewoon een nieuw verhaal creëeren maar mocht dat niet zo zijn tja jammer, zijn nog meer leuke spellen.

Je klinkt een beetje zoals de mensen die 1 en 2 fantastisch vonden en nu nog steeds boos zijn dat ze daarna het spel verkracht ( om in jouw woorden te blijven) hebben vanaf 3.

Franchises zullen altijd blijven veranderen en soms ben je het eens met de veranderingen en soms niet, bij het laatste haal je je schouders op en ga je een spel spelen wat je wel leuk vind. Maar om nou mensen naïef te gaan noemen die denken dat het wel zal meevallen en het over krijsende jochies te hebben moet je misschien eens leren om wat afstand te kunnen nemen.

Het is een spelletje ffs, ze hebben niet je eerstgeborene gewurgd.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe echte singleplayer Fallout gaat nog jaren duren. Jammer voor de mensen die 76 niks vinden, maar dan wordt het een hele bittere pil slikken. Ik zie Bethesda echt geen 3 (Fallout 4, Fallout 76 en dan nog een nieuwe) Fallout games voor een nieuwe The Elder Scrolls games maken. Een nieuwe Fallout die gaat pas weer na The Elder Scrolls komen en helaas daar gaan echt nog heel veel jaar overheen.

Tja voor mij mocht het ook gewoon de normale richting opgaan, maar ik ga deze wel gewoon spelen. Meer Fallout is altijd lekker. En sowieso kan ik altijd Fallout spelen als ik wil. Fallout 4 en Falout 76 op de PS4 en als ik nog zou willen dan Fallout 3 en Fallout New Vegas op de Xbox One

Ach ik ga me ook niet meer druk maken over 76. Na de docu gezien te hebben heb ik toch wel meer vertrouwen. En daarbij moeten we toch nog een half jaar wachten voordat die game er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-05 23:14
Dit zal eenzelfde transformatie zijn als van Skyrim naar The Elder Scrolls Online denk ik. Van wat ik nu heb gezien lijkt het ook meer een mod van The Elder Scrolls Online dan een Fallout-game. TES Online sloeg bij mij ook niet aan, ik ben bang deze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:59

Player1S

Probably out in the dark

Grappige is dat de originele ontwikkelaars zelf een Fallout MMO wouden maken. Nu krijgen we een soort online game en is het nog niet goed.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
NukaWorldNL schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:42:
Ach ik ga me ook niet meer druk maken over 76. Na de docu gezien te hebben heb ik toch wel meer vertrouwen. En daarbij moeten we toch nog een half jaar wachten voordat die game er is.
Ik hoop toch eerder te kunnen spelen. Ze hebben de beta allang af:

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/3rfzocbu3/x000570-th.jpg

Dus ik zou zeggen releasen die hap. En doe ook meteen Creation Kit 76 erbij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-05 23:49
LordLuc schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:28:
[...]

Ik hoop toch eerder te kunnen spelen. Ze hebben de beta allang af:

[afbeelding]

Dus ik zou zeggen releasen die hap. En doe ook meteen Creation Kit 76 erbij. :9
Mwah ... beelden zijn van 2 Mei 2018 dus zo lang hebben ze hem nog niet af :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
En nog een interview met Pete Hines:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

L1nt schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:33:
Grappige is dat de originele ontwikkelaars zelf een Fallout MMO wouden maken. Nu krijgen we een soort online game en is het nog niet goed.
Hoezo is het niet goed? Misschien vinden die ontwikkelaars het wel prima, ik heb het ze niet kunnen vragen. ;) Al hebben ze 2 miljoen gekregen om de mmo rechten ook over te dragen aan Bethesda meen ik, dus maakt niet uit wat ze vinden. :P

Maar in ander nieuws, heb hem maar gepreordered bij Gamemania. Dan krijg ik als het goed is toegang tot de beta, en mocht ik het dan helemaal niks vinden, is het een kwestie van annuleren. :)

Als ik die moeite überhaupt wil nemen that is. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Flagg op 15-06-2018 11:57 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Ach, tijd zal het leren of deze Fallout spin off de moeite waard wordt.
Persoonlijk spreekt deze opzet mij niet aan en zal hem daarom in eerste instantie ook overslaan.
Voelt toch als een soort kruising tussen Rust en Conan Exiles en dat is niet echt mijn ding.

Speel deze serie sinds deel 1 dus voorlopig heb ik nog keuze genoeg :)
Mijn abolute favoriet is FA3 en ben vorige week begonnen met mijn, ik denk, achtste playthrough. ( FA2 komt op de tweede plaats)
Als ik FA3 doorlopen heb ga ik meteen door naar NV en dan wil ik een survival run in FA4 gaan doen.
Genoeg te doen als je gek bent van Fallout (y)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:21
Flagg schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:36:
[...]
Maar in ander nieuws, heb hem maar gepreordered bij Gamemania. Dan krijg ik als het goed is toegang tot de beta, en mocht ik het dan helemaal niks vinden, is het een kwestie van annuleren. :)
De gewone gekocht of de collector editie?
het begint bij mij steeds meer te kriebelen, ga hem denk ik ook pre-orderen. Enig idee wanneer de beta begint?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:45
TS een kleine opfrisser gegeven met wat nieuwe info, ik probeer deze zo spoiler-vrij mogelijk te houden.

Kan iemand overigens meer 4K artwork vinden? Buiten de 4 die al in de TS staan is het lastig om de artwork op de originele resolutie te vinden..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Svennie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:55:
[...]

De gewone gekocht of de collector editie?
het begint bij mij steeds meer te kriebelen, ga hem denk ik ook pre-orderen. Enig idee wanneer de beta begint?
Nee de gewone gekocht, vraag me ook af wanneer de beta begint zal nog wel ff duren ben ik bang. Ben er ook nog niet achter hoe ik me daarvoor kan aanmelden eigenlijk, maar dat zien we tzt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Flagg schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:02:
[...]

Nee de gewone gekocht, vraag me ook af wanneer de beta begint zal nog wel ff duren ben ik bang. Ben er ook nog niet achter hoe ik me daarvoor kan aanmelden eigenlijk, maar dat zien we tzt wel.
De Beta zal inderdaad nog wel even duren. Met dit weer ook niet zo erg 8)

dat vraag ik me ook af, ze sturen de fysieke versie uiteraard pas op op release zelf. Die is er tijdens de Beta waarschijnlijk nog niet eens. Het zou trouwens wel kunnen, hangt ervan af waar alles opgeslagen is, als het spel zelf enkel inlogt op de servers en die de rest doen kan wel natuurlijk. Maar het lijkt me dat veel, als niet alle art work en zo op de fysieke schijf staat. Het zal een download code worden neem ik aan, maar hoe wij die dan weer krijgen, we gaan het wel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Zal de beta niet gewoon in Steam verschijnen als je daar recht op deelname voor hebt, eventueel na invoeren van een code?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-05 18:55
D4NG3R schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:03:
TS een kleine opfrisser gegeven met wat nieuwe info, ik probeer deze zo spoiler-vrij mogelijk te houden.

Kan iemand overigens meer 4K artwork vinden? Buiten de 4 die al in de TS staan is het lastig om de artwork op de originele resolutie te vinden..
Het is niet de orginele source, maar hier staan wel enkele andere 4K/8K artworks: https://uhdpixel.com/?s=fallout+76
Heb zelf de collectors edition besteld, kan echt niet wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Svennie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:22:
[...]

De Beta zal inderdaad nog wel even duren. Met dit weer ook niet zo erg 8)

dat vraag ik me ook af, ze sturen de fysieke versie uiteraard pas op op release zelf. Die is er tijdens de Beta waarschijnlijk nog niet eens. Het zou trouwens wel kunnen, hangt ervan af waar alles opgeslagen is, als het spel zelf enkel inlogt op de servers en die de rest doen kan wel natuurlijk. Maar het lijkt me dat veel, als niet alle art work en zo op de fysieke schijf staat. Het zal een download code worden neem ik aan, maar hoe wij die dan weer krijgen, we gaan het wel horen.
Gamemania stuurt een sms/mail zodra ze meer weten over de beta. Maar is een redeemable code begreep ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Marc1510 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:52:
[...]

Het is niet de orginele source, maar hier staan wel enkele andere 4K/8K artworks: https://uhdpixel.com/?s=fallout+76
Thanks, niet de originele source maar iig wel de officiële artwork van Bethesda. :)

TS bijgewerkt, als mensen nog suggesties hebben gooi ze dan mijn richting uit en dan voeg ik ze toe. Ik ben niet geweldig in het uittypen van verhalen dus stukken tekst over bijv de E3 en gegeven informatie zijn welkom!

Ik ben overigens benieuwd naar deze dingetjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aXz0WE6sy4K8gfqf1d5RDgSb/full.jpg

Voor het eerst dat we Chinese robots gaan zien in Fallout!

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Amazon en GameStop hebben al B.E.T.A. codes verstuurd.
Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt. Zou cool zijn als we binnenkort al kunnen spelen.
Ja ok denk het niet maar wie weet.
https://www.reddit.com/r/...at/fallout_76_beta_codes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Iets waar ik weinig info over kan vinden, maar krijgt de Tricentennial Edition ook die glow in the FUCKing dark map? Daar wil ik best een tientje extra voor uitgeven namelijk. :)

* D4NG3R hoeft geen standbeeldjes of powerarmour helm, maar is wel fan van posters om op te hangen.

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
D4NG3R schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:27:
Iets waar ik weinig info over kan vinden, maar krijgt de Tricentennial Edition ook die glow in the FUCKing dark map? Daar wil ik best een tientje extra voor uitgeven namelijk. :)

* D4NG3R hoeft geen standbeeldjes of powerarmour helm, maar is wel fan van posters om op te hangen.
Nope,

Tricentennial versie is enkel de ingame customisations voor zover ik het kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:56:
[...]

Nope,

Tricentennial versie is enkel de ingame customisations voor zover ik het kan zien.
Zonde, heb van Skyrim destijds ook lekker de pre-order gehaald waar een mooie perkament-achtige (het was gewoon papier, maar zag er wat mooier uit) kaart bij zat. Fallout 4 heb ik niet pre-ordered en 76 verwacht ik niet te gaan pre-orderen als er niet iets van een mooie kaart bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
D4NG3R schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:17:
[...]

Zonde, heb van Skyrim destijds ook lekker de pre-order gehaald waar een mooie perkament-achtige (het was gewoon papier, maar zag er wat mooier uit) kaart bij zat. Fallout 4 heb ik niet pre-ordered en 76 verwacht ik niet te gaan pre-orderen als er niet iets van een mooie kaart bij zit.
Ik persoonlijk kan niet wachten tot de release dus wil graag tijdens de BETA de vibe voelen van de game. Later kan het nog zijn dat ik de preorder annuleer als BETA tegenvalt.

No preorder = no BETA jammer genoeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:28:
[...]

Ik persoonlijk kan niet wachten tot de release dus wil graag tijdens de BETA de vibe voelen van de game. Later kan het nog zijn dat ik de preorder annuleer als BETA tegenvalt.

No preorder = no BETA jammer genoeg :X
Houd er rekening mee dat de kans groot is dat de BETA key ook direct je product key is, en daarmee hebben (web)winkels logischerwijs het recht om de pre-order niet meer te laten annuleren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
D4NG3R schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:55:
[...]

Houd er rekening mee dat de kans groot is dat de BETA key ook direct je product key is, en daarmee hebben (web)winkels logischerwijs het recht om de pre-order niet meer te laten annuleren. ;)
Ach , de kans dat ik de game niet leuk vind is klein.
En anders is het eentje voor bij de group of shame zoals No Mans Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-03 09:20
Ik heb inmiddels de Tricentenial voor de Xbox gepreordered en de Armored Edition voor de Pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:04
Ik bedank Bethesda dat ze mijn geliefde game franchise naar de kl..te aan het helpen zijn.
Was hun marketing niet dat zij er voor de SP waren ? Met de nieuwe Wolfenstein gaan ze ook al co-op.

Los van het online gebeuren heb ik dit nog te melden:
- De game is zeker niet gemaakt door het top team van BGS
- 80% van wat ik zie zijn assets uit Fallout 4 [beelden tot nu toe dan]
- Die engine kan in 2018 echt niet meer

Niets voelt nieuw aan deze Fallout.Bedankt Bethesda. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Ik zou hem niet preorderen voor de ps4, geen crossplay met andere consoles.
Trouwens GOG heeft leuke koopjes.
De eerste 3 Fallouts voor €2.09, New Vegas Ultimate (met alle DLC) €10.09
Voor wie ze nog niet heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door LordLuc op 18-06-2018 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:56:
[...]

Nope,

Dit staat er op bol.com bij:

Naast de game bevat de Fallout 76 Tricentennial Edition de volgende bonus in-game items:
• Tricentennial Power Armor-aanpassingen voor de T-51, T-45, T-60 en X-01 Power Armors
• Tricentennial Wapenaanpassingen voor het 10MM Pistool, Bijl en Lasergeweer.
• Spectaculair Vault Boy Mascotte hoofd
• Nationalistisch Uncle Sam Outfit
• Feestelijke Vault Boy Saluerende Emote
• Unieke Tricentennial Workshop Posters
• Tricentennial fotolijst
• Toegang tot de Fallout 76 B.E.T.A.

Geen idee wat een emote is maar de 2 erna lijken me fysieke extra's alhoewel ze ook prima ingame kunnen zijn... lastig

EDIT: dit staat er bij de collectors edition bij:
Fallout 76 Tricentennial Edition Bonus In-Game Items: Vier 300 jaar vrijheid en herdenk de opening van Vault 76 met de compleet nieuwe Fallout 76 Tricentennial Edition. Word diegene waar iedereen over praat wanneer je uit Vault 76 komt. Wees volledig voorbereid en nationalistisch gestijld in de Amerikaanse wildernis.

Tricentennial Edition lijken dan toch ingame te zijn

EDIT2 (nu ben ik klaar met editen :9) Collectors edition besteld _/-\o_ , die helm verkoop ik wel weer maar de figurines en de kaart lijken me wel gaaf.

[ Voor 24% gewijzigd door Svennie op 18-06-2018 07:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Een handeling. Bijvoorbeeld zwaaien of een dansje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 20:07
jori040 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 23:50:
Ik bedank Bethesda dat ze mijn geliefde game franchise naar de kl..te aan het helpen zijn.
Was hun marketing niet dat zij er voor de SP waren ? Met de nieuwe Wolfenstein gaan ze ook al co-op.

Het is ook niet bedoeld als nieuwe fallout.... Ik zie dit meer als een soort sidestep? bij TES hebben ze dat ook gedaan met TES Online, desondanks komt er toch een nieuwe "normale" TES.

Ik neem dan ook aan dat FO5 gewoon weer een SP fallout wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
KingKoning schreef op maandag 18 juni 2018 @ 07:46:
[...]

Het is ook niet bedoeld als nieuwe fallout.... Ik zie dit meer als een soort sidestep? bij TES hebben ze dat ook gedaan met TES Online, desondanks komt er toch een nieuwe "normale" TES.

Het is bedoeld als Fallout maar dan een andere ervaring.Een echt Fallout 5 laat nu natuurlijk jaren opzich wachten.

Bij de nieuwe TES is sowieso gezegd dat die pas op een volgende generatie komt.

Man man dit product wil je toch niet van een studio als BGS. :(

Bij een game als RAGE2 past co-op/multiplayer meer bij dan bij Fallout maar ze doen het precies andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

KingKoning schreef op maandag 18 juni 2018 @ 07:46:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt. Zal me hier misschien best even mee kunnen vermaken maar niet zoals 3 en 4 vermoed ik. Als het andere volk me maar met rust laat. Bouwen doe ik toch zo min mogelijk dus ze nuken maar een eind weg. :)

Ach je moet maar zo denken dat het dapper is dat ze wat anders proberen tussendoor.

En het blijft een spelletje uiteindelijk. Als mensen zich daar serieus over kunnen opwinden dan hebben ze wel een erg beschermd leven gehad tot nu toe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:53

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Iusedto schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:05:
...

Speel deze serie sinds deel 1 dus voorlopig heb ik nog keuze genoeg :)
Mijn abolute favoriet is FA3 en ben vorige week begonnen met mijn, ik denk, achtste playthrough. ( FA2 komt op de tweede plaats)
Als ik FA3 doorlopen heb ga ik meteen door naar NV en dan wil ik een survival run in FA4 gaan doen.
Genoeg te doen als je gek bent van Fallout (y)
Dat haal je natuurlijk nooit voordat Fallout 76 uitkomt. Ik ben nu bezig met een survival mode run in Fallout 4 (met 30+ mods) en dat kost ontzettend veel tijd. Geen fast travel en alleen maar saven als je slaapt. Samen met het feit dat sommige stukjes echt pittig zijn, gaat er heel veel tijd inzitten.

Ik had Fallout 4 graag vanaf het begin op deze manier gespeeld maar toen was deze modus er nog niet. De standaard modes zijn veeeeeel te simpel. Vanaf level 15 ben je al enigszins OP. Dan is voor mij de fun er al gauw af. Sommige locaties laat ik bewust links liggen en soms annuleer ik een quest omdat het nog te pittig is. Ben nu bijna lvl 30 en voel me nog lang niet OP en ga nog steeds geregeld dood. _/-\o_
jori040 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 23:50:

F:NV gebruike ook heel veel assets van F3 net als de engine. Ik zou daarom niet weten waarom dit negatief zou uitpakken. Ik vind jouw opmerking veel te voorbarig als we alleen maar af kunnen gaan op wat beelden en wat optimistisch gepraat van een producer (en op zijn minst) zonder dat een onafhankelijk persoon een hands-on sessie heeft kunnen houden.

[ Voor 28% gewijzigd door Techno Overlord op 18-06-2018 10:38 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Je hoeft niet heel ver te zoeken om te zien waar dit precies naar toe gaat.Dit is in mijn ogen een makkelijke weg kiezen in mijn ogen.

Kom we hebben de engine + assets van Fallout 4 en laten we er dit van maken.Was dit een soort uitbreiding voor Fallout 4 geweest dan was het prima wat mij betreft.

Kreeg Fallout 4 voor release een pers hands-on ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
jori040 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:45:
Je hoeft niet heel ver te zoeken om te zien waar dit precies naar toe gaat.Dit is in mijn ogen een makkelijke weg kiezen in mijn ogen.

Kom we hebben de engine + assets van Fallout 4 en laten we er dit van maken.Was dit een soort uitbreiding voor Fallout 4 geweest dan was het prima wat mij betreft.

Heb je de docu over fallout 76 gezien van NoClip ? Nee !! Ik die docu zeggen ze duidelijk dat deze mode ooit begon als Fallout 4 mode. Echter toen veel de lastig en complex. Nu 3 jaar later komt hij uit als standalone die volledig los staat van de singleplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

jori040 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:45:

Hergebruik van engine + assets om een vervolg of spin-off te maken doen toch meer developers. Misschien met wat tweaks op de engine hier en daar maar er wordt niet steeds een nieuwe engine ontwikkeld wanneer er een nieuwe game van een bepaalde franchise uitkomt. Dit geldt ook voor triple-A titels. Fallout 3 --> Fallout: New Vegas maar ook bijvoorbeeld Uncharted 4 en the Lost Legacy of Star Wars Battlefront om maar eens wat te noemen.

Ik weet wel dat "de pers" Fallout 4 al heeft kunnen spelen voordat deze officieel uit zou komen op 10 november 2015. Veel reviews stonden al online op 9 november en op de dag van release.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Techno Overlord schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:34:
[...]
Dat haal je natuurlijk nooit voordat Fallout 76 uitkomt. Ik ben nu bezig met een survival mode run in Fallout 4 (met 30+ mods) en dat kost ontzettend veel tijd. Geen fast travel en alleen maar saven als je slaapt. Samen met het feit dat sommige stukjes echt pittig zijn, gaat er heel veel tijd inzitten.
Klopt, maar ik ben niet van plan om Fallout 76 te gaan spelen :)
Het concept, ongeacht de uitwerking, spreekt mij totaal niet aan. Van mij hoeft Fallout niet online te zijn en ik heb nul behoefte om andere spelers tijdens mijn gameplay te zien.

Ik ben deze serie begonnen te spelen vanwege de single player ervaring en dan zal ik moeten wachten op Fallout 5.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Iusedto schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Klopt, maar ik ben niet van plan om Fallout 76 te gaan spelen :)
Het concept, ongeacht de uitwerking, spreekt mij totaal niet aan. Van mij hoeft Fallout niet online te zijn en ik heb nul behoefte om andere spelers tijdens mijn gameplay te zien.

Ik ben deze serie begonnen te spelen vanwege de single player ervaring en dan zal ik moeten wachten op Fallout 5.
Ik ga Fallout 76 wel spelen ondanks dat mijn voorkeur bij Fallout games op een single player-ervaring ligt. Kan ook niet anders want nog niemand heeft een multiplayer ervaring gehad.

Desondanks ga ik hem toch, op zijn minst, proberen zodat ik op basis van mijn eigen bevindingen kan bepalen of het iets is om helemaal kapot te junken of compleet links te laten liggen. De lore van Fallout en het feit dat Bethesda bij mij een streepje voor heeft (samen met Naughty Dog overigens), maken het dat ik
initieel toch positief ben naar dit online avontuur in de vorm van Fallout 76.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Techno Overlord schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Hergebruik van engine + assets om een vervolg of spin-off te maken doen toch meer developers. Misschien met wat tweaks op de engine hier en daar maar er wordt niet steeds een nieuwe engine ontwikkeld wanneer er een nieuwe game van een bepaalde franchise uitkomt. Dit geldt ook voor triple-A titels. Fallout 3 --> Fallout: New Vegas maar ook bijvoorbeeld Uncharted 4 en the Lost Legacy of Star Wars Battlefront om maar eens wat te noemen.

Ik weet wel dat "de pers" Fallout 4 al heeft kunnen spelen voordat deze officieel uit zou komen op 10 november 2015. Veel reviews stonden al online op 9 november en op de dag van release.
Mijn punt is dat deze engine nu gewoon niet meer mee kan.Die titels dij jij noemt zien er visueel nog aantrekkelijk uit.

Tuurlijk worden assets opnieuw gebruikt bij aan vervolg maar in dit geval valt het gewoon in negatieve zin op.

De achterliggende gedachten bij dit project is dat mensen de beurs gaan trekken voor cosmetische content.

Hoop dat ik mijn grote open-wereld lol uit Red Ded 2 kan gaan halen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 18-06-2018 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Flagg schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:17:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt. Zal me hier misschien best even mee kunnen vermaken maar niet zoals 3 en 4 vermoed ik. Als het andere volk me maar met rust laat. Bouwen doe ik toch zo min mogelijk dus ze nuken maar een eind weg. :)
Nu er wat meer info is over het nuke systeem betwijfel ik of het echt een groot issue gaat worden. Je hebt niet eventjes 123 de codes. Als je de codes hebt ben je ook niet 123 in de launch ruimte.
Vervolgens spawnt de locaties die jij nuked veel rare items dus wil jij daar als eerste zijn.
Als jij mijn settlement nuked hoef ik alleen maar even te respawnen en vervolgens pik ik de meeste loot onder je neus vandaan. Ik verlies ook nog eens nauwelijks progressie en de schade aan mijn settlement is makkelijk te repairen.

De meesten die zo ver zullen komen zullen de locatie veel tactischer gaan kiezen. Je blijft trollen houden maar met de nukes niet in de hoeveelheid waar we eerst bang voor waren.
En laten we Bethesda ook de kans geven om met oplossingen te komen.

Ik ben wel benieuwd naar wat ze gaan brengen. En stiekem verwacht ik volgend jaar op E3 de grote DLC aankondiging "Coming to Fallout 76! NPC'S!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Private servers zijn ook al aangekondigd voor na de release met creation kit. Dus denk als de community het vraagt er vanzelf npc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:46

Luukwa

o/

In The Division heb je The DarkZone, hierin is PVP ook enabled maar daar zie je ook duidelijk vaker de samenwerking dan dat mensen lopen te griefen.

Ik denk dat het allemaal nogwel mee gaat vallen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik volg niets van Fallout 76 (ik hoorde "een nieuwe Fallout!" en toen "multiplayer" en heb het niet meer gevolgd, multiplayer is niet mijn ding).

Maar is dit een zijtak, zeg maar net als dat er Elder Scrolls Online is, maar ook gewoon Elders Scrolls 6 komt, of is dit eigenlijk "Fallout 5"? (wat ik echt heel jammer zou vinden).

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 18-06-2018 13:14 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

anandus schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:13:
Ik volg niets van Fallout 76 (ik hoorde "een nieuwe Fallout!" en toen "multiplayer" en heb het niet meer gevolgd, multiplayer is niet mijn ding).

Maar is dit een zijtak, zeg maar net als dat er Elder Scrolls Online is, maar ook gewoon Elders Scrolls 6 komt, of is dit eigenlijk "Fallout 5"? (wat ik echt heel jammer zou vinden).
zijtak. Overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:24:
[...]

zijtak. Overduidelijk.
Ah, gelukkig maar. Carry on :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Lekker gezellig samen craften, 12 vs 12 deathmatch.
Een nieuwe stap in het Fallout Universe. Controversieel? Misschien.

Geen zin in 76? Probeer dan deze total conversions voor eerdere games:

Fallout 1.5: Resurrection (FO2)
Five Nights at Vault 5 (FO: NV)
Beyond Boulder Dome (FO:NV)
Hell on Earth (FO: NV)
Fallout Zero (FO3)
Alton, IL (FO3)

[ Voor 255% gewijzigd door LordLuc op 18-06-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
hmmm, krijg net een mail dat de power armor editie die ik besteld had per abuis op de site stond als beschikbaar.... grijp ik dus naast, is zo te zien niet meer te bestellen in NL |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Svennie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:27:
hmmm, krijg net een mail dat de power armor editie die ik besteld had per abuis op de site stond als beschikbaar.... grijp ik dus naast, is zo te zien niet meer te bestellen in NL |:(
Ebay?
Wordt wel een dure zaak natuurlijk.
https://www.ebay.nl/sch/i...t+76+power+armor&_sacat=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Of als je een 3D printer hebt en handig bent: https://all3dp.com/4/fall...met-free-special-edition/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Waarom alleen een helm, koop dan gelijk een heel pak:

Afbeeldingslocatie: https://img.etsystatic.com/il/a524c2/1306107256/il_570xN.1306107256_m6nm.jpg

etsy.com

[ Voor 21% gewijzigd door LordLuc op 18-06-2018 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ooh, kom maar $1400 te kort.... Als Trump even doorzet is dat straks €15 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Volgens mij is dit een prima alternatief voor iedereen die deze Fallout niet ziet zitten: YouTube: Metro Exodus - E3 2018 4K Gameplay Demo [EU]

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 18-06-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Een vault dweller heeft een bijna complete kaart gemaakt:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.cc/k06snds4x/MQ2rsq_X.jpg
HD versie: https://drive.google.com/...n6WkvuTLEP0hArX9eCBF/view
Sommige plekken bieden voordelen, bijv. makkelijker aan eten en drinken komen.

[ Voor 23% gewijzigd door LordLuc op 23-06-2018 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

jori040 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:09:
Volgens mij is dit een prima alternatief voor iedereen die deze Fallout niet ziet zitten: YouTube: Metro Exodus - E3 2018 4K Gameplay Demo [EU]
Iets met en/en

Vond de eerste metro games ook echt fantastisch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:54
Metro Exodus is een must have. En ja, en/en, is net even een andere ervaring.

Vorige week power armor edition besteld. Vind het achterlijk duur voor een stuk plastic maar kan het toch niet laten 8)7 waarom dan, baal hooi?. De pip boy edition viel mij nogal tegen.

Ik moet echt nog zien wat dit wordt. Als ik als single player gedwongen wordt om PvP te doen dan hoeft het voor mij niet zo, aan de andere kant heel erg hongerig voor meer Fallout exploratie.

The Division gedaan, ook de Dark Zone: je komt vanalles tegen, toffe gasten maar ook complete eikels die je meteen in de rug schieten of nog erger ganken. Ik zou dat niet willen voor een Fallout game. Als Bethesda griefing kan beperken (of beter: voorkomen), dan is het goed.

De engine is oud, maar als zij zeggen 4x mapgrootte en 16x detail dan is er best wel wat aan gesleuteld. Fallout 4 vond ik al prima. Kan alleen maar beter worden.

Ik hoop dat Bethesda binnenkort meer laat zien, misschien op QuakeCon 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
is een optie maar vond hem zo eigenlijk al te duur, ben gewoon te laat, pech gehad. Bij bol.com zeggen ze de bestelling nog wel eens af, kan ze een mail sturen of ze er dan 1 reserveren.

@Cascade: mocht je hem verkopen, ken nog wel iemand die er naast gegrepen heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:55

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@D4NG3R Thanks TS, leuk topic d:)b
Flagg schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:50:

Iets met en/en

Vond de eerste metro games ook echt fantastisch. _/-\o_
+1

ik krijg vandaag Metro Redux binnen, daar ben ik echt heel benieuwd naar, en ga woensdag even Fallout 4 GOTY scoren voor de DLC's.

Meteen maar even FO76 pre-orderen denk ik *O*

Ik heb nog wat PS4 games die ik in V&A ga zetten, want die bevallen me niet :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
"Please note that the B.E.T.A. for Xbox One will begin first, followed by other platforms."
Waarom nou weer een timed exclusive.

Misschien in de tussentijd FO4 maar weer opstarten. Wat CC credits kopen.
Ben eigenlijk tegen paid mods, maar er is veel mooi spul. Captain Cosmos pack, Arcade pack, al die honden. Ik wil een rottweiler als companion. Kill & attack Astor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LordLuc schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:44:
[...]

Waarom nou weer een timed exclusive.
Omdat het ontwikkelen van een spel erg duur is en MS hier een leuke som voor heeft betaald wat de ontwikkeling mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Cascade schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:28:
Metro Exodus is een must have. En ja, en/en, is net even een andere ervaring.

Vorige week power armor edition besteld. Vind het achterlijk duur voor een stuk plastic maar kan het toch niet laten 8)7 waarom dan, baal hooi?. De pip boy edition viel mij nogal tegen.

Ik moet echt nog zien wat dit wordt. Als ik als single player gedwongen wordt om PvP te doen dan hoeft het voor mij niet zo, aan de andere kant heel erg hongerig voor meer Fallout exploratie.

The Division gedaan, ook de Dark Zone: je komt vanalles tegen, toffe gasten maar ook complete eikels die je meteen in de rug schieten of nog erger ganken. Ik zou dat niet willen voor een Fallout game. Als Bethesda griefing kan beperken (of beter: voorkomen), dan is het goed.

De engine is oud, maar als zij zeggen 4x mapgrootte en 16x detail dan is er best wel wat aan gesleuteld. Fallout 4 vond ik al prima. Kan alleen maar beter worden.

Ik hoop dat Bethesda binnenkort meer laat zien, misschien op QuakeCon 2018?
De mogelijkheden van de engine tig jaar later zijn vaak groter dan in het begin, verbeteringen en optimalisaties in die tijd helpen ook erg. Als je ziet hoeveel beter je FO4 kan laten uitzien met wat mods dan zie je ook wel dat een devver hier nog veel meer mee kan doen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-04 20:59
Mochten mensen nog de power armor editie zoeken, https://www.gameshop.at verkoopt de PS4 en Xbone versie voor 33% mee dan MSRP... maar dan heb je hem wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
LordLuc schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:30:
Waarom alleen een helm, koop dan gelijk een heel pak:

[afbeelding]

etsy.com
OMG TAKE MY MONEY _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ben stiekem wel benieuwd of er al mensen een beta code hebben ontvangen. Nedgame kan hier nog niets over zeggen namelijk :S

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLuc
Bij amerikaanse shops hebben mensen codes gekregen op hun bon, via email of in de chat.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/bLJifJ/Amazon.png

Ik heb 13 juni bij gamemania besteld (PC versie) en nog niks ontvangen.

[ Voor 36% gewijzigd door LordLuc op 19-06-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:01
Svennie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 07:05:
[...]

is een optie maar vond hem zo eigenlijk al te duur, ben gewoon te laat, pech gehad. Bij bol.com zeggen ze de bestelling nog wel eens af, kan ze een mail sturen of ze er dan 1 reserveren.

@Cascade: mocht je hem verkopen, ken nog wel iemand die er naast gegrepen heeft :+
Joh, niet elke aanbieder in Nederland heeft pre-orders voor die Power Armor Edition geaccepteerd. Bovendien komen er rond de release ook altijd nieuwe exemplaren beschikbaar. Die Pip-Boy Edition was rond de release ook eenvoudig te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 17:43:
[...]

Joh, niet elke aanbieder in Nederland heeft pre-orders voor die Power Armor Edition geaccepteerd. Bovendien komen er rond de release ook altijd nieuwe exemplaren beschikbaar. Die Pip-Boy Edition was rond de release ook eenvoudig te verkrijgen.
Dat is goed om te weten, zal rond release nog eens rond kijken _/-\o_ Het viel me op dat MM bv ze niet verkoopt, misschien liggen ze daar wel op release in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Laatst online: 09-05 23:01
Is het nou multiplayer of niet ?

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
GeenAngst schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:45:
Is het nou multiplayer of niet ?
is al meerdere malen besproken, ja je loopt met meerdere mensen (25 tot 30 waarschijnlijk max) in dezelfde wereld, je kan samen quests doen en elkaar zien/opzoeken maar als je geen zin hebt in anderen en alleen wil spelen dan kan je wel dingen instellen zodat de anderen je niet lastig kunnen vallen, hoe het allemaal precies gaat werken is afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Svennie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:11:
[...]

is al meerdere malen besproken, ja je loopt met meerdere mensen (25 tot 30 waarschijnlijk max) in dezelfde wereld, je kan samen quests doen en elkaar zien/opzoeken maar als je geen zin hebt in anderen en alleen wil spelen dan kan je wel dingen instellen zodat de anderen je niet lastig kunnen vallen, hoe het allemaal precies gaat werken is afwachten
Moet/kan je dan werken met zo'n headset of communiceer je zoals je dat in FO4 doet met npc's.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Fraggert schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:52:
[...]
Moet/kan je dan werken met zo'n headset of communiceer je zoals je dat in FO4 doet met npc's.?
het moet niet maar enkel via berichten communiceren werkt ook niet echt fijn, dus als je wil samenwerken is dat wel zo praktisch, er schijnt ook iets van een "wiel" te komen met antwoorden zoals je met NPC's communiceert in FO4 inderdaad (NPC's komen niet in F76, enkel echte personen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Fraggert schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:52:
[...]

Nog niks over gezegd. Dus geen idee of er een soort ingame chat is of dat je zelf via een xbox party oid moet gaan communiceren.

Hier nog wat nieuwtjes: https://www.reddit.com/r/...ines_about_pvp_and_nukes/

Nukes lijkt me dus geen echt probleem te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
De eerste mods voor Fallout 4.

Vault 76 jumpsuit
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.cc/gd5p1yz8x/32070-1527899279-1957777119.jpg
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/32070

Vault 76 Jumpsuit - Power Armor Edition
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.cc/jwrmrt4jl/32385-1528866210-977000417.jpg
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/32385

Fallout mods voor GTA V (beetje oud):

https://www.gta5-mods.com...erhood-of-steel-armor-mod

Fallout: San Andreas: V.A.T.S, branching dialogue, NPC followers.
Fallout 4 Minigun
2075 Fusion Flea
Pipboy 3000
Fallout 76 posters for Gta5

Meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Laatst online: 09-05 23:01
Svennie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:11:
[...]

Bedankt! top antwoord :)

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-04 14:01
Hoop dat ze de graphics nog wat op kunnen schroeven. Vond het grafisch gezien bij FO4 toch wat tegenvallen. Neemt niet weg Gameplay > Graphics, maar bij een game waar voor mij exploren en avontuur hoog in het vaandel staan vind ik mooie grapics altijd wel lekker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Qlimaxs schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:23:
Hoop dat ze de graphics nog wat op kunnen schroeven. Vond het grafisch gezien bij FO4 toch wat tegenvallen. Neemt niet weg Gameplay > Graphics, maar bij een game waar voor mij exploren en avontuur hoog in het vaandel staan vind ik mooie grapics altijd wel lekker. O-)
ik hoop het ook, speel zelf op de PS4 en vond FO4 prima maar beter mag altijd! En voor de beste graphics moet je bij de PC zijn, zeker met HiDef mods erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
Svennie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:31:
[...]

ik hoop het ook, speel zelf op de PS4 en vond FO4 prima maar beter mag altijd! En voor de beste graphics moet je bij de PC zijn, zeker met HiDef mods erop
Heb helaas geen Game-PC, beschik wel over een PS4-Pro + 4k tv. Heb gezien wat andere spellen voor graphics kunnen tonen dus had eigenlijk wel betere graphics verwacht als ik naar de FO76 trailer kijk. Maar misschien ben ik dan te veeleisend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Qlimaxs schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:
[...]
Heb helaas geen Game-PC, beschik wel over een PS4-Pro + 4k tv. Heb gezien wat andere spellen voor graphics kunnen tonen dus had eigenlijk wel betere graphics verwacht als ik naar de FO76 trailer kijk. Maar misschien ben ik dan te veeleisend.
er zijn nu eenmaal betere engines dan die waar FO op draait. Het is sowieso voor een open wereld spel ook veel moeilijker om grafisch mooier te zijn dan bv een schietspel waar de omgeving veel kleiner is. Je kijkt bij FO veel verder, dat moet allemaal berekent en getekend worden, dat kost nu eenmaal rekenkracht. Het hangt er dus ook van af met welk spel je gaat vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Qlimaxs schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:23:
Hoop dat ze de graphics nog wat op kunnen schroeven.
Ze spreken over "16x more detail", het zal geen gigantische sprong worden gezien de trailer - maar hopelijk word de performance wel een stuk beter.
L1nt schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:00:
[...]

Nog niks over gezegd. Dus geen idee of er een soort ingame chat is of dat je zelf via een xbox party oid moet gaan communiceren.
Er is al aangegeven dat er ingame voicechat is. Ik neem aan dat je dit op meerdere manier kan instellen, friends only, party only, open mic etc.
Svennie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:55:
[...]

er zijn nu eenmaal betere engines dan die waar FO op draait.
"Beter" is een groot woord. De ene engine is niet per definitie beter dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
[...]

er zijn nu eenmaal betere engines dan die waar FO op draait. Het is sowieso voor een open wereld spel ook veel moeilijker om grafisch mooier te zijn dan bv een schietspel waar de omgeving veel kleiner is. Je kijkt bij FO veel verder, dat moet allemaal berekent en getekend worden, dat kost nu eenmaal rekenkracht. Het hangt er dus ook van af met welk spel je gaat vergelijken.
True, wat dat betreft is het inderdaad maar lastig om games te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En Bethesda games hebben ook achterlijk veel clutter wat je op kan pakken en dat moet ook allemaal weer berekent worden. Daar lever je dan ook weer in qua grafische kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

[...]

Meh, je ziet genoeg open wereld games die er grafisch prachtig uitzien, dat heeft echt niets met het type spel te maken.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Luukwa schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:27:
[...]
eh, je ziet genoeg open wereld games die er grafisch prachtig uitzien, dat heeft echt niets met het type spel te maken.
Nog steeds een te simpele vergelijking. Het hangt van meer factoren af, zoals @FalloutVATS al zegt: je kan bij FO ontzettend veel spul meenemen en verplaatsen en dat ligt er de volgende keer dan ook nog, dat kost ook allemaal rekenkracht die je niet kan gebruiken om het grafisch mooier te maken. Daarnaast is de FO engine al langer aan een update, zeg maar gerust vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 19:36
Ze stappen niet van de creation engine af. Ze zijn wel bezig met verbeteringen aan de engine. Zo komt er een nieuwe animatiesysteem aan. Voor fallout 76 hebben ze (volgens de noclip documentaire) de engine multiplayer compatible gemaakt door de quake netcode te integreren in de creation engine. Dit heeft ze veel tijd gekost omdat de creation engine gebouwd is voor single player games(meer informatie in de noclip documentaire). Voor modders is het goed dat ze niet een compleet nieuwe engine bouwen omdat de modding tools voor Bethesda games goed zijn(zie maar aan het aantal mods dat gemaakt wordt). ik denk dat we bij starfield een nieuw animatiesysteem krijgen en grafische verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.cc/r8sy34ji9/Untitled-1.png

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:54
Ja, nee. Dat is voor de Bethesda Store. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Als je een pre-order doet op de Xbox One krijg je dan ook een beta code ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
jori040 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:18:
Als je een pre-order doet op de Xbox One krijg je dan ook een beta code ?
Nee. Je krijgt automatisch toegang zodra de beta start:
Fallout 76 | Important B.E.T.A. Information

[ Voor 22% gewijzigd door LordLuc op 20-06-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
LordLuc schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:48:
[...]

Nee. Je krijgt automatisch toegang zodra de beta start:
Fallout 76 | Important B.E.T.A. Information
Duidelijk. ;)

Ondanks dat ik hier al duidelijk heb laten weten geen fan te zijn van deze nieuwe opzet wil ik het toch een kans geven.Ik hoop dat dit vet gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
kkbizz schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:51:
Ze stappen niet van de creation engine af. Ze zijn wel bezig met verbeteringen aan de engine. Zo komt er een nieuwe animatiesysteem aan. Voor fallout 76 hebben ze (volgens de noclip documentaire) de engine multiplayer compatible gemaakt door de quake netcode te integreren in de creation engine. Dit heeft ze veel tijd gekost omdat de creation engine gebouwd is voor single player games(meer informatie in de noclip documentaire). Voor modders is het goed dat ze niet een compleet nieuwe engine bouwen omdat de modding tools voor Bethesda games goed zijn(zie maar aan het aantal mods dat gemaakt wordt). ik denk dat we bij starfield een nieuw animatiesysteem krijgen en grafische verbeteringen.
We gaan het zien, ik had geen moeite met FO4 (PS4), ik vond het er prima uit zien maar ik ben dan ook iemand die er niet zo op let. Een vriend van me heeft wel eens mee zitten kijken en die vond het in het begin matige kwaliteit maar toen hij in het verhaal zat viel het hem ook veel minder op. Wat wel duidelijk was was dat de engine echt op zijn max zat dus hopelijk hebben ze veel aangepast.

Een compleet nieuwe engine is gezien de modding inderdaad niet wenselijk, grafisch zou het misschien wel beter zijn. Ze hebben nog wat tijd voor FO5 (die komt toch pas op de nieuwe generatie?). We wachten af en gaan het zien. hopelijk komen die BETA keys snel, prima weer vandaag voor een rondje wasteland _/-\o_
jori040 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:39:
[...]

Duidelijk. ;)

Ondanks dat ik hier al duidelijk heb laten weten geen fan te zijn van deze nieuwe opzet wil ik het toch een kans geven.Ik hoop dat dit vet gaat zijn.
precies, het is een nieuwe FO game, veel eerder dan verwacht dus ik ben er blij mee, co-op/met een groep lijkt me geweldig en hoe het gaat worden met anderen die evt kunnen gaan vervelen, we zien wel.

[ Voor 60% gewijzigd door Svennie op 21-06-2018 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

jori040 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:39:
same here d:)b

ik heb het niet zo op dat multiplayer geneuzel in games, ik kom uit het tijdperk dat Counterstrike etc net begon en je door de campers en hackers aan alle kanten binnen 7 sec na spawnen alweer gestrekt op de vloer lag |:(

Maar het vooruitzicht van een FO-wereld die 4 x zo groot is trekt mij wel over de streep. DIe game is doordrenkt met precies de juiste sfeer.

Ik ben ook rete-benieuwd naar de soundtrack want ook ik vond dat de graphics nou niet bepaald het sterkste punt waren van de game maar boy, o boy wat een bazensoundtrack _/-\o_

Ik kan haast niet wachten *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 19:36
Fraggert schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:41:
[...]

same here d:)b

ik heb het niet zo op dat multiplayer geneuzel in games, ik kom uit het tijdperk dat Counterstrike etc net begon en je door de campers en hackers aan alle kanten binnen 7 sec na spawnen alweer gestrekt op de vloer lag |:(

Maar het vooruitzicht van een FO-wereld die 4 x zo groot is trekt mij wel over de streep. DIe game is doordrenkt met precies de juiste sfeer.

Ik ben ook rete-benieuwd naar de soundtrack want ook ik vond dat de graphics nou niet bepaald het sterkste punt waren van de game maar boy, o boy wat een bazensoundtrack _/-\o_

Ik kan haast niet wachten *O*
Ik ook niet lijkt me echt geweldig om de wereld te verkennen met een paar vrienden :D . Ik heb hem zojuist gepreordered :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Ik heb geen vrienden. Zal dus in mn eentje spelen. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door LordLuc op 21-06-2018 12:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

LordLuc schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:11:
Er zijn vast mensen op 't forum die in hetzelfde schuitje als jou zitten, team up?

Soundcloud!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
LordLuc schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:11:
Dat gaat met de release wel goed komen joh. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
YouTube: FALLOUT 76 HUGE INFO - No More Concerns? Stealth, Nukes, World Map, ...

Als ik dan zo die map zie dan begint het wel te kriebelen hoor.

Wat ik niet snap van Bethesda:Rage 2 [wel top] die pas in de lente van 2019 gaat komen wel speelbaar was en Fallout76 die dit jaar komt niet.

Gewoon 30 min gameplay dan waren er nu niet zoveel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

jori040 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:55:
YouTube: FALLOUT 76 HUGE INFO - No More Concerns? Stealth, Nukes, World Map, ...

Als ik dan zo die map zie dan begint het wel te kriebelen hoor.

Wat ik niet snap van Bethesda:Rage 2 [wel top] die pas in de lente van 2019 gaat komen wel speelbaar was en Fallout76 die dit jaar komt niet.

Gewoon 30 min gameplay dan waren er nu niet zoveel vragen.
Dat heet hype creëren, net genoeg vertellen om mensen warm te maken maar net te weinig om je voor te kunnen stellen hoe het gaat zijn..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Luukwa schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:35:
[...]

Dat heet hype creëren, net genoeg vertellen om mensen warm te maken maar net te weinig om je voor te kunnen stellen hoe het gaat zijn..
Vaak lukt dat ja.
In dit geval kost het mij veel moeite om te geloven dat dit ook echt een goede ervaring gaat worden.

Ik ga het een kans geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Luukwa schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:35:
[...]
dat doen ze goed, ik kan niet wachten, ik kreeg een mail dat mijn bestelling onder weg was, ik dacht even dat het misschien wel de BETA key was maar was natuurlijk heel wat anders, hoezo hyped :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Moet je via de Xbox de pre-order al betalen om mee te doen voor de beta ?

Zijn er hier sowieso wat Tweakers die de game gaan spelen op de Xbox One ?

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 22-06-2018 15:53 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1