Wat mij trouwens wel opvalt is dat elke 10 levels een soort van milestone is. Bijvoorbeeld bij level 20 droppen er meer high level wapens zoals combat rifle en combat shotgun. Volgensmij bij level 30 power armor pieces(level requirement op mijn power armor pieces). Het was voor mijn gevoel echt een milestone om level 20 te halen gisteren omdat ik in een keer nieuwe wapens kon gebruiken.
Ik had dat ze al van lvl 30 vielen toen ik lvl 12 was, het ligt niet aan de locatie.kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:29:
Wat mij trouwens wel opvalt is dat elke 10 levels een soort van milestone is. Bijvoorbeeld bij level 20 droppen er meer high level wapens zoals combat rifle en combat shotgun. Volgensmij bij level 30 power armor pieces(level requirement op mijn power armor pieces). Het was voor mijn gevoel echt een milestone om level 20 te halen gisteren omdat ik in een keer nieuwe wapens kon gebruiken.
Want op sommige momenten loop ik rond met lvl 23/32 om me heen en als ik dan van server verwissel zijn het lvl 6 mobs
[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 16-11-2018 08:48 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Is iemand al een sniper rifle tegen gekomen en vanaf welk lvl kan je deze gebruiken?
Speel toch graag als sniper
Enkel dat me pip boy eerst volledig in beeld was en nu op verre afstand waardoor ik het toch erg klein vindt.
Welke setting is dit?
Dan heb je dus altijd een workbench bij de hand. waar je ook in de wereld bent
Thanks heb dit gisteren avond getest en werkt perfect.LordLuc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:48:
Custom ini settings die ik nu gebruik. Van een andere site gehaald.
Verwijderd DOF, lensflares, set FOV op 90, veranderd TXAA naar FXAA.
Maak een Fallout76Custom.ini bestand aan in Mijn Documenten\My Games\Fallout 76
[Display]
sAntiAliasing=FXAA
bFullScreen=1
bBorderless=0
fDefaultWorldFOV=90
fDefault1stPersonFOV=90
fDOFBlendRatio=0
fDOFMinFocalCoefDist=999999
fDOFMaxFocalCoefDist=99999999
fDOFDynamicFarRange=99999999
fDOFCenterWeightInt=0
fDOFFarDistance=99999999
fIBLensFlaresBloomint=0
uIBLensFlaresBloomradius=0
[ImageSpace]
bDoRadialBlur=0
iRadialBlurLevel=0
bDoDepthOfField=0
bDynamicDepthOfField=0
bMBEnable=0
bScreenSpaceBokeh=0
bLensFlare=0
[General]
sStartingConsoleCommand=saveini
Enkel dat me pip boy eerst volledig in beeld was en nu op verre afstand waardoor ik het toch erg klein vindt.
Welke setting is dit?
Haha dit is wel handig dan. maar moet je dan de workshops ook opnieuw craften?sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:47:
[...]
Jep daarom dat het ook handig is om eerst een plek volledig te verkennen en uitmoorden (terwijl je de junk oppikt) , en vervolgens alle lijken te gaan looten.
Wat ook best handig is, is je CAMP mee te nemen en ergens midden de locatie die je aan het verkennen bent zet. Snel naar je camp om te gaan craften,storen of gewoon scrappen
[ Voor 26% gewijzigd door luigi87 op 16-11-2018 09:27 ]
- leeg -
Alle dingen die geplaatst had kun je weer opnieuw plaatsen zonder kosten. Hetzelfde als in fallout 4 als je bijvoorbeeld een bed oppakt en in je workbench stored. Die kun je dan later weer plaatsen zonder opnieuw te craften.luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:15:
[...]
Thanks heb dit gisteren avond getest en werkt perfect.
Welke setting is dit?
[...]
Haha dit is wel handig dan. maar moet je dan de workshops ook opnieuw craften?
ah oke, dus als ik het goed begrijp (doe nooit wat met het bouwen)kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:24:
[...]
Alle dingen die geplaatst had kun je weer opnieuw plaatsen zonder kosten. Hetzelfde als in fallout 4 als je bijvoorbeeld een bed oppakt en in je workbench stored. Die kun je dan later weer plaatsen zonder opnieuw te craften.
Ik zet me C.A.M.P. ergens neer, maak die workbenches.
store me workbenches weer in de C.A.M.P.
Stop de C.A.M.P. weer in me tas en kan overal waar ik maar wil craften?
Kan je dan ook een mystach box maken en plaatsen? want dan kan je direct zo box neer zetten en al je junk weer lozen?
zitter er geen resticties aan het opruimen en plaatsen van je C.A.M.P.
[ Voor 13% gewijzigd door luigi87 op 16-11-2018 09:41 ]
- leeg -
Ik ben gister verder gegaan waar ik met de BETA gebleven was. Die misgelopen achievements boeien mij niet. De watertextures doen het nu wel gelukkig. Wat mij alleen nog irriteert is de draw-in van de schaduwen. Deze worden gemaakt, zo lijkt het, op een vaste afstand van de speler. Dat betekend dat schaduwen in een soort van cirkel om de speler worden in getekend met als resultaat dat bijvoorbeeld een huis aan de voorkant schaduw heeft maar op de achterkant niet. Ziet er een beetje vreemd uit en valt lastig uit te leggen maar het valt wel zeker weten op.
Gister wat events gedaan en wat sidequests. Ik ben nu lvl 10 en mijn eerste CAMP gebouwd met een ondervloer, een Stash kist en een cooking fire. Toen was het Wood op.
Zit er wel lekker in. Toch vind ik het gemis van NPC's wel een dingetje. Het is toch veel leuker om interactie te hebben met een NPC's waarbij je dialoogopties hebt ipv wéér de honderdste holotape af te luisteren.
Ik vraag mij af wanneer ik interactie ga hebben met andere spelers. Nu loopt iedereen elkaar voorbij. Sommigen groeten wel nog maar voor de rest is iedereen bezig met zijn eigen ding. Behalve dan bij de events natuurlijk.
Gister wat events gedaan en wat sidequests. Ik ben nu lvl 10 en mijn eerste CAMP gebouwd met een ondervloer, een Stash kist en een cooking fire. Toen was het Wood op.
Ik vraag mij af wanneer ik interactie ga hebben met andere spelers. Nu loopt iedereen elkaar voorbij. Sommigen groeten wel nog maar voor de rest is iedereen bezig met zijn eigen ding. Behalve dan bij de events natuurlijk.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Misschien een idee om een Tweakers dorp op te richten in de game ?? A community for Tweakers and by Tweakers . . .Techno Overlord schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:38:
Je kunt ook alles laten staan en via je inventory je camp verplaatsen als je op een nieuwe locatie bent. Alles wordt automatisch in je camp opgeslagen en je kunt het weer opnieuw plaatsenluigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:31:
[...]
ah oke, dus als ik het goed begrijp (doe nooit wat met het bouwen)
Kan je dan ook een mystach box maken en plaatsen? want dan kan je direct zo box neer zetten en al je junk weer lozen?
Ja, Stash box kan je ook gewoon maken. Enige kosten van je camp verplaatsen is een caps cost, dat zie je in je pipboy als je voor verplaatsen kiest.luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:31:
[...]
ah oke, dus als ik het goed begrijp (doe nooit wat met het bouwen)
Handigst is om je workbenches op een foundation te plaatsen. Alles wat dan op het platform staat word dan samen gestored, in plaats van alles los. Ook makkelijker te plaatsen. Heb zelf mijn workbenches + stash op 2x1 gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 16-11-2018 09:47 ]
Ow dit wist ik niet. Vanavond maar eens proberen, Thx voor de tip!Pheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:
[...]
Ja, Stash box kan je ook gewoon maken. Enige kosten van je camp verplaatsen is een caps cost, dat zie je in je pipboy als je voor verplaatsen kiest.
Handigst is om je workbenches op een foundation te plaatsen. Alles wat dan op het platform staat word dan samen gestored, in plaats van alles los. Ook makkelijker te plaatsen. Heb zelf mijn workbenches + stash op 2x1 gekregen.
Nog een tip. De workshops zijn niet de enige plaatsen waar je collectors kan opzetten. Als jij ergens anders een resource ziet (zo een gat in de grond, niet een ore deposit aan een wand) en je bouwt je camp daar kan je er gewoon een collector op bouwen.
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 16-11-2018 09:56 ]
Als je de hunting rifle tegengekomen bent.luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:15:
Is iemand al een sniper rifle tegen gekomen en vanaf welk lvl kan je deze gebruiken?
Deze kan je dan zo modificeren dat het een sniper rifle wordt, langere barrel erop, grote scope en stock
En je kan ze al tegenkomen rond lvl 6
kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:
[...]
Je kunt ook alles laten staan en via je inventory je camp verplaatsen als je op een nieuwe locatie bent. Alles wordt automatisch in je camp opgeslagen en je kunt het weer opnieuw plaatsen.
Hehe handig.Pheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:
[...]
Ja, Stash box kan je ook gewoon maken. Enige kosten van je camp verplaatsen is een caps cost, dat zie je in je pipboy als je voor verplaatsen kiest.
dan heb je dus eigenlijk nooit meer een probleem met dat je te vol zit
Hoeveel caps kost het verplaatsen dan?
- leeg -
Dat hangt af van de afstand. ergens tussen 1 en 50 ongeveer denk ik, meestal aan de lage kant.luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:00:
[...]
Hehe handig.
dan heb je dus eigenlijk nooit meer een probleem met dat je te vol zit
Hoeveel caps kost het verplaatsen dan?
Ow, vol zitten gaat nog continu een probleem zijn want je stash mag dan dichtbij zijn, maar er kan maar 400lb in...
Dat wordt lastig, aangezien niet iedereen in dezelfde server terecht komt de eerste keer.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:
[...]
Misschien een idee om een Tweakers dorp op te richten in de game ?? A community for Tweakers and by Tweakers . . .
Kak, daar had ik er 20 van, allemaal gescrapt omdat die hetzelfde ammo had als een ander beter wapen.Ienni1983 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:59:
[...]
Als je de hunting rifle tegengekomen bent.
Deze kan je dan zo modificeren dat het een sniper rifle wordt, langere barrel erop, grote scope en stock
En je kan ze al tegenkomen rond lvl 6
- leeg -
Je moet dan de 1st person FOV weglaten denk ik:luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:15:
Thanks heb dit gisteren avond getest en werkt perfect.
Welke setting is dit?
fDefault1stPersonFOV=90
Heb jij hier geen last van dan?LordLuc schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:14:
[...]
Je moet dan de 1st person FOV weglaten denk ik:
fDefault1stPersonFOV=90
Serieus in die mystash kist kan max 400lb. meerdere neer zetten heeft geen zin zeker omdat de inhoud gedeeld wordt. zijn er geen gewone kisten die je dan neer kan zetten?Pheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:02:
[...]
Dat hangt af van de afstand. ergens tussen 1 en 50 ongeveer denk ik, meestal aan de lage kant.
Ow, vol zitten gaat nog continu een probleem zijn want je stash mag dan dichtbij zijn, maar er kan maar 400lb in...
Was in fallout 4 kampioen Horden, maar dat wordt in Fallout 76 dus berperkt.
[ Voor 56% gewijzigd door luigi87 op 16-11-2018 10:23 ]
- leeg -
Helemaal geen opties op het moment. Ik ben ook hoarder normaal gesproken dus zat hier heel snel mee. Het is een grote klacht op het moment en zogenaamd zijn ze er naar aan het kijken maar tegen de release is er helaas niks mee gebeurd. Het zal toch echt omhoog moeten anders ben je gewoon 1/3rde van je tijd per sessie kwijt aan inventory management en dingen weggooien die je niet wil weggooien.luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:21:
[...]
Serieus in die mystash kist kan max 400lb. meerdere neer zetten heeft geen zin zeker omdat de inhoud gedeeld wordt. zijn er geen gewone kisten die je dan neer kan zetten?
Was in fallout 4 kampioen Horden, maar dat wordt in Fallout 76 dus berperkt.
InderdaadPheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:41:
[...]
Helemaal geen opties op het moment. Ik ben ook hoarder normaal gesproken dus zat hier heel snel mee. Het is een grote klacht op het moment en zogenaamd zijn ze er naar aan het kijken maar tegen de release is er helaas niks mee gebeurd. Het zal toch echt omhoog moeten anders ben je gewoon 1/3rde van je tijd per sessie kwijt aan inventory management en dingen weggooien die je niet wil weggooien.

Dit horden is een wezelijk onderdeel van de Fallout games.
Stop wel met horden dan, en ga wel opzoek naar de resources als ik lvl 10, 15, 20, 25 etc. ben.
Gelukkig weet uit de eerdere fallout game wat de rare resources zijn en neem ik die wel iig mee.
[ Voor 13% gewijzigd door luigi87 op 16-11-2018 10:48 ]
- leeg -
Inderdaad, ik heb ook gewoon mijn meer gewilde items voor search aangevinkt in de component view en focus me vooral daar op.
Ik heb gisteren mijn stash een beetje opgeruimt en ongeveer 300 steel en cloth scrap weggegooid omdat ik te veel hadPheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:06:
Inderdaad, ik heb ook gewoon mijn meer gewilde items voor search aangevinkt in de component view en focus me vooral daar op.

Ik had gisteren een mutation opgelopen.
Speed demon
This mutation is beneficial to players who wants to move faster and quicker reloads.
The player gains +20 movement speed and reloads faster without any side effects.
Maja had ook meer dan 50% radiation
Speed demon
This mutation is beneficial to players who wants to move faster and quicker reloads.
The player gains +20 movement speed and reloads faster without any side effects.
Maja had ook meer dan 50% radiation
Je kan het ook bulken (kost plastic) en dan verkopen (voor heel weinig) maar de vendors hebben *samen* maar 200 caps per dag beschikbaar. Blijkbaar is dat wel 'per factie'. De Responders bot in Flatwood, de stationbeheerders, en de Whitesprings bot hebben een eigen stash blijkbaar. Maar goed daartussen reizen kost ook caps tenzij je fast travel opties in de buurt hebtkkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:08:
[...]
Ik heb gisteren mijn stash een beetje opgeruimt en ongeveer 300 steel en cloth scrap weggegooid omdat ik te veel had. Ik hoop echt dat ze bij de volgende update de stash verbeteren of ons de mogelijkheid geven om hem te upgraden.
Daar kwam ik gisteren ook achter. Ik heb een bot leeggeroofd van caps bij een train station en toen naar een firestation gegaan en die had ook geen caps meerPheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:10:
[...]
Je kan het ook bulken (kost plastic) en dan verkopen (voor heel weinig) maar de vendors hebben maar 200 caps per dag beschikbaar. Blijkbaar is dat wel 'per factie'. De Responders bot in Flatwood, de stationbeheerders, en de Whitesprings bot hebben een eigen stash blijkbaar. Maar goed daartussen reizen kost ook caps tenzij je fast travel opties in de buurt hebt
[ Voor 6% gewijzigd door kkbizz op 16-11-2018 11:14 ]
Altijd leuk die muziek om te horen

Ja strak plan, @Thunderwing The Gathering of Tweakers of AppalachiaVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:
[...]
Misschien een idee om een Tweakers dorp op te richten in de game ?? A community for Tweakers and by Tweakers . . .
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ienni1983 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:34:
Altijd leuk die muziek om te horen
[Afbeelding]
Off topic:
moet bij het nummer "America - A Horse With No Name altijd terug denken aan GTA 5
Zal over een tijdje wel met "west virgina" aan fallout zijn
[ Voor 7% gewijzigd door luigi87 op 16-11-2018 11:50 ]
- leeg -
Dit klinkt heel goed. Er is blijkbaar een nuttige inventory sorting mod voor Fallout 76 van een longtime modder. Werkt clientside.
Enige is dat er nog niks gezegd is door Bethesda of het wel ok is. (Hoewel dit soort mod in TESO blijkbaar wel ok was)
https://www.reddit.com/r/...ut_4_modder_and_ive_just/
https://www.nexusmods.com/fallout76/mods/32
Enige is dat er nog niks gezegd is door Bethesda of het wel ok is. (Hoewel dit soort mod in TESO blijkbaar wel ok was)
https://www.reddit.com/r/...ut_4_modder_and_ive_just/
https://www.nexusmods.com/fallout76/mods/32
Weight per categorie alleen al zou geweldig zijnSave your sanity trying to survive! Filter your AID tab for Food and Water, and view your inventory weight for each tab so that you know where your weight is coming from.
[ Voor 44% gewijzigd door Pheace op 16-11-2018 11:59 ]
Sameluigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:49:
[...]
![]()
Moet bekenen dat ik gisteren avond de radio op de pip boy had aangezet, en toen deze kwam hem keihard meezong
Off topic:
moet bij het nummer "America - A Horse With No Name altijd terug denken aan GTA 5
Zal over een tijdje wel met "west virgina" aan fallout zijn
Gisteravond overnieuw begonnen, best wel een beetje aan het klooien geweest maar heb moeite met mijn "build", je kan volgens mij (nog) niet "resetten"?
Uiteindelijk unlock je denk ik wel alle perk cards (?), alleen je bent dus gelimiteerd door waar je je SPECIAL punten in doet denk ik? Ik ben nog niet zo ver maar wil het niet nu al verpesten zeg maar
Tevens zijn er mensen die goede builds hebben? Solo, team based, tank, sniper etc?
Uiteindelijk unlock je denk ik wel alle perk cards (?), alleen je bent dus gelimiteerd door waar je je SPECIAL punten in doet denk ik? Ik ben nog niet zo ver maar wil het niet nu al verpesten zeg maar
Tevens zijn er mensen die goede builds hebben? Solo, team based, tank, sniper etc?
Ze hebben het wel over een character respec in de toekomst gehad. Ik neem aan dat dat over SPECIAL gaat maar wanneer het komt en in wat voor vorm, geen idee.Zeph schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:28:
Gisteravond overnieuw begonnen, best wel een beetje aan het klooien geweest maar heb moeite met mijn "build", je kan volgens mij (nog) niet "resetten"?
Er zijn verschillende sites waar je een build kan maken(weet ze niet zo uit mn kop). Eventueel kun je op reddit kijken of daar al builds te vinden zijn. Ikzelf heb me gefocust op rifleman met wat strength voor inventory size en luck voor meer ammo. Zelf kijk ik nooit naar andere builds en bouw altijd mijn eigen totdat ik weet wat mijn perfecte build moet zijn en dan begin ik overnieuwZeph schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:28:
Ja, dat klinkt erg logisch voor X caps ofzo, en dan ook via microtransactie want ja why not. Maar je perkcards zijn geen limiet want uiteindelijk krijg je al die kaarten vanzelf in je beschikbare "perk card pool", toch? Want die kaarten kun je gewoon heen en weer gooien. Je SPECIAL niet, dus zolang je onder de 3-5 zit met iets kun je daar relatief veilig een special punt in gooien.Pheace schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:30:
[...]
Ze hebben het wel over een character respec in de toekomst gehad. Ik neem aan dat dat over SPECIAL gaat maar wanneer het komt en in wat voor vorm, geen idee.
Ik ga vanmiddag eens wat builds maken in zo perkbuilder.
Dit is de meest gebruikte SPECIAL build planner waarschijnlijk: https://nukesdragons.com/
Voor je SPECIAL planning gaat het er vooral om wat je allemaal tegelijk equipped zou willen hebben uiteindelijk. Voor melee of pistol builds of zo zit je dan snel diep in Strength of Agility.
Heb geen eigen builds beschikbaar op het moment en zelfs de paar builds die ik had zou ik nu al weer dingen aan veranderen waarschijnlijk dus dat zou toch geen nut hebben xD
Voor je SPECIAL planning gaat het er vooral om wat je allemaal tegelijk equipped zou willen hebben uiteindelijk. Voor melee of pistol builds of zo zit je dan snel diep in Strength of Agility.
Heb geen eigen builds beschikbaar op het moment en zelfs de paar builds die ik had zou ik nu al weer dingen aan veranderen waarschijnlijk dus dat zou toch geen nut hebben xD
Zwaar teleurgesteld.Maverick! schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:19:
Ik heb behoorlijk last van de bug die de hele Xbox doet crashen
Bij fast travelen of naar de perk cards gaan crashed de Xbox vaak. Hij gaat helemaal uit. Bij opstarten krijg je dan de melding dat de Xbox een beveiliging heeft dat hij uit gaat wanneer er oververhitting optreedt.
Googelen leert me dat het een bekende bug is en dat Bethesda er nog niet op gereageerd.
Het is niet bepaald speelbaar op deze manier. Baal er behoolijk van
Meer mensen hier last van? Het blijkt enkel op de Xbox One X voor te komen.
Zojuist naar een refund aangevraagd
Voor de geinteresseerden:
https://bethesda.net/community/topic/264015/xbox-one-x-overheating/126
Een beetje.Misschien komt Bethesda zelf met een fix.luigi87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:21:
Heb jij hier geen last van dan?
Trouwens, vandaag is het even Bugthesda:

Maar goed, ben langzaam richting het oosten gegaan. Bij Horizon's Rest geweest, een super mutant camp. Leuk design. Flink wat tegenstand. Met mijn hunting- en laserrifles de meeste gesniped. De rest mocht kennismaken met mijn meathook.
Daarna richting west. Mijn 2e power armor gevonden waarvan ik alleen het frame kan gebruiken. Ben lvl 15 en moet eigenlijk Raider parts hebben. Misschien dat ik hem gewoon ga weggeven.
Hahaha daar heb ik ook al een paar screenshots vanLordLuc schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:13:
[...]
Een beetje.Misschien komt Bethesda zelf met een fix.
[Afbeelding]
Maar goed, ben langzaam richting het oosten gegaan. Bij Horizon's Rest geweest, een super mutant camp. Leuk design. Flink wat tegenstand. Met mijn hunting- en laserrifles de meeste gesniped. De rest mocht kennismaken met mijn meathook.
Daarna richting west. Mijn 2e power armor gevonden waarvan ik alleen het frame kan gebruiken. Ben lvl 15 en moet eigenlijk Raider parts hebben. Misschien dat ik hem gewoon ga weggeven.

haha uitschuif hondenLordLuc schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:13:
[...]
Een beetje.Misschien komt Bethesda zelf met een fix.
[Afbeelding]
gisteren kwam ik een andere speler tegen met hele lange benen, bleek die in een power armor rond te lopen. die stond alleen bij ergens anders vast in een muur.
Nooit geweten maar als je poppetje dus in een power armor stopt worden de benen opgerekt
- leeg -
Mijn god zeg dit is wel een nieuw dieptepunt qua review bombing. En nee ik heb niet de illusie dat het gros het spel daadwerkelijk gespeeld heeft. Maar dan nog, zoveel mensen die de moeite nemen om erover te klagen is toch best bizar te noemen.
En het is of een 0 of een 10 zo'n beetje, als je die 2 cijfers weghaalt (beide zijn namelijk volledig belachelijk) blijven er 10 reviews over misschien. En laat zien dat de user reviews in metacritic als volledig waardeloos beschouwd kunnen worden.
Ik zou best eens mee willen luisteren in het Bethesda hoofdkantoor nu.
Voelt een beetje als kijken naar een ernstig verkeersongeluk.
Nou ja aparte gewaarwording iig, ik ga vanavond gewoon weer verder, en eens kijken hoe het spel verder ontwikkeld naarmate ik verder kom.
En het is of een 0 of een 10 zo'n beetje, als je die 2 cijfers weghaalt (beide zijn namelijk volledig belachelijk) blijven er 10 reviews over misschien. En laat zien dat de user reviews in metacritic als volledig waardeloos beschouwd kunnen worden.
Ik zou best eens mee willen luisteren in het Bethesda hoofdkantoor nu.
Nou ja aparte gewaarwording iig, ik ga vanavond gewoon weer verder, en eens kijken hoe het spel verder ontwikkeld naarmate ik verder kom.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Jammer dat dit gebeurt. Bethesda heeft van het begin af aan al aangegeven dat het niet een normale fallout is maar een experiment met multiplayer in de vorm van een spin off. En nog steeds zijn mensen aan het klagen. Als de game niet interessant voor je is, schrijf er dan geen review over.Flagg schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:44:
Mijn god zeg dit is wel een nieuw dieptepunt qua review bombing. En nee ik heb niet de illusie dat het gros het spel daadwerkelijk gespeeld heeft. Maar dan nog, zoveel mensen die de moeite nemen om erover te klagen is toch best bizar te noemen.
Ik zou best eens mee willen luisteren in het Bethesda hoofdkantoor nu.![]()
Als ik fallout 76 een cijfer moest geven zou het een 7 zijn omdat het een goede fallout multiplayer experience is die wat problemen heeft zoals optimalisaties en engine issues maar toch een sterke wereld met veel content.
[ Voor 8% gewijzigd door kkbizz op 16-11-2018 14:10 ]
Ja uiteraard, maar dat verbaast mij juist. Zoveel mensen die de tijd en moeite nemen om ongefundeerde reviews te plaatsen.kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:05:
[...]
Jammer dat dit gebeurt. Bethesda heeft van het begin af aan al aangegeven dat het niet een normale fallout is maar een experiment met multiplayer in de vorm van een spin off. En nog steeds zijn mensen aan het klagen. Als de game niet interessant voor je is, schrijf er dan geen review over.
De fallout reeksen hebben altijd op hun share van negatieve emoties kunnen rekenen. Maar dit lijkt wel een beetje of er een soort vloedgolf langskomt. Soort optelsom van alle negatieve gevoelens vanaf Fallout 1 t/m 4. En 76 is nu de druppel.
Mensen nemen games gewoon veel te serieus. En da's nou net niet de bedoeling van spelletjes...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Precies, ik speel games vooral om me te verdiepen in de verhalen, locaties, de wereld en ook om met vrienden lol te hebben. Ik kan fallout 76 ook niet met een andere game vergelijken. je kunt een rust of 7 days to die pakken maar geen van die games heeft zo veel content bij launch, erg diepgaande customization, survival aspecten en character progression.Flagg schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:12:
[...]
Ja uiteraard, maar dat verbaast mij juist. Zoveel mensen die de tijd en moeite nemen om ongefundeerde reviews te plaatsen.
De fallout reeksen hebben altijd op hun share van negatieve emoties kunnen rekenen. Maar dit lijkt wel een beetje of er een soort vloedgolf langskomt. Soort optelsom van alle negatieve gevoelens vanaf Fallout 1 t/m 4. En 76 is nu de druppel.
Mensen nemen games gewoon veel te serieus. En da's nou net niet de bedoeling van spelletjes...
Fallout 76 is zeker niet perfect nee, maar om nou zo triest te zijn en dan allemaal maar 0 reviews te plaatsen.
Ik vermaak me er echt prima mee, maar ik ben ook een Fallout speler die het exploren leuker vind dan het verhaal te volgen. Lekker rondlopen met die radio aan of die mooie ambient music op de achtergrond. Vind dat trouwens wel echt 10x beter nu die ambience soundtrack. Vond die van Fallout 3 ook mooi, maar van Fallout New Vegas en Fallout 4 (behalve Far Harbor OST) vond ik die een beetje tegenvallen.
Ik vermaak me er echt prima mee, maar ik ben ook een Fallout speler die het exploren leuker vind dan het verhaal te volgen. Lekker rondlopen met die radio aan of die mooie ambient music op de achtergrond. Vind dat trouwens wel echt 10x beter nu die ambience soundtrack. Vond die van Fallout 3 ook mooi, maar van Fallout New Vegas en Fallout 4 (behalve Far Harbor OST) vond ik die een beetje tegenvallen.
Ik ben het 99% met je eens, maar de FO-NV muziek was echt super tof!NukaWorldNL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:02:
Fallout 76 is zeker niet perfect nee, maar om nou zo triest te zijn en dan allemaal maar 0 reviews te plaatsen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Kleine handigheid vind ik trouwens toch ook wel die watchtowers. Zetten ze meteen een aantal map markers op je map om te verkennen mocht je die wellicht over het hoofd hebben gezien tijdens het wandelen.
Je kan trouwens wel zien dat Bethesda toch wel naar een boel mods heeft gekeken van Fallout 4. Sowieso die watchtowers lijkt heel erg op zo'n mod (Minutemen Watchtowers), alles kunnen scrappen of armor over armor had je ook een mod voor (Armorsmith Extended), ammo/armor/weapon crafting (kan die mod nu 123 niet even vinden) en nog wel meer dingen.
Je kan trouwens wel zien dat Bethesda toch wel naar een boel mods heeft gekeken van Fallout 4. Sowieso die watchtowers lijkt heel erg op zo'n mod (Minutemen Watchtowers), alles kunnen scrappen of armor over armor had je ook een mod voor (Armorsmith Extended), ammo/armor/weapon crafting (kan die mod nu 123 niet even vinden) en nog wel meer dingen.
Ik vind nog steeds de muziek(niet ambient) van fallout 3 het leukste omdat ik daar de beste herinneringen aan heb(i don't want to set the world on fire terwijl ik door fire ants aangevallen werd). Fallout new vegas was ook leuk(jingle jangle! door de woestijn) maar ik heb fallout 3 meer gespeeld. Fallout 4 had ook goede muziek maar daar herinner ik niet veel van.Mad-Matt schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:17:
[...]
Ik ben het 99% met je eens, maar de FO-NV muziek was echt super tof!
Ambient music in the 50's?? Echt immersive... NOT! Nee, dan heb ik liever de muziek die ook echt uit die tijd kwam.NukaWorldNL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:02:
Kan me aan zulke dingen totaal niet storen. Die radio gaat me na een tijd ook vervelen en dan wil ik even rustige muziek op de achtergrond.l0n3w012ph schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:24:
[...]
Ambient music in the 50's?? Echt immersive... NOT! Nee, dan heb ik liever de muziek die ook echt uit die tijd kwam.
Ik heb op het moment alleen nog naar appalachia radio geluisterd. Heeft iemand anders de andere radio stations al beluisterd? Zo ja, welke muziek wordt daarop gedraaid(classic weet ik wel)?
Sommige radio's hebben geen muziek, maar is het een soort quest starter en soms is het een propaganda zender.kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:29:
Ik heb op het moment alleen nog naar appalachia radio geluisterd. Heeft iemand anders de andere radio stations al beluisterd? Zo ja, welke muziek wordt daarop gedraaid(classic weet ik wel)?
Het stoorde mij ook niet, daarvoor heb je een andere zender tot je beschikking en die stond er al snel op bij mij.NukaWorldNL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:26:
[...]
Kan me aan zulke dingen totaal niet storen. Die radio gaat me na een tijd ook vervelen en dan wil ik even rustige muziek op de achtergrond.
Maar ik ga echt geen muziek van deze tijd draaien in fallout games. In New Vegas verveelde Johnny Guitar van Peggy Lee, Big iron van Marty Robbins en alle anderen mij ook nog niet na honderden keren. Het paste precies bij de sfeer.
Wat is er nu rustgevender dan een Alpha Male Deathclaw snipen in The Quarry terwijl Peggy Lee op de achtergrond in je oor fluistert
Op reddit klaagte iemand dat het spel saai was. Kerel had in amper 35 uur zichzelf opgewerkt tot level 57. Dan ben je echt wel door het spel heen gerusht en dan kan ik me voorstellen dat je bar weinig van het verhaal mee krijgt.kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:16:
[...]
Precies, ik speel games vooral om me te verdiepen in de verhalen, locaties, de wereld en ook om met vrienden lol te hebben. Ik kan fallout 76 ook niet met een andere game vergelijken. je kunt een rust of 7 days to die pakken maar geen van die games heeft zo veel content bij launch, erg diepgaande customization, survival aspecten en character progression.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Normaal ben ik ook een persoon die snel door een game heen gaat. Maar fallout is bij mij een uitzondering. Ik heb bijna alle beta dagen gespeeld en dan deze week in de avonduren en ben pas level 20. Het is niet zo erg bij fallout 4 waar ik 100 uur in 1 week heb gespeeld. Ik geniet gewoon van de game en maak me niet druk over de bugs. Dat zouden meer mensen moeten doenPlayer1S schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:09:
[...]
Op reddit klaagte iemand dat het spel saai was. Kerel had in amper 35 uur zichzelf opgewerkt tot level 57. Dan ben je echt wel door het spel heen gerusht en dan kan ik me voorstellen dat je bar weinig van het verhaal mee krijgt.

Bij mij heb ik nu een backendproblem....
zo leuk weer...
zo leuk weer...
Net nog maar met 2 man in de server haha.
Je mag van mij best fan zijn en om die reden veel door de vingers zien, maar deze game wordt door mensen in mijn directe omgeving weg gezet als een slecht uitgewerkte mod voor Fallout 4. Er is gewoon veel mis met de game.Flagg schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:12:
[...]
Ja uiteraard, maar dat verbaast mij juist. Zoveel mensen die de tijd en moeite nemen om ongefundeerde reviews te plaatsen.
Er zijn ook genoeg mensen die plezier halen uit een B-movie dus als je lol hebt tijdens het spelen van deze game dan is er voor jou persoonlijk niets aan de hand.
Het spel draait bij veel mensen niet smooth, de kans dat je basis niet meer bestaat als je inlogt, een AI die te dom voor woorden is, achterlijk hoge bedragen om dingen uit de store te halen of een zware grind, een fov die niet aan te passen is, een bouwmenu op de pc wat gewoon slecht werkt en een engine die zijn leeftijd laat zien.Lol mag je hebben, maar het verbaast mij totaal niet dat deze game de grond in wordt geboord.
Voor mij was de beta genoeg reden om de Power Armor editie te annuleren die ik met heel veel moeite opnieuw had kunnen bestellen na een rotstreek van Bol.com. Dus van iets graag willen naar iets totaal niet meer willen. Ik zeg niet dat ik het nooit meer ga spelen (ligt aan wat ze fixen) , maar er bestaan te veel goede games om hier aandacht aan te besteden.
Oke de servers zijn nu weer up, ik kan er weer in.
Er is een general gaming discord. Maar ik zoek inderdaad ook wat mensen om samen mee te spelen.Zeph schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:16:
Is er iets van een Tweakers Fallout 76 speel groep oid? Een discord server?
Moo, I say.
Net bij de whitespring resort geweest. Echt een mooie plek en volgensmij bedoelt als central area. Er zijn verschillende shops beschikbaar(een stuk of 10). Echt erg vet om doorheen te lopen.
Gametechnisch zou ik de game ook niet hoger geven dan een 7. Maar weet je wat het is, puur die sfeer en ervaring maakt het een 9. Zo vet dat je eigenlijk niet meer let op de letdowns.kkbizz schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:05:
[...]
Jammer dat dit gebeurt. Bethesda heeft van het begin af aan al aangegeven dat het niet een normale fallout is maar een experiment met multiplayer in de vorm van een spin off. En nog steeds zijn mensen aan het klagen. Als de game niet interessant voor je is, schrijf er dan geen review over.
Als ik fallout 76 een cijfer moest geven zou het een 7 zijn omdat het een goede fallout multiplayer experience is die wat problemen heeft zoals optimalisaties en engine issues maar toch een sterke wereld met veel content.
Ik ben nu level 29, zit constant zonder heals en materials. M'n wapens gaan om de halve klap kapot omdat ik de verkeerde specials heb gekozen.
En al deze pijn kan ik met niemand delen. Ik vind het echt geen 9.
Moo, I say.
Dus als ik het goed snap : Ik heb mij slecht gespecced, rush door de game (als je veel loot heb je no way last van tekorten volgens mij - heb 50+ stims op lvl 16)stervis schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:42:
Ik ben nu level 29, zit constant zonder heals en materials. M'n wapens gaan om de halve klap kapot omdat ik de verkeerde specials heb gekozen.
Wat een slechte game is dit!
Ieder zijn mening maar komop zeg ...
Als het sarcasme was , never mind de opmerkingen
https://fallout.bethesda....s-and-fixes-november-2018
Transcript of the article:
Since Vault 76 opened to the world in B.E.T.A. and official launch, we’ve loved reading about your adventures and seeing your incredible photos from all over Appalachia. With launch day behind us, we’re now looking toward the immediate future for Fallout 76 and what that means for both the short and long term. Before we get to new content and other additions, we want you to know that we have seen your feedback, taken note of issues, and value the time you have taken to provide your thoughts and report problems.
So first and foremost, we have our first patch coming Monday, November 19 – and while this update has many performance fixes and optimizations in it, we know some of your biggest requests, including an increased Stash Limit and several PC Quality of Life adjustments, are not included in this update. These features are coming in the next several weeks.
Our plan is to update the game on a regular basis with patch notes that detail what we are addressing with each update. If that changes, we’ll let folks know as things may shift as we need to balance adding features with server stability and maintenance. Following our post on Reddit, here’s the latest on where we are with our next updates.
UPCOMING FIXED BEFORE THE END OF THE YEAR
November 19 Patch - The next update will focus primarily on game performance and stability on all platformsbut will also come with a list of fixes to quests, UI, C.A.M.P.s, and more. Patch notes will be available early next week. This update will be large compared to what we expect for patches going forward. Regular updates will always vary in size, but future updates should be much smaller in comparison.
Stash Limit Increase – We hear you loud and clear. We will be increasing the stash limit in the coming weeks. The current limit is there for technical reasons, to cap the number of items the game is tracking in the world, including every container and stash. We believe we have some ideas in both the short- and long-term that will address the size without risking stability, but this is one we need to take our time on to make sure it is done right.
Push to Talk for PC – After listening to all of your concerns, we have made progress on getting this into the game and it will also be included in an update in the next few weeks.
Ultrawide Support – 21:9 support will be coming soon. We have seen it in testing and it looks awesome.
FOV Slider for PC – We know this is popular request for our PC players— look for an FOV slider soon.
As always, we strive to make Fallout 76 a better experience and value all your feedback and reports of issues on reddit, Twitter, our official forums and other places.
LOOKING AHEAD TO 2019
We teased in our launch letter some of what’s to come next. In addition to constantly making fixes and changes, there will be new content and game systems that add to the life and experiences in Appalachia. We’ll see new Vaults opening, new ways to easily improve your C.A.M.P.s, ways to create, team-up, and faction-based PvP, and many more free add-ons we haven’t talked about yet. In addition, you will see articles each week that highlight new events, content, and features we’re excited to share. We look forward to growing Fallout 76 with you.
Briljante video van worth to buy die volgens mij prima de spijker op z'n kop slaat. Het is schandelijk dat Bethesda eind 2018 een spel in deze staat uitbrengt.
Het zou mij ook benieuwen als er over een jaar nog over deze game wordt gesproken. Ook kijk ik uit naar de volledige reviews. Het zou mij benieuwen als de uiteindelijke score (metacritic) boven de 70 komt.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
heb geprobeerd om de video uit te kijken maar na 7 minuten was ik er echt helemaal klaar mee. De standaard zaken als geen npc's, geen npc's, en grind grind grind komen voorbij. Deze persoon snapt Fallout dus voor geen meter.MazeWing schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:58:
[YouTube: Fallout 76 (Review in progress) - Worthabuy]
Briljante video van worth to buy die volgens mij prima de spijker op z'n kop slaat. Het is schandelijk dat Bethesda eind 2018 een spel in deze staat uitbrengt.
Het zou mij ook benieuwen als er over een jaar nog over deze game wordt gesproken. Ook kijk ik uit naar de volledige reviews. Het zou mij benieuwen als de uiteindelijke score (metacritic) boven de 70 komt.
Hij heeft een punt dat het er, in verhouding tot bijv RDR2, niet uit ziet maar hij slaat dus compleet de plank mis als hij verder gaat om te zeuren over dat er geen NPC's zijn. Dat gebrek heb ik tot op heden nog niet gemerkt. Tuurlijk er zijn plekken waar niks te doen is (als in: geen quests) maar zoals iemand anders in dit topic al een keer aangaf. Is dat gek in een post apocalypitische wereld?
Ze moeten nog veel doen aan de performance ben ik ook wel met hem eens maar als je dat zou kunnen negeren en je gewoon de tijd neemt om het spel te spelen dan is het toch wel een leuke onderhoudende game.
Of er over een jaar nog over gesproken gaat worden? Dat denk ik niet maar dat heeft alles te maken met wat Bethesda in petto heeft. Als ze het hierbij laten en vervolgens geen nieuwe content gaan toevoegen of alleen maar focussen op multiplayer quests dan zou dat wel eens kunnen gaan gebeuren. Een ding is zeker. Een upgrade van de engine zit er voorlopig niet in
Volgens mij bedoelt hij de standaard ambient muziek als de radio niet aan staat. Om dat nou zo modern te noemen; het is met name strijkorkest wat rustig speelt e.d.l0n3w012ph schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:33:
[...]
Het stoorde mij ook niet, daarvoor heb je een andere zender tot je beschikking en die stond er al snel op bij mij.
Maar ik ga echt geen muziek van deze tijd draaien in fallout games. In New Vegas verveelde Johnny Guitar van Peggy Lee, Big iron van Marty Robbins en alle anderen mij ook nog niet na honderden keren. Het paste precies bij de sfeer.
Wat is er nu rustgevender dan een Alpha Male Deathclaw snipen in The Quarry terwijl Peggy Lee op de achtergrond in je oor fluistert
Met dit soort haatreacties van mensen die het spel niet spelen niet nee. Ik heb de video niet bekeken, omdat dit de hedendaagse kanker van de game community is. "Ik vind het concept niet leuk, dus ik vind het een stom spel".MazeWing schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:58:
Iedereen die ik tegenkom in het spel vermaakt zich kostelijk, ik word moe van al dit soort reacties, heb je het zelf gespeeld? Ja er zitten bugs in, maar het valt op zich wel mee, er zijn games met veel ergere launch bugs geweest, ik weet niet of dit weer een trollpost is, of dat je probeert een punt te maken. Zo ja leg je reactie eens uit, de mensen die in dit topic posten delen hun ervaringen hoe ze genieten van het spel.
Ik heb er nu al zo'n 40 uur op zitten, ik vind het heerlijk, en die ene quest die gebugged is worden nog wel gefixt (ik heb er bij een quest echt last van in elk geval).
[ Voor 47% gewijzigd door Gopher op 17-11-2018 10:30 ]
Gisteravond de hele avond gespeeld, wederom geen mafklappers tegengekomen dus ga er maar vanuit dat dat wel meevalt uiteindelijk.
Wel 2x vastgezeten in niks eigenlijk, over een hekje en daarna vast, da's hoogstens irritant maar moet geen gewoonte worden. Framedrop zijn af en toe echt onspeelbaar, dia show voor 5 sec terwijl er meerdere scorched op je af komen.
Maar ik ben dus de hele avond bezig met de tourist site ergens in het noorden moet je 3 tourist traps weer repareren/aanzetten. Kom ik bij de laatste (natuurlijk) lokatie kan ik niks met de token machine die ik zou moeten repareren, wel een hele hoop robots die geen enkele damage krijgen van welk wapen dan ook. En gek genoeg werken hun wapens prima op mij.
En maar zoeken wat ik gemist heb. Uiteindelijk uitgezet, is dat blijkbaar een broken quest die vanaf dag 1 van de beta al gemeld is.
Ja sorrie hoor maar het wordt nu wel erg lastig die game nog leuk te gaan vinden.
Je kan de game inmiddels niet meer blijven verdedigen zonder jezelf compleet ongeloofwaardig te maken.
Een bug is grappig, maar broken quests die de hele beta al bekend zijn maar zelfs met een 50GB patch nog niet eruitgehaald is, begint op amateurisme te lijken, en ik ben dus een hele avond feitelijk voor Jan lul bezig geweest.
Ja het is een post apocalyptische wereld dus ja het is niet gek dat apparaten niet meer te repareren zijn.
Maar desalniettemin, eerst weer allea bijtanken (minutie is ver op en wapens zijn nagenoeg broken en heb nog maar weinig water) en dan gaan we het ergens anders wel weer opnieuw proberen vanavond. Maar begin onderhand wel het idee te krijgen dat Bethesda me keihard zit uit te lachen terwijl ze het geld tellen.
Wel 2x vastgezeten in niks eigenlijk, over een hekje en daarna vast, da's hoogstens irritant maar moet geen gewoonte worden. Framedrop zijn af en toe echt onspeelbaar, dia show voor 5 sec terwijl er meerdere scorched op je af komen.
Maar ik ben dus de hele avond bezig met de tourist site ergens in het noorden moet je 3 tourist traps weer repareren/aanzetten. Kom ik bij de laatste (natuurlijk) lokatie kan ik niks met de token machine die ik zou moeten repareren, wel een hele hoop robots die geen enkele damage krijgen van welk wapen dan ook. En gek genoeg werken hun wapens prima op mij.
En maar zoeken wat ik gemist heb. Uiteindelijk uitgezet, is dat blijkbaar een broken quest die vanaf dag 1 van de beta al gemeld is.
Ja sorrie hoor maar het wordt nu wel erg lastig die game nog leuk te gaan vinden.
Je kan de game inmiddels niet meer blijven verdedigen zonder jezelf compleet ongeloofwaardig te maken.
Een bug is grappig, maar broken quests die de hele beta al bekend zijn maar zelfs met een 50GB patch nog niet eruitgehaald is, begint op amateurisme te lijken, en ik ben dus een hele avond feitelijk voor Jan lul bezig geweest.
Ja het is een post apocalyptische wereld dus ja het is niet gek dat apparaten niet meer te repareren zijn.

Maar desalniettemin, eerst weer allea bijtanken (minutie is ver op en wapens zijn nagenoeg broken en heb nog maar weinig water) en dan gaan we het ergens anders wel weer opnieuw proberen vanavond. Maar begin onderhand wel het idee te krijgen dat Bethesda me keihard zit uit te lachen terwijl ze het geld tellen.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 17-11-2018 10:36 ]
@Flagg Je moet er niet van uit gaan dat Bethesda dit soort dingen gaat hotfixen, hoewel 't leuk zal zijn dat ze kapotte quests snel fixen verwacht ik dat een release een vrij intense bezigheid is, dus dit zullen ze in interaties doen. Als je het nu echt ruk vind en het spel hebt zou ik je aanraden om over 'n maand of 2/3 eens in te loggen, dan zullen ze dat soort dingen wel gepatched hebben, er gaan vast meer bugs gevonden worden, maar kapotte quests zijn inderdaad heel jammer.
> Je kan de game inmiddels niet meer blijven verdedigen zonder jezelf compleet ongeloofwaardig te maken.
Dat is natuurlijk jou mening, ik heb 40 uur er op zitten en heb er vrijwel constant van genoten, als ik mijzelf dan voorlieg vind ik dat prima want ik vermaak me kostelijk.
> Je kan de game inmiddels niet meer blijven verdedigen zonder jezelf compleet ongeloofwaardig te maken.
Dat is natuurlijk jou mening, ik heb 40 uur er op zitten en heb er vrijwel constant van genoten, als ik mijzelf dan voorlieg vind ik dat prima want ik vermaak me kostelijk.
Je kunt het ook anders lezen. Het past blijkbaar niet bij mijn speelstijl en de game doet niets om mij een hint te geven van hoe het wel moet.sleepwalkerbe schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:03:
[...]
Dus als ik het goed snap : Ik heb mij slecht gespecced, rush door de game (als je veel loot heb je no way last van tekorten volgens mij - heb 50+ stims op lvl 16)
Wat een slechte game is dit!
Ieder zijn mening maar komop zeg ...
Als het sarcasme was , never mind de opmerkingen
Moo, I say.
Gewicht tips:
- Geen ammo hoarden, weggooien wat je niet gebruikt (en 2k kogels is te veel zo had ik gisteren ook 50 missiles).
- Bobby pins zijn om een of andere reden heel zwaar (0.1 per stuk)
- Check ook of je niet 'n hoop ore hebt (zitten onder misc, te smelten bij een chemistry workbench)
- let op dat je niet te veel aid hebt, ik liep ook met 70 stims rond gisteren
- Verzamel plastic en bij de tinkers bench kun je bulk maken. In je storage scheelt dat gemakkelijk 50% (je kunt zelf er zwaarden van worden omdat perks geen effect op bulk hebben)
- Geen ammo hoarden, weggooien wat je niet gebruikt (en 2k kogels is te veel zo had ik gisteren ook 50 missiles).
- Check ook of je niet 'n hoop ore hebt (zitten onder misc, te smelten bij een chemistry workbench)
- Verzamel plastic en bij de tinkers bench kun je bulk maken. In je storage scheelt dat gemakkelijk 50% (je kunt zelf er zwaarden van worden omdat perks geen effect op bulk hebben)
Dus samengevat:MazeWing schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:58:
- Veel bugs
- Oude User Interface
- Grinden, grinden, grinden
- Geen NPC's is kut
- Verhaallijn is niet zoals we van Fallout gewend zijn zonder die NPC's
Ik blijf me gewoon vermaken met RDR2.
Ja prima als ze de helft van mijn geld ff terugstorten dan maak ik het over 3 maanden wel weer over als de game daadwerkelijk werkt, of 6 of 8 maanden.Gopher schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:36:
@Flagg Je moet er niet van uit gaan dat Bethesda dit soort dingen gaat hotfixen, hoewel 't leuk zal zijn dat ze kapotte quests snel fixen verwacht ik dat een release een vrij intense bezigheid is, dus dit zullen ze in interaties doen. Als je het nu echt ruk vind en het spel hebt zou ik je aanraden om over 'n maand of 2/3 eens in te loggen, dan zullen ze dat soort dingen wel gepatched hebben, er gaan vast meer bugs gevonden worden, maar kapotte quests zijn inderdaad heel jammer.
Je kan zo alles wel lekker wegwuiven natuurlijk en ik heb vanaf het begin gezegd dat ik me hier vast prima mee ga vermaken ondanks online multiplayer gezeur.
Maar uiteindelijk is het online gebeuren nauwelijks hinderlijk, maar is de game zelf gewoon in Alpha fase. Ik heb 100'en uren in fallout 4 zitten en mag zeggen dat ik vanaf dag 1 geen enkele serieuze bug ben tegengekomen.
Nu kom ik de hele sessie kleine bugs tegen, blijven "aimen" terwijl je de linker trigger al lang los hebt gelaten, vastzitten achter een kiezel terwijl er zo'n king Yao guai op je afkomt met je level 8, 2x verbindingsproblemen en eruit gegooid worden, enemies die geen damage krijgen van welk wapen dan ook zelfs ontploffende auto's doen niks, een terminal opstarten en game slaat volledig vast,en dan ben ik vast nog wat vergeten maar dit was in 1 sessie van 3,5 uur.
En dat kan ik allemaal best negeren, ben niet de lastigste, maar om daarna aan het eind een ffing broken quest te krijgen en je feitelijk voor niks door het gebied geworsteld te hebben...
Dat gaat zelfs mij te ver, ik ben heel erg vergevingsgezind, ik merkte op mijn PS4 al geen enkele framedrop bij rdr2 zonder er specifiek op te gaan letten. Terwijl de halve wereld moord en brand schreeuwde.
Ik ga vanavond nog maar eens opstarten denk ik, en een andere kant op, maar het is wel de laatste poging, daarna gaat ie op marktplaats en mag Bethesda eerst laten zien bij een volgende game dat ze het wel kunnen voor ik weer begin aan een van hun "it just works" producten.
Als ik mag toevoegen: zorg voor de juiste perk cards voor jouw speelstijl.Gopher schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:48:
Gewicht tips:
Voor elk soort item is er wel een perk die het gewicht ervan behoorlijk kan verlagen:
spoiler:
ammo -> Bandolier
chems -> Travelling Pharmacy
food and drink -> Thru-Hiker
junk -> Pack Rat
armour -> Study Frame
power armour -> Portable Power
shotgun -> Scattershot
heavy guns -> Bear Arms
explosives -> Ordinance Express
En ik dacht ook een paar voor andere wapens.
chems -> Travelling Pharmacy
food and drink -> Thru-Hiker
junk -> Pack Rat
armour -> Study Frame
power armour -> Portable Power
shotgun -> Scattershot
heavy guns -> Bear Arms
explosives -> Ordinance Express
En ik dacht ook een paar voor andere wapens.
Scheelt behoorlijk.
Ik was ook een hoarder, ik speelde het zoals Fallout 4 / Skyrim: gewoon alles meenemen en in je stash proppen. Dat kan hier niet.
In die zin is het wel een therapeutisch spel, hehehe: leer geen waarde te hechten aan dingen die je niet gebruikt of nodig hebt.
Nu level 23 dacht ik. Even geen last van te volle inventory of stash, genoeg water tegen de dorst (simpele tip: bouw een pomp, dan is er altijd dirty water beschikbaar), wapens blijven heel (gunsmith perk). Alleen mijn armour is slap.
Ik vermaak me tot nu toe, maar snap goed waarom de game over het algemeen wel verguisd wordt door iedereen. Sommige keuzes van Bethesda zijn gewoon verkeerd (ik zal de waslijst niet herhalen). Bethesda moet nu aan de bak om het recht te trekken. Ik heb wel wat vertrouwen dat ze dat zeker de eerste maanden wel gaan doen (het zal niet 'verlaten' worden). Patches incoming: https://bethesda.net/comm...s-and-fixes-november-2018
Waar ik mij wel zorgen over maak is dat zij hun Creation engine nog de komende 5 jaar gaan inzetten voor Starfield, Fallout 5 en Elder Scrolls VI. Het ziet er echt niet uit vergeleken met wat anderen doen. We zien het wel.
Bethesda heeft veel gedaan voor de community. En nu lopen ze krom van al die matennaaiers.
Beth games hebben uitstekende replay value dmv de Creation Kit.
Waar is de map/level editor voor Assassins Creed, RDR2. Is er niet hè? Dacht ik ook.
FO3 bouwjaar 2008, wordt 10 jaar later nog steeds gespeeld.
Skyrim uit 2012, had in oktober nog 10k spelers.
FO4 wordt nog steeds opgestart. Met FO76 zal het niet anders zijn.
Wie speelt er in 2028 nog RDR2, Fornite, Battlefield Black Ops zoveel?
Precies. I rest my case. I thank the jury for their time. Dismissed.
Beth games hebben uitstekende replay value dmv de Creation Kit.
Waar is de map/level editor voor Assassins Creed, RDR2. Is er niet hè? Dacht ik ook.
Wie speelt er in 2028 nog RDR2, Fornite, Battlefield Black Ops zoveel?
Precies. I rest my case. I thank the jury for their time. Dismissed.
Deze video is ook wel informatief.
Ik ga deze Fallout echt skippen.
Zwaar teleurgesteld.
Wil niet vervelend doen maar deze video is TOTAAL NIET informatief. Heb nog nooit zo veel fouten gezien in een "Review" video, zo te horen is die nooit hoger dan level 15 geworden en dat hij het spel niet snapt. Ik weet dat negatieve video's het erg goed doen op YouTube, lekker makkelijk geld verdienen maar deze is wel erg slecht. Had moeite om dingen in de video te zien die eigenlijk correct waren. Maar mijn favoriete stukje in de video was "Go play minecraft, I love minecraft" kon je zo duidelijk zien hoe hij vooringenomen was. Ik geef best toe dat er wel wat dingen zien die verbeterd moet worden maar er zijn al verbeteringen aangekondigd en maandag komt er alweer een bug fix patch aan.BFmango schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:41:
[YouTube: Fallout 76 Is A Lie]
Deze video is ook wel informatief.
Ik ga deze Fallout echt skippen.
Zwaar teleurgesteld.
[ Voor 17% gewijzigd door HyBridLaN op 17-11-2018 12:07 ]
Maar, neem nu bijvoorbeeld dat stukje waar hij dat "Go play minecraft, I love minecraft" zegt.HyBridLaN schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:55:
[...]
Wil niet vervelend doen maar deze video is TOTAAL NIET informatief. Heb nog nooit zo veel fouten gezien in een "Review" video, zo te horen is die nooit hoger dan level 15 geworden en dat hij het spel niet snapt. Ik weet dat negatieve video's het erg goed doen op YouTube, lekker makkelijk geld verdienen maar deze is wel erg slecht. Had moeite om dingen in de video te zien die eigenlijk correct waren. Maar mijn favoriete stukje in de video was "Go play minecraft, I love minecraft" kon je zo duidelijk zien hoe hij vooringenomen was. Ik geef best toe dat er wel wat dingen zien die verbeterd moet worden maar er zijn al verbeteringen aangekondigd en maandag komt er alweer een bug fix patch aan.
Daar heeft hij het dus over het feit dat je camp/basis elke keer als je opnieuw inlogt verdwijnt? En je dus weer opnieuw moet bouwen? Dat is toch ook gewoon ruk? Of klopt dit niet?
Ach, misschien ben ik daar een tegenpool is, als iedereen zegt het is fantastisch vind ik er geen zak aan (RDR2)
Als iedereen zegt het is ruk vind ik het fantastisch (Fallout 76)
Tot nu toe zit ik het elke avond te spelen, lekker rustig.
Gisteren een workstation overgenomen, even een lading aluminium binnen gekregen.
Ook mn eerste purified water station gemaakt
Als iedereen zegt het is ruk vind ik het fantastisch (Fallout 76)
Tot nu toe zit ik het elke avond te spelen, lekker rustig.
Gisteren een workstation overgenomen, even een lading aluminium binnen gekregen.
Ook mn eerste purified water station gemaakt

Speel afwisselend op de PS4 pro (boven) en de PS4 (beneden). Vermaak mij goed tot nu toe, pittig wel. Maar de afwezigheid van een AFK optie oid is zeer hatelijk...
Nee, dit is niet correct in de meeste gevallen, als je opnieuw inlogd staat alles waar je het hebt achter gelaten tenzij iemand anders op jou plek zijn basis heeft staan. Maar vaak kan je het gewoon weer in 1 stuk er neer zetten. Al heb ik dit nog nooit gehad dat iemand op de zelfde plek zijn basis had.BFmango schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:14:
[...]
Maar, neem nu bijvoorbeeld dat stukje waar hij dat "Go play minecraft, I love minecraft" zegt.
Daar heeft hij het dus over het feit dat je camp/basis elke keer als je opnieuw inlogt verdwijnt? En je dus weer opnieuw moet bouwen? Dat is toch ook gewoon ruk? Of klopt dit niet?
[ Voor 3% gewijzigd door HyBridLaN op 17-11-2018 12:33 ]
Ja, het klopt niet.BFmango schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:14:
[...]
Stop met YouTube. Daar heb je vrijwel alleen maar mensen die enkel en alleen om hun nummers geven en dus mee gaan in de leugenachtige bash trend.BFmango schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:14:
[...]
Maar, neem nu bijvoorbeeld dat stukje waar hij dat "Go play minecraft, I love minecraft" zegt.
Duik op twitch en/of mixer en kijk naar verschillende streamers en stel ze vragen.
Het spel daadwerkelijk ervaren leert je zoveel meer dan een cherrypickende YouTube schaap.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mijn enige vervelende probleem wat ik wel heb trouwens is dat de vendors zonder caps kunnen komen te zitten.
Ik heb nu wat spul wat ik niet kan scrappen, dus dat wil ik verkopen.
Maar kan geen vendor vinden die nog caps heeft
Ik heb nu wat spul wat ik niet kan scrappen, dus dat wil ik verkopen.
Maar kan geen vendor vinden die nog caps heeft
ach, voor de puristen was Fallout al geen Fallout meer sinds Fallout 3 werd uitgebracht.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:01:
@BFmango Zo denk ik er precies over... Dit is voor mij geen Fallout ...
De eerste 2 waren immers een turnbased isometrische game en geen FPS met RPG sausje.

Fallout 1 en Fallout 2 waren gewoon lekker moeilijk ook. Vooral bij Fallout 1 was het wel vet, als je de water chip na 200 (?) dagen nog niet had, dan was het gewoon GAME OVER.
Vet toch.
Het is nu allemaal een beetje te gemakkelijk etc. Althans, Fallout 76 ziet er in de filmpjes ook erg gemakkelijk uit.
Vet toch.
Het is nu allemaal een beetje te gemakkelijk etc. Althans, Fallout 76 ziet er in de filmpjes ook erg gemakkelijk uit.
Fallout 3 was in mijn ogen toch eerder een RPG met FPS sausjePlayer1S schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:25:
[...]
ach, voor de puristen was Fallout al geen Fallout meer sinds Fallout 3 werd uitgebracht.
De eerste 2 waren immers een turnbased isometrische game en geen FPS met RPG sausje.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Het probleem met Bethesda en hun games is dat ze niet meegegaan zijn met hun tijd.
Dit terwijl veel ontwikkelaars gigantische sprongen hebben gemaakt qua open world games, is Bethesda ten opzichte van Oblivion nauwelijks gegroeid...
Dit terwijl veel ontwikkelaars gigantische sprongen hebben gemaakt qua open world games, is Bethesda ten opzichte van Oblivion nauwelijks gegroeid...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik snap je voorliefde voor Bethesda games en sommige zijn ook echt wel goed.LordLuc schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:25:
Maar blijf alles wel een beetje in perspectief zien. 10k gamers op een wereld bevolking van 7 miljard... Dat zijn niet allemaal gamers, dat snap ik ook wel. Maar dan nog, dat is gewoon niks.
En het aantal vaste posters in dit topic zijn er ook niet meer dan hooguit 20. Maar dat zal Bethesda een worst zijn en degenen die het spel wel goed vinden ook. En terecht, want uiteindelijk is jouw eigen mening het enige dat telt.
Weet iemand hoe dat zit met de wapens. Ik ben net lvl 10 geworden en al mijn wapens zijn lvl 5. met craften kan je ze niet updaten. moet je nu dan een nieuw lvl 10 wapen craften en op deze dan opnieuw de mods craften? (want de mods zijn niet verplaatsbaar meer?)
- leeg -
zover ik weet moet je een nieuw level 10 craften. Je kunt wel upgrades uitvoeren. Daar zul je eerst wapens voor moeten scrappen of plans vinden. En dan kun je de leeftijd van een wapen aardig rekken maar je komt op een moment uit dat je dat niet meer kunt. Over het algemeen is dat ook het punt waarop je hogere tegenstanders , met die lvl wapens dus, tegen gaat komen.luigi87 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 22:36:
Weet iemand hoe dat zit met de wapens. Ik ben net lvl 10 geworden en al mijn wapens zijn lvl 5. met craften kan je ze niet updaten. moet je nu dan een nieuw lvl 10 wapen craften en op deze dan opnieuw de mods craften? (want de mods zijn niet verplaatsbaar meer?)
Iets leuks waar ik de hele dag al over na loop te denken.
Iedereen loopt te klagen over stash space, echter bij de meeste games kan je nog maar 2 wapens en sidearm bij dragen.
Bij fallout kan ik gewoon nog lekker 7 verschillende wapens dragen.
Misschien dat ik het daarom zo leuk vind
Iedereen loopt te klagen over stash space, echter bij de meeste games kan je nog maar 2 wapens en sidearm bij dragen.
Ik heb last van de stash space, maar eigenlijk vind ik dat ook leuk. Het is een semi survival game waarom moet ik 20000 kogels en 50 granaten mee kunnen slepen. Je moet ook af en toe kijken wat je niet nodig hebt in je inventaris. Ik vind helemaal mooi, tik bijna de 50 aan. Volgende week iets rustigertha_crazy schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 23:23:
Iets leuks waar ik de hele dag al over na loop te denken.
50 alGopher schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 23:36:
[...]
Ik heb last van de stash space, maar eigenlijk vind ik dat ook leuk. Het is een semi survival game waarom moet ik 20000 kogels en 50 granaten mee kunnen slepen. Je moet ook af en toe kijken wat je niet nodig hebt in je inventaris. Ik vind helemaal mooi, tik bijna de 50 aan. Volgende week iets rustiger)
Ik zit net op level 18
Qua food en drinken zit ik wel goed.
Heb een eigen water zuiveringsinstallatie en neem elke keer een workshop over waar eten wordt geproduceerd.
Dus dat survival stukje krijg ik niet echt mee
Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1