• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:03

luigi87

Domotica Fanaticus

dafour schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:36:
[...]

Wel, ik ging deze ook skippen maar een verse wereld om te verkennen heeft me toch overhaald om die te kopen.
Performance is infeite zielig,framedrops bij drukke 'steden' dus exact hetzelfde verhaal zoals bij Fallout 4.Ik werk wel met hogere fov (100) en dof uit. (2600K 4.6 en 1070ti op 1440p Ultra preset)
hoe heb je die dof uit gekregen?
Ik heb gisteren in de .ini files gekeken en daar kwam ik deze niet meer tegen :?

- leeg -

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Custom ini maken?

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ben ik wel tegen gekomen, maar ook alle waarschuwing dat dit niet altijd goed werkt. dus niet geprobeerd eigenlijk.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:55
Wat zo grappig is, of eigenlijk te triest voor woorden, is dat de klagers en haters de game helemaal niet hebben gespeeld, of het slechts zo kort de tijd heeft gegeven dat je daarop geen gefundeerde mening kunt hebben. Puur schapenkudde gedrag dus.

Juist degene die wel wat tijd in de game steken merken dat het gewoon een ontzettend leuke game is, waarin erg veel te doen is en te zien valt.

Ikzelf speel de game wel liever solo moet ik zeggen, dan kan ik op mijn eigen tempo de wereld verkennen en raad eens?

Dat kan ook gewoon in Fallout 76!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
tha_crazy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:57:
[...]

Bobbleheads ben ik nog niet tegengekomen, ben pas level 9 en er eigenlijk ook nog niet naar gezocht.
Wat ik wel tegen ben gekomen is een vliegende helicopter toen ik bij de "palace of the winding path" was.
Dat vond ik wel even apart.
Dat is een airdrop die een player heeft ingeroepen. Ik heb al wel veel bobbleheads gevonden(Stuk of 8). Je vind ze op aardig wat plekken. Kijk vooral op bureau's bij de locatie chest(grote groene chest met loot).

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Ienni1983 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:36:
Tip voor de mensen die dus spullen in een overseer cache stoppen..... doe maar niet want iedereen kan erin :(

Dag combat shotgun lvl 40
Ga alsjeblieft geen high level items hoarden, ze wegen veel en op dat level kom je ze steeds meer tegen :-). Een hoog level shotgun kun je alleen scrappen. Ik heb gisteren mijn legendary Gatling plasma ook maar op de grond geflikkerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
flugelisoke schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:19:
Wat zo grappig is, of eigenlijk te triest voor woorden, is dat de klagers en haters de game helemaal niet hebben gespeeld, of het slechts zo kort de tijd heeft gegeven dat je daarop geen gefundeerde mening kunt hebben. Puur schapenkudde gedrag dus.

Juist degene die wel wat tijd in de game steken merken dat het gewoon een ontzettend leuke game is, waarin erg veel te doen is en te zien valt.

Ikzelf speel de game wel liever solo moet ik zeggen, dan kan ik op mijn eigen tempo de wereld verkennen en raad eens?

Heb je metacritic gezien? Een leger van negatieve reviews. Dat is in principe ok als je een goede rede geeft. Maar spellen een 0 of 1 geven vind ik wat te ver gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

flugelisoke schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:19:

Inderdaad solo spelen en dan is fallout 76 gewoon een geweldige (nieuwe) fallout game.
En het multiplayer deel vindt ik dan wel weer leuk omdat je dan met een vriend nog leuke quest kan doen, of gewoon een dikke baas kan verslaan.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
En die mensen die zeiken dat het op Fallout 4 lijkt........ Ja wat had je dan verwacht? Mag een game geen spinoff uitgeven?

De wereld lijkt niet op Fallout 4, maar een nieuwe frisse map juist die 4x zo groot is. Het is niet snel goed he...

Ik ken ook een game, genaamd Fifa. Niet dat daar iets mis mee is, maar dat is ook ieder jaar praktisch hetzelfde met wat andere teams en hoor je daar iemand over? Nee want dat is een en al lofl

[ Voor 29% gewijzigd door flugelisoke op 15-11-2018 09:32 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:53

tha_crazy

Mafketel

kkbizz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:24:
[...]

Dat is een airdrop die een player heeft ingeroepen. Ik heb al wel veel bobbleheads gevonden(Stuk of 8). Je vind ze op aardig wat plekken. Kijk vooral op bureau's bij de locatie chest(grote groene chest met loot).
Grote groene chests met loot ben ik ook nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn :P
Ben ook nog niet zo ver in de missies volgens mij
Gopher schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:29:
[...]

Heb je metacritic gezien? Een leger van negatieve reviews. Dat is in principe ok als je een goede rede geeft. Maar spellen een 0 of 1 geven vind ik wat te ver gaan.
Reviews let ik al lang niet meer op
RDR2 kreeg lovende reviews, maar da theb ik na een uurtje weggelegd (vanavond maar eens verkopen)

[ Voor 31% gewijzigd door tha_crazy op 15-11-2018 09:36 ]

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

flugelisoke schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:31:
En die mensen die zeiken dat het op Fallout 4 lijkt........ Ja wat had je dan verwacht? Mag een game geen spinoff uitgeven?

De wereld lijkt niet op Fallout 4, maar een nieuwe frisse map juist die 4x zo groot is. Het is niet snel goed he...

Ik ken ook een game, genaamd Fifa. Niet dat daar iets mis mee is, maar dat is ook ieder jaar praktisch hetzelfde met wat andere teams en hoor je daar iemand over? Nee want dat is een en al lofl
tja opzich je komt wel veel dezelfde textures en monsters tegen. maar de wereld is echt wel anders. Het is veel groener. En moest er wel even aan wennen dat alles en iedereen dood is, maar de verhalen die leest of hoort via de holotapes zijn wel weer erg goed om het levendig te maken. Vindt de holotapes van de overseer ook een beetje zielig als dan weer op een lokatie is en erover verteld.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:29:
[...]

Inderdaad solo spelen en dan is fallout 76 gewoon een geweldige (nieuwe) fallout game.
En het multiplayer deel vindt ik dan wel weer leuk omdat je dan met een vriend nog leuke quest kan doen, of gewoon een dikke baas kan verslaan.
Ik speel op het moment ook solo en ik vermaak me goed. Gisteren toevallig nog wat spelers gezien die in gevecht waren met een paar super mutants. Ik met mijn scoped hunting rifle geholpen en even gezwaaid :P. In geen enkele fallout game heb je deze ervaring. Er zullen later vast wat rotte appels tussen zitten die zitten te trollen maar ik denk dat een echte fallout fan niet snel iemand aanvalt zonder reden.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:01
Gopher schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:27:
[...]

Ga alsjeblieft geen high level items hoarden, ze wegen veel en op dat level kom je ze steeds meer tegen :-). Een hoog level shotgun kun je alleen scrappen. Ik heb gisteren mijn legendary Gatling plasma ook maar op de grond geflikkerd
Ik "hoard" ze niet, Ik kwam bij the top of the world en daar waren lvl 32 mannetjes aan het rondrennen terwijl in de andere werelden lvl 6 waren. En vreemd genoeg had ik geen moeite om ze te killen. Dus ging ik zoeken naar items die ik idd kon scrappen en daar kwam ik een combat shotgun tegen.
En je legendary gatling gun had je ook gewoon in je C.A.M.P. kunnen gooien

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Ienni1983
Gopher schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:29:
[...]

Alle user reviews die ik zie zijn idd negatiefen ik quote (garbage garbage garbage) Dat was 1 van de reviews
Maar 1 meta critic gaf het al een 7.6

[ Voor 13% gewijzigd door Ienni1983 op 15-11-2018 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:52

Player1S

Probably out in the dark

Mja, Graphics zijn, IMHO, net als een vrouw. Het maakt niet uit hoe prachtig ze eruit ziet, als de inhoud leeg en/of verrot is heb je er niks aan.

Ik heb liever een vrouw die er gewoon leuk uitziet en een toffe inhoud heeft. En zo denk ik ook over games ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Custom ini settings die ik nu gebruik. Van een andere site gehaald.
Verwijderd DOF, lensflares, set FOV op 90, veranderd TXAA naar FXAA.

Maak een Fallout76Custom.ini bestand aan in Mijn Documenten\My Games\Fallout 76

[Display]
sAntiAliasing=FXAA
bFullScreen=1
bBorderless=0
fDefaultWorldFOV=90
fDefault1stPersonFOV=90
fDOFBlendRatio=0
fDOFMinFocalCoefDist=999999
fDOFMaxFocalCoefDist=99999999
fDOFDynamicFarRange=99999999
fDOFCenterWeightInt=0
fDOFFarDistance=99999999
fIBLensFlaresBloomint=0
uIBLensFlaresBloomradius=0
[ImageSpace]
bDoRadialBlur=0
iRadialBlurLevel=0
bDoDepthOfField=0
bDynamicDepthOfField=0
bMBEnable=0
bScreenSpaceBokeh=0
bLensFlare=0
[General]
sStartingConsoleCommand=saveini

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

kkbizz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:41:
[...]

Ik speel op het moment ook solo en ik vermaak me goed. Gisteren toevallig nog wat spelers gezien die in gevecht waren met een paar super mutants. Ik met mijn scoped hunting rifle geholpen en even gezwaaid :P. In geen enkele fallout game heb je deze ervaring. Er zullen later vast wat rotte appels tussen zitten die zitten te trollen maar ik denk dat een echte fallout fan niet snel iemand aanvalt zonder reden.
Gisteren wel een troll ervaren.
2 man die probeerde een gevecht met me uit lokken door op me in te slaan, maar deden vrij weinig damage. en ben gewoon weg gelopen. Ze bleven maar door gaan en volgen dus even de server uit en weer in en weg zijn ze.
Als je terug slaat/ schiet dan ga pas in gevecht met ze en dan wordt hun damage hoger in eens. ze lokken het gewoon uit om de bounty te innen die er dan op iemand komt.

- leeg -

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

(sorry voor de dubbelpost :F )
LordLuc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:48:

[Display]
sAntiAliasing=FXAA
bFullScreen=1
bBorderless=0
fDefaultWorldFOV=90
fDefault1stPersonFOV=90
fDOFBlendRatio=0
fDOFCenterWeightInt=0
fDOFFarDistance=99999999
fIBLensFlaresBloomint=0
[ImageSpace]
bDoRadialBlur=0
iRadialBlurLevel=0
bDoDepthOfField=0
bDynamicDepthOfField=0
bMBEnable=0
bScreenSpaceBokeh=0
bLensFlare=0
[General]
Thanks, ga ik ook even proberen.
jij hebt nog wel Vsync aan staan?

'iPresentInterval=0' zie ik namelijk niet terug komen bij je.
Player1S schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:46:
Mja, Graphics zijn, IMHO, net als een vrouw. Het maakt niet uit hoe prachtig ze eruit ziet, als de inhoud leeg en/of verrot is heb je er niks aan.

Ik heb liever een vrouw die er gewoon leuk uitziet en een toffe inhoud heeft. En zo denk ik ook over games ;)
wahaha ja leuke metafoor

[ Voor 17% gewijzigd door luigi87 op 15-11-2018 09:58 ]

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

LordLuc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:48:

[Display]
sAntiAliasing=FXAA
bFullScreen=1
bBorderless=0
fDefaultWorldFOV=90
fDefault1stPersonFOV=90
fDOFBlendRatio=0
fDOFCenterWeightInt=0
fDOFFarDistance=99999999
fIBLensFlaresBloomint=0
[ImageSpace]
bDoRadialBlur=0
iRadialBlurLevel=0
bDoDepthOfField=0
bDynamicDepthOfField=0
bMBEnable=0
bScreenSpaceBokeh=0
bLensFlare=0
[General]
Ziet er bekend uit.
Ik heb alleen nog wel in bordered mode draaien, kan ik makkelijk even op mijn 2e scherm wat doen.
Maakt sAntiAliasing erg veel uit? want die heb ik er ook uit gelaten.
Tevens heb ik ook
[SaveGame]
fAutosaveEveryXMins=2.0000

Erin staan, schijnt dat die dan wat vaker saved....?

[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 15-11-2018 10:06 ]

• Ienni1983
tha_crazy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:05:
[...]

Ziet er bekend uit.
Ik heb alleen nog wel in bordered mode draaien, kan ik makkelijk even op mijn 2e scherm wat doen.
Maakt sAntiAliasing erg veel uit? want die heb ik er ook uit gelaten.
Tevens heb ik ook
[SaveGame]
fAutosaveEveryXMins=2.0000

Erin staan, schijnt dat die dan wat vaker saved....?
Dat werkt denk ik met deze game niet, aangezien alle progress nu op de server opgeslagen wordt.

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 21:05
Yep die costum ini van LordLuc gebruiken,ziet er heel wat beter uit.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
ik zit er weer klaar voor, zo lang de telefoon niet gaat kan ik spelen _/-\o_

Gisteren 2 keer dood gegaan, dacht met mijn machette wel even zo'n lopende robot te killen, level 2, vers uit de vault, was toch te veel van het goede, ik weer terug, weer dood, hardleers O-)

PSN ID: Svennie-NL

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Ik heb behoorlijk last van de bug die de hele Xbox doet crashen :(
Bij fast travelen of naar de perk cards gaan crashed de Xbox vaak. Hij gaat helemaal uit. Bij opstarten krijg je dan de melding dat de Xbox een beveiliging heeft dat hij uit gaat wanneer er oververhitting optreedt.
Googelen leert me dat het een bekende bug is en dat Bethesda er nog niet op gereageerd.
Het is niet bepaald speelbaar op deze manier. Baal er behoolijk van :(
Meer mensen hier last van? Het blijkt enkel op de Xbox One X voor te komen.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:55:
[...]
Ze bleven maar door gaan en volgen dus even de server uit en weer in en weg zijn ze.
Dit zie je vaak als argument van de mensen die zeggen dat er geen griefen is of dat je zoveel opties hebt. "Ja je kan even uitloggen en inloggen dan ben je er van af want dan zit je vast weer op een andere server'.

Dat is leuk, maar als je een workshop hebt dan ben je hem wel gelijk kwijt dan. 'ja maar als je een workshop hebt dan kan je PVP tegenkomen, dat hoort zo'. Begrijpelijk, maar wat als ik dan workshops vermijd maar ik wil wel graag met vrienden spelen die wel een workshop hebben? Dan is of hij zijn workshops kwijt of je kan niet samen spelen.

De hele game zit wat vaag in mekaar in die zin.

Enige wat ik wat lastig vind is dat het voelt alsof je best wat langere sessies kan hebben vanwege die workshops anders heeft het geen nut. Maar goed, zoveel space heb je toch niet dus te lang te veel workshops heeft ook niet veel nut.

• Ienni1983
Svennie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:12:

Gisteren 2 keer dood gegaan, dacht met mijn machette wel even zo'n lopende robot te killen, level 2, vers uit de vault, was toch te veel van het goede, ik weer terug, weer dood, hardleers O-)
Dat ken ik, alleen wou ik terug naar mijn locatie van overlijden.

Kwam ik constant die lvl 50 vliegende monster tegen(kom nu even niet op de naam)

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Waar komen die 'Government Air Drops' vandaan? Ik liep gisteren rond en kwam er één tegen, lekker denk ik, zat wat leuke loot in. Ik log uit om te eten en kom later terug, liggen er opeens vijf naast elkaar, allemaal met loot!

Ik klaag niet maar zo gaat het wel heel makkelijk, heb er zo'n 6 nieuwe mods door gekregen en een filnke stack chems.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Svennie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:12:

Fertile Fields event zeker? :p
Notlupus schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:22:
Waar komen die 'Government Air Drops' vandaan? Ik liep gisteren rond en kwam er één tegen, lekker denk ik, zat wat leuke loot in. Ik log uit om te eten en kom later terug, liggen er opeens vijf naast elkaar, allemaal met loot!

Ik klaag niet maar zo gaat het wel heel makkelijk, heb er zo'n 6 nieuwe mods door gekregen en een filnke stack chems.
Lol, dat is wel heel handig. Ik weet dat je ze kan oproepen op bepaalde plekken maar ik heb ze al regelmatig in plaatsen gezien waar bijna niemand is dus ik denk dat het ook random gebeurt.

[ Voor 43% gewijzigd door Pheace op 15-11-2018 10:23 ]

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:22:
[...]

Dat ken ik, alleen wou ik terug naar mijn locatie van overlijden.

Kwam ik constant die lvl 50 vliegende monster tegen(kom nu even niet op de naam)
perodactiel?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z0ANVxp52GIkbPq52szIXRVa/thumb.jpg
Pheace schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:21:
[...]

Dit zie je vaak als argument van de mensen die zeggen dat er geen griefen is of dat je zoveel opties hebt. "Ja je kan even uitloggen en inloggen dan ben je er van af want dan zit je vast weer op een andere server'.

Dat is leuk, maar als je een workshop hebt dan ben je hem wel gelijk kwijt dan. 'ja maar als je een workshop hebt dan kan je PVP tegenkomen, dat hoort zo'. Begrijpelijk, maar wat als ik dan workshops vermijd maar ik wil wel graag met vrienden spelen die wel een workshop hebben? Dan is of hij zijn workshops kwijt of je kan niet samen spelen.

De hele game zit wat vaag in mekaar in die zin.

Enige wat ik wat lastig vind is dat het voelt alsof je best wat langere sessies kan hebben vanwege die workshops anders heeft het geen nut. Maar goed, zoveel space heb je toch niet dus te lang te veel workshops heeft ook niet veel nut.
misschien domme vraag ... Workshop??
ken wel die workbenches, maar wat is een workshop? en deze verlies je als je dus van server (world) wisselt?

[ Voor 76% gewijzigd door luigi87 op 15-11-2018 10:27 ]

- leeg -

• Ienni1983

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Aaah dat was het dus wat over kwam toen ik in Sutton train station rond liep. hoorde iets... denk wtf komt daar over. ben hem gelukkig niet tegen gekomen op de grond, maar best een groot ding dat.

- leeg -

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:07:
[...]

Dat werkt denk ik met deze game niet, aangezien alle progress nu op de server opgeslagen wordt.
Ja zag hem voorbij vliegen dus heb hem er maar bij gegooid voor de zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ienni1983
luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:29:
[...]

Aaah dat was het dus wat over kwam toen ik in Sutton train station rond liep. hoorde iets... denk wtf komt daar over. ben hem gelukkig niet tegen gekomen op de grond, maar best een groot ding dat.
Ja best wel, hij kan soort van spores achterlaten terwijl hij in een strook over je heen vliegt dat radioactief is.

En soort sonar blasts waardoor je dus bar weinig tegen kan doen behalve snel wegrennen.....wat niet altijd lukt.

Plus ik dacht in een grot schuil te zoeken..... wrong idea lvl 32 alpha deathclaw....

En weer naar buiten rennen en bam weer dood.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:31:
[...]

Ja best wel, hij kan soort van spores achterlaten terwijl hij in een strook over je heen vliegt dat radioactief is.

En soort sonar blasts waardoor je dus bar weinig tegen kan doen behalve snel wegrennen.....wat niet altijd lukt.

Plus ik dacht in een grot schuil te zoeken..... wrong idea lvl 32 alpha deathclaw....

En weer naar buiten rennen en bam weer dood.
Hahaha, en dat is nu precies waarom ik fan ben van de Fallout games. je valt van de ene ellende in de andere als je denkt ff een stukje af te snijden.
Je weet nooit wat je tegen komt onderweg :+

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ienni1983
luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:25:
[...]
misschien domme vraag ... Workshop??
ken wel die workbenches, maar wat is een workshop? en deze verlies je als je dus van server (world) wisselt?
The Workshops in Fallout 76 can net you some of the rarest resources in the game so you can craft new weapons and armor. Check out this Fallout 76 Workshop location guide to find out where they all are. Just be ready to fight for them, everyone wants a workshop.

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 15-11-2018 10:38 ]

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:35:
[...]

The Workshops in Fallout 76 can net you some of the rarest resources in the game so you can craft new weapons and armor. Check out this Fallout 76 Workshop location guide to find out where they all are. Just be ready to fight for them, everyone wants a workshop.
Oke Workshop ben ik dus nog niet ingame tegen gekomen, maar als je van server wisselt ben je die dus kwijt.
Dus je moet dan ook iedere nieuwe speelsessie een nieuwe workshop claimen als je die dus wilt gebruiken.

- leeg -

• kkbizz
Notlupus schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:22:

Government airdrops komen van US Supply keys(of zoiets). Dit is random loot die je krijgt bij verschillende enemy's(ik heb ze zelfs bij ferals gehad). Deze keys kun je in relay stations invullen om een supply drop te spawnen. Deze dropt een pakket in een aangegeven gebied. Pro tip: Schiet niet op de drones(ze schieten terug 8)7)

• Svennie
Pheace schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:22:
[...]

Fertile Fields event zeker? :p
nee van de vault uit gezien iets naar het zuiden vlak bij de Lumber Mill (ligt een geweer + ammo trouwens voor wie net uit de vault komt, wel eerst een machette vinden ivm de tics die er zitten).

Ben nu weer een uurtje verder en begin er weer in te komen, lekker alles bekijken en dingen rustig uitzoeken. Ben er nog niet uit hoe iets zoeken werkt, als je iets tagt dat je nodig hebt om iets te maken, water filter bv, hoe laat het spel dan merken dat die in de buurt is of hoe werkt dat eigenlijk?

• Ienni1983
Svennie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:59:
[...]

nee van de vault uit gezien iets naar het zuiden vlak bij de Lumber Mill (ligt een geweer + ammo trouwens voor wie net uit de vault komt, wel eerst een machette vinden ivm de tics die er zitten).

Ben nu weer een uurtje verder en begin er weer in te komen, lekker alles bekijken en dingen rustig uitzoeken. Ben er nog niet uit hoe iets zoeken werkt, als je iets tagt dat je nodig hebt om iets te maken, water filter bv, hoe laat het spel dan merken dat die in de buurt is of hoe werkt dat eigenlijk?
Net buiten de vault aan de rechterkant ligt een lijk bovenaan de trap met een pistool,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Svennie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:59:
[...]
Ben er nog niet uit hoe iets zoeken werkt, als je iets tagt dat je nodig hebt om iets te maken, water filter bv, hoe laat het spel dan merken dat die in de buurt is of hoe werkt dat eigenlijk?
Wat je tagt is niet het item wat je wil maken maar de componenten die er (nog) voor nodig zijn (Plastic, steel etc). Je krijgt geen bericht als die in de buurt zijn of zo maar als je dan iets zit liggen en het heeft een component dat je nodig hebt er in zitten als je het scrapped dan staat naast de naam van het item zo'n icoontje (vergrootglas of zo?)

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Gisteren twee van die scorched beasts tergelijktijd achter me aangehad rondom Sugar Grove. Geen ontkomen aan joh. Ze zijn blijkbaar een stuk agressiever als in de b.e.t.a. Ze schieten van die laggy shockwaves als ze naar beneden zijn gekomen.

Bij Sugar Grove herspawnde ik (om mn loot op te rapen) en had er direct weer één achter me aan. Wederom niet kunnen ontsnappen of mn stash op op kunnen rapen, daarna nog maar eens proberen. Direct weer eentje en wederom gefaalt ;( . Dan maar weer op mn C.A.M.P. Herspawnen.. Gelukkig had ik het meeste vlak ervoor gescrapt. Moraal, spawn ‘s-avonds niet op Sugar Grove :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/512265110945923098/512328387381952532/unknown.png
Daar gaan ze... no help came.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door nickko op 15-11-2018 11:24 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Ienni1983
nickko schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:23:
Gisteren twee van die scorched beasts tergelijktijd achter me aangehad rondom Sugar Grove. Geen ontkomen aan joh. Ze zijn blijkbaar een stuk agressiever als in de b.e.t.a. Ze schieten van die laggy shockwaves als ze naar beneden zijn gekomen.

Bij Sugar Grove herspawnde ik (om mn loot op te rapen) en had er direct weer één achter me aan. Wederom niet kunnen ontsnappen of mn stash op op kunnen rapen, daarna nog maar eens proberen. Direct weer eentje en wederom gefaalt ;( . Dan maar weer op mn C.A.M.P. Herspawnen.. Gelukkig had ik het meeste vlak ervoor gescrapt. Moraal, spawn ‘s-avonds niet op Sugar Grove :+

[Afbeelding]
Daar gaan ze... no help came.. :+
Gelukkig liet ik maar steeds pre-war money vallen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:55:
[...]

Gisteren wel een troll ervaren.
2 man die probeerde een gevecht met me uit lokken door op me in te slaan, maar deden vrij weinig damage. en ben gewoon weg gelopen. Ze bleven maar door gaan en volgen dus even de server uit en weer in en weg zijn ze.
Als je terug slaat/ schiet dan ga pas in gevecht met ze en dan wordt hun damage hoger in eens. ze lokken het gewoon uit om de bounty te innen die er dan op iemand komt.
Werkt dat? Ik had ook 2 van die sukkels, maar ff uitloggen en inloggen werkt? Kom je dan weer op dezelfde plek waar je was uit of moet je dan weer gedeeltes opnieuw gaan doen.

Dan maar geen workshops en camps gebruiken, kom er genoeg tegen onderweg.

Ik zag ook dat je mensen kan blocken per sessie, maar gisteren geen zin meer om het uit te proberen.

Nou ja ik ga het vanavond wel weer proberen, voor hetzelfde geld gebeurt het niet meer of iig bijna nooit. Maar als het iedere paar uur gebeurt is solo play dus (voor mij) geen optie.

Wel jammer want het spel zelf is gewoon een goede fallout game, vind die scorched wel lekker creepy. Hoor je er weer eentje in de buurt mompelen of kreunen, goed gedaan. :)

To do lijstje mocht wel wat minder, had gisteren 4 dingen/lokaties tegelijk staan. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat het iets te druk is in een wereld die genuked is. Maar is misschien alleen in het begin ff.

Desalniettemin geven we het nog een (paar :P) keer een kans, maar ik heb al jaren niks meer met MP en dit versterkt dat gevoel wel. Waar zijn de UT instagib tijden waar je gewoon "alle" players wereldwijd wel zo'n beetje kende die je tegenkwam. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 15-11-2018 12:38 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ienni1983
Flagg schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:35:
[...]

Werkt dat? Ik had ook 2 van die sukkels, maar ff uitloggen en inloggen werkt? Kom je dan weer op dezelfde plek waar je was uit of moet je dan weer gedeeltes opnieuw gaan doen.

Ik zag ook dat je mensen kan blocken per sessie, maar gisteren geen zin meer om het uit te proberen.

Nou ja ik ga het vanavond wel weer proberen, voor hetzelfde geld gebeurt het niet meer of iig bijna nooit. Maar als het iedere paar uur gebeurt is solo play dus (voor mij) geen optie.

Wel jammer want het spel zelf is gewoon een goede fallout game, vind die scorched wel lekker creepy. Hoor je er weer eentje in de buurt mompelen of kreunen, goed gedaan. :)

To do lijstje mocht wel wat minder, had gisteren 4 dingen/lokaties tegelijk staan. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat het iets te druk is in een wereld die genuked is. Maar is misschien alleen in het begin ff.
Het blocken is alleen qua stem, niet qua pvp

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:37:
[...]

Heb geen stem gehoord, meteen uitgezet in de settings. Maar okay dat is dus niet nodig, was al bang dat ik iedere sessie eerst iedereen moest gaan blocken. : P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
[...]

Desalniettemin geven we het nog een (paar :P) keer een kans, maar ik heb al jaren niks meer met MP en dit versterkt dat gevoel wel. Waar zijn de UT instagib tijden waar je gewoon "alle" players wereldwijd wel zo'n beetje kende die je tegenkwam. :+
Bij een keer uitloggen en inloggen zoekt de game naar een sessie. De kans is klein dat het dezelfde server is dus dat is wel een oplossing. Je spawnt in de buurt van de plek waar je uitlogt. Volgensmij bij de dichtstbijzijnde discoverde locatie.
To-do lijst/quests kun je inactief zetten in de pipboy bij data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Flagg schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:39:
[...]

Heb geen stem gehoord, meteen uitgezet in de settings. Maar okay dat is dus niet nodig, was al bang dat ik iedere sessie eerst iedereen moest gaan blocken. : P
Dat was de 1e instelling die ik deed. Voice omzetten naar Team, er waren al direct mensen heel irritant aan het fluiten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

[...]

Ja want als je opnieuw inlogt kom je op een andere server / world. je komt dan in de buurt van die plek. hou er wel rekening mee dat alle enemies dan ook opnieuw spawnen.
persoon vindt ik dat campen niet zo boeiend en in ieder dorp staan genoeg workbenches.
ja dat kwam ook tegen, geen idee wat dat precies doet.

Ik denk dat die grievers nu het leuk vinden om verse zieltjes uit de vault te pakken, want daar hangen ze rond de vorige keer. Het wordt ze iig moeilijk en saai genoeg gemaakt dat ze het uiteindelijk toch wel opgeven.

- leeg -

• dafour
Ik heb in die 15u nog maar 1 iemand gehoord en het waren spanjaarden,grappige was dat er niemand te zien was rond mij.
Had wel graag wat meer mensen met een micro gehoord,als het irritant is zet ik het dan wel uit.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:37:
[...]

Loev schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:41:
[...]

Dat was de 1e instelling die ik deed. Voice omzetten naar Team, er waren al direct mensen heel irritant aan het fluiten...
Ik hoor vanaf de beta al niemand in de game. Zie wel de luidspeakers bij de andere players, maar geen geluid. Is dit een instelling? Want gisteren speelde ik met een vriend en hoorde ik hem ook niet.
Opzich niet erg want als ik dan met vrienden speel zet ik wel ff een teamspeak servertje aan.

[ Voor 7% gewijzigd door luigi87 op 15-11-2018 12:45 ]

- leeg -

• Svennie
Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:10:
[...]

Net buiten de vault aan de rechterkant ligt een lijk bovenaan de trap met een pistool,
die had ik nog niet gezien, die machete kwam van een lijk als je uit de vault links de trap af gaat en dan weer meteen de trap af, maar er ligt genoeg overal, gelukkig is scrappen makkelijk.

Wat ik mis, maar ja dat kan ook niet in een online wereld, is een fatsoenlijke pauze, nu ga ik elke keer terug naar het hoofdmenu, gaat snel genoeg geen probleem verder, maar even pauzeren zou ook wel mooi zijn

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Zal vanavond ook maar eens mijn voice aanzetten, eens kijken wat er allemaal te horen is.
Kreeg gisteren ook nog een group invite bij een event waar ook 2 andere waren.
Echter ik kreeg er (volgens mij) geen melding van dat ik hem had gekregen, en ik weet ook niet waar ik die moet accepteren.

Kreeg wel een melding dat die was verlopen, zo wist ik dat _O-

• kkbizz
Svennie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:01:
[...]

die had ik nog niet gezien, die machete kwam van een lijk als je uit de vault links de trap af gaat en dan weer meteen de trap af, maar er ligt genoeg overal, gelukkig is scrappen makkelijk.

Wat ik mis, maar ja dat kan ook niet in een online wereld, is een fatsoenlijke pauze, nu ga ik elke keer terug naar het hoofdmenu, gaat snel genoeg geen probleem verder, maar even pauzeren zou ook wel mooi zijn
Hier stoor ik mij ook aan. Ik hoop dat ze iets van een afk functie in kunnen bouwen. Hier zou je dan als player alleen gebruik van kunnen maken als je: niet aangevallen wordt, niet bij players in de buurt bent en niet in een event zit. In afk mode zou je dan niet kunnen bewegen, niet geraakt kunnen worden en niet rond kunnen kijken/menu's bedienen.

Als ze zoiets implementeren zou fijn zijn.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Flagg schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:39:
[...]

Blocken zorgt er wel voor dat je voor die mensen niet meer zichtbaar bent op de map geloof ik. Zou fijner zijn als het andersom was. Geen idee of dat ook werkt xD

• Svennie
Kunt wel merken dat het weer even geleden is dat ik Fallout gespeeld heb, kreeg een lock niet open terwijl mijn level genoeg was, snapte er niks van tot het kwartje viel: nog geen bobby pins gevonden |:( 8)7
kkbizz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:04:
[...]

Hier stoor ik mij ook aan. Ik hoop dat ze iets van een afk functie in kunnen bouwen. Hier zou je dan als player alleen gebruik van kunnen maken als je: niet aangevallen wordt, niet bij players in de buurt bent en niet in een event zit. In afk mode zou je dan niet kunnen bewegen, niet geraakt kunnen worden en niet rond kunnen kijken/menu's bedienen.

Als ze zoiets implementeren zou fijn zijn.
zou mooi zijn maar is in een online wereld toch lastig te doen. als ik alleen speel is er uit en weer terug erin geen probleem maar jouw oplossing zou mooier zijn

[ Voor 62% gewijzigd door Svennie op 15-11-2018 13:27 ]

• LordLuc
luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:57:
(sorry voor de dubbelpost :F )
Thanks, ga ik ook even proberen.
jij hebt nog wel Vsync aan staan?

'iPresentInterval=0' zie ik namelijk niet terug komen bij je.
Dit is een framerate unlocker die problemen kan geven met physics. Dus die heb ik eruit gelaten.
En sAntiAliasing heeft niet veel effect die ga ik deleten.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Was met mijn pistol build begonnen maar denk ik toch misschien mijn alt maar eerst gaan doen. Volledig op Strength met alle weight reducing cards en crafting cards. Dat word dan een betere bank alt en kan ik tegelijk de crafting options allemaal openen. Nu twijfel ik steeds bij perk choices terwijl ik eigenlijk voor damage wil gaan :p

[ Voor 34% gewijzigd door Pheace op 15-11-2018 13:42 ]

• Ienni1983
Het enige wat ik uit Fallout 3 mis en niet in 4 en 76 heb is het combineren van wapens om zo de onderdelen over te zetten.

Of de nieuwe mods aan je wapen eraf kunnen halen en op een andere kunnen zetten.

• kkbizz
Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:42:
Het enige wat ik uit Fallout 3 mis en niet in 4 en 76 heb is het combineren van wapens om zo de onderdelen over te zetten.

Of de nieuwe mods aan je wapen eraf kunnen halen en op een andere kunnen zetten.
Je kunt wel wapens scrappen om de andere wapens te repareren. De mods eraf halen kan helaas niet. Hopelijk wordt dat nog toegevoegd. Dan kun je bijvoorbeeld weapon mods traden met players die ze nog niet hebben.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

LordLuc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:28:
[...]

Dit is een framerate unlocker die problemen kan geven met physics. Dus die heb ik eruit gelaten.
En sAntiAliasing heeft niet veel effect die ga ik deleten.
Oke, echter als ik deze eruit laat komt mijn FPS niet boven de 30, wat ik ook met settings doe. Mijn hardware is allemaal goed genoeg dus dat is uitgesloten.

wat is jou maximale FPS met je custom ini?

[ Voor 4% gewijzigd door luigi87 op 15-11-2018 14:05 ]

- leeg -

• Ienni1983
kkbizz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:48:
[...]

Je kunt wel wapens scrappen om de andere wapens te repareren. De mods eraf halen kan helaas niet. Hopelijk wordt dat nog toegevoegd. Dan kun je bijvoorbeeld weapon mods traden met players die ze nog niet hebben.
Klopt dat scrappen om te repareren weet ik, maar fallout 3 had dus 2 dezelfde wapens en daarmee maakte je dus gewoon 1.

Aangezien ik tig van die 10mm wapens en shotguns tegenkom.

• kkbizz
Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:56:
[...]

Klopt dat scrappen om te repareren weet ik, maar fallout 3 had dus 2 dezelfde wapens en daarmee maakte je dus gewoon 1.

Aangezien ik tig van die 10mm wapens en shotguns tegenkom.
Klopt het repareren on-the-go was wel erg fijn in fallout 3. Een eventuele oplossing zouden repair kits kunnen zijn(idk of ze in fallout76 zitten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:53:
[...]

Oke, echter als ik deze eruit laat komt mijn FPS niet boven de 30, wat ik ook met settings doe. Mijn hardware is allemaal goed genoeg dus dat is uitgesloten.

wat is jou maximale FPS met je custom ini?
Haal max 60 FPS. In drukke gebieden 35-45. Heb oude hardware (i5 4690K, GTX 970 4GB) dus ik game op 1080p.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

LordLuc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:02:
[...]

Haal max 60 FPS. In drukke gebieden 35-45. Heb oude hardware (i5 4690K, GTX 970 4GB) dus ik game op 1080p.
Ah oke.
Ik ga eens kijken wanneer ik weer kan spelen met de custom ini. zonder de framerate aanpassing.

- leeg -

• Gopher
Ienni1983 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:45:
[...]
En je legendary gatling gun had je ook gewoon in je C.A.M.P. kunnen gooien
Ja, maar die zit toch nu met alleen ammo en scrap op 400/380. Ik loot niet meer alles.
Je mag mij trouwens ook wel toevoegen hoor als je het leuk vindt om samen met iemand rond te lopen. Speel niet met mic omdat ik gewoon lekker op het gemakkie speel.

TheGreatWar2077 op Xbox One

• Gopher
Juist met Mic vind ik relaxt voor "op 't gemakkie" als je iets wilt zeggen dan doe je dat gewoon terwijl je rustig dingen loot.

Vind 't af en toe reuze gezellig met de wildvreemden zo. :-) maar ieder zijn ding uiteraard
Ik speel sowieso nooit met mic en headset (speel eigenlijk bijna alleen maar singleplayer games), maar misschien zijn er wel mensen die het gewoon leuk vinden om iemand naast zich te hebben lopen en wat hulp willen.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Iemand die vanavond een potje wilt doen met zn 2en ?

op de pc ben nu lvl 6/7 geloof ik

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Heb nog geen stem gehoord in de paar uur op de PS4. Volgens mij doet mijn camera mic ook niks ondanks die aanstaat. Voice chat staat op auto, snap er weinig van.

www.gevoeligeplaten.nl

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Geteisem schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:11:
Heb nog geen stem gehoord in de paar uur op de PS4. Volgens mij doet mijn camera mic ook niks ondanks die aanstaat. Voice chat staat op auto, snap er weinig van.
Auto zorgt er voor dat je mic de audio oppikt als je er maakt en broadcast.
Dat is het irritante momenteel aan FO76, een hele boel mensen hebben de mic open en dan hoor je hele families , keyboards and what not.
Makkelijk op te lossen, open je map en klik op de cirkel van die speler -> mute.

Zou leuker zijn met PTT maar komt wel. Voor ik endgame ben wil ik eigenlijk toch zelf spelen en geen vriendjes maken. Ik help wel mensen wanneer ik kan bij events enzo maar echt samen rondhuppelen... laat maar.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:13:
[...]

Auto zorgt er voor dat je mic de audio oppikt als je er maakt en broadcast.
Dat is het irritante momenteel aan FO76, een hele boel mensen hebben de mic open en dan hoor je hele families , keyboards and what not.
Makkelijk op te lossen, open je map en klik op de cirkel van die speler -> mute.

Zou leuker zijn met PTT maar komt wel. Voor ik endgame ben wil ik eigenlijk toch zelf spelen en geen vriendjes maken. Ik help wel mensen wanneer ik kan bij events enzo maar echt samen rondhuppelen... laat maar.
Zo doe ik het ook, loop gewoon solo lekker Remi te zijn, maar als ik iemand aangevallen zie worden door 10 scorchers help ik wel ff een handje mee. En daarna loop ik weer rustig door, geef geen belachelijke duimpjes ed en zeg sowieso niks verder. :P

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 12:10
LordLuc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:02:
[...]

Ik zat nog te twijfelen of ik hem voor pc in huis zou halen maar als jij hem kan draaien zal het op mijn I5-4460 + gtx 970 ook nog wel lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
justmike schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:30:
[...]

Ik zat nog te twijfelen of ik hem voor pc in huis zou halen maar als jij hem kan draaien zal het op mijn I5-4460 + gtx 970 ook nog wel lukken.
Ik draai hem op een i7 920 @3.6 GHz met een GTX1070 erbij - blijf het bizar vinden hoe een 9! jaar oude CPU nog steeds mee kan met de huidige games. Zegt wel iets over de CPU developments natuurlijk...

Weinig problemen met fps, alleen gisteren toen ik in de buurt van de T-fuse locatie was dropte het naar 30-40s
Hopelijk ligt het niet aan de area maar ik vrees er voor.

[ Voor 12% gewijzigd door sleepwalkerbe op 15-11-2018 17:37 ]

Toch geniet ik er nu wel echt van hoor nu ik er echt helemaal in zit. Ik speel nu ook zoals ik de normale Fallout games speel. Gewoon lekker per locatie afwerken en eens in de zoveel tijd enemies afmaken en weer verder met de volgende locatie. Dan weer beetje craften en je inventory bijwerken. Ook al is het geen oude vertrouwde Fallout game met NPC's en companions etc, toch heb ik er geen spijt van en ga ik me hier zeker nog uren mee vermaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is er al ergens een Discord om samen te spelen? Ik zoek nog mensen, zie men signature voor mijn Bethesda.net nick.

Battle.net Spud#2543

• LordLuc
Ik heb even getest bij Morgan Town, een grafisch intensief gebied.
De volledige 4GB van de GTX970 wordt gebruikt. Bij de 2e pic idem, maar minder RAM.
Scheelt toch weer wat frames.

Textures high
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/g3wSc0/000696.jpg

Textures medium
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kUrcc0/000697.jpg

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Zijn er hier mensen die FO4 goed vonden en F76 niks? Ik heb het idee dat als ik de slechte verhalen lees dat dat mensen zijn die FO toch al niks vinden. Van wat ik van F76 tot nu toe heb gezien lijkt het me een logisch vervolg op FO4 (een bug hier en daar.. boeiend) maar dan online en geen NPC's maar holotapes (ook niet echt spannend)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafour
TepelStreeltje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:18:
Is er al ergens een Discord om samen te spelen? Ik zoek nog mensen, zie men signature voor mijn Bethesda.net nick.
Heb je even toegevoegd! (Discord voor de fans https://discord.gg/t6RGRBC)

[ Voor 8% gewijzigd door dafour op 15-11-2018 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:52

Player1S

Probably out in the dark

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Grindtegel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:21:
Zijn er hier mensen die FO4 goed vonden en F76 niks? Ik heb het idee dat als ik de slechte verhalen lees dat dat mensen zijn die FO toch al niks vinden. Van wat ik van F76 tot nu toe heb gezien lijkt het me een logisch vervolg op FO4 (een bug hier en daar.. boeiend) maar dan online en geen NPC's maar holotapes (ook niet echt spannend)
Nee hoor. Ik ben zo iemand. Ik vind Fallout 4 wel vermakelijk. Niet meer en niet minder. Het haalde voor mij bij lange na niet het niveau van New Vegas.

76 ook geprobeerd, dus serieus een kans gegeven en dit lag bij mij na een uur aan de kant. De mooie omgevingen kunnen het gebrek aan een echt verhaal niet verbloemen en na 4 keer eenzelfde soort quest, die weer uitkwam bij het volgende lijk, met weer een kille holotape (hoe leuk ook ingesproken) was ik er klaar mee.

Dus ja, die mensen zijn er.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:21
Grindtegel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:21:
Ik heb hem hier zelf helaas na een paar uur (3) weggelegd. ;w De main story voelt leeg aan en herhaaldelijk, daarnaast helpt de NPC lege wereld ook niet mee. Combat is ook echt veelste makkelijk en als je dan met een team van 4 personen rond loopt is dood gaan echt lastig :? daarnaast zijn de vijanden totaal niet interessant. Zo zijn er nog wel meerdere punten. Maar ach! wens iedereen ontzettend veel plezier mee! _/-\o_

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Thx voor de info, ik twijfel nog even door :-D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
l0n3w012ph schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:49:
[...]

Nee hoor. Ik ben zo iemand. Ik vind Fallout 4 wel vermakelijk. Niet meer en niet minder. Het haalde voor mij bij lange na niet het niveau van New Vegas.

76 ook geprobeerd, dus serieus een kans gegeven en dit lag bij mij na een uur aan de kant. De mooie omgevingen kunnen het gebrek aan een echt verhaal niet verbloemen en na 4 keer eenzelfde soort quest, die weer uitkwam bij het volgende lijk, met weer een kille holotape (hoe leuk ook ingesproken) was ik er klaar mee.

Dus ja, die mensen zijn er.
Ik begin zowat te vermoeden wat de grote verschillen zijn in spelstijl en spelgenot van de mensen die zich weer thuis voelen en de mensen die het een slappe aftakking vinden.

Volgens mij is het simpel verklaarbaar:
Mensen die voor de stories fallout spelen en wat discovery als side zien zullen hier inderdaad teleurgesteld zijn. De verhaal lijn die er in zit is via holotapes en terminals verteld en als je elke 5 minuten (als je dus de quests afwerkt aan 1 stuk) zo een story telling element krijgt gaat het waarschijnlijk vervelen. Je hebt immers geen tijd ertussen waar je een nieuw gebouw ontdekt, een nieuw sidestory aansnijdt , ...

Mensen die willen rondlopen in een immersive wereld waar enorm veel verhaal komt van omgevingen (lijken op bepaalde manieren , zwart geblakerde muren in ziekenhuizen met een lijk voor,...) en af en toe wat aan de main quest line gaan werken hebben minder last van de eentonigheid van holotapes en uren lezen op terminals.
Door de missies als soort 'erbij' te nemen is het een andere beleving waar je meer op details gaat letten.

Kan volledig verkeerd zijn maar dat lijkt me de grootste driver van verschillende meningen onder fans.

@l0n3w012ph als je van lijk naar lijk gaat in die missies is er ook een 'groter geheel' waarbij jij als survivor wil weten wat er nu net is gebeurd en hoe jij het eventueel kan oplossen/vervolledigen (missie van de scorched altans so far).

Anyhow ieder zijn mening maar ik vind deze Fallout een verademing na het spelen van FO4 waar het meer missie aframmelen is en minder story telling in de omgevingen.

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:34
Kan ik mn camp weer in mn inventory doen? Dus niet verplaatsen?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:08:
[...]

Ik begin zowat te vermoeden wat de grote verschillen zijn in spelstijl en spelgenot van de mensen die zich weer thuis voelen en de mensen die het een slappe aftakking vinden.

Mensen die voor de stories fallout spelen en wat discovery als side zien zullen hier inderdaad teleurgesteld zijn. De verhaal lijn die er in zit is via holotapes en terminals verteld en als je elke 5 minuten (als je dus de quests afwerkt aan 1 stuk) zo een story telling element krijgt gaat het waarschijnlijk vervelen. Je hebt immers geen tijd ertussen waar je een nieuw gebouw ontdekt, een nieuw sidestory aansnijdt , ...

Mensen die willen rondlopen in een immersive wereld waar enorm veel verhaal komt van omgevingen (lijken op bepaalde manieren , zwart geblakerde muren in ziekenhuizen met een lijk voor,...) en af en toe wat aan de main quest line gaan werken hebben minder last van de eentonigheid van holotapes en uren lezen op terminals.
Door de missies als soort 'erbij' te nemen is het een andere beleving waar je meer op details gaat letten.

Kan volledig verkeerd zijn maar dat lijkt me de grootste driver van verschillende meningen onder fans.

@l0n3w012ph als je van lijk naar lijk gaat in die missies is er ook een 'groter geheel' waarbij jij als survivor wil weten wat er nu net is gebeurd en hoe jij het eventueel kan oplossen/vervolledigen (missie van de scorched altans so far).

Anyhow ieder zijn mening maar ik vind deze Fallout een verademing na het spelen van FO4 waar het meer missie aframmelen is en minder story telling in de omgevingen.
je hebt deels gelijk maar het is wel zo in mijn beleving dat er veel plekken zijn waar gewoon iets mist. Zo ben ik in een grote nuka cola fabriek geweest. En daar heb ik geen enkele holotape gezien en de papiertjes die er rond slingeren zijn van het niveau 'henk zei dat piet zei dat collega y niet goed werkt'

Dat is wel mijn kritiek punt er is op sommige plekken veel 'lore' en op andere plekken totaal niet. Dat is geen ramp als het bijvoorbeeld gaat om een klein huisje in de middle of now where maar een fabriek of een dorpje heeft dan weer bijna geen lore..

[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 15-11-2018 20:14 ]

Strava | AP | IP | AW

• sleepwalkerbe
Webgnome schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:13:
[...]

je hebt deels gelijk maar het is wel zo in mijn beleving dat er veel plekken zijn waar gewoon iets mist. Zo ben ik in een grote nuka cola fabriek geweest. En daar heb ik geen enkele holotape gezien en de papiertjes die er rond slingeren zijn van het niveau 'henk zei dat piet zei dat collega y niet goed werkt'

Dat is wel mijn kritiek punt er is op sommige plekken veel 'lore' en op andere plekken totaal niet. Dat is geen ramp als het bijvoorbeeld gaat om een klein huisje in de middle of now where maar een fabriek of een dorpje heeft dan weer bijna geen lore..
En dat heeft dan weer te maken met de mensen (niet enkel 'hardcore') die ze willen aanspreken en het survival aspect.
Die nuka cola fabriek bezoek ik met enige regelmaat om mijn voorraad nuka in te slaan.
Er zit wel iets meer verhaal daar dan de collega verhalen voor zover ik me kan herinneren.

Aan de andere kant heb ik ook al meerdere locaties aangedaan waar ik teleurgesteld ben in de inhoud en het verhaal. Dan denk ik bij mezelf kan niet altijd raak zijn als ik een locatie scout - zo zou het ook in een echte apocalypse niet overal raak zijn.

Smaken verschillen nu eenmaal dus we kunnen eindeloos discuteren hierover natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik kan er dus zeer van genieten, net als Fallout 4 en de voorgaande delen. Lekker spul verzamelen en rondzwalken. Nu er multiplayer is maar geen NPC's is het even wennen, maar al genoeg leuke momenten gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vind trouwens wel handig dat je vanaf het begin al kan blijven sjouwen en dat je over je limiet nog steeds op een normaal tempo kan lopen. Wel gaat er steeds een beetje AP af, maar eventjes wachten en het is weer gevuld. Zo kan je gewoon alles meepakken wat je maar wilt

• sleepwalkerbe
NukaWorldNL schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:14:
Vind trouwens wel handig dat je vanaf het begin al kan blijven sjouwen en dat je over je limiet nog steeds op een normaal tempo kan lopen. Wel gaat er steeds een beetje AP af, maar eventjes wachten en het is weer gevuld. Zo kan je gewoon alles meepakken wat je maar wilt
Jep daarom dat het ook handig is om eerst een plek volledig te verkennen en uitmoorden (terwijl je de junk oppikt) , en vervolgens alle lijken te gaan looten.

Wat ook best handig is, is je CAMP mee te nemen en ergens midden de locatie die je aan het verkennen bent zet. Snel naar je camp om te gaan craften,storen of gewoon scrappen

• wauturr
Wat een verademing als je eventjes binnen bent qua FPS

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Vanavond geen mafklappers tegengekomen gelukkig, dus kon lekker doorgaan.

Kan nog niet helemaal in het verhaal komen, heb ook een beetje het gevoel dat ik aan het handje wordt meegenomen, terwijl ik het tutorial gedeelte al ruimschoots gehad hebt. Ik wordt niet niet echt verleid om te gaan rondzwerven, al kan dat ook te maken hebben met het gebied waar ik nu ben, het is allemaal vrij dichtbegroeid dus kan niet echt heel ver weg kijken om in de verte iets te zien wat me nieuwsgierig maakt.

Spel ziet er verder volledig acceptabel uit, 2x een framedrop gehad tot 1 frame per seconde voor een paar seconde, verder loopt het best redelijk op een PS4.

Al met al is het best een grappig spel, maar het wint so far geen prijzen.

Maar we gaan morgen vrolijk verder, geef me niet zo snel gewonnen :P , het heeft nog steeds de fallout vibe en da's altijd goed. :)

sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:47:
[...]

Jep daarom dat het ook handig is om eerst een plek volledig te verkennen en uitmoorden (terwijl je de junk oppikt) , en vervolgens alle lijken te gaan looten.

Wat ook best handig is, is je CAMP mee te nemen en ergens midden de locatie die je aan het verkennen bent zet. Snel naar je camp om te gaan craften,storen of gewoon scrappen
Ik ben sinds Fallout 4 zo geworden :+ Zolang het kan probeer ik echt alles mee te nemen uit een locatie. In Fallout 4 en dit deel heeft junk tenminste een doel. En zeker in dit deel is het echt mogelijk om alles te scrappen. Helaas moest je in Fallout 4 wel in strenght spenderen voor die Strong Back perk. Want voor de rest gebruikte ik strenght eigenlijk nooit.

In Fallout 3 en Fallout New Vegas deed ik het nooit, omdat junk niet heel waarde had in die games. Alleen om sommige wapens te kunnen craften, maar dat waren ook op 2 handen te tellen :+

• flugelisoke
sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:08:
[...]

Exact dit! Een Fallout speel ik om de beleving, niet persé om het verhaal. Ik ben zeer tevreden omdat deze Fallout een hele toffe vibe heeft, zoveel te doen en te ontdekken. Dat is wat het voor mij een goede Fallout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Overencumbered! You cant fast travel! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
Leuk hoor constant met je weight/inventory managment bezig moeten zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
Gisteren begonnen met de mystress of mistery quest. Pfff die is lang! Het is volgensmij de partner van de silver shroud in fallout 4. Echt een leuke quest line om te doen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
LordLuc schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 00:52:
Overencumbered! You cant fast travel! :(
Dat ken ik..... maar dan kijk ik naar mijn inhoud en zie ik allemaal lvl 30 wapens die ik wil gaan scrappen omdat ik blijkbaar een verkeerde afslag genomen heb naar een power plant in Monongah die een event had om te repareren.

Ik rustig erdoorheen lopen niets interessants behalve de totaal te hoge monsters die ik met mijn sniper rifle makkelijk om zeep help.

2 keer doodgegaan.

Op de 2e keer erdoorheen lopen zie ik iets staan wat ik niet eerder zag, omdat het er eerder niet stond.

volgende Power armor met lvl 40 armor pieces... hop even erin en rondgelopen en batterij opgelopen.
eruit gesprongen en in de pocket alsof het atom's armor is.

250/200 weight... hmmm en toen was het maar tijd om te gaan slapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 16-11-2018 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Mochten er mensen hier op de PS4 spelen, voeg me toe: Hoolz14

Heb ook een mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Ik ben gisteren ook in de capitol building geweest. Dat was wel even lastig omdat je een enorme horde super mutants achter je aan krijgt(pip boy licht en niet sneaken). Maar dat is wel een goede plek om xp te krijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

wauturr schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 03:17:
Leuk hoor constant met je weight/inventory managment bezig moeten zijn....
Ik ben expres even opnieuw begonnen met een character die puur weight reduction/crafting gaat. Voelt fijn :p
Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1