luigi87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:55:
[...]
Gisteren wel een troll ervaren.
2 man die probeerde een gevecht met me uit lokken door op me in te slaan, maar deden vrij weinig damage. en ben gewoon weg gelopen. Ze bleven maar door gaan en volgen dus even de server uit en weer in en weg zijn ze.
Als je terug slaat/ schiet dan ga pas in gevecht met ze en dan wordt hun damage hoger in eens. ze lokken het gewoon uit om de bounty te innen die er dan op iemand komt.
Werkt dat? Ik had ook 2 van die sukkels, maar ff uitloggen en inloggen werkt? Kom je dan weer op dezelfde plek waar je was uit of moet je dan weer gedeeltes opnieuw gaan doen.
Dan maar geen workshops en camps gebruiken, kom er genoeg tegen onderweg.
Ik zag ook dat je mensen kan blocken per sessie, maar gisteren geen zin meer om het uit te proberen.
Nou ja ik ga het vanavond wel weer proberen, voor hetzelfde geld gebeurt het niet meer of iig bijna nooit. Maar als het iedere paar uur gebeurt is solo play dus (voor mij) geen optie.
Wel jammer want het spel zelf is gewoon een goede fallout game, vind die scorched wel lekker creepy. Hoor je er weer eentje in de buurt mompelen of kreunen, goed gedaan.
To do lijstje mocht wel wat minder, had gisteren 4 dingen/lokaties tegelijk staan. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat het iets te druk is in een wereld die genuked is. Maar is misschien alleen in het begin ff.
Desalniettemin geven we het nog een (paar

) keer een kans, maar ik heb al jaren niks meer met MP en dit versterkt dat gevoel wel. Waar zijn de UT instagib tijden waar je gewoon "alle" players wereldwijd wel zo'n beetje kende die je tegenkwam.
[
Voor 7% gewijzigd door
Flagg op 15-11-2018 12:38
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.