Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Svennie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 07:55:
Het is stil hier, iedereen aan het spelen? Ik kreeg een bericht van DPD dat mijn pakket onderweg is _/-\o_ , had gezien de restrictie op de PS4 ook wel eerder gemogen maar ben toch aan het werk. Hopelijk past het in de brievenbus (fysieke versie besteld, geen extra's geloof ik). Ziet er naar dat morgen en overmorgen vrij geen probleem is, telefoon uit en dan onschuldig roepen dat ik niks gehoord heb :D

Kan ik vanavond eindelijk gaan spelen :D
Bij mij staat ie nog in het depot. Dus zal wel weer morgen worden. Ach ja dpd...

Is ook mijn eerste fysieke game aankoop in jaren, en ws ook de laatste, straks weer kloten met een schijfje, hopelijk doet mijn discdrive het nog. Geen idee waarom ik heb niet digitaal gekocht heb eigenlijk. :P

[Edit] valt mee staat nu op "uitlevering" had zich verslapen ws. :P Damn nog ff rdr2 afronden voor die tijd. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 14-11-2018 10:07 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Hele tijd gespeeld en het is echt een heerlijke Fallout game als vanouds.

Maar holy fuck, wat irriteer ik me aan die negatieve schapenreacties op social media en forums. En dat gezeik dat ze liever RDR2 spelen, ga dan in godsnaam RDR2 spelen ipv lopen zeiken op een game die je toch niet waardeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Player1S schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:59:
vanochtend even gekeken maar (nog) geen update. Misschien dat ie tijdens de preload al alles heeft meegenomen.

Nu helaas werken maar vanavond kunnen we beginnen. Ik denk wel dat ik opnieuw begin ivm achievements.
Tot nu toe vind ik dat eigenlijk nog wel de grootste downside dat die niet achteraf unlocked kunnen worden op je huidige character.
Zal vast wel opgelost worden. Bij sea of thieves kreeg je die ook achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
flugelisoke schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:42:
Hele tijd gespeeld en het is echt een heerlijke Fallout game als vanouds.

Maar holy fuck, wat irriteer ik me aan die negatieve schapenreacties op social media en forums. En dat gezeik dat ze liever RDR2 spelen, ga dan in godsnaam RDR2 spelen ipv lopen zeiken op een game die je toch niet waardeert.
Mensen die nog niet eens de beta gespeel hebben roepen al dat het niks.
Positief:Er waren gisteren best wel wat jongere die op Twitch Fallout 76[PC] aan het spelen waren en voor hen was het zelfs de eerste Fallout.

Sowieso zijn RDR2 en Fallout totaal verschillende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Ryatzu schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:43:
[...]

De preload had de update al volgens mij.

[ Voor 33% gewijzigd door Cuqebaqer op 14-11-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hoe zit het met die watertextures? Zijn die nu bij release wel aanwezig? Ik had in de beta dat ik water niet zag. Ik hoorde wel dat ik door water liep en ik zag ook de bodem en de oevers, maar het water zelf was er niet.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Ryatzu schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:43:
[...]

Nee, ze hebben al gezegd dat je een nieuw character zou moeten beginnen om bepaalde achievements te unlocken (zoals leaving vault 76).
Je zou verwachten dat dit gewoon mogelijk moet zijn. Maar goed om er nu een halszaak van te maken. Zo gek ver was ik nog niet dus gewoon even opnieuw beginnen.

En wat blijf je trouwens nog een onzin tegen komen zeggen op internet. Vandaag ook iemand op facebook "Fallout zonder verhaal is geen fallout".
Hallo, spel wel gespeeld??? |:(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Svennie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 07:55:
Het is stil hier, iedereen aan het spelen? Ik kreeg een bericht van DPD dat mijn pakket onderweg is _/-\o_ ,

Kan ik vanavond eindelijk gaan spelen :D
Ik wacht ook. Ondertussen ben ik een wastafelkastje in elkaar aan het zetten. Hopelijk krijg ik het af voordat de game er is. Anders blijft het weer een half jaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:53

tha_crazy

Mafketel

Meh, mijn zending is nog steeds bij PostNL
Ik verwacht dus niet dat die binnen komt voor 1 uur, dus nu maar hopen dat ik vanavond niet te veel hoef te downloaden.
Heb de BETA niet verwijderd, dus hopelijk helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opnieuw begonnen op de Xbox One X. Een frisse start zeg maar.
Ik had alwel een vastloper voordat ik opnieuw begonnen was.

In de komende weken ga ik meesterlijk de boel verkennen.

Zit er in F76 ook nog een companion die je kan unlocken en meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:31:
Ik ben opnieuw begonnen op de Xbox One X. Een frisse start zeg maar.
Ik had alwel een vastloper voordat ik opnieuw begonnen was.

In de komende weken ga ik meesterlijk de boel verkennen.

Zit er in F76 ook nog een companion die je kan unlocken en meenemen?
Ja andere spelers heten die companions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jlena

Inderdaad, dat snap ik, maar ik vroeg me af of je ook nog andere companions kon hebben die geen echte spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:11:
@jlena

Inderdaad, dat snap ik, maar ik vroeg me af of je ook nog andere companions kon hebben die geen echte spelers zijn.
Nope. Zou ook wat vreemd zijn als je iedereen met een kopie van zo'n companion zou zien rondlopen. Ben ook benieuwd of we ooit pets gaan krijgen vanwege diezelfde reden. Ik wil mijn herder ffs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Zojuist binnen gekomen, dus even de code ingevoerd.
Geen update meer nodig gehad *O*
Fastfood ligt al in de vriezer thuis dus kan gelijk spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Pheace schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:12:
[...]

Nope. Zou ook wat vreemd zijn als je iedereen met een kopie van zo'n companion zou zien rondlopen. Ben ook benieuwd of we ooit pets gaan krijgen vanwege diezelfde reden. Ik wil mijn herder ffs :p
En dan een witte skin in de Atom shop zodat ik rond loop met een husky. Uiteraard niet omdat ik een pakezel nodig heb ofzo. Zou wel grappig zijn als je weer een super mutant mee kan nemen en er iemand op begint te knallen uit paniek.
tha_crazy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:16:
Zojuist binnen gekomen, dus even de code ingevoerd.
Geen update meer nodig gehad *O*
Fastfood ligt al in de vriezer thuis dus kan gelijk spelen :P
Vergeet de redbull en de koffie niet !

Weet iemand trouwens of er ook een app komt zoals met fallout 4 ? Een pipboy op mijn tablet zie ik met multiplayer juist wel zitten ivm real time doorgaan in de wereld.

[ Voor 30% gewijzigd door Cuqebaqer op 14-11-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is sowieso heel veel haat om dit spel. Volgens mij hebben de meeste mensen geeneens een Fallout game gespeeld. Dit is gewoon eventjes een andere weg voor Bethesda.

Echt je leest van alles man:

Bethesda is EA geworden, Bethesda is dood aan het gaan, Fallout is nu echt dood en ga zo maar door met al die onzin.

Ik heb liever ook een echte solo Fallout game, maar ik ga me met dit deel ook zeker vermaken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Cuqebaqer schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:16:
[...]

En dan een witte skin in de Atom shop zodat ik rond loop met een husky. Uiteraard niet omdat ik een pakezel nodig heb ofzo. Zou wel grappig zijn als je weer een super mutant mee kan nemen en er iemand op begint te knallen uit paniek.
Ik heb wel Atoms over voor een DD skin. (gaat nooit gebeuren helaas ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NukaWorldNL schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:20:
Er is sowieso heel veel haat om dit spel. Volgens mij hebben de meeste mensen geeneens een Fallout game gespeeld. Dit is gewoon eventjes een andere weg voor Bethesda.

Echt je leest van alles man:

Bethesda is EA geworden, Bethesda is dood aan het gaan, Fallout is nu echt dood en ga zo maar door met al die onzin.

Ik heb liever ook een echte solo Fallout game, maar ik ga me met dit deel ook zeker vermaken hoor.
Van die user-score op Metacritic ga je niet vrolijk worden.Ondanks dat ik ook liever een SP Fallout zou willen ga ik me hier ook wel mee vermaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Texture mods zijn makkelijk te maken. Followers, nieuwe guns en kleding wordt lastiger omdat je die in ergens in de wereld moet droppen.
Ik ga eens proberen of ik FO76 data met de FO4 Creation Kit kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Gfuel hier :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

[...]

Weet iemand trouwens of er ook een app komt zoals met fallout 4 ? Een pipboy op mijn tablet zie ik met multiplayer juist wel zitten ivm real time doorgaan in de wereld.
Die heb ik niet nodig :+
Moet gewoon rond 11 naar bed om weer te werken morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
PostNL is onderweg met mijn power armor editie. Vrouw is op de hoogte dat ik America moet rebuilden vanavond. Ik lees alle haat niet eens. Zonde van mijn eigen voorpret.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Weet iemand of je met de fysieke versie een cd drive nodig hebt :+?Anders moet ik eerst ff een cd drive inbouwen 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
kkbizz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:19:
Weet iemand of je met de fysieke versie een cd drive nodig hebt :+?Anders moet ik eerst ff een cd drive inbouwen 7(8)7.
Ik meen gelezen te hebben dat er bij de fysieke versie een key zit waarmee je hem ook via de launcher kan downloaden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Disc is gewoon een papiertje.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/pVG4MN5g/IMG-0245-small.jpg

Dus fysieke versie is eigenlijk onzin, slecht voor het milieu etc. Tenminste voor pc releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Ik had geen dvd erin zitten, tenzij deze onder het papieren keyhoudertje zat.

Zag alleen de key en was al tevreden ermee.

Meteen even de helm op me hoofd gezet, maar daar is die blijkbaar niet voor gediend.
Zat geen enkele bescherming om deze goed op mijn hoofd te plaatsen, het enige wat erin zat was een zwarte lap stof met elastiek erdoorheen en een gat erin.

Rook best raar, maar goed plastic ruikt altijd raar.

Leuke hebbeding, maar om te dragen niet echt haha :9

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Iemand de game al aan het spelen voor Xbox one ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Na onlangs de BETA te hebben gespeeld, een avondje helaas, toch wel tevreden met mijn aankoop. Ik zie op YT erg veel drama en kritiek, dit is jammer want het spel "speelt wel leuk weg. De engine en alle gerelateerde problemen zijn wel een dingetje, het zal je niet storen zolang je de GFX niet ruk vindt. En Bethesda lijkt het spel "lang" te willen ondersteunen met de oude games was dat nooit echt het geval.

Las hier nu net dat het gisteren al op de PC speelbaar was, had ik dat maar geweten! :P

Overigens ben ik benieuwd naar DLC, ik zat al te denken aan een CAMP oplossing die een soort Vault maakt (of een camp) onder de grond (zodat nukes niet alles slopen). Ik vermoed eigenlijk dat er ook wel menselijke NPC's kunnen komen, 100% zeker zolang modding en private servers er komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Zeph schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:57:
Na onlangs de BETA te hebben gespeeld, een avondje helaas, toch wel tevreden met mijn aankoop. Ik zie op YT erg veel drama en kritiek, dit is jammer want het spel "speelt wel leuk weg. De engine en alle gerelateerde problemen zijn wel een dingetje, het zal je niet storen zolang je de GFX niet ruk vindt. En Bethesda lijkt het spel "lang" te willen ondersteunen met de oude games was dat nooit echt het geval.

Las hier nu net dat het gisteren al op de PC speelbaar was, had ik dat maar geweten! :P

Overigens ben ik benieuwd naar DLC, ik zat al te denken aan een CAMP oplossing die een soort Vault maakt (of een camp) onder de grond (zodat nukes niet alles slopen). Ik vermoed eigenlijk dat er ook wel menselijke NPC's kunnen komen, 100% zeker zolang modding en private servers er komen!
In hun laatste "brief" zei Bethesda dat ze allerlei verbeteringen voor het C.A.M.P systeem gepland hebben, samen met dingen als faction pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Laatst online: 27-08 22:07
Dartillus schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:04:
[...]

In hun laatste "brief" zei Bethesda dat ze allerlei verbeteringen voor het C.A.M.P systeem gepland hebben, samen met dingen als faction pvp.
Dat zou een battle arena kunnen zijn :9 , een vaste PVP area kan ook wat zijn als "end game" toevoeging ook al ben ik zelf totaal niet zover. Het mooie aan deze games is altijd dat er zoveel kan. Enige limiet is de engine, maar mods voor de eerdere games laten zien dat veel kan. Ik kijk nu al uit naar hoe het spel er over een jaar uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
pfft heb al veel gespeeld maar ik ga nu wle heel vaak dood. Volgens mij heb ik nieuwe armor nodig, maar ik kan bijna geen materiaal vinden om mee te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
jori040 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:29:
[...]

Van die user-score op Metacritic ga je niet vrolijk worden.Ondanks dat ik ook liever een SP Fallout zou willen ga ik me hier ook wel mee vermaken. ;)
Niemand geeft toch Anno 2018 meer om reviews?

Zoek iemand op op Twitch of Youtube en kijk zelf of de game je wat lijkt. Als je een game niet koopt omdat Metacritic het zegt verdien je het om eend egelijke game te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Mortalboy[NL] schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:50:
pfft heb al veel gespeeld maar ik ga nu wle heel vaak dood. Volgens mij heb ik nieuwe armor nodig, maar ik kan bijna geen materiaal vinden om mee te repareren.
Ja je heet niet voor niets Mortalboy :+

Ben een beetje jaloers op iedereen, waarschijnlijk pas eind deze week even tijd om te spelen. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Notlupus schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:06:
[...]

Niemand geeft toch Anno 2018 meer om reviews?

Zoek iemand op op Twitch of Youtube en kijk zelf of de game je wat lijkt. Als je een game niet koopt omdat Metacritic het zegt verdien je het om eend egelijke game te missen.
Gezien ik de game aan het spelen ben trek ik wel degelijk m'n eigen plan. ;)
En toch is het een soort van automatisme op bij een nieuwe game altijd weer even op Metacritic te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:59
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:50:
De bekende zure appel ;) Dat punt had ik ook vanmorgen. Bij een militair camp aangekomen daar een questlijn gevolgd om je klaar te stomen als soldier. Op het eind moet je de communist threat tegen gaan.. En dan helpt het niet mee als je seargent Gutsy ineens in line of fire zit en dus hostile wordt.

Is dat hele kamp ineens hostile.. heb dus een aantal ingame dagen moeten wachten tot ik weer naar binnen mocht. maar ondertussen wel 10x dood gegaan daar omdat ik level 5 of was en alle gutsys daar minimaal 20..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Webgnome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:44:
[...]

De bekende zure appel ;) Dat punt had ik ook vanmorgen. Bij een militair camp aangekomen daar een questlijn gevolgd om je klaar te stomen als soldier. Op het eind moet je de communist threat tegen gaan.. En dan helpt het niet mee als je seargent Gutsy ineens in line of fire zit en dus hostile wordt.

Is dat hele kamp ineens hostile.. heb dus een aantal ingame dagen moeten wachten tot ik weer naar binnen mocht. maar ondertussen wel 10x dood gegaan daar omdat ik level 5 of was en alle gutsys daar minimaal 20..
Maar dat is dan denk toch het punt dat je even met andere speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Waar ik dus bang voor ben is dat door de haters de game te weinig spelers krijgt en dat ze de server sluiten voordat Fallout 5 uitkomt, of binnen 2 jaar al. Terwijl ik het juist een erg toffe Fallout vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

flugelisoke schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:17:
Waar ik dus bang voor ben is dat door de haters de game te weinig spelers krijgt en dat ze de server sluiten voordat Fallout 5 uitkomt, of binnen 2 jaar al. Terwijl ik het juist een erg toffe Fallout vind.
Ik denk dat dit gewoon net als altijd is dat de negatievelingen het hardste schreeuwen maar in werkelijkheid een heel klein clubje zijn.

Je leest ook echt de meest idiote redenaties.
- "ER ZIT GEEN VERHAAL IN!!!"
- "jawel, staat oa op holotapes"
- "HOLOTAPES ZIJN GEEN VERHAAL!!!"

dus omdat je te lui bent holotapes te luisteren zit er dus geen verhaal in. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
flugelisoke schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:17:
Nooit. Fallout 76 is nu nr 3 op twitch:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/CxNVPk2w/000689.jpg

Komt goed. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mja, het is release day he. Over 2-3 maand kunnen we oordelen of ze iets hebben uitgebracht wat lang mee gaat. Zo realistisch ben ik ook wel weer.

Bij Mixer is ie 4e achter "We are Jake", Fortnite en Forza Horizon 4.

[ Voor 20% gewijzigd door Player1S op 14-11-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
Is dit spel vergelijkbaar met een ander spel? Ik snap dat het geen fallout 4 is, maar wat is het dan wel voor een spel?
Ik kan maar nergens vinden wat het is lijkt mij een survival game. Maar is het dat je doorgaat waar je bent gebleven of elke keer een nieuwe game start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

je kan doorgaan waar je gebleven bent.

Bij twijfel, duik op Twitch en/of Mixer. Zoek een stream op en kijk lekker mee en stel vooral vragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Player1S schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:31:
[...]

Ik denk dat dit gewoon net als altijd is dat de negatievelingen het hardste schreeuwen maar in werkelijkheid een heel klein clubje zijn.

Je leest ook echt de meest idiote redenaties.
- "ER ZIT GEEN VERHAAL IN!!!"
- "jawel, staat oa op holotapes"
- "HOLOTAPES ZIJN GEEN VERHAAL!!!"

dus omdat je te lui bent holotapes te luisteren zit er dus geen verhaal in. 8)7
Ik vind het ook wel weer wat hebben hoor die holotapes, ben ze op m'n gemakje aan het luisteren. Geeft je echt het idee van, oke.. hier was leven in een wereld die nu echt weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat ik tot nu toe van het verhaal heb mee gekregen zou het ook zomaar een offline Fallout kunnen zijn. Tis gewoon iets ander verhaal dan we gewend zijn.

Ik snap die honger naar NPC niet zo. Het verhaal verklaart heel goed waarom er niemand meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-09 00:24
Zijn er mensen waarbij ik kan aansluiten wat betreft online samen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
jaydenjarno schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:37:
Is dit spel vergelijkbaar met een ander spel? Ik snap dat het geen fallout 4 is, maar wat is het dan wel voor een spel?
Ik kan maar nergens vinden wat het is lijkt mij een survival game. Maar is het dat je doorgaat waar je bent gebleven of elke keer een nieuwe game start?
Het is uniek, nergens mee te vergelijken. Eten & drinken. Kleding, armor, wapens, munitie craften. Ondertussen de verhalen volgen. Je kamp uitbouwen.

[ Voor 12% gewijzigd door LordLuc op 14-11-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:28
Ik moet zeggen, had in het begin wel wat twijfels bij fallout 76 vooral omdat ik geen groot fan ben van PVP, maar na meerdere streams en videos te hebben gezien, heb ik hem toch maar gekocht en ben alweer wat uurtjes kwijt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
jaydenjarno schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:37:
Het is in mijn ogen nog steeds vergelijkbaar met Fallout games. Het brengt in mijn ogen de sfeer van FO3 in combinatie met FO4 gunplay.

De verhalen zijn meer leeswerk en luisterwerk waar je tijd moet voor nemen in plaats van tegen mensen te praten maar ze zijn er zeker wel. Ze zijn enorm donker en ik heb al meermaals met een knoop in de maag zitten luisteren naar de verhalen (op de luchthaven in een kast is een responder story te vinden die echt er op inhakt).
Ik vind net dat ze betere voice actors hebben gevonden waardoor de holotapes echt goed klinken en 'geacteerd' zijn.

Qua survival is het gewoon Fallout hardcore mode waarbij je hoinger en dorst hebt , je ziektes kan krijgen etc. Het is een toevoeging die je game niet gaat dicteren in mijn ogen.

JE pikt ook elke keer gewoon op waar je was, het is geen wipe clean elke keer je uitlogt zoals in sommige survival games.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hairy23 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:51:
Ik moet zeggen, had in het begin wel wat twijfels bij fallout 76 vooral omdat ik geen groot fan ben van PVP, maar na meerdere streams en videos te hebben gezien, heb ik hem toch maar gekocht en ben alweer wat uurtjes kwijt :)
Kijk, en dat is nu de werkelijkheid. Iedereen kan elkaar dom na papagaaien maar vorm lekker je eigen mening op basis van goede bronnen.

Ik ga niemand dwingen om iets leuk te vinden. Bedoel, ik heb met tig uren vermaakt met TheHunter: Call of the Wilds en dat spel zal menig gamer nog geen 10 minuten kunnen boeien. En terwijl Fortnite razendpopulair is word ik daar weer niet warm of koud van.
Dat betekend niet dat 1 van die spellen slecht is maar het spel moet je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Er zijn ook weer wat nieuwe mods, Lowered weapons, spoiler free map,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
jori040 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:57:
[...]

Maar dat is dan denk toch het punt dat je even met andere speelt ?
Ik speel niet met anderen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
LordLuc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:04:
Er zijn ook weer wat nieuwe mods, Lowered weapons, spoiler free map,
Dus mods kunnen gebruikt worden ? Wanneer denkt men daar iets aan te gaan doen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hgZKWRtkef33umUSiN9iiiKY/full.jpg

Ik ben er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Webgnome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:15:
Dus mods kunnen gebruikt worden ? Wanneer denkt men daar iets aan te gaan doen?
Ik hoop nooit. Vindt sommige wel nuttig.
Ze zouden de files in \Data kunnen hashen. En die checken als je wilt spelen.
Maar daar zitten we niet echt op te wachten denk ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ienni1983
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/bHdix0/Fallout-76.jpg

Er zit dus wel een soort vorm voor je hoofd, de helm kan beetje naar voren en naar achteren zwaaien.
Batterijen erin gedaan om de lamp te activeren, en het spraak gedeelte te testen.

Maar na 15 seconden op gehad te hebben.... nope nope nope.

[ Voor 20% gewijzigd door Ienni1983 op 14-11-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Edit, nvm!

[ Voor 144% gewijzigd door Basxt op 14-11-2018 19:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Ondersteuningspakket binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3fgNt1Ph1QsPLgneQOwOnInE/full.jpg

:9

Speel ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Anderen trouwens die geen update heeft voor de xbox??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
Flagg schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:33:
[...]

Bij mij staat ie nog in het depot. Dus zal wel weer morgen worden. Ach ja dpd...

Is ook mijn eerste fysieke game aankoop in jaren, en ws ook de laatste, straks weer kloten met een schijfje, hopelijk doet mijn discdrive het nog. Geen idee waarom ik heb niet digitaal gekocht heb eigenlijk. :P

[Edit] valt mee staat nu op "uitlevering" had zich verslapen ws. :P Damn nog ff rdr2 afronden voor die tijd. :)
heb je hem binnen? ik was met nog 6 minuten over bij het afhaalpunt :) , is nu aan het installeren (PS4: 41,3 GB). Vroeg me al waarom ze hem niet in de brievenbus konden doen, zit een bobblehead bij, heb er nu 2, zat er bij de vorige Fallout ook 1

EDIT:
oh ja, na dl'en moet je op de PS4 ook nog installeren..... en maar weer verder wachten

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 14-11-2018 18:41 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Techno Overlord schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:12:
Hoe zit het met die watertextures? Zijn die nu bij release wel aanwezig? Ik had in de beta dat ik water niet zag. Ik hoorde wel dat ik door water liep en ik zag ook de bodem en de oevers, maar het water zelf was er niet.
Ik had hier ook last van, met versie 1.0.0.6 voor PC niet meer. Mocht je het nog hebben: even de water details lager zetten, game herstarten, weer hoog zetten, game herstarten en kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
LordLuc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:31:
[...]

Ik hoop nooit. Vindt sommige wel nuttig.
Ze zouden de files in \Data kunnen hashen. En die checken als je wilt spelen.
Maar daar zitten we niet echt op te wachten denk ik.
Als het mods zijn die mensen in staat stellen om te cheateb?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Het kan aan mij liggen, maar in ben in een uurtje al 7 goverment airdrops tegengekomen, is dat niet wat veel?

Wel lekker als je net begint, maar toch :P

[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 14-11-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
tha_crazy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:12:
Het kan aan mij liggen, maar in ben in een uurtje al 7 goverment airdrops tegengekomen, is dat niet wat veel?

Wel lekker als je net begint, maar toch :P
In dat begin dorpje? Dat heeft te maken een Quest iets verder op. Blijkbaar doen veel mensen die Quest dan

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou de eerste paar uur zitten erop, prima spel 1x bug gehad dat ie vastsloeg en opnieuw moest starten.

En net de eerste 2 eikels gehad die out of nowhere op je in beginnen te meppen en je als een stelletje mafklappers blijven achtervolgen en blijven meppen.

En de sfeer is instantly verpest. Exit to main menu en bye. Als dit vaker gaat gebeuren ben ik er heel snel klaar mee iig.
Svennie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:20:
[...]

heb je hem binnen? ik was met nog 6 minuten over bij het afhaalpunt :) , is nu aan het installeren (PS4: 41,3 GB). Vroeg me al waarom ze hem niet in de brievenbus konden doen, zit een bobblehead bij, heb er nu 2, zat er bij de vorige Fallout ook 1

EDIT:
oh ja, na dl'en moet je op de PS4 ook nog installeren..... en maar weer verder wachten
Ja dus. :P En het mooie was dat ik tijdens het downloaden van de patch bij rdr2 de credits voorbij zag komen, hoezo timing. :)

Maar ik hoop heeeel erg dat er een modus in fo76 komt waardoor je volledig ongestoord door kan spelen en die kleuters kan negeren. Of gewoon volledig alleen op een map.

[ Voor 50% gewijzigd door Flagg op 14-11-2018 19:30 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
En de performance is ook om te huilen op de PS4 lees ik overal. Dit wordt de eerste Fallout game die ik ga missen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:54:
En de performance is ook om te huilen op de PS4 lees ik overal. Dit wordt de eerste Fallout game die ik ga missen ...
Ja net zo om te huilen als rdr2 zo'n beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Flagg schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:57:
[...]

Ja net zo om te huilen als rdr2 zo'n beetje...
RDR2 draait hier prima, op de Pro, dat wel ...

Maar goed, inhoudelijk spreekt de game me ook totaal niet aan (online only) en dat samen met de rest van negatieve punten is dit de eerste Bethesda RPG die ik niet speel ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Oh? Daar merk ik niks van op de pro anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:58:
[...]

RDR2 draait hier prima, op de Pro, dat wel ...

Maar goed, inhoudelijk spreekt de game me ook totaal niet aan (online only) en dat samen met de rest van negatieve punten is dit de eerste Bethesda RPG die ik niet speel ...
Rdr2 draaide hier ook prima op de PS4... :P
flugelisoke schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:01:
[...]

Oh? Daar merk ik niks van op de pro anders.
Is ook min of meer gezeur om niks, heb je bij iedere grote release bij een console. Gaat ergens over.

[ Voor 26% gewijzigd door Flagg op 14-11-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Webgnome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:18:
[...]

In dat begin dorpje? Dat heeft te maken een Quest iets verder op. Blijkbaar doen veel mensen die Quest dan
Dat zal het verklaren
Ik vermaakt me trouwens prima (wel PC, en met een aangepaste INI file)
Weet alleen neit hoe ik mn power armor uit kom :P
Edit. Gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Flagg schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:18:

En de sfeer is instantly verpest. Exit to main menu en bye. Als dit vaker gaat gebeuren ben ik er heel snel klaar mee iig.

[...]

Ja dus. :P En het mooie was dat ik tijdens het downloaden van de patch bij rdr2 de credits voorbij zag komen, hoezo timing. :)

Maar ik hoop heeeel erg dat er een modus in fo76 komt waardoor je volledig ongestoord door kan spelen en die kleuters kan negeren. Of gewoon volledig alleen op een map.
Er is een ingebouwd systeem mbt pvp. als ze jou meppen, maar jij mept/schiet niet terug doen ze heel weinig dmg (is het verhaal)

Zelf had ik net iemand die expres in mijn view ging dansen om geraakt te worden zodat hij en zijn vriendje in de bosjes mij af konden maken. En dat terwijl ze al 15+ waren en ik 6. Zelf beter opletten en niets terug doen. Als ze een bounty krijgen en dan afschiet krijg jij de bounty welke ze uit eigen zak moeten betalen ;) :P

Wanneer ze niet genoeg caps hebben krijgen ze een dmg debuff. fijne ervan weet ik niet 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-09 10:22
Juist Fallout geïnstalleerd maar kan op geen enkele manier vrienden toevoegen. Ze krijgen geen invite (langs beide kanten geprobeerd, uitloggen en terug inloggen en bla bla, niets werkt). Ben ik alleen? :( echt wat een kutspel als het initiële doel niet eens werkt. Volgens Reddit ben ik niet de enige en is de enige manier trial and error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 21:05
Nog mensen die iemand zoeken om mee te spelen?ben ondertussen lvl 8.

dafour op pc natuurlijk
Wees blij,framedrops met een 1070ti is ook maar zielig...

[ Voor 60% gewijzigd door dafour op 14-11-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
T
dafour schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:27:
Nog mensen die iemand zoeken om mee te spelen?ben ondertussen lvl 8.

dafour op pc natuurlijk
Twijfel nog erg om hem te halen... Technisch gezien vind ik het allemaal verre van overtuigend en op gameplay gebied lijkt het ook niet altijd even overtuigend..

Hoe bevalt de pc versie? Zo erg als mensen voordoen of is het allemaal prima? 8)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

patrickos85 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:22:
[...]

Er is een ingebouwd systeem mbt pvp. als ze jou meppen, maar jij mept/schiet niet terug doen ze heel weinig dmg (is het verhaal)

Zelf had ik net iemand die expres in mijn view ging dansen om geraakt te worden zodat hij en zijn vriendje in de bosjes mij af konden maken. En dat terwijl ze al 15+ waren en ik 6. Zelf beter opletten en niets terug doen. Als ze een bounty krijgen en dan afschiet krijg jij de bounty welke ze uit eigen zak moeten betalen ;) :P

Wanneer ze niet genoeg caps hebben krijgen ze een dmg debuff. fijne ervan weet ik niet 100%
Ja dat klopt het gaat ook langzaam,maar dat betekend dus dat je 10 minuten 2 van die apen om je heen hebt springen. :') Alle zogenaamde "systemen" die daar iets aan zouden moeten doen zijn achteraf en nogal te laat dan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 14-11-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
Edwins1984 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:30:
T
[...]

Twijfel nog erg om hem te halen... Technisch gezien vind ik het allemaal verre van overtuigend en op gameplay gebied lijkt het ook niet altijd even overtuigend..

Hoe bevalt de pc versie? Zo erg als mensen voordoen of is het allemaal prima? 8)
Wel, ik ging deze ook skippen maar een verse wereld om te verkennen heeft me toch overhaald om die te kopen.
Performance is infeite zielig,framedrops bij drukke 'steden' dus exact hetzelfde verhaal zoals bij Fallout 4.Ik werk wel met hogere fov (100) en dof uit. (2600K 4.6 en 1070ti op 1440p Ultra preset)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Gaaf hoor die power armor helmen.

Om maar even een sfeerimpressie te geven:
Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/idIXWm.jpg

De gele zwembroek is gewoon beschikbaar in deze sombere tijd :+

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Zo, nu ik afgestudeerd ben heb ik wel even tijd om fallout 76 flink te spelen :+. Vandaag ontvangen toen ik thuiskwam, codes ingevuld en een kleine patch gedownload(paar mb). Ik ben richting het medical center gegaan onderin de map. Daar moest ik heen voor de main quest. Wat een paar minuten had moeten duren om er te komen werd 2 uur. Zo veel locaties, zo veel unieke plekken geweldig(fallout 3 gevoel)! De main quest in die area voltooid en toen kreeg ik een bericht over een bedrijf. Het gebouw moest ik onderzoeken van een side quest. Toen begon de quest Motherload. Ik zal geen spoilers geven maar het is echt de moeite waard om die quest te doen. Ik ben nu een power armor en een fat man rijker >:). Ik ben ook iets leuks tegengekomen: Ik denk dat het een referentie is naar de rattenvanger van hamelen. Ik ben een eyebot tegengekomen die aan het fluiten was en een horde muizen achter zich aan(Zie afbeelding:https://i.imgur.com/v64b5xy.png)

Ik heb vandaag wel mijn eerste fout gemaakt 8)7. Ik liep het medical gebouw binnen en dacht dat er een enemy door de deur heen kwam. Blijkt dat het een player was. Dus ik met mijn shotgun 1 keer geschoten en toen merkte ik het. Ik wist even niet meer wat ik moest doen 8)7. Hij schoot mij neer(lvl 25 vs 15) en ik ben maar van server geswitcht omdat ik het gebouw zelf wil ervaren zoals ze hem gemaakt hebben. Dus met enemy's. Nu ik terugkijk had ik wel op de map mogen letten 8)7.

Btw de performance mogen ze wel eens naar gaan kijken. Nog steeds vasthangers en crashende discord icm fallout 76 die crasht. Ook raar dat ie dan in een keer van monitor switcht?

[ Voor 15% gewijzigd door kkbizz op 14-11-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Net even een uurtje gespeeld op de PS4 Pro, denk dat ik mij hier goed mee ga vermaken.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
Je kan dus niet team up doen met sub 5 lvl spelers.Das echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

nickko schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:39:
Gaaf hoor die power armor helmen.

Om maar even een sfeerimpressie te geven:
[Afbeelding]

De gele zwembroek is gewoon beschikbaar in deze sombere tijd :+
Nice, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke plek voor mn camp gevonden om wat op te bouwen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ienni1983
Tip voor de mensen die dus spullen in een overseer cache stoppen..... doe maar niet want iedereen kan erin :(

Dag combat shotgun lvl 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
tha_crazy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:58:
[...]

Nice, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke plek voor mn camp gevonden om wat op te bouwen
Ik heb t mijne gewoon naast een drukke weg gezet zodat mensen kunnen gebruik maken van mijn workbenches en stash.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Fallout 76 players are helping newbies by acting like NPCs

Er zijn ook aardige mensen in de wasteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we zitten in Appalachia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
tha_crazy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gJQ8Y3Xh/Clipboard01.jpg

Heb er ook wat mijnen omheen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
dafour schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:36:
[...]

Wel, ik ging deze ook skippen maar een verse wereld om te verkennen heeft me toch overhaald om die te kopen.
Performance is infeite zielig,framedrops bij drukke 'steden' dus exact hetzelfde verhaal zoals bij Fallout 4.Ik werk wel met hogere fov (100) en dof uit. (2600K 4.6 en 1070ti op 1440p Ultra preset)
Was ook van plan om deze te skippen vanwege de vele gebreken, maar na wat streams toch wel nieuwsgierig geworden. Dus toch maar een cheape pc key gekocht en eerlijk is eerlijk... vind het best vermakelijk eigenlijk :D Beetje relaxed die wereld verkennen en af en toe wat conversaties met andere spelers. Prima vermaak eigenlijk.

Performance is wel twijfelachtig inderdaad, 1440p met gtx 1080 loopt het allemaal verre van vloeiend.
Simpele ini tweak en het loopt opeens allemaal als een zonnetje, ach bethesda :+

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
Over welke simpele ini tweak heb je het dan?
Jeeeeeuj al 3x server disconnect.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Gisteravond zijn mijn 3 vrienden en ik er ook eens voor gaan zitten, vrouw aan de kant, kinderen op bed en nootjes en cola paraat. De playstation aan, coole headset op.... tja, gaan met die banaan!
Na het nodige rondje in de vault naar buiten gegaan en aldaar rondgelopen en quests afgerond, erg leuk allemaal.

Maar er zijn nog wel enkele ergenissen:
- Ach en wee, wat droevige performance. In open veld is het te doen, maar als er een event getriggerd wordt, dan berg ik mijn gun maar op en melee ik wel. Schieten is nml praktisch onmogelijk, melee raak je dan altijd nog wel wat.
- Het is me nog niet helemaal duidelijke welke quests je gezamenlijk doet, en welke niet. Ik moest bijvoorbeeld een quest nog een keer doen, terwijl ik hem net ook al voor ander had geaan?

Voor de rest moet ik het nog doorgronden, met een team is het lastig om naar de holotapes te luisteren en het verhaal te volgen.
Al met al, prima avondje vermaak.... maar het had zoveel leuker gekund als de performance een stuk beter was geweest.

Nu nog een C.A.M.P bouwen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwins1984
dafour schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:58:
[...]

Over welke simpele ini tweak heb je het dan?
Sets iPresentInterval to 0 (vsync, set this to 1 if you have problems, but the game was much less jerky for me)

• jori040
Los van wat bugs heb ik er wel plezier met deze Fallout76.Valt me trouwens op dat de game het op Mixer zo goed doet.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

LordLuc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:04:
[...]

[Afbeelding]

Heb er ook wat mijnen omheen gezet.
Ik zit daar rechts onder zo een beetje
Alleen met 4 turrets in de verdediging :P

Was gisteren half 11 voor ik het doorhad..
Om daarna nog een uurtje door te spelen :O

[ Voor 12% gewijzigd door tha_crazy op 15-11-2018 08:36 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tha_crazy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:34:
[...]

Ik zit daar rechts onder zo een beetje
Alleen met 4 turrets in de verdediging :P

Was gisteren half 11 voor ik het doorhad..
Om daarna nog een uurtje door te spelen :O
Lol zo herkenbaar. Was aan het spelen. Vriend van me stapt de stream binnen en stelt voor om mij een wapen te schenken dus springt even snel de game in. Na wat geploeter was het gelukt mij een wapen en extra kogels te geven en vervolgens zegt ie "ach, kan wel even mee lopen"
Op gegeven moment half 11 en ik zeg dat ik zo ga afsluiten. Uiteindelijk 11:15 de boel afgesloten.

Nog paar tips. Misschien dat de meesten het al wel weten maar toch:
- Bobbleheads kunnen maar door 1 persoon opgepakt worden en geven die persoon een buff van 60minuten
- Special items uit de tricentenial versie kun je niet craften en vervolgens droppen voor een ander.

beide de hard way achter gekomen.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Oef dat was even schrikken qua framerate, gelukkig was er een simpele fix op de PC, niet borderless window gebruiken die standaard staat ingesteld. Slordig van Bethesda, daarna draait het als een zonnetje. (RX580, i5) Ben echt helemaal blij, vind het super spelen. Moet wel voorzichtiger zijn met de munitie, die is toch best wel snel er doorheen.

Helemaal nog geen quests gedaan, rond gelopen en een eerste settlement gepakt. Ik kwam toevallig een deadclaw tegen. Schrok me rot, rennuh! Gelukkig kunnen ze niet zwemmen :D

• kkbizz
Loev schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:46:
Oef dat was even schrikken qua framerate, gelukkig was er een simpele fix op de PC, niet borderless window gebruiken die standaard staat ingesteld. Slordig van Bethesda, daarna draait het als een zonnetje. (RX580, i5) Ben echt helemaal blij, vind het super spelen. Moet wel voorzichtiger zijn met de munitie, die is toch best wel snel er doorheen.

Helemaal nog geen quests gedaan, rond gelopen en een eerste settlement gepakt. Ik kwam toevallig een deadclaw tegen. Schrok me rot, rennuh! Gelukkig kunnen ze niet zwemmen :D
Ik ben zelf nog geen deathclaw tegengekomen gelukkig. Wel een soort cricket van lvl 30 die aardig wat schoten van mijn shotgun nodig had.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Player1S schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:45:
[...]

Lol zo herkenbaar. Was aan het spelen. Vriend van me stapt de stream binnen en stelt voor om mij een wapen te schenken dus springt even snel de game in. Na wat geploeter was het gelukt mij een wapen en extra kogels te geven en vervolgens zegt ie "ach, kan wel even mee lopen"
Op gegeven moment half 11 en ik zeg dat ik zo ga afsluiten. Uiteindelijk 11:15 de boel afgesloten.

Nog paar tips. Misschien dat de meesten het al wel weten maar toch:
- Bobbleheads kunnen maar door 1 persoon opgepakt worden en geven die persoon een buff van 60minuten
- Special items uit de tricentenial versie kun je niet craften en vervolgens droppen voor een ander.

beide de hard way achter gekomen.
Bobbleheads ben ik nog niet tegengekomen, ben pas level 9 en er eigenlijk ook nog niet naar gezocht.
Wat ik wel tegen ben gekomen is een vliegende helicopter toen ik bij de "palace of the winding path" was.
Dat vond ik wel even apart.

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Ah de Automated Vertibird. Gisteren ook een keer of 2 over zien komen. Is inderdaad erg apart om iets van een voer/vliegtuig voorbij te zien komen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tha_crazy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:57:
[...]

Bobbleheads ben ik nog niet tegengekomen, ben pas level 9 en er eigenlijk ook nog niet naar gezocht.
Wat ik wel tegen ben gekomen is een vliegende helicopter toen ik bij de "palace of the winding path" was.
Dat vond ik wel even apart.
Ik kwam hem ook onverwachts tegen. Waren een gebouw aan het doorzoeken en opens zag ik hem staan. Ik hem erbij roepen hij pakt hem op denkend dat ik hem al had. :+

Pagina: 1 ... 17 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1