Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Pheace schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:03:
[...]
Helaas net ondermand hier... Ik heb woensdag normaal zelfs vrij maar gaat niet lukken deze week :'(
Dat is balen zeg. Het is bij mij ook geen 100% zekerheid, als er een escalatie loopt dan gaat het ook niet door, maar waarschijnlijk voldoende als ik vanuit thuis bij kan springen als nodig.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Vrij van werk is geen optie maar normaal is woensdag avond mijn avond dat ik naar de sportschool ga. Dus maar even switchen met dinsdag. :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

flugelisoke schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:57:
[...]

Zo te zien in de preload is de game hier beschikbaar in 1d en 15 uur, wat vertaald in de nacht van dinsdag op woensdag! :D

Choo chooo!! All aboaaaaaaaard the hype train ( voor de niet-haters :+ )

Begrijp me niet verkeerd, ik speel Fallout het liefste solo en vind het jammer dat het geen échte singleplayer game is. Maar deze game is een spinoff zoals New Vegas dat was tussen 3 en 4.

Ik als Fallout fan heb gewoon enorm zin om weer een nieuwe wereld te ontdekken. En ik hoop dan ook dat Fallout 5 wél die volledige singleplayer game wordt, wellicht met de mogelijkheid tot een online gedeelte.
Rdr2 heeft me een beetje zorgen doen maken over fo76 eigenlijk.

De details van rdr2 en de eyecandy hebben voor mij toch wel een nieuwe standaard gezet voor open world games.

Fallout blijft toch een beetje aanmodderen met een oude engine die eigenlijk voor fo4 al veel verder gemoderniseerd had moeten zijn, vind ik. Heb me prima met fo4 vermaakt maar de wereld is inmiddels verder gegaan.

Voor mijn gevoel ga ik nu toch wel een flinke stap terug in de tijd zetten.

Maar ik laat me verrassen, beta niet gespeeld vanwege die timeslots wanneer je kon spelen.

Dus ik zwaai vrolijk naar de hype train terwijl die het station verlaat. Maar ben wel nieuwsgierig. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Flagg schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:54:
[...]

De details van rdr2 en de eyecandy hebben voor mij toch wel een nieuwe standaard gezet voor open world games.

Fallout blijft toch een beetje aanmodderen met een oude engine die eigenlijk voor fo4 al veel verder gemoderniseerd had moeten zijn, vind ik. Heb me prima met fo4 vermaakt maar de wereld is inmiddels verder gegaan.

Maar ik laat me verrassen, beta niet gespeeld vanwege die timeslots wanneer je kon spelen.

Dus ik zwaai vrolijk naar de hype train terwijl die het station verlaat. Maar ben wel nieuwsgierig. :)
Ik denk dat je Fallout games in een andere context moet zien. De main thing is niet graphics bij een Fallout game, maar juist beleving en ontdekken. Dat is althans wat een Fallout game voor mij typeert.

Zelf vind ik RDR2 ook een goede game, maar op een of andere manier raak ik er snel op uitgekeken, terwijl er in een Fallout game altijd wel weer wat nieuws te ontdekken valt of te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:53
[...]

Stel dat Fallout76 voor mij straks een flop blijkt te zijn dan is dat niet vanwege het mindere detail.

Ik ben nu bv met Hitman 2 bezig maar ik merk dat voor mij niet in iedere game dat extreme detail hoeft te zitten.Een ander iets:Zo vind ik dat de controls van Red Dead 2 absoluut niet kunnen tippen aan die van Hitman 2.[ook een game waar je veel physics hebt]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

flugelisoke schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat je Fallout games in een andere context moet zien. De main thing is niet graphics bij een Fallout game, maar juist beleving en ontdekken. Dat is althans wat een Fallout game voor mij typeert.

Zelf vind ik RDR2 ook een goede game, maar op een of andere manier raak ik er snel op uitgekeken, terwijl er in een Fallout game altijd wel weer wat nieuws te ontdekken valt of te craften.
De fallout sfeer vind ik wel beter maar ik denk niet dat er meer te ontdekken valt in fo tov rdr2.
Er is zoveel diversiteit in wat je kan ontdekken van vampiers, tot serial killers, UFO's, treasure maps, en het voelt allemaal niet/minder scripted aan.

En je kan ze ook maar beperkt vergelijken natuurlijk, maar toch zijn het allebei open world exploring games. Het lineaire story gedeelte in rdr2 vind ik overigens ook niet bijzonder, meer een moetje voor mij.

Maar ik laat daarom ook gewoon verrassen, mijzelf kennende ben ik binnen een half uur prima gewend en interesseert het me niet meer. Mits de solo play tenminste leuk is, anders ben ik gauw klaar.

@jori040 yep de controls zijn op zijn minst "speciaal" in rdr2. :X

En nee het is geen deal-breaker, maar ik vind wel dat de concurrentie de komende jaren stappen moet gaan maken en eens ophouden oude engines te blijven oppoetsen terwijl ze eigenlijk de houdbaarheidsdatum wel bereikt hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 12-11-2018 12:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:45
Even een vraagje: ik wil Fallout gaan spelen met een Amerikaanse vriendin. Kan ik dit gewoon doen met een EU-key? Of moet ik dan een NA-key kopen? Kun je deze überhaupt wel activeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Zironako schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:10:
Even een vraagje: ik wil Fallout gaan spelen met een Amerikaanse vriendin. Kan ik dit gewoon doen met een EU-key? Of moet ik dan een NA-key kopen? Kun je deze überhaupt wel activeren?
De keys zijn alleen voor het activeren. Ik denk dat er geen beperkingen zijn met het spelen met andere mensen. Mits het op hetzelfde platform is want fallout 76 ondersteund geen cross play. Een EU-key kan alleen in de EU geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Flagg
De manier hoe je door die wereld gaat voelt wel erg dynamisch ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 17:45
kkbizz schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:13:
[...]

De keys zijn alleen voor het activeren. Ik denk dat er geen beperkingen zijn met het spelen met andere mensen. Mits het op hetzelfde platform is want fallout 76 ondersteund geen cross play. Een EU-key kan alleen in de EU geactiveerd worden.
Top, bedankt voor de snelle reactie! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Fraggert schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:40:
[...]

Vergeet The Division (2) niet :) misschien ook wat voor je.
Met 900 uur in The Division is deel 2 een no-brainer. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Svennie
[...]
maar je geen zorgen, Fallout is een paar honderd jaar in de toekomst, zeker vergeleken bij RDR2 :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Zironako schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:10:
Ik heb de Beta, op xbox, met een Amerikaanse vriend gedaan. Geen enkel probleem.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
Iemand een idee of ze ook daadwerkelijk de servers pas de 14e aanzetten? Heeft het nu om hem nu al ergens op te pikken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

NLxAROSA schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:38:
[...]

Met 900 uur in The Division is deel 2 een no-brainer. ;)
Dat dacht ik na Destiny 1 (1000+ uur) ook bij 2, echter die heb ik na 20-30 uur uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
tha_crazy schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:22:
[...]

Dat dacht ik na Destiny 1 (1000+ uur) ook bij 2, echter die heb ik na 20-30 uur uitgezet.
Ook na alle grote updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:32
tha_crazy schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:22:
[...]

Hier hetzelfde. Destiny 2 wel iets meer gespeeld dan 20-30 uur, maar op een gegeven moment was ik door de content heen. Had met vrienden zo goed als alle PvE content gedaan en regelmatig speelde ik wat PvP potjes. Deze deed ik ook vooral om een item te krijgen.

Wat ik vaak merk en ik had het er laatst met wat andere mensen over, wanneer een game op een gegeven moment verveeld omdat er te weinig content is, dan merken we vaak dat we ook niet meer terugkomen naar de game. Op een gegeven moment komen er zoveel nieuwere games uit dat het vorige station gepasseerd blijft. Destiny 2 was daar ook een voorbeeld van.

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen over Fallout 76. Ik ga waarschijnlijk wachten totdat de game goedkoper wordt. Ik vind een bedrag van 50/60 euro voor een game zoals deze wel erg veel (zit zelf te denken aan iets van €25). En ik ga gewoon lekker wat gameplay bekijken en reviews lezen, misschien verander ik nog van gedachten :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Die heb ik niet meer geprobeerd helaas, heb ergens nog wel de collector edition rond slingeren, en daar zat geloof ik alle DLC bij.
Diigii schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:09:
[...]

Hier hetzelfde. Destiny 2 wel iets meer gespeeld dan 20-30 uur, maar op een gegeven moment was ik door de content heen. Had met vrienden zo goed als alle PvE content gedaan en regelmatig speelde ik wat PvP potjes. Deze deed ik ook vooral om een item te krijgen.

Wat ik vaak merk en ik had het er laatst met wat andere mensen over, wanneer een game op een gegeven moment verveeld omdat er te weinig content is, dan merken we vaak dat we ook niet meer terugkomen naar de game. Op een gegeven moment komen er zoveel nieuwere games uit dat het vorige station gepasseerd blijft. Destiny 2 was daar ook een voorbeeld van.

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen over Fallout 76. Ik ga waarschijnlijk wachten totdat de game goedkoper wordt. Ik vind een bedrag van 50/60 euro voor een game zoals deze wel erg veel (zit zelf te denken aan iets van €25). En ik ga gewoon lekker wat gameplay bekijken en reviews lezen, misschien verander ik nog van gedachten :)
Toegegeven, the division ben ik wel naar teruggekeerd (heb hem zelfs nog een keer gekocht, maar dan voor de pc en er nog even 300 uur doorheen geramd)

Fallout 76 is voor mij ook een twijfel geval, voornamelijk omdat ik de voorgaande niet echt heb gespeeld (of maar 10 minuten). Maar de beta vond ik erg leuk, dus daar waag ik het nu even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
tha_crazy schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:15:
[...]

Die heb ik niet meer geprobeerd helaas, heb ergens nog wel de collector edition rond slingeren, en daar zat geloof ik alle DLC bij.

[...]

Toegegeven, the division ben ik wel naar teruggekeerd (heb hem zelfs nog een keer gekocht, maar dan voor de pc en er nog even 300 uur doorheen geramd)

Fallout 76 is voor mij ook een twijfel geval, voornamelijk omdat ik de voorgaande niet echt heb gespeeld (of maar 10 minuten). Maar de beta vond ik erg leuk, dus daar waag ik het nu even op
De voorgaande spellen hoef je ook niet te spelen om het verhaal te snappen. Fallout 76 is een prequel van alle fallout games. Eventueel zal je de facties en referenties niet zo snel snappen maar dat is niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
kkbizz schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:17:
[...]

De voorgaande spellen hoef je ook niet te spelen om het verhaal te snappen. Fallout 76 is een prequel van alle fallout games. Eventueel zal je de facties en referenties niet zo snel snappen maar dat is niet zo erg.
Alle systemen kunnen voor hem in begin wel heavy zijn denk.Om een goede indruk van Fallout te krijgen raad ik toch zeker eerst deel 4 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
jori040 schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:21:
[...]

Alle systemen kunnen voor hem in begin wel heavy zijn denk.Om een goede indruk van Fallout te krijgen raad ik toch zeker eerst deel 4 aan.
Ik vind wel dat fallout 76 een redelijk goede tutorial heeft. Maar fallout 4 is wel een goede om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
kkbizz schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:25:
[...]

Ik vind wel dat fallout 76 een redelijk goede tutorial heeft. Maar fallout 4 is wel een goede om mee te beginnen.
Als vijanden weer zo rap respawnen als in de beta dan heeft hij meteen een verkeerde indruk van Fallout.Echt dat moeten ze de 14e gefixt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

jori040 schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:21:
[...]

Mwa, de interface is wel redelijk duidelijk.
Het enige wat niet helemaal duidelijk was (en lekker werkte) was het base-building.
Maargoed, daarmee ben ik dan ook verwend mee met andere games daarom maar ik daar geen issue van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
tha_crazy schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:34:
[...]

Mwa, de interface is wel redelijk duidelijk.
Het enige wat niet helemaal duidelijk was (en lekker werkte) was het base-building.
Maargoed, daarmee ben ik dan ook verwend mee met andere games daarom maar ik daar geen issue van.
Base building vond ik in Fallout 4 wel leuk maar voelde altijd clunky aan.In de Fallout76 beta ben ik er nog niet mee aan de gang gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
Intertoys had hem al, maar kreeg hem helaas niet mee, ff verder speuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Iedereen heeft zn power armor edition al. Ik hoop dat gamemania hun bestellingen snel verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
RaiOcean schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:18:
Intertoys had hem al, maar kreeg hem helaas niet mee, ff verder speuren ;)
Ik zag hem bij Intertoys tot mijn verbazing zaterdag al staan.In het geval van Fallout76 kan je er tot de 14 toch niets mee.

Hitman 2 komt de 14e ook uit en die heb ik bij Intertoys dan ook mooi mee gepakt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

And a special thank you to all our fans who participated in the B.E.T.A. With your help we’ve made the game better each week. And this is just the beginning. We have an incredible list of updates we’ve begun work on – from C.A.M.P. building improvements, new quests and events, new Vaults opening, character respecing, a faction-based PvP system, and much more.
https://bethesda.net/en/a...lout-76-launch-and-beyond

Character respecs, nice! :D

[ Voor 62% gewijzigd door Pheace op 12-11-2018 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
New Vaults opening... Zat er aan te komen, maar toch leuk om bevestigd te zien.

GMG keys zijn ook vandaag geleverd. Mooi.

Nu nog een krat bierNuka cola erbij en wat snacks, dan ben ik er klaar voor. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
LordLuc schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:39:
Iedereen heeft zn power armor edition al. Ik hoop dat gamemania hun bestellingen snel verstuurd.
Ik heb dat gevraagd je krijgt t pas op de dag zelf via dpd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Afbeeldingslocatie: https://images.ctfassets.net/rporu91m20dc/nd5gd4oLvwUIgO208Ukeo/843b3af8a94fefb7d0767a7b8784250f/Fallout76_GlobalLaunch_EN.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 12-11-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Mooi, dus niet 12:01 AM EST wereldwijd.

Bron overigens hier: https://fallout.bethesda....-prepping-for-november-14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Jammer dat ze hier niet een dag van de voren versturen :'(

Nu hopen dat de game een beetje vroeg binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Hmzz, ZO Azië lanceert dus een dag later, maar Australië niet? Da's een typo gok ik? En anders zeg ik zeker niks over VPN tunnels. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Zijn er nu al mensen aan het spelen? Of zijn de servers nog offline? Hoe zit het nu met de day one patch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
Hoolz14 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:35:
Zijn er nu al mensen aan het spelen? Of zijn de servers nog offline? Hoe zit het nu met de day one patch?
Zo ver ik weet zijn de servers offline(game komt morgen pas uit) en de day one patch is groot met 53Gb.

[ Voor 4% gewijzigd door kkbizz op 13-11-2018 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
kkbizz schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:41:
[...]

Zo ver ik weet zijn de servers offline(game komt morgen pas uit) en de day one patch is groot met 53Gb.
dat is geen patch meer, dat is het zowat het hele spel. Hoe groot is het spel zelf? Zal niet veel groter zijn denk ik. Als ik vanavond de preload start dan haal je deze binnen toch en kan ik morgen meteen beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

kkbizz schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:41:
[...]

Ik ga er al vanuit dat ik pas rond een uur of 9 kan spelen :+
Tenzij de disk voor 1 uur binnen komt, dan kan ik hem nog opstarten
Maar de game + patch downloaden op 100mbit duurt wel even.

Tenzij je ook al eerder kan pre-loaden op pc zonder disk/key?

[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 13-11-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Svennie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:21:
[...]

dat is geen patch meer, dat is het zowat het hele spel. Hoe groot is het spel zelf? Zal niet veel groter zijn denk ik. Als ik vanavond de preload start dan haal je deze binnen toch en kan ik morgen meteen beginnen?
Ik schat zo'n 70-80Gb. Ik zal moeten wachten tot de doos binnen is en dan ff 53Gb downloaden(kan makkelijk met 400mbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Is bij de digitale versie de patch al te downloaden? Of kan dat pas vannacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
flugelisoke schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:06:
Is bij de digitale versie de patch al te downloaden? Of kan dat pas vannacht?
Je kunt hem preloaden maar geen idee of de day one patch daarbij in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
kkbizz schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:17:
[...]

Je kunt hem preloaden maar geen idee of de day one patch daarbij in zit.
dat hoop ik toch wel, eerst preloaden en dan nog een keer 50 GB dl'en zou niet zo mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Svennie

Ik check vanavond even rond 17 uur op de One X of er nog een patch is voor Fallout 76.
Ik heb de digitale editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nou mijn keys zijn binnen. Dat word nachtwerk *O*

Ben vandaag extra werk aan het verzetten zodat ik het morgen zo kort mogelijk kan houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Toch maar besteld ondanks alle negatieve berichten en previews. Zelf maar n minuut of 10 kunnen testen tijdens de BETA. Nu nog de tijd gaan vinden om te spelen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is up in Nieuw-Zeeland en met een VPN speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:31:
Overal al speelbaar op PC

https://www.reddit.com/r/...9wo75m/pc_servers_are_up/

Ach, bij mij komt die toch pas morgen binnen :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door tha_crazy op 13-11-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:31:
Er zijn al lui op Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_crazy schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:37:
[...]

Overal al speelbaar op PC

https://www.reddit.com/r/...9wo75m/pc_servers_are_up/

Ach, bij mij komt die toch pas morgen binnen :Y)
Ah inderdaad. De game zou up zijn in Nieuw Zeeland maar blijkbaar is daar iets niet goed gegaan, ook vanuit NL is het geen probleem zo te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gah, en ik vast op werk. Maar goed, wel gelijk spelen als ik thuis ben. Beter dan vannacht.

Stash is nog steeds 400 blijkbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Druk net m'n XO aan met de hoop dat hij die day one patch binnen haalt maar nee hoor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:54

MazeWing

The plot thickens...

Een day 1 patch die een stuk groter is dan de main game. Je maakt mij niet wijs dat alle bestanden zijn aangepast of dat er daadwerkelijk zoveel GB aan nieuwe data is bijgekomen.

Het is gewoon prutswerk van de bovenste plank! Ik hoop serieus dat Bethesda eindelijk eens wordt afgestraft voor hun engine en het afleveren van een (volgens alle previews en ervaringen) zeer ondermaatse online-ervaring.

Ook houd ik mijn hart vast voor alle exploits die gaan komen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MazeWing schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:20:
Een day 1 patch die een stuk groter is dan de main game. Je maakt mij niet wijs dat alle bestanden zijn aangepast of dat er daadwerkelijk zoveel GB aan nieuwe data is bijgekomen.

Het is gewoon prutswerk van de bovenste plank! Ik hoop serieus dat Bethesda eindelijk eens wordt afgestraft voor hun engine en het afleveren van een (volgens alle previews en ervaringen) zeer ondermaatse online-ervaring.

Heeft de PC uberhaupt een patch gekregen? Die patchgrootte is op de consoles zo maar de PC ging een kleinere patch krijgen als ik me niet vergis. Dat heeft meer met de manier van patchen te maken dan wat er gepatched word waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Lees ook al berichten dat sommigen al spelen op de PS4 en Xbox. In hoeverre dat klopt blijft natuurlijk maar de vraag.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Geteisem schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:26:
Lees ook al berichten dat sommigen al spelen op de PS4 en Xbox. In hoeverre dat klopt blijft natuurlijk maar de vraag.
Hier krijg ik melding dat ik moet wachten tot de 14e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

jori040 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:36:
[...]

Hier krijg ik melding dat ik moet wachten tot de 14e.
Waren ook random posts van Reddit, dus dat zegt niet zoveel. Ik heb zelf hopelijk vanaf vrijdag even tijd om te spelen. Zin in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Zit de day one patch bij de digital download in op PS4? Of moet ik de patch nog downloaden als ik de game kan starten (als ik hem koop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:06:
Zit de day one patch bij de digital download in op PS4? Of moet ik de patch nog downloaden als ik de game kan starten (als ik hem koop)
Ben ik ook wel benieuwd naar, nog niets over voorbij zien komen. Maar Bethesda kennende :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

https://www.pcgamer.com/fallout-76-launch-times/ Schijnbaar al playable? Iemand die dit kan bevestigen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Niet persoonlijk maar ik zie overal dat er geen (of nog geen in elk geval) restricties zijn voor de PC versie, iedereen kon gelijk spelen ondanks dat alleen de vroegste regio nog maar hoorde te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, PC servers zijn up (bron: me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

Zelfs de launch gaat dus niet goed.. voor de spelers niet erg, maar ik denk dat Bethesda nu wel even zit te balen..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luukwa schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:43:
Zelfs de launch gaat dus niet goed.. voor de spelers niet erg, maar ik denk dat Bethesda nu wel even zit te balen..
Ik denk dat het met opzet gedaan is.
https://twitter.com/Bethesda_ANZ/status/1062307723490942977
Antwoord op dat het globaal speelbaar is i.p.v. alleen NZ: "Early PC bird catches the worm 😉"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sowieso niet per ongeluk dit natuurlijk, wordt lekker veel over gepraat en niet meteen de volle load.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Laatst online: 24-08 13:13
PC is overal open omdat bethesda denk ik geen locks heeft geplaatst in de launcher. Op Xbox and PS wordt de game geblokkeerd door Microsoft en Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MichaelvD schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:54:
PC is overal open omdat bethesda denk ik geen locks heeft geplaatst in de launcher. Op Xbox and PS wordt de game geblokkeerd door Microsoft en Sony
Dat zit gewoon in het systeem ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

MichaelvD schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:54:
OMGWTFBBQSAUSEDISPENSERREFILLBAGDELIVERYBOY!!!!!!!1111111oneoneoneone Geen regio check op de PC launcher?? Bethesda worst company ever. Cancel pre-order

/s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MazeWing schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:20:

Uhm dus hoeveel van die 58GB aan patch zou dan nodeloze vulling zijn om de update kunstmatig groter te maken? 30GB of 20GB?

Maar ze kunnen je dus (blijkbaar) wel prima wijsmaken dat ze een update kunstmatig groter uitbrengen, maar niet dat ze zo ontieglijke veel problemen tegen kwamen dat ze 3/4 van het spel moesten patchen.

Maar vervolgens is het wel prutswerk van de bovenste plank, wat de grote patch zou verklaren die je niet geloofd.

Ik vind jouw post grappig, thx for that. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Thuis!! Op de weg naar huis snacks opgehaald. Zit lekker warm. I'm going in! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Pheace schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:41:
Thuis!! Op de weg naar huis snacks opgehaald. Zit lekker warm. I'm going in! 8)
Toch wel via de country roads? 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Pheace schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:21:
[...]

Heeft de PC uberhaupt een patch gekregen? Die patchgrootte is op de consoles zo maar de PC ging een kleinere patch krijgen als ik me niet vergis. Dat heeft meer met de manier van patchen te maken dan wat er gepatched word waarschijnlijk.
PC heeft een kleine update gekregen van 3 KB :+ (serieus, alleen de Fallout.ini). Ik dacht ook dat er een mega patch aankwam, gisteravond hele tijd opgelet. Blijkt dat versie 1.0.0.6 gewoon de release versie is, geen patch nodig.

People met de fysieke versie... zijn die al geleverd? Vind het belachelijk dat het niet op tijd kan. Sterkte allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58
Cascade schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:50:
[...]

PC heeft een kleine update gekregen van 3 KB :+ (serieus, alleen de Fallout.ini). Ik dacht ook dat er een mega patch aankwam, gisteravond hele tijd opgelet. Blijkt dat versie 1.0.0.6 gewoon de release versie is, geen patch nodig.

People met de fysieke versie... zijn die al geleverd? Vind het belachelijk dat het niet op tijd kan. Sterkte allen!
officieel is de release morgen pas dus dan zou het nog 'op tijd' kunnen zijn. Kom er net achter dat ze Fallout nog niet geupdate hebben op Gforce Now :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Flagg schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:35:
[...]

Uhm dus hoeveel van die 58GB aan patch zou dan nodeloze vulling zijn om de update kunstmatig groter te maken? 30GB of 20GB?

Maar ze kunnen je dus (blijkbaar) wel prima wijsmaken dat ze een update kunstmatig groter uitbrengen, maar niet dat ze zo ontieglijke veel problemen tegen kwamen dat ze 3/4 van het spel moesten patchen.

Maar vervolgens is het wel prutswerk van de bovenste plank, wat de grote patch zou verklaren die je niet geloofd.

Ik vind jouw post grappig, thx for that. :P
Als je een spel een week of 2 van te voren laat preloaden en dan nog met zo'n grote patch komt is er iets goed mis! Als betekent dat praktisch alle bestanden zo laat in het proces nog voorzien zijn van een update is dit niet goed te praten.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Game mania: De status van mijn bestelling is verzonden.
Ondertussen speel ik FO3. Misschien ga ik ook weer een paar mods maken. Beter laat dan nooit!

[ Voor 3% gewijzigd door LordLuc op 13-11-2018 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
MazeWing schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:58:
[...]

Als je een spel een week of 2 van te voren laat preloaden en dan nog met zo'n grote patch komt is er iets goed mis! Als betekent dat praktisch alle bestanden zo laat in het proces nog voorzien zijn van een update is dit niet goed te praten.
Als je niet weet hoe het zit zeg dan niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MazeWing schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:58:
[...]

Dus ze kunnen je best wijsmaken dat de update zo groot is dan toch? :) Het is weer een bethesda kunststukje, ze staan er best een beetje bekend om maar uiteindelijk lukt het ze meestal wel.

Als je daar moeite mee hebt moet je dit soort releases vooral negeren de eerst paar weken (maanden?)

Ik vind het wel grappig, de releases van bethesda krijgen bijna een soort cultstatus op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik vraag me simpelweg af waarom ze het spel niet compleet opnieuw hebben gecompileerd en als volledig nieuwe download uitbrengen.

Maar schijnbaar krijg ik het hier mensen niet aan hun verstand gebracht dat de day 1 patch groter is dan het initiële spel en dit dus 2 dingen kan betekenen:
- heel veel bestanden (textures, audio, etc.) zijn nog heel kort voor de release aangepast.
- de engine ondersteund het patchen op de reguliere manier niet. Iets dat vreemd is aangezien dit oude fossiel hier nooit problemen mee heeft gehad.

Hierdoor kom ik toch weer terug bij mogelijkheid 1. Dan is het logisch dat ik terecht mijn twijfels heb bij de staat van het spel als alles zo kort voor de release is aangepast.
Als Bethesda nu een goede staat van dienst had, zou dit anders zijn. Hun games behoren echter tot de games met de meeste bugs. Voorheen werd dit vaak verweten (en vergeven) omdat het zo'n grote wereld en vrijheid was. Inmiddels hebbdn voldoende games laten zien dat er veel grotere (en beter uitgewerkte) werelden met aanzienlijk minder bugs kan uitgebracht kunnen worden.

Dit alles heeft toch echt te maken met de waardeloze basis die ze in hun engine gebruiken. Totdat ze dit stuk afval dumpen waar het hoort, blijf je dit soort problemen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Ik heb dus zojuist een cdkey gekocht voor een wat goedkoper prijsje maar de bethesda launcher geeft een error. (Invalid code, enter your code exactly, including hyphens)

Een van de letters/getallen is heel apart, ik zou dus niet weten welke daar hoort. De meest logische heb ik al geprobeerd.. (8, 9, 0, B )
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QINpRpl.png

Iemand die weet wat dit zou kunnen zijn? :?

Code is voor EU, en uiteraard voor fo76.

Sorry als dit offtopic is.

[ Voor 4% gewijzigd door Basxt op 13-11-2018 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

De 3? Of kleine letter a, alhoewel me dat stug lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Meh, Nedgame heeft de ce's pas vandaag op de post gedaan. Wordt dus geen middernacht sessie

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
MazeWing schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:29:
De 3? Of kleine letter a, alhoewel me dat stug lijkt.
Heb nu letterlijk elke mogelijke cijfer en getal geprobeerd, allemaal niets. Ik check even met cdkeys support. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Basxt schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:34:
[...]

Heb nu letterlijk elke mogelijke cijfer en getal geprobeerd, allemaal niets. Ik check even met cdkeys support. :+
misschien is de cdkey gewoon niet goed en heb je een miskoop gedaan :x

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Basxt schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:24:
Ik heb dus zojuist een cdkey gekocht voor een wat goedkoper prijsje maar de bethesda launcher geeft een error. (Invalid code, enter your code exactly, including hyphens)

Een van de letters/getallen is heel apart, ik zou dus niet weten welke daar hoort. De meest logische heb ik al geprobeerd.. (8, 9, 0, B )
[Afbeelding]

Iemand die weet wat dit zou kunnen zijn? :?

Code is voor EU, en uiteraard voor fo76.

Sorry als dit offtopic is.
Aangezien de Y aan de linkerkant ook slecht is, denk ik het cijfer 8. Maar die zul je ook wel geprobeerd hebben.

Edit: zie nu dat je die al gehad hebt, dan weet ik het ook niet

[ Voor 4% gewijzigd door l0n3w012ph op 13-11-2018 18:46 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Basxt
l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:45:
[...]

Aangezien de Y aan de linkerkant ook slecht is, denk ik het cijfer 8. Maar die zul je ook wel geprobeerd hebben.

Edit: zie nu dat je die al gehad hebt, dan weet ik het ook niet
Wauw, het was dus die Y! Ik had daar een 7 staan. Held! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Laatst online: 12-05 17:25
Er zijn nog Power Armor edities beschikbaar op bol.com. Waarschijnlijk een paar geannuleerd de laatste dagen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Probeerde net via Steam link het spel op te starten maar dat werkt dus niet. Op een of andere manier is het spel daardoor heel erg donker en dus niet speelbaar :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Basxt schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:50:
[...]

Wauw, het was dus die Y! Ik had daar een 7 staan. Held! O+
Haha. Toch nog gelukt dus. Mooi! Have fun!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Oh heerlijk dit, niemand bij Bethesda die na die BETA launch timezone ellende nadacht dat dit ook gevolgen zou hebben met de echte launch, wahahahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
NLxAROSA schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:04:
Oh heerlijk dit, niemand bij Bethesda die na die BETA launch timezone ellende nadacht dat dit ook gevolgen zou hebben met de echte launch, wahahahahaha.
Wat bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Met de beta klopten de launch tijden niet omdat de launcher geen rekening houdt met timezones. En nu lijkt het zelfs zo te zijn dat er helemaal geen check op tijd inzit, als de servers up zijn kun je er gewoon in.

Ik ga weer ff verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Oh zo, haha nice idd! Have fun man :) Moet nog een paar uurtjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik weet niet of het al vermeld was, maar volgens mij zit de day one patch wel gelijk bij de PS4 digital versie. Op de store staat totale grootte van 43 GB, en bij de geinstalleerde versie staat 53 GB, versie 1.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Zo, lekker bezig weer. Dit gaat veel tijd kosten.

Level 19, ik ben aan het worstelen met de stash/inventory limits en dorst. Moet er nog mee leren omgaan.

Er zijn leuke dingen te ontdekken, valt mij niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:53

luigi87

Domotica Fanaticus

De laatste versie van de pc is 1.0.0.6 toch? Is dat dan al. Met de day one patch?
Vindt het wat vreemd omdat dit ook de laatste versie uit de beta was.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Het is stil hier, iedereen aan het spelen? Ik kreeg een bericht van DPD dat mijn pakket onderweg is _/-\o_ , had gezien de restrictie op de PS4 ook wel eerder gemogen maar ben toch aan het werk. Hopelijk past het in de brievenbus (fysieke versie besteld, geen extra's geloof ik). Ziet er naar dat morgen en overmorgen vrij geen probleem is, telefoon uit en dan onschuldig roepen dat ik niks gehoord heb :D

Kan ik vanavond eindelijk gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ben gisteravond direct begonnen nadat men op GeForce now de update hadden uitgerold.

Heb er voor gekozen om helemaal opnieuw te beginnen en dat is toch wel weer leuk :)

Gister avond had alleen wel iemand in full power armor die in het start gebied gevechten aan het uitlokken was.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Webgnome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:42:
Ben gisteravond direct begonnen nadat men op GeForce now de update hadden uitgerold.

Heb er voor gekozen om helemaal opnieuw te beginnen en dat is toch wel weer leuk :)

Gister avond had alleen wel iemand in full power armor die in het start gebied gevechten aan het uitlokken was.
Merk je er iets van dat dit een betere versie[code[ is dan de beta ?
Ik ga straks trouwens ook opnieuw beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 14-11-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

vanochtend even gekeken maar (nog) geen update. Misschien dat ie tijdens de preload al alles heeft meegenomen.

Nu helaas werken maar vanavond kunnen we beginnen. Ik denk wel dat ik opnieuw begin ivm achievements.
Tot nu toe vind ik dat eigenlijk nog wel de grootste downside dat die niet achteraf unlocked kunnen worden op je huidige character.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Gister kwam ik met mijn level 11 in grafton. Kwam ik 2 guys tegen van level 30 en level 28. En jullie raden het al... ik kreeg gratis ammo en een sniper. Ze hielpen me mee wat enemies te killen. Ben in mijn 8 uur speeltijd nu 1 keer een een hostile persoon tegengekomen. Ik schoot niet terug en was er niks aan de hand. Verder 1 bug tot nu toe en dat was een scorched die onder de grond lag te pitten. Had 1 workshop geclaimd die werd aangevallen als challenge kwam er een dude mij helpen en was prima te doen met 1 stimpack. Leuke resources uit een machine kunnen halen en wat leuke rewards van de challenge. Toen verder gegaan met quests en en exploren. Ongeveer 3 keer mn broek vol gehad van schrik momenten en scary encounters. Ik ben tot nu toe echt heel positief over deze Fallout ook als die hard Fallout fan. Het is maar net hoe je het benaderd denk ik. Als je eigenwijs gaat zitten denken dat dit het zelfde moet zijn als single player en dat fallout alleen singleplayer moet zijn moet je jezelf maar afvragen waar het probleem ligt. Bethesda heeft vanaf het begin al gezegd wat het ging worden. Iedereen janken over microtransactions maar tot nu toe verdien je snel en makkelijk de atompoints en zitten er wel geteld 0 items in de atomshop die je voordeel geven in de game en is het puur cosmetisch.
Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1