flugelisoke schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:56:
[...]
Ik denk dat je Fallout games in een andere context moet zien. De main thing is niet graphics bij een Fallout game, maar juist beleving en ontdekken. Dat is althans wat een Fallout game voor mij typeert.
Zelf vind ik RDR2 ook een goede game, maar op een of andere manier raak ik er snel op uitgekeken, terwijl er in een Fallout game altijd wel weer wat nieuws te ontdekken valt of te craften.
De fallout sfeer vind ik wel beter maar ik denk niet dat er meer te ontdekken valt in fo tov rdr2.
Er is zoveel diversiteit in wat je kan ontdekken van vampiers, tot serial killers, UFO's, treasure maps, en het voelt allemaal niet/minder scripted aan.
En je kan ze ook maar beperkt vergelijken natuurlijk, maar toch zijn het allebei open world exploring games. Het lineaire story gedeelte in rdr2 vind ik overigens ook niet bijzonder, meer een moetje voor mij.
Maar ik laat daarom ook gewoon verrassen, mijzelf kennende ben ik binnen een half uur prima gewend en interesseert het me niet meer. Mits de solo play tenminste leuk is, anders ben ik gauw klaar.
@
jori040 yep de controls zijn op zijn minst "speciaal" in rdr2.
En nee het is geen deal-breaker, maar ik vind wel dat de concurrentie de komende jaren stappen moet gaan maken en eens ophouden oude engines te blijven oppoetsen terwijl ze eigenlijk de houdbaarheidsdatum wel bereikt hebben.
[
Voor 10% gewijzigd door
Flagg op 12-11-2018 12:16
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.