Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Pheace schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:42:
[...]

Er is 1 patch geweest tijdens de beta, vandaar dat we nu op 1.0006 zitten of zoiets. Dat was daarvoor 0.9xxx.
Ben benieuwd welke versie fysiek op de schijfjes komt te staan. Heb een hardcopy besteld namelijk. (Ivm datalimiet met downloaden). Ik heb het vermoeden dat ik de beta gegevens beter kan laten staan dan een clean install te doen vanaf dvd... Tenzij de DVD enkel de launcher gaat bevatten om te downloaden :+

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

nickko schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:50:
[...]

Ben benieuwd welke versie fysiek op de schijfjes komt te staan. Heb een hardcopy besteld namelijk. (Ivm datalimiet met downloaden). Ik heb het vermoeden dat ik de beta gegevens beter kan laten staan dan een clean install te doen vanaf dvd... Tenzij de DVD enkel de launcher gaat bevatten om te downloaden :+
Er zal een versie op staan en vast niet alles hoeft gepatched te worden maar net als tegenwoordig alle games zeg maar dag dag tegen je datalimiet vanwege Day 1 patches.. En in dit geval Day 2, Day 3, Week 1, Week 2 :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Begin toch wel benieuwd te worden naar deze Fallout.

Mensen die de beta hebben gespeeld, werkt het nu om met andere spelers te spelen?
Alleen via Microfoon of ook keyboard chat? En zitten er echt geen NPC's in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister een soort van vergeten, om half 9 aangezet, moet hij ineens weer 30gb downloaden.
Dan maar niet.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Hoolz14 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:24:

Mensen die de beta hebben gespeeld, werkt het nu om met andere spelers te spelen?
NPC's zijn alleen beschikbaar als robots (Tenzij je enemies ook als NPC's ziet wat het in principe zijn).
Verder holotapes en papiertjes. Voor nu mis ik het niet, al zou ik het niet erg vinden al zouden ze een paar npc's toevoegen in de toekomst. Al zijn het er maar echt 'n handvol.

Communicatie momenteel alleen via telefoon en Emoties tonen. Ik vind het idee dat men niet stil gaat staan om te typen steeds wel fijn. En zeg nou eerlijk in de andere MMO's word je toch ook moe van de spam in zone/global chats :-). Het geeft je iets meer die SOLO ervaring die mensen zoeken.

Mic is wel 'n aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Mad-Matt schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:31:
Gister een soort van vergeten, om half 9 aangezet, moet hij ineens weer 30gb downloaden.
Dan maar niet.
Dan ben je 'm als 't goed is dinsdag al vergeten, de laatste update was maandag al te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Klopt, dinsdag was ik niet thuis :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Gisteren deels van mijn opslag probleem opgelost door middel van Power Armor op een Power Armor frame te plaatsen en vervolgens 60 seconde te wachten zodat het frame wordt opgepakt en dan weer in de opslag te plaatsen. Ik had dit eerder geprobeerd maar kon het niet oppakken als er te hoog level Power Armor op zit, de oplossing is gewoon te wachten tot hij automatisch wordt opgepakt. (geen idee of dit een bug is of slecht doordachte mechanieken.)
Helaas is het niet duidelijk welke bepantsering op werk frame zit. (heb nu 3 frames in mijn opslag van T-45 tot T-60) en draag eentje bij me met Raider Power Armor waarvan ik het hoofdstukje helaas nog van mis en geen geluk heb om deze te vinden.
Wie weet heb ik woensdag meer geluk. (weet iemand welke tijd het spel wordt vrij gegeven ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Er loopt trouwens ook een supermutant trader rond. Iemand die al ontmoet? Ik heb paar leuke snapshots gemaakt in ieder geval. Nu nog even wachten tot ik die kan benaderen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Player1S schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:41:
Er loopt trouwens ook een supermutant trader rond. Iemand die al ontmoet? Ik heb paar leuke snapshots gemaakt in ieder geval. Nu nog even wachten tot ik die kan benaderen.
Grahm of iets dergelijks. Hij kwam regelmatig langs bij die Junkyard zuidwest van de Nuka Cola factory in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Player1S schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:41:
Ben hem een paar keer tegen gekomen en heb hem ook gevolgd. En dan kom je er achter dat men ook hier een steekje heeft laten vallen. De dialoog van deze trader is een keer leuk maar als je hem volgt is het net een lopende grammofoon.. en dat is heel erg jammer. Had er dan iets van gemaakt dat ie gewoon stil af en toe wat fluit en zijn verkooppraatjes maar sporadisch opdreunt

Maar leuk dat het er is in ieder geval.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07

Er zitten wel npc's in maar je hebt geen rpg elementen zoals kiezen wat je wilt zeggen. Ikzelf heb pas 1x pvp mee gemaakt en dat was met iemand die dacht dat ik AFK was. Voor de rest zijn de spelers erg op zichzelf en niet agressief. Al kan dit nog wel veranderen na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
kkbizz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:52:
[...]

Voor de rest zijn de spelers erg op zichzelf en niet agressief. Al kan dit nog wel veranderen na release.
Ik gok dat dit gaat veranderen zodra mensen gecapped zijn qua SPECIAL en het grootste gedeelte van de verhaallijn hebben gedaan. Dan gaat het mogelijk vervelen en gaan mensen ander vermaak zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
NLxAROSA schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:02:
[...]

Ik gok dat dit gaat veranderen zodra mensen gecapped zijn qua SPECIAL en het grootste gedeelte van de verhaallijn hebben gedaan. Dan gaat het mogelijk vervelen en gaan mensen ander vermaak zoeken.
Klopt maar je kunt altijd een andere server zoeken als mensen vervelend zijn. Ikzelf zou het niet snel doen(misschien tegen vrienden voor de fun). Er zijn ook al dingen in de bestanden gevonden die een team deathmatch modus laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

kkbizz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:05:
[...]
Klopt maar je kunt altijd een andere server zoeken als mensen vervelend zijn.
Dan kan je workshops dus wel vergeten want dan kan je weer opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Pheace schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:06:
[...]

Dan kan je workshops dus wel vergeten want dan kan je weer opnieuw beginnen
Ja, ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Ik ben wel blij dat je als verdedigende speler altijd een voordeel hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
En zitten er echt geen NPC's in?
Genoeg. Hier een paar korte filmpjes met NPCs. Spoilers!

[YouTube: Fallout 76 - Grahm the travelling trader and MOO MOO!]

Geen pratende npcs maar een battle is altijd leuk

Ik verwacht dat er later meer npcs komen. Supermutants in dorpjes. Een UFO met ontvoerde mensen die neerstort of zo. :P

[ Voor 6% gewijzigd door LordLuc op 09-11-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Power armor displayen gaat geen functionele optie zijn helaas. Blijkbaar kan je frame niet gestolen worden maar wel de parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

tha_crazy

Mafketel

Goed, als geen fallout speler gisteren de beta eens gespeeld, (thanks @Ienni1983 )
En ik moet zeggen dat ik het wel een lekker spel vond om te spelen, dus er is een aanwezige kans dat ik hem ook ga kopen.

Wel moet ik zeggen, inderdaad de keybindings op pc voelen niet heel natuurlijk aan. Dus daar mag wel iets in verbeterd worden eigenlijk.
Het base building is wel leuk, alleen voor mij niet altijd even duidelijk, maar ik ben dan ook 7 days to die gewend waar je overal kan bouwen (en terraformen) wat hier niet kan

Gunplay is wel even wennen, maar speelt wel lekker weg. Grafisch ziet het er goed uit, maar had wel hier en daar last van wat framedrops.
Die kaarten zeggen mij niet veel helaas, dus heb maar gekozen wat voor mij het beste leek (minder dorst/honger)

Al met al, ik slaap er nog een nachtje over, maar ik denk dat ik hem wel ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tha_crazy schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:18:
Wel moet ik zeggen, inderdaad de keybindings op pc voelen niet heel natuurlijk aan. Dus daar mag wel iets in verbeterd worden eigenlijk.
Dit is al zo vanaf Skyrim. Fallout 4 had zelfde interface/key bindings. Reken er maar niet op dat ze er ook maar iets aan doen. Strekking is denk ik, zo min mogelijk verschil in PC en Console versies (om te programmeren natuurlijk).

Als Die hard Fallout fan twijfel ik zelf enorm. Gisteren de Beta kunnen spelen (thanks nogmaals DeathTrail) en ben er nog niet over uit. De sfeer is goed, idee van Vault 76 op zich ook wel, alleen helemaal geen NPC's voelt gewoon raar.
Misschien dat ik het meer tijd moet geven, maar dat is niet echt een motivatie om de game te kopen natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door TepelStreeltje op 09-11-2018 14:05 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb de NPC nog niet echt gemist. Vind het tot nu toe wel interessant dat er niemand meer is en dat je probeert te achterhalen wat er gebeurd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
Ach anders hebben we nog Starfield volgend jaar. In 2020 TES VI.
Twee jaar later de gloednieuwe Fallout 5. :9
En msschien is tegen die tijd Star Citizen ook uit.

[ Voor 38% gewijzigd door LordLuc op 09-11-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

starfield volgend jaar? ga daar maar niet van uit.
TES VI in 2020? nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ja... denk dat je blij mag zijn als er in 10 jaar een Fallout 5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
LordLuc schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:34:
Ik denk eerder starfield rond 2020 en TES VI rond 2024. Bethesda heeft nu wel veel meer studio's maar ze hebben gezegd dat ze niet sneller games gaan ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Ga maar uit van starfield in 2021 of 2022. Ze moeten nu echt een keer de tijd nemen voor een compleet nieuwe engine. en TES6 in 2024/2025 en dan fallout en 2027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
MichaelvD schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:05:
[...]

Ga maar uit van starfield in 2021 of 2022. Ze moeten nu echt een keer de tijd nemen voor een compleet nieuwe engine. en TES6 in 2024/2025 en dan fallout en 2027
Ik denk niet dat ze een nieuwe engine bouwen als ik de documentaire mag geloven. Ze zeggen dat ze het animatiesysteem gaan aanpakken in de volgende game. Een compleet nieuwe engine wordt voor de developers ook een grote uitdaging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
kkbizz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:10:
[...]

Ik denk niet dat ze een nieuwe engine bouwen als ik de documentaire mag geloven. Ze zeggen dat ze het animatiesysteem gaan aanpakken in de volgende game. Een compleet nieuwe engine wordt voor de developers ook een grote uitdaging.
Nouja een nieuwe engine kan natuurlijk los bestaan naast de development van fallout 76. Althans ik mag hopen dat ze die nu eindelijk is een keer update naar een niveau die niet 3 jaar achter ligt op andere games. (Witcher 3 bijvoorbeeld en nu ook Cyberpunk 2077)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
2019 zit al vol met Bethesda games: :9
- Rage 2 [lente]
- Doom Eternal
- Wolfenstein Youngblood

Dan kan er nog een E3 2019 titel bij zitten maar ik denk zeker geen Starfield.Sowieso denk ik dat ze voor deze game ook nog wel content in petto hebben.

Dit was voor de Bethesda liefhebber een mager jaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk droom lekker verder joh :+

Dat gaat echt never nooit gebeuren. Die games komen echt voorlopig nog niet uit hoor. Op zijn vroegst 2020/2021 denk ik pas Starfield, 2023/2024 nieuwe The Elder Scrolls (pas in preproduction hebben ze gezegd) en dan pas tegen 2030 (heel pessimistisch ik weet) een nieuwe Fallout game. Bethesda is net als Rockstar die echt heel lang bezig is met een game. Of ze moeten ons echt voor de gek houden en toch sneller dan verwacht deze games uitbrengen, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren bij Bethesda. Ik hoop dat Starfield echt goed wordt en mij hetzelfde gevoel geeft als een nieuw TES/Fallout game. Anders wordt het heeeeeel lang wachten op hun nieuwe vertrouwde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:18:
[...]

2019 zit al vol met Bethesda games: :9
- Rage 2 [lente]
- Doom Eternal
- Wolfenstein Youngblood

Dan kan er nog een E3 2019 titel bij zitten maar ik denk zeker geen Starfield.Sowieso denk ik dat ze voor deze game ook nog wel content in petto hebben.

Dit was voor de Bethesda liefhebber een mager jaar. :(
Je hebt 2 soorten Bethesda he om het zo even te noemen.

Bethesda Game Studios: Fallout/The Elder Scrolls/Starfield
Bethesda Softworks: uitgevers van al die andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
NukaWorldNL schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:23:
[...]

Je hebt 2 soorten Bethesda he om het zo even te noemen.

Bethesda Game Studios: Fallout/The Elder Scrolls/Starfield
Bethesda Softworks: uitgevers van al die andere games.
Weet ik. ;)
wil alleen maar duidelijk maken dat men in 2019 geen hoop hoeft de hebben op een game van Bethesda Game Studios.
Ik gok wel dat we tijdens E3 2019 iets van Starfield gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Als we toch op de zaken vooruit lopen. Wat zou de mogelijkheid zijn om een Fallout game uit te brengen waarbij de andere kant van het verhaal besproken wordt. Alle Fallout games (zover ik weet) spelen zich af in de VS maar waarom eigenlijk? Waarom is er nooit een game gemaakt die over de chinesen een boekje open doet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Webgnome schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:36:
Als we toch op de zaken vooruit lopen. Wat zou de mogelijkheid zijn om een Fallout game uit te brengen waarbij de andere kant van het verhaal besproken wordt. Alle Fallout games (zover ik weet) spelen zich af in de VS maar waarom eigenlijk? Waarom is er nooit een game gemaakt die over de chinesen een boekje open doet?
Waarschijnlijk omdat er geen Vault-tec in China is. Er is wel lore over de chinezen en de russen (soviet-union) maar de game is altijd heel erg focused geweest op de US.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:33:
[...]

Weet ik. ;)
wil alleen maar duidelijk maken dat men in 2019 geen hoop hoeft de hebben op een game van Bethesda Game Studios.
Ik gok wel dat we tijdens E3 2019 iets van Starfield gaan zien.
Dat is gewoon logisch nadenken idd. Mensen die echt volgend jaar weer iets nieuws verwachten van Bethesda Game Studios gaan teleurgesteld worden. Dat gaat echt pas na 2020 komen. Wellicht weer een teaser op de E3 volgend jaar. Tuurlijk ik wil ook een echte nieuwe Fallout of TES, maar ik weet gewoon uit ervaringen dat het bij Bethesda gewoon heel lang gaat duren.

Ach ik me nog steeds met de oudere Fallout games en binnenkort dan Fallout 76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
MichaelvD schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:47:
[...]

Waarschijnlijk omdat er geen Vault-tec in China is. Er is wel lore over de chinezen en de russen (soviet-union) maar de game is altijd heel erg focused geweest op de US.
DAt is inderdaad waar. Maar het zou leuk zijn, volgens mij, als we ook de andere kant van het verhaal zouden weten. Het bied in ieder geval heel veel mogelijkheden. Al zou het dan wel een game zijn in de Fallout universe en niet een echte Fallout

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Pre-load op de Xbox One is begonnen.PC & PS4 volgen snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FF de X aanslingeren: bedankt @jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
jori040 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:24:
Pre-load op de Xbox One is begonnen.PC & PS4 volgen snel.
Ik denk dat de PC gewoon een update krijgt.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ligt er volgens mij aan waar je 'm gekocht hebt? Electronisch via bethesda.net inderdaad via update. Maar heb begrepen dat mensen die via ander kanaal hebben gekocht aparte code hadden voor de beta? Maar geen idee of klopt, ken alleen mensen die direct hebben gekocht.

Hier iemand die 'm voor PC ergens anders heeft gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
NLxAROSA schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:49:
Ligt er volgens mij aan waar je 'm gekocht hebt? Electronisch via bethesda.net inderdaad via update. Maar heb begrepen dat mensen die via ander kanaal hebben gekocht aparte code hadden voor de beta? Maar geen idee of klopt, ken alleen mensen die direct hebben gekocht.

Hier iemand die 'm voor PC ergens anders heeft gekocht?
Ik heb bij bol de power armor edition gekocht dus we gaan het zien volgende week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
MichaelvD schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:26:
[...]

Ik heb bij bol de power armor edition gekocht dus we gaan het zien volgende week.
same here :D

Met de helm op zitten en de pip boy op de arm :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Zoek nog wat buddies voor op de ps4 :p Meeste vrienden gamen op de xbox, maar ben tegenwoordig veel op de ps4 bezig, wie wilt er team uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Ik heb nog geen tijd gehad om de bèta te spelen, maar is dat bouwen van een base echt nodig? Dat vond ik in Fallout 4 namelijk echt geen hol aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NotSoSteady schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:49:
Ik heb nog geen tijd gehad om de bèta te spelen, maar is dat bouwen van een base echt nodig? Dat vond ik in Fallout 4 namelijk echt geen hol aan.
Nope, platformpje of 2-3 voor je crafting benches is wel handig zodat je er een enkele blueprint van kan maken maar verder hoeft het niet perse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
flugelisoke schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:45:
Zoek nog wat buddies voor op de ps4 :p Meeste vrienden gamen op de xbox, maar ben tegenwoordig veel op de ps4 bezig, wie wilt er team uppen?
heb niet heel veel tijd maar vind het wel leuk om met een team te spelen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ienni1983 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:33:
[...]

same here :D

Met de helm op zitten en de pip boy op de arm :P
Wel pics plaatsen hier dan hè! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Svennie schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:02:
[...]

heb niet heel veel tijd maar vind het wel leuk om met een team te spelen
Tof :) Heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
NLxAROSA schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:06:
[...]

Wel pics plaatsen hier dan hè! 8)
Ben ik dan echt de enige met een hele Fallout kast/shrine in zijn mancave? O-) O-)

Jammer genoeg hier in de VS moeten kopen van een scalper aangezien alles al uitverkocht was 5 uur na aankondiging van de editie.

Nog even gedacht om zo een helm die ze gemaakt hebben voor een charity event te kopen maar die zijn ondertussen (5 dagen voor einde veiling) al minimaal 1000$ en das nu net iets te gek ;(

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Ik zit te denken om hem aan te schaffen maar ik zie voor of alleen maar fysieke aanschaf opties. Nu heb ik geen CD drive en speel ik via geforce now. Weet iemand of dat je ook gewoon een key kan kopen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Drukte net mijn One X aan en toen zag ik in vlugte dat m'n Fallout76 beta bijgewerkt werd. :? De game zelf staat vanaf gisteren volledig gedownload klaar voor de 14e. :)

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 10-11-2018 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLuc
G2A en dlcompare hebben keys vanaf €37.59
Of koop het in de Bethesda store, je kan betalen met ideal, paypal.

[ Voor 15% gewijzigd door LordLuc op 10-11-2018 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
zijn g2ate/dlcompare vertrouwen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

G2a is echt supergrijs, dat is een soort Ebay dus dan ben je afhankelijk van wie je het koopt.
https://www.allkeyshop.co...76-cd-key-compare-prices/

Daar kan je een lijst van shops bekijken. Ik zou zelf voor CDkeys.com of zo gaan.

Blijft wel, het zou kunnen gebeuren dat die keys plotseling region restricted zijn bij Betheda, dus zelf probeer ik te wachten tot de keys beschikbaar zijn voor ik de aankoop doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Heb in het verleden bij G2A o.a. Borderlands 1+2, Dragon Age Ultimate Edition, Dragon Age Inquisition besteld. Na betaling krijg je meteen een key. Op het scherm of in je email. Nog geen problemen gehad.
Kinguin werkte ook goed.

De laatste tijd koop ik minder bij resellers omdat de Steam sales ook al vaak leuke kortingen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door LordLuc op 10-11-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Ik heb games zoals fallout 4, sc2 uitbreidingen etc. van g2a werkt nog prima.

Vind t niet erg om af en toe heel bedrag te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Yeah, day one patch van 54 GB. https://www.altchar.com/g...h-day-one-patch-is-966-gb.

Hier ook PA edition bij bol.com besteld voor PC. Hoop wel dat het fatsoenlijk op tijd is. Toch benieuwd gezien de grootte van de patch: wat zal de fysieke versie zijn? Een cd-rom met Bethesda.net en een code? Alleen een code? oh wacht, er staan al unboxing videos op YT.

Afgelopen donderdag met Depth of Field .ini tweaks gespeeld, dat was veel beter. Zie o.a. hier: https://www.reddit.com/r/...v_no_dofmotionbluretc_no/ voor uitleg en resultaat. Ik ben bang dat Bethesda straks elke vorm van ini tweaks gaat dichtgooien, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Cascade schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:02:
Yeah, day one patch van 54 GB. https://www.altchar.com/g...h-day-one-patch-is-966-gb.

Hier ook PA edition bij bol.com besteld voor PC. Hoop wel dat het fatsoenlijk op tijd is. Toch benieuwd gezien de grootte van de patch: wat zal de fysieke versie zijn? Een cd-rom met Bethesda.net en een code? Alleen een code? oh wacht, er staan al unboxing videos op YT.

Afgelopen donderdag met Depth of Field .ini tweaks gespeeld, dat was veel beter. Zie o.a. hier: https://www.reddit.com/r/...v_no_dofmotionbluretc_no/ voor uitleg en resultaat. Ik ben bang dat Bethesda straks elke vorm van ini tweaks gaat dichtgooien, we zullen zien.
Op de website van Bol staat dat het code in de box is. Is ook niet te doen om alles op DVD te zetten. Voor GTA 5 zaten er 7 DVD's in de doos. Op Xbox en Playstation staat alles op Blue-rays maar dat is niet standaard voor PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
MichaelvD schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:40:
[...]
Op de website van Bol staat dat het code in de box is.
Check. Dan snap ik het idee van een 'exclusieve steelcase' niet. >:) Doe er dan mooi boekje bij ofzo.

90 GB download it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Cascade schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:55:
[...]

Check. Dan snap ik het idee van een 'exclusieve steelcase' niet. >:) Doe er dan mooi boekje bij ofzo.

90 GB download it is.
Misschien zit de DVD's er wel bij hoor. Dit is alleen wat er op site van Bol.com staat. Er staan blijkbaar ook al unboxings op youtube. Weet niet of ook die van PC erop staat maar ik wil het graag spannend houden voor woensdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
We gaan het zien. Kan niet wachten.

Iets heels anders: voor de liefhebbers van Prima Games strategy guides... Prima Games houdt er mee op in 2019 (zie o.a. hier: YouTube ReviewTechUSA - The Strategy Guide Publisher, Prima Games Is Shutting It's Doors.).

Geen idee wat dit betekent voor de verkrijgbaarheid van deze dingen, maar ik vond het altijd wel leuk om een strategy guide erbij te halen voor een grote game. Dikke pillen voor Fallout 3, NV, 4, Skyrim, die voor Fallout 76 ook besteld. Ja, je kan alles online vinden, ze zijn niet actueel en vrij overbodig, maar toch. Eens met de gast in het video: het is jammer om een stukje van de 'magie' te verliezen (net als het zelf openen van een fysieke versie).

Ben wel benieuwd, hoe denken jullie daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Cascade schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:37:
We gaan het zien. Kan niet wachten.

Iets heels anders: voor de liefhebbers van Prima Games strategy guides... Prima Games houdt er mee op in 2019 (zie o.a. hier: YouTube ReviewTechUSA - The Strategy Guide Publisher, Prima Games Is Shutting It's Doors.).

Geen idee wat dit betekent voor de verkrijgbaarheid van deze dingen, maar ik vond het altijd wel leuk om een strategy guide erbij te halen voor een grote game. Dikke pillen voor Fallout 3, NV, 4, Skyrim, die voor Fallout 76 ook besteld. Ja, je kan alles online vinden, ze zijn niet actueel en vrij overbodig, maar toch. Eens met de gast in het video: het is jammer om een stukje van de 'magie' te verliezen (net als het zelf openen van een fysieke versie).

Ben wel benieuwd, hoe denken jullie daar over?
Is hetzelfde als met normale leesboeken, als je de randvoorwaarden (mooie kaft, geur, etc) belangrijker vindt dan de daadwerkelijk essentie (bij boeken het verhaal) dan snap ik dat je dat gaat missen.

Maar de voordelen van digitaal wegen bij mij in zo'n geval veel zwaarder.

Guides heb ik nog nooit gekocht maar kan me voorstellen dat het hetzelfde werkt. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
De Prima guide van Fallout 76 ziet er wel netjes uit. Misschien haal ik hem wel.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/kgZSDGZn/91-Bj2v-JBVr-L-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Cascade schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:37:

Ja, je kan alles online vinden, ze zijn niet actueel en vrij overbodig, maar toch.
Zou veel van die gratis info niet gewoon uit de betaalde guides komen? Maar snap wel dat hier geen droog brood mee te verdienen is.

Heb er zelf nog nooit één gekocht of gedownload, ik ontdek/vogel liever zelf uit hoe alles werkt. Bij dit soort games gaat het mij om de reis en niet om de bestemming. Misschien als naslagwerk of voor bij je verzameling van collectors editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Ik haal ze omdat het leuk is om erbij te hebben.

Het gaat om de reis, helemaal mee eens. Als je de guide leest dan hoef je het spel ook niet te spelen. Als ik na 200 uur spelen (Fallout 4) alles gehad denk te hebben en klaar ben om het spel neer te leggen, dan blader ik er eens door om uit te vinden wat ik gemist heb, hoe het anders kon, waar nog bijzonderheden/collectibles zijn. Het probleem is dat (als ik voor mezelf spreek) gewoon niet alles zelf kan ontdekken, zelfs als ik er onevenredig veel tijd in steek (*uche* 450 uur Borderlands 2).

Naast dat is het een soort memento, een logboek, een tastbaar aandenken aan wat je gedaan hebt. Vind ik wel leuk.

En... het geeft wat extra's zoals tabellen met alle stats, perks, mooie kaarten, extra artwork.

Naslagwerk... ja en nee. Sommigen zitten wat beperkt in elkaar (bijvoorbeeld alleen alfabetisch op missienaam) en zijn helemaal niet zo geschikt om iets snel op te zoeken, zoals wat er te vinden is in een bepaalde locatie.

Ik weet niet precies hoe dit soort guides samengesteld worden. Omdat ze dag 1 al verkrijgbaar zijn zal het in samenwerking met de developer/publisher gedaan zijn. Dus ja, naast wat de community kan uitpluizen zal denk ik best wat online info uit de guide komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Concurrentie voor FO over een paar jaar? https://www.engadget.com/...asteland-obsidian-inxile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Trophy list: http://www.powerpyx.com/fallout-76-trophy-list-revealed/

[ Voor 36% gewijzigd door jori040 op 11-11-2018 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
@NLxAROSA ik weet niet precies wat je bedoelt hier. Omdat obsidian overgenomen is? Er zijn genoeg concurrerende producten zonder die bedrijven :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Iemand enig idee of de 'echte' versie straks de data van de beta gebruikt? Ik kan namelijk de beta niet verwijderen via de Beth launcher of de Win app removal. Beetje jammer als dat niet kan en ik straks alsnog de hele game opnieuw binnen moet halen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Gopher schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:03:
@NLxAROSA ik weet niet precies wat je bedoelt hier. Omdat obsidian overgenomen is? Er zijn genoeg concurrerende producten zonder die bedrijven :+)
Doelde meer op dat zowel Obsidian als inXile een Interplay/Black Isle Studio’s verleden hebben. inXile werkt nu aan Wasteland 3. Wasteland was de voorloper van Fallout. Denk dat we de komende jaren minimaal 1 grote RPG met ditzelfde thema kunnen verwachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Game krijgt een enorme day one patch: https://frontpage.fok.nl/...groter-dan-game-zelf.html

Positief toch ?

Starfield & Elder Scrolls 6 worden gemaakt met de creation engine: YouTube: Fallout 76 News - Massive Day One Update, Bethesda Changed it's Stan...

[ Voor 49% gewijzigd door jori040 op 11-11-2018 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
NLxAROSA schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:54:
[...]

Doelde meer op dat zowel Obsidian als inXile een Interplay/Black Isle Studio’s verleden hebben. inXile werkt nu aan Wasteland 3. Wasteland was de voorloper van Fallout. Denk dat we de komende jaren minimaal 1 grote RPG met ditzelfde thema kunnen verwachten. :)
En Metro Exodus dan ?
Misschien geen RPG maar met zijn weapon customization en survival systemen toch verre van een standaard shootertje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Staat al een tijdje op mijn verlanglijst. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, 2 copies gehaald van de game. Inventory probleem is opgelost. Misschien wat Power Armor opsparen om te traden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Pheace schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:48:
Zo, 2 copies gehaald van de game. Inventory probleem is opgelost. Misschien wat Power Armor opsparen om te traden :p
Begrijp ik nou dat je twee games hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Tormbo schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
Iemand enig idee of de 'echte' versie straks de data van de beta gebruikt? Ik kan namelijk de beta niet verwijderen via de Beth launcher of de Win app removal. Beetje jammer als dat niet kan en ik straks alsnog de hele game opnieuw binnen moet halen.
Volgens Fallout Twitter wel, zie: https://twitter.com/Fallout/status/1060972833776586752 , dus ik zou het even niet weghalen.
Pheace schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:48:
Je gaat voor de mule? Wat als straks de inventory space vergroot wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Is de game ook snachts om 0:00u te spelen op dinsdag nacht naar woensdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
flugelisoke schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:39:
Is de game ook snachts om 0:00u te spelen op dinsdag nacht naar woensdag?
Bij alle console games zou ik ja zeggen maar gezien dit een online game is durf ik daar geen uitspraak over te doen.Bij PC games verschilt het regelmatig dat ze niet om 0:00 te spelen zijn .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

jori040 schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:04:
[...]

Begrijp ik nou dat je twee games hebt ?
Twee games inderdaad, heb toch twee computers staan. Dan team ik met mijzelf, kan ik 5 alts characters op alt account voor inventory + stash gebruiken (en makkelijker dingen op mijn main account alts stashen) en mocht ik disconnecten ook niet gelijk mijn workshop(s) kwijt tenzij ze beiden disconnecten.
Tormbo schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
Je gaat voor de mule? Wat als straks de inventory space vergroot wordt?
Ik heb geen hoge verwachtingen maar anders meer characters en workshop security, daar kan ik ook mee leven xD Misschien eentje bij Vault 76 parkeren om mee te traden

[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 11-11-2018 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Zou het te spelen zijn op een laptopje met een GeForce 640m ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Webgnome schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:48:
Handigst om even te testen van te voren waarschijnlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Webgnome schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:48:
Minimum:

Processor: Intel Core i5-6600k 3.5 GHz /AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 285 2GB or equivalent
Storage: 60 GB of free disk space
En een vergelijking: https://gpu.userbenchmark...Force-GT-640M/2164vsm8030

Dus nee. Ik zou het niet eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Het was ook meer een grapje ;) Ben nu Fallout 3 aan het spelen en dat is al een uitdaging op deze laptop dus laat staan Fallout 76.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

https://www.reddit.com/r/...o_shed_light_on_the_game/

Nou. Die reddit post van laatst is nogmaals debunked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou toch maar gekocht. Niet superveel gespeeld die BETA, maar Fallout blijft Fallout voor mij haha. Als echte fan moet ik dit deel ook gewoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Hmm. Nog eens nagedacht over de prijs/kwaliteit/nut/fun verhouding van de PA edition (PC) en toch maar geannuleerd en nu online een key gekocht. Dus, misschien morgen weer voorraad bij bol.com? ;)

Releasetijd is 14 november 12 AM Eastern Standard Time wereldwijd, klopt dat? Ik heb zo snel geen officiele bron kunnen vinden. Dat is 6 uur 's ochtends voor ons, rare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Cascade schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:02:
[...]

[...]

En een vergelijking: https://gpu.userbenchmark...Force-GT-640M/2164vsm8030

Dus nee. Ik zou het niet eens proberen.
Zijn dit niet de requirements van de niet geoptimaliseerde beta? Terzijde cpu klopt volgens mij niet helemaal als minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Cascade schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:24:
Releasetijd is 14 november 12 AM Eastern Standard Time wereldwijd, klopt dat? Ik heb zo snel geen officiele bron kunnen vinden. Dat is 6 uur 's ochtends voor ons, rare tijd.
Klinkt als n vrij normale tijd helaas heb ik een fysieke kopie besteld dus zal best we na de middag kunnen worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Ik krijg mijn vrije dagen toch niet meer op dit jaar, eens kijken of ik donderdag en vrijdag vrij kan krijgen, lekker spelen van woensdag een uur of 18:00 :D _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Cascade schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:24:
Hmm. Nog eens nagedacht over de prijs/kwaliteit/nut/fun verhouding van de PA edition (PC) en toch maar geannuleerd en nu online een key gekocht. Dus, misschien morgen weer voorraad bij bol.com? ;)

Zo te zien in de preload is de game hier beschikbaar in 1d en 15 uur, wat vertaald in de nacht van dinsdag op woensdag! :D

Choo chooo!! All aboaaaaaaaard the hype train ( voor de niet-haters :+ )

Begrijp me niet verkeerd, ik speel Fallout het liefste solo en vind het jammer dat het geen échte singleplayer game is. Maar deze game is een spinoff zoals New Vegas dat was tussen 3 en 4.

Ik als Fallout fan heb gewoon enorm zin om weer een nieuwe wereld te ontdekken. En ik hoop dan ook dat Fallout 5 wél die volledige singleplayer game wordt, wellicht met de mogelijkheid tot een online gedeelte.

[ Voor 27% gewijzigd door flugelisoke op 12-11-2018 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

En zo is het maar net. Het is een zijtak in de Fallout Franchise.
Bethesda zal nog steeds inzetten op Single player games maar dat betekend niet dat een spel als Fallout 76 er naast kan en mag leven.
Ik ga me er enorm mee vermaken en over aantal jaar ook met TES 6, Starfield en Fallout 5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:58

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

NLxAROSA schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:46:
[...]
Staat al een tijdje op mijn verlanglijst. :)
Vergeet The Division (2) niet :) misschien ook wat voor je.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

tha_crazy

Mafketel

Ik heb van het weekend de knoop maar doorgehakt en hem toch maar besteld.
Hoop alleen wel dat ik niet alles dan nog een keer kan downloaden, want dan ben ik nog wel even bezig :P

Vriendin krijgt morgen Spyro binnen dus dan kan ik ook lekker op mijn gemakje gamen

[ Voor 19% gewijzigd door tha_crazy op 12-11-2018 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
tha_crazy schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:42:
Vriendin krijgt morgen Spyro binnen dus dan kan ik ook lekker op mijn gemakje gamen
dat doe je goed, geef je vriendin Spyro, score punten en dan kan je zelf Fallout spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Svennie schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:37:
Ik krijg mijn vrije dagen toch niet meer op dit jaar, eens kijken of ik donderdag en vrijdag vrij kan krijgen, lekker spelen van woensdag een uur of 18:00 :D _/-\o_
Helaas net ondermand hier... Ik heb woensdag normaal zelfs vrij maar gaat niet lukken deze week :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Ik heb woensdag donderdag en vrijdag vrij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Ik heb woensdag mijn afstudeerverdediging dus als ik dan thuiskom kan ik gelijk aan fallout :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
kkbizz schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:15:
Ik heb woensdag mijn afstudeerverdediging dus als ik dan thuiskom kan ik gelijk aan fallout :P.
Uithuilen :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik kan me geen betere sfeer indenken om in je in een post-apocalyptische wereld te storten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kkbizz
Komt wel goed O-) . Ik was meer bang voor de scriptie zelf, maar die is goedgekeurd *O*.
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1