Pheace schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:17:
[...]
Nou nou. Ik vind dat er genoeg te klagen is over de game hoor. Dat sommige mensen om die dingen weinig geven dat ligt aan smaak, maar er zijn veel dingen waar je beter van zou mogen verwachten, niet in het minst de grafische opties voor PC, of de afschuwelijke UI controls.
Je hebt klagen en je hebt klagen.
En veel, voornamelijk, YouTubers klagen om te klagen en pakken iets en blazen het enorm op en doen alsof het het einde van de wereld is en Bethesda de reincarnatie van Hitler, Stalin en de duivel zelf is en plaatsen enorme clickbait videos.
Je kunt ook constructief klagen. De fouten op normale manier benoemen maar ook gewoon eerlijk erkennen dat het spel in de basis gewoon potentie heeft om erg vermakelijk te zijn voor lange tijd.
Ik werd gister ook opeens uit het niets geraakt door iets. Niks of niemand in de buurt. Mogelijk overblijfsel van een gevecht wat ik daar eerder had gehad. Ik had natuurlijk het incident kunnen clippen en op YouTube gooien met een titel als "OMGWTFBBQ FUCK OFF BETHESDA YOU PIECES OF BRAHMIN SHIT!!! LOOK AT HOW BUGGY THIS IS!!!!!!1111oneoneoneone" maar dan pik ik 5 seconden eruit van een ruim 2,5uur sessie waarin in voornamelijk mijzelf heb vermaakt.
Het is simpelweg een feit dat het spel onnodig veel haat krijgt van mensen die nog steeds chagrijnig zijn omdat het geen single player spel is.
Een Skyrim had ook de nodige bugs bij de launch en daar reageerde iedereen met "ach ja, Bethesda he... Daar zijn release bugs een feature. Gewoon even paar patches afwachten". En nu, nog tijdens een Beta zijn bugs opeens onvergefelijk.
En tja, dat jij een bepaalde button layout onlogisch vind of de menu structuur. Dat zegt niet dat het spel slecht is. Het is op een bepaalde manier bedacht wat in hun ogen handig was. Er zullen er ook zat zijn die het juist erg prettig vinden of zich er in ieder geval niet druk om kunnen maken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!