Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Servers zijn live voor PC !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 18:17
PS4 up and running!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Player1S schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:56:
[...]

Heb je alles wel gelezen of alleen wat je wou lezen om je beslissing te rechtvaardigen?
Wat moet hij er nog meer in lezen dan? Ik heb het volledig gelezen, de inhoud komt overeen met de koptekst en ik zie geen andere zaken die ik zou moeten lezen tussen de regels door.

Of lees jíj dat soort berichten juist helemaal niet om je af te schermen van iets wat gewoon objectief is geschreven en niet overeenkomt met jouw mening over de game?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Ik heb nog 1 B.E.T.A. key (voor PC) in de aanbieding (Gratis uiteraard) voor 1 geïnteresseerde Tweaker. Stuur maar even een DM bij interesse. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt :)

Edit: voor PC

Edit: nog 1 Key, TepelStreeltje heeft 'm binnen.

[ Voor 19% gewijzigd door DeathTrail op 06-11-2018 20:22 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Net een uurtje gespeeld. Ik had echt zin in een nieuwe fallout. Maar niks in deze game maakt dusver indruk, het voelt zó leeg en ik mis echt de NPS's, die geven de wereld juist de body.... Het is nu niks meer dan boodschappenlijstjes afwerken.

Ik ga het morgen opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Door alle gemixte reacties ben ik toch wel beetje terughoudend geworden hem volgende week te gaan halen...
Ben dus eigenlijk best wel benieuwd naar de Beta. Heb DeathTrail dus maar ff snel berichtje gestuurd.

Hoe gaat het samen spelen met een groep vrienden? Is het gewoon mogelijk om samen party te beginnen en alles gezamelijk te doen?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Ben nu aan het proberen de pre-order te annuleren en even de diepere reviews af te wachten, want dit is de eerste keer dat ik echt teleurgesteld ben in een Fallout game. Ik vind het ook behoorlijk irritant dat V.A.T.S. zo simplistisch is geworden. Je kunt niet meer kiezen waarop je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

flugelisoke schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:21:
Ben nu aan het proberen de pre-order te annuleren en even de diepere reviews af te wachten, want dit is de eerste keer dat ik echt teleurgesteld ben in een Fallout game. Ik vind het ook behoorlijk irritant dat V.A.T.S. zo simplistisch is geworden. Je kunt niet meer kiezen waarop je schiet.
Daar heb je een perk card voor volgens mij, dan kan het wel. Moet je nog steeds wel doen in real time though denk ik xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
flugelisoke schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:21:
Ik vind het ook behoorlijk irritant dat V.A.T.S. zo simplistisch is geworden. Je kunt niet meer kiezen waarop je schiet.
Kan wel. Lees en zie dit: https://www.reddit.com/r/...limbs_in_vats_on_pc_with/. Maar goed, het is nu 'realtime' en minder handig dan de oude V.A.T.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Grafton is creepy... alles is dood :D

Helaas werkte een ticket machine repair trigger niet. Dus kon de quest niet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Uitgelogd met 3 seconden op de klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Ah ik wilde net naar grafton mayor toe. Hij klonk alsof ie hulp nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Ik houd het voorlopig voor gezien tot de release, sla de laatste sessie over. Schiet ook niet op zo, ik wil lekker doorspelen. :-p

McCormick gedaan, dat was ok maar een beetje mager. Had veel meer uit gehaald kunnen worden (bijv. een drill sergeant rant a la Full Metal Jacket...).

Verder:
- mijn water textures zijn terug en eindelijk zichtbaar. Weet niet of het door de update komt of door aanpassen van instellingen (water naar laag, herstart, water naar hoog, herstart -> voila).
- word nog steeds gek van de blur ondanks ini tweaks. Kijk richting de horizon en het is een wazige brij na 20 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Einde beta: :( Ik zat er zo lekker in. :)

Omdat dit mijn eerste beta sessie was en pas om 19:30 te kunnen beginnen heb ik voor de beta maar snel een personage gemaakt.

Eerste indruk:
- De game komt meer solide over dan ik dacht
- Ik ben geen man tegengekomen [gamers]
- Visueel heel klein beetje beter dan Fallout 4 [speel trouwens op de One X]

Heb er donderdag wel weer zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Pheace schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:32:
Zit nog te twijfelen tussen een non-automatic pistol of shotgun build maar komt beiden op hetzelfde uit eigenlijk, geen Endurance xD

Shotgun
Non Automatic Pistol

[...]

Wat overdreven. Wie heeft het over een halfbakken oplossing? Er zit een massief verschil tussen die 2.
Als jij in een dag of twee een oplossing hiervoor vind lijkt het me nogal snel te gehaast. Ik denk dat het tijd nodig heeft.

Ik ben overigens level 20 en ik heb minder dan 250 lbs in storage :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Ik ga het toch nog een kans geven, moet er denk gewoon nog ff inkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zo, toch wel een verschil wanneer je je FOV en blur motion/view distance in je .ini aanpast. Lekker verschil! Vanavond net iet meer als een uurtje kunnen pakken, speelt toch wel lekker weg zo! Net het event bij het vliegveld in de buurt gedaan. best leuk die waves!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zo, weer twee uurtjes gespeeld, deze keer ff co-op gedaan. Beviel me goed. Loot van enemies krijg je allebei. Loot van de omgeving niet. XP alleen als je de enemies minimaal tagt.
mfneed schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:11:
Zo, toch wel een verschil wanneer je je FOV en blur motion/view distance in je .ini aanpast.
Heb ik ook aangepast, FOV op 105 en de blur en DOF uit. Overigens heb je dan nog steeds long distance DOF maar dat is prima te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Ik heb er ook al weer 2 uur opzitten. Ik moet wel zeggen dat ze de vasthangers hebben opgelost. Net met 2 vrienden gespeeld en die beginnen ook aan fallout te wennen :p. Ik blijf het nog steeds tof vinden dat de radio gesynchroniseerd is.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Cascade schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:53:
[...]

Kan wel. Lees en zie dit: https://www.reddit.com/r/...limbs_in_vats_on_pc_with/. Maar goed, het is nu 'realtime' en minder handig dan de oude V.A.T.S.
V.A.T.S. is even wennen... zeker omdat je het in live combat gebruikt. Ik gebruik het op dit moment alleen als het erg druk word en ze komen te dicht bij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLuc
Je moet wel veel lopen in deze game. Ik zag een fiets staan maar nee kan hem niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Moet zeggen dat dit veel beter loopt dan ESO destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
LordLuc schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:25:
Je moet wel veel lopen in deze game. Ik zag een fiets staan maar nee kan hem niet gebruiken.
Maar das niet anders in alle Fallout games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Ja maar de kaart is nu 4x groter en fast travel is niet meer gratis. Heb blaren op mn poten.
Maar goed, zal even zien of ik morgen wat caps kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
LordLuc schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:18:
Ja maar de kaart is nu 4x groter en fast travel is niet meer gratis. Heb blaren op mn poten.
Klopt.. maar ik heb me nog niet op de map verveeld. Ondanks dat sommige quests objectives verweg zijn. Dat ze niet meer gratis zijn boeit me nog niet zo heel erg. Paar super mutants knallen en je hebt caps er bij. :) Die hebben bijna allemaal caps bijzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
LordLuc schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:18:
Is je speelstijl dan zo gericht op quests of events?

Volgens mij doen de caps voor fast travel enkel pijn tot aan een bepaald level (waarna je genoeg caps hebt om dit als non-issue te bekijken).

Ik heb nog geen enkele nood gehad aan de fast travel persoonlijk. Had mij sneller over de map kunnen verplaatsen sure maar ik heb altijd wel een nieuwe locatie die ik wil gaan looten (vergeet niet dat loot elk half uur ofzo respawned he!)

Als je snel de quests en events wil halen snap ik waarom je de gratis fasttravel mist maar dit is een van de enige 'cap-sinks' die ik tot nu toe gezien heb en het valt al bij al mee - ook al heb ik t liever gratis!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:54:
Grafton is creepy... alles is dood :D

Helaas werkte een ticket machine repair trigger niet. Dus kon de quest niet afmaken.
Ik nope’te daar heel snel weer weg. Die supermutants zijn me nog net ff te sterk.

Eerst even betere wapens en armor scoren.

Verder voelde het toch iets buggier dan de vorige keer. Vijanden die wapens vreemd vast hielden enzo.
Donderdag maar weer even verder kijken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 05:33
Ik schiet ze al in 1 schot dood en met de wat sterkere zorg ik gewoon dat ik hidden ben dan heb je 2x damage boost. met 3 schoten een level 22 elite supermutant neer :).

Ben zelfs level 15 sinds vandaag en ik heb al een paar level 40 players gezien welke telkens wanted waren, ik vermoed dat er al iets van een glitch is om snel te levelen.

Ben er wel zeker van dat ik nog even wacht met de aanschaf van deze game (beta key gekocht voor 60 cent) tot er een hoop is opgelost of je een eigen server kan draaien met mods. De basis is er, hopelijk maken ze er iets moois van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mja ik ben iemand die blind ergens naar toe rushed en dan opeens omsingeld is door vijanden.

Ik heb hem al in preorder staan en dat blijft ie ook. Op de xbox sowieso minder kans op cheats. En hou er gewoon rekening mee dat het een hobbelige rit word in het begin.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:12:
En hou er gewoon rekening mee dat het een hobbelige rit word in het begin.
Ik ga ervan uit dat het minimaal wel een jaartje duurt voor het helemaal af is en er fatsoenlijke endgame is. Zal me er in de tussentijd prima mee vermaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox BETA codes:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Enjoy friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Player1S schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:58:
[...]

Ik nope’te daar heel snel weer weg. Die supermutants zijn me nog net ff te sterk.

Eerst even betere wapens en armor scoren.

Verder voelde het toch iets buggier dan de vorige keer. Vijanden die wapens vreemd vast hielden enzo.
Donderdag maar weer even verder kijken.
Die zag ik minder dan de zondag, buggy wapens, echter wel een aantal. Wat we niet meer zagen was (zoals ook in de patchnotes stond) de enemies in T shape (geen animaties e.d.). Nog wel wat quests die gebugd waren, en een nuke key die in de muur zat :P, die ghoul heb ik in z'n poot kunnen schieten.

Het was kort, ik heb nog een gigantische japans gebouw gevonden met een meditation event (je moest de meditation radio's verdedigen). Die liep echter tot 2 minuten na dat de server down was. Geen coole wapens of outfits gevonden daar.

Ben er uitgelogd dus donderdag ff verder onderzoeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

https://www.reddit.com/r/...uses_tls_to_encrypt_data/

Het verhaal van eerst word dus al langzaam debunked. Dat account blijkt ook slechts paar dagen oud te zijn en alleen maar te shitposten over Fallout 76.

De soep word dus inderdaad niet zo heet gegeten als hij opgediend word.

Nu verwacht ik wel dat mensen exploits gaan vinden en dat er cheat tools komen op de pc en misschien ook wel voor de consoles. Dit gebeurd nu eenmaal. Ook games als WoW hebben hier last van en die hebben inmiddels al jarenlange ervaring.
Soms is het nu eenmaal niet te detecteren. Laatst nog dat nieuwsbericht dat tijdens een groot toernooi iemand die een cheat tool gebruikte en dat werd ook niet direct ontdekt.

Als zelfs de ervaren jongens er moeite mee hebben waarom word er dan van Bethesda verwacht dat ze het in één keer perfect doen?
IPV ze de grond in te stampen kun je ook constructief zijn. Rapporteer je bevindingen naar ze en niet ergens op internet knallen met OMGWTFBBQ shitposts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hmmm. In plaats van niet te kopen koop ik denk ik 2 accounts ...

Dan heb ik 1 (of een paar) mule characters + hun stash er bij. Dat lost mijn grote issue gelijk op. Ook handig voor workshops want als je in een team zit en je logt uit of word gekicked dan gaat controle over naar een teamgenoot als het goed is. En dan kan het character in de tussentijd de collectors farmen/verdedigen terwijl ik gewoon aan het roamen ben :p

Grappig, laatste keer dat ik dit deed/nodig vond was toen ik nog MMO's aan het spelen was.

[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 07-11-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Thanks voor het posten. Dit was een interessante lezing :) Ik hou hem in de gaten. Hij lijkt veel updates te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Deze post was wel interessant. Blijkbaar hebben ze wel gespeeld met een Lunchbox idee voor de Atomshop, mogelijk waar je random buffs mee zou krijgen?
I had a quick look at the archives (that showed the fallout Lunchboxes):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HHtgwlV.png

That's pretty damning unless it's just a holdover from early experimentation...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aMjv2Xe.png

The lunchbox scripts are located under "economy".

The scripts have references to player buffs.
The descriptions aren't consistent, sometimes they refer to them as magazine effects, bobbleheads, or "Party Favors".
Possibly just written at different stages of development.

Some of the descriptions from decompiled scripts:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
ScriptName Economy:LunchboxPlaceScript extends ActiveMagicEffect
{ Add a random perk when a Lunchbox casts a spell, Gives a random Magazine Effect }
=====
FormList Property MTX_Lunchbox_PartyFavors Auto mandatory
{ The list of bobbleheads that can be randomly granted to the player }
=====
FormList Property MTX_Lunchbox_PartyFavors Auto mandatory
{ The list of party favors that can be randomly granted to the player }

They don't stack:
code:
1
2
Keyword Property HasLunchboxEffect_MTX Auto
{ Keyword that prevents stacking of multiple lunchboxes and dispels previous effects }

Someone on reddit that is better then me at this managed to dump the perk descriptions, which seem to include those PartyFavors:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Pheace schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:55:
Hmmm. In plaats van niet te kopen koop ik denk ik 2 accounts ...

Dan heb ik 1 (of een paar) mule characters + hun stash er bij. Dat lost mijn grote issue gelijk op. Ook handig voor workshops want als je in een team zit en je logt uit of word gekicked dan gaat controle over naar een teamgenoot als het goed is. En dan kan het character in de tussentijd de collectors farmen/verdedigen terwijl ik gewoon aan het roamen ben :p

Grappig, laatste keer dat ik dit deed/nodig vond was toen ik nog MMO's aan het spelen was.
Hoeveel zooi verzamel jij dan? Ik ben continue aan het fast travelen terug naar mn camp. Laatste keer dat ik las hoeveel ik had was het 215/400 ....

Ik scrap ook wapens en armor die ik niet nodig heb. Sommige high level wapens laat ik bestaan.

Daarnaast is het plaatsen van een camp niet heel makkelijk. Er zijn niet echt mooie open plekken. Overal is rots en bomen die je niet kan omzagen :D

[ Voor 7% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 07-11-2018 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:05:
[...]
Hoeveel zooi verzamel jij dan? Ik ben continue aan het fast travelen terug naar mn camp. Laatste keer dat ik las hoeveel ik had was het 215/400 ....

Ik scrap ook wapens en armor die ik niet nodig heb. Sommige high level wapens laat ik bestaan.
400/400 uiteraard, en alles wat ik kan pakken, hoewel ik de laatste paar uur alleen nog maar de essentials zocht. Uiteraard scrap ik alles. Ook bulken, tot ik er achter kwam dat dat niks deed in de meeste gevallen. Maar ik wil op zijn minst een wapen voor elk ammo type hebben bijvoorbeeld. Als het kan ook meer dan 1 power armor set, misschien verschillende standaard armors voor snelheid of stealth of damage resistance.

Ik wil gewoon kunnen experimenteren, en ik heb niet het gevoel dat ik daar genoeg ruimte voor heb op het moment.
Daarnaast is het plaatsen van een camp niet heel makkelijk. Er zijn niet echt mooie open plekken. Overal is rots en bomen die je niet kan omzagen :D
Niet altijd inderdaad maar een 2x3 plaatsen is tot nog toe meestal wel redelijk gegaan voor mij. Kan ook altijd een, zo klein mogelijk, crafting station kunnen maken voor die momenten waar je echt geen plaats hebt

[ Voor 17% gewijzigd door Pheace op 07-11-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Pheace schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:09:
[...]

400/400 uiteraard, en alles wat ik kan pakken, hoewel ik de laatste paar uur alleen nog maar de essentials zocht. Uiteraard scrap ik alles. Ook bulken, tot ik er achter kwam dat dat niks deed in de meeste gevallen. Maar ik wil op zijn minst een wapen voor elk ammo type hebben bijvoorbeeld. Als het kan ook meer dan 1 power armor set, misschien verschillende standaard armors voor snelheid of stealth of damage resistance.

Ik wil gewoon kunnen experimenteren, en ik heb niet het gevoel dat ik daar genoeg ruimte voor heb op het moment.
Ik hoop dat we gewoon containers kunnen plaatsen. Deed ik ook in FO4, alles sorteren wat ik wil behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:10:
[...]
Ik hoop dat we gewoon containers kunnen plaatsen. Deed ik ook in FO4, alles sorteren wat ik wil behouden.
Niet tenzij er iets verandert. Andere containers linken allemaal naar dezelfde stash. Het zijn gewoon reskins in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Misschien proberen ze zo een balans te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Pheace schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:11:
[...]

Niet tenzij er iets verandert. Andere containers linken allemaal naar dezelfde stash. Het zijn gewoon reskins in principe.
Het zou wel vet zijn als je de stash kunt upgraden. Mag wel wat kosten vind ik, eventueel een blueprint vinden. Maar 400 vind ik ook een beetje weinig voor een game waar je veel tijd in moet stoppen en veel verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:13:
Misschien proberen ze zo een balans te houden.
Meh, misschien maar voor mij is het een groot minpunt. Ik ben normaal niet iemand die houd van limieten opliften, ik doe ook niet net als veel mensen encumbrance unlimited maken in fallout. Ik heb zoiets van, als je het niet kan dragen dan maak je maar een trip terug.

Maar er niks mee kunnen doen zelfs als je terug gaat omdat je gewoon geen space hebt? Dat zuigt. Ik wil blij zijn als ik iets zie wat handig kan zijn. Niet gelijk weer een downer krijgen van 'hoe moet ik dit nu weer bewaren' 'is het het wel waard?' 'dan maar weer 10 minuten mijn stash proberen te verlichten van iets waar ik misschien zonder zou kunnen maar eigenlijk niet van af wil'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb er nu nog geen last van. Maar als ik zo alle fora's lees komen er genoeg klachten.

Dus als ze slim zijn kijken ze er naar.

Echter zie ik ook een balancing issue in een wereld waar resources schaars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Weet iemand eigenlijk hoe de enemies schalen wanneer je in een team zit?

Stel, over een half jaar koopt een vriend van me het spel en ik ga met hem een team vormen. Hij is dan een erg laag level terwijl ik waarschijnlijk al heel hoog zit.
Word het dan voor mij een cakewalk omdat alles erg laag is voor zijn missies of word het spel voor hem bijna onmogelijk omdat ze naar mijn niveau schalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Player1S schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:44:
Weet iemand eigenlijk hoe de enemies schalen wanneer je in een team zit?

Stel, over een half jaar koopt een vriend van me het spel en ik ga met hem een team vormen. Hij is dan een erg laag level terwijl ik waarschijnlijk al heel hoog zit.
Word het dan voor mij een cakewalk omdat alles erg laag is voor zijn missies of word het spel voor hem bijna onmogelijk omdat ze naar mijn niveau schalen?
De map is verdeeld in 6 verschillende zone's, bijvoorbeeld een 10-20 zone. De enemies worden geschaald naar de eerste van je groep die die zone binnenkomt.
If you enter a zone, things may spawn between level 40 and 60, depending on your level. If you enter that area at a lower level, well, you’re in for a hell of a fight. If you are in a group, the first player in sets the level ranges. If that player leaves the area, the next player in changes the level.

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
DeathTrail schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:00:
[...]

De map is verdeeld in 6 verschillende zone's, bijvoorbeeld een 10-20 zone. De enemies worden geschaald naar de eerste van je groep die die zone binnenkomt.

[...]
Is er ergens een overzicht van welke gebieden welk levels hebben?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Webgnome schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:12:
[...]

Is er ergens een overzicht van welke gebieden welk levels hebben?
Ik denk dat het op volgorde van de quest is. Dus eerst flatwood en morgantown gebied met level 0-15 ofzo, daarna denk ik het moeras in het zuiden met level 15-25 ofzo(idk of dat het moeras is). Wat daarna komt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DeathTrail schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:00:
[...]

[...]
Ok top, dus het is wel mogelijk om een beginner te helpen als je zelf hoger level hebt.

dit soort dingen vind ik dan wel weer humor. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 07-11-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Moet zeggen dat ik het vats systeem gisteren wel miste.positief is wel dat ik veel zin heb in de beta van morgen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
jori040 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:28:
Moet zeggen dat ik het vats systeem gisteren wel miste.positief is wel dat ik veel zin heb in de beta van morgen. ;)
Vats in real time is gewoon lastig om goed te implementeren. Met de juiste perk cards kun je vats wel goed gebruiken. Ikzelf gebruik vats gewoon niet omdat ik op PC speel met muis en toetsenbord. Ik vond vats in fallout 4 ook alleen een tool om enemy's te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb nog 2 keys voor de PC als mensen willen testen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
kkbizz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:31:
[...]

Vats in real time is gewoon lastig om goed te implementeren. Met de juiste perk cards kun je vats wel goed gebruiken. Ikzelf gebruik vats gewoon niet omdat ik op PC speel met muis en toetsenbord. Ik vond vats in fallout 4 ook alleen een tool om enemy's te spotten.
Al vond ik dat systeem in Fallout 4 niet 100% goed werken hoor maar nu merk ik dat ik het toch wel af en toe miste.
Snap dat implementeren in deze lastig is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
V.A.T.S. is een kans systeem. 67% betekend bv niet dat je 67% HP er af haalt... het is de kans van raken.

Ik richt voornamelijk zelf... op de console lijkt hij me meer handig.

Op de PC is het eerst Q hopen op goede percentage... en dan mag je scrollen als je limbs wil raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kkbizz
jori040 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:54:
[...]

Al vond ik dat systeem in Fallout 4 niet 100% goed werken hoor maar nu merk ik dat ik het toch wel af en toe miste.
Snap dat implementeren in deze lastig is ja.
In fallout 3/nv was het wel leuk omdat je dan echt tactisch kon denken met meerdere enemy's. Stel je had 25% health en 2 enemy's voor je. Dan gebruikte je vats om eruit te komen door de juiste keuzes te maken. In fallout 4 was dat al minder omdat het in slowmotion was en de gunplay echt veel beter was(waardoor vats minder gebruikt werd). In fallout 76 doe ik er niks mee omdat het voor mij geen meerwaarde bied omdat ik vaker shooters speel en wel kan mikken 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@kkbizz
In deze vorm heeft het vats systeem voor mijn ook 0,0 nut.vond het in Fallout 3 & 4 visueel altijd wel leuk om te zien.

Ik speel ook shooters zoals Wolfenstein en DOOM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
jori040 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:46:
@kkbizz
In deze vorm heeft het vats systeem voor mijn ook 0,0 nut.vond het in Fallout 3 & 4 visueel altijd wel leuk om te zien.

Ik speel ook shooters zoals Wolfenstein en DOOM. ;)
Voor console spelers is dit wel makkelijk en voor mensen die gewoon geen shooters spelen en moeite hebben met mikken. Een aantal vrienden van mij spelen geen shooters en spelen wel eens een shooter mee voor de lol maar dan zie je ook wel het verschil :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik gebruik vats nu ook nog wel. Stuk handiger om even Q te klikken en 95% op een bloatfly te hebben dan proberen zo'n ding zelf neer te slaan:p

Geen idee hoe praktisch het met de limbs perk zou zijn. Klinkt omslachtig

[ Voor 21% gewijzigd door Pheace op 07-11-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Pheace schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:52:
Ik gebruik vats nu ook nog wel. Stuk handiger om even Q te klikken en 95% op een bloatfly te hebben dan proberen zo'n ding zelf neer te slaan soms :p

Geen idee hoe praktisch het met de limbs perk zou zijn. Klinkt omslachtig
Bloatfly's en stingwings blijven vervelend zonder vats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
MichaelvD schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:54:
[...]

Oké daar zou ik hem dan ook voor gebruiken. Vooral die stingwings, ik haat die beesten en de bloodbugs(als ze erin zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MichaelvD schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:54:
[...]

Voor mij werkt melee nu het beste.In Fallout 4 gebruikte ik bij hen altijd vats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
jori040 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:57:
[...]

Voor mij werkt melee nu het beste.In Fallout 4 gebruikte ik bij hen altijd vats.
In fallout 4 had ik meer een stealth aanpak voor die beesten. Werkte erg goed, ook in survival mode. Voor de rest was het sprayen tot ik ze neer had 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
kkbizz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:07:
[...]

In fallout 4 had ik meer een stealth aanpak voor die beesten. Werkte erg goed, ook in survival mode. Voor de rest was het sprayen tot ik ze neer had 8)7.
Een goede stealth op die beesten is goed vanwege 2.0x sneak attack en ze bewegen minder heftig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:03:
[...]

Een goede stealth op die beesten is goed vanwege 2.0x sneak attack en ze bewegen minder heftig..
Klopt maar met wat perk changes had ik 3x dus dat ging wel erg goed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hoe gaan ze deze game tegen release reviewen ?
Gezien dit een online game is lijkt het me sterk dat er een pers code is.

Wat ik zelf kan bedenken is dat er 14 november geen reviews online komen.Ben ook wel benieuwd of er tegen release nog een grote patch/update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Pers heeft waarschijnlijk ook B.E.T.A. keys gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Even een vraagje over de wereld van Fallout. Ik heb het eigenlijk nooit begrepen maar in bepaalde gebouwen/huisjes heb je werkende radio's en verlichting. Mijn vraag is eigenlijk. Hoe kan dat in deze post apocalyptische wereld?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Webgnome schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:17:
Even een vraagje over de wereld van Fallout. Ik heb het eigenlijk nooit begrepen maar in bepaalde gebouwen/huisjes heb je werkende radio's en verlichting. Mijn vraag is eigenlijk. Hoe kan dat in deze post apocalyptische wereld?
Ik denk dat je die vraag elders moet stellen. Uiteraard klinkt dat als iets wat niet zou moeten kunnen. Maar datzelfde kun je zeggen over kamers met items welke totaal onaangeraakt zijn :-). Bij radio's zou je nog kunnen aannemen dat deze op een veilige plek gestaan hebben, maar er is geen stroom, dan word het ineens frappant :-) (tenzij die micro fusion cellen bevatten of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Webgnome schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:17:
Fission battery
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/fallout/images/1/18/Fission_battery.png
http://fallout.wikia.com/wiki/Fission_battery

[ Voor 6% gewijzigd door LordLuc op 07-11-2018 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
En je hebt nog die huishoudrobots die nog steeds huizen schoon en netjes houden en ontdoen van radroaches, mole rats en lijken, etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DistantFury
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-12-2024
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:46:
Ik heb nog 2 keys voor de PC als mensen willen testen morgen :)
Heb je er toevallig nog eentje over? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:07:
Pers heeft waarschijnlijk ook B.E.T.A. keys gekregen ;)
Maar het lijkt me niet de bedoeling dat je vanuit een beta gaat reviewen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:23:
[...]

Maar het lijkt me niet de bedoeling dat je vanuit een beta gaat reviewen.
Dan noemen ze het gewoon geen beta. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NLxAROSA schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:47:
[...]

Dan noemen ze het gewoon geen beta. :P
Een work in progress artikel lijkt mij meer juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:59:
[...]

Een work in progress artikel lijkt mij meer juist.
Dat is het bij game-as-a-service eigenlijk altijd. Die zouden standaard eigenlijk iedere 6 maanden een re-review moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Geen FOV slider, geen Push to Talk, waarschijnlijk een Stash limit verhoging "in de toekomst"
Hi all,

We’d like to extend our sincerest thanks to everyone who played the Fallout 76 B.E.T.A. The stories you’ve been sharing, the feedback you’ve provided, and the issues you’ve made us aware of have been appreciated along this journey.

We’ve been reading everyone’s comments and wanted to share some of what will be addressed on or close to launch and what we’re investigating post-launch.

We encourage you to keep sharing it with us whether that’s on Reddit, social channels like Twitter and Facebook, and our official forums.

Thank you again for your continued support.

Ultra-Wide Support: We will support 21:9 post launch. Once available, or shortly before, we’ll be sure to post our patch notes that let you know when to expect it.
Larger Stash Size: We’ve seen this one come up a lot and understand the frustration. While the Stash size at 400 weight limit can get easier to deal with over time, we do plan on increasing it in the future.
Push-to-Talk: While we aim to create a consistent experience no matter what platform you’re on, we understand that some of you on PC would like the option for Push-to-Talk. Our goal with voice chat being on by default is to highlight that the world is alive with real people, other players like you. We like to start with encouraging player interaction and will look into adding this in the future.
FOV Slider: We haven’t supported FOV sliders in our previous games as it is known to break a lot of animations and causes a lot of clipping to occur onscreen. You do have the option to zoom out in third person on PC by holding View and moving the mousewheel, but we won’t be able to have it for first person view.
Exploits of Various Types: Many exploits we’ve seen reported have been known and will be addressed in a future update.
Issues with social menu and inviting friends/making teams/etc.: Those who were experiencing issues with the social components will find that many of these issues have been fixed. We will continue to fix issues as they arise as fast as we’re able to, so keep letting us know when you run into them.
Hunger not being sated: Some were saying their “Hunger bar” wouldn’t replenish no matter how much they ate or how cleared of diseases they were. This issue has been addressed and will be in a future update so no more hungry dwellers.
Loud Gunshot/Noises: The issue of players hearing sudden random gunshot/loud sounds around Appalachia will be addressed in a future update near launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

jullie trouwens ook opgevallen dat heel veel van die atomic dingen of hoe ze ook heten vereisen dat je 76 dingen ergens van moet doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
Our goal with voice chat being on by default is to highlight that the world is alive with real people, other players like you.
Dan morgen toch maar even kijken voor een nieuwe headset. Heb nu nog een ouwe Lifechat LX 3000 uit de prehistorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
LordLuc schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:56:
[...]

Dan morgen toch maar even kijken voor een nieuwe headset. Heb nu nog een ouwe Lifechat LX 3000 uit de prehistorie.
PC gebruikers gebruiken nu eenmaal andere apps. Jammer dat ze dit willen forceren. Als bethesda snap ik het wel. Maar ze kijken niet goed naar de pc gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Blijkbaar zijn ze van mening veranderd on Push to Talk en gaan ze het zeker implementeren.
We like to start with encouraging player interaction and will look into adding this in the future be adding this in the near future.

[ Voor 46% gewijzigd door Pheace op 08-11-2018 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Als ik overall de reacties van de beta lees dan heb ik het idee dat hij op de Xbox One X nog het beste draait.Zo lees ik bv dat PS4 pro bezitters de game[beta] regelmatig opnieuw op moeten starten.

Gezien de beta eerder draaide op de Xbox One lijkt mij het dan ook niet gek dat hij daar zeker de laatste sessies betere performance heeft.Lijkt me trouwen niet dat een exclusieve marketing deal hier iets mee te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
jori040 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:10:
Als ik overall de reacties van de beta lees dan heb ik het idee dat hij op de Xbox One X nog het beste draait.Zo lees ik bv dat PS4 pro bezitters de game[beta] regelmatig opnieuw op moeten starten.

Gezien de beta eerder draaide op de Xbox One lijkt mij het dan ook niet gek dat hij daar zeker de laatste sessies betere performance heeft.Lijkt me trouwen niet dat een exclusieve marketing deal hier iets mee te maken heeft.
Bedoel je op de console? Bij mij (PC) draait de game naast wat FPS dips (Note: Ik speelde nog steeds windowed) gewoon stabiel. Geen logouts/lag geen crashes niets nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Gopher schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:20:
[...]

Bedoel je op de console? Bij mij (PC) draait de game naast wat FPS dips (Note: Ik speelde nog steeds windowed) gewoon stabiel. Geen logouts/lag geen crashes niets nada.
Same here. Ik heb ook geen vasthangers en crashes meer.
Player1S schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:52:
jullie trouwens ook opgevallen dat heel veel van die atomic dingen of hoe ze ook heten vereisen dat je 76 dingen ergens van moet doen? :)
Ja had het gezien :). Ik vind wel dat je de atomic points best snel verdient. Ik heb er nu rond de 600 volgensmij. Dit voelt niet aan als uitmelken maar meer als een kleine grind met de mogelijkheid om te betalen.

[ Voor 27% gewijzigd door kkbizz op 08-11-2018 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Pheace schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:52:
Blijkbaar zijn ze van mening veranderd on Push to Talk en gaan ze het zeker implementeren.

[...]
toch wel een beetje jammer. Ik begrijp de filosofie achter de huidige implementatie heel zeker. Want het is immers in het 'echte leven' ook niet zo dat je een push to talk knopje hebt. Aan de andere kant de kritiek snap ik ook wel.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Gopher schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:20:
[...]

Ja de PC bedoelde ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
jori040 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:38:
[...]

Ja de PC bedoelde ik ook.PC crashes heb ik deze week regelmatig langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ja de PC bedoelde ik ook.PC crashes heb ik deze week regelmatig langs zien komen.

Shit hier gaat ook even iets mis.

[ Voor 59% gewijzigd door jori040 op 08-11-2018 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Webgnome schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:30:
[...]

toch wel een beetje jammer. Ik begrijp de filosofie achter de huidige implementatie heel zeker. Want het is immers in het 'echte leven' ook niet zo dat je een push to talk knopje hebt. Aan de andere kant de kritiek snap ik ook wel.
Ik snap het wel maar even naast de argumenten van alle onzin die je dan te horen krijgt bij iedereen inclusief mensen die met speakers aan spelen or TV aan of kinderen/dieren etc, komt het er gewoon op neer dat veel mensen, dan maar niet, voor de mic zullen kiezen. Dan maar gewoon uit ipv zo nu en dan met PTT. En als je dan vrienden hebt is de kans toch al groot dat Discord gebruikt word ipv ingame voicechat.

Ik heb zelf nog een standaard Mic (Yeti) die je wel aan en uit kunt zetten maar dan nog heb ik daar weinig zin in om dat de hele tijd te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jori040 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:40:

Shit hier gaat ook even iets mis.
Maat van mij is 2x gecrashed, ik gelukkig geen enkele keer.
Hij kon wel weer makkelijk joinen en op mij spawnen, dat is wel goed geregeld.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Pheace schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:41:
Larger Stash Size: We’ve seen this one come up a lot and understand the frustration. While the Stash size at 400 weight limit can get easier to deal with over time, we do plan on increasing it in the future.
[...]
Dit is voor mij een van de belangrijkste wijziging. Ik zie dit graag gebeuren spoedig naar de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57
Pheace schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:43:
[...]

Ik snap het wel maar even naast de argumenten van alle onzin die je dan te horen krijgt bij iedereen inclusief mensen die met speakers aan spelen or TV aan of kinderen/dieren etc, komt het er gewoon op neer dat veel mensen, dan maar niet, voor de mic zullen kiezen. Dan maar gewoon uit ipv zo nu en dan met PTT. En als je dan vrienden hebt is de kans toch al groot dat Discord gebruikt word ipv ingame voicechat.
ja precies, een vriend van me speelde regelmatig terwijl zijn vrouw en een paar vriendinnen letterlijk op dezelfde bank/bank ernaast zaten te kleppen, erg irritant dat gekakel op de achtergrond. Hetzelfde geld inderdaad voor huisdieren, ik heb 4 parkieten, zonder push to talk mogelijkheid wordt iedereen knettergek van de herrie die die beestjes kunnen maken en zet ik niet eens een microfoon aan

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik praat sowieso niet in Fallout. ;)vind dat de ervaring daar nog minder van word.
Ben verder een aardige gast in Fallout76 hoor. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door jori040 op 08-11-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DistantFury
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-12-2024
Weten jullie toevallig hoe het zit bij het kopen via G2A? Hij kost daar maar 37 euro maar er staat wel bij dat je de key dan pas krijgt bij de release. Ik neem aan dat je dus toch de volle 60 euro zou moeten betalen als je ook de BETA wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
ItsTheDEMON1997 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:36:
Weten jullie toevallig hoe het zit bij het kopen via G2A? Hij kost daar maar 37 euro maar er staat wel bij dat je de key dan pas krijgt bij de release. Ik neem aan dat je dus toch de volle 60 euro zou moeten betalen als je ook de BETA wilt spelen?
De beta is beschikbaar voor mensen die via geautoriseerde dealers de game per-orderen of via bethesda.net. Iedereen die dit heeft gedaan voor 1 november heeft een beta code. Om nu nog de beta te spelen zou je een friend beta code moeten hebben. Iedereen die in de beta zit heeft er 3. Als je vanavond nog wilt spelen zou je een friend beta code nodig hebben. Na vanavond is de beta afgelopen. Je zou een stukje terug kunnen lezen in dit topic. Een aantal tweakers hebben aangegeven dat ze nog codes over hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door kkbizz op 08-11-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ItsTheDEMON1997 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:36:
Wel gehoord dat sinds gister of zo mensen in de US en Canada opeens te zien kregen dat keys bij hun niet te activeren waren (bij CDkeys.net)

Met een beetje geluk hebben we daar hier in Europa geen last van. Als ik 2 keys volle prijs moet gaan kopen dan word dat hem niet helaas. Maar ik wacht wel even tot release voordat ik daar aan begin want de kans dat er toch region locks op zitten opeens bestaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 08-11-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Mad-Matt schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:40:
[...]

Maat van mij is 2x gecrashed, ik gelukkig geen enkele keer.
Hij kon wel weer makkelijk joinen en op mij spawnen, dat is wel goed geregeld.
Tja er zullen wel exotische systemen zijn waar 't fout gaat. Je zit op PC altijd met de geinstalleerde software en fluctuerende hardware.

Ik speel met mijn vriendin. Zelf op een Ryzen met 1070Ti 16gb@3000mhz de andere PC is een i5 6500 1070 8gb ram @ 2400 ofzo?

Geen crashes ofzo, beiden redelijk stabiel. Zelf draai ik wel 1440p en zij 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[b]ItsTheDEMON1997 in "[Multi] Fallout 76"Ik neem aan dat je dus toch de volle 60 euro zou moeten betalen als je ook de BETA wilt spelen?
Is het voor PC? Dan heb ik nog wel een code beschikbaar voor vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gopher
Pheace schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:46:
[...]

Is het voor PC? Dan heb ik nog wel een code beschikbaar voor vanavond
wilde je nou nog een code of niet?

7Y6R-N2RQ-U4XG-R7GG-X46N

Dit is 'n pc code ieg. reply ff als die geclaimd is.

In principe heb ik ook nog 3 codes op 't account van m'n vriendin, maar daar weet ik de login niet van.

[ Voor 14% gewijzigd door Gopher op 08-11-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gopher schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:48:
[...]

wilde je nou nog een code of niet?

7Y6R-N2RQ-U4XG-R7GG-X46N

Dit is 'n pc code ieg. reply ff als die geclaimd is.

In principe heb ik ook nog 3 codes op 't account van m'n vriendin, maar daar weet ik de login niet van.
Hah, bedankt maar niet meer nodig. Was even een dom moment van me want realiseerde daarna dat ik natuurlijk ook gewoon 3 keys extra heb. Ik heb deze niet gebruikt dus laat even weten of je die hebt gebruikt Demon, anders heb ik er nog wel 1.
Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1