Egootje.
Wat SLECHT..brain freeze.. hij is AF
★ What does that mean? ★
Wat een achterlijke speler Sterling.
Vanilla ijs?Sjah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:39:
Wat ijs dat Engelse bandje, met die fluit...? Ken dat niet van hun supporters...
RUST!
Man man .. dit wordt echt een draak van een wedstrijd.
Volgens mij kan Zweden niets inbrengen vandaag.
★ What does that mean? ★
En toch he - die zwabberen er altijd een bal in vanop afstand... Je bent er nooit mee klaar. Engeland zal het snel moeten afmaken - gewoon een tweede en een derde tegen de netten kletsen.
Tot zover de finalekansen van team KuipersMrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:28:
[...]
Nee, grensgeval.. en toch vlaggen.
Ik dacht dat we veelbelovende aanval zouden laten doorspelen.
VAR ftl. Of het gebrek aan besef bij de grensrechter bedoel ik eigenljk.
Eigenlijk had de kwartfinale van België en Frankrijk omgewisseld moeten zijn.Sjah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:20:
[...]
Denk dat de Mediamarkt actie in NL (weenie of die in Be geldt?) veel minder tot geen risico meer is voor de verzekeraar...dat was voorspel de finale. Nou zeker de finale die eraan zit te komen had geen hond zich ingedacht denk ik.
[...]
Hee een 4-0 op NL pakken wordt overal geconstateerd en zegt vrij veel, WE ARE HOLLAND...
De echte Fransen hebben we wel gezien, ze doen toch wat ze moeten doen, nee ik denk dat ze al genoeg hebben laten zien op vorig Ek, en ja misschiien zijn ze nog niet van het vechtmachine-niveau als Belgie liet zien, dat is het enige dat ze nog ontbreekt, een vecht-wedstrijd, maar dat kan wel ns komen tegen Belgie of Engeland/Kroatie.
België tegen Uruguay en Fra-Bra. Eindresultaat zou hetzelfde zijn, maar dat zullen we nooit echt weten. Nu lopen die Belgen al hossend massaal naar de afgrond en de Fransen denken dat ze het wel eventjes gaan afmaken.
Wordt een mooie en spannende wedstrijd, straks in de halve finale
Ik lees nu al een tijdje jouw bijdrages - mag ik vragen waar jij al deze wijsheden vandaan haalt?mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:52:
[...]
Eigenlijk had de kwartfinale van België en Frankrijk omgewisseld moeten zijn.
België tegen Uruguay en Fra-Bra. Eindresultaat zou hetzelfde zijn, maar dat zullen we nooit echt weten. Nu lopen die Belgen al hossend massaal naar de afgrond en de Fransen denken dat ze het wel eventjes gaan afmaken.
Wordt een mooie en spannende wedstrijd, straks in de halve finale
Zoals Coltrui al zegt zal het waarschijnlijk geen Europeaan worden.apis29 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:50:
[...]
Tot zover de finalekansen van team Kuipers. Ook nog handsbal tegen Granqvist fluiten die nergens op sloeg ....
Bij VI werd het laatst uitgelegd. Teveel recente finales zijn gefloten door Europeanen.
Dus als Europeaan zul je een perfect WK moeten fluiten als je ook maar een kans wilt maken op de finale.
Ik steek mijn grote teen in de lucht en krijg dan een visioen. (Het is maar sport.)Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:53:
[...]
Ik lees nu al een tijdje jouw bijdrages - mag ik vragen waar jij al deze wijsheden vandaan haalt?
[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 07-07-2018 16:56 . Reden: aanvulling ]
LOL, Raes (commentator op de Belg) is zijn stem half kwijt - ligt constant te krochen dat het geen naam heeft
Dit Engeland verdient echt niet meer dan een kwartfinale imo..
En Zweden kan zelf niet eens voetballen. Die proberen gewoon om de schade te beperken en hopen op een goede corner ofzo
Deze ploegen zijn alleszins geen bedreiging voor Frankrijk of Belgie
En Zweden kan zelf niet eens voetballen. Die proberen gewoon om de schade te beperken en hopen op een goede corner ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door Anton.net op 07-07-2018 17:10 ]
Ongelovelijk maar waar, het publiek is nog saaier dan de wedstrijd lijkt me. Er zit ergens een vak met lawaai maar de rest van het stadion lijkt wel alsof ze bij een begravenis zijn en ik zie echt heel erg veel lege stoeltjes.
Hoe kan dat nou? WK Kwart finale!
Meh misschien stonden ze nog in de rij voor een versnapering.
[ Voor 11% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2018 17:10 ]
★ What does that mean? ★
Van mij mogen ze die trommels, net als het fluitwerk wel wat meer wegfilteren van de audio. Prima dat de sfeer in het stadion zo is, maar je verstaat er toch geen reet van dus dan voegt het wat mij betreft niet meer toe dan wat onnodige herrie op de achtergrond.
Sterling krijgt mooie acties, maar verkloot het wel erg vaak nu
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2018 17:11 ]
Pakweg elke wedstrijd zie je lege stoeltjes.MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:09:
Ongelovelijk maar waar, het publiek is nog saaier dan de wedstrijd lijkt me. Er zit ergens een vak met lawaai maar de rest van het stadion lijkt wel alsof ze bij een begravenis zijn en ik zie echt heel erg veel lege stoeltjes.
Of het leeft niet echt in Rusland, tenminste niet genoeg.
En denk dat het bulk van de mensen in het stadion geen Zweden of Engelsen zijn.
Dit is wel beter dan de vuvuzela's. Op reddit gaat het ook al hele tijd over wat voor liedje ze nou zingenMartinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:11:
Van mij mogen ze die trommels, net als het fluitwerk wel wat meer wegfilteren van de audio. Prima dat de sfeer in het stadion zo is, maar je verstaat er toch geen reet van dus dan voegt het wat mij betreft niet meer toe dan wat onnodige herrie op de achtergrond.
Kuipers doet het overigens erg netjes. Komt erg rustig over en heeft duidelijke de controle. Maar het scheelt ook dat het nog geen schopwedstrijd is.
In ieder geval heletijd hetzelfde liedje.Qu3st schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:12:
[...]
Dit is wel beter dan de vuvuzela's. Op reddit gaat het ook al hele tijd over wat voor liedje ze nou zingen
How do you save a random generator ?
Lekker uitgespeeld hoor! Lekker verdedigd ook.
Keeper ziet er ook lekker uit trouwens...
Keeper ziet er ook lekker uit trouwens...
[ Voor 31% gewijzigd door SuBBaSS op 07-07-2018 17:16 ]
Als je trouwens bedenkt dat Zweden boven Nederland stond in de kwalificatie, dan had je dus kunnen zien hoe ver Nederland had kunnen komen mits ze hun organisatie een beetje op orde hadden gehad 
Maar goed, misschien wat teveel koeien en sloot...
In ieder geval terecht dat Engeland voor staat

Eens, maar als Engeland zover komt dan wordt het of een saaie finale, of eentje met een onterechte WK winnaar.Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:09:
Dit Engeland verdient echt niet meer dan een kwartfinale imo..
Guidetti komt, nu komen de kansen voor Zweden
Bij WK Talk zag Leo Dr iessen dit als een makkelijk te fluiten partij als opmaak voor de finale voor Kuipers. Kijkend naar 2014 was het ook een kwartfinale scheidsrechter die de finale deed. Wel zo dat de vorige twee Europeanen waren maar in de jaren 80 bijv. geen enkele.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:55:
[...]
Zoals Coltrui al zegt zal het waarschijnlijk geen Europeaan worden.
Bij VI werd het laatst uitgelegd. Teveel recente finales zijn gefloten door Europeanen.
Dus als Europeaan zul je een perfect WK moeten fluiten als je ook maar een kans wilt maken op de finale.
Het ligt niet aan de Engelsen dat de deze pot zo saai is. Ik zie ze ook niet de bus parkeren tegen België of Frankrijk. Engeland of Kroatië is nog altijd veel beter dan RuslandTk55 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:19:
[...]
Eens, maar als Engeland zover komt dan wordt het of een saaie finale, of eentje met een onterechte WK winnaar.
Als die Sterling niet zo veel problemen had met zijn ogen zou het een top voetballer zijn.
Als Engeland en België de finale spelen, hoe groot is dan de kans dat een Nederlander die mag fluiten?apis29 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:21:
[...]
Bij WK Talk zag Leo Dr iessen dit als een makkelijk te fluiten partij als opmaak voor de finale voor Kuipers. Kijkend naar 2014 was het ook een kwartfinale scheidsrechter die de finale deed. Wel zo dat de vorige twee Europeanen waren maar in de jaren 80 bijv. geen enkele.
@Deadsy
Daar heeft City nog veel voor betaald
@Martinspire
Ik denk niet dat met welke twee Europese teams dan ook een Nederlandse scheids een probleem is
Daar heeft City nog veel voor betaald
@Martinspire
Ik denk niet dat met welke twee Europese teams dan ook een Nederlandse scheids een probleem is
[ Voor 63% gewijzigd door D-e-n op 07-07-2018 17:25 ]
Ik vind de wedstrijd helemaal niet saai, snap niet precies wat er bedoeld wordt met "saai"
Droom finale: Belgie - Engeland
De reden waarom het zo leeg is zou zijn omdat deze pot niet echt om de hoek gespeeld word.
Veel Duitse supporters hadden kaartjes gekocht en terug verkocht.
Veel Duitse supporters hadden kaartjes gekocht en terug verkocht.
Eensch, alleen weet ik dan niet:Polycom schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:30:
Droom finale: Belgie - Engeland
1. Of ik moet kijken op de BBC of Één
2. Voor wie ik moet supporteren (zoals de Belgen dat zo mooi zeggen)
Haha de Engelse commentatoren bij de BBC blijven maar praten over hoe het lijkt alsof het een droom is.
Je speelt tegen Zweden...
Ik denk niet dat het veel zou uitmaken. Het Nederlands voetbal zit in een diepe crisis. Het maakt niet uit wie we als tegenstander hadden gehad. We lopen naderhand gewoon huilend van het veld af, want we hebben verloren.Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:18:
Als je trouwens bedenkt dat Zweden boven Nederland stond in de kwalificatie, dan had je dus kunnen zien hoe ver Nederland had kunnen komen mits ze hun organisatie een beetje op orde hadden gehad
Het blijft wel frappant dat de Belgen altijd floreren als het in ons land diepe crisis is. Zou dat nu die onzichtbare navelstreng zijn?

Lol op de BBC worden ze helemaal gek. "An out of body experience". Lijkt wel qua commentaar of ze net als België Brazilië aan het uitschakelen zijn en dit totaal niet verwacht hadden.
Haha dat riep ik ook al tegen mijn TVTk55 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:34:
Haha de Engelse commentatoren bij de BBC blijven maar praten over hoe het lijkt alsof het een droom is.
"ENGLAND is DOMINATING!!!"
Ja, tegen Zweden......
de verwachtingen in Engeland voor dit WK waren bizar laag.Tk55 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:34:
Iedereen vergeet: de Engelsen hadden vooraf niks verwacht van deze elf. Als Oranje hier door een gunstige loting was gekomen waren we ook blij.
Ik weet niet of je NOS ooit nog wilt kijken, maar in ieder geval is bevestigd dat Jeroen Elshof de finale gaat becommentariëren. Weet alleen niet welke wedstrijd hij onder andere gedaan heeft. Het is in ieder geval niet Frank snoeksRossi schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:33:
[...]
Eensch, alleen weet ik dan niet:
1. Of ik moet kijken op de BBC of Één
Misschien geen kant kiezen maar gewoon kijken naar een leuke wedstrijd en blij zijn ongeacht het resultaat?2. Voor wie ik moet supporteren (zoals de Belgen dat zo mooi zeggen)
Ze doen gewoon helemaal NIETS die Zweden.
5 minuten nog.
5 minuten nog.

[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2018 17:44 ]
★ What does that mean? ★
Nee, commentaar is eigenlijk altijd fijner op België of BBC. Niet om te haten op de NOS, is persoonlijke voorkeur.Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:39:
[...]
Ik weet niet of je NOS ooit nog wilt kijken, maar in ieder geval is bevestigd dat Jeroen Elshof de finale gaat becommentariëren. Weet alleen niet welke wedstrijd hij onder andere gedaan heeft. Het is in ieder geval niet Frank snoeks
Vind het tafelteam in de studio bij België ook stukken leuker. En ja, ik heb de eerste 6 wedstrijden op de NOS gekeken dus ik heb ze een kans gegeven
Vind het altijd leuk om bij elke wedstrijd een kant te kiezen, maakt het wat mij betreft leuker om te kijken.[...]
Misschien geen kant kiezen maar gewoon kijken naar een leuke wedstrijd en blij zijn ongeacht het resultaat?
[ Voor 12% gewijzigd door Rossi op 07-07-2018 17:48 ]
Aangezien Nederland helemaal niet meedoet ongetwijfeld nog net zo groot als met welk ander team ... (los van de fluitprestaties gezien dan, met dat onterecht buitenspel fluiten voor een doorgebroken Zweed is dat alvast een minnetje, net als die 'handsbal' van Granqvist al wordt zo een vaak genoeg gefloten om wat voor reden dan ook).Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:23:
[...]
Als Engeland en België de finale spelen, hoe groot is dan de kans dat een Nederlander die mag fluiten?
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 07-07-2018 17:52 ]
Gaan ze nu nog 5 min extra geven? Fluit gewoon af..
Mocht België - Engeland inderdaad de finale worden, dan kijk ik naar de Belgen. Het Engelse commentaar is prima zolang Engeland niet speelt
True, Engelsen zijn wel erg chauvinistisch.Bundin schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:49:
Mocht België - Engeland inderdaad de finale worden, dan kijk ik naar de Belgen. Het Engelse commentaar is prima zolang Engeland niet speelt
Dat probleem hebben de Nederlandse commentatoren gelukkig niet wanneer wij een WK spelen
@Deadsy @D-e-n
Verwachting of niet, in een poule met Tunesië, Panama en België zou je als Engeland gewoon door moeten. Vervolgens een Colombia dat niet echt veel heeft laten zien en dan mag je een kwartfinale tegen Zweden dat nóg minder heeft laten zien.
Natuurlijk, je moet het wel laten zien en er zijn uitzonderingen (zoals Duitsland), maar de Engelsen praten erover alsof dit vrijwel onmogelijk was. Dat valt allemaal wel mee. Zeker tegen dit Zweden zou je eigenlijk niet anders moeten verwachten dan duidelijke winst.
Verwachting of niet, in een poule met Tunesië, Panama en België zou je als Engeland gewoon door moeten. Vervolgens een Colombia dat niet echt veel heeft laten zien en dan mag je een kwartfinale tegen Zweden dat nóg minder heeft laten zien.
Natuurlijk, je moet het wel laten zien en er zijn uitzonderingen (zoals Duitsland), maar de Engelsen praten erover alsof dit vrijwel onmogelijk was. Dat valt allemaal wel mee. Zeker tegen dit Zweden zou je eigenlijk niet anders moeten verwachten dan duidelijke winst.
De Belgen zijn wel neutraal?Bundin schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:49:

Nee. Als wij dit soort kneuzenvoetbal laten zien, dan krijg je terecht karrevrachten kritiek. Dan schamen we ons collectief.D-e-n schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:37:
Iedereen vergeet: de Engelsen hadden vooraf niks verwacht van deze elf. Als Oranje hier door een gunstige loting was gekomen waren we ook blij.
Natuurlijk gaat het uieindelijk om het resultaat. Helaas voor Engeland gaan ze denk ik compleet nat tegen een voetballende ploeg. Als België gas geeft, dan wordt Engeland helemaal zoek gespeeld. Kroatië kan naast voetballen, ook zuigen. Dat gaan die jonkies niet redden.
Engeland heeft nog een hoop te schaven aan het team. Dat gaat dit toernooi niet lukken, dat is langere termijn werk.
Zweden kunnen nog steeds niet voetballen zonder Zlatan.
Daar spant UK toch wel echt de kroon in hoor. Ik kijk erg veel BBC en het is af en toe echt te erg voor woorden.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:53:
[...]
Dat probleem hebben de Nederlandse commentatoren gelukkig niet wanneer wij een WK spelen
En bij NL op een eindtoernooi kijk ik ook altijd BBC of België.
Voor de pot tegen Colombia werd wel gezegd dat het een sterke ploeg is etc en dat de Engelsen gaan verliezenTk55 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:53:
@Deadsy @D-e-n
Je kan natuurlijk altijd nog op Duitsland kijken
. Op België kijk ik al zeker sinds 2010 de eindtoernooien, iig de analyses met toen nog Boskamp
[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 07-07-2018 17:58 ]
Eensch, daar ben ik ook wel bang voor.mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:55:
[...]
Natuurlijk gaat het uieindelijk om het resultaat. Helaas voor Engeland gaan ze denk ik compleet nat tegen een voetballende ploeg. Als België gas geeft, dan wordt Engeland helemaal zoek gespeeld. Kroatië kan naast voetballen, ook zuigen. Dat gaan die jonkies niet redden.
Engeland heeft nog een hoop te schaven aan het team. Dat gaat dit toernooi niet lukken, dat is langere termijn werk.
Niet erger dan wij. Ze zijn vooral enthousiast. Heb je gezien hoe ze eerder België analyseerden? De BBC steekt qua professionaliteit uit boven zowel België als Nederland.
Engeland heeft z'n momentje nu wel gehad. Straks gaan ze het niet redden tegen Kroatie
Kroatie vind ik nou ook niet zo geweldig.Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:59:
Engeland heeft z'n momentje nu wel gehad. Straks gaan ze het niet redden tegen Kroatie
mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:55:
[...]
Nee. Als wij dit soort kneuzenvoetbal laten zien, dan krijg je terecht karrevrachten kritiek. Dan schamen we ons collectief.

Dan zijn we helemaal blij en zonder kritiek, behalve de paar azijnzeikers zoals Johan Derksen en Jan Mulder.
Het is nou niet dat we in Brazilie of Zuid Afrika elke wedstrijd zo fantastisch speelden.
Colombia was inderdaad het grootste obstakel. Maar dat is vaak met Midden- of Zuid-Amerikaanse ploegen. Verder hebben ze het vrij goed. Ik zie ze dan ook erg graag tegen Kroatië voor een echte strijd.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:56:
[...]
Voor de pot tegen Colombia werd wel gezegd dat het een sterke ploeg is etc en dat de Engelsen gaan verliezen
De finale van een WK halen na zeges op Tunesië, Panama, Colombia (wns), Zweden en Rusland. Het kan nog steeds.
Dat is geen slecht idee. Voor de ziggo slaven onder ons. Je kan op de Duitser kiezen uit 3 verschillende commentatoren. Niet dat het een wedstrijd beter maakt, maar toch. Geen Duitse Jack van Gelder, maar een rustgevende stem is ook wat waard.apis29 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:57:
Je kan natuurlijk altijd nog op Duitsland kijken. Op België kijk ik al zeker sinds 2010 de eindtoernooien, iig de analyses met toen nog Boskamp
Over het algemeen vind ik de klinische benadering, die veel mensen hier prefereren, onzin. Voetbal speel je met het hart, niet met het brein.
Als je die Belgen hoort dan is het niet veel beter.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:53:
[...]
Het is gewoon een menseljk trekje
★ What does that mean? ★
DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP! AAARHGHL JAAAAAH! DENNIS BERGKAMP! Edit: bron.MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:22:
[...]
Als je die Belgen hoort dan is het niet veel beter.
Het is gewoon een menseljk trekje
Misschien moet men zich inderdaad eens minder gaan focussen op dit soort dingen. 't Is eigen aan elke commentator en maar goed ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Coltrui op 07-07-2018 19:25 ]
Sja dat is natuurlijk niet waar. Op het WK2010 in Zuid-Afrika speelde Nederland zeer verdedigend en op de counter. Het was geen hogeschoolvoetbal, to say the least. Zodra de resultaten goed waren, zoals tegen Brazilië en Uruguay (zonder Suarez), was het volle bak hosanna.mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:55:
[...]
Nee. Als wij dit soort kneuzenvoetbal laten zien, dan krijg je terecht karrevrachten kritiek. Dan schamen we ons collectief.
Ja, helemaal mee eens.desmond schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:16:
[...]
Sja dat is natuurlijk niet waar. Op het WK2010 in Zuid-Afrika speelde Nederland zeer verdedigend en op de counter. Het was geen hogeschoolvoetbal, to say the least. Zodra de resultaten goed waren, zoals tegen Brazilië en Uruguay (zonder Suarez), was het volle bak hosanna.
En in Brazilie hebben ook keihard gezwijnd in een paar matches.
★ What does that mean? ★
Ja, ik vindt het een verschrikkelijk stukje commentaar. Een veel te hoog Steve Ballmer gehalte. Ik hou niet van neuroten en schreeuwerds. Als ik in Zuid AMerika woonde was ik waarschijnlijk geen voetbal fan omdat ik bij elke wedstrijd waar werd gescoord de TV zou uitschakelen.Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:13:
[...]
DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP! AAARHGHL JAAAAAH! DENNIS BERGKAMP!
Misschien moet men zich inderdaad eens minder gaan focussen op dit soort dingen. 't Is eigen aan elke commentator en maar goed ook.
Goll! GOL GOL!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. <insert 10minuten).. OOOL.
Maar het is allemaal subjectief.
Ik kijk in deze rangorde van hoog naar laag naar het WK: BBC -> één -> Nl -> Duitsland -> VPN
★ What does that mean? ★
Kijk geen BBC - maar zijn die dan zo klinisch als de Engelsen spelen? 't Is een vraag he, want zoals gezegd: ik kijk niet op die zender.
Ik hoop dat we straks nog eens een klasseflits van Modric krijgen
Verwijderd
Over 14 minuten weten we of de defensie van de Russen nog zo sterk is als in de tweede wereld oorlog!
Ze hebben iig een veel beter volkslied dan dat van NederlandVerwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:46:
Over 14 minuten weten we of de defensie van de Russen nog zo sterk is als in de tweede wereld oorlog!
Als we de oorlog er dan toch bijhalen, zou Kroatië op 0-1 moeten komen want zo lekker ging het niet met de Sovjets de eerste anderhalf jaarVerwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:46:
Na een Lucky goal gaan russen bus parkeren...
Weg
Zo op het eerste gezicht lijkt dit leuker te gaan worden dan vanmiddag. Vooruit, ik blijf wel ff kijken.
Hoe lang heeft de commentator geoefend op al die namen
Wel leuke wedstrijd dit
Wel leuke wedstrijd dit
Heb begrepen dat ze idd al maanden van te voren alle namen van alle deelnemende landen uit de kop stampen. Geen grap.tweakduke schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:15:
Hoe lang heeft de commentator geoefend op al die namen![]()
Wel leuke wedstrijd dit
Volgens mij staat dat op hun scherm vermeldDutchOwnage schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:19:
[...]
Heb begrepen dat ze idd al maanden van te voren alle namen van alle deelnemende landen uit de kop stampen. Geen grap.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oke, dan ben ik in de war met de vorige eeuw

Ben heel democr(o)atisch, dus:
Go Croatia!
Go Croatia!

Aaaaaahhhh nee
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Njet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat staat die keeper daar te gapen?
Leuke goal hoor, maar even een vraagje: moeten de spelers ook allemaal een plasje inleveren na de wedstrijden?
Hoe danDeadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:33:
Had de doelman kunnen hebben
Rusland wint dit WK natuurlijk.. Dat was toch al bekend?