Huh? Dit is echt wel netjes binnengeramd hoor...Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:33:
Had de doelman kunnen hebben
Haha mooi dit voor Rusland, vooral ook leuk voor de mensen die politiek niet los kunnen zien van sport
Inzet en zijn armen uitstrekken. En niet als een zoutzak blijven staan wanneer je ziet dat de speler naar buiten kapt.
Van tevoren uiteraardBlazeMuis schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:33:
Rusland wint dit WK natuurlijk.. Dat was toch al bekend?
Moi jonges, die Sherrychef knalt er hem smakelijk in!
Je weet dat die dingen in dat land op zijn zachtst gezegd nogal nauw met elkaar verbonden zijn?Terranova schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:34:
Haha mooi dit voor Rusland, vooral ook leuk voor de mensen die politiek niet los kunnen zien van sport
Het gaat mij niet om de politiek. Je wilt zo'n elftal gewoon niet in de finale.
Fernandes wil nog achter het doel langs
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:34:
[...]
Inzet en zijn armen uitstrekken. En niet als een zoutzak blijven staan wanneer je ziet dat de speler naar buiten kapt.

Ja hij kan verder naar rechts gaan maar de speler staat nog steeds vrij centraal, dit was gewoon een zeer goed schot waar de keeper, al had ie wat meer naar rechts gestaan alsnog vrij weinig aan kon doen
Hoeveel geld moet dit WK wel niet gekost hebben als Rusland niet alleen zoveel stadions hoefden te bouwen hotelarrangementen voor supporters en spelers, pers-functies, VAR, maar dan ook nog eens alle andere teams (met de duurste spelers op deze planeet) dan Rusland heeft moeten omkopen .
Moet echt het duurste WK ooit zijn dit.
How do you save a random generator ?
Mja, ze staan op dit moment toch niet onverdiend op voorsprong. Dus je kan je pest of cholera-gewijs de vraag stellen of je Kroatië op basis hiervan dan wel in de finale wil... .D-e-n schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:36:
Is Rusland nu zo goed of Kroatië gewoon slecht?
Aangezien de Kroaten ineens niet meer kunnen voetballen, denk ik dat je er wel rekening mee moet houden,D-e-n schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:36:
Hoppa

Is toch ook al het duurste WK ooit zonder de 'extraatjes' ...enchion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:38:
Hoeveel geld moet dit WK wel niet gekost hebben als Rusland niet alleen zoveel stadions hoefden te bouwen hotelarrangementen voor supporters en spelers, pers-functies, VAR, maar dan ook nog eens alle andere teams (met de duurste spelers op deze planeet) dan Rusland heeft moeten omkopen .
Whopaaaa
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zonde, Kroatie speelde zo leuk tot de vorige pot. (edit: fijne timing
)
Kleine bonus voor mij: Ik ben in de UK tijdens de halve finale
Lekker de pub in.
Kleine bonus voor mij: Ik ben in de UK tijdens de halve finale
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 07-07-2018 20:41 ]
Damn, stond die T-34 net geparkeerd, kan ie weer van de handrem afNew Yorker schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:33:
Mooie goal, hup snel bus parkeren!!

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Rusland toch echt wel beter.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat wordt nog wat, Engeland tegen Rusland. Zou dan als ik de keeper was de doelpalen niet aanraden ivm Novichok.carpebios schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:41:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vreesde dat dus al na Denemarken. Dan toch graag Engeland. Zowel tegen Frankrijk als België heb je dan toch iets van een affiche.Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:38:
[...]
Mja, ze staan op dit moment toch niet onverdiend op voorsprong. Dus je kan je pest of cholera-gewijs de vraag stellen of je Kroatië op basis hiervan dan wel in de finale wil... .
Ik vraag me af wat er met Kroatië is gebeurd. Dat doelpunt is wel mooi maar na de groepsfase lijken ze ineens anders, in negatieve zin. Een beetje uitgeknepen na 3 wedstrijden? Ze houden voorlopig stand maar ze zitten op hun tandvlees.
Wordt wel nog leuk als de verlengingen komen en al die Russen krampen krijgen, die zijn ook uitgeput.
Wordt wel nog leuk als de verlengingen komen en al die Russen krampen krijgen, die zijn ook uitgeput.
[ Voor 18% gewijzigd door algalid op 07-07-2018 20:45 ]
Met Rakitic voorop!algalid schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:44:
Ik vraag me af wat er met Kroatië is gebeurd. Dat doelpunt is wel mooi maar na de groepsfase lijken ze ineens anders, in negatieve zin. Een beetje uitgeknepen na 3 wedstrijden? Ze houden voorlopig stand maar ze zitten op hun tandvlees.
Dat lijkt maar zo. Die Kroaten lopen maar wat aan te klooien. Je kan mij niet wijsmaken dat ze ineens het voetbal verleerd zijn.carpebios schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:41:
De vorige wedstrijd waren de Kroaten nou ook niet echt sterk aan het voetballenmavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:46:
[...]
Dat lijkt maar zo. Die Kroaten lopen maar wat aan te klooien. Je kan mij niet wijsmaken dat ze ineens het voetbal verleerd zijn.
Hoe leuk ik de Russen ook vind spelen en wil het allemaal graag het voordeel van de twijfel geven, ik blijf er gewoon een nare bijsmaak van houden. Met de winterspelen en al de dopingschandalen nog vers in het achterhoofd. Om nog maar te zwijgen over de dopingprakijken achter het vroegere ijzeren gordijn. Net zoals dat ik niet naar Froome kan kijken bij het wielrennen zonder die nare bijsmaak.
Zag je de gelijkmaker. Even het gashendeltje open zetten.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:46:
[...]
De vorige wedstrijd waren de Kroaten nou ook niet echt sterk aan het voetballen
En toch zie ik op het moment eerder een volgende goal voor Rusland dan voor Kroatie aankomen.mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:48:
[...]
Zag je de gelijkmaker. Even het gashendeltje open zetten.
Zover achterover leunen doet Kroatie echt niet expres
Die Kroaten zijn zo bang om te verliezen dat ze niet meer durven te voetballen, terwijl dat juist hun kracht is. Dat was bij Denemarken ook al zo en lijkt nu nog erger te zijn geworden.
Willen die Kroaten wachten tot de Sovjets moe worden ofzo? ( Newsflash, dat gaat niet gebeuren
)
Als ze nu in de 2e helft het normale Kroatenspel gaan spelen, vegen ze dat Rusland zo van de mat.
Als ze nu in de 2e helft het normale Kroatenspel gaan spelen, vegen ze dat Rusland zo van de mat.
Zou Rusland dan toch gekochte pot hebben. Nah dat kan in deze fase niet meer.
Komop Kroatie, en zorg voor 4 "gezonde" landen in de halve finales.
Ach wat spulletjes in de thee van de tegenstander zodat ze aan het begin van de pot al dood moe zijnSjah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:58:
Zou Rusland dan toch gekochte pot hebben. Nah dat kan in deze fase niet meer.
Wedstrijd met rusland.. en nog zijn er talloze lege plaatsen.
Dat kan toch niet.
Dat kan toch niet.
★ What does that mean? ★
Twijfel dat het WK daar wel zo leeft als men zegt.MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:06:
Wedstrijd met rusland.. en nog zijn er talloze lege plaatsen.
Dat kan toch niet.
Vergeet niet dat de FSB de hooligans heeft gewaarschuwd om niet naar de wedstrijden te gaan.
Misschien is het percentage hooligan daar zo groot dat dit gewoon direct merkbaar is in de kaartverkoop
De belgische verslaggever kent niet het verschil tussen het "Hij trok aan mijn shirtje" en het "Geef hem geel" gebaar?
★ What does that mean? ★
Of mensen met kaartje worden opgepakt dan wel komen niet meer opdagen of krijgen hem niet doorverkocht. Het zit vol genoeg, de herrie is er.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:07:
[...]
Twijfel dat het WK daar wel zo leeft als men zegt.
Vergeet niet dat de FSB de hooligans heeft gewaarschuwd om niet naar de wedstrijden te gaan.
Misschien is het percentage hooligan daar zo groot dat dit gewoon direct merkbaar is in de kaartverkoop
Overigens vind ik Rusland nog niet zo heel gek spelen, maar denk ik dat Kroatië er nog wel 1 bij krijgt. Maar Rusland heeft aangetoond niet veel nodig te hebben om te winnen.
Van wat ik gewonnen heb is voor Rusland nog niet de halve finale bereikt in een WK. De soviet unie wel, maar dat lijkt me niet echt relevant. Kroatie is 2x in halve finale gekomen en uiteindelijk 3e en 4e geworden maar dus nooit in de finale gekomen. Engeland is ook al even geleden en België is halve finale ook nog nooit gelukt. Dus er is een grote kans dat een land gaat winnen wat nog nooit gewonnen heeft. Wat mij betreft (mits verdiend gewonnen) gewoon hardstikke mooi.
Overigens vond ik de vorige wedstrijd van Kroatië ook niet zo heel sterk tegen een gehavend Colombia, dus het kan nog alle kanten op.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2018 21:17 ]
Kunt de kaartjes ook terug verkopen aan de FIFA bij de kaart verkoop punten.Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:17:
[...]
Of mensen met kaartje worden opgepakt dan wel komen niet meer opdagen of krijgen hem niet doorverkocht. Het zit vol genoeg, de herrie is er.
Serieus, Perisic...
[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 07-07-2018 21:20 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bizar hoe die er niet in ging!
Leek me heel duidelijk dat die niet over de lijn wasVerwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:20:
Geen doellijn technologie?
Ze worden nu toch wel moe hoor...Leon Zwiers schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:54:
Willen die Kroaten wachten tot de Sovjets moe worden ofzo? ( Newsflash, dat gaat niet gebeuren)
Verwijderd
Dit gaat nergens over, sloom spel, totaal geen initiatief. Kroatië is sinds Denemarken niet meer het Kroatië van de groepsfase...
Het is treurig inderdaad, en dan komt dus een van deze twee ploegen in de halve finale, en gaat een ervan dus minimaal om derde/vierde plek spelen

Die tweede helft loopt uit op een sisser. Heb vreugde, we krijgen nog een verlenging van 30 minuten om te smullen van dit schouwspel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Beide ploegen zijn niet meer fit genoeg. Wordt nog wat als het verlenging wordt.
Modric is ook leeg aan het raken
Modric is ook leeg aan het raken
[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 07-07-2018 21:38 ]
Nogmaals - wat bezielt de Kroatische coach om Modric zo teruggezakt te laten spelen? Snap er geen knijt van...
Het zit Kroatië echt niet mee, ook de scheids niet
Mag ik de heren hier even herinneren dat je met mooi spel niet altijd wereldkampioen wordt en met sloom initiatiefloos spel mogelijk nu wel... Er liggen al aardig wat landen uit omdat ze geen antwoord hadden hierop. Het is ook niet de schuld van Rusland dat Kroatië het niet af kan maken. En Rusland heeft eigenlijk alleen tegen Saudi Arabië aanvallend gespeeld, de rest was vooral wachten op de counter, dus dan is dit niet verrassend.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2018 21:41 ]
Ik denk dat iedereen dat wel snapt. Maar er zit niks meer in de tank bij geen van beide ploegen. Het is niet slecht omdat het tactisch dicht zit, maar omdat geen van beide teams nog fut heeft en dat nog voor de 90 minuten...Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:38:
Mag ik de heren hier even herinneren dat je met mooi spel niet altijd wereldkampioen wordt en met sloom initiatiefloos spel mogelijk nu wel... Er liggen al aardig wat landen uit omdat ze geen antwoord hadden hierop. Het is ook niet de schuld van Rusland dat Kroatië het niet af kan maken.
Waarom krijgt Pjaca nooit een kans?
Ik weet niet of dit klopt, maar bij het EK zijn de Britse hooligans vakkundig hun hok ingetrapt door militair opererende Russen. Daarnaast is Rusland geen Westen, dus er gelden daar heel andere wetten. Ik ben geen Engelsman, maar ik denk dat er ook zonder inmenging van de KGB/FSB heel duidelijk is gemaakt om niet de beest uit te hangen. Doe je het wel, dan wacht er werkkamp in Syberië. Dan mag je het zelf lekkker uitzoeken.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:07:
[...]
Twijfel dat het WK daar wel zo leeft als men zegt.
Mja het is in Sotsji ook nu een luchtvochtigheid van 81%. Das best flink ook al is het 22 graden. Daarom is iedereen ook zo bezweet.Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:41:
[...]
Ik denk dat iedereen dat wel snapt. Maar er zit niks meer in de tank bij geen van beide ploegen. Het is niet slecht omdat het tactisch dicht zit, maar omdat geen van beide teams nog fut heeft en dat nog voor de 90 minuten...
Maar ik denk dat Rusland gewoon goed gekeken heeft hoe ze Kroatië vast moeten zetten. Dat is geen mooi voetbal, maar het staat nog gelijk dus lijkt wel te werken. Beide ploegen hebben ook al een wedstrijd met verlenging gehad, dus dat het nu wat minder gaat, was wel te verwachten.
Wen er maar aan, want in Qatar ga je meer van dit soort wedstrijden krijgen
Dat weet ik.mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:46:
[...]
Ik weet niet of dit klopt, maar bij het EK zijn de Britse hooligans vakkundig hun hok ingetrapt door militair opererende Russen. Daarnaast is Rusland geen Westen, dus er gelden daar heel andere wetten. Ik ben geen Engelsman, maar ik denk dat er ook zonder inmenging van de KGB/FSB heel duidelijk is gemaakt om niet de beest uit te hangen. Doe je het wel, dan wacht er werkkamp in Syberië. Dan mag je het zelf lekkker uitzoeken.
Is al in diverse media voorbij gekomen dat aardig wat bekende hooligans verdwenen zijn (vakantie kamp in siberie ofzo) en dat de fsb aan de andere hooligans duidelijk heeft gemaakt weg te blijven van de wedstrijden en zich te gedragen, of anders...
Ondertussen is de Kroatische keeper waarschijnlijk klaar, en de wissels zijn op...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
over een paar minuten word hij gewisseld en dan mogen we hier nog 30min naar kijkenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:49:
Ondertussen is de Kroatische keeper waarschijnlijk klaar, en de wissels zijn op...
Waarom zou je willen tijdrekken?Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:51:
Lijkt mij dat het gewoon tijdrekken was. Als je er echt last van hebt, ga je niet zo snel nog staan
Als je het halve team vermoed ziet en snakkend naar wat water, dan lijkt me dat niet heel raar? Even overleggen om ze aan te moedigen het nog te proberen e.d.
Hij ziet er gewoon prima uit nu
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2018 21:53 ]
Ik bedoel de Engelsen. Geen hooligan gezien. Ik ga ervanuit dat die groep een uitreisverbod van GB hebben gehad. De Russische hooligans zijn idd door Putin gewaarschuwd. Zijn wil is wet.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:49:
[...]
Dat weet ik.
Is al in diverse media voorbij gekomen dat aardig wat bekende hooligans verdwenen zijn (vakantie kamp in siberie ofzo) en dat de fsb aan de andere hooligans duidelijk heeft gemaakt weg te blijven van de wedstrijden en zich te gedragen, of anders...
De trainer van de Russen klapt in de handen "Goed gedaan!" We mogen ons opwachten aan een slechte reeks strafschoppen die beide ploegen hebben tentoon gesteld...
Afschaffen die verleningen. Direct naar de penalty's. Hier zit toch niemand op te wachten?
Misschien inplaats van 1 moeten ze eens testen met 3 wissels in de extra tijd.DutchOwnage schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:57:
Afschaffen die verleningen. Direct naar de penalty's. Hier zit toch niemand op te wachten?
Dan heb je toch opeens 3 spelers die voluit kunnen gaan wanneer iedereen dood moe is
Mja, moeilijk he? Als Brazilië gisteren de 2-2 had gemaakt, denk ik dat iedereen er nog wel 30 minuutjes voor wilde gaan zittenDutchOwnage schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:57:
Het was niet geweldig, maar redelijk vermakelijk. Ben benieuwd hoe lang die keeper het nog vol gaat houden.
Is er eigenlijk een land geweest aan die 'zwakke' kant dat leuk voetbal heeft laten zien?
Engeland kan wel voetballen, maar het blijft allemaal toch redelijk beperkt
Kroatie komt er niet uit
Spanje kan veel passen, maar daar koop je niets mee
Colombia stelde niet veel voor
Rusland wil precies een niveau forceren wat ze eigenlijk niet aankunnen
Zweden, Zwitserland en Denemarken hadden gewoon geluk om in de knock-outs te geraken
Dan vond ik Uruguay, Mexico of Japan veel interessanter
Kroatie komt er niet uit
Zweden, Zwitserland en Denemarken hadden gewoon geluk om in de knock-outs te geraken
Daar heb je idd een heel terecht puntColtrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:58:
[...]
Mja, moeilijk he? Als Brazilië gisteren de 2-2 had gemaakt, denk ik dat iedereen er nog wel 30 minuutjes voor wilde gaan zitten
Japan vond ik best goed spelen inderdaad. Is dat een 'zwak' land?Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:59:
Is er eigenlijk een land geweest aan die 'zwakke' kant dat leuk voetbal heeft laten zien?
Kroatie komt er niet uit
Daarnaast Marokko was ook best onderhoudend, alleen bij de laatste wedstrijd dan. Maar toen was het al verspeeld
En nu gaan ze allemaal vol voor de penals en lekker tijd rekken
De regel 'als het een kutmatch is, gaan we de verlengingen skippen' zou wel mooi zijn. En volledig in de geest van dit WK mag de VAR dit beslissen
Ik denk toch dat Kroatie wel zal blijven pushen hoor.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:00:
En nu gaan ze allemaal vol voor de penals en lekker tijd rekken
Gewoon iemand op Twitter (Engelsman)
Verder deze gespot:

Voor degenen die even moeten weten wie het is:
spoiler:
Die speler van Engeland dus
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2018 22:01 ]
Publiek laten stemmenColtrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:00:
[...]
De regel 'als het een kutmatch is, gaan we de verlengingen skippen' zou wel mooi zijn. En volledig in de geest van dit WK mag de VAR dit beslissen
Schijnt toch nep te zijn?Martinspire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:01:
[...]
Gewoon iemand op Twitter (Engelsman)
Verder deze gespot:
[afbeelding]
Voor degenen die even moeten weten wie het is:spoiler:Die speler van Engeland dus
Denk dat ze in de rest van België dan toch liever meteen penalties hadden gehadColtrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:58:
[...]
Mja, moeilijk he? Als Brazilië gisteren de 2-2 had gemaakt, denk ik dat iedereen er nog wel 30 minuutjes voor wilde gaan zitten

Ja hoorapis29 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:03:
[...]
Denk dat ze in de rest van België dan toch liever meteen penalties hadden gehad
Edit: ff serieus, als je deze gast ziet...

Dan heb je toch meteen zin om een mooi uitgebeend stuk rundsvlees van een kilo en een half pond filet américain te bestellen?
[ Voor 35% gewijzigd door Coltrui op 07-07-2018 22:06 ]
Man, ik zou wel eens een tekstanalyse willen zien. Welke termen het meest worden gebruikt.
"Wat een slagveld"
Als de commentatoren halverwege een zin stilvallen dan weet je al wat ze daarna [...].
"Wat een slagveld"
Als de commentatoren halverwege een zin stilvallen dan weet je al wat ze daarna [...].
Tja, was Japan een zwak land? Als blok stond het wel heel sterk tegen Belgie...marapuru schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:00:
[...]
Japan vond ik best goed spelen inderdaad. Is dat een 'zwak' land?
Daarnaast Marokko was ook best onderhoudend, alleen bij de laatste wedstrijd dan. Maar toen was het al verspeeld
Japan zat overigens dus niet aan de 'zwakke' kant van het schema
Kroatië valt uit elkaar...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou rusland even gas geven en heel kroatie valt om.
Belgie - Engelandjaapstobbe schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:08:
Belgie-Rusland, wat een finale