[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 76 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

D-Three schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:34:
[...]

Ah ja. Ken je het verhaal van de jongen die wolven roept?
Mowgli? 8)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 17:47
Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/5pjvgo.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Le Enfant! op 06-07-2018 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-09 09:46

Qu3st

Zo ik was iets later thuis dus alle nieuwssites en sociale media genegeerd en de wedstrijd iets later gaan kijken. Man man man wat een wedstrijd! België heeft fantastisch gespeeld. Ze hebben ook het geluk van een kampioen gehad. Ik ga nog niet zeggen dat ze kampioen worden, want al mijn voorspellingen liggen eruit. Maar och wat heb ik genoten!
Wat was die Eden Hazard geniaal!

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 06-07-2018 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:41
dat was een slechte dag voor zuid Amerika. Nog 6 ploegen over, allemaal Europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 22:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

jaapstobbe schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:46:
dat was een slechte dag voor zuid Amerika. Nog 6 ploegen over, allemaal Europees.
Vijf he. En Engeland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:40
Je hebt gelijk, het is de Duitsers ook niet gelukt ;om Engeland iln te nemen. O-) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Waarom hebben mensen toch altijd zo'n moeite om EU en Europa uit elkaar te houden? O-) :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ok,genoeg gelachen. Terug naar de studio, het woord is terug aan jou @naitsoezn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:37
Exocet schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:29:
Nog 1 wedstrijd winnen en België is wereldkampioen!
Dit is precies de houding die een ploeg niet moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Sir_Lion schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:05:
[...]

Welke? Ik heb er geen gezien die echt terecht was.
.

Zeker wel terecht geweest.

[ Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 06-07-2018 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12

v8power67

Psn: Mausosaurus

Precies deze wedstrijden vandaaag gemist...
Maar ben zeer blij m3t uitslag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SohayzF.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 22:38
Anton.net schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:23:
De Belgische voetbalbond kan nu wel in hun handjes wrijven, ze hebben het contract van Martinez verlengd.
Maar ja, je weet nooit he....
Contract zegt niks, het hangt er van af hoe beide partijen het onderhandeld hebben en wat de derde partij op tafel wil leggen. Indien België de finale zou halen, zie ik hem eigenlijk niet blijven omdat het hoogste is bereikt en het moeilijk is beter te scoren. De naam Martinez duikt op bij Spanje, geraak je daar het volgende EK of WK verder mee dan kan je daar wel eer mee opstrijken...

Maar goed ik heb het wel vaker verkeerd... :D :P

[ Voor 33% gewijzigd door D-Three op 06-07-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:37

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ik vertrek maandag op reis naar.... Frankrijk. Dinsdag kijk ik daar de match, hoop niet dat Fransen agressief zijn ofzo :+

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Laatst online: 23-09 17:29
Het heeft even geduurd maar de pleinen staan nu wel, volgens de NOS "on-Belgisch", vol:

https://www.vrt.be/vrtnws...-aanloop-naar-de-kwartfi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Jellabie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:18:
Ik vertrek maandag op reis naar.... Frankrijk. Dinsdag kijk ik daar de match, hoop niet dat Fransen agressief zijn ofzo :+
Totaal niet! Heb daar de EK finale gekeken en ik was de enige die voor Portugal was. En ik ben er levend vanaf gekomen. Alleen wat chagrijnige blikken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Yarisken schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:25:
[...]

Neymar is en blijft een hele hele goeie voetballer. Maar niemand is 222 miljoen waard :-)
"Volgens onze data is Neymar die 222 miljoen euro gewoon waard." https://nos.nl/op3/artike...eer-waard-dan-neymar.html ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vind de respons van de Braziliaanse coach top (op de BBC website):
"I thought it was a great match and we had a lot of it, with plenty of possession and a lot of opportunities. But Belgium were more effective in converting their opportunities.

"They have a lot of top players and finished well. Thibaut Courtois also made a real difference. For all the pain I feel right now, if you like football, you have to watch this game. It's going to give you pleasure."
Dat is een gentleman. Niet klagen over pingels of pech, maar zeggen dat het een prachtige wedstrijd was en dat deze bekijken je plezier zal geven als je van voetbal houd d:)b .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Wat denken jullie van morgen? Het zijn alle 4 wel ploegen die redelijk wat geluk hebben gehad en niet altijd fantastisch speelden. Toch maar Kroatie en Engeland dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Kroatië en Engeland lijken me een zekerheidje. Hoewel ik nog steeds hoop dat die hautaine Engelsen sneuvelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:44:
Kroatië en Engeland lijken me een zekerheidje. Hoewel ik nog steeds hoop dat die hautaine Engelsen sneuvelen...
Engeland is de enige kans op een leuke finale. Die Kroaten parkeren ook gewoon de bus hoor.

Overigens verwacht ik dat ze sneuvelen tegen de Russen, helaas

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 06-07-2018 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Rusland heeft al meer wedstrijden een resultaat boven hun prestatie gehaald. Ben wel benieuwd, maar het zijn wel mindere wedstrijden dan vandaag.

Zweden en Kroatie zijn wel teams waar niemand zomaar van wint, ook Frankrijk en Belgie zullen het moeilijk krijgen tegen ze.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:46:
[...]

Engeland is de enige kans op een leuke finale. Die Kroaten parkeren ook gewoon de bus hoor.

Overigens verwacht ik dat ze sneuvelen tegen de Russen, helaas
Huh? Ik snap echt niet hoe sommige mensen een wedstrijd zó anders kunnen zien. Nog nooit de bus geparkeerd. Die gasten hebben tot nu toe nog geen punt laten liggen. En dan met spelers als Rakitic, Modric,... Laatste wedstrijd lekker over de streep getrokken met een B-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:50:
[...]

Huh? Ik snap echt niet hoe sommige mensen een wedstrijd zó anders kunnen zien. Nog nooit de bus geparkeerd. Die gasten hebben tot nu toe nog geen punt laten liggen. En dan met spelers als Rakitic, Modric,... Laatste wedstrijd lekker over de streep getrokken met een B-team.
Fantastische spelers en de voorronde was leuk ja maar we weten nu ook hoe goed die Argentijnen waren. En na die pot tegen Denemarken gezien te hebben verwacht ik niet dat ze België of Frankrijk lekker gaan laten ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:56:
[...]
Fantastische spelers en de voorronde was leuk ja maar we weten nu ook hoe goed die Argentijnen waren. En na die pot tegen Denemarken gezien te hebben verwacht ik niet dat ze België of Frankrijk lekker gaan laten ballen.
Elke ploeg heeft een DNA. Volgens mij kan je met bovengenoemde spelers na de wedstrijden die ze nu getoond hebben, plots de bus niet gaan parkeren. Zoals ik al eerder riep: slechts 2% van alle teams heeft een plan B. Spanje, Duitsland, Argentinië, Uruguay, Peru en nu ook Brazilië, noem maar op... Uitgaan van eigen sterkte en geen tactische vaardigheid om als het nodig is te wijzigen.

Dat plan B gaat nog iets groots worden, let op mijn woorden.

[ Voor 17% gewijzigd door Coltrui op 07-07-2018 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@Coltrui
Onder druk van angst gaan ploegen plots verdedigender spelen. Zie Colombia tegen Engeland. De Kroaten hebben een geweldig middenveld maar ik vrees dat ze aanvallend net datgene missen om een finale leuk te maken, maar meer nog om de Russische muur te slopen.

Uiteindelijk is het meest belangrijke dat Engeland-Kroatië gewoon de halve finale wordt. Dan hebben we in elk geval geen Zweden of Rusland.

[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 07-07-2018 00:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik denk dat niet. Maar goed, we zien wel! Jij gaat voor de Russen, ik zeg dat Kroatië dat wel haalt met twee vingers in de neus.

Die andere kwartfinale baart me meer zorgen. Engeland heeft tegen Panama de eerste helft laten zien waartoe ze in staat zijn; maar dat is het dan. En Zweden geraakt er altijd door op een rare manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Het wordt nog link voor Krefel, ze gaan TV's terugbetalen als België meer dan 15 keer scoort.
Ze hebben nu 13 goals, maarja, telt nummer 12 wel? Want dat was een owngoal van Brazilië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

België-Frankrijk staat meestal wel garant voor een resem doelpunten. Laatste (dacht ik?) wedstrijd tegen Frankrijk werd het 3-4 in Stade de France. Ok, er is wat tijd overheen gegaan, maar beide teams speelden toen toch zoals ze nu nog spelen. Kan lekker alle kanten op.

[ Voor 12% gewijzigd door Coltrui op 07-07-2018 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@Coltrui
Ik heb nergens gezegd dat ik zeg dat Zweden een eitje is voor Engeland. Het ging me meer om het feit dat jij hoopte dat Engeland zou sneuvelen. En dat lijkt me voor het toernooi niet fijn, mede omdat ik gezien het geknoei tegen de Denen (ook) vrees voor de Kroaten.

Overigens is deze groep Engelsen allesbehalve hautain. Er zitten veel jonge gasten in en de Engelsen verwachtten er bij aanvang juist weinig van, zonder een Rooney, Gerrard etc..

Edit:
Die tv's zijn ze kwijt. Twee wedstrijden en als de eerste niet goed afloopt is de troostfinale normaal gesproken geen 0-0 pot.

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 07-07-2018 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:54
Belgie heeft hun taak goed gedaan. Nu mogen ze van mij winnen of verliezen :D.

Vind wel dat ze mogen stoppen met het gastland al die voordelen te geven. De extra dagen rust etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

D-e-n schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:25:
@Coltrui
Ik heb nergens gezegd dat ik zeg dat Zweden een eitje is voor Engeland. Het ging me meer om het feit dat jij hoopte dat Engeland zou sneuvelen. En dat lijkt me voor het toernooi niet fijn, mede omdat ik gezien het geknoei tegen de Denen (ook) vrees voor de Kroaten.

Overigens is deze groep Engelsen allesbehalve hautain. Er zitten veel jonge gasten in en de Engelsen verwachtten er bij aanvang juist weinig van, zonder een Rooney, Gerrard etc..
Ik heb nergens gezegd dat jij beweert dat Zweden een eitje wordt voor Engeland? Wat is dit nu weer...

Deze groep is niet hautain, wel de hele Engelse pers na de verloren wedstrijd tegen de Belgen in de poulefase. Snap dat je dat niet meekrijgt, maar je wel graag houden aan dingen die ik zeg, in plaats van me woorden in de mond te leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16

SuBBaSS

-has Ryzen

Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:26:
Nu mogen ze van mij winnen of verliezen :D.
:D
Zijn ze dus precies niets mee opgeschoten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

Sméagol

Master of Mayhem

Ik kom net thuis, dus ik zie het nieuw net.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Coltrui
Ik typ het rot maar bedoel dus dat ik Zweden-Engeland zeker geen uitgemaakte zaak vind, helaas.

Verder vind ik dat je hard oordeelt over die Engelsen. Er was qua houding echt nul komma nul verschil tussen de Engelsen en de Belgen voor die wedstrijd. En na de wedstrijd hebben beide kampen het resultaat in hun voordeel uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah

Vind wel dat ze mogen stoppen met het gastland al die voordelen te geven. De extra dagen rust etc.
Dat Rusland is het echte gevaar om deze/alle Wk-titel(s) te degraderen , niet Zweden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

BE-BR was een heerlijke wedstrijd om naar te kijken naar mijn mening..

Top 3 spelers van de avond wat mij betreft:
- Hazard, Lukaku en Courtois.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:56:
Hoera voor het groepje voetballers dat geboren werd op het stuk grond tussen wier grenzen ik geboren ben!
De grond is mannelijk, dus wiens grenzen.

België mag stiekem beginnen dromen, al hadden we heel veel geluk. Frankrijk was tot nu toe ook niet zo goed als verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repel Steel
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
YellowOnline schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:52:
[...]

De grond is mannelijk, dus wiens grenzen.

Laat maar, ik dacht dat ik het beter wist.

[ Voor 10% gewijzigd door Repel Steel op 07-07-2018 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
YellowOnline schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:52:
[...]

België mag stiekem beginnen dromen, al hadden we heel veel geluk. Frankrijk was tot nu toe ook niet zo goed als verwacht.
Ja dromen mag en moet. Maar Frankrijk had met Uruguay ook een ploeg die voor verdedigen koos. Met Belgie hebben ze een open wedstrijd, dan is het afwachten wie het eerst in het mes van de ander loopt. Vergeet niet dat NL met 0-4 het schip inging in Parijs, wmb hebben die Fransen niks meer te bewijzen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 07-07-2018 01:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Goed (of eigenlijk perfect) counteren is ook een kunst.

Erg fijn dat Neymar nu thuis verder kan uithuilen en schwalbes oefenen in zijn achtertuin.

Ik lees hier dat nu alleen Frankrijk rest maar die houding lijkt me gevaarlijk. Als 2 honden vechten om een been loopt Kroatie er mee heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23-09 12:31
Die Brazilianen kunnn de kleuren zwart, rood en geel niet meer aanzien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:07
Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:19:
Het wordt nog link voor Krefel, ze gaan TV's terugbetalen als België meer dan 15 keer scoort.
Ze hebben nu 13 goals, maarja, telt nummer 12 wel? Want dat was een owngoal van Brazilië :P
Ze hebben nu 14 goals. Is die actie geldig bij 15 goals of meer of alleen bij meer dan 15 goals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
Sjah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 01:43:
[...]

Ja dromen mag en moet. Maar Frankrijk had met Uruguay ook een ploeg die voor verdedigen koos. Met Belgie hebben ze een open wedstrijd, dan is het afwachten wie het eerst in het mes van de ander loopt. Vergeet niet dat NL met 0-4 het schip inging in Parijs, wmb hebben die Fransen niks meer te bewijzen.
Nederland zou zelfs van Vaticaanstad verliezen.

Die 0-4 zegt eigenlijk niks over het Franse elftal. We hebben denk ik de echte Fransen nog helemaal niet gezien. Zeker niet in dit toernooi. Alles gaat met twee vingers in de neus, tot nu toe.

Dat zegt natuurlijk niks en misschien kunnen ze gewoon niet beter. Ik heb wel gezien, dat de Fransen verschillende stijlen kunnen spelen. Dat maakt ze erg onvoorspelbaar. Maar goed, dat zag ik ook bij de Brazilianen.

Gaan de Belgen door tegen Frankrijk? Geen idee, maar het kwartje valt eigenlijk elke keer voor de Belgen de goede kant op dit toernooi. Dat kan je als voorteken zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros

Het zou me niks verbazen, als Rusland straks in de halve finale staat. Niet omdat ze nu zo goed kunnen voetballen, maar het is wel Rusland.

Ze hebben al een dubieuze reputatie in de sport, en prestige is voor dat land kennelijk erg belangrijk. Zie Sochy en nu dit WK. Bakken met geld werden op die projecten kapot gegooid.

Ik hoop dat het een eerlijke wedstrijd gaat zijn, maar zeker zou ik er niet van zijn. Daarvoor hebben de Russen teveel en te vaak de sport lopen saboteren. En we weten allemaal dat de FIFA een maffia organisatie is, en zich graag laat misbruiken als een soort hoer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22
The day after: aaauw wat een nacht! Waaauw wat een match!

We worden wereldkampioen!!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

kazzzdafke schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:12:
The day after: aaauw wat een nacht! Waaauw wat een match!

We worden wereldkampioen!!
Ik help het jou hopen... maar heb er een hard hoofd in. Brazilië was gisteren wereldkampioen kansen missen maar als er zo tegen Frankrijk wordt verdedigd dan gaat België er keihard af. Frankrijk heeft in tegenstelling tot Brazilië wel echte verdedigers en zijn niet afhankelijk van één speler in de voorhoede.

Ik gok nog steeds op een finale Frankrijk-Kroatië :)

maar gun het onze zuiderburen o zo graag :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:24
GS88 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:44:
BE-BR was een heerlijke wedstrijd om naar te kijken naar mijn mening..

Top 3 spelers van de avond wat mij betreft:
- Hazard, Lukaku en Courtois.
Vertonghen speelde ook de wedstrijd van zijn leven. Had Willian compleet in zijn broekzak de eerste helft en die werd ook gewisseld na rust.

De Belgen hebben gepiekt op het juiste moment, het hele elftal. Ik hoop oprecht dat ze tegen de Fransen opnieuw kunnen herhalen. De wedstrijd was wel een fysieke aanslag, iedereen was kapot daarom hopen dat ze genoeg hersteld zijn want dinsdag is al snel. De Fransen zijn lang zo diep niet hoeven gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

DutchOwnage schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:47:
[...]

Vertonghen speelde ook de wedstrijd van zijn leven. Had Willian compleet in zijn broekzak de eerste helft en die werd ook gewisseld na rust.

De Belgen hebben gepiekt op het juiste moment, het hele elftal. Ik hoop oprecht dat ze tegen de Fransen opnieuw kunnen herhalen. De wedstrijd was wel een fysieke aanslag, iedereen was kapot daarom hopen dat ze genoeg hersteld zijn want dinsdag is al snel. De Fransen zijn lang zo diep niet hoeven gaan.
Fellaini speelde ook een goede wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:37

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:19:
14 als ik goed kan tellen, niet?

De Nederbelg !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
Voor mensen die zich afvragen hoe het juist zit met die TV-actie:
Het Laatste Nieuws - Gratis televisie bij elektroketen komt nu wel héél dichtbij. Heeft Krëfel al spijt?

Op een rijtje:
  • Krefel telt momenteel 14 goals.
  • Terugbetaling is pas VANAF 16 goals oftewel MEER dan 15 goals.
  • Ze zijn ervoor verzekerd dus Krefel verliest enkel een fractie van de verkoop.
  • Terugbetaling is in aankoopbonnen dus de klant moet toch terugkomen.
  • Het zou gaan om 5000 toestellen van minstens 55 inch, dus iets tussen 3 en 6 miljoen euro.
  • De reclame-actie is fantastisch geslaagd. Talloze krantenartikels, de voetballers zelf en supporters zitten de elektroketen telkens te vernoemen. Qua gratis reclame werkt het goed.

[ Voor 11% gewijzigd door algalid op 07-07-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:36
algalid schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:36:
Voor mensen die zich afvragen hoe het juist zit met die TV-actie:
Het Laatste Nieuws - Gratis televisie bij elektroketen komt nu wel héél dichtbij. Heeft Krëfel al spijt?

Op een rijtje:
  • Krefel telt momenteel 14 goals.
  • Terugbetaling is pas VANAF 16 goals oftewel MEER dan 15 goals.
  • Ze zijn ervoor verzekerd dus Krefel verliest enkel een fractie van de verkoop.
  • Terugbetaling is in aankoopbonnen dus de klant moet toch terugkomen.
  • Het zou gaan om 5000 toestellen van minstens 55 inch, dus iets tussen 3 en 6 miljoen euro.
Als ze ervoor zijn verzekerd en ze geven het bedrag terug in bonnen dan is het dus ook een goede zaak voor Krefel als Belgie er meer dan 15 maakt, 2 keer omzet minus een verzekeringspremie + eigen risico = dikke vette winst

En dan ook nog eens gratis reclame van de pers

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/36701121_2142320332530077_7884365598065426432_n.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=AeETN2hPOUKif00qnGEDnKTTvP_mnvYNzbeZasWhXvjeqB614uMnl52XBf_iKhNYU_xnA1AzyeDVeE4QbnVDA0-E_q22-Rdn_NLsMB84dpGt2w&oh=024d5c317c71889ebfb4f9f80a47cb8a&oe=5BA242BF

:+

Het was trouwens deze crash. Was geen milde.

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2018 11:09 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ dat was echt een dikke elleboog van Fellaini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.skoften.net/images/68775/picdump_1472_8__800.jpg

[ Voor 200% gewijzigd door poor Leno op 07-07-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:51
Grindtegel schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:40:
[...]

Als ze ervoor zijn verzekerd en ze geven het bedrag terug in bonnen dan is het dus ook een goede zaak voor Krefel als Belgie er meer dan 15 maakt, 2 keer omzet minus een verzekeringspremie + eigen risico = dikke vette winst

En dan ook nog eens gratis reclame van de pers
Als het dikke vette winst was deed iedereen het wel. Maar laat het eens net zo veel kosten als een nette reclamecampagne met waarschijnlijk minder bereik dan is het evengoed mooi mee genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Die verzekering heeft vast ook een duit gekost. Ik zie een verzekeringsmaatschappij dit niet zomaar op zich nemen. Verzekeringen zijn namelijk meestal een paraplu voor wanneer het niet regent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

speelschema 7juli, 2e kwartfinales
16:00u Zweden - Engeland
20:00u Rusland - Kroatië

Ik denk en hoop dat Engeland en Kroatië door gaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:32:
Die verzekering heeft vast ook een duit gekost. Ik zie een verzekeringsmaatschappij dit niet zomaar op zich nemen. Verzekeringen zijn namelijk meestal een paraplu voor wanneer het niet regent.
Denk dat de Mediamarkt actie in NL (weenie of die in Be geldt?) veel minder tot geen risico meer is voor de verzekeraar...dat was voorspel de finale. Nou zeker de finale die eraan zit te komen had geen hond zich ingedacht denk ik.
mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 08:31:
[...]

Nederland zou zelfs van Vaticaanstad verliezen.

Die 0-4 zegt eigenlijk niks over het Franse elftal. We hebben denk ik de echte Fransen nog helemaal niet gezien. Zeker niet in dit toernooi. Alles gaat met twee vingers in de neus, tot nu toe.
Hee een 4-0 op NL pakken wordt overal geconstateerd en zegt vrij veel, WE ARE HOLLAND... :P
De echte Fransen hebben we wel gezien, ze doen toch wat ze moeten doen, nee ik denk dat ze al genoeg hebben laten zien op vorig Ek, en ja misschiien zijn ze nog niet van het vechtmachine-niveau als Belgie liet zien, dat is het enige dat ze nog ontbreekt, een vecht-wedstrijd, maar dat kan wel ns komen tegen Belgie of Engeland/Kroatie.

[ Voor 41% gewijzigd door Sjah op 07-07-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
In BE is er geen Mediamarkt-actie te bespeuren. Enkel Samsung doet een poging als officiële sponsor met een kickertafel.

Ondertussen zie ik dat de Britse media op de bandwagon zijn gestapt van ongebreideld optimisme. Ik zal de wedstrijd missen maar BBC is na die farce vorige keer te mijden bij een wedstrijd Engeland. Een eventueel verlies zal toegeschreven worden aan een slechte wind, winst is interventie van een goddelijke Kane.

Is Kane echt zo goed? Ik zag hem meerdere keren spelen en dacht "hij doet het niet slecht". Maar scheert die hoge toppen buiten de UK met allerlei fanclubs, het lijkt eerder op een overwicht van Engelstalige media die maar een eigen wereld construeren :( Da's wel teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:32:
Jaren geleden heeft Pepsi in de VS iets dergelijks gedaan en het risico afgekochtbij het bedrijf van Warren buffet.
Wikipedia: Play for a Billion

De verzekering bekijkt hoe groot het risico is en afhankelijk daarvan bepalen ze de premie.

Hoeveel goals maakt België de afgelopen 2 jaar gemiddeld per wedstrijd.
Hoeveel gegarandeerde wedstrijden hebben ze op het WK. How Groot is de kans per ronde dat ze verder komen etc.

Denk dat het eigen risico en de premie voor de winkel uiteindelijk inderdaad gelijk staan aan een reclame campagne.
De hoop is dan dat de mensen die tv's kopen ook andere dingen kopen en dat de gratis reclame van deze stunt hoger is dan die van een reclame campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Kan zomaar zijn dat Krefel het nummer van Kuipers al onder speed dial heeft staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:33

Fiber

Beaches are for storming.

Hackus schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:44:
speelschema 7juli, 2e kwartfinales
16:00u Zweden - Engeland
20:00u Rusland - Kroatië

Ik denk en hoop dat Engeland en Kroatië door gaan
Ik hoop hetzelfde maar ik denk dat het net andersom gaat uitpakken. Kroatië valt tot nu toe best tegen en Rusland doet het prima tot nu toe. Met thuisvoordeel ook.

En ook de Engelsen hebben nog niet heel veel laten zien wat een plek in de halve finales rechtvaardigt en Zweden is erg stug. Daar win je niet zomaar van en ze prikken er zelf altijd wel een countertje in.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik hoop echt voor Engeland en Kroatië. Het zou zo jammer zijn mocht Zweden of Rusland de finale spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:08

St@m

@ Your Service

Ik ga voor Zweden, maken de meest degelijke indruk. Ik hoop op Kroatië voor het voetbal. Aan de andere kant zal het me verder ook jeuken :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Zweden... Kom op, wat een kutteam. :P Boel dichthouden en een heleboel afstandsschoten waarvan ze hopen dat er af en toe toch eentje tussen de palen zwabbert. Ach, heel die rechterkant van de tabel is om te huilen. Ik ga wel met je mee dat Kroatië daar hopelijk als nr 1 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:38

Jebus4life

BE User

Laat de Engelsen die finale maar halen, kan België achtereenvolgens Brazilië - Frankrijk - Engeland verslaan en de beker in de lucht steken, als je dan geen grootse kampioen bent 8)

*Nog altijd een beetje in extase van het delirium van gisteren :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 23:30
Een finale Zweden - Frankrijk werpt ook wel een ander licht op de Hollandse niet-kwalificatie. Misschien zijn we toch niet zo slecht als we denken. Ik heb dit WK iig genoeg potjes gezien waarbij ik dacht dat Oranje helemaal geen gek figuur zou slaan op het WK.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Jullie blijven als Nederlandse supporters maar hameren op Zweden, maar daar is het niet per se misgelopen hoor... Er zijn ook andere teams waar wat te rapen viel. Was Estland ook geen zware drempel bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Kom kom, jullie zijn NIET geselecteerd voor het WK. En dat is met een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wit-Rusland ipv Estland was het dacht ik, weet het al niet eens meer. Boeit ook niet meer, we zijn er niet bij. Hoop alleen wel heel erg dat we er in 2020 weer bij zijn, 2 eindtoernooien niet meedoen is wel even genoeg geweest. Ga vandaag denk ik alleen Engeland-Zweden kijken en ook alleen maar voor de Engelsen en Kuipers hoe die het doet. Wellicht dat ik bij Rusland-Kroatië de 2e helft wel aanhaak als de stand daar reden toe geeft. Heb helemaal niks met die 2 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:35:
Jullie blijven als Nederlandse supporters maar hameren op Zweden, maar daar is het niet per se misgelopen hoor... Er zijn ook andere teams waar wat te rapen viel. Was Estland ook geen zware drempel bijvoorbeeld?
Tegen Zweden waren we twee keer beter en hebben we vier punten gehaald. Het ging mis tegen Bulgarije (uit) terwijl de Zweden met dikke mazzel van de Fransen wonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tomski1986 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:43:
Kom kom, jullie zijn NIET geselecteerd voor het WK. En dat is met een reden.
Mwa daar kan je een uur lang over bomen denk ik, bijv wij versloegen die Zweden die nu bijna in halve finale staan met 2-0 in R' dam.
Maar ok, laten we het over Belgie hebben, ze verdienen het Nu zorgen dat je niet lullig van Frankijk verliest, dat zou jullie met een trauma opzadelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Guus heeft het te laat overgepakt. Dat logge instituut heeft jullie de das omgedaan. 'Roeien met de riemen die je hebt' is iets dat toen niet in het woordenboek van de KNVB stond, maar je ziet hoever het je kan brengen dit tornooi.

Al dat gezeik tussen Belgen en Hollanders he, dat wordt zo overdreven. Ik lees overal in de NL pers dat Belgen NL niks gunnen, maar dat is absoluut niet waar. Ik ken zat mensen die de vorige tornooien de grens overstaken om de geweldige Oranjesfeer te gaan opsnuiven tijdens de wedstrijden. Ikzelf was daar één van. En ik heb toen genoten. Ik heb dus geen idee waar de angst vandaan komt om jarenlang gepest te worden door Belgen, mochten ze dit tornooi resultaat halen. Dit BE team loopt op zijn laatste benen, het is nu of nooit, en met jullie volgende lichting en wat gezond verstand vanuit Heist komt NL wel weer op z'n pootjes terecht. En dan mogen jullie weten dat ik weer richting Zeeuws-Vlaanderen trek om daar te gaan genieten van het strijdgewoel.

Met dat eeuwige BE/NL gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
We zijn en blijven toch een broedervolk. Zo zie ik het en daarom juich ik vol hartstocht voor de Belgen. Maar nog harder voor Oranje als we weer eens mee mogen doen :)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Coltrui
De Bruyne, Hazard en Lukaku moeten het EK toch in elk geval makkelijk kunnen halen. En dat lijkt me toch het trio dat het verschil maakt.

Daarbij: dat nu of nooit vind ik juist zo overdreven. De Franse generatie van Platini en Gullit/v Basten/Rijkaard/Koeman werden weliswaar Europees kampioen maar de wereldbeker pakten ze nooit. Het Brazilië van 1982: geen wereldkampioen, de legendarische Hongaren met Puskas stonden met lege handen. En dichterbij: ook Bergkamp/Stam/Kluivert en Sneijder/Robben/v Persie wonnen uiteindelijk niets met hun nationale elftal. Ik heet deze generatie Belgen dan ook van harte welkom bij dit mooie groepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Het EK is voor 'de sterkhouders' wellicht nog haalbaar @D-e-n, heb je gelijk in, maar binnen 4 jaar wordt het een ander verhaal. En een WK-titel is toch nét iets hoger aangeschreven, hoewel dit ondertussen een veredeld EK is geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Coltrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:09:
Het EK is voor 'de sterkhouders' wellicht nog haalbaar @D-e-n, heb je gelijk in, maar binnen 4 jaar wordt het een ander verhaal. En een WK-titel is toch nét iets hoger aangeschreven, hoewel dit ondertussen een veredeld EK is geworden :)
Vier jaar is ver weg. Wie weet hoe goed Tielemans zich ontwikkelt? En natuurlijk staat een WK net iets hoger aangeschreven. Maar dat is dus juist omdat de meeste goede generaties uiteindelijk géén WK winnen. Daarom stoor ik me zo aan dat "nu of nooit". Het komt arrogant en tegelijk geforceerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Het was niet arrogant bedoeld - integendeel zelfs: het getuigt van de wetenschap dat België nooit iets in de pap te brokkelen zal krijgen op dit toneel. Nu hebben ze een kansje, dus als het nu niet gebeurt, zal BE nooit die beker mogen omhooghouden. Ik vind dat je wat ik zeg wel érg vreemd interpreteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Coltrui
Het zal niet voor iedereen bewust zo bedoeld zijn, en voor jou dan in elk geval niet, maar het is hoe het mediageweld rondom de Belgen op mij overkomt. En het stoort mij en ik ben zeker niet de enige.

Verder weet je niet wat de toekomst brengt. De KNVB heeft weliswaar meer voetballers dan de Belgische bond maar Nederland had als klein land vier keer een mooie generatie. Of kijk naar Uruguay nu: nog minder inwoners volgens mij.

De KNVB heeft het voorlopig even verkloot wat titelkansen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

D-e-n schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:31:
@Coltrui
Het zal niet voor iedereen bewust zo bedoeld zijn, en voor jou dan in elk geval niet, maar het is hoe het mediageweld rondom de Belgen op mij overkomt. En het stoort mij en ik ben zeker niet de enige.

Verder weet je niet wat de toekomst brengt. De KNVB heeft weliswaar meer voetballers dan de Belgische bond maar Nederland had als klein land vier keer een mooie generatie. Of kijk naar Uruguay nu: nog minder inwoners volgens mij.

De KNVB heeft het voorlopig even verkloot wat titelkansen betreft.
Wat ik altijd zo sneu vind zijn mensen als George Best die met hun enorme talent in een ploeg van hun land komen waar ze vrijwel bijna nooit kunnen schitteren op een eindtournooi. Best en Bale om er maar twee te noemen. Maar wat doe je eraan? Het is gewoon je lot.

Ook vraag ik me in een cynische bui wel eens af of ondanks de KNVB altijd zulke goede elftallen hebben gehad.

Wedstrijd is een beetje MEH.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@MrMonkE
Je hebt gelijk. De bond kan voorwaarden scheppen maar uiteindelijk moeten de clubs de talenten opleiden.

Ik vrees dat de wedstrijd pas leuk kan worden als de Engelsen als eerste scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

knakworst

Get more sats!

Was dus geen buitenspel van die Zweed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Slaapverwekkende vertoning. Helemaal na België-Brazilië. Was te verwachten natuurlijk. Engelsen proberen nog enigzins te voetballen daarom hoop ik echt dat dit het eindpunt van Zweden is. Moet er niet aan denken zeg Zweden-Rusland als halve finale :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat is Zweden matig zeg. Dit gaat Engeland wel winnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

knakworst schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:27:
Was dus geen buitenspel van die Zweed.
Nee, grensgeval.. en toch vlaggen.
Ik dacht dat we veelbelovende aanval zouden laten doorspelen.
VAR ftl. Of het gebrek aan besef bij de grensrechter bedoel ik eigenljk.

[ Voor 10% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2018 16:29 . Reden: Of het gebrek aan besef bij de grensrechter bedoel ik eigenljk. ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En de 1e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gerechtigheid en de gebeden zijn gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

@D-e-n op zijn wenken bedient.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom trekt de keeper zijn arm terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:19:
[...]

Wat ik altijd zo sneu vind zijn mensen als George Best die met hun enorme talent in een ploeg van hun land komen waar ze vrijwel bijna nooit kunnen schitteren op een eindtournooi. Best en Bale om er maar twee te noemen. Maar wat doe je eraan? Het is gewoon je lot.

Ook vraag ik me in een cynische bui wel eens af of ondanks de KNVB altijd zulke goede elftallen hebben gehad.

Wedstrijd is een beetje MEH.
Die Engelsen zetten het gewoon op een zuipen en dan zijn alle wereldproblemen verdwenen.

Zelfs toen George Best een reserve lever kreeg, ging hij vrolijk door met zuipen. Die heeft nooit last gehad van een kater, omdat Engeland weer eens niet kon voetballen. Dit tot tegenstelling van die mensen die geen nieuwe kans kregen en stierven aan leverfalen. Paul Gascoine is van hetzelfde kaliber. Een notoire zuipschuit. Sta je daar als ouder op zaterdagochtend je kind aan te moedigen die totaal niet kan voetballen.

Linksom of rechtsom, de Engelsen brengen het voetbal niet naar huis. Ze kunnen namelijk niet voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nu lekker helemaal kapot counteren die Zweden. Koekje van eigen deeg. Laat die Zweden het spel maar maken.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 07-07-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

mavaros schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:32:
[...]

Die Engelsen zetten het gewoon op een zuipen en dan zijn alle wereldproblemen verdwenen.

Zelfs toen George Best een reserve lever kreeg, ging hij vrolijk door met zuipen. Die heeft nooit last gehad van een kater, omdat Engeland weer eens niet kon voetballen. Dit tot tegenstelling van die mensen die geen nieuwe kans kregen en stierven aan leverfalen. Paul Gascoine is van hetzelfde kaliber. Een notoire zuipschuit. Sta je daar als ouder op zaterdagochtend je kind aan te moedigen die totaal niet kan voetballen.

Linksom of rechtsom, de Engelsen brengen het voetbal niet naar huis. Ze kunnen namelijk niet voetballen.
Maar Bale en Best zijn Welshmen en geen Englishmen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:09
Buiten wat slecht verdedig-werk en een keeper die geen zin had de bal te pakken vind ik die Engelsen ook nog zeeeer matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Probleem bij de Engelsen is vooral de ervaring. En er zijn wat mindere spelers in de basis.
Maar ze hebben wel potentie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:36:
Probleem bij de Engelsen is vooral de ervaring. En er zijn wat mindere spelers in de basis.
Maar ze hebben wel potentie
Daarom lieten ze zich misschien ook zo uit de tent lokken door de Columbianen.

Nu zou je toch wel graag een type Zlatan hebben als Zweden.
Kunnen ze uberhaupt anders spelen?

[ Voor 14% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2018 16:39 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Daarom lieten ze zich misschien ook zo uit de tent lokken door de Columbianen.
Denk het ook.

Als deze jonge spelers zich goed blijven ontwikkelen en als er nog wat kwaliteit bijkomt dan heb je gewoon een top team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat ijs dat Engelse bandje, met die fluit...? Ken dat niet van hun supporters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En toch blijft Sterling elke wedstrijd weer in de basis.
Zou hem toch een tijdje laten banken
Pagina: 1 ... 76 ... 95 Laatste