Ik heb alvast de Franse vlag in de hand genomen voor de onze nieuwe wereldkampioen!
[ Voor 5% gewijzigd door Polycom op 06-07-2018 17:47 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Polycom op 06-07-2018 17:47 ]
Je weet ook dat elk kind daar al voetballend uit de baarmoeder komt gekropen?DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:44:
3 miljoen inwoners maar trouwens. Minder dan Zuid-Holland. Best knap dan, om het toch eventjes in een perspectief te zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2018 17:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, nooit geweten. Pics or it didn't happenmavaros schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:49:
[...]
Je weet ook dat elk kind daar al voetballend uit de baarmoeder komt gekropen?
En best veel meegereisde fans. Kan België niet aan tippen...DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:44:
3 miljoen inwoners maar trouwens. Minder dan Zuid-Holland. Best knap dan, om het toch eventjes in een perspectief te zetten.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En ze spelen ook nog slecht ook, erg veel geluk met die fout van de keeper.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:49:
Frankrijk lijkt er nauwelijks moeite voor te hoeven doen...
Je hebt het idee dat ze het veel eerder hadden kunnen afmaken, net als tegen Argentinië. Als die eens een echt goede spits hadden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:49:
Frankrijk lijkt er nauwelijks moeite voor te hebben gedaan...
Letterlijk bedoel je zekerFiber schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:45:
Spannende wedstrijd jongens, ik zit echt op het puntje van mijn stoel...![]()
★ What does that mean? ★
Doen ze ook niet. Frankrijk heeft nog niet een keer het achterste van de tong hoeven laten zien.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:49:
Frankrijk lijkt er nauwelijks moeite voor te hebben gedaan...
Whut, serieus?DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:52:
België zijn maar met een paar honderd. Onbegrijpelijk
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er blijken inderdaad 15 à 20K Brazilianen geland te zijn in Kazan en daar tegenover 500 Belgen. Zegt niks over attendancy, maar geeft wel een heel klein beetje een idee
[ Voor 51% gewijzigd door Tomski1986 op 06-07-2018 18:07 ]
Ik ben maar neutraal, want wij boycotten het WK in Rusland, maar wordt het niet eens tijd om de totale en historisch grappige nederlaag tegen Wales te vergeten.DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:57:
[...]
Yep, het geloof is er toch niet echt. Wales 2016 is nog te vers blijkbaar.
De Belgische overwinning valt of staat met hun reactie op het zuigen en duikelen van Neymar en zijn Braziliaanse acrobatische vrienden.polli_ schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:15:
De Belgen maken gebruik van Business Intelligence om Brazilie te kunnen verslaan.
https://nos.nl/wk2018/art...ilianen-wil-verslaan.html
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken in de praktijk.
★ What does that mean? ★
Misschien krijgt Neymar rood voor een schwalbeMrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:28:
[...]
De Belgische overwinning valt of staat met hun reactie op het zuigen en duikelen van Neymar en zijn Braziliaanse acrobatische vrienden.
In elk geval niet in zijn wangetjes want hij is echt schaamteloos.
★ What does that mean? ★
Dus jij zit al aan de drank?-MrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:35:
[...]
In elk geval niet in zijn wangetjes want hij is echt schaamteloos.
Hopelijk zien we een nieuwe Braziliaanse ploeg.
Een die kan en wil voetballen.
Het wordt super open (wishfull thinking).
"Martínez analyseert Brazilië al heel lang en dat doen wij dus ook. Wil je voorbeelden? Nou, de snelheid waarmee de Brazilianen omschakelen is echt ongekend. En hun spel verschilt wezenlijk als Filipe Luís of Marcelo linksback speelt."
Maar hoe dat concreet terug te zien is, willen beide heren nog niet verklappen. "We kunnen voor de wedstrijd helaas niet vertellen wat", zegt Brouwer lachend. "Maar er is een heel opvallend verschil tussen hoe Brazilië de corners vanaf links en vanaf rechts neemt en hoe België dat moet verdedigen. Meer kan ik er helaas niet over zeggen, je zult zelf moeten kijken."
Twee redenen van SciSports waarom de Duivels de Kanaries gaan verslaan:
1. Geen Casemiro
In de doelpogingen spelen Neymar, Philippe Coutinho, Gabriel Jesus en Willian de belangrijkste rol. Naast het aanvallende kwartet heeft Casemiro de meeste invloed. Casemiro gaf tegen Mexico van alle spelers de meeste passes naar Neymar. Bovendien is Casemiro een van de spelers met de meeste luchtduels per wedstrijd. Tegen België is de verdedigende middenvelder geschorst.
2. De lange bal van Brazilië
Wanneer doelman Alisson onder druk wordt gezet tijdens opbouw van Brazilië, hanteert hij snel de lange bal. De aanvallend ingestelde spelers die op dat moment bereikt moeten worden, winnen relatief weinig van hun luchtduels. Bovendien heeft België met verdedigers als Jan Vertonghen, Vincent Kompany, Toby Alderweireld en Thomas Meunier bovengemiddeld sterke koppers.
Nee, want dat is een slechte gewoonte.
★ What does that mean? ★
Hooguit geel. De Belgen moeten dat duikelen zo lang mogelijk als gegeven beschouwen, lijkt me. Zet je Neymar op scherp, dan gaat hij niet meer rollebollen. Dan sloopt hij in zijn eentje je elftal.
Is gewoon een van de beste spelers van de Oranje damesSjah schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:41:
Heel even op npo gekeken, sinds wanneer hebben ze ook een vrouw daar? Jackie Groenen, ik kende dr niet, maar oke.
Had ze verstand van voetbal, zoals die mevrouw op de Belg, of zat ze daar als een soort opvulling.Sjah schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:41:
Heel even op npo gekeken, sinds wanneer hebben ze ook een vrouw daar? Jackie Groenen, ik kende dr niet, maar oke.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 32% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 19:56 ]
★ What does that mean? ★
Witsel speelt dus...Deruxian schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:55:
Hopen dat neymar doormidden wordt getrapt👍🏻
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik denk dat hij gewoon een fijn plekje in het gras heeft ontdekt om te liggenalgalid schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:58:
Die blik van Neymar tijdens het volkslied voorspelt weinig goeds, die kijkt al naar de finale.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel alle drie van wereldklasse, dat maakt wel uitDaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:01:
Met drie verdedigers spelen tegen Brazilië, dan durf je wel hoor.
★ What does that mean? ★
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Wanneer gaan ze dat laten zien dan? Het is nu nogal billenknijpen.Faddermakker schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:02:
Wel alle drie van wereldklasse, dat maakt wel uit
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, de ernst is omgekeert evenredig aan het aantal buitelingen.
★ What does that mean? ★
Ze houden nog steeds de nulGonadan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:11:
[...]
Wanneer gaan ze dat laten zien dan? Het is nu nogal billenknijpen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
www.google.nl
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Was met de arm hoor
www.google.nl
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 06-07-2018 20:17 ]
Die Fransen vind ik beter dan BraziliëExocet schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:16:
Als je dit wint, wordt je wel wereldkampioen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Juist niet, nu gaat België helemaal voor de counter. Brazilië voor had het mooier gemaakt ben ik bang.RoD schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:17:
Verrassend begin, wat een lullige goal zeg. Maar heel fijn voor de wedstrijd dit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
★ What does that mean? ★
Ik zou Fellaini de laatste 20 minuten of zo brengen...Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:19:
Ìk zou Fellaini wisselen...
Verwijderd
Ik had het ze gegund als we dit als Nederlanders niet 30 jaar zouden moeten aanhoren.rik86 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:19:
wel lastig, ik gun 't de Belgen wel, maar Frankrijk-Brazilie is ook wel een aantrekkelijk affiche
Dat was Spanje-PortugalSjah schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:23:
Fokking boeiende game, ik ga akkoord als het zo blijft, dat dlit vooruitgespeelde finale is.
★ What does that mean? ★
[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 06-07-2018 20:28 ]
Brazilië ligt hun gewoon beter qua spel.knakworst schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:28:
En we kijken naar een ploeg die er bijna met 2-0 werd afgetikt door Japan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dan zijn sommige van de z.g. sterke ploegen er al niet eens meer bij.Fiber schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:29:
Het zou toch wel een beetje jammer zijn als er straks vier Europese landen in de halve finales staan...
[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 20:30 ]
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Waarom?Fiber schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:29:
Het zou toch wel een beetje jammer zijn als er straks vier Europese landen in de halve finales staan...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq