Walgelijk dat zo'n bewezen mafklapper in je nationale elftal mag spelen.
Daarom hoop ik dat de Belgen hun meest waardeloze wedstrijd uit de geschiedenis gaan spelen.
6-0 voor Brazilië.
Frankrijk zal wel winnen, neem ik aan.
Oja. ik wens de België supporters toch een leuke wedstrijd toe. Laat jullie niet in de luren leggen door dat Zuid Amerikaans gespuis.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 06-07-2018 15:28 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo slecht is het land niet, hebben vooral een goed middenveld. Voordeel is nu dat Suarez nu wat meer ruimte heeft.Anton.net schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:54:
Ik had vertrouwen in Uruguay, maar zonder Cavani geef ik ze niet veel kans
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Één is een goed alternatief.Pierre schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:00:
Een glamour boy als scheidsrechter, wat een kul opmerking weer doei nos
Ik weet niet of ik de hele wedstrijd ga kijken..het affiche spreekt me niet aan.
Maar ik hoop dat ik verrast wordt en de 90m haal;
★ What does that mean? ★
I know staat inmiddels op
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Meh.. moest ook vluchten daar van de week.
Het worden net nederlanders daar.
Sterker nog ik zit erover te denken de VPN de lucht in te gooien zodat ik op engelse TV kan kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 16:08 ]
★ What does that mean? ★
Ik kijk enkel het voetbal, in de pauze zet ik iets anders op.MrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:05:
[...]
Meh.. moest ook vluchten daar van de week.
Het worden net nederlanders daar.
De praatprogramma's sla ik over, enkel VI Orange blijft thuis, maar dat was gister ook niet om aan te zien.
Wel een leuke open wedstrijd tot nu toe, eindelijk!
[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 06-07-2018 16:08 ]
Ik heb het over het commentaar hoor.HollowGamer schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:07:
[...]
Ik kijk enkel het voetbal, in de pauze zet ik iets anders op.
Wat betreft de anylse is over het algemeen (de Mulders nagelaten) veel beter dan op nederlandse TV.
"Wat zeg je Youri? Moeten ze meer inzet tonen? Harder werken? Er boven op zeg je?"
Maar dan uiteraard uitgesproken in 8 aan elkaar gehakkelde halve zinnen.
Edit: Als je knippert op belgie is de reclame voorbij.. dat is ook wel strak.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 16:11 ]
★ What does that mean? ★
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Vond dat schaatsterstje met de lekkerste billen van Nederland anders best de moeite waardHollowGamer schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:07:
[...]
Ik kijk enkel het voetbal, in de pauze zet ik iets anders op.
De praatprogramma's sla ik over, enkel VI Orange blijft thuis, maar dat was gister ook niet om aan te zien.
Geen idee wat je bedoelt.Anton.net schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:10:
Nog mensen die zich de hele tijd storen aan die spannende shirtjes van Uruguay?
Crowd shots?
★ What does that mean? ★
In realtime gaat het allemaal wat sneller.
★ What does that mean? ★
Het kan aan mij liggen maar vond haar niet bijzonder knap en vond haar niet echt slim + sympathiek overkomen. Maargoed, wie ben ik.DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:12:
[...]
Vond dat schaatsterstje met de lekkerste billen van Nederland anders best de moeite waard
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 06-07-2018 16:20 ]
Hier staat het ook op de Belg. Heerlijk rustgevend commentaar. Ook hun beschouwingen zijn prima. Hun lulprogramma is ook lekker om als afsluiter te kijken.DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:04:
Vanavond ga ik ook naar Een, voor nu hou ik het bij Frankie Snoeks.
Kortom, de Belgen maken gooede WK TV.
Ze hebben het WK pas 1 gele kaart gepakt.gambieter schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:10:
Wow, dat Uruguay nog geen geel heeft. Het schoppende en bijtende tuig zit dicht onder de oppervlakte.
Vind het zo zonde dat Lacazette niet is meegenomen, die zou prima voorin kunnen staan met Giroud, al wordt het danwel iets te aanvallend.
[ Voor 45% gewijzigd door HollowGamer op 06-07-2018 16:21 ]
Slim of sympathiek boeit mij niet zo. Lekker om naar te kijken dat dan weer welHollowGamer schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:18:
[...]
Het kan aan mij liggen maar vond haar niet bijzonder knap en vond haar niet echt slim + sympathiek overkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 06-07-2018 16:22 ]
Om wie gaat het uberhaupt?DutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:21:
[...]
Slim of sympathiek boeit mij niet zo. Lekker om naar te kijken dat dan weer welMaar idd smaken verschillen.Ot: aardig in evenwicht de wedstrijd.
Vorige EK was het ook al zo. WK misschien ook maar kan ik me niet meer voor de geest halen. Die vrouw die daar zit is ook geen token, ze weet gewoon waar ze het over heeft. Haar enige minpuntje af en toe is dat ze af en toe bij een lange monoloog wat hapert maar dat is kwestie van ervaring denk ik. Dit soort gedegen analyses zal ook bijdragen aan het inzicht van de belgische voetballende jeugd. Dat verwacht ik in elk geval.mavaros schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:18:
[...]
Hier staat het ook op de Belg. Heerlijk rustgevend commentaar. Ook hun beschouwingen zijn prima. Hun lulprogramma is ook lekker om als afsluiter te kijken.
Kortom, de Belgen maken gooede WK TV.
★ What does that mean? ★
Suzanne Schulting. Zoek maar ff op en oordeel zelf
Alleen jammer van die Mulders. En van Wijk (of hoe heet ie) vind ik niet bepaald sterk overkomen. Ik zap juist naar de Belg om die types niet te hoeven zien/horen. Sonck, Verheijen en Imke daarentegen...MrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:28:
[...]
Vorige EK was het ook al zo. WK misschien ook maar kan ik me niet meer voor de geest halen. Die vrouw die daar zit is ook geen token, ze weet gewoon waar ze het over heeft. Haar enige minpuntje af en toe is dat ze af en toe bij een lange monoloog wat hapert maar dat is kwestie van ervaring denk ik. Dit soort gedegen analyses zal ook bijdragen aan het inzicht van de belgische voetballende jeugd. Dat verwacht ik in elk geval.
Puma shirts, kunnen makkelijk kapot...Anton.net schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:10:
Nog mensen die zich de hele tijd storen aan die spannende shirtjes van Uruguay?
https://sportnieuws.nl/ek...cheuren-als-toiletpapier/
Bij de BBC gaan ze doorgaans wel serieus op het spel overigens
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 06-07-2018 16:37 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Roll Roll Roll Roll ... rolling down the field.
RED CARD for drama Queenism
★ What does that mean? ★
Waar is geel voor die gast die neerging? Kolere wat een dramaqueen is dat zeg.iichel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:38:
Terecht geel...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is helaas het hele WK al zo.SinergyX schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:40:
[...]
Waar is geel voor die gast die neerging? Kolere wat een dramaqueen is dat zeg.
mooi doelpuntje, goed ingekopt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, hij rende. En hij kopte. Hij rende en hij kopte. Roll Rolliichel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:40:
[...]
Dat is helaas het hele WK al zo.
mooi doelpuntje, goed ingekopt...
(Ik zit op nederland te kijken. Kreeg ITV niet werkend, VPN block misschien.)
★ What does that mean? ★
FAIR PLAY AWARD!!
Ik kan bijna niet wachten.
* MrMonkE klikt de merge your two concecutive last posts button. (Sorry zat op vorige bladzijde te replyen)
[ Voor 21% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 16:44 ]
★ What does that mean? ★
Heeft ie wel mazzel dat die gast niet recht vooruit schoot, dan zag die nu nog sterretjesDutchOwnage schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:44:
Heeerlijke redding zeg van Lloris.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1 Stuani, pfff, tja Girona...
2. Belgie moet bidden dat ze Uruguay krijgen, Frankrijk wordt moeilijk, Uruguay moeten ze kunnen hebben.
(Edit: kijk anders eens verder dan je huidige pagina

En België, tsja... Ze gaan het niveau moeten halen dat ze dit tornooi nog niet getoond hebben, maar wel aankunnen. Als Hazard, De Bruyne, Lukaku & co het stevig op de heupen krijgen, zit er wel wat in. Spelen ze zoals het hele tornooi al, vergeet het. Ik moet wel zeggen dat er iets broeit in dat groepje, en dat hebben we eigenlijk nog nooit gevoeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Coltrui op 06-07-2018 16:51 ]
Ik heb ook liever de BBC dan de Belg, maar ja die hebben niet elke wedstrijd. Dus dan maar de Belg voor die wedstrijden die de BBC niet heeft. NPO1 komt in ieder geval niet aan dan kijk ik nog liever niet.D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:34:
Dat gezap naar andere landen: is dat ook niet een beetje "het gras is groener"? Zo'n Jan Mulder inderdaad: die snapt er geen reet van.
Bij de BBC gaan ze doorgaans wel serieus op het spel overigens
Dat is meestal zo, hoe meer men zich afzet tegen bepaald gedrag des te grager willen zij het zelf.D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:57:
Zolang de Rode Duivels in het toernooi zitten hoef ik de Belg echt niet te zien. Hollands chauvinisme in het kwadraat
Vroeger toen ik op TV keek zette ik wel eens radio aan, maar met die delays in streams is dat niet meer te doen.toolkist schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:56:
[...]
Ik heb ook liever de BBC dan de Belg, maar ja die hebben niet elke wedstrijd. Dus dan maar de Belg voor die wedstrijden die de BBC niet heeft. NPO1 komt in ieder geval niet aan dan kijk ik nog liever niet.
★ What does that mean? ★
Radio commentaar is anders omdat de luisteraars geen beeld hebben. Je moet als commentator veel meer zeggen over het spel zelf, waar de bal is op het veld en hoe de loopactie ging bijvoorbeeld. Dat maakt dat men sneller praat en het enthousiaster lijkt.MrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:04:
[...]
Vroeger toen ik op TV keek zette ik wel eens radio aan, maar met die delays in streams is dat niet meer te doen.

[ Voor 33% gewijzigd door iichel op 06-07-2018 17:19 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar Uruguay moet er in blijven geloven, België kon het ook nog
Die bal ging wel mooi naar de zijkant vlak voor de keeper
Zag je mooi bij dat beeld van achter.
★ What does that mean? ★
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Helemaal niet kut.Coltrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:19:
Lol, wat een kutgoal.
Prachtig schot en een grabbelaar in het doel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hopelijk laten ze zich niet zo uit de tent lokken als de Engelsen tegen Columbia.
[ Voor 57% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 17:26 ]
★ What does that mean? ★
Laat de naamsverbastering gewoon achterwege.
[ Voor 34% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 18:10 ]
Tja, als je z'n plekkie bij Barca moet opvolgen, moet je dat natuurlijk ook kunnenPierre schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:27:
Iedereen lult over die Neymar maar deze kan er ook iets van hoor bah
[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 18:10 . Reden: Naamverbastering in quote gecorrigeerd ]
Prachtig schot?Fiber schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:24:
[...]
Helemaal niet kut.
Prachtig schot en een grabbelaar in het doel...
Het hele internet is vergeven van Neymar memes.Pierre schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:27:
Iedereen lult over die Neymar maar deze kan er ook iets van hoor bah
Wat een legacy.. als ze je over 10 jaar gaan googlen om te zien wie je was zien ze ook heel veel gejank van hem dat is uitgelicht in allerlei plaatjes en videos. Geen prettig vooruitzicht.
[ Voor 2% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 18:11 . Reden: Laat de naamsverbasteringen gewoon achterwege ]
★ What does that mean? ★
Van iemand die daar gewoon normaal liep, werkelijk 0,0 opzet en al helemaal geen enige kracht erachter.autje schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:28:
Volgens mij kreeg hij in het voorbijgaan een tik op z'n middenrif.
Zidane krijgt nog concurrentieMrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:29:
Het hele internet is vergeven van Neymar memes.
Wat een legacy.. als ze je over 10 jaar gaan googlen om te zien wie je was zien ze ook heel veel gejank van hem dat is uitgelicht in allerlei plaatjes en videos. Geen prettig vooruitzicht.
[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 18:11 . Reden: Naamverbastering in quote gecorrigeerd ]
★ What does that mean? ★
Daar zou ik met Uruguayanen niet op vertrouwenSinergyX schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:30:
[...]
Van iemand die daar gewoon normaal liep, werkelijk 0,0 opzet en al helemaal geen enige kracht erachter.
[...]
Hij werd in ieder geval geraakt. Opzet of niet, het is een overtreding, Het gedoe daarna van Godin en zijn collega's slaat nergens op.
★ What does that mean? ★
Ik zie het anders.s0kkie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:38:
Dat is een algemeen probleem bij voetbal en daar is ieder team schuldig aan
Wij als kijkers zijn de slachtoffers en de FIFA en UEFA en hun scheidsrechters zijn er schuldig aan het toe te laten.
★ What does that mean? ★
Tot 'jouw team' tijd rekt. Dan is het goed gedaan - ik denk dat dat wat het probleem isMrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:39:
[...]
Ik zie het anders.
Wij als kijkers zijn de slachtoffers en de FIFA en UEFA en hun scheidsrechters zijn er schuldig aan het toe te laten.
Verwijderd
Hahaha mijn team verliest toch alles dus dan zou het alleen zijn om de schade te beperkenColtrui schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:40:
[...]
Tot 'jouw team' tijd rekt. Dan is het goed gedaan - ik denk dat dat wat het probleem is
★ What does that mean? ★
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zelfde geldt voor het niet afstraffen van schwalbes. De voetballers met een Hollywood-ambitie voor huilie huilie rollen gewoon hard aanpakken, helemaal met een VAR in de buurtMrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:39:
[...]
Ik zie het anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 06-07-2018 17:45 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.