[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 69 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

P.O. Box schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:09:
Alle penalties van Engeland waren prima ingeschoten... gemiste penalty kwam vooral omdat de hoek waar hij in ging al te duidelijk was waardoor de keeper goed "gokte" maar hij was goed ingeschoten.... maar penalties zijn een loterij en kun je niet trainen!!! he Dick? he Louis? he Guus? he Bert? he Frank? met terugwerkende kracht weer boos over 1992, 1996, 1998, 2000, 2014 (mis ik er nog een?) en al het clubvoetbal :)
Van der Sar mis je nog.
Die was daar ook nogal hardnekkig in.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:38
Kan iemand me alsjeblieft geruststellen dat die fucking zweden weer niet gaan mazzelen tegen Engeland. Als die gasten nog een ronde verder komen word ik spontaan depressief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:25
Grindtegel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:11:
Kan iemand me alsjeblieft geruststellen dat die fucking zweden weer niet gaan mazzelen tegen Engeland. Als die gasten nog een ronde verder komen word ik spontaan depressief
Ik vind ze nog niet kansloos eerlijk gezegd. Engeland vond ik ook zwaar matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
eric.1 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:12:
[...]

Ik vind ze nog niet kansloos eerlijk gezegd. Engeland vond ik ook zwaar matig...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik ben nog steeds niet af van mijn griekenland trauma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:41

St@m

@ Your Service

Beschamend zo’n interviewer.. man man, geef die man een cursus Engels.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Grindtegel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:13:
[...]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik ben nog steeds niet af van mijn griekenland trauma
_O- sjah, zweden, engeland, kroatie en rusland, nou dat gaat sowieso geen denderende kwart/halve finale worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

eric.1 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:14:
[...]

_O- sjah, zweden, engeland, kroatie en rusland, nou dat gaat sowieso geen denderende kwart/halve finale worden
Ik was voor Croatie.. de vorige wedstrijd was een beetje slecht maar hoop dat ze zich herpakken.
Ik ben vanaf nu weer voor Croatie. :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:16
P.O. Box schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:09:
Alle penalties van Engeland waren prima ingeschoten... gemiste penalty kwam vooral omdat de hoek waar hij in ging al te duidelijk was waardoor de keeper goed "gokte" maar hij was goed ingeschoten.... maar penalties zijn een loterij en kun je niet trainen!!! he Dick? he Louis? he Guus? he Bert? he Frank? met terugwerkende kracht weer boos over 1992, 1996, 1998, 2000, 2014 (mis ik er nog een?) en al het clubvoetbal :)
Het schieten kun je oefenen. Maar de 50,000 mensen die schreeuwen en het belang dat op je schouders rust, dat kun je niet trainen.

Tenzij je bij de training even een doos puppys erbij pakt en zegt dat bij elke penal die ze missen een puppy gedood word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
Rusland zou ik ook verschrikkelijk vinden maar dan denk ik bij mezelf, zal wel omgekocht/doping/poetin zijn. maar die waanzinnig verschrikkelijke mazzel van de zweden.... daar word ik misselijk van.

Met hun kutvoetbal

[ Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 03-07-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:17:
[...]

Het schieten kun je oefenen. Maar de 50,000 mensen die schreeuwen en het belang dat op je schouders rust, dat kun je niet trainen.

Tenzij je bij de training even een doos puppys erbij pakt en zegt dat bij elke penal die ze missen een puppy gedood word.
Voor keepers kun je wel trainen.
Op lichaamshoudingen, aansnijden, aanloop, statistieken bijhouden.

Het nemen moet een totaal automatisme zijn. Kane heeft het ook gezegd, hij heeft een heel 'ritueel' of 'recept' wat hij altijd hetzelfde doet. Ik heb er op gelet en het is inderdaad zo, hij doet excact hetzelfde.

Maar met druk kunnen sommige mensen slechter omgaan dan anderen. Je moet letterlijk een psychopaat zijn om op zo'n moment dat totaal te kunnen negeren denk ik.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eric.1 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:14:
[...]

Liever Europees voetbal dan Zuid Amerikaans toneelspel. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:05

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:17:
[...]

Daar zou je echt heel veel mensen over de zeik mee krijgen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

St@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:14:
Beschamend zo’n interviewer.. man man, geef die man een cursus Engels.
Ai spiek English very well, nog niet zo snel but that comes nog wel. :+

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:22:
[...]

Voor keepers kun je wel trainen.
Op lichaamshoudingen, aansnijden, aanloop, statistieken bijhouden.

Het nemen moet een totaal automatisme zijn. Kane heeft het ook gezegd, hij heeft een heel 'ritueel' of 'recept' wat hij altijd hetzelfde doet. Ik heb er op gelet en het is inderdaad zo, hij doet excact hetzelfde.

Maar met druk kunnen sommige mensen slechter omgaan dan anderen. Je moet letterlijk een psychopaat zijn om op zo'n moment dat totaal te kunnen negeren denk ik.
En dan neemt hij hem in de andere hoek :D
Een echte goede penal nemer kan hem denk ik in elke hoek plaatsen, dan heb je de groep die hem vrij vaak in dezelfde hoek legt. En dan heb je de mensen die nooit penals nemen (zoals bij penal series) en waarvan je nooit weet wat ze doen.
Dus bij die 2e groep kunnen statistieken goud waard zijn.

Het zogeheten ritueel is vaak denk ik gewoon bijgeloof welke als effect heeft dat het ze kalmeert.
Maar zelfs voor een doelman is het moeilijk om de druk uit te schakelen.

En niet iedere doelman is sterk op de lijn.

Maare, Kane zou een psychopaat kunnen zijn?

@Qu3st
Alleen wanneer ze dit bij Oranje zouden doen. Arme puppys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:27:
[...]

Een echte goede penal nemer kan hem denk ik in elke hoek plaatsen, dan heb je de groep die hem vrij vaak in dezelfde hoek legt. En dan heb je de mensen die nooit penals nemen (zoals bij penal series) en waarvan je nooit weet wat ze doen.

Het zogeheten ritueel is vaak denk ik gewoon bijgeloof welke als effect heeft dat het ze kalmeert.

@Qu3st
We zouden ze ook kunnen dreigen met hun knieen verbrijzelen als ze missen op beslissende momenten. Zou ook kunnen helpen misschien? :+
En Kane, tja heb je echt hem goed in de ogen gekeken? Totaal geen emotie, levensgevaarlijk die man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:31:
[...]

We zouden ze ook kunnen dreigen met hun knieen verbrijzelen als ze missen op beslissende momenten. Zou ook kunnen helpen misschien? :+
En Kane, tja heb je echt hem goed in de ogen gekeken? Totaal geen emotie, levensgevaarlijk die man :+
Dacht dat het gewoon de typische blik was van een Engelsman.

En ben je niet bang dat dan vrij snel de spelers van Roda in Oranje spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:32:
[...]

Dacht dat het gewoon de typische blik was van een Engelsman.

Ach dat niveau speelt nu ook ongeveer in Oranje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:22:
[...]
Of gewoon je mobiel erbij pakken en met je oordopjes in 1 van je favoriete nummers afspelen.

Elke willekeurige persoon op straat heeft tegenwoordig het volledige vermogen zich totaal af te sluiten voor z`n omgeving, maw als je een penalty schiet dan dus gewoon datzelfde doen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:54
Fiber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:08:
Het wordt zo wel een beetje een veredeld EK met twee gastlanden... O-)
Dan wel zonder Duitsland, Spanje, Nederland, Italië en Portugal 8)7

Echt wel jammer, dit speelschema. Die 4 ploegen aan de rechterkant hebben allen niet overtuigd en zijn door met wat geluk. Kunnen we ze allen 4 vervangen door Japan?

De 4 beste ploegen zitten aan de linkerkant en vechten nu voor de titel in de kwart en halve finale. De officiele finale is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Anton.net schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:37:
[...]

Echt wel jammer, dit speelschema. Die 4 ploegen aan de rechterkant hebben allen niet overtuigd en zijn door met wat geluk. Kunnen we ze allen 4 vervangen door Japan?

De 4 beste ploegen zitten aan de linkerkant en vechten nu voor de titel in de kwart en halve finale. De officiele finale is bijzaak.
Ze zouden na elke ronde weer een loting moeten doen, het vooraf gedoe is niks aan nee! En kunnen de warme balletjes weer uit de kast gehaald worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:36
Gaan we Japan nu niet overschatten? Technisch vaardige spelers maar die hebben ook kut potten gespeeld. Alleen tegen de Belgen kun je ook voetballen. Die willen zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Anton.net schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:37:
[...]

Kroatie heeft een slechte 8e finale gespeeld maar volgens mij wel een (hele) goede poule. De rest is inderdaad zwak/zeer matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 23:19

Tahref

God bless you

Engeland - Colombia na deze wedstrijd kan ik niet echt zeggen dat beide een overwinning verdiende.
Wat ik echter wil vreemd vind is de toevoeging van VAR in dit wk.
Heb je eindelijk iets waardoor een scheidsrechters van alle hoeken een situatie kan bekijken, word dit alsnog niet goed toegepast. Hierbij vooral niet vergeten dat we nu in de 8ste finales zitten en fouten nog meer zuur/pijnlijke momenten opleveren voor de neutrale kijker.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=boZGpNkcM3Y]

Kunnen we hier spreken over een strafschop? Maakte kane vooraf een overtreding? Of zou er gewoon doorgespeeld moeten worden omdat dit te licht was voor een strafschop? Ik ben het even vergeten maar de scheidsrechter heeft bij zijn beslissing volgens mij de VAR niet gebruikt. Waarom niet in zo'n belangrijke situatie?

Uiteindelijk begonnen de Colombianen irritant te worden na deze beslissing. Aan één kant begrijpelijk maar ook onsportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:48
@Tahref denk ook niet dat die scheids een goede beoordeling ontvangt van de scheidsrechterscommissie. Hij is eindverantwoordelijk he, en hij maakte nogal wat slechte beslissingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 14:56
nino_070 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:57:
@Tahref denk ook niet dat die scheids een goede beoordeling ontvangt van de scheidsrechterscommissie. Hij is eindverantwoordelijk he, en hij maakte nogal wat slechte beslissingen
Is niet de eerste keer. Meneer maakte de vorige twee wedstrijden ook een aantal fouten. Handsbal en overtreding van Pepe gemist.

https://www.independent.c...video-watch-a8429826.html

[ Voor 18% gewijzigd door polli_ op 04-07-2018 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 23:19

Tahref

God bless you

Ik zie dat Fifa de video heeft geblokkeerd, dus hierbij de situatie in Gif vorm.

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/AgileBleakBassethound-size_restricted.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuivere penalty. Dat ze niet altijd hiervoor gegeven worden maakt dat niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:32:
[...]

Dat zou een flinke versterking zijn, maar helaas heeft bijna niemand bij dat bij elkaar gekochte zooitje een NL paspoort.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Slavy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:27:
[...]

Ai spiek English very well, nog niet zo snel but that comes nog wel. :+
There is too much butter on those trays..
No, no, no, senior.. Uno dos tres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Tahref schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:53:
Kunnen we hier spreken over een strafschop? Maakte kane vooraf een overtreding? Of zou er gewoon doorgespeeld moeten worden omdat dit te licht was voor een strafschop? Ik ben het even vergeten maar de scheidsrechter heeft bij zijn beslissing volgens mij de VAR niet gebruikt. Waarom niet in zo'n belangrijke situatie?
De VAR grijpt alleen in als de beslissing van de scheidsrechter echt fout is. Als een beslissing te billijken is dan doet de VAR niets. De VAR had deze bal denk ik niet op de stip laten leggen als de scheidsrechter niet eerst zelf had gefloten, maar geeft ook niet aan dat hij teruggedraaid moet worden. Ik vond de penalty in ieder geval ook erg goedkoop, ging een overtreding aan vooraf en werd duidelijk uitgelokt. Die Engelsman brengt eerst de Colombiaan bijna ten val en gaat dan zelf dusdanig uit balans staan dat als de Colombiaan zichzelf corrigeert hij hem altijd wel een beetje raakt en vervolgens laat hij zich heel makkelijk vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 04-07-2018 08:15 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engeland heeft toch ook weer een kutteam. Echt alleen maar dravers en werkers.
Als je de namen niet zou kennen zouden we ons verbazen dat sommige spelers zoveel waard zijn. Niemand die boven het gemiddelde uitsteeg. Bij Colombia zeker ook nietl.
Al zijn Sanchez en Mina natuurlijk indrukwekkend qua voorkomen en stralen ze wel iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Finale Zweden/Rusland-Uruguay....poe. Drama.

Beter zou zijn : Frankrijk/Belgie (hiep hiep, geen Neymar meer!) - Engeland

Qua historisch affiche dan. Want Engeland gezien de wedstrijd gisteren, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Toch onvoorstelbaar dat ploegen zoals Rusland en Zweden in de halve finale zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:21
Ik zou mij niet meer aan voorspellingen wagen, maar ik denk toch Brazilië-Frankrijk en Engeland-Kroatië als halve finales met als finale Frankrijk-Kroatië O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
Tomski1986 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:24:
Toch onvoorstelbaar dat ploegen zoals Rusland en Zweden in de halve finale zitten..
Zo ver is het nog niet hoor ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02

Martinspire

Awesomeness

Ik zou het vooral leuk vinden als een land wint wat nog nooit of heel lang geen wereldbeker meer heeft gewonnen. Dus liever geen Brazilië of Frankrijk. De rest maakt me niet zo heel veel uit. Zweden lijkt me niet sterk genoeg, maar aan de andere kant zijn ze wel zo ver gekomen met hun strategie. Het is niet mooi voetbal, maar blijkbaar wel effectief.

Wat me wel opvalt is dat Kroatië en Engeland zo moeizaam naar de volgende ronde zijn gekomen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:11:
Zuivere penalty. Dat ze niet altijd hiervoor gegeven worden maakt dat niet anders.
vind je? eerste overtreding lijkt me toch van Kane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:11:
Moet die Colombiaan zijn schouder uit de kom duwen dan, zodat Kane er niet tegen aan loopt? Volgens mij zoekt Kane dit geheel zelf op, alleen het laatste stukje niet, maarja...dan is het al te laat voor de Engelsman anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Football 's coming home!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.O. Box schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:11:
[...]

vind je? eerste overtreding lijkt me toch van Kane...
eric.1 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:15:
[...]

Moet die Colombiaan zijn schouder uit de kom duwen dan, zodat Kane er niet tegen aan loopt? Volgens mij zoekt Kane dit geheel zelf op, alleen het laatste stukje niet, maarja...dan is het al te laat voor de Engelsman anyways.
Kane wordt al geblokkeerd (dat mag niet) en loopt dan om de speler heen die hem blijft blokkeren, daar zie ik geen overtreding van Kane. Dat dit continue gebeurd doet niets af aan deze situatie. Die Colombiaan is alleen bezig met het hinderen van Kane en heeft nergens oog voor de bal. Dat vind ik een overtreding en daarmee een zuivere penalty. Net als de scheids en de VAR. Je ziet ook dat Kane gewoon weg glipt en zich vrij positioneert. Die Colombiaan denkt dat op te lossen met een mooie knuffelgreep, maar dat wordt gezien en bestraft. Nergens is er sprake van verdedigen door de bal weg te willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:39:
[...]

[...]

Kane wordt al geblokkeerd (dat mag niet) en loopt dan om de speler heen die hem blijft blokkeren, daar zie ik geen overtreding van Kane. Dat dit continue gebeurd doet niets af aan deze situatie. Die Colombiaan is alleen bezig met het hinderen van Kane en heeft nergens oog voor de bal. Dat vind ik een overtreding en daarmee een zuivere penalty. Net als de scheids en de VAR. Je ziet ook dat Kane gewoon weg glipt en zich vrij positioneert. Die Colombiaan denkt dat op te lossen met een mooie knuffelgreep, maar dat wordt gezien en bestraft. Nergens is er sprake van verdedigen door de bal weg te willen houden.
dat die Colombiaan een overtreding maakt lijkt me evident. Maar de linkerarm van Kane trekt die Colombiaan omver. Hij maakt dus zelf de eerste overtreding in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.O. Box schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:41:
[...]

dat die Colombiaan een overtreding maakt lijkt me evident. Maar de linkerarm van Kane trekt die Colombiaan omver. Hij maakt dus zelf de eerste overtreding in mijn ogen.
Ja kip-ei, ik zie Kane werken om die blokkade (in mijn ogen de eerste overtreding) te omzeilen.
Bijna zuivere penalty dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Kwartfinale bedoelde ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:27:
[...]

@Qu3st
Het gaat uitreaard niet om waar hij mikt maar om alles er omheen.
Alleen een complete idioot zou altijd op excact dezelfde plek mikken.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Belgie - Kroatie zou wel een mooie finale zijn.
Een soort clash tussen 2 landen die beiden een 'golden generation' hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik denk niet dat ik België - Kroatië überhaupt zou kijken :P Geen van beiden ploegen die veel indruk gemaakt hebben tot nu toe.

Het is gewoon erg jammer dat er eigenlijk geen mooie finale meer in het vooruitzicht ligt, al kunnen een aantal ploegen nog groeien, maar met name aan de rechterkant van het schema zit gewoon weinig kwaliteit. Laten we wel zijn, Rusland en Zweden hebben absoluut de kwaliteit niet om iets te laten zien en om eerlijk te zijn, laten we hopen dat die er gewoon uit liggen na de kwartfinale.

Dan hou je over Engeland en Kroatië. Engeland heeft welgeteld een helft leuk voetbal laten zien tegen Panama en de rest was echt moeilijk aan te zien. Geen attractief voetbal. Kroatië was iets beter maar dan vooral tegen Argentinië dat helemaal de weg kwijt was. Tegen Denemarken was het erg stroef, maar misschien dat ze tegen een wat open spelende ploeg weer wat leuker kunnen spelen. In die zin zou België - Kroatië wel een doelpuntenfestijn kunnen worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-07-2018 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Laatst online: 08:32

KDL

Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:49:
[...]

Ja kip-ei, ik zie Kane werken om die blokkade (in mijn ogen de eerste overtreding) te omzeilen.
Bijna zuivere penalty dan ;)
Kane trekt die gast toch bijna omver, met zijn hand op de man omlaagwerken en dan eroverheen leunen om daarna te vallen, dit is gewoon opzettelijk gedaan, ook zonder oog voor de bal, blokkeren is ook niet per se de bedoeling, maar je mag wel staan en je breed houden. Maar vasthouden, duwen/trekken etc deed sanchez niet, kane wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:35:
Ik denk niet dat ik België - Kroatië überhaupt zou kijken :P Geen van beiden ploegen die veel indruk gemaakt hebben tot nu toe.

Het is gewoon erg jammer dat er eigenlijk geen mooie finale meer in het vooruitzicht ligt, al kunnen een aantal ploegen nog groeien, maar met name aan de rechterkant van het schema zit gewoon weinig kwaliteit. Laten we wel zijn, Rusland en Zweden hebben absoluut de kwaliteit niet om iets te laten zien en om eerlijk te zijn, laten we hopen dat die er gewoon uit liggen na de kwartfinale.

Dan hou je over Engeland en Kroatië. Engeland heeft welgeteld een helft leuk voetbal laten zien tegen Panama en de rest was echt moeilijk aan te zien. Geen attractief voetbal. Kroatië was iets beter maar dan vooral tegen Argentinië dat helemaal de weg kwijt was. Tegen Denemarken was het erg stroef, maar misschien dat ze tegen een wat open spelende ploeg weer wat leuker kunnen spelen. In die zin zou België - Kroatië wel een doelpuntenfestijn kunnen worden :)
Tegen Panama was Engeland ook ruk. ik vond Panama zelfs beter, maar alleen door standaardsituaties scoorden ze steeds. Kroatië heeft tenminste nog wat talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-09 19:14
MrMonkE schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:19:
[...]

Het gaat uitreaard niet om waar hij mikt maar om alles er omheen.
Alleen een complete idioot zou altijd op excact dezelfde plek mikken.
Niet helemaal waar. Als een penalty in de bovenhoek wordt geschoten kan de keeper er nooit bij, tenzij hij al opzij stapt voordat de nemer heeft geschoten. En dan heeft de nemer genoeg tijd om alsnog de andere hoek te kiezen.
Een goede nemer scoort dus altijd, ook al schiet hij op dezelfde plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Spookelo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:41:
[...]

Niet helemaal waar. Als een penalty in de bovenhoek wordt geschoten kan de keeper er nooit bij, tenzij hij al opzij stapt voordat de nemer heeft geschoten. En dan heeft de nemer genoeg tijd om alsnog de andere hoek te kiezen.
Een goede nemer scoort dus altijd, ook al schiet hij op dezelfde plek.
Strikt genomen schiet hij dan dus niet altijd in dezelfde hoek.

Maar het hele statistieken gebeuren valt sowieso wel het een en ander over te zeggen want.. de intentie van de schutter moet bekend zijn. Wat als alle LAAG ingeschoten eigenlijk in het MIDDEN bedoeld waren.
Dan zou het midden juist het meest lechte zijn om te mikken, ondanks dat de bal daar meestal toch niet terecht komt :) hahah nee waterdicht is dit allemaalz eker niet.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:29
Heb gister MOTD samenv zirtten kijken...genieten was de blijdschap bij Lineker en co. Niet genieten was hun totaal gebrek aan zelf-kritiek, allemaal, ook de coach, vonden dat ze goed hadden gespeeld..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 17:03
Sjah schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:39:
Heb gister MOTD samenv zirtten kijken...genieten was de blijdschap bij Lineker en co. Niet genieten was hun totaal gebrek aan zelf-kritiek, allemaal, ook de coach, vonden dat ze goed hadden gespeeld..??
Ik heb het verslag gelezen op The Guardian die normaal redelijk kritisch is voor elke ploeg. Maar de Engelse ploeg vonden ze ineens vurig en speels de bal gooien over het veld als virtuozen. De Colombianen waren vloervodden. Ik dacht dat ze een andere wedstrijd hadden gezien... Mss is het wat moeilijk om tegen het eigen publiek in te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vandaag worden de scheidsen voor kwartfinales bekend. Leuk om te volgen. Vind de concurrenten voor Kuipers indrukwekkender koppen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
algalid schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:50:
[...]

Ik heb het verslag gelezen op The Guardian die normaal redelijk kritisch is voor elke ploeg. Maar de Engelse ploeg vonden ze ineens vurig en speels de bal gooien over het veld als virtuozen. De Colombianen waren vloervodden. Ik dacht dat ze een andere wedstrijd hadden gezien... Mss is het wat moeilijk om tegen het eigen publiek in te schrijven?
Op de site van de BBC kreeg Kane een 9... Die heeft een penalty gescoord tijdens de wedstrijd, een uur lang over het veld gehobbeld omdat ie moe was, en toen bij de strafschoppenserie nog een keer raak geschoten. Als dat al een 9 waard is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
toolkist schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:57:
Op de site van de BBC kreeg Kane een 9... Die heeft een penalty gescoord tijdens de wedstrijd, een uur lang over het veld gehobbeld omdat ie moe was, en toen bij de strafschoppenserie nog een keer raak geschoten. Als dat al een 9 waard is...
Winst is makkelijk goed te praten en het was maar 1-1. Het onwaarschijnlijke parcours van Rusland is voer voor pijnlijker propaganda. Het machtige Spanje is onderuit gegaan tegen de Russische doelpuntenmachine. Dat Spanje doelloos ronddwaalde verzwijgen ze maar.

En in België is er een montage met dramatische muziek waar kort de Japanse tegengoals verschenen maar met aanzwellende toon kwam daar de Belgische genialiteit. Die pijnlijke glibberbal van Courtois en mislukte passes werden maar vergeten. Nog een beetje strooien met records zoals verste kopbal goal en ommekeer sinds jaren 50, je snapt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

algalid schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:50:
[...]

Tsjah. Het hele land is euforisch. Eindelijk eens een penaltyreeks gewonnen. Hebben ze al uberhaupt een keer een degelijke tegenstander getroffen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ach, ik zit deze week in de UK en de morning after op kantoor was er toch wel genoeg realisme te horen. Ze zien Zweden als een angstgegner (dat is wat voor ons Portugal is) en ze verwachten dat het opnieuw moeilijk gaat worden. Ze hebben ook weinig trek in een nieuwe serie pingels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Er is ook een komisch verslag van het tennistoernooi van Wimbledon: alle journalisten zaten naar het voetbal te kijken en eentje "hallo, Sharapova is hier wel juist uitgeschakeld?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat is het hier stil vandaag. En er is ook al geen voetbal op tv.
Moet ik nu leren breien ofzo? Geen idee wat ik moet doen om de dag door te komen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Wat deed je voor het WK begon op zo'n dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algalid schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:07:
[...]

Winst is makkelijk goed te praten en het was maar 1-1. Het onwaarschijnlijke parcours van Rusland is voer voor pijnlijker propaganda. Het machtige Spanje is onderuit gegaan tegen de Russische doelpuntenmachine. Dat Spanje doelloos ronddwaalde verzwijgen ze maar.

En in België is er een montage met dramatische muziek waar kort de Japanse tegengoals verschenen maar met aanzwellende toon kwam daar de Belgische genialiteit. Die pijnlijke glibberbal van Courtois en mislukte passes werden maar vergeten. Nog een beetje strooien met records zoals verste kopbal goal en ommekeer sinds jaren 50, je snapt het wel.
Tja de winnaar schrijft de geschiedenis zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Harry Kane instructievideo ;) :

Een andere move waar ik ook een penalty voor gegeven heb zien worden O-) :

[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 04-07-2018 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Om op de rustdag wat leven in te blazen, wat zijn jullie pronostiekjes voor de halve finales?

Ik denk:
Uruguay - Frankrijk 0-1
Brazilië - België 3-2
Kroatië - Rusland 1-0
Zweden - Engeland 1-1 (Engeland door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Als Cavani meedoet geef ik Uruguay erg goeie kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Sjah schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:51:
Als Cavani meedoet geef ik Uruguay erg goeie kans.
Waarschijnlijk speelt hij niet...

De bondscoach van Belgie heeft ook al laten blijken dat hij niet van plan is om vanachter met 4 te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Anton.net schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:52:
[...]

De bondscoach van Belgie heeft ook al laten blijken dat hij niet van plan is om vanachter met 4 te gaan spelen
Idd en daarom denk ik een doelpuntenfestijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Ankona schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:52:
Moet ik nu leren breien ofzo? Geen idee wat ik moet doen om de dag door te komen.
Dan ga je toch lekker kleien 8)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:52:
[...]

Dan vrees ik dat de Belgen helemaal gesloopt worden.
Meunier vs Neymar gaat nog wel, maar als Marcelo speelt staat Meunier continu tegen 2 aangezien Mertens niet meeverdedigt. Willian laat Carrasco alle hoeken van het veld zien en je wil De Bruyne niet achter Coutinho aan laten rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Carrasco zal niet spelen wss. Chadli wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:48
je bent niet de enige ;)

https://www.ad.nl/wk-2018...n-vol-verveling~a2efe93c/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tomski1986 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:57:
Dat is nog aanvallender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:38
Tomski1986 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:46:
Om op de rustdag wat leven in te blazen, wat zijn jullie pronostiekjes voor de halve finales?

Ik denk:
Uruguay - Frankrijk 0-1
Brazilië - België 3-2
Kroatië - Rusland 1-0
Ik denk ongeveer hetzelfde.
België kan wel eens gehakt van worden gemaakt maar ja het blijft voetbal, wie weet

Ik heb alleen een schurft hekel aan dat Zweden gekregen, vanwege hoe het toen met Nederland ging en hoeveel mazzel ze steeds hebben terwijl ik ze voetballend niet om aan te kijken vind behalve Forsberg
Tomski1986 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:57:
Das een verbetering. Waar is trouwens Moussa Dembele, vond ik heel degelijk spelen in de champions league

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 05-07-2018 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Mijn verwachting en hoop

Uruguay - Frankrijk
Brazilië - België
Kroatië - Rusland
Zweden - Engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Tomski1986 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:46:

Ik denk:
Uruguay - Frankrijk 0-1
Brazilië - België 3-2
Kroatië - Rusland 1-0
Qua landen die doorgaan zit ik met je op 1 lijn, alleen qua uitslagen durf ik écht geen voorspelling meer te doen :9

Wat betreft de rustdagen, gisteren vond ik het wel even lekker een dagje geen voetbal op tv. Maar vandaag gaat het toch wel weer érg kriebelen hoor. Het gaat niet zover dat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen op zulke dagen, maar ik mis het wel haha.

Morgen wordt wel een hééérlijke dag zeg,2 prachtige affiches. Zaterdag helaas een stuk minder.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 05-07-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laatste 5 ontmoetingen Uruguay - Frankrijk:
0-0
0-0
0-0
0-0
1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou, dat beloofd dus wat. Voordeel is natuurlijk dat er een winnaar moet komen. Hoop dat de wedstrijd iig snel opengebroken wordt door een doelpunt en we geen schaakwedstrijd gaan zien maar dat verwacht ik absoluut niet, dat is meer iets voor Rus-Kro en Eng-Zwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Vrijdag, ga absoluut kijken
Uruguay - Frankrijk 1-3 (hattrick mbappe)
Brazilie - Belgie 2-2 (Belgie n.s. meer hoop dan verwachting, helaas)

zaterdag, meh&dubbel meh, kijk alleen als ik echt helemaal niks anders te doen heb (onwaarschijnlijk)
Kroatie - Rusland 2-0
Zweden - Engeland 0-0 (Engeland n.s.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
Een Zwitserse journalist verveelde zich ook, en heeft de wedstrijden van Brazilië nog eens een keer bekeken om te kijken hoe lang onze huilende en rollende vriend al op de grond heeft gelegen.

Wat blijkt: in 4 wedstrijden was de zwaartekracht al 13 minuten en 50 seconden te sterk.

Afbeeldingslocatie: https://www.telegraaf.nl/images/840x473/filters:format(jpeg):quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/7b369164-802f-11e8-a3cc-1bd9b9dd4ddc.jpg

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Phantasmagoria schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:32:
Vrijdag, ga absoluut kijken
Uruguay - Frankrijk 1-3 (hattrick mbappe)
Brazilie - Belgie 2-2 (Belgie n.s. meer hoop dan verwachting, helaas)

zaterdag, meh&dubbel meh, kijk alleen als ik echt helemaal niks anders te doen heb (onwaarschijnlijk)
Kroatie - Rusland 2-0
Zweden - Engeland 0-0 (Engeland n.s.)
dat je zoveel hoop hebt op frankrijk :F ;( terwijl ze niet zo goed zijn. Maar goed heel deze WK is anders dan verwacht. Dus misschien dat je gleijk hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sjah schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:23:
Vandaag worden de scheidsen voor kwartfinales bekend. Leuk om te volgen. Vind de concurrenten voor Kuipers indrukwekkender koppen hebben.
Als een autoritaire scheidsrechter is wat je zoekt wel. Maar wellicht wil de FIFA meer een scheidsrechter die de regie houdt door autoriteit en vriendelijkheid goed te balanceren. Ik weet niet wat de criteria precies zijn, volgens mij voornamelijk het niet maken van blunders.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sjah schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:39:
Typisch Engels IMO

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Blijkbaar zou de Spaanse voetbalbond veel interesse hebben in de diensten van Roberto Martinez.
Martinez heeft nochtans bijgetekend tot aan het EK2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Anton.net schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:03:
Blijkbaar zou de Spaanse voetbalbond veel interesse hebben in de diensten van Roberto Martinez.
Martinez heeft nochtans bijgetekend tot aan het EK2020
Zou Martinez staan springen om een gedemoraliseerd team te gaan leiden (Koke-Costa penalty farce) en een Spaans publiek dat na die hele affaire een enkele misstap genadeloos wil afstraffen? Dan is het klimaat in België toch veel vriendelijker zowel in de ploeg als het publiek.

Maar voor de poen wil hij het mss doen, veel poen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

speelschema 6 juli
16:00u Uruguay - Frankrijk
20:00u Brazilië - België

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:39:
[...]

Dan vrees ik dat de Belgen helemaal gesloopt worden.
Meunier vs Neymar gaat nog wel, maar als Marcelo speelt staat Meunier continu tegen 2 aangezien Mertens niet meeverdedigt. Willian laat Carrasco alle hoeken van het veld zien en je wil De Bruyne niet achter Coutinho aan laten rennen.
Precies, en dan komt Neymar vervolgens tegen Alderweireld man op man te staan, denk dat België dan echt rechtstreeks naar de slachtbank gaat. Ben heel benieuwd hoe de Belgen dit vanavond tactisch op denken te gaan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Mertens begint als het goed is niet in de basis hoorde ik gisteren. Wat dat verder voor gevolgen heeft voor de opstelling geen flauw idee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:08
Ik vermoed dat Carrasco ook niet zal starten.Het was echt zwak tegen Japan. Hij blijft constant hetzelfde doen, ook al werd hij keer op keer goed opgevangen door de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:08
algalid schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:08:
[...]

Zou Martinez staan springen om een gedemoraliseerd team te gaan leiden (Koke-Costa penalty farce) en een Spaans publiek dat na die hele affaire een enkele misstap genadeloos wil afstraffen? Dan is het klimaat in België toch veel vriendelijker zowel in de ploeg als het publiek.

Maar voor de poen wil hij het mss doen, veel poen...
Hij krijgt hier toch ook veel kritiek hoor. Niet vergeten dat er 10 miljoen would be coaches klaarzitten hier. Al is het na Japan wel gebeterd. Met WIlmots zou gewoon Lukaku gewisseld zijn voor Batsuhayi.

Weet niet of hij voor de poen weggaat. Hij verdient nu ook niet een topbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Moet eerlijk zeggen , dat ik heel .klein beetje hoop op een Neymar-show, op die manier gun ik het de Brazlianen wel. Belgie door, tja ik sta er ambivalent in, uitleg overbodig als Hollander zonder wereldtitels.Ok, toch enige uitleg, heb van Schotten en Ieren geleerd, dat de Engelsen ze sinds '66 ingewreven hebben met die ene Cup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:31
Het valt me wel op dat 'veel' Belgische supporters die eerst vonden dat we tegen Engeland mooi de eer aan onszelf gehouden hadden nu wel met een ei in de broek naar de wedstrijd tegen Brazilië gaan kijken :+ . Dan had ik toch liever twee relaxte potjes tegen Colombia en Zweden gehad :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sjah schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:19:
Moet eerlijk zeggen , dat ik heel .klein beetje hoop op een Neymar-show, op die manier gun ik het de Brazlianen wel. Belgie door, tja ik sta er ambivalent in, uitleg overbodig als Hollander zonder wereldtitels.Ok, toch enige uitleg, heb van Schotten en Ieren geleerd, dat de Engelsen ze sinds '66 ingewreven hebben met die ene Cup.
Dat heb ik ook wel. Ik gun ze een halve finale, maar ‘the buck stops there!’

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
stijn014 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:44:
Ik vermoed dat Carrasco ook niet zal starten.Het was echt zwak tegen Japan. Hij blijft constant hetzelfde doen, ook al werd hij keer op keer goed opgevangen door de verdediging.
Maar wie dan? Als er een complete winger in de groep had gezeten had hij toch allang gespeeld.

Ik vind het ook wel grappig hoe nu het twee jaar terug door velen verfoeide 433 nu weer opgehemeld wordt. Aldeirwereld en Vertonghen als backs is toch ook een noodoplossing. Het 343 was in mijn herinnering ook een middel om met drie sterke centrumverdedigers te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:03:
[...]

Maar wie dan? Als er een complete winger in de groep had gezeten had hij toch allang gespeeld.

Ik vind het ook wel grappig hoe nu het twee jaar terug door velen verfoeide 433 nu weer opgehemeld wordt. Aldeirwereld en Vertonghen als backs is toch ook een noodoplossing. Het 343 was in mijn herinnering ook een middel om met drie sterke centrumverdedigers te kunnen spelen?
Alderweireld kan ie ook gewoon centraal laten spelen in een 4231. Meunier op rechtsback kan prima, moet ie alleen iets meer focussen op verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:58

Polycom

Poes van goud

Ik wil gewoon leuke wedstrijden zien..
Zo'n wedstrijd als Zweden - Zwitserland of Engeland - Colombia zorgde echt voor chronische verveling op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:03:
[...]

Chadli ipv Carrasco en Fellaini ipv Mertens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Anton.net schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:14:
[...]

Chadli ipv Carrasco en Fellaini ipv Mertens
Wie is er dan hangend linksback? Chadli is verdedigend ook niks

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 06-07-2018 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:14:
[...]

Wie is er dan hangend linksback? Chadli is verdedigend ook niks
Chadli dan..

Wat ook gaat (maar dat gaat Martinez niet doen): Mertens er af en Dembele er op. Dan heb je 2 verdedigende middenvelders (Dembele en Witsel). Op die manier kunnen De Bruyne en de 2 flankspelers zich meer concentreren op de aanval, en dan is de verdediging ook stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 12:58
Ik zie ook liever Dembele spelen, maar Martinez heeft het duidelijk niet voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Daar wordt het verdedigend nog zwakker van. Het probleem blijft dat België gewoon geen echte geschikte linksback heeft. Daley Blind, ook niet altijd back, zou bij de Rode Duivels alles spelen op die plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Anton.net schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Chadli dan..

Wat ook gaat (maar dat gaat Martinez niet doen): Mertens er af en Dembele er op. Dan heb je 2 verdedigende middenvelders (Dembele en Witsel). Op die manier kunnen De Bruyne en de 2 flankspelers zich meer concentreren op de aanval, en dan is de verdediging ook stabieler
Dan zou ik nog eerder Dembele voor Carrasco brengen. Speel je met Meunier, Alderweireld, Kompany en Vertonghen achterin. Witsel en Dembele als een blok ervoor. Aanvallend heb je dan Mertens zwervend vanaf rechts, KdB centraal, Hazard vanaf links en Lukaku in de spits.
Pagina: 1 ... 69 ... 95 Laatste