Toch enigzins onderschatting denk ik. Mag niet, sluipt er stiekem toch in.knakworst schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:28:
En we kijken naar een ploeg die er bijna met 2-0 werd afgetikt door Japan.
Ze hebben één mazzeldoelpunt gehad, verder is Brazilië gewoon beter. Worden we niet te optimistisch door die voorsprong?Exocet schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:29:
Brazilië ligt hun gewoon beter qua spel.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Brazilie is de schildpad.Gonadan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:31:
[...]
Ze hebben één mazzeldoelpunt gehad, verder is Brazilië gewoon beter. Worden we niet te optimistisch door die voorsprong?
Slow and steady..
De Belgen verspillen momenteel veel meer energie schat ik in.
★ What does that mean? ★
Bam!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Daar is ie dan eindelijk. Prachtig counter voetbal.
Omdat ik een beetje variatie veel leuker vind op een WK. Europese landen zie ik al genoeg.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
No!Gonadan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:31:
[...]
Ze hebben één mazzeldoelpunt gehad, verder is Brazilië gewoon beter. Worden we niet te optimistisch door die voorsprong?
Ja man, wat een doelpunt!
De Braziliaanse verdediging was wel erg ver weg of zie ik dat verkeerd.
De Braziliaanse verdediging was wel erg ver weg of zie ik dat verkeerd.
[ Voor 60% gewijzigd door algalid op 06-07-2018 20:33 ]
Heerlijk! Wat een balvast beest is die Lukaku toch.
Ik gun dat Brazilië helemaal niets.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik gun ze NeymarFaddermakker schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:33:
Heerlijk! Wat een balvast beest is die Lukaku toch.
wow.. geen woorden
doet Lukaku nou ? wow..
doet Lukaku nou ? wow..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Belgie Wereldkampioen, amaai...wat een vernedering voor Nederland wordt dat...dat worden Hollandermoppen voor de komende 100 jaar.
Prachtig hoe ze kunnen counteren die Belgen. Die 3-2 tegen Japan was fantastisch maar deze mag er ook wezen.
Enige voordeel is dat de Belgen tegen de Fransen wellicht de scherpte kwijt zijn...
Als een feyenoorderPWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
Marcelo verdedigde als een Nederlander. Hij liep netjes mee en hield een metertje afstand.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Brazilië heeft teveel kansen nodig. Met al die namen voorin mag de afwerking beter zijn.
Deze goal van België was echt goed.
Deze goal van België was echt goed.
Ach, gun ze een pleziertje. Die Belgen moeten wel in Belgie wonen. Da's nog onder Brabant.jaapstobbe schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
Belgie Wereldkampioen, amaai...wat een vernedering voor Nederland wordt dat...dat worden Hollandermoppen voor de komende 100 jaar.
Jeroentje zijn toto gaat wat centjes scoren
Brazilië heeft deze match al dubbel zoveel goals tegen gekregen als de rest van het toernooi samen, toch?
Brazilië vergeet wel een portie mee te verdedigen bij een counter. Er wordt teveel gedacht dat de verdediging het wel oplost. Niet dus. In een slakkengangetje lopen ze soms terug.
Ik zou toch nog opletten hoor, na de rust kan de tactiek anders zijn. België mag zeker niet in slaap vallen.
En daar had Brazilië een open kans, gewoon verknald.
En daar had Brazilië een open kans, gewoon verknald.
Zo ver zal het niet komen. Reserve-fransozen worden er dan door de échte fransozen vanaf getikt.jaapstobbe schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
Pleziertje? 3e plaats dat is een pleziertje.PWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:35:
[...]
Ach, gun ze een pleziertje. Die Belgen moeten wel in Belgie wonen. Da's nog onder Brabant.
Ze zijn er nog niet wat mij betreft. Brazilië had veel momenten waarop de bal net verkeerd viel, valt hij twee keer goed dan staat het weer gelijk.D-e-n schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
Enige voordeel is dat de Belgen tegen de Fransen wellicht de scherpte kwijt zijn...
Maar dan moeten ze het wel dicht gaan houden, want zo vrij laten schieten zag ik alleen bij Ajax afgelopen seizoen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik verwacht voor de rust nog een counter goal van België. Hoop het niet want dan is de spanning weg.Fleximex schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:35:
Brazilië vergeet wel een portie mee te verdedigen bij een counter. Er wordt teveel gedacht dat de verdediging het wel oplost. Niet dus. In een slakkengangetje lopen ze soms terug.
Ik ben aan het genieten. Eindelijk laat Belgie zien wat het kan.
Hup Rode Duivels!
Hup Rode Duivels!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De laatste vijf minuten schieten de Brazilianen erop los, gewoon proberen, dat is duidelijk.
België staat wel scherp te spelen hoor, allemaal. Lekkere pot!
Waarom? Het gaat toch om de beste landen? Graag geen geforceerde quotum alsjeblieft. Bovendien speelt België gewoon goed vanavond. Als het Zuid Afrikaanse temperament niet (meer) werkt tegen Europese teams is dat dan de schuld van hen? Of als het technische spel van de Aziaten niet werkt, is dat dan de schuld van Europese teams? Als het fysieke spel van de Afrikanen niet werkt, is dat dan de schuld van de Europese teams?Fiber schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:29:
Het zou toch wel een beetje jammer zijn als er straks vier Europese landen in de halve finales staan...
Hoe dan ook heb ik liever dat teams doorgaan omdat ze verdiend gewonnen hebben dan dat ze een bepaald spel ambiëren.
Net als de champions league?Martinspire schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:40:
Waarom? Het gaat toch om de beste landen? Graag geen geforceerde quotum alsjeblieft. Bovendien speelt België gewoon goed vanavond. Als het Zuid Afrikaanse temperament niet (meer) werkt tegen Europese teams is dat dan de schuld van hen? Of als het technische spel van de Aziaten niet werkt, is dat dan de schuld van Europese teams? Als het fysieke spel van de Afrikanen niet werkt, is dat dan de schuld van de Europese teams?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog een doelpuntje en Brazilië ligt op de rug. Tot dat gebeurt, kan je je als Belg niet rijk rekenen.
Haha Brazilianen zijn van hun melk. Wij zeggen hier dat ze van de kook zijn. Heerlijk dat Belgische commentaar
Ik heb gewoon heelgoed inzicht blijkt nu
Is toch een mooie open wedstrijd, 10x beter dan eerder vandaag
★ What does that mean? ★
Die counters van België zijn echt levensgevaarlijk. Verdedigend is het niet altijd even sterk, maar ze staan wel lekker te spelen.
De CL is precies ingericht om altijd dezelfde topclubs hoog te laten eindigen. De WK's zijn beter verdeeld, maar de Europese teams zijn gewoon beter.
BRA denkt idd snel te kunnen terugkeren, zijn nog ruim 50 minuten te spelen, tijd zat. Maar voor de rust zijn ze een beetje doelloos.mavaros schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:44:
Nog een doelpuntje en Brazilië ligt op de rug. Tot dat gebeurt, kan je je als Belg niet rijk rekenen.
grapjasExocet schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:45:
Geen penalty?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een direct gevolg is van het verschil in financiën.PWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:45:
De CL is precies ingericht om altijd dezelfde topclubs hoog te laten eindigen. De WK's zijn beter verdeeld, maar de Europese teams zijn gewoon beter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zag Neymar rollen maar de camera negeert het. EDIT: Toch in herhaling.
[ Voor 20% gewijzigd door algalid op 06-07-2018 20:47 ]
Beter dan de eerdere pot is ook niet moeilijk. Maar inderdaad een vermakelijke pot vooral omdat Brazilie achter staat.MrMonkE schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:45:
[...]
Ik heb gewoon heelgoed inzicht blijkt nu
Is toch een mooie open wedstrijd, 10x beter dan eerder vandaag
Paar dagen geleden zei Neymar dat het hem niets uitmaakt wat anderen over hem zeggen.
Hmm, hij heeft wel die blonde zooi af geknipt.
Scheids fopte me met een schijnbeweging, zijn fluit ging naar zijn mond maar hij floot niet.
Buitenspel? Dacht dat we dat niet meer deden grensrechters... jemig
Stel dat die er in ging.
Buitenspel? Dacht dat we dat niet meer deden grensrechters... jemig
Stel dat die er in ging.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 06-07-2018 20:48 ]
★ What does that mean? ★
Ik ben niet zo zeker of dat geen penalty of anders een vrije trap was. Maar de NOS lijkt ook bevangen door de België hype
De verdediging van Belgie staat constant te trillen, maar voor de rest zijn ze wel de betere ploeg
Laten we wel, wezen, dije 1e bal voor bra op de paal , als die erin gevallen was, en die mazzelgoal
van bel was niet gevallen... Tja nu is het makkelijker voetballen voor Belgie.
Maar das voetbal, hoop dat de 2-1 snel valt.
van bel was niet gevallen... Tja nu is het makkelijker voetballen voor Belgie.
Maar das voetbal, hoop dat de 2-1 snel valt.
Ligt het aan mij of loopt die scheids steeds in de weg aan de linkerkant ?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Hij zit er vaak wel erg dicht boven op, ja.backupdevice schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:51:
Ligt het aan mij of loopt die scheids steeds in de weg aan de linkerkant ?
★ What does that mean? ★
Oooh die goal van DeBruyne...ik heb mindere nachten met mevrouw rene44 gehad!
Dat soort taalgebruik willen we absoluut niet zien op GoT, ook niet als je het zo probeert te vervullen.
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2018 21:01 ]
Ik denk een voetbalster.PWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:56:
Wie is dat meisje bij de NOS?
Jackie GroenenPWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:56:
Jacky Groenen, speelster van oranje. Ze probeert het allemaal uit te leggen maar verder dan een lief meisje komt ze niet.PWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:56:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Denk dat Brazil furieus uit de kleedkamer gaat komen. Firminho zal zijn kans nu wel krijgen.
Tis nog lang niet binnen ...
Tis nog lang niet binnen ...
Doe mij Imke maar
Ben idd heel benieuwd hoe Brazilië uit de kleedkamer komt nu.
[ Voor 61% gewijzigd door DutchOwnage op 06-07-2018 20:59 ]
Jackie Groenen, alleen maar een van de beste voetballers van Nederland. Ja, dat is niet overdreven aangezien de mannen gewoon bagger zijn. Ze is Europees kampioen hoor.PWM schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:56:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En natuurlijk het Bosman arrest.Gonadan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:46:
[...]
Wat een direct gevolg is van het verschil in financiën.
Dat zorgde ervoor dat men complete vreemdelegioenen kon gaan opstellen. Gevolg: Je eigen aanwas krijgt geen kans meer en dat gaat doorwerken in je landselftal.

Vroeger, toen ik als Ajaxfan nog een seizoenskaart van PSV had, waren er regionale helden en een enkele topspeler. Van Aerle en Romario, noem maar op. Dat is helemaal kapot. Nu herken je je eigen clubelftal bij een nieuw seizoen niet meer. Dat is ook een beetje de reden, waarom Engeland niet kan voetballen.
Uiteindelijk gaan de Europese landen hiervoor bloeden en lachen de Zuid Amerikanen ons uit.
Je moet de Belg kijken. Sowieso. Jan en Youri Mulder, al die blije Belgen. Super!
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2018 21:01 ]
Dat zijn voor mij redenen om niet te kijken. Jan kletst alleen maar uit de nekRene44 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:59:
[...]
Je moet de Belg kijken. Sowieso. Jan en Youri Mulder, al die blije Belgen. Super!
Verwijderd
Ajax lukt het anders prima met de jeugdopleiding. Het is vooral Engeland waar kopen met Arabisch / Russisch / Chinees geld de voorkeur geniet boven opleiden. Korte termijn tov de lange termijn.mavaros schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:59:
[...]
En natuurlijk het Bosman arrest.
Dat zorgde ervoor dat men complete vreemdelegioenen kon gaan opstellen. Gevolg: Je eigen aanwas krijgt geen kans meer en dat gaat doorwerken in je landselftal.![]()
Vroeger, toen ik als Ajaxfan nog een seizoenskaart van PSV had, waren er regionale helden en een enkele topspeler. Van Aerle en Romario, noem maar op. Dat is helemaal kapot. Nu herken je je eigen clubelftal bij een nieuw seizoen niet meer. Dat is ook een beetje de reden, waarom Engeland niet kan voetballen.
Uiteindelijk gaan de Europese landen hiervoor bloeden en lachen de Zuid Amerikanen ons uit.
Waarom ze die Mulders daar willen snap ik echt niets van. Vooral Jan, dat slappe slome gezever.Rene44 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:59:
[...]
Frankrijk wordt ook zeer zeker een hele zware tegenstander hoor mochten ze het vanavond redden. Winnen ze van Frankrijk dan pas zijn ze WK.
voorbeeld: " Hoeveel, wk-finales heeft Oranje nodig voor een wereldtitel? In ieder geval meer dan 3!!"jaapstobbe schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
Het kan alle kanten uit. BE staat achterin weer eens heel schutterend te spelen, maar BRA moet nu ruimtes laten achterin, waar BE dan weer van kan profiteren vanuit de omschakeling.
1-2 en het wordt knallen...
1-2 en het wordt knallen...
Beetje jammer. Ik gun de Belgen de titel, maar waarom zo’n reactie...jaapstobbe schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
Toch vind ik het wel schrijnend om te zien dat de meeste reacties bestaan uit een vorm van: "Oh, vrouwenvoetbal, toch niet boeiend.", of opmerkingen puur over het uiterlijk van de vrouwelijke gasten. Je zou toch verwachten dat de moderne man iets verder was tegenwoordig.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:59:
Jackie Groenen, alleen maar een van de beste voetballers van Nederland. Ja, dat is niet overdreven aangezien de mannen gewoon bagger zijn. Ze is Europees kampioen hoor.
Of is dat te serieus voor hier?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor het nationale team ja, maar de kwantiteit van de spelers met exceptionele kwaliteit die ze daar in sommige selecties hebben ingekocht, ook in de jeugd, kun je gewoon niet oogsten in Engeland alleen. Maar als ik dan Spanje zie, waar Messi ook voor had kunnen kiezen.. give me that alternate reality, dan ga ik daar toch ook weer aan twijfelen. Die regel van vroeger met de beperking van niet landgenoten in een league elftal was voor de jeugdopleidingen toch wel belangrijk denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:01:
[...]
Ajax lukt het anders prima met de jeugdopleiding. Het is vooral Engeland waar kopen met Arabisch / Russisch / Chinees geld de voorkeur geniet boven opleiden. Korte termijn tov de lange termijn.
★ What does that mean? ★
Ik vraag me af welke wissels Martinez uit zijn mouwen wil schudden... 90 minuten met dezelfde spelers lijkt onwaarschijnlijk, ook al lijken ze het goed te doen.
Ik gun de Belgen ook de titel, maar Nederland heeft 3x misgegrepen en Belgie zou het in 1 keer lukken (net als Spanje) en dat is dan enorm pijnlijk.FreakNL schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:05:
[...]
Beetje jammer. Ik gun de Belgen de titel, maar waarom zo’n reactie...
Je moet de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is.Sjah schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:02:
[...]
voorbeeld: " Hoeveel, wk-finales heeft Oranje nodig voor een wereldtitel? In ieder geval meer dan 3!!"
Hoe dan ook, het enthousiasme van de Belgen, hoe ze helemaal uit hun dak gaan daar in Rusland. Prachtig!Montaner schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:02:
[...]
Waarom ze die Mulders daar willen snap ik echt niets van. Vooral Jan, dat slappe slome gezever.