Hahahahahahaha

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
U vraagt, wij draaienSt@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:53:
Nou, had me er iets meer van voorgesteld vanavondonbevredigend, doe nog maar 30 minuten
Wow
En ik dacht vroeg naar bed te kunnen gaan vanavond.
Liever niet. Ben het wel zat eigenlijk...St@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:53:
Nou, had me er iets meer van voorgesteld vanavondonbevredigend, doe nog maar 30 minuten
Wow
Fuck! 1-1
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ben je nou blij?St@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:53:
Wow
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
o_o
Nou moe
Nog 1minuut om verlenging te voorkomen
Nou moe
Nog 1minuut om verlenging te voorkomen
★ What does that mean? ★
Ongelooflijk. Wat ontzettend onverdiend.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nice
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat krijg je als je trainer stomme wissels doet. Allemaal aanvallers eruit en dan maar de tegenstander uitnodigen om te counteren.D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:54:
Godverdomme. Zo onverdiend. Kut WK
Ik pak een nieuw flesje
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bensimpel
Positieve meneer
Godverdomme zeg, die Colombiclowns horen niet op het veld...
😆 - Denk ook eens om ;)
Sowieso ons Drieske.Coltrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:54:
Kan je dat onderbouwen? Ik vind er namelijk geen enkele arrogante tussenlopen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Midget bij 2e paal 
Niet de beste keus.
Niet de beste keus.
★ What does that mean? ★
Dit heb ik letterlijk gedaanazz_kikr schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:54:
Bwhahahahahahahaha
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit kon de wedstrijd wel gebruiken. Was tot nu echt een zaadpartij
Die colombianen spelen nou niet echt leuk.. Bah.
Colombia dat nu massaal gaat tegenhouden... hoeveel kaarten gaat dat nog brengen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou, nu nog 30 minuten hakken en zagen...man man
Frankrijk - Argentinië terugkijkenD-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:49:
[...]
Dat mag niet meer van de FIFA, twee ploegen met witte broek
Edit: twee witte broeken niet idd, maar neem aan dat Colombia normaal blauw is, nu is het licht vs donker tenue
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 03-07-2018 21:59 ]
Oh dear.
Oh dear oh dear oh dear.
- Rik Mayal, Bottom
Oh dear oh dear oh dear.
- Rik Mayal, Bottom
Wat weer een sensatie
Handige speler die Mina
Gast is 1,95 m
Ondanks dat Nederland niet meedoet toch wel zeer vermakelijk dit wk
Handige speler die Mina
Gast is 1,95 m
Ondanks dat Nederland niet meedoet toch wel zeer vermakelijk dit wk
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 03-07-2018 21:57 ]
Wat is het probleem? Gister moesten we allemaal voor België zijn en nu voor Engeland ?
Ben zelf graag voor de underdog
Jij ben blij om nog 30min> verder te kijken naar deze partij.Vlassie1980 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:56:
[...]
Ik hoop zo dat Engeland het alsnog redt. Ik kan het niet aan als er weer een team zo door gaat.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:55:
Ongelooflijk. Wat ontzettend onverdiend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
RIP Rick.jaapstobbe schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:56:
Oh dear.
Oh dear oh dear oh dear.
- Rik Mayal, Bottom
Ze hebben wel vechtersmentaliteit. Nemen ze alleen iets te letterlijk. Ze zijn alleen niet aan het voetballen maar dat zijn de Engelsen eigenlijk ook niet.Bensimpel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:55:
Godverdomme zeg, die Colombiclowns horen niet op het veld...
Beter dan dat het met een onterechte penalty beslist wordt.
In de verlenging mag Colombia weer wisselen.
In de verlenging mag Colombia weer wisselen.
Lekker verdedigd Maguire. De enige reden dat ie speelt, omdat ie wel kan koppen.... Maar ja dan moet ie wel met de bal bezig zijn en eens springen als die eraan komt
En dan wil je dat het langer duurt?Vlassie1980 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:56:
[...]
Als die Colombianen doorgaan krijgen we straks de Russen nog in de finale. Want die gaan gewoon in het schip in tegen ploegen die nog negatiever spelen
How on earth was dat geen strafschop?sambalbaj schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:57:
Beter dan dat het met een onterechte penalty beslist wordt.
[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 03-07-2018 21:59 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik hoop nu wel een rode kaart, die scheids mag wel eens ballen tonen..
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ben Engels en ik heb ook een hekel aan Engeland.
Zit al meer dan 20 jaar op een normaal elftal te wachten.
(wat iets doet met werkende bestaande strategische concepten, ipv kick-the-ball-forward-and-see-what-happens)
Niet dat ik Colombia door wil hebben gaan, misschien is het mogelijk de "winnaar" van deze wedstrijd te vervangen met Japan.
(wordt net ook op de Belg gezegd
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 03-07-2018 22:01 ]
How do you save a random generator ?
Zit in een Engelse pub met oorontsteking. Ik had mijn tab al gesettled en keek uit naar mijn bed en nu moet ik nog eens een half uur naar deze zaadpot kijken
Nou, nieuw bier staat. Laat maar komen dat theater. En dan all the way met pingels. Ben benieuwd wie er aan het langste eind trekt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geen haat. Ik gun het hen gewoon niet het ver te schoppen. Dan liever Frankrijk kampioen. Dat is ook mijn dilemma nu: Colombia is zo verschrikkelijk dat ik bijna Engeland moet supporteren.
[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 03-07-2018 22:02 ]
Haha, de herhaling van die penalty op Sporza.
Die Colombiaan staat gewoon een putje te trappen in de penaltystip om de penalty van Kane te verbrodden
Die Colombiaan staat gewoon een putje te trappen in de penaltystip om de penalty van Kane te verbrodden

Strafschop was volkomen terecht dus. Dat even aan de schouder trekken van Kane gebeurt overal, dat vrij worstelen is gewoon dom.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat staat al vast. Als het pingels worden gaat Engeland naar huis. Staat in de regels, artikel 45 sectie E paragraaf 12.St@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:01:
Nou, nieuw bier staat. Laat maar komen dat theater. En dan all the way met pingels. Ben benieuwd wie er aan het langste eind trekt.
Kan je beter net links van de stip gaan trappelen, dan heb je nog kans dat het standbeen wegglijdt.Anton.net schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:02:
Wel spitsvondig btw
[ Voor 3% gewijzigd door nino_070 op 03-07-2018 22:03 ]
Frankrijk zit in de andere tak. Ik kijk naar deze tak en dan zijn alleen Kroatië en Engeland ploegen die je in de finale wilt hebbenYellowOnline schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:01:
[...]
Geen haat. Ik gun het hen gewoon niet. Dan liever Frankrijk.
De scheids had op dat moment sowieso al 2 of 3 gele kaarten mogen geven omdat ze maar bleven zeuren rondom de penalty stipAnton.net schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:02:
Colombia heeft mijn hart gestolen bij de 3-0 tegen Polen. Echte voetballers, creatief/chaotisch en bikkelhard met een echte sterspeler.
Ik geef toe, deze wedstrijd is vooral hard en rommelig.
Ik geef toe, deze wedstrijd is vooral hard en rommelig.
Aan de schouder? Neemt hem in een hoofdklem en sleurt hem naar achteren. Wat erna gebeurde stelde ook niks voor, steekt nog zelf zn been naar achter voor het contact ...Gonadan schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:02:
Strafschop was volkomen terecht dus. Dat even aan de schouder trekken van Kane gebeurt overal, dat vrij worstelen is gewoon dom.
Nee. Had geld staan op 0-1
Als Engeland maar wint. Vind ik de betere en leukere ploeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 03-07-2018 22:04 ]
Ikke!

Kom net binnen, 3 minuten te spelen, Engeland voor.

En dus nog ff door.

speelgoedscheenbeschermers beschermen niet...
Ik heb nu even een persoonlijke hekel aan de Engelse supporter en zie daarom het enorme gezeik en gezuig van de Colombianen even door de vingers. Niks menselijks is mij vreemd.
Had nog moeten zien hoe België met dit gezuig was omgegaan
ABE - Anyone But EnglandColtrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:05:
Ik heb nu even een persoonlijke hekel aan de Engelse supporter en zie daarom het enorme gezeik en gezuig van de Colombianen even door de vingers. Niks menselijks is mij vreemd.
Dat zei een Ier toen ik vroeg voor wie hij was.
★ What does that mean? ★
Jep, aan de schouder om erlangs te komen. Vanaf daar is het puur die die Colombiaan die hem vast blijft houden en daardoor klem komt te zitten en over hem heen struikelt. Laat hij gewoon los dan gebeurt er niets.apis29 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:04:
Aan de schouder? Neemt hem in een hoofdklem en sleurt hem naar achteren. Wat erna gebeurde stelde ook niks voor, steekt nog zelf zn been naar achter voor het contact ...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Iemand stats over hoeveel overtredingen er gemaakt zijn?
In ieder geval meer kansen afgedwongen dan de engelsen....D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:06:
Had nog moeten zien hoe België met dit gezuig was omgegaan
Plus felani inde ploeg, die trapt die colombianen wel in 2.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Of nog een paar kaarten aannaaien en zieken. Want dat zieken werkte wel goed moet ik zeggen.PWM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:07:
Aan het blijven liggen te zien, willen de Colombiaanse spelers pingels gaan nemen.
★ What does that mean? ★
Bensimpel
Positieve meneer
Scheids is totaal ongeschikt... Hoe the hell mag hij zo'n wedstrijd fluiten?!
😆 - Denk ook eens om ;)
http://www.espn.com/soccer/match?gameId=498147LoeWn schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:07:
Iemand stats over hoeveel overtredingen er gemaakt zijn?
In ieder geval hebben we wat publiek. Die Jappen deden niet veel gisteren. De Belgen leken wel op een begrafenis te zijn zo mak. Hier is men in ieder geval actief.
Diversiteit volgens mij.Bensimpel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:09:
Scheids is totaal ongeschikt... Hoe the hell mag hij zo'n wedstrijd fluiten?!
Over 20 jaar is er een AI die alles ziet op het WK, dan hebben we dit probleem niet meer.
★ What does that mean? ★
En dan duurt een wedstrijd 3 uur. Langer mocht Neymar een kind hebben dat voetbalt.MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:09:
[...]
Diversiteit volgens mij.
Over 20 jaar is er een AI die alles ziet op het WK, dan hebben we dit probleem niet meer.
Niet iedereen loopt constant rond met een bos tulpen en een oranje wortel op zijn hoofd hePWM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:09:
In ieder geval hebben we wat publiek. Die Jappen deden niet veel gisteren. De Belgen leken wel op een begrafenis te zijn zo mak. Hier is men in ieder geval actief.
Dan zitten er toch twee mensen namens hun land te FIFA'en.MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:09:
[...]
Diversiteit volgens mij.
Comedy capers dit
Komt ook omdat de Belgen welgeteld 500 fans hadden...PWM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:09:
Huh? Die Engelsen hervatten zelf het spel, waarom ze dan beschermen omdat er een staat te slapen?
alles kan off-topic
Haha deze scheids mag als hij thuis komt geeneens de calimeros meer fluiten
Bestaan die nog?
Bestaan die nog?
★ What does that mean? ★
interessant ideeSuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:11:
Multibaalllllllll
Snap het ook niet hellemaal... Zeer raar gewoon doorspelen want se doen het zelf.Ankona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:11:
Huh? Die Engelsen hervatten zelf het spel, waarom ze dan beschermen omdat er een staat te slapen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dan die opmerking van de verslaggeverAnkona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:11:

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een irritant gefluit als Engeland aan de bal is...
Die praatpaal zit overal naast. Die ziet niets en snapt nog minder.
alles kan off-topic
Misschien omdat hij had aangegeven te fluiten?Ankona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:11:
★ What does that mean? ★
3 ballen in het veld. De grap is dat er maar met 1 van de 3 goals gemaakt kunnen worden. De andere 2 tellen niet.
Korben Dallas Multibal?SuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:11:
Multibaalllllllll
Zeiss Distagon 21 f/2.8
da's de colombiaanse variant van de vuvuzelaMADG0BLIN schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:13:
Wat een irritant gefluit als Engeland aan de bal is...
De Engelsen zijn het vertrouwen duidelijk kwijt.
Nee die wachten op penaltys. Ze denken dat Kane er 5 mag nemendr.lowtune schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:14:
De Engelsen zijn het vertrouwen duidelijk kwijt.
Nee. Die ene fan die afreist heeft klasseColtrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:10:
[...]
Niet iedereen loopt constant rond met een bos tulpen en een oranje wortel op zijn hoofd he
Het is niet veel beter..Grindtegel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:14:
[...]
da's de colombiaanse variant van de vuvuzela

Zou Marco van Basten daar een ideeenbus oid. hebben als Chief Officer for Technical Development bij de FIFA?
Er zijn dus tot nu toe maar twee ploegen die hun eerste KO wedstrijd makkelijk konden uitspelen
't Is toch geen oranje eenheidsworst - hij is je blijkbaar duidelijk bijgeblevenPWM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:14:
[...]
Nee. Die ene fan die afreist heeft klasse
[afbeelding]