Als je ziet hoelang het heeft geduurd voordat er eindelijk geel wordt gegeven, zal de rode kaart wel uitblijven.MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:26:
Als er geen rood valt in deze wedstrijd weet ik het niet.
Dus de helft van de 8e finales is van matige kwaliteit, hopelijk zijn de kwartfinales beter. Zweden - Engeland wordt al een slaapfestijn.
Ik heb altijd best een zwak gehad voor Zuid-Amerikaanse landen maar wat sommigen hier laten zien qua uiterst vervelend gedrag is gewoon waardeloos. Van mij mag Japan teruggezet worden +10 qua sportiviteit zowel op als om het veld.
Wat een kleine kinderen zeg, beide kanten. Japan Kampioen @2022!
www.google.nl
Wat een onzin. Gister had je twee ploegen die vooruit speelden. Colombia ontregelt vooral, en steeds negatieverAnton.net schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:23:
Japan had gehakt gemaakt van dit Engeland
Die Engelsen hadden het tegen Japan fysieker kunnen spelen, net als België de laatste twintig minuten.
Kom geef gewoon rood aan de eerste de beste.
Nee, sommige colombianen kunnen niet meer rationeel nadenken denk ik.HollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:27:
[...]
Als je ziet hoelang het heeft geduurd voordat er eindelijk geel wordt gegeven, zal de rode kaart wel uitblijven.
★ What does that mean? ★
Mietjesvoetbal. Een ander woord weet ik er niet voor.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is wel echt huilen om ieder contact.. WK van het gejankt dit.
Ik gok 2-1 voor Colombia, qua rode kaartenMrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:26:
Als er geen rood valt in deze wedstrijd weet ik het niet.
Het gele kaarten festijn is gestart.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 03-07-2018 21:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het is wel echt lachwekkend. De ene na de ander flikkert op de grond.Spotmatic schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:28:
Mietjesvoetbal. Een ander woord weet ik er niet voor.
Ik vind het al lang niet meer lachwekkend. Je zou je als trainer toch kapot schamen voor deze vertoning (beide landen). Zitten we nu naar een kleuterklas of een theaterschool te kijken?
Hockey dus!Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:25:
Ze moeten echt met de regel komen dat alleen de aanvoerder de scheids mag aanspreken
En doe dan ook meteen die VAR implementatie.
Eigenlijk is tot nu toe dit hele toernooi vrij matig. Hoeveel wedstrijden hebben we nou gezien waar we het over een paar jaar nog steeds over hebben...? Twee? Drie? Hooguit denk ik en dan bekijk ik het nog positief.algalid schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:27:
Dus de helft van de 8e finales is van matige kwaliteit, hopelijk zijn de kwartfinales beter. Zweden - Engeland wordt al een slaapfestijn.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Van de gele kaarten kelder op dak!
★ What does that mean? ★
Als ze zo blijven doorgaan met kaarten, hebben ze dan nog genoeg spelers voor tegen zweden? :
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik hoef Engeland op deze manier ook niet te zien hoor....PWM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:27:
Ik hoop dat we de komende 10 toernooien geen Colombia meer hoeven te zien.
Verwijderd
Ben ik de enige die denkt dat Zuid Amerikanen (daarmee scheer ik Spanje en Portugal er ook onder) erg vies voetbal spelen?
Man man man, wat een enge sluwe spelers.
Waarom kan voetbal geen voorbeeld nemen aan de klasse van Japan gisteren. Geen nonsense, gewoon knallen en gaan!
Man man man, wat een enge sluwe spelers.
Waarom kan voetbal geen voorbeeld nemen aan de klasse van Japan gisteren. Geen nonsense, gewoon knallen en gaan!
Klopt, je zou als trainer toch een 'rustig aan' gebaar moeten geven en laat je niet gek maken.LoeWn schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:30:
Ik vind het al lang niet meer lachwekkend. Je zou je als trainer toch kapot schamen voor deze vertoning (beide landen). Zitten we nu naar een kleuterklas of een theaterschool te kijken?
Maargoed als je beide landen ziet combineren dan kan ik mij voorstellen dat slaan en trappen dan overblijven.
Zeker het shirtje van Kane in de pauze gevraagd deze keer
Is die Amerikaan van Portugal - Marokko zie ik net ..
Is die Amerikaan van Portugal - Marokko zie ik net ..
Van mij mogen ze er allebei uit. Dat is helaas niet meteen realistisch.
Die scheidsrechter is in ieder geval uitgeschakeld na deze wedstrijd.
Wat zit iedereen die Engelsen nu af te zeiken? Het zijn toch vooral die Colombianen die bezig zijn.
Interessante stelling.azz_kikr schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:31:
Als ze zo blijven doorgaan met kaarten, hebben ze dan nog genoeg spelers voor tegen zweden? :
Selectie is 25 spelers.
Per wedstrijd 3 wissels (4 met extra tijd)
14 kun je er max een schorsing op laten lopen dus heb je er 11 over.
Ik denk dat er over nagedacht is door de FIFA
Als je 2x een wedstrijd met extra tijd hebt zou je in principe met 10 man kunnen overblijven maar dat is genoeg voor een match. 7 is het minimum
★ What does that mean? ★
Denk dat dit het protocol is van de FIFA/UEFA, doorgaans worden scheids die laten voetballen en tegen spelers optreden als onze Kuipers niet altijd gewaardeerd.knakworst schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:32:
Die scheidsrechter is in ieder geval uitgeschakeld na deze wedstrijd.
Echt geen idee waar Colombia mee bezig is maar voetbal is het niet.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Engeland wil tenminste nog aanvallen en voetballen
Daar had Sanchez nog mazzel, had zo tegen de arm kunnen vliegen en dan krijg je hem gewoon tegen tegenwoordig.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft Neymar ook al eens voor Colombia gespeeld?
Ze moeten het toch van iemand geleerd hebben :’)
Ze moeten het toch van iemand geleerd hebben :’)
Die rode pakjes staan die Engelsen ook voor geen meter. Hoop dat ze de volgende wedstrijd hun thuis tenue weer aan mogen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Teveel spelers bij Columbia weten gewoon niet wat ze moeten doen zodra ze aanvallen
Engeland nieuwe schwalbekonings.. tering he
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was dat op de bal? Ik twijfel, maar Rashford ging wel makkelijk naar de grond.
Het is besmettelijkSt@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:38:
Zijn wel wereldkampioen geworden in dat rode shirtFiber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:36:
Die rode pakjes staan die Engelsen ook voor geen meter. Hoop dat ze de volgende wedstrijd hun thuis tenue weer aan mogen...

Gewoon een pingel. Raar dat VAR niks doetSt@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:38:
Je hebt een sideline cam gevonden?HollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:39:
Was dat op de bal? Ik twijfel, maar Rashford ging wel makkelijk naar de grond.
Ik vind het geen penalty.
★ What does that mean? ★
Naja trekt dan de eerste penalty die het niet was recht.
Al vind ik het contact zo ontzettend licht en die speler valt meteen zodra ie maar iets voelt.
Al vind ik het contact zo ontzettend licht en die speler valt meteen zodra ie maar iets voelt.
[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 03-07-2018 21:41 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoezo was dat een penal? Hij schopt zelf tegen de voet van de Colombiaan aan, valt en wordt vervolgens geraakt op de hak
Daarbij die misselijke actie van maquire.
Daarbij die misselijke actie van maquire.
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 03-07-2018 21:42 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je kan wel érg snel gaan liggen ook he - had goed kunnen blijven gaan, maar nee - liggen maar, want je teen wordt geraakt.
In zwart-wit zeker...?apis29 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:39:
[...]
Zijn wel wereldkampioen geworden in dat rode shirt

Volgens mij was zijn knie al bijna op het gras in een val voordat hij uberhaupt werdt geraaktColtrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:41:
Je kan wel érg snel gaan liggen ook he - had goed kunnen blijven gaan, maar nee - liggen maar, want je teen wordt geraakt.
★ What does that mean? ★
In het kader van optelsommen was dit bij elkaar nu wel 1 penalty
ik heb het niet gezien. Ben al lang afgehaakt...MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:40:
Ik vind het geen penalty.

Heb hele goede ogen.
Nu ik het heb gezien inderdaad terecht geen penal.
Wat ben ik blij dat dit geen 1-1 is geworden, we moeten er toch niet aan denken dat dit verlenging wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 03-07-2018 21:43 ]
Pff, die wissel van Alli. Eerst handjeklap gaan doen met heel het team en dan pas van het veld strompelen

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 03-07-2018 21:44 ]
Hij werd wel degelijk geraakt aan de teen. Maar de val die daarmee gepaard ging, was van Neymarkwaliteit.MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:42:
[...]
Volgens mij was zijn knie al bijna op het gras in een val voordat hij uberhaupt werdt geraakt
Oef raakt hem compleet verkeerd. Dit had wat kunnen zijn. Moet sowieso op dit niveau wel minstens op doel geschoten worden...
Zo’n inzet moet minimaal tussen de palen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Colombia is geen België zullen we maar zeggen.
Barios Roll Roll Roll Roll Roll Roll woooohh
Daar moeten gewoon gele kaarten voor worden gegeven na elke wedstrijd
★ What does that mean? ★
Rashford zit nog op de bankHollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:42:
[...]
Heb hele goede ogen.
Nu ik het heb gezien inderdaad terecht geen penal.
Wat ben ik blij dat dit geen 1-1 is geworden, we moeten er toch niet aan denken dat dit verlenging wordt.
Stiekem zou ik het wel grappig vinden als het 1-1 wordt.
Dan mogen ze nog eens 30min afzien
Dan mogen ze nog eens 30min afzien
De gele zijn op. Tijd voor rood.sambalbaj schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:44:
Al een tijd geen kaarten meer
Leuke vind ik nog dat hij een vrije trap mee krijgt (terecht) maar dan boos is. Had denk ik een kaart voor de ander verwacht vanwege zijn gerolMrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:45:
Barios Roll Roll Roll Roll Roll Roll woooohh
Maak mij baas van de FIFA..Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:45:
[...]
Leuke vind ik nog dat hij een vrije trap mee krijgt (terecht) maar dan boos is. Had denk ik een kaart voor de ander verwacht vanwege zijn gerol
Ik maak de regels waterdicht tegen alle drama queens.
★ What does that mean? ★
Die witte broekjes maken het al een stuk mooier dan dat volledige rood van nu...apis29 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:44:
[...]
Ik hoor het al: tijd voor een nieuwe tv![]()
[video]
On topic: Nog tien minuutjes overleven.

Telkens na dergelijk onzin 10 rondjes rond het veld laten rennen. Na de rondjes mogen ze weer meedoen.MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:47:
[...]
Maak mij baas van de FIFA..
Goed verdedigd daar door Sanchez
. Falcao had hem graag willen koppen, stond perfect.
Engeland zakt teveel in.
Engeland zakt teveel in.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 03-07-2018 21:48 ]
In Engeland hadden ze toch zo'n commissie in het leven geroepen die achteraf dergelijk spelbederf nog kan bestraffen?MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:47:
Maak mij baas van de FIFA..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik begrijp overigens nog steeds niet waarom Sterling iedere keer in de basis staat.Die brengt toch helemaal niks??
Dat mag niet meer van de FIFA, twee ploegen met witte broekFiber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:47:
[...]
Die witte broekjes maken het al een stuk mooier dan dat volledige rood van nu...
Ik ook niet Rashford kan toch beter starten lijkt mij?Grindtegel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:48:
ik begrijp overigens nog steeds niet waarom Sterling iedere keer in de basis staat.Die brengt toch helemaal niks??
De FA heeft een regel waarmee ze je kunnen bestraffen als je slechte reclame maakt voor de sport. Op of buiten het veld.Gonadan schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:48:
[...]
In Engeland hadden ze toch zo'n commissie in het leven geroepen die achteraf dergelijk spelbederf nog kan bestraffen?
Goeie zaak.Gonadan schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:48:
[...]
In Engeland hadden ze toch zo'n commissie in het leven geroepen die achteraf dergelijk spelbederf nog kan bestraffen?
Vast vlak nadat Klinsmann kwam
★ What does that mean? ★
Becoz everybody hates ze arrogant Engrish ... Op Kane na stuk voor stuk niet uit tw staanD-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:33:
Wat zit iedereen die Engelsen nu af te zeiken? Het zijn toch vooral die Colombianen die bezig zijn.
Er zou de mogelijkheid moeten zijn om beide teams te laten verliezen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat mag al heel lang niet, toch. Heeft volgens mij te maken met mensen die het nog met zwart-wit-tv's moeten doen.D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:49:
[...]
Dat mag niet meer van de FIFA, twee ploegen met witte broek
Precies, en dan Japan weer in laten stromengambieter schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:52:
[ Voor 28% gewijzigd door T-MOB op 03-07-2018 21:53 ]
Regeren is vooruitschuiven
Pas op, dadelijk deporteren die Engelsen je.gambieter schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:52:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leuk hoe de Colombianen het niet kunnen hebben dat Engeland nu de tijd neemt, terwijl ze zelf al de hele match er een circus van maken.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Deze Engelse groep is allesbehalve arrogant. Een hele jonge ploeg waar ze ook niet te hoge verwachtingen van hadden.apis29 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:51:
[...]
Becoz everybody hates ze arrogant Engrish ... Op Kane na stuk voor stuk niet uit tw staan
Ik vind de Belgen arroganter eerlijk gezegd.
Nou, had me er iets meer van voorgesteld vanavond
onbevredigend, doe nog maar 30 minuten
Wow
Wow
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 03-07-2018 21:53 ]
Die had er best in gemogen
alles kan off-topic
Bwhahahahahahahaha
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Hahahahaha 1-1 !!!
Kan je dat onderbouwen? Ik vind er namelijk geen enkele arrogante tussenlopen?D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:53:
[...]
Deze Engelse groep is allesbehalve arrogant. Een hele jonge ploeg waar ze ook niet te hoge verwachtingen van hadden.
Ik vind de Belgen arroganter eerlijk gezegd.
En nu gooien ze het dicht hopende op de penals
Ja hahaha geniaal, jeetje mina scoort