Geloof dat de Engelsen vinden dat Sterling moet zouten ult de basis.
Irritant, dat gefluit als de Engelsen de bal hebben
Dat is eenvoudig op te lossen met een goal.D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:04:
★ What does that mean? ★
De volumeknop gaat omlaag, het is even irritant als die verschrikkelijke vuvuzela's. De 2 ploegen gaan er wel voor met het mes tussen de tanden
Dit kan nog gezellig gaan worden op het veld. De Engelsen lopen nu al te duwen, trekken en beuken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch zijn die Engelsen wel dreigender. Hier was Kane er al bijna.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Well groot speelveld.
Leuk om te zien.
Leuk om te zien.
★ What does that mean? ★
Maar zijn het de colombianen of russen/overig publiek?D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:04:
Die Colombianen mogen er uit van mij, onsportief publiek.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Zo, is dit de eerste keer dat jullie een tribune horen waar een bepaalde partij zwaar in de meerderheid is?
Dat kun je de spelers toch niet aanrekenen?Slavy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:25:
Die Colombianen mogen er uit van mij, onsportief publiek.
Beste ploeg moet gewoon winnen
Of Clarence Seedorf bij zijn oude club op bezoek...Coltrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:28:
Zo, is dit de eerste keer dat jullie een tribune horen waar een bepaalde partij zwaar in de meerderheid is?
Ik vond dat echt niet kunnen.
[ Voor 38% gewijzigd door MrMonkE op 03-07-2018 20:30 ]
★ What does that mean? ★
Laat de generalisaties achterwege en hou het bij het voetbal.
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2018 21:24 ]

Wat speelt dit Engeland slecht, nooit echt top geweest, maar je zou meer verwachten nu ook meer spelers doorbreken in de PL als Dele Alli en Rashford.
Nou pak de VAR er maar bij en geef maar lekker rood.
[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 03-07-2018 20:40 ]
Pak de rode kaarten maar voor deze wedstrijd hoor...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
* Slavy Ziet kopstoot van Colombiaan tegen Engelsman bij vrijetrap en express tegen de grond duwen 10 minuten eerderMrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:28:
[...]
Dat kun je de spelers toch niet aanrekenen?
Beste ploeg moet gewoon winnen
Colombia dus sowieso niet.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Men is Iran vergeten vermoed ik.Coltrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:28:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt dat? De commentator van Één zegt dat je enkel VAR mag gebruiken bij rood? Het maakt toch niet veel uit? Je mag VAR toch voor alles gebruiken?
Wat een onsportieve ploeg dat Colombia, incl. het publiek. Zul je net zien dat ze doorkomen.
Wat een onsportieve ploeg dat Colombia, incl. het publiek. Zul je net zien dat ze doorkomen.
[ Voor 25% gewijzigd door HollowGamer op 03-07-2018 20:42 ]
Man man dat onsportieve gedrag van die voetballertjes.
Gewoon eens een paar wedstrijden hard tegen optreden dan houdt het wel op met dat getrek en geduw en die plagerige hoofdstoten en schwalbes etc etc. Sport onwaardig
Gewoon eens een paar wedstrijden hard tegen optreden dan houdt het wel op met dat getrek en geduw en die plagerige hoofdstoten en schwalbes etc etc. Sport onwaardig
DUGG
Er zijn maar 4 situaties waar je VAR mag gebruiken en spelers zelf mogen het niet vragen. Dat ze het niet consistent toepassen voegt toe aan de spanningHollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:41:
Klopt dat? De commentator van Één zegt dat je enkel VAR mag gebruiken bij rood? Het maakt toch niet veel uit? Je mag VAR toch voor alles gebruiken?
Mwah, in de basis: Goal, penalty, rood, persoon van overtreding.. dus ergens ja.HollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:41:
Maarja, dit was potentieel rood.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2018 20:43 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, alleen bij doelpunten, penalties en mogelijk rode kaarten.HollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:41:
Regeren is vooruitschuiven
VAR mag ingrijpen in 4 situaties.HollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:41:
Mogelijk doelpunt, rode kaart, penalty en nog een.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet alleen toen ie bij PSV speeldeSt@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:02:
[...]
Toen hij nog bij PSV speelde vonden een aantal supporters van andere clubs hem irritant/matenaaier.
Hup Zweden dus maarHup Toivonen!
Geel is prima. Het was een duw met het hoofd, geen kopstoot.
Hij ging ook heel gretig neer. Leek van der Sar wel,
Hij ging ook heel gretig neer. Leek van der Sar wel,
★ What does that mean? ★
@Quad @T-MOB @SinergyX @algalid Even opgezocht, volgens de Engelse wiki:
"There are 4 types of calls that can be reviewed.[2]
Goals and whether there was a violation during the buildup
Penalty decisions
Direct red card decisions (second yellow cards are not reviewable)
Mistaken identity in awarding a red or yellow card"
Wikipedia: Video assistant referee
Edit: ik lees verkeerd, maar wat betekend dan 'Direct red card decisions'? Mag je dan ook geel geven i.p.v. rood?
"There are 4 types of calls that can be reviewed.[2]
Goals and whether there was a violation during the buildup
Penalty decisions
Direct red card decisions (second yellow cards are not reviewable)
Mistaken identity in awarding a red or yellow card"
Wikipedia: Video assistant referee
Edit: ik lees verkeerd, maar wat betekend dan 'Direct red card decisions'? Mag je dan ook geel geven i.p.v. rood?
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 03-07-2018 20:47 ]
Ik gun het die Engelsen niet echt, maar trap die gasten toch gewoon uit het WK..
Dit was een potentieel rode kaart situatie, dat hij toch geel geeft, doet niet weg tot potentieel rood, waar VAR wel voor is.
[ Voor 63% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2018 20:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Scheidsrechter is ook erg zwak, verbaast mij dat er nog pas 1 gele kaart is uitgedeeld.
Strict genomen niet eens door hemSlavy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:47:
Scheidsrechter is ook erg zwak, verbaast mij dat er nog pas 1 gele kaart is uitgedeeld.
★ What does that mean? ★
tJa wat heeft afkraken voor zin, waardeloze pot, maar Kroatie haalde ook totaal geen niveau tegen de Denen.
Voor het toernooi moeten we echt bidden dat die Colombianen niet door gaan. Op het moment dat die tegen Kroatië of bijvoorbeeld één van de toplanden uit de andere helft moeten gaan die echt niet vrolijk vooruit ballen. Het wordt alleen maar behoudender dan vrees ik. En de vraag is of ze er tegen kunnen als ze zelf met de bus worden geconfronteerd.
Heel die rechterkant van het speelschema is eigenlijk niet om aan te zienD-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:54:
Voor het toernooi moeten we echt bidden dat die Colombianen niet door gaan. Op het moment dat die tegen Kroatië of bijvoorbeeld één van de toplanden uit de andere helft moeten gaan die echt niet vrolijk vooruit ballen. Het wordt alleen maar behoudender dan vrees ik. En de vraag is of ze er tegen kunnen als ze zelf met de bus worden geconfronteerd.
Uruguay - Frankrijk en Brazilie - Belgie hadden de halve finales moeten zijn
Wat ik niet snap: waarom mag een aanvaller een verdediger wegduwen die de muur aan het opzetten is? Waarom heeft een verdediging geen voorrang over waar te staan? Die mogen toch ook degenen niet in de weglopen die de trap gaan nemen?
Die kopstoot was onnodig, maar het blijft vaag. En ze staan te mekkeren over die lijn, scheids loopt weg en vervolgens zie je ze vrolijk met de hakken op die lijn staan waar ze eigenlijk achter moeten blijven.
Die kopstoot was onnodig, maar het blijft vaag. En ze staan te mekkeren over die lijn, scheids loopt weg en vervolgens zie je ze vrolijk met de hakken op die lijn staan waar ze eigenlijk achter moeten blijven.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 03-07-2018 21:01 ]
Slechtste wedstrijd op het WK tot dusver?
Wat betreft Henderson en Barrios: een rode kaart was mogelijk, maar geel is ook te verdedigen. Het was geen kopstoot, eerder een ruwe kopduw. En Henderson deed dan een Neymartje. Overigens, zoals al enkele anderen zeiden, kan de VAR ingeroepen worden wanneer er mogelijk een rode kaart zou moeten zijn. Dat sluit niet uit dat geel gegeven wordt.
Overigens ben ik voor Colombia omdat ik het de Engels niet gun.
Wat betreft Henderson en Barrios: een rode kaart was mogelijk, maar geel is ook te verdedigen. Het was geen kopstoot, eerder een ruwe kopduw. En Henderson deed dan een Neymartje. Overigens, zoals al enkele anderen zeiden, kan de VAR ingeroepen worden wanneer er mogelijk een rode kaart zou moeten zijn. Dat sluit niet uit dat geel gegeven wordt.
Overigens ben ik voor Colombia omdat ik het de Engels niet gun.
Ik weet niet wie het hier meest verdiend. Die Colombianen zijn ook wel best irritant.
Japan was wel een stuk beter dan Colombia vandaag
Strafschop + 2 gele kaarten in 5 minuten, hebben ze van de scheidsrechter de evil twin erbij gehaald?
Nou gaat de wedstrijd hopelijk los.
Ze vragen bijna om een penalty op deze manierGrindtegel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:15:
sukkels, beetje vrij judo...

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat een onzin, dit is dus echt never nooit een strafschop. Kane gaat zelf worstelen.
alles kan off-topic
Zijn die Colombiaanse verdedigers allemaal doorgesnoven ofzo? Wat een opgefokte ventjes...
Hoe lomp kan je zijn. Is dat weer diezelfde Sanchez van de rode kaart tegen de Japanners?
Edit: ja dus. Nou, zo'n fratsen moet je als Colombiaan niet te veel uithalen, leert de geschiedenis ons...
Edit: ja dus. Nou, zo'n fratsen moet je als Colombiaan niet te veel uithalen, leert de geschiedenis ons...
[ Voor 38% gewijzigd door Coltrui op 03-07-2018 21:17 ]
Het is dom maar kane begon zelf met een overtreding dus lijkt me geen penal.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
"Kane maakt er optimaal gebruik van" zegt die idioot achter de microfoon. Doe ff normaal, die is gewoon vrij worstelen.
Kijk even naar Neymar voordat je dergelijke uitspraken doet.
Kijk even naar Neymar voordat je dergelijke uitspraken doet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha die scheids keek NET voor hij een sprongetje nam
★ What does that mean? ★
Wat een actie en dan daarvoor nog naar de scheids kijken ook. Wat ben ik blij als dit land er niet meer bij zit, wat een kl*te en onsportieve reacties allemaal.
Geweldig hoe Kane wegloopt van die colombianen
Denk dat ik dit shirt maar weer ga aandoenGrindtegel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:15:
sukkels, beetje vrij judo...

Erg slechte scheids dit. Kijk hoe hij zich laat bejegenen. Ik zou er al lang klaar mee geweest zijn en heel dat zooitje geel gegeven hebben.
Waarom krijgen de comlombianen geen geel voor het blokkeren van de penal
Al dat gezeik is gewoon concentratie verpesten voor de pingel. Niet meer, niet minder - niet dat het geholpen heeft
Volgens mij raakt Kane hem gewoon verkeerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zou de Oscar nominaties domineren....zoveel acteerwerk in 90 minuten
90 minuten lang alleen maar "puta" horen
Ik zou alle colombianen rood geven en wedstrijd stoppen. Wat een mafklappers.Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:18:
Waarom krijgen de comlombianen geen geel voor het blokkeren van de penal
Donker rood! Dit is gewoon bewust trappen
alles kan off-topic
mina geeft willian een kopstoot en Neymar valt en doet alsof zijn been pijn doet.dr.lowtune schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:19:
[...]
Dat zou de Oscar nominaties domineren....zoveel acteerwerk in 90 minuten
Dit wordt Portugal - Nederland 2006 zo.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Pfff, vergeten die spelers dat er VAR is? Verder moeten de Engelse niet mee met al dat geschopt en gemekker.
Je zou toch denken dat de spelers nu doorhebben dat alles nu gezien wordt met de VAR... En daar dus rekening mee houden

Geef gewoon iedereen rood zeg. Zijn we klaar.
Zijn been doet dan pijn door het vallen.Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:20:
[...]
mina geeft willian een kopstoot en Neymar valt en doet alsof zijn been pijn doet.
Jaren lang scholing raak je niet in een paar weken kwijt.Shaffy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:21:
Je zou toch denken dat de spelers nu doorhebben dat alles nu gezien wordt met de VAR... En daar dus rekening mee houden
Nee joh, mag gewoon!Ankona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:20:
Donker rood! Dit is gewoon bewust trappen
Voetbal wordt alsmaar schandaliger
VAR zat fout bij de pingel, keurig op niveau wedstrijd dus.HollowGamer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:21:
Pfff, vergeten die spelers dat er VAR is? Verder moeten de Engelse niet mee met al dat geschopt en gemekker.
Laat Engeland er nu nog maar snel een paar maken dan geven die Colombianen het wellicht op...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die VAR is Makkelie, die is weer eens met zijn bekende stijl geblinddoekt fluiten bezig. Die ziet echt niets .
alles kan off-topic
Dan gaan die iedereen kapot schoppenFiber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:22:
Laat Engeland er nu nog maar snel een paar maken dan geven die Colombianen het wellicht op...
Gewoon Colombia een beetje treiteren, dan staan ze vanzelf met 9 man zo.Fiber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:22:
Wat mist ie dan? Dat Falcao het been van Stones vastklemt en ie hem daardoor raakt als ie los komt?Ankona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:22:
Die VAR is Makkelie, die is weer eens met zijn bekende stijl geblinddoekt fluiten bezig. Die ziet echt niets .
Ja, maar dan maakt Engeland er in de laatste 20 minuten toch nét dat eentje meerAnton.net schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:23:
Japan had gehakt gemaakt van dit Engeland
En daarom ben jij dus niet de nieuwe Collina. Rust bewaren doe je niet enkel door kaarten te strooien.PWM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:20:
[...]
Ik zou alle colombianen rood geven en wedstrijd stoppen. Wat een mafklappers.
Makkelie is vrijwel elke wedstrijd VAR of assistent VAR. Hij is gewoon de beste VAR!Ankona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:22:

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ze moeten echt met de regel komen dat alleen de aanvoerder de scheids mag aanspreken
En dan vriendjes willen zijn met Stones zodra je geel krijgt Bacca, rot toch op.
hij ziet de kaart en wil meteen handje schudden
Eindelijk blijft hij geel geven voor elke overtreding. Nu lekker doorgaan en hopelijk rood. Dat publiek hoef ik volgend toernooi eigenlijk ook niet te zien.
Eindelijk komen de kaarten zeg. Had allang moeten gebeuren...
Als er geen rood valt in deze wedstrijd weet ik het niet.
★ What does that mean? ★
Walgelijke voetballer die Maguire...