Da's in een taal die ik niet spreek.
Dat van mij is 'flipperkasts'.
Het schijnt wel dat hij zijn ideeën in een brievenbus moet posten...die rechtstreeks uitkomt op het meer van geneveSuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:15:
[...]
Zou Marco van Basten daar een ideeenbus oid. hebben als Chief Officer for Technical Development bij de FIFA?
Brazilie, Frankrijk?D-e-n schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:15:
Er zijn dus tot nu toe maar twee ploegen die hun eerste KO wedstrijd makkelijk konden uitspelen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Intrappen, is dat niet een van zijn paradepaardjes?SuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:15:
[...]
Zou Marco van Basten daar een ideeenbus oid. hebben als Chief Officer for Technical Development bij de FIFA?
★ What does that mean? ★
[ Voor 3% gewijzigd door sambalbaj op 03-07-2018 22:20 ]
alles kan off-topic
De Fransen niet dan? Maar de zweden waren nooit serieus in de problemen gwweest, de fransen wel
Er is maar 1 reden waarom dat zou mogen en dat is Toivonen die Neymar even laat zien hoe je iemand blesseert en de wereld dan lacht
★ What does that mean? ★
Ken je klassiekers.SuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:16:
Dat van mij is 'flipperkasts'.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
MrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:16:
[...]
Intrappen, is dat niet een van zijn paradepaardjes?
Ze moeten gewoon keihard alle drama queens aanpakken, het is een lachertje zo. Zveel voetballers lijken geen enkele eer te hebben.
Wat je met een beetje zuigen en zieken niet voor elkaar kan krijgen tegen een (jonge) ploeg.RoD schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:20:
Engeland is een beetje van de leg. Ben benieuwd of ze in de tweede helft van de verlenging nog iets laten zien, anders kon het wel weer eens op penalties uitdraaien.
Volgens mij zit hij er omdat mensen dan met de grote van Basten kunnen pronken. Volgens mij is hij ook niet bijster intelligent, maar misschien ligt dat aan de beperkte blootstelling die ik aan hem heb gehad via interviews en die gaan altijd over voetbal. Misschien vergis ik me, grote spelers zijn meestal wel intelligent.SuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:21:
[...]
![]()
Belachelijk ideeën zijn ook ideeën.![]()
Maar hij moet uiteindelijk toch ook wel wat met de VAR te maken gehad hebben toch? Hij zit er al weer even....
[ Voor 45% gewijzigd door MrMonkE op 03-07-2018 22:23 ]
★ What does that mean? ★
Dan moet België er ook uit?Ankona schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:18:
En ik hoop ook echt dat Colombia wint.
Enige reden: Dat Belgie en Engeland zo hun best deden te verliezen om deze wedstrijd te mogen spelen in plaats van tegen die enge Jappen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dus de halve finale wordt de finaleDr. Strangelove schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:23:
Ik heb een voorstel. We strepen de hele rechterhelft van het speelschema door, slaan de kwartfinales over en gaan met de linkerhelft door naar de halve finales.
★ What does that mean? ★
Zo was het schema ook vast ongeveer bedoeld, maar als veel grote ploegen hun poulefase verprutsen dan krijg je dus dit...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:23:
Ik heb een voorstel. We strepen de hele rechterhelft van het speelschema door, slaan de kwartfinales over en gaan met de linkerhelft door naar de halve finales.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zijn toch al verkocht en ben me zeker dat de FIFA het geld direct intMrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:25:
[...]
Dus de halve finale wordt de finale
Ik denk dat je voorstel het niet gaat halen aangezien er dan minder wedstrijden en minder inkomsten zijn
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De FIFA heeft dat met 48 landen goed geregeld. Dat worden wedstrijden om duimen en vingers bij af te likken met spectaculaire 16e en 8e finales.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:23:
★ What does that mean? ★
Tegen niet-noemenswaardige landen... En een oefenpotje tegen België.dr.lowtune schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:28:
Erg pijnlijke vertoning dit Engeland, terwijl het toernooi best redelijk begon voor ze
Ach een film, that explains... Daarvan gaan de meeste wel aan mij voorbij ja.
Lekker voor 'em.sambalbaj schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:28:
Geblesseerd van z'n eigen schwalbe
Walk it off!
★ What does that mean? ★
ja, tegen de twee slechtste teams van het wkdr.lowtune schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:28:
Erg pijnlijke vertoning dit Engeland, terwijl het toernooi best redelijk begon voor ze
Deadsy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:14:
[...]
Nee die wachten op penaltys. Ze denken dat Kane er 5 mag nemen
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Die durft geen pingel te nemen joh.. ff strekken, tanden op elkaar en hoppa, gewisseld!
www.google.nl
In de pub ja.Coltrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:30:
Ik dacht dat die Engelsen zo'n patent hadden op fysieke paraatheid...
4e wissel mag alleen in verlenging.Tripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
Wacht mag je tegenwoordig 4x wisselen of zie ik het verkeerd?
1 extra bij verlengingTripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
Verlenging is +1Tripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
3 wissels + 1 wissel tijdens verlengingenTripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
Ja in de extra tijd krijg je een extra wisselTripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
Regeren is vooruitschuiven
Met verlenging krijg je een extra wissel.Tripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
★ What does that mean? ★
In de extra tijd mag je extra wissel doen.Tripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:32:
Nou nou nouMrMonkE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:33:
Kijken hoeveel er een Gascoine gaan doen als ze verliezen.
[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 03-07-2018 22:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik quote je, 9xSt@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:34:
Indien verlenging mag je nog een keer wisselen.
Ja ik weet dat het er al 8x staat
www.google.nl
Haha dat had ik met de aftrappen door 1 speler en achteruit.
★ What does that mean? ★
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat zal toch niet. Dit moet wel een foutje zijnColtrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:35:
Volgens mij mag je bij verlengingen een vierde keer wisselen.
HeldSt@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:34:
volgens mij had ik dat ook ergens gelezen, dat je 1 keer extra mag wisselen in de verlenging.Coltrui schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:35:
Volgens mij mag je bij verlengingen een vierde keer wisselen.
Gok dat het een ziggo/upc dingetje is, je hebt het vast niet over de deuren van de auto.
alles kan off-topic
Juist, KPN en consortenSuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:36:
[...]
Gok dat het een ziggo/upc dingetje is, je hebt het vast niet over de deuren van de auto.
www.google.nl
KPNSuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:36:
[...]
En gisteren ook al een keer of tien...St@m schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:34:
Gemeen ben ik he. Plaagde ik een Engelse collega mee vroeger.
★ What does that mean? ★
Ja dat maakt uit. Dan hoef je namelijk niet naar de kant als Henk geroepen wordt.Dacuuu schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:37:
Hoeveel keer mag je nu wisselen? En maakt het ook nog uit of je Pieter heet of niet?
alles kan off-topic
Tuurlijk wist ik dat je in de verlenging extra mocht wisselen... beginnelingTripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:36:
zeg wisten jullie dat je in de verlenging 1x extra mocht wisselenik niet
Ach zijn nog jong.T-MOB schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:39:
Het is maar goed dat deze "gouden generatie" van Engeland in de rechterhelft zit. Man wat valt het tegen.
KPN...SuBBaSS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:36:
[...]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nope. Net geleerd. Maar denk niet dat ik het snel vergeetTripwire999 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:36:
zeg wisten jullie dat je in de verlenging 1x extra mocht wisselenik niet
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nou , het is in ieder geval een feit dat de engelse B ploeg niet veel slechter is dan hun A ploeg. Van luxe gesprokenT-MOB schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:39:
Het is maar goed dat deze "gouden generatie" van Engeland in de rechterhelft zit. Man wat valt het tegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Shaffy op 03-07-2018 22:42 ]
Ik denk dat ze historisch gezien bedoelen.Shaffy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:41:
Volgens de commentator zijn Engelsen niet goed in strafschoppen. Maar behalve Kane zitten er toch wel een paar goede pingelaars tussen..?
★ What does that mean? ★
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq