ik wil penalties nu...beiden verdienen om verder te gaan.
Heeft geen geld en wil nog volkoren ook.PWM schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
Heeft iemand een bruin brood voor mijn kinderen?

Wit zal je krijgen. (als je lief bent)
How do you save a random generator ?
Daar gaan we weer. Onvoorspelbaar spelletje is dat voetbal.
Waarom staat Fellaini eigenlijk niet in de basis? Oprechte vraag hoor. En wat opportuun nu... Maar die Witsel vind ik ook niet super....
Witsel is echt wel nuttig. Fellaini heeft meer die box to box instelling en dat kan je in een 3-mansverdediging best missen.
Maar eh.. We moeten Lukaku nog zien, dus, wie weet...
Mijn grootste angst is al jaren dat Belgie WEL wereldkampioen wordt.
De wissel van Mertens is de beste actie tot nu toe, die brengt al het hele toernooi helemaal niks, begrijp ook niet wat zijn rol is in dit team
En anders Batman erinColtrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:36:
Witsel is echt wel nuttig. Fellaini heeft meer die box to box instelling en dat kan je in een 3-mansverdediging best missen.
PWM en geen geld kunnen missenFiber schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:33:
[...]
Nooit gokken met geld dat je niet kan missen...
Edit: Nooit gokken. Punt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Hoe ze vanavond spelen echt niet.jaapstobbe schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:36:
Mijn grootste angst is al jaren dat Belgie WEL wereldkampioen wordt.
Ja hoor. Breker, puik afstandschot, ideaal in dit soort wedstrijden.sambalbaj schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:36:
Wordt die Naingolan nou eigenlijk gemist dit WK?
Daar was vooraf zoveel over te doen.
Je kunt ook geen 3 verdedigers opstellen tegen Brazilië.Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:36:
Wat is de verdediging matig van Belgie. Ga je tegen Brazilie niet ver mee komen.
Omdat hij niet veel kan dan dit. Hij heeft altijd dat geluk, een echte pinchhitter.FreakNL schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:34:
Waarom staat Fellaini eigenlijk niet in de basis? Oprechte vraag hoor. En wat opportuun nu... Maar die Witsel vind ik ook niet super....
Hij heeft geen inzicht en passing, staat dus in de weg bij combinatie voetbal.
Dat vind ik ook van die speler achter hem.Grindtegel schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:36:
De wissel van Mertens is de beste actie tot nu toe, die brengt al het hele toernooi helemaal niks, begrijp ook niet wat zijn rol is in dit team
[ Voor 26% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 21:38 ]
Hoe verpruts je een corner... Zijn daar koppen groter en dan zo verprutsen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eindelijk. Gun hem de winst eigenlijk wel.bvbal79 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:38:
Daar is Honda
Beste VVV'er ever denk ik...
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 02-07-2018 21:40 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ok. Speelt hij bij United wel in de basis?HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:38:
[...]
Omdat hij niet veel kan dan dit. Hij heeft altijd dat geluk, een echte pinchhitter.
Hij heeft geen inzicht en passing, staat dus in de weg bij combinatie voetbal.
[...]
Nou, ik hoop op verlengen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Volgens mij niet altijd. Ze hebben daar ook Matic
Niet Musa?Fiber schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:39:
[...]
Eindelijk. Gun hem de winst eigenlijk wel.
Beste VVV'er ever denk ik...
Enkel bij de simpelere wedstrijden of bij blessures, heeft vorig jaar even tijdje gehad, maar sinds Lukaku is dat wel al een tijdje over.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet weer, doe maar gewoon nog een doelpuntje van Honda.St@m schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:40:
Nou, ik hoop op verlengen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel weer twee jaar bijgetekend net. Die gast is van goudwaarde in bepaalde (lees: hopeloze) situaties. Niet als basisspeler.dcell schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:40:
[...]
Soms, in ieder geval is hij geen onbetwiste basisspeler.
Best veel (ex-)VVV'ers op het WK eigenlijk...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Matic bedoel je..wat heeft Lukaku ermee te maken op die positieSinergyX schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:41:
[...]
Enkel bij de simpelere wedstrijden of bij blessures, heeft vorig jaar even tijdje gehad, maar sinds Lukaku is dat wel al een tijdje over.
Witsel had nooit meer op de velden mogen rondlopen. Sterker nog, hij had in de bajes moeten belanden.Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:36:
Hij maakte een smerige, vieze, vuile, gore overtreding tegen ik geloof Wasileski.
Als ik bondscoach was, dan had ik dit stuk vreten links laten liggen.
Gelukkig niet heel vaak. Mourinho is fan van hem, anders had hij niet bij Man Utd. gespeeld.
Toen Fellaini met Arsenal werd gelinkt omdat hij zijn contract niet had verlengd, hoopte het merendeel van de supporters dat hij zou gaan en waren er zelfs fans grappen over hem aan het maken.
Mijn mening is dat hij te kort komt voor de absolute top, al zie je dat hij als stormram erg nuttig is.
Knap van Lukaku om die bal recht op de keeper te koppen. Wat een kans.
Die Japanners zijn individueel misschien geen sterren, maar die werken wel echt goed samen als een team.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Welke stand geld voor je bet? Reguliere speeltijd of ook na verlenging en eventuele penalty's...?

Heb jij iets met Japanners?DaniëlWW2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:44:
Die Japanners zijn individueel misschien geen sterren, maar die werken wel echt goed samen als een team.
En precies dat moet, vind ik, de basis zijn van een ploeg.DaniëlWW2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:44:
De individuele kwaliteiten zijn dan een bonus, maar dan ben je tegen zwakkere teams tenminste niet afhankelijk van een ingeving van een enkele speler.
Hazard valt reuze mee tegenover Neymar.D-e-n schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:45:
Hazard deed een Neymarretje
Hij is doorgaans de speler die meteen opstaat/niet gaat liggen, ook in Engeland niet.
Wel met Japanse tweeling dames...
Vind het beetje USA 4 jaar geleden, die vond ik ook zo teamplay spelen.DaniëlWW2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:44:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Regulier. Maar een kleine dubbel down kan wel natuurlijk in de verlengingFiber schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:45:
[...]
Welke stand geld voor je bet? Reguliere speeltijd of ook na verlenging en eventuele penalty's...?
Wel 60 minuten lol gehad
Zou wat dat betreft wel leuk zijn als een hecht team dit WK wint in plaats van een verzameling vedetten.Deadsy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:46:
[...]
En precies dat moet, vind ik, de basis zijn van een ploeg.
De individuele kwaliteiten zijn dan een bonus, maar dan ben je tegen zwakkere teams tenminste niet afhankelijk van een ingeving van een enkele speler.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik doelde meer op de link met het F1 topic..
Wat mij betreft spelen ze door tot morgen ochtend en zenden ze in delen de hele wedstrijd uit op de tijdstippen van alle volgende wedstrijden.sambalbaj schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:45:
Wedstrijd verdient wel een verlenging
En dan noemen we dit de Finale.
Meest sportieve vlotte wedstrijd tot nu toe in dit WK, mogen alle andere teams eens aan gaan denken imho.
How do you save a random generator ?
Als je teamkwaliteiten bekijkt, dan heb ik wel bewondering voor Japan. Ze hebben nog maar recent een nieuwe trainer en die zette alles op alles om van hun ranking onderaan toch nog iets te maken. De eerste wedstrijd tegen Colombia was ook niet slecht (1-2 gewonnen).DaniëlWW2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:44:
Helemaal mee eensenchion schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:48:
[...]
Wat mij betreft spelen ze door tot morgen ochtend en zenden ze in delen de hele wedstrijd uit op de tijdstippen van alle volgende wedstrijden.
En dan noemen we dit de Finale.
Meest sportieve vlotte wedstrijd tot nu toe in dit WK, mogen alle andere teams eens aan gaan denken imho.
Plus ik vind de basis techniek erg goed. Prima balbeheersing over het algemeen. Geen trucjes of exceptionele dingen, maar de basis is gewoon erg degelijk.DaniëlWW2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:44:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op basis van welke kwaliteiten is Witsel gekozen boven Nainggolan?
Of is die discussie al te vaak gevoerd.
Inderdaad die cross passen zijn zeer sterk en dan nog hun. Zo slecht zijn ze individueel nietGonadan schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:49:
[...]
Plus ik vind de basis techniek erg goed. Prima balbeheersing over het algemeen. Geen trucjes of exceptionele dingen, maar de basis is gewoon erg degelijk.
Op zich mee eens, maar dat lukt heel vaak niet bij een landenteam. Die trainen simpelweg niet genoeg samen. Bij een clubteam is dat veel makkelijker.Deadsy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:46:
[...]
En precies dat moet, vind ik, de basis zijn van een ploeg.
Orders. Witsel blijft, Nainggolan luistert naar niks en rukt roekeloos op. Vaak productief, maar niet naar de zin van die Martinez.HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:49:
Naingolan maakte ruzie met de coachHollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:49:
Man man, wat een trap.
Neeeee
Bah.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een anticlimax.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hmm vind toch sneu voor japaners dit...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zonde man!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
motherfucker

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zo zonde dit, zo zonde.
Keigoeie counter, absoluut, maar jammer.
Keigoeie counter, absoluut, maar jammer.
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2018 21:52 ]
Wat een wedstrijd. Maar volgende ronde is exit, dat is nu wel duidelijk
alles kan off-topic
Op z'n Duits...

Goh wat gunnen we onze zuiderburen weer veel
Gefeliciteerd smeerlappen! 
Mooie aanval, mooie goal. Zo door de open Japanse deur.
Mooie aanval, mooie goal. Zo door de open Japanse deur.
Sneu voor Japan, erg lekker voor de Belgen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zij lachen ons ook uit, dus geen genade.nino_070 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:53:
Dus ik ga voor het eerst voor Brazilië zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-07-2018 21:54 ]
Deze had van mij best naar de verlenging gemogen. Wat een heerlijke 2e helft
Dat gaat geen probleem zijn vermoed ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Andersom is het niet anders, het leedvermaak dat Nederland niet mee doet is ook groot.nino_070 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:53:
Nice. Goed gespeeld door Japan maar heb toch liever dat Belgie doorgaat
Fellaini was altijd de 16 man voor de voorzetten, al ver voordat Matic erbij kwam.bvbal79 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:43:
[...]
Matic bedoel je..wat heeft Lukaku ermee te maken op die positie
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!