Nou, die Belgen met hun zogenaamde gouden generatie bakken er toch eigenlijk ook al jaren weinig van? Laatste 2 grote toernooien in de kwartfinale en nu in de 8e eruit... altijd nog beter dan wij natuurlijk, maar toch...
En dan doet Honda nog niet eens mee...SinergyX schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:16:
Ik was best onder de indruk van Japan dit WK...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De Belgen staan veel te ver uit elkaar! Misschien toch met een VM als Nainggolan moet spelen en dan De Bruine ervoor?
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 21:19 ]
Gister zei Hazard nog dat het nu "time to shine" is. Nou hij heeft nog 30 minuten om flink te shinen dan.
Wie had ook alweer de 1-0 gescoord tegen de Engelsen? Als hij niet had gescoord had het Japan - Belgie finale kunnen zijn
Inderdaad hun positionering is perfect.Miki schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:18:
[...]
Gebrek? Het ziet er anders toch aardig behendig uit en ook het spel is erg verzorgd. Dit plaats ook meteen de andere wedstrijden van Japan in een ander perspectief. Tegen Colombia was het dus geen gelukje...
Die loopt bij mij een paar seconden achter op de NOS.
Zal je zien dat Engeland straks met 2 vingers in de neus naar de finale wandelt en die nog wint ook. Wordt die 2-0 overwinning voor Belgie nog zuurder dan als ze nu van Japan zouden verliezen ........
Met gebrek bedoel ik dat het geen sterren ensemble is met spelers die bij de top spelen.Miki schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:18:
[...]
Gebrek? Het ziet er anders toch aardig behendig uit en ook het spel is erg verzorgd. Dit plaats ook meteen de andere wedstrijden van Japan in een ander perspectief. Tegen Colombia was het dus geen gelukje...
Dit zijn voetballers die de basis beheersen en verzorgd als een team kunnen spelen. Inplaats van sommige teams waar je altijd mutsen hebt die voor eigen succes gaan.
Nah gewoon op de juiste plek neerzetten. En dat is niet verdedigende middenvelder.Qu3st schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:19:
De Bruyne kunnen ze ook maar beter wisselen. Hij doet zoveel fout.
Vind het vooral knap hoe Martinez nog steeds niet ingrijpt, alsof ie echt geen idee heeft hoe dit op te lossen
Bal op de paal door Hazard, Lukaku die zo'n kopbal 10 van de 10 keer binnenkopt. Gaat niet meer gebeuren voor de Belgen vanavond. De voetbalgoden hebben beslist dat japan doorgaat.
Welke 2-0?Sempy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:20:
Zal je zien dat Engeland straks met 2 vingers in de neus naar de finale wandelt en die nog wint ook. Wordt die 2-0 overwinning voor Belgie nog zuurder dan als ze nu van Japan zouden verliezen ........
Ben nu op de Belg aan het kijken (beetje schadenfreude) maar dat commentaar is echt niet beter dan de NOS vind ik hoor. Niet spannender, niet beter (net zo veel gezever, wat je er ook van vind).
Als je dit soort ballen niet maakt houdt het op
Felainie, dat wordt ManUtd ballen in de 16 trappen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat gevoel slaat binnen een seconde om als ze scorenDutchOwnage schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:19:
Niet meer. Hazard had m er direct na de 0-1 binnen moeten schieten. Dit komt België niet meer te boven mentaal lijkt het geknapt.
How do you save a random generator ?
Je bedoelt de 1-0 overwinning.Sempy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:20:
Denk dat Engeland de volgende is die het niet red. Je zult nu zien dat alle landen waar je het niet van verwacht uiteindelijk doorgaan.Sempy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:20:
Ah de spelverdeler Fellaine komt erin.

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 21:22 ]
Hij staat al anders dan de 1e helft. Maar niks lukt bij hem.toolkist schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:21:
[...]
Nah gewoon op de juiste plek neerzetten. En dat is niet verdedigende middenvelder.
Vind het vooral knap hoe Martinez nog steeds niet ingrijpt, alsof ie echt geen idee heeft hoe dit op te lossen
Inderdaad Brazilië wordt kampioen 😆HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:21:
[...]
Denk dat Engeland de volgende is die het niet red. Je zult nu zien dat alle landen waar je het niet van verwacht uiteindelijk doorgaan.
Van Engeland kan je prima verwachten dat ze niet doorgaan hoor.HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:21:
[...]
Denk dat Engeland de volgende is die het niet red. Je zult nu zien dat alle landen waar je het niet van verwacht uiteindelijk doorgaan.
Behalve Brazilie.danHollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:21:
[...]
How do you save a random generator ?
1 ding wat ik al heb geleerd als Belg zijnde, de verwachtingen niet te hoog leggen. Ik be' dus totaal niet ontgoocheld.
En dat was bijna 3. Ik denk dat Engeland het ook niet red. Nul weerstand gehad in de poule.
Nu komt België tegen een tegenstander die een beetje kan voetballen en verdedigen en het is niks. Engeland is nog minder.
Engeland gaat af tegen Colombia.
Nu komt België tegen een tegenstander die een beetje kan voetballen en verdedigen en het is niks. Engeland is nog minder.
Engeland gaat af tegen Colombia.
[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 02-07-2018 21:24 ]
Nou dat had niemand verwacht...of beter dat wil niemand geloof ik hier als ik het commentaar vanmiddag las
Haha Engeland die het makkelijk zou hebben tegen Colombia? Nee die gaan er ook af. Alle Europese landen naar huis op Frankrijk na. En Zwitserland of Zweden, maar die gaan er de volgende ronde wel uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Qu3st op 02-07-2018 21:25 ]
Engeland heeft net als België in een veel te makkelijke poule gezeten, die redden het ook niet.HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:21:
[...]
Al die zwakke wedstrijden heeft ze geen goed gedaan.
Zo verrassend vind ik het niet dat België er hoogstwaarschijnlijk uit vliegt, Japan heeft er wél moeten staan in de poule-fase.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
België is te slordig.. heeft te veel kansen nodig om te scoren... is defensief net zo slordig.. ik heb het al eens eerder gezegd bij de 5-2 wedstrijd... had 10-0 moeten zijn.. niet genoeg discipline.. Japan speelt heel beheerst en efficiënt. En een dijk van een verdediging..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Uiteraard waren de verwachtingen wel hoog voor de nr 3 van de wereldranglijst tegen het matige Japan. Dit is echt wel een enorme verassing.Tomski1986 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:23:
1 ding wat ik al heb geleerd als Belg zijnde, de verwachtingen niet te hoog leggen. Ik be' dus totaal niet ontgoocheld.
Welke WK kijk jij? Kroatië en Rusland zijn door en morgen Zweden of ZwitserlandQu3st schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:24:
Haha Engeland die het makkelijk zou hebben tegen Colombia? Nee die gaan er ook af. Alle Europese landen naar huis op Frankrijk na.
Om eerlijk te zijn is dat soms ook het probleem van de Belgen.Tomski1986 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:23:
Belgen zouden best meer trots mogen zijn en dat ook mogen tonen.
Ninja edit over Zweden en Zwitserlandbvbal79 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:25:
[...]
Welke WK kijk jij? Kroatië en Rusland zijn door en morgen Zweden of Zwitserland
Vergeet alleen even Kroatië en Rusland. Maar toch zijn dan alle toplanden weg uit Europa behalve Frankrijk.
Wouw wat een keepers blunder hier...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kan nog!!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sorry hoor, maar als je nog een kleine 25min te gaan hebt en zo sloom aan het rondspelen bent achterin, plus nog eens kneuterig balverlies de hele tijd... willen die jongen uberhaupt wel verder of niet dan?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
pff wat een goal...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja en nu kan het dus nog ineens makkelijk weer goed komen.
Nee hoor - we hebben een kut coach. Individuele klasbakken zat, maar geen team. Blijkt maar weer. En ik was steevast verbaasd toen ik hier las dat Belgen hoog van de toren blazen: nou ik kan je zeggen dat de gemiddelde Belg op voorhand al zei dat het niks zou worden. Met dit materiaal moet je gewoon knallen, en dat lukt blijkbaar niet. Wat wil je ook, een coach van Everton die daar buitengegooid is...HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:25:
[...]
Om eerlijk te zijn is dat soms ook het probleem van de Belgen.
Belgen zouden best meer trots mogen zijn en dat ook tonen.
Ben geen begl maar juich al jaren voor Belgie omdat er zoveel talenten staan op het veld. Maar op de een of andere manier werkt het niet. Vind dat zo jammer. Ja hoor...gelijk goal....
@PWM word je al zenuwachtig?
echt niet dat was een totaal mislukte voorzet die erin dwarrelde omdat die keeper stond te slapenMontaner schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:27:
Dat leek een bewussie..mooie goal.
Gaat nog wel goed komen. Ik heb er vertrouwen in.
Zo, Vertonghen gaat het nog spannend maken...
Gaat dat Belgische kwartiertje dan nu eindelijk beginnen...?
Gaat dat Belgische kwartiertje dan nu eindelijk beginnen...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Daar komt Kompany goed weg zeg. Wat is de België verdediging aan het prutsen. Niet normaal.
Ene kant, hij gaat eerste paal van de aanval, dat ding zit gewoon compleet achterin het doel.v8power67 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:27:
Wouw wat een keepers blunder hier...
VAR mag nu wel evenFleximex schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:28:
Daar komt Kompany goed weg zeg. Wat is de België verdediging aan het prutsen zeg. Niet normaal.
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2018 21:29 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I see what you did there...Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:27:
[...]
Wat wil je ook, een coach van Everton die daar buitengegooid is...
Eerlijk gezegd integendeel. De gemiddelde Belg is nu al blij met het team vol wereldsterren.HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:25:
[...]
Om eerlijk te zijn is dat soms ook het probleem van de Belgen.
Belgen zouden best meer trots mogen zijn en dat ook mogen tonen.
Company tactisch z'n bek houden tegen de scheids
Hij was in zijn eerste seizoen niet slecht. Weet niet meer wat hij toen gefinished is in de PL, maar werd toen gezien als een coach die hoger op kon en leuk speelde.Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:27:
[...]
Nee hoor - we hebben een kut coach. Individuele klasbakken zat, maar geen team. Blijkt maar weer. En ik was steevast verbaasd toen ik hier las dat Belgen hoog van de toren blazen: nou ik kan je zeggen dat de gemiddelde Belg op voorhand al zei dat het niks zou worden. Met dit materiaal moet je gewoon knallen, en dat lukt blijkbaar niet. Wat wil je ook, een coach van Everton die daar buitengegooid is...
Weetniet wat er vervolgens is gebeurd, maar dat zie je bij veel coaches volgensmij, eerste jaar top daarna zakt het in.
Zo dan 2-2
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En toen waren we weer terug bij af
alles kan off-topic
Ai jammer.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zo enorm onverdiend...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, hup België, maak het dan nu maar af ook...
Heb eigenlijk geen zin in een verlenging.
Heb eigenlijk geen zin in een verlenging.
Gekkenhuis! Wat een vette wedstrijd
Mejor así
Maar zo ManUtd, dit is wat hij al jaren doetDaniëlWW2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
Zo enorm onverdiend...
Kom op Japan! Leer die arrogante Belgen een lesje!
Je kan altijd nog één van je auto's verkopenPWM schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
Heeft iemand een bruin brood voor mijn kinderen?
leuke 2e helft tot nu toe
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zet maar een Gofundme campagne op. Wij van tweakers zullen gul donerenPWM schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
Zo, ben je even weg en liggen er ineens 2 in voor België
Nooit gokken met geld dat je niet kan missen...PWM schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
Edit: Nooit gokken. Punt.
Nee. Met je leedvermaeck! Piemel!PWM schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
En dan krijg je bijna de 2-3 om de oren, niet te geloven
Mejor así
Op penalties er uitExocet schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:33:
Dit gaat België wel winnen nu
Niet meer te voorspellen dit WK
Maar wel een heerlijke wedstrijd nu.