"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik weet niet zeker of je dit nu allemaal serieus meentmavaros schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:54:
[...]
Ik weet niet of we in hetzelfde universum leven, maar in mijn wereld was Nederland gewoon uiteindelijk de verliezaar. We hadden helemaal niks.
Het maakt geen ruk uit of je een pak goede spelers hebt. Juventus kan vijf wereldelftallen opstellen als het moet. Toch stellen ze als het er om gaat hun beste elftal op.
Wij hadden een prima team, net zoals de Belgen nu. Toch gingen we eraan. Maar vergeet een ding niet. Die Brazilianen zoeken compensatie voor de vernedering door de Duitsers. Dat gaat niet, want die konden niet voetballen. En daar komen de Belgen ineens in beeld. Die zijn ook voor een gedeelte Duits. Althans, dat lullen ze daar in een gebied.
Veel plezier met de wedstrijd overigens.
Maar het slaat allemaal als een tang op een varken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als dat net zo prikkelt als een coltrui komt dat wel goed ja.iichel schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:39:
@Coltrui kun je niet een stukje speech voor de Belgen, tijdens de rust, maken zoals alleen jij dat kunt?
... en de bal in het doel schieten. Maar na de rust aan den andere zijde.Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:40:
Ik heb die speech van de Koning geschreven. 'Het is belangrijk dat... jullie goed spelen.'
Uiteindelijk moet er toch eentje binnen vliegen tegen die kleine Japanners
kwartier geleden zag ik een kleine japanner vrij eenvoudig een kopduel tegen Lukaku winnenAnton.net schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:42:
België moet gewoon hoge ballen beginnen droppen in de 16.
Want Lukaku, Hazard en Mertens zijn heel lang?Anton.net schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:42:
België moet gewoon hoge ballen beginnen droppen in de 16.
Gewoon combineren, gaatjes komen vanzelf.
Lol@courtois
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan wel eens een leuke tweede helft worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Miki op 02-07-2018 20:47 ]
Nog een geluk dat die nog gepakt is, anders had je daar al een krantenkop met een knullige foto...Fiber schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:44:
Wat een grabbelaar zeg, die Courtois...
"Waarde landgenoten, jullie inzet wordt gewaardeerd, maar hofleverancier van wereldbekers moeten jullie nastreven!"

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 02-07-2018 20:49 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nog een bijkomend voordeel: dan kan de Bruyne verder naar voren staan ipv vastgebonden aan de middencirkel. Hoe kun je zo'n briljante speler zo verkeerd gebruiken zeg...toolkist schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:34:
[...]
Gewoon met 2 centraal en Vertonghen naar linksback. Bijkomend voordeel: ruimte voor Dembele op t middenveld

Soit, dat befaamde kwartiertje komt er wel.
Japan is toch ook beetje 2e helft team, dus kan nog enigzins leuk worden.algalid schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:57:
Mss is het zoals de wedstrijd tegen Panama, de 2e helft ineens los komen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kom op Belgen!

Edit: nvm. dit word de volgende die eruit gaat.
[ Voor 35% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 21:05 ]
Vertonghen dronken ofzo
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 02-07-2018 21:06 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nou, op je wenken bediend...Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:58:
Er moet gewoon een goal vallen - eender aan welke kant. Dan komt het pas los.
[ Voor 20% gewijzigd door m0nk op 02-07-2018 21:06 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zoals Wilmots deed?toolkist schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:34:
[...]
Gewoon met 2 centraal en Vertonghen naar linksback. Bijkomend voordeel: ruimte voor Dembele op t middenveld
Het idee is volgens mij juist om de vele goede centrale verdedigers niet meer te misbruiken
Het is niet erg verrassend, ze zijn in de eerste helft ook al gevaarlijk geweest.v8power67 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:05:
Japan op voorsprong wtf !!
België speelt nog niet top, en ook nog niet echt veel geschoten.

Klopt maar toch had ik het niet echt verwacht.HollowGamer schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:07:
[...]
Het is niet erg verrassend, ze zijn in de eerste helft ook al gevaarlijk geweest.
België speelt nog niet top, en ook nog niet echt veel geschoten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die 0-2 had ik ook niet verwacht.v8power67 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:08:
[...]
Klopt maar toch had ik het niet echt verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 21:10 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En dat is twee!
Ze waren al bijna wereldkampioen toch... whahahhahahahaPolarBear schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:05:
Whahahhahahahaha
200bvbal79 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:23:
[...]
Hoeveel heb je ingezet. minstens 100 euro hoop ik😁
Arme Belgen. Blije PWM
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Vind ergens sneu voor de belgen dit, maar anderzijds doen de Japanners iets heel goed en gun het ze ook!
Kijk dan bij de NOS op TV.D-e-n schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:11:
Mn Ziggo stream loopt achter. Jullie verklappen alle acties.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie zei dat? Lijkt me vrij onzinnigMontaner schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:12:
Bij één hadden ze het nog over een geweldig strijdplan, wat ze nog niet willen laten zien tegen Japan. Hah.
Dat lijkt me ergens wel plezant ja.
Misschien via de NPO site/app? En anders misschien toch niet hier koekeloerenD-e-n schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:11:
Mn Ziggo stream loopt achter. Jullie verklappen alle acties.
'Schadenfreude'...

Maargoed, het kan nog.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 21:14 ]
Eens, ik ben echt zwaar onder de indruk van deze Japanners. Gaat nog veel goeds opleveren in de komende jaren.Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:14:
Nou, ik ben echt blij getuige te zijn van deze gouden generatie
Nog welPWM schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:11:
[...]
200Dit zijn er 2200 terug.
Arme Belgen. Blije PWM
Goed team en ze gaan er allemaal voor, dat maakt het gebrek aan individuele kwaliteiten goed.Miki schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:16:
[...]
Eens, ik ben echt zwaar onder de indruk van deze Japanners. Gaat nog veel goeds opleveren in de komende jaren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Na deze wedstrijd. Want de pot tegen Japan is slechts een formaliteit.Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:17:
Dus. Wanneer gaan de belgen eens voetballen?
alles kan off-topic
Troost je, Nederland heeft al een stuk of drie, vier gouden generaties versleten en die redden het ook steeds net niet op het WK. Altijd zat er wel een teentje of zo net in de weg...Coltrui schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:14:
Nou, ik ben echt blij getuige te zijn van deze gouden generatie

These are my principles. If you don't like them, I have others.
In Nederland hebben we hier een spreekwoord voor: Auf Wiedersehen.

[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 02-07-2018 21:18 ]
Gebrek? Het ziet er anders toch aardig behendig uit en ook het spel is erg verzorgd. Dit plaats ook meteen de andere wedstrijden van Japan in een ander perspectief. Tegen Colombia was het dus geen gelukje...Deadsy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:16:
[...]
Goed team en ze gaan er allemaal voor, dat maakt het gebrek aan individuele kwaliteiten goed.
Of een paalFiber schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:18:
[...]
Troost je, Nederland heeft al een stuk of drie, vier gouden generaties versleten en die redden het ook steeds net niet op het WK. Altijd zat er wel een teentje of zo net in de weg...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*