Dat Uruguay staat wel als een huis achteraan, zeg...
Verwijderd
Niet.Bensimpel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:46:
Wanneer maakt Ronaldo de gelijkmaker??
En ze blijven die ene goal maar herhalen bij gebrek aan beter beeldmateriaal. De bal rolt nog maar zelden.LA-384 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:48:
Ik kijk niet zo vaak voetbal, maar dit leek me wel een leuke wedstrijd. Ik had het mis.
Wat een gedoe met dat vallen, wijzen, gebaren en gezichtsuitdrukkingen.
Deze leek me wel echt.algalid schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:44:
Haha, ligt daar Suarez, is dat echt of weer theater?
EDIT: En op de rug ipv achterhoofd. Allemaal niks.
Maar als je zo vaak theater maakt dan is het begrijpelijk dat een echte overtreding een keer over het hoofd wordt gezien. Beetje het verhaal van de man die continu 'Brand!' roept...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Uruguay is wel de betere ploeg tot nu toe.
Met die mooie goal alleen al verdien je om naar de kwartfinale te gaan.
Met die mooie goal alleen al verdien je om naar de kwartfinale te gaan.
Het gaat nog 1-2 worden en Suarez gaat nog huilen...Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:56:
Dus Portugal. Gaat er nog wat gebeuren vanavond, of kan ik wat anders gaan doen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het enige wat Portugal kan doen, is vrije trappen en corners uitlokken. Ik ben in ieder geval al blij dat ik Pepe nog niet gezien heb. Die Fonte doet het wel aardig.
Verwijderd
En vergeet niet de typische Pepe overtredingen. Dat wil ik natuurlijk voor geen goud missen.Fiber schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Het gaat nog 1-2 worden en Suarez gaat nog huilen...
Lijkt het zo, of is de NOS commentator een beetje fan van C. Ronaldo?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ai , pepe
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wie had het over Pepe?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je moest het zo nodig zeggen.Coltrui schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:58:
Het enige wat Portugal kan doen, is vrije trappen en corners uitlokken. Ik ben in ieder geval al blij dat ik Pepe nog niet gezien heb. Die Fonte doet het wel aardig.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:09
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit had de wedstrijd nodig
Hoezo was dat geen overtreding? Hij fluit voor minder en toneel.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een goal!
Hop hop hop Cavani
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo dan
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Lag lekker open daar achterin zeg. Prachtig afgerond hoor.
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 30-06-2018 21:21 ]
Mooi doelpunt hoor
Smiling as the shit comes down...
Lekkere goal!
Nu is Portugal weer aan de beurt...
Nu is Portugal weer aan de beurt...
Die voorzetten zijn vaak maar een wilde gok lijkt het.
Ronaldo ziet dit denk ik meer als een nette manier om het spel snel weer gaande te krijgen.
Ronaldo denkt, snel afvoeren
Had ook een vrije trap voor de keeper moeten zijn. Bij een doelpunt had de VAR zeker ingegrepen.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:28:
Zelfs voor een open goal lukt het niet.
De keeper had de bal vast in de handen, dan mag de aanvaller hem daar niet uit trappen.
alles kan off-topic
Als ik de herhaling zie, laat hij die gewoon los hoor, nikste in de handen.Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Had ook een vrije trap voor de keeper moeten zijn. Bij een doelpunt had de VAR zeker ingegrepen.
De keeper had de bal vast in de handen, dan mag de aanvaller hem daar niet uit trappen.
Daarna heeft hij hem weer vast en houdt hij hem vast.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:31:
[...]
Als ik de herhaling zie, laat hij die gewoon los hoor, nikste in de handen.
alles kan off-topic
Veel voetballers, aan beide zijde, glijden vaak weg.
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 30-06-2018 21:34 ]
Tja, geen kunstgras....carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:33:
alles kan off-topic
Ja ze zeiden het donderdag en ik las het ook ergens, dat de velden in Rusland moeite hebben met zoveel wedstrijden. Vallen een beetje uit elkaar etc.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:33:
Het stadion van Kaliningrad is gebouwd op een moeras, dat is letterlijk aan het zinken. Het zal het nog wel een week uithouden wss.Deadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:35:
Ja ze zeiden het donderdag en ik las het ook ergens, dat de velden in Rusland moeite hebben met zoveel wedstrijden. Vallen een beetje uit elkaar etc.
Waarom noemt hij hem steevast Christiano? Heeft hij met hem geknikkerd ofzo
www.google.nl
Misschien was hij er ooit een keer bij, achterin weggestopt in z'n datsjaMisteRMeesteR schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:36:
Waarom noemt hij hem steevast Christiano? Heeft hij met hem geknikkerd ofzo
Die korte corners snap ik nooit zo goed, hoe vaak komt daar iets uit?
bij de 1-1 van portugal bijvoorbeeld?carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:40:
Idd een slechte voorzet is imho altijd beter dan geen voorzet toch ?carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:40:
How do you save a random generator ?
Toch zie je daar het verschil tussen Messi en CR7. Messi was onzichtbaar behalve wat momentjes en sjokt veelal rond, geen oppepper van zijn team. CR7 probeert van alles, zwerft op het veld, komt de bal halen en coacht teamgenoten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een flapdrollen, ga je nog een beweging proberen maken terwijl een verdediger op volle snelheid op je afkomt, geef die bal gewoon voor.
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 30-06-2018 21:43 ]
Spelhervattingen gaan altijd hersenloos.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:40:
Wat hebben al die teams met korte snel genomen vrijetrappen op het middenveld? (Geen idee achter, geen voordeel pakken)
Waarom al die vrije trappen even buiten de 16 direct op doel? (Ja, als hij zit is het mooi, maar verreweg de meesten gaan kansloos over, naast of in het beste geval in de muur.)
Mag best wel wat meer op getraind worden. Geldt voor alle teams.
alles kan off-topic
Als verdediger de doeltrap nemen, dat moest ik ook altijd omdat onze keeper amper de 16 uit kwam

Float like a butterfly, sting like a bee.
Suarez was toch aan het sterven net? En zonder behandeling loopt hij weer?
[ Voor 34% gewijzigd door carpebios op 30-06-2018 21:46 ]
Verwijderd
Wie?carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:46:
We zitten inmiddels aan Suarez 8.0carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:46:
Scheidsrechter moet gewoon elke keer de verzorger erbij roepen en dan een tijdje wachten met toestemming geven om weer terug te komen in het veld.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:46:
alles kan off-topic
Dat zou te mooi zijn.Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:47:
[...]
Scheidsrechter moet gewoon elke keer de verzorger erbij roepen en dan een tijdje wachten met toestemming geven om weer terug te komen in het veld.
Lijkt wel, blij dat ik glij
Idee is daar dat je daarmee verdedigers weglokt en - indien ver genoeg 'achteruit' een beter hoek hebt om voor te zetten. Aanvallers - met de verdedigers dan in de rug - staan zo eerst in de lijn van de bal.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:40:
gambieter schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:42:
Toch zie je daar het verschil tussen Messi en CR7. Messi was onzichtbaar behalve wat momentjes en sjokt veelal rond, geen oppepper van zijn team. CR7 probeert van alles, zwerft op het veld, komt de bal halen en coacht teamgenoten.

Portugal speelt het fairder dan Uruguay. Mag ook eens gezegd worden, want ik had echt een vuile partij verwacht.
Het wordt het WK van ettertjes. Suarez er nog in, Neymar er nog in.
Dat is alleen als ze achter staan hoor.Coltrui schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:51:
Portugal speelt het fairder dan Uruguay. Mag ook eens gezegd worden, want ik had echt een vuile partij verwacht.
WTF, dat is toch een overtreding scheids?
Echt iedereen gaat op z'n gezicht, wat een verschikkelijk slecht veld.
Alweer ?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:53:
2e geel Ronaldo.
In Europa is Portugal een luizenploeg. Maar in vergelijking met Uruguay vind ik het jammer dat ze niet door gaan i.p.v. Uruguay.
Helaas, het is gedaan.
Bye bye Ronaldo.
Mooi deze wending dit WK. Arg weg, Duitsland, Portugal...
Mooi deze wending dit WK. Arg weg, Duitsland, Portugal...
Toch wel historisch: Messi en Ronaldo mogen samen naar huis...

Niet de uitslag die ik verwacht had.
Maar inderdaad, niet genoeg scoringsvermogen naast Ronaldo.
Hoop dat Cavani niet zwaar geblesseerd is.
Maar inderdaad, niet genoeg scoringsvermogen naast Ronaldo.
Hoop dat Cavani niet zwaar geblesseerd is.
Waar is de VAR deze HELE wedstrijd ???
Toch genoeg situaties gezien aan beide kanten om tenminste 1x-2x een aanvraag/opnieuwbekijken te rechtvaardigen
Verder hopen dat Frankrijk Uruguay wel een race to the bottom wordt wat kaarten en verlengingen betreft (voor Belgie natuurlijk)
Toch genoeg situaties gezien aan beide kanten om tenminste 1x-2x een aanvraag/opnieuwbekijken te rechtvaardigen
Verder hopen dat Frankrijk Uruguay wel een race to the bottom wordt wat kaarten en verlengingen betreft (voor Belgie natuurlijk)
[ Voor 29% gewijzigd door enchion op 30-06-2018 21:59 ]
Ze moesten ook wel want ze stonden achter en de scheids ging niet mee in hun theater. Wat mij betreft heeft Uruguay terecht gewonnen maar het is te hopen dat Cavani volgende wedstrijd weer mee kan doen want daarna stopte de aanvallendheid van UruguayColtrui schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:51:
De var mag niet voor alles gebruikt wordenenchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:57:
Gecombineerd met een hele matige scheidsrechter. Eerste gele kaart nav aanmerkingen op de leiding in de 90e minuut
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Portugal kan naar huis, dat scheelt > 11 ettertjes.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:52:
Het wordt het WK van ettertjes. Suarez er nog in, Neymar er nog in.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die Ronaldo is echt een geweldenaar.
Heel de wereld roemt hem nu om zijn sportiviteit terwijl Cavani denkt ‘shit, dat was niet de bedoeling’.
Voor de oplettende kijker; Ronaldo duwt Cavani linksaf zodat hij naast het doel het veld af kan.
Heel de wereld roemt hem nu om zijn sportiviteit terwijl Cavani denkt ‘shit, dat was niet de bedoeling’.
Voor de oplettende kijker; Ronaldo duwt Cavani linksaf zodat hij naast het doel het veld af kan.
Na vandaag denk ik dat Frankrijk alles en iedereen met huid en haar opvreet. Dit Uruguay gaat echt niet winnen van dat elftal superatleten. Mijn god, wat een beesten.
Hoe speelde Uruguay trouwens? 8-1-1..?
Rotterdam
Als Iran of Ijsland dit doet, wtf park the bus, belachelijk, etc.
Als Uruguay dit doet wordt er niks gezegd.
Gelukkig ging Cavani z'n afwerking af of het waren gewoon penaltys.
Als Uruguay dit doet wordt er niks gezegd.
Gelukkig ging Cavani z'n afwerking af of het waren gewoon penaltys.
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 01-07-2018 06:29 . Reden: Laat de naamsverbasteringen gewoon achterwege ]
Ronaldo ga ik juist steeds meer waarderen. Messi daarentegen... ik volg Barca eigenlijk niet dus geen idee wat hij daar laat zien. Maar wat ik van hem zie bij Argentinie is niet indrukwekkend. Lijkt me verder best een aardige vent, maar daarvoor sta je niet op het veld.Tomski1986 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:06:
Ik ga echt dolblij zijn als Messi & Ronaldo stoppen met spelen.
alles kan off-topic
Oh niks bijzonders joh dit jaar....61 wedstrijden met maar 51 doelpunten en 16 assistsAnkona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:08:
[...]
Ronaldo ga ik juist steeds meer waarderen. Messi daarentegen... ik volg Barca eigenlijk niet dus geen idee wat hij daar laat zien. Maar wat ik van hem zie bij Argentinie is niet indrukwekkend. Lijkt me verder best een aardige vent, maar daarvoor sta je niet op het veld.
Messi's perfecte assist zeker niet gezien tegen Frankrijk? Ik heb minder gezien van Ronaldo deze wedstrijd alleen wat opgestroopte broekspijpen en wat rode ogen van het vechten tegen de tranen (ben nu niet echt een Ronaldo fan)Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:08:
[...]
Ronaldo ga ik juist steeds meer waarderen. Messi daarentegen... ik volg Barca eigenlijk niet dus geen idee wat hij daar laat zien. Maar wat ik van hem zie bij Argentinie is niet indrukwekkend. Lijkt me verder best een aardige vent, maar daarvoor sta je niet op het veld.
Ik heb meer gezien van Maradona dan van Messi op dit WK eigelijk en die speelde niet eens. Dit was de laatste WK wellicht zonder hen.
[ Voor 21% gewijzigd door Tomski1986 op 30-06-2018 23:33 ]

https://www.whoscored.com...Cup-2018-France-Argentina
Je kan helemaal geen VAR aanvragen, het is geen tennis of hockeyenchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:57:

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 23:45 ]
Ze hebben iig allebei hetzelfde probleem. Matige aanvoer. Je zag bij Ronaldo naarmate de wedstrijd vorderde, hij de bal niet meer af wou geven en zelf maar ging dribbelen. Zonder succes, maar goed te begrijpen.Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:08:
[...]
Maar dan ben je zelf toch ook maar een hele matige speler als je alleen maar af kan maken wat je team voor je klaar legt.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:47:
[...]
Ze hebben iig allebei hetzelfde probleem. Matige aanvoer. Je zag bij Ronaldo naarmate de wedstrijd vorderde, hij de bal niet meer af wou geven en zelf maar ging dribbelen. Zonder succes, maar goed te begrijpen.
Dat Messi het moet hebben van een mooie pass vanmiddag. Was die zo briljant dat die van Suarez in het niet valt?
Ronaldo voetbalt nog mee. Of dat met succes is is een tweede, Messi staat gewoon niets te doen. Daarnaast, vanmiddag kreeg Messi best vaak de bal, maar kwam geen man voorbij. Ik heb echt zijn excellente kwaliteiten nog niet gezien. Bij Ronaldo straalt er altijd gevaar af, die beweegt veel meer en neemt verdedigers mee. Argentinie stond echt het hele toernooi met 10 man te voetballen waarbij de elfde zich alleen melde om vrije trappen te verprutsen.
alles kan off-topic
Gezien je avatar is het duidelijk waar jouw ontevredenheid vandaan komt 🤣PWM schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:40:
[...]
Dat snap ik dus echt niet. Las vandaag ook weer een stuk over iemand die opeens een ode bracht aan de schwalbe nu die bijna niet meer kan
Hij valt voor niks, hij knijpt, hij schopt en zuigt, hij vraagt om kaarten, het is een afvalbak.
Hij is afgrijselijk kundig. Ik waardeer zijn kwaliteiten. Ik waardeer niet "briljant geniepig". Alsof je een iemand die de pinpas van een Oma van 83 steelt aangeeft dat dat wel slim bedacht is.
ICE ICE Baby
Klopt, Messi moet het van tikkie takkie hebben. Argentinie bereikt dat niveau niet. Ronaldo kan meer, maar niet in z’n 1tje door een muur van Uruguayanen lopen. Koppend zeer sterk, maar De Uruguayaanse verdedigers helaas ook.Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:59:
[...]
Maar dan ben je zelf toch ook maar een hele matige speler als je alleen maar af kan maken wat je team voor je klaar legt.
Dat Messi het moet hebben van een mooie pass vanmiddag. Was die zo briljant dat die van Suarez in het niet valt?
Ronaldo voetbalt nog mee. Of dat met succes is is een tweede, Messi staat gewoon niets te doen. Daarnaast, vanmiddag kreeg Messi best vaak de bal, maar kwam geen man voorbij. Ik heb echt zijn excellente kwaliteiten nog niet gezien. Bij Ronaldo straalt er altijd gevaar af, die beweegt veel meer en neemt verdedigers mee. Argentinie stond echt het hele toernooi met 10 man te voetballen waarbij de elfde zich alleen melde om vrije trappen te verprutsen.
Die pass van Suarez op Cavani was overigens geniaal (en bewust).
[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 01-07-2018 00:32 ]
Verwijderd
Uruguay krijgt dus maar heel weinig doelpunten tegen. Wordt lastig voor welke tegenstander dan ook dus.
De statistieken ondersteunen je verhaal anders nietAnkona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:59:
[...]
Maar dan ben je zelf toch ook maar een hele matige speler als je alleen maar af kan maken wat je team voor je klaar legt.
Portugal naar huis. Dat lag in de lijn met de verwachtingen. Zoals ik al eerder aangaf Portugal heeft geen goede positiespel laten zien de afgelopen wedstrijden. Tijdens de poulefase waren ze niet al te best.
[ Voor 5% gewijzigd door polli_ op 01-07-2018 13:52 ]