★ What does that mean? ★
Portugal die ik niks gun, maar wel 1 Geweldenaar hebben.
Uruguay wat ik wel leuk vind, maar die de meest misselijke speler van de laatste 25 jaar op het veld hebben.
Lastig
Het is zo slecht...
En de coach is de reden. Rare wissels, raar systeem..
En daar was ie bijna weer.
Blijft een fenomeen!
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2018 17:43 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Neymar speelt toch echt voor Brazilie, niet voor Uruguay.PWM schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:41:
Nou vavanond dan maar.
Portugal die ik niks gun, maar wel 1 Geweldenaar hebben.
Uruguay wat ik wel leuk vind, maar die de meest misselijke speler van de laatste 25 jaar op het veld hebben.
Lastig
alles kan off-topic
Bewijzen dat hij niets op dit niveau te zoeken heeft.carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:43:
Wat doet Messie daar? Een zeer zwak schot.
alles kan off-topic
Dit Frankrijk is gewoon als ploeg verschrikkelijk goed en ik denk dat ze nog erg ver gaan komen dit toernooi. Sterker, ik zou niet weten wie ze zou moeten afstoppen. Brazilië misschien...?mavaros schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:38:
Die Fransen hebben naar het oude Italiaanse voetbal lopen kijken. Verdedigen en plots uitvallen en scoren. Juventus kon dit ook heel goed.
Normaal kunnen Zuid Amerikanen hier prima mee overweg. Maarja, dan staat er geen knakker van 2,10m op het veld. Daarnaast rennen ze ook nogeens bijna sneller als meneer Bold. Dan houdt het op een gegeven moment op...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat het er niet meer in zit voor Messi, een last minute shot dat niks meer uitmaakt mss?carpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:43:
Wat doet Messie daar? Een zeer zwak schot.
Voor 11.000 euro per dag als zogenaamde ambassadeur voor de FIFA is het een regelrechte schande! Hoeren, zuipen en lijntjes snuiven. Wtf.SuBBaSS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:38:
Nou vind ik het ineens wel spijtig dat ze Pluisje niet in beeld brengen.
Zal hij de boel aan het slopen zijn ofzo?![]()
Fijne ambassadeur van de FIFA dat ie is.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 30-06-2018 17:47 ]
Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:43:
[...]
Bewijzen dat hij niets op dit niveau te zoeken heeft.
Nee had beter koekenbakker kunnen worden idd.
Raakt de bal niet hellemaal lekker plus is voornamelijk links en kan het ook met rechts.
Kan gebeuren want is slechts een mens..
Oh ja, dat voegde die NOS commentator er ook nog met nadruk aan toe. Betaalde ambassadeur.DutchOwnage schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:44:
[...]
Voor 11.000 euro per dag als zogenaamde ambassadeur voor de FIFA is het een regelrechte schande!
Best een WTF maar ja, mafifa...
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 30-06-2018 17:47 ]
Neymar is smerig, maar qua overtredingen op andere spelers haalt hij het niet bij Suarez.Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:43:
[...]
Neymar speelt toch echt voor Brazilie, niet voor Uruguay.
Suarez combineert voetbal genialiteit met een enorme drang om ondanks alles te willen winnen. Dat leidt wel eens tot een overtreding. Daarnaast heeft hij overduidelijk ergens een draadje loszitten, bij herhaling proberen je tegenstander op te eten is voor voor mensen die ervoor geleerd hebben.PWM schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:46:
[...]
Neymar is smerig, maar qua overtredingen op andere spelers haalt hij het niet bij Suarez.
Ik mag Suarez eigenlijk wel, zeker nu hij al een paar jaar zijn grote lelijke tanden niet meer in de tegenstanders gezet heeft.
alles kan off-topic
Dacht per wedstrijd? En dan nog steeds een schande. Als voetballer een legende maar als mens verre van en dat moet ook meetellen bij dit soort dingen.DutchOwnage schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:44:
[...]
Voor 11.000 euro per dag als zogenaamde ambassadeur voor de FIFA is het een regelrechte schande! Hoeren, zuipen en lijntjes snuiven. Wtf.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Helemaal mee eens.PWM schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:46:
[...]
Neymar is smerig, maar qua overtredingen op andere spelers haalt hij het niet bij Suarez.
Maar schwalbes zullen ze elkaar niet veel ontlopen in ieder geval.
Vind Uruguay een leuk team, maar alleen maar door Suarez gun ik ze helemaal niets.
Van Portugal ben ik wel gecharmeerd, niet alleen vanwege Ronaldo, maar vaak gaan ze wel voor elkaar door het vuur op het veld en is er nog iets van teamwork te vinden.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Al 7 doelpunten in een wedstrijd, waar je 1-1 zou verwachten.
How do you save a random generator ?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

En dan nog winnen na pengels....

Maar Frankrijk moet echt beter, want het had ook anders kunnen lopen met dat achterover leunen
alles kan off-topic
Messi is gewoon geen leider.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij kunnen ze nog veel beter. Ik denk dat die Fransen nauwelijks moe zijn...Deadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:53:
Verdient gewonnen.
Maar Frankrijk moet echt beter, want het had ook anders kunnen lopen met dat achterover leunen
Hoezo verdiend, Fransen hebben 1 penalty gekregen die niet had moeten gebeuren, en 1 half geluksdoelpunt.Deadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:53:
Verdient gewonnen.
Op zuivere doelpunten heeft Argentinie eigenlijk gewonnen.
Haha geen pingel? Geloof je dat echt?enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:56:
[...]
Hoezo verdiend, Fransen hebben 1 penalty gekregen die niet had moeten gebeuren, en 1 half geluksdoelpunt.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
gambieter schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:55:
Mooi, Argentinie eruit. Setje vervelende schoppers die soms even wat moois doen.
Messi is gewoon geen leider.

Ik vind het niet erg dat de Argentijnen eruit liggen.
Wel jammer dat de Fransen door zijn...
Idiocracy: it is real!
Hij had gewoon op een normale manier verdedigd moeten worden ipv door de absolute domheid van de verdediger een penalty op te leveren.
Hebben denk ik beide een andere wedstrijd gezien.enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:56:
[...]
Hoezo verdiend, Fransen hebben 1 penalty gekregen die niet had moeten gebeuren, en 1 half geluksdoelpunt.
Ps, Argentinie had ook een mazzal goal. Dat schot van Messi welke aangeraakt werd.
En dat was gewoon een penal dus ik zie het probleem niet.
Nou, ik zou het niet weten. Kroatie misschien?Fiber schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:43:
[...]
Dit Frankrijk is gewoon als ploeg verschrikkelijk goed en ik denk dat ze nog erg ver gaan komen dit toernooi. Sterker, ik zou niet weten wie ze zou moeten afstoppen. Brazilië misschien...?
Ik heb de Fransen als outsider staan. Ik sta wel eventjes met grote ogen te kijken wat ze kunnen. Wat een kracht, wat een snelheid.
Brazilianen blijven Brazilianen. Altijd gevaarlijk. Het blijft een toernooi,
Dus omdat de verdediger zo dom was is het geen penalty?enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:58:
[...]
Hij had gewoon op een normale manier verdedigd moeten worden ipv door de absolute domheid van de verdediger een penalty op te leveren.
Probeer eens te lezen wat ik bedoel.Deadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 18:00:
[...]
Dus omdat de verdediger zo dom was is het geen penalty?
Probeer eens op te schrijven wat je bedoelt, want ik dacht ook dat je dat bedoelde
De penalty weggeven was zo dom dat hij eigenlijk als eigen doelpunt beschouwd moet worden.
Wat betekent dat Frankrijk 3 doelpunten heeft gescoord, waarvan dat afstands-geluksschot wat er 1x in 100jaar ingaat.
En Argentinie 4 doelpunten heeft gescoord waarvan 1 in eigen doel.
Maw zeggen dat Frankrijk overduidelijk beter was is imho niet echt representatief voor het wedstrijdbeeld.
Wel kwam Frankrijk arroganter over.
Zo duidelijk ???
Verwijderd
Wow. Een penal kan ook mis overigens. Kijk maar eens naar Messi. Overigens had Argentinië ook zo een zogenaamde afstandsschot. Maargoed. Weten we weer dat we jou voetbalmeningen voortaan niet meer serieus hoeven te nemen:)enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 18:08:
Oke dan,
De penalty weggeven was zo dom dat hij eigenlijk als eigen doelpunt beschouwd moet worden.
Wat betekent dat Frankrijk 3 doelpunten heeft gescoord, waarvan dat afstands-geluksschot wat er 1x in 100jaar ingaat.
Maw zeggen dat Frankrijk overduidelijk beter was is imho niet echt representatief voor het wedstrijdbeeld.
Zo duidelijk ???
Nee, nog steeds niet. En ik ben denk ik niet de enigste.enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 18:08:
Oke dan,
De penalty wggeven was zo dom dat hij eigenlijk als eigen doelpunt beschouwd moet worden.
Zo duidelijk ???
[ Voor 89% gewijzigd door naitsoezn op 30-06-2018 19:16 ]
Een overtreding 5 meter buiten het strafschopgebied is wel vaker geen penalty.
Die tweede zat meer op de grens maar werd er wel buiten gelegd. (vreemd overigens dat het neerhalen van een doorgebroken speler geen rood meer is)
alles kan off-topic
Nee man, dan is de hele wedstrijd gelijk om zeep.Ankona schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 18:43:
[...]
Een overtreding 5 meter buiten het strafschopgebied is wel vaker geen penalty.
Die tweede zat meer op de grens maar werd er wel buiten gelegd. (vreemd overigens dat het neerhalen van een doorgebroken speler geen rood meer is)
Ze hebben daar juist veel te lang mee doorgesukkeld.
★ What does that mean? ★
Vind het de juiste straf, juist hierdoor heeft de verdedigende partij voordeel als het buiten de zestien gebeurt.MrMonkE schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:37:
[...]
Nee man, dan is de hele wedstrijd gelijk om zeep.
Ze hebben daar juist veel te lang mee doorgesukkeld.
Juist door de rode kaart, ga dit soort overtredingen tegen maar een gele kaart is een lachertje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Frank snoeks🤢
Kijk je op België één HDDeruxian schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:54:
Hoop dat er snel een wissel komt; Deze commentator klinkt geblesseerd.
Frank snoeks🤢
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vindt Snoeks juist prima. Smaken verschillenDeruxian schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:54:
Hoop dat er snel een wissel komt; Deze commentator klinkt geblesseerd.
Frank snoeks🤢
[ Voor 18% gewijzigd door Coltrui op 30-06-2018 20:10 ]
Zou Ronaldo van de scheids rood kunnen krijgen? Of wordt het weer een laffe vertoning?Coltrui schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:09:
Dit wordt nu een schoppartij van de Portugezen. Kan je van op aan.
Weeralgalid schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:11:
[...]
Zou Ronaldo van de scheids rood kunnen krijgen? Of wordt het weer een laffe vertoning?
net als neymar en ronaldocarpebios schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:20:
Bah die Suarez, wat een misselijk mannetje is het toch.
Ga dat toch niet belonen...
Met Neymar ben ik het met je eens, Ronaldo heb ik nog niet zo'n theather zien maken (binnen het veld)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hier nog twee herhalingen:Napo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:08:
[...]
Nope, dat maakt mijn inziens voor deze overtreding weinig uit. Doorgebroken speler neerhalen == rood met buiten de 16 een vrijetrap en binnen de 16 een strafschop
https://www.clippituser.tv/c/nbqpdr
https://www.clippituser.tv/c/qvkxrz
Bij de eerste zou je idd alles kunnen afvinken voor een rode kaart, bij de tweede kan je het derde punt nog beargumenteren maar op basis van de eerste video had hij hem nog wel gehaald (en eventueel vierde maar in dit geval idd niet echt meer). Had in eerste instantie ook niet door dat de keeper zo ver was uitgekomen, als je die bal van de knie icm positie van de keeper (en nabijheid van nog twee spelers) erbij houdt kan je misschien wel indenken dat de scheidsrechter geel geeft en een VAR het niet overruled.
En het BBC artikel ging idd over 'DOGSO' in de 16, was eerder een paar andere artikelen van minder bekende bronnen (dan de BBC) tegengekomen die het niet over triple punishment hadden maar enkel over doorgebroken spelers maar het ging om dezelfde aanpassing (geel bij een onopzettelijke overtreding).The following must be considered:
- distance between the offence and the goal
- general direction of the play
- likelihood of keeping or gaining control of the ball
- location and number of defenders
Mooie 2-2 van Frankrijk maar als Tagliafico die bal gewoon onderschept komt die nooit bij die speler aan. 3-2 actie die vele keepers maken ipv gewoon de voet gebruiken. 4-2 valt niks over te zeggen, Mbappé de geweldenaar

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 20:36 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:32:
Wat is dat met dat broekje zo

Ik snap het ook niet, geluksbrenger?
In de tijd van v Hanegem had je korte broekjes, zal wel fijner zijn bij penalty zoVerwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:32:
Wat is dat met dat broekje zo
En hij is beste rommelaar in de 16.
ICE ICE Baby
Ik draag een kiltDutchOwnage schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:36:
Gewoon wat meer lucht en vrijheid daar beneden. Dat weten wij mannen toch wel?
Dat snap ik dus echt niet. Las vandaag ook weer een stuk over iemand die opeens een ode bracht aan de schwalbe nu die bijna niet meer kandjmuggs schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:36:
Suarez is een brillant gniepige speler, je moet er van houden.
En hij is beste rommelaar in de 16.
Hij valt voor niks, hij knijpt, hij schopt en zuigt, hij vraagt om kaarten, het is een afvalbak.
Hij is afgrijselijk kundig. Ik waardeer zijn kwaliteiten. Ik waardeer niet "briljant geniepig". Alsof je een iemand die de pinpas van een Oma van 83 steelt aangeeft dat dat wel slim bedacht is.
Serieus dat lijkt me dus heerlijk, vooral met dit weertje
EDIT: En op de rug ipv achterhoofd. Allemaal niks.
[ Voor 34% gewijzigd door algalid op 30-06-2018 20:44 ]
Echt theater, hier zouden echt de VAR op moeten zetten en korte metten maken met deze onzin.algalid schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:44:
Haha, ligt daar Suarez, is dat echt of weer theater?
In de 90e minuut. En in de 95e minuut de 1-2...Bensimpel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:46:
Wanneer maakt Ronaldo de gelijkmaker??
Nog even geduld dus.
Wat een gedoe met dat vallen, wijzen, gebaren en gezichtsuitdrukkingen.