Deze goal is Frankrijk zelf schuld met hun naar achteren leunen.
Wat een Pegel....
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die zag ik niet aankomen...
Leuk voor de wedstrijd
Leuk voor de wedstrijd
Mooi schot hoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zo! Tja hier is niets tegen opgewassen hoor. Wat een streep.
De strategie is goed, echter door de scheidsrechter was de wedstrijd nog niet beslist (2-0 Frankrijk, 10 Argentijnen).Deadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:41:
Deze goal is Frankrijk zelf schuld met hun naar achteren leunen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, dat was onverwacht haha. Ugh, Maradona mogen ze ook van het beeldscherm houden.
[ Voor 49% gewijzigd door algalid op 30-06-2018 16:43 ]
Behalve dat hij te vrij stond. BelachelijkDutchOwnage schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:42:
Zo! Tja hier is niets tegen opgewassen hoor. Wat een streep.
En wie stopt de Fransen om daarna te blijven aanvallen?Bossie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:42:
[...]
De strategie is goed, echter door de scheidsrechter was de wedstrijd nog niet beslist (2-0 Frankrijk, 10 Argentijnen).
De Fransen hebben aan het begin van de pot laten zien dat de opbouw snel kan.
Lompe actie van Pogba
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Frankrijk is toch wel beter, maar of dat zich uitbetaalt, dit is voetbal .... Heb geen partij kunnen kiezen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:50:
Ik ben echt benieuwd wie van de twee naar huis gaat. Wat denken jullie?
Das vanavond wel anders.
Nóg niet, en daarnaast Denying a goalscoring opportunity: Red card rule relaxed by IFABNapo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:39:
[...]
De keeper was de enige die hij nog moest passeren?
Denk ook maar eens terug aan een bepaalde Atletico vs Barcelona of Bayern CL halve finale
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 17:00 ]
Lekker BBC kijken, veel beter!Napo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:54:
Waarom wordt pierre van hooijdonk nog steeds uitgenodigd als analist
Verwijderd
De overtreding die de penalty gaf was er inderdaad een verdediger. Kort daarna was er weer een overtreding en daar was de Franse toch echt langs alle verdedigers. Dit werd geel + vrijetrap. En die had prima rood mogen zijn.apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:58:
[...]
Nóg niet, en daarnaast opportunity: Red card rule relaxed by IFAB
apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:58:
[...]
Nóg niet, en daarnaast Denying a goalscoring opportunity: Red card rule relaxed by IFAB
Denk ook maar eens terug aan een bepaalde Atletico vs Barcelona of Bayern CL halve finale
Duidelijk!deliberate fouls will still incur a red card
En triple punishment gaat hier niet op, het was geen strafschop
Nou heb nog niemand over rode kaarten gehoord in de pauze en van de echte regels hebben ze meestal geen verstand ook nog ... of het was in het begin bij de Belg voorbij gekomen toen ik nog BBC keek
Ben je tegen Ronaldo of ben je tegen Suarez ?Sjah schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:55:
[...]
Frankrijk is toch wel beter, maar of dat zich uitbetaalt, dit is voetbal .... Heb geen partij kunnen kiezen.
Das vanavond wel anders.
How do you save a random generator ?
Weet ik niet. Na 5 niet afgemaakte zinnen van Youri ben ik naar BBC gevlucht.apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:02:
Nou heb nog niemand over rode kaarten gehoord in de pauze en van de echte regels hebben ze meestal geen verstand ook nog ... of het was in het begin bij de Belg voorbij gekomen toen ik nog BBC keek
Ik kijk belgie omdat er vaak sterke analyses zijn, veel beter dan op nederlandse TV.Napo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:54:
Waarom wordt pierre van hooijdonk nog steeds uitgenodigd als analist
Ik vraag me af of dat ook positieve invloed op belgische kinderen die aan voetbal doen.
[ Voor 31% gewijzigd door MrMonkE op 30-06-2018 17:05 ]
★ What does that mean? ★
Triple punishment is een modewoord, denk je nou echt dat het buiten de 16 dan opeens wel rood is? Helemaal mooi: een duidelijke doelkans buiten de 16 meterNapo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:02:
[...]
[...]
Duidelijk!
En triple punishment gaat hier niet op, het was geen strafschop
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 17:11 ]
Tegen Portugal, en ja daar speelt Ronaldo ook wel rol in. Suarez is ook hund, maar boeit me minder.enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:03:
[...]
Ben je tegen Ronaldo of ben je tegen Suarez ?
En 2-1 Argentinië hopppaaa
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit zag ik niet aankomen.
IK ging ervanuit dat de Fransen vol gas zouden beginnen met de 2e helft
IK ging ervanuit dat de Fransen vol gas zouden beginnen met de 2e helft
Die Fransen roepen dit over zichzelf af door zo afwachtend te spelen. Zoveel gevaarlijker in die eerste helft en dan nu achter. Wel leuk voor de wedstrijd want nu moeten ze wel druk zetten.
Lucky Goal
Nope, dat maakt mijn inziens voor deze overtreding weinig uit. Doorgebroken speler neerhalen == rood met buiten de 16 een vrijetrap en binnen de 16 een strafschopapis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:04:
[...]
Triple punishment is een modewoord, denk je nou echt dat het buiten de 16 dan opeens wel rood is? Helemaal mooi: een doelkans buiten de 16 meter
Als Frankrijk dit niet wint valt Deschamps wel wat te verwijten. Man man... apathie.
Dit gaat zich nu wel ontwikkelen als een klassieker deze wedstrijd.Fransen scoren echt nog wel een keer.
Fransen gaan nog steeds winnen. Argentinië verdediging is echt slechtse van wk zo'n beetje..
Dit zijn Argentijnen uit Zuid Amerika. Die kunnen echt voetballen.
Ik ben benieuwd of de Fransen hun flitsende begin weer oppikken.
Als de Fransen dit niet winnen zou ik ze allemaal naar huis laten lopenv8power67 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:09:
Fransen gaan nog steeds winnen. Argentinië verdediging is echt slechtse van wel zo'n beetje..
Pas als elke argentijn een gele kaart heeft, als je ziet hoe ze Mbappe aanpakken.mavaros schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:10:
[...]
Dit zijn Argentijnen uit Zuid Amerika. Die kunnen echt voetballen.
Ik ben benieuwd of de Fransen hun flitsende begin weer oppikken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou zijn de fransen ook niet top op moment, maar idd eit moeten ze wel winnenDeadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:10:
[...]
Als de Fransen dit niet winnen zou ik ze allemaal naar huis laten lopen
Al twee Argentijnse middenvelders geschorst voor de volgende match overigens?
Wat een clowns in de verdediging van Argentinië zeg loopt maar net goed af voor ze...
Dat is ook een mooie, goedendag!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wel een erg interessante wedstrijd.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
How do you save a random generator ?
Wat een beauty!!! Niet normaal!!
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2018 17:16 ]
Owww wat mooi. Wat een heerlijke pot is dit geworden zeg en we zijn er nog niet

Die vind ik nog mooier dan die van Di Maria. Leuke wedstrijd intussen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Allez les blues!!
Terug bij af
Terug bij af
★ What does that mean? ★
éénHD België heeft wel leuk commentaar
Goaltjes hoor!
Die spin aan die bal.
Die spin aan die bal.
Blij dat ik toch mn tablet er in de tuin heb bijgepakt
Heerlijke goal! Beetje als die 3e goal van spanje tegen Portugal, maar dit was nog meer effect
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Waarom Messi ook de aanvoerdersband? Snap snap dat je elftal om hem heen bouwt maar het is toch gewoon geen leider?
En Frankrijk gaat weer terugzakken en hangen. Onbegrijpelijk
Edit
Natuurlijk
Edit
Natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 30-06-2018 17:21 ]
Dit is dezelfde bond die bondscoaches aanstelt zoals Sampaoli of Marradona.Deruxian schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:20:
Waarom Messi ook de aanvoerdersband? Snap snap dat je elftal om hem heen bouwt maar het is toch gewoon geen leider?
Je moet geen logica verwachten.
We hebben de mooiste goal van het toernooi wel te pakken denk ik. Vooral die camera achter de speler standpunt. Magnifiek
Even gas erbij
Aaah shit
En 2-3 Frankrijk!! Wat een wedstrijd!
Aguero heeft vooraf zitten Hulken? Of waarom is dat shirt kapot
Ze worden echt geslacht nu!
Hoppa 4-2
Afgelopen, boeken dicht
Over en uit. Dit verwachtte je eigenlijk al een beetje in de eerste helft.
Wat een heerlijke goal de 4-2, hele mooie aanval.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Frankrijk heeft duidelijk lopen sandbaggen.. als ze keer aanzetten spelen ze echt heel sterk!
Ze mogen van mij reserves die het veld opstormen na een doelpunt allemaal geel geven.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gelukkig is het voetbal en is er nog niets verloren voor Argentinië.
Alsof ik een verdediging van een Keuken Kampioen club zie spelen
Wat is die Messi toch een zwakke speler. Argentinie speelt feitelijk met een man minder.
Hij doet niets, als hij een bal voor zijn voeten krijgt verprutst hij hem. En het is ook niet zo dat hij de verdediging van de Fransen bezig houdt, een verdediger die hem in zijn ooghoeken een beetje volgt is voldoende.
Hij doet niets, als hij een bal voor zijn voeten krijgt verprutst hij hem. En het is ook niet zo dat hij de verdediging van de Fransen bezig houdt, een verdediger die hem in zijn ooghoeken een beetje volgt is voldoende.
alles kan off-topic
Die coach heeft echt de uitstraling van een paupertje met die “sleeves”
Meza? Breng Dybala ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Sjurm op 30-06-2018 17:33 ]
Ik heb echt het idee dat hij totaal overspannen is en geen idee heeft wat hij moet doen. Al een aantal matches. De wanhoop die van zijn gelaat straalt, bijna wezenloos af en toe. Heb echt met hem te doen.Deruxian schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:30:
Die coach heeft echt de uitstraling van een paupertje met die “sleeves”
★ What does that mean? ★
Mooie tweet:
Liberté, egalité, Mbappé #ARGFRA
Wat heeft Dybala die coach misdaan? Iets met zijn vrouw uitgespookt?
Griezman wil niet echt aanvallend spelen meer. Al een paar keer de counter eruit gehaald.
Het is een matige trainer die nog nooit echt iets gepresteerd heeft. En nu staat hij op het WK.MrMonkE schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:33:
[...]
Ik heb echt het idee dat hij totaal overspannen is en geen idee heeft wat hij moet doen. Al een aantal matches. De wanhoop die van zijn gelaat straalt, bijna wezenloos af en toe. Heb echt met hem te doen.
Chili?Deadsy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 17:35:
[...]
Het is een matige trainer die nog nooit echt iets gepresteerd heeft. En nu staat hij op het WK.
Verwijderd
Nou..
Hoe groot is de kans dat na deze wedstrijd Messi weer met het verhaal komt dat die gaat stoppen voor het nationale team..
Om zich vervolgens weer voor de 4de of 5de keer te bedenken...
Hoe groot is de kans dat na deze wedstrijd Messi weer met het verhaal komt dat die gaat stoppen voor het nationale team..
Om zich vervolgens weer voor de 4de of 5de keer te bedenken...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2018 17:38 ]
Nou vind ik het ineens wel spijtig dat ze Pluisje niet in beeld brengen.
Zal hij de boel aan het slopen zijn ofzo?
Fijne ambassadeur van de FIFA dat ie is.
Zal hij de boel aan het slopen zijn ofzo?
Fijne ambassadeur van de FIFA dat ie is.
Die Fransen hebben naar het oude Italiaanse voetbal lopen kijken. Verdedigen en plots uitvallen en scoren. Juventus kon dit ook heel goed.
Normaal kunnen Zuid Amerikanen hier prima mee overweg. Maarja, dan staat er geen knakker van 2,10m op het veld. Daarnaast rennen ze ook nogeens bijna sneller als meneer Bold. Dan houdt het op een gegeven moment op.
Dag echt voetbal.
Normaal kunnen Zuid Amerikanen hier prima mee overweg. Maarja, dan staat er geen knakker van 2,10m op het veld. Daarnaast rennen ze ook nogeens bijna sneller als meneer Bold. Dan houdt het op een gegeven moment op.
Dag echt voetbal.
helemaal vergeten. Je hebt gelijk.
Het is een matige coach die 1x iets bereikt heeft