[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 49 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Anton.net schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:15:
[...]

Vind je?
Onder de indruk misschien wel, maar blij?
Ja. Dat houdt ook steek: Martinez had een persoonlijke rekening te vereffenen met de Engelsen na zijn passage bij Everton. Hij heeft een B team opgesteld omdat dat de meest zinvolle beslissing was (voor beide trainers), maar met zijn B team winnen van Engeland B met een mooie goal (zijn reactie was vooral "wauw") was voor hem ook een stukje eerherstel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:51
Ik hoop dat België vooral niet hoogmoedig gaat worden, als je kijkt naar de interlands zie je dat zodra er een wat betere tegenstander staat ze regelmatig gelijkspelen. Natuurlijk ze zijn al lang ongeslagen, maar zitten genoeg gelijke spelen tussen, die op een WK ook een verliesbeurt uiteindelijk kunnen opleveren.

Zoals zo vaak al gezegd, de echte test met de grote tegenstanders moet nog komen.

Wat ik zo snel kon vinden van afgelopen jaar, tegenstanders waarvan ze niet wonnen:
- Mexico
- Portugal
- Nederland
- Griekenland
- Rusland

Daar zit dus geen Spanje, Brazilie of Frankrijk bij ;)

Ze hebben een geweldige selectie, maar dat hadden ze op het EK ook...toen gingen ze eruit tegen Wales?
Ik zie de talenten in het team, maar op 1 of andere manier zie ik nog geen team die onverslaanbaar lijkt (ondanks 3 overwinningen in de poule) of dat uitstraalt.

Maar goed, de andere 'favorieten' hebben hetzelfde, en die hebben al wel punten verspeelt, enige waarvan ik denk zo die stralen het ook uit is Kroatië op dit moment.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-09 17:01
De 3e speeldag had veel slechte wedstrijden maar de 8e finales zien er toch allemaal interessant uit, behalve dan Spanje-Rusland. Dat lijkt geen affiche waar een voorbeeldwedstrijd in zit. De andere ploegen lijken aan elkaar gewaagd, zelfs het onwaarschijnlijke Mexico tegen Brazilië.

Ik denk dat België geleerd heeft van Wales en ze Japan zeker niet gaan onderschatten. Maar uiteraard moeten de spelers nog fit genoeg zijn voor de wedstrijd daarna. Een moeilijke beslissing. Ik betwijfel dat Kompany dit WK in de basis mag starten, maar het is mogelijk. Sommige analysten vinden hem nodig, ook al is zijn beschikbaarheid de laatste jaren erg laag geweest.

[ Voor 39% gewijzigd door algalid op 29-06-2018 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:43
YellowOnline schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Ja. Dat houdt ook steek: Martinez had een persoonlijke rekening te vereffenen met de Engelsen na zijn passage bij Everton. Hij heeft een B team opgesteld omdat dat de meest zinvolle beslissing was (voor beide trainers), maar met zijn B team winnen van Engeland B met een mooie goal (zijn reactie was vooral "wauw") was voor hem ook een stukje eerherstel.
Mwa, beide landen hebben idd een B team opgesteld. Het verschil was dat bij België nog een aantal jongens wilden winnen, bij Engeland niemand.
Deze overwinning stelt niets voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Eden Hazard had zijn eigen voorspelling (beetje out of date zo te zien met DE en Nigeria):
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iifa9y/00_Knipsel.png

Met een korrel zout te nemen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door algalid op 29-06-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

algalid schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:38:
Eden Hazard had zijn eigen voorspelling (beetje out of date zo te zien met DE en Nigeria):
[afbeelding]

Met een korrel zout te nemen ;)
Ik hoop dat het klopt. Maareuh, voor alle duidelijkheid: geen enkele Belg durft luidop te dromen dat we het WK winnen hoor. Ik ben al blij als we het tot de halve finale redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
YellowOnline schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:44:
Ik hoop dat het klopt. Maareuh, voor alle duidelijkheid: geen enkele Belg durft luidop te dromen dat we het WK winnen hoor. Ik ben al blij als we het tot de halve finale redden.
Iedere Belg zal heel blij zijn als we met opgeheven hoofd de kwartfinale kunnen halen en enkel licht verliezen. Winnen zou een droom zijn voor de halve finale. Maar eerst Japan en ik denk dat Martinez dat heel serieus gaat opnemen. De fans kunnen zeggen wat ze willen, dat maakt voor hem niets uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:01
Ik heb gisteravond voor de eerste keer dit toernooi een wedstrijd weggezapt. Dat was die van die Belgen.

Ik houd niet zo van teams die op een hoofdtoernooi met een B elftal gaan spelen om zichzelf te sparen. Het is misplaatste arrogantie en je doet je supporters tekort, die krom hebben gelegen om hun team aan te moedigen in een ver land.

Ik hoop dan ook dat Engeland en België er de volgende ronde gewoon uitgetrapt worden.

Kroatië en Frankrijk beschouw ik als favorieten. Frankrijk heeft gewoon een goed elftal en is daarom voor iedereen gevaarlijk. Kroatië kan ook aardig ballen en daarnaast verschrikkelijk zuigen en etteren, zoals Zuid Amerikaanse teams dat kunnen. Nog niet zo goed, maar ze leren snel.

Argentinië is nu mijn Dark Horse. Niet dat ik ze nu zo fantastisch vind, maar het blijft wel een ZA team.

Brazilië mag eruit, zolang ze die engerd van een Neymar blijven opstellen. Goede voetballer, maar in vroeger tijden was hij allang uit het toernooi getrapt door een andere voetballer. Hij gedraagt zich als een joker en daar heb je in een team niks aan, denk ik.

Dit is natuurlijk maar koffiedik kijken, dus het zou ook helemaal anders kunnen lopen. Wordt Japan ineens wereldkampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
algalid schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:47:
[...]

Iedere Belg zal heel blij zijn als we met opgeheven hoofd de kwartfinale kunnen halen en enkel licht verliezen. Winnen zou een droom zijn voor de halve finale. Maar eerst Japan en ik denk dat Martinez dat heel serieus gaat opnemen. De fans kunnen zeggen wat ze willen, dat maakt voor hem niets uit.
Ik anders niet. Minstens 3e plaats met dit elftal. Ook al speel je tegen Brazilië in de kwartfinale. Genoeg ervaring en genoeg talent in het elftal. Nu enkel nog meer leren toneel spelen en de etter uithangen. Dat doen alle andere toplanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 09:42
Het zal niet meevallen voor België, vergelijk hun tegenstanders tot aan de kwartfinale eens met bijv. wat Zweden al heeft verslagen. De meeste landen die nu over blijven zijn al serieus getest en zitten mentaal volop in het toernooi. Het is maar de vraag hoe België straks met serieuze tegenstand om gaan want op vorige toernooien was dat ook het probleem. Als ik me niet vergis had België telkens vrij gemakkelijke kwalificaties en poulefases om er vervolgens toch vroeg uit te vliegen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@mavaros Kroatië heeft toch ook met een half B-elftal gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:04
Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:19:
[...]

Ik anders niet. Minstens 3e plaats met dit elftal.
Maar dat denkt Brazilië dus ook. Ik denk dat het in de KO fase dan ook moeilijk is de uiteindelijke ranking en de prestatie aan elkaar te koppelen.

Wanneer is je WK beter geslaagd? Na een perfecte score tot aan de kwartfinale er in een meeslepend duel door strafschoppen uit te vliegen tegen Brazilië? Of na een kwakkelende groepsfase via landen als Zweden tot in de halve finale geraken en dan duidelijk verliezen van Kroatië?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
D-e-n schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:29:
[...]

Maar dat denkt Brazilië dus ook. Ik denk dat het in de KO fase dan ook moeilijk is de uiteindelijke ranking en de prestatie aan elkaar te koppelen.

Wanneer is je WK beter geslaagd? Na een perfecte score tot aan de kwartfinale er in een meeslepend duel door strafschoppen uit te vliegen tegen Brazilië? Of na een kwakkelende groepsfase via landen als Zweden tot in de halve finale geraken en dan duidelijk verliezen van Kroatië?
Mijn WK is geslaagd als ze eindelijk eens een topland weten te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Nu doe je alsof het een trauma is. Ze hebben vier jaar terug verloren van Argentinië, de vorige keer van Wales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Als België niet wint van Brazilië is hun WK zeker niet geslaagd hoor. België moet die match gewoon winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Anton.net schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:37:
Als België niet wint van Brazilië is hun WK zeker niet geslaagd hoor. België moet die match gewoon winnen
Die gedachte is dus een recept tot mislukking. Je hangt alles op aan de uitkomst van één wedstrijd. Brazilië kun je verliezen, al speel je op de top van je kunnen. Het is ook niet fair richting het team.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 29-06-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Anton.net schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:37:
Dat zou in ieder geval een leuke wedstrijd zijn waarbij ik het Belgie simpelweg meer gun.
Brazilië lijkt me verdedigend in ieder geval sterker, aanvallend is het vooral afwachten of de Brazilianen efficiënter gaan worden want de kwaliteiten zijn er wel.

Misschien dat Neymar ook iets meer gaat voetballen, want tot nu toe lijkt voornamelijk Coutinho het verschil te maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
D-e-n schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:40:
[...]

Die gedachte is dus een recept tot mislukking. Je hangt alles op aan de uitkomst van één wedstrijd. Brazilië kun je verliezen, al speel je op de top van je kunnen. Het is ook niet fair richting het team.
Ik hang niet alles aan 1 uitkomst. Maar ik denk toch dat de algemene doelstelling van België is om een groot land te kloppen en liefst verder te geraken dan het voorbije ek/wk. (Dus voorbij de kwartfinale)

Waarom is die gedachtegang een recpt tot mislukking?
In Spanje zullen ze ook niet tevreden zijn met minder dan de halve finale.
In Brazilië willen ze waarschijnlijk gewoon winnen...
Dat geldt voor alle betere landen.
Geen enkel groot land zal tevreden zijn wanneer ze verliezen in de kwart finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Anton.net
Elk land wil zo ver mogelijk komen. Maar je hangt nu alles op aan winnen tegen een topland. Als je in het andere schema had gezeten was de eerste ontmoeting met een topland misschien wel de finale geweest. Was het WK mislukt als je die zou verliezen?

In een KO fase is het nu eenmaal zo dat je sneller dan je wilt een topper tegen kunt komen. Oranje verloor ook al twee keer van Brazilië. Eén keer was dat ook de kwartfinale. Was dat WK dan mislukt?

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 29-06-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
D-e-n schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:59:
@Anton.net
Elk land wil zo ver mogelijk komen. Maar je hangt nu alles op aan winnen tegen een topland. Als je in het andere schema had gezeten was de eerste ontmoeting met een topland misschien wel de finale geweest. Was het WK mislukt als je die zou verliezen?

In een KO fase is het nu eenmaal zo dat je sneller dan je wilt een topper tegen kunt komen. Oranje verloor ook al twee keer van Brazilië. Eén keer was dat ook de kwartfinale. Was dat WK dan mislukt?
Ja, we speelden belabberd tegen Saudi-Arabie en wonen door een doepunt van Taument in de 86 min. Verloren van Belgie en gingen met de hakken over de sloot door winst op Marokko naar de volgende ronde...

Vervolgens wonnen we wel van Ierland, maar werden we een helft helemaal weggespeeld door Brazilie. Het enige lichtpunt dat WK was de wederopstanding in de 2de helft na 0-2 achter te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@bvbal79
Maar dat je er slechte gevoelens aan overhoudt komt niet door die ene wedstrijd dus.

Dat wegspelen viel wel mee overigens, er zat ook nog een (volgens de regels die toen golden) buitenspelgoal bij.

[ Voor 37% gewijzigd door D-e-n op 29-06-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
D-e-n schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:48:
@bvbal79
Maar dat je er slechte gevoelens aan overhoudt komt niet door die ene wedstrijd dus.
Nee, ik geef aan dat dat WK mislukt was, dat was je vraag :)

Good old days btw om het Wk 1994 terug te zien:

YouTube: BBC FIFA World Cup 1994 720p HDTV x264 AAC MVGroup org

Wie kent hem nog. Alexi Lalas :)

Zweden toen ook nog halve finalist, was dat even vergeten.

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 29-06-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:30
De definitie van het slagen van een Wk voor grote landen is halve finale halen, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sjah schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:27:
De definitie van het slagen van een Wk voor grote landen is halve finale halen, punt.
Dan ga je dus voorbij aan de hele opzet van zo'n toernooi. Het is als een bekertoernooi, met alle onvoorspelbaarheid die daar bij hoort.

Het gaat er om of je alles eruit haalt wat er in zit, of je je niveau hebt gehaald. Of je dan in de halve of kwartfinale door een ander topland wordt uitgeschakeld maakt geen bal uit. Je ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Sjah schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:27:
want jij bepaald de definities? Of staat het ergens in het grote rode wetboek van de FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Niou jullie komen precies aanlopen met wk94. ik beweer dat dat groot succes was geweest als we in die 2e helft de Brazilianen hadden gepakt. Nu dat niet gebeurd is, hoor je niemand meer over die Wk94. Terwijl je iedereen hoort over alle 5 halve finale-wk's dat zijn de successen. En als ik naar Duitsland kijk zelfde, voor hun is voor de halve finale eruit ramp, Kijk je hebt succesvol of super wk, het verschil is denk ik wk-finale of niet.
DEN ik doelde dus niet over wat de hardcore vindt, die vinden slechts winnen een succes. Heb het over wat de Knvb (en ja, ik) noemt als succesvolle missie.
BVBal, nee ik bepaal de definities niet, maar jij bepaalt ook niet of de Wk94 mislukt is, dan vond ik nml. nogal meevallen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 29-06-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Anton.net schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:21:
@mavaros Kroatië heeft toch ook met een half B-elftal gespeeld?
Dat kan toch ook niet. Je staat verdorie voor de hele wereld je kunstje te doen, ga je met je tweede keus spelen.

Ik snap alle belangen en afwegingen om als je veilig bent met een b elftal op te draven. Ik snap alleen niet dat je daarmee je publiek en supporters opscheept. Wat ik al eerder aanhaalde, je zou maar kromgelegen hebben om net die ene wedstrijd te kunnen zien. Dan kan je net zo goed naar FC Bladel ofzo gaan.

Nu moet ik wel erkennen, dat België ook een prima B team heeft, maar dan nog.

[ Voor 1% gewijzigd door mavaros op 29-06-2018 18:00 . Reden: woordkeuze ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
mavaros schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:59:
[...]

Dat kan toch ook niet. Je staat verdorie voor de hele wereld je kunstje te doen, ga je met je tweede keus spelen.

Ik snap alle belangen en afwegingen om als je veilig bent met een b elftal op te draven. Ik snap alleen niet dat je daarmee je publiek en supporters opscheept. Wat ik al eerder aanhaalde, je zou maar kromgelegen hebben om net die ene wedstrijd te kunnen zien. Dan kan je net zo goed naar FC Bladel ofzo gaan.

Nu moet ik wel erkennen, dat België ook een prima B team heeft, maar dan nog.
Tja, hangt er van af hoe je het bekijkt. De regels zijn voor iedereen gelijk. Uiteindelijk mag ieder team de regels gebruiken op een manier waar ze zelf zo sterk mogelijk uitkomen. Dan vind ik het ook niet meer dan normaal dat landen als Belgie, Engeland en Kroatie er voor kiezen om hun team zo optimaal mogelijk voor te bereiden op de 8ste finales.
Uiteindelijk hebben deze 3 landen die situatie zelf afgedwongen. Ze hebben goed gespeeld in hun eerste 2 wedstrijden, waardoor ze konden rusten in match 3.
Landen als Brazilie, Argentinie, Spanje en Portugal moesten de laatste match nog vol aan de bak omdat ze zaten te klungelen in de eerste 2 matchen.

Ik vind dat je de teams niets kan verwijten, ze maken gewoon gebruik van de regels. Voor mij ligt de schuld dan bij FIFA. Zij moeten de regels maar aanpassen zodat teams niet meer kunnen spelen met de regels.
Zo vind ik bijvoorbeeld dat er na de groepsmatchen een nieuwe loting moet komen. Gewoon een loting die bepaald welke groepswinnaar tegen welke 2de komt. Op die manier kunnen landen van te voren niet speculeren over het al dan niet winnen van de groep.

Belgie heeft uiteindelijk die bal toch maar in doel getrapt, wetende dat ze daardoor meer moeten reizen en in de zwaardere helft komen. Dat siert hen toch een beetje?

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 29-06-2018 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Een kinderhand is gauw gevuld.

Sorry, ik kon het niet laten. })

Belgen mogen wat meer opportunistisch gedrag vertonen. Ze hebben daar een heel goed elftal en met wat inzet en geloof slopen jullie de Brazilianen. Waarschijnlijk hebben ze daarzo ook nog geen trauma's, zoals we hier hebben. Dus zelfs penalty's kan men zonder schroom tegemoet treden. En mocht het wel misgaan, dan is er over 2 jaar weer een grote prijs te pakken.

Wij jagen er al ons hele leven op. We hadden zomaar met 3 sterren op de borst kunnen spelen, maarja, het blijft Nederland.

Wat wil je nog meer.

[ Voor 15% gewijzigd door mavaros op 29-06-2018 18:28 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Brazilië is heel pittig, hebben de beste selectie in jaren (wat mij betreft). Goede keeper, degelijke verdediging, middenveld met creativiteit (Coutinho) en mentaliteit (Casemiro) en voorin 3 spelers die altijd kunnen scoren. (ik zou trouwens met Firmino spelen ipv Jesus)

Laatste 2 toernooien wonnen 'wij' van ze, maar ik vond persoonlijk de ontmoeting in '98 de mooiste, wat een wedstrijd was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Nu de groepsfase voorbij is is het tijd voor een tussentijdse statistiekenronde:
https://www.telegraph.co....stats-world-cup-2018-far/

18 goals voor 24 penalties en gerelateerd: enkel 1 wedstrijd 0-0. Ik denk dat de penalty goals de wedstrijden ook iets spannender maken hoewel ze er tegelijkertijd voor zorgen dat de 3e wedstrijd niet meer uitmaakt omdat de punten zijn verdeeld.

Voor de KO fase zal de VAR er wss voor zorgen dat we minder extra tijd gaan zien in de vorm van 2x15 minuten en ook minder penalty shootouts (als iemand daar fan van is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Anton.net schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 18:16:
[...]

Tja, hangt er van af hoe je het bekijkt. De regels zijn voor iedereen gelijk. Uiteindelijk mag ieder team de regels gebruiken op een manier waar ze zelf zo sterk mogelijk uitkomen. Dan vind ik het ook niet meer dan normaal dat landen als Belgie, Engeland en Kroatie er voor kiezen om hun team zo optimaal mogelijk voor te bereiden op de 8ste finales.
Uiteindelijk hebben deze 3 landen die situatie zelf afgedwongen. Ze hebben goed gespeeld in hun eerste 2 wedstrijden, waardoor ze konden rusten in match 3.
Landen als Brazilie, Argentinie, Spanje en Portugal moesten de laatste match nog vol aan de bak omdat ze zaten te klungelen in de eerste 2 matchen.

Ik vind dat je de teams niets kan verwijten, ze maken gewoon gebruik van de regels. Voor mij ligt de schuld dan bij FIFA. Zij moeten de regels maar aanpassen zodat teams niet meer kunnen spelen met de regels.
Zo vind ik bijvoorbeeld dat er na de groepsmatchen een nieuwe loting moet komen. Gewoon een loting die bepaald welke groepswinnaar tegen welke 2de komt. Op die manier kunnen landen van te voren niet speculeren over het al dan niet winnen van de groep.

Belgie heeft uiteindelijk die bal toch maar in doel getrapt, wetende dat ze daardoor meer moeten reizen en in de zwaardere helft komen. Dat siert hen toch een beetje?
Je hebt helemaal gelijk hoor, zo zijn de regels en zo mag je het spel spelen.

Ik weet niet of de Belgen zo verstandig bezig zijn. Gisteravond is er op de TV geroepen dat zo'n B elftal ook voor de transfers gaat. Er zal maar een oliesjeik 30 miljoen neertellen voor jou. Ze zouden tweede worden, maar per ongeluk schiet iemand die bal toch in de goal. Nu wordt het dus per bus naar de zware tegenstanders rijden.

Eigenlijk is het muiterij, maar het is te vroeg om daar nu al een uitspraak over te doen. Gelukkig kunnen ze oefenen tegen Japan. Colombia lijkt me nu nog een brug te ver. Dat mag Engeland voor nu opknappen.

Als de Belgen dit doorkomen, dan moeten ze meer dan vol gaan. Dan zijn er geen kleintjes meer. Dan doe je met de grote jongens mee. Dat doe je niet met een B elftal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 16:51
mavaros schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:48:
Ik heb gisteravond voor de eerste keer dit toernooi een wedstrijd weggezapt. Dat was die van die Belgen.

Ik houd niet zo van teams die op een hoofdtoernooi met een B elftal gaan spelen om zichzelf te sparen. Het is misplaatste arrogantie en je doet je supporters tekort, die krom hebben gelegen om hun team aan te moedigen in een ver land.

Ik hoop dan ook dat Engeland en België er de volgende ronde gewoon uitgetrapt worden.

Kroatië en Frankrijk beschouw ik als favorieten. Frankrijk heeft gewoon een goed elftal en is daarom voor iedereen gevaarlijk. Kroatië kan ook aardig ballen en daarnaast verschrikkelijk zuigen en etteren, zoals Zuid Amerikaanse teams dat kunnen. Nog niet zo goed, maar ze leren snel.

Argentinië is nu mijn Dark Horse. Niet dat ik ze nu zo fantastisch vind, maar het blijft wel een ZA team.

Brazilië mag eruit, zolang ze die engerd van een Neymar blijven opstellen. Goede voetballer, maar in vroeger tijden was hij allang uit het toernooi getrapt door een andere voetballer. Hij gedraagt zich als een joker en daar heb je in een team niks aan, denk ik.

Dit is natuurlijk maar koffiedik kijken, dus het zou ook helemaal anders kunnen lopen. Wordt Japan ineens wereldkampioen.
Inderdaad. Mijn prognose voor het WK is.

Halve finale:
Frankrijk vs Brazilie
Kroatie vs Engeland

Finale: Frankrijk _/-\o_ vs Kroatie.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

Voor de Neymar liehebbers een leuk gifje :P
Zag hem op resetera voorbij komen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PhDvyeR.gif

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 18:12 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Maandag 1600 worden ze uitgeschakeld, Mexico gaat van zijn achtste finales syndroom in 1x genezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Wát een héérlijke wedstrijden vandaag zeg :9 . Ik gok dat Frankrijk zonder al te veel moeite doorkomt want Argentinië is té afhankelijk van ene meneer Messi en met die grote sterke slagers achterin bij Frankrijk wordt dat gewoon héél lastig voor Argentinië.

Portugal-Uruguay is wat lastiger te voorspellen. Ik zie ze feitelijk als gelijkwaardig en het zou met niets verbazen als er overtime+penalty's aan te pas moeten komen om tot een winnaar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:45:
Wát een héérlijke wedstrijden vandaag zeg :9 . Ik gok dat Frankrijk zonder al te veel moeite doorkomt want Argentinië is té afhankelijk van ene meneer Messi en met die grote sterke slagers achterin bij Frankrijk wordt dat gewoon héél lastig voor Argentinië.

Portugal-Uruguay is wat lastiger te voorspellen. Ik zie ze feitelijk als gelijkwaardig en het zou met niets verbazen als er overtime+penalty's aan te pas moeten komen om tot een winnaar te komen.
Vooral Kante in het middenveld bij Frankrijk gaat de grote doorslag geven. Wat een absolute baas zeg. Die gaat Messi al wenend terug naar huis sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik zou het leuk vinden als Messi nog wat kan laten zien. Maar het Argentijnse team weet hem totaal niet te bedienen dus de kans is groot dat het niks wordt. Bovendien hebben ze eigenlijk nog niks laten zien.

Maar als ze nu niet presteren is het dan gelukkig wel gelijk klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
De Argentijnen zijn de Duitsers van Z-A, 'plus ze voetbal/len altijd goed tegen betere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:31

Qu3st

Sjah schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:28:
De Argentijnen zijn de Duitsers van Z-A, 'plus ze voetbal/len altijd goed tegen betere tegenstanders.
Ja dat hebben we gezien tegen de Kroaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kroaten die ook de bus geparkeerd hebben, dat soort landen hebben we het niet over met 'betere' tegenstanders :P
Enige spelers die bij Frankrijk niveau gehaald hebben zijn Kanté en Mbappe. De rest was allemaal drama tot nu toe ... Zoals al vóór het WK betoogd is Kanté de enige goede, betrouwbare middenvelder van dit Frankrijk. Pogba is hit and miss, eerste wedstrijd was een dikke miss plus een mazzelgoal en tweede was aardig dus een miss zit er weer aan te komen O-) . Matuidi en Tolisso allebei slecht tot nu toe ...

[ Voor 72% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Speelschema 30juni
16:00u Frankrijk - Argentinië
20:00u Uruguay - Portugal

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:34:
Kroaten die ook de bus geparkeerd hebben, dat soort landen hebben we het niet over met 'betere' tegenstanders :P
Enige spelers die bij Frankrijk niveau gehaald hebben zijn Kanté en Mbappe. De rest was allemaal drama tot nu toe ... Zoals al vóór het WK betoogd is Kanté de enige goede, betrouwbare middenvelder van dit Frankrijk. Pogba is hit and miss, eerste wedstrijd was een dikke miss plus een mazzelgoal en tweede was aardig dus een miss zit er weer aan te komen O-) . Matuidi en Tolisso allebei slecht tot nu toe ...
Dan moet ik dus op de Argentijnen gokken, want dit is wel een rotwedstrijd om te voorspellen.

Hup Argentinië en zuig die Fransen helemaal de vernieling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 22:33
Tk55 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:08:
Ik zou het leuk vinden als Messi nog wat kan laten zien. Maar het Argentijnse team weet hem totaal niet te bedienen dus de kans is groot dat het niks wordt. Bovendien hebben ze eigenlijk nog niks laten zien.

Maar als ze nu niet presteren is het dan gelukkig wel gelijk klaar.
Volgens mij was het Pierre van Hooijdonk die dat zei. Ze willen Messi tenkoste van alles de bal geven en daar het deels ook fout.
Ik vind dat Messi er meer in moet steken en dat zijn collega’s eens na fatsoenlijk gaan spelen. Leuk dat je Messi in je team hebt, maar dat is voor hun blijkbaar een druk gevend iets..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gvd weer die k*t Kooke op NPO1 |:( :X Sorry hoor maar is toch geen porum totaal geen beleving. Ik ga wel weer naar de Belg. Buiten dat, fijne wedstrijd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
Hij raakt hem niet :?

[ Voor 6% gewijzigd door FDMK op 30-06-2018 16:04 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:29:
[...]

Dan moet ik dus op de Argentijnen gokken, want dit is wel een rotwedstrijd om te voorspellen.

Hup Argentinië en zuig die Fransen helemaal de vernieling in.
Dit was Frankrijk tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7hXc7bwKiHgsew3upYnldP0V/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6V7pUu8dVSPdqeXELMsNoEF3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6HxCzoegknaPFVhhD4aXMpjO/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie vrije trap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
God dat was slecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 19:15
Wat een ontzettend stomme overtreding zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat een domme actie, die ging echt nergens naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dom, dommer, domst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Grindtegel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:11:
Wat een ontzettend stomme overtreding zeg
Het balverlies ervoor vind ik nog slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
waarom is dit geen rood?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hoe dom ben je... Had toch niks kunnen doen met die snelheid in die hoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jeetje die ging hard die Mbape. Terechte strafschop mag blij zijn dat ie geen rood krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Haha geweldig dit.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Topvoetbal haha. Wat een miskleun is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Omdat het geen doelkans was, ging alleen maar weg van de goal ... en anderen in de buurt. Hoogstens had hij nog een voorzet kunnen geven ...

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:13:
[...]

Omdat het geen doelkans was, ging alleen maar weg van de goal ...
Het is ook bewust neerhalen van achteren, dat was een tijdje terug sowieso altijd rood?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hoppa, knal die argentijnen er maar uit.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Heb zo vermoeden dat hiermee de wedstrijd al gespeeld is eerlijk gezegd. Argentinië moet risico gaan nemen dat straffen de Fransen ongenadig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Voor de Argentijnen is nog niets verloren maar wel het schaamrood op de wangen. Nog 80 minuten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:14:
[...]

Het is ook bewust neerhalen van achteren, dat was een tijdje terug sowieso altijd rood?
Is toch geen tackle van achteren? Was gewoon vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:14:
[...]

Is toch geen tackle van achteren? Was gewoon vasthouden?
Dan heb ik niets gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:14:
Heb zo vermoeden dat hiermee de wedstrijd al gespeeld is eerlijk gezegd. Argentinië moet risico gaan nemen dat straffen de Fransen ongenadig af.
Vrees het ook

Wat is die Mbape allemachtig snel zeg!
En dan nog de bal aanname... Gewoon top

Misschien wil hij Nederlander worden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 30-06-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
En nog een penalty, als die binnen is, dan is het wel heel moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had wel rood mogen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

algalid schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:19:
En nog een penalty, als die binnen is, dan is het wel heel moeilijk...
Penalty? Nee hoor.

Volgens de regels wel rood.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 30-06-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Moeten zijn wat mij betreft, volgens de regels dan

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 30-06-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Is idd maar een vrije trap, niks erg dan. Was toch op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:15:
[...]

Dan heb ik niets gezegd :)
Dat klopt, maar de enige lijn wat betreft rood van achteren die ik kan herinneren ging over tackles ...
A tackle from behind which endangers the safety of an opponent must be sanctioned as serious foul play.

Acts of serious foul play are punishable by a red card.

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer dat die andere twee Argentijnen geen geel krijgen vanwege het roepen en gebaren dat het een duik was bij de vrije trap.

Ik heb niets met dit Franse team, maar laat ze dit Argentinie alsjeblieft naar huis sturen. Heeft niets wat het redden waard is op Messi na.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:20:
[...]

Moeten zijn wat mij betreft, volgens de regels dan
Ik vind het persoonlijk wel logisch dat rood alleen uitgedeeld wordt voor bewuste pogingen tot schade toebrengen aan de tegenspeler.

Alleen geel zou wel wat meer consequenties mogen hebben.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:55

knakworst

Get more sats!

gambieter schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:22:

Ik heb niets met dit Franse team, maar laat ze dit Argentinie alsjeblieft naar huis sturen. Heeft niets wat het redden waard is op Messi na.
Zeker als je Higuain en Dybala op de bank zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:22:
[...]

Ik vind het persoonlijk wel logisch dat rood alleen uitgedeeld wordt voor bewuste pogingen tot schade toebrengen aan de tegenspeler.
Daar is op zich wat voor te zeggen. Maar dit was voor mij wel een doorgebroken speler en dan moet er rood gegeven worden. Persoonlijk zou ik liever zien dat ze daarvoor een andere straf verzinnen, bijvoorbeeld een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:25:
[...]

Daar is op zich wat voor te zeggen. Maar dit was voor mij wel een doorgebroken speler en dan moet er rood gegeven worden. Persoonlijk zou ik liever zien dat ze daarvoor een andere straf verzinnen, bijvoorbeeld een penalty.
Het moet ook nog een echte doelkans zijn en met nog twee andere verdedigers in de buurt kan je daar niet van spreken/ kan je nog twijfel inbrengen, los van de plek ...

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Frankrijk speelt ook maar slap hoor. Zo weinig druk op de bal wanneer Argentinië in balbezit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ze zijn nog bezig om de VAR op te starten. Ik heb al 2 rode kaarten gezien en een handvol geel, maar dat maakt mij niet uit. Ik houd van potig voetbal. Zelfs met een gebroken been hoor je gewoon de wedstrijd uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

knakworst schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:25:
[...]

Zeker als je Higuain en Dybala op de bank zet.
En Aguero.
Anton.net schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:27:
Frankrijk speelt ook maar slap hoor. Zo weinig druk op de bal wanneer Argentinië in balbezit is
Omdat Argentinië er toch niets mee doet. Zijn niet bepaald gevaarlijk. Tot de 40 meter kan je ze prima laten komen. En wat is er fijner dan counteren met Mbappe en Griezmann.

[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 30-06-2018 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lopen er in Argentinie echt geen goede verdedigers rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Het moet ook nog een echte doelkans zijn en met nog twee andere verdedigers in de buurt kan je daar niet van spreken/ kan je nog twijfel inbrengen, los van de plek ...
Het was anders een een-op-een met de keeper ..., bizar dat dat geen rode kaart was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
D-e-n schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:25:
[...]

Nee. Ga nu niet aan de basisregels tornen. Doorgebroken speler is rood. Van het veld af en wegwezen. De scheidsrechter en de VAR falen in dit geval compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30
Ik begrijp die opstelling van Argentinië niet. Hoe willen ze hiermee kansen creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Sjurm schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:34:
Ik begrijp die opstelling van Argentinië niet. Hoe willen ze hiermee kansen creëren?
Die bondscoach is gewoon compleet incapabel. Echt een zielig figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Dat dacht ik ook

Ik ben geen liefhebber van de Fransen maar de scheidsrechter benadeelt hun nu wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
enchion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:22:
[...]

Te licht voor sommige overtredingen. Zie een keepersactie van Suarez op het vorige(?) wk of het bewust neerhalen van een doorgebroken speler. Genoeg overtredingen die ook zonder schade aan een tegenspeler het waard zijn om rood voor te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
mavaros schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:34:
[...]

Nee. Ga nu niet aan de basisregels tornen. Doorgebroken speler is rood. Van het veld af en wegwezen. De scheidsrechter en de VAR falen in dit geval compleet.
Ik zou die regel dus uiteindelijk willen veranderen. Een man minder helpt de wedstrijd meestal niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:34:
[...]

Het was anders een een-op-een met de keeper ..., bizar dat dat geen rode kaart was.
Een op een met de keeper?? Hij was nog niet eens de verdedigers voorbij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Niks. Het is een beetje het reptielenbrein van de Zuid Amerikanen die de overhand heeft nu. Maar er zit wel een doel achter. Aan het einde wacht de wereldtitel.

edit: De Duitsers hebben dat weggesneden, en daarom liggen ze er nu al uit.

[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 30-06-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:37:
[...]

2e keer wel hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:37:
[...]

Euh jawel? Tagliafico was de laatste verdediger en die haalt hem neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:34:
[...]

Misschien moet je de regels eerst maar eens lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30
Iedere keer zo'n mislukte voorzet... En naar wie in de vrede, Messi die hem inkopt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:36:
[...]

Dat dacht ik ook

Ik ben geen liefhebber van de Fransen maar de scheidsrechter benadeelt hun nu wel
Frankrijk heeft dit eigenlijk gewoon al gewonnen.
De verdedigers van Argentinie zijn te traag en te slecht. Als Frankrijk dit niet afmaakt zijn ze het zelf schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:37:
[...]

Euh jawel? Tagliafico was de laatste verdediger en die haalt hem neer.
Van opzij ja (met nog twee ernaast lopen) van een 1op 1 met de keeper was nog lang geen sprake ...

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 30-06-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
apis29 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:38:
[...]

Van opzij ja, van een 1op 1 met de keeper was nog lang geen sprake ...
De keeper was de enige die hij nog moest passeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Erg memorabel lijkt deze wedstrijd niet te worden. De 2e helft kan natuurlijk een ommekeer brengen, dat hebben we al eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 21:41
Di Maria!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Holy cow!! Het is los !!

Pagina: 1 ... 49 ... 95 Laatste